B1 blogcsalád



Megindul az EU-ban az eljárás Magyarország ellen! Brüsszel megállítja Budapestet

2017. május 17. - jdesi

Az Európai Parlament a hetes cikk szerinti eljárás előkészítését kéri Magyarországgal szemben - jelentette az állami magyar hírügynökség.  A magyarországi helyzetről beterjesztett két határozattervezet közül a szigorúbbat fogadta el szerdán az Európai Parlament (EP) plenáris ülése, amelynek értelmében a testület megkezdi az előkészítését az uniós szerződés hetedik cikkelye szerinti eljárás megindításának Magyarországgal szemben.

hungary_eu_president_2011_by_atillathehungarian-d392mwc.jpg

Az áprilisi plenáris vita nyomán készült előterjesztést a szociáldemokrata, liberális, zöldpárti és radikális baloldali képviselőcsoport együtt nyújtotta be.

A határozat szerint Magyarországon fennáll a kockázata az uniós alapértékek súlyos megsértésének, s ezért az EP utasítja belügyi, állampolgári jogi és igazságügyi bizottságát, hogy készítsen jelentést Magyarországról, hogy az EP szavazhasson az uniós szerződés hetedik cikke első lépésének megindítására vonatkozó indoklással ellátott javaslatról.

Három törvény visszavonását követelik: A CEU-ról szólóét, a civileket megbélyegzőjét és a menekülteket tranzitzónába záróét

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2312511249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2017.05.17. 13:32:37

Itt az ideje behívni a szovjet csapatokat!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.17. 13:50:37

"fennáll a kockázata az uniós alapértékek súlyos megsértésének"

Milyen KOCKÁZAT??? Mára alig maradt valami a demokráciából!

"Három törvény visszavonását követelik: A CEU-ról szólóét, a civileket megbélyegzőjét és a menekülteket tranzitzónába záróét"

Az EU egy kibaszott gittegylet.

Kivlov 2017.05.17. 14:01:35

Csak pár apró kérdés a migráncss*ggnyaló ejunak:
- A tényleges menekült miért nem a legális határátkelőt használja, mint minden civilizált ember?
- 160e embert akarnak szétosztani, mivan a többi millióval?
- Mi lesz azzal a migráccsal, akit ide sorolnak, de ő nem akar itt maradni? Ideláncoljuk?
- Miért kell ideengedni mindenkit, utána meg a hazaküldését finanszírozni, annak aki nem jogosult menekültstátuszra? Miért nem egyszerűbb be sem engedni?
- Egyáltalán: mi a büdös p*csáért kellene bárkit is papírok nélkül ideengedni???

Brix 2017.05.17. 14:17:33

Az a helyzet, hogy minden Magyarorszàg-ellenes lépés Orbàn Viktort erősíti! Nem lehet egy orszàgra sem külső diktàtumokat kényszeríteni, így eleve bukott ötlet az uniós eljàràs. Bàrmit tesznek, ide nem fognak erőszakkal illegàlis migrànsokat telepíteni, ezt belàthatnàk az európai politikusok is. Ebben helyzetben még azok is Orbán mellé àllhatnak, akik egyébként nem tàmogatjàk a politikàjàt...Ez éppen jól jön, 2018 előtt...

exterminador 2017.05.17. 14:19:54

@Brix: akkor talán nem kötelező az EU tagjának sem lenni, nem gondolod?

morpho 2017.05.17. 14:28:00

@Drizari: Miért, még nincsenek bent?

@Kivlov: Senki nem akar Magyarországra költözni. Magyarországból élhetetlen szar helyet csináltak, a magyarok is elköltöznek, úgyhogy ne aggódj!

@Bravehearth: Szar ügy, hogy a demokráciákban nem csak jobberek ülnek a parlamentben. Egyébként a Néppártból is kifelé áll Orbán barátod.

