B1 blogcsalád



A Fidesz frakcióvezetője simán felülbírálja a gránitszilárdságú Alaptörvényt

2017. november 04. - ashwood

6lstexic7xakkedls.jpegGulyás Gergely nagy ívben ejtett egy barnát az alaptörvényre, a vallásszabadságra és általában az állampolgári jogokra. Mindehhez persze lelkesen helyeselt a fidesznyilk bértollnok Bayer Zsolt. Szabadságjogok? Minek az?

"Magyarországon nem lesz mecset" – ilyen egyszerű ez, legalábbis Gulyás Gergely, a Fidesz frakcióvezetője számára. Vele szemben a mélymagyar Bayer Zsolt csak bőszen bólogatni tudott. Indoklás is van a jogvégzett Gulyástól: "Van ilyen kezdeményezés, egész egyszerűen világosan azt ki kell mondani, hogy a jelenlegi helyzetben mi úgy gondoljuk, hogy ez a saját biztonságunk szempontjából negatívumokkal járna. Sajnáljuk azt, aki ennek vesztese, de nem tudunk változtatni ezen az állásponton, mert ez nem csupán vallásszabadság kérdése, hanem egy ország biztonságának a kérdése is."

Tisztázzuk: Gulyás Gergely, bármit is gondol magáról, édes kevés ő ahhoz, hogy jogszerűen megakadályozza egy mecset építését Magyarországon. Ugyanis például a Magyarországi Muszlimok Egyháza egy jogerősen, a parlament által jóváhagyottan, legálisan működő egyház. S mint ilyen, az építési törvények és egyéb rendeletek betartásával, az Alaptörvényben meghatározott vallásszabadságával élve bizony akkor épít mecsetet, amikor kedve tartja. Ezt pedig – még – Gulyás szava sem írhatja felül.

Az uszítás iskolapéldája, amikor összekenik az iszlám vallást a fanatikus terroristákkal. Vélhetően habzó szájú keresztényüldözésről beszélne a jó Gulyás, ha mások azt vetnék fel: nem lehet templomokat és kolostorokat építeni, mert az inkvizíció csúnya dolgokat művelt. Esetleg azért, mert a papi pedofília leggyakrabban templomok környékén bukkan fel, ezért zárjuk be az összes templomot. Nem is beszélve a boszorkányégetésekről. Szemétdombra a kereszténységgel – már csak gyermekeink, asszonyaink és a magunk biztonsága érdekében!

Ilyet természetesen senki nem mond - akinek legalább két agysejtje is működik. Láthatóan Gulyás nem tartozik ezen körbe.

Magyarországon most is működnek mecsetek, és mégis, az egyetlen valódi terrorcselekményt, a körúti robbantást, egy rendes, fehér, keresztény, magyar ember követte el. Ő biztosan nem mecsetben radikalizálódott. Akkor ez újabb érv a templomok bezáratása mellett?

A felvetés másik aspektusa: Gulyás szerint érdemes lemondani az egyik legfontosabb alapjogunkról, a vallásszabadságról a – vélt – biztonság érdekében. És még miről lenne érdemes, frakcióvezető úr? Mit áldoztatna még fel velünk azért cserébe, hogy önök garantálják a biztonságunkat? Szólásszabadság? Gyülekezési szabadság? Még valami? Választójog? Mire is megyünk ezekkel, ha már halottak vagyunk, nem? Inkább mondjunk le mindenről, cserébe élhetünk – így tetszik gondolni?

Milyen élet lenne az?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4113174240

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Se mecset, se templom 2017.11.05. 17:06:37

Áll a vallási bál, mert Gulyás Gergely az Echo tv-ben kijelentette, hogy Magyarországon nem lesznek mecsetek. Azt nem tudni, hogy a kijelentése mögötti ténylegesen indok a nemzetbiztonság féltése, de az igen, hogy a lehető leghelyesebben teszi a kormán...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketeesfeher 2017.11.05. 13:40:11

@meszena: "Támogatom a célt."

Mondjuk senkinek fogalma sincs, mi lehet azzal a cél, hogy Gulyás Gergő hülyeségeket beszél.
Illetve nyilván a cél az, hogy minden magyar szarjon be, ha azt a szót hallja, hogy "mecset".
Szép cél. Bámulatos cél. Előremutató cél.
Várhatóan a kormányzat következő lépése az arab számok betiltása lesz. Visszatérünk a rómaihoz.
:)))))

Dickon 2017.11.05. 13:47:54

@taga20: Hát ki mennyire retteg és kinek mennyire éri meg rettegni. Láthatóan neki jobban megéri rettegni Sorostól, mint az ellenzékének Putyinovicstól. Rettegni is tudni kell...

Dickon 2017.11.05. 13:49:28

@feketeesfeher: Itt az idő, hogy szervezzünk egy tüntetést "Mecsetet minden településre!" címmel.

feketeesfeher 2017.11.05. 13:53:11

@Dickon: Miattam azt csinálsz, amit akarsz.

Engem meglehetősen hidegen hagy ez a veretes kormányzati ostobaságcunami.
Leginkább elsétálok előle, ha látom, hogy érkezik.

taga20 2017.11.05. 13:55:39

@Dickon: diki, én is tudnék rettegni közpénzből.

a geci a mi pénzünkből retteg, a ruszkik meg a mi pénzünket nyúlják le.

te egyébként mi a faszról beszélsz? gondolom a kondér körül lefetyelsz, azé vagy ekkora arc!

