B1 blogcsalád



Ha jobbikos csinálja: nemzeti ellenállás, ha menekült: terrorizmus

2016. december 03. - Mr Flynn Rider

Goró Oszkár után Samu Tamás Gergőt mutatjuk be, akinek szintén hasonlít az esete Ahmed H., a tíz évre fegyházra ítélt menekült történetére.

Samu Tamás Gergő a 2008. március 15-i nemzeti ünnepet úgy ünnepelte meg, hogy

bizonyíthatóan rátámadt a rendőrökre, rugdosta a rendőrsorfalat, hergelte a neonáci gyújtogatókat.

 

 Ekkor – 22 évesen - már a Jobbik Békés megyei elnökeként dolgozott, sőt, Vona Gábor abban az évben kérte fel a Jobbik kommunikációs titkárának. A karrierje, igazi nemzeti ellenállóként még feljebb is emelkedett: 2010-ben listáról bekerült a parlamentbe és országgyűlési képviselő lett. Sőt, közjogi hivatalt is kapott: az Országgyűlés korjegyzője volt.

Ebben a káprázatos karrierben csak egy aprócska törés következett be:

2011-ben elítélték hivatalos személy elleni erőszak miatt, 10 hónap felfüggesztetett kapott.

Ekkor kénytelen volt lemondani a mandátumáról, bár a Jobbiknál azért megtartották: még mindig ő a Jobbik Békés megyei elnöke.

A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom – milyen szép hosszú név egy neonáci társulásnak – „a példamutató magatartásáért” Nemzeti Ellenállás díjat adományozott neki. Sőt, menjünk tovább: a 444 cikke szerint a Jobbik ifjú politikusa összesen 2,4 millió forintott tehetett zsebre mindenféle változatos témájú tanulmányokért, amelyek közt volt olyan, ami Koszovóról, és olyan is, ami Olaszországról szólt.

samu_tamas_gergo_es_vona_gabor.jpg

Samu Tamás Gergő és Vona Gábor közös selfie-je (Forrás: a politikus Facebook-page-e)

 

Samu Tamás Gergő világ életében politikus volt, sosem kellett különösebben megküzdenie semmiért, elmennie dolgozni, vagy szégyellnie magát. Katolikus, nős ember, a sajnálatos, 2008-as események óta még igazi nép-nemzeti bajuszt is növesztett magának. A becsületén nem is esett folt, jó kis férfimunka volt nemzeti ellenállni március 15-én. Elvégre, bárkivel előfordul, hogy nemzeti ünnepen nekimegy a rendőrsorfalnak. Igazán példamutató magatartás.

Mi köze ennek Ahmed H.-hoz?

Most szerdán, egy rendkívül ellentmondásos tárgyalássorozat végén, “terrorcselekmény és illegális határátlépés” vádjával 10 év fegyházra és kiutasításra ítélték Ahmed H-t. Látszólag a két férfinak csak annyi köze van egymáshoz, hogy mindketten nős emberek és megdobálták a rendőröket kővel.

 

Ahmed H. ugyanis a mai politikai klímában nem példamutató személyiség, hanem ellenség, hiszen szír és menekült. Bevándorló, "büdös migráncs", sőt, mi több, „migri”. A bőre se fehér. A vallása se katolikus. 

Ahmed H. ugyan nem ment ugyan neki a rendőrsorfalnak, de egy megafonon megpróbált kommunikálni a szerb és a magyar határ közé szorult, kétségbeesett, hulla fáradt társaival – nőkkel és gyerekekkel is, illetve a rendőrökkel is, akik vízágyúval és gumilövedékkel lőtték őket. Ahmed H. állítólag még pár követ is eldobott a rendőrök felé.

Ahmed H. ugyan Szíriából származik, aki Cipruson élt a feleségével és a gyerekeivel, mígnem egyszer úgy döntött, hogy elkíséri Szíriában élő családtagjait a balkáni útvonalon egészen Németországig, ahol a biztonságos jövőt remélték. Tavaly szeptemberben, nem sokkal a szerb határ lezárása után, a rendőrség 10 másik emberrel együtt letartóztatta.

Aztán elítélték, beteg édesanyjával és idős édesapjával együtt.

Nem kapott a példamutató magatartásáért „Nemzeti Ellenállás” díjat. Nem lett országgyűlési képviselő. Azóta sem mond nyilas hangvételű beszédeket a Békés megyei közgyűlésben, vagy ír tanulmányokat milliókért. 

Szeptember 16-án, mikor szerb határhoz érkező menekült emberek látták, hogy nem engedik őket továbbmenni, tiltakozni kezdtek. A feszültség egyre nőtt, végül erőszakossá fajult - a rendőrség könnygázt és vízágyút is bevetett, miközben a tiltakozók köveket és különböző tárgyakat dobáltak feléjük. Ahmed H. egyike volt azoknak, akik megafonon keresztül próbált kommunikálni a rendőrökkel és a tömeggel - mindkét esetben békés, illetve nyugtató hangnemben -, később ő is részt vett a dobálásban. A megafon használatából, illetve abból, hogy eldobott 3 tégladarabot, a bíróság számára az következett, hogy ő volt a tömeg legfőbb irányítója, és fenyegetéssel próbálta arra kényszeríteni a magyar hatóságokat, hogy azt tegyék, amit ő akar.

Vagyis a bíróság szerint terrorcselekményt követett el.

Ha jobbikos csinálja, akkor példamutató nekimenni a rendőröknek. Ha menekült, akkor terrorcselekmény.

A magyar igazságszolgáltatás ezzel az ítélettel morálisan lehúzta magát a budin. Polt Péter ügyészsége eddig is védte a Fideszben boldoguló, közpénzből gazdagod korrupt politikusokat és gazdasági köreiket, de bírósági ítélet, ami ennyire politikailag irányított lett volna, még nem született.

