B1 blogcsalád



Az Uniónak nem szabad komolyan vennie Orbánt

2017. március 01. - Szelestey

 Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje, 2017. március 1.

orban-viktor4-e1442998029397-1024x576.jpg

New York Times/Reuters

new_york_times.jpg

Az unió Alapjogi Ügynökségének vezetője aggasztónak tartja, hogy alapvető emberi jogok, illetve a védelmükre szolgáló intézmények kerültek nyomás alá, miután az elmúlt két évben több mint másfélmillió menekült érkezett Európába. A beözönlő tömeg miatt sok helyütt felerősödtek a migránsellenes, szélsőjobbos pártok, és megugrott a gyűlölet-bűncselekmények száma. Michael O’Flaherty megjegyezte, hogy a fejlett nyugaton legalább két évtizede ne volt ilyen súlyos az emberi jogok helyzete, akkora veszély fenyegeti az említett intézményeket. A félreértések elkerülése végett hozzátette, hogy itt olyan vezetőkről van szó, akik igyekeznek lejáratni a jogokat és nekimennek a testületeknek, pl. a bíróságoknak, amelyek szavatolják a jogokat. A jelentés hozzáteszi, hogy a Bizottság és civil szervezetek Magyarországot és Lengyelországot vádolják az igazságszolgáltatás és a sajtó függetlenségének aláaknázásával. Az EU-ban ezen felül több más kormány is megszigorította a határőrizetet, illetve a menedékjogot, hogy a menekültek lehetőleg ne tudjanak belépni, illetve ott maradni. A szakember szerint az európai hatóságok, valamint a sajtó dolga, hogy megmagyarázzák a közvéleménynek: a legtöbb migráns jó okkal van itt. Azon kívül fel kell lépniük a gyűlöletbeszéd, illetve a gyűlöletből elkövetett bűntettek ellen.

New York Times/Washington Post/Yahoo/Reuters

washington_post_1.jpg

Miután Magyarország hozzákezdett a 2. kerítés felállításához, a hírügynökség a határ túloldalán megszólaltatott egy fiatal pakisztánit, aki egyszer már megpróbált bejutni magyar területre, de pórul járt. A rendőrök ugyanis megverték a csoport tagjait, kutyákat uszítottak rájuk, közben pedig jól szórakoztak, majd szelfiket készítettek az áldozatokkal. A 22 éves férfi úgy gondolja, hogy az újabb határzár még jobban megnehezíti azok helyzetét, akik az erőszak és a szegénység elől menekülnek. Szerbiában jelenleg kb. 7 ezren várják, hogy eljussanak Nyugat- Európába. A jobboldali magyar kormány elutasította a migránspolitikáját ért bírálatokat, beleértve a műszaki akadályt, valamint azt is, hogy a jövőben bezárnák az összes menedékkérőt. A megkérdezett pakisztáni erre azt mondja, úgy kezelik őket, mint az állatokat, pedig ők is emberek.

Bloomberg

bloomberg.jpg

Aggódik a magyar gazdasági miniszter, mert úgy látja, hogy britek távozása felgyorsíthatja a kétsebességes Európa kialakulását, az pedig társadalmi feszültségeket gerjeszthet. A hírügynökségnek adott nyilatkozatban Varga Mihály rámutatott, hogy az euroövezet mentén választóvonal jöhet létre a kontinens két része között és ez veszélyeztetheti a kívül maradt, kevésbé fejlett keleti tagok felzárkózását. A hírügynökség megjegyzi, Orbán Viktor éppen a fejlődés szintjében mutatkozó különbséggel indokolja, hogy Magyarország egyelőre nem veszi át az eurót. Varga Mihály kitért arra is, hogy a magyarok a britek kiválásával egyik legfőbb szövetségesüket vesztik el az EU-n belül és a Brexit várhatóan kedvezőtlenül befolyásolja, milyen ütemben tudjuk majd ledolgozni a hátrányunkat. A miniszter jelezte egyúttal, hogy Nagy-Britannia kilépése után alighanem visszaállítják a vámokat a szigetország és az egységes piac között.

Daily Telegraph

daily.jpg

Az újság megerősíti, hogy a szegényebb keleti tagállamok egyre inkább ellenzik a Bizottság elnökének most formálódó tervét, amely a több sebességes Európa megteremtésével akarja megmenteni az uniót. Juncker ma mutatja be az Európai Parlamentnek a tervezetet, ám többek között a magyarok és a lengyelek attól tartanak, hogy ők a partvonalra szorulnak, miközben megerősödik az összefogást szorgalmazó francia-német mag. A tudósítás Varga Mihályt idézi ez ügyben. Egy uniós diplomata, aki már látta a dokumentumot, azt mondta, hogy az öt utat vázol fel, kezdve onnan, hogy a dolgok úgy maradnak, ahogy jelenleg is vannak, egészen a szövetségi EU megteremtéséig. A brüsszeli Open Europe kutató intézet vezetője úgy értékeli, hogy a Bizottság egy régi gondolatot vett elő újra, ahelyett, hogy a szerkezeti gondok megoldását célozta volna meg. Pedig a 10 vezető országban a lakosság 42 %-a amellett van, hogy vissza kell adni nemzeti kézbe a hatáskörök egy részét. Az Eurasia Csoport európai igazgatója úgy ítéli meg, hogy Juncker sokat nem fog tudni elérni, részben éppen azért, mivel a közép-európai tagok pontosan a nagyarányú központosítás ellen vannak. Az Európai Reformközpont nevű intézet főnöke viszont attól fél, hogy Európa hamis biztonságba ringathatja magát, ezért nem vesz fontolóra olyan radikálisabb javaslatokat, mint hogy többsebességes legyen az integráció.

Die Welt

die_welt.jpg

Az egyik legtekintélyesebb német történész arra figyelmeztet, hogy az unió már nem értékközösség, a liberális demokráciát megkérdőjelezte Orbán, Kaczynski és Trump. Heinrich August Winkler úgy értékeli, hogy kulturkampf zajlik a liberális és illiberális oldal között. Előbbi fontosnak tartja az amerikai és a francia forradalom értékeit, ám az utóbbi számára azok immár nyilvánvalóan nem jelentenek semmit. Magyarország és Lengyelország, Orbán, illetve Kaczynski alatt megpróbálta bedarálni az igazságszolgáltatást. Ugyanakkor az amerikai elnök közvetve hozzásegítheti az EU legszélesebb értelemben vett liberális demokráciáit, hogy újraélesszék az európai tervet, sőt ezt is kell tenniük – hangsúlyozta a szakértő. Mert a szabadságszerető erők a populista kihívás láttán rájöhetnek, milyen jelentős az örökségük. A civil társadalmak bizonyos értelemben még soha nem álltak ennyire közel egymáshoz, mint jelenleg.

