B1 blogcsalád



Habony lapja lövetne a menekültekre

2018. július 13. - ashwood

hitler-es-horthy-1024x576.jpgAz élettér megóvása érdekében fegyvert kell használni a megszálló, idegen népességgel szemben – ez nem történelmi citátum egy 1939-es, német szórólapról. Ez a mai Magyarország, a kormányzat egyik szócsövének felhívása.

Az eddig sem volt titok, hogy a hazai kormánypropaganda előszeretettel használja a náci Németország ideológiailag fontosabb fogalmait. Ilyen például a végső megoldás, az endlösung, de most előkerült az élettér (lebensraum) is. Mégpedig pontosan abban az értelemben, amelyben a nácik használták: a magyarok veszélyeztetett életterének fegyveres megvédésére bíztat Habony Árpád jobb napokat sosem propaganda terméke.

A felületes szemlélőnek úgy tűnhet, a NATO-csúccsal kapcsolatos betűhalmazra tévedt az orgánumban. Az állítólagos olvasói vélemény azonban morális szempontokból igyekszik rávilágítani arra, miért is van szükség modern és jól felszerelt katonaságra. A megoldás persze, hogy a migránsok.

A narratíva pedig tökéletesen – hogy máshogy – illeszkedik a kormányzati lózungokba: "egy akármilyen alapon szerveződő hatalom" - írja a szerző. Máshol nem ennyire visszafogottak, általában néven nevezik Soros Györgyöt, mint a láthatatlan háttérhatalom emberét/vezetőjét/kifutófiúját. Szóval, ez a láthatatlan háttérhatalom hódítani készül, mégpedig: "számbeli fölényének tudatában feleslegesnek tartja a fegyverrel hódítást." Ezt speciel nem értjük, hisz egy láthatatlan vagy nagyon is látható háttér- vagy előtér hatalom bizony számbeli fölényélnek biztos tudatában szokott fegyverrel támadni. Létszámhátrányban csak a hülye kezd háborút.

De nem, a háttérhatalom bizony nem támad fegyverrel, mert "Elegendő számára elindítani egy hatalmas lélekszámú tömeget, gondosan vigyázva, hogy néhány nő és gyerek, család is legyen köztük, így elterelve a gyanút a hadsereg létezéséről." De bizony tudjuk: a migránsok valójában egy százmilliós hadsereg. Igaz ugyan, hogy az elmúlt három évben összesen másfél millióan léptek be az 550 milliós EU területére, és a kormánypropaganda ellenére számuk folyamatosan csökken, a fizetett propagandisták tovább tolják kenyéradójuk szövegeit.

A dilemma: "Ezt a tömeget, ha megindul, hogyan etikus feltartóztatni? Hiszen fegyvertelenek. Ugyanakkor hadseregnek nevezhető, mert a célterületekre megérkezve hódítóként viselkednek és egyértelműen elnyomják a honos népességet." El, de még mennyire. Tudjuk: miattuk esett ki a vébéről a német válogatott, Svédországban beköszöntött a Ragnarök, a britek pedig miattuk menekülnek az EU-ból. Ismerik a dalocskát: Aki eztet elhiszi, ...

De a propaganda megadja a választ a saját kérdésére, amely méltó a lebensraum kifejezés gyökeréhez: "Egyféle válasz lehet, hogy remélhetőleg vannak hadseregek és józan politikusok, akik tudják mérlegelni, hogy hol az a pont, amikor a fegyverek is használhatóak életterünk megóvása, megvédése érdekében, akár fegyvertelen, hódítani akaró tömegekkel szemben is."

Vége. Taps. Hitler szalutál.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5914111339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Che21 2018.07.14. 16:28:05

"Habony lapja lövetne a menekültekre"

Max rakétával, mert Magyarország 3000 kilométeres körzetében nincs menekült.

wolves84lb 2018.07.14. 16:29:38

@KalmanBlog: annyit is érsz. Mint habony. Vagyis lófaszt.

6.Lenin 2018.07.14. 16:30:02

@wolves84lb:

Nekem 1 nick-em van 2007 óta.

_most_ 2018.07.14. 16:32:53

@Baszodjon meg minden lipsi: nem mindenki náci, csak aki egy embercsoport ellen gyűlölelet kelt.

wolves84lb 2018.07.14. 16:33:07

@teéjesenmindegy: szerinted anyád büszke rád, hogy mészárost mosdatod? Hagyd már, kibaszott gyenge, és senkit nem érdekel.

wolves84lb 2018.07.14. 16:35:16

@nick papagiorgo: te tényleg a Strabagot hasonlítod a mészáros és mészáros kft-hez? Ez igen...

morph on deer 2018.07.14. 16:38:34

@teéjesenmindegy:
“Hát, mintha létezne ez a hadsereg, vagy tényleg mérnökök jönnének?”

Csak nem azt akarod mondani, hogy neked mégsincs több eszed mint amit orbán - helyesen - feltételezett rólad?

Jönnek a mérnökök? Hová, szivi?

Mert ha arra célzol, akkor igen, a menekültek között mérnökök is vannak.

Hogy mi LEHETNE a megoldás?
Elsőnek például nem óbégatni meg vétózgatni az EU-ban, ha közös fellépésről lenne szó, ez LENNE az alapvető.
Én például nem menekülttáborokat terveznék az afrikai/közelkeleti/stb partokra, hanem adminisztrációs központokat, ahol már ott, helyben be lehetne adni a kérelmeket, megvárni a vizsgálatokat, és aki menedéket kapott, vagy bármiféle indokkal egy célország befogadná, legálisan utazhatna oda, ahol eleve számítanak rá. Ez nem egy ismeretlen módszer, pl a vöröskereszt így szokta csinálni.

Például azt sem értem, hogy ha viktorka az “illegális migráció” ellen akar plakátolni, akkor ezt miért magyarul és az országhatárokon belül teszi, - ahol maholnap a fehér holló népesebb populációval rendelkezik mint az illegális migráns, - és miért nem azokban a kikötővárosokban, ahonnan a hajókat indítják? Vagy netán miért nem a menekülttáborokban plakátolnak: mondjuk Semjén a határon, a magaslesen, vagy egy elejtett migránssal fényképezkedve, például, “Welcome to Hungary!”

Szóval vannak még kiaknázatlan lehetőségek az elrettentésre, ha valóban az a cél.

6.Lenin 2018.07.14. 16:45:52

@morph on deer:

"Én például nem menekülttáborokat terveznék az afrikai/közelkeleti/stb partokra, hanem adminisztrációs központokat, ahol már ott, helyben be lehetne adni a kérelmeket, megvárni a vizsgálatokat, és aki menedéket kapott, vagy bármiféle indokkal egy célország befogadná, legálisan utazhatna oda, ahol eleve számítanak rá."

Tulajdonképpen erről írtam én is, ha kellenek valakik, valakiknek.

Akkor most ki is hazudik?
Ráadásul az ő hazugságaikba már ezrek haltak bele.

Jakab.gipsz 2018.07.14. 16:56:05

Menekültek mi elől menekülnek, a menekültek ?

Az Afgánok, Pakisztániak, vagy az Afrikaiak.

A saját demokráciájuk elől? És miért náci az aki nem kér belőlük?

Ha már egyszer egy nyamvadt demokráciát sem tudnak csinálni önmaguknak.

Nos a CEU-t oda kell telepíteni. Afrikába, Afganisztánba, Pakisztánba.

antiinternáci 2018.07.14. 16:59:24

Felháborító ez a bolsevik vernyogás.
Aki ma nácikról beszél, miközben egész Európában Lenin-fiúk és lányok grasszálnak, az nem vagy normális, vagy direkt
hazudik és szít gyűlöletet a magyarok ellen. Megdöbbentő, hogy akadnak elvetemültek, akik még védik is a szélsőséges internáci alávalóságot.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.07.14. 17:00:30

@morph on deer: ha megengeded, szabad fordításban: "Orbán Viktor, a nyúlszarnyi tagállam vezetője miért arra használja fel azt, hogy európai politikai körök le akarják rombolni azt a langyos kis kényelmes biztonságos világot, amiben a népe éldegél, hogy bebetonozza a maga kis urambátyám rendszerét évekre, ahelyett, hogy megoldaná két kontinens problémát"

Hmmm, valóban elgondolkoztató.

Ami ennél is elgondolkozatóbb, hogy Atlee nem kampányolt sem Sztálin, sem Hitler mellett, mégis megnyerte a választást Churchillel szemben.

Itsuka 2018.07.14. 17:04:50

1. Nincsenek "migrik" a magyar határon.
2. Csak a befogadás és a lövés között lehet választani? Ezt csak egy bomlott agyú félresikerült lókopec állíthatja!
3. Ha az EU tagok nagyrésze nem a belpolitikai pecsenyéjét sütögetné a "migri kártya" melegénél, már régen találhattunk volna együttes megoldást. De ez többek között Orbánnak sem érdeke!
4. Soros viszont úgy kerül az egészbe, mit Pilátus a krédóba! Orbán ráncigálta bele, hajánál fogva. Aljas, belterjes érdekből!

