B1 blogcsalád



Bencsik András akkorát négerezett, hogy fel sem tűnt neki, amikor irtózatosan pofára esett

2018. július 16. - nickgrabowszki

Hollik István is házhoz ment a méretes lószerszámért.bencsik_1.jpg

Van olyan, hogy ennél hülyébbek már nem lehetnek. A magát komcsi pártszolgálatosból széljobbos pártszolgálatossá átkaméleonkodó Bencsik András, a Demokrata főszerkesztője például a következő megjegyzést tette a vasárnapi futball világbajnoki döntő eredményéhez (Franciaország-Horvátoszág 4-2):

Ne búsulj Horvátország! A franciákat megvertétek volna.

Bencsik ezzel tulajdonképpen 3 dolgot állított:

  • Akiktől a horvátok kikaptak nem franciák, vagy legalábbis nem igazi franciák voltak.
  • Az igazi franciák ennél gyengébbek, őket megverték volna a horvátok.
  • Következésképpen a bevándorlástól erősebb lesz egy válogatott, a migráció tehát jót tesz egy ország focijának.

Tehát voltaképpen annyi történt, hogy a focibolond és migránsellenes miniszterelnök egy lojális és rasszista propagandistája markánsan kiállt migráció, a bevándorlás, a multikulturális és a sokszínű társadalom mellett.

És természetesen az a legszebb, hogy még csak fel sem tűnt neki. Nem az éleselméjűségéről közismert.

A másik, aki igen komolyan vette, az orbáni meglátást, miszerint a horvát foci a mi kutyán kölyke, tehát bármi köze lenne hozzá Magyarországnak (pedig nem), a KDNP-s exképviselő, Hollik István, akivel áprilisban Csárdi zöldséges törölte fel a padlót, és most a politikai túléléséért, a pikszisbe való visszakerüléséért pedálozik.

Hollik azt találta írni még a döntő előtt, hogy

egy bevándorlóország játszik egy nemzeti identitására büszke, keresztény országgal.

Hogy ha picit is komolyan vesszük Hollik állítását, és elfogadjuk, hogy a futballeredményből következtetni lehet egy ország általános állapotára (orbáni tézis!), akkor eszerint a franciák győzelmének az a fontos üzenete, hogy az ún. bevándorlóország fölötte áll a nemzeti-keresztény bezárkózó országnak.

Hollik ezt bebukta. Mint Bencsik, meg korábban Orbán is. Ha konzekvensek lennének, ezután 180 fokot fordítva eddigi rasszista politikájukon és propagandájukon, harcosan ki kéne állniuk a multikulti mellett, hiszen saját meglátásuk szerint ez a vébédöntő tanulsága.

Ha konzekvensek lennének. Vagy egyáltalán tudnák, hogy valójában miket beszélnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2314115367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.17. 18:31:13

@pina noir: "Hogyan kellett volna regisztrálnia a magyar szerveknek együttműködésre nem hajlandó folyamatosan özönlő tömegeket?"

Sehogy. Miért kéne egy együttműködésre nem hajlandó akárkivel akármit is csinálni?

Gondolom regisztrálni úgy kell, hogy felírják az adataikat, és ujjlenyomatot vesznek.

"Aki nem igazolja magát el kellett volna zárni?"

Miért kellene elzárni? Amíg nem derítik ki a személyazonosságát, és azt, hogy be akarjuk-e engedni, addig nem kell beengedni. Ha menekült, és menedékjogra jogosult, akkor a vállalásunk szerint menedéket adunk neki. Ha illegális migráncs, akkor nem kell beengedni, és regisztrálni se kell.

Nagy zavar van a te fejedben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.17. 18:34:40

@tutifruti22: "negyedikes fiamnak hetekig kellett magyaraznom, hogy a kinai osztalytarsa nem magyar, kinai. Lehet, hogy anyanyelvi szinten beszel magyarul, es magyar allampolgar is de nem magyar."

Látod? Egy egészséges gondolkodású negyedikesnek milyen nehéz hazugságokat beadni.

Tomiko 2018.07.17. 18:39:00

@ételizésítő: "Mondjuk én is úgy tanultam, hogy Franciaország Európában van, és hogy Európában fehér emberek élnek. Azaz a franciák fehérek."
Ilyet biztosan nem tanultál, inkább nem jártál suliba. Őshonosan fehérek, de bizony nem csak fehérek élnek itt. Millió számra vannak nem fehérek. És voltak is.

"A francia válogatott tagjainak jó része nem is franciaországi születésű."
Látod, pont ez a rasszizmus. Konkrétan nem igaz az állítás, mert de, ott született szinte mind, de ez nem számít, csak mondjunk valami negatívat. Ha igaz, ha nem.

"És igen, a franciák valószínűleg rosszabb játékosok, mint ezek az innen-onnan szedett-vedett négerek, ha nem így lenne, nem a négerek lennének a válogatottban."
A francia csapat minden tagja francia volt. Akkor ez most hogy is van? :)

"Szóval lehet Bencsiket szidni, sokszor okkal, de ebben pl. igaza van."
Igen, pont ezen röhögünk jókat. Igaz, hogy ha nem lenne a csapat egy része korábban bevándoroltak leszármazottja, akkor nem lennének ennyire jók talán. Jobbak lettek a multi-kulti által.

ételizésítő 2018.07.17. 18:48:53

@contractor:
A négerek azoknak a lakásaiban voltak, akik az utcán ünnepeltek.
Segítettek helyet találni a fehérek új dolgainak néhány régi dolog elvitelével.

@0rdas:
Miért, az autóvezetéshez ész kell?

@JFK-alapítótag:
Mondjuk a szexizmus ebben az értelemben nem hinném, hogy rossz dolog lenne, hogy legyen a nő nő, a férfi meg férfi, ne mindkettő valami keverék félbuzi.

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Melyik országban tudnak ennyire jól portugálul?

@spinat:
Nézd meg az arányokat. Hány fehér és hány néger tudós van?
Nobel-díjas (íróit és békedíjat ne számítsunk)? Sakkvilágbajnok? Rakéta- vagy repülőgép-tervező?
És hány fehér?

"a gyorskorcsályázó srácoknak ugye te is tapsoltál?"
Én pl. nem, magasról leszarom a gyorskorcsolyát (meg a lassút is, és minden téli sportot).
Az U20-as kézilabdázó csajoknak pl. tapsoltam szombaton, amikor világbajnokok lettek. Úgy, hogy a vb-n minden meccsüket megnyerték.
Merthogy nemcsak foci vb volt ám az elmúlt hetekben.
Ja, és egy sem volt köztük néger.
Ellentétben a franciákkal, ahol a 3/4 csapat.