Die Zeit 

die_zeit.jpg

A volt német környezetvédelmi miniszter úgy látja, hogy az uniónak nem szabad komolyan vennie Orbán Viktort, mert a magyar kormányfő durváskodik ugyan Brüsszellel, de szinte mindent elfogad, amíg kapja a közösségi pénzeket. Magyarország számára ugyanis az EU előnyei messze meghaladják a hátrányokat, és a támogatások egyúttal alapul szolgálnak a politikus uralmához. Úgy hogy jó hangosan kiabál, de igazából nem tesz semmit a szervezet ellen. Jürgen Trittin, aki a zöldek parlamenti képviselője, abban nem lát semmi kivetnivalót, hogy Európa anyagiakat juttat a kevésbé fejlett államoknak, az eltelt 60 évben mindig is ez volt a béke alapja. Egyben pedig az antimodell Trumphoz képest. Az amerikai elnök ugyanis azt gondolja, hogy ahol az egyik nyer, a másik veszít. Az európai tapasztalat viszont az, hogy mind a két fél profitálhat. A német politikus ugyanakkor aggodalommal szólt arról, hogy Lengyelországban tudatosan rájátszanak az orosz veszélyre, militarizálják a társadalmat, ami a demokrácia trónfosztását jelenti. Ez esetben viszont felvetődik, hogy nem kellene-e megvonni Varsó szavazati jogát. 

Süddeutsche Zeitung

suddeutsche.jpg

Egy német kutató arra figyelmeztet, hogy veszélyben a demokrácia. Egyre többen lelkesednek a tekintélyelvű eszmékért, az ilyen erők nyomulnak a magyaroknál, franciáknál, a törököknél, a hollandoknál, az amerikaiaknál és sok más helyen is. Jan van Deth, aki Mannheimben a Szociális Kutatások Központját vezeti, kiemeli, hogy a populisták sikerrel fenyegetik a demokráciát – demokratikus eszközökkel. Ám aki azt mondja, hogy ha az emberek autokráciát akarnak, akkor meg kell nekik adni, az veszedelmesen leegyszerűsíti a dolgokat és összekeveri a demokráciát a többségi döntéssel. Az elemzések azt mutatják, hogy a privilegizált rétegek mindig is kisebbséget alkotnak. Ám napjainkban fontos fejlemény, hogy a populisták felerősítik a vesztesek hangját. Ily módon pedig jelentős tömegeket lehet bevonni a politikába. Csakhogy nem szabadna ajtót nyitni olyan csoportok előtt, amelyek arra használják fel a többségi döntéseket, hogy kárt okozzanak az olyan demokratikus elveknek, mint a tolerancia, tisztelet és kompromisszumkészség. Az ilyeneket ki kell zárni a politikai részvétel folyamatából. A demokráciából nem következik, hogy valaki esélyt kapjon a demokrácia felszámolására. Itt a rendőrségre és a büntetőjogra kell támaszkodni, nem szabad hagyni, hogy ezek az erők eljussanak a szavazóurnáig. Mert aki választásokban bízik, az onnan kezdve nem kerülheti el a populizmus csapdáját.

Der Standard

der_standard.jpg

Az újság azt idézi Orbán Viktor tegnapi beszédéből, hogy a kormányfő továbbra is elutasít minden bevándorlást, mondván, hogy meg kell őrizni az etnikai egyszínűséget. Szerinte a túlzott keveredésből csakis bajok származnak. Azon kívül fontos, hogy egy magyar szállodában még a takarítónő is magyar legyen. A jelentés hozzáteszi, hogy Magyarország a kormányfő vezérletével bezárkózik, szögesdróttal és szigorú törvényekkel védekezik a menekültek ellen. Pedig azok nem is maradnak az országban, hanem nyugatra akarnak eljutni. Egyidejűleg azonban egyre csökken a születések aránya, és ezen az Orbán-kabinet hat éve sem tudott segíteni. Bírálók azt vetik a politikus szemére, hogy szítja az idegenellenességet és leépíti a demokráciát.

(fotó: 24.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4612303517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conchita wurst 2017.03.01. 21:50:41

@$pi$: Hát a pénzügyi ráfizetést még elnézte volna a migriknek a müvelt európai publikum egy ideig, de azért a gyújtogatás meg a müezzin már nemigen tetszik ott se, hiába mondják el nekik minden nap hogy milyen szép a sokszínüség.

Ami valóban szép is, egy bizonyos mértékig, hozzátartozik minden nagyvároshoz. De úgy tünik ezen a mértéken már sok nyugati nagyváros túlment.

morpho 2017.03.01. 21:51:36

@$pi$:
Nem. A magyarok a gazdasági menekültek. Akik nem tudnak normálisan megélni a saját hazájukban. Ezt kéne előbb orvosolni.
Azután lehet aggódni a németekért. Magyarország szar hely, nem jön ide a kutya se, még az őslakosok is elhúznak, de az fasza, hogy a britekért, svédekért, németekért aggódsz, a magyarokat meg pont leszarod.

conchita wurst 2017.03.01. 21:53:00

@morph on deer: Miért kéne emberségesen bánni velük?

Hogy írjanak SMSt haza hogy a többi is jöjjön? Az nekünk miért jó?

morph on deer 2017.03.01. 21:53:09

@conchita wurst:
"cserébe feladtuk a vámhatárokat"

Azt ugye tudod, hogy ez így hülyeség?

A vámhatár ugyanis kétoldalú, tehát nem csak az EU-ból nem fizetnek vámot nekünk, de mi sem az EU-nak!

Azt azért remélem magadtól is tudod, hogy merre mozog a több áru - szóval ki járt jobban?

conchita wurst 2017.03.01. 21:55:36

@morph on deer: Mi köze a hülyeségeidnek a homoki niggerek jogaihoz?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 22:06:05

@$pi$: "elég jól bebizonyítottam, hogy a feltételezésed, miszerint a szélturbinák ára a harmadára fog csökkeni az elkövetkező két évtizedben, teljességgel megalapozatlan."

Neked az a "bizonyítás", hogy makacsul tagadod az elmúlt 3 évtized trendjét. Majd pont most fog megtorpanni? Teljességgel megalapozatlan kijelentés. Pláne tőled, akiről bebizonyítottam, hogy semmit nem tud az elmúlt két év trendjeiről.

"egy szakember ennyit tehet egy laikussal"

Én laikus vagyok szélturbina kérdésben. Annál szégyenletesebb rád, az u.n. "szakemberre", hogy sokkal kevesebbet tudsz nálam. Fingod nincs az ecoROTR-ról, egy közel 2 éves forradalmi fejlesztésről. Lassú az interneted, öcsi. :))

Máshoz is ennyit értesz, mint amiben "szakértőként" lebőgtél?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 22:08:13

@$pi$: "nem is beszélnek vele. Mert megharagudtak rá, hiszen ő a gonosz király."

Nem király, hanem geci. Mint a gazdád, a fasszopója. :))

morph on deer 2017.03.01. 22:13:29

@conchita wurst:
"Miért kéne emberségesen bánni velük?"

Mert emberek, és - állítólag - mi is azok vagyunk. (Legalább is ez a hivatalos álláspont, már ami minket illet.)
Ezért.

conchita wurst 2017.03.01. 22:17:37

@morph on deer: Az itthoni emberek a fontosak, nem az, hogy itt a migrik jól érezzék magukat a mi pénzünkből, és ezt haza is megüzenjék.