@Brix: Aztán ha véletlenül kiderül, hogy ezek a lépések nem Magyarország, hanem Orbán ellenesek, hiába hazudik Orbán folyamatosan az ellenkezőjéről, akkor ne lepődj meg! Nehogy azt hidd, hogy a folyamatos fideszes hazudozás, meg konteogyártás és démonizálás nem kontraproduktív egy idő után.

szdan 2017.05.17. 14:29:47

Nagyon ürülünk, ugye b1? Először is tisztázni kéne mik azok az "uniós alapértékek" kreténkéim...! Tudjátok egyáltalán ti mihez köhögtök hozzá?
Mert nagyon úgy áll most a helyzet hogy uniós alapérték = tömeges muszlim nemi erőszak, a terrorizmus támogatása, a magukat menekültnek, fiatalkorúnak, szírnek, stb. hazudó segélyturisták tömeges kényszerű és agresszív betelepítése, a kultúra és civilizació maradék "uniós értékek" amin itt lelkendeztek.
Kívánom ugyanezen "értékek" titeket is érjenek utol mielőbb!

legyetek 2017.05.17. 14:30:05

1./ Nincs CEU-ról szóló tv.
2./ Nincs civileket megbélyegző tv.
3./ a Tranzitzónás tv-t szerintem visszavonhatjuk. Nincs tranzit, maradjanak a túloldalon.

legyetek 2017.05.17. 14:34:39

@szdan: Hát igen. Kérjük az uniós alapértékek taxatív felsorolását, illetve annak megjelölését, hogy a kifogásolt törvények mennyiben sértik meg azokat.

Kivlov 2017.05.17. 14:36:11

@morpho:
szerinted. akkor költöznek majd csak el igazán, ha esetleg jövőre visszajönnek bukta gazdádék...

FCUK1 2017.05.17. 14:37:16

ezzel a döntésével az Európai Parlament megágyazott Orbánék jövő évi kátharmados győzelmének.

Kivancsi 2017.05.17. 14:41:52

aggodalomra semmi ok.... az uborkak is gorben nonek hiba eljarasoznak, hatarozatot hoznak evtizedekik az okosok....

chrisred 2017.05.17. 14:42:12

@Kivlov: Az első kérdést inkább magának az adott személynek kell feltenni, erre remek alkalom lehet a menekültügyi eljárás. Minthogy Görögországban és Olaszországban regisztrált menedékkérőkről van szó, feltehetően az lesz a válasz, hogy nem találtak legális határátkelőt a Földközi-tenger közepén.

chrisred 2017.05.17. 14:44:29

@Bravehearth: Nem Magyarország, hanem a magyar állam ellen.

Kivlov 2017.05.17. 14:48:16

@chrisred:
Nem találtak?
Talán nem 6 személyes gumicsónakon kellett volna 50-en utazgatni 20 kilométert és akkor találhattak volna a parton legális "határbelépőt", mint a civilizált emberek. happy idiocc...
Egyébként meg papírok nélkül menjenek a p*csába. Én se megyek az USA-ba vízum nélkül, a yenkiket meg nem érdekli hogy honnan, hogyan és miből szerzem meg a vízumot. Viszont ha nincs, nem engednek. egyszerű dolog ez. csak akarni kellene egy kis racionalizmust vinni a dologba.

Pop40 2017.05.17. 14:56:19

Köszönjük meg -újra- a hazaáruló fideszes söpredéknek, hogy sikeresen szégyenpadra ültette Magyarországot!

Ad Dio 2017.05.17. 14:57:31

EU párti vagyok, épp ezért rettent meg a lépés. Ez valami döbbenetesen kontraproduktív lesz. Én szóltam.

chrisred 2017.05.17. 14:59:37

@Kivlov: Nem kötelező megtenned. Ugyanakkor jogodban áll, hogy egy hatszemélyes gumicsónakban ötvenedmagaddal átevickélj az Atlanti-óceánon és a meglepett amcsi tisztviselő kezébe nyomd a menedékkérelmedet.