Dickon 2017.11.05. 13:57:22

@feketeesfeher: Nem szabad ilyen közönnyel viszonyulni ehhez. Példát kell mutatnunk. El kell érnünk, hogy minél több menekültet fogadjunk be és lássunk el, hogy Európa lássa mennyire meg- és kiérdemeltük az EU-s tagságot!

Dickon 2017.11.05. 14:01:49

@taga20: Látod, te Putyinovicstól rettegsz, hogy turkál a pénztárcádban és ezért kell a Tesco pénztárnál ott hagynod a bevásárlókocsi tartalmának felét, mert menet közben kilopja a fizetésedet. És ezen félelmed miatt keveset vásárolsz, így nem pörög a gazdaság és valaki ezen is biztos nyer...és ezek után már attól is retteghetsz.
Ez egy ördögi kör, egy mókuskerék, amelybe beléptél és te is hajtod már.

feketeesfeher 2017.11.05. 14:06:33

@Dickon:

Mondtam már.

Mérhetetlenül nem érdekel a kormányzati propaganda.
Már ezt az öt percet is kár volt arra szánnom, hogy evvel foglalkozzak.
Teljesen kidobott idő volt.

taga20 2017.11.05. 14:09:25

@Dickon: diki, hogy rohadnál meg! ez mi volt? ez egy szar volt!

szedd má össze magad magad, me kibasznak a pestikurváktól is, te anyaszomorító!:)

Dickon 2017.11.05. 14:15:40

@feketeesfeher: Én a helyedben kötnék egy biztosítást valamelyik nagy biztosítónál az időre, amit a blogföldön töltesz. Ha egy bizonyos szintet túllépne a kidobott és feleslegesen ráfordított időd, akkor fizetnének. Még jól is járhatsz így a kormányzati propaganda olvasásával.

Dickon 2017.11.05. 14:19:18

@taga20: Hétvége van. De ha kell megmutatom a kondéromat lefetyelhetsz ott kedvedre te is...persze ha le tudod küzdeni a Putyinovicsos rettegésedet, mert hát ki tudja mi van a kondér mögött...hát még a kondérban! A tárcádat ne hozd el, mert így legalább attól nem kell félned, hogy azt a kevés lóvét is lenyúlja tőled a Putyinovics. Hagyd otthon, biztos van valaki, akiben megbízol és vigyáz rá.

taga20 2017.11.05. 14:28:14

@Dickon: diki, hogy nyírjon ki téged a putyinmaffia, ahogy nyemcovot is.

mennyé anyádba te kibaszott ügynök!

Dickon 2017.11.05. 14:35:26

@taga20: Tehát az ügynököktől is félsz. Gondolom ezért nem lépsz ki a lakásból és kommentelsz napszámra. Chemtrail?
Ajánlanék egy zöldségkúrával egybekötött netmegvonást....úgy egy hónapra. Nem néznél tévét, így kikerülnél a HírTV-ATV-Echo aranyháromszög vonzásából. Csak az IzauraTV-t nézhetnéd. Nem olvasnál újságokat, csak könyveket. Pál Utcai Fiúk, Kis herceg, Harry Potter meg ilyenek...
Hidd el, helyre jönnél.
Okosabb nem lennél, de legalább nem fosnád le a bokádat esténként, mert a kerti tuja árnyéka Putyinovicsra hasonlít.

morpho 2017.11.05. 14:40:01

@$pi$: "Mohamed felesége 9 éves volt." Ezt honnan lehet tudni?

morph on deer 2017.11.05. 14:42:24

@Dickon:
“Itt az idő, hogy szervezzünk egy tüntetést "Mecsetet minden településre!" címmel.”

Felesleges!
Már készülnek a tervek, - Makovecz effendi után szabadon - és nagy nehezen már megtalálták kivitelezőt is, aki ezt a kiemelt fontosságú programot képes lebonyolítani: a Mészáros és Mészáros cég leány(!!!)vállalata - csadorban! - az újólag alapított “Nem-Zetthy Mina-Retek” lesz a kivitelező..!
Ugyancsak ők fogják üzemeltetni a minden mecset mellé kötelezően telepítendő, a “Nagy Durranás” üzletlánc tagjaként működő “Nemzetthy Fegyver- és Robbanószer” boltot is, szigorúan csak tizennyolc éven felüli vásárlók számára.

Pharaon büszke lenne, ha látná!
(Sebaj, majd kap róla fotókat, ha már így hozta a sors, hogy el kellett tűnnie..;))

Dickon 2017.11.05. 14:45:39

@morpho:

"...Aisha mindössze 6 éves volt, mikor Mohamed feleségül vette, és 9 éves mikor konzumálta (elhált) véle (azaz meggyalázta). Mohamed már elmúlt 50 éves, mikor Aishát feleségül vette. Ez a megtörtént eset rendkívül jól van dokumentálva a hádiszokban , maguk a mohamedánok által szégyentelenül leírva, és ismereteink bővítésére néhány bejegyzést említenék a sok közül:
Sahih Bukhari 5.236. Hisham apja mondá: „Khadija három évvel korábban halt meg, hogy a Próféta Medinát elhagyta. Úgy valahogy két évig tartózkodott ott, mikor feleségül vette a hat éves Aishát és házasságát konzumálta véle, mikor az kilenc éves lett.”
Sahih Bukhari 7 kötet, 62, 88. fej. Ursa mondá: „A Próféta megfogalmazta (a házassági szerződést) Aishával, amikor az hat éves volt és elhált vele, mikor az kilenc éves lett, és (Aisha) vele maradt a haláláig.” Továbbá; Sahih Bukhari 7 kötet, 62, 65 fej.
Sahih Bukhari, 8 kötet, 3310 fej. Aisha beszéli: „Aisha (legyen Allah örömére) mondja: Allah Apostola (áldott legyen neve) feleségül vett, mikor én hat éves voltam, és házába fogadott, mikor kilenc éves lettem.”
Ezt ismétli: Sahih Bukhari 7, kötet 62, 64 fej.
Sahih Bukhari 8 könyv, 73, fej. 151. Aisha beszéli: A próféta jelenlétében játszottam babáimmal, és a barátnőimmel szintén sokat játszottam. Mikor allah apostola meglátogatott a szobámba, elbújtak, de ő előhívta őket, hogy mindnyájan együtt játszunk.”

