B1 blogcsalád



A Fidesz azt hiszi, hogy tényleg mindent megtehet

2018. július 22. - ashwood

orban-ep-1024x576-1000x576.jpgHa valaki kritizálni merészeli az állampártot, akkor Soros fizetett ügynöke. Na de ha tesznek is az autokrata törekvések ellen, akkor magukra vonják a Fidesz minden rombolási energiáját. Ha épp az EU-t kell szétverni a vezérért, az sem túl nagy ár.

Évek óta kiáll a Fidesz rúdja az Európai Néppártból. Néha kívülről – riválisoktól, jogvédőktől – érkezik nyomás Orbán és brancsának kizárására, de egyre gyakrabban belülről, konzervatív politikusoktól hallani a kirúgás követelését. A nyomás mára akkorára nőtt, hogy a Néppárt akár a jövő évi EP-választások győzelmét is beáldozhatja, hogy arcvesztés nélkül megússza az orbáni ámokfutást.

Illúzióink ne legyenek: nem a magyar jogállamot féltő nyugatiak, hanem választott politikusok játszmája zajlik. 2019-ben EP-választások jönnek, ennek tétje az EP-ben jelenleg többségben, de nem abszolút többségben lévő jobboldali frakció megerősödése vagy gyengülése. Az elsősorban német – bajor – lobbi azzal érvel Orbán maradása mellett, hogy a tucatnyi fideszes képviselő nélkül még nagyobb hátrányban lehetnek a többi képviselőcsoporttal szemben, így nem engedhetik el a Fidesz kezét. Velük szemben, de a Néppárton belüli frakciók szerint viszont Orbán többet visz, mint hoz: a baloldali riválisok könnyedén választhatják le a centrumszavazókat a Néppártról a Fideszre mutogatva.

Mindeddig úgy tűnt, a németek/bajorok akarata érvényesül. Mindeddig. Most azonban már a Fidesz EP-képviselője, Schöpflin György is arról beszélt a Népszavának adott interjújában, hogy "„2018. július 19.-én, amikor beszélgetünk, azt mondanám, nem. De holnapra változhat a helyzet, minden nagyon cseppfolyós. Lehet, hogy eljutunk idáig is. A néppárton belül van egy baloldali szárny – a Benelux államok, a svédek, a portugálok egy része, akik kényelmetlenül érzik magukat velünk egy frakcióban." Vagyis már a magyar állampárt is elismeri: komoly esély van a kizárására. Pontosabban: a következő hónapok során szinte biztos, hogy valamelyik irányba – kizárás vagy bent tartás – eldől a kérdés.

A Fidesz – és személyesen Orbán is – megüzente, mi lesz, ha "rosszul" dönt a Néppárt. A magyar kormányfő már korábban is belengette: a 2019-es EP-választásokon az lenne a könnyebbik út, ha a közép-európai pártok - vagy úgy általában az európai pártok - alapítanának egy bevándorlásellenes formációt. Majd gyorsan vissza is lépett, és sietősen felváltotta az "illiberalizmus" jelszavát a kereszténydemokráciáéra. A jelek szerint ez azonban nem hatotta meg néppárti ismerőit, akik tudják: nem azt kell nézni, ami mond, hanem azt, amit tesz.

Mára visszatért a Fidesz a nyílt fenyegetőzéshez. Schöpflin ugyanis kijelentette: ha kirúgják őket a Néppártból, összeállnak a frissen belügyi tárcát szerzett olasz populistával, Matteo Salvinivel, akivel összetákolnának egy eurókritikus csoport az EP-ben. Akkor pedig: „Létrejön egy blokkoló kisebbség, ami megvétózza mondjuk az új költségvetést. Működésképtelen lesz az egész EU. Vagy nem lehet majd új uniós biztost választani, mert ezek a »felforgatók« majd belekiabálnak a konszenzusba, amivel eddig mindig megválasztották a biztost. Én elkerülném ezeket a következményeket.”

A fenyegetés nyílt és egyértelmű: vagy békén hagyják Orbánt, vagy búcsút mondhatnak az Uniónak. A Fidesz és személyesen Orbánnak egyáltalán nem nagy ár az EU bedöntése azért, hogy azt csinálhasson Magyarországon, amit csak akar. Persze így is azt teszi, de még a legkisebb kritikát, rosszallást sem hajlandó elviselni. Inkább felszámolja a klubbot, amelyik nem hajlandó megtűrni tovább a tagjai között.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3614128073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dunántúli gyerek 2018.07.23. 16:10:12

@Én de genere Mi: a magyar kormany kivaloan teszi a dolgat ezert europa vagy inkabb a vilag legORIASIBB demokratikus felhatalmazasaval kormanyoz ember emlekezet ota

van kerdes?

dunántúli gyerek 2018.07.23. 16:11:44

@ZX: szerintem minden nagyon faja, bar ketsegtelen ehhez a lippsik sivalkodasa is sokat hozzatesz

mgdé 2018.07.23. 16:12:28

@Womb Raider:
Miért kellene "mindet" hazacipelniük? Csökken a piacuk, kevesebb kocsi, stb. kell, a DAB még drágább lesz - megint lesznek belső vámok - s lesz, ahol majd bezárják, lesz ahol meg nem. Melyik bezárása esélyesebb: Mlada Bolseslav-é, vagy Győré? A lengyel piac megtartása fogja őket érdekelni, vagy a bolgár piacé? Valamint: ha valamire már új gyárakat építenek - változik a technológia, időnként megteszik - mi az akadálya, hogy az új vegyi gyár már ne Vietnamban legyen - mondjuk - Kassa helyett? (A vietek nem tudják úgy lenyúlni őket, mint Kína.)

Visszakérdezek: Miért is lesz jó itt nekik? Sőt, itt jobb, mint bárhol máshol?
Ugye nem gondolod, hogy a német termelés és eladások kilőnek majd, mint rakéta, ha az EU megszűnik?

Amúgy meg, ha figyeltél volna,
együttműködésről és annak szükségességéről beszéltem végig.
Amihez nekik - nyugat - is tenniük kell. Keresd vissza, az EP képviselős résznél bízvást megtalálod ...

dunántúli gyerek 2018.07.23. 16:15:03

Az kimartadt a posztbol hogy Zorban ha szetverte a Zeut meg azon a tavaszon HOLOkausztot csinal es ez mar biztos, Simicska is megirta

mgdé 2018.07.23. 16:15:59

@dunántúli gyerek:
Temüdzsinre 100 % szavazott. Önként. Hittek benne.
Te mikor indulsz Pekinget, Szamarkandot, Moszkvát, Teheránt, Bagdadot, stb. kirabolni?
:P

mgdé 2018.07.23. 16:18:15

@Én de genere Mi:
Bocsánat, a "Brüsszeletet" kifelejtettem. :PPP

mgdé 2018.07.23. 16:22:15

@teéjesenmindegy:
"Mert ugye normális ésszel"

S akkor nem ott tartunk ismét csak, hogy együttes fellépés, együttműködés, nem pedig szétverés szükséges???

Segítek: de, ott!

