B1 blogcsalád



Saját rendőrségének adatai hazudtolják meg Orbánt

2017. március 07. - nickgrabowszki

Amikor már a nemzetközi sajtó is arról ír, amiről a B1 blog beszámolt, ti. hogy magyar rendőrök rugdossák, kézzel és botokkal ütik a határsértőket, valamint kutyákat engednek rájuk, a magyar kormány demonstratívan kiállt a bánásmód mellett.hatvadovi.jpg

Például már azzal is, hogy nemhogy nem indított vizsgálatot, hanem egy szót sem ejtett róla, miközben a határvadász-tiszthelyettesek eskütételén az Orbán-kormány igazi flottafelvonulást tartott: megjelent a honvédelmi s a belügyminiszter, beszédet pedig a kormányfő mondott.

Nem is akármilyet. Orbán Viktor szerint ugyanis

a törvények mindenkire vonatkoznak, a migránsokra is - ezt nem írhatja felül semmilyen emberi jogi, szépelgő handabanda.

Azt ugyanakkor elfelejtette konkretizálni,

pontosan milyen törvény is engedi meg, hogy igazi gestapós módszerrel kutyákkal haraptassák meg a határsértőket.

Mert ha az igaz, hogy a törvények a mindenkire vonatkoznak, akkor nyilván a rendőrökre és a határvadászokra is. Ha az Orbán-kormány hatóságai nem tartoznak bele a mindenkibe, ha ők kivételesek vagy egyenlőbbek, az persze más.

Azt is mondta továbbá, hogy

bár a napi híradások néhány száz illegális határátlépőről szólnak,

mégsem dőlhetünk hátra. Ostrom alatt állunk. A migrációs áradat lelassult, de véget nem ért, csupán időt nyertünk. A vihar nem ült el, csak átmenetileg lecsendesült. Még mindig milliók készülnek arra, hogy a jobb élet reményében útra kelljenek. Brüsszelre és az Európai Unióra nem számíthatunk, az igazság az, hogy csak is magunkra számíthatunk, nekünk magunknak kell megvédeni a határainkat.

Az igazán érdekes, hogy honnan veszi Orbán Viktor, hogy a napi híradások néhány száz illegális határátlépőről szólnak. Mert egyáltalán nem szólnak annyiról.

Saját kormánya rendőrségének hivatalos adatai szerint március első hat napján 14 (tizennégy) határátlépőt (Fidesz-zsargonban: migránst) fogtak el.emsz.jpg

  • Március elsején egyet.
  • Másodikán egyet.
  • Harmadikán hatot.
  • Negyedikén négyet.
  • Ötödikén egyet sem.
  • Hatodikán kettőt.

Ez korántsincs néhány száz. Hetente sincs, nemhogy naponta. Pedig ezek nem valami ellenzéki blogger kitalálmányai. Ezek a hivatalos adatok.

Ennyire állunk ostrom alatt.

Kb. ennyire lehet igaz az is, hogy majd milliók jönnek, és fölrobbantanak minket, de csak miután megerőszakolták a nőinket és elvették a munkánkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3912319419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsindexes CIA csicska 2017.03.08. 11:01:40

Tájékoztatjuk, hogy a rendőrség honlapján naponta "Országos összesítő" címmel kiadott közleményünkben a határ illegális átlépésében megakadályozott, illetve 8 kilométeren belül feltartóztatott személyek számát találja, míg a - szintén a rendőrség oldalán közölt - "Határinfo" menüpontban fellelhető információk a 8 kilométeren túl, az ország mélységében elfogott migránsok számát tartalmazzák napi bontásban.

Budapest, 2017. február 24.

ORFK Kommunikációs Szolgálat

postimg.org/image/poe2axb93/

www.police.hu/sites/default/files/01._illegalis_hataratlepes_megakadalyozas_atkiseres_szerb_szakasz_2017_03_07.pdf

Ebből látható, hogy naponta kb 100- 200 próbálkozás van.
A blogger csak a 8 km- en túl elfogott migránsok grafikonját rakta ki.

$pi$ 2017.03.08. 11:03:57

@gusthy1: >>A "mindenki tudja" nem érv. <<

Valóban nem, nem is annak szántam. Jeleztem, hogy közismert dolgokat nem fogok kiguglizni.

$pi$ 2017.03.08. 11:05:02

@zsindexes CIA csicska: Akkor a sejtésem beigazolódott. :) Köszi, én lusta voltam utánanézni. :)

$pi$ 2017.03.08. 11:05:37

@zsindexes CIA csicska: ja, még egy. holnapra azzal jön majd megint mindenki, hogy orbán mekkorát hazudott. :(

Bravehearth 2017.03.08. 11:08:39

@zsindexes CIA csicska: Köszönjük a pontosítást. Akkor nem volt helyes egy korábbi feltevésem, de így már érthető.

Tehát ismét egy sor hazugságot sikerült nagybetűkkel kiposztolni. Remek!

konrada 2017.03.08. 11:23:36

@spinat:
Na de Spinat!

Ha most valamely veled ellenkező rossz szándékú nick azt írja, hogy te teljesen idióta vagy - persze mindenféle bizonyíték, beazonosítható tény említése nélkül, csak azért hogy alád pakoljon - , és erre pár hasonszőrű rákontráz...

akkor te elmész orvoshoz, mert a több állítás már olyan tendencia amit ki kell vizsgálni???;))

legális 2017.03.08. 11:25:19

@spinat: Belgrád közismerten határváros, biztos odamennék, ha a magyar határőr megverne azért, mert bűncselekményt követtem el azzal, hogy az épített akadályt semmibe véve, dokumentumok és engedély nélkül behatoltam egy idegen országba.
De az is lehet, hogy nem gondoltam azt, hogy a kerítés nem azért van ott, hogy átmásszak rajta, soha nem hallottam a megtett 5000km alatt, hogy dokumentumok kellenek egy idegen országba belépésnél és azt sem hittem, hogy a határőrizettel megbízott emberek határt őriznek. Nooormáááálisss?

legális 2017.03.08. 11:34:00

A cikkíró olyan napokból von le olyan következtetés, ami eléggé hiteltelen. Minden hétvégén 150-300 migránsról szólnak a beszámolók (azt is elfogadom stathibának, ha csak százhúsz). Ez jó hír a napi 2-3000-hez képest. Ennyit megér a kerítés.
Ha rendesen elintéznék azt, aki tiszta jószándékból átmászik az épített kerítése, esetleg kicsit meg is lőnék, még ennyi sem lenne.
Az oroszokhoz nem azért nem megy a migráns, mert Soros szerint ott nincs demokrácia, hanem nagy az egészségügyi kockázat egy odamigrálásnak. Ha valaki életveszélyből menekül, az nem foglalkozik Putyin lelkével, hanem menekül.

konrada 2017.03.08. 11:42:55

@legális:
...pedig Belgrád az volt....
...kár hogy már nem az.

chrisred 2017.03.08. 12:47:19

@Bravehearth: Szlávok a királyi Magyarország északi részére, románok Erdélybe.

Sajna, ez csak az egyike az elmúlt évtized kormányzati intézkedéseinek, amiknek hosszútávon súlyos következményei lesznek.

n3spr3ss0 2017.03.08. 12:50:08

Mi lesz a birkákkal,ha egyszer Soros meghal? Akkor nagy szarban lesznek,míg újabb mumust kreálnak.

ednet2023 2017.03.08. 12:51:47

Voltak, akik örömmel nézték a keresztények legyilkolását. Voltak akik nem.
Voltak, akik ujjongtak az eretnekek elégetésénél. Voltak akik nem.
Voltak, akik jó üzletnek tartották a pár dolláros indián skalpokat. Voltak akik nem.
Voltak, akik éljeneztek a zsidók deportálásánál. Voltak, akik nem.
Voltak, akik önszorgalomból jelentették fel a szomszédjukat. Voltak akik nem.
Miért lenne a jelenlegi helyzet kivétel?
A történelem egyetlen gyűlölethullám igazságát sem tudja bizonyítani. Bár ott és abban az időben biztosan sokan igaznak érezték.

common 2017.03.08. 12:56:27

Kedves grabovszki! Nagyjából hozza Mátrai Anna színvonalát (Városi Kurir), vagyis ön szerint a vádakra az a bizonyíték, hogy azok megjelentek nemzetközi sajtóban. Bárki bármit mond is önnek, ez sajnos bulvár kategória. Mert mi is a nemzetközi sajtó? Svédországból nézve pl. a magyar sajtó. Mondjuk ha indítok egy blogot, amin naponta leírom egy cikkben, hogy a migránsok állandóan véresre erőszakolják a svéd nőket, de semmilyen bizonyítékot nem csatolok hozzá, akkor ott ezt el kell hinniük?
Nem, nem ettől fogják elhinni, hanem attól, hogy ők ott az országban szembesülnek vele, rendőrségi jegyzőkönyvek , orvosi látleletek születnek.
Vagy az ön által leírtakhoz esetleg léteznek fotók, videofelvételek, stb...?

szdan 2017.03.08. 13:12:38

Ezen csámcsogjatok liberálqurvák:
alfahir.hu/2017/03/08/menekultaradat_bevandorlas_asotthalom_toroczkai_laszlo
Ha Orbánnál is nagyobb hazudozót akartok látni, akkor nézzetek tükörbe!
A B1 neve garancia a hazug, agymosott liberálkreténségre!

