B1 blogcsalád



Nem hibáztatható mindenért a kormányzat hazug propagandája

2017. augusztus 03. - ashwood

585922_agymosas_a_megyei_lapokban.jpgAmikor az ellenzék saját kudarcaiért kizárólag a mindent eluraló kormánypropagandát tartja felelősnek, épp a szükséges munka elvégzése alól menti fel magát.

Aki mindezt elhiszi, hogy:

– Mészáros Lőrinc a saját tehetségéből lett négy év alatt az ország ötödik leggazdagabb embere,

– Tiborcz István, Garancsi István, Habony Árpád, Andy Vajna és társaik nem a NER kegyéből, hanem saját erejükből váltak azzá, akik ma lettek,

– Simicska Lajos nem a Fidesz, hanem a Jobbik oligarchája,

– Magyarország egyetlen problémája a menekült-válság,

– Soros György a magyar nemzet létére tör,

– a vizes vébé szinte ingyen volt,

– a pártkatonák az ellenőrző intézmények élén függetlenül végzik a dolguk,

– Magyarországon még mindig mindenki egyenlő a jog előtt,

– Magyarországon politikai kapcsolatok nélkül is lehet érvényesülni,

– az ügyészség nem politikai megrendeléseket teljesít,

– mindenki azonos eséllyel indul a közbeszerzéseken,

– jogvédő civil szervezetek bármiben akadályozzák a kormányt,

– nincs szükség színes, plurális médiatérre,

– az állam nem saját holdudvarát tömi ki hirdetési pénzekkel,

– a nemzeti konzultáció valóban nemzeti és konzultáció,

– a menekült-ellenes népszavazás érvényes lett,

– csak és kizárólag az ellenzék lehet korrupt,

– a letelepedési kötvényeken nem Rogán haverjai híztak még zsírosabbra,

– szükség van ennyi stadionra,

– csak azok támadják a felcsúti kisvasutat, akik irigyek,

– a kormány többet és többet költ az oktatásra,

– a fiatalok kalandvágyból hagyják el az országot,

– növekszik Magyarország versenyképessége,

(és a felsorolás még sajnos rettenetesen hosszan folytatható)

az nem elmebeteg – vagy ahogy Bencsik elvtárs jellemezte a nem kormánypropaganda oldalak olvasóit: agyilag és lelkileg sérült emberek. Aki ezt gondolja, épp annyira lenézi a vele nem egyező világképű polgárokat, mint Bencsik – miközben az egykori népszabadságos pártélet rovat munkatárs sértő és vérlázító szövegein imád megsértődni. Aki lehülyézi a Fidesz szavazóit, az csak ellen-Bencsik, kontra-Bayer. A tükörből néz vissza rá minden megvetett narancs-zsurnaliszta.

Amikor az ellenzék saját kudarcaiért kizárólag a mindent eluraló kormánypropagandát tartja felelősnek, épp a szükséges munka elvégzése alól menti fel magát. Ja kérem, széllel szembe nem lehet...

Sokkal inkább az a kérdés: miért akar legalább 2 millió ember inkább Orbán Viktornak hinni - és mindent elhinni -, mint a saját szemének? Miért nem képes az ellenzék egyetlen ereje sem még csak megközelíteni se egy látványosan és velejéig korrupt, a kommunizmus legsötétebb időszakát idéző ellenségképekkel operáló, az EU-ban egyre jobban elszigetelődő kormányt.

A társadalom nem változott meg gyökeresen - sajnos - '94 vagy 2006 óta. És Orbán sem lett harciasabb - mindig is ellenzékben politizált, nem zavartatva magát attól az apró ténytől, hogy kormányon van. (2010-es ciklusában első sorban az "elmúltnyolcév" ellenzéke volt, e mellé építette fel lassan az újabb ellenségeket, elsősorban Brüsszelt. A menekült-ellenesség sem más valójában, mint egy pontra-pozíció elfoglalása Brüsszelben. Persze igaza van: ellenzéknek lenni sokkal könnyebb, hisz nincs valódi befolyásod az eseményekre, így teljes a felelőtlenség. Ezt kormányon folytatni: a felelőtlenség négyzetre emelése.)

Magyarországon 8 millió választópolgár él, ebből 6 millió mobilizálható is. 2 millióan szavaznak szinte biztosan a Fideszre, vagyis marad 4 millió elégedetlen, nem kormánypárti szavazó. A jelek szerint az ellenzék mégis képtelen ezeknek az embereknek Mészárosok és Habonyok ellenére vállalható alternatívát kínálni. Ezért pedig nem lehet a propagandát hibáztatni. A munka nem spórolható meg és már alig van rá idő. Ideje lenne elkezdeni végre.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8712716984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akmed Há CIA terrorista_bocs mérsékelt lázadó 2017.08.03. 20:02:02

Mi a helyzet a zindeksz hazug CIA- csicska propagandájával:

imgur.com/a/xMZ1G

morpho 2017.08.03. 21:03:03

Az a baj, hogy már ott tartunk, hogy ha a fidesz nem akar részt venni a nemzetbiztonsági bizottság ülésén, akkor azt Soros hívta össze, ha nem akarnak elmenni a parlament nyári ülésére, akkor azt is Soros hívta össze. Ezt bármikor bármire rá lehet fogni. Ha napirerndre kerül bármilyen fideszlopás, akkor Soros! Az ellenzéknek azért nincs könnyű dolga, ezt lássuk be. Meg az is probléma, hogy a fideszrendszer része a megszűnő ellenzék. Ha a fidesz leváltható lenne, akkor talán nem hazudoznának konteókról szakmányban. De nem az, így belefér.