Sir Galahad 2018.07.23. 16:23:01

@Én de genere Mi: Bocsánat, de félreértésben vagy. Amit a cikkből idéztél („Létrejön egy blokkoló kisebbség, ami megvétózza mondjuk az új költségvetést. Működésképtelen lesz az egész EU. Vagy nem lehet majd új uniós biztost választani ... "), az nem magyar akarat, az egy lehetséges kényszerű következménye a magyar kormány, illetve a Fidesz elleni fellépésnek. Nem a magyar kormány lép fel saját maga ellen...

mgdé 2018.07.23. 16:26:15

@dunántúli gyerek:
Akkor a mondat elején nagybetű van. Tudod, ahogy az iskolában tanítják.
Persze mivel az okostelód nem járt iskolába, a szoftvere meg jó eséllyel indiai, így ő sem tudja.

teéjesenmindegy 2018.07.23. 16:30:18

@Én de genere Mi:
És felétek ugye az a normális "együttes fellépés, együttműködés" hogy leszarják, hogy mit gondol egy ország, hiszen az úgyis csak egy szarkupac, a miniszterelnöke meg diktátor?

dunántúli gyerek 2018.07.23. 16:31:18

nem eleg vedeni a hatarokat, a bennszulott szarabokat is meg kell felemliteni

jobb ha tudatositjak hogy wc pucolonak vannak itt a kulturajukra a kutya se kivancsi, azt jobb ha otthon hagyjak

2018.07.23. 16:32:07

Régen megéltünk rendesen az Eu nélkül is. Egyszer az életben saját lábára állhatna már a magyar.Mia francé kell mindig más seggét nyalni,? Sok agyhalott eu-s politikus úgy is tesz róla hogy ebbe a formába ne működjön az egész.

mgdé 2018.07.23. 16:32:39

@Sir Galahad:
Bocs, de pusztán attól, hogy másik frakcióba lépnek át, a Fideszes EP képviselők még nyugodtan megszavazhatnák a költségvetést, HA az amúgy jó, de legalábbis "elmegy" ... Azaz nem a frakciótagság holléte, hanem a költségvetés tartalma lenne lényeg. Nem vétó kell, hanem jobbító javaslatok, s ahhoz támogatók gyűjtése (lobby). Ez utóbbi meg megint csak együttműködést igényel. Nem diktálást, hanem együttműködést.

Ha meg csak zsarolás, akkor bizony az a szétverés - talán-talán nem szándékos - egy eszköze.

dunántúli gyerek 2018.07.23. 16:35:25

@Én de genere Mi: na saztan? Az isiaszost nyugodtan szetverhetik ha eccer jozan lesz.

mgdé 2018.07.23. 16:36:23

@teéjesenmindegy:
???
Milyen "felétek"?
Ki mondta, h Junckerrel egyezkedjenek?
Egyelőre Merkellel kell. S arról, hogy mi jó a közös Európának.

De a durcás óvodás meg a politikus az két külön szakma.

mgdé 2018.07.23. 16:38:19

@dunántúli gyerek:
Menj és józanítsd ki! Sok sikert! :DDD

dunántúli gyerek 2018.07.23. 16:38:43

@Én de genere Mi: merkellel minek egyeztetni?

Orbannal kell egyeztetni aki 2030ig lesz minimum, Mertkell a karacsonyt nem eri meg.

2018.07.23. 16:45:25

@chrisred: Ja.. meg arab.. a Petőfi utcában..az Al Amir :)

Ezen gurultam :

" Ez egyben a békés egymás mellett élés és tisztelet szimbóluma is. E befogadó és nyitott szemléletre hív a jelmondat is:
Szíria: Ízleld szívvel"

Szóval hol is tartottunk?

2018.07.23. 16:47:55

@Én de genere Mi: "S akkor nem ott tartunk ismét csak, hogy együttes fellépés, együttműködés, nem pedig szétverés szükséges???"

Ez csak nézőpont kérdése.. ők megelégednek a magasan képzett, olcsó munkaerővel is.

Tényleg.. minap olvasom, hogy Németországban 10000 orvos hiányzik... Hát hová lettek ezek a drága jó doktorurak? Csak nem elmentek világgá, még jobb bérek reményében?

mgdé 2018.07.23. 16:55:34

@dunántúli gyerek:
Tökmindegy meddig lesz Viktor, ha Németország, Franciaország, Hollandia, stb. nem arra mennek, amerre ő. Az, hogy Európával mi lesz, nem rajta múlik. Tehát a németekkel is, meg a többiekkel is egyeztetni kell. Amíg Merkel van, addig vele. Sőt, még Macronnal is.

Akkor is, ha te ettől prüszkölsz.

Persze szét is lehet esni, s akkor mindenki szív majd. Bizony, még te is. Persze van az a világnézet, ami szerint a napi háromszori kenyér, bor, szalonna szentháromság már boldoggá tesz, semmi másra nincs is szüksége az emberfiának, de ilyesmi hitük az arábiai pásztoroknak is van, csak ott bor helyett kecsketej, szalonna helyett meg datolya kell a létező világok legjobbikához.

dunántúli gyerek 2018.07.23. 17:00:13

@Én de genere Mi: Eddig ok mozdultak abba az iranyba amit Zorban 3 eve mond, igaz lehet egyeztetni, csak tovabbra is alkalmazkodjanak ok.

Kunhallmi Agness 2018.07.23. 17:00:16

De jo lenne ha vegre mar holokauszt lenne, mert akkor biztos kizarnak az orszagot az uniobol. Nem lenne unios penz es vegre megbukna az orbanrezsim.

morph on deer 2018.07.23. 17:17:59

@dunántúli gyerek:
“van kerdes?”

Van.
Mennyit kell inni ahhoz, hogy ilyen szintű hülyeséget hajlandó legyen valaki leírni?

morph on deer 2018.07.23. 17:26:35

@teéjesenmindegy:
“... leszarják, hogy mit gondol egy ország, hiszen az úgyis csak egy szarkupac, a miniszterelnöke meg diktátor?”

Igazad van!
Követeljük, hogy ne szarják le azt, hogy mit gondol egy ország, hiszen az úgyis csak egy szarkupac, a miniszterelnöke meg diktátor!
Sőt!
Annak ellenére se szarják le, hogy mit gondol egy ország, hogy az úgyis csak egy szarkupac, és a miniszterelnöke meg diktátor!

Hát hogy jönnek ők ahhoz?!!
Irgum-burgum! A teremburáját!
Esetleg: a kirelejzumát, - hogy kellően és archaikusan népiesch legyek!

Nagyorrú Barbi 2018.07.23. 17:32:49

Szar neked asswood! A Fideszt sokan támogatják, a te libsi-bibsi írásaidon meg röhögnek. Sebaj, tedd félre a muníciót, mert négy év, ami rád ellenzékben vár. ( + 4+4+4+4+4+4 az idők végezetéig... Lesz még akkor zsindex?)

káposzta 2018.07.23. 17:33:51

@Nyírjeslakó: Erre csak azt tudom mondani, hogy Orbánnak hüvelygombája van.

káposzta 2018.07.23. 17:36:31

@Tiktak58: Mikor éltünk meg, még István király alatt? :D Most komolyan, mondj már egy pár évet a magyar történelemből, lehetőleg az elmúlt 100 évben, amikor olyan kurva jól mentek a dolgok :)

teéjesenmindegy 2018.07.23. 17:37:49

@Én de genere Mi:
Jaja, durcás kisgyerekek meg a politikusok, mi?

