B1 blogcsalád



Gyurcsány olyan helyről kapott segítséget, amire senki sem számított

2017. november 17. - Mr Flynn Rider

Vona Gábor olyat mondott, amire még nem volt példa: hitelesítette Gyurcsány sztoriját Orbán titkos bankszámlájáról. A zsidónegyed közepén, a Spinózában. Mik vannak? vona_gabor_spinoza.jpg

Az ellenségem ellensége a barátom – tisztán a taktika alapján.

Emlékszik még valaki, hogy pár hónappal ezelőtt Gyurcsány Ferenc körbepogózta a magyar sajtót Orbán Viktor titkos svájci bankszámlájával? Vona Gábor tegnap este a zsidónegyed közepén, a Spinózában hitelesítette Gyurcsány sztoriját.

Sose gondoltuk volna, hogy idáig jutunk.

Ha valaki megkérdezi tőlünk, melyik a valószínűbb, hogy Gyurcsány Ferenc igazat mond, vagy, hogy Vona Gábor alátámasztja Gyurcsány Ferenc állításait, azt mondanánk, hogy az előbbi. A Jobbik elnöke ugyanis annyira rárepült a baloldali szavazókra, hogy nem átallotta hitelesíteni egy beszélgetésen Gyurcsány Ferenc történetét a titkos svájci bankszámláról, amivel Gyurcsány hetekig traktálta a közvéleményt.

Senki se hitt neki. 

(Mi sem: meg is írtuk korábban, miért.

A történet szerint Gyurcsányt megkeresték informátorok, akik arról tájékoztatták, hogy Orbán Viktort az oroszok (Putyin?) zsarolja. Gyanús pénzmozgásokról vannak papírok, amiknek másolatába Gyurcsány betekinthetett. A papírok sosem kerültek elő, így Gyurcsány feladta. (Orbán bankszámlája után rávetette magát Botkára, akit végül sikerült kiütnie a nyeregből; Orbánhoz viszont nem fért hozzá.) Senki sem tudta, vagy akarta alátámasztani a mondanivalóját, egészen mostanáig.

A jelek szerint mégis lehetett igazság a történetben, vagy Vona Gábor észrevette a DK-s kitűzők villanásait a Spinóza reflektorainak fényében, mert

tegnap este Gyurcsány mellé állt.  

A HVG tudósítása szerint Vona elmondta majdnem ugyanazt a történetet, mint amit Gyurcsány Ferenc pár hónapja is sokat hangoztatott: hogy közelebbről meg nem nevezett emberek őt is megkeresték, hogy eladjanak bizonyos papírokat, amik bizonyítják állítólag, hogy Orbán külföldön tartja a pénzét. Mivel Vona nem látott semmi bizonyító erejű dokumentumot ezzel kapcsolatban, az egészből nem lett semmi. De nagy tételben fogadna arra, hogy a kormányfőnek van külföldi bankszámlája. A kapcsolatfelvételről még annyit mondott, hogy egy közvetítőn keresztül kereste meg valaki Nyugat-Európából.

Pont, ahogy Gyurcsány is elmesélte. 

Önmagában az hatalmas dobás, hogy Vona Gábor elmegy a Spinózába, a zsidónegyed közepén Rangos Katalinnal, a Klubrádió volt műsorvezetőjével beszélgetni. Volt szokásos cukiskodás is, kölyökvizslákkal és állatvédelemmel, meg olyan mondatokkal, hogy 

  • nem gondolta volna, hogy valaha részt fog venni egy ilyen beszélgetésen, de örül neki, mert ez azt jelenti, hogy siker az, amit a sajtó előszeretettel cukikampánynak nevez. Ő azonban ragaszkodik a néppártosodás kifejezéshez, ugyanis „ez egy átélt, belülről fakadó folyamat”, 
  • A Jobbik néppártosodása is itt tart most, ez az első lépés, a bizalom; 
  • „Olyan akartam lenni, mint David Attenborough, elmenni a Galápagos-szigetekre és tanulmányozni az állatok viselkedését”.