$pi$ 2017.03.08. 13:15:47

@szdan: Köszi! Jó volt olvasni ezt a cikket. :)

konrada 2017.03.08. 13:41:26

@NemZsolt:
Törökországban van német követség.
...görögöknél is.
...macedónoknál is.
...szerbeknél is.

...ha kellenek a németeknek, onnan el is szállíthatnák őket, ahogyan tették ezt annó Budapestről, amikor ott adott be nagyobb tömeg migrálni akaró.

...csak hát nem nagyon van rájuk szükségük, ezért zárják a határaikat, és miattuk teszik ezt az osztrákok is uniós állampolgárokat vegzálva íratellenőrzéssel...

...s ha nekik nincs rájuk szükségük, hát nekünk sem...
...sz.r ügy.

konrada 2017.03.08. 13:44:47

@ednet2023:
...hát az indiánok speciel qrvára utálták a területeikre bevándorló fehéreket,
az arabok Jaffát, Jeruzsálemet elárasztó zsidókat...
...de ezek szerint nekik sem volt igazuk?

desw 2017.03.08. 13:46:48

@n3spr3ss0:

"Mi lesz a birkákkal,ha egyszer Soros meghal? Akkor nagy szarban lesznek,míg újabb mumust kreálnak. "

Inkább a libsik miatt aggódj, mert akkor nem lesz aki fizessen nekik ezért a fröcsögésért és hazudozásért

2017.03.08. 13:51:19

még mindig láttam semmiféle bizonyítékot
attól tény lesz valami, hogy én saját magam megfogalmazok egy bizonyítatlan állítást és a továbbiakban tényként hivatkozok az állításomra?
ugye nem

2017.03.08. 13:53:09

először be kéne bizonyítani, utána idézgetni

desw 2017.03.08. 13:55:46

@NemZsolt:

"lebaszlak Alepoba, simán menne a magyar nagykövetség nem? tudod azt ottani nyelvet, képeslapról meg már fejből megy, hogy merre van a sugár út.."

Azér' Svédországig megtalálják az utat valahogy, mi? Nyilván sokkal egyszerűbb 6 országon keresztülgyalogoni 5 000 km-t, mint bemenni az első követségre.

konrada 2017.03.08. 14:06:44

@desw:
Jaj, hát van bennük egy mágnes, mint a madarakban! ...ha annyi eszük nincs is, hogy 8 országon átmenve valamelyikben képesek legyenek megtalálni a követséget, azt tudják merre van Svédország...

zsindexes CIA csicska 2017.03.08. 14:13:10

@ednet2023:
Voltak, akik idióták és azok is maradnak egész életükre.
Még mindig vannak, akik a holoiparból élnek mind a mai napig- tényleges munkavégzés nélkül.

burgener 2017.03.08. 14:17:56

Hol vannak már a 2015-ös, régi szép idők, amikor közel 300 ezer migránst buszos szállítással, önkezűleg raktunk a Nyugat nyakába.

2017.03.08. 14:18:54

"pontosan milyen törvény is engedi meg, hogy igazi gestapós módszerrel kutyákkal haraptassák meg a határsértőket"

Huszonix évvel ezelőtt, amikor még volt működő határvédelem, egy figyelmeztető lövés után lelőtték volna a gecibe az összes határsértőt. Nagyjából ezért nem is gondolkodott senki a tiltott határátlépésen. Aztán csatlakoztunk schengenhez, és mindenki azt hitte, valami még komolyabb szintre fog emelkedni ez a védelmi vonal, erre kiderült hogy lényegében eltüntették, európa átjáróház lett. És jöttek a katonaságot csak hírböl ismerő elit környéken nevelkedett ifjú liberálbloggerek, akik azt hisztik, hogy a béke alanyi jogon jár, és az idők végezetéig háborítatlanul oszthatják meg a magvas gondolataikat a neten... sok naív fasz, aki majd akkor fog óbégatni, amikor az ő lányát teszik szendvicsbe, iskolából hazamenet.

konrada 2017.03.08. 14:27:11

@burgener:
...ha egyszer kellettek nekik.
...csak aztán szóltak, hogy elég...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.08. 14:36:49

@Jankove: "lelőtték volna a gecibe az összes határsértőt. Nagyjából ezért nem is gondolkodott senki a tiltott határátlépésen"

Látom, nem éltél még akkor. Sokan meghaltak a berlini falnál. Az NDK sok embert vesztett, aki tudott, az nyugatra szökött.

sakkosfx 2017.03.08. 14:49:08

Taposó aknazárral kéne védekezni ellenük! Ja és össztűzzel! Mint Izraelben!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.08. 15:18:10

@desw:

Bemennei a követségre ?

Mit nem képzelsz.

A Soros által adott migrásoknak szóló uti kalauzban kerek-perec le van írva, hogy:
- Ha kerítést látsz átvágod.
- Ha hatósági személyt látsz laposkúszásban kikerülöd.

De ha elkapnak akkor
- 17 éves vagy, akkor is ha az unokáddal mész
- embertelen bánásmódra panaszkodsz, mint Bevrik, akkor is, ha három szobás Playstationos palotában laksz.
- kaját ehetetlennek titulálod, és ha jól laktál a maradákot eldobálod
- rendőrök zaklattak, vertek, és aludni se hagytak. Néhányan meg is erőszakoltak biztos ami biztos, az Orvosok határok nélkül, majd igazolják.
- Ha zárt helységben vagy felgyújtod.
- Ha nyílt helységben megszöksz.
- Ha erőszakra támad kedved, hivatkozz arra, hogy a családodtól elszakítottak, avagy a kultúrális különbségkre, hogy nálatok ez csak udvarlási fázis.
- Ha kérdésed van, jogi segítség kell az ámokfutásodhoz, vagy eltévedtél bizalommal fordulj valamelyik Civil szervezethez aki ott van (Helsinki, Orvosok határok nélkül, Amnesty, ...)

- Igen ez Európa. Itt bármit megtehetsz, a többségi társadalom ellenében, hidd csak el, ezek ilyen hülyék, és akik nem azok torkán lenyomjuk az akaratunk !

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.08. 15:37:33

A kerítésnek is annyi haszna volt, mint a csúti kisvasútnak és pancsó arénának. Kb. ugyanannyi a migráns, mint az utas és a szurkoló.
A lényeg, hogy minél több milliárd forint veszíthesse el közpénz jellegét! ;-)))

zsindexes CIA csicska 2017.03.08. 15:40:46

@Frady Endre:

Még 1x, az olvasni, gondolkodni nem képes index- törzsolvasóknak:

www.police.hu/sites/default/files/01._illegalis_hataratlepes_megakadalyozas_atkiseres_szerb_szakasz_2017_03_07.pdf

postimg.org/image/poe2axb93/

Az elmúlt 31 napban 3488 illegális határátlépési kísérlet Ahmedék részéről.

zsindexes CIA csicska 2017.03.08. 15:45:07

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Nem csak Dzsordzs Szarosz, de a szaúdi, török kormány is rész vesz benne.
meg az egész UNHCR (ENSZ) is.

Nem véletlenül sikítozott/ sikítozik az akkori és mostani ENSZ- főcsicskár, hogy mi az, hogy nem engedjük Európára a szemetet.
Az ENSZ- főcsicskár természetesen az amerikai titkosszolgálatok markában; azt kell tenni, amit Samu Bácsi parancsol.
Cserébe Merkel NSA- főspicli lett az év embere.
Mi meg folyton a sarokba vagyunk állítva...
Addig jó, amíg így van- azt jelzi, hogy nem vagyunk az NSA bábjai, mint egész Észak- Nyugat- Európa.

BéLóg 2017.03.08. 16:35:32

@spinat: Igen te szerencsétlen!
Mégis, ha megírom valahol hogy @spinat gyerekeket erőszakol és szevekkel kereskedik meg embercsempész, akkor gondolom UGRANI kell mindenkinek hogy ennek utána nézzen, mert hát ez a fax B... miért is hazudna?

n3spr3ss0 2017.03.08. 17:13:05

@$pi$: Jól érzed magad a ketrecbe zárva?