Egyértelmű, hogy a röszkei perek koncepciós perek, amelyeket politikai megrendelésre hajt végre a magyar igazságszolgáltatás. Ezt mi sem mutat meg jobban, mint hogy a bíróság Ahmed iszlám vallását is a terrorcselekmény bizonyítására használta fel, illetve hogy kizárólag rendőröket volt hajlandó meghallgatni tanúként - az ügyvéd határozott kérése ellenére sem engedélyezte önkéntesek, újságírók tanúként való bevonását, illetve egy hangfelvétel meghallgatását sem, amely egyértelműen segített volna Ahmed szerepét tisztázni.

Teljesen abszurd, hogy ezzel az ítélettel egy világvallást bélyegzett meg „terroristának” a magyar bíróság.

Ráadásul anélkül, hogy igazán megvizsgálták volna, mi történt valójában.

Ahmed H. pere - akárcsak a másik 10 vádlott elleni eljárás - csupán példastatuálás, amely a kerítéssel, a rendőri erőszakkal és a törvények megváltoztatásával együtt a félelemkeltést és a Fidesz érdekeit szolgálja. A Rákosi-korszakban, az ’56-os forradalom idején voltak hasonló koncepciós perek utoljára Magyarországon.

Ez az ítélet is csupán a propagandagépezet része, amely a muszlim bevándorlók elleni indulatokat kívánja folyamatosan felszínen tartani, és a Fidesz-kormány fasisztoid menekültpolitikájának egyik eleme.

Ha valaki szolidaritást vállalna Ahmed H.-val és társaival, menjen el ma 16.00-ra a Blaha Lujza téren tartott demonstrációra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7712018329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AussieBloke 2016.12.03. 12:44:01

2001-ben a Magyar Nemzet Lovas-Seszták-Bayer-féle ultrafideszes vonulata szerint az arab terroristák még szabadságharcosok voltak.

Énmégújvagyok 2016.12.03. 18:42:49

@AussieBloke: Változnak az idők, tudod a világon egyetlen állandó van: A VÁLTOZÁS!

csacskó 2016.12.04. 00:29:30

A tolószékes emberkét is lecsukták? Aki nekitámadt a sorfalnak és lerágta a lábukat..

Sexual Harassment Panda 2016.12.04. 00:43:05

Ó szegénu ahmed és a kiccsaládja!
Be sajnálom őket!
Rohadjanak meg ott ahol vannak, büdös arabok.

Jakab.gipsz 2016.12.04. 00:49:38

Menekült ? Ciprusról? Miért menekül valaki ciprusról felül egy repülőgépre és bárhol kérhet menedék jogot, ez a történet sima hazudozás, gyanús terrorista mosdatás.

Egy magyar állampolgárnak van állampolgári joga a regnáló állammal szemben fellépni, ha törvénytelen módszereket alkalmaz, az ügyészség majd vádat emel.

De egy idegennek az államunk határát önhatalmúan átlépni nincs joga, joga van a hatóságainknál kérelmet benyújtani.
Szépen töltse le a büntetését és örökre ki kell tiltani nem csak magyar országról, hanem az egész európai unióból is.
Az igazságtalanul megvádolt László Petra személyiségi jogait megsértők ellen miért nem tetszettek tüntetni, szép lelkek ?

BiG74 Bodri 2016.12.04. 00:58:34

Samu bácsi hungarikum kuruc, magyar állampolgár. Meg persze megélhetési politikus, de belül élő, belülről megélő, nemzetéből valamennyi támogatással bíró embör.
Ahmed pasa meg nem magyar, meg egy elég negatív kapcsolási dolog része.
Ettől függetlenül még kissé durva Ahmed itélete, és lehetne egy kissé durvább az oroszbérenc jobbikosé.

sírjatok 2016.12.04. 01:24:13

én tökre örülök mindig, mikor egy ilyen balos blog az agresszív migriket mosdatja :) annyira ostobán kontraproduktív, hogy jó nézni

dare 2016.12.04. 03:29:52

Nos, ha én elmegyek mondjuk amcsi-mexikói határra, és ott "fáradtan" és ingerülten a több napos megpróbáltatások miatt elkezdem lebontani a kerítést, mellé még egy pár kavicsot el is dobok az arra kószáló rendőrbácsikra, nem igazán kérhetem rajtuk számon majd később ha elfognak, hogy ugyan már miért akarnak elítélni. Hiszen én csak beteg kisgyerekeket szerettem volna bejuttatni a határon, mert az egészségi állapotuk már nem bírt volna el még több napos várakozást.
Talán régimódi vagyok, de ha valaki rendőrre mer támadni, az viselje el a következményeket.
Hivatalos személy elleni bizonyított erőszak nálam soha sem lesz felfüggesztett.
1-2 évet tuti ülnie kéne egy ilyen embernek, csak a miheztartás végett, és hogy legyen ideje gondolkodni mi is a különbség az aktív és a passzív ellenállás vagy tüntetés között.
Ez a Samu gyerek olcsón megúszta, talán be kellett volna kasztlizni vagy 10 évre példastatuálás okán, és akkor talán a röszkei rendzavarok tudtak volna mihez alkalmazkodni .
-Te hallod, itt ne nagyon dobáljunk mert nagyon megmérnek minket ha elkapnak.
Így bármennyire fáradt és ingerült valaki, 2-szer is meggondolja eldobja-e ami a kezébe akad, vagy ne?
Nem voltam ott, és nem tudom Ahmed mit tett.
Ha elkövette amivel vádolják, felőlem akár 20 évre is bevarrhatják, viszont ha tényleg van valami sumákság az ítélethozatalnál, akkor remélem másodfokon ezt kivizsgálják.
Röviden: ha dobált és tömeget hergelt pihenjen, de ha nem, akkor talán ne vele kezdjük el a magyar "igazságszolgáltatás" megismertetését.
Mivel a másodfokú már lényegesen nagyobb figyelmet fog kapni, talán többet fogunk majd tudni, mert egyenlőre csak az érzelmek a hangsúlyosak, és nem tudjuk pontosan mi történt (dobált,nem dobált, nyugtatott, hergelt..)?

