B1 blogcsalád



Kósa az évszázad szélhámosa, vagy az évszázad idiótája? Mi van, ha mindkettő?

2018. március 14. - B1blog

Most, hogy egy egész ország töri azon a fejét, vajon Kósa Lajos az évszázad szélhámosa, vagy az évszázad nemzeti idiótája – jóllehet e sorok írója a fenti „vagy” (diszjunktív) szerkezet helyett inkább az „és” konjunktív alakot preferálja –, nem árt két dolgot tisztázni, akár még azt megelőzően is, hogy újabb dokumentumok kerülnének elő, amelyek akár a szélhámos, akár az idióta, akár mindkettő státuszát támasztanák alá.

kosa-lajos-orban-viktor-fonagy.jpg

Amikor arról beszélünk, hogy mondjuk a 4,3 milliárd eurós történetben – legalábbis úgy tűnik – nem történt pénzmozgás, akkor azért ne feledjük el, hogy meglehet, banki pénzmozgás nem történt, de a pénzmozgásnak létezik egy tradicionális és különféle, például a láthatatlanság és a megkerülés okán megvalósuló formája,

az, amikor a pénz nem banki úton közlekedik, hanem nokiás dobozban, aktatáskában, vagy mondjuk egy Svájc és Budapest között közlekedő vonat kupéjában elhelyezett bőröndben stb.

Mindenesetre a mai hír, amely arról számol be, hogy Kósa Lajos környezetéből valakik jogosultságot kaptak arra, hogy egy svájci bank széfjéből 25-25 millió eurót vegyenek fel, ez sem a pénzmozgás, sokkal inkább a pénzmosás fogalmát idézheti fel.

S miközben változatlanul a szélhámos vagy idióta alternatívájával viaskodunk, elfeledkezünk arról, hogy Kósa Lajos, kivált, mint a hatalmon lévő kormánypárt egykori frakcióvezetője, aki még a kis- és nagydolgozását illetően is beszámolási kötelezettséggel tartozott a főnökének, s annak beleegyezése nélkül még kis- vagy nagydolgát sem végezhette el,

kizárt, hogy ilyen esetben ne számolt volna be legfőbb elöljárójának az őt ért csudálatos tündérmeséről.

Vagyis igazából azt akarom mondani, hogy Kósa Lajos, legalábbis a történet szempontjából sem nem szélhámos (vagy igen), sem nem idióta (legfeljebb nagyon), hanem leginkább nem létező figura. Miként nem létező figura Mészáros Lőrinc, nem létező figura Tiborcz István, nem létező figura Andy Vajna és még hosszan sorolhatnám a Gogol regényéből megismert holt lelkeket. Ezek az alakok életre keltek, mert életre keltette őket valaki, akár mint tette ezt a prágai Löw rabbi egy varázserejű cédula segítségével az agyagból gyúrt gólemmel, aki önálló életre kelt, ám egy idő után már csak tört és zúzott és dühöngött, s meg kellett szakítani a varázserejét, hogy elpusztíthatóvá váljék.

Azt pedig, hogy Kósa Lajos anyukája a múltkor vásárolt fél sertéstelepe mellé – mint arról a mai napon értesülhettünk – kapott még valakitől piciny figyelmesség és parányi surprise okán, tudniillik a virágüzlet addigra bezárt, szép tulipáncsokrot tehát nem vihetett neki az illető, kétmillió-hatszázharmincháromezer-négyszáznegyvenöt eurót (mert az illetőnél épp pont ennyi volt), azt semmi okunk sincs jutaléknak tekinteni.

Egyszerűen azért nem, mert a prágai gólem esetében sincs ismeretünk jutalékról.  

 

Gábor Görgy, vallásfilozófus

vendégszerző a B1 blogon

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1513738308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.03.14. 12:35:08

No hála a Megváltó Atya Úristennek, hogy végre itt van Balfácán Lajos ezzel a remek elterelő sztorival. Jaj de kellett már, elterelni a rivaldafényt Tiborczékról. Csak kitartson ez a príma gumicsont a választásokig.

Felcsúti Pufi 2018.03.14. 13:37:03

Arccal a fake news felé! Megkezdődött a fidesz leleplező hírekre kihegyezett elhárító rendszerének felépítése a "na ugye, megmondtuk, hogy álhíreket gyártatok" effektusra építve. Ennek része, hogy időnként bedobnak egy-egy szenzációszámba menő "leleplező" hírt, ami könnyen megcáfolható, fake news-nak minősíthető. Ezzel ugyanakkor hitelteleníteni kívánják az esetleges "atombomba-szerű" leleplezéseket is - amiktől Orbán valójában retteg (és nem mellesleg megint ők akarják tematizálni a közbeszédet is, hogy ne Tiborcról és Semjénről sutyorogjanak a zemberek). Ezt a Kósás álhírt is a fidesz kreálta - odadobva pancser áldozati bárányként Mr. 20 %-ot, hogy aztán akkor is fake news-t kiálthasson Orbán, amikor közvetlenül őt érintő valódi korrupciós hírek bukkannak elő. Mert ugye ha netán kiderülne a róla, hogy van Svájcban egy bagatell 1 milliárd eurós számlája, hát akkor lehet mondani: ez is fake news, mint a Kósa sztory is, ugye mi megmondtuk. Sőt, már csak ezért sem nyilatkozunk ezentúl (sem) a fake news gyáros Hír TV-nek, ellenzéki médiának...
Egy másik lehetséges alternatív magyarázat, hogy Kósa így próbálja meg legalizálni a "Mr.20 %"-os mivoltából fakadó bevételeit. Azokra lehetséges fedezetként beállítva ezen ügylet jutalékát. Ja, hogy az nem szerepel az adóbevallásában? Elfelejtette beírni a sok bokros teendője közepette. Na bumm. Oszt akkor mi van? Hogy következménye nincs, az biztos...

Kunhallmi Agnes. 2018.03.14. 14:53:55

Kosa 1300 milliardos korrupcios lopasabol ki indulva, a tobbiek peldaul Orban Viktor ennek minimum a 10-20 szorosat lophatjak el evente. Vagyis minimum 10 ezer milliardokat lophatnak, de ha minden fideszes havert beleszamitunk, akkor mar minimum 100 ezer milliardos nagysagrendu lopasokrol beszelhetunk. De az elmult 8 eve alatt akar tobb millio milliardot is ellophattak az Orbanek.
Ehhez kepst a Czegledinel talalt 6 milliardnyi arany tomb rohejes.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 14:59:44

Na igen. 25 millió ejró az 50.000 db 500 as bankjegy.
Az csak egy laza 8 méter magas eurótorony, és 60 kg.
A 4,3 milliárd ejró pedig vagy 10 tonna. De tényleg gondolkodjatok abban, hogy ezeket így mozgatták.

Sascha Braun 2018.03.14. 15:02:09

Látom, csúcsra jár a Simicska-média, Kósa neve 25-ször szerepel az index címlapon. Valószínűleg már napok óta írják ezeket a cikkeket, hogy egyszerre ráönthessék az egészet a netre. Újra jönnek a szőlőbányák meg a kayaibrahimos kamu sztorik, hogy felhergeljék az irigy proletárt. Mindez valószínűleg csak azért, mert Simicskát nem engedték lopni, és így próbál bosszút állni. A sok proli meg kajálja a százezercsilliárdos lopásról szóló kamusztorikat.

postakocsi 2018.03.14. 15:12:12

@Sascha Braun: Most ez a Soros a pártközpontban? Bagatelizálni meg kamunak beállítani?

Remélem a sok proli egyszer rádöbben hogy meztelen a király, akkor meg fogtok himbálódzni jobbra is, és balra is... :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.14. 15:21:50

@Sascha Braun: Persze-persze. :-) Nem baj, azért remélem, minél több emberhez eljut a dolog, és ez alapján szavaznak majd. Egy pillanatra felszínre került az állampárt által lenyúlt közpénz egy része ennek a papírnak köszönhetően. Szevasz.

Sascha Braun 2018.03.14. 15:27:15

@postakocsi: Nocsak, megszólalt a híres demokratikus ellenzék. Kiket szeretnétek fellógatni? A kormányt? A szavazóit? Elég tág ez a "fogtok". És mi alapján? Mert megeszitek ezt a sok kamu sztorit? A jóég mentse meg az országot és a polgárait ettől a vérgőzős bolsevik-nyilas bandától, akik vagytok.

morph on deer 2018.03.14. 15:31:06

@teéjesenmindegy:
“A 4,3 milliárd ejró pedig vagy 10 tonna.”

Ha a bankjegyeket hurcolod.
De miért tennéd azt, amikor néhány maréknyi szabadon beváltható értékpapír vígan elfér egy kézitáskában, és még a szotyinak is marad hely..?

HaD 2018.03.14. 15:35:23

@morph on deer: ez arra szolgált az ügyes kis bibsi ügyvédek gyerekek fejével gondolkodva,hogy legyen esetleg papír arról ha valahol valaki(FBI pl.) elkezdene kutakodni...afféle lottó ötös trükk:)...mondjuk annak ne túl combos de terelésnek egy kis időre jó...és aki időt nyer mint tudjuk az....

Kunhalmii Agnes 2018.03.14. 15:41:00

@morph on deer: Mar pedig en lattam, amikor Kosanak nokias dobozban atadtak az 1300 milliard forintot.

Felcsúti Pufi 2018.03.14. 16:06:17

@morph on deer: És Őfelsége még jegyet is vált a vonaton az értékes motyójának. Persze csak azért, hogy a szotyi el ne keveredjen valahogy :-)

Insomnus 2018.03.14. 16:17:47

Szélhámos ÉS idióta! ... Two in one.

Insomnus 2018.03.14. 16:18:58

Szélhámos ÉS idióta! Egyszerre! Two in one.

morph on deer 2018.03.14. 16:21:16

@Kunhalmii Agnes:
“nokias dobozban atadtak ”
:)
Gondolom még régebben, amikor a telefonok még jóval nagyobbak voltak!

morpho 2018.03.14. 16:35:26

@morph on deer: A Bell féle készüléket ezer kilométer kábellel együtt árulták...

Toadwart66 2018.03.14. 16:37:11

@Sascha Braun: "Kósa neve 25-ször szerepel az index címlapon." Aha, ez már döfi! Aztán neked hányszor kell leírnod Soros nevét, hogy megdícsérjenek a pártköztpontból? Fideszes pólót kaptál már, vagy szerényen beéred egy naris golyóstollal?

postakocsi 2018.03.14. 16:41:51

@Sascha Braun: Nyugi narancskomcsi! A szegfűskomcsikra ugyanez vonatkozik... Nem tartozom egyik oldalhoz sem, nekem egyik pártközpont sem mondja meg hogy mit kell írnom, ellenben veled...
Haza áruló hazaáruló Sorosbérenc... :) Persze tudom, az is kamu, hogy a főnököd a Soros ösztöndíjjasa volt... Jaaa, az még akkor volt amikor liberálisnak hazudta magát... :D

teéjesenmindegy 2018.03.14. 16:41:53

@Felcsúti Pufi: HAtalmas nagy pazarlás tényleg, hogy a három utas mellé megvettek még egy jegyet, hogy esetleg ne Marinéni a tyűkjával üljön be a miniszterelnök mellé, tényleg.

@morph on deer: Marhára megnéznék olyan szabadon beváltható értékpapírokat, amik úgy a világ száz leggazdagabbja közé dobják a beváltójukat...
Ja, meg ha értékpapírban vannak, akkor miért is kéne értékpapírt venni helyettük?
Ugyan már! Ezt az sem gondolhatja komolyan aki leírta ezt a marhaságot.

$pi$ 2018.03.14. 16:46:59

@Kunhallmi Agnes.: "Kosa 1300 milliardos korrupcios lopasabol ki indulva, a tobbiek peldaul Orban Viktor ennek minimum a 10-20 szorosat lophatjak el evente."

Orbán minden évben ellopja a teljes magyar GDP-t. Zseniális! :D

"ki undulva". :D

teéjesenmindegy 2018.03.14. 16:49:02

@$pi$: Tudtommal a gdp többszörösét lopja el. Havonta.

$pi$ 2018.03.14. 17:04:05

@teéjesenmindegy: Nagyon kemény. Akkor én is inkább a gyurcsányra szavazok! :)

neko1967 2018.03.14. 17:08:50

@Sascha Braun: nyilas-bolsevik? Tükörbe néztél?
Egyébként nen vagyok híve a "lógatásnak". Megelégszek 10-15 év börtönnel, teljes vagyonelkobzással, alcsút és társai eltüntetésével a magyar fociból stb....