Az osztrákok megválasztanak valami Hajdert. Az európa elkezdi megfúrni, mert nem tetszik neki. Szemét náci, nyifinyafi.
A lengyelek megválasztanak valami Kacsinsky-t. Az európa elkezdi megfúrni, hülye populista, bevezetik a 88as cikkelyt, stb.
A magyarok megszavaznak valamit, akkor az unió már nyúlkál is a fasztudja melyik cikkelyéhez, meg nincs támogatás, meg semmi.
Aztán, amikor valamelyik ország a számára elérhető egyetlen lehetőséghez a vétóhoz nyúl, akkor meg megy a sírás, hogy jujj szétveri a punijót.

Tudod mitől volt korrektebb a római birodalom, mint az usa? Hogy ugyanúgy vitték a demokráciát meg a jogrendet az elmaradott népeknek, de legalább büszkén hódítónak hívta magát.
És azt, hogy mitől volt korrektebb a szovjetunió mint az eu? Hogy legalább nem állította be úgy, mint ha egyenlő felek közös nagy akaratából nyomná le a szart akármelyik ország torkán. Nem hadováltak demokráciáról meg egyenlőségről, hanem megmondták, hogy ezt kell csinálni.
És legalább lehetett a négy fal között, otthon azt mondani, hogy a ruszki kurva anyját. Most meg le van nyomva a torkunkon minden szar, és úgy van előadva, hogy az az európai értékrend.

teéjesenmindegy 2018.07.23. 17:41:38

@morph on deer:
"Annak ellenére se szarják le, hogy mit gondol egy ország, hogy az úgyis csak egy szarkupac, és a miniszterelnöke meg diktátor!"
Helyes. Ez egy szarkupac, az meg egy diktátor. Ja, és ott van 97% aki szerint kurvára nem kell ide migráncs. Akkor ugye, ezt komolyan veszi az a tetű fajtád, és így áll hozzá? Ugye?
Nem kezded el a faszkodást, hogy márpedig miért jó a multikulti, hanem elfogadod hogy mit akar és mit gondol az ország?

mgdé 2018.07.23. 18:01:46

@teéjesenmindegy:
Neked az EU ellenség. Nekem meg nem az.
(Szerintem inkább lehetőség. Nem a brüsszeli megélhetési politikusok miatt, hanem Európa, mint kulturális és gazdasági közösség miatt. Nézd csak meg szinte bármelyik cseh kisváros főterét.)

Ez azért lehet, mert te tejet iszol. A tej meg ártalmas. Igen, még a holland és dán tej is.
Az európai kultúrát immáron évezredek óta a szőlőtermesztés, a borkészítés, valamint a - jó - sörfőzés jelképezi. :P

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.23. 18:16:34

@teéjesenmindegy: "Ez egy szarkupac, az meg egy diktátor."

Így van.

"Ja, és ott van 97% aki szerint kurvára nem kell ide migráncs."

Attól az még egy geci diktátor marad a szarkupacon, amit az országból csinált.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.23. 18:19:14

@káposzta: "mondj már egy pár évet a magyar történelemből, lehetőleg az elmúlt 100 évben, amikor olyan kurva jól mentek a dolgok"

Olyan kurva jól nem mentek a dolgok, de a mostani fertőnél jobb volt az 1990-2006 időszak.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.07.23. 18:32:13

Itt vagy te rohadt állat, szemétláda ? Hogy szarjál sünt a szádon te geci !
Basszon szájba egy nagyfaszú nigger migráncs orbán-bérenc fidess-es kancigány !

felucca02 2018.07.23. 18:48:01

@Nagyorrú Barbi: Barbikám, tegyél már különbséget aközött, hogy mit hányan támogatnak, meg hogy az egy szarkupac-e. Ha nem vennéd észre, éppen arról folyik a diskurzus, hogy mivel a választópolgárok egy meghatározó rész egy szarkupacot támogat, az ország szekere rossz irányba fordult. Tudod, a támogatottság nem fokmérője a minőségnek, sem ezen, sem amazon az oldalon.

teéjesenmindegy 2018.07.23. 19:40:49

@Én de genere Mi: Te valami hülye vagy? Minden mondatod marhaság, de együtt végképp.
"Neked az EU ellenség." Nem. Egy közösség, amiben mindenki próbálja érvényesíteni az akaratát. Csak vannak egyenlőbbek, akiknek többet számít az akaratuk. Ha meg erre valaki rámutat, akkor az rögtön az eu ellensége lesz.
Nem ellenség, hanem egy rakat szar.
"Szerintem inkább lehetőség. Nem a brüsszeli megélhetési politikusok miatt, hanem Európa, mint kulturális és gazdasági közösség miatt. Nézd csak meg szinte bármelyik cseh kisváros főterét."
És mondjuk Orbán, vagy bármelyik eu szkeptikus a cseh kisvárosok főtereivel küzd, vagy a degenerált brüsszeli vezetőkkel? 2004 előtt szerinted nem volt közös eu kultúra? Vagy egy kicsit tovább tekintve kivel vagyunk hasonlóbb gazdaságban egy kárpátaljai szőllősgazdával, vagy egy izlandi bálnavadásszal?

Még jó, hogy az alkohol nem ártalmas, attól lesz mindenki olyan bölcs mint te.

teéjesenmindegy 2018.07.23. 19:42:50

@felucca02: Hálisten itt vannak a hozzád hasonló tévedhetetlen géniuszok, akik kristálytisztán látják, hogy mi a helyes irány, és nem haboztok blogolni erről.

22ben is szopni fogtok rohadt lipsik 2018.07.23. 19:49:16

"A Fidesz azt hiszi, hogy tényleg mindent megtehet"

Nem csak hiszi, ez TENY !!!!!

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2018.07.23. 20:26:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "de a mostani fertőnél jobb volt az 1990-2006 időszak. "

Csodalatos volt, kulonosen 2006-ban amikor embereket vakitottak meg, tomegbe lottek, szadista vadalatkent gyilkoltak az embereket az utcakon. A kormany altalanos terrorral probalta megfelemliteni az embereket.
De a legcsodalatosabb az volt, hogy a erre verfurdore a liberalis uniobol semmi reakcio sem erkezett. Nem voltak problemaik a jogalamisaggal, meg europai ertekekkel.
Persze ertheto latva hogy a szelsosegesen liberalis Macron legjobb haverja szabadidejeben rendorruhaba bujva veri felholtra a tuntetoket puszta szorakozasbol.