Kerítés kell, a vízumaik 99%-át el kell utasítani, az illegálisokat elsőre meg kell verni, másodikra el kell törni a kezüket-lábukat.

$pi$ 2017.03.01. 22:21:03

@morph on deer: "Egyébként nem a frissen érkezettek gyújtogatnak, hanem főleg akik már ott nőttek fel"

Jah, ötödik generációs svéd muzulmánok. Ne ne szórakozz, ne mentegesd őket!

morph on deer 2017.03.01. 22:27:24

@conchita wurst:
"Mi köze a hülyeségeidnek a homoki niggerek jogaihoz?"

Azon túl, hogy azonosak és egyenértékűek a tiéddel?
Tulajdonképpen csak annyi, hogy felhívom a figyelmedet erre, így egyúttal a te saját jogaidra is.
Illetve majd te eldöntöd magadról, hogy a 'homo sapiens sapiens'-ek közé tarozónak érzed-e magad, mert ez csak "igen" válasz esetén vonatkozik rád.
Ellenkező esetben majd megvéd a Brigitte Bardot...

$pi$ 2017.03.01. 22:32:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Neked az a "bizonyítás", hogy makacsul tagadod az elmúlt 3 évtized trendjét."

Három évtized változásait összemosod egy átlagba és azt mondod, hogy a következő évtizedek is ilyen módon fognak alakulni, miközben nyilvánvalóan látszik az adatokon, hogy a három évtized több különálló változást, szakaszt, trendet mutat. Értem én, hogy sokan azt hiszik a világ olyan, hogy húzol egy egyenest a grafikonra majd kijelented, hogy lám, ennyi lesz húsz év múlva, de ez szakmaitlan és amatőr. Ez butaság, ostobaság, a matematika és a világ ennél bonyolultabb.

Pár évtizeddel ezelőtt hasonló módon számolták ki, hogy a XX. század legnagyobb problémája a nagy zabhiány lesz. Annyi lovat használnak, hogy képtelenek lesznek megtermelni a zabot nekik.

A te becslésed alapján 50 év múlva a mostani 7%-a lesz a szélturbinák bekerülési költsége. Ez egy vicc. Rosszul számolsz, az általad linkelt cikk egy blődség, hülyítenek, ne vedd már be, b+!

Próbáld meg pl. úgy illeszteni azt az egyenest, hogy a kezdeti nagy sikereket nem méred bele. Nyilván az első években nagy sikereket lehet elérni, később egyre nehezebb finomítani a technológiát. Egybál észre fogod venni, hogy egész más eredményeket kapsz.

De a legfontosabb: a matematika bonyolult, az emberek évtizedeken keresztül tanulják. És még utána sem osztják olyan magabiztosan az észt ahogyan te csinálod. :(

Hogy mást ne mondjak én nem tudom húsz év múlva mennyi lesz a szélerőművek ára. Én csak annyit állítok, hogy igen kicsi az esélye annak, amit te jósolsz, hogy a bizonyítékaid súlytalanok, naívak, megalapozatlanok, gyengék.

conchita wurst 2017.03.01. 22:33:05

@morph on deer:' Azon túl, hogy azonosak és egyenértékűek a tiéddel? '

- miért ők is EU állampolgárok?

$pi$ 2017.03.01. 22:33:58

@morph on deer: "Azon túl, hogy azonosak és egyenértékűek a tiéddel? "

Nem, nem azonosak, hogy a fenébe lennének azonosak?! Nekem sincsenek náluk olyan jogaim mint nekik, akik otthon vannak, nekik sincs azonos joguk itt. Van olyan, hogy "állampolgári jogok", azok elég erősek, nekik ilyenek itt nincsenek!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 22:39:49

@conchita wurst:

E m b e r e k .

Mondjuk a patkányoknál és nálad ezerszer többet érnek, az igaz.

$pi$ 2017.03.01. 22:42:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Fingod nincs az ecoROTR-ról, egy közel 2 éves forradalmi fejlesztésről. "

huhh, öreg, ez mellé ment:
1. Az ilyen buzzwordök meg eco akármik pont arra jók, hogy a laikusokat hülyítsék velük. Komolytalan.

2. Az ecoROTR frankón 3%-ot ígér hatékonyságnövekedésben. Ennyit reklámoznak. pont erről beszéltem: már nem sok fejlődési lehetőség van a rendszerben.

3. Az ugye neked megvan, hogy magyarországon az ilyen turbinák nem igazán használhatóak az alacsony szélsebesség miatt, ugye? :D Szóval ez a 3% olyan 3%, ami nálunk épp 0.

morph on deer 2017.03.01. 22:44:12

@$pi$:
"Jah, ötödik generációs svéd muzulmánok. Ne ne szórakozz, ne mentegesd őket!"

Te tényleg hülye vagy, már megbocsáss..!
Ki az, akit mentegetek szerinted?
Csak tájékoztatlak, mert veled ellentétbrn én tudom, hogy mi a helyzet. Többek közt amiatt is, mert eredetiben olvasom a tudósításokat.

Ha odafigyelsz azt mondam, hogy "ott nőttek fel" - ez szerinted mit jelent?
Ez azokra is vonatkozik, akik ugyan még nem ott születtek, hanem pl kiskölyökként kerültek oda és mostanra felnőttek, vagy valóban második generációs, helyi születésű svéd állampolgárok.
Ez a gond is, mert semmilyen jogalapja nincs a kiutasításuknak sem, nincs is hova! Nyilván csapódnak hozzájuk mások is különféle okokból - manapság annyi a hibbant amennyit csak akarsz - de akár csak a balhé kedvéért is, akárcsak itthon 2006-ban. Ez van.

$pi$ 2017.03.01. 22:45:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "E m b e r e k ."

Alapvetően téves liberális elképzelés, hogy az "emberek" jogai egyenlőek. Ha veszel buszjegyet jogod van utazni a buszon, ha nem veszel nincs. A jog pont azt szabályozza, hogy kinek milyen joga van, atom marhaság arra törekedni, hogy mindenkinek ugyanarra legyen joga.

Vagy mondjuk nekem jogom van beugrani hozzád és eladni a tévédet, mert mindketten "e m b e r e k" vagyunk? :D

morpho 2017.03.01. 22:45:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ez a kirekesztő ócska szakállas énekesnő gyomorforgató bejegyzéseivel erősen a nácik felé konvergál. Csodálom az önmérsékleted. Nekem nem menne.

alfacharlybravo 2017.03.01. 22:45:58

@morph on deer: Furcsa, pedig állatként viselkednek. Jó kis fotókat látni a neten a levágott feje hever a teste mellett stb. Speciel ha nagyon dédelgeted a te fejed is így járhat. Tudod a korán 60% ka a Kafírokkal foglakozik, a taktika le van írva.

morpho 2017.03.01. 22:47:04

@$pi$:
Vannak emberi alapjogok... Tényleg a buszjegy ugrott be elsőre? Bravó!