Sose gondoltuk volna, hogy a fideszes papagájkommandó egyszer megjósolja a jövőt (csak viccelünk):

vona_es_gyurcsay.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7813293149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Okos Tóbiás 2017.11.17. 12:39:27

Ez egy újabb, nagyon gyenge próbálkozás Gyurcsány ekézésére. De már megszokhattuk egy olyan formációtól (LMP - Lopjunk Mi párt), amelyiket nem is annyira titkoltan, a csüngőhasú hozatott létre a házi ügyvéd elv - (akarom mondani) NERtárssal.
Pl: "Orbán bankszámlája után rávetette magát Botkára, akit végül sikerült kiütnie a nyeregből". Sztem, mindenki úgy emlékszik, hogy Botka esett neki Gyurcsánynak, mint bolond borjú az anyjának. A szerző, elvakultságában még a hamisítástól sem riad vissza. Tiszta fideSS maffia módszer.

Shakespeare Emilke 2017.11.17. 12:46:15

Most kétségeim támadtak. Vona Gyurcsányt erősíti? Mi lehet a cél? Nagyon kíváncsi vagyok a fejleményekre.
Ugyan váltózatlanul hiszem, hogy Gyurcsány bohóckodott egyet, na de Vona miért tenné? Nem értem. Mentőöv Gyurcsánynak, kapaszkodó kötél? A vak is azt mondta: Majd ..............

2017.11.17. 12:51:57

Kicsit furcsa,hogy a főtolvajnak nincs milliárdja viszont ,minden talpnyalója kamionnal viszi a pénzt offshuriába!

FCUK11 2017.11.17. 13:22:39

@Shakespeare Emilke: persze. a Dk meg a Rosszabbik egymás közt fel akarja osztani az mszps szavazókat.

Első Kézből 2017.11.17. 13:31:11

A Botka1 blog szokásos napi szarkavarása. :ásít: Ugorgyunk.

morpho 2017.11.17. 13:46:57

Az is lehet, hogy valaki Orbánszámlás sztorival haknizik a pártvezetőknél, meg az is lehet, hogy mind a ketten hazudnak, meg még az is lehet, hogy tényleg létezik/létezett a számla.
Ez a három dolog lehet, más meg nem.

Okos Tóbiás 2017.11.17. 14:10:54

@morpho: Azt a lehetőséget se hagyd ki, hogy megkeresték a csüngőhasút is, (Ha valaki, ő tudja, létezett-e vagy sem.) és látatlanban többet ajánlott.

GyMasa 2017.11.17. 14:20:20

@morpho:
Illetve az 1.a az, hogy a fidesz kuldott ki egy stromant a red hering-gel.
Azt' szepen bevettek...

morpho 2017.11.17. 15:33:28

@Okos Tóbiás: @GyMasa: A gyakorlati része részletkérdés. A három opció lefedi azt is, ha megkeresték Orbánt is, meg azt is, hogy egy fideszes terelés.

GyMasa 2017.11.17. 15:58:05

@morpho:
Ahogy gondolod, bar szerintem nem mindegy, hogy a fidesz szandekos szabotazsa all a dolog mogott, ami total kamu, vagy tenyleg vaj van orban fejen, es o igerte a legtobbet a bizonyitekert.

Cycmen 2017.11.17. 17:10:31

"Emlékszik még valaki, hogy pár hónappal ezelőtt Gyurcsány Ferenc körbepogózta a magyar sajtót Orbán Viktor titkos svájci bankszámlájával? Vona Gábor tegnap este a zsidónegyed közepén, a Spinózában hitelesítette Gyurcsány sztoriját."

Miután két ilyen jellemóriás is ezt állítja, kezdek arra hajlani hogy igaz! Gondoljunk csak bele, ki más tudhatna erről mint ők! Különben is igazmondó emberek, soha egyik sem állított még valótlant! És végezetül a bejelentés helyszíne is erre enged következtetni, a zsidónegyednél alkalmasabb hely nem is lehetne az igazság napfényre kerüléséhez! csak!

Cycmen 2017.11.17. 17:13:59

@Okos Tóbiás: Ez egy újabb, nagyon gyenge próbálkozás Gyurcsány ekézésére.

Ja! Kb. mint erdőtűzre egy szál gyufával rásegíteni!

morpho 2017.11.17. 18:34:58

@Cycmen: Ez az erdőtüzes ez jó... :)

Okos Tóbiás 2017.11.17. 19:37:56

@Cycmen: Egy fideSStrolltól ez bóknak számít. :)

Kútmester 2017.11.17. 21:43:41

Vona Gló jobban tenné, ha elkezdené írni a lemondó beszédét a jobbik elnöki posztjáról.