Brix 2018.03.14. 17:09:40

Ebben az egész történetben valami nagyon sántít...Ha mégis igaz lesz, akkor a kormánypártot végleg diszkreditálná... Van egy csomó megválaszolatlan kérdés:
-Honnan volt az 5 milliárd euró, ami kb. a 10 leggazdagabb magyar összvagyona , ha mindent beszámítunk , az ingatlanokat is...
- KI lehetett a valós tulajdonos , kié volt a pénz?
- Hogyan nyitott 5 milliárd eurós értékpapírszámlát Kósa más nevében? Hogyan lehetett megkerülni a pénzmosás elleni törvényeket, mit tett a NAV Pénzmosás Elleni Információs Iroda...
-Mit tesz most az ügyészség és a rendőrség?
Ha beigazolódnak a feltételezések, akkor a Fidesz-kormánynak vége.
Mindenesetre , Simicska jól megtalálta a leggyengébb pontot, amit be lehet támadni...

teéjesenmindegy 2018.03.14. 17:11:52

@$pi$: Igen. Ő 11ig tud számolni, ő a jó választás

teéjesenmindegy 2018.03.14. 17:14:11

@Brix: Beigazolódnak a feltételezések? Te teljesen hülye vagy?
Nem volt és nincs semmilyen 5 milliárd euró.
Kósa nem nyitott senki nevében sem számlát - mellesleg egy meghatalmazással te is megteheted.
Pénzmosáshoz kell pénz is.
A nav mit csináljon? Mi volt a bűncselekmény?

IIIIIII 2018.03.14. 17:18:09

@teéjesenmindegy: @$pi$: Srácok, mindketten tudjátok, hogy Kunhallmi Agnes is veletek van, ne próbáljátok már úgy beállítani itt a népnek, mintha nem trollkodásból írta volna...

teéjesenmindegy 2018.03.14. 17:20:01

@IIIIIII: Én? Mikor próbáltam úgy beállítani?

$pi$ 2018.03.14. 17:29:34

@Brix: "Ha beigazolódnak a feltételezések, akkor a Fidesz-kormánynak vége."

Ha beigazolódnak a feltételezések. :D

Ha beigazolódik a feltételezésem, hogy én vagyok Jehova, akkor én leszek a legmenőbb csávó a világegyetemben. Ha beigazolódik a feltételezésem... :D

$pi$ 2018.03.14. 17:30:52

@IIIIIII: "Kunhallmi Agnes is veletek van"

Soha nem érdekelt, hogy ki kivel van ezeken a blogokon.

$pi$ 2018.03.14. 17:46:35

"Az örökségből állítólag az elején kaptak pénzt, több milliárdot, erről egy állítólagos erstés papírt lobogtatott a férfi, amin a napi vásárlási limit van 2 milliárdra beállítva."

Ha neigazolódnak a feltételezések, akkor ez egy család, akik nem értik a világot, ellenben valaki megszivatta őket az interneten valami hatalmas örökség ígéretével. Még mindig hisznek benne, hogy a gigaörökség létezik. Szegények, sajnálom őket. :(

$pi$ 2018.03.14. 17:52:22

"Az állítólag a számlára érkezett összegből adakoztak is, de külföldről "visszavonták a pénzt" egy jogvita miatt, magyarázta a férfi."

Mondjuk a jóhiszeműség erősen kérdéses. Azt állítani, hogy külföldről kaptam pénzt, adakoztam belőle, de visszavonták igencsak meredek, nehezen tudom elképzelni, hogy más mint hazugság.

Milyen bankrendszer lenne már az, ha külföldről "visszanonnának pénzt". :-o

inreallife 2018.03.14. 17:57:26

@$pi$:
oszintenek tunne a sajnalatod, csak van egy kis bibi.
miert irta ala kosa a papirokat 3 kulonbozo alkalommal?
basszus, 3* elment a jegyzohoz, gondolom munkaidoben.
ki fizette a kozjegyzot, es milyen minosegben?
es a 800 millios sikerdijat is meg kene magyarazni...

most epp fideszes megmagyarazoemberek mindenkit lehulyeznek, hulye volt a neni, hulye volt a kosa, kozben volt egy ongyilkossag is 2 hete, de vegulis mindenki hulye volt, es nem is tortent semmi. nektek mar a hivatalos papirok sem "szentek", a mn bemutatta kosa korrupcios igazolasat, hogy 100%-os teljesitmennyel atment a teszten, de mar ennek sem hisztek. minimum a kozjegyzore varna egy sikkasztas elleni eljaras, hogy egy ilyen meretu, elkepzelhetetlen osszegu temat nem is jelentett, hanem szo nelkul ellenjegyzett. de a masik ket szerzodo sem uszhatna meg egy demokraciaban 20 ev borton alatt...

nemecsekerno_007 2018.03.14. 17:59:38

@$pi$: Azért az nem a GDP. Már a 13 ezer Mrd. Az csak a teljes a magyar költségvetés, azért az se semmi :) Csak azt nem értem, hogy ez miért nem tűnik fel senkinek :D

Úgy látszik nálunk a péz csak úgy terem a fán :)))))

N. Barbie 2018.03.14. 18:02:56

@Sascha Braun: "Látom, csúcsra jár a Simicska-média, Kósa neve 25-ször szerepel az index címlapon. "
Igen, ezt ugy hivjak, hogy felkapni az aktualis temat. Oriasi logika kell hozza...
Ja, nem, Simicska media, Istenem...

Mennyivel jobb is az, mikor a fidesz egyik mediakanalisa kitalal valami eszement hazugsagot/osszeskuveselmeletet az ellenzek egy random tagjarol/partjarol, persze bizonyitek az semmire nincs (itt legalabb lattunk egy kozjegyzoi papirt, maris tobb, mint a fideszes ragalmazasok 99.9%-a), majd a kitalalo szennymidara hivatkozva gyorsan atveszi a tobbi fidesz szenny is es ezzel van tele masnapra minden hozzajuk kotodo ujsag, TV akarmi.
Majd az erintett megragalmazott bepereli oket, amit annak rendje es modja szerint nyilvan el is veszt a fidesznyik media, viszont a dobrogiket, kiskiralyokat a hatuk mogott tudva magas ivbol sz@rnak a helyreigazitas kozlesere meg a karterites kifizetesere. Gyengebbek kedveert a birosag iteletere.
Es ez a sema ipari szinten megy az osszes fidesz kanalisban.
Csak a Jobbik-nak eddig 100 felett van a megnyert perek szama. Ilyen szamnal nyugodtan kijelenthetjuk, hogy megelhetesi ragalmazokrol beszelunk, nem megtevedt szegeny ujsagirokrol.

Mint valamelyik nap is mikor az egyik habony kanalis hozta a szenzaciot, hogy Vona Szentesen a DK emberevel targyal "titkos" talalkozon. Ami annyira titkos volt am, hogy ok azert ott tudtak lenni fenykepezovel. Amivel lefenykepeztek a DK helyi kepviseloje...... helyett Vona soforjet, akit epp ugyanugy hivnak, es nyilvan valoban ott volt az etteremben Vona-val. A DK-s meg nyilvan nem. Ennyire profik ezek a fidesznyik firkaszok. :) Sirva rohogtem, mikor olvastam. :)

sutyerák 2018.03.14. 18:04:42

én meg menjek be a bankba ahová jópár éve betettem 300ezret 3 havi megújuló lekötésre,-hogy igazoljam magam,- a pénzmosás elleni szabályok miatt. már qrvanyázni sincs kedvem.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:10:04

@$pi$: Rém hihető ez a napi 2 milliárdos vásárlási limit....
Báár, az én kártyámon 9999999999 Ft a vásárlási limit. Pénz az mondjuk nincs rajta, de korlátlanul felhasználható..

$pi$ 2018.03.14. 18:10:08

@inreallife: "miert irta ala kosa a papirokat 3 kulonbozo alkalommal?"

Fogalmam sincs, hogy aláírta -e és ha igen, akkor mit írt alá. Nekem úgy tűnik, hogy a család tagjai ellen többrendbeli csalás ügyében folyik a nyomozás, meglehetősen össze-vissza beszélnek, szóval nem tudom, hogy ki mit írt alá. Kértek kölcsön egy csomó pénzt, nem tudták megadni, bajba kerültek, mondanak dolgokat, hogy valahogy elodázzák a bukást.

"basszus, 3* elment a jegyzohoz, gondolom munkaidoben. ki fizette a kozjegyzot, es milyen minosegben?"

Lehet, hogy elment, nem tudom. Ki fizette a közjegyzőt? Viccelsz? Tök mindegy, pár tízezer forintot bárki ki tud fizetni.

"es nem is tortent semmi. nektek mar a hivatalos papirok sem "szentek", a mn bemutatta kosa korrupcios igazolasat, "

Az index azt írja, hogy senki sem kapott semmiféle pénzt. Akkor miféle korrupcióról beszélünk?

"kozjegyzore varna egy sikkasztas elleni eljaras"

Milyen sikkasztás? Ha nincs pénz, akkor mit sikkasztottak el? Ha a magánvagyonával rendelkezik valaki, akkor miért sikkasztás?

"egy ilyen meretu, elkepzelhetetlen osszegu"

Az az elképzelhetetlen összeg csak egy szám, a pénzt senki sem látta, nem létezik, kamu. Beállította kétmilliárdra a napi limitjét a netbankon keresztül és ezt a papírt lobogtatja. Normális?!

"hanem szo nelkul ellenjegyzett"

Nem tudod, hogy mit jegyzett ellen. Tudod mi az ellenjegyzés? Ha bemegyünk a közjegyzőhöz és leírjuk, hogy amint megkapom a marsot neked adok egycsillió forintot a közjegyző ellenjegyzi. És?

"de a masik ket szerzodo sem uszhatna meg egy demokraciaban 20 ev borton alatt..."

Börtönt? Mire akarsz börtönt adni, ha egyszer nem tudod, hogy aláírt -e bármit is és ha igen akkor mit? A pletykára akarsz 20 év börtönt adni?

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:10:38

@sutyerák: Háát, ha nincs pénz, azt nehéz kimosni.

$pi$ 2018.03.14. 18:12:16

@teéjesenmindegy: "Rém hihető ez a napi 2 milliárdos vásárlási limit...."

Nekem az egyik kártyámon korlátlan. Régen lett beállítva és akkor a bankom még elfogadta. A másikon felemeltem jó magasra, mert egyszer vásároltam egy drága dolgot és nem tudtam fizetni.

Rétenyerelt a billentyűzetre és kész. Ha valakinek nem nagyon van a számláján pénz, akkor mindegy, hogy mekkora a limit, nem?

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:15:27

@inreallife:
"ki fizette a kozjegyzot, es milyen minosegben?" Aki aláírta a papírt. Abban a minőségben, hogy igénybe vette a közjegyző szolgáltatását.
"es a 800 millios sikerdijat is meg kene magyarazni..." Igen, ha lenne. Bár olyan nagyon sokat nem kéne magyarázni rajta, szerintem aki behoz az utcáról 13 ezer milliárdot, majdnem a teljes éves költségvetést, az megérdemel ennyit. Még a dupláját is.

De figyelj már! Én kijelentem, hogy ha nyerek a lottón, kapsz tőlem százmilliót. Ezt aláírjuk egy jegyzővel. Ezután neked illik elmenni és leadózni, vagy esetleg megvárod, amíg nyerek?

most epp fideszes megmagyarazoembe

$pi$ 2018.03.14. 18:15:59

@teéjesenmindegy: "Rém hihető ez a napi 2 milliárdos vásárlási limit...."

Amúgy ja. Ki van zárva, hogy bárki kártyával 2 milliárdot fizessen. Ekkora összegért bemegy az ember a bankba, kér egy privát banki segítséget és elkezdi megbeszélni vele a részleteket. Nehogy már a bankkártya cég kétmilliárdot könyvelgessen meg az után fizettessen százalékot a bolttal. Meg aztán milyen bolt? Kérek egy falut, kártyával lehet fizetni? :D :D

sutyerák 2018.03.14. 18:17:35

@teéjesenmindegy: hát ja. de majd eltüntetik,mint a manyup 3,6 millámat. annak sincs nyoma,-hacsak nem ilyen férgek közelében. azt elintézték. .épp számolgattam vmi felháborodott embert hallva,hogy a 13. havi nyugdíj hol van? a fentebbi összeg,ha lennék nyugdíjas valaha,(de nem leszek),kb. 30 évi 13. havi nyugdíjam értéke lehetne mai áron. hogy bxxk szjb a qrvnyjkt

$pi$ 2018.03.14. 18:18:17

@teéjesenmindegy: "Én kijelentem, hogy ha nyerek a lottón, kapsz tőlem százmilliót. Ezt aláírjuk egy jegyzővel."

Annak idején Albert Einstein úgy vált el a feleségétől, hogy nem kapott az asszony semmit, de írtak egy papírt, hogy ha az Albert megkapja a Nobel díjat a teljes összeget odaadja az asszonynak. Sok évvel később odaadta a pénzt.