Ekrü 2018.07.14. 17:06:00

@Che21:" Max rakétával, mert Magyarország 3000 kilométeres körzetében nincs menekült. "-Na ezt azért gondold át. :))) Nem ,hogy a sógorék,de még a franciák és olaszok is sokkal közelebb vannak... :)))

nick papagiorgo 2018.07.14. 17:13:08

@Itsuka:

" Soros viszont úgy kerül az egészbe, mit Pilátus a krédóba! Orbán ráncigálta bele, hajánál fogva. Aljas, belterjes érdekből!"

igen, ezért mondja pl. az OLASZ belügyminiszter, hogy nem fogadja be a "Soros-hajókat". Nyilván Orbán tanította neki :) Hasonlókat hallani Némeroszágból, Ausztriából, nyilván ezek is Orbán szavait böfögik vissza.

Tudod, ha csendben maradtál volna (e tekintetben) bölcsebb maradtál volna :)

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.07.14. 17:15:19

@maxval balcán bircaman: vagy téged és fajtársaidat villamosszékbe ültetni. Nem a 4-es villamosra és társaira céloztam. Ti még azzal is ártotok, hogy levegőt vesztek. Nincs helyetek emberlakta bolygókon.

taga20 2018.07.14. 17:16:22

@maxval balcán bircaman: ja es putyincsicskakat odatenni!

elmesz a kurvaanyadba ugynok!

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.07.14. 17:16:39

@nick papagiorgo: egyél szart, a sokmilliárd légy nem tévedhet! Hazaáruló orbán kezdte szajkózni ezt a faszságot, a többi náci, fasiszta stb. meg átvette.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.07.14. 17:17:42

@antiinternáci: aki ma nácikról beszél, az pontosan tudja, hogy azok vagytok, szarházi, takonygerincű nyilas.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.07.14. 17:24:04

@morph on deer: "De nyilván pártunk és kormányunk céljainak jobban megfelel, ha az ország népét inkább a xenofób-nacionalista vonalra hangolja, úton az igazi kardcsörtető nemzetiszocialista ótvarba..."

I. világháború - újraalakult, szabadelvű, kiegyezéspárti kormány, az ugyebár az indexen antiszemitának és nacionalistának bélyegzett 48-as párt ellenfele a választásokon. Az országot egy bukásra ítélt multikulti rezsimhez köti.
Őszirózsás forradalom - a hadsereg leszerelése, a nemzeti katasztrófa előkészítése
Tanácsköztársaság - totális nemzeti katasztrófa, az ország legitimációjának teljes lerombolása, a Kisantani legitimálása, románok bevonulnak Budapestre
Arról, hogy szépen leszakadtunk Európától és megnyomorodott a magyar gazdaság és társadalom a szocializmus évei alatt, arról is a nemzetiszocializmus tehet, igaz?

Erről mind a nacionalizmus tehet, igaz? A nacionalizmus miatt történt mindez, igaz, véletlenül sem egy elitista, liberális, imperialista rezsim, egy inkompetens, szolgalelkű, becsapott és kihasznált ostoba szociálisan progresszív rezsim és egy internacionalista, keresztényellenes, szélsőséges terrorrezsim miatt.

Ugye? Ugye? Baromságot beszélni és hazudozni mindenki tud ám. Nagyon jó, hogy van egy példa, amikor Hitler verte szét Európát, és onnantól kezdve mindenki Hitler aki csak nem velünk ért egyet. Akkor is ha Orbánnak sikerült az eddigi legjobb mértékben integrálnia minket a visegrádi szomszédainkkal és végre van valós szövetségi és baráti viszonyunk környező népekkel, minden esetleges belpolitikai hibája ellenére.

Emiatt a rohadt szemellenzős, alacsony intelligenciájú véresszájú ugatás miatt tart ott a magyar politika, ahol. Lefogadom, hogy ha sikerül valakinek megbuktatnia Orbánt, az első dolga lesz, hogy bármi pozitívat is épített, azt szépen lerombolja, és a magyargyűlölő ötödik hadosztály állva tapsol majd, hogy milyen szép munka volt ez.

Aki nemzetiszocializmust és fasizmust emleget Orbán kapcsán, az egy magyargyűlölő, fehérgyűlölő utolsó hazug féreg. Egy szinten áll azzal, aki elítélne valakit, mert bezárja az ajtaját estére, hogy ne jöjjön be a betörő és ne ölje meg álmában. Aki akár Magyarországtól, akár egy indián rezervátumtól, akár bármelyik másik néptől el akarja venni a jogát, hogy megvédje és megtartsa a földet, amit a szüleitől megörökölt, az nem a humanizmus, nem az emberiesség nevében beszél, hanem egy aljas és képmutató, de végső soron emberek kifosztására és megnyomorítására vagy még rosszabbra vezető hazug propagandát folytat.

Jobb ma egy Orbán mint holnap egy kalifa 2018.07.14. 18:11:16

Mostmar tenyleg kivancsi lennek, hogy a durcas sertettsegen kivul, miert irogatjak ezeket eszement baromsagokat az indexesek ? Esetleg ez valami terapia, hogy elviselhetove tegyek maguknak a valosagot ?

Mert egyebbkent mire szamitanak ? Hogy a sokadik ketharmados bukta utan a nep egyszer csak folebred, es azt mondja: "Hat gyerekek az hogy nem engedjuk be az arabokat, es nem adjuk at nekik az orszag iranyitasat, az pont olyan, mint amikor Hitler a zsidokat olte a halaltaborokban. PONT OLYAN. Gyerunk az utcara, verjuk le a Orbanrezsimet."

Erre szamitanak ??? Ez a remenyuk ???

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.14. 18:26:51

@taga20:

Magadból indulsz ki, az ügynök te vagy. De jó hír, hogy egyre kevésbé vagy képes önkontrollra, ez azt jelenti, te is érzed, hogy gazdáid vesztésre állnak.

midnightcoder2 2018.07.14. 18:42:12

"El, de még mennyire. Tudjuk: miattuk esett ki a vébéről a német válogatott, Svédországban beköszöntött a Ragnarök, a britek pedig miattuk menekülnek az EU-ból."

Ez utóbbi igaz, csak ezt ott senki nem meri nyíltan kimondani. PC az PC.
A svédeknél is elég érdekesen alakulnak a dolgok, Pl. danubeinstitute.blog.hu/2017/12/21/uj_antiszemitizmus_terjed_svedorszagban

De jelenleg csak pár millió van Európában. De Pl. Afrika létszáma 2050-ig duplázódni fog. Ez úgy 1.3 milliárd ember. És ezt nem Orbán mondja, hanem az ezzel foglalkozó (és nem magyar) demográfusok. Ha ennek csak a fele indul el Európa felé, az elég csúnya lesz, különösen annak fényében, hogy várhatóan pont az iszlamista fele lesz az. És ez várhatóan "picit" rosszabb hatással lesz az európai szabadságra és demokrácia mint Orbánék. Más mellékhatásokról, Pl. élet és vagyonbiztonság már nem is szólva.

Amúgy a postoló felvetése is elég vicces. Ma a derék liberális Európa konkrétan lövet a migrikre, Pl. a derék líbiaiakkal. De Erdogan barátunk sem mézesmadzaggal tartja vissza őket, ráadásul ő nem annyira pénzt kér a dologért cserébe hanem némi szabad népirtási lehetőséget a NATO oldalán, Pl. a szíreknél a kurdok rovására.

Persze a migrinek nyilván jobb érzés, ha derék liberális európaiak lövik le és nem csúnya gonosz nácikok.

2018.07.14. 18:51:00

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

"Aki nemzetiszocializmust és fasizmust emleget Orbán kapcsán, az egy magyargyűlölő, fehérgyűlölő utolsó hazug féreg."

És aki egy hazug, a hatalomért politikailag bármire képes, önmagát dilettáns, csakis hozzá lojális és korrupt emberekkel körbevevő szintén korrupt és így a saját társadalmát végletekig eláruló politikusnak nevezi Orbánt az is vajon az?
Csak mert aki nem vak, az pontosan látja, hogy Orbán már rég ilyen ember.
Ugye?

Mondjuk arra már ki sem nagyon térek, hogy aki Orbánnal kapcsolatban jegyez meg bármilyen kritikát az az univerzum vajon milyen logikája alapján lesz magyargyűlölő!!??
A fehér gyűlölőről már nem is beszélve.
Csak mert a kettőnek nagyon nincs semmi köze egymáshoz.
Kicsit olyan szaga van az egésznek, mintha írni akartál volna valami nagyon ütőset, aztán ezt dobta a kocka.

elismert felhasználó 2018.07.14. 18:55:51

@maxval balcán bircaman: azért szerintem dicsérd meg a tagát, hogy kitartó és szorgalmas, mert még a nyaralása alatt is nyomja telóról. egy dk-s pártkatonától, gyurcsány feri nagy rajongójától, ez nem semmi.

morph on deer 2018.07.14. 19:21:20

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
“Aki akár Magyarországtól, akár egy indián rezervátumtól, akár bármelyik másik néptől el akarja venni a jogát, hogy megvédje és megtartsa a földet, amit a szüleitől megörökölt”

Gyökérke, mutass rá szépen ujjacskáddal arra, aki az orbán családon és vazallus hordáján kívül akár egy árva göröngyöt is elvett, vagy akár csak el akart venni attól, aki a szüleitől megörökölte!
Nosza!