19540511 2018.07.23. 20:33:07

Orbán egy ritka beteglelkű ember, aki annyi kisebbrendűségi érzéssel van tele, hogy mindenkit - az egész világot - büntetné, aki kétségbe vonja, hogy ő nem az, aki. Ez borzasztó. Lelkileg leginkább Hitlerhez, Sztálinhoz lehetne hasonlítani. Csak a rombolás, pusztítás élteti. Az évek múlásával ez egyre jobban elhatalmasodik rajta. Kártékonysága határtalan.

felucca02 2018.07.23. 20:35:07

@teéjesenmindegy:
Tévedsz, mert nem blogolok, és ott is tévedsz, hogy kristálytisztán látom. Nem, nem látom kristálytisztán, pusztán azt gondolom, hogy nem nagyon kedvező az országra nézve a féktelen korrupció a hatalmi gőggel párosítva, pláne, ha ez az ostobák megvezetésével együtt jár, abból a kizárólagos célból, hogy egy szűk kör hatalmát bebetonozza. Ez nem jó az országnak, mert nem a valós problémákgól van szó. Én nem értem, hogyan nem lehet ezt látni.

inreallife 2018.07.23. 20:37:03

10 millios kisorszag, gumicsizmas miniszterelnoke befenyiti az 500 millios uniot. igy szoktak csinalni abban a rasszban, amiben tartozik, befenyitik a tobbseget alkoto nemzetet. a helyzet az, hogy, hogy a migranstema lejart lemez, parnaponta jonnek egy ladikkal parszazan, de mar a kutyanak sem kellenek, stilszeruen mondva, ez a hajo mar elment, europaba bejutni lassan olyan nehez lesz, mint az usaba. itt veget is er a story, amit orbanek csinalnak, az mar az afterparty, annak is a vege.

kene valami uj utos story, de nincs. eltuntek az ellensegek, lecsengett a soros es a migrancs topic is. nem hiszem, hogy a neppart a migransokhoz valo hozzaallas menten toresvonalakat eredmenyezne. egyenlore ugy nez ki, hogy kibasszak a fideszt, orbannal egyutt, aki mindig az asztalra rakja fel a szaros gumicsizmajat. meguntak a parasztot.

konkretan akiben van egy minimalis gerinc, az inkabb lesz vesztes orban nelkul, mint gyoztes orbannal. az eu tisztaban van vele, hogy nincs hova hatralni, orban nem fog leallni. az eltavolitasa szukseges, mint a rakos tumornak. senki nem mondta, hogy nem lesz ennek ara, de mar a jobboldal sem viseli el orbant. bocsanat, europai jobboldalt akartam irni, putyinhoz barmikor kimehet hajbokolni, meg kezet razni. valszeg erre nagyobb szuksege is lesz mostanaban...

felucca02 2018.07.23. 20:37:32

@19540511: Szívemből szóltál. És kétségbeejtő, hogy ebben a betegben sokan megmentőjüket látják. Te pedig rögtön le leszel libsizve, csak figyelj!:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.23. 20:38:41

@Libsik visítanak de az ország a miénk !: "2006-ban amikor embereket vakitottak meg"

Ilyenről nem tudok. Valószínűleg a 2006 őszi zavargásokra gondolsz. Én a jogállam végét az előttre teszem, hogy a gyúrcsányi elkövette a választási csalásait, és az 2006 tavasza. Persze, egy vastagbőrű fideszeseknek az még belefér, szinte fel sem tűnik.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.07.23. 21:03:37

@Sir Galahad: Az, hogy a FIDESZ nem a néppártban van, hanem más frakcióban, attól még nem kellene blokkolnia. A blokkolás tehát már zsarolás.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.07.23. 21:07:28

@teéjesenmindegy: "Csak vannak egyenlőbbek, akiknek többet számít az akaratuk." Ha jól tudom, egy több lakossal rendelkező megyének Magyarországon is több képviselője van a parlamentben.
"És mondjuk Orbán, vagy bármelyik eu szkeptikus a cseh kisvárosok főtereivel küzd, vagy a degenerált brüsszeli vezetőkkel?" Nem, a magyar kisvárosok főtereit és nagyyvárosok fasorait térkövezteti le apja bányájából származó kövekkel.
Amúgy nézz már utána, hogy kik döntenek az EU-ban. Ki fog derülni, hogy elsősorban a tagállamok vezetői, másodsorban a tagállamok állampolgáraiból közvetlen választással választott parlamenti tagok. A brüsszeli vezetők egy hülye mantra.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.07.23. 21:14:54

@teéjesenmindegy: Ha neked Haider meg Kaczynski (az első Kaczynskit úgy zavarták el pár év után a lengyelek, hogy csakúgy porzott) rendben van, az a te bajod. Mint fentebb megírtam, nem az EU, hanem a többi tagállam legitim vezetője döntött úgy, ahogy döntött.
Magyarország csatlakozásakor elfogadta az EU akkori jopgrendjét, az azóta hozott rendeleteket és irányelveket meg a magyar kormány képvislője is megszavazta. Ezért ha egy magyar törvény ezekkel ellentétes, akkor ugyanaz történik, mintha valaki a magyar törvényeket szegné meg: megy a bíróságra. A bírákat is a tagállamok delegálják, nem "Brüsszel" izzadja ki őket magából (már csak azért is, mert az Európai Bíróság speciel nem Brüsszelben van). Nem "valamit" szavazott meg a magyar parlament, hanem olyan intézkedéseket, amelyek ártanak a közösségnek (zömében a magyar embereknek is".

csakférfi 2018.07.23. 21:21:20

@felucca02:
"A milliárdosok többségével ellentétben Soros György nem elérhetetlen plutokrata, hanem a progresszív ideák iránt elkötelezett, provokatív gondolkodó - írja véleménycikkében a Guardian. Filozófiája azonban a valóságban nem vált be: nem tudta olyanná formálni a világot, amilyenné szerette volna
...
...amelyben nincs rasszizmus és béregyenlőtlenség, az amerikai birodalom pedig éppúgy a múlté, mint a kapitalizmus árnyoldalai. Sikertelensége ezért nem csak róla szól, hanem egy egész osztály, egy egész világértelmezés sikertelenségét jelzi.
...
...
Soros képtelen volt felmérni, hogy a kapitalizmus, amelyben a profit az első, szükségszerűen aláássa a demokratikus folyamatot, írja a Guardian.
...
...
Egyesült Államok csak akkor képes nyílt társadalom maradni, ha az amerikaiak kezdik felismerni „az igazság fontosságát.”
...
...
A nyílt társadalom eszméje egy olyan világot tűz ki célul, amelyben mindenki humánus és egyenlőként kezeli a másikat. Amíg azonban az emberek többsége az egyre kisebbedő torta utolsó szeletéért harcol, addig nehéz elképzelni egy ilyen világ létrejöttét. Lehet, hogy a nyílt társadalom csak egy olyan világban valósulhat meg, ahol senki sem lehet annyira gazdag, mint Soros, Gates, Zuckerberg és társai

mfor.hu/cikkek/vallalatok/a-vegzetes-hiba-ebben-nagyot-tevedett-soros.html?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

Vagy orbáni mészárosi......stb.

Nem zorbán miatt bukik az eu.
Ne tévedjünk már?

"Amerika hanyatlása miatt Soros azt remélte, hogy a nyílt társadalom majd az EU-ban valósul meg. Reményeit azonban aláásta a mélyülő recesszió, a menekültválság és Vlagyimir Putyin orosz elnök támadása a nemzetközi jog ellen. Csalódott amiatt, hogy ezekre a problémákra szerinte nem adott megfelelő választ az EU, ráadásul a jobboldali nacionalizmus is erősödni kezdett. Miután pedig a britek megszavazták a Brexitet, az EU széteseését gyakorlatilag visszafordíthatatlan folyamatnak nevezte. Az EU tehát nem lett az a modell, amit szeretett volna, hogy legyen."