Mondjuk ilyen papírt velem nem írna alá senki. :D

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:20:52

@$pi$:
Nagyon nem akarják megérteni a ballibek, hogy mi történt.
Szerintem volt ez a csaj, kitalálta, hogy örökölt. Erre kért kölcsönöket a faluban, akitől csak lehetett. Aztán, hogy komolyabbnak tűnjön összejött a nagyemberrel. Ott a pecsétes papír, hogy Kósa fogja a pénzt kezelni, ott az erstés papír, hogy kétmilliárd a pénzfelvételi limit, meg még az utcát is lezáratta a német miniszter miatt. Ez már azért bizonyíték, a kocsmában meg a vegyesboltban lesz hiteled kapásból.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:23:33

@$pi$: Hát, van az a limitált bugatti veyron...
Ha úgy veszed mint a kindertojást, hogy "gyűjtsd össze az összes színű vizilovat" akkor kellhet az a milliárdos kártya....

$pi$ 2018.03.14. 18:23:55

@sutyerák: "hát ja. de majd eltüntetik,mint a manyup 3,6 millámat. annak sincs nyoma,-"

Nincs olyan szám, hogy "millámat".
Nem 3,6, hanem 2700 milliárd volt.
Pontosan lehet tudni, hogy hova ment.

".épp számolgattam vmi felháborodott embert hallva,hogy a 13. havi nyugdíj hol van?"

A Bajnai elvette. Ott. Hol a 13. hónap? :D

"a fentebbi összeg,ha lennék nyugdíjas valaha,(de nem leszek),kb. 30 évi 13. havi nyugdíjam értéke lehetne mai áron. hogy bxxk szjb a qrvnyjkt"

Hány év alatt szedtél össze ennyit?

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:25:09

@sutyerák: Valahogy nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy ennyi ésszel neked a manyupban volt pénzed.
Ja, egyébként a manyupod ott van a jelenlegi nyugdíjasoknál. Tudod, ott ahova azt anno levonták.

morph on deer 2018.03.14. 18:25:20

@neko1967: @teéjesenmindegy:
“Ja, meg ha értékpapírban vannak, akkor miért is kéne értékpapírt venni helyettük?”

Szabadidődben nézz utána a ‘bearer bond’ jelentésének, nekem csak az “értékpapír” jutott eszembe róla magyarul.
Mindenesetre az nem kamatozik, szemben az államkötvénnyel, viszont nincs is személyhez kötve, azaz ‘névtelen’.

Ha megpróbálsz visszaemlékezni, én csupán a szállíthatóságra reagáltam, nem a Lali üzleteléseire.
Az összeg simán szállítható, ez volt a mondandóm lényege.

morph on deer 2018.03.14. 18:26:10

@morph on deer:
Sorry, a “neko” véletlen, tehát elnézést!

$pi$ 2018.03.14. 18:27:39

@teéjesenmindegy: "Hát, van az a limitált bugatti veyron..."

:D
Nos, azért egyszer jó lenne megcsinálni. Megjött a kocsi? Maestroval lehet fizetni? :D

Egyből csörögne a telefon a banktól... :D Egyik ismerősömet hívta fel az OTP, hogy úgy látjuk éppen oroszoprszág fizetett egy kocsmában, mia helyzet? Mondta a csávó, hogy jah, itt vodkázom valami tagokkal, közölték vele, hogy akkor jó, kellemes időtöltést. :D

inreallife 2018.03.14. 18:32:21

@teéjesenmindegy:
na de miert a kedves anyuka kapja ezt az osszeget, amikor nem is stroman? en sokakkal ellentetben nem itelem el, ha valaki sok penzt keres a munkajaval. azt igen, aki sunnyog es az anyjara iratja. plane egy olyan, akinek uvegzsebenek kene lennie. es erdekes modon a sikerdijakat nem bunteti a torveny, siman beirhatja az eves elszamolasba. kiveve, ha sunnyogni akar, esetleg az adozast is elkerulni. na ilyenkor jonnek a rokonok, stromanok, ok azok, akiknek soha senkihez nincs kozuk, de mindig naluk landol a love, majd idovel a gazdihoz vissza.

kosa bunos, az anyja pedig stroman, ez mar megallapithato birosag nelkul is. a kerdes mar csak az, hogy a magyarorszagi torvenyek alapjan elitelheto-e koztorvenyes bunozokent, vagy sem. politikailag mindenkeppen elitelheto, ilyenben semmilyen keretek kozott nem vehetett volna reszt...

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:33:55

@morph on deer: Talán váltónak hívták ezt régen? De valahogy kizártnak tartom, hogy létezzen. Mint ahogy az is, hogy valakinek a bankban van 4 milliárd eurója. Aztán hazahozza bearer bondban, hogy bevigye a bankba, hogy állampapírt vegyenek. Aha.

inreallife 2018.03.14. 18:36:48

@$pi$:
jolvan, tenyleg artatlan a kosa. egy nyilvanossagra kerul kozokirat sem eleg neked, hogy akar a bun arnyeka is ravetuljon. elismerem, minden ember igazsagerzete, elvei, erkolcse mas es mas. en nem tudom olyan alacsonyra ereszteni, ahol belefernek a vadaszkastelyok, kihalt sved csodaszarvasok, luxusingatlanok, meg penzugyi machinaciok. egyesevel sem, nemhogy ezek egyutt. neked ugy latszik, eleg alacsony a lec, meg ali baba es a 40 rablo is atvinne. ez a kommunizmus hatasa, te lelekben meg az elozo rendszerben maradtal...

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:38:32

@inreallife:
"miert a kedves anyuka kapja ezt az osszeget, amikor nem is stroman? "
Mert ő nyugdíjas, és olyan bankszámlája van, amivel havonta 150 ezret ingyen lehet felvenni, azért. Így spórol a Laja.

Bazmeg, értsd már meg, hogy ez egy kamu szar. Sosem volt itt semmilyen pénz. Teljesen feleslegesen pörögsz üvegzseben, vagy bármin.
Azt is beleírhatták volna, hogy a főtéren szétosztja, mert egy büdös fillér nem létezik ebből az egészből.

"kosa bunos, az anyja pedig stroman" te meg helikopter vagy...

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:42:10

@inreallife: Milyen közokirat került nyilvánosságra?
Hogy ha MAJD idejön a pénz, akkor Laja majd vesz belőle valamit, és kap sikerdíjat? Ez aztán az okirat.
Azt is leírhatták volna, hogy a Csenger Fc megnyeri a VB-t akkor Laja leszop egy lovat.

2018.03.14. 18:48:02

@inreallife:

Szerintem hagyni kellene a trollokat!

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:51:21

@MikeBoy:
Ez az májki! Gyere, oszd ki az észt, hogy milyen nokiásdobozban lehet hazahozni 10 tonna pénzt.

taga20 2018.03.14. 18:52:42

@teéjesenmindegy: na azé látom, mára azé meg volt az eligazítás, és itt mentegetitek a geci maffiátokat rohadékok!

morpho 2018.03.14. 18:56:15

@teéjesenmindegy: Te pubi, amikor Simon Gábor számláján találtak 230 milliót (aprópénznek is karcsú muhahha), akkor nagy pofával követelted, hogy hozzák nyilvánosságra, hogy honnan van a pénz!

Ha Kósa számláján találnak 4,3 Mrd eurót, akkor meg nem is volt ott semmi.

Otthon is így szoktad anyucival? Apucival?

morpho 2018.03.14. 18:57:25

@taga20: De hulla gyengén csinálják. Nem is volt kedvem beleszólni a gyönyörbe. Nincs is szebb annál, mikor két narancskullancs bő nyállal szopja egymás faszát!

teéjesenmindegy 2018.03.14. 18:59:46

@morpho: Mesélj, hol találtak Kósa számláján bármennyi milliárdot is? Ne legyél ennyire fasz :D
Te meg az olvasni kicsit tudó haverod olvassa ez a zindex cikkét:
index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/03/14/kosa_csenger/

+Azt is mondták a faluban, hogy a család 10-20-30 milliókat kért kölcsön a helyiektől, de senki nem akart megnevezni olyasvalakit, aki adott is nekik. Annyit mondtak, hogy "a város 2. embere is adott nekik, de nem az alpolgármester, hanem egy vállalkozó", mégpedig - állítólag 80 milliót. Úgy hírlik, 20-25 ember adhatott nekik.

SZABÓNÉ ÁLLÍTÓLAG A KÓSA ÁLTAL ALÁÍRT KÖZJEGYZŐI PAPÍRRAL MENT HÁZALNI A PÉNZÉRT.
Az örökségnek nagy híre volt a városban, azt mondták, még helikopterrel is jöttek valakik tárgyalni. "

Ezt mondom kb. 3 órája, amióta először elolvastam ezt a marhaságot.

taga20 2018.03.14. 19:00:16

@morpho: döbbenet, hogy mennyi fityeszes hulladék van ezen a blogon is, és védik a védhetetlent ezerrel.

2018.03.14. 19:03:18

@teéjesenmindegy:

Ez egy elég szarügy, ugye kicsi troll? :D
Na most képzeld el, ez a Kósa, akinál nagyobb hülyét nagyítóval is nehéz lenne találni,
vagy tíz szinttel magasabban van a ranglétteán, mint te.
Innentől adódik a kérdés: Vajon te mekkora egy balfasz hülye lehetsz, ha hozzá képest csak idáig jutottál.
Vagy, ha mégis szorult beléd némi ész, akkor milyen jó dolog lehet megtapasztalni azt, hogy morzsákért takarítod a szart az ilyen balfaszok után, ami ebben az esetben lehetetlen küldetés, de hát meg kell tenned, különben kidobnak a "NER"-ből, mint macskát szarni.
Na állj bele kicsi trollom ebbe a sztoriba is.
Megszoktad, hogy szarban fürdesz, néha le is kell nyelni.
Vajon Simicskának mennyi aduja lesz a seggfej fideszsesek ellen és mennyi mély torok jut még neked ezek miatt?

2018.03.14. 19:09:56

@morpho:

Mi a bánatot kezdjenek ezzel a sztorival szerencsétlenek.
Kósa a világ legnagyobb hülyéje.
Az ebben a történetben a legszomorúbb, hogy az lenne számára a legjobb opció, ha ezzel próbálnák menteni, hogy hát vannak olyan hülye emberek, mint a segg.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:10:04

@MikeBoy: Mesélj szecskamester, milyen aduja volt simicska apádnak?
Egy kitalált bankszámla? Rajta a világ összes pénze? :D:D És mindez egy csengeri kocsmárosnőnél? tyűű

teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:11:27

@MikeBoy: Miért kósa a világ hülyéje? Mit csinált?
Azon kívül, hogy aláírta, hogy ha idehoznak pénzt, akkor segít elbaszni?

morpho 2018.03.14. 19:15:14

@teéjesenmindegy: Te mit hantázol összevissza? Azt kérdeztem, hogy otthon is így szoktad anyucival, apucival?

taga20 2018.03.14. 19:16:24

@teéjesenmindegy: azt mondja valaki neked, hogy ide hoznak 1300 csilliárdot, és erre te elmész egy közjegyzőhöz és csináltatsz róla papírt. aztán négy év után rájössz, hogy lehet, hogy kamu?

te bazdmeg a kósalala lehetsz gyökér!

2018.03.14. 19:16:35

@teéjesenmindegy:

"Egy kitalált bankszámla? Rajta a világ összes pénze? :D:D És mindez egy csengeri kocsmárosnőnél? tyűű "

Igen bazd meg! És ebben a sztoriban benne van Kósa Lajos is ÉVEKIG!
Eddig nem vetted észre? De biztosan, mert különben nem lennél itt
Papírokat írt alá a közjegyzőnél ezzel a nővel együtt.
Tárgyalt vele
Elhitte, hogy létezik 1300 millird Ft, amit majd ő kezelget.
A saját mamijának ki akart bulizni egy 8000 millás ajándékot a melójáért.
És most mi történt? Hát mi történt?
Ez a Kósa Lajos feljelentette az üzlettársát csalásért, miután kitudódott az ügy.
Hát nem vicces?
Én rohadtul nevetek!
Te nem nevetsz?
Ja nem, mert te csak egy troll vagy a ranglista alján, aki bemászik a szarba és megfürdik bármikor.....

taga20 2018.03.14. 19:18:12

@morpho: ezek már nagyon a végét járják, érzik a vesztüket.

nincs kedved valamit ákciósan venni?:)))

nershop.com/

2018.03.14. 19:19:04

@teéjesenmindegy:

"Azon kívül, hogy aláírta, hogy ha idehoznak pénzt, akkor segít elbaszni? "

Elhitte te FASZ!
Mit gondolsz, miről szól ez a sztori!
Arról, hogy Kósánál HÜLYÉBB politikust nem igazán találhatsz a környéken.
De ember! Ez valami miniszter! Hogy lehet miniszter egy ekkora hülye?

teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:19:50

@taga20:
Ja, ide akar hozni valaki 1300 milliárdot, akkor én is leíratnám közjegyző előtt, hogy nagyon szívesen segítek elbaszni. Gondolom, hogy ha bemegyek az otp-be ennyi pénzzel egy kávéra biztos meghívnak...
Rájössz, hogy kamu? Laja szerintem már 4 éve rájött hogy kamu. És? Mit kellett volna csinálnia?

morpho 2018.03.14. 19:19:56

@taga20: A "termőföld munkagépekkel eladó" határozottan felkeltette az érdeklődésemet... Kósalajost is adnak hozzá közjegyzővel?