István Hámori 2017.11.17. 21:57:25

Egyívásúak immár már a hazugságban is!

api99 2017.11.17. 22:34:09

ov-nak vagy volt svájci számlája, vagy nem - nekünk fogalmunk sincs róla. Ennyit a tényekről :-)
Két pártelnök azt állítja, hogy megkeresték őket, hogy bizonyítékot tudnak szolgáltatni a svájci számla létezéséről. Ez is vagy igaz, vagy nem - és független az első mondat igazától, vagy hamisságától.
Hogy vona gyf-et támogatná, az egy f@szság.
Miért lenne összfogás önmagában mondjuk az, hogy egyetértenek ov leváltásában. Ez kb. pont olyan.
Van a valóság és a magyarázata, amit ki jobban, ki kevésbé (néha szándékosan kevésbé) művel.
Olyan következtetést levonni, mint a blogíró igen prosztó. Nemcsak csúsztatás, de már szándékos hazugság is.
Nem értem miért nem lehet tisztességesnek lenni. Tisztességtelenséggel nem lehet a fideszt legyőzni (abban ők úgyis jobbak) , vagyis inkább nem is érdemes.

megamedve 2017.11.18. 06:59:13

@Cycmen: a magyar politikában mindenki (sajnos) jellemóriás. (A főgeci is)
Pont ezért szarik kb. 5mio. ember rájuk.

illaim 2017.11.18. 12:03:12

A napokban megjelent hír, tovább árnyalja a történetet. Valamelyik párt, adatigénylésben kérte ki a miniszterelnökség
utazási költségeit, és azokban szerepelnek Orbán megmagyarázhatatlan svájci utazásai!
Ami természetesen a véletlenek egybeesése! LOL

illaim 2017.11.18. 12:10:48

@illaim: Helyesbítés! Nem párt, hanem a Hír tv.
A HírTV honlapja a kimutatás alapján azt írja, Orbán többször repült Svájcba is, de azoknak az utazásoknak az apropóját nem árulták el, az utakról az MTI sem közölt információt.

dare 2017.11.18. 23:12:32

Miért mondta ezt Vona?
Mert meg kellett támogatni egyik Soros ügynököt a másiknak, mivel az egyik leszállóágban van, a másik pedig most kezd erősödni.
Ezért kell egy irányba öszpontosítani a katonákat, csak így tudják közösen romlásba és pusztulásba vinni az országot, és ez az ördögi terv csak így tud megvalósulni.
Éberség, éberség...
Nincs más magyarázat, egy brancs ezek, szemét mocskos ügynökök.
Vagy hol tart most a propaganda, most a náci lemez van feltéve megint?
Akkor kuka ez az elképzelés, a bohócos plakátok nem fog működni.
Vagy mégis?

VaradiJanos 2017.11.18. 23:45:47

@illaim: igen, bisztos szeméjessen viszi ki nàjlonzacsiban amijen hüje

1ghost 2017.11.19. 00:16:17

@Cycmen: @VaradiJanos:

Na mi van te orbánista bérhazudozó? Neked még szombat esti program gyanánt is a gazdád seggének fényesítése jut?

Jobb halottnak lenni mint libsinek ! 2017.11.19. 01:30:32

Ket szanalmas bohoc. Egyutt rohejesebbek, mint kulon kulon.

Deep State.. 2017.11.19. 01:38:56

Vona mond és tesz mostanában sok érdekességet. Az új felállás szerint a balliberális tábor 1,5 millió szavazatára hajt, miután egyértelművé vált, hogy NINCS semmi esély Orbán balról való leváltására. Egy poszt erről: morpheusz.blog.hu/2017/11/18/jobbikiada_merre_tart_a_jobbik

Pop40 2017.11.19. 02:05:06

Azt, hogy Vitya szanaszét lopta magát, a vak is látja, a tökkelütött hívein kívül, akik a szemük helyett a vezérnek hisznek. A legutolsó strómanja is térdig gázol a magyaroktól ellopott pénzben.

A kérdés itt egyedül az, mennyire bizonyítható mindez papírokkal.

élveteg 2017.11.19. 05:15:20

Már ne haragudjon meg de mit hitelesített?

Mert azt írják:

" Mivel Vona nem látott semmi bizonyító erejű dokumentumot ezzel kapcsolatban, az egészből nem lett semmi"

Szóval nem látott semmi bizonyító erejű dokumentumot Ez lenne az amivel Vona hitelesítette a Gyurcsány sztoriját ?