morph on deer 2017.11.05. 14:46:10

@morpho:
“Ezt honnan lehet tudni?”

Honnan, honnan! Hát ő mondta!
Miért, Matuzsálem meg 960(?), mi ezzel a baj?
:D

morph on deer 2017.11.05. 14:49:35

@Dickon:
“...de ő előhívta őket, hogy mindnyájan együtt játszunk.”

De csak azért, mert már Arany János is megmondta:
“Jobb ízű a falat, ha mindnyájan esznek”

Dickon 2017.11.05. 14:50:58

@morph on deer: Jani Bácsi is egy ínyenc volt.

taga20 2017.11.05. 14:56:47

@Dickon: diki diki, hogy rohadnál meg, de jól nyomod:)

nem foglak tudni legyőzni, profibb vagy.

Janossz 2017.11.05. 14:59:40

"Szaúd-Arábiában letartóztatták a királyi család több tagját

A 11 herceg ellen korrupció a vád. Őrizetbe vettek 30 volt és négy jelenlegi minisztert is."

Biztos, hogy mindenben olyan szar hely az arab világ?

Dickon 2017.11.05. 15:03:37

@Janossz: Azonnal költözz oda! Vidd a nejed és az anyósodat is. Az anyóstól így könnyen megszabadulhatsz, mert valahol az utcán elcseréled egy hasonlóan lefátyolozott és becsomagolt nőre. Persze ez lutri, mert a Tesco-s szaloncukorról is csak akkor derül ki, hogy jó-e, ha kicsomagolod és megkóstolod.

nem várt fordulat 2017.11.05. 15:14:25

Vicces, hogy megint nem a lényegről beszéltek. Szarnak ők az iszlámra nagy ívben, akárcsak a kereszténységre.

Ha holnap Irán megtolná őket 3e milliárddal, kötnének valami paktumot, hogy Iráni cégek jönnek ide és magyar cégek építenének ott mindenfélét, gomba módra nőnének ki itt a mecsetek és máris hindu bevánorlókról lenne szó.

Semmi más ez, csupán szavatszerzés, tábor egyben tartás, terelés.

Közben gőzerővel folyik a közpénzek hazatalicskázása.

taga20 2017.11.05. 15:15:09

@Dickon: azt ismerjük, hogy pénz számolva, asszony verve.

remélem nincs családod, me rábasznának:))

Dickon 2017.11.05. 15:22:31

@nem várt fordulat: A fene egye meg. A blogger ezt tolta elénk...hát valami hasonlóról dumálunk, vitatkozunk. Ha lesz talicskázós és szavazatszerzős bolgbejegyzés, akkor majd arról beszélünk.
Faszom! Jó lenne, ha minden bolgbejegyzés elején beírnád, hogy miről beszéljünk és hogy miről akarják elterelni a figyelmünket, hogy ne arról beszéljünk, miközben arról beszélünk, amiről ők szeretnék, hogy beszéljünk.

taga20 2017.11.05. 15:32:42

@Dickon: azé abban megállapodhatunk, hogy a közpénzek hazatalicskázása nem szép dolog!

és hogy mészaroslölö a legnagyobb király, az nincs rendben, de nagyon?

Janossz 2017.11.05. 15:35:41

@nem várt fordulat: Persze.
Meg a húszezer kötvény-letelepedőről se szeretnek beszélni, ha csak negyede iszlám országból való, ha azok közül csak húsz úgy gondolja, hogy egy ilyen kötvénnyi pénzt befektetne templomba, abból már pofás kis mecset lesz.
Ahogy itt mennek a dolgok, persze majd Kisebbségi Kulturális és Képző Központ lesz, az ellenség megtévesztésére.
Majd, ha elkészül, felteszik a félholdat a tetejére. Kisvárdán már működik a modell.

nem várt fordulat 2017.11.05. 15:37:25

@Janossz: "majd Kisebbségi Kulturális és Képző Központ lesz" :)) Soros pénzéből :)

Dickon 2017.11.05. 15:39:39

@Janossz: Miért probléma ez?
Amúgy is le kell tudni a menekültkvótát. Hát ezek a "szegény" fizetős menekültek lesznek azok. És mecset kell. Ez nem vitás és nem is kérdés, mert szabad vallásgyakorlás van és ha nem engedjük, hogy egy muzulmán menekült naponta ötször, a megfelelő helyen, kelet felé leborulva megfejelje a földet, akkor jönnek Soros civiljei és lesz nemulass!

Dickon 2017.11.05. 15:40:32

@nem várt fordulat: Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén!
:DDDDD

Janossz 2017.11.05. 16:02:05

@Dickon: Te mit kötözködsz itt? Nem velem vitatkozol.
Akkor még egyszer:
"Orbán Viktor miniszterelnök azt mondta, Magyarországon sok fizetős, javarészt vallásos külföldi diák van, akik nem tudják hol gyakorolni vallásukat. Ők elég komoly összegeket fizetnek, van olyan vidéki egyetemi város, amelyet jószerivel az arab világból érkező diákok tartanak fönn. De azt is hozzátette, hogy hivatalosan még nem tárgyaltak a mecsetről, azonban foglalkozni kell vele."