HuJeno 2016.12.04. 04:06:00

@Jakab.gipsz:
meg a masik: ki a franc hivta oket ide balhezni?? menjenek fenebe. menjenek merkelhez. de ha lehet mind az utolso szalig!!! itt annyi maradjon, ahanyat kereszteltem. van hazon-hazan belul eppen eleg megnyomoritott ember, MAGYAR ember, nekunk ertuk kellene aggodni, nem olyanok miatt, akik kicsit szocsoveznek, kicsit dobaloznak, kicsit hatart sertenek es KICSIT SEM IDEVALOK.

jotekony koc 2016.12.04. 04:29:31

Kordonbontó kormány jó, hogy kényes a kerítésére.

Mei Ling 2016.12.04. 06:04:43

A két cselekmény messze nem ugyanaz. Más jogszabályok vonatkoznak rá, és más a társadalmi veszélye, ergo: természetesen más ítéletek születnek. A poszt egyszerűen demagóg csúsztatás.

Moradon 2016.12.04. 07:07:27

"Kedves" cikkíró!

Az uszításon kívül úgy mégis mire jó ez a firkálmány? Milyen jogon hasonlítasz össze egy magyar állampolgárt egy határon épp betörni készülő tevehajcsárral? Egy jobb korban karón száradna a fejed...

legális 2016.12.04. 07:30:55

2 naponta valali megprobal relativizalni egyolyan iteletet, amit onmagaban nem tud megtamadni.
Cikkiro es baratai csak a korulmenyeket nem veszik figyelembe, um. A hatar vedelmere hozott intezkedesek jogszabalyok megsertese. A kihangosito, meg a betonkocka, meg a csaladmentes kinek a fejeben all ossze egysegesnek?

khell 2016.12.04. 07:36:31

Szánalmas firkálmány, ég és föld a különbség, hogy egy magyar ember rátámad a magyar rendőrre és, hogy egy külföldi megpróbál erőszakkal betörni az országba, rátámad a határt védőkre és uszitja is ugyanerre a többi fajtársát.

Az meg a pofátlanság csúcsa, hogy "kommunikálni" próbált megafonnal ez a rohadék, maradjunk inkább annyiban, hogy ő uszitotta és hergelte a többi rohadékot a támadásra. Hogy miért is volt nála megafon, miközben piciny családját kisérte, az valahogy nem érdekelte a cikkirót.

Az itélet teljesen megfelelő, ellenben a jobbikos reteknek is inkább 10 hó letöltendő járt volna a támadásért, nem felfüggesztett.

nick papagiorgo 2016.12.04. 07:57:52

Basszus ez a pofátlanság csimborasszója, a T. blogger még a végén addig forgatja a dolgot, hogy a szemét magyar rendőrség támadt rá vízágyúval, miegyébbel a békés Ahmedre és családjára :)

Igen, hát én is, amikor menekülök (kontinenseken át), akkor ilyenkor mindig van nálam (egyebek közt) megafon, meg 14 db útlevél, mind különféle névre :)
De amúgy békés állampógár vagyok, ne tessék bántani engemet.

Egyébként meg lehet nézni, hogy kik tüntettek a szegény Ahmed mellett: több volt a külföldi, mint a magyar, úgyhogy a beszédeket angolul is el kellett mondani, hogy a "tüntetők" megértsék. Ez azért egy picit ciki, hogy egy magyarországi tüntetésre a "tömeget" külföldről kell toborozni :)

Behajtó70 2016.12.04. 08:06:12

Aki otthon van, az otthonában sokmindent megtehet! A suttyomban besurranónak NINCSENEK JOGAI! Te istenbarma, érteeeem?!!!

Jakab.gipsz 2016.12.04. 08:21:37

@HuJeno: Nos, ezeket a követelőzőeket is szépen ki kellene tiltani, (Ahmed embereit).

Csak nyugisan lépésről lépésre, jogállamilag.

orbitalpiktor 2016.12.04. 08:22:53

@Jakab.gipsz:
A lászlópetra nevű náci orbánszutykotok menekülő gyerekeket rúgott le és még mindig szabadlábon van

jágör68 2016.12.04. 08:25:47

Ez igen kontraproduktív lett.
Ahmedkáért csak Szaroszgyuri angolul beszélő ügynökei tüntetnek. Az előttem szólók már minden egyébre rámutattak (Ciprusról menekül, megafon- feltétlen szükséges határátlépéshez).
A többiről meg videófelvétel van. Akkor se szólhatnának, ha ezt a bujtogatót ott helyben lelőtték volna.

tpl 2016.12.04. 08:36:21

A szerző mit akart elérni ezzel a poszttal? Egyenlő eljánást a külföldi terroristáknak?!! Mi a franc baja van ennek az embernek??

Netuddki. 2016.12.04. 08:50:46

Na, ez megint egy értelmetlen tolvajfidesz troll mágnes poszt lett.

Arról kellett volna inkább posztot írni, hogy hogyan gyalázza az orbán rezsimes agitprop az eset kapcsán a magyar állampolgárokat.

bgp 2016.12.04. 08:52:22

Az egészhez a vallásnak van a legkevesebb köze. Annyi, hogy volt nála egy Korán.
@AussieBloke: Még 2011-ben is.
@jágör68: a megafonon felül még molotov is volt a székházgyűjtogatóknál. Azoknak a terroristáknak minimum főbelövés járt volna.