Zoltan Hazafi 2017.08.04. 08:45:33

Robbanás lesz ebből egyszer - felébredés után.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2017.08.04. 11:43:45

Van egy kis probléma: a 4 millió elégedetlen legalább háromféle különböző politikai világkép híve. Merthogy a FIDESZ se nem konzervatív, se nem liberális, se nem szociálisan érzékeny baloldali, és nem is szélsőjobb (ez már négy, tudom, de igazán konzervatív szavazó kevés van Magyarországon, és azok egy része is marad a FIDESZ-nál különböző okok miatt). Na most őket mind egy párt mögé állítani szinte lehetetlen.

FCUK9 2017.08.04. 11:54:54

Az ellenzék nem dolgozik 7 éve, minek erről 2017-ben írni? A felsorolás meg nem a valóságot tükrözi, hanem csak azt, milyen kép él bennetek a fidesz-szavazókról. Hibás kép. Ez a magyarázat arra, hogy bármi történik, a Fidesz stabil.

morpho 2017.08.04. 12:34:27

@FCUK9: A fidesz szvazóit a kutatások pontosan behatárolják. Továbbá itt olvasom a kommentjeiket. Nem hibás az a kép. Sajnos.

FCUK9 2017.08.04. 12:46:09

@morpho: ne olvass kommenteket, rájöhettél volna már, hogy úgysem érted, túl magas neked a szint;)

morpho 2017.08.04. 12:49:47

@FCUK9: Ha ez most szerinted vicces volt, akkor nagyon alacsony az a szint. Szerencsére vannak itt értelmes emberek is, de ezzel neked nem kell foglalkoznod, nem is várja ezt tőled senki.

FCUK9 2017.08.04. 12:53:14

@morpho: tök komolyan mondtam, látod, hogy nem érted?!

a nagy hohoohooo 2017.08.04. 13:55:48

@FCUK9: Heheheee...ez olyan:nézegetem magam a tükörben... hm... nem nézek ki teljesen hülyének... és mégis...elég szelektív a bértroll emlékezeted .Azért pofázok bele, mert dühít, ahogy a teféle hülyéket szemérmetlenül felhasználják a hatalmuk érdekében, terelgetik őket, és már csak az számít ebben az országban, hogy ezek a megvezetett bolondok mit "akarnak". Ez mindenki bőrére megy, nem csak a tiedre, meg a párttársaidéra.
De nyilván ez is sok volt már neked, felét sem érted.
Én személy szerint azt látom hogy kormány az elmúlt évek alatt teljesen elérte azt hogy az emberek egymás ellen forduljanak.Mindig talál valamit amivel ezt előhozza és megerősíti.Emellett mindig más a hibás és mindig talál valamit amivel eltereli a figyelmet arról amit épp valójában csinál.Nagyon jól működik az "Oszd meg és uralkodj"...mi tagadás zseniálisan alkalmazza.De a legszomorúbb hogy az emberek erre vevők! Ugyan is mindig csak az ellen lépnek fel amire épp a figyelmet írányítják.Mint valami bábú amit dróton rángatnak.Őrület..
Orbán nagy liberalista, demokratavédő harcos ifjú csak egy szerep volt, ez kellett ugyanis ahhoz hogy a politika porondján maradjon. Mindig úgy beszél, ahogy azt az egyéni haszna úgy kívánja.Ezek még azzal sincsenek tisztában, hogy a korrupció tankönyvi alapeseteit mutatják be élőben.
Orbánék mindig másról állítják amit ők követnek el,pl.Simon afrikai útleveléről meg a Falus jegesvödréről is komoly posztok születtek errefelé ittenség kampányidőszakban.
Most meg a liberálisok lopnak, mint szarka.
Nekem valahogy úgy tűnt egyébként, hogy a lopás során meggazdagodott népek mind Orbán cselédsora.
De felmutathatnánk valami liberálist, akinek hirtelen lett 53 milliárdja úgy, hogy előtte mondjuk falusi fodrász volt, de ugye ilyet nem találtunk..Simonnál nem találtak félmilliárdot, és saját ,külföldi cégéről volt szó. Az elmaradt adóját pedig azóta befizette 180 millió forintot! Azt hitte, hogy adómentes ,mint a Vajna és kaszinói!Pedig ott milliárdokról van szó!
Végül is nem számít hogy (mára akár egy napon belül is) folyamatosan ellentmond saját magának, hisz ott ül ahol és kőgazdagra lopta magát.
Orbán diktátor kiszervezi a közpénzeket Stróman Lőrinc falusi gázszerelő számláira, majd egy napon Stróman Lőrinc kifizeti Orbán diktátor családjának, rokonságának a milliárdos adósságait.
Ezek tényleg ilyen kétosztályos falusi bunkók, hogy így még csak nem is próbálják álcázni, hogy hát ők nem is lopnak. Nem, ezek annyira hülyék, hogy fel se fogják, hogy bűnöznek.
A birkák meg vezényszóra utálják a liberálisokat, Amerikát, a menekülteket, a CEU-t, a Sorost, a botkát, a pápát, a Junkert, a Merkelt, a migránsokat , a Botkát, a Vonát, az amerikai nagykövetet, a baloldalt, az uniót, a fiatalokat mert tünteni mernek a korrupció,a lopás,a diktatura ellen, az Omabát, a tanárokat, a diákokat , a Sándor Máriát, a Juhász Pétert, a fütyülni merészelőket stb, stb, stb........Azt röhögöm bennetek mihígmélymagyar birkalényekben, hogy ti is tudjátok, hogy szellemi képességek terén a társadalom legalacsonyabb rétegéhez tartoztok. És iszonyatosan utáltok ezért mindenkit aki nálatok csak egy fél fokkal műveltebb, tanultabb.
A templom és család duma a hülyéknek szolgál, pont úgy, mint a hazafiság, magyarságtudat és tsai.
A lopás meg a money - az a fontos, a többi csak maszlag.Megvan valahol a fészbukon a jobboldali posztoló írása,hogy:"édeserdélyért akár Orbán szarát is hajlandó megenni"ezek vagytok.Nincs itt semmi látnivaló, Hitlerrel is egyetértett a német nép, szarrá is bombázták az egész országot és meghalt 4-5 millió német, (+ sok millió más nemzetiségű) megerőszakoltak egy millió német nőt, és alakult egy pici gazdasági kár is. Levonták a tanulságot? Lehet. Mi nem nagyon.. Csak most akinek ez a móka nem tetszik, az nem tüntet, hanem elmegy innen a francba. A többi meg énekelheti a székely himnuszt, amíg meg nem fagy, és el nem fogy a csirkefarhát, de drukkolni még kimehet a stadionba, és ihat egy 90 Ft-os 3% -os sörnek látszó dobozos vizet. Még mindig jobb mint a szőnyegbombázás.
Más országban, hogy ha a jogaidat elveszik, ott embert is ölnek érte. Lásd Amerikát, ahol a "mihez van jogod" már általános iskolás tananyag. És itt azzal kampányolni, hogy "a jogállamot sárba tiporják" erre a mi tanulatlan kis hazánk nem vevő, mert nem is értik. Jogállam? Olyan elvont fogalom... És volt módom néhány ezer embert vezetni. És mit mondjak... A magyarok nem állnak az önállóság magas fokán. Én ezt saját élettapasztalatból írtam. Lehet vele nem egyetérteni, de akkor is így van.
Már azt ne képzeljétek magatokról, hogy ti vagytok a magyarok protípusai. Ti a debil irredenta nacionalisták protípusai vagytok, pont olyan büdös lábú tahók mint a szomszéd népek nacionalista széljobber szavazói.
Kizárólag a segítségnyújtás vezérel, de hát nekem is pénzbe kerültek az intelligencia-tabletták amiket neked adok, amelyeknek csomagjáért száz eurót kérek. A tablettákból napi egy, különösen a teféle hülyegyerekeknél, napi két szemet ajánlott, étkezés előtt.