Isten kegyelméből Magyarország Miniszterelnöke mondta, nála reklamálj!
Hogy melyik vidéki egyetemi város él az arab diákokból, azt is tőle kérdezd, nekem lövésem nincs, mire gondolt.

Dickon 2017.11.05. 16:07:11

@Janossz: Nem vitás, hogy minden egyetemi városnak kapnia kell egy mecsetet. Ezek később úgy is jól jönnek majd, amikor a menekültkvótát teljesítenünk kell. Úgy, ahogy Európának, úgy nekünk is szükségünk van ezekre a képzett, több nyelvet beszélő menekültekre. És ahhoz, hogy nem menjenek tovább Nyugat-Európa felé, mindent biztosítani kell nekik, kezdve például egy mecsettel, hogy nálunk maradjanak.

HaD 2017.11.05. 16:17:38

Ezek az "ügyes" zsidó gyerekek Mo.-on jól lenyomták a nép torkán a trükkjüket...mindenki az arabokat utálja miközben ezek kilopják a nép szemét...ügyes ahogy khon bácsi mondaná.
Ez a gulyás ezzel a zsidó pofával gondolom kurvára meglepődik ha a zsinagógáik létét kérdőjelezik majd meg...a fszért nem veszi fel a kipáját mikor pofázik,úgy legalább kiállhatna a népe mellett...ja hogy ahhoz gerinc kellene????

nem várt fordulat 2017.11.05. 16:22:26

@Dickon: "amikor a menekültkvótát teljesítenünk kell"

Most arról a kb. 1300 emberről beszélsz, melyek menekültjogi státuszának elbírálását maga a magasságos viktor írta alá?

Janossz 2017.11.05. 16:23:30

@Dickon: Azért nem könnyű nektek sem...
Naponta figyelni a szélirányt, áramlatokat. Mert ahogy 2015-ben a Főni szavaira nem volt ellenkezés a saját táborban, úgy most sincs az ifjú padavanéira.
De mi van, ha szétagitálod itt magad, fáradságos munkával, aztán szerdán bejelenti a Szijjártó, hogy mégis csak akarunk mi ide egy szép nagy mecsetet Budapestre??
És mindig is akartunk! Punktum. Kegyvesztett leszel?
Visszaadod a trafikokat, vagy mi?

HaD 2017.11.05. 16:23:57

@Dickon: Cimbora a talmudból nem idézne ide??? Abban is aztán remek dolgok vannak ez ügyben kifejtve!!!! Meg gulyás vagy mi ezeknek az eredeti nevük biztosan értené is...meg gyurcsány haver meg orbán haver....

Dickon 2017.11.05. 16:24:54

@nem várt fordulat: Lesz ez még több, sokkal több is.

nem várt fordulat 2017.11.05. 16:25:52

@Dickon: Miért lenne? Mi kötelez minket rá, hogy legyen?

Dickon 2017.11.05. 16:28:58

@Janossz: Lesz mecset Budapesten is. Miért hiszi mindenki, hogy meg lehet úszni a brüsszeli diktátumokat. Be kell fogadnunk? Be. Kell nekik mecset? Kell.
És igen. Jelen pillanatban az van, hogy mindenki, igen, mindenki szeretné, ha befogadnánk az előírt számú menekültet. Sőt! Többet is.

Dickon 2017.11.05. 16:29:36

@HaD: Azért kibasznának innen. Ilyen bátor még én sem vagyok.

Dickon 2017.11.05. 16:33:01

@nem várt fordulat: Az EU fog minket erre kötelezni. És még nem volt olyan, amit az EU-nak meg ne tettünk volna. Sőt! Igyekszünk a terveket és a számokat túlteljesíteni. Ez ilyen becsípődés, szövődmény, ami a módszerváltás előtti időkből marad ránk.

Janossz 2017.11.05. 16:34:03

@Dickon: Ja, akkor ez most a híres pávatánc?
Szeret, nem szeret, egy kicsit, igazán...Felnőhetnétek már.

morpho 2017.11.05. 16:37:17

@Dickon: Értem, tehát a prófécia meg a korán. Bocs, de ez szerintem mese. A legkisebb királyfi meg 6 évesen indult útnak hamuba sült pogácsával. Egyébként akár igaz is lehet. A középkorban a királyok gyermekeit sokszor csecsemőkorukban elígérték és /vagy férjhez adták. Ja és ezek keresztény királyok keresztény gyermekei voltak. Hatalmi játszmának hívták amúgy. És? Ez kit érdekel? Ebből pedofil vonulatot levonni enyhén szólva is röhejes és akkor még ki sem röhögtem rendesen az egészet! :) Ezzel szemben a pedofil papok most fajtalankodnak gyerekekkel a 21.században, a dolog dokumentálva van. Javaslom megtekinteni a Spotlight című filmet. A pápa bocsánatot is kért az egész miatt, na nem mintha ezzel beljebb lennénk! Kezét lábát törném el a plébánosnak, ha a gyerekem közelébe figyelne! Az hatékonyabb módszer, mint az utólagos bocsánatkérés. A legdurvább az volt, amikor felnőtt papok nem értették, hogy mi a gond az egésszel, hiszen velük is ezt csinálták ministráns korukban, azt gondolták, hogy ez így normális! Agyfasz! De egyébként ezt egy mesehős 9 éves felesége tényleg ellensúlyozza! A példa több mint kitűnő! Egyébként rákerestem és jellemzően szélsőséges iszlám és migránsellenes blogokon lehet megtalálni az általad beidézett szövegrészt.