Kivlov 2017.05.17. 15:01:31

@chrisred:
Jaja. Neki meg esze van, és ugyanúgy rúg p*csán kamumenekültként, mint a kanadaiak nemrég a romákat...

Kivlov 2017.05.17. 15:04:49

@chrisred:
Ja és a lényeg ez: nekem jogomban áll átevickélni gumicsónakon. Az adott országnak meg jogában (kellene) áll(jon) nem beengedni, ha nem akar...

Pop40 2017.05.17. 15:07:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ott van azért az is, hogy sokkal szigorúbban ellenőrzik majd, ahogy a fideszes maffia ellopja az eus pénzeket. (Azaz polkorrekt megfogalmazásban az "eus pénzek felhasználását".)

Nagyon ideje volt.

Őszintén csodálkoztam rajta eddig is, hogy -ha a képviselők nem is foglalkoznak vele- de német, francia, angol, stb választói szinten még nem volt belőle botrány, hogy az adójukat ilyen Orbanisztán-jellegű maffiaállamok nyom nélkül ellopják.

chrisred 2017.05.17. 15:13:00

@Pop40: Szerintem azért nem volt botrány, mert a nyugati adófizetők szempontjából édesmindegy, hogy a befizetett adójukból a támogatott országok e-közigazgatást építenek ki, mint Észtország, vagy ötven centis kilátókat, ahogy mi szoktuk.

Pop40 2017.05.17. 15:16:13

@Ad Dio:

Vitya majd hülyíti vele tovább a megmaradt másfél milla majmát, ahogy szokta.

Mondjuk nehéz lesz megmagyarázni, hogy miért is baj, hogy a gonosz eu -masszív jobboldali többségű parlamentje - meg akarja akadályozni a civilek vegzálását, nívós egyetemek ellehetetlenítését, vagy az eus pénzek ellopását. :D

Abban mondjuk én is egyetértek, hogy azt az analfabéta, értelmi fogyatékos csürhét, amelyik még fideszes, nem ez a lépés fogja majd kiábrándítani a maffiából.
Bár azok a vadbarmok valószínűleg ahhoz is csorgó nyállal bégetnének, ha Vitya szüzeket áldozna rituálisan az udvarukon.

Viszont akinek 2 agysejtnél több lötyög a fejében, az legkésőbb most majd elgondolkodhat, hogy milyen fasza gyerek is lehet Vitya, amikor már a saját pártcsaládja küldi el a véreres ---csába.

Pop40 2017.05.17. 15:19:13

@chrisred:

Ebben persze van valami, nyilván úgy vannak vele, hogy ha egy ország a fejlődés helyett oligarchákat akar tömni, tegye.

Csak attól még ugye elég hihetetlen, hogy eddig ennyire magasról leszarták, ahogy fideszék szinte egy az egyben lenyúlták a pénzüket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.17. 15:38:23

@Pop40: "sokkal szigorúbban ellenőrzik majd, ahogy a fideszes maffia ellopja az eus pénzeket."

Sajnos nem hiszek ebben.

Az EU nagy ívben leszarja, hogy ki lopja el a pénzeiket/pénzünket. orbán az EU-s segélyek ellopásával kiépítette a médiaborodalmát, einstandolta a magyar gazdaság jelentős részét. gyurcsány és az EU a hátunkra ragasztotta ezt a kullancsot, leszedni nem akarja.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.17. 15:49:41

@Brix:

Eleve nem is lesz eljárás.

Ez csak egy abszolút kezdeti lépés, melynek sose lesz folytatása.

1ghost 2017.05.17. 15:52:13

Ha orbán marad, kibasznak minket az EU-ból is! Elvégre a demokratikus berendezkedésű nyugati országok közösségében mit keresne egy féldiktatúrába hajló, a szabadságjogokat, s a demokrácia pilléreit szétquró, az EU-n immár parazitaként élősködő barbár narancsország.