morpho 2017.08.04. 15:20:39

@FCUK9: Akkor miért tettél mögé vigyort te egészen különlegesen ostoba?!

FCUK9 2017.08.04. 15:43:20

@morpho: mondom, hogy nem érted:)

Nemfajtalan srác 2017.08.05. 06:24:10

Ez így nem igaz, mert az ellenzék sokat dolgozik. Sokat tesz azért hogy bebizonyítsa, alkalmatlan az ország vezetésére mert hiányzik a talentum, a problémafelismerő és megoldó képesség, a stratégiai gondolkodás

Ehelyett Soros papa szellentéseihez igazítják a vitorlájukat, vagy a szintén bukóban levő szoci-libsi elvtársaik internáci segítségnyújtásáról ábrándoznak. Szabad idejüket meg a torzsalkodás tölti ki, no meg az önsajnálkozás

jandera 2017.08.05. 08:02:11

@Nemfajtalan srác: Fele igaz! Az ellenzék tényleg alkalmatlan lenne az ország vezetésére, sőt(!) kimondható, hogy senki sem lenne alkalmas! Jelen helyzetben a választást megnyerni biztos öngyilkosság! Miért?
- Rengeteg változtatással lehetne csak átalakítani a rendszert, ami azonnal az új kormány hitelvesztéséhez, valószínüleg válsághoz vezetne.
- A fidesz kezében maradna a teljes közigazgatási, hatósági rendszer, sajtó, stb., és megakadályoznák a leendő kormány munkáját, egészen annak bukásáig.
- Azonnal utcai harcok tüntetések törnének ki ( lásd 2002 ).
- Nem lenne idő visszanyerni az EU bizalmát, egy jobb rendszert konszolidálni, igazi eredményeket elérni, mert a pillanatnyi helyzet tragikusan rossz. Ennek minimális javítása, akár a haza túlélésének esélyének javítása lekötné a rendelkezésre álló kapacitást, főleg ellenszélben.
- Egy ilyen / bármilyen új kormány bukása bele van van kódolva a jelenlegi helyzetbe, a bukás ( legjobb - vértelen -) utáni helyzetben a fidesz - mi megmondtuk alapon - a jelenleginél durvább kormányzással, akár 4/5 -el tudná elnyomni a megmaradó néhány tízezer ellenzékit, talán milliók távoznának nyugatra, putyini - erdogáni - orwelli rendszer jönne létre.