Majd ezt írják:

"De nagy tételben fogadna arra, hogy a kormányfőnek van külföldi bankszámlája."

Akkor szeretnék fogadni a Vonával ( nagy tételben mondjuk legyen szép kerek szám 1 millió forint ) ) Mivel ő állít ő is bizonyít de azt mint fentebb maga is írja "Vona nem látott semmi bizonyító erejű dokumentumot ezzel kapcsolatban" szóval meg is nyertem a fogadást A milliót átutalhatja ide :

BZSH Újpesti Szeretetotthon
Igazgató: Deutsch Róbertné dr.
Cím: 1042 Budapest, Liszt Ferenc utca 7.
Telefon: 389-2536
Fax: 390-6200
E-mail: salom@interware.hu

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2017.11.19. 06:23:15

Nem is olyan aprócska hiba a postban: Gyurcsány bizonyítékokról beszél, Vona pedig olyan papírokról amik szerinte nem voltak bizonyító erejűek, nem bizonyítottak semmit. Ezen a ponton viszont azt is állítja, hogy ezekkel a papírokkal nem csak Gyurcsányt keresték meg, hanem Orbán több ellenfelét. És a sok érintett politikai ellenfél, stb. közül a többség nem tartotta hitelesnek, bizonyítéknak a dokumentumokat, csak Gyurcsány próbálkozott be velük.

Azaz Gyurcsány mindenféle hiteltelen dologgal próbálkozik, mert kétségbeesett, mert körülötte ott a karantén Vona pedig eddig nem tette meg, mert nincs rá szüksége, de így is tud a gyanúból profitálni...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.19. 07:29:54

Jó dolog, hogy Soros emberei között ismét nyílt egy belső harc.

akist 2017.11.19. 08:08:44

Vona Gábor és Rangos Katalin egy asztalnál - összenő, ami összetartozik...

guvat 2017.11.19. 08:22:01

Ha egy csepp józanság lenne a világban, akkor Gyurcsány és Vona minden állítását mindenki azonnal készpénznek venné, bizonyíték nélkül is!
Sajnos erre csak a ballibek képesek és ez meg is látszik az erősödésükön....

$pi$ 2017.11.19. 08:43:02

Nem tudom miért képzeli mindenki, hogy a Zorbánnak ki kellett utaznia Svájcba a bankszámláját intézni. Nem a középkorban élünk, de egyébként még a középkorban sem kellett ehhez odamenni.

eßemfaßom meg áll 2017.11.19. 09:17:59

"Mivel Vona nem látott semmi bizonyító erejű dokumentumot ezzel kapcsolatban, az egészből nem lett semmi. De nagy tételben fogadna arra, hogy a kormányfőnek van külföldi bankszámlája."

Én biztos vagyok benne, hogy Mr Flynn Rider szexuálisan molesztálja nőismerőset.

nemecsekerno_007 2017.11.19. 09:51:57

Jajj gyerekek, 2020 után kevesebb pénz jön az EU-ból, addigra jó lenne ha leszoknánk arról, hogy napi rutin szinten foglalkozunk orbitális faszságokkal. És ezt halál komolyan mondom. Mer' a blogszférában még hagyján, de ez megy mindenhol a hétköznapokban és sajnos a józan ész kultúrája hosszú idő alatt tud csak kialakulni még akkor is ha törekszünk rá. Mi meg nem törekszünk..
És ez oldalaktól független...

Serivor 2017.11.19. 09:57:27

Vicces, hogy fel sem merül senkiben, hogy Vona esetleg csak igazat mondott, hátsó szándék nélkül. :)

ben2 2017.11.19. 10:31:53

@Serivor:

Hát ez kb. olyan, mintha valaki azt hangoztatná a médiában, hogy hát neki egyesek azt mondták, hogy Vona buzi, de bizonyítékot nem mutattak és ő sem megerősíteni, sem cáfolni nem akarja. Bár nagy tételben merne fogadni rá, hogy az, elég csak ránézni.
Azaz a klasszikus politikai bullshit klasszikus esete: eleget kell mondogatni is akkor már tök mindegy, hogy igaz-e vagy sem.
Gyurcsánytól az ilyet már rég megszoktuk, ahogy a kormánymédiától is, Vonától viszont szokatlan, mert nekik eddig az volt a vezérelvük, hogy csak az igazat, de azt bullshitelés nélkül, míg Vona ezen mutatványa mintapéldája a bullshitelésnek.