@Fülig José:
Azért az agy a francia válogatottban sem egy néger volt, hanem egy fehér, még ha nem is francia...

Mein Kamp, mint Legelőm?
Vigyázni kel ezekkel a kurva külföldi szavakkal, mert sosem lehet tudni, melyik mit jelenthet.

@invalid user name:
Meg az is lehet, hogy ezek a sportok a kutyát nem érdeklik Európában.

@morph on deer:
Ráadásul az iszlám a kereszténységet (ahogy a többi egyistenhitet is, pl. a zsidóságot) elismeri és nem üldözi, sőt, Jézust is prófétának tekinti, Isza néven.

@Womb Raider:
"miért a fekete kontinens a világ legelmaradottabb területe, mikor onnan indult, Olduvából a kirajzás"
Azért, mert nekik nem kellett új körülményekhez alkalmazkodni, maradtak a már megszokott langyos vízben, amihez addigra már alkalmazkodtak, ismerték az előnyeit és a veszélyeit, utóbbiakat rutinosan el tudták már kerülni (vagy hozzáfejlődtek). Ellenben a kirajzóknak kellett, időjáráshoz, másféle állatok elejtéséhez, másféle növények gyűjtögetéséhez, másféle veszélyekhez, hideghez stb. A sarkkör környékén ugyanis egy szál faszban zsiráfra várva hamar éhen fagytak volna. És az alkalmazkodás az agy hatékony működtetését igényli. Az oroszlán elől való futás meg a testét.
Aztán mindkét fél ebben ragadt.

@n3spr3ss0:
Obama miben is volt jobb?
Megszüntette a közel-kelet háborúkat, ahogy ígérte, ugye?
Ja, nem.

@chrisred:
"A legősibb emberi közösségek ott alakultak ki, ahol erre a legjobbak voltak a környezeti tényezők."
Nem okvetlenül, lehet, hogy máshol jobbak lettek volna (pl. Észak-Ausztrália, komoly ragadozók nélkül, ideális hőmérséklet stb.), csak oda valahogy el kellett volna jutni. Ott maradtak meg és fejlődtek ki, ahol tudtak alkalmazkodni.

@TibiStok:
Más kérdés, hogy a horvátoknál ennek a kettőnek is horvátok a szülei, csak akkor épp nem Horvátországban voltak, a négereknek meg nem franciák a szülei (sem).

@Macropus Rufus:
"Carter/Nixon csak annyit mondott: nekem fogalmam sincs, hogy hány zsidó van a pártban v. a szenátusban."
Nyilván hazudott, mert tudta, hogy mind az.

"Hiszen számon vannak tartva..."
Régen még a buzik is számon voltak. Szép világ volt, nem is voltak strucctollal a seggükben vonuló buzik az Andrássyn.

"rájuk erőltetni a saját nyelvünket"
Az oroszok sem.
Tanították, hogy táboron belül tudj kommunikálni, de erőltetni kurvára nem erőltették. Ha erőltették volna, akkor középiskola végére itt mindenki perfekt orosz lett volna, mivel egy magyar számára nem különösebben nehezen elsajátítható nyelv az orosz.

@Tangooo:
Csak azokat, akik szavaznak a magyarországi választásokon.
Mert azok nem magyarok, hanem haszonleső románok. Mind.

@vanRob:
Most írták azokat az indiánokat vagy irtották?
Mert olyan szó, hogy írtották, pont nincs a magyar nyelvben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.17. 18:51:48

@ételizésítő: "Melyik országban tudnak ennyire jól portugálul?"

Brazília?

CSOKKI MÁLNA 2018.07.17. 18:59:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: De nem voltak hajlandóak erre te szellemi fogyatékos. Ezt próbáld megérteni.

"Amíg nem derítik ki a személyazonosságát, és azt, hogy be akarjuk-e engedni, addig nem kell beengedni. Ha menekült, és menedékjogra jogosult, akkor a vállalásunk szerint menedéket adunk neki. Ha illegális migráncs, akkor nem kell beengedni, és regisztrálni se kell."

Hogy nem kell beengedni? Ezt magyarázd már el részletesen. Erőszakkal vissza kell tartani?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.17. 19:07:31

@szellemi fogyatékos: "nem voltak hajlandóak "

Akkor nincs velük teendő.

"Hogy nem kell beengedni?"

Most azt kérdezed tőlem, mit és hogyan csinál egy határőr? Ne fárassz. Guglizz rá.

Világít a torony 2018.07.17. 19:11:37

@ételizésítő: Ne aggódj, van az a hely, ahol szedett-vetett négernek néznek téged is, hiába a világosabb bőrszín.

chrisred 2018.07.17. 19:25:32

@ételizésítő: A főemlősök hiányát eléggé hátráltató tényezőnek érzem az emberré válás folyammatában.

ételizésítő 2018.07.17. 19:30:24

@chrisred:
Nem kéne keverni a gyarmatot az országgal.

"Vagy Zrínyi horvát volt?"
Igen, Zrínyi (Zrinsky) horvát bán volt.

Ami a hódítást illeti, akkoriban kicsit másként gondolták. Aki győzött, az teljes joggal hódított, nem tartotta senki erkölcstelennek, ez volt a szokásjog.
Ne keverd a IX., XVI. vagy akár a XVIII. századot a XX-XXI.-kel.
(Érdekes, a ruszkikat is baszogatják, hogy 100 éve kinyírták a cárt, a franciákat meg az angolokat nem, pedig azok is kinyírták Stuart (I.) Károlyt, illetve XVI. Lalát, utóbbit szintén családostul.)

@Kivlov:
"nem a munkát hanem a fogyasztást adóztatják"
Azaz a szegényeket, mert a gazdagok nem itt költik a pénzüket, hanem külföldön, pl. pont az áfa miatt. Nem véletlen, hogy az állami seggnyaló Bayer Zsoltnak sem magyar rendszámos autója van, és persze nem Opel (amit ugye itt gyártanak).
Te azért elég jól beszopod a Fidesz-propagandát, gondolkodni meg nemigen tudsz.