$pi$ 2017.03.01. 22:47:39

@morph on deer: "Többek közt amiatt is, mert eredetiben olvasom a tudósításokat. "

Néha kellene beszélned az emberekkel, mert a sajtó megvezet. Mindegy: a témától elkanyarodtunk, engem meg rohadtul nem érdekel, hogy milyen kifogást tudsz mondani arra, hogy miért is kell gyújtogatni az utcán. Nem érdekelnek a kifogások, az okok, a gyökerek, a sérelmek, kérelmek, panaszok, magyarázatok.

$pi$ 2017.03.01. 22:48:36

@morpho: "Vannak emberi alapjogok..."

Vannak, b+, csak nem azokról beszéltünk. Az országba való belépés nem emberi alapjog.

morph on deer 2017.03.01. 22:49:22

@$pi$:
"Van olyan, hogy "állampolgári jogok"
Hogyne lenne, de nem írják felül az "emberi jogokat" mert nem is írhatják.
Itt meg arról van szó.
Igaz, pontosabban is fogalmazhatzam volna, elnézést!

morpho 2017.03.01. 22:49:33

@alfacharlybravo:

Nem kéne általánosítani. Hülyék mindenhol vannak. Tömeggyilkosok is. Már voltam pár arab országban és még asszem sosem fejeztek le. Vannak szektás barmok Japántól Orsoszországon át az USÁ-ig. Gyilkolnak, öngyilkolnak és nem muzulmánok...

morpho 2017.03.01. 22:50:55

@$pi$:
Ezt írtad te kis szalonnáci: "Alapvetően téves liberális elképzelés, hogy az "emberek" jogai egyenlőek."
Erről beszélünk!

$pi$ 2017.03.01. 22:51:09

@morph on deer: "Hogyne lenne, de nem írják felül az "emberi jogokat" mert nem is írhatják. "

Figyelj, te troll! Az volt a mondás, hogy ugyanazok a jogaik mint nekünk. Nem, nem azok, nincsenek pl. állampolgári jogaik.

Ennyi.

Érted?

Nem?

Hát kár, szedj be valami gyógyszert!

alfacharlybravo 2017.03.01. 22:51:44

@morpho: Micsoda hanyagság, de még pótolhatják a mulasztást.

morpho 2017.03.01. 22:52:25

@alfacharlybravo:

El lehet ezzel poénkodni...

alfacharlybravo 2017.03.01. 22:54:15

@morpho: Talán azért kell Orbánt támogatni, hogy csak maradjon poénkodás a muszlim invázió, ha már a féltestvér inváziót beszoptuk.

$pi$ 2017.03.01. 22:54:22

@morpho: "Erről beszélünk! "

Igen. Nem azonosak a jogai egy külföldinek és egy állampolgárnak. Triviális, aki még ennyit sem tud, azzal kár vesződni. Sok liberális nem tudja ezt, veri a mellét, hogy a jog előtt egyenlőek vagyunk. Csakhogy az nem jelenti, hogy ugyanazok a jogok illetnek meg minket.

Nekem jogom van magyarországon lenni, kiutasíthatatlan vagyok. Nekik nincs ilyen joguk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 22:55:20

@$pi$: "Ha veszel buszjegyet jogod van utazni a buszon, ha nem veszel nincs."

Nem vagy emberi jogi szakértő ugye? Legalábbis nem annyira "szakértője" a területnek, mint a szélturbináké? :))

$pi$ 2017.03.01. 22:56:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem vagy emberi jogi szakértő ugye? "

Nem az "emberi jogokról volt szó"! Még egyszer mondom, most neked is:

Az volt a mondás, hogy ugyanazok a jogaik mint nekünk. Nem, nem azok, nincsenek pl. állampolgári jogaik.

Ennyi.

Érted?

Nem?

Hát kár, szedj be valami gyógyszert!

morph on deer 2017.03.01. 23:03:17

@$pi$:
Te tényleg 'Pisa' eset vagy..!
"milyen kifogást tudsz mondani arra, hogy miért is kell gyújtogatni az utcán"

Még egyszer: "... kell gyújtogatni az utcán"

Okoska, arról beszéltünk, hogy "kik" gyújtogatnak, és ahhoz tartozik a magyarázat, hogy miért!

Én nem tudom, milyen emberekkel és milyen nyelven beszélsz te erről, de egy dolgot próbálj elképzelni, ki tudja, még sikerülhet is: az újólag érkezett migráns nem azt tartja a legfontosabbnak, hogy gyufára meg benzinre költse a támogatásként kapott pénzét, ráadásul neki még oka sem lenne, vele még törődik a rendszer!
Megvan?
Ők még a haszonélvezői a svéd szociális hálónak, a huszonéves svéd állampolgár - pl közelkeleti felmenőkkel - meg munkanélküli svéd!
Nem ugyanaz a helyzet, ugye látod?
Ez a történet erről szól!

Egy dolog igaz csak: a migráció áll ennek a háttérben is.

$pi$ 2017.03.01. 23:03:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Gondolom a tanáraidat is kiakasztottad rendszeresen az áltsuliban. :) Azt hitted, hogy milyen fasza gyerek vagy, ők meg tudták, hogy mennyire makacs, fafejű, beképzelt, ostoba alak vagy. :(

És ezt nem azért írtam, hogy sértegesselek, simán csak ez a helyzet. :(

$pi$ 2017.03.01. 23:06:04

@morph on deer: "Okoska, arról beszéltünk, hogy "kik" gyújtogatnak, és ahhoz tartozik a magyarázat, hogy miért!"

A bevándorlók gyújtogatnak. Te meg vagy győződve, hogy az újak nem gyújtogatnak. Ezt én nem hiszem el. Ennyi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 23:07:08

@$pi$: "a tanáraidat is kiakasztottad"

A tanáraim nem trollkodtak a pofámba. A te tanáraid folyton hazudoztak, hogy Kubatov trolljairól ők jutottak eszedbe?

$pi$ 2017.03.01. 23:07:33

@$pi$: Jah, és nem is érdekel, hogy hány év alatt jutnak el az ifjú titánok addig, hogy gyújtogassanak. Egyszerűen nem érdekel.

morpho 2017.03.01. 23:09:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Belenéztem :) Délutáni fogadóóra narancskullancsoknak... Szép munka! Hagy szokják :) Azért azt megnézem majd, ha egyszer Orbán megbukik, mert egyszer megfog és viszik a bíróságra, akkor hány marad ebből itt? Mondjuk túl sok most sincs. Max ha 10-en kavarják a szart, de ha többes nickekkel számolunk, akkor annyian se...

conchita wurst 2017.03.01. 23:09:47

Aki átjutott a török kerítésen, ahol lőnek rá, az EU támogatásával, az ne finnyáskodjon itt ha megverik. Mehet Líbia felé is, hátha ott nem verik meg.

illaim 2017.03.01. 23:13:01

Voltam olyan mazochista, és végig olvastam a fröcsögéseket, meg a rájuk adott észérveket! Már csak az a kérdés maradt, hogy egy második generációs oláh cigány bevándorló mitől lesz magyar, ha a 100 éve itt élő zsidók, csak Magyarországon élő zsidó.
Egyébként a Homo fidesicus az a visszafejlődött állatfaj, melynek értelmi színvonala valahol a Pitecanrophus és a gorilla színvonala, de lehet, hogy az utóbbi kettő megsértődne az állításomért! LOL

$pi$ 2017.03.01. 23:15:08

@morpho: "akkor hány marad ebből itt?"