Az, hogy te és elvbarátaid szopják a nacionalista lózungokat az egy dolog, egészségedre, de tedd már meg azt a szivességet magadnak, hogy megpróbálsz szembenézni az igazsággal is, egyszer-egyszer. Négyszemközt magaddal elég.

Akik legutóbb fegyverrel akarták megvédeni az “életterüket” - érdekes módon NEM a hazájukat, - azok véletlenül pont a nácik voltak.

Akik legutóbb az “etnikai homogenitás”-ról papoltak, hogy-hogynem ugyancsak a nácipárt tagjaiként tették.

Akik legutóbb Magyarországot magyar országként határozták meg, azok meg a nácik helyi nemzetvédő leányvállalatához tartoztak.

És ez csak pár tünet az utóbbi hetek történéseiből. A párhuzamokkal már akár a (Dont) Dunát is lehetne rekeszteni, ha éppen ez hiányzik valakinek.

Nyisd ki a szemed Vitézke és fogod látni magad is. Ha neked ez így tetszik,- lelked rajta. Nekem eszem ágában sincs sem orbán, sem bárki más jobbágya,- sőt, ‘várjobbágya’ sem - lenni! És nem csupán azért, mert egy felcsúti ganajtúró röhejes “uralkodóként”, hangm azért, mert én szabad ember vagyok, és az is maradok!

Te meg nyugodtan legyél cseléd, az orbánfélék szolgája, mert neked még az is elég, ha a rég nem látott nemzeti dicsőségről hadovál egy bugris, miközben a világ normális része már eljutott a huszonegyedik századba...

De a jelek szerint te egy olyan zakkant agyú szerencsétlent istenítesz, aki hátrafelé néz, amikor előre kéne haladni, és még a nyilvánvaló baromságokat is szemrebbenés nélkül hiszed, mert olyan qrvára hősies, igazi hadvezér nyomja, mint orbán.
Nyilván ez is tetszett, mi?

“A közös hadsereg irányításának problémája ugyanakkor egy komoly szakmai feladat – folytatta –, de "nekünk nem újdonság, mert az Osztrák–Magyar Monarchiában mi már voltunk közös hadsereg része". Tehát "nekünk van tudásunk, amit be tudunk adni a közösbe".

Nekem is... Van egy orvos a közelben?
Már megint kéne..!

registerz 2018.07.14. 19:21:33

A migriket gyerektől az öregig, fiútól a lányig, férfitól a nőig le kell golyószórózni, amint átlépik a határt, vagy a “mentőhajóikat kell a tengerbe lőni. Egy hét alatt már nem próbálkoznának többé Európába jönni illegálisan. Ez az egyetlen valóban humánus módszer.

registerz 2018.07.14. 19:36:03

@..,: Kanadába, USA-ba, stb. már kifejezetten hívták a magyarokat, senki nem hívatlanul ment oda, te Isten barma!

taga20 2018.07.14. 19:37:10

@maxval balcán bircaman: haver ez annyira vicces vot, bedobhacc egy poloniumos csajat ugynokfereg!:)))

taga20 2018.07.14. 19:40:28

@elismert felhasználó: na a legnagyobb geci seggnyalo is befutott. es a retkes szaros nyelvet is idetolta!

grüszgott!:)

6.Lenin 2018.07.14. 19:43:30

@morph on deer:

"miközben a világ normális része már eljutott a huszonegyedik századba..."

B+, ma te is a kelleténél többet voltál kitéve UV sugárzásnak.
Szerintem.

A világ normális része....ma.

morph on deer 2018.07.14. 20:00:03

@nick papagiorgo:
“Hasonlókat hallani Némeroszágból, Ausztriából, nyilván ezek is Orbán szavait böfögik vissza.”

Ahogy mondod.
A képlet mondjuk baromi egyszerű: mivel látták itt is, ott is, hogy orbánnak mennyire működnek a parasztságai kis hazánkban, ők is próbálkoznak, hogy az aljanép körében kellően népszerűek lehessenek ők is. Aztán így.

Más kérdés, hogy sehol Európában nincs ennyi ... hmmm... korlátozott képességű rajongója az orbanista eszméknek, mint Magyarországon, még ott sem, ahol gyakorlatilag tízezrével érnek partot a menekülők, szóval az átütő siker még várat magára.

Mindenesetre az orbanizmus fertőz, azt nem árt figyelembe venni.
Ez még akkor is így van, ha orbánt magát alig néhányan veszik figyelembe.

Jut eszembe, mi lett a belengetett “lehetséges” orbán -Trump találkozóval? Csak nem maradt el?
De legalább Erdogan a keblére ölelte, és azért az is valami!
Ha ez így megy tovább, még a végén megtér! Már megint..!

morph on deer 2018.07.14. 20:09:42

@6.Lenin:
“B+, ma te is a kelleténél többet voltál kitéve UV sugárzásnak.”
:)
Ez legalább jó!
És majdnem igaz is, mert inkább időben megfutamodtam. A mennyiség ettől még lehet vita tárgya így is!

6.Lenin 2018.07.14. 20:33:51

@morph on deer:

Feltűnő volt ma számomra-Juncker úr különleges mozgás kultúrája után- olvasni a te szellemi cikázásaidat. Bár lehetséges, hogy mindkét eset a 21. századra jellemző, elfogadott.
Isi-ászra nem mertem gondolni, maradt a túlzott UV hatás lehetősége.

taga20 2018.07.14. 20:41:30

@morph on deer: egy hetig voltam karintiaban es egy kibaszott migranst nem lattam. ja de, azt kerdezte, hogy ket gombocot
vagy harmat kerek a fagyizoban:)))

taga20 2018.07.14. 20:43:55

@6.Lenin: pokhas teccik fityesztalpas?:))

elmesz az anyadba!

Che21 2018.07.14. 20:57:10

@Ekrü: Akikre te gondolsz, azok migráncsok.

Menekült az aki háborús zónából biztonságos területre érkezik.
Aki a biztonságos területre érkezve továbbvándorol, az migráncs.

6.Lenin 2018.07.14. 21:00:00

@taga20:

Azért abban a pár gombócban volt nagyobb mennyiségű alkohol tartalom is, vagyis inkább a gombócok voltak kisebbségben a folyadékban, szerintem.
Vagy ez még a szülőktől örökölt genetikai/evolúciós tévedés maradványa?
Láttam már ilyet is, és az is simán elpatkolt, nem okozott neki ebben semmiféle zavart.
A környezete is inkább örömmel vette, mint hogy túlzottan sopánkodtak volna miatta.

www.youtube.com/watch?v=aPfeOAhDfbM

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.07.14. 21:01:29

@morph on deer:

"Akik legutóbb Magyarországot magyar országként határozták meg, azok meg a nácik helyi nemzetvédő leányvállalatához tartoztak. "

Te elég beteg ember lehetsz, ha ezt el is hiszed. Még kisiskolásként is evidens volt, hogy Magyarország magyar ország. De persze majd száz múlva kiderül, hogy ez egyenértékű volt a nácizmussal, merthát milyen jogon is lenne Magyarország a magyarok országa, és nem csak egy olyan ország, ahol véletlenül sok magyar él.

Na és pont az ilyen szellemi tornák miatt is hiteltelen az összes appeasement-re épülő lassú eróziós fábiánus szocialista technika. Mert még az sem szükséges, hogy az aktívan agitáló első generáció felfogja, hogy a saját népének milyen romlásába taszítja az öngyűlölet és az önsorsrontás spiráljának elindításával az országot, de meg fog történni ettől függetlenül. És lehet, hogy az ő unokáit is ugyanúgy le fogják vágni azért mert létrehozott egy erős, az őket körülvevő néppel ellenkező érdekkel, független identitással rendelkező csoportot, de ezekért a folyamatokért senki sem fogja vállalni, vagy egyáltalán vállalhatná a felelősséget.

Beteg dolog egy olyan társadalomban élni, ami nem az összetartozásra és a diszkriminációra épül, ahogy nem lenne praktikus egy olyan vállalatot sem vezetni, ahol nincsenek munkatársak, csak mindenki aki épp úgy érzi, betéved és munkába áll. A humanizmus és globalizmus nem a nacionalizmussal ellentétes fogalmak vagy eszmék, kivéve pár ostoba megvezetett barom fejében, mivel nem azonos szinten operálnak.

@MikeBoy: "az is vajon az" Nem, de nem is érdekel, de pont ezért hazug féreg, aki fasizmust óbégat. Mert ha Orbánt kritizálja ezért vagy azért az engem nem érint, nem akarom őt, mint akár szakpolitikust, akár embert védeni, és még ha ostobaság is, joga van hozzá, mint a demokrácia polgárának.

Viszont igenis, aki szerinte Magyarországhoz bárki másnak is joga, mint a magyaroknak. Aki el akarja idegeníteni egy ország népétől, polgáraitól az országukat, aki szerint az ország nem a lakóinak, népének kizárólagos tulajdona, még veszélyesebben, aki szerint bárki bárhova szabadon betársulhat, az igenis egzisztenciálisan fenyegeti ennek a kis nyúlfarknyi országnak a lakóit.

Ha Orbán azt mondaná, hogy költsünk száz millió forintot a rákos betegek kezelésére, és valaki ezen őrjöngeni kezdene, minden általam elfogadható ok nélkül, látszólag csak azért mert Orbán mondta, vagy még rosszabb, mert szerinte minden rákos dögöljön meg, azt én igenis féreg alaknak tartom.