@Macropus Rufus:
A cigányok mióta európaiak?
A magyarokról meg nem nagyon lehet tudni, hogy néztek ki, a kunok dettó.
Nagy valószínűséggel europid volt mindkét nép, nem mongolid.
Egyébként az orosz sztyeppék még Európa.
Mellesleg a franciák közt nem cigányok meg mongolok voltak, hanem négerek. Ízlelgesd a szót.
Négerek viszont még mindig nem nagyon teremnek Európában. Azt a kontinenst úgy hívják: Afrika.

Te, nézd már meg azt is, hány néger sakkvilágbajnok van, meg hogy a nagymesterek aránya mekkora a fehérekéhez képest. A többi felsorolt szakmát tekintve szintén.

Aztán nézd meg ugyanezt fizikai sportolókkal.
(Annak idején valami vízilabdás mondta, hogy érdekes módon néger vízilabdázó se nagyon van, mert ott úszni is kellene, gondolkodni is, meg még a labdával is csinálni valamit.)

@látjátok feleim szümtükkel:
Nem tudom, a te rokonaidat nem ismerem. A szokásaikat sem.

@maxval balcán bircaman:
"az ország 57 %-a katolikus"
Valójában az ország kb. 10%-a katolikus, az ország kb. 60%-a ateista.

"- egyetlen találmány se született a középkorban (a valóság az ellenkezője),"
Azaz egyetlen született?
Egyébként itt tételesnhülyeségeket beszélsz, kivéve az inkvizíció áldozatainak számát. De ott is csak a számát.

@Sir Gombóc:
A gyarmatosítás beindulása előtt miért voltak a világ legelmaradottabb része, amikor még hírét sem hallották fehér embernek?

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Való igaz, agyon kellett volna lőni mind a 200 ezret a határnál.

@Tomiko:
Magyarul szerinted is Európában fehér emberek élnek, a köntörfalazó hazudozásaidtól-magyarázkodásaidtól-szerecsenmosdatásodtól most tekintsünk el.
És nem, a francia válogatottban négerek voltak, a franciák meg fehérek. A francia válogatottban 1-2 francia volt összesen. A többi max. francia állampolgár.

Nem jobbak lettek, hanem négerekre cserélték a franciákat.
Mondjuk a franciákra a gerinc soha nem volt jellemző, miért pont ez esetben lenne az.

ételizésítő 2018.07.17. 19:32:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Szerintem nem arra gondolt.

@Világít a torony:
Nem hinném, koma. A néger ugyanis a bőrszínre utal, azt jelenti: fekete. Mint a sötétség az egybites agyadban.

ételizésítő 2018.07.17. 19:35:24

@chrisred:
Főemlősök, sőt, azoknál fejlettebb előemberek is voltak mindenfelé, Ausztráliában, Ázsiában és Európában is (lásd pl. Rudabánya, Vértesszőlős stb.).
Hacsak nem valami huncutok Afrikából loptak be oda csontokat.

Keress más hülyeséget e helyett.

chrisred 2018.07.17. 19:37:31

@maxval balcán bircaman: Igen, az egyik tényező, ami meghatározta sok magyar ember erkölcsi alapállását. No meg a hazafiasság. Zrínyinél pluszban a családi tradívió.

gyedmaróz 2018.07.17. 19:47:40

Ezek a f...ok még a fociba is bele próbálják magyarázni a baromságaikat. Lassan jobb lenne négernek lenni, akkor tuti lenne, hogy semmi közöm hozzájuk.
Mert most én vagyok a "magyar emberek" akinek az érdekeit szolgálják ezek az elkötelezett hazafiak / bűnözők. (Nem kívánt szöveg törlendő)

Sir Gombóc 2018.07.17. 19:56:06

@ételizésítő: "A gyarmatosítás beindulása előtt miért voltak a világ legelmaradottabb része, amikor még hírét sem hallották fehér embernek?"

Épp ez az, hogy ez nem igaz. Kulturális szempontból semmiképp. Persze vidéke válogatta.

Sir Gombóc 2018.07.17. 19:57:34

@ételizésítő: specel Ausztráliában az ember bevándorló, nem "őshonos".

tutifruti22 2018.07.17. 19:58:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ha igazad lenne, ahogy nincs, akkor en most román vagyok :) Pedig nem vagyok. QED.

chrisred 2018.07.17. 19:59:22

@ételizésítő: Vagyis a szemedben Eurázsia és Ausztrália között semmi különbség.

CSOKKI MÁLNA 2018.07.17. 20:06:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Vagyis akkor nem kell feltétlenül regisztrálni? Önmagadnak mondasz ellen egyfolytában. Továbbra is azt kérdezem te retardált droid, hogy mit kell tenni az illegális migránssal SZERINTED, ha az illegális migráns nem tesz eleget a hivatalos felszólításoknak? Mit kellett volna Orbánéknak másként csinálni, különösen egy olyan nemzetközi hangulatban, amely még ott tartott, hogy az illegális migránsok beáramlása milyen jó, és bármilyen korlátozásuk a fasizmussal egyenértékű. Ebben a kérdésben az Orbán kormány lépett a leggyorsabban. Szeptemberre elkészült a határzár, amelyről nemrég már Merkel is ELISMERTE, hogy Németországot is védi..

látjátok feleim szümtükkel 2018.07.17. 20:52:56

@maxval balcán bircaman:

No az, hogy ez egy idézet, nincs odaírva. Ezt csak te állítod. N és mi van az egyéb elismerésekkel?

látjátok feleim szümtükkel 2018.07.17. 20:57:08

@putris72:" Orbán mikor mondta,hogy gyertek szír menekültek a németek befogadnak titeket egytől egyig..."

Te nagyon feledékeny vagy. Orbán maga mondta nem azt kell nézni, hogy mit mond, hanem mit csinál. No ő szépen hagyta, hogy az a határőrség, ami gyenge volt, ne kerüljönmegerősítésre csak azt követően, miután a sok tízezer migránst állami segédlettel vonatokon, és buszokon elhordták az osztrák határig. Miért nem az oroszok felé utaztatta őket?

2018.07.17. 21:01:28

@ételizésítő: orosz válogatott. Mário Fernandes. Brazil születésű, honosított orosz. Pár éve...portugálul beszél, oroszul nem...

2018.07.17. 21:15:28

@ételizésítő: hallottál már az aboroginekről?
Kb 50 ezer éve vándoroltak Afrikából ázsián át Ausztráliába.

2018.07.17. 21:18:58

@ételizésítő:ein Kamp, mint Legelőm?
Vigyázni kel ezekkel a kurva külföldi szavakkal, mert sosem lehet tudni, melyik mit jelenthet."