Ellenvélemény_ 2017.11.19. 10:49:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mióta tudjuk, hogy Soros zsebében van Trump és Putyin is ez kifejezetten hízelgő megállapítás.

2017.11.19. 11:08:05

Svájci utak, svájci utak...

Az nem úgy volt, hogy a vector lánya köztudottan svájcban tanult?

konrada 2017.11.19. 11:15:07

Gyerekek! "Tudjuk" úgye, hogy a gázszerelő a strómanja, felesége a tokaji földesúr, veje milliárdos a jóvoltából...

... mi a csöcsnek neki névre szóló svájci bankszámla???
Ennyire nem lehet hülye... bár... de eddigi pályafutása nem ezt mutatta..

Attilajukkaja 2017.11.19. 11:49:49

„Olyan akartam lenni, mint David Attenborough, elmenni a Galápagos-szigetekre és tanulmányozni az állatok viselkedését”.
Ezalatt Vona pontosan mit is értett?

Attilajukkaja 2017.11.19. 11:51:25

@konrada:
".. mi a csöcsnek neki névre szóló svájci bankszámla???"
Hogy hogy minek? Hogy kimenekítse a lopott milliárdokat miután elkergetik az országból.

1ghost 2017.11.19. 11:59:36

Hát biztos nem csokiért járkál ki Svájcba a Narancsos Főtolvaj, az kurvaélet! Ott rejtegeti a pénzét, amit mészáros összelopott neki.

Na, lesz itt ám szép világ, amikor a legfőbb ügyészi feladatokat már nem a fidesz egyik alapító tagja (Polt Péter) látja el. Olyan világ, amelytől a gazember fideszeseket már most kiveri a veríték, nézzék meg rogán gyűrött pofáját.

Az igazság az, hogy ha a fidesz egyszer bukik, és helyreáll a jogállam, akkor nékik örökre vége, mert az egész bagázs egy szemvillantás alatt a rács mögé kerül, annyit loptak az elmút nyóc évben.

Nem véletlenül vannak kétségbe esve a fidesz, számára a tét nem a hatalom vagy ellenzékiség kérdése.

Orbánék számára a valódi tét: szabadlábon lenni és tovább élvezni a lopott vagyont, s lopni még, vagy pedig rabláncon lenni a börtönben kibaszott hosszú évekig.

Nos kérem szépen! Ez itt a nagy büdös helyzet, erre tekintettel kell szavazni, minden becsületes magyarnak.

morph on deer 2017.11.19. 12:48:43

@1ghost:
“Hát biztos nem csokiért járkál ki Svájcba a Narancsos Főtolvaj, az kurvaélet! Ott rejtegeti a pénzét, amit mészáros összelopott neki.”

Már nem. Azaz: jórészt már nem.
Mivel már ott sem maradt szent a banktitok, azaz nem garantált az, hogy ismeretlen maradna, ha arra kerülne a sor. A kis vonatozós történet - ha valaki emlékszik - alkalmával zajlott a számlák, vagy legalább is azok többségének lezárása és a lóvé költöztetése. Nem kamionnal, a kötvények alig foglalnak helyet, mielőtt ez lenne a kérdés.
Hogy hová?
Természetesen keletre, meg keletebbre, és ahol még nagyobb ‘eredményt’ lehet elérni, például gáz- és olaj befektetésekkel...

Szóval nem kell aggódni tisztelt hölgyeim és uraim, Azerbajdzsántól Szingapurig teljes biztonságban tudhatja az ember a kis megtakarítását, már ha egy takarékos típus. :)
Ja igen: botot mindenképpen be jell majd szerezni, hogy legyen mivel ütni a nyomát a lóvé hűlt helyének...

egyjózsi 2017.11.19. 13:04:45

Csak kérdezem? Mi van akkor, ha valóban léteznek ezek a dokumentumok, s aki értékesíteni kívánja megkereste Gyurcsányt, s azt követően Vonát is. Hogy Orbán lop, azt tudjuk. Bizonyítani kissé nehezebb. Ebből aztán ki-ki oldaltól, s érdektől függően írogat. A Fidesz-hívők reakciója a legérdekesebb. Orbán szent és sérthetetlen, a "ballibsi" no meg a "jobblibsi" - mert ezek szerint ilyen is van, Vona személyében, megveszekedett hazaárulók, akik a "Nemzet, még nem Cimzetes Vezérét" A Haza Fénylő Fáklyáját" le akarják járatni. Hogy Drága Hazánkat elveszejtsék...

morph on deer 2017.11.19. 13:06:17

@$pi$:
“ki kellett utaznia Svájcba a bankszámláját intézni.”