Az álmok ,ha "merünk nagyot álmodni"-csak fájó csalódást hoznak.
Éljen a császári diktatura!
:)

csakférfi 2018.07.23. 21:31:18

@inreallife:
"Befenyíti az EU-t"
Bakker!
Te sem látsz tovább az ország határain túl.
Orbán ehhez igen kis pont.
Kína meg közben szocializmust épíget pártállami eszközökkel.
Istenem!
Ki a faszom ez az orbánnáci hogy ekkora jelentőséget tulajdonítanak neki?
Egy pszichopata notorius hazudozó.
Ezeknek áll a zászló manapság.
Úgy hívják "karrier építés"...valósítsd meg önmagad"
Mégha elmeháborodott is.
:)

Magyarország Europa jövője. 2018.07.23. 22:03:39

@csakférfi: "Ki a faszom ez az orbánnáci hogy ekkora jelentőséget tulajdonítanak neki?"

Orban az, aki MEGVEDTE Europat, a megszallo araboktol. Orban mostanra Europa legbefolyasosabb, legmeghatarozobb elso szamu vezetoje. Pusztan az, hogy hamadszorra valasztjak meg ketharmaddal tekintelyt add neki a vilagban. Jovore valoszinuleg O kapja a bekenobelt.

Orbán veje 2018.07.23. 22:03:57

@teéjesenmindegy: Jól mondod haver! Nekünk a kárpátaljai szőlősgazdákra kell vetni tekintetünket nem a francia vagy a német gazdaságra mert az sehová sem vezet. A hozzád hasonló észkombájnból kéne még nagyon sok minekünk hogy borsot törhessünk a libsik orra alá.

bóvli ország jobban teljesít 2018.07.23. 22:24:14

@Magyarország Europa jövője.: "Orban az, aki MEGVEDTE Europat, a megszallo araboktol."

Bruhaha! Hát ma elég sok hozzád hasonló degenerált fideszes adta itt a hülyét, de te vagy itt a legnagyobb!

Magyarázd már meg te degenerált fidióta, hogy hogy van az hogy az EU ellen egyszerre kell szabaccságharcot vívni, meg megvédeni???????

Hogy van az te dunántúli hülyegyerek a 30-ik álnickeden, hogy a Putyin csicska Orbánod fos szar országába egy darab épeszü migráns se akar jönni (legfeljebb csak az ugandai fideszesek), erre fel ez a hazaáruló felcsúti elmebeteg, ahelyett hogy kórházakat építene az embereknek, inkább semmire nem való kerít´ést épít, hogy a hozzád hasonló síkhülye magyar parasztját kábítsa, hogy hogy megvédte ő ám a nem létező veszedelemtől a szétbomlasztani vágyott Európát?

bóvli ország jobban teljesít 2018.07.23. 22:26:43

@csakférfi: "Ki a faszom ez az orbánnáci hogy ekkora jelentőséget tulajdonítanak neki?"

nem szabad elfelejtni, hogy egy szervezet is képes legyengülni meg megbetegedni egy parányi vírustól is. Orbán pedig egy oroszok álta kitenyésztett vírus, akivel nap mint nap fertőzi Putyin az EU-t.

mgdé 2018.07.23. 22:28:03

@teéjesenmindegy:
A "kárpátaljai szőllősgazda" piacra termel, vagy családi önellátásra?
Az ő sorsa lenne a számunkra helyes, követendő XXI. századi út?
Miért nem mindjárt az asszonyt évente egyszer látott móc hegyipásztoré?

Te tejesen megbuggyantál? Avagy másképp: Komisz az a kumisz!

inreallife 2018.07.23. 22:34:08

@Magyarország Europa jövője.:
az kemeny. allitottal par dolgot, rohoghetek egy commentben rajta, egy kicsit? :)

1. "MEGVEDTE Europat"
nem tudom mit szedsz, vagy pontosan mire erted, de gondolom a keritesre celzol. amit jol megkerultek a migransok. 1 millionyi oda is ert nemetorszagba. most akkor megvedte vagy sem? nekem nem tunik egy sikeres vedekezesnek europa szempontjabol. bezzeg a merkel-erdogan (bar merkel targyalta le, de ez pl tipikusan egy unio altal kitalalt es finanszirozott megallapodas) paktum hatasa osszevetve a keriteses bohockodassal joval nagyobb hatasu volt.

2. "megszallo araboktol"
szoosszetetel, ami kulon kulon is megerne egy miset, de nem akorok hosszu kommentet irni. eloszor is megszallo, kackac, mit szalltak meg, mostmar ok iranyitanak? masodszor meg arabok, tudod mennyi ezek kozul az arab? az afgan, a perzsa, de negerek sem arabok, csak te hiszed annak.

3. "Europa legbefolyasosabb, legmeghatarozobb elso szamu vezetoje"
ja, persze. az a legfobb vezeto, meg a legbefolyasosabb, meg a legmeghatarozobb, akivel nem fognak kezet, nem allnak szoba vele, ha fenykepezesre kerul sor, akkor meg latvanyosan elfordulnak tole. hat baratom kemeny anyagot tolsz.

4. "hamadszorra valasztjak meg ketharmaddal tekintelyt add neki a vilagban"
ja, kurva nagy tekintely, lattuk mar az oroksikeru feherorosz meg ilyen formatumu arcokat, mekkora tekintellyel birnak. inkabb azt mondanam, hogy szagot araszt. csak a hienak viselik el, masnak kifordul a bele tole.

5. "Jovore valoszinuleg O kapja a bekenobelt."
aztan megis mire? az o altala valasztott kormany, csinalja a migrans es soros uldozest. a ceu ugy is ilyen volt, sorban indulnak magyarorszag ellen eljarasok az ilyen es hasonlo ugyekben. nem bekenobelt, hanem egy kurva nagy seggberugast kap az europai konzervativok partjatol. meg az is lehet, hogy siman kirugjak, a kekeckedo hulyegyereket.

szoval eleg furcsan latod a vilagot. az sem zavar, ha neha a narancskodbe belebeg egy rongybatekert lofasz, ami szemenkop, amikor megsem talalkozik a valosag a "latomasaiddal". siman elkonyveled, hogy "a soros miatt van". halmozottan hatranyos helyzetukent biztosan sikeresnek iteled meg a felnotas focigany viselkedeset, "eredmenyeit", de szolok, hogy civilizalt helyeken ezzel nem rug labdaba. a civilizalt hely azt jelenti, hogy nem a balkani magyarorszag, ahol bozske utalvanyos nyuggerek es kozmunkas ciganyok valasztanak kormanyt a dolgozo emberek ellenebe...

mgdé 2018.07.23. 22:42:55

@Magyarország Europa jövője.:
Te jövő, segíts már légy szíves:
Mi a fene az a bekenő bél???