Ja, mert majd ha orbán megbukik, akkor majd egyből megváltozik a véleményem az állampolgári jogokról meg a bevándrolókról. persze!

"Mondjuk túl sok most sincs. Max ha 10-en kavarják a szart, de ha többes nickekkel számolunk, akkor annyian se... "

Persze, elhanyagolható. Sőt mind fizetett. Ezért is van, hogy épp most vesztik el a kedvenceid a választásokat: mert elsöprően többen vagytok.

ogli dzsí 2017.03.01. 23:16:31

@illaim: A zsidók sosem akartak sehova beolvadni, hisz felsőbbrendünek tartják magukat.

Nehogy már azt higgyük, hogy az hogy 5000 év diaszpóra után minden országban külön csoportot alkotnak a zsidók, az azért van mert nem hagyják őket beolvadni...

$pi$ 2017.03.01. 23:18:33

@ogli dzsí: "után minden országban külön csoportot alkotnak a zsidók"

Érdekes lesz olvasni, hogy ebből hogyan hozzák ki, hogy a magyarok a bűnösek. Mert ki fogják, abban biztos vagyok. :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 23:19:03

@$pi$: "1. Az ilyen buzzwordök meg eco akármik pont arra jók, hogy a laikusokat hülyítsék velük. Komolytalan."

Ez éppen, hogy komoly. Pár év múlva minden új szélturbinán megjelenik. Mint a repülőgépeknél a winglet, az is csak pár százalék hatékonyságnövelést hozott, mégis minden modern gépen megjelent.

"2. Az ecoROTR frankón 3%-ot ígér hatékonyságnövekedésben. Ennyit reklámoznak. pont erről beszéltem: már nem sok fejlődési lehetőség van a rendszerben."

Nem ismered a rendszert, nem mondhatsz ki róla semmit. Pláne nem prognosztizálhatsz egy gyökeres változást a fejlődésben 20 éves távlatban. Még te is elismerted, hogy a szélturbinák fejlődése szakaszos, meg-meg áll, aztán meglódul.

"3. Az ugye neked megvan, hogy magyarországon az ilyen turbinák nem igazán használhatóak az alacsony szélsebesség miatt, ugye? :D Szóval ez a 3% olyan 3%, ami nálunk épp 0."

A három tévedésed közül ez a legnagyobb. Minél kisebb a szélsebesség, annál hasznosabb ez a gomba a közepére. Tényleg semmit nem tudsz a szélturbinákról. Elképesztő!

$pi$ 2017.03.01. 23:25:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Pláne nem prognosztizálhatsz egy gyökeres változást a fejlődésben 20 éves távlatban."

Akkor te miért teszed?

"Ez éppen, hogy komoly. Pár év múlva minden új szélturbinán megjelenik."

Az jó, mert akkor még mindig kevesebb mint 3% lesz a hatása a teljes rendszerre, hiszen ott lesznek a régiek.

"A három tévedésed közül ez a legnagyobb. Minél kisebb a szélsebesség, annál hasznosabb ez a gomba a közepére."

Nem értetted, megint nem értetted, mert egy tetü magyar mondatot nem vagy képes megérteni. Látod azokat a szélturbinákat, amikre ezeket rárakják? Na, azokat nem érdemes magyarországon telepíteni, mert nincs elég erős szél. A 3%-os újításoddal együtt sem.

morpho 2017.03.01. 23:26:47

@$pi$:
Kik az én kedvenceim?? Hagy tudjam már meg???

ogli dzsí 2017.03.01. 23:29:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most készül a kormány kiszórni 500 mrd-ot energetikai hatékonyságnövelésre, szigetelésekre, ilyenekre.

Ez most nem olimpia, nem atom, úgyhogy az Együtt gyorsan feljelentést tett az OLAFnál, hogy figyeljenek nagyon, mert mindent el fognak lopni!

$pi$ 2017.03.01. 23:34:26

@morpho: "El is fognak! "

Az a másik banda volt nem?

ogli dzsí 2017.03.01. 23:35:20

@morpho: Hát az OLAF figyelni fog, reméljük nem cselezik ki őket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 23:40:36

@$pi$: ""Pláne nem prognosztizálhatsz egy gyökeres változást a fejlődésben 20 éves távlatban."
Akkor te miért teszed?"

Éppen, hogy NEM teszem. Félreértettél, pedig egyszerű. Figelj! Nem feltételezek gyökeres változást a fejlődésben. Azt feltételezem, hogy az elmúlt 3 évtized trendje, nevezetesen, hogy a szélturbinák fejlődése évi átlagos 5%, marad. Ebből következik, hogy durván egyharmad költségbe kerül egységni áram előállátása 20 év múlva. Lehet, hogy egynegyed, lehet hogy fél, nehéz pontosan megmondani.

"kevesebb mint 3% lesz a hatása a teljes rendszerre, hiszen ott lesznek a régiek."

Nagyon pontos felismerés, ma a második a részedről. Igaz, hogy senki nem beszélt a teljes rendzerről. (Az első helyes felismerésed a nem egyenletes fejlődés volt.) Szépít a sok tévedéseden.

"nem érdemes magyarországon telepíteni"

Kersesd ki az első kommentemet. Egy durva számításból indultam ki, hogy olyan 11 év Magyarországon a megtérülés támogatás nélkül is. Az ottani számokkal vitatkozhatsz, meghívlak. Ezzel a gombával még 3%-kal jobban megéri, pont a közepes szélsebesség miatt. És az elkövetkező években bekövetkező fejlődéssel egyre jobban, és jobban megéri telepíteni. Persze orbán betiltotta, úgyhogy a csuti geci országlása alatt ez csak elmélet marad.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.01. 23:42:04

@Kegyetlen: Hát igen, Orbán alaposan beakasztotta az acélpajszert a gerjesztett ,szervezett muszlim betelepítés fogaskerekei közé, azzal, hogy egy jól működő határzárral alaposan visszavetette a balkán felől érkező inváziót.
Érthető, hogy a fő ballibsi megmondóemberek toporzékolnak. A mostani őszinte nyílt beszéd az etnikai- kulturális egyszínűség megőrzésének szükségességéről csak rátett még egy lapáttal, és ezzel is veszélyes példát teremt a magyar miniszterelnök.Ki meri mondani, amit sokan a lelkük mélyén éreznek nyugaton is..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.01. 23:42:30

@ogli dzsí: "kiszórni 500 mrd-ot energetikai hatékonyságnövelésre, szigetelésekre, ilyenekre"

Ez most az, hogy az EU lakossági energiahatékonyságra adta, és Lázár középületeket akar belőle felújítani, mert onnan könnyebben lop?