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2017.03.08. 17:21:02

@zsindexes CIA csicska:

Szarosz Gyuri bácsi legelső magyarellenes LIBSI ÜGYNÖKE LOPBÁN VIKI volt. Ma is kezében tartja Soros Lopb´ánt hiszen ő pénzelte be őt és az egész fideszes hazaáruló bandát a parlamentbe. Lopbán még ma is tejel Sorosnak ezért.

A másik vonalon Putyin mozgatja Lopb´ánt, hiszen nála vannak az összes ügynök iratok, amelyk televannak eddig nem ismert Lopbán besúgó dokumentumokkal. Ezért a hazaáruló Lopbán feltétel nélküli csicskája lett Putyinnak, a parancsára akarja kivezetni Magyarországot az EU-ból.

zsindexes CIA csicska 2017.03.08. 17:24:21

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:
Okos vagy... Nem csoda, hogy 2%- on álltok :DDDD

index.hu/kulfold/2017/03/07/cia_wikileaks_szivarogtatas/

Mintha a CIA és az NSA törne be mindenhova, "szövetséges" országok politikai vezetését zsarolva, lehallgatva...
Merkel- bevándorláspárti NSA- spicli a legjobb példa.

Szóval, amíg a CIA- cselédsajtó minket orosz falovaknak stb- nek hazudozik, addig jó :D

Jakab.gipsz 2017.03.08. 17:32:20

Van kerítés és nem jönnek a migrik, ha nem jönnek migrik nyilvánvalóan a kormány hazudozik, mert nincsenek is migrik, ezek szerint nem is kell kerítés, mert nincs is migri veszély, akkor pedig minek szórta el a pénzt, kerítésre.

Érthető?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.03.08. 17:45:16

ahogy tegnap is megjegyeztem
remélem minden napra jut egy ilyen cikk, ami emlékeztet arra hogy a ballib bandát soha de soha nem szabad visszaszavazni a hatalomba.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.03.08. 17:46:32

@zsindexes CIA csicska: ja, elég érdekes, h a wikileas szerint beavatkoztak a francia választásokba stb. erről nagy kuss van

illaim 2017.03.08. 18:01:02

Szegény Orbán Anulu Viktor hiába akarja növeszteni a GDP-t, ez a sok béééérettegő itt veri a nyálát, ahelyett, hogy a munka frontjára mennének! Ha továbbra is ilyen ütemben erősödik Magyarország, az évtized végére már Dél-Szomália is leköröz bennünket! LOL

eßemfaßom meg áll 2017.03.08. 18:10:06

@n3spr3ss0: Te nem zárod be a putrid ajtaját?

cardiobascuralis 3 2017.03.08. 18:10:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ne bassz. Berlin akkor még Magyarország része volt?
Vagy itt volt a határon egy valamiért berlini falnak nevezett rész?

nu pagagyí 2017.03.08. 20:00:56

A vasfüggöny kutyafüle volt ahhoz képest, ami épül. A hülye paranoiás rasszisták lassan börtönné változtatják Magyarországot. Semmiben nem különböznek az általuk lefestett visszataszító migránsképtől, de hát senki nem tudja meghaladni a saját korlátait. Nincs olyan kultúrájuk, amihez normális ember integrálódni szeretne. Az lesz a legjobb, ha az egész bagázst kitelepítjük majd az általuk csodált mintaországokba, Azerbajdzsánba meg Türkmenisztánba. Ott is lehet korrupciózni, segget nyalni, ocsmányul beszélni, nem kell emberi jogokkal bajlódni. Igaz ott mindenki jatagánt hord magával és rövid úton elintézik a nézeteltéréseket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.08. 20:11:41

szíjgyártóék 4000 orosz bűnözőnek adtak vízumot az EU-ba.

Ismeretlen számú ukrán maffiózó kapott magyar állampolgárságot.

arogán sokezer terroristát engedett be.

nu pagagyí 2017.03.08. 20:17:07

@Jakab.gipsz: "Van kerítés és nem jönnek a migrik". Amíg nem volt kerítés, akkor sem vették el a munkánkat, észre sem vettük őket, mert fénysebességgel mozogtak. Most viszont ostromállapot van a határon. De tanuld már meg, hogy a migránsok jelentős része menekült, akikkel érdemben és méltányosan kellene foglalkoznia egy magát civilizáltnak tartó országnak. Szégyellem magam hogy primitív, bunkó kormányunk van.

Mégis mit gondolsz, mi a fasznak veszi valaki nyakába a gyerekét, hagyja ott lakását, egzisztenciáját és vág neki a nagyvilágnak, hogy bokorba szarjon, fűben aludjon, éhezzen. Nem azért, hogy egy felfuvalkodott nőszemély felrúgja gyerekestől és olyan korlátolt alakok, mint te, mindenféle ocsmány dolgot elmondhass róla. Lehet, te is erre fogsz kényszerülni, azt kívánom, kapd majd vissza, amit most adsz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.08. 20:18:20

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: "Putyin mozgatja Lopb´ánt, hiszen nála vannak az összes ügynök iratok, amelyk televannak eddig nem ismert Lopbán besúgó dokumentumokkal. Ezért a hazaáruló Lopbán feltétel nélküli csicskája lett Putyinnak, a parancsára akarja kivezetni Magyarországot az EU-ból."

Pusztán logikai alapon ugyanerre a következtetésre jutottam, más magyarázat nincs a csúti geci hazaárulására.

cardiobascuralis 3 2017.03.08. 20:28:01

@nu pagagyí:
Lófaszt. A jelentős részük csak azért jön ide Európába, hogy élősködjön.
Az egyetlen szakma, amihez ért, a kecskebaszás, semmilyen nyelven nem beszél, írni-olvasni nem tud.
Haza kellé őket paterolni. Itt semmi keresnivalójuk, van nekünk elég bajunk nélkülük is.
A vasfüggöny meg nem azért volt vasfüggöny, mert vasból volt, valójában nem létezett ilyen kb. az 1950-es évek óta. Azért nevezték így, mert nem mehettél át arrafelé a határon. Útlevéllel sem.
Olyan ugyanis sehol sincs, hogy ott mászkálsz át a zöldhatáron, ahol akarsz.
Ha te ezt gondoltad, akkor kurvára el vagy tévedve.

De esetleg ha annyira szereted a kecskebaszókat, vagy netán vágysz a kultúrájukra, mi lenne, ha te mennél oda? Biztosan tárt karokkal várnak, megismered a vendégszeretetüket, és nekünk is jobb lesz, mert egy hülyével kevesebb lesz ebben az országban.

desw 2017.03.08. 21:19:22

@n3spr3ss0:

"Fáj az igazság? "

Két lehetőség van: vagy pénzért imádjátok a migránsokat, vagy genetikusan agyhalottak vagytok.

desw 2017.03.08. 21:25:11

@nu pagagyí:

"A vasfüggöny kutyafüle volt ahhoz képest, ami épül. A hülye paranoiás rasszisták lassan börtönné változtatják Magyarországot. "

Nézzetek már egyszer tükörbe! Ez miattatok van, b+!

A buzzancs libsiken kívül 2 éve mindenki azt mondja, hogy az Eu külső határait kellene védeni. Mivel a puhapöcsű brüsszeli majmok erre nem voltak képesek, így sajnos minden ország saját magát védi, köztük pl Ausztria, Németország, Svédország . .

2017.03.08. 22:07:08

@nu pagagyí: "Lehet, te is erre fogsz kényszerülni, azt kívánom, kapd majd vissza, amit most adsz."

Amit már megtanulhattál volna az elmúlt 1000 év történelméből az az, hogy ha a Magyarnak problémája van, arra nagy ívben szarik a világ. Így volt ez a múltban, és így lesz a jövőben is. Egyébként feltehetnéd a kérdést a kedvenc migránsaidnak is: ha rászoruló vendégként ilyen látványosan szarnak a befogadó társadalom szabályaira, kultúrájára, vajon veled hogyan bánnának hazai pályán, ha véletlenül úgy alakulna, hogy náluk kérnél menedéket? Egyébként meg engem személyszerint sokkal jobban érdekel a saját hazám, és azon belül is a saját gyerekem jövője, mint bármilyen idetévedt söpredék siralmas sorsa. Menekültek mi? Elhanyagolható részük az, a többieknek meg megtetszett, hogy kecske helyett itt kocsival járnak, védelem meg úgyszolván nincs. Egyébként te körülnéztél már a hazádban? Hány csóró, rászoruló létminimum alatti gyerek él itt? Azért miért nem vérzik a szíved? Hány magyar csöveshez hajoltál le mostanában segíteni? Ne válaszolj, pontosan tudom hogy egyhez se. A hazádnak kifizethetetlen mennyiségű államadóssága van, sérülékeny gazdasággal, miért a mi dolgunk megoldani a világ gondjait he ?

anyadmajma 2017.03.08. 23:16:45

@desw: na, te hazaáruló bolsevik geci, akkor a gazdád miért vonatoztatott-buszoztatott több százezer migráncsot ellenőrizetlenül? Miért nem védte a határokat, ha már tudta, hogy jönnek? miért nekem üzengetett 45 milliárdért, miért nem a migráncsnak? He?
gyökér vagy

Ramil Safarov 2017.03.09. 02:14:46

"pontosan milyen törvény is engedi meg, hogy igazi gestapós módszerrel kutyákkal haraptassák meg a határsértőket."