Bizony, néha még a magyar szavakkal is.
A kel például különös figyelmet igényel, mert fingat.

2018.07.17. 21:24:33

@Sir Gombóc: Ausztrália őshonos lakossága aborogin néven ismert. Kb 50 ezer éve keverdetek oda. A Cro-Magnoni leletek legkorábbi dátuma mintegy 40 ezer éves...

2018.07.17. 21:35:14

@ételizésítő: John Ystymilyn of Wales...nézz utána, afrikai származás, walesi főnemes.
Jacque Dessalines. Haiti származás, francia Governor general...
Szt. Iphefegnia portugál néger...
De imádkoztál, Desdemona?

shakespeare 2018.07.17. 22:42:24

az is rasszista aki a feketék felsőbbrenduségét hírdeti, sok agyhalott liberális seggfej úgy példálózik a vegyes csapat sikerével mint egy igazi skinhead a fehér felsőbbrendűséggel

annyi, hogy a liberális azt hiszi magáról, hogy ő nem rasszista, s még az idióta leírja, hogy lám mások milyen hülyék, nem veszik észre magukat

ételizésítő 2018.07.17. 22:51:42

@maxval balcán bircaman:
Kulturálisan kb, mindenki keresztény Magyarországon, a más vallásúak is, mert a magyar szólásokban egy csomó utalás van a Bibliára (ez itt Szodoma és Gomorra, áll, mint Bálám szamara, Józsi egy jóságos szamaritánus stb.), viszont kb. 60% az, aki nem tartja a vallását, még ha meg is van keresztelve - ezeket tekintsük nyugodtan ateistának, mivel nem hisznek semmiféle istenben.
(Az, hogy valaki az isten szót vagy vallásra utaló szavakat tartalmazó indulatszókat vagy kifejezéseket - a büdös istenit, a kurva hétszentségit, Jézusom, de hülye vagy stb. - használ, nem azt jelenti, hogy vallásos, hanem azt, hogy ezek a szavak beivódtak a szókincsbe, kvázi töltelékszóként, mint a baszd meg.)

@Sir Gombóc:
Speciel Afrikát kivéve a világon mindenhol, de az előemberek pár millió éven át Amerikát kivéve kb. mindenhol jelen voltak, aztán kipusztultak, hogy ebben segítettek-e neki a fejlettebb humán fajok, ezt teljes homály fedi. A mai ember a tudomány jelen állása szerint Afrikában fejlődött ki. Csak vannak ott olyan törzsek, amelyek mondjuk 100 évvel ezelőttig nem is fejlődtek tovább, míg a világ többi részén azért volt némi fejlődés minden téren.

"Persze vidéke válogatta."
Magyarul szerinted is így van, elismered, hogy faszságot írtál fentebb. Köszönöm.

@chrisred:
Szerintem tanuld meg az értő olvasást, majd utána gyere vissza, ha már megy.

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Erről leírtam a véleményem a magyar válogatott braziljaival kapcsolatban.
Bár kétlem, hogy a kedvéért az oroszok tanultak volna meg portugálul.

"hallottál már az aboroginekről"
Talán tanulj meg olvasni, nem a homo sapiensről volt szó, hanem a mindenféle pithecusokról. Vagy gondolod, hogy a magyarok itt helyben fejlődtek ki a rudapithecusból vagy a vértesszőlősi előemberből?

"nézz utána, afrikai származás, walesi főnemes"
És? Nem tudom, mi köze ennek ahhoz, amit írtam.
Kb. mintha leírnám, hogy az alma gyümölcs, te meg erre, hogy de a banán meg sárga.

vanRob 2018.07.17. 23:06:11

@ételizésítő: jaj de baromi okoskodó vagy itt is... És már megint nem a lényegre reagálsz, hanem nyomod itt magasröptűnek gondolt dumádat.

vanRob 2018.07.17. 23:09:52

@ételizésítő: nem akarom én bircát védeni, távol álljon tőlem, de akkora baromságokat lapátolsz itt is össze, hogy öröm olvasni.
Attól, hogy valaki megkeresztelkedett, de nem tartja aktívan a vallását, attól még nem ateista. De facto.

chrisred 2018.07.18. 02:07:43

@ételizésítő: Nem fogok új szabályokat tanulni a kedvedért, csak mert képtelen vagy érthetően kifejezni magadat. Mindenki számára nyilvánvaló, hogy összemostad Európa és Àzsia előember maradványait a többi kontinenstől akkorra ár régen elszakadt Ausztráliával.

chrisred 2018.07.18. 04:04:43

@ételizésítő: "A mai ember a tudomány jelen állása szerint Afrikában fejlődött ki. Csak vannak ott olyan törzsek, amelyek mondjuk 100 évvel ezelőttig nem is fejlődtek tovább, míg a világ többi részén azért volt némi fejlődés minden téren."

Ahogy általában a rasszisták, összezagyválod a biológiai evolúciót a társadalmi evolúcióval. Mindkettő a környezeti ingerekre adott válasz (alkalmazkodás), csak az első az biológiai egyedre jellemző örökletes tényező, másik meg az egyedek közötti közösségi kapcsolatokban tudatosan elsajátított, tanult jelenség. Az emberi civilizáció különböző változatai közti különbség az utóbbihoz tartozik, más környezeti tényezőkhöz az emberi közösségek másképpen alkalmazkodtak. A technikai civilizáció európai változata az alkalmazkodás egyik formája. Feltétlenül sikeres (eddig), de nekem túl marxista-leninista ízű megközelítés, hogy egy töretlenül felfelé ívelő társadalmi fejlődés csúcsának tartsam. Mert ők például magukat is annak tartották pár évtizede, és hol vannak most?

2018.07.18. 05:48:55

@ételizésítő: Köszönöm, hogy a költői kérdésre válaszoltál :) Elég lett volna annyi: a kirajzó csoportok egyedei más és más tulajdonságokra szelektálódtak....és ez mostanra új problémát érlelt meg, amit vagy megold a fehér ember, vagy visszatérünk lassan a gyökerekhez.

2018.07.18. 05:52:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Illegális migráncsok és normakövetés? Te mit szívsz? :))"

No, hát amennyiben illegális is és nem is menekült, csak "migráncs", akkor mehet isten hírével, amerre szívesen látja a hozzá hasonlókat. Azt hiszem, ezen nem lehet vita.