Kunhallmi Agnes. 2018.03.14. 19:20:29

@$pi$: "Orbán minden évben ellopja a teljes magyar GDP-t. Zseniális! :D"

Amekkora tolvaj, korrupt, gazember, akar meg a magyar GDP tobbszoreset is elophatja.

taga20 2018.03.14. 19:21:01

@MikeBoy: kósalala szerényebb, mint rosszhiszeműen feltételezed!

csak 800millát akart a muternak kibulizni:)))

2018.03.14. 19:22:31

@taga20:

Látom figyelsz, csak teszt volt! :)

taga20 2018.03.14. 19:23:12

@morpho: kettőt, me akkora barom, hogy így lesz egy belőle!:))

teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:23:54

@MikeBoy: Nem vagy rendben a nullákkal.
13000 milliárd. 800 millió.
Elhitte? Tudja a franc. Mi veszteni valója volt? Aláírt. Vagy keres muternak 800 millát, vagy nem.

$pi$ 2018.03.14. 19:25:44

@inreallife: "jolvan, tenyleg artatlan a kosa."

Nem mondtam, hogy ártatlan, miért mondtam volna. Honnan is tudnám?

" egy nyilvanossagra kerul kozokirat"

Magánokirat és nem került nyilvánosságra.

"sem eleg neked, hogy akar a bun arnyeka is ravetuljon."

Árnyékra nem vetődöm, ártatlansága vélelme.

"elismerem, minden ember igazsagerzete, elvei, erkolcse mas es mas. en nem tudom olyan alacsonyra ereszteni, ahol belefernek a vadaszkastelyok, kihalt sved csodaszarvasok, luxusingatlanok, meg penzugyi machinaciok."

Ezekről nem tudok semmit. Én egy dokumentumot láttam kétmilliárdos napi limittel. :D Az alapján, aki ilyet lobogtat szánalmat érdemel.

"egyesevel sem, nemhogy ezek egyutt."

Azok is olyan kemény bizonyítékokkal lettek alátámásztva mint a német pénzügyminiszternek lezárt utca. :D Érted, öreg, a német pénzügyminiszter idehajt az őstermelő családhoz vidékre, de az utolsó utcát, azt le kell zárni. Az utcát... :D

"neked ugy latszik, eleg alacsony a lec, meg ali baba es a 40 rablo is atvinne. ez a kommunizmus hatasa, te lelekben meg az elozo rendszerben maradtal..."

Szerintem meg te maradtál, hogy már az ítéleted is megvan, pedig még a vádat sem ismertették. Kommunizmus meg nem volt, soha sehol. Ezt nem tudod, de a Kósa titkait ismered... persze... értjük. :D

taga20 2018.03.14. 19:26:02

@MikeBoy: cserkész volt a dédnagyfaterom, ezé azóta résen vagyunk:))

de látod, ez a kunhallmi fityeszzombi csak nem nyugszik!

megdolgozik a bözsiutalványért:)))

taga20 2018.03.14. 19:28:03

@teéjesenmindegy:

te bazdmeg ezeket a kérdéseket komolyan gondolod?

$pi$ 2018.03.14. 19:28:47

@MikeBoy: "Igen bazd meg! És ebben a sztoriban benne van Kósa Lajos is ÉVEKIG!"

Hát ha a német pénzügyminiszter benne volt, akkor a kósa laja miért ne lett volna benne? :D Még helikopter is volt... mámint nem a laja, hanem ott, az uccában. he-li-kop-ter! :D

teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:30:22

@$pi$: "a német pénzügyminiszter idehajt az őstermelő családhoz vidékre, de az utolsó utcát, azt le kell zárni"
Ott áll meg te fasz, nyilván le kell zárni. A 49es utat nem kell lezárni, csak a benzinkutat Ökörítófülpösnél, hogy kicsit rendbekapja magát a budin.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:32:55

@taga20: Melyiket?
Szóval mesélj, mit és mikor kellett volna csinálnia Lajának?
Aláír egy baromságot, ha jön pénz, majd ő kezeli. Hát, csak pénz az nincs... Tehát? Mi a teendő ilyen esetben? Hagyni a francba az egészet, vagy ?

2018.03.14. 19:34:07

@teéjesenmindegy:

"Elhitte? Tudja a franc. Mi veszteni valója volt? Aláírt. Vagy keres muternak 800 millát, vagy nem. "

OMG! :D
"Édesanyám nem strómanja senkinek!"
Totál normális, ha te keresel meg 800 millát, akkor azt inkább anyutának adatod ajándékba!
Ha mamika megkapta volna azt a pénzt, a Polt Péter sem tudta volna megmenteni Lalát a börtöntől.
Gondolkozz már egy kicsit! :D

taga20 2018.03.14. 19:34:41

@$pi$: érdekes nálatok fityeszes táliboknál, hogy a legkézenfekvő fityeszmaffia lopásnál rögtön előjöttök az ártatlanság vélelmével, de ha ellenzéki politikusról van szó, akkor a geci és ügyészsége egyből előzetesbe vágatja a delikvenst.

mesélj az eliosról, ott mi volt?

2018.03.14. 19:35:50

@$pi$:

Na fárassz te is!

morph on deer 2018.03.14. 19:44:03

@teéjesenmindegy:
“Talán váltónak hívták ezt régen?”

Igazad lehet, ráadásul ez a “látra szóló” változat lehetett, ugyancsak régen.
Ezt jóval kissebb gond volt hurcolni mint a kézpénzt, tekintve, hogy egészen nagy összegeket ért egyetlen darab papír.
(Elnézést, de cirka harminc évet töltöttem az országtól távol, az ember csak azt ismeri magyarul amivel előtte találkozott...)

Én nem a történet igaz- vagy hamis voltát kommentáltam, - ugyanis gőzöm sincs - csak a szállítás lehetőségét.

Pár hónapja olvastam, hogy egyébként meg akarják szüntetni pont az anonimitása miatt, de mivel nem vagyok érdekelt, fogalmam sincs, mi lett.

A Kósa sztori pedig valami egészen vadregényes, ha igaz, ha nem!

Lajosunk!
A nemzet Lajosa!
Hát mi a fasz történt, de tényleg?!

morph on deer 2018.03.14. 19:53:58

@teéjesenmindegy:
“Laja szerintem már 4 éve rájött hogy kamu. És? Mit kellett volna csinálnia?”

Mondjuk lemondani a megbizását a közjegyző előtt, milyen?

Egyébként szerinted milyen jogalap volt arra, hogy Lajosunk brókerként tevékenykedjen?
Ugyanis ezt a szándékot a közjegyző előtt tett megállapodás bizonyítja, és ez a fajta tevékenység - ha jól tudom - engedélyhez kötött. Tehát miért mehetett egyáltalán bele egy ilyen megállapodásba, hiszen ő polgármester, meg frakcióvezető, meg mittudomén, de nem engedéllyel rendelkező hivatásos bróker!

Ezt nem tiltja az összeférhetetlenségi törvény?

morph on deer 2018.03.14. 20:04:28

@taga20:
És ez még nem is minden:
“kampánylyukból kampányszél fúj.”
- mondta a dakoták főnöke!

KAMPÁNYJUK!
Név szerint?
Fogod..?
Vezérünk megszólalt, és most már tudjuk, hogy van KAMPÁNYJUK!
‘Óbazdmeg’... mondanám, de én így nem beszélek, mint tudjuk.
Kár...

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:06:18

@MikeBoy: Igen. Akkor sem úszta volna meg a börtönt, ha mondjuk a Mikulást lelövi.
Vagy megveri a húsvéti nyulat.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:09:08

@taga20: Itt most ki és kitől és mit is lopott el? Világosíts már fel mert amíg mindenki más nem létező pénzekről beszél, te fújod itt a lopás mantrát.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:12:59

@morph on deer: "Egyébként szerinted milyen jogalap volt arra, hogy Lajosunk brókerként tevékenykedjen?"
Szerintem egy magánszemély megbízhat egy másik magánszemélyt, hogy a nevében eljárjon.
"Ugyanis ezt a szándékot a közjegyző előtt tett megállapodás bizonyítja, és ez a fajta tevékenység - ha jól tudom - engedélyhez kötött. Tehát miért mehetett egyáltalán bele egy ilyen megállapodásba, hiszen ő polgármester, meg frakcióvezető, meg mittudomén, de nem engedéllyel rendelkező hivatásos bróker!"
De mint megbízott magánszemély be tud menni egy brókerhez, hogy intézkedjen.
De arra is számíthatott, hogy mire megjön a pénz leteszi a brókervizsgát. Vagy ő vagy a dédunokája.

taga20 2018.03.14. 20:18:00

@teéjesenmindegy: na méséjj fityeszmaffia mosdató az eliosról!

ja és! neked rendben van ez a kupaklala féle magyarázkodás? ilyen barmok vezetik az országot? hülye vagy?

ne égesd má magad itt!

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:19:20

@morph on deer: Hol töltötted a 30 évet, valami kő alatt?
Most komolyan, talán a 60as években volt ilyen váltó dolog... könyvekben olvastam róla.
De így 2018 környékén el tudod azt képzelni, hogy valaki bemegy 4300 darab (az még mindig 10 Biblia) papírral a sarki takszövbe, ott kicsapja, és neki ezért az éppen műszakban lévő ügyintéző jóváír a számláján 4.3 eurót? Vagy odahívja azért a fiókvezetőt?

Maradjunk már annyiban, hogy ilyen összegeket nem lehet táskákban mozgatni.

taga20 2018.03.14. 20:22:11

@morph on deer: ha ezt sztefenhoking megérhette volna!

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:26:30

@taga20: Mit meséljek az eliosról? Elvégezték azt amire szerződtek, megkapták érte a pénzüket. Ha szabálytalan volt a pályázat, akkor kapják meg a büntetésüket.

taga20 2018.03.14. 20:31:28

@teéjesenmindegy:

vigyázz droid, me most a geci vejéről dumálsz! milyen büntetésről hadoválsz?

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:42:41

@taga20: Tudod, hülye fasz, veled ellentétben nekem saját véleményem van.
Leszarom, hogy ha megbüntetik őket. (Ja, az azért megvan, hogy nem a tulajt fogják büntetni, hanem a céget? Meg az, hogy az ügyvezető vezeti a céget, nem a tulaj?)

morph on deer 2018.03.14. 20:49:45

@taga20:
De nem érte meg, bátyuska..!

teéjesenmindegy 2018.03.14. 20:52:31

@morph on deer: Ja. Beadta a kulcsot, amikor meghallotta, hogy Fletó szerint a 11 a legnagyobb prímszám. Eddig bírta a Hawking.

taga20 2018.03.14. 21:09:41

@teéjesenmindegy: tudod, fityesz fasz, veled ellentétben én nem szopom telibe a geci gazdádat, mint te!

egyébként, mi a kurvaanyádért égeted magad itt egész nap? te bazdmeg ezé pénzt kapsz, hogy ekkora szervilis fasz legyél?!

morph on deer 2018.03.14. 21:20:00

@teéjesenmindegy:
“Szerintem egy magánszemély megbízhat egy másik magánszemélyt”

Hát ez az!
Ugyanis Lalánk nem magánszemély már több mint egy évtizede! Sem a képviselő nem az, sem a polgármester, - az egyéb közbeeső titulusokst nem is említve!

Ugyanis magánszemélyként csak hülye lenne, aki egy “nigériai levél” helyi megfelelőjét szopta be tokkal vonóval, ha igaz amit mond.
Csakhogy az a bibi, hogy sem polgármesterként, sem képviselőként legálisan nem tehet ilyet, mert összeférhetetlen a pozicióival.
Ugyanis korrupcióra alkalmas a helyzet, és ez akkor is összeférhetetlen, ha amúgy “semmi nem történt” és mindenki szűz naradt a végén. Ilyesmibe engedély nélkül belemenni sem lehet, már ha szimplán csak köztisztviselő vagy akkor sem.

Ezt tudnia kellett volna, hiszen ez alapvető elvárás mindenkitől.

Ezt magyarázni lehet, de felmenteni nem, még akkor sem, ha elfogadjuk, hogy ‘naív’ a szereplő.

taga20 2018.03.14. 21:41:02

@morph on deer: szerintem az nem bátyuska volt:)

ványa ványadtovics vinyov!:)))

www.youtube.com/watch?v=oMvNRNzkblo&list=RDoMvNRNzkblo

morph on deer 2018.03.14. 21:46:58

@teéjesenmindegy:
“Hol töltötted a 30 évet, valami kő alatt?”