HaD 2017.11.05. 16:42:55

@Dickon: Mihez is kell egy ilyen fecsegő blogon "bátorság"? Figyel a negytesó,tesó? Ez csak amolyan délután provokáció...nyugi:)

nem várt fordulat 2017.11.05. 16:43:13

@Dickon: "Az EU fog minket erre kötelezni."

Ja, most már értem. Tehát, te ilyen látnok vagy és tudod, mi fog történni a jövőben. Főleg annak fénében, hogy már rég elvetették a kötelező kvóta ötletét, akkor volt az ellenállás a tagországok részéről.

Leülhet, egyes, sima provokátor vagy.

"Jelen pillanatban az van, hogy mindenki, igen, mindenki szeretné, ha befogadnánk az előírt számú menekültet. "

??? Ki szeretné ezt? Senki nem akar mindenfél jött mentet beengedni.

Azonban a hatalmas kereszténységben azért érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy bizony, néhány menekültet, akik nem egyenlőek a gazdasági migránsokkal (akikkel amúgy nincs baj, ha fizetnek, lett légyen az akár bűnőző), igenis szolidaritásból be kéne.

morpho 2017.11.05. 16:43:15

@morph on deer: Már ne is haragudj, de Matuzsálem tényleg 960 volt. Magam is ott voltam a temetésén, ahol Yoda mester nekrológjában elmondta, hogy még ma is emlékszik, amikor összevesztek Matuval az óvodában mert mindketten Aishába voltak szerelmesek, de a lány később Mohamedet választotta. Szóval azt mesélte Yoda, hogy Aisha a közös nőjük volt. Úgy volt közös, hogy egyiküké sem volt :)

Dickon 2017.11.05. 16:44:57

@morpho: Az arab világban egy 13 éves lányt simán férjhez adnak egy 50 éves férfihoz, aki...
No most a kérdés az, hogy ezek után Európában toleráljuk a papok mocsokságait azért, hogy elfogadjuk az arab világ mocsokságát, vagy mind a két szemétséget elküldjük a picsába, tiltjuk és elkövetőit büntetjük.
Szerinted melyik legyen? Mennyire legyen politikailag korrekt a relativizálás?

HaD 2017.11.05. 16:46:11

@morpho: ..és a talmudot nem sikerült ideidéznie e mesternek...gondolom arra nem kapott megbízást gúúúúlyás vagy gutmann/gruber/grünstein/groberg elvtárstól:)

Dickon 2017.11.05. 16:46:37

@Janossz: Gerinces, egyenes és őszinte kormányt, kormányzást vársz? Felnőhetnél végre. Ez még a nagybetűs Nyugaton sem mindig jön össze...

Dickon 2017.11.05. 16:47:34

@HaD: Hát idézd a Talmudot...ha mered. Én gyáva vagyok ehhez.
:)))

Dickon 2017.11.05. 16:51:12

@nem várt fordulat:
Ez hazugság. Közvéleménykutatások, nyugati felmérések és a civil szervezetek adatai alapján Európa lakossága, és így mi is, egyáltalán nem elutasító. Túlnyomó többségben vannak azok, aki támogatják a menekültek befogadását és sokan, bizony nagyon sokan korlátozás nélkül. Sokszínű Európára van szükség. Merkel mami is így mondta...

Janossz 2017.11.05. 17:19:33

@Dickon: „Akár 3-5 éven belül reális opció lehet kínai, vietnami, indonéz és pakisztáni vendégmunkások szerződtetése, hogy megoldják a magyarországi építőipari cégek munkaerőhiányát.” Scheer, Market-vezér.

Kifejtenéd itt röviden, hogy egy indonéz, vagy pakisztáni muszlim mivel különb egy szírnél?

HaD 2017.11.05. 17:30:09

@Dickon: Lásd Istózy Győző...esetleg Luzsénszky Alfonz...jó szórakozást!!!!

2017.11.05. 17:30:58

Szerintem, a fideszes zombik retardáltak. Ott lóg a parlamenten egy nagy világoskék muszlim zászló: ameddig félholdas zászlót lebegtet a szél a parlamenten, addig egy kalap szart sem ér a migri ellenes kampány.

HaD 2017.11.05. 17:31:35

@Dickon: Lásd Istóczy Győzőt esetleg Luzsénszkyt...jó "szórakozást"!!!!

morpho 2017.11.05. 17:37:36

@Dickon: Mi köze van a pedofil papoknak az iszlámhoz? Az előbb is ezt kérdeztem, de handabandázol! A pedofília bűncselekmény a legtöbb országban.

@HaD: A talmudot szerintem senki nem akarta idézni, mint ahogy a relativitás elméletet és a Tihanyi Apátság alapítólevelét se!

Jakab.gipsz 2017.11.05. 17:37:52

Gulyás Gergelynek igaza van, ne legyenek mecsetek Magyarországon.

A lelkiismereti és vallás szabadság fogalmát pedig nem árt óvatosan körültekintően kezelni, mert túlságosan könnyű vele vissza élni. lásd, Jim Jones atyát, Tibi atyát Szcientológiai egyházat, akik pénzért árusítják a tudást.

Nem fogom megdicsérni a kannibált mert szépen szervírozta fel a vacsorát.