És lehet, hogy nem áll most egy millió ember a déli határon, de a legjobban úgy lehet kifogni Orbán vitorlájából a szelet, ha valaki azon aggódik, hogy ez csak valami ostoba propaganda, amivel magának akarja kikaparni a gesztenyét, ha BEÁLLNAK MÖGÉ. Legalább annyira, amit az ország többsége józanul alapvetőnek tart, hogy Magyarország igenis magyar ország. Egy nemzetállam. Egy szindikátus, egy közösség, ami ráadásul nem egy betelepítésre váró határvidék, nekünk nem kellenek ide emberek, tehát ha a magyarok nem akarnak bevándorlást, akkor ne legyen. És ne legyen egy akárhol gerjesztett "menekültválság"-nak vagy más ügyeskedő tettetésnek álcázva se.

Ahogy az Atlee-s párhuzammal is céloztam rá itt is. Az, hogy sokan nyíltan az ellen gyűlölködnek, hogy emberek meg akarják védeni a saját országukat, és erre az a reakció, hogy na dehát Orbán lop, meg bedarálja az Akadémiát, nem pedig az, hogy igen, én is szeretném megvédeni magunkat, és támogatom azt, hogy ha már most így felmerült a migráció témája, hogy ha lenne migrációs igény külföldi nagy számú beköltözőtől, akkor azt utasítsuk el; hanem az a reakció, hogy ez nácizmus, az igenis egy direkt támadás a nép ellen, egy nyíltan aggresszív akció, mert az abszolút csak önvédelmi képességét venné el csoportnak. Márpedig csak az agresszor, csak a hódító akarja valakitől elvi alapon elvenni a képességet, hogy megvédje magát.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.07.14. 21:03:49

A fidesz az, aki elveszi a Magyarok életterét. A megoldással egyetértek.

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.07.14. 21:09:40

@6.Lenin: "Feltűnő volt ma számomra-Juncker úr különleges mozgás kultúrája"

Ne gunyoldj, csak faradt volt. Nyilvanvaloan belefaradt az illegalis bevandorlas felelosegteljes megoldasaba.

6.Lenin 2018.07.14. 21:13:19

@6.Lenin:

Bocs rossz számot ajánlottam, a helyes
www.youtube.com/watch?v=aKpgb2WrGo0&list=RDaPfeOAhDfbM&index=7

@HUNGARIAN FIRST !!!:

szerintem egy 21. századi politikusnak így illik, nem gyűrött gatyában sorosozni

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.07.14. 21:15:09

@morph on deer: most még csak töredék százaléknyian vannak a nem európai származásúak a nyugat-európai társadalmakban. Én viszont a következetesség híve vagyok. Majd akkor tessék a multikultit bizonygatni, ha nem arról van szó, hogy a fehérek mit adnak a kisebbségeknek, hanem amikor már kemény munkával sikerült átfordítani és a "natív" lakosság került kisebbségbe, akkor milyen előzékenyek és hálásak voltak az új svédek, új angolok, új franciák. Na azzal lehet majd jól megmutatni, hogy milyen ostoba volt az Orbán. És ezt még minden rosszakarat nélkül mondom, őszintén kívánom, hogy ne legyen nekem igazam.

2018.07.14. 21:22:18

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

"Nem, de nem is érdeke"

Pedig talán fontosabb, mint a migráns kérdés nem gondolod?
Csak azért mondom neked, mert ez

"Viszont igenis, aki szerinte Magyarországhoz bárki másnak is joga, mint a magyaroknak. Aki el akarja idegeníteni egy ország népétől, polgáraitól az országukat, aki szerint az ország nem a lakóinak, népének kizárólagos tulajdona, még veszélyesebben, aki szerint bárki bárhova szabadon betársulhat, az igenis egzisztenciálisan fenyegeti ennek a kis nyúlfarknyi országnak a lakóit."

egy BULLSHIT!

Hallottál már pl. a letelepedési kötvényről?
Hány ember kapott magyar állampolgárságot? Ezektől miért nem kell megvédeni ezt az országot?
Hány migráns él ma Magyarországon függetlenül az utóbbi kb. 5 év menekültáradatától?
Az utóbbi 5 évben a nagy menekültáradatban hány ember maradt és kapott menekültstátuszt Magyarországon?
Van-e mondjuk 2000 soros zsoldos itten és alkotmányellenes cselekedettel meg akarja-e buktatni a kormányt, mint ahogy a ME ezt hazudta a kampány alatt, aztán azóta csak kussol erről?
Mitől is kell nekünk megvédeni ezt az országot, ha nem a korrupt politikusainktól.

Vajon tudsz ezek közül a kérdések közül bármennyire is válaszolni vagy a kormánypropaganda köszön csak vissza szavaidból?

"hogy ha már most így felmerült a migráció témája, hogy ha lenne migrációs igény külföldi nagy számú beköltözőtől, akkor azt utasítsuk el"

Már elnézést! De "HA" lenne valami, akkor majd valami lesz!???
Meg nagy számú? Mihez képest, talán a vasedény?

Megint felhívnám a figyelmet!
Konkrét számokkal alá kellene támasztani a problémát.
És nem ilyen szöveggel, hogy ha XY-t, aki nem kormánypárti polgármesternek választanak, akkor Soros György egymillió muszlimot telepnagyjából erről szól.

2018.07.14. 21:31:25

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

Felhívnám a figyelmedet, hogy Orbán a 2000 soros szövegével gyakorlatilag mindenféle bizonyíték nélkül hazaárulónak titulálta 2000 honfitársunkat (igen a tiedet is) és ezzel megfenyegette őket nagy nyilvánosság előtt.
Ez az ember az ország Miniszterelnöke! És ezt a nagy rakás szart próbálod te védeni meg hiszel neki!!???

teéjesenmindegy 2018.07.14. 21:49:22

@_most_: A mészáros hol és hogyan szól bele a választásba mesélj!

6.Lenin 2018.07.14. 21:52:58

@taga20:

Talán meg tudlak érteni...

www.youtube.com/watch?v=AhhbMLFkoeI

Próbálkoztál már a motoroddal részegen a forgalommal szembe menni?
Hátha 1x jönne szembe egy kamionos, aki megértené a problémáidat, és segítene megoldani.

teéjesenmindegy 2018.07.14. 21:58:47

@morph on deer: Mi van, nem értesz magyarul? Azt hazudjátok, hogy nem hadsereg, hanem mérnökök meg orvosok. Ehhez képest 20-25 éves faszik.

Nem vétózni az EU-ban? Mire, te fasz? Kitalálnak egy baromságot, akkor az ellen hogy kéne fellépni?
Elmondták, hogy faszság. Ennek ellenére csak be akarták vezetni a kvótát. Mit kéne tenni? Lenyelni a szart?

Adminisztrációs központokat szerveznél, te valag? Remek. Akkor maradjunk annál, hogy akinek vannak papírjai, és kedve, az jelenleg is beadhatja a kérvényeit. Csak ugye az elmúlt években nem erről van szó.
És baszik megvárni mindenféle vizsgálatot. Pont erről megy a balhé, hol voltál az elmúlt években?

A plakát pedig nyilván nem az migiknek szól, hanem a magyar választónak, hogy 1. van ez a veszély, 2. a kormány így áll hozzá. (3. A ballib meg leszopná az összes arabot)

taga20 2018.07.14. 22:16:06

@6.Lenin: magammal rantalalnek retek, me te szarabb vagy, mint én!:)))

taga20 2018.07.14. 22:20:06

@teéjesenmindegy: anyad szopna le, es te neztel, mint a jukinyul!

mi a kurvaanyadert szopod itt a faszt?

taga20 2018.07.14. 22:25:17

@6.Lenin: 280 mentem.

fiatal koromban kimentem reggel hatkor es husztam 200-220-szal, az emnullan.dobbenetesebb mint a gecit szolgalnod!

teéjesenmindegy 2018.07.14. 22:46:29

@taga20: "280 mentem." Miért, láttál egy nagy faszt, és rohantál leszopni?

taga20 2018.07.15. 01:23:17

@teéjesenmindegy: Igen, imadok arabokat leszopni. Amig jottek az arabok, mert nem volt kerites, egesz nap arab fasz volt a szamban. Volt olyan hogy meg fizetnem sem kellett, mert ingyen belevertek szamba. De aztan a szemet naci orban kitiltotta oket, es most jarhatok becsbe arabokat szopni.

Magentax 2018.07.15. 06:11:39

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: te magadtól vagy ilyen hülye vagy külön tanítják nektek a fideSS akadémián?

Orbán veje 2018.07.15. 06:17:26

@teéjesenmindegy: Jól mondod haver! Csak azokat az arabokat engedjük be akik szépen tejelnek nekünk euróban. A többivel meg ijesztgetjük a népet akik cserébe megválasztanak bennünket tehát tovább fogunk itten uralkodni mint a törökök.

midnightcoder2 2018.07.15. 06:32:18

@morph on deer: "Gyökérke, mutass rá szépen ujjacskáddal arra, aki az orbán családon és vazallus hordáján kívül akár egy árva göröngyöt is elvett, vagy akár csak el akart venni attól, aki a szüleitől megörökölte!"