Nem mintha nem erdemelne meg az osszes mocskos terrorista, hogy kutyakkal, vagy disznokkal zabaltassak fel oket, de tessek mar erre valamilyen bizonyitekot mutatni.
Mert a Soros altal penzelt kamu civilszervezetek, akik egyebbkent az egesz illegalis bevandorlast, szervezik, iranyitjak, vezenylik allitasai meglehetosen hiteltelenek.

Ramil Safarov 2017.03.09. 02:32:25

@nu pagagyí: "Mégis mit gondolsz, mi a fasznak veszi valaki nyakába a gyerekét, hagyja ott lakását, egzisztenciáját és vág neki a nagyvilágnak,"

Mert primitv allatok, akik pont leszarjak a csaladjukat, a gyerekeiket KIZAROLAG zsarolas celjabol hozzak magukkal.

desw 2017.03.09. 03:35:43

@anyadmajma:

:DDD pontosan azért libsikém, mert először még bízhatunk abban, hogy a brüsszeli majmok végre felhagynak a mézes-mázas PC politikával és lesz közös EU-s megoldás. Aztán nemhogy nem lett közös megoldás, Merkel mutti még meghívót is küldött füstöséknek.

ezt tudta: mno.hu/kulfold/welt-merkel-lezarta-volna-a-nemet-hatart-1388814

desw 2017.03.09. 03:40:46

@nu pagagyí:

"De tanuld már meg, hogy a migránsok jelentős része menekült, akikkel érdemben és méltányosan kellene foglalkoznia egy magát civilizáltnak tartó országnak. "

Szójjá' má' akkor a mocskos náci németek, hogy nem deportáljanak "menekülteket".

index.hu/kulfold/2017/02/19/nemetorszag_menekult_merkel_deportalt/

"700 ezer menedékkérelem érkezett be 2016-ban, ebből 300 ezer el lett utasítva. Most ezeket az embereket minél hamarabb haza fogjuk küldeni, különben csökkenne a hitelességünk"

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.09. 05:06:50

@desw: "Szójjá' má' akkor a mocskos náci németek"

Miért is szóljon? :))

Teljesen összhangabn van @nu pagagyí: kommentje és a németek tevékenysége.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.09. 05:08:39

@Ramil Safarov: "Nem mintha nem erdemelne meg az osszes mocskos terrorista, hogy kutyakkal, vagy disznokkal zabaltassak fel oket,"

Megérdemelné. A csuti geci viszont vízumot ad nekik, állampolgárságot, letelepedési engeélyt.

desw 2017.03.09. 05:49:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"De tanuld már meg, hogy a migránsok jelentős része menekült ..."

Ez a "jelentős rész" 57%, 43%-ot deportálnának a németek. De ok, nálatok az 57% "jelentős"

Skankhunt42 2017.03.09. 07:06:17

@nu pagagyí: neked nem kell már semmilyen börtönt építeni, a saját téveszméid fogvatartottja vagy

HaD 2017.03.09. 07:52:22

@desw: Na főnök mikor járt mondjuk a német vagy az osztrák esetleg a svéd határon?
Én szinte hetente(a svéden nem:). Egyrészt Nickelsdorfnál ott bohóckodnak a sógik de pl. Kittseenél vagy Bergnél az megy át aki nem akar. Avagy Braunau am Innél egy árva balfék honzi katona sincs de a 8-ason Salztburg után ott unatkozik két faszi a bódéjába és be be kukkant a tetszés szerint kiválasztott autókba. Általában a környező kocsikba színes bőrűek ülnek de mivel nincs a vállukon átvetve töltényheveder ezért aztán mehetnek ahova látnak. A sajtónak meg le lehet adni Au.-ban és D.-ben is hogy ott vigyázzák a határt a fasza gyerekek...lófaszt. na pont ez folyik Mo.n is csak kurva drágán,valszeg a heverok jót szakítanak a cigány gyerek keresztes háborúján:). Mert abban biztos lehet barátom hogy ha valódi nyomást kapna a magyar határ ez a szedett vedett határvédelem ez összecsuklana 0 perc alatt. Arról nem beszélve hoggy a magyar határt pl. sem a szlovákok sem az osztrákok felől senki de senki nem ellenőrzi tehát a migráncsterroristák bármikor jöhetnek oszt a mamit megdughatják meg robbaszthatnak...az adóból meg nem valódi elhárítást tartanak fenn(nem aki az ellenzéket vegzálja) hanem stadiont építenek. Ami csak 6x drágább mint "tervezték" pontosabban int betették a költségvetésbe. Amely kis csalás kimeríti a "hazudtunk éjjel,hazudtunk nappal..." esetét...igaz egy tőről fakadt és egy játékot is játszik ez a gyurcsányorbántetü banda

zsindekszes CIA csicska 2017.03.09. 08:11:30

postimg.org/image/poe2axb93/

www.police.hu/sites/default/files/01._illegalis_hataratlepes_megakadalyozas_atkiseres_szerb_szakasz_2017_03_07.pdf

Tájékoztatjuk, hogy a rendőrség honlapján naponta Országos összesítő címmel kiadott közleményünkben a határ illegális átlépésében megakadályozott, illetve 8 kilométeren belül feltartóztatott személyek számát találja, míg a - szintén a rendőrség oldalán közölt - Határinfo menüpontban fellelhető információk a 8 kilométeren túl, az ország mélységében elfogott migránsok számát tartalmazzák napi bontásban.

Budapest, 2017. február 24.

ORFK Kommunikációs Szolgálat

desw 2017.03.09. 08:26:32

@HaD:

A többi ország határvédelme nem Magyarország problémája. Az EU-s külső határokat kellene védeni, de ilyen nincs, így maradnak az egyéni és rosszabb megoldások.

"Mert abban biztos lehet barátom hogy ha valódi nyomást kapna a magyar határ ez a szedett vedett határvédelem ez összecsuklana 0 perc alatt."

A kocsidat is bármikor ellopják, és a házadat is feltörik, ha akarják, tehát gondolom te nem zárod az ajtót, ugye?

"Arról nem beszélve hoggy a magyar határt pl. sem a szlovákok sem az osztrákok felől senki de senki nem ellenőrzi tehát a migráncsterroristák bármikor jöhetnek . . ."

Egyelőre ilyen irányból nem jönnek a drágák, de majd ha jönnek, akkor -- jobb ötlet híján -- lesz ott is határzár.

Tényleg, ha már ötlet: mi lenne a jó megoldás, tesó? Most az "Orbán takaroggy!"-ot leszámítva koncentrálj csak a menekült kérdésre.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.09. 08:44:50

Vajh mennyit fizet Soros az Indexnek, hogy ez a ballib hírhamisításra hivatkozó ballib migránsseggnylaó blog napokig címlapon legyen ?

