B1 blogcsalád



5 dolog, amire kegyetlenül rámutatott a Kétfarkú Kutyapárt Echo-tévés interjúja

"Akinek van humora, az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes." - Peterdi Pál

2017. február 20. - Mr Flynn Rider

Mészáros Lőrinc tévéjének Napi aktuális című műsora meghívta  Kovács Gergőt, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnökét a műsorba egy interjúra. Az eredmény, reméljük, bekerül a magyar sajtótörténetbe. 

echo_tv_kovacs_gergely.jpg

Velkovics Vilmos riporter az egész adás alatt egyszer sem mosolyodott el, de el se sírta magát, pedig bőven lett volna rá oka. A műsorvezető fapofával lökte be az újabb és újabb kérdéseket, amikkel sarokba próbálta szorítani a Kétfarkúak elnökét. Nem sikerült, sőt: a meccs végén kiütéses győzelmet hirdettünk a politikusnak.

 

Az interjú teljesen szürreális irányt vett  egy idő után:

  • Kovács Gergely azt mondta, hogy Simicska Lajos és Soros György eltitkolt, közös gyermeke pénzeli őket.
  • A párt elnöke többször is hazaárulásnak minősítette a sikeres olimpiaellenes aláírásgyűjtést.
  • Elmondta, hogy fontos kérdésekben a pártvezetésnek nincs döntési köre, ezekben a külföldi finanszírozóik diktálnak nekik.
  • „Jó az út, de még mindig messze vagyunk Oroszországtól” – mondta a Kétfarkúak elnöke.
  • A „Vesszen Triatlon” feliratú Facebook posztjukkal kapcsolatosan megjegyezte, hogy fel fogják magukat jelenteni nemzetgyalázás miatt. Közben látványosan félrehallotta a „Trianon” szót és következetesen a triatlont használta.
  • A csatorna riporterének kérdésére, miszerint lehet-e a Holokauszttal viccelni, azt mondta a pártelnök, hogy jó ötlet és amennyiben az Echo TV-ben biztosítanának egy blokkot nekik, akkor bele is vágnának. 

 

 

Az interjú teljesen magáért beszél: a viccpárt elnöke még ebben az elképesztően feszült helyzetben is képes volt nyugodt és derűs maradni,

intellektuális fölényét anélkül éreztetni, hogy leereszkedett volna a rendszert kritikátlanul kiszolgáló echotévés propagandistához.

Egyértelművé tette, hogy nem sétál be a riporter utcájába, visszájára fordította a propagandatévé kérdéseit és kifigurázta az egész, amúgy vaskosan abszurd orbáni rendszert.

Ha távolabbról nézzük meg az interjút, több minden juthat róla az eszünkbe:

  1. A beszélgetés fekete-fehéren mutatta be, mennyire képtelen Orbán rendszere saját magával kívülről nézni, mennyire képtelenek az önreflexióra és a cél csupán a hatalom görcsös akarása, akár az ellenfél elpusztítása árán.
  2. Az ilyen rendszereket nagyon könnyű kifigurázni – lásd Hofit a szocializmus időszakában.
  3. A Kétfarkú Kutyapárt hozzájárul ahhoz, hogy azok is képesek legyenek röhögni a magyar rögvalóságon, akik egyre nagyobb elkeseredettséggel nézik a diktatúrába hajló orbáni rendszert és a sírnivaló közállapotokat.
  4. A Kétfarkúak egyszerre adnak reményt a rendszer legyőzéséhez és segítenek kiengedni a feszültséget.
  5. Az ilyen diktatórikus, humortalan rendszerek számára két kimenet létezik: annyira eltávolodnak a valóságtól, hogy képtelenek milliók számára értelmezhető alternatívát nyújtani és összeomlanak saját maguk; vagy az elégedetlen tömegek söprik el őket, erőszakkal.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9012273635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duplaxiii 2017.02.21. 01:35:52

Na de mégis...
Én nem láttam ennyire "nyerőnek", mert a kutyás is beletörődött már a felénél, hogy ebből nem lesz semmi.
Az echos végig a lejáratásra játszott - ment a honnan kapnak pénzt, hol nyomtatnak, mi a végzettsége, mihez ért sé így tovább -, a kutyás meg próbált függetlenül poénkodni, de így a poénok elhaltak.
Elbeszélet egymás mellett, egyszerűen nem kell ilyen interjúkra elmenni.
Az echos célközönség úgy is gyűlöli ezeket, mint a szart, ott értelmeseket mondani nem lehetséges.
Azt meg hogy a riporter tényleg ennyire ostoba-e vagy csak felolvasta a kötelező kérdéssort, soha nem tudjuk meg.
Jelzésértékű volt a trianon-elhallás és a provokatív holokausztos felvetés.
A kutyásnak ez a szint méltatlan, csak lejáratja magát, ha ezekkel szóba áll.

cardiobascuralis 2017.02.21. 01:52:55

@pamut:
Nem vagyok értékbecslő, de veled ellentétben én legalább jártam bent (sőt, többször is, a felújítás után közvetlenül is. meg utoljára tavaly nyáron, gondolom, azóta nem lett jobb az állapota), és igen, alaposan körbejártam, mert érdekelt, mi lett a kedvenc budapesti fürdőmből, meg milyen lett a szállodarész (bár utóbbiba 3 vagy 4 éve kb. mindenki bemehetett, aki arra járt, mert nyáron hétköznapokon többször is kinyitották az összes földszinti ajtót napközben szinte reggeltől estig a Tabán felé - gondolom, szellőztettek, hogy ne penészedjen be a hely, meg ne legyen áporodott szaga -, és a kutya nem őrizte, az akkori csajommal így is voltunk bent abban a részben körülnézni, meg ha már ott voltunk, egy kicsit huncutkodtunk is a belső részben az emeleten - se bemenetkor, se kijövetkor, se közben nem találkoztunk egy teremtett lélekkel sem, pedig hidd el, nem 2 percet töltöttünk bent, és ez többször is előfordult azon a nyáron - és nem mi ketten voltunk az egyetlenek, akik ezt megtették).
Te ellenben még bent sem jártál, úgyhogy legalább ennyiben előnyben vagyok veled szemben. A többi általad megfogalmazott dolog pedig rád sem igaz, mégis úgy jössz ezzel a 8 milliárdot érrel, mintha "+ értékbecslő is vagy + felújítás-szakértő is vagy + rutinszerű rálátásod van milliárdos ingatlanok üzleti hasznosítására".
És tartok tőle, hogy a HVG-s firkász sem járt bent, csak hallott valamit. És valószínűleg ő sem értékbecslő + felújítás-szakértő, sőt, valószínűleg egyik sem a kettő közül, de még csak újságíró is max. indexes szinten, egy akárhonnan szalajtott, semmihez sem értő, írni is csak hellyel-közzel tudó jöttment, botcsinálta firkász.
Persze nyilván neki jobban hiszel, mert azt mondja, amit te hallani akarsz, én meg nem.