$pi$ 2016.12.04. 08:52:57

"a szerb és a magyar határ közé szorult,"

Oké, a két határ közé szorult fogalma úgy tűnik némi pontosítást tesz szükségessé. Amikor a négy égtáj közül három szabad, egy pedig nem, akkor nem mondjuk, hogy két dolog közé szorult. Azt mondjuk, hogy elmentek a falig. Fontosnak tartom ezt tisztázni, mielőtt még valaki esetleg azzal törne be a házamba, hogy ő az utca meg a bejárati ajtó közé szorult.

"kétségbeesett, hulla fáradt társaival"

Nem enyhítő körülmény. Az, hogy mennyire voltak kétségbeesettek pláne nem is bizonyított. No persze az, hogy "hulla fáradtak" voltak nettó hazugság, de megintcsak fontos megjegyezni, hogy nem ment senkit. Még mielőtt a kocsmából hazafelé megtámadnak és azzal védekeznek, hogy el kellett verniük valakit, mert hulla fáradtak voltak.

" – nőkkel és gyerekekkel is, illetve a rendőrökkel is, akik vízágyúval és gumilövedékkel lőtték őket."

Követeléseket és ultimátumot fogalmazott meg. Ez megint csak nem enyhítő körülmény. Fontos ráébrednünk, mielőtt mondjuk egy sötét utcában felszólítanának, hogy adjam át az értékeimet vagy halál fia vagyok és aztán a bíróságon azzal védekeznének, hogy csak "kommunikálni akartak" velem.

Visceroid 2016.12.04. 08:57:08

Idióta libsik. Mit fogtok kezdeni, ha Ahmedék felgyújtják a zsinagógáitokat?

$pi$ 2016.12.04. 09:02:58

"Ahmed H. egyike volt azoknak, akik megafonon keresztül próbált kommunikálni a rendőrökkel és a tömeggel - mindkét esetben békés, illetve nyugtató hangnemben -, később ő is részt vett a dobálásban. "

Okés, tehát ha békés viselkedésre szólította fel a többieket, akkor ő maga méirt viselkedett erőszakosan? Ha egyszer annyira békés volt és csak a családjának akart segíteni, akkor miért szeret fegyverekkel pózolni? Itt ni:

alfahir.hu/exkluziv_fegyveres_fotok_a_terroristagyanuval_elfogott_megafonos_migransrol

Ha egyszer nem terrorista, akkor miért volt nála kilenc útlevél. Hogy a csodába van, hogy mindben volt schengeni vízum? Ez az egész védekezés nekem olyan tipikus kisebbségi dumának tűnik, nem csináltam én semmit kérem, há "lehet, hogy ott sem voltam".

$pi$ 2016.12.04. 09:08:35

"Ha jobbikos csinálja, akkor példamutató nekimenni a rendőröknek. Ha menekült, akkor terrorcselekmény."

Kizártnak tartom, hogy a csávó ciprusi lakosként szerbián keresztül magyarországra menekült volna. Ha mégis így tette volna, akkor szerintem elmezavarra kellene építeni a védekezést. :D

Moradon 2016.12.04. 09:17:36

@orbitalpiktor:
1. Nem rúgta fel.
2. Nem menekültet, hanem a határon BETÖRŐ horda egy egyedét, nincs jelentősége hogy mennyi idős.
3. Minden kicsit is öntudatosabb országban már rég tűzparancs van érvényben az ilyen esetekre.

2016.12.04. 09:22:56

Sajnálom a csávót ez durva vicc de megszívta. Nem kellett volna népet hergeljen, ostromot vezéreljen. Ez nem tyúklopási ügy volt, több esze lehetett volna. Biztosan gondolta, ezek itten barátságos népek nem védekeznek, az egyenruhások is csak játszani vannak ott.

val 2016.12.04. 09:23:38

Ahmed egy szuverén állam határán akart erőszakkal betörni. Szellemi elődeid határőrei ott a helyszínen golyót eresztettek volna bele. Megsúgom Obama határőrsége is, ha ezt megcsinálja az USA határán bárhol. Akárhol.
Samu Tamás Gergő egyetlen szuverén állam határán sem akart erőszakkal betörni. Már itt borul az egész elméleted.

(Azt hittem, hogy az Index szép lassan szakít a folyton mindenkit nácizó liberálbolsevik hülyegyerekekkel a blog vonalon, de úgy tűnik, ez még várat magára.)

Jakab.gipsz 2016.12.04. 09:30:50

@orbitalpiktor: Keress mentséget László Petra számára számára.

Nézzük meg a tényeket, ha megindul feléd egy csőcselék rohama, te ki mellé állsz?

A rendfenntartóink mellé vagy a csőcselék mellé és megtudjuk te milyen ember vagy és azt is, hogy hova tartozol.

Tudod ez ilyen egyszerű, nem kell semmit sem bele magyarázni.

Ha pedig nem tetszik Magyarország és a magyarok, le is út fel is út, távozz békével.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2016.12.04. 09:40:46

Úgy látom a ballib csicskák mindenképp 5 % alá akarják magukat tornázni 2018-ra! Hajrá :)

rasztaszív 2016.12.04. 09:44:25

@Jakab.gipsz: "Ha pedig nem tetszik Magyarország és a magyarok, le is út fel is út, távozz békével. "
anyád picsáját,te büdös féreg!mondtam már,anyádat küldözgesd,nem vagy te magyarabb senkinél!

CM2131 2016.12.04. 09:44:37

A posztoló elfelejti, hogy Magyarországon jogállamban élünk, a bűncselekményeket büntető törvénykönyv alapján ítélik meg. Vannak minősített cselekmények, és ezekre kiszabható büntetési tételek tól-ig. Ha jól tudom arab barátunk a kiszabható büntetés ALSÓ értékét kapta meg, tehát az enyhítő körülményeket figyelembe vette a bíróság. Az ügyészség azért adta be a fellebbezést, mert azt szeretné, ha legalább a büntetési tétel középértékét kiszabná a bíróság.