Az iszlám belső gyűlölködését feleslegesen ne importáljuk.

Aki pedig nem akar egy keresztény kultúrától tanulni az ne jöjjön ide.

Megleszünk a pénzük nélkül is. Mint ahogyan a "bankár demokrácia" nélkül is ellehet boldogulni.

Lengyel 2017.11.05. 17:46:36

@Brix: Egyszerűbb lenne minden vallást betiltani, de azokat azonnal, melyek emberéleteket követeltek a múltban.

Hehe64 2017.11.05. 17:46:38

"az egyetlen valódi terrorcselekményt, a körúti robbantást"
Igen, ez ma Magyarország. A 9 merényletet a romák ellen meg nem emlegetjük...

Janossz 2017.11.05. 17:54:54

@Jakab.gipsz: Már csak te hiányoztál ide, Nagyeszű!
Akkor próbáld meg ezt a feladatot, jó? (Haver úgy látszik, másfele jár már.)

Kifejtenéd itt röviden, hogy egy indonéz, vagy pakisztáni muszlim mivel különb egy szírnél? (Merthogy azokat hoznátok, számolatlan)

$pi$ 2017.11.05. 18:02:51

@Janossz: "A rettegésed, az a dedós. Az országban évtizedek óta ezrével élnek muszlim vallásúak. Orvosok, mérnökök, mezőgazdászok. Se robbantgatni, se téríteni nem szoktak. "

A gárda sem robbantgatott, mégis betiltották őket, mert félelmet keltettek. Ezt nem tudod kimagyarázni, ne is erőlködj.

Mondjuk vicces, hogy akkoriban a liberálkommandó egyhangúlag követelte, hogy tilsák be, mert félelmet keltenek, most meg egyhangúlag hülyéznek mindenkit, hogy nincs ok félni. Ilyen az, amikor mindent ideológiai szemüvegen keresztül néznek.

Janossz 2017.11.05. 18:10:29

@$pi$: Már megbocsáss tanult barátom, de én még a büdös életben nem láttam arab származású orvosokat, mérnököket, miegyebeket talpig fekete katonaruhában,, Martens bakancsban masírozni magyar utcán.
Ha neked vannak vannak ilyes élményeid, akkor talán igazad is lehetne, de hát a gárdistáknak se a vallását tiltották be, úgyhogy mégis csak hülyeséget beszélsz...
Az meg, hogy az ágy alá bújsz, ha meglátod Omar Sherifet valami filmben, hát a te sajnálatos problémád. Fóbiának hívják.

ulpius66 2017.11.05. 18:12:36

"Nem kellenek mecsetek!" - mondta a Fidesz frakcióvezetője.

Azt azonnal kétségbe vonta Esvúd a ballibsi újságíró!

Esvúd NEKED VAN IGAZAD!

KELLENEK A MECSETEK MAGYARORSZÁGON!!!!!!!!!!!!!!!

Singerkém 2017.11.05. 18:43:35

Ide nézzetek balfaszok!

www.zeit.de/politik/ausland/2009-11/schweiz-minarett-referendum

Azok a rohadt náci svájciak betiltották a mecsetek építését.... Bazzeg és senkinek sem tűnt fel....

kunzoo 2017.11.05. 18:46:38

@Singerkém:
Szervezzünk népszavaszást svájci mintára. Szervezzünk határőrséget USA mintára. Kerítést spanyol mintára.

$pi$ 2017.11.05. 19:46:00

@Janossz: "de én még a büdös életben nem láttam arab származású orvosokat, mérnököket, miegyebeket talpig fekete katonaruhában"

Logikus. Amikor a te kedvenceid félnek, akkor be kell tiltani a masírozást. Amikor olyanok félnek, akiket nem kedvelsz, azokat ki kell gúnyolni. Korrekt.

Hát én meg nem láttam gárdistákat a tömegbe hajtani teherautóval. ;)

morpho 2017.11.05. 19:47:37

@Singerkém: Te és a svájci alkotmányban mi van a erről? Azt is belinkelnéd? Köszi!

MIx 2017.11.05. 19:50:07

A gyűlölet karmesterei megint bedobtak egy témát, amin 2 bites agyúak rágódhatnak.

morpho 2017.11.05. 19:51:34

@$pi$: Mellébeszélsz és csúsztatsz! "Hát én meg nem láttam gárdistákat a tömegbe hajtani teherautóval" Miért, mást már láttál buta narancskullancs? Láttál Magyarországon bárkit is tömegbe hajtani? Te vagy az egyik legnagyobb seggfej narancskullancs itt a blogtérben, bármilyen néven is csapatod! Úgy hazudozol, mint a vízfolyás, folyton relativizálsz és olyan ostoba vagy, hogy egy vödör szén vakuvillanás hozzád képest!

Világít a torony 2017.11.05. 19:51:46

A bloggernak teljesen igaza van. Gulyás nem vonhatja meg egy állam által elismert közösség elkotmányban is biztosított jogát. Még akkor sem, ha a fidesz vakhangyái agyfaßt kapnak már a gondolattól is. A sok vidéki pedig azt sem tudja miről van szó. Ha van benne migráns szó vízszintesen rángatják a burájukat. amennyiben nincs, úgy függőlegesen és közben egyetértően hümmögnek. Az is a fideszes kormánygenyákra jellemző, hogy ezt is tömeghisztéria keltésre használja fel, nem pedig háttér megbeszélésen egyeztetnek a magyarországi muszlimokkal, hogy a helyzet bonyolultságára való tekintettel, most nem kellene mecset építésbe fogni.

ulpius66 2017.11.05. 19:54:21

Teljesen világos a ballibsi álláspont.