Nos, gondolj csak vissza mi történt anno Erdélyben. Volt egy magyar terület, ahol a törökök kiirtották a népesség nagy részét, a népesség helyére békésen beszivárogtak a románok, majd amikor többen lettek mint a magyarok, akkor jött Trianon.

Na, ugyanez fog most lejátszódni nagyban. Illetve persze nem pontosan ugyanez, mert a vége nem Trianon lesz, hanem a Mad Max.

Őszintén szólva, tényleg nem tudom, hogy ballib oldalról miben reménykedik bárki is. Arra hogy, ha egy rakás olyan országból, ahol európainak nem igazán ajánlott helyi kísérő nélkül kimenni az utcára, áthozunk pár százmillió átlagpolgárt, akkor nem fog romlani a közbiztonság ? Abban, hogy ha attól mert odaadsz nekik egy kis brossurát amiben kifejted hogy nőket megerőszakolni csúnya dolog, azzal kitörölted a gyerekkor óta belénevelt értékrendet ?

Vagy abban, hogy a nyelvet nem ismerő kecskepásztor megoldja a demográfiai problémát és egy fél éves nyelvtanfolyam után villamosmérnökké változik ? Ezeken a területeken pont az a baj, hogy van egy hajszálvékony képzett réteg, és van egy óriási iskolázatlan tömeg. Mi a fenét kezdesz ezzel a tömeggel egy fejlett gazdaságban ? Ok, kell valamennyi utcaseprő, segédmunkás, tányérmosogató, de azért ezeknek a helyeknek a száma azért erősen korlátozott, a nagy többségnek nem fog jutni meló.
Arról ne álmodj, hogy idehozod a kétkezi melót ázsiából, a vietnami melós fizujából európában 10x éhenhalsz.

Mennyi idő alatt fognak beállni a mi a farkunkból is megélünk üzemmódra ? És milyen hatással lesz ez a közbiztonságra ? Különösen annak fényében, hogy itt nem viszonylag békés, nyelvet beszélő, az európai kultúrát és értékrendet azért többé-kevésbé elfogadó cigányokról beszélünk ? Mennyibe kerül majd pár százmillió migri eltartása ? Milyen hatással lesz ez az amúgy is erősen billegő európai gazdaságra ? Milyen hatással lesz az elkerülhetetlen életszínvonal változás az európai átlagpolgárra ?

Orbán veje 2018.07.15. 06:40:30

@midnightcoder2: Jól mondod haver. A migránsokat el kell tartani. Igaz hogy a bennszülötteket sem tartja el senki vagyis mindenkinek joga van hajléktalannak lenni és éhen halni de a migránsok ügyében nekünk fideszeseknek ezt az eltartásos szöveget kell tolni. Ezt nekem is többször elmondták az agitpropon. A nép úgyis hülye hozzá hogy át lássa. Énszerintem egyébként lehet hogy már találkoztunk is valami megbeszélésen, eligazításon csak nem tudunk róla. :)

midnightcoder2 2018.07.15. 06:56:07

@Orbán veje: Ja. Szép is lesz, amikor Kunta Kinte felállítja a fűkunyhóját Berlin főterén, és elkezd vadászni a környéken található galambokra és kutyákra. Mondjuk télen picit fázni fog, és a kutyák és a galambok pedig hamar elfogynak, de részletkérdésekkel nem foglalkozunk.

taga20 2018.07.15. 07:19:51

@taga20 : te kis féreg nicktolvaj fityeszparazita, legalább ügyesebben lopnál, mert igy annyira látszik, hogy nem én irtam a kommemtet, hanem egy retek fityeszjobbágy!

hogy rohadnál meg a gazdáddal együtt!!

Itsuka 2018.07.15. 08:18:58

@nick papagiorgo: Hogy is írta ezt le P. Howard, az örökifjú? " Egy bolond százat csinál"!
Sok hataloméhes politikus szeretne olyan teljhatalmat, amilyennel Orbán ül a nyakunkon, ő pedig adja a receptet. A kérdés csak az: sikerül e nekik is olyan lebutított, tudatlan, málészájú alattvalókat előállítani, amilyen Orbánnak Magyarországon már adott volt?
Elvégre ott sem képes mindenki gondolkodni...

morph on deer 2018.07.15. 09:14:10

@midnightcoder2:
“Nos, gondolj csak vissza mi történt anno Erdélyben.”

Hű de releváns..!

“Volt egy magyar terület, ahol a törökök kiirtották a népesség nagy részét, a népesség helyére békésen beszivárogtak a románok, majd amikor többen lettek mint a magyarok, akkor jött Trianon.”

Arra gondolsz, hogy majd most is jönnek a törökök? Igaz, Erdogan igérte, de csak nem tán irtani?

Vagy netán arra, hogy az orbanizmust elhagyó magyarok helyére fognak békésen beszivárogni, - hát honnan máshonnan, - Afrikából?

“Na, ugyanez fog most lejátszódni nagyban. Illetve persze nem pontosan ugyanez, mert a vége nem Trianon lesz, hanem a Mad Max.”

Igazad lehet..!
Már látom magam előtt, ahogy Békés megyét Kelet Szudánhoz fogják csatolni a gonosz háttérhatalmak, egyedül a hős fideszes gerillák állnak majd ellen az utolsó emberig, és ahogy végül Kósa Lala száguld a porfelhőn át motorjával a naplementébe... The End, stáblista ...

És te ezt mind el is hiszed?
Minden tiszteletem, ez nem egy akármilyen feladat!

Gondolom innentől már Pataki Atti ufós története meg se kottyan!
Vagy az, hogy egyedül orbán képes megvédeni Európát, mert egyedül orbán tudja jól, hogy mit kell tenni, és egyedül orbán az, akit feltétel nélkül imádni kell.

Most már minden világos!
Köszönöm a felvilágosítást..!

Minden ballib bérretteg 2018.07.15. 09:27:50

Ez egy faszság.

Spanyolok és Amrikaiak is a kerítésük / faluk / határuk mentén évi több tucat alkalommal védekeztek fegyverrel is az illegális bevándorlás megállítása érdekében.

morph on deer 2018.07.15. 09:31:17

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
“Majd akkor tessék a multikultit bizonygatni, ha nem arról van szó, hogy a fehérek mit adnak a kisebbségeknek,”

Már megint rossz helyre címezted.

Én sehol egy szóval sem említettem sem a multikulti előnyeit, sem semmilyen betekepítést, el vagy tévedve.

Én mindössze azt próbálom megértetni, hogy valójában mi van a népvándorlás mögött, és hogy milyen ótvaros módon hazudik fűt-fát az orbáni propaganda, kizárólag a saját pitiáner céljai elérésének érdekében!

Meggyőződésem, hogy ha az orbáni hazugságok mögé nézel, akkor te sem látsz mást. A gusztustalan, már-már háborús retorika helyett szerintem inkább az értelmes, konstruktív megoldások felé kéne mozdulni, mert valódi megoldás csak akkor remélhető!

Sajna ez elég nehéz egy olyan teljhatalmú vezetővel, akit veréssel neveltek és a focipályán szocializálódott.
Számára csak az erő, az erőszak, és a tánadás létezik, mi mindig “küzdünk” valamiért valakivel, mi mindig “harcolunk” és rendszerint “elsöprő győzelmet” aratunk, - legalább is szerinte.

Szerintem is: orbánnak sikerül elsöprő győzelmet aratnia - a józan ész felett!
És körülbelül ez minden.

midnightcoder2 2018.07.15. 09:48:28

@morph on deer: "Arra gondolsz, hogy majd most is jönnek a törökök?"
Nem. Arra gondolok, hogy Európa népessége fogy és öregszik, és lelkes emberek ezt más népek importálásával próbálják megoldani, mint anno a magyar főurak akik a román parasztokat betelepítették.

"Vagy netán arra, hogy az orbanizmust elhagyó magyarok helyére fognak békésen beszivárogni, - hát honnan máshonnan, - Afrikából?"
Vess egy pillantást a demográfiai mutatókra. Én már anno a 90-es években is mondtam, hogy ebből a szaporodásból még nagy baj lesz. A derék liberósok akkor azzal hurrogtak le, hogy de a kicsi négereknek soha nem lesz pénzük Európába utazni. Azóta Afrika népessége duplázódott, a kicsi néger meg folyamatosan jön a Földközi tengeren (vagy ahol éppen tud). 2050-ig lesz egy újabb duplázódás, úgy 1.3 milliárd kicsi afrikai. És minél több az európai sikertörténet (= nem rúgták ki a francba) annál több fog elindulni.

Első körben nem ide fognak jönni. De ha Berlin és Párizs lángokban áll majd, azt a hazai GDP is meg fogja érezni.

Ménár Atya 2018.07.15. 09:58:11

@Itsuka:
"@nick papagiorgo: Hogy is írta ezt le P. Howard, az örökifjú? " Egy bolond százat csinál"!
Sok hataloméhes politikus szeretne olyan teljhatalmat, amilyennel Orbán ül a nyakunkon, ő pedig adja a receptet. A kérdés csak az: sikerül e nekik is olyan lebutított, tudatlan, málészájú alattvalókat előállítani, amilyen Orbánnak Magyarországon már adott volt?
Elvégre ott sem képes mindenki gondolkodni..."