2018.07.18. 05:56:41

@chrisred: ..és persze te vagy az, aki teljesen tudományos alapokon megállapítottad, hogy az afrikai népesség számára minden feltétele megvolt a társadalmi (erre írom én, hogy memetikai) evolúcióra... de nem volt kedvük hozzá. Hosszú távon aztán ki tudja, melyik stratégia jön be és ki lesz a túlélő.. a puskából kifogyhat a lőszer, de a néger mindig gyorsan fug futni és nagyot üt. ..és nincsenek skrupulusai az Eu értékekeire fittyet hányni. Mad Max világát fekete sötétség fogja uralni.. vagy végre eljön a megvilágosodás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.18. 07:20:20

@ételizésítő:

A kérdés nem ez, hanem az: a magyar lakosság tiszteli a keresztény szokásokat, még az ateisták egy része is.

2018.07.18. 07:25:19

@tutifruti22: "Marpedig azok a focistak, akik megnyertek a VB-t nem franciak, (allampolgarok persze, es a franciak is "francianak" tartjak oket, de a magyar kozgondolkodas nem tekinti annak oket) ez tagadhatatlan teny. "

Így valahogy.. kiegészítve talán annyival, hogy a feketék sem gondolják magukat fehérnek... annál azért büszkébbek ők.

chrisred 2018.07.18. 07:37:16

@Womb Raider: Nem. Erről szó se volt. Azt írtam, hogy nem volt olyan alkalmazkodási kényszer, mint a kedvezőtlenebb környezeti körülmények között élő népeknél. Hogy ne csak ez az összehasonlítás legyen, vegyük mondjuk az Amazonas mentén élő törzsek, illetve az Andokban élők társadalmi evolúciója közti különbségeket.

chrisred 2018.07.18. 07:39:36

@Womb Raider: Nem az volt a kérdés, hogy fehérnek tartják-e magukat (mégcsak az sem, hogy európaiaknak), hanem, hogy franciának.

2018.07.18. 07:53:55

@chrisred: Tudsz esetleg nagy afrikai birodalmakról, szellemi/kulturális örökségről, építészeti emlékekről?
Nincs ezzel semmi gond, de ugye nem az őskorban élünk. Új kihívások, új problémák, új megoldásokat kívánnak. Te azt állítod, csak ennyire volt szükségük a fennmaradáshoz én meg azt, hogy csak ennyire futotta..

Majd előásom (bár egy könyvben olvastam..) az írást, amiben azt taglalják, hogy az USA globális dominanciájának létrejöttében vajon mekkora szerepe van annak, hogy a "kalandor" géneket (mémeket) hordozó egyedek népesítették be. A siker kulcsa a dns-ben van..csak nem mindenkiében. Afrikából is azok széledtek szét, akikben megvolt az a plusz, ami a fejlődés/alkalmazkodás/siker záloga. Ez valahol az intelligenciával kell összefüggjön. Mintákat elsajátítani, másolni a főemlősök sokasága képes. Új mintákat létrehozni csak a kivételes egyedek. Ahol ezen egyedek nagyobb számban koncentrálódnak, ott megnő az evolúciós előny. Jelenleg a szimpla testi adottságok másodlagosak. Egy göcsörtös bottal, görnyedve botladozó öregember emberek millióit eltörölni képes erő birtokában lehetett.. bár ugyanezen erő birtokában fényt , meleget, jövőt is ajándékozhatott milliárdoknak. Persze a balfelsőbe csavart szabadrúgásból született gólnak is megvan a maga szépsége és közönsége.

chrisred 2018.07.18. 08:09:22

@Womb Raider: Tudom, hogy nem sportszerű, ezért csak zárójelben jegyzem meg, hogy Egyiptom is Afrikában van. (Ami pont ezért szemléletes példa a környezeti tényezők hatására egy társadalomban.)

Ez a genetikai elmélet nehezen bizonyítható. Szerintem amúgy Amerika a társadalmi alkalmazkodás egyik jellemző példája.

chrisred 2018.07.18. 08:11:21

@chrisred: Ja, azt amúgy nem vonom kétségbe, hogy a sikeres társadalmi beilleszkedés képessége múlhat örökölt képességeken.

2018.07.18. 08:29:20

@ételizésítő:  legősibb emberi közösségek ott alakultak ki, ahol erre a legjobbak voltak a környezeti tényezők."
Nem okvetlenül, lehet, hogy máshol jobbak lettek volna (pl. Észak-Ausztrália, komoly ragadozók nélkül, ideális hőmérséklet stb.), csak oda valahogy el kellett volna jutni. Ott maradtak meg és fejlődtek ki, ahol tudtak alkalmazkodni."

Szerintem a legősibb emberi közösségek a Homo sapienshez köthetők.

látjátok feleim szümtükkel 2018.07.18. 10:04:29

A sikeres környezeti beilleszkedés alapja a has. Ha az teli van, mert van mit leszedni-felszedni-megvenni-megenni, akkor általában senki nem azon rágódik, hogy or bánok mit uralkodóznak. Ha a sok munka ellenére üres a has, akkor az egyén lázad. Majd fokozatossan közösségé szerveződik. Háborús területeken meg sok az üres has. Miután mi már 9-ik éve állunk örökös háborúban hol magunkkal, hol másokkal, előbb-utóbb itt is baj lesz belőle. Az üres has megkongatja majd az üres koponyát is, és el kezd gondolkodni azon, hogy a sok palkát- és média háború költségéből miylen sokat lehett volna osztani és sok hast teli pakolni.

teéjesenmindegy 2018.07.18. 10:15:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Rágugliztam. Ott az van, hogy a határőr lőhet. Lőni kellett volna?

2018.07.18. 10:23:03

@chrisred: Nebassz... és tényleg... Egyiptom tipikus fekete afrikai birodalom volt.. de régi fénye kissé megkopott. Bár kétségtelenül impozáns kőrakásokat tudtak hosszú és fáradtságos munkával összehordani. Sajnos a vekkerükbe beette magát a homok és 500 éve megállt.

Vagy talán illusztrációnak szántad? Fekete>barna>fehér

2018.07.18. 10:28:44

@látjátok feleim szümtükkel: " Az üres has megkongatja majd az üres koponyát is, és el kezd gondolkodni azon, hogy a sok palkát- és média háború költségéből miylen sokat lehett volna osztani és sok hast teli pakolni."