cardiobascuralis 2017.02.21. 01:55:29

@Duplaxiii:
Szerintem tök normális kérdések voltak.
Gergő meg tudta, hova megy, hidd el, ezt a műsort - legalábbis a keretet -nem ott helyben találta ki.

pamut 2017.02.21. 02:07:34

@cardiobascuralis:
picinyem, te az égvilágon semmiféle "előnyben" nem vagy senkivel szemben sem, két okból sem: az hogy ki mit állít magáról a neten névtelenül, az kurvára nem hivatkozási alap, mert senki nem hiszi el. harmadszor totál irreális hogy több ember több heti melóját te csak úgy hobbiól elvégezted volne, ezt senkinek nem udod beidani. sem azt hogy több különböző szakmához (értékbecslés, idegenforgalom és üzelti tervezés, stb) profi szinten értesz, sem azt hogy el is végzel ilyen melót csak úgy. harmadszor az állításaid még az önkormányzat által rendelet (könnyen lehet direkt lefelé húzónak megrendelt) értékbecsléssel is ellentmondanak:
"az előterjesztésben közölt értékbecslés szerint még a nyitási költségeket leszámítva is 5,2 milliárd forint"
index.hu/gazdasag/2017/02/20/rac_furdo_uj_befekteto_mfb_fovarosi_onkormanyzat/

Most tekintsünk el attól miért is kéne levonni a nyitási költségeket, mi köze ahhoz az eladónak (tudjuk miért, a lopás megalapozásának része, de ez most mindegy), csak nézzük azt hogy még e szerint is kétmilliárddal többet ér a 3-nál.

nézd, lehetne ezt még kifejteni, de mint a józan ésszel, mind a realitásérzékkel, mind a több forrású számokkal durván ütközik mindaz amit itt neked a nagy büdös semmire el kéne hinni :)

@mézesmackócskácska:
"Minden Fideszes hazaáruló, és ki kell végezni. "
Na bazdmeg, még egy hülye... téged kéne kicsapni innen, idióta.

Mi van itt ma éjjel, telihold, minden idióta jön a hülyeségeivel? :D

pamut 2017.02.21. 02:09:57

* na, elütési hibák, meg rossz számozás, úgy látszik így éjjel kettőkor már én sem vagyok friss, megyek is aludni.

cardiobascuralis 2017.02.21. 02:22:38

@pamut:
Bár ahogy látom, te nagyon félreolvashattál valamit Rác fürdő-ügyben.
"a főváros gyorsan visszakapná a pénzt, amiért korábban a követeléseket megvásárolta az MFB-től (ez kamatokkal együtt 3,1 milliárd forint)"
Magyarul a fővárosnak egy fillérjébe sem kerül, a bank fogja eladni, a főváros meg visszakapja a pénzét.
Viszont
"fővárosi üzemeltetés esetén a felszámolás költségeivel együtt még közel 2 milliárd forintot kellene rászánni a projektre, hogy megnyitható állapotba kerüljön a komplexum"
Ja, ezeket az Index írja, nem valamelyik Fidesz-lap.
Mert ugyebár biztosan olyan kurva jó állapotban van. De hát én ugye - veled ellentétben - nem vagyok sem állapotfelmérő, sem értékbecslő.
Én ugye ezt írtam:
"Nem tudom, 3 milliárdból a felújítás kijön-e, de lehet, hogy nem, max. hosszú távú beruházásként éri meg."
Amint látható, bármennyire nem vagyok az, azért olyan kurva nagyon nem lőttem mellé. És az a "közel 2 milliárd" simán lenne a végére 5-6 milliárd, a fővárosi projektek költségeinek alakulását tekintve, M4-től a Margit hídon át a Dagály uszodáig, mindegyiknek többszöröse lett a költsége a végére a tervezettnek. Tök mindegy, ki volt épp a polgármester.
Hát ennyit erről, okoska.

cardiobascuralis 2017.02.21. 02:32:31

@pamut:
Nem, okoska.
TE nem hiszed el, mert nem azt mondom, amit te hallani szeretnél.
De ugye az 5,2 milliárd forint messze nem 8 milliárd, amit te emlegettél, meg a cikk is megjegyzi, amit ügyesen kihagytál (ezt nevezik csúsztatásnak), hogy még 2 milliárdot rá kell költeni, hogy egyáltalán meg lehessen nyitni (más kérdés, hogy szerintem többet, mert kétlem, hogy ebben az összegben szerepel egy csomó rész újrafelújítása, amire bizony szükség lesz).

Ja, és ugye az is benne van a cikkben, hogy az 5 milliárd forintot 10 év alatt hozná be, optimista becslések szerint. Azért egy üzletben ez az évi 7-8% közötti hozam (tudod, kamatos kamattal számolva a 10 évet) nem számít olyan kurva magasnak. Tehát ha most megveszi 3,1-ért (+ illetékek persze), + rákölt még minimum 2-t, akkor jó esetben, ha minden a tervek szerint megy, 10-11 év múlva van nullán.
Kurva nagy üzlet.
És kb. ilyesmiről beszéltem, még a nagyságrendekben sem tévedtem.
Pedig ugye nem vagyok értékbecslő meg állapotfelmérő, meg ez sok ember sok heti munkája.

Szóval vadász, ahogy látom, te csak szopni jársz ide (is).

carrot cake 2017.02.21. 03:29:11

Gyerekek, beszéltek itt milliárdokról. Ha van 80 e Ft nyi kajád a spájzban amit effektíve magadba tömhetsz, akkor a munkáltatótól és tőled 140 e ft adót szedett be a zállam ezért. És ha elmész a sürgősségire akkor nagy eséllyel se WC deszka, se papír, se nővér, se orvos. Na ezért lesz a momentumbak meg a kutya pártnak szavazóbázisa és nem másért.