Ezt nem hiszem, hogy szívesen bevállalná az ellenzék nagy része, így nem csodálkozom, hogy nem annyira igyekeznek a hatalom megszerzésére.

teleorman 2017.08.05. 08:21:23

Olyan még nem volt, hogy sehogy se volt... Sajnos a képlet bonyolultabb a "ki a rosszabb a Fidesz vagy az impotens ellenzék" egybites kérdésénél. Lehet, sőt, valószínű, hogy a jelenlegi ellenzék még NER-huszárok kormányzati teljesítményét is alulmúlná. Ámde... a NER csakugyan egészen szélsőséges módon fosztja ki az országot és építi ki a saját vagyoni janicsárseregét, a klientúra mindenféle szintjén. Még négy évig hagyni őket ezt csinálni nagyon veszélyes játék. 2022-re nem Brüsszelnek, de a NER csákmátéinak, elsősorban és lényegében persze a keresztapának lenne teljesen kifosztott gyarmata az ország, Európában példátlan módon. S ezt - kormányváltás esetén - az EU által vizslatott jogállami térben visszacsinálni nem lenne könnyű, elvégre minden legális, mindenről van szerződés, minden nyilvánvaló adókötelezettség be van fizetve. S ha megindulna a "visszagönygyölítés", a jelenlegi "állítsuk meg Brüsszelt!"- boyok visítoznának a leghangosabban a jogállamiság sérelmeiről - na hol? - hát Brüsszelben és Strasbourgan. Nos, ezért nem csak annyi a kérdés, hogy rosszabbul kormányozna-e "fizessenek a gazdagok"-Laci vagy "filoszemita"-Gabi.

torró 2017.08.05. 08:54:09

"Magyarországon 8 millió választópolgár él, ebből 6 millió mobilizálható is. 2 millióan szavaznak szinte biztosan a Fideszre, vagyis marad 4 millió elégedetlen, nem......"
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz!
8 milla oké. A 6 milla az nem stimmel Nem mobilizálható abszolút 3.5 milla az adatok szerint. Ezek soha nem szavaztak valamilyen okból kifolyólag. Vagyis marad 2.5 milla amit szét kell osztani a pártok között.nagyon rosszul gazdálkodik az ellenzék! Ráadásul kegyetlenül bénáznak. Vagdalkoznak össze vissza , váltogatják a nézőpontjukat, vagyis elbizonytalanítják még a meglévő szavazóikat is. Orbán ellenzékben is tudta stabil képben tartani a szavazóit. Az MSZP SZDSZ viszont kormányzásuk alatt is csak bénázott. Vonáéknak meg szerintem esélyük nincs egyedül győzni, szerencsére, összeállni meg nem fog vele senki, mert vagy a Vona veszít szavazókat, vagy aki összeáll vele. Patt helyzet!

Netuddki. 2017.08.05. 09:23:47

"Brüsszel támad!"

Végre, már azt hittem soha nem fog.

1ghost 2017.08.05. 09:31:01

@torró:

Hú vazze! Ha ezt a sok baromságot, nem a fidelitasos hülyegyerekek adták a szádba, akkor grat, és azonnal lépj be közéjük, pont ilyen félnótásokat keresnek.

1ghost 2017.08.05. 09:35:02

@Nemfajtalan srác:

Te orbántalpnyaló bérhazudozó hülyegyerek! Hogy ki alkalmas kormányzásra azt csak azután dönthetjük el, hogy ha valamennyit már kormányzott.

Egy biztos: gyurcsány és a tolvaj korrupt orbángazdád, akinek a seggét itt szép fényesre nyalod nekünk, biztos nem.

1ghost 2017.08.05. 09:36:37

@Akmed Há CIA terrorista_bocs mérsékelt lázadó: @FCUK9:

Szóljál már a rogánnak a propagandaosztályon, hogy egy nálad értelmesebb hülyét küldjenek már ide.

Punxsutawney Mormota 2017.08.05. 09:50:45

De hol van ilyenkor KGBirca bulgár főszerkesztő komisszár-elvtárs, amikor a lippppsik báncsák a haza bölcsét.? :D :D

Punxsutawney Mormota 2017.08.05. 09:52:28

@1ghost: Felesleges próbálkoznod. Már olyan munkaügyi vészhelyzet van náluk is, hogy kénytelenek közepesen sérült retardokat is felvenni. Kb ugyanezt a mondatot ismételgeti, amióta feltűnt.

torró 2017.08.05. 09:57:03

@1ghost:
Na és te mit tudsz azonkívül, hogy lehülyézel mindenkit, te orbitális vadbarom? Írd már le ide, hogy mi nem stimmel azzal amit ide leírtam!? Amúgy menj te a büdös f.....a,te barom arcú senki. Hülye provokátor!

sakkosfx 2017.08.05. 09:57:32

Mivel a Magyarság fél és nem alapít egy Magyar nép érdekeit képviselő pártot, ami igazi ellenzék lehetne a mai pártokkal szemben teljesen mindegy melyik cionista érdekeket képviselő párt fog nyerni! Legalább is a mi szempontunkból! Mindegyik csak a javunkat akarja és ha nem adjuk kitalált törvényekkel elveszik! És ebből a szempontból teljesen mindegy a személy szerintiség! Így mindegy is ha marad Orbán, mert lázár sem lenne jobb vagy Botka!