HaD 2017.03.09. 09:01:13

@desw: Az "orbántakaroggy"-on túlmenően ne szűkítse már a problémát erre a cigányra mert vinni kellene magával gyurcsányt és az összes rendszerváltáskor az mszmp által kinevelt(stumpf és cimborái soros pénzén) mozgalmi gyereket akiknek semmii más célja nem volt és nincs mint a hatalom átmentést levezényelni de leginkább a maga meg az én szüleim nagyszüleim stb...által összehozott vagyont lenyúlni miközben qrva egyszerű trükkökkel hülyíteni a népet. Ilyen pl. ez a migráncs kérdés is. Megosztás ellenségkép keresés ez igen kis primcsi szintre vitte a manipulációt,de lám működik. Köszönhető a vagy 40 éve kiötlött fasza kis oktatási rendszernek(bocs ha tanár de tudja tőlünk azök mentek a 80-as évekbe tanárnak akik a leggyengébbek voltak...egyszerűen a fizetési kilátásokkal elintézték a "kultúrát").Aztán szép tudatosan a média segedelmével felőrölték az emberek ingerküszöbét,ami az erkölcsi normákat illeti...egy győzike mint sztár vagy egy majka..miközben Antal Imrék/Egri Jánosok "éhen haltak"...ez tudatos volt uram/"tesóm". Az hogy a napi sajtóban és a parlamenti tudósításokban az ellopta /lenyúlta/visszaélt vele már fel sem tűnik és elfogadott az ennek a következménye. Most majd éppen a hazatántorgott vajna miatt módosítják a gyerekvédelmi törvényt. A gyerekek "felhasználhatóságát"!!! vajna úr gondolom nagy tudója a szakirodalmának a talmudnak:(. Erről ennyit...ja határvédelem. Nem vagyok egy szakértő de tudja ahelyett hogy ilyen nógrádi meg spötle félék adnák elő a tutit egyrészt valódi(és ellenőrizhető!!!!)elhárításra lehetne költeni akik tán kibogozták volna hogy pl. a párizsi merénylők milyen alapon tudtak Mo.-on telefonhoz jutni és bujkálni hetekig. A migráncsok amúgy meg mit is zavarják magukat/orbánékat? Ha nyugat felől nem jönnek vissza, mert hogy nem jönnek, akkor mi a bibi ha a honzik elküszködnek velük? Mit zavar az itt bárkit is? Vagy mégis attól tart onnan idejönnek(nem fognak) de akkor meg hol az említett nyugati határzár? Az osztrák és a német példa pedig csak arról szólt hogy arra felé szintén fogalmuk sincs hogy hogyan lehet megvédeni kultúr(!) módon a határokat...sehogy. Ez egy parasztvakítás,de a drótkerítés is. Ha olvasna német lapokat akkor láthatná hogy a németek meg az osztrákok mit össze gyomroznak erdoganékkal csak azért hogy a török ne engedje tovább a migráncst....be vannak szarva...és ők németek nem pár száz határvadászuk van ha hiszi ha nem.

desw 2017.03.09. 09:23:25

@HaD:

Ha csak és kizárólag Magyarországon emelkedett volna a migránsok elleni fellépés és elutasítás, akkor Orbán nyakába varrhatnánk az egészet. A helyzet ezzel szemben az, hogy az egész világon egyre több ember szavaz a PC libsik ellen, lásd Brexit, Trump, széljobb erősődése kb. minden nyugati országban, Merkel és a CDU történelmi mélypontja, ...

Na most akkor vagy Orbán a világ ura, vagy netán az embereknek lett elege a PC libsikből és a butuska mézes-mázas ideológiájukból. Én utóbbira tippelnék!

A valóság az, hogy gyakorlatilag nincs sikeres integrációra példa széles e világban, így a puhapöcsű PC integráció kudarca egyértelmű. Ezt árazzak most be az emberek (sajnos elég későn), és -- szerencsére -- egyre több ember ad hangot ennek a véleményének a libsi véleményterror és nácizás ellenére. A buzzancs libsik ájvékolása pedig egyértelmű, hisz ahogy csökken a támogatottságuk, úgy nő a veszélye annak, hogy rendes munkát kell keresniük a langymeleg filozofálgatás helyett.

Attilajukkaja 2017.03.09. 09:43:11

@desw:
"A buzzancs libsik ájvékolása pedig egyértelmű, hisz ahogy csökken a támogatottságuk, úgy nő a veszélye annak, hogy rendes munkát kell keresniük a langymeleg filozofálgatás helyett."
Te nagyon félhetsz a liberálisoktól, hogy ennyire vitriolosan kezeled őket. :o))))
Pedig az ő "butuska mézes-mázas ideológiájuk" ezerszer jobb, mint a háborúskodó, uszító és kirekesztő szélsőségeseké, bármelyik oldalon is állnak.

Attilajukkaja 2017.03.09. 09:50:31

@HaD:
"Ha olvasna német lapokat akkor láthatná hogy a németek meg az osztrákok mit össze gyomroznak erdoganékkal csak azért hogy a török ne engedje tovább a migráncst."
Úgy tudom, a németek nem csak Erdogannak tejelnek, hanem Malinak, Nigernek is komoly összegeket fizetnek, hogy elláthassák az ottani menekülteket, hogy azoknak ne kelljen továbbjönniük. Nálunk persze divat szidni Merkelt, de ő nem csak dumál meg kerítésezik, hanem valóban tesz is valamit a humanitárius katasztrófa elkerüléséért itt Európában.

desw 2017.03.09. 10:09:22

@Attilajukkaja:

"Te nagyon félhetsz a liberálisoktól, hogy ennyire vitriolosan kezeled őket. :o))))"

Undorító és erőszakos kisebbség, akik letolnák a többség torkán az idiótaságaiukat.

"Pedig az ő "butuska mézes-mázas ideológiájuk" ezerszer jobb, mint a háborúskodó, uszító és kirekesztő szélsőségeseké, bármelyik oldalon is állnak. "

Látván-hallván a nyugatról érkező "klassz" híreket erre ezért nem esküdnék meg a helyedben.

2017.03.09. 10:13:20

"Nálunk persze divat szidni Merkelt, de ő nem csak dumál meg kerítésezik, hanem valóban tesz is valamit a humanitárius katasztrófa elkerüléséért itt Európában"

Merkel megagyazott egy jovobeli humanitarius katasztrofanak Europaban. Akkor o mar nem fog elni es mivel gyerekei sincsenek, ezert neki edesmindegy, hogy mi tortenik majd a feher europaiak utanunk kovetkezo generacioival.
Az egykori Mama Merkel kultusza valoszinuleg 50 ev mulva nagyon nepszeru lesz a mohamedanistak kozt Europaban, mig a feher europaiak maradek, elnyomott, dhimmikent tengodo csoportjai atkozni fogjak a nevet.

Amit meg a szolasszabadsag eltiprasa erdekeben muvel Nemetorszagban, azzal kiallitotta magarol a bizonyitvanyt. Kiutkoztek a regi Stasi-reflexek nala, cenzura, oncenzura, birsagolas, bortonbuntetes, ellehetetlenites, kirugas... facebook kommentekert.
Rosszabb, mint Hitler.

2017.03.09. 10:17:27

@Attilajukkaja: "Pedig az ő "butuska mézes-mázas ideológiájuk" ezerszer jobb, mint a háborúskodó, uszító és kirekesztő szélsőségeseké, bármelyik oldalon is állnak."

en magamat liberalisnak tartom, tudom, hogy ez magyar foldon szitokszo, de en vallalom

a nyugati liberalisok mindenben szembemennek azzal, amit a klasszikus liberalizmus hirdet
a liberalis, Nobel-bekedijas Obama titkos dronhaborut folytatott es uldozik a wikileakst es mas watchdog szervezeteket
valamint tamogatjak a vilag legkevesbe liberalis ideologiajanak (mohamedanizmus), a nyugati terjeszkedeset, erdekukben csorbitjak a szolasszabadsagot, cenzurat vezetnek be
Kanada es Nemetorszag ebben is elenjar

zsindexes C I A spicli 2017.03.09. 10:28:11

Itt van a -papíron liberális, békés- nyugati Világrend csak az utóbbi pár évi teljesítménye a Nobel- békedíjas médiasztárral:

www.youtube.com/watch?v=ku8LclsFhAM

desw 2017.03.09. 10:59:43

@karandash:

"a nyugati liberalisok mindenben szembemennek azzal, amit a klasszikus liberalizmus hirdet"

Ezzel egyetértek! Az európai elkorcsosult "liberalizmus" nagyon messze van az igazi liberalizmustól.

2017.03.09. 12:34:21

@HaD: „qrva egyszerű trükkökkel hülyíteni a népet. Ilyen pl. ez a migráncs kérdés is. Megosztás ellenségkép keresés”

Azt mégcsak értem, hogy a médiából ömlő folyamatos hazugságáradat, és pártok által finanszírozott mesterségesen torzított/szűrt/elhazudott tömegtájékoztatás már annyira kibaszta a biztosítékot, hogy senki nem hisz már el semmit, de könyörgök turkálj egy kicsit az interneten, még vannak források, ahol nem rágják szádba a véleményt: se szeri se száma a képeknek, videóknak, ami azért hitelesebb módon mutatja be mi megy nyugat európában, és mi várhat magyarországra ha nem gondolkodunk előre. Ha valaki azt mondja, hogy a migránskérdés csak az aprópénztolvajok médiatrükkje a lopás leplezésére az egész egyszerűen segghülye, és már agyára ment az orbángyűlölet. Próbáljunk már a patás orbánról elvonatkoztatni, és egy kicsit magyarország, meg a fiatal generáció szemszögéből nézni a dolgokat !

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.09. 12:39:26

@Jankove: "mi megy nyugat európában, és mi várhat magyarországra"

Nem kell aggódni, ami nyugat-európában van, az nem vár Magyarországra. Egyre lejjebb csúszunk, Bulgáriát és Bangladest nézd, afelé haladunk.