Hát, ha nem is éppen alatta, de mellette.
Ugyanis a kertünkben volt néhány komolyabb darab kő, amiről én azt hittem, hogy elég lesz majd kiásni, és annyi. Aztán kiderült, hogy azok gyakorlatilag “hegycsúcsok”, azaz alattuk csak kö van, ameddig a szem ellát, meg még egy kicsi... Ráadásul gránit, mert arra az volt a (divat) kő, úgy egyáltalán.
Így aztán kétszáz valahány lyuk és egy málha dinamit után 42 (!) teherautónyi követ szállítottak el, csak azért, mert én úgy gondoltam, hogy fasza dolog ha van szuterén a ház alatt. Hát lett is, nem is kicsi...
Na ott töltöttem azt a harminc évet amiről beszélsz, ott mindjárt a kő mellett.

Elhiszem, hogy olvastál (csak) róla, mert én is (csak) olvastam, de talán többet.
Például:

“As of May 2009, the approximate amount outstanding is $100 million.”

Egyébként valóban abbahagyták a forgalmazását, és pont 30 éve! Attól persze még létezik, csak nem adnak ki újabbakat.

Mindeközben létezik az úgynevezett “stock certificate” ami ugyancsak segít a tonnányi papír hurcolásának elkerülésében, ha éppen az a cél.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 22:10:39

@taga20: 37ezer hozzászólásod volt, te nyomorult. Ennyit arról, hogy ki bassza itt a rezet egész nap.

taga20 2018.03.14. 22:15:34

@teéjesenmindegy: te tetvedék fityeszfasz, ha tőlem tudsz egy kommentet előkaparni, amit hétköznap 16 óra előtt toltam, akkor dumálj szarházi!

addig szopjad a gecit telibe!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.14. 22:17:12

@teéjesenmindegy: "Azon kívül, hogy aláírta, hogy ha idehoznak pénzt, akkor segít elbaszni?"

Ja, hogy az államkötvény vásárlás az a pénz elbaszása?

teéjesenmindegy 2018.03.14. 22:17:48

@morph on deer: Ha most valami bemutatóra szóló jegyről beszélsz, aminek van valami névértéke, akkor megint csak ott vagyunk, hogy
-egész biztosan nem eurós (30 éve nem volt euró)
- névértéke biztos, hogy nem millió eurónyi nagyságrendű
- itthon egész biztos nem használható semmire.

Teljesen értelmetlen azon vitatkozni, hogy egy soha nem létezett pénzt hogyan hoznál haza svájcból. Se a nokiásdoboz, se az aktatáska nem játékos. Az ilyen Rotchild bankos belső váltókkal meg itthon nem tudsz mit kezdeni.
Arról nem is beszélve, hogy nincs olyan a világban, hogy 4,3 mrd eurónyi pénz ott legyen valami bankban. Komolyan a faszikám csinált egy cégbirodalmat, aztán a halála előtt szépen mindent eladott, betette a bankba aztán megdöglött a buszmegállóban egy öltönyben? Se ingatlan, se autó, se cég, se részvény, semmi?
Hülyeség az egész.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.14. 22:19:19

@teéjesenmindegy: Olyan klassz látni ahogy vergődtök Kósa faszságát kimagyarázni. :-))

taga20 2018.03.14. 22:22:09

@teéjesenmindegy: azé egy akkora fasz, mint te faszozik, az azé má faszkodás!

holnap leszel, vagy küldenek helyetted mást, me leégtél ma, mint kupaklala a csengeri nővel:)

taga20 2018.03.14. 22:23:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te troll, kósa kisbetű!:)))

egyébként, nincs kedved ocsón vásárolni?:)

nershop.com/

teéjesenmindegy 2018.03.14. 22:24:16

@taga20: És? Ezt azt jelenti, hogy 16.00ig vigyázzban állsz valami portán, aztán utána idejössz osztani az eszet. Itt éled az életed, te szánalomhalmaz.
Tudod, van olyan, mint én, aki akkor ér rá amikor úgy van kedve.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 22:25:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mit kell ezen kimagyarázni? Mi volt a lala faszsága? Annyira röhejes, hogy ügy sincs, csak itt tobzódik a sok olvasni nem tudó balfasz.

taga20 2018.03.14. 22:27:11

@teéjesenmindegy: azt jelenti. mi mást tiborcgyerek, vagy kupaklala?

tudod, van olyan, mint te, aki akkor ér rá, amikor a lendvai uccából mozgósítják.

taga20 2018.03.14. 22:28:46

@teéjesenmindegy: ha nincs ügy te gerinctelen féreg, akkor mi a kurvaanyádért csúszol mászol itt reggel óta???

ember100 2018.03.14. 22:30:18

@$pi$:
Helló !

Lehet hogy ez a Nagy Vezető és bandálya Nokiás doboza .
Az is csak ennyire lehetett igaz :)
Az kívánd másnak amit magadnak is szeretnél .

elvagyok 2018.03.14. 22:31:00

Elnézést, nem olvastam végig a hozzászólásokat, de lenne egy kérdésem: ha engem valaki megbízna egy számla kezelésével, akkor miként lehet az, hogy nem tudom ellenőrizni, hogy van-e rajta egyenleg????

teéjesenmindegy 2018.03.14. 22:31:39

@morph on deer:
"Ugyanis Lalánk nem magánszemély már több mint egy évtizede! " :D:D:D:D:
Ejha... Tehát akkor nem fáj a foga, nem szarik, nem baszik, nem csinál semmit, csak polgármester? Folyamatosan? Aztakurva... Akkor ő az első a világban, még az angol királynőnek is vannak magánügyei, magánmegbeszélései, magánlátogatásai.

"Ugyanis magánszemélyként csak hülye lenne, aki egy “nigériai levél” helyi megfelelőjét szopta be tokkal vonóval, ha igaz amit mond. "
Beszopta, nem szopta be... nem érte kár, szóval nem szopta be.
"Csakhogy az a bibi, hogy sem polgármesterként, sem képviselőként legálisan nem tehet ilyet, mert összeférhetetlen a pozicióival. " Mivel? Nem nyithat bankszámlát, mint magánember? Nem adhat tanácsot? Ez hülyeség. Nem a polgármesteri pecsétet nyomta rá, hanem a saját aláírását.

taga20 2018.03.14. 22:36:12

@teéjesenmindegy: mi a kurvaanyádért égeted magad itt lala?

szénné égtél ma már, húzzál a geci gazdád seggébe, me az megvéd!

undorító, amit a mai nap toltál!

taga20 2018.03.14. 22:38:04

@elvagyok: ha fityeszesnek mondod magad, akkor minden olajozottan fog menni.

teéjesenmindegy 2018.03.14. 23:56:33

@taga20: Veled ellentétben nekem nincs gazdám, te szánalmas vén barom.
Nagyon beletaláltam, hogy portás vagy? :D Aztán 4 után kiéled magad a neten, mert a család is utál? :D
Szánalmas vagy

Kemptener 2018.03.15. 07:21:41

@teéjesenmindegy: Te tényleg troll lehetsz. Egy polgármester a hivatalával vállalja bizonyos magánemberi jogainak korlátozását. 800 millát mint sikerdíjat az anyjának utalta volna, mert tisztában volt vele hogy a sajátjaként nem tudja elszámolni.
Nincs pénz, és nincs átutalás? Nem rajta múlott te majom.
Az a baj hogy azt is megmagyarátni akarjátok amit nem lehet. "azemberek" annak örülnének ha elhatárolódnátok, nem pedig védenétek a szart.

Visceroid 2018.03.15. 07:34:51

Ááá, elnézve a cikket és a kommenteket most már világos, hogy ezzel az országgal a Fidesz azt tesz amit akar. A legvalószínűbb sztori, hogy ez a pénz az ellopott MANYUP vagyon egy része. Ti meg össze-vissza elemezgettek, meg boncolgatjátok Kósa sztoriját, közben ő az orrotoknál fogva vezet titeket! Bármilyen hülyeség, amit lenyilatkozik, ti ugrotok rá, mintha ebben az ügyben egy szavát is el lehetne hinni. És igen, persze hogy a "főni" is tudott róla, hát ő vezeti az egészet!

Azért az alapvető dolog lenne, ha meglátom egy cikk címében, hogy "Kósa Lajos" meg "4,3 milliárd Euró", akkor elég gyorsan összeáll a kép, hogy mi lehet a helyzet. Innentől már csak bizonyítani kell, fel kell tárni a pénz útját, majd az egészet levezetve a nyilvánosság elé tárni. Ehelyett meg mindenki Kósa nyilatkozatait lesi, aki hebeg-habog össze-vissza, hogy "hát az nem is úgyvót, meg csengerinő, meg migránsok". Aki ezt beveszi, az annyit is ér! Ha a baloldali média nem tudja rendesen végezni a munkáját, akkor itt az életben sosem lesz kormányváltás!

putris72 2018.03.15. 07:40:34

Hát a baloldaliak tényleg egyszerű emberek! 2001 után,hoztak egy elég szigorú pénzmosás elleni nemzetközi törvény,hogy meg akadályozzák a terroristák finanszírozását!Egy ekkora pénzmozgást a banknak,és az ügyletben levő embereknek is be kellet volna jelenteni!Ezt így lehetetlen lett volna eltitkolni,ha létezett volna ez az ügy!!4,3 milliárd euróról beszélünk!Ez gyenge volt!

taga20 2018.03.15. 07:48:04

@putris72: te jobboldali összetett ember, te tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak fested magad?

anyadmajma 2018.03.15. 07:50:16

@putris72: na, te hazaáruló bolsevik geci, te is csak hazudni tudsz.
Svájci bankról van szó. Meg akkor hogy is van van szerinted az off-shore MET, ami évente pár száz milliárd forintot termel, hogy 2x drágább legyen a gáz mint a világpiaci ára?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 08:24:46

@teéjesenmindegy: Hogy ne lenne gazdád! A majomház gondozója. Tudod, aki a banánt adja neked.

2018.03.15. 08:30:42

@teéjesenmindegy: " Hol töltötted a 30 évet, valami kő alatt?
Most komolyan, talán a 60as években volt ilyen váltó dolog... könyvekben olvastam róla."

Akkor valószínű azt a könyvet '70-ben nyomtatták... a váltó jelenleg is élő követelési forma. Kérdezd meg a könyvelőd. Vagy más könyvelőjét...
Pereskedtem én már 2008.-ban is váltó miatt.

Nem nehéz a kő?

2018.03.15. 08:35:01

@Kunhallmi Agnes.: Te kis csacsi... belegabalyodtál. Amiről te beszélsz, annak szimpla cáfolata a magyar költségvetés. Amit te leírtál, még tízszer ekkora gazdaság mellett sem egyszerű megoldani... Ez nem olyan, mint az "Én elmentem a vásárba..." dalocskában. A képzelgésed alapján Orbánék évente ellopják a teljes magyar költségvetést..
Nagyont akartál mondani, de csak hülyét csináltál magadból.

$pi$ 2018.03.15. 09:16:09

@Visceroid: "A legvalószínűbb sztori, hogy ez a pénz az ellopott MANYUP vagyon egy része."

Mit valószínű, biztos! Először elvették a bankoktól a kötvényeket meg részvényeket, aztán eladták és átváltották valutára, utána teherautókkal kivitték külföldre valami ismeretlen magyar csávóhóz, aki aztán meghalt, egy vidéki asszony megörökölte, utána írtak róla egy papírt közjegyző előtt, hogy 0,01%-át odaadják a Kósának, utána eltelt pár év, akkor jött a német pénzügyminiszter és le kellett zárni az utcát, de mégsem jött, mert valaki más jött helikopterrel.

Minderre biztos bizonyítékokat vannak, de elvitte őket a rendőrség. Benne vannak egy ződ dossziéba.

2018.03.15. 09:53:37

@putris72: na, ezért kapott két jólképzett felhatalmazást, hogy egy svájci bankból pénzt vegyen fel. Kézzel mosnak...

2018.03.15. 10:03:22

@anyadmajma: "ami évente pár száz milliárd forintot termel, hogy 2x drágább legyen a gáz mint a világpiaci ára?"

Aha... sőt... csilliárdszot drágább.. Némi zavar az erőben, hogy a MET lopkodásával együtt is az EU legolcsóbb gázának kékes lángján rotyog az ünnepi tőgypörkölted..

putris72 2018.03.15. 10:07:57

@anyadmajma: Orvos látott már??Mi ez a hablaty???