FCUK9 2017.08.05. 10:11:58

@1ghost: már megtörtént, de értelmesebbet nem találtak, így maradtál te.

1ghost 2017.08.05. 10:45:40

@torró:
Na látod ez a gáz! Amikor már annyira hülye vagy, hogy nem tud megérteni, hogy mennyire hülye vagy. A hazugságaidat meg tekerd a nyakad köré, lehetőleg jó szorosra.

1ghost 2017.08.05. 10:50:54

@FCUK9: Azt mondod, nem találtak nálad értelmesebb hülyét? Hú vazze, akkor a gazdád még annál is nagyobb szarban van, mint ahogy látszik. Ha már a kétbites fidesztalpnyalók helyett csak egy bites narancsökrök maradtak, az már télleg a végjáték.

Visceroid 2017.08.05. 10:53:24

A népet nem lehet leváltani fiuggg! Választást kéne nyerni, nem blogokban ajvékolni! (mondjuk az tényleg vicces, hogy már csak a blogok jutnak nektek, minden más médiumotokat megvette a Lölő.)

Európai téridő 2017.08.05. 10:53:35

Öreg hiba a menekülteket összekeverni az illegális gazdasági bevándorlókkal. A bírálatok hatására alaposabb eljárást alkalmaznak annak elbírálására, hogy tényleg menekültek-e, ki vannak-e téve életveszélynek, ha visszatoloncoltatnak eredeti hazájukba. Már ha bármiféle irattal tudják magukat igazolni. Hogy beengedhetők-e az országba. Ezt kapkodva nem lehet intézni, a hivatalos eljárás egyéb jogi ügyekben sem mindig villámgyors. Most persze ez lett a bírálatok tárgya. És a muszlimokkal rosszak a történelmi tapasztalatok, amelyek a térséget cserben hagyó Európa miatti 15-16. századi török "befolyás" idején alakultak ki. Ezt Nyugat-Mucsa persze megúszta, de most bánhatják, hogy a második XX. századi nagy háború utáni újjáépítéshez, fejlődéshez ilyen sokat toboroztak közülük munkavállalóként országaikba. Ha már legyőzték az elvtársakat a később versennyé szelídült ideológiai-gazdasági hidegháborúban, akkor a toborzottjaik integrálásának elmaszatolása miatti súlyos árat is meg kell(ene) fizetniük, a ránk történő áthárítósdi helyett.

FCUK9 2017.08.05. 10:54:02

@1ghost: Baszki, te annál is sötétebb vagy, mint amit gondoltam rólad:)

Pop40 2017.08.05. 11:13:36

Van igazság a posztban, ez ugyanakkor nettó hülyeség: " Aki lehülyézi a Fidesz szavazóit, az csak ellen-Bencsik, kontra-Bayer. "

A fidesz jelenlegi szavazói (pár százezer haszonlesőt leszámítva) kizárólag a tanulatlan, mélysötét, ostoba söpredék. Ez nem ellen-bencsikség, hanem tény:

hvg.hu/itthon/20170804_partok_nepszerusege_vs_iskolazottsag

Mondjuk szimpla hétköznapi józan ésszel is belátható, hogy mikor Rezsiszilárd-szintű ostoba fajankók Sorosoznak egész nap, és a maffiakúrmány teljes mondanivalója annyi, hogy "állítsuk meg Brüsszelt", meg "ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén", az nem az agysebészeket meg a részecskefizikusokat fogja a párthoz vonzani.

Ilyen vakhitű, szektás söpredék amúgy minden országban van.
Csak máshol nem engedik őket kormányra.

Az ellenzéknek meg nem ezt az agyhalott, szektás masszát kell megszólítania, ezek remélhetőleg öngyilkosok lesznek majd a szejtavezérük bukása után. Az ellenzéknek a normális többséget kéne megszólítania. Másfél milla fideszes majom van az országban, beleértve a kilóra megvett határon túliakat is. A maradék 8 milla meg minimum nem szavaz rájuk, de inkább utálja őket, mint a sz@rt.
Melyik csoportnak is produktívabb kampányolni?

Mikrobi 2017.08.05. 11:16:32

Miért van az, hogy én olvasom az ilyen szánalmas blogokat, meg az Indexet is, mégis a kormánynak hiszek? Ja, tudom, mert unintelligens és bérkommentelő vagyok. Na, ezért tart itt az ellenzék!

Pop40 2017.08.05. 11:56:58

@Mikrobi:

Jellemző, hogy a fideszes életében először akkor mond igazat, mikor ironizálni akar :-)

Ott van a fenti lista.
Te a kormánynak hiszel a felsorolt ügyekben, más meg a szemének.