Ráadásul a tökük tele van azzal, hogy a Magyarország felzárkóztatására adott pénzeket, ez mocskos enyveskezű fideszbanda szétlopja, széthordja, s orbán síkhülye gázszerelő strómanja 100 miliárddal - mondom száz milliárddal - gazdagodik évente, hogy rohadna meg az egész korrupt fideszfrakció a sleppjével együtt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.17. 15:53:45

gyurcsány annyira megsértette a szavazóit, hogy átmentek orbánhoz, és ha a világ összedől is, ottmaradnak.

A fidesz egyetlen taltikája a következő évre az, hogy a többi szavazót elbizonytalanítsa és otthon tartsa. Az EU eljárása ebben nagy segítségére van.

Ekrü 2017.05.17. 15:55:43

"Az áprilisi plenáris vita nyomán készült előterjesztést a szociáldemokrata, liberális, zöldpárti és radikális baloldali képviselőcsoport együtt nyújtotta be."-NO COMMENT...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.17. 16:00:27

Lássuk mi is történt a valóságban!

Született egy javaslat az eljárás megindításáról.

Az EU Tanácsa köteles a javaslatot megvitatni.

A határozathoz azonban a Tanács 80 %-os, minőszített többsége kell. Melyet még meg kell erősítenie az EP-nek is kétharmados többséggel.

Sose lesz meg egyik se.

Sorosék és Brüsszelék ezt a csatát csúnyán elvesztették.

rasztaszív 2017.05.17. 16:06:01

orbán kb. most került abba a helyzetbe,mint gyurcsány 2006 után.innentől minél jobban kepeszt,annál jobban lenullázza a fideszt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.17. 16:12:50

@Brix: Így van. Emeljük a tétet. Európa vs fidesz.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.17. 16:14:03

@szdan: Szerintem nem ezek az úniós értékek. Túl sok Magyar Időket olvasol.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.17. 16:16:22

@Kivlov: Te amikor ezeket írod, akkor amúgy embernek érzed magad? Ok, hogy fideszes vagy, de azért mindennek van határa. Tényleg úgybeszélsz a menekültekről, mint valamiféle állatokról.

Pop40 2017.05.17. 16:29:35

@Ekrü: ... És a fél konzervatív frakció is megszavazta.

Ezt nehéz lesz valami baloldali ármánynak eladni, bár a fidesz debil híveinek biztos menni fog.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.17. 16:38:38

@Pop40: Már elkezdtek sorosozni. Persze nem tudom, hogy hogy lehet valaki egy sárgarépánál több aggyal vevő arra, hogy ha elfogy a boltban a fogpiszkáló, arról is soros tehet... mert már ezen a szinten áll a kormánypropaganda.

index.hu/belfold/2017/05/17/ep_hetedik_cikkely_hazai_reakciok/

Pop40 2017.05.17. 16:41:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nyilván azért bármennyire birka is az eu, náluk is eljön az a pillanat, mikor elunják, hogy egy Putyin által kilóra megvett köztörvényes tolvaj eus pénzből lázít az eu ellen, miközben a rendszere az eutól ellopott milliárdok nélkül 2 perc alatt dőlne össze.

Pop40 2017.05.17. 16:48:07

@Sörös Mérenc:

Nincs is más válaszuk már, mint Soros. A tájékozatlan Bözsi néniknek biztos be lehet majd adni, hogy azért történt az eset, mert Soros. (Ők ugye nem ismerik a szavazati arányokat.)

Mindenki másnál viszont nehéz lesz kidumálni, hogy is intézte el Soros, hogy a fidesz saját pártcsaládjának fele se ellenezze az akciót. :D

Kármentő 2017.05.17. 16:58:47

Eeeez igen! Így már sokkal jobban szeressük az Indexet!
Tessék keményebben Jobbikosodni!
És akinek nem teccik, lépjen ki a főszerk után...