Gyorgy Nagy 2018.07.23. 22:44:18

A felcsuti proli is egy migráns .Csak rájuk kell nézni !

teéjesenmindegy 2018.07.24. 00:12:36

@Kuviklacz: Beszélsz összevissza, csúsztatsz.
Teljesen mindegy, hogy nekem tetszik-e Hajder, Kacsinszki vagy Orbán. A külföldi ne ugasson bele egy nép választásába.
"Magyarország csatlakozásakor elfogadta az EU akkori jopgrendjét, az azóta hozott rendeleteket és irányelveket meg a magyar kormány képvislője is megszavazta. "
Ja. Amiben mondjuk az is benne van, hogy évente X összeget fizetünk be, és 2x összeget hívhatunk le. Persze, valami nekünk nem tetszik, akkor ez borul rögtön, akkor lehet fenyegetőzni pénzek megvonásával, meg mindennel. Ha meg adott ország él a jogrendben lefektetett jogával és mondjuk vétózik, akkor arról megy a rinya, hogy szétveri az uniót.

teéjesenmindegy 2018.07.24. 00:18:52

@Orbán veje: Értő olvasás, hülyegyerek!

@Én de genere Mi: Neked is.
"A "kárpátaljai szőllősgazda" piacra termel, vagy családi önellátásra?" Mondjuk a piacra.
Az ő sorsa lenne a számunkra helyes, követendő XXI. századi út?" Te hülye szerencsétlen, mit nem értesz azon, hogy közelebb van hozzánk? Te beszéltél kulturális meg gazdasági közösségről ugye? Milyen gazdasági hasonlóságokat, milyen hasonló problémákat, milyen hasonló megoldásokat vélsz felfedezni egy bálnavadásszal?
A szőllősgazdákat a határ 2 oldalán ugyanaz a jégkár, aszály peronoszpóra érinti. A bálnavadásszal semmilyen kulturális és semmilyen gazdasági összefonódásunk nincs.

csakférfi 2018.07.24. 02:15:07

@bóvli ország jobban teljesít:
Orbánnak csak kb. annyi köze van az Eu legyengítéséhez mint a zuhanó emberbe belerúgni.
Na ja.....a kommunikáció jeles.
Elhittük hogy....megvéd.....tönkretesz.
Az unio ugyis haldoklik. Meddig?
Lövésem nincs.
De a brexit és az olaszok választási gyozelme...merkeli taktika megbukása... nos 'koporsószegek.
Vitathatatlan az orbáni retorika is az.
Koposószeg az eunak.
Kb.

csakférfi 2018.07.24. 02:18:25

@Magyarország Europa jövője.:
"Pusztan az, hogy hamadszorra valasztjak meg ketharmaddal tekintelyt add neki a vilagban. Jovore valoszinuleg O kapja a bekenobelt."

Ja...ja!
Meséltem már?
Nagyanyám Sanghajban táncosnő!
:)

Magyarország Europa jövője. 2018.07.24. 02:29:32

@inreallife: "1. "MEGVEDTE Europat"
nem tudom mit szedsz, vagy pontosan mire erted, de gondolom a keritesre celzol. amit jol megkerultek a migransok. 1 millionyi oda is ert "

A keritessel kb a szazadara csokkent a migracio, napi 10 ezer helyett 1-2 szaz erkezik Europaba naponta. Pont azert, mert Orban hatasara egesz Europa is elkezdett vedekezni. Ha Orban nem kezd el ilyen kemenyen ellenallni, akkor azota is napi minimum 10-20 ezer ember erkezne az unioba, 3 ev alatt, mostanra tobb 10 millioan lennenek, es meg csak szoba se kerulne a vedekezes. Meg igy is 3 evbe telt pedig az Orban kokemenyen hajtotta az ugyet.

"2. "megszallo araboktol"
eloszor is megszallo, kackac, mit szalltak meg, mostmar ok iranyitanak? masodszor meg arabok, tudod mennyi ezek kozul az arab?"

Igen ez invazios hadsereg, vilagos celokkal. A cel, lassan elfoglalni Europat, es egyseges iszlam allamot letrehozni. Eloszor csak NOGOZONA-kat letrehozni, majd fel varosokat elfoglalni, majd az egesz orszagokat, vegul Europat. Mindenki latja a katasztrofalis allapotokat nyugateuropaban.

3." akivel nem fognak kezet, nem allnak szoba vele,"
Ja ez szokasos balliberalis savanyu a szollo duma. Merkel, Putyin, Trump, Netannyahu, akikkel az utobbi 3 hetben osszefutott a szegeny lenezett, kirekesztett Orban Viktor.

4."4. "hamadszorra valasztjak meg ketharmaddal tekintelyt add neki a vilagban"
ja, kurva nagy tekintely, lattuk mar az oroksikeru feherorosz meg ilyen formatumu arcokat,"

Kulfoldon senki nem vonja a ketsegbe a valasztasok tisztasagat, es a valasztasi rendszert sem. Mert mindenki tudja, hogy barmelyik masik orszag valasztasi rendszereben meg nagyobb aranyban nyert volna. Mindenki elismeri, milyen komoly dolog ilyen egyseges eros orszagot teremteni, harom szabad valasztason at.

5.""Jovore valoszinuleg O kapja a bekenobelt."
aztan megis mire? az o altala valasztott kormany, csinalja a migrans es soros uldozest. "

Sok ezer ember koszonheti az eletet, miutan Orban feltartoztatta az europat elozonlo terroristakat, szamos terrorcselekmenyt akadalyozva meg . Es ugyszinten sok millio no koszonheti, hogy nem lett csoportos nemieroszak aldozatava. Az Orbani politika eredmenye, egy bekesebb elhetobb Europa.
EZERT JAR A NOBEL DIJ !

csakférfi 2018.07.24. 05:17:14

@Magyarország Europa jövője.:
Mondjuk a törökök egész jól kerestek a németeken azzal higy menekült táborokat tartanak fenn.
Orbánnak kis része ennek benne.
Nem ő adta a milliárdokat.
Merkelék,ha jól emlékszem.
A kerítés csak egy volt a sorban.
Az bizonyos hogy eme cigányvajda verte a "tam-tamot". Kiállt az áradattal szemben.
Hogy ez jó avagy rossz,majd az utókor eldönti.
Mindazonáltal a migráció nem oldja meg az öregedő népesség problémáját.
Meg a kulimunkások hiányát sem.
Szóval a 72 éves nyugdíjkorhatár nekem 52 évesen már kinéz.
Ez jó vagy rossz? Ok-okozat.
"Teccettek volna t9bb gyereket csinálni".
Vagy forradalmat?
Hogy is volt ez?
Macerás. Orbán nem előrelátó...sem nem bölcs. Cssk jó a 'piárja". Azaz a nép mellé avagy mögé sorakozott.
Mert valljhk be nagy kaliberű politikus nem születik minden 100 évben.
Itt sem meg "jurópában" sem.
Mert itt a királlll orbánc.
Milyen a többi?
Macron?
Baszki egy "anyádmajma".
Merkel?
Csapongó idealista.
May kisasszony?
Megették a lordok reggelire.
Stb.
Szar a kínálat.
Ez van.