Az oké, kongatja, kongatja.. de abból max púp lesz, kaja nem. Viszont, ha szóba került.. anno állítólag nem volt ellenségünk, nem volt szükség médiahadtestekre... vót péz rogyásig, mindig csak el kellett valamit adni a családi ezüstből. Osztán valahogy emlékeim szerint mintha kevesebb jutott volna a dolgozók korgó gyomrába..
Vagy te más hasakra gondoltál?

chrisred 2018.07.18. 10:38:34

@Womb Raider: Mi köze az eddigieknek a pigmentációhoz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.18. 10:38:56

@látjátok feleim szümtükkel:

Nem nekem, hanem senkinek. Egyébként hülyeségnek tartom a preambulum szövegét.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 11:03:18

@teéjesenmindegy: Ügyi vagy! Jó olvastad, indokolt esetben akár lőhet is. Nem kell lőnie.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 11:04:48

@Womb Raider: Nincs vita. Sose volt. Csak a fideszeseknek van olyan becsípődésük, hogy valaki illegális bevándorlókat akar betelepíteni az országba.

Kivlov 2018.07.18. 11:24:20

@ételizésítő:

muahahahaha. Az ÁFA a legjobb adó, mert azt megfizeti a nyugger, a segélyes kisebbségi, a sok kamubéres meg mindenki! Ráadásul, aki többet fogyaszt, többet fizet.
Elég volt abból, hogy 1,5 millió legálisan bejelentett munkavállaló tartja el az országot.

chrisred 2018.07.18. 11:30:02

@Kivlov: A legliberálisabb adó.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 11:57:32

@Kivlov: "Az ÁFA a legjobb adó, mert azt megfizeti a nyugger"

Igen, az ÁFÁ-t leginkább a szegények fizetik, ez erősíti az ország kettészakadását, a versenyképességünk csökkenését, és így hozzájárult ahhoz, hogy ennyire leszakadt a gazdaságunk a régiótól. Például az, hogy Szlovákiában 25%-kal magasabbak a bérek, az ennek is a következménye.

Kivlov 2018.07.18. 12:16:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ja.
Mert rá kéne szállni az évek óta minimálbért bevalló vállalkozókra és a papíron minimálbért kereső alkalmazottakra.
Utána törvényt hozni rá, hogy autó adásvétele 250eFt fölött csak átutalással mehet.
Aztán leülni VOSZ-ékkal hogy min. 5 évre előre mik legyenek az ajánlott béremelések, amiktől eltérni csak felfelé lehet.

2018.07.18. 12:17:27

@chrisred: Ennyi csupán:
app.iq-research.info/img/iq_by_country.png?_g_build_=1530907246962

Te azt állítod, hogy az ember varázsütésre vált a főemlősökből intelligens, gondolkodó lénnyé, én meg a lassú, folyamatos szelekciót tartom valószínűbbnek.. ami térben és időben nem homogén módon zajlott és ezen szelekció gyakorlatilag jelenleges is zajlik. Vagy te tagadod az evolúciót?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 12:19:50

@retardált droid: "Vagyis akkor nem kell feltétlenül regisztrálni?"

Akit nem engedünk be, azt miért kéne regisztrálni?

"mit kell tenni az illegális migránssal SZERINTED"

Szerintem semmit. Mit kéne tenni vele?

"ha az illegális migráns nem tesz eleget a hivatalos felszólításoknak?"

Mire szeretnéd felszólítani?

"Mit kellett volna Orbánéknak másként csinálni"

Megvédeni a schengeni határokat.

"az illegális migránsok beáramlása milyen jó"

Ki mondott ilyet?

2018.07.18. 12:22:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nekem mindegy, hogy illegális, vagy sem, de jobban szeretném, ha mi döntenénk ebben a kérdésben, nem a Juncker/Merkel/Soros kupaktanács.

Amelyik illegálisan jött, de vállalja az integrációt, pozitív attitűdöt mutat és normakövető módon él, az miért ne jöhetne? Ingyenélő, agresszív bajkeverők akkor se jöjjenek, ha otthonról puskával kergették őket. Kurva egyszrű ám ez, csak a ballib önkéntes mérvadók nem boldogulnak ezzel. Komolyan, egy duda a babettán bonyolultabb logikai hálózat, mint itt némely hozzászólójuk.

chrisred 2018.07.18. 12:27:42

@Womb Raider: Már miből olvastad ki, hogy szerintem az ember varázsütésre vált gondolkodó lénnyé, és tagadom az evolúciót? Pontosan leírtam az EGYEDfejlődés és a társadalmi közösségek változása közötti elhatárolást.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 12:27:49

@Womb Raider: "a lassú, folyamatos szelekciót tartom valószínűbbnek"

Az evolúció lényeges lépéseiben hirtelen ugrások vannak. Ezért lehet olyan nehezen találni átmeneti fejlődési állapotot mutató fosszíliákat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 12:33:54

@Womb Raider: "de jobban szeretném, ha mi döntenénk ebben a kérdésben"

Nyitott kapukat döngetsz, minden ország maga dönt ebben a kérdésben.

"Amelyik illegálisan jött, de vállalja az integrációt, pozitív attitűdöt mutat és normakövető módon él, az miért ne jöhetne?"

Ezt nem tudhatod előre. Az integráció sok odafigyelést, pénzt, szakembereket, munkát igényel. Ezt mind egyszerre kevés ország teszi meg.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 12:38:59

@Kivlov: "rá kéne szállni az évek óta minimálbért bevalló vállalkozókra "

Azok pont nem fizetnek ÁFÁ-t, mindent cégesre vesznek.

Ingatlanadó kellene, de minden párt gyáva bevezetni.

2018.07.18. 12:45:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hülyeség... attól , hogy nincsenek jelentős eltérések (mondjuk 4 kar, 4 szem) még lassú kiszelektálódás miért ne történhetne? Ettől ráadásul a kihaló egyedek maradványai sem tűnnek el nyomtalanul..
Sőt..akár tovább is élhet egy másik evolúciós ágon.
Ahogyan az ember és a jelenlegi főemlősök esetében is nyilvánvaló. Nem a mai majmok leszármazottai vagyunk, de volt közös ősünk.

Lehetnek nyilván drasztikus eltérések, de amennyire tudom, minél komplexebb élőlényről van szó, annál kisebb az ilyen szembetűnő ugrások valószínűsége. Sok X-men filmet nézel...