Gacsaj Pisti 2017.02.21. 03:30:48

Az ilyen kétfarkú kutyák ellen a legjobb a kétágú bézbóllütő!!!

ymel 2017.02.21. 06:02:38

a posztiro tulreagalja az esemenyt. Vicc volt es kesz. Innen nezve aztan minek gyozelemrol hadonaszva ugrandozni? A ficko birta fapofaval, igy nagyobb volt a kontraszt, nagyobb a tevenezo-fogyasztok elvezete. Csokviszlat

nu pagagyí 2017.02.21. 06:51:37

@cardiobascuralis: Ha 3.3 milliárd alatt adja el Budapest a fürdőt (amennyit a kínaiak kínálnak érte), akkor az a budapestiek megkárosítása. Egyébként meg kellene nyilvánosan hirdetni, mert lehet, hogy jobb ajánlat is befut. Minden egyéb megoldás a mutyi kategóriája.

nu pagagyí 2017.02.21. 07:00:18

@ymel: Ez egy véresen komoly vicc volt. Az abszurd tévé magát figurázta ki, az interjúalany csak a tükröt tartotta.

ymel 2017.02.21. 07:03:22

@nu pagagyí: meglehet. Mivel nem nezek tevet, nem ismerem a csatorna jelleget, bar azt olvasom,hogy sokan szidjak. A kvazi jobboldal soha nem volt eleg jo ahhoz,hogy a seggnyalast olyan rafkosan es ugyesen eltakarva uzze, mint a vetelytars.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 07:37:54

@cardiobascuralis: "Tehát ha most megveszi 3,1-ért (+ illetékek persze), + rákölt még minimum 2-t"

Tehát 5 Mrd.-ért van egy fürdője-szállodája, tiptop. Ahhoz képest, hogy pár éve valaki hajlandó volt ugyanezért 11 Mrd.-ot fizetni, bomba üzletnek látszik.

Zsoltbacsi 2017.02.21. 07:41:37

@nu pagagyí: @cardiobascuralis: @pamut:

Gyerekek, biztos emlekeztek a hirre, amikor a "jatekboltos" "harmadaron" megvette a belvarosi ingatlant. Pamut akkor is teljesen biztos volt az igazaban

Itt az eredeti hir a 444 oldalan, rogton elejen a lenyeg, amit pamut sulykolt:

"Az állami vagyonkezelő 2,77 milliárdos kikiáltási áron bocsátott árverésre egy ingatlant – a Zrínyi utcai OGYÉI-t, rögtön a Four Seasons mögött, az Ötkerttel szemben –, amit ingatlanszakértők szerint ennek a háromszorosáért is simán el lehetne adni."

444.hu/2017/01/14/elo-most-arverezik-el-az-alulrol-indulo-allami-irodahazat

Ehhez kepest akkor jojjon egy profi ingatlanos elemzese:
(Az ingatlankozvetitok szakszervezetenek volt szovivoje)

Nézzük, hogy miről van szó valójában:

Annyit azért előzetesen lefektetnék, hogy nincs vagyonértékelői végzettségem, csak építészi és ingatlanértékbecslőim, de egy kis kontárkodást, had engedjek már meg magamnak a saját blogomon.

Tehát! Az ingatlan egy 1647 m2-es telken fekszik, az épület alapterülete egy szempontból fontos, hogy hány konténerbe fog beleférni. A tetején radiokémiai labor volt decemberig, ami már csak hangzás alapján is ronda szorzókat ad a bontás költségeihez.

A telek egyébként VK-V besorolású, amire a helyi építési szabályzat szerint 9882 m2 összterületű épületet lehet felhúzni ( HÉSZ alapján: 80%-os beépíthetőség, 6.0 szintterületi mutató és 25-30méter közötti épületmagasság) Ez annyit tesz, hogy szintenként 1317 m2 alapterületű és nagyjából 8 emeletes épületet lehet rávarázsolni a telekre.

Ha egy közepesen “fenszi” épületet tervezünk, 20%-kal drágább anyagokból, mint ami egy átlag családi házba beépítésre kerül, akkor olyan 200.000/m2-es áron lehet felhúzni rá bármit is. És itt nincsenek extrém dolgok, márvány előtér, vagy korinthoszi oszlopok, meg kőbányait köpködő Manekken Piszes jakuzzi a hendméd szalonnafüstölő mellett.

Tehát megállít az építkezés olyan 1,8 milliárdba, a bontást levezényeltük és a telket meg megvettük 3,1 milliárdért.

Most el kellene adni a lakásokat, feltéve ha nem hotelt, vagy irodaépületet építettünk. Az átlag négyzetméter-ár a Lipótvárosban nagyjából 1-1,2 millió Ft, amit beszorzunk a már korábban kiszámolt 9882 m2-rel és meg is van hogy mennyi a bevétel. Meg ahogy a Móricka elképzeli!

Ugyanis ezekben a szerencsétlen épületekben, még közlekedni is kell, lifttel, lépcsőn, folyosókon, vannak előterek és egyéb teljesen haszontalan baromságok, amiket soha nem fogsz használni, ha van wifid és egy telefonszámod a helyi pizzériához. Szóval ezek a haszontalan terek elvesznek legalább 30%-ot az épületből, ez az arány az, ahol nem érzed magad úgy a folyosókon, mint egy elsüllyedt atom-tengeralattjáróban. Azzal már ne is foglalkozzunk, hogy az így elkészült épület egyetlen oldala lesz utcaforint, az is erősen Északi és ahhoz hogy ne barlanglakásokról beszélgessünk, amiket max paleoknak tudsz eladni, ablakok kellene, amiknek valamire nézniük kell, így valószínűleg egy méretes udvart hoznak létre az épület közepén, ami csökkenti a beépítettséget, illetve az alsóbb szinteket jóval az átlag ár alatt lehet majd értékesíteni.

A bontási költségeket nem számolva, a teljes produkció után 6-800 millió marad a cég zsebében, úgy hogy beletolt majdnem 6 milliárdot és a tényleges profit, az utolsó lakások 10-15%-nál kezd el befolyni, ami a projekt megkezdésétől akár 2-3 év is lehet.