Tudod Itsuka, ha szerinted orbánnak rendelkezésére álltak a lebutított emberek, akkor azt még a ballib fasiszta kormány (maszop-szadesz) butította le ezek szerint :)
Tehát ott volt ez a buta tömeg, de a ballibek még ezeknél is butábbak voltak, mert a mai napig nem tudják maguk mellé állítani a butákat :)
Amúgy ezért vesztettetek, mert ugyan így lehülyézték a vidékieket, azok meg ezt nem igazán szerették, de jó ez így, legalább a béka segge alatt maradtok a tengersok eszetekkel :D:D:D
Amúgy fingod sincs a teljhatalomról, utoljára ilyen a komcsibérenc gyilkos diktátornak, a szarházi kádárnak volt, de szerencsére annak is már hamutartó vagy köpőcsésze lett a koponyája valakinél.
De nektek is lehetne teljhatalmatok, csak ahhoz előbb 2/3 ot kell szerezni, de az a helyzet, hogy 2.5 millió fidesz szavazóval szemben egyedül a jobbiknak volt kb 1,2 millió szavazója, a többieknek meg a fele,tizede százada sem.
Szóval nyugger, hülye vagy! :D:D:D

6.Lenin 2018.07.15. 10:00:18

@midnightcoder2:

"És minél több az európai sikertörténet (= nem rúgták ki a francba) annál több fog elindulni."

Vagy kényszerítenek elindulni, vagy egyenesen idehozni, mint a trend is mutatja.
A népvándorlások következménye meg ismert. Néhány nagy nép, nemzet, kultúra már csak a néprajzi múzeumokban kelt némi csodálatot.
Jé, ilyenek is éltek valamikor? Azta!

morph on deer 2018.07.15. 10:37:00

@teéjesenmindegy:
“Mi van, nem értesz magyarul? Azt hazudjátok, hogy nem hadsereg, hanem mérnökök meg orvosok. Ehhez képest 20-25 éves faszik.”

Mi van, te még mindig nem tudsz számolni? Belőlem még mindig egy darab van, és ez nem ifog válzozni a jövőben sem.

Ha valamikor olyasmit olvasol tőlem, amire most is hivatkozol, hogy “orvosok és mérnökök” jönnek (csak), majd akkor gügyögjél nekem erről, világos? Addig meg beszéld meg azzal, aki ilyesmit mondott, - mivel az nem én voltam.

Ez az agyament “hadsereg” azért nem semmi. Gondolom, aki kitalálta még nem találkozott olyannal.

Hogy javarészt 20-25 évesek?
(Ez érv egyébként?)
Szerinted hány évesen leginkább alkalmas valaki arrra, hogy végigmenjen egy hónapokig tartó, többezer kilométeres “utazáson”, ki tudja, milyen végeredménnyel?
Ha végignézed a világ békés “backpacker” utazóit, milyen életkorúakat látsz leginkább?

Nagyon gyakran a család legéletépesebb tagját küldik előre, hogy próbáljon megkapaszkodni valahogy valahol, aztán ha sikerül, akkor követik a többiek is.

Az még nem tűnt fel, hogy ez a “hadsereg” legalább tucatnyi különféle etnikumhoz tartozik, különböző nyelveket beszélnek és különböző vallásúak, vagy éppen azonos valláson belüli más-más csoporthoz tartoznak?
És hogy nagyon gyakran komoly konfliktusaik vannak emiatt?

Csak kérdem, mert ezekből áll az a “hadsereg” amelynek - semmi kétség, - élén kezében Uzival Soros papa lovagol, hogy megütközzön népünk nagy vezérével, a (horog)keresztes vitéz orbán viktorral, aki ôsi felcsúti-szittya módra fordítva ül a lovon és hátrafelé (nyilas)nyilaz. Ez aztán szokás szerint visszafelé sül el...

Gyönyörű lesz, na!

6.Lenin 2018.07.15. 10:49:44

@morph on deer:

"Az még nem tűnt fel, hogy ez a “hadsereg” legalább tucatnyi különféle etnikumhoz tartozik, különböző nyelveket beszélnek és különböző vallásúak, vagy éppen azonos valláson belüli más-más csoporthoz tartoznak?
És hogy nagyon gyakran komoly konfliktusaik vannak emiatt?"

Nem csak vannak, lesznek, mert az őslakósokat még nem soroltad a problémák közé.

"Gyönyörű lesz, na! "

És ez miért is lesz gyönyörű, nekünk?

Mi köze ennek Orbánhoz azon kívül, hogy ő ezeket előre látja? Ja, hogy másoknak is megpróbálja felhívni a figyelmét erre? És ezt 1re többen is kezdik hasonlóan megítélni?

Valakinek/valakiknek beleköpött a levesébe?

morph on deer 2018.07.15. 10:57:53

@teéjesenmindegy:
“Akkor maradjunk annál, hogy akinek vannak papírjai, és kedve, az jelenleg is beadhatja a kérvényeit.”

Hol? Hová? Hogyan?

Te tényleg ennyire tájékozatlan vagy, vagy csak fideszes, a megkövetelt IQ-val?

Ahhoz, hogy valaki normális módon utazni tudjon nem elég az, ha vannak papírjai és pénze a jegyre, tudod?
Például vízum nélkül sem a közelkeletről, sem Afrikából nem utazhatna, még akkor sem, ha onnan engednék.
De tegyük fel, valakit valóban üldöznek, és bujkálni kényszerül, bár vannak papírjai is, szerjnted mekkora eséllyel próbálkozhatna mondjuk bármivel utazni?

És akiknek valóban nincsenek papírjai, mert valóban szerteszét bombázták a lakóhelyét? Vagy azért nincs, mert eldobta, hogy meg ne találják nála ha igazoltatnák, - még ott, ahol lelőnek, ha a “rossz” helyről származol...

Ez csupán ócska kifogás, te is tudod.
Ha nem tudtad volna, most mondom!

Legutóbb egy közös, az afrikai menrküktekkel kapcsolatos lépést sikerült megvétóznunk, ugyanazt, amit korábban orbán is többször javasolt.
Lehet, hogy aztán kialudta?

Ez egyértelműen erőfitogtatás volt, meg kekeckedés Ukrajna miatt. Tudod, mint az ovisok a homokozóban: “Beeee, én ezt csakazért is megteszem, mert meg tudom tenni, beeee...!

Egy az egyben “végvári vitéz”, nem?
Bár innen inkább “végBÉLvári vitéznek” látszik...

teéjesenmindegy 2018.07.15. 11:19:26

@Orbán veje: "A migránsokat el kell tartani. Igaz hogy a bennszülötteket sem tartja el senki vagyis mindenkinek joga van hajléktalannak lenni és éhen halni de a migránsok ügyében nekünk fideszeseknek ezt az eltartásos szöveget kell tolni. "
Mesélj, mit fognak dolgozni az írni-olvasni sem tudó migrik? Illetve melllékeld a példákat, hogy melyik országban hogy sikerült a foglalkoztatásuk. Mert a nagy fogadalmakat hallottuk a mercedes gyártól is, hogy ezek aztán motiváltak, és ilyen munkaerő kell nekik, aztán felvettek ööö néhány tucatot?

teéjesenmindegy 2018.07.15. 11:29:26

@morph on deer:
"Belőlem még mindig egy darab van, és ez nem ifog válzozni a jövőben sem. "
Te + a fajtád. Ez már nem egy, hanem több. Hálisten kevesen vagytok, még kevesebb aggyal.

"Szerinted hány évesen leginkább alkalmas valaki arrra, hogy végigmenjen egy hónapokig tartó, többezer kilométeres “utazáson”, ki tudja, milyen végeredménnyel?"
:D:D:D:D
Te ostoba fasz! Most akkor arról van szó, hogy éppen üldözik, és az életéért menekül, vagy előremegy körülnézni?
Ha az életéért menekül, akkor a család többi tagja nincs veszélyben? Nekik nem kellene eljönniük?
És mesélj, hány évesen alkalmas valaki arra, hogy mondjuk fegyvert fogjon, és megvédje a kibaszott pereputtyát, ha állítólag veszélyben vannak?

Egyébként tényleg elmondhatnád, hogy végül is mi a jó kurva anyádat akarsz, meg miért pofázol. Az orbánfóbiádon kívü persze.

midnightcoder2 2018.07.15. 11:30:09

@morph on deer: "Ez az agyament “hadsereg” azért nem semmi. Gondolom, aki kitalálta még nem találkozott olyannal. "

Nyilván csak reguláris hadseregek vannak, és amúgy is tudjuk, hogy Afrika egy békés és biztonságos hely, ahonnan ha egy 20-25 éves ifjú érkezik az egészen biztosan semmilyen erőszakos cselekményben nem vett részt. Ja, bocs, nem is.

midnightcoder2 2018.07.15. 11:33:15

@morph on deer: "Vagy azért nincs, mert eldobta, hogy meg ne találják nála ha igazoltatnák, - még ott, ahol lelőnek, ha a “rossz” helyről származol..."

Vagy esetleg azért, mert odahaza személyesen végzett ki egy egész falut... Vagy azért, mert igazából a kutya sem üldözi, csak úgy gondolja, hogy német segélyen jobb élni mint odahaza kecskét őrizni.

teéjesenmindegy 2018.07.15. 11:42:52

@morph on deer: "Hol? Hová? Hogyan?" Nagykövetség, konzulátus, határ.