Csak aztán ne vedd zokon, mikor lehülyéznek. Hinni természetesen ettől függetlenül jogod van.

morpho 2017.08.05. 12:41:09

@Visceroid: Az tényleg kurva vicces, hogy lassan csak kormánypárti média van, ami egy demokráciában nem is létezik. Az is kurva vicces, hogy ellenzék se nagyon van, az meg a legviccesebb, hogy szerinted erről az ellenzék tehet, mert nem tud választást nyerni. Kacagjunk együtt.
@Európai téridő: Nem egészen világos, hogy mire gondolsz. Nyugat Európában vannak bevándorlók évszázadok óta, Magyarországon meg a török kiűzése óta nincsenek, aki volt elcsatolták. A 93 ezer km2 voszont taszít mindenkit, nem jön ide a kutya se, ha véletlenül mégis, akkor gyorsan elszalad.
@Mikrobi: Miért olvasol szánalmas blogokat? Én nem olvasok olyat, mert nem vagyok elmeroggyant. Te az vagy? Mert akkor értem.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2017.08.05. 12:41:45

A probléma gyökere mélyebb. A parlamentben lévő pártok tökéletesen leképezik a magyar társadalmat abban a tekintetben, hogy mindegyik egy olyan államot képzel el, ahol a megfelelő emberek megfelelő törvényeket hozva sok probléma megoldható. Aki ismeri az osztrák közgazdaságtan alapjait az tudja, hogy egy ilyen hozzáállás nemhogy nem oldja meg a problémákat, hanem csak súlyosbítja azokat. Persze ennek a beismerése azt jelentené, hogy az "erős és jó állam" alapvetését kéne elvetni, így helyette lehet beszélni korrupcióról, változatos összeesküvésekről. Amíg az "állambácsi megoldja a problémát" hozzáállás nem változik, addig teljesen mindegy, kik vannak a parlamentbe a politikai helyzet ilyen marad.

morpho 2017.08.05. 12:42:13

@Pop40: Lehet, hogy agymosott. Azt nem írta.

Janossz 2017.08.05. 12:43:21

@torró: "8 milla oké. A 6 milla az nem stimmel Nem mobilizálható abszolút 3.5 milla az adatok szerint. Ezek soha nem szavaztak valamilyen okból kifolyólag. Vagyis marad 2.5 milla amit szét kell osztani a pártok között.nagyon rosszul gazdálkodik az ellenzék!"

Te figyelj, ez nem matematika, SZÁMTAN! 8 - 3,5 = 4,5
Hogy maradt neked 2,5?

morpho 2017.08.05. 12:47:18

@stoic79: A társadalmi gondolkodást kell átformálni. Oktatás, oktatás, oktatás. Csak ez eddig egyetlen pártnak sem állt érdekében. A kollektív tudattalan kell nekik. Mondjuk egy erős polgári öntudattal rendelkező társadalomban ilyen gyurcsányorbánok sose nyertek volna.

Pop40 2017.08.05. 12:52:55

@morpho:

Az látod lehet. :-)
Azokat hozzászámoltam a "hülye"- kategóriához. ;)

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2017.08.05. 13:08:41

@morpho: "A társadalmi gondolkodást kell átformálni. Oktatás, oktatás, oktatás. Csak ez eddig egyetlen pártnak sem állt érdekében."

Pont ezért nem szabad az oktatás minőségének javulását a politikától várni. szerencsére az internet korában mindenkinek rengeteg lehetősége van, hogy ha mást nem, legalább autodidakta módon tájékozódjon alternatív lehetőségekről.

seol 2017.08.05. 13:51:42

@stoic79:

A magyar vidék elég nagy részére nem érkezett meg még az internet kora.

morpho 2017.08.05. 13:57:20

@stoic79: seol válaszolt. A magyar társadalom jelentős részét nem érinti a net.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.08.05. 13:58:05

Ezzel szemben az igazmondo, "független", ellenzéki média, index/444/hvg/nol írásai:
- A menekültek 99%-a agysebész gyermek, akik megduplázzák a GDP-t
- Orbán lemond
- Orbán megbukott
- Orbán elmenekül
...

seol 2017.08.05. 14:00:37

@Mikrobi:

Teljesen igazad van, át kellene nevezni azt, amikor valaki gyakorlatilag minden hülyeséget elhisz, amelyet elé pakol a szektavezér bácsi, és nem érdekli sem a valósággal való állandó ütközés, sem a pár évente 180 fokot forduló "tanok" önellentmondásai. Fideszes körökben ezt Igaz Magyar Embernek hívjátok (az ötvenes éveket visszasíró keménymag meg valami akkorról származó panelt használ), az ellenzék minek hívja, mit szeretnél? Ha ezután nem retardáltnak hívnak, hanem őőőokosnak, megnyugszol picit?

seol 2017.08.05. 14:01:39

@wmiki:

Lenyűgöző, ahogy az idiótak ügyesen cáfolják azokat a hülyeségeket, amelyeket ők találtak ki. :-D

Proud Mary 2017.08.05. 14:12:45

@morpho: néha ki kéne menni a nyuggerklubból, és körbenézni a világba. a szobádból nem sok tapasztalatra tehetsz szert a társadalommal kapcsolatban

1ghost 2017.08.05. 14:35:40

@morpho: "A magyar társadalom jelentős részét nem érinti a net."