Nyilván ez egy iszonyat elnagyolt számolás, de a 9 milliárdra saccolt vételár picit erős. Szerintem már olyan 4 milliárdos telekárnál erős bukóban van a történet.

2017.02.21. 08:21:21

@conchita wurst: a számok alapján az államadósság nő.
A gdp-hez viszonyítva csökken. Abban viszont benne van az EU támogatás is.
Tehát Orbán gazdaságpolitikája azért sikeres, mert ingyenpénz jön az EU-tól.
Segíjből élsz, cigány!

2017.02.21. 08:31:31

@cardiobascuralis: mivel te már kufircoltál benn, neked van igazad!
Tényleg ennyire primitív vagy?

dunántúli gyerek 2017.02.21. 09:06:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: Miben van benne az EU támogatás? Az államadósság csökkenésben? Akkor a cucialisták alatt mitől mőtt? És a gazdaság miért nem nőtt, az EU ingyenpénz ellenére se a cucialisták alatt?

he?

2017.02.21. 09:35:19

@6.Lenin:
"Ennyire sivár az életetek?
Érdekes, nem tudlak sajnálni se benneteket, pedig igyekeztem néhány mp-ig, de nem megy. Nem baj, tojni rá. "

Igen, én pl cementből csinálok teát, és a panelszürke a kedvenc színem. Természetesen örülök ha megspórolod a sajnálatot, engem azért fizetnek hogy ilyeneket írjak. Ráadásul sivár is vagyok, főként abból derül ki ez, hogy nem az a fő időtöltésem, hogy trollkommenteken szörnyülködök:)

sőőtnagyonis 2017.02.21. 09:47:41

@Francois77: A kétfarkúaknak nics humora!
Vazze ekkorát rég röhögtem.
Neduuddki akinek van, aki ezt a disznóólat létrehozta nerestül.
A jobbéreink ezt nem fogják fel ésszel, hogy ez röhejes mindenhol a világban.

6.Lenin 2017.02.21. 09:59:20

@je suis chauve:

És? Közöm?
Tudom, hogy vannak Sivárék, mindig is voltak. Nem mindenki képes a saját életét megoldani, tenni is érte. Vannak, akik mindig másoktól várják, hogy húzza ki őket a szarból. Kíváncsi voltam mennyien lehetnek még ma is. Vannak, te is pl.
Egészségedre.

Ez miért trollkodás? Erről szól a poszt... A kíváncsiság normális emberi reakció.

Még 1x, nehogy valaki félreértse-mint te-én 1 mp-ig se sajnálom Sivárékat. Nekik jó, én meg tojok rá.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 10:01:08

@dunántúli gyerek: "Miben van benne az EU támogatás?"

Pl. a GDP-ben. EU-segély nélkül a GDP az elmúlt 6 évben évente átlag 0,2%-kal nőtt. Ez NULLA!

"Az államadósság csökkenésben?"

Abban biztos nincs, mert nem csökken. orbán alatt pár százalékot nőtt.

Jakab.gipsz 2017.02.21. 10:02:48

Íme a neoliberalizmus humora, röhögtetés értelem helyett!

Persze a kormány és a magyarok a hülyék, ha nem értik a viccet.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.21. 10:07:06

Baszki a hozzászólások fele a két kommer fidesztrolloktól jön... És itt a 3. is.

nu pagagyí 2017.02.21. 10:07:41

@Zsoltbacsi: Tök mindegy mit számolgatsz elméletben. A valós árat akkor lehetne megtudni, ha meghirdetnék. Nem hirdetik meg. Mert csak.

nu pagagyí 2017.02.21. 10:14:21

@Jakab.gipsz: Sosem fogsz rájönni, mi olyan nevetséges bennetek. A két dimenziós világodból, nehéz felfogni a harmadik dimenziót. A világ több, mint az ostoba, betanult paneljeitek. Nincs se kultúrátok, se erkölcsötök.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 10:15:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezért választom a fideszt.

A maszop alatt 2006-10ben minusz 2% volt az átlag éves gdp csökkenés, a fidesz elmúlt 6 évében meg átlag 2% a növekedés.

wolves84lb 2017.02.21. 10:23:34

@conchita wurst: ugye nem vagy képben a közgazdaságtan illetően?

6.Lenin 2017.02.21. 10:24:42

@je suis chauve:

Talán még annyit, annyit, a tisztánlátás végett.

A kétfarkú pacák meglátta a lehetőséget, és kihasználja, tehát vele semmi gondom.
Rájöhetett, hogy Hofi is jól megélt Sivárékból,ő is megpróbálja.
Hofi szerencsésebb volt, akkor többen volta Sivárék, ma már-szerencsére csak 1-2 %,de, ha szerényen is,de megél belőle,talán.Vevőkre talált.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 10:29:34

@dunántúli gyerek: "Ezért választom a fideszt."

Helyes. Rasszista magyargyűlölőknek más szóba se jöhet.

wolves84lb 2017.02.21. 10:29:57

@conchita wurst:
"ha 11 milliárdot ér akkor kapja magát össze a kommunista párt és ígérjen rá tiborczékra 2 milliárdot iziben, gyors pénz, utána vastag haszonnal adhatják tovább"

Minek adna érte a kommunista párt többet, ha a pártelnök pici vejecskéje megkapja olcsóért is? Látszik, hogy eszedet vette a többszörös orbánfaszszopás...

dunántúli gyerek 2017.02.21. 10:36:05

@wolves84lb: azért mert olyat bármelyik komcsi tud mondani ingyen, hogy a feredő igazából nem 3 mrd-ot, hanem 11et ér, vagy 21et, de akkor miért is nem ajánlanak érte mondjuk 5öt?