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.01. 23:49:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát pl. most télen alig fújt a szél, totál szélcsend volt vagy egy hónapig. Ezesetben előkerülnek majd othhon a gyertyák és a benzines áramfejlesztők egy szélerekekre alapozott áramtermelés esetén, kedves méregzöld barátom?
A szélerék egyébknét is leginkább a tengerek közelében képes magas kihasználtságon működni. Egyszerűen azért, mert ott magasabb a szél sebessége.

morpho 2017.03.01. 23:50:39

@$pi$:
Amit a fideszkormány ellop, az páratlan. Még soha senki nem lopott ennyit. Nem is volt ennyi ellopható forrás. Idő kérdése, hogy a lakosság ostobábbik narancsseggű fele mikor veszi ezt észre.
Juteszembe, kik az én kedvenceim, akik épp most bukják el a választásokat? Tényleg, választások vannak? Teljesen lemaradtam.

ogli dzsí 2017.03.01. 23:52:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: 'Ez most az, hogy az EU lakossági energiahatékonyságra adta, és Lázár középületeket akar belőle felújítani, mert onnan könnyebben lop?'

Ki mondta ezt, az EU?

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.01. 23:55:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mit gondolsz arról, hogy a németek külön vezetéket építettek az oroszok felé a Balti-tengeren, hogy gázt importáljanak a "gonosz Putyintól".

ogli dzsí 2017.03.01. 23:56:17

@a nemzet fogatlan provokátora: 'A mostani őszinte nyílt beszéd az etnikai- kulturális egyszínűség megőrzésének szükségességéről csak rátett még egy lapáttal, és ezzel is veszélyes példát teremt a magyar miniszterelnök.Ki meri mondani, amit sokan a lelkük mélyén éreznek nyugaton is..'

Kifejezetten a nyugati közvéleményt provokálja ezzel Orbán, itthon már senkit sem kell erről meggyőznie. Tudja, hogy pont ezeket a mondatokat fogja átvenni a libsi média, és jól jön, ha ez a kérdés napirenden marad.

ogli dzsí 2017.03.01. 23:58:59

@morpho: Érdekes, hogy a sok lopás ellenére a bérek nőnek, meg épül az ország, és még az adósság is csökken.

Nagy is a nosztalgia az Orbán előtti idők rezsimje után.

$pi$ 2017.03.01. 23:59:55

@morpho: "Még soha senki nem lopott ennyit. "

Igaz a mondás, hoyg hinni annyi, mint úgy tenni, mintha tudnál valamit, miközben fogalmad sincs. Meg kéne nektek tanulni kimondani, hogy "nem tudom".

"Nem is volt ennyi ellopható forrás."

Marhaság! Egyik részről azt bizonygatjátok, hogy milyen faszán pörgött a gazdaság a fecóék alatt, a másik pillanatba meg azt, hogy nem is volt mit ellopni. Milyen abszurd, "ellopható forrás", b+!

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.02. 00:04:24

@morpho: Csak egyet árulj el! Mégis mi értelme beengedni Európa szívéve évente 1 millió teljesen idegen kultúrájú, nyelvet nem beszélő, szakértelemmel zömmel nem rendelkező muzulmánt, akiknek 70 százaléka 40 alatti férfi?
Mi értelme ennek? Csak ezt áruld el!

ogli dzsí 2017.03.02. 00:05:57

@morpho: Persze tulajdonképpen elméletben nem kizárt, hogy annak ellenére, hogy a bérek nőnek, az adók csökkennek, épül az ország és csökken az államadósság, MOST emellett többet lopnak, mint amikor stagnáltak a bérek, nőtt az adósság, nőtt az adó.

De ettől nem fogom a nemlopósakat választani, pláne ha pont velük kapcsolatban merült fel konkrétabban az ediggi legnagyobb eu-pénzes lopássorozat.

apro_marosan_petergabor 2017.03.02. 00:27:06

Demokrácia az az, amit a libero csapat rákényszerít az emberekre. Ha kell nekik, ha nem. A demokrácia az, amit a libero csapat demokráciának nevez, még akkor is, ha sokaknak úgy tűnik, nem demokrácia. Sőt, ha diktatúrának, vélemény kontrollnak, dogmának tűnik, ez csak látszat - nem, ez demokrácia. mert a libero csapat ezt egyértelműen megmondta. S ha holnap az ellenkezőjét mondja ugyanarról, akkor az is úgy van. Mert a liberok helyetted gondolkodnak, sőt, jobban tudják, Te mit gondolsz. Azt is, hogy holnap mit fogsz gondolni, s azt is, hogy miért nem gondolod helyesen.
Az, hogy össze-vissza beszélnek, zagyvaságokat, az csak látszat, ez is a Te helytelen gondolkodásodat bizonyítja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 00:28:56

@a nemzet fogatlan provokátora: "szélcsend"

És éjjel nem süt a nap, tudom. :))

A fideszes fafejek pont így gondolkodnak. Ezzel nem mondom, hogy közéjük tartozol, lehet, hogy csak megtévesztettek.

Magyarországon közepes a széljárás, ezért termel évente csak 50 millió forintot egy 2MW-os turbina. (Támogatással együtt 100 milliót.)

Az atomenergiának és a megújulóknak az a baja, hogy nem alkalmazkodik az áramtermelés az igényekhez. Ilyenkor beizzítanak gázerőműveket, vagy külföldről vesznek áramot. M.o. évi átlag 38% áramot külföldről vesz. Ha fúj a szél januárban, ha nem.

Nagyon jó az összeköttetésünk a szomszéd ordzágokkal, könnyen veszünk áramot a piacról.

"A szélerék egyébknét is leginkább a tengerek közelében képes magas kihasználtságon működni."

Így van. De emiatt a szárazföld közepén nem kell lemondanunk az áldásairól.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 00:30:55

@ogli dzsí: "Ki mondta ezt, az EU? "

Lázár. Guglizd ki, nem olyan rég volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 00:32:18

@a nemzet fogatlan provokátora: Mit gondolsz arról, hogy a németek külön vezetéket építettek az oroszok felé a Balti-tengeren, hogy gázt importáljanak a "gonosz Putyintól"."

Okos dolognak tartom, a németek nem hülyék. Több lábon kell állni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 00:36:51

@a nemzet fogatlan provokátora: "De ha nem fúj a szél, fejlődhetnek akármennyit a turbináid."

Azért kell minél fejlettebb turbina, hogy egyre kisebb szélben is működjön.

Egyszer fúj a szél, egyszer nem. A magyar közepes széljárásnál egy 2 MW-os turbina évente csak 50 millió Ft áramot termel. (Támogatással 100 milliót.)