2018.03.15. 10:08:37

@putris72: Kósa szavaira van bizonyíték? Mégis elhiszed.

putris72 2018.03.15. 10:11:32

@taga20: Kedvesem!Már sokszor mondtam,hogy hülye vagy,mert a más mocskolása, becsmérlése az nem bizonyíték!Ha te ezt a zagyvaságot elhiszed,akkor te ostobább vagy mint Kosa!!!!Tőled,még soha nem láttam egy hozzáoszlásba sem,hogy bármit hitelt érdemlően meg tudtál volna cáfolni!Mindig csak ennyire futja!!

ember100 2018.03.15. 10:12:18

@teéjesenmindegy:
Helló !

Te TÉNYLEG aláírnál egy ilyen papírt , el is hinnéd ?
Mi van akkor ha ez a Pablo Escobar kábszerpénze ?? , maffiapénz ? ......
De tényleg ????

taga20 2018.03.15. 10:23:15

@putris72:

"Kedvesem!Már sokszor mondtam,hogy hülye vagy,mert a más mocskolása, becsmérlése az nem bizonyíték!Ha te ezt a zagyvaságot elhiszed,akkor te ostobább vagy mint Kosa!!!!Tőled,még soha nem láttam egy hozzáoszlásba sem,hogy bármit hitelt érdemlően meg tudtál volna cáfolni!Mindig csak ennyire futja!!"

pont erre gondoltam veled kapcsolatban.

te képes vagy minden mondatodban, szarrá égetni magad!

egyébként, nektek fityeszzombiknak mi kell történni ahhoz, hogy lehulljon a hályog a szemetekről?

putris72 2018.03.15. 10:25:38

@Könnyen elkaptuk, uram!: Jó akkor be linkelek pér cikket,egy sem kormánypárti !Figyelmesen olvasd el az állításaikat,és a dátumokat!Már egyszer ott buknak! A másik,hogy a bankban amiről szó van 300 milliárdos a betét állománya,és nyoma sincs az 1300 milliárdos pénzmozgásnak!!Se bankszámla,se pénz,se aláírás,se hiteles dokumentum!! mno.hu/belfold/ime-a-kosa-iratokat-hitelesito-pecset-es-alairas-2453321 mno.hu/belfold/kosa-lajos-nem-tagad-de-kodosit-a-milliardokrol-2453333 nepszava.hu/cikk/1155211-kosa-lajos-esete-az-1300-milliarddal

putris72 2018.03.15. 10:30:17

@taga20: Olvas el,és gondolkodj,hogy melyikünk a hülye? mno.hu/belfold/ime-a-kosa-iratokat-hitelesito-pecset-es-alairas-2453321 mno.hu/belfold/kosa-lajos-nem-tagad-de-kodosit-a-milliardokrol-2453333 nepszava.hu/cikk/1155211-kosa-lajos-esete-az-1300-milliarddal !Szólj,ha egyezést találsz a hiteles közjegyzői okiratban a dátumoknál,és az újság állításánál!Valamint szólj,ha találsz pénzmozgást a bankban!Értelmezd is amiket olvasol!Téteket nap mint nap vesznek így hülyére mint a Kosát!!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.15. 10:40:37

Nézem a fidióta nickeket, hogy hogy védik a védhetetlent.

Annyi történt, hogy egy pillanatra fényre került a fidesz prominensek és dtrómanjaik által az évek alatt lenyúlt közpénz egy része. Aztán ismét eltűnt a homályban, de most ez a kis részlet felszínre került.

Én elfogadom, hogy van az országban 2 millió idióta, akit ez nem zavar, "'mer legalább magyarok lopják el", meg "'mer különben jönnek a farkalós migráncsok", ilyen érveket szoktam hallani. A lényeg viszont, hogy többen legyenek, akik szerint a közpénz tolvajainak börtönben a helye, az ellopott pénznek pedig vissza kell nyernie a közpénz jellegét. És persze, hogy ez a többség tudja április 8-án, hogy a saját szavazókörzetében hogyan kell szavaznia.

Ja, és nem akarom, hogy most bukjon a fidesz. Azt akarom, hogy ezek a nemzetrontók megszenvedjenek azért, amit tettek. Maradjanak csak kormányon, egy olyan kormányon, ahol erős az ellenzékük, ami több vizsgálóbizottságot, önállóbb hatalmi ágakat jelent. Kerüljenek csak apránként felszínre a disznóságok, járjanak Graz-ba egyre gyakrabban. Közben erősödjön meg egy új ellenzék a mostani számos levitézlett ingyenélő helyett. És 2022-ben egy leamortizált tolvajbanda análkül kerüljön a helyére, hogy égne a fél ország (ami most történne a 2 millió idióta és a hatalmi koncentráció miatt). Sajnos a 2010-es hülyeségnek (fidesz teljhatalom) meg kell, hogy fizesse a Hazánk az árát.
Méltóságteljes ünneplést mindenkinek. A 12 pont számos pontja aktuálisabb ma, mint anno.

$pi$ 2018.03.15. 11:33:13

@Mr Elios: "Annyi történt, hogy egy pillanatra fényre került a fidesz prominensek és dtrómanjaik által az évek alatt lenyúlt közpénz egy része."

Jól fényre került... annyira, hogy senki sem látta. :S

teéjesenmindegy 2018.03.15. 11:36:38

@ember100: Hát, igen, mondjuk ismerve hogy Pablo Escobar apja Juan Ramirez Escobar születési neve Eszéki János Róbert volt és Csengeren született, ez tényleg lehetséges...

Az öröklött vagyonnál mit számít, hogy honnan van, te túlképzett?

VáradiJános 2018.03.15. 11:43:25

@taga20: má megin mijen csúnyán beszélsz gréci zsotyesz! Ideges vagy? Ma nem vót kedve a szádhoz a ferinek?

VáradiJános 2018.03.15. 11:44:47

@anyadmajma: mi van, könnyenelkaptukuram? Egy kis eső eltántorított a forradalomtól? Látom, butataga is csak klimpíroz, de ilyenek ezek a dk-huszárok

teéjesenmindegy 2018.03.15. 11:46:52

@Mr Elios:
"Annyi történt, hogy egy pillanatra fényre került a fidesz prominensek és dtrómanjaik által az évek alatt lenyúlt közpénz egy része. Aztán ismét eltűnt a homályban, de most ez a kis részlet felszínre került. "

Na, akkor tessék megint egy kis részlet.
A bankszámlámon van 20.000 milliárd forint. Ezt azzal tudom igazolni, hogy van egy otp-s számlakivonatom, amin szerepel ez az összeg. AZért ceruzával, mert rendszerleállás volt a bankban amikor nyomtatták. De hogy ne kételkedjen benne senki a kedves banki alkalmazott, mellesleg a Csányi zabigyereke és megyei vezető aláírta és még pecsétet is tett rá. Ilyen macisat, olyat amilyen a játéknyomdákban is van.

Duplaxiii 2018.03.15. 11:48:51

Nem nagyon értem, hogy egy vallásfilozófus véleménye miért érv ebben a témában, de legalább igazolni lehet a mai ellenzéki filozófia súlyos hiányosságat.
Ugye most az a kérdés, hogy ezek miért vannak, hogyan jöttek létre, kinek a kezáben van a pórázuk?
Hát ez elég egyszerű és már ezerszer dokumentált.
A fidesz alakulásakor, a kollégiumi időszakban volt egy simicska nevű tag, egy pénzügyi zseni, aki a külsős - később börtönbe is kerülő - vargatamással kidolgoztak egy hatalomszerzési és irányító módszert, stratégiát.
Ehhez felhasználták orbánt és társait, aki még idióta ideológiai mozgalmárok voltak és hatalmas lelki sérülésekkel, sértettségekkel élték azokat az időket.
Simicsak dolgozott ki mindent, hogy a politikai hatalmat kell megszerezni és akkor már törvényesített módon üzemeltethető a pénzszivattyú.
Orbánéknak akkor még a ideológiai majmok voltak, de simicska akkor is a pénzt, a bizniszt tekintette elsőnek.
Az első kormányzásuk idején kifosztották a NAV adatbázisát, kifosztották a titkosszolgálati vonalat, bezárták a "népbankot", a postabankot, így a többiek számára a pénzcsapot.
Ezt mind simicska vezényelte.
Egy idióta háziorvos, a "höhöhö" mikola ugyan megbuktatta őket az utolsó pillanatban, de a második hatalomkerülésükkor azonnal bezárták az össze kiskaput, nyugdíjpénztár lenyúlása, média, nemzetibank, alkotmánybíróság, ügyészség, bíróságok, rendőrség, mind-mind a irányításuk alá került, a 2/3 birtokában még zárolták is a visszalakítást.
És beindították a milliárdos pénzszivattyút, törvényeket hoztak erre (egy óra alatt, éjszakánkánt), robogott a parlamenti gombnyomás.
De túlnőtték magukat, a kisgömböc még többet akart, kellettek új emberek, hiszen a régiek már rarkolópályán, kipakolva, így jöttek a suttyó kollaboránsok és a simicskához mérhető hatalmasságok, vajna, a komcsi alapú otp privatizátor. lettek strómanok is.
De ez már nem volt irányítható a régi elvi alapokon, szétszakadt a belső vonal, a régiek - simicskával -, az újgazdagok és az új kollaboránsok (lézeres, rogán és a többi selejt) egymással is harcolni kezdtek.
A régi vonal ostobái közé tartozik kósa is, jó kis bizalmi végrehajtó a pali.
De ugye simicskával a g napon megszakadt a kapcsolat, azaz a fő gondolkodó távozott és vitte magával az összes bizalmi, igazolható dokumentumot, mert azok eleve hozzá voltak köthetők.
Ma semmit nem látunk, mint simicska kezdi nyilvánosságra hozni a nála levő gyilkos iratokat.
Amiket valójában ő talált ki és a kósa-félék hajtottak végre.
Belső galád tervek, ehhez bizlami régi ostobák.
A rezsisziládr vonalat ne keverjük ide, ők a kollaboráns vonal önjáróvá váló borzalmai.
Orbán már nem képes ezt szabályozni, csak a fal átütésének ideje kérdéses.
Ha sikerül kihúzniuk a választásokig, akkor maradnak és azonnal bezárják ezt a vonalat is, azaz akkor rengeteg ellenzéki kerül börtönbe, menekül külföldre, a sikk akkor már simicskának, vonának, gyujcsánynak valóság lesz, és nincs az a jog, nemzetközi jog, ami megmenthetné őket.
Simicska egyszer már bepakolt Ferihegyen a raktárba...
Szóval ez nem vallásfilozófia, nem aktuális helyzet, hanem 30 éves folyamatos terv végeredménye.
Ha a fidesz kitart, a kollaboráns kiszolgálói kitartanak, akkor vége Magyarországnak.
Ha simicskának van még sok és erősebb aduja (igaz már a besúgókártya sem ért semmit, a magyaroknak nem gond, ha egy komcsi besúgó politikai hatalomban van...), akkor van még úgy 5% esélye az országnak.
Mert ma valójában egyedül simicska próbálja a változást, az ellenzék és szavazóbázisa meg szépen elvan a Facebook-marketing propagandavilágban.

morpho 2018.03.15. 12:09:07

Kósa Lali az uccsó pillanatban lemondta a debreceni ünnepi beszédét....
Ez is azt mutatja, hogy minden rendben van...

teéjesenmindegy 2018.03.15. 12:14:49

@Duplaxiii: Tehát Simicska találta ki a hatalomátvevő pénzlenyűló rendszert, minden az ő ötlete, de reméled, hogy ő nyer, mert akkor van esély a túlélésre...

És akkora adui vannak, mint ez pl., hogy Kósa mit csinált volna a nem létező pénzzel. Mi lesz a következő? Orbán mit álmodott? Rogán képzelt barátja? Mászáros gazdasága a Farmville-en?

morpho 2018.03.15. 12:46:58

@teéjesenmindegy: Próbálod bagatellizálni, ez a dolgod nyilván. Kár a gőzért! A társadalom nagyobb része már rég látja, hogy a fideszesek velejéig korruptak és lopnak. Innen már nem lehet visszajönni, még akkor sem, ha a fidesz nyeri az áprilisi választásokat. És ne hidd, hogy az anonimitás téged örökké megvéd. Nem fog.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 12:51:57

@morpho: Ja. Képzelt monopolipénzeket küldözgetnek az anyjuknak. Velejéig romlottak.
Mondom, mi lehet a következő gaztett? Gyorshajtanak a GTA-ban? Vagy megint kivonulnak a Dunapartra csúnyákat gondolni és vihart előidézni aug. 20-án? (Mondjuk ezt már megtették egyszer)
mno.hu/migr_1834/kormanyzati-tanacsado-josda-451512

morpho 2018.03.15. 13:09:07

@teéjesenmindegy: Rá fogsz baszni te is. Csak várjuk ki a műsor végét.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 13:21:31

@morpho: Én? Na, mesélj te demokrata, mivel baszok rá. Komolyan érdekel, hogy a libeárlis demokratikus értékrendedben hogy baszok rá, mert az a véleményem, hogy baromságokat beszéltek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.15. 13:38:58

@teéjesenmindegy: Nemérted faszkalap? Nem kérek választ. Semmiről nem fogsz meggyőzni, ahogy én sem téged. Nem neked szólt a kommentem, nincs miről beszélgetnünk.

wolves84lb 2018.03.15. 13:43:36

@$pi$: megdolgozol a pénzedért, szó se róla. gratula ehhez a gyomorhoz...

wolves84lb 2018.03.15. 13:49:21

@teéjesenmindegy: tudod, jöhettek ti, fideszes zombik megmagyarázni, hogy ez kamu sztori volt...épeszű ember nyilván nem hiszi el, legalábbis amit előadtak. Érted, épeszű...vagyis az a barom kósa volt akkora buta fasz (kb mint most te, amikor véded), hogy éveken keresztül hitt ebben, közjegyzőhöz járt, kialkudott anyukának 800.000.000 ft tiszteletdíjat...érted, ő elhitte...ELHITTE.