Nem akarnak keresni? Ki hiszi el a baromságaikat?

wolves84lb 2017.02.21. 10:37:09

@6.Lenin: köszi, mehetsz a kasszához, júdás

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 10:40:50

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Magyarorszag hozzajarul az EU költsegvetesehez, pld. 2010-2015 között több, mint 1.500 milliard forinttal.
De nem ez a lényeg, mert a beerkező penz ennel joval több:

Megnyitotta piacunkat azoknak a tagállamoknak, akiktől az EU nettó befizetőiként a Magyarországnak juttatott pénz beerkezik. Lemondtunk a vambeveteleinkről. Az áru, a tőke es a munkaerő szabad áramlásával egyelőre a netto befizetők jártak jobban. A munkaerő szabad mozgasa okan össz európai szinten generalt GDP növekedes a nettó befizető orszagokra lokalizalódik.
Eddig a beerkező tamogatasoknak 15%-át hasznalhattuk fel közvetlen gazdasagfejlesztesre.Lengyel kutatás szerint a hozzájuk érkező támogatások akár 60 százaléka is visszaáramolhatott a nyugati cégekhez, a nettó befizetőkhöz.
Az EU-s pénzeket lényegeben kompenzáciokent kapjuk, hogy a piacnyitással elszenvedett veszteségekért. Ez az Európai Bizottsag allaspontja is.Tehat szo sincs ingyen penzről.

wolves84lb 2017.02.21. 10:44:41

@6.Lenin: hú, te vagy a fennkölt fidesztroll? van már ilyen poszt is habonyéknál?

Az Ellenálló 2017.02.21. 10:47:34

Bár Kovács Gergely bizonyára jól szórakozott, de nem hiszem, hogy egy szimpla trollkodásnál többet ért volna el, a jobboldaliak többségének nincs humorérzéke, főleg ha a rendszerről van szó.

6.Lenin 2017.02.21. 10:54:07

@wolves84lb:

Erről szól a poszt, nem feredőről B+,nem tudsz válaszolni az nem az én hibám.
Ha meg valaki fizet érte, az neked miért fáj?
Próbálkozz te is. Vagy nevess a kétfarkún, az is abból szeretne megélni, hogy vannak még néhányan Sivárék.Ha nem lennél, biztos nem csinálná

wolves84lb 2017.02.21. 10:54:40

@Francois77: jé, te vagy orbán humorügyekkel megbízott kormányzati megbízottja?

mikroman 2017.02.21. 11:00:42

Kicsit csatlakozva a szarráoffolók beszélgetéséhez megjegyezném, hogy azzal érvelni mennyivel csökkent az államadóság és hajdejó picit felemás dolog. 2011-ben zsarolták ki a magánnyugdíjpénztár tagoktól az "önkéntes" visszatérést az állami nyugdíjpénztárba. Ez picit felemás érzés volt, de lenyeltük. Aztán amit bedobtunk a közösbe (3000 milliárd forint) szépen elverték államadósság csökkentésre, ami maradt abból meg foltozgatták a költségvetést 2011-2014 közt. Lényegében elverték a pénzünket, hogy ezeket a számokat elérjék és jelenleg baszottnagy semmi nincs a pénzünkből ha jól értem.

A Fidesz meg olyan amilyen. A döntéseik alapján ítélem meg őket. Amihez értek és ami érint, azt nézem. Például a szakértő kormányunk netadó tervét. Ha ennyire képben vannak ebben a kérdésben, akkor hogy bízzunk benne, hogy "jó helyen van" a kezükben a sorsunk? No mindegy. Majd legközelebb többen mennek el szavazni. Persze a saját pénzünkön nyomatott agymosó propaganda miatt a sok birka úgyis elfelejti majd hányszor tettek neki keresztbe az utóbbi években.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 11:00:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

" EU-segély nélkül a GDP az elmúlt 6 évben évente átlag 0,2%-kal nőtt. Ez NULLA!"

Ennek ellentmond a 2016. év. EU tamogatas nem volt, GDP növekedes 2%.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:03:39

@atomic power 1986DucaDuca: Fuss neki mégegyszer! Felhívom a figyelmedet az általam használt "átlag" szóra, sokat fog segíteni a megértésben. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:06:29

@6.Lenin: "nevess a kétfarkún, az is abból szeretne megélni, hogy vannak még néhányan Sivárék."

Nagyon sivár a te életed!

Mellesleg a 2farkú Gergő a grafikusi munkájából él.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 11:15:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A HÉTFA kutatointezet vezgett legatfogóbb kutatast a temaban. Minimalis hatast mutattak ki az EU penzek GDP növelő hatasaban. Addig, amíg nincs atfogóbb kutatas, minden egyeb velemeny csak spekulació. De mit is varhatunk el, ha a kapott penz 15%-a meghet csak közvetlen gazdasagfejlesztesre es annak a tetemes resze is visszavandorol a netto befizetőkhöz? Lehet az atlagra hivatkozni, de a dolog lenyege nem ez volt, ezt te is tudod, hanem az, hogy tud-e a magyar gazdasag EU tamogatasok nelkül növekedni.

wolves84lb 2017.02.21. 11:18:17

@6.Lenin: írd még le 20x, úgy hitelesebb leszel, trollocska :)

nu pagagyí 2017.02.21. 11:22:48

@Francois77: A humor forrása a szánalmas, rögeszmékkel teli riporter volt. Azon röhögtünk. A kétfarkú csak előkészítette a poénokat.

wolves84lb 2017.02.21. 11:24:25

@dunántúli gyerek: lehet, hogy azért, mert ők a fidesszel ellentétben nem ülnek a kondér mellett? És nem tudják szabadon használni az adófizetők pénzét?

wolves84lb 2017.02.21. 11:26:20

@6.Lenin: hé, dunántúli gyerek, "feredő", mi? Ma kurva gyenge napotok van...előbb batyufasz, most meg te buksz le szánalmasan...geciszar vagy te is...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:31:27

@atomic power 1986DucaDuca: "Minimalis hatast mutattak ki az EU penzek GDP növelő hatasaban."

30000 millió forint. Minimális hatás. :))

Az egy nagyon hozzáértő kutatóintézet lehet. Különben az nem intézet, hanem egy kibaszott Kft.

Egyébként ha nagyon erőlteted, a GDP-re kifejtett hatást 30%-kal szokták számolni. Így EU pénzek nélkül mindjárt nehatívba lesz a GDP.

"tud-e a magyar gazdasag EU tamogatasok nelkül növekedni."

Nem tud. Ha az általad javasolt metódust nézzük, akkor meg csökkenni tud. oránelkúró ennyire képes. Eltolcsy bukásával reméljük hosszútávon azért némi javulás jár együtt.

6.Lenin 2017.02.21. 11:31:34

@wolves84lb:

Ahhoz a témához 1x se szóltam hozzá, mert végképpen nem érdekel, az ilyesmi a köcsög pamut asztala. Valaki tényleg használta a feredőt és megtetszett. Ennyi a története.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:33:32

@nnnnnnnn: "hazaáruló aki támogatja az iszlám hódítást."