Éjjel nem működnek a napelemek, mert nem süt a nap, ezt elfelejtetted megemlíteni. Pedig a napelemek ára is exponenciálisan csökken.

morpho 2017.03.02. 01:12:26

@ogli dzsí:
Te most magaddal vitatkozol, úgyhogy én nem is zavarok.
@$pi$:
Nem jött ennyi pénz még soha az országba. Ezt Orbántól tudom. Csak ezt nem Mészáros-Orbán kapja, hanem a magyar lakosság b+
@a nemzet fogatlan provokátora:
Vélhetően abból indulnak ki, hogy csatornát pucolni ők is tudnak, de inkább generációkban gondolkoznak. A német nyugdíjasok szertnek eljárkálni a Kanári szigetekre, viszont egyre kevesebben fizetnek járulékot. Közgazdasági kérdés ez, nem etnikai.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 01:29:40

@ogli dzsí: "a bérek nőnek,"

Épp ideje volt.

"az adók csökkennek"

Kurva magasak.

"épül az ország"

Stadionok.

"és csökken az államadósság"

Nőtt.

"MOST emellett többet lopnak"

Ezermilliárdokat. Evvan. (

conchita wurst 2017.03.02. 01:40:59

@morpho: 'A német nyugdíjasok szertnek eljárkálni a Kanári szigetekre, viszont egyre kevesebben fizetnek járulékot. Közgazdasági kérdés ez, nem etnikai.'

Érdekes eddig menekülteket hazudtatok.

De ha ezek szerint migrik, akkor elég életszerü hogy írástudatlan semmilyen nyelven nem beszélő hőbörgők fogják majd kitermelni a nyugdíjat a németeknek. Ehhez képest csak idén 6000 milliárd forintba kerülnek a német ktgvetésnek, és munkára max. 10%-uk alkalmas, de még ennyi sem helyezkedett el. Pont olyan rejtett erőforrások, mint itt a cigányok.

Ez pont úgy hangzik, mint a többi szélliberális gazdasági program. Majd a migrik fogyasztása felpörgeti a német GDP-t, majd a német dolgozók megfizetik ezt is.

morpho 2017.03.02. 02:09:26

@conchita wurst:
"Majd a migrik fogyasztása felpörgeti a német GDP-t"

Kb 25-30 év múlva igen.

desw 2017.03.02. 05:38:46

@morph on deer:

"Egyébként nem a frissen érkezettek gyújtogatnak, hanem főleg akik már ott nőttek fel és tipikusan sehova sem tartoznak, sem a korábbi kulturájukhoz, sem a jelenlegihez, és reményük sincs, hogy ez megváltozzon egyhamar. "

:DDDDDDDD

Te, ezt most tulajdonképpen egy érv akart lenni arra, hogy még több füstöst befogadjon Európa??

Ez inkább azt mutatja, hogy kibaszottul sikertelen az integráció, hiába nyalja füstösék seggét az európai buzzancs libsi PC majomhad!

desw 2017.03.02. 05:44:11

@conchita wurst:

"Ez pont úgy hangzik, mint a többi szélliberális gazdasági program. Majd a migrik fogyasztása felpörgeti a német GDP-t, ..."

Vicces, de ez igaz!! Valamelyik agyhalott holland közgazdász nyilatkozta, hogy már rövid távon is megéri migriket befogadni, mert több rendőr, börtőnőr, biztonságiőr, ... kell, így többet költ az állam, ami növeli a dzsídípít.

"majd a német dolgozók megfizetik ezt is. ""

Istenem, semmi sem lehet tökéletes.

Alick 2017.03.02. 07:29:26

Mondjuk a sajtót még kevésbé lehet komoilyan venni...

Kivlov 2017.03.02. 08:33:31

Aha, nem szabad.
Ezért kezdik lassan azt csinálni a friccek meg a labancok is, amit Orbán már 2 éve mondott. :D

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.02. 09:36:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: De baszd meg, ha nincs szél, áram sem lesz. Ezt nem tudod kimagyarázni. Lehet abban a turbinában akármilyen furmányos csapágyazás.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.02. 09:53:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Attól hogy a villamos és a taxi is sárga, még nem ugyanaz a két jármű.
Az atomerőmű stabilan, megbízhatóan képes leadni a teljesítményét. A gond csak az lehet, hogy sok atomerőmű teljesítménye nem csökkenthető a csökkenő igények függvényében.
De Paks esetében ez nem probléma hisz teljesítménye nagyjából megegyezik az ország mélyvölgyi fogyasztásával.

" M.o. évi átlag 38% áramot külföldről vesz"
Pl. azért mert kurva drágán termelnek és a szigorú EU-s szabályozások miatt időszakos leállásokra kényszerülnek az elavult bezárásra készülődő magyar hőerőművek.
Honnan tudod egyébként hogy a jövőben is meglesz a környező országok részéről az exporttöbblet? Továbbmegyek, honnan tudod, hogy 20-30 év múlva lesznek még megbízható mennyiségben fosszilis energiahordozók a hőerőművekhez?

"Így van. De emiatt a szárazföld közepén nem kell lemondanunk az áldásairól. "

Max. nem megtérülő beruházás . Tényleg nem gond.

gmihaly621 2017.03.02. 10:13:39

Tiszteltetem a két hamburgi hetilap publicistáit. Onnan, a távoli páholyból nem látják, mekkora a baj és arisztokratikus finnyaninnyájukban azt sem, hogy kevésbé elit honfitársaik nem így gondolják. De hát merkelistán irányítottá vált a német fősodratú média (vesd össze: Gleichschaltung).

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.02. 10:36:54

A karaván halad,
A ballib kutya ugat..

CSak a szokásos.

morph on deer 2017.03.02. 11:40:30

@desw:
"Te, ezt most tulajdonképpen egy érv akart lenni arra, hogy még több füstöst befogadjon Európa??"

Te csupán saját erőből vagy ekkora gyökér, vagy ez már a szorgos gyakorlás eredménye?

Arra miből következtetsz, hogy ez "érv" bármire is? Az, hogy elmondom, hogy mi a valós helyzet a mindenféle mesék helyett, ez legfeljebb a tájékozódás mellett lehet érv, de a bevándorlás mellett éppen nem. Ha valaki érti is, hogy mit olvas, annak mondjuk ez egyértelmű.

A tanulság a fenti történetből az, hogy amíg 'bevándorlóként' vagy 'menekültként' nagyjából törődnek velük, amikor már 'állampolgárként' kikerülnek a rendszerből, ott találják magukat a nagy semmiben, amivel nem tudnak mit kezdeni. Ez alapvetően valahol a rendszer hibája, de amíg a bennszülött svéd rutinosan 'elvan' akkor is, ha huszonéves munkanélküli, a külföldi származásúak ezt másképp élik meg, belép a képbe a kultura, a bőrszín, esetleg a vallás is, - bár ez csak az utóbbi évek 'vívmánya' - azaz a probléma összetettebb. Persze, hogy az erőszak nem megoldás, az sosem az.
Viszont egy olyan tünet, aminek ha az okait nem kezelik, a helyzet csak rosszabbodni tud.