Már csak ilyen délibábokban reménykedhetsz te orbáncsicska! De már ezekben sem sokáig.
Mindenesetre imádkozz, hogy egyetlen fideszes kifizetési listán se legyél rajta. :D

torró 2017.08.05. 14:51:34

@Janossz:
Akkor miért nem olvasod el azt amire kérdeztem.8-l 2 m fideszes, marad 6! Na ebből indulj ki! És én nem tudok számolni?
@1ghost:
Mondhatnám hogy barom vagy,Mert megint nem válaszoltál csak hülyéztél.Akkor meg olvass valamit, hogy gyarapodjon a szókincsed!
@Pop40:
Na ez a ti bajotok,hogy rátok még a söpredék sem szavaz mert attól több esze van. Azt nem értem, ha valaki más véleményen van mint itt ti a tanult művelt emberek akik kulturáltan lehülyézik a más véleményűt, meg lesöpredékezik, mitől különb, mint a söpredék? Akkor ki a tanulatlan barom? Hogy felemelkedve a ti magasságotokba meg merjem kérdezni. Reklámot csináltok ezzel magatoknak? Nem tartom valószínűleg, mert aki az ellenfelet lebecsüli, nagyon mellé foghat! Van egy csomó ember az ismeretségi körömben professzorokig bezárólag akik teljes tisztelettel beszélnek velem, meghallgatják véleményem, mert nem vagyok fideszes csezd meg. Épp valamelyik nap beszélgettem egy volt MSZP-s vidékfejlesztési megbízottal, és jó pár kérdésben egyetértettünk. És ettől én söpredék vagyok? Bennetek vak gyűlölet tombol ami nem vezet sehová!

torró 2017.08.05. 15:04:26

Még egy sor és léptem.A véleményem röviden:Nagybetűvel!A FIDESZ KORMÁNY MAGÁTÓL FOG SZÉTESNI, MERT NINCS KOMOLY ELLENZÉKE! HOGY MIKOR, AZT NEM TUDOM MEGMONDANI, DE MÁR VANNAK JELEI! ELŐBB UTÓBB ELFOGY AZ OSZTHATÓ VAGYON, ÉS UTÁNA KEZDŐDIK A MARAKODÁS. Ha majd igazam lesz emlékezz rá mit írtam, mint tanulatlan!

d.j 2017.08.05. 15:34:40

A kormánypropaganda azt is sulykolja, trollokon és fizetett bértollnokokon, pont ilyen blogokon és persze a facebookon keresztül, hogy nincs értelme elmenni szavazni, mert nincs alternatíva és úgy is a fidesz nyer. Nem véletlen, hogy minden fidesz gazemberségeinek szót emelő posztnál, tolonganak a trollok. valamint, többek között ezért marad otthon minden választásnál 2-2,5 millió ember. Így működik a kontraszelekció úgy fideszmódra.

midnight coder 2017.08.05. 15:53:31

Felsorolt a blogger egy rakás dolgot. Ennek nagy része nyilvánvalóan szemenszedett marhaság (de tegyük hozzá, hogy sok dolgot ebből a FIDESZ sem állított soha), más része már nem annyira.

Pl. "Mészáros Lőrinc a saját tehetségéből lett négy év alatt az ország ötödik leggazdagabb embere"

Ezt nyilván senki sem hiszi el, a FIDESZ oldaláról sem. De a baloldalon valaki elgondolkodott ugyanezen mondjuk Gyurcsány esetében ? Jó, annyit nyilván nem lopott, de szerintem nem csak én gondolom úgy, hogy derék miniszterelnökünk politikai kapcsolatok nélkül ma max. egy 10 fős Kft élén adna el használt autót az arra érdemeseknek. Ami persze ugyanúgy igaz a többi politikából meggazdagodott polgárra is mindkét oldalon.

"Magyarország egyetlen problémája a menekült-válság"
Orbánék pontosan hol és mikor mondtak ilyet ?

"Magyarországon politikai kapcsolatok nélkül is lehet érvényesülni"
Attól függ mit értesz érvényesülés alatt. Én Pl. szoftverfejlesztőként egész jól elvagyok egy multinál - nem vagyok kőgazdag, de alapvetően elégedett vagyok a helyzetemmel, holott soha a büdös életben nem jártam a politika közelében sem. És elég sokan vagyunk még így ezzel. Az ország lakosságának csak egy ici-pici töredéke az, aki a politikai kapcsolataiból él.

"Magyarországon még mindig mindenki egyenlő a jog előtt"
Hány százezer milliárd forint közpénz is tűnt el a semmiben a gengszterváltás óta mindkét oldalon ? És emiatt hány politikus is ült ? Szerintem kb. a Tocsik ügy óta kb. senkinek nincs efféle illúziója.

Szóval, lehet itt sok mindent felhozni pro és kontra, de a helyzet az, hogy Orbánt legalábbis a baloldal részéről nemigen fenyegeti semmi. És nem azért, mert a szorgos kezű pártkatonák a balfékeknél nem tesznek meg minden tőlük telhetőt, hanem egyszerűen azért, mert egyrészt ezer felé vannak aprózódva, és az istenadta nép már látta egyszer őket így kormányozni. Másrészt nemigen van mondanivalójuk. Az egyetlen dolog amibe kapaszkodnak az az EU ami maga is süllyedő hajó.

Pop40 2017.08.05. 20:18:25

@torró:

Na most kár ennyire felhorgadnod, speciel nem feltétlenül rád írtam a jelzőt.
Ugyanakkor változatlan a kérdés: egy olyan pártra, amit rezsiszilárd, meg az agymenései képviselnek, szerinted melyik réteg szavaz? Nobel-díjas agysebészek, vagy 2 általánost végzett alkeszek?