300 éve vége az iszlám hódításnak. Aki valaha esetleg támogatta, már elporladtak a csontjai.

nnnnnnnn 2017.02.21. 11:35:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem ártana tájékozódnod a világban. ugyanis épp zajlik nagyüzemben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:38:17

@nnnnnnnn: :))

Én értem, hogy a habonymédia haugsága miatt rettegnek a nyuggerek. De ha egyszer átkapcsolsz az M1-ről, nagy meglepetések fognak érni.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 11:42:12

@wolves84lb: ilyen a demokrácia, teccettek volna nyerni

sírjatok 2017.02.21. 12:10:32

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: kötve hiszem, hogy pamut gyereket nevel, nyilván nem alkalmas rá.

sírjatok 2017.02.21. 12:11:48

@wolves84lb: nyugi, a választásokkor majd kiderül, milyen kevés fideszes van igazából :D

patkányarcúáginéni 2017.02.21. 12:26:30

"Akinek van humora, az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes."- modotta Peterdi Pál a hírhedt III/III-as önkéntes...neki aztán volt! - jellemző hivatkozás minden estre.

A Holokauszt-kérdésre angolnaként kibújó kétfarkú válaszadó "szellemi fölénye"...!
Humoros a blog, na!

Tom66 2017.02.21. 13:21:00

Értem én az elkeseredettséget és kilátástalanságot, de amíg az étlapon az alábbiak szerepelnek - momentán kétfarkú & Co., LMP, MLP, MSZP, Párbeszéd, DK, E2014 - addig bizony a vendég éhen marad.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 14:05:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Az egy nagyon hozzáértő kutatóintézet lehet. Különben az nem intézet, hanem egy kibaszott Kft."

A 2007-2013-as ciklus költéseiről a legalaposabb tanulmanyt a Hétfa Kutatóintézet készítette. A kifizetések e ciklus pénzeiből 2015 végéig tartottak.Az összes palyazat kifizetési adatai alapjan hoztak ki azt az ertekelest, mely szerint valamivel nulla feletti pozitiv eredmenyt mutattak ki.

"Egyébként ha nagyon erőlteted, a GDP-re kifejtett hatást 30%-kal szokták számolni. Így EU pénzek nélkül mindjárt nehatívba lesz a GDP."

Spekulació. Melyik auditalt intezmeny hozott ki ilyen adatokat? Jelöld meg legyszíves a forrast!

Az európai uniós transzfereknek az elmúlt években elsösorban a devizatartalékra gyakorolt hatasa volt a lenyeges, ami lehetőve tette a pénzügyi stabilitásunk megőrzését. Az uniós tamogatasok "mellekhatasa "a devizatartalekokra többet ert, mint a növekedesre gyakorolt hatasuk.
Enelkül nem tudtuk volna a lakossági devizahitelek forintosítasat végrehajtani, a lejáró deviza-államadósságot forintból finanszírozni - azaz a magyar gazdaság devizakitettségét csökkenteni. Az elmúlt evekben a
a növekedés legnagyobb ellensége a hiteltörlesztés volt A magyar lakossag nemzetközi szinten példátlan aranyban, 2010 óta szinte minden evben több mint 1000 milliárd forinttal csökkentette hitelallomanyat. A hiteltörlesztésre fordított összeg egy az egyben csökkentette a lakosság jövedelméből fogyasztásra költhető összeget. Ez önmagában drasztikusan befolyásolja a nemzeti össztermék alakulását, de ha összehasonlítjuk a 2008 előtti hitelfelvetelből finanszírozott lakossági költesek volumenével, ahol a kereset mellett a felvett hitelek is elköltésre kerültek, akkor a hatas szinte exponencalis.
Emellett figyelembe kell venni a vallalati hitelallomany zsugorodasanak növekedesre gyakorolt negatív hatasat is.
Az EU-támogatások és a maganszektor hiteltörlesztésének forintban kifejezett kumulált értéke 2008-2016 között nagyon hasonló. A lakossagi hitelvisszafizetes negatív hatasa meghaladja az egységnyi EU-támogatás GDP-re kifejtett pozitív hatását, azaz az elmúlt hat evben az EU-s tamogatasok nagyjából semlegesítettek a hitelvisszafizetésből adódó ellenszelet. A már hat éve folyó hitelzsugorodás hatására a magyar lakosság GDP-arányos adóssaga európai összehasonlítasban az egyik legalacsonyabb szintre, 15-20 százalekra esett vissza, így ennek gazdaságfekező hatása lassan megszűnik.

Az EU tamogatasok valójaban a következő evekben hozzak meg a kívant GDP növelő hatast. Ehhez meg hozzajön az is, hogy ebben az új uniós költsegvetesi periódusban a tamogatasok 60%-at felhasznalhatjuk közvetlen gazdasagfejlesztesre.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 14:33:43

@atomic power 1986DucaDuca: Jól hangzik. Kár hogy a megtermelt GDP nincs közvetlen összefüggésben a zemberek fizetésével.

Magyar GDP/fő/év 11145 euró
Magyar bruttó átlagkereset kb. 10129 euró/év/melós-2016

De az összlakosságnak csak 45%-a dolgozik, a meegtermelt érték meg annyi FEJENKÉNT, mint amennyit kifizetnek melósonként.

Minden második megtermelt magyar forint nem kerül bérként kifizetésre, eme okoskodásom szerint. De akkor vajon hova kerül?

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 14:52:22

@dunántúli gyerek:

Meg kell nézni az éves költsegvetest. Többeknek biztos az a vélemenye, hogy ellopjak.

Tom66 2017.02.21. 14:54:03

@dunántúli gyerek: Magyar Liberális Párt (Fodor Gábor)

dunántúli gyerek 2017.02.21. 14:56:48

@atomic power 1986DucaDuca: Annyit nem lehet ellopni.