A jogállamiság akkor sérülne meg, ha mindenféle liberális megmondóemberkék szája íze szerint alakítgatnák az ítéleteket, pl. mert a migránsnak olyan aranyos buksi feje van.

nick papagiorgo 2016.12.04. 09:48:52

@tpl:
"A szerző mit akart elérni ezzel a poszttal?"

A kis tüntetését reklámozta, ha nem lenne világos :)
Igen, vannak ilyen emberek is. Ez a lakosság töredék százaléka, de van.
De mivel már sejtette (pl. a népszavazásból) hogy hány magyar ember fog elmenni és ott tüntetni (ő meg az elvtársai - elég ciki 10 emberrel tüntetni), ezért elhívta a barátait a Migszolból, az Amnesty Internationalból meg ilyen helyekről. Így is csak kb 50-en lettek volna, ez tök ciki, ennél még a free Budaházy-tüntetők is többen voltak. Ezért biztos ami biztos, elhívtak pár külföldit is, és hogy értsék, miről van szó, a tüntetés részben angolul ment.

Magyarország 2016: a tüntetőknek angolul kell elmagyarázni, hogy mi ellen tüntetünk :)
Csak az ám a baj, hogy ezek nem fogják megdönteni a kormányt, mert nem magyar állampolgárok, nem szavazhatnak. Ezen még dolgozni kell a "központban" :)

nick papagiorgo 2016.12.04. 09:52:33

@$pi$:
"Kizártnak tartom, hogy a csávó ciprusi lakosként szerbián keresztül magyarországra menekült volna. "

Ez effektíve lehetetlen is, a csávó ciprusi állampolgár, Ciprus EU-tag, tehát a koma simán bejöhet a határon, ha akar (a tizenvalahány útlevele közül bármelyikkel).
Amit csinált, az olyan, mintha én egy nyitva tartó kocsma ajtaját rugdosnám, hogy be akarok menni. Nagyon életszerű, igaz? Nem balhéból rugdosom az ajtót, á nem :)

kovier 2016.12.04. 09:55:42

A postot, és mindkét oldali kommenteket végigolvasva, tisztán látszik, hogy ez a keresztény-konzervatív-polgári-hazug-tolvaj-arrogáns-erőszakos-hatalommániás rezsim, bálványimádó híveinek segedelmével milyen szarkupacot csinált ebből az országból! Itt maximum akkor lesz élhető ország, ha egy újabb rendszerváltással mindkét oldal politikusait örökre eltiltják minden politikai tevékenységtől, politikai tevékenységükkel szerzett vagyonukat (és hátországuk ugyanígy juttatott vagyonát) elkobozzák és egy nemzeti egyetértésen alapuló új rendszert állítunk fel. Még így is nehéz lesz, mert ehhez ki kell lépnie az átlagembernek a "Isten által elrendelt" úr-szolga komfortzónából, és el kell felejtenie "a magyar a kiválasztott nép, akit az esz világ el akar taposni" elmebetegséget. El kell felejteni a merjünk nagyok lenni szlogent és merni annak lenni, akik vagyunk. Túl kell lépni a történelmi sérelmeken, és előre kell nézni. No és pont ezek miatt nem fog ez megvalósulni soha. Mert ehhez egy okos nép kellene, egy olyan, amely tanul saját múltjából, nem egy olyan, aki hagyja magát felültetni újra és újra ugyanarra a tévutakra vivő történelmi lóra... a mindenható állam... a mindenható orbánviktor... a mindenható kereszténység... a korrupcióval semmi baj, ha a fidesz csinálja, ellenben a liberalizmus... ! "Magyarországon minden emberre két hülye jut." (Hofi) Ha tudná, hogy ebből Magyarországon kétharmados hatalma lehet valakinek... (kínos nevetés)!

kuki123 2016.12.04. 10:18:16

Ahogy ez kinézett volna az USA-ban:

Golyó kérdés nélkül, mindkét esetben. És nagyon tisztelem ezért az amcsikat. Létezik emiatt jogbiztonság. még ha tucatnyi más dologban le is nézzük őket. Ők pont ugyan így lenéznek minket is...és elnézve ami folyik az EU-ban nem is csodálom.

Az arabok alkalmatlanok a 21. századba és nincs is helyük itt.

A nyugati befogadó szellemű embereket átbaszták a saját politikusaik, naívságból vagy szándékosan. Ott is lehullott a cukormáz.
Az ott regnáló politikusokat is elzavaják a picsába lásd ezért jött Trump, ezért van választás az osztrákoknál ezért bukott meg merkel és jött az AFD
a Francia Hollande 4%-on áll! nem is jelöltette magát.

@kovier:
ez szép dolog és egyet is értek nagyrészt
csak hát minket utál az osztrák, szlovák, román, szerb , horvát. ukrán. mi vesztettük el az ország 2/3-át és azt ők nyertek meg.
És igazándiból a magyar is utálja a saját magát.
Lásd munkahelyi környezet vezetők cégtulajok adócsalók, vastagon korrupt politikusok bal és jobb oldalt.(vagy inkább egy oldalt)
Az okos emberek már országhatáron túl vannak, vagy éppen kifelé költöznek.
Itt a slepp maradt, látom nap mint nap azt a seggparaszti kultúra tombolását. Elég csak az utakon a vezetési kultúrát megnézni.
Vagy pár napja az egyik blogon a téli nyári gumi kommenteket megnézni.
(a magyar paraszt jobban tudja hogy jó lesz a nyári gumi is)
Tombol a magyar tajtparaszti kultúra.
Lehet Pesten lehet koncentrálódik valamiféle tudás és okos emberek...de ez kevés lesz.
A keleti régió duna tisza köze tiszántúl borsod heves jász elveszett
Vad kapitalizmus van, híg kommunizmussal
Azt mondják "itt élned halnod kell"
Én azt mondom faszom akar itt megdögölni.

nick papagiorgo 2016.12.04. 10:20:11

@kovier:
persze.
Majd a Mónikasóval, Való Világgal, brazil szappanoperákkal/Szulejmánnal, Éjjel-nappal Budapesttel stb. stb telibelökött nép, majd felébred, és "okos" lesz :)

És félreértés ne essék: a fentieket (a nép tévén stb, át történő butítását) nem a " keresztény-konzervatív-polgári-hazug-tolvaj-arrogáns-erőszakos-hatalommániás rezsim" kezdte el.