Bizonyos nagyságrendnél ez azért ajánlatos. Főleg számlanyitás meg zárás alkalmával. Főleg ha nem akarsz digitális nyomot hagyni magad után, ami követhető (lenne) adott esetben.
Töltögetni a számlát még némileg egyszerűbb, mert hosszabb időn keresztül több részletben zajlik, körül lehet utaztatni tucatnyi offshore bankon, stb, de ha az egész málhát hirtelen el akarod költöztetni, az már jóval feltűnőbb lenne elektronikusan.
Ezért.

morph on deer 2017.11.19. 13:15:44

@egyjózsi:
“Mi van akkor, ha valóban léteznek ezek a dokumentumok, s aki értékesíteni kívánja megkereste Gyurcsányt, s azt követően Vonát is.”

Meg még jópár másik személyt, ahogy hallom.
A “Mivel Vona nem látott semmi bizonyító erejű dokumentumot ezzel kapcsolatban” kijelentés arra vonatkozik, hogy amit látott, annak a hitelessége nem volt bizonyított/bizonyítható.
Feltételezem, hogy a valódiság kétségtelen bizonyíthatósága hiányzott, mint ahogy Gyurcsánynál is amiatt állt meg a történet.
Ettől még amit láttak az lehet valódi is, csak éppen nem tudják bizonyítani.
A bank ugyanis ritkán szokott igazolást adni ilyesmiről. :)

Sterbinszky Tivald 2017.11.19. 13:24:13

@Okos Tóbiás: én úgy emlékszem, hogy fletó basztatta állandóan botkát, hogy fogjanak össze. Botka mondta, hogy nem akar, de fletó nem hagyta:"addig fogok a nyakára járni, amíg nem ül le velünk" mondta fletó drága bulgár úrnak. És ennitől lacika megroggyant, és neki esett nyiltan fletónak. Ezzel ferencünk el is érte a célját, bukott is lacika nagyot.

guvat 2017.11.19. 14:00:51

morph on deer
"A bank ugyanis ritkán szokott igazolást adni ilyesmiről. :)" ellenben minden hülyének mutogatja....
Baromira messziről látjátok a béka fenekét, hogy ilyen baromságok tartják bennetek a lelket.

$pi$ 2017.11.19. 14:06:57

@morph on deer: "Bizonyos nagyságrendnél ez azért ajánlatos. Főleg számlanyitás meg zárás alkalmával. Főleg ha nem akarsz digitális nyomot hagyni magad után, ami követhető (lenne) adott esetben.
Töltögetni a számlát még némileg egyszerűbb, mert hosszabb időn keresztül több részletben zajlik"

Ez már mekkora marhaság öregem! Nem akarok digitális lábnyomot ezért kimegyek többször is, de a pénzt azt majd digitálisan küldöm... áááhhhh.

Paul Summers 2017.11.19. 15:00:17

Még a neve sem az eredeti ennek az operett nyilasnak.

1ghost 2017.11.19. 15:18:48

@$pi$: Látszik, hogy hülye orbánbérenc vagy. Bizonyos összegek felett a kereskedelmi bankoknál az ügyfélnek már személyi bankár tanácsadója van, akivel rendszeresen lehet, sőt pénzügyekben laikusok számára erősen tanácsos is konzultáni.
Ez a gyakorlat Magyarországon is és még nem is kell horribilis összeg hozzá, ezt tapasztalatból mondom.

És mivel a korrupt gazdád kamionszámra lopott a magyaroktól, így hát semmi meglepő nincs a személyes ügyintézésben, továbbá amit morhp on deer írt, az teljesen korrekt.