Csak azt nem értem, hogy ha az ország teljesítménye, GDP-je egy melósra leosztva 22000 euró, akkor a fizetés miért 10.000 euró.

ez nem megy a fejembe .... a tulajdonosok ezek szerint minimum 50%-os sarcot szednek a félgyarmaton.

nu pagagyí 2017.02.21. 14:59:42

@Tom66: Mostanában mintha a 30%-os támogatottságú jobboldali bolsevik párt és szimpatizánsai lennének elkeseredve. Beszűkültek, már csak magukat ismételgetik, pedig már az eredeti duma is baromságok halmaza volt. Unalmas már ez nagyon. Nincs háború, nem kell eltorzult pofával hablatyolni, nincsenek ellenségeink, csak szánakozó barátaink. Lopni azért nem kéne, mert abból viszont baj lesz.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 15:07:48

@dunántúli gyerek:

Talán ez a megoldas. De ez egyre kevesbe lesz tartható.

nu pagagyí 2017.02.21. 15:08:49

@dunántúli gyerek: Aztán az iskolát, társadalombiztosítást, az államot miből tartják fent? Ennek ellenére sokat ellopnak a dolgozók által megtermelt értékből, de jellemzően nem a cégek tulajdonosai, hanem az államhoz befolyt adókból azok, akik révén az állami pénz elveszti a közpénzjellegét.

nu pagagyí 2017.02.21. 15:16:28

@patkányarcúáginéni: Nem is tudott mit válaszolni a zsidózásban utazó TV riportere.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 15:16:45

@nu pagagyí: Nyilván ez csak egy gondolat, amit felvetettem. Az állam fenntartása nagyrészt munkabér, az benne van az átlagfizuban. A TB részben benne van, bár a munkáltatói rész hiányzik belőle.

Van egy csomó olyan állam, ahol a munkabér-átlag sokkal magasabb, mint az egy főre jutó GDP. Nálunk meg alatta van. Ez logikusan csak azzal magyarázható, hogy a tőke ezekből az országokból azokba az országokba szivattyúzódik át.

Ergo magyarul pl. a t-systems német informatikusa úgy kaphat havi 10000 eurót ugyanazért a melóért, mint ugyanannak a cégnek a magyarországi informatikusa 3000 eurót, vagy az indiai 1000 eurót, hogy a kisebb fizetésüek tartják el a nagyobb fizetésüeket - cégen belül. Szerintem.

Tom66 2017.02.21. 15:21:19

@nu pagagyí: "Lopni azért nem kéne, mert abból viszont baj lesz." A kérdés az, hogy mikor lesz baj belőle, mert nemigen van a mindenkori kormányokból olyan politikus, akit elővettek volna.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 15:26:04

@dunántúli gyerek: persze ehhez azt is hozzá kell tenni, hogy nominális fizetéseket összehasonlítani nem feltétlenül érdemes, mert mo-n azért talál annyiért melóst a multi, amennyiért, mert az élet is olcsóbb, és macerás mindennap bejárni Hamburgba müszakra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 15:48:48

@atomic power 1986DucaDuca: "tanulmanyt a Hétfa Kutatóintézet készítette."

Nem létezik "Hétfa Kutatóintézet". Nincs olyan. Sose volt.

Van egy "Hétfa Kutatóintézet Kft.", Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-930173. Nyilván erre gondolsz.

"Melyik auditalt intezmeny hozott ki ilyen adatokat?"

Bárki kihozhat hazug adatokat.

A közgazdászok között konszenzus, hogy az EU segély 130% körüli mértékben járul hozzá a GDP-hez.

wolves84lb 2017.02.21. 16:09:29

@6.Lenin: miről beszélsz te egyáltalán? Mi az a feredő? És miért használod te és dunántúligyerek is ezt a szót? Csak nem azért, b+, mert ugyanazok vagytok? Te csicskaszar, te...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 16:18:53

@atomic power 1986DucaDuca: "Meg kell nézni az éves költsegvetest"

Nincs már éves költségvetás. orbán saját hatáskörben bármikor átírhatja és át is írja a Parlament jóváhagyása nélkül.

dekoninckxx 2017.02.21. 16:41:01

Oké, leesett: a cikket is pontosan a saját ellentettjeként kell értelmezni, csakúgy, mint a farokembert.
Na, megnyertem a fődíjat?

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 16:53:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Így EU pénzek nélkül mindjárt nehatívba lesz a GDP."

Ez volt az eredeti allitas. 2016: GDP növekedés EU tamogatas nelkül 2,0%.

wolves84lb 2017.02.21. 17:01:08

@6.Lenin: ez igazán hihető sztori :)

cardiobascuralis 2017.02.21. 19:37:07

@nu pagagyí:
Apró hiba, hogy a fürdő NEM Budapest tulajdona, hanem egy magáncégé, amiben 25%-os részesedése van a fővárosnak.
A magáncég tartozását pedig a főváros 30%-os áron vásárolta meg a banktól, és most a bank visszavásárolta. Szóval a főváros legrosszabb esetben is nullán van.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Igen, mivel akkor úgy látszott, megéri. Ma meg nem látszik úgy. Az 5 milliárdos ráfordítást 10 év alatt hozza be LEGJOBB esetben. Ez évi 7-8%-os hozam, ami nem annyira nagy biznisz egy befektetőnek.

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Majd folytassuk, ha megtanultál olvasott szöveget értelmezni. Mivel ez most még láthatóan nincs meg, értelmetlen lenne bármiféle párbeszéd veled.

cardiobascuralis 2017.02.21. 19:46:01

@6.Lenin:
Nem, seggefejkém.
Sivárék azok az agyatlan parasztok, mint te is, akiknek Orbán seggében van a fejük.
Bármennyire is erőlködsz, hogy ezt másra kend. Buta segg vagy a családoddal együtt.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Neked is van, pedig azon is elég sokan csodálkoznak.

cardiobascuralis 2017.02.21. 20:04:23

Ja, a pamut-féle okoskáknak még mindig Rác fürdő:
www.napi.hu/ingatlan/milliardos_karteritest_fizethet_a_fovaros_a_rac_furdo_miatt.599452.html

"Az ötéves zárva tartás alatt ugyanis lepusztultak a gépészeti berendezések, és a 2013 árvíz is komoly károkat okozott a néptelen fürdő épületben."

"A főváros ugyan 30 százalékos áron - 6,2 milliárd helyett 2,2 milliárd forintért - kivásárolta az MFB követelését" - nos, most kapott helyette 3,1 milliárdot, azaz tiszta nyereség.
Ellenben ha nem adná el:
"Az önkormányzat - amely a tervek szerint a kormány által stratégiailag kiemeltté nyilvánított cégek felszámolási eljárása alatt megvenné az épületeket - a vételáron felül további 1-1,5 milliárd forintot fizethet a beruházónak kártérítésként, és a beüzemelés is mintegy egymilliárd forintba kerülhet."