A magyar állampolgároktól vonjuk meg a szavazati jogot, de építsünk mecseteket!

Janossz 2017.11.05. 19:54:29

@$pi$: Téged nem nagyon kell kigúnyolni, megteszed magad.
Akkor most neked is felteszek egy egyszerű kérdést, jó? A sporttársak megfutottak tőle, de te olyan okosabbnak tűnsz...:-)
Kifejtenéd itt röviden, hogy egy indonéz, vagy pakisztáni muszlim mivel különb egy szírnél? (Merthogy azokat hoznátok, számolatlan)

ulpius66 2017.11.05. 20:00:52

Kedves ballibsi elvtársak!

Javaslom kezdeményezzetek NÉPSZAVAZÁST a mecsetépítések érdekében!
(az ellen a mocskos fideszesek ellen akik NEM AKARNAK MAGYARORSZÁGON MECSETEKET ÉPÍTENI....)

2017.11.05. 20:02:42

Látszik hogy fiatal vagy, 1991 dec. 23.-án mi történt ha szerinted a körúti robbantás volt az első terrorcselekmény?

morpho 2017.11.05. 20:02:48

@ulpius66: Én meg azt javaslom, hogy hagyd abba ezt a kommentelést mára. Részeg vagy!

morpho 2017.11.05. 20:03:41

@Sztavrosz7: Az orosz zsidók robbantására gondolsz?

2017.11.05. 20:07:18

@morpho: " az egyetlen valódi terrorcselekményt, a körúti robbantást," -csak erre reagáltam.

ulpius66 2017.11.05. 20:09:45

Egyebekben annyira, de annyira égető kérdés ez az "épüljön-e mecset Magyarországon?" hogy mán erről szól az egész ballibsi sajtó!!!

ha teszem azt, a Gulyás azt nyilatkozta volna, hogy JÓ VOLNA, HA ÉPÜLNÉNEK MAGYARORSZÁGON MECSETEK... AKKOR most arról böfögne aZ EGÉSZ ballibsi sajtó, hogy nehogy mán épüljenek itten mecsetek, nem elég, hogy a letelepítési kötvénnyel bejött egy csomó muzulmán, a Fidesz még mecsetet is akar nekik építeni...NEM KELLENEK A MECSETEK!!!

2017.11.05. 20:10:20

Egyébként meg szokás szerint hazudik a propagandista féreg, mert Magyarországon már van mecset!

2017.11.05. 20:11:40

@ulpius66: Talán jó lenne ha a fidesz abbahagyná a közpénz osztogatást az építési beruházások kapcsán. Inkább ne építsen már semmit, mind jobban járunk.

ulpius66 2017.11.05. 20:12:14

@morpho: "@ulpius66: Én meg azt javaslom, hogy hagyd abba ezt a kommentelést mára. Részeg vagy!"

Ja, de én holnapra kijózanodom!

Te meg maradsz ilyen ész és értelemnélküli vadbarom, amilyen ma is vagy!

morpho 2017.11.05. 20:12:33

@Sztavrosz7: Nyilván nem egy 26 évvel ezelőtti történetre gondolt a poszter, hanem a jelenre. Amióta megy a kormányzati migráncsozós, terroristázós, sorosozós kamukampány, azóta nem volt más. Még a romagyilkosságok is kimaradtak, pedig az is terrortámadás volt.

morpho 2017.11.05. 20:15:02

@Sztavrosz7: Főleg stadiont ne!

@ulpius66: Lehet vadbarmozni, csak akkor vonatkoztatni kéne valamire. A puszta létemre nem lehet ez van sajna. Nem kell ám magad sokkal nagyobb seggfejnek feltüntetni, mint amekkora vagy , pláne így részegen!

ulpius66 2017.11.05. 20:17:08

Kedves ballibsi elvtársak!

Erről a mecsetépítési témáról előbb kérdezzétek meg a liberál-fasiszta SoroSS-elvtársat!

Úgyis az ő szava dönt!
(egyebekben szerintem nem túl sok pénzt adna a mecsetépítésre.... talán a zsinagógákra!!!!)

ulpius66 2017.11.05. 20:20:57

Egyebekben meg igazatok van!

Épüljenek mecsetek!

Sőt, vezessük be a sariát!

Még sőtebb, vezessük be a többnejűséget!

ulpius66 2017.11.05. 20:24:17

Bármiról van szó, de TÉNYLEG BÁRMIRŐL, ha a Fidesz "A"-t mond az egész ballibsi bagázs "B"-t!!

Ha erre a Fidesz mégis "B"-t mond, az egész ballibsi bagázs azonnal az "A"-t követeli!!

Annyira édes!

élveteg 2017.11.05. 20:33:59

Nem is értem Itt van egy kis hír

"A Budapesti Zsidó Hitközség Rabbisága határozottan tiltakozik, ama tény ellen, hogy az Országos Zsidó Egyetem, illetve a Budapesti Zsidó Hitközség Scheiber Sándor utcai zsinagógakörzete mellett néhány méterre, a Jótékonyság és Béke Alapítvány fennhatóság alatt egy muszlim imaközpont épül."

"Felszólítjuk a Józsefvárosi Önkormányzatot és Magyarország Belügyminisztériumát, hogy mihamarább tegyen ezen áldatlan állapot megszüntetéséért"
- írják közleményükben. "

www.atv.hu/belfold/20160829-epulo-muszlim-kulturkozpont-tiltakozik-a-mazsihisz

Hogy is van ez? Ha idősebb tesóink mellé akarnak telepíteni valami muszlim imaközpontot az áldatlan állapot Miért is ?