2017.03.09. 12:43:36

@HaD: "ha valódi nyomást kapna a magyar határ ez a szedett vedett határvédelem ez összecsuklana 0 perc alatt"

Ezzel kvázi egyetértek. Ha rajtam múlna személyszerint előkeresném, és fellógatnám az első lámpavasra azokat, akik hagyták odáig zülleni a honvédelmet, hogy 2017-ben az ország legerőssebb, és egyben utolsó védelmi vonalát egy gyorstelepítésű szaros tyúkrács jelenti. Migránsoktól függetlenül is, már évek óta benne van mindenhol a levegőben egy újabb komoly háború szele, mi meg közben fütyörészünk, és stadionokat építünk. A költségvetés jelentős részét katonai védelmi eszközökre, és haditechnikára kéne költeni.

2017.03.09. 12:46:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Bulgáriát és Bangladest nézd, afelé haladunk"

Bizonyos szempontból már ott is vagyunk. Ettől függetlenül ez a mi kis szemétdombunk, és szeretném ha a miénk is maradna.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.09. 14:00:55

@Jankove: Az EU éppen arról szól, hogy nem számítanak a nemzetállamok. A magyaroknak a legelőnyösebb, mert az elcsatolt országrészek magyarságának könnyebb elése lesz az anyaországhoz, és viszont. Nekünk a létező legnagyobb hülyeség a EU-t gyengíteni, vagy kilépni belőle.

cardiobascuralis 3 2017.03.09. 14:55:31

@Attilajukkaja:
A liberálisokat nem kellene keverni a magukat liberálisnak hazudó idiótákkal.
A liberalizmusnak ugyanis van egy olyan kitétele, hogy mindent csak addig szabad, amíg az mások érdekeit nem sérti.
Márpedig a migránsok idevonulása láthatóan a többség érdekeit sérti. Tök mindegy, milyen alapon, ez lehet csak az is, hogy mohamedánok.

Attilajukkaja 2017.03.09. 18:10:38

@cardiobascuralis 3:
"A liberalizmusnak ugyanis van egy olyan kitétele, hogy mindent csak addig szabad, amíg az mások érdekeit nem sérti."
Egyetértünk. Igaz, ez elég szubjektív.

" a migránsok idevonulása láthatóan a többség érdekeit sérti"
Ezt nyomja orrba-szájba az Orbán propaganda. Pedig egyáltalán nem!

@desw:
"Undorító és erőszakos kisebbség, akik letolnák a többség torkán az idiótaságaiukat."
Látom, egyre idegesebb vagy. Pedig nem kellene.

@karandash:
"Merkel megagyazott egy jovobeli humanitarius katasztrofanak Europaban. "
Nem tudom, mi volt Merkel szerepe az arab tavaszban. Mert minden valahol ott kezdődött. Csak azt látom, hogy most ő az egyetlen, aki tesz is valamit, hogy megoldja a problémát. Még akkor is, ha nem mindig elég ügyesen. Persze csak az tévedhet, aki nem a kulisszák mögé bújva szónokolgat és bomlasztja az európai összefogást.

"a liberalis, Nobel-bekedijas Obama titkos dronhaborut folytatott es uldozik a wikileakst es mas watchdog szervezeteket"
Nyilván Obama sem vonulhat ki mindenhonnan és állíthat le minden eljárást. Lavíroznia kell a demokrata és republikánus politika között. De legalább nem rontott a helyzeten és kivont egy csomó csapatot a K-Keletről.
Amúgy meg fura dolog az USA szerepe ezekben a konfliktusokban: ha nem avatkoznak be időben (Jugoszláv háború), az a baj. Ha pedig beavatkoznak, akkor az. :o/

cardiobascuralis 3 2017.03.09. 23:50:37

@Attilajukkaja:
"Pedig egyáltalán nem!"
Pedig de.
Nem véletlen, hogy aki egyáltalán elment szavazni tavaly, azok közel 98%-a szavazott arra, hogy ne jöjjenek.
Ez ugyan NEM volt érvényes szavazás, de ha a legnagyobb részvételi arányú eddig szavazásokat (nem népszavazásokat, hanem választásokat) nézzük, ennyi ember akkor is simán 70% körüli NEM szavazat lett volna. Ekkora arányban soha egyetlen párt sem nyert semmit, azaz nemcsak a Fidesz meg a Jobbik szavazói szavaztak így, hanem kb. ugyanannyian a mostani ellenzék hívei közül is. És nagy valószínűség szerint kb. ezek az arányok azok körében is, akik nem mentek el szavazni (erre épül az összes közvélemény-kutatás: nem a teljes népességet kérdezik, csak véletlenszerűen kiválasztott ige kis részt, és ezt arányosítják a teljes lakosságra).
Márpedig ha ennyi embert zavarnak - egyébként engem is, pedig magasról szarok Orbánra és Vonára is -, akkor határon kívül a helyük.

"Csak azt látom, hogy most ő az egyetlen, aki tesz is valamit, hogy megoldja a problémát."
Lófaszt, ő pont most veti el a pár évvel későbbi problémák magvát.
Nem véletlen, hogy a németek körében meredeken zuhant a népszerűsége, ugyanis a németek sem hülyék, és ők sem értenek ezzel egyet.

Ami az USA-t illeti: Jugoszláviában nagyon nem időben avatkoztak be. Kb. 5 évet késtek. Több százezer ember halt meg miattuk.

Attilajukkaja 2017.03.10. 10:14:10

@cardiobascuralis 3:
"Pedig de."
OK. Akkor mondd el, hogy pontosan kinek az érdekeit is sértené max. 10 ezer menekült ebben az országban, Orbánon kívül. Egy olyan gazdag országban, mint a miénk. Mert tudjuk, hogy jelenleg munkásokat importálunk Ukrajnából, Romániából a Nyugatra menekült magyarok helyett. Tudjuk, hogy magáncégeken keresztül áruljuk az állampolgárságot anélkül, hogy számítana, milyen vallású vagy múltú az illető. Azt is tudjuk, hogy Orbánnak lételeme fenntartani a feszkót valamilyen, bármilyen csoporttal szemben, mert enélkül az emberek még észrevennék, hogy valójában miért is élnek egyre rosszabbul. Ráadásul azt is tudjuk, hogy a jelenlegi, kb. 40 ezer fős magyarországi iszlám közösséggel nincs semmi gond. Soha nem is volt.
Szóval?

"Nem véletlen, hogy aki egyáltalán elment szavazni tavaly, azok közel 98%-a szavazott arra, hogy ne jöjjenek."
Semmiképp sem véletlen! De aki ezt a 98%-os NEM-et úgy próbálja beállítani, mint egy győzelmet, az direkt figyelmen kívül hagyja, hogy ez egy előre meghirdetett bojkott szavazás volt. Én sem mentem el, pedig mindig elmegyek szavazni, amióta tudok. És ezt nagyon is tudatosan tettem.
Arról nem is beszélve, hogy a választás előkészítése milyen egyoldalú és manipulatív volt. Mari néni, aki egy kis zsákfaluban él és még életében nem látott migráncsot, ő is rettegett tőlük, mert Orbán aztat mondta nekije a TV-ben. Ő meg annak idején Kádárnak is elhitte, amit mondott, és most is elhiszi, mert hát ott fönt Pesten csak jobban tudják az urak. Nem igaz?

"ha ennyi embert zavarnak - egyébként engem is"
Kíváncsi lennék arra, hogy a te életedet miben zavarták meg a menekültek.

"Lófaszt, ő pont most veti el a pár évvel későbbi problémák magvát."
Én tartózkodom a trágár kifejezésektől, de pontosan milyen problémák magját veti el Merkel, amelyeket maga a szituáció nem magától érhetően generált? És miért is vegyük semmibe azt a sok pénzt és erőfeszítést, amit a németek már eddig is áldoztak a humanitárius katasztrófa elkerülésére Európában?

"a németek sem hülyék, és ők sem értenek ezzel egyet"
Egy ilyen bevándorlási hullám mindenhol feszültségeket szül, de majd meglátjuk a holland, francia és német választásokon, hogy az ottani emberek mit is gondolnak.

" Jugoszláviában nagyon nem időben avatkoztak be."
A helyzetet eredetileg az európai testületeknek és az ENSZ itteni békefentartóinak kellett volna kontrollálniuk. De ők (főleg a hollandok) nagyon elbénázták. Hagyták, hogy százezreket nyírjanak ki az ottani nácik. Ezek után avatkozott be az USA.

cardiobascuralis 3 2017.03.10. 20:35:44

@Attilajukkaja:
Mindenkiét, aki nem szeretné őket itt látni.
És ez sok millió ember, akik közül 3,5 millió még szavazni is elment.
Mivel ők ennek az országnak a lakosai, hadd essen már nagyobb súllyal a latba a szavuk, mint mindenféle mohamedán jöttmenté.