Az ugye megvan, hogy ez a napi.hu nem igazán jobboldali kötődésű lap?

Ahogy az Index sem:
index.hu/belfold/budapest/2015/03/06/vita_a_rac_furdorol/
Csendben elrohad az elátkozott fürdő
"A főváros és a beruházó öt éve egymásra mutogat, Rác fürdő meg közben fotóink tanúsága szerint csendben lerohad, szétmállik."
Vannak képek is, akit érdekel.
És ez a cikk 2 hét híján 2 évvel ezelőtti... Én meg tavaly nyári állapotról beszélek.

Szóval ennyit arról, hogy mennyit ér és hogy néz ki a Rác jelenleg valójában.
Mellesleg a 8 milliárdos árat feldobó HVG-cikk végén is már csak 5,2 milliárdos érték szerepel, szóval a cikk elkövetője biztos részegen írta, amit írt.

6.Lenin 2017.02.21. 20:14:37

@cardiobascuralis:

"Buta segg vagy a családoddal együtt."

Ez mindent elárul rólad, a családodat szerencsére nem ismerem.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.02.21. 20:18:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Az megvan, hogy ezt még mindig nem lehet így számolni? Eu pénzt levonod, aztán kihozod, hogy nem nőtt a GDP.

Itt ez a nagyszerű Eu, ad pénzt mondjuk buszokra. Megjön a támogatás. Ebből megszabják, hogy melyik buszra lehet költeni (EURO 13as, alacsonyplatós, kabrió) amit csak és kizárólag a Mercedes gyárt. Utána szépen megveszi a város a Mercibuszt. Az ára ugye megy szépen németbe.
Aztán jössz te, a közgáz avatott zsenije, és közlöd, hogy jött ezermillió támogatás, miért nem látszik a GDP-n.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 21:47:37

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "nem lehet így számolni?"

Győzd meg róla a közgazdászokat, biztos jobban tudod náluk.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.02.21. 22:13:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Egy normális közgazdász nem mondja azt a marhaságot amit te. Amit te nyomsz az a kocsmai színvonal.
Elolvastad egyáltalán a példámat?

6.Lenin 2017.02.22. 09:40:18

@cardiobascuralis:

Meggyőztél, hogy 1 köcsög vagy, nem kell többx bizonyítanod.
Jó volt a feltételezésem veled kapcsolatban, magad bizonyítottad.

cardiobascuralis 2017.02.22. 16:44:09

@6.Lenin:
Na, milyen az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?

6.Lenin 2017.02.22. 17:09:04

@cardiobascuralis:

Írtam, hogy meggyőztél, minek görcsölsz tovább? Beszarás, hogy ez mekkora köcsög.

Attilajukkaja 2017.02.22. 17:12:53

Ez egy előre megbeszélt riport volt.
Gratulálok Kovács Gergelynek és Velkovics Vilmosnak is!

cardiobascuralis 2017.02.22. 18:29:53

@6.Lenin:
Na, milyen az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?
Szar, ha a fagyi visszanyal, mi?

6.Lenin 2017.02.22. 19:02:16

@cardiobascuralis:

Milyen fagyi köcsögkém?
Utoljára elmagyarázom, bár kétlem, hogy képes lennél....az előzmények miatt.
Azt, hogy te milyen véleményt írsz rólam, azt nagy ívben leszarom, nem okoz semmiféle sérülést, de....amennyiben valóban visszavágási céllal visszaköcsögözöl, már régen túl lennénk ezen a kérdésen, de te belekeversz olyan kívülállókat is, akik
talán nem is ismerik ezeket a "vitákat" az........de nem ragozom tovább.
Nekem a család kérdése sokkal többet jelent, és, ha az elmúlt közel tíz évben itt leírt hozzászólásomból idézni tudsz 1 olyant is ahol belekevertem a másik családját ilyen jelzőkkel akkor elnézesedet kérem, vagy bárkiét. Nem fox találni.
Azokat szoktam mellesleg köcsögözni, akik érv helyet a másik megalázásával próbálkoznak. Te ezt kiérdemelted, tehát jogos a részemről veled szemben.
Én itt lezártam.

cardiobascuralis 2017.02.23. 02:45:05

@6.Lenin:
Seggfejkém, te családoztál itt fent végig. Meg te próbáltál itt alázni másokat.
Azaz akkor kiválóan illik rád a köcsög jelző még saját magad szerint is.

Szóval milyen is az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?
Szar, ha a fagyi visszanyal, mi?

6.Lenin 2017.02.23. 14:32:21

@cardiobascuralis:

Nekem te ne játszd meg itt a Jézust vagy mindenki védőszentjét, ahhoz te 1 nagy seggfej vagy.
Én nem szóltam hozzád eddig, mindig te kötöttél belém elsőnek, és mivel itt elsőként te szóltál minősíthetetlenül, szórakozz mással.

A köcsögözést megszolgáltad , mert én eddig egyszer sem szóltam hozzád kezdeményezve bármilyen párbeszédet , nem is volt szándékomban.
Köcsög dereng már?

cardiobascuralis 2017.02.23. 18:12:36

@6.Lenin:
Seggfejkém, te családoztál itt fent végig. Meg te próbáltál itt alázni másokat.
Azaz akkor kiválóan illik rád a köcsög jelző még saját magad szerint is.

Szóval milyen is az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?
Szar, ha a fagyi visszanyal, mi, kisköcsög?

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.07.28. 19:28:46

Kétfarkú Kutya Párt teszt és bukta
Leteszteltük a Kétfarkúakat és megbuktak. Nem értik a humort csak a sajátjukat és nem valódi demokráciát akarnak, hanem ugyan ezt mint a mostani, csak más szereplőkkel. Több mint négy év után a Szórakoztató Erkölcstan blog törölte kedvencei közül őket.
erkolcstan.blog.hu/2017/07/28/ketfarku_kutya_part_teszt_es_bukta

Attilajukkaja 2017.07.28. 22:24:06

@TanNé:
Ez nevetséges. Az Erkölcstan egy komolytalan blog. Nagyobbat röhögtem rajtuk, mint a Kétfarkúakon. :o)))))
süti beállítások módosítása