Gáspár Győzike sem 2010-ben lett celeb, meg Kelemen Annácska se, VV izékék se, stb. stb.

Nem értem, igazából min csodálkozol :)
Itt a nép hülyítése megy, évtizedek óta. És a politikusok közül ezt mind ki ki is használja, vannak akik jól, meg vannak, akik rosszul. (Pl a fenti írásban a "rosszul"-ra látunk egy szép példát :)

Medgar 2016.12.04. 10:41:56

@kovier: Teljesen egyetértek veled. Két apró megjegyzés:

1. Hasonló viselkedésért az USÁban a határon lőnék le, Izraelben még a családjára is helikoptereket küldenének.

2. Ha jól csalódom szegény Ahmednek nem ment rosszul Cipruson....

jágör68 2016.12.04. 10:50:34

@nick papagiorgo:

"Magyarország 2016: a tüntetőknek angolul kell elmagyarázni, hogy mi ellen tüntetünk :) "

Igen, ez jellemző az USA és Szarosgyuri által kirobbantott mesterséges demonstrációkra, "forradalmakra", "polgárháborúkra":
- Szíriában jordán, szaúdi, iraki, török, katari zsoldosok harcolnak Asszad ellen (szír polgárháború- mondja a mainstream média)
- Majdani puccs 2014, Ukrajna, az Amerikai Nagykövetség irányította a megmozdulásokat- sőt még a báb- miniszterelnököt is ők jelölték ki

A közös:
mindenütt pénzért felbérelt zsoldosok játsszák el a "demokráciáért" harcoló tömeget, amit a CNN, BBC azonnal forradalomként ad el Nyugaton a hamburgerzabáló tözsközönségnek.

sedi 2016.12.04. 10:59:00

@nick papagiorgo: "Magyarország 2016: a tüntetőknek angolul kell elmagyarázni, hogy mi ellen tüntetünk :)"

Ohhhohohohohhhhhó. Egy nagyon jó. (De sajnos igaz.)

Dr Smit Pal... 2016.12.04. 11:00:29

"Ha jobbikos csinálja: nemzeti ellenállás, ha menekült: terrorizmus"

Jobbikot is csak azota kimelik ennyire, miota kiderult a hogy Vona Gabor meleg.

Jakab.gipsz 2016.12.04. 11:00:41

@rasztaszív: Tudnod kell egy két dolgot ezért, jól vésd a fejedbe.

Mi magyarok sohasem kereskedtünk rabszolgákkal és nem is hoztunk Magyarországra senkit sem rabszolga szállító hajón.
Tehát akinek nem tetszik a magyar nép kifinomult keresztény kultúrája az menjen máshová szerencsét próbálni.
Még valamit tudnod kell
Mi magyarok senkitől sem tanultunk meg beszélni és gondolkodni sem pedig álmodni, jött-ment bugrisok akik csak makogni tudnak nekünk ne pofázzanak.

Köszönöm a figyelmedet ha már szóba hoztad ki hova menjen.

rasztaszív 2016.12.04. 11:07:14

@Jakab.gipsz: na figyelj,patkány.mi,magyarok,nem a vallásunkkal határozzuk meg magunkat.nem egy idegen eredetű parazitizmus határozza meg a magyarságot.az,hogy maguk a paraziták erre törekszenek,csak a parazitizmusuk árulkodó megnyilvánulása.

VaradiJanos 2016.12.04. 11:14:27

No borders, no nations feliratú molinóval tüntettek a hazátlanok. Hányinger.

Jakab.gipsz 2016.12.04. 11:21:19

@rasztaszív: Sötét a fejed mint egy verem (de épen ezért kedvellek ).

A kereszténység nem csak hit és teológia hanem egy a világ látás módja is, tehát nem szükséges bármely felekezet tagja lenned, hogy ezt tudd, és nyugodj meg ezt ha nem is verjük nagy dobra, minden magyar tudja.
Talán épen ezért vagyunk permanens stressz helyzetbe tartva , hogy ne legyen időnk gondolkodni.

VaradiJanos 2016.12.04. 11:23:17

A rasztaszarnak tanítsa már meg valaki a magyar nyelvtan szabályait!

rasztaszív 2016.12.04. 11:24:22

@Jakab.gipsz: a vallásnak semmi köze a magyarsághoz,és ezt minden tisztességes ember tudja.

midnight coder 2016.12.04. 11:24:43

@VaradiJanos: Az összeset össze kellene szedni, és odakúrni őket mondjuk az IS területére, tüntessenek ott. Legalább egyszer az életben az IS is csinálna valami hasznosat.

rasztaszív 2016.12.04. 11:25:49

@VaradiJanos: valaki megtaníthatná nektek az elemi emberi morál alapjait...

midnight coder 2016.12.04. 11:26:02

@rasztaszív: Azért van vallás, aminek nem kellene nagyon terjednie ebben a kis országban, ha már a világban terjed is. És ez minden magyar érdeke.

rasztaszív 2016.12.04. 11:29:31

@midnight coder: erre van kitalálva a szekularizáció.egy ilyen helyzetben talán nem kéne kikezdeni.

Mercel 2016.12.04. 11:29:49

@Jakab.gipsz:

"Ha pedig nem tetszik Magyarország és a magyarok, le is út fel is út, távozz békével."