"Például vízum nélkül sem a közelkeletről, sem Afrikából nem utazhatna, még akkor sem, ha onnan engednék. "
Így van. Erről szól a genfi egyezmény. Senki egy szót sem szólhat, ha az állítólagos menekült jelentkezik az első rendőrségen, beadja a papírjait, együttműködik a hatóságokkal.
Akkor ezt vesd össze a "nofingerprint ali going to germoney" gyakorlattal.

"És akiknek valóban nincsenek papírjai, mert valóban szerteszét bombázták a lakóhelyét? Vagy azért nincs, mert eldobta, hogy meg ne találják nála ha igazoltatnák, - még ott, ahol lelőnek, ha a “rossz” helyről származol..."
:D:D:D:
Ezt szeretem legjobban, a belső körúti balfasz ahogy elképzeli a világot.
Na, figyelj köcsög. A személyi igazolványodnak nálad kell hogy legyen. Még nálunk is. Magyarul, ha szétbombázták a házad, akkor semmi vész, hiszen ott a farzsebedben.
Na, most ezt szorozd fel tízzel egy háborús zónában. Tudod ahol minden sarkon áll egy milicia, ott nincs olyan kifogás, hogy nincs nálad a papír, mert lelőnek. Hagyjuk a faszságot, hogy papírok nélkül átjutsz minden gond nélkül, de ha rossz helyről származol...
Ha így működne a világ bazmeg, akkor mégis mi a fasznak lennének papírok? A bús faszért szenvedtek anno mindenféle hamisítók meg ügynökségek azzal, hogy hamis papírokat gyártsanak az ügynökeiknek, ha papírok nélkül lehet a legnyugodtabban utazni.
Ennyire hülye vagy, vagy direkt hazudsz?

prakp 2018.07.15. 12:40:15

@registerz: Nagyonokos, a muszkákat kifelejtetted a képletből. Márpedig erre az egész migrikérdésre ez a válasz. Persze a muszka gázon melegítrtt tököd ehhez már nem elég. Az mond valamit, igazmagyar honpolgár, hogy "inkább egy muszka a hasamon, mint egy amcsi a fejem felett"? Nem fölött, felett. Basszátok meg. A többi CS harcosnak, héthatvankettő ha koppan a narancsfejeden, abból nem lesz spawn.

prakp 2018.07.15. 12:46:31

@midnightcoder2: Úgy tudom, ezért tartjuk fent a bika közszolgákat. Az, hogy impotens faszokat szavaztatok a fejünkre, baromarcú hontársam, elég szomorú. Eleve, muti már "illegális" migráncsot! Az hogy lehet?? Aztán muti nekem soros "ügynököt"!

Tangooo 2018.07.15. 12:49:19

Hamarosan eljön az ideje, hogy lőni fognak, ahogy évszázadokon keresztül történt a betolakodókkal szemben.

prakp 2018.07.15. 12:56:37

@Tangooo: A gond ezzel az, hogy mindig lapul egy nagyobb puska a sarkon. Tisztában vagy agyarország katonai/védelmi/bármilyen lezüllesztett "erejével"?

gigabursch 2018.07.15. 13:14:39

Én már évek óta lőnék a határon a betolakodókat. A jogvédôikkel együtt.

morph on deer 2018.07.15. 13:15:55

@6.Lenin:
"Gyönyörű lesz, na! "
És ez miért is lesz gyönyörű, nekünk?

“Elegánsan” kihagytad, hogy én ezt nem az általad idézett mondatra utalva mondtam, hanem a “gigászok csatája” paródiáját illetően. Na az lesz szép!

Egyébként már elkezdődött, legalább is a BlackCube izraeli magán-hírszerző cég szerint: „Ez egy üzleti vita Soros és egy másik befolyásos milliárdos között, ami több országot is érint gazdasági érdekek mentén...” bár igaz, azt nem mondták, hogy a másik milliárdos Mészáros Lőrinc lenne, aki jelenleg “orbán viktor” álnéven magyar miniszterelnöknek álcázza magát, de minden jel erre utal.
(index.hu/kulfold/2018/07/12/kormany_black_cube_megbizo/)

Egyébként mi módon kerülhetett volna egy 100%-ig ősnemes sváb, - egyenesen a vereckei hágótól számítva jön ki az arány - kezébe pont egy izraeli magán-titkosszolgálat jelentése?
:)
“Valakinek/valakiknek beleköpött a levesébe?”

Étkezési szokásaiból kiindulva nem lepne meg igazán az sem, bár te valami “háttérhatalmi összeesküvésre” utalhatsz, gondolom.
Az megvan, hogy Pataki Attilát is személyesen Soros rabolta el, földönkívülinek öltözve, egy ufóval?
Pedig az is igaz! Épp ennyire..!

Ja, orbán mindent előre lát. Azt is, hogy Trump majd azonnal összeborul vele, sőt, meghívja, mert tanulni akar tőle! Mindenesetre előre jelezte, hogy kész megosztani a tapasztalatokat. Cirka úgy, mint legutóbb az Osztrák-Magyar Monarchia hadvezetésében szerzett tapasztalatait...

Ahogy azt is előre látta, hogy milyen sikeres lesz a magyar foci, csak épp pár futballakadémia kell hozzá, meg pár tucat stadion! De legalább tudjuk, hogy a Nárcusz kutya lefialt, és legalább olyan jó a horvát focinak is örülni.
Na meg met ott van olyan.

Az is isteni szerencse, hogy orbán “előrelátásának” köszönhetően még ott sem gyűlölik a migránsokat meg rettegnek tőlük annyira, ahol vannak migránsok, mint nálunk, ahol nagyítóval sem találsz!

Maholnap már kénytelenek leszünk közmunkásokat ázképezni migránsnak, hogy lehessen kikkel ijesztgetni a lakosságot..!

De legalább fegyverkezünk és katonásdit játszunk, azzal is telik az idő. Fobtosabb dolgunk amúgy sincs.

Merkel is diktátor mert találkozott Orbánnal. 2018.07.15. 13:27:06

@morph on deer: Mesz te a francba, ezekkel az EZERSZER hangoztatott hazugsagokkal. Ezek nem menekultek. Az ember csempeszek, es a soroshajok szervezetten hozzak Europaba a bevandorlokat. Nevetseges, beleesik valaki a vizbe egy libiai strandon, es nem a helyi uszomester menti ki a vizbol, hanem NGO hajok beszallitjak Europaba ?
MI FASZERT ? MILYEN JOGALAPON ??

6.Lenin 2018.07.15. 14:15:03

@morph on deer:

B+, ez nagyon alacsonyan repült.

Bárhová kattintasz, mindenhol, minden erről a nemlétező problémáról szól.
A vén gazember milliókat fektet a buliba, ügynökök ezrei szorgoskodnak neki, de az egész tulajdonképpen nem is létezik.

Autók lángolnak, nőket erőszakolnak, gyilkolnak atom fizikusok, agysebészek, akik menekülnek a nyomor elől, amit azok okoztak, okoznak, akik most a célállomáshoz vezénylik őket, valamilyen nem létező cél miatt.

Próbáld magadban kicsit rendezni a dolgokat, ezen a szinten értelmetlen erről több szót vesztegetni.
Szerintem.

A nemlétező problémáról néhány létező felvétel:

www.google.hu/search?q=migr%C3%A1nsok&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi3pIeNiqHcAhVJJ1AKHazlAhoQ_AUICigB&biw=1046&bih=850

taga20 2018.07.15. 14:31:29

@gigabursch: a faszt lőnél, te szerencsétlen barom!

midnightcoder2 2018.07.15. 14:40:54

@prakp: "Úgy tudom, ezért tartjuk fent a bika közszolgákat."
Arra gondolsz, hogy a papírok nélkül beáramló egymillió migriről kellene eldöntenie az arabul csak a kötőszókat ismerő német bika közszolgának, hogy ez most kecskepásztor vagy terrorista ? Sok szerencsét!

" Az, hogy impotens faszokat szavaztatok a fejünkre, baromarcú hontársam, elég szomorú."

Ennél sokkal szomorúbb azok döntése akik a Merkel, Macron, Juncker triumvirátust a hatalomba helyezték.

"Eleve, muti már "illegális" migráncsot!" Fáradj el az olasz partokig, előbb-utóbb látni fogsz egyet.

"Az hogy lehet?"
Úgy, hogy Kunta-Kinte elindul családostul egy gumimatracon Afrika partjainál Európa felé, és balszerencsés esetben felveszi egy migriszállító hajó és elviszi egy olasz kikötőbe.

"Aztán muti nekem soros "ügynököt""
Én inkább bérencnek hívnám őket. Pl. MiSzolg, Orvosok határok nélkül, Helsinki bizottság, stb. A benne lévők persze nyilván szinte mind a naiv hülyék táborát gyarapítják, de a dolog végeredménye mégis csak az, hogy aktívan hozzájárulnak Európa lángba borításához.

Az, hogy impotens faszokat szavaztatok a fejünkre, baromarcú hontársam, elég szomorú. ? !

taga20 2018.07.15. 14:56:32

@midnightcoder2: döbbenet, hogy mekkora ócska szar vagy!