Neked mint szarházi bérhazudozó orbántrollnak viszont mindez baromi kellemetlen, ezért visítasz, mint egy fába szorult féreg.

morph on deer 2017.11.19. 16:06:40

@$pi$:
“de a pénzt azt majd digitálisan küldöm”

Nem figyelsz.
Arról pl nem volt szó, hogy a számla tulajdonosa küldi a pénzt a számlára, ugye? Meg arról sem, hogy kiszaladgál, aztán küldi a pénzt, ugye nem?

Az a helyzet, hogy ez a műfaj ebben a nagyságrendben már messze nem úgy működik, mint Bözsi néni OTP számlája.
Olvass utána ráérő idődben.

torró 2017.11.19. 16:24:01

Olyan ez a bankszámla sztori, mint amikor Merkel mama felmutatott egy CD lemezt hogy megkapták a titkos bankszámla adatokat, és mit tudom én már mennyi időt adtak az állítólag a CD-n szereplőknek, hogy adózzanak le róla. Sokan be is ugrottak, majd a bankok cáfolták, hogy ilyesmit kiadtak volna. Azért ne legyünk naivak, egy bank sem reszkírozza meg a megbízhatóságát, mert akkor lehúzhatja rolót. Úgy tudom illetve volt valamelyik tv adón egy riport vagy valami, ahol Gyurcsány azt mondta, hogy pénzt kértek tőle a papírokért cserébe, De! Ő még nem adott, így nincs is a birtokában semmi. Szerintem meg Vonát az a gyanúm hogy a párt hamarosan lapátra teszi, mert az utóbbi időben elég zavarosan nyilatkozik össze vissza.

torró 2017.11.19. 16:31:52

@1ghost: Na már itt rontod a levegőt te kis lepedő maradvány.:DDDDD

morph on deer 2017.11.19. 16:36:50

@torró:
“Gyurcsány azt mondta, hogy pénzt kértek tőle a papírokért cserébe, De! Ő még nem adott, így nincs is a birtokában semmi.”

Az első mondat stimmel, de: Gyurcsány csak a bizonyíthatóan eredeti papírokért fizetne, és a bizonyíthatóság az, amit az eladó nem tud “szállítani” - ezért nem vette meg Gyurcsány, ezért nem foglalkozik Vona tovább a dologgal.

Már mondtam: a papír még lehet eredeti, de ha nem tudod valamilyen módon alátámasztani az eredetiségét, akkor semmit nem ér. Ezt pedig egy (vagy akárhány) számlakivonat esetében nem könnyű feladat, főleg a svájci bankok esetében.
Ahhoz országok közti jogsegély egyezmény, meg ügyészségi végzés, esetleg bírói ítélet kéne, hogy egy (vagy több) bank hivatalosan is kooperáljon.

Ez meg nem az a helyzet.

Mindenesetre én akár azt is elhiszem, hogy a 700 ezer forintnyi megtakarítás takarékbélyegekből jött össze, hiszen mi másból, nem..?

1ghost 2017.11.19. 16:49:43

@torró: Hehehe bérhazudozó orbánbérenc!

Miután szénné égetted magad az egyik nickeden hát bepróbálkozol a másikon.

De felesleges reménykednek, mert itt vág pofán a valóság: ezen is csak ugyanaz a segghülye orbántroll vagy, mint a másikon.

torró 2017.11.19. 17:00:49

@1ghost:
És melyik nickemre gondolsz? Csak hogy tudjam én is. Én nem változtatgatok. te kis gyökér. Te komolyan ilyen hülye vagy , vagy csak szórakozol? Mert ha komolyan akkor lenni kéne sárga céduládnak is, ami szerintem van is.
@morph on deer:
A kibővítés jogos. De azt is tudjuk, hogy egy politikus se a félrerakott pénzét dugdossa külföldi bankokba. És Gyurcsány sem volt milliárdos azelőtt. Közelről ismerem, ugyanis a vőtársam rokonsága. (Ha most nem tudja valaki , hogy ki a vőtárs az ne kommenteljen)

morph on deer 2017.11.19. 17:29:54

@torró:
“...sem volt milliárdos azelőtt.”

Mi előtt az ‘az’ előtt?

Ismereteim szerint a vagyon az nm egyből annyi amennyi, hanem akkumulálódik az idők folyamán, feltéve, hogy a személy nem az “itt a piros, hol a piros” - vagy egyéb hasonlóan jövedelmező elfoglatság megszállottja...
Azaz, ha egy hosszú távon jövedelmező üzletbe kezd valaki, akkor szükségszerűen gyarapszik a vagyona, ahogy az üzlet megy, és az idő halad.