Pont arra próbálok rámutatni, hogy ez a kérdés nem a kerítésen múlik, hanem a társadalom szándékán, szervezettségén, felkészültségén, tekintve, hogy ez társadalmi/szociális probléma és nem "idegenrendészeti".

Mindenesetre, ha ezt még mindig "érvként" kezeled, akkor magad maradsz a problémáddal, nekem kösz, de más dolgom van.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.03.02. 11:56:26

Mindenki akiben magyar vér csorog ne hallgasson a külföldi médiákra, mert ezeket az elsőtől az utolsóig Soros, Merkel és a CNN irányítja.

Aki tiszta és igaz forrást akar, az olvasson Magyar Időket, 888-at és persze hallgassa reggel-délben-este Bajer Zsoltot és Orbán Viktort. És Nógrádit, mert lövésre készen kell állnunk amikor 4 milliárd migráns fog útra kelni, hogy Európá jöjjenek, hogy meghódítsák a mi földjeinket és túlszaporodjanak minket. És a végén még majd külföldre viszik a profitot.

Addig is imádkozzunk napi 5-ször Orbán Viktorért, hogy minden külső támadást vissza tudjon verni és tovább építse a az ő nemzei zászlókkal tarkított országát.
Minden magyarnak kötelessége, hogy a nemzeti Hiszekegyet a szomszédjának is megtanítsa. Menjetek tehát át a szomszédhoz és mondjátok fel együtt:

Hiszek az Orbánban
Hiszek minden szavában,
Hiszem, hogy NER-Magyarország
A legboldogabb kontinens az egész világban

Hiszek a Matolcsiban,
Hiszem hogy kétszer-kettő öt,
Hiszem hogy a magyar gazdaság
Fényévekkel jár az egész világ előtt

Hiszek a Rogánban,
Hogy megmérhetetlen a lakása,
Hogy az Ötkert saját zsebre el nem privatizálta,
Letelepedési kötvények offshore cégeibe a milliárdokat sose átjátszotta

Az utolsó leheletemig hiszek az Orbánban!
A kommunisták, az EU, az EP, az ellenforradalmárok, a CNN, a Tavares, a Velencei Bizottság, a Soros, a Simicska, a norvégok, a liberálisok, a Kun Bélák, a migránsok, az álcivilek, a háttérhatalmak, a külső erők, a szoft púderek a kvóták és a népszavazás elleni harcában,
Hiszem hogy sose fog elfáradni,
Még a szentté avatása előtti órákban.
Sem.

ogli dzsí 2017.03.02. 11:59:55

@morph on deer: 'A tanulság a fenti történetből az, hogy amíg 'bevándorlóként' vagy 'menekültként' nagyjából törődnek velük, amikor már 'állampolgárként' kikerülnek a rendszerből, ott találják magukat a nagy semmiben, amivel nem tudnak mit kezdeni. Ez alapvetően valahol a rendszer hibája'

- nagyon hasznos tagja a rendszernek, aki 30 év támogatás után sem képes az önálló létre, esetleg arra hogy ehhez valamit hozzátegyen.

A rendszerhiba itt az volt, hogy valaha is beengedték a közösségbe.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.03.02. 12:18:42

@morph on deer: Üres lózungok. Az integrációs modell megbukott. És nem most, hanem már 10 éve. Nem lehet egy ilyen invazív módon beáramló, erős kulturális kötődéssel rendelkező, teljesen más munkakultúrájú,európai nyelvet nem beszélő, zömmel 40 alatti férfiakból álló tömeget integrálni. Ez illúzió.
Ennek közép-hosszú távon az lesz az eredménye, hogy Európában olyan politikai erők kerülnek hatalomra, amelyek erőszakos modszerekkel kogják megoldani ezt a problémát. A kiömlő muzulmán vér a mostani felelőtlen és dogmatikus gondolkodású balliberális véleményformálók lelkén is fog száradni..

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.02. 12:33:46

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Na megjött a ballibek nickhamsiítója is..

Örülök, hogy ma is beettem magam a fejedbe, és ennyire bosszantanak téged most is a linkek, amik Soros Gyuri nevű főnököd leplezik le... :DDD

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.02. 12:36:26

@morph on deer:

Teljes mértékben idegenrendészeti a probléma.
Ugyanis több ezer muszlim nőket erőszakoló muszlim potenciális terrorsita jött át naponta illegálisan a zöldhatáron, amíg nem volt keírtés.

Értem hogy Soros parancsára ezt az áldatlan állapot fenntartását szeretnétek elérni, és tudjuk, ha a ballibek hatalomra kerülnek, akkor muszlim tetvekkel árasztják el az országot.

De hála az égnek a ballib elkúróknak esélyük sincs, hogy tönkretegyék az országot, és elárasszák integrációra képtelken muszlimokkal.

morph on deer 2017.03.02. 12:37:57

@a nemzet fogatlan provokátora:
"Az integrációs modell megbukott. És nem most, hanem már 10 éve"

Kb erről beszéltem. A módszer régen működött, hiszen így kerültek be a magyarok, jugók, stb., de kb az iraki történettől kezdve ez már teljesen más összetételű tömeg, ami ráadásul a látszat ellenére legalább húsz féle kulturából ered, míg el nem jut a 'kultura-mentes' állapotig.
Rutinból ugyanazt csinálták, mert ugye van egy rendszer, és nagyon későn fogták fel, hogy el kéne dobni az egészet. Erre meg az utóbbi évek menekült mennyisége miatt nem volt és nincs is kapacitás.

desw 2017.03.02. 12:41:28

@morph on deer:

Az igazi rendszerhiba tudod mi? Az, hogy a buzzancs, puhapöcsű PC integrációs rendszer már régen megbukott, ennek ellenére még mindig ott tartanak agyhalott libsiék, hogy de hát menekültek és jöjjenek, mi az a pár milliónyi "menekült" az 500 milliós Európának.

Aztán persze csodálkoznak, ha jön föl a széljobb, meg Trump meg Brexit.

konrada 2017.03.02. 12:49:33

@morph on deer:
...azért valahogy mégsem a magyar, jugó másodgenerációsok gyújtogatnak kocsikat Allah akbart kiabálva...

...persze lehet, igazad van: akkoriban működött a svéd államban az integrációs rendszer, most meg már nem. A lényeg a lényeg, a svédekben van a hiba!

Tom66 2017.03.02. 13:20:14

Ismételten egy "komoly" sajtószemle és természetesen egy cseppet sem egyoldalú.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.02. 13:32:27

@Tom66:

Megvan az előnye ezeknek a sajtószemléknek.

Magyar viszonylatok között mindenki tudja, hogy az Index, 444, HVG féle szennyújságok halmaza tartozik a Soros fennhatósága alá.

Jó tudni, hogy a külföldiek közül melyek szolgálják ugyanazt a rendszert.

sírjatok 2017.03.02. 13:42:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Miért gondolom, hogy ha nem a németek, hanem a magyarok tették volna ugyanezt, mostanra kisírtad volna a szemedet, hogy elárultuk a natot, és orosz függésbe kerültünk.
süti beállítások módosítása