Na, most pedig köpj egy szép nagyot, és állj alá tátott szájjal. Te fasz.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 13:50:37

@Mr Elios: Pedig azt hittem érdekel egy újabb bepillantás az ilyen ellopott ezermilliárdokba... Ezek szerint leszarod a közügyeket? Hátat fordítsz az évezred önleleplezésének?
De ha gondolod a hallgatásodért cserébe küldök anyádnak 800 milliót.

wolves84lb 2018.03.15. 13:53:40

@teéjesenmindegy: nem, a világ hülyéje te vagy :DDDDD

"teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:10:04
@MikeBoy: Mesélj szecskamester, milyen aduja volt simicska apádnak?
Egy kitalált bankszámla? Rajta a világ összes pénze? :D:D És mindez egy csengeri kocsmárosnőnél? tyűű
VÁLASZ ERRE
teéjesenmindegy 2018.03.14. 19:11:27
@MikeBoy: Miért kósa a világ hülyéje? Mit csinált?
Azon kívül, hogy aláírta, hogy ha idehoznak pénzt, akkor segít elbaszni?"

Kezdjem magyarázni, vagy tud segíteni valaki a szobában? :))

teéjesenmindegy 2018.03.15. 13:56:27

@wolves84lb:
Na várjál, akkor @Mr Elios: nem épeszű? Meg @taga20: sem? Épp az előbb írták, hogy hisznek ebben, ott vannak az ellopott milliárdok a csengeri csaposnő svájci bankszámláján 2milliárdos napi limittel...

Kósa elhitte? Vagy nem. Mit kockáztatott? Hogy kap 800 millát, abban a teljesen reménytelen esetben, ha mégis igaz? Mit fektetett bele? Elment a közjegyzőhöz aláírni? Na bumm.

wolves84lb 2018.03.15. 13:58:06

@$pi$: ugye nem is tudod, hogy minden egyes szóval, amit idehánysz, csupán azt bizonyítod, hogy a kormány egyik tagja annyira, de annyira kibaszott ostoba barom...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.15. 13:59:30

@teéjesenmindegy: Téged szarlak le. Meg a többi fideszest. Menjél békemenetelni kisköcsög. Nem most van? Meg kell védeni a lopást.

morph on deer 2018.03.15. 14:10:37

@teéjesenmindegy:
“Tehát akkor nem fáj a foga,”

Ajaj.
Úgy tűnik kellően eltévedtél. A magánügy nem azonos a magánérdekből közbizalmi pozicióban, közszolgálatban elkövetett dolgokra, ha tetszik, ha nem.
Meglehetősen egyértelműen szabályozott azoknak a tevékenységeknek a köre, amit a felelős tisztségben levő személy saját maga vagy családtagjai anyagi gyarapodásának céljából megtehet, elvállalhat, vagy akár csak el is fogadhat!

Nézz utána. Se képviselők, se polgármesterek nem foglalkozhatnak “mellékesen” semmi egyébbel! Minisztereknek meg végképp semmit, egy fagylaltot se, amit más fizet!

Más által fizetett vadászatért másnap lemondatnák Semjént, a véreskezű műkeresztényt, mint a pinty, minden épelméjű országban, kezdve mindjárt Romániában...

Ezt nem kéne ragoznod tovább, a Lajos (is) törvényt sértett, és ez már annak alapján is kijelenthető, amit ő maga mondott.
Ez még akkor is így van, ha neked erről más a véleményed.
De reméljük a legjobbakat: én várom a lex Kósa meg a lex Semjén törvénymódosításokat, és hipp-hopp minden törvényes lesz megint!
De addig ez mind nem az.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 14:12:05

@Mr Elios: Ahogy elnézem, vannak elegen a békemeneten, nem kellek én oda.
De várj, itt egy újabb bennfentes infó csak neked:
Szóval ezek ilyen klónmenetelők. Pont mint a starwarsban. És Kósa anyjának a 800 milliójából adnak nekik napibért.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 14:34:33

@Duplaxiii: Ez nagyon súlyos volt. :-(( Sajnos maximálisan egyet kell hogy értsek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 14:36:56

@teéjesenmindegy: De, ügy van, csak te szeretnéd hogy ne legyen. Már attól van ügy hogy te magyarázod hevesen hogy nincs. Ennyit képtelen vagy összerakni az agyadban? Agy???? Ugyan!

teéjesenmindegy 2018.03.15. 14:40:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Agy???? Ugyan!"
Duplixii:
volt egy simicska nevű tag
kidolgoztak egy hatalomszerzési és irányító módszert, stratégiát.
Simicsak dolgozott ki mindent, hogy a politikai hatalmat kell megszerezni és akkor már törvényesített módon üzemeltethető a pénzszivattyú.
simicska akkor is a pénzt, a bizniszt tekintette elsőnek.
kifosztották a NAV adatbázisát, kifosztották a titkosszolgálati vonalat, bezárták a "népbankot", a postabankot, így a többiek számára a pénzcsapot.
Ezt mind simicska vezényelte.
Ha simicskának van még sok és erősebb aduja
akkor van még úgy 5% esélye az országnak."

És ezzel te maximálisan egyetértesz.
Agy? Ugyan :D:D:D:

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 14:41:47

@teéjesenmindegy: Nincs ügy? :-))

www.napi.hu/magyar_gazdasag/ujabb_fordulat_kosa_lajos_ugyeben.658575.html

"Kétmillió-hatszázharmincháromezer-négyszáznegyvenöt euró, vagyis több mint nyolcszázmillió forint - ekkora összeg ajándékozásáról foglalt hiteles közjegyzői okiratba nyilatkozatot Kósa Lajos és a vele furcsa ügyletbe keveredett megbízó. A Magyar Nemzet birtokában lévő, 2013. szeptember 26-án kelt dokumentum szerint az illető Kósa Lajosnénak, a miniszter édesanyjának kívánta utalni a pénzt saját bankszámlájáról, a "megajándékozottal történt előzetes egyeztetés alapján".

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 14:43:48

@teéjesenmindegy: Látom rettegéssel töltött el téged amit @Duplaxiii: írt. :-))
Na most megyek! Este ugye leszel? Hadd pöckölgesselek még egy kicsit!

teéjesenmindegy 2018.03.15. 14:47:07

@morph on deer:
Kósának van magánszámlája. Van magánélete. Tehát megbízhatja valaki mint magánembert.
DE, ha neked van igazad, és tényleg összeférhetetlenség lenne - hogy valakinek segít állampapírt venni (mit? hogy? mivel segít?) az akkor is csak abban az esetben lenne ügy, ha történt volna valami.
Szerintem, ha ekkora összeget bárki ideintézne (segítene, befolyásolna) akkor az minimum kitüntetést érdemelne.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 14:48:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Igen, az ember ha retteg akkor általában röhög. :D:D:D
Jajj, de szánalmasan hülye vagy te is.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 14:50:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ühüm. Aztán mi van? Ezt kívánta ajándékozni. Én meg meg kívánom dugni az Angelina Joliet. Asszem nekem van jobb esélyem rá.

Alick 2018.03.15. 15:34:25

Kósa még választónak is hülye, nemhogy választottnak. :)

Alick 2018.03.15. 15:35:05

Még a magánügyektől is el kéne tiltani, nemhogy a közügyektől. :)

morph on deer 2018.03.15. 15:35:19

@teéjesenmindegy:
“...akkor az minimum kitüntetést érdemelne.”

Ja, mint Gyurcsány a sukorói beruházás miatt. Mert azzal sem az volt a baj, hogy rossz lett volna az országnak, hanem az, hogy a papírforma szerint szabálytalan módon történt egy amúgy triviális ingatlancsere.

Itt is az a baj, hogy papírforma szerint ez nem megengedett tevékenység. Amúgy magánemberként sem, mert ha jól tudom engedélyhez van kötve.

Itt az a gond, hogy az egészről van egy(pár) papír, és azok már bőven “előkészületként” értékelhetők.

Ha én pl. valaha a munkám mellett más egyéb tevékenységgel is akartam foglalkozni, ahhoz mindig kellett a munkáltatóm egyetértése, még akkor is, ha eltérő területről volt szó.

Nem tudom, hogy ez hogy van a polgármester-képviselő-frakcióvezető-miniszter vonalon, de nehezen tudom elképzelni, hogy Kósa úgy gondolhatta, hogy 4,3 bil eurós brókerkedést stikában lehetne lefolytatni, tehát valószínűnek látszik, hogy valamikor egyeztetett a munkaadójával is erről.
Érdekes lenne egy tárgyilagos állásfoglalás az egésszel kapcsolatban, mert ez annál kacifántosabb dolog, hogy csak úgy magától eltűnjön.

Ha átvágták akkor azért, ha meg nem, akkor azért. Mindenki jobban járna, állítom.

$pi$ 2018.03.15. 15:42:21

Kósa terv márpedig nincs. :D

$pi$ 2018.03.15. 15:44:04

@morph on deer: "Ha én pl. valaha a munkám mellett más egyéb tevékenységgel is akartam foglalkozni, ahhoz mindig kellett a munkáltatóm egyetértése, még akkor is, ha eltérő területről volt szó. "

Mondjuk szerintem ne hagyd magad. A munkáltatódnak semmi köze ahhoz, hogy munkaidőn kívül mit csinálsz.

VáradiJános 2018.03.15. 15:46:48

@Duplaxiii: és mi a megoldás? Juhászpetya?

konrada 2018.03.15. 15:51:49

@morph on deer:
Elég szar helyen dolgozhazsz.
Ahhoz is engedélyt kell kérned tőle, ha éjszaka a barakban kakálnod kell menned?

teéjesenmindegy 2018.03.15. 16:14:34

@morph on deer: Hagyjuk Fletót meg Sukorót. Biztos marha jó lett volna a világnak, meg mindenkinek. És hatalmas ingatlanfejlesztő lehettett aki valami pilisi szőlőt adott vízparti telekért cserébe.

Mivel még az sincs lerészletezve, hogy mi lett volna a tevékenység - (hoznak 4 milliárd euró kp-t, bemegy a bankba és számlát nyit? Kinyitja az ajtót az izomember előtt aki hozza a 10 tonna pénzt? Kihozza a pénztárost, mert úgy egyszerűbb? Kölcsönad egy teherautót?)
ezért nem nagyon lehet arról beszélni, hogy engedélyköteles-e.

Már bocs, hogy valaki munkaidő után mivel foglalkozik, az az ő dolga, nem a munkáltatójáé.
Magánszemély megmér egy másik magánszemélyt, hogy a bankban képviselje. Erre van lehetőség. Ez nem brókereskedés. Ha anyád eltöri a lábát, adhat megbízást, hogy intézkedhess a nevében.

Szerintem ez a hülye nem hitt benne, de úgy volt vele, hogy leszarja, van egy a tízmillióhoz esélye annak, hogy hátha igazat beszél a csaj. Erre az egész papírra a csajnak volt szüksége, nem kósának.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 16:53:27

@VáradiJános: Mi van hímringyóka? Nem jönnek a kuncsaftok?

"
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.
Válasz erre
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 16:55:35

@teéjesenmindegy: Nem kívánta, szerződést kötött. Ha ajándékozási szerződés, akkor az adóköteles, attól függetlenül hogy megkapta-e. Befizette?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 16:56:26

@teéjesenmindegy: "Igen, az ember ha retteg akkor általában röhög. :D:D:D"

Mondtam.

taga20 2018.03.15. 17:03:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

nagy ribanc ez a váradijani, ahogy a többi fityeszféreg is az!