Csak szólok, hogy jellemzően azok a magyarok jártak és járnak jól akiknek elege lett a sok primitív, gyűlölködő, tolvaj gerinctelen honfitársból..:)
Valahogy ugyanis a mindennapokban pont azok a legnagyobb férgek akik húderázzák a rongyot.
Biztos csak véletlen egybeesés..

midnight coder 2016.12.04. 11:32:00

@jágör68: Sajnos nem igazán. A helyzet ennél kicsit szarabb. A gond az, hogy a közel-keleti országok eleddig kb. úgy néztek ki, hogy volt egy-két világi hatalmat képviselő diktátor, aki kellőképp véres kezű is volt, hiszen kivégzett pár száz fanatikust minden évben. Cserébe viszont nagyjából élhető maradt az ország. Na most, amikor az amcsik eltávolították Pl. Szaddam Husszeint a nem létező vegyi fegyverek miatt, a helyét nem liberós demokraták vették át, hanem véres kezű vallási fanatikusok, azaz az ISIS. Aztán jött az Arab Tavasz, és ez több más országban is lejátszódott így vagy úgy. Jelenleg a szíreknél is a világi Aszad háborúzik a saját iszlamista fanatikusaival, plusz az IS-sel, plusz a NATO-val. Ez utóbbiak aztán az IS-sel is, és közben a törökök végzik a saját kis privát népirtásukat a kurdok ellen a NATO oldalán.

Mercel 2016.12.04. 11:32:05

Ahogy a kommenteket végigolvastam egy-két kivételtől eltekintve elgondolkodtató, hogy mi magyarok mégis mi a francra vagyunk annyira büszkék.

Az emberségre biztos nem lehetünk akkor amikor 10-ből minimum 9 igazi véglényként nyilvánul meg.

midnight coder 2016.12.04. 11:34:36

@rasztaszív: A gond az, hogy a migránsok kb. szarnak a szekularizációra, ők az iszlám törvénykezés hívei. És ők _nem_ fogják feladni a kultúrájukat, vallásukat mint a nyugat-európaiak.

rasztaszív 2016.12.04. 11:36:27

@midnight coder: az európai kultúra egyik alapja ma éppen a szekularizáció,és akkor lesz végünk,mint a botnak,ha ezt feladjuk.

Mercel 2016.12.04. 11:37:59

@rasztaszív:

"@midnight coder: az európai kultúra egyik alapja ma éppen a szekularizáció,és akkor lesz végünk,mint a botnak,ha ezt feladjuk."

Jogos.
+1

midnight coder 2016.12.04. 11:40:27

@Mercel: Például arra, hogy 20 év múlva amikor a migránsok elkezdik majd lemészárolni a franciáknál, németeknél, norvégeknél az európaiakat akkor nekünk még lesz hazánk ahová be tudjuk fogadni az európai menekülteket.

midnight coder 2016.12.04. 11:41:57

@rasztaszív: Az európai kultúra már jó pár száz éve éve létezett, amikor valakinek először az eszébe jutott ez a szekularizáció dolog.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 11:50:39

@midnight coder: "Az európai kultúra már jó pár száz éve éve létezett, amikor valakinek először az eszébe jutott ez a szekularizáció"

Az Univerzum már több, mint 13 milliárd éve létezett, amikor valakinek először az eszébe jutott kitalálni az Istent. :))

Nagyorrú Barbi 2016.12.04. 11:51:01

Imádott ahmedetek ott rohadjon meg a börtönben,ahova másodfokon remélem 20 évre bezárják. Ez Magyarország. A mi hazánk. Árpád apánk nekünk hagyta örökül, nem a tetves tevehajcsároknak. A középkorban hős eleink nem paprika sprayt használtak a migráncsok ellen, hanem éles kardot. Most is ez kellene, nem bíróság. Ha tarkólövés után elkaparták volna, már a kutya sem emlékezne rá. Az a pár tíz degenerált, aki tüntizett érte, a kilógatott molinójukból varrjon magának burkát és takarodjon el innen. "El lehet innen menni!"

rasztaszív 2016.12.04. 11:53:56

@Nagyorrú Barbi: "El lehet innen menni!"

hát akkor neked is a kurva anyádat.te sem vagy magyarabb itt senkinél!

$pi$ 2016.12.04. 12:00:12

@midnight coder: "Az európai kultúra már jó pár száz éve éve létezett, amikor valakinek először az eszébe jutott ez a szekularizáció dolog. "

A rádióm alapja néhány tranzisztor, annak ellenére, hogy rádiók már jóval azelőtt voltak, hogy a tranzisztor bárkinek eszébe jutott volna.

rasztaszív 2016.12.04. 12:05:57

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: néha tényleg nehéz megkülönböztetni,de most szerintem nincs igazad.

Tomiko 2016.12.04. 12:08:10

@Sexual Harassment Panda:
Büdös ott van ahol te kinyitod a szádat. Nemkívánatos vagy egy európai világba.

Jakab.gipsz 2016.12.04. 12:12:00

@rasztaszív:
Kinek a morálját tanuljuk meg?

A kommunisták morálját már ismerjük, a hülye zsidók Marxizmusát kötelező megtanulni, beültek minden egyetem minden tanszékére, akadémiára, vagy azt fújtad amit mondanak vagy repültél segéd munkásnak.
És mi az alternatíva Soros Gyuri nyitott társadalma és a globalizáció, aki nem ezt fújja, az rasszista, náci, bunkó antiszemita, homofób, iszlamofób, stb, megbélyegzett.
Ez menyivel jobb mint az a hülye zsidó Marxizmusa ugyan azok fújják megint, ugyan azt a nótát.
Tudod mit, olyan amilyen, de maradok a keresztény értékrendnél és a jó öreg protestáns etikánál, akinek pedig nem tetszik menjen békével vissza a sivatagba, vagy megtanulja.
Nincs burka meg sharia és persze nyiszi-nyaszinak sincs, helye Európában sem pedig magyar országon.