2018.07.18. 12:50:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ezt nem tudhatod előre. "

De nem ám :)) Örülök, hogy te írtad le.. nos, valóban..akkor marad a mérlegelés, hogy megéri-e az a kockázat, ami a franciáknál problémává érett. A sokadgenerációs muszlimok radikalizálódása, az alvó sejtek tumorrá differenciálódása. Talán a kisebbik baj az, ha nem köszönt be a multikulti... nem?

"Nyitott kapukat döngetsz, minden ország maga dönt ebben a kérdésben. "
Ezt tekinthetjük kőbe vésett ténynek? Én úgy látom, egyelőre a dolog képlékeny..marasztaltak már el minket kvótaszegés miatt (vót is nagy ajvékolás errefelé..)

chrisred 2018.07.18. 12:54:13

@Womb Raider: "marasztaltak már el minket kvótaszegés miatt"

Ami azért volt, mert az ország nem akart maga dönteni az adott ügyekben, hogy legális vagy illegális migrációról van szó, inkább másokra bízta.

Kivlov 2018.07.18. 12:54:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
épp azért fizetik, mert cégesre veszik. :D

Az ingatlanadó meg épp a kisembert szívatná meg.
Egyébként ahol én lakom, ott területalapú építményadó van, azaz kvázi ingatlanadó...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 13:03:42

@Kivlov: "épp azért fizetik, mert cégesre veszik"

Épp azért nem fizetnek ÁFÁ-t, mert cégesre veszik. Az ÁFÁ-t kifizetik, de visszaigénylik, vagy az eladás ÁFA részéből levonják, mindegy.

"Az ingatlanadó meg épp a kisembert szívatná meg."

Az ingatlanadó meg épp nem a kisembert szívatná meg, ha egy minimális méret adómentes.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 13:05:23

@Kivlov: "területalapú építményadó van, azaz kvázi ingatlanadó... "

Az lófütty.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 13:06:54

@Womb Raider: "A sokadgenerációs muszlimok radikalizálódása,"

Mert nem integrálták őket. Pont ezt mondom.

Kivlov 2018.07.18. 13:16:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Persze.
Legyen adómentes megint egy része.
Azaz azt az adót is csak az fizetné, mint a többit. :D
imádom, hogy ti mindig ugyanazt az 1,5-2 millió embert pumpolnátok! Persze a nyugger, a "szegény" ne adózzon. F*szt ne! Akkor neki ne égjen a közvilágítás se, meg a mentő se menjen ki hozzá! (hála az égnek nem is nagyon megy már máshoz se, oldja meg mindenki ahogy akarja.)

chrisred 2018.07.18. 13:21:13

@Kivlov: Már mitől szivatná jobban a kisembert az ingatlanadó, mint a nyugdíjast?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 13:30:55

@Kivlov: "Persze a nyugger, a "szegény" ne adózzon. " v.ö. "épp a kisembert szívatná meg"

:))

Kivlov 2018.07.18. 13:34:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mit vessek ezen össze?
Ti nem akarjátok hogy a kisember adózzon, de az ingatlanadó épp azt sz*patná meg, mert annak kb semmije nincs a70 éves lakásán kívül.
Ennyi.
Amúgy meg f*szság az ingatlanadó. A jövedelmeket kell kifehéríteni és irgalmatlanul büntetni azt, aki feketézik.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 13:36:52

@Kivlov: "A jövedelmeket kell kifehéríteni és irgalmatlanul büntetni azt, aki feketézik. "

Helyes! Támogatom. Figyelem, mikor valósítják meg, mert az elmúlt 30 évben ez nem sikerült.

chrisred 2018.07.18. 13:47:38

@Kivlov: Ergo meg kell fizetni az állami szférát, hiszen ott dolgoznak azok, akik a jövedelmek kifehérítésével és a feketézők megbüntetésével foglalkoznak.

Kivlov 2018.07.18. 14:05:04

@chrisred:
Nem csak azt. Mindenkit meg kéne, hogy a nép ne is legyen rászorulva a feketézésre.

Persze, az államit is. Csakhogy az a féreg antall már '89ben azzal akart tőkét ide vonzani, hogy itt "sz*ré-h*gyé" van a munkaerő.

2018.07.18. 15:10:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Mert nem integrálták őket. Pont ezt mondom."

Ja.. tudtam én.. Miért? Van rá esély amúgy? Milyen módon? Cinikus szar alak vagy. Odaállítanálak a Bataclanos buli áldozatai gyűrűjébe és el kéne nekik magyaráznod, hogy : Na, parasztok, egyétek amit főztetek, máskor jobban integráljátok a menekülteket!

chrisred 2018.07.18. 15:13:54

@Womb Raider: Milyen kifinomult érvelés, ráadásul csupa nagybetűvel, mert úgy kétszer annyit ér. Le a kalappal!

2018.07.18. 15:40:47

@chrisred: "Ami azért volt, mert az ország nem akart maga dönteni az adott ügyekben, hogy legális vagy illegális migrációról van szó, inkább másokra bízta."

Nem kell ezt cizellálni.. mivel a kötelezettségszegési eljárás nem a te állításodban szereplő ügyintézési teendőkről szólt és ez az interneten széltében-hosszában megtalálható dokumentumokból kitűnik, igyekeztem a lényegre kondcentrálni.
HAZUDSZ.

chrisred 2018.07.18. 15:50:23

@Womb Raider: "Áthelyezés előtt a kérelmezőket előzetesen megvizsgálhatja a fogadó ország, és ha nemzetbiztonsági kockázatot lát, megtagadhatja az áthelyezést. Utána a tagállami hatóság bírálhatja el a menedékkérelmet. Ha elutasítja, mert az illető nem jogosult menedékstátuszra, az illetőt haza lehet küldeni."

2018.07.18. 16:38:02

@chrisred: Tőlem idézgethetsz naphosszat kiragadott indexes előemésztett magyarázatokat, de te is tudod, hogy egyrészt kb egyik tagállam sem volt képes eleget tenni az előírásoknak (konkrétan sunyin elszabotálták azt..) mi meg felálltunk a trambulinra és onnan csurrantottunk a medencébe. Minekutána amúgy több, mint 30 000 kérelmet megvizsgáltunk és nem kevés menekült talált nálunk biztonságot. Maradjon ez így, majd eldöntjük, hogy mikor tesszük ki a táblát, hogy "Megtelt!"
Mert ez a lényeg.. és, ha úgy adja ki, akkor csak 1 menekültet fogadunk be. Ez a kvótamentesség.
Ugyanis arról nem kaptunk garanciát, hogy a nálunk beléptetett, regisztrált, elbírált menekülteket nem fogják adott esetben visszatoloncolni hozzánk. Németország erőltette ezt.. mivel ők direktben effektíve kevés migránst kell "feldolgozzanak" a peremországokra hárul mindez. Ők mazsoláznak, a rostaalj meg legyen mások gondja.