Romániában és Ukrajnában nagyjából európai értékrendű, írni-olvasni tudó, a kecskebaszáson kívül máshoz is értő emberek élnek, ami a migránsokról nem mondható el. Ráadásul akiket idehoznak, azok alapból ezen országokban élő MAGYARok, akik beszélik a magyar nyelvet is. Gondolom, sok közülük magyar állampolgár is. A nagyszüleik idejében az a rész még Magyarország volt, nem ők tehetnek róla, hogy a történelem miatt ők határon kívül rekedtek.

"Ráadásul azt is tudjuk, hogy a jelenlegi, kb. 40 ezer fős magyarországi iszlám közösséggel nincs semmi gond. Soha nem is volt."
Ja, csak ezek többsége divatiszlamista, ahogy mások meg divatbuddhisták. Itt születtek, nagyrészt keresztény családokban, csak kaptak egy agybajt, hogy nekik más vallásra van szükségük, és váltottak (a keresztények is elmebetegek, nem mellesleg, szóval ez vallástól független, aki képes bármilyen istenben hinni a XXI. században, annak diliflepnit kellene osztani).

Tök mindegy, milyen szavazás volt, ez a 98% az eddigi legnagyobb részvételi arányú szavazáson is bőven 2/3 fölötti győzelem lett volna.
Én meg elmentem, és a migránsok ellen szavaztam. Pedig életemben nem szavaztam és nem szavaznék Orbánra választáson. De ebben az egyben igaza van, kurvára nem lennék boldog, ha az elmebeteg Gyurcsány lenne kormányon, és mohamedánok átjáróházát csinálná az országból.

Kádárnak el is lehetett hinni, amit mondott. Kádár nem hazudozott összevissza, az elmúlt 1100 év legjobb magyar politikusa volt. Igen, megölt 300 embert 1956 után. Ezek egy része sima köztörvényes volt, mint mondjuk Mansfeld Péter.
Másrészt a pénzeken lévő királyaink ennél nagyságrendekkel többet öltek meg minden lázadás után. I. István pl. több tízezret.

A vidéki embert nem kéne hülyének nézned, mert nem az. És nemcsak m1 tv meg Kossuth rádió van már ott sem.

Miben zavarták meg?
Mondjuk hogy nem lehetett tőlük hetekig közlekedni a Keleti környékén, meg összeszarták a parkokat?

"milyen problémák magját veti el Merkel"
Majd ha kezdik elvagdosni a kedves mohamedánok a keresztények torkát, mert a Korán azt írja, megtudod. Lásd ISIS.

"mit a németek már eddig is áldoztak a humanitárius katasztrófa elkerülésére Európában"
Ja, annak a katasztrófának, ami nem következett volna be, ha a barom Merkel nem édesgeti ide a több millió migránst. Kurva jó dolog, ha segít eloltani a tüzet az, aki okozta, még mielőtt teljesen leég a ház. És ne azért basszuk pofán, mert felgyújtotta a házat, hanem dicsérjük meg, mert milyen tevékenyen részt vett a saját lakrésze eloltásában. Nem fals ez egy kicsit szerinted?

"meglátjuk a holland, francia és német választásokon, hogy az ottani emberek mit is gondolnak"
Mondjuk a hollandoknál és a franciáknál soha nem állt még ennyire jól a szélsőjobb. És ez a menekülteknek köszönhető. De a németeknél is verte már az ellenfele Merkelt. A bajorok meg nyíltan Orbánt istenítik.

Az ENSZ békefenntartói nem lőhetnek.
Az USA hagyta, hogy százezreket nyírjanak ki az ottani nácik.
Érdekes, Kuvaitban, ahol olaj van, nem hagyta. A horvátok meg a bosnyákok szerencsétlensége, hogy náluk hegyek vannak meg kecskék, ami nem nagy érték Amerikának. Olaj, urán, arany, platina nincs.

Zsoltbacsi 2017.03.10. 22:28:08

@cardiobascuralis 3:

Egyetertek veled, csak egy kis kiegészítés:

"Olaj, urán, arany, platina nincs."

Kifelejtetted Gyuri ba' kedvencet: foldgaz sincs

Attilajukkaja 2017.03.11. 11:45:03

@cardiobascuralis 3:
"Mindenkiét, aki nem szeretné őket itt látni."
Magyarul nem tudsz felhozni semmi konkrétumot. Köszi!

"a kecskebaszáson kívül máshoz is értő emberek élnek, ami a migránsokról nem mondható el."
Gratulálok! Ebből kiderült számomra, mennyire nem tudod, kik is azok a "migránsok". Csak az orbáni propaganda tején nevelkedtél, mert azt hiszed, hogy csak az létezik. Innentől már kicsit másképp kezeli az ember a véleményedet.

"ezek többsége divatiszlamista"
Újra bemutattad, milyen híven képviseled az orbáni állampropagandát. Fogalmad sincs az itthoni iszlám közösségről, de azért megmondod a tutit. És talán még büszke is vagy rá, hogy több ezer magyar embert sértesz meg ezzel. Vagy tényleg azt hiszed, Orbántól függetlenül, csak a te hitvilágod a valós, a többi vallás meg csak humbug? Gondolom, akkor a magyar Krishna hívőkről vagy a buddhistákról is ugyanilyen lekezelően beszélsz, mert nem érted a hitüket. Amit meg nem értesz, az csak egy divathit. Az elítélendő.
Gratulálok!

"Tök mindegy, milyen szavazás volt, ez a 98% az eddigi legnagyobb részvételi arányú szavazáson is bőven 2/3 fölötti győzelem lett volna."
LETT VOLNA? :o))))
Amúgy meg nyilvánvaló, hogy mennyire nem akarod elfogadni a bojkott szavazás valóságát. Tagadod, pedig ez előre meg lett mondva. Mindenki tudta, hogy a többség nem hajlandó elmenni és a manipulált kormánypárti bugyutaságra igent vagy nemet mondani. A többség leszarta az orbáni hisztit. Már csak azért is, mert a szavazásnak nem volt tétje.

"A vidéki embert nem kéne hülyének nézned, mert nem az. És nemcsak m1 tv meg Kossuth rádió van már ott sem."
Hanem?
Amúgy nem nézek hülyének senkit, aki nem az. Akárhol is él.

"Majd ha kezdik elvagdosni a kedves mohamedánok a keresztények torkát, mert a Korán azt írja, megtudod."
Ennyi? Majd ha...? Ez édeskevés a rettegéshez.

"Mondjuk hogy nem lehetett tőlük hetekig közlekedni a Keleti környékén, meg összeszarták a parkokat?"
Ez valóban zavaró volt egy rövid ideig. Sajnálatos, hogy Tarlós nem igazán tudott időben reagálni a problémára. Csak a civilek. És igen, ennyi borzadályt kellett elszenvednie néhány magyarnak az életüket mentő ezrekért. Igazi keresztény hozzáállás!

"annak a katasztrófának, ami nem következett volna be, ha a barom Merkel nem édesgeti ide a több millió migránst."
Azt hiszem, nagyon nem vagy tisztában azzal, ami Afrikában folyik. Olaszországba főleg onnan jönnek ide a tengeren keresztül. De miért is tudnál te erről, ha nem figyelsz semmi másra, csak arra, amit a csuti Mini Duce mond neked az M1-en?

"Mondjuk a hollandoknál és a franciáknál soha nem állt még ennyire jól a szélsőjobb."
Tájékozatlan vagy. 2016-ban jobban álltak, mint most.

"Az ENSZ békefenntartói nem lőhetnek.
Az USA hagyta, hogy százezreket nyírjanak ki az ottani nácik."
Nekem hiába írkálsz ilyesmiket, engem nem versz át! :o))))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.11. 15:40:39

@Attilajukkaja: "nem érted a hitüket"

Nem is akarja. Ez pápista.

Meghal egy buddhista, felmegy a mennyországba. Szent Péter elé kerül, aki azt mondja neki:
- Nagyon jó ember voltál a Földön, menj a 6-os szobába, de nagyon vigyázz, a 8. szoba előtt nagyon nagy csendben menj el. -Elmegy nagy csendben a buddhista.
Megérkezik a mennyországba egy mohamedán, Szent Péter elé kerül, aki azt mondja neki:
- Nagyon jó ember voltál a Földön, menj a 9-es szobába, de nagyon vigyázz, a 8. szoba előtt nagyon nagy csendben menj el. -Elmegy nagy csendben a mohamedán.
Megérkezik a mennyországba egy sintoista, Szent Péter elé kerül, aki azt mondja neki:
- Nagyon jó ember voltál a Földön, menj a 4-es szobába, de nagyon vigyázz, a 8. szoba előtt nagyon nagy csendben menj el. -Elmegy nagy csendben a sintoista.
Megérkezik egy izraelita a mennyországba. Szent Péter elé kerül, aki azt mondja neki:
- Nagyon jó ember voltál a Földön, menj a 11-es szobába, de nagyon vigyázz, a 8. szoba előtt nagyon nagy csendben menj el.
No, a zsidó vallású ember nem rest, megkérdezi:
- Miért kell nekem a 8. szoba előtt olyan nagy csendben elmennem?
- Hát csak azért, mert ott vannak a római katolikusok és ők azt hiszik, hogy egyedül vannak itt.

cardiobascuralis 3 2017.03.11. 15:54:26

@Attilajukkaja:
Ezek bizony elég konkrétumok voltak. Akkor is, ha neked és más migránsnyalogatóknak nem szimpatikusak.