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.15. 17:04:22

@teéjesenmindegy:

A bemutatott szerződés szerint arra adtak Kósának megbízást, hogy a nő pénzén vásárolandó értékpapírral rendelkezzen. Ez szerinted mi? Szerintem brókerkedés, mert a bróker dolga adni-venni az értékpapírókat, az a rendelkezés.
Ja, meg olyan megbízást is bemutattak, mely szerint Svájcban felvehet a bankszámláról milliárdnyi eurót. Ha a nő és a Kósa haverjai / már ott a jégszövetségben ) nem lettek volna üzletileg érdekeltek, akkor talán hihető lenne a védekezés, miszerint őt csapták be. Csak azt nem lehet tudni mivel? Erről nem beszélt eddig semmit. Mert ugyé ha nem kapott pénzt, nem kezelt pénzt, nem volt a svájci bankban sem, akkor mivel lett becsapva?

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.15. 17:06:45

@morph on deer:

Hozzáértő politikusok pénzmosást emlegetnek. Szerintem ápilis elejéig kimossák a szennyest. Lajos tegnap rezgett egy sajtónyilatkozatnál, majdnem úgy, mint a nyárfalevél leesés előtt..:D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 17:12:54

@taga20: Szarban van anyagilag és már mindenki tudja hogy fogaz szopás közben, nem viszi el senki a hímringyóját. Ezért lepedofiloz mindenkit. Engem meg üldöz a szerelmével. :-((

taga20 2018.03.15. 17:26:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Szarban van anyagilag és már mindenki tudja hogy fogaz szopás közben,"

szerintem jani április 8 után, még a bándzsidzsámpingot is bevállalja a guminélkül, amilyen retek ribanc:)))

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.15. 17:26:36

mno.hu/belfold/ime-a-kosa-iratokat-hitelesito-pecset-es-alairas-2453321

Annak érdekében, hogy Kósa és az ezer milliárd ügyében senki ne tévelyegjen, érdemes megnézni a fenti linkben megtalálható közjegyzői okirat dátumát. Ez 2018. február 2.

Kósa nem észkombájn, de azért annyira nem eszement, hogy 2013. óta nem vette észre, hogy őt átverik. Én a pénzmosásra tippelek. Olvastam már a lenyúlt manyupról is, de ki tudja honnan lehet? Kizárható, hogy valahol összegyűjtötték a 2010-től folyamatosan megemelt, és 2013. után is csak részben csökkentett közüzemi díjak világpiaci ára és a fgyasztók által fizetett különbözetét? Az lehet ekkora összeg. Szóval sok forrása lehet ekkora összegnek.

Mellesleg meg éppen most jen alapú kötvényt bocsát ki a magyar állam, vajon miért?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.15. 17:39:22

@taga20: Gumi nélkül bevállal ő mást is. :-)) Csak egy doboz cigi. De már a tolószékes mutterja is konkurenciát jelent neki.

taga20 2018.03.15. 17:47:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ne bántsd má az annyát, me persze ő tehet arról, hogy világra tolta ezt a szart, de utána nem tudott mit tenni. fityeszribanc lett a fijából.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 19:14:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Ha ajándékozási szerződés, akkor az adóköteles, attól függetlenül hogy megkapta-e. Befizette?"
:D:D:D: Aztakurva, te balfasz! Ennyire ne legyél már hülye. Mi az adózás alapja? A vagyongyarapodás. Ha nem kapta meg, akkor nincs mi alapján adózni.
Figyelj már, most itt , a nagy nyilvánosság előtt neked adom a Lánchidat. Menj, fizesd be az adót, te idióta.
Ja, gondolom az összes olyan munkahely után fizetsz adót, ahova nem vettek fel, és nem kapsz fizetést. Meg az áfát se felejtsd el befizetni azok után a dolgok után, amiket nem vettél meg.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 19:19:51

@látjátok feleim szümtükkel:
" Szerintem brókerkedés, mert a bróker dolga adni-venni az értékpapírókat, az a rendelkezés."
Neeeem. Kósa szépen bemegy a brókerhez, és megbízza, hogy vegyen. Érted? Kósa magánember nem pénzintézet, arra kaphat megbízást, amit meg tud csinálni.
Ha anyukád megkér, hogy fizesd be a közös költséget a sárga csekken, akkor te attól bank vagy?

"Mert ugyé ha nem kapott pénzt, nem kezelt pénzt, nem volt a svájci bankban sem, akkor mivel lett becsapva?"
Ezzel az egész történettel. Kára mondjuk neki nem származott, de átbaszta egy csaló. Ha én azt mondom neked, hogy van pénzem, aztán kiderül, hogy nincs, akkor nem becsaplak? Attól függetlenül, hogy semmi közöd, semmi károd, semmi előnyöd nem származik.

teéjesenmindegy 2018.03.15. 19:23:21

@látjátok feleim szümtükkel:
"Kósa nem észkombájn, de azért annyira nem eszement, hogy 2013. óta nem vette észre, hogy őt átverik. Én a pénzmosásra tippelek. "
Én meg arra, hogy be vagy baszva :D

Te komolyan nem érted ennek az egész marhaságnak a lényegét? Elmagyarázzam?

taga20 2018.03.15. 19:27:09

@teéjesenmindegy: margit, mi a kurvaanyádat vergődsz má megint?!

én ekkora gyökér fityesznyuggert, mint te, még nem basztam!

teéjesenmindegy 2018.03.15. 19:52:47

@taga20: margit. nyugger... ejnye portás, nem nagyon vagy képben

taga20 2018.03.15. 19:55:27

@teéjesenmindegy: margitttttt! mi a stájsz fityeszzombi?

farhátodra vigyázz, me odaég!:))

morph on deer 2018.03.15. 20:17:59

@teéjesenmindegy:
“Erre az egész papírra a csajnak volt szüksége, nem kósának.”

Minek?
Ezen kívül ez nincs is ingyen.

Csak nem azt akarod mondani, hogy a Lajos még Széles Gábor antigravitációs masinájába is beszállna, mert ugye hátha..?

Politikus ha ‘szabad idejében’ fogad el számára vagy családtagjai számára vagyoni előnyt jelentő ajándékot, vagy akár csak ajánlatot arra nézve, már csomagolhatná is a cuccát bármelyik európai országban.

Ahogy a Lajosnak is illene, (bár hiányozna, mert ritka szórakoztató...) ha simlis akkor azért, ha pedig valóban ennyire hülye, akkor meg azért!
Ugyanis csak ez a két változat lehetséges, több variáció nincs, és se ennyire hülyének, sem pedig ennyire simlisnek nincs helye a közéletben!

Mert ez azért már viccnek is rossz, - szerintem.

taga20 2018.03.15. 20:25:50

@morph on deer: döbbenet, hogy ezek a fityeszlakájok még a full baromságot is teli pofával zabálják!

teéjesenmindegy 2018.03.15. 20:33:39

@morph on deer:
Most komolyan azt kérdezed, hogy minek kellett a csajnak egy papír, amin valami nagykutya elvállalja, hogy majd ő intézi a pénzt, és ezért x összeget kap?
Pont az a szüksége rá, mint az erstebankos számlafelvételi limites papírra. Meg gondolom még volt ott egy csomó német pecsétes papír...

Hogy elhitesse a faluban a taga20 féle olvasni nem tudó balfaszokkal, hogy neki tényleg van öröksége. Erre kellett a papír, erre kellett valami hires ember, erre kell az, hogy lezáratta az utcát. Mert minél nagyobb a körítés annál jobban jönni fognak a parasztok, és boldogan fognak kölcsönadni.

taga20 2018.03.15. 20:36:13

@teéjesenmindegy: MI A KURVAANYÁDÉRT SZOPOD LE NAPOK ÓTA KOSALALÁT FASZKALAP?

érintett vagy benne? vagy miért? nem értelek agyhalott!

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.15. 20:42:54

@teéjesenmindegy:

Mert Kósa 2018. februárjában még nem vette észre, hogy 2013. óta szívatják? Ettől alkalmas miniszternek?
Talán te is ott mosod a magadét?

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.15. 20:45:52

@teéjesenmindegy:

Tévedsz, az adózás alapja a 800 milláért vett disznóól.;D
Ami nem is volt, így nem csaptak be senkit, csak a disznókat.

ember100 2018.03.15. 21:21:54

@teéjesenmindegy:
Helló !

Az Escobaros dolog is annyira hihető mint ez a mese.
Ha már a túlképzettségről van szó a rabolt, síbolt piszkos pénz , vagyontárgy NEM örökölhető :)

teéjesenmindegy 2018.03.16. 00:17:37

@ember100: Melyik mese?

Balzac mondta, hogy minden nagy vagyonhoz bűn tapad. Baromságot beszélsz. HA valakinek BIZONYÍTOTTAN rabolt pénze van, akkor azt életében elveszik tőle, lecsukják, stb. Olyan a világban nincs, hogy hagyják szépen éldegélni, meghalni békében, aztán a vagyona nem örökölhető. Ez csak a te agyadban létezik.

teéjesenmindegy 2018.03.16. 00:18:54

@taga20: Mert próbálok némi világosságot csempészni a sötét fejetekbe. Itt már a hülyeségetekben bevizionáltatok mindent.

ember100 2018.03.16. 00:58:48

@teéjesenmindegy:
Helló v!

Ja igaz Hemingway meg megírta Az öreg halász és a tenger novelláját , ennyit Balzacról és a példádról , ja meg tized ennyiért dél-Koreában falhoz állítanak ......
Naaa , Neee egy poltpetya rendszerben ki lesz aki kivizsgálja hogy honnan , miből van a pénz .
Ezeket a baromságokat beszélsz dolgokat meg inkább hagyjuk mert vulgáris én is tudok lenni !
Talán hogy jobban értsd ha kirabolok egy bankot , kimosom :) egy stróman pénzét meghalok és a gyerekemre hagyom AZ UGYE NEM LEGÁLIS :)
Gondolom érthető volt a példa ?

teéjesenmindegy 2018.03.16. 01:27:55

@ember100:
Milyen pénz? Ember, próbáld már meg felfogni, hogy nincs és nem is volt semmilyen pénze a csengeri mariskának vagy hogy hívták. Komolyan te tényleg ennyire hülye vagy, hogy elhiszed, hogy ekkora összeget úgy simán bárki a bankban tárol?

A példád egyáltalán nem érthető, egy borzasztóan elcseszett mondat.
Próbáld felfogni. Ha te úgy halsz meg, hogy nem derül ki, hogy te voltál a bankrabló, akkor a gyereked szépen megörökli a pénzed. Ha már halálod előtt kiderül, hogy bankrabló vagy, akkor lecsuknak, és leveszik a pénzed.
De tényleg, a te kis világodban van egy külön rendőrség aki nekiáll vizsgálgatni, hogy a halottak mennyit és mit hagytak hátra, és az mégis honnan és miből származott? Ne legyél már ennyire hülye. Ha valami régen ellopott és bizonyítható származású műkincs, akkor azt elveszik az örökösödtől.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.16. 06:01:20

@teéjesenmindegy: Hmmm.. akkor az a számla után miért kell befizetni az ÁFÁ-t amit nem fizettek ki?

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.16. 15:37:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Jólvanna! Ovónéni anyuka is csak abból vette meg a desznyóólakat, amit nem fizettek ki neki.

Aki meg 5 évig szívtja magát, az 2018. február 2-án miért megy a közjegyzőhöz újabb okiratot írni? Ennyire idióta vagy csak teéjesenmindegy?

ember100 2018.03.16. 16:41:34

@teéjesenmindegy:
Helló !

az viszont egyáltalán NEM vicces hogy egy ilyen mr.20% lala miniszter , képviselő lehet döntési joggal .
Mármint ha nem igaz a papír !
De tudod mit inkább hagyjuk mert nem is akarod megérteni és mindenképp védez ezt a valamit .(kl)

2018.03.17. 13:24:27

@ember100: Bizony, mennyire igazad is van! No, akkor nézzük, kit-mit lehetne a kormányváltás után a helyére ültetni? Pannon Puma Jánost? Ájem Mónikát?Hiller Havert? Magyar Valentint? Vagy a hivatásos forradalmárok közül párat? Vagy a sokarcú Vonagabit? Én Kendermagos Füttyös Péter szeretném a mezgazd tárca élére!
Minden kormány fő szelekciós kritériuma a "jó elvtárs-e?" volt.
Lala egy tróger,nem vitás, de ostobaság lenne azt hinni, hogy full kretén.

ember100 2018.03.18. 10:55:57

@Womb Raider:
Helló !

Tudod a többpárti koalíciós kormányzás lényege a megegyezés , pl. szakértőt a megfelelő helyre nem kádert mint most ahol a Nagy Vezetőnk nevez ki mindenkit.

2018.03.19. 06:03:53

@ember100: Áááá... mit nem mondasz! Az feltűnt, hogy az ellenzéki pártok "elitje" miként igyekszik a másikat kitúrni a fészekből, hogy 6 tagra 8 fős vezetőség jut, lemondanak, szétválnak és végül a többi párttal sem képesek igazán érdemben együttműködni.
Valamint, te miként képzelsz el eredményes összefogást liberális és neonáci pártok között? Mesélj! Kezdd mondjuk az elvekkel!
süti beállítások módosítása