Dzseem 2018.07.24. 05:18:52

@Libsik visítanak de az ország a miénk !: Jóember! Az életet kategóriák meg beskatulyázás nélkül jó élni. 12 éves dolgokról írsz. Kb, mint 1970 vs 1982 vagy 1988 vs 2000. A múltban keresni bármit is? Vicces. Ember élj, és keresd azt, ahol az életet boldogan lehet megélni ne ilyen fásult meg idejétmúlt dolgokkal gyere! Ennek egyszer úgyis vége lesz, mert ez a történelemben sosem volt még másképp. Ettől ilyen ez. Addig meg élünk ettől függetlenül. :-D

Dzseem 2018.07.24. 05:21:13

@Magyarország Europa jövője.: Erre mondtuk középiskolában, hogy te a csehkettőt nézed :-D

chrisred 2018.07.24. 05:42:59

@teéjesenmindegy: "Amiben mondjuk az is benne van, hogy évente X összeget fizetünk be, és 2x összeget hívhatunk le."

Ilyesmi természetesen nincs benne. Az Unió aktuális hétéves keretköltségvetését az Európai Bizottság javaslata alapján és az Európai Tanács terjeszti (elfogadás esetén) az Európai Parlament elé. Ebben szerepel, hogy az adott időszakra vonatkozóan egy tagállam mekkora összeg befizetését vállalja, és az uniós költségvetésben biztosított alapokból mekkora keretösszegre jogosult pályázni. Ez a rendszer az, amit elfogadtunk az uniós csatlakozással.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.24. 06:32:16

Az EU vagy reformálja magát, levetve magáról a liberális kényszerzubonyt, vagy szétesik. Ennyi az egész.

midnightcoder2 2018.07.24. 07:22:23

A baloldal egy szellemi fertőzés, ami sajnos az európai úgynevezett jobboldalt is elég nagy mértékben elrohasztotta. Ez a fertőzés mindig is a tömegek nyomorával, jogfosztottságával, képmutatással, hazugsággal és tömeggyilkosságokkal járt. Lásd Pl. a jó Lenin elvtárs és még jobb Sztálin elvtárs és csapata által legyilkolt milliók, vagy a kínai Kulturális forradalom 60 millió körüli áldozata. Ez az, amiről a mai európai átlagpolgár nemigen tud. Míg az egyik oldalon a csapból is a Holocaust folyik, a baloldaliak által legyilkoltakról mély kuss van.

dunántúli gyerek 2018.07.24. 07:24:56

tudnak elni ezek a lippsik, mint a hal a parton!

midnightcoder2 2018.07.24. 07:30:04

@csakférfi: Kis hazánkban is van úgy egymilliónyi "rejtett erőforrás" akik kiválóan alkalmasak lennének a kulimunkára. Valahogy viszont mégis inkább segílykéből élnek.
Valamennyi kulimunkásra persze szükség van, de egy fejlett gazdaságban ez azért elég véges. A zoknigyártást meg nem fogod tudni Németországba hozni Vietnamból, mert a német minimálbérből Vietnamban eldolgozik neked egy egész falu az ötévestől a nagypapáig, és a nap végén megköszönik hogy ma sem lőtted le `őket. Ezzel szemben a migri a németeknél a minimálbérért nem lesz túl lelkes, a gyereke pedig azon fog filózni, hogy miért is kell az igazhívőknek minimálbérért kulizni, míg a helyieknek van jó állásuk. Európa épp most importálja be a maga rejtett erőforrását, azzal a különbséggel, hogy a hazai nem ellenséges a helyi kultúrával szemben, tud írni-olvasni-számolni, beszéli a nyelvet és még egy más rakás olyan képessége van, ami a migrinek úgy 3-4 generáció múlva ha lesz.

chrisred 2018.07.24. 07:42:38

@midnightcoder2: Ez a baloldal illiberális vonulata, ahogy a jobboldal illiberális vonulata az olyan totalitárius rendszerek, mint a náci Németország vagy az olasz fasizmus. Valójában az igazi törésvonal manapság már nem bal- és jobboldali társadalmi ideológiák, hanem a demokratikus (polgárok által ellenőrizhető) és az autoriter állami berendezkedés között van.

eßemfaßom meg áll 2018.07.24. 08:37:41

Lassan nem tudom eldönteni, hogy gOrbánnak azért kell azonnal megbuknia mert egy jelentéktelen senki vagy azért mert akkora hatalmű szuperlény hogy az EU-t is haza tudja vágni.

morph on deer 2018.07.24. 09:33:41

@eßemfaßom meg áll:
Gondolj inkább egy rothadó gócra ami fertőzést terjeszt - sokkal közelebb kerülsz a probléma értelmezéséhez.

Orbán veje 2018.07.24. 10:37:54

@maxval balcán bircaman: Jól mondod haver. Nem is kell túl komplikálni a dolgot igazad van teljesen. Az hozzád hasonló birkákra ma nagy szüksége van a hazának. Minél több az ilyen birka annál inkább menekülnek a libsik az országból. Főleg a fiatalok.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2018.07.24. 10:50:03

@teéjesenmindegy: Miután már közölték veled, hogy baromságokat írtál az ideáramló pénzekről, csak annyit jegyeznék meg, hogy még ha benne is lenne a csatlakozási szerződésben, akkor is természetes, hogy ha a szerződés egy kikötését a magyar kormány nem teljesíti, akkor a másik fél se köteles a másik kikötést teljesíteni. Ennyi, és egy szerződéses kötelezettséget nem ír felül a "nép szavazata".@Magyarország Europa jövője.: "Kulfoldon senki nem vonja a ketsegbe a valasztasok tisztasagat, es a valasztasi rendszert sem. " Olvass, mielőtt írnál, sokan kifogásolták. És ne hivatkozz más országokra, mert ott a választási rendszer, a politikai kultúra és (pl. Angliában) a fékek és ellensúlyok (sajtó, bíróságok, civil társadalom) helyzete egész más, mint Mo-on.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.24. 10:52:14

@Orbán veje

Így igaz, Sok derekas, jót követő birca legyőzi a háttérhatalmat. Ahogy Petőfi is mondat "de azért az víz az úr".

$pi$ 2018.07.24. 10:58:09

"A Fidesz azt hiszi, hogy tényleg mindent megtehet"

A fidesz nem hisz semmit, a fidesz nem egy ember, hanem egy párt. Már a cím sem más, mint burkolt próbálkozás a kollektív bűnősség bevezetésére, ellenségkeresés, gyűlöletkeltés. Megszemélyesítjük a másik pártot, elkezdünk úgy beszélni róla, mintha egy gyűlölt személy, egy bűnös ember lenne.

Persze ha valaki azt írná, hogy a "zs.dó azt hiszi", akkor lenne méltatlankodás ezerrel. :(

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.24. 11:19:42

@$pi$: "a fidesz nem egy ember"

fidesz = orbán

Csodálom, hogy maradsz életben, ha ENNYIRE tájékozatlan vagy.

$pi$ 2018.07.24. 11:46:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Csodálom, hogy maradsz életben, ha ENNYIRE tájékozatlan vagy."