De, tudom, kik azok a migránsok. És már a németek is tudják, ugyanis nemrég készült egy tanulmány, hogy a több százezerből nem egészen 200 ember tudtak bármire is alkalmazni, a többiek totál alkalmatlanok mindenre a kecskebaszáson kívül, a német kecskebaszóipar meg már pár száz éve hanyatlóban van, nincs szükség igazán ennél több munkaerőre.
A többi viszont tanulatlan, írástudatlan, ráadásul nem is akar tanulni.
Ezt nem én mondom, a németek.
Mellesleg ők is hazatoloncoltak és haza szándékoznak toloncolni közel félmillió embert. Na most ha ezeket Magyarországon vették volna nyilvántartásba, akkor a dublini egyezmény szerint ide toloncolnák őket vissza (a svédek már megpróbálták, és fel voltak háborodva, amikor a magyarok mondták nekik, hogy kedves svéd barátaink, lófasz a seggetekbe, ti hívtátok őket, most kezdjetek velük, amit akartok, kolbászba talán jók lesznek, ha másra nem).

Igen, a krisnásokról - magyarul így írják - is így beszélek, ráadásuk közülük ismerek is egy csomót (még azelőttről, hogy krisnások lettek volna), és tudom, hogy azért vannak ott, mert jó dolgukban már nem tudnak mit kezdeni az életükkel.
Szóval attól tartok, kettőnk közül nem én vagyok az, aki nem tudja, mit beszél.

Igen, lett volna, akkor, ha annyi ember elmegy, és a mostaniakon kívül senki nem szavaz a kecskebaszók ellen, mivel így 98% lett.
Ezt annyira nehéz felfogni?

A többség semmilyen népszavazásra nem hajlandó elmenni, soha nem voltak többen más népszavazásokon sem, csak akkor nem 50% volt az érvényességi küszöb, hanem 25%. Ezt Orbánék elbaszták, a saját kelepcéjükbe estek.
De nem azért, amiért te gondolod, hogy nem voltak hajlandóak elmenni az emberek.

De, eléggé hülyének nézed a vidékieket, olvasd el az eggyel korábbi írásodban a Mai nénis részt.

A majd hához annyit: Bataclan, Nizza, Berlin, Brüsszel. Mind mohamedánok voltak.
Eddig kb. 300 halott. Nem egészen 2 év alatt. Te mennyivel lennél elégedett?

A civilek mi a lófaszt is reagáltak, azon kívül, hogy minden médiában tépték a szájukat?
Eltakarították a kecskebaszó csürhét?
Ja nem, inkább sátoroztatták őket.
Tarlós meg nyilván nincs felkészülve ilyesmire, alapból egyik polgármesternek sem a napi feladata egy héten belül ideszabadult, 100 ezernél több szakadt, büdös, kulturálatlan, semmilyen európai nyelvet nem beszélő kecskebaszó hirtelen elszállásolása.

Egyrészt leszarom, mi folyik Afrikában, másrészt Észak-Afrika biztonságos hely, szóval semmi okok Európába jönni. Ezt csak azért teszik, mert hallották, hogy Németországban meg Svédországban kurva nagy segélyeket osztanak, és dolgozni sem kell érte. Néger- és arabparadicsom.

A mini Ducéra azért eléggé odafigyelt a világ, és hogy, hogy nem, az ő ötleteit kezdi megvalósítani minden európai ország. Sőt, már azt is komolyan fontolgatják, hogy Észak-Afrikában csinálnak egy menekülttábort, és csak onnan jöhet majd Európába az, akit engednek, aki meg nem onnan jött, az t odaviszik. És ezt nem a jobbos politikusok mondják, hanem a balosok közül is az épeszűek.
(És közben lehetnek szórakoztató játékok, hogy ne unatkozzanak, pl. kecskebaszóverseny, vagy akár kecskebaszó olimpia.)

"Tájékozatlan vagy. 2016-ban jobban álltak, mint most."
A felmérések szerint nem.

"Nekem hiába írkálsz ilyesmiket, engem nem versz át! :o)))) "
Talán nézz utána, mit tehetnek az ENSZ-békefenntartók, utána irkálj.

Chris Lamb 2017.03.11. 19:46:47

Gyerekek hiába erőlködtök hogy a rendvédelmi szervek kemények a tetves betolakodók ellen a lakosok többsége nem fog felháborodni. :) Sőt ha tucatjával puffantanák le őket talán még tapsolnának és közben ezt mondanák: -Na végre. Ugyanis a menekültek azok akik Ukrajnából jönnek és anno az egykori Jugoszláviából. Nem tetvesék akik több országon átcsörtetnek mint a bivaly csorda habzó pofával követelőzve.

Attilajukkaja 2017.03.13. 15:24:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"- Hát csak azért, mert ott vannak a római katolikusok és ők azt hiszik, hogy egyedül vannak itt."
Ezt még nem hallottam, de nagyon jó! :o))))

@cardiobascuralis 3:
" Ezek bizony elég konkrétumok voltak. Akkor is, ha neked és más migránsnyalogatóknak nem szimpatikusak."
Igazad van! Konkrétan SEMMIT nem írtál, ... csak puffogsz, meg trágárkodsz. Ez annak a jele, hogy mát nem tudsz tárgyilagosan válaszolni.
Ezek az érveid:
"a német kecskebaszóipar meg már pár száz éve hanyatlóban van"
"a krisnásokról - magyarul így írják - is így beszélek, ráadásuk közülük ismerek is egy csomót (még azelőttről, hogy krisnások lettek volna), és tudom, hogy azért vannak ott, mert jó dolgukban már nem tudnak mit kezdeni az életükkel"
"lett volna, akkor, ha annyi ember elmegy, és a mostaniakon kívül senki nem szavaz a kecskebaszók ellen, mivel így 98% lett."
"hülyének nézed a vidékieket"
"A majd hához annyit: Bataclan, Nizza, Berlin, Brüsszel. Mind mohamedánok voltak."
"A civilek mi a lófaszt is reagáltak, azon kívül, hogy minden médiában tépték a szájukat?
Eltakarították a kecskebaszó csürhét?"
"Észak-Afrika biztonságos hely, szóval semmi okok Európába jönni"
"A mini Ducéra azért eléggé odafigyelt a világ"
Stb.
Majd ha belelóg a kezed a bilibe és lehiggadsz, folytatjuk a beszélgetést.
Addig is minden jót!

Attilajukkaja 2017.03.13. 17:30:32

@cardiobascuralis 3:
"már azt is komolyan fontolgatják, hogy Észak-Afrikában csinálnak egy menekülttábort, és csak onnan jöhet majd Európába az, akit engednek, aki meg nem onnan jött, az t odaviszik. És ezt nem a jobbos politikusok mondják, hanem a balosok közül is az épeszűek."
Nem tudom kik mondják, de ez a tábor már régen létezik.

"(És közben lehetnek szórakoztató játékok, hogy ne unatkozzanak, pl. kecskebaszóverseny, vagy akár kecskebaszó olimpia.)"
Látom komolyan kecskebaszó-fixált vagy. Furcsa egy elmebaj, ... de szerintem lehet rajta segíteni. Nem, nem egy kecskével, hanem egy pszichológussal. Vagy egy szexológussal.

2017.03.19. 06:32:06

@$pi$:

Kormányzási hagyományaink!
Horthysta gyökerek!
Az úgynevezett

államvezetőtől kezdve végig, alig akad közöttük egy is, akinek ujjlenyomata közönséges bűnözésekkel kapcsolatban ne szerepelne a rendőrségi nyilvántartásban, aki ne lakta volna már meg a Markó-utcai fogházat, a szegedi Csillagbörtönt vagy a váci fegyházat. a cinkosok kormányában a tolvajok, sikkasztók, zsaroló hírlapírók, selyemfiúk, kokaincsempészek. A nemzetvédelmi propaganda minisztere a tavasszal még tűzkövet árult a nyugati pályaudvar előtt,
süti beállítások módosítása