CSOKKI MÁLNA 2018.07.18. 17:27:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha be akar jönni egy migránscsoport, akit nem akarunk beengedni, mi a teendő? ( Elkezdenek futni befelé.)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.18. 17:37:05

@pina noir: Kérdezz meg egy határőrt, hogyan kezelik az ilyen eseteket. Gondolom, erősítést hívnak a környékre, és összefogdossák őket. Nem sok esélyük van.

chrisred 2018.07.18. 18:16:22

@Womb Raider: A tények szokás szerint zavarnak.

"Ugyanis arról nem kaptunk garanciát, hogy a nálunk beléptetett, regisztrált, elbírált menekülteket nem fogják adott esetben visszatoloncolni hozzánk. Németország erőltette ezt.. mivel ők direktben effektíve kevés migránst kell "feldolgozzanak" a peremországokra hárul mindez. Ők mazsoláznak, a rostaalj meg legyen mások gondja."

Ez több szempontból is értelmetlen.

1. A kvótahatározat csak az Olaszországban és Görögországban regisztrált menedékkérőkre vonatkozott, ezért a "nálunk beléptetett, regisztrált" kitételnek itt nincs helye.

2. A nálunk elbírált menedékkérők közül azok, akiknek menedékstátuszát a magyar állam elismerte, magyar papírokat kapnak, ami egyben schengeni tartózkodásra is jogosít. Ezért vissza-, át-, vagy keresztbetoloncolásra náluk legfeljebb akkor kerülhet sor, amikor mondjuk egy magyar állampolgár esetében. Az elbírált, de jogerősen elutasított menedékkérők nem jogosultak az Unión belüli tartózkodásra, erről a magyar állam köteles gondoskodni. Ha mégis felbukkannak egy másik tagállamban, akkor a magyar állam nem végezte jól a feladatát.

chrisred 2018.07.18. 18:20:59

@Womb Raider: "de te is tudod, hogy egyrészt kb egyik tagállam sem volt képes eleget tenni az előírásoknak (konkrétan sunyin elszabotálták azt..) mi meg felálltunk a trambulinra és onnan csurrantottunk a medencébe."

A többi állam vezetése okosan és diplomatikusan viselkedett. Nem mondták az olaszok és a görögök szemébe, hogy teszünk rátok, de attól még nem akartak beleugrani egy összevissza rendszerbe. A magyar politikusok meg úgy viselkedtek, mintha a szabályokon felül állnának, mint az igazi forradalmárok. El is meszelték őket, mint az igazi forradalmárokat szokás, ha nincs mögöttük erő.

Tomiko 2018.07.18. 21:20:11

@ételizésítő: "a köntörfalazó hazudozásaidtól-magyarázkodásaidtól-szerecsenmosdatásodtól most tekintsünk el."
Becézgetheted az igazságot ahogy akarod, és ha már cáfolni nem tudod, hát negatív jelzőkkel dobálod. Mint a gazdijaid teszik évek óta. Szóval igen nyugodtan tekints el bármitől ami nem tetszik. Az igazság nem létfeltétel.

Világít a torony 2018.07.18. 23:34:08

@ételizésítő: Az én egy bites agyam, pont egy bittel nagyobb mint te üres tartályod.
Egyáltalán nem tévedtem abban, hogy egy szellemi szutyok vagy.
A négerek sötétebb bőrrel születnek, te sötétséggel a fejedben születtél.
Megismétlem, mert nagyon rád szabtam:
"@ételizésítő: Ne aggódj, van az a hely, ahol szedett-vetett négernek néznek téged is, hiába a világosabb bőrszín."

CSOKKI MÁLNA 2018.07.19. 18:38:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Úgy belegondolok, hogy mit rendeztetek volna 2015 nyarán, ha a rendvédelmi erők "összefogdossák" az illegális migránsokat. Lett volna itt Auschwitz emlegetése, meg "fasizálódó Magyarország", a CNN riporterének bejelentkezése a rendőri atrocitások kapcsán. Csak László Petra megmozdulása után mit rendeztetek.. És akkor ott még nem volt bilincs, sokkoló, rácsos autó stb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 18:45:51

@pina noir: "mit rendeztetek volna 2015 nyarán, ha a rendvédelmi erők "összefogdossák" az illegális migránsokat."

Azt nem tudom, hogy a többi jobboldali hazafi mit rendezett volna. Én elkönyveltem volna, hogy a geci végre egyszer valamit jól csinál. Kötelessége megvédeni Magyarország schengeni határát.

2018.07.20. 07:29:59

@chrisred: a lényeget ez mennyiben is változtatja meg? Lapítani, sunyítani kell... ez is gondolom olyan "ájróppai étték" amit annyira védeni szoktatok.

2018.07.20. 07:34:45

@Világít a torony: "A négerek sötétebb bőrrel születnek,"

Nehogy beleéld magad abba, hogy a bőrszín a probéma..Ha primitív viking hordák üvöltenének és ráznák a kerítést, pontosan ugyanezen reakcióra számíthatnának.

Világít a torony 2018.07.20. 11:47:13

@Womb Raider: Minek próbálkozol ilyesmikkel? Bármelyik szösszenetedből kiszedhetnék én is és teljesen más kontextusban helyezhetném, ha akarnám. Szóval te se tedd!

CSOKKI MÁLNA 2018.07.20. 12:21:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha lesz egy kis időm, visszakeresem a 2015 -ös kommentjeidet, esküszöm..:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.20. 14:15:14

@pina noir: Megtisztelsz. :))

De akkor se voltam fasiszta, nem vagyok én csúti geci, hogy propellerként változtatgassam a nézeteimet. :))

CSOKKI MÁLNA 2018.07.20. 17:17:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Gondolom a röszkei határvédelem is elnyerte a tetszésedet..;)

chrisred 2018.07.21. 06:35:56

@Womb Raider: Hogy kerülnek ide az európai értékek? Itt politikusokról van szó. Ők nem képviselnek semmilyen európai értéket. Ők érdekeket képviselnek.
süti beállítások módosítása