Tangooo 2018.07.15. 15:00:45

@prakp: A megjegyzésemben nem agyarországra :)) utaltam, hanem úgy általában a legvadabbul ostromlott országokra.

prakp 2018.07.15. 15:01:59

@midnightcoder2:
"Arra gondolsz, hogy a papírok nélkül beáramló egymillió migriről kellene eldöntenie az arabul csak a kötőszókat ismerő német bika közszolgának, hogy ez most kecskepásztor vagy terrorista ? Sok szerencsét!"

Ezt honnan szedted?? Agyarról brekegtem. Amivé tettétek a hazánkat.

""Eleve, muti már "illegális" migráncsot!" Fáradj el az olasz partokig, előbb-utóbb látni fogsz egyet. " Ezért kell háborúzni "itthon"?

Csórikat talán nem kellene a METes pénzből kazisbombázni, hm? Az olyan jófej dolog. Meg a szír faszoknak vas árban áemdét shoppingolni. Szart se tudtok a Gyuriról, ha tényleg ki akarna baszni velünk, kurvára ki is baszhatna. A miniisten leszopná a migrifaszt.

Na aztán, Európa lángba borításához a magadfajta frusztrált húdeagyar tesz a legtöbbet. Egyébként, meg is isszátok a levét. Amikor (és nem ha) itt lövöldözés lesz, a fajtád fog a leginkább kiabálni orvosért. Határok nélkül, a trotil fájdalomcsillapító.

Baromarc. Kímélj meg a trollkodástól.

prakp 2018.07.15. 15:04:39

@Tangooo: Akkor minek lázítani ezt a túlképzett bandát?

morph on deer 2018.07.15. 16:20:49

@teéjesenmindegy:
“Na, figyelj köcsög. A személyi igazolványodnak nálad kell hogy legyen. Még nálunk is. Magyarul, ha szétbombázták a házad, akkor semmi vész, hiszen ott a farzsebedben.”

Na figyelek, köcsög!
Csak ismeretterjesztés céljából: egy sereg országban egyáltalán NEM létezik az általad emlîtett személyi igazolvány, képzeld! Különféle helyeken különféle identifikációs megoldásokat használnak, például van, ahol elég a jogosítvány, amiről még a lakóhely sem derül ki.
Aztán van egy sereg olyan hely, ahol pl a kiskorúaknak NINCS semmilyen papírja.

Farzseb, mi? Engem egyszer jó harmincvalahány éve Délegyházán próbált igazoltatni két rendőr. A nudista strandon. A tiédhez hasonló kiindulás után rákérdeztem, hogy szerintük mégis hol kellene tartanom a személyimet, így aztán feladták, és elröhögtük a dolgot.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy Damaszkuszban pucéran szaladgálnak, csak azt szeretném jelezni, hogy ez a szabály ugyan jól hangzik, csak nem okvetlenül életszerű minden esetben.

“Te ostoba fasz! Most akkor arról van szó, hogy éppen üldözik, és az életéért menekül, vagy előremegy körülnézni?”

Például az országnak azon a részén, ahol korábban éltek zajlik a háboru, ahova onnan elmenekültek ott mondjuk nem, így aztán igen, “előremegy körülnézni”!
Attól, hogy éppen nem lőnek rád az még nrm azt jelenti, hogy élhető a hely, ahol vagy, vagy a családod maradéka van éppen.

“...és megvédje a kibaszott pereputtyát, ha állítólag veszélyben vannak?”

Gondolom, te ugyanolyan vég(BÉL)vári vitéz vagy, mint orbán, vagy eddig csak meséskönyveket olvastál a témában, esetleg a Rambon nőttél fel?
Mert te nyilván meg tudnád védeni a pereputtyod, ha visszalőnek, akkor is.
OK. Ők nyilván nem olyan bátrak, ügyesek és harcrdzettek, mint te.

“Egyébként tényleg elmondhatnád, hogy végül is mi a jó kurva anyádat akarsz, meg miért pofázol.”

Ó, hát hogyne! Neked mindent, mert olyan szépen kérted!
Gondoltam megadom az esélyt pár értelmesebb fideszközeli aggódónak, hogy átgondolhassa azokat a baromságokat, amelyekkel naponta zsibbasztják az agyát. Nyilvánvaló kérdésekre adott nyilvánvaló válaszokkal, egy másik szempontból.
Képzeld, a végén ki-ki még azt is eldöntheti, hogy kinek mit hisz!
Ez egy alávaló liberális módszer, ha nem tudnád!
Úgy hívják, hogy “gondolkodási és véleményalkotási szabadság”!

Tudom, nehéz ezeket a szavakat olvasni a NER-es lelkednek, de a liberálisok már csak ilyen tapintatlanok...

“Az orbánfóbiádon kívü persze.”

Házatlan-csiga fóbiám sincs, pedig azokat is utálom. Annak ellenére is, hogy sok a közös vonásuk orbánnal, - mindent felhabzsolnak ami útjukba esik, gerinctelenek és sikamlósak, - csak utálom őket. Fóbiáról szó nincs.

Scott Tenorman Must Die 2018.07.15. 17:39:08

@morph on deer: Istenem, mekkora idióta vagy ezzel a mondatonkénti ostobaságaiddal.

teéjesenmindegy 2018.07.15. 20:17:04

@prakp: "A gond ezzel az, hogy mindig lapul egy nagyobb puska a sarkon. Tisztában vagy agyarország katonai/védelmi/bármilyen lezüllesztett "erejével"?"
Mivel nem teljesen értem azt az elcseszett és szar fogalmazást amit levágsz, rákérdeznék.
Itt most arról beszélsz te gyökér, hogy a magyar honvédelem annyira le van züllve, hogy jönnek a fegyveres migráncsok és elfoglalnak minket? Mert ha fegyver nélkül jönnek, akkor nyilván bőven elég a jelenlegi magyar honvédség ereje. Tehát, te épp arról pofázol, hogy bár nincsenek se soros ügynökök se illegális migrik, de nyíltan fegyveresen megtámadják az országot?

teéjesenmindegy 2018.07.15. 20:34:08

@morph on deer: Unalmas vagy buzikám.
" egy sereg országban egyáltalán NEM létezik az általad emlîtett személyi igazolvány, képzeld!"
Ja. Ilyen hely az UK, meg az USA. Onnan kevesen menekülnek errefele.
Ahonnan ezek jönnek, ott meg létezik. Csak te lehetsz annyira hülye, hogy benyald, hogy egyiknél sincs papír, mert náluk nincs is igazolvány. Hát hogyne.

Örülök, hogy harminc éve Délegyházán szatírkodtál, te barom, de lehet, hogy van némi különbség a te nudista nyaralásod, meg aközött, hogy VALAKI ÉPP ÁTTELEPÜL EGY MÁSIK ORSZÁGBA.
Márpedig adott esetben akik elindulnak új hazát keresni, azt leginkább nem egyszál faszban adják elő.

Éppen nem lőnek rád, és nem élhető a hely? Hát bazmeg, akkor neki kell állni, és élhetővé tenni.
Én elhiszem, hogy te, mint egy gyáva pondró pont megérted a többi gyáva pondró lelkét, csak a többség leszarja. Akkor menekült valaki, ha üldözik. Attól, mert Damaszkusz szarabb hely mint München, még nincs senki feljogostva arra, hogy odaköltözzön, mert neki az tetszik.

És igen, bazmeg, lehet, hogy neked gyáva pondrónak furcsa, hogy egy férfinak az a dolga, hogy megvédje a családját, meg az országát, és nem az, hogy a faszát mutogassa a strandon, de tudod erről szól a történelem.
Az emberek tudod a támadások esetén leginkább nekiálltak és megvédték a családjukat, nem pedig otthagyták őket a faszba, és mentek segélyt koldulni németbe.

Bárki átgondolhatja a véleményét, hogy ki ír nyilvánvaló baromságokat. Te, bazmeg, aki szerint a kibaszott menekültekre épp a damaszkuszi nudistastrandon tört rá a háború, vagy az, aki azt mondja, hogy a világ legkézenfekvőbb 3 dolga amit magaddal viszel, ha már elindulsz valahova, a pénz, a személyi és a bizonyítványaid.
A pénz gondolom egyértelmű, de ha semmi takargatnivalód nincs, akkor marhára jó, ha tudod igazolni magad, a bizonyítványok pedig arra, hogy mondjuk munkát találj. Na, ezekből a drága arabjaidnál csak pénz van, a többi valahogy mind megsemmisült.
Ja, és el lehet dönteni, hogy milyen ember az, aki otthagyja asszonyt, gyereket, anyát és elmegy segélyt koldulni arra hivatkozva, hogy üldözik.

gigabursch 2018.07.15. 22:33:30

@taga20:
Megköszönném, ha nem gondolkodnál helyettem és nem nyilvánítanál véleményt helyettem. Nem kértelek fel rá és nem is igénylem. Sőt senki nem jogosított fel rá.
Mindezeken felül - akkor is ha nem tetszik - megtanulhatnád tisztelni a másik ember véleményét. Bár ez az olyan trógereknek, mint te vagy - sose fog menni...
A barom meg te vagy...

taga20 2018.07.16. 03:52:30

@gigabursch: Csak az arabokat tisztelem, mert halas vagyok hogy beleverik a gecijuket a szamba, senki mast.
süti beállítások módosítása