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.17. 17:02:36

Annyit azért leszögezhetünk, ha a Soros által fizetett EU-s képviselők ezt meglépik, azzal az EU halálos ítéletét írják alá.

Ha valaki aki nem igazodik a ballib véleménydiktatúrához, és a Merkeli Willkommenskultúrhoz azt büntetni lehet, akkor nincs is értelme az egész közösségnek.

A Soros féle EU-s képviselők:
888.hu/article-sorosnak-van-a-legnagyobb-frakcioja-az-ep-ben/cth-csak-neked-csak-most
A Soros-féle Open Society Foundation belső adatbázisában számos olyan EP-képviselő neve szerepel, akik a Soros-egyetem ügyében is nekiestek a magyar kormánynak.

A lajstromban „megbízható szövetségesek” címke alatt olvashatók a döntéshozók nevei, ebből kiderül, hogy Soros György 226 politikusnál bír valamilyen befolyással az összesen 751 képviselőt tömörítő EP-ből”

legyetek 2017.05.17. 17:10:46

@Sörös Mérenc: Kiváncsian várjuk az eus értékek felsorolását. Ha ez nem megy, akkor
csak annyira lennék kíváncsi, hogy Schengen eus érték vagy sem.

1ghost 2017.05.17. 17:21:26

@legyetek5ó6éú2: "Kiváncsian várjuk az eus értékek felsorolását."

Na látod ez a baj! Hogy a hozzád hasonló fideszes hatökrök még ezt sem tudják. Mert nálatok az érték orbán seggnyalásával kezdődik és ott is végződik.

Nagyorrú Barbi 2017.05.17. 17:21:39

@Pop40: A szájbalökött tetves qrva édesanyád a söpredék, te hazaáruló mocsadék! Dobó István az ilyen szaradékokat mint te árulónak nevezte és felköttette. Neked is ez legyen a sorsod a hozzád hasonló szemetekkel együtt!

Pop40 2017.05.17. 17:29:19

@Nagyorrú Barbi:

Csak a magad anyjáról beszélsz, te hazaáruló, szarházi majom.
Szétlopjátok az országot, szétkúrjátok az oktatást, az eüt, elloptok mindent, ami mozdítható, tönkretesztek mindenkit, aki ezért szólni mer, aztán neked van képed Dobót kiejteni a mocskos, hazug pofádon? Rég lámpavasra lógatta volna a hazaáruló, komcsi hordád, szarházi söpredék.

Pop40 2017.05.17. 17:33:36

@Legeslegalja:

"ha a Soros által fizetett EU-s képviselők"

Mondogasd csak sokszor, bolsi.
Akkor talán elhiszi valaki, hogy a fidesz saját pártcsaládja felét Soros fizeti.

A Néppártban egyedül egy csoport van, akit Soros fizetett anno, és ez a tolvaj vajdád.

Hála istennek Mo =/= fideszes maffia, és ezt mind bel-, mind külföldön egyre többen kezdik belátni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.17. 17:44:22

@Pop40: Kétmillió félanalfabéta, M1-re tapadó bözsinéne megszavazza a fideszt, a többit elijesztik a szavazástól a gyűlölködésükkel.

Pop40 2017.05.17. 17:47:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Már nincs kétmillió. Másfél, ha van.

Amúgy meg minden országnak olyan kormánya van, amilyet megérdemel.
Ha 8 millió normális nem tud megállítani másfél milla fogyatékost, akkor meg is érdemlik.

1ghost 2017.05.17. 18:03:23

@Nagyorrú Barbi:

Te fidióta fidelitasos! Te is lovagkeresztért csaholsz a gazdádnak?

miva? 2017.05.17. 18:04:35

@Legeslegalja: és hányan szavaztak Orbán ellen? Még ha igaz is lenne amit írsz, akkor is ciki a helyzet. És nem vennék mérget a bloggereket családjuk kiirtásával fenyegető birca haverod helyében arra sem, hogy nem lesz eljárás. El is mondom miért.