Janossz 2017.11.05. 20:37:41

@$pi$: Te se tudod a megoldást, pedig pofon egyszerű...
Minek is állok le ilyenekkel, tudnám!!
Na, jó éjt, Troll!

morpho 2017.11.05. 20:43:37

@ulpius66: Attól, hogy valamivel valaki nem ért egyet, még nem jelenti azt, hogy a vele pont ellentétes dologgal meg egyetért, vagy azt tartja kívánatosnak. De ezt te is tudod, úgyhogy menj haza, részeg vagy!

kunzoo 2017.11.05. 20:46:37

@élveteg:
Ez a "védett állat lelegeli a védett növényt" esete a B1 blogvilágban.

morpho 2017.11.05. 20:49:08

@élveteg: Látod, mennyi gondot okoznak az egyházak? Én betiltanám az összeset a picsába! A katolikusokat is! Nem, nem a vallást tiltanám be, hanem a kártékony egyházakat. A kettő nagyon nem ugyanaz!

kunzoo 2017.11.05. 20:55:14

@morpho:
Már megbocsáss de az EU legalább részben a hazánk. Ott meg úgy néz ki a dolog: Összefüggő muszlim közösség: van terror (szinte mindegyikről kiderül hogy buzgó mecsetbejáró) Ahol nincs ilyen zárt muszlim tömb ott meg nincs ilyen baj.

A terrort elutasító muszlim tüntetés kudarcba fulladt érdeklődés hiányában.

Hamisan érvelsz azzal hogy itt nincs ilyen jellegű terror hisz (még) nincs is ilyen zárt közösség. Ezek pont egy mecset-radikális imám-Korán iskola környéken alakulnak ki.

morpho 2017.11.05. 21:14:04

@kunzoo: "Hamisan érvelsz azzal hogy itt nincs ilyen jellegű terror hisz (még) nincs is ilyen zárt közösség."
A kormányzat érvel hamisan, amikor ezekkel a terrorcselekményekkel riogat, hiszen nincs is ilyen zárt közösség és nem is költözik Magyarországra egy kibaszott muszlim sem, míg a magyarok legértelmesebbjei elhúznak külföldre. Ők nem félnek aterrortól, mert az nem visszatartó erő. Ők nem hülyék! Egyébként meg semmi bizonyíték nincs arra, hogy a radikalizálódás alapja egy mecset lenne. De mondom én az összes egyházat betiltanám a picsába! Szerencsére visszaszorulóban vannak világszerte!

kunzoo 2017.11.05. 21:21:21

@morpho:
Ha a muszlimok nem is gondolják így, sokan Brüsszelben igen. Lásd kvóták, (amik nincsenek is ugye?) ráadásul ezeket szeretnék automatikussá tenni. A svédek már szerettek volna ide visszaküldeni bevándorlókat arra hivatkozva hogy itt lépték át az EU határát először. Szóval lehet hogy csak idő kérdése hogy legyenek.

morpho 2017.11.05. 21:37:36

@kunzoo: Nem fognak ide senkit küldeni, és nem is akar jönni senki. Ha valakit erőszakkal idehoznának, 24 órán belül hagyná el az országot. Ez egy jelentéktelen szar hely, ahonnan még a magyarok is elhúznak. Ráadásul oda, ahol vannak muszlimok és van terrorizmus, de leszarják. Leszarják, mert nem érinti őket. A lottó ötösre nagyobb esélyük van, mint belefutni egy robbanásba. Pont leszarják, az életszínvonal, a működő egészségügy és oktatás sokkal fontosabb nekik. Naná! Ők nem hülyék! Itt csak a szerencsétlen behülyített agyhalott nénikék rettegnek a mecsetektől, akiket a fidesz beszopatott, miközben életükben se migránst, se mecsetet, se Sorost nem láttak és nem is fognak soha! Röhejes és végtelenül primitív, amit ma Magyarországon a fidesz művel!

$pi$ 2017.11.05. 22:25:22

@Janossz: "Kifejtenéd itt röviden, hogy egy indonéz, vagy pakisztáni muszlim mivel különb egy szírnél? (Merthogy azokat hoznátok, számolatlan) "

Én mikor mondtam olyat, hogy pakisztániakat akarok betelepíteni? Normális vagy?!

Singerkém 2017.11.06. 06:42:17

@morpho: Természetesen.

Ugyan svájci jogtárral sajnos nem rendelkezem, de talán a wiki is jó lesz, ami a "Schweiz + Verfassung + Religionsfreiheit" szavakra a következőket dobta:

(ha nem beszélnél németül, akkor ajánlom a translate.google.com -ot)

"„1Die Glaubens- und Gewissensfreiheit ist gewährleistet.
2Jede Person hat das Recht, ihre Religion und ihre weltanschauliche Überzeugung frei zu wählen und allein oder in Gemeinschaft mit anderen zu bekennen.
3Jede Person hat das Recht, einer Religionsgemeinschaft beizutreten oder anzugehören und religiösem Unterricht zu folgen.
4Niemand darf gezwungen werden, einer Religionsgemeinschaft beizutreten oder anzugehören, eine religiöse Handlung vorzunehmen oder religiösem Unterricht zu folgen.“"

de.wikipedia.org/wiki/Religionsfreiheit_in_der_Schweiz

Oszt láss csodát: mégsem engednek mecsetet építeni.
süti beállítások módosítása