Ráadásul Gyurcsány nem is (volt) gázszerelő, pedig az elengedhetetlen manapság...
:)

jolka40 2017.11.19. 17:46:01

@akist: Rangos Katalin újságíró. Az ördöggel is kell interjút készítenie, ha abból az emberek többet tudnak meg, mint addig tudtak.

illaim 2017.11.19. 18:42:03

@VaradiJanos: Egy kutyaszarral nem társalogni szoktam, hanem átlépni!

$pi$ 2017.11.19. 18:43:44

@1ghost: "már személyi bankár tanácsadója van, akivel rendszeresen lehet, sőt pénzügyekben laikusok számára erősen tanácsos is konzultáni. "

Igen tudom. És nem kell odautazni hozzá, miért kellene. De persze te még cizellálhatod mitológiát, hogy

1. orbán egy csomót lopott,
2. ezt be akarta fektetni, mert csak simán betenni a bankba nem menő
3. de nem tudott megbízni senkit a pénzügyei intézésével
4. és pénzügyi tanácsot sem tud kérni a bizalmasaitól
5. ezért a svájci bankba kellett pénzügyi tanácsot kérnie
6. de azok meg azt mondták, hogy így telefonon nem lehet, ki kell utazni
7. és akkor orbán párszor kiutazott svájcba

Tényleg, máshogy nem is történhetett, biztos így volt!

dunántúli gyerek 2017.11.19. 18:45:17

hát, én nem emléxem

biztos azért mert a kutyát nem érdekli mit gondol gyurcsány orbánról

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 18:51:58

Ennél még a zöld dosszié is igazibbnak tünt!

torró 2017.11.19. 18:57:41

@morph on deer:
Igen ! Gyurcsány nem volt gázszerelő, de más se politizáláson kívül. Ne menjünk bele barátom, amint írtam közelről ismerem.

taga20 2017.11.19. 18:58:35

@$pi$: sőt! a gecinek még stadion és kisvasút sincs a kert végében. ajjas hazugság!

te ki a kurvaanyádat nézel hülyének, fityesztalpas? nézd meg azt a retardált mészaroslörincet, szerinted kinek a strómanja?

1ghost 2017.11.19. 19:07:36

@$pi$: Persze, persze, de a legnagyobb baromságodat kifelejtetted: milka csokit jár vásárolni titokban Svájcba, és nem pedig a lopott szajrét rejtegeti.

Csak az a gond, hogy már találni olyan hülyét az országban, aki a tolvaj, korrupt fidesz fajtádnak bármit is elhisz, ezért aztán az erőlködéstől össze is foshatod magad, mert akkor is kiismert benneteket szarházi gazembereket az ország.

taga20 2017.11.19. 19:15:32

@Halál kamionja mindenkit elgázol: gondolom olyan lehet, mint a lyuksógor:)))

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.19. 19:34:11

Holnap a Molnár Gyuszit hívom fel a sztroival.

Bár magukból is hülyét csinálnak rendszeresen, de egy kis rásegítéssel űberelhetetlen a balfaszkodásuk.. :DDD

taga20 2017.11.19. 19:45:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: mi van rém25, te fogod tolni a délutános műszakot a habony műveknél?

GyMasa 2017.11.20. 13:42:10

@$pi$:
...Tényleg, máshogy nem is történhetett, biztos így volt!...
Bazz, es kepes volt a lanyat is csak azert svajci iskolaba iratni, hogy ne kelljen neki kisunnyognia a taskanyi penzekkel...
Rafinalt egy gazember!

Attilajukkaja 2017.11.20. 19:10:36

@GyMasa:
"kepes volt a lanyat is csak azert svajci iskolaba iratni, hogy ne kelljen neki kisunnyognia a taskanyi penzekkel..."
:o)))
Nyilván nem ezért adta a lányát svájci suliba, hanem mert tisztában volt azzal, hogy az ottani diploma ezerszer többet ér, mint bármelyik magyar. Erre már Kim Dzsong Un apja is rájött, szóval nem kellett feltalálni a spanyol viaszt (ha Orbán egyáltalán tudja, mi az). És igazad van, az ellopott milliókat más úton vitte ki Apuci.
Közben meg a svájci ügyeit is intézhette apuka, komolyabb feltűnés nélkül.
süti beállítások módosítása