Itt van pl ez a tag:
sztarklikk.hu/kozelet/vona-gabor-halalat-kivanja-orban-nyugdijasa/327206

Őt milyen jelzővel kéne illetnem?
Isten áldása, szerencsés az ország, hogy van ilyenből nekünk néhány százezer? :D
Nézd meg mindenképp a videót, csak pár perc. Érdemes.

De ott van a fenti csávó is, aki lazán beírja a kommentbe, hogy ő leszarja az ilyen szar blogokat, ő "a kormánynak hisz". Ja kérem, akinek a posztban részletezett lista hitkérdés... :-))
Nos, erre a rétegre te milyen jelzőt éreznél találónak?

Pop40 2017.08.05. 20:25:21

@midnight coder:

"Magyarország egyetlen problémája a menekült-válság"
Orbánék pontosan hol és mikor mondtak ilyet ?"

Ööö... Nonstop? :D
Rezsiszilárd már éjjel álmában is tud sorosozni.

De más fideszes potentáttól sem rémlik, hogy bármi elhagyta volna a száját a "Magyarországjobbanteljesíterőséseurópai"-n kívül.

Pop40 2017.08.05. 20:53:46

@torró:

Ja, még valami:

"Van egy csomó ember az ismeretségi körömben professzorokig bezárólag akik teljes tisztelettel beszélnek velem, meghallgatják véleményem, mert nem vagyok fideszes csezd meg."

Van véleményed (mármint ami eltérő a párttól) és nem vagy fideszes.

Innentől fogva meséld már el, mi alapján vettél magadra valamit, amit kifejezetten az önálló vélemény nélküli, a Párt dumáját visszaböfögő fideszesekre írtam? :0

Mellesleg egy ilyen jelző szükségszerűen általánosítás. A jelzett csoport nagy részére bizony igaz, ezt a tapasztalatok is alátámasztják, meg a mérések is, lásd a linkelt felmérés.
De nyilván nem 100%-ig igaz minden egyes tagjára a csoportnak. Pláne nem igaz a csoporton kívüliekre. :D

Szóval ne vedd magadra, nem rád gondoltam a jelzővel, semmi bajom nincs veled az alapján a kevés információ alapján, amit egyáltalán leírtál.

eßemfaßom meg áll 2017.08.05. 21:47:59

@Pop40: Komolyan úgy csinálsz mintha nem lehetne bármelyik pártnál találni igencsak kínos szavazót? Csak itt a blog.hu-n vannak olyan mélydemokrataliberális nickek akiknek a létezése felér egy negativ kampánnyal az ellenzék irányába. Vagy szeirnted pl 1ghost vagy ezernevű macskásnick munkássága nem vérciki?

Pop40 2017.08.06. 06:29:22

@eßemfaßom meg áll:

"Komolyan úgy csinálsz mintha nem lehetne bármelyik pártnál találni igencsak kínos szavazót?"

Dehogy, ezt egy szóval nem mondtam. Csak nem mindegy ezek aránya.
A fidesznél mára kb csak ilyen van. Akad belőlük a szociknál dk-nál, jobbiknál is.

Viszont én még sose hallottam hardcore momentumos, lmp-s, vagy kétfarkús fundamentalistáról.

Nickeket pedig nem szoktam véleményezni, én pártokról és híveikről beszéltem.
Véleményezni még fideszes nickeket se szoktam, maximum odavetem neki, mennyire segghülye, ha épp xy nick valami orbitális baromságot írt.

Pop40 2017.08.06. 06:30:33

@eßemfaßom meg áll:

Amúgy ki az ezernevű macskásnick?

Pop40 2017.08.06. 06:32:46

@Pop40: Ja, ez sztornó, közben beugrott

Bár ő csak annyiban ezernevű, hogy az egy nickjén váltogatja a neveit, ugyanazzal az avatarral.
Fideszes bérkommentelők simán nyomják 10-20 különféle nicken is.

Európai téridő 2017.08.06. 08:35:21

@morpho: Akár el is keseríthetne engem az a nagy mérvű tudatlanság, ami a nekem adresszált vélekedésedből kitűnik, a magyarországi bevándorlástörténelemmel kapcsolatban. Ugyanis at 1526-tól a törökökkel összejátszva, a Habsburgok által a magyarság rovására folytatott etnikai tisztogatást te is jól kiretusáltad a képből.

eßemfaßom meg áll 2017.08.06. 08:38:18

@Pop40: "A fidesznél mára kb csak ilyen van"

hazudsz reggel este meg éjjel

eßemfaßom meg áll 2017.08.06. 08:45:01

@Pop40: "Bár ő csak annyiban ezernevű, hogy az egy nickjén váltogatja a neveit, ugyanazzal az avatarral." Ezért irtam ezernevű macskást, de már ez sem igaz, van uj harciavatraja a paksellenes háborujához

Pop40 2017.08.06. 10:09:03

@eßemfaßom meg áll:

És?
Nem tilos. :-)

Tán jobb lenne, ha 20 külön nicken tolná, mint a narancsbolsik?

eßemfaßom meg áll 2017.08.09. 21:57:16

@Pop40: Tehát a 6%-al magasabb az neked azt jelenti, hogy az összes és az, hogy van egy hülye az azt jelenti hogy ott mindenki más is ugyanolyan hülye. persze ha egy európailiberális lámpavasazik (444-en napi rutin a válogatott kommentekben) azzal semmi gond.
süti beállítások módosítása