A politikacsinálás szakma, és mint minden szakmának, ennek is megvannak a szabályai. Ezek nem a politikusok nemeslelkűségéből fakadnak, hanem hosszú idő tapasztalata mutatja úgy, hogy a hatékony érdekérvényesítés - ami a politikus legfőbb feladata - úgy lehetséges, ha bizonyos keretek közt marad a politikus.

Miután a fidesz emberei teljesen leplezetlenül mondanak ezt, támogatják aláírásukkal, ígérnek, stb, majd tesznek azt, tömnek mo-n propagandával ezügyben mindenkit, semmi becsülete, szavahihetősége, megbízhatósága nem maradt ennek a díszes társaságnak.

Nem kíván velük senki dolgozni, mutatkozni, stb. Ha tovább húzzák, azzal a delegáló államban veszítenek súlyos százalékokat. Mindenki tudja ugyanis, hogy az odahaza magát nettó befizetőként beállító állam az ő pénzükből hízlalta 100milliárd látható forint vagyonnal Mészárost csak 2016-ban. Közben pedig vannak az ügyek. Putyin. Kína. Irán. Stb.

Drizari 2017.05.17. 18:25:57

Nem lehet kétséges, hogy Németország és Franciaország az EU meghatározó tagországai. Az sem kétséges, hogy Magyarországnak csak veszítenivalója lehet az EU tagországokkal szemben.
De már az sem kétséges, hogy a "keleti nyitással" jogosan rendült meg a bizalom Magyarországgal szemben a NATO és az USA vezetőinél is. Szerintem a titkosszolgálataik sem kezelik már egyenrangú félként a magyar titkosszolgálatokat, joggal tarthatnak a "kifecsegéstől".

Azért nem árt észben tartani, sem az oroszoknak, sem a kínaiaknak nem jelentünk valami sokat. Utóbbival kapcsolatban hallottam egy Shanghaiban élő magyar lánytól, amikor tőle kérdezte egy kínai lány: mennyien élnek Magyarországon? S mikor meghallotta, hogy az egész országban mindössze 10 millióan, a kínai lány fölnevetett.
(Shanghaiban kábé 24 millióan élnek)

gmihaly621 2017.05.17. 18:54:21

Jön a nyár, jönnének a migráncsok, de már a bolgárok és a macedónok is falat, kerítést építettek. Valamit tanultak a 14. századtól a XX. század első évtizedeig tartó folyamatos török nyomulás történeti tapasztalataiból, beleértve abból, hogy Nyugat-Mucsa hogy hagyta őket is cserben.

miva? 2017.05.17. 19:07:38

@gmihaly621: nyugatmucsa pénze azért köll. Neme?

gmihaly621 2017.05.17. 20:44:20

@miva?: Arról egy szót sem írtam, mert nem tartozott az általam fejtegetett témához. Az pedig, hogy a profitként kivitt és más módokon kiszivattyúzott pénzekből valamennyit visszaadnak, hogy továbbra is profitálhassanak, az azért nem egészen az, amit te állítasz. Már a 300 éve meghalr Mária Terézia is tudta, hogy "etetni kell a juhot, ha nyírni akarjuk" - igaz, ezt a Magyar Királyágot kvázi-gyarmati sorba taszító kettős vámhatár további tarthatatlanságának belátásától vezéreltetve mondta.

Kivlov 2017.05.18. 08:51:32

@Sörös Mérenc:
Ez ugyanaz mint a kisebbségi kérdés.
Nem kell(ene) őket pozitívan diszkriminálni!
Ha egy "normál" EU-s állampolgár képes a határátkelőt használni, használja ő is. Ha meg nem ott megy át, és a hatóság megkérdezi tőle, hogy ki vagy és mit akarsz itt, akkor ne legyen már felháborodva az idiótája.
süti beállítások módosítása