Ja, ez egy frappáns beszólás, de persze úgy egészen konkrétan nem igaz. ;) Máskülönben nem lenne értelme méltatlankodni a többi fideszes hatalmasság viselt dolgai miatt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.24. 11:53:06

@pi$i$: " a többi fideszes hatalmasság viselt dolgai miatt. "

Az is a csúti geci. Itt MINDENRŐL a geci dönt, még egy tehetségtelen énekes szponzori szerződéséről is.

m.t. 2018.07.24. 12:12:00

@Libsik visítanak de az ország a miénk !:

Halkan megjegyzem hogy makron tanacsosat azonnal kitettek az utcara mint macskat szarni amint kibukott hogy mivel foglalkozik szabadidejeben...

mgdé 2018.07.24. 12:23:27

@teéjesenmindegy:
"A szőllősgazdákat a határ 2 oldalán ugyanaz a jégkár, aszály peronoszpóra érinti."

Akkor ideje lenne együttérezned a határ menti szerb szőlősgazdákkal is. :P

"A bálnavadásszal semmilyen kulturális és semmilyen gazdasági összefonódásunk nincs. "

Jé! Az izlandi kultúra ne lenne keresztény (no meg germán - akkor tehát európai -
-> katonai demokrácia, népgyűlés, abból kinövő parlament és tsai) alapú?
Eddig azt hittem, a keresztény kultúrájú Európát óvod az iszlámtól ...

Jé! Az izlandiak ne lennének fehérek? Pedig náluk germánabb nemigen akad.
Eddig azt hittem, a fehér rasszt óvod az araboktól és a feketéktől ...

Valamint, megtaláltál egy 330 ezer lakosú európai kisállamot, akivel dafke nem vállalsz európa-közösséget? Ez már aztán kemény, nagyon kemény! (Megjegyezném, Izland nem is EU tag, tehát az EU sorsáról, normalizálásáról folyó vitához - egyelőre - túl sok köze nincs.)

A baltiakkal vállalsz? A portugálokkal, görögökkel vállalsz? Az írekkel vállalsz? Nem? Pedig mind európaiak, keresztények/keresztény kultúrájúak és fehérek.

No, akkor a te helyed valóban Ázsia. De nem Japán, vagy Szingapúr, hanem a mély-belső, a Góbi és tsai. Viszont akkor minket európaiakat hagyj békén, lévén te vagy a nem idevaló. A "migráns". A kulturális migráns. Az erőszakos kulturális migráns. Akifélétől a művelt Európát valóban meg kell védeni.

Pá!

$pi$ 2018.07.24. 12:26:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Itt MINDENRŐL a geci dönt, még egy tehetségtelen énekes szponzori szerződéséről is."

Hát persze. Így van. És téged is figyelnek? :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.24. 12:33:44

@pi$i$: "Kovács Zoltán kormányszóvivő bejelentette, hogy az összes minisztériumot és minisztériumi háttérintézményt a Magyar Telekommal kötött előfizetői szerződéseik felmondására utasították."

nepszava.hu/1083201_akos-ugy-szinjatek-volt-a-kormany-es-a-telekom-haboruja

Orbán veje 2018.07.24. 13:29:16

@$pi$: Jól mondod haver! Előbb lesz mészáros lölö szépségkirálynő a füredi Anna bálon minthogy az 5 millió libsi egy garast is kapjon az eu pénzekből. Megkell végre érteniük hogy a 49.27% az 2/3 dehát sosem voltak ők matek zsenik ezé nehezen megy.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.24. 14:28:39

@Orbán veje: "mészáros lölö szépségkirálynő a füredi Anna bálon"

:)) Bármikor, ha kedve tartja. Van az a pénz. Ha meg nem, akkor beírják az alkotmányba.

2018.07.24. 15:15:38

@Orbán veje: "Megkell végre érteniük hogy a 49.27% az 2/3 dehát sosem voltak ők matek zsenik ezé nehezen megy."

Amíg képtelen vagy értelmezni a választási rendszert, addig szerintem jobb, ha csendben maradsz.

"Tehát összegezve: alig 49 százalékos részvétel mellett, a voksok 32 százalékával megszerezni a mandátumok kétharmadát igazságos és demokratikus szisztéma. 62 százalékos részvétel mellett, a voksok 45 százalékával megszerezni a mandátumok kétharmadát igazságtalan és antidemokratikus szisztéma."
(tudom..ez a 2014.-es választás..de a mostani esetében csak a százalékok emelkedtek, a 2/3 ugyanúgy megvan :) )

Szóval nézzük:
Listás mandátumok: szavazatok 49.6% >>>> mandátumok 45.2 %-a (42 képviselői hely)
Egyéni mandátumok: 91, ami megfelel a mandátumok [dobpergés.....] 85.5%-ának.
A kettő összesítése adja a parlamenti helyek 66.8%-át.

Nézzük már meg, hogy a liberális tábor mit kapart össze?? (Nem, nem a szumma ellenzék, a nácikat ne számold a liberálisokhoz..illetve nem tudom..most elbizonytalanodtam..)

Orbán veje 2018.07.24. 17:04:37

@Womb Raider: Jól mondod haver! Énszerintem kiválóan mutattad be hogy a 49,6% -kos kissebbség az 66%-os vagyis 2/3-dos többség! Ilyen hozzád hasonló lángeszű hazafiból nagyos sok kéne a pártba. (a fideszbe természetesen)

2018.07.24. 17:32:25

@Orbán veje: Nem, szerintem neked sikerült ékesen bizonyítanod, hogy az ellenzék marginalizálódó liberális szárnya és annak vakhitű követői számára a való világ és a tények ignorálása pavlovi reflex.
Hőböröghetsz, de te még az átlagnál is bárgyúbbnak tűnsz..azért aggódnod mégsem kell, a két öreg zsoldossal biztos meleg barátságot fogsz majd ápolni... Egyikük, taga20 ápoltunk szokta volt mondani: annyira megható látni, ahogyan két sokat próbált liberálfasiszta kölcsönös orális kényeztetésben mélyíti el barátságát.

Magyarország Europa jövője. 2018.07.24. 18:40:58

@Orbán veje: Ez ostoba demagogia. A valasztasi rendszerek azert nem aranyosak, mert akkor kormanyozhatatlan lenne egy orszag.
Ja es magyarazd el az aranyos valasztasi rendszer elonyeit, a valasztok 17 %-val a parlamenti helyek 74 %-at elnyero Macronnak is.

Orbán veje 2018.07.24. 21:54:47

@Womb Raider: Tulajdonképpen ezt a hozzászólásodat nem értem. Nem kapcsolódik ahhoz amiről beszélgettünk. Énszerintem rossz cimzettet írhattál.

Orbán veje 2018.07.24. 21:56:24

@Magyarország Europa jövője.: Neked számtanból biztosan sok gondod lehetett az iskolában. Különben nem tudnál ilyen butaságokat írkálni.

chrisred 2018.07.25. 05:44:09

@Magyarország Europa jövője.: Macron pártja az első fordulóban 28%-os, a második fordulóban 43%-os eredményt ért el. Ez a Nemzetgyűlés 577 helyéből 308 mandátumot jelentett, ami 53%.

Orbán veje 2018.07.25. 07:51:29

@chrisred: Én ebből azt látom, hogy @Magyarország Europa jövője nickű ember jó nagyot hazudott. Ő egy hazug ember.
süti beállítások módosítása