Skankhunt42 2016.12.04. 12:14:15

@Tibi !: mi van manócska, most ezt a nickedet vetted elő? kovi aptjkmanócska

rasztaszív 2016.12.04. 12:14:38

@Jakab.gipsz: a kereszténységhez neked semmi közöd.maximum katolikus lehetsz.aki a Tanítást követi,nem tesz különbséget ember,és ember között.

Tomiko 2016.12.04. 12:16:02

A magyar bíróság úgy tett, mintha atom robbanófej birtokában próbált volna rákényszeríteni valamit a magyar hatóságokra. Viccnek is rossz, de nagyon. Egy felfegyverzett TEK alakulat ellen valós veszély volt, hogy érvényesíti az akaratát egy kaviccsal? Ezzel az erővel az összes focibalhés (ide értve a népszavazási kezdeményezés megakadályozókat is) rohadék terrorista. Bűncselekményt követtek el a határon, de a terrorizmusból ilyen formán gúnyt űzni, ez már tényleg sok.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2016.12.04. 12:16:14

@rasztaszív: "a vallásnak semmi köze a magyarsághoz,és ezt minden tisztességes ember tudja."

Csak égeted magad a tudatlanságoddal. A magyarság történetét nem lehet sem elválasztani sem megérteni a vallása nélkül.

Te nem tisztességes ember vagy, hanem egy buta, agymosott liberóbolsevik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 12:18:25

@rasztaszív: "tényleg nehéz megkülönböztetni"

Könnyű felismerni, ha ilyen erősen eltúlozza.

rasztaszív 2016.12.04. 12:19:04

@jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak: mantrázd csak a parazita szövegedet,védd az élősködőd...
a vallásnak semmi köze a magyarsághoz.

Tomiko 2016.12.04. 12:19:25

@Nagyorrú Barbi: Nem tudom hányszor kell még újra születned ahhoz, hogy ember legyél. Húzzál bele, igyál, cigizz minél többet, hagy teljen a mostani le mielőbb.

midnight coder 2016.12.04. 12:23:44

@rasztaszív: "és?haladunk előre.baj?"
Addig nem, amíg nem a szakadék széle felé gyalogolunk. Csakhogy, most épp ez a helyzet.

midnight coder 2016.12.04. 12:24:45

@$pi$: "A rádióm alapja néhány tranzisztor, annak ellenére, hogy rádiók már jóval azelőtt voltak, hogy a tranzisztor bárkinek eszébe jutott volna."
Ez pontosan így van. De hogy jön ez ide ?

rasztaszív 2016.12.04. 12:25:36

@midnight coder: igen,ez a helyzet,és a szekularizáció felszámolásával csak még rosszabb lenne.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 12:27:41

@Jakab.gipsz: "A kommunisták morálját már ismerjük"

Biztos a kádári diktatúrára gondolsz. Igazi kommunisták nem nagyon kerülnek hatalomra.

"hülye zsidók Marxizmusát"

:))

"vagy azt fújtad amit mondanak vagy repültél segéd munkásnak. "

Nem. Akkor repültél segédmunkásnak, ha nem tanultad meg a nyelvtant, és külön szóba írtad. Politikai gazdaságranból elégségesre vizsgázni nem volt egy túl nagy feldat. Az orosz nyelv sokkal nehezebb volt.

"ugyan azok fújják megint, ugyan azt a nótát. "

ugyanazok fújják megint, ugyanazt a nótát.

"de maradok a keresztény értékrendnél és a jó öreg protestáns etikánál"

Abba az etikába belefér egy ilyen zsidózás?

"Nincs burka meg sharia és persze nyiszi-nyaszinak sincs, helye Európában sem pedig magyar országon."

Nincs burka meg sharia, és persze nyiszi-nyaszinak sincs helye sem Európában, sem pedig Magyarországon.

patkányarcúáginéni 2016.12.04. 12:28:35

Öngól a migránssimi, nem tudtad?
Örülök, hogy még mindíg hülye (is) vagy!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 12:31:18

@midnight coder: Őstobbanás.

Azt mondják, hogy az Ősrobbanáskor nem szingularitása volt az időnek, hanem eldeformálódott (bekunkorodott).

De ha a szingularitást fogadod el, akkor 13,7 milliárd évvel ezelőtt az Ősrobbanás pillanatában kezdődött az idő, nincs értelme korábbról beszélni. Nagyon mérgesek a fizikusok, mikor kapnak egy ilyan riporteri kérdést.

nick papagiorgo 2016.12.04. 12:34:10

@Tomiko:
Az van tudod, hogy "most miért büntették meg szegény embert".

Meg az is van, hogy ha a "szegény ember" és barátai (mert azért tegyük hozzá, hogy a "szegény ember" se olyan sima szegény ember: honnan szerzett pl. megafont meg 14 útlevelet) pl. lemészárolják a magyarokat, mint a franciákat a Bataclanban, akkor "miért nem tett semmit Orbán, meg a TEK, stb. stb". Nézd meg, hány hír szól arról, hogy Németoszágban/Franciaországban/Belgiumban/bárhol, ahol ezeket a "menekülteket" befogadnak, mi folyik, hány erőszakos cselekmény van.

Vannak, akinek semmi se jó. Ha megbüntetik az a baj, ha nem büntetik, az a baj :)

Nekem semmi bajom a menekültekkel. Eddig is jöttek. Szépen jelentkezik a határon, megvizsgáljuk, beengedjük (már persze ha Magyarországon akar élni, mert a legtöbbje ugye csak tranzitországnak tekint minket). Magyarországon elég sok külföldi "állampógár" él, általában közös bennük, hogy "tiszteletben tartják a magyar törvényeket" (ezeken is mekkorákat kacagtunk, ugye, amikor kiplakátolták őket - aztán később kiderült, hogy hoppá).

De aki kődobálással, erőszakkal akar bejönni a határon, mert neki erre "joga van", azt ne tekintsük már szegény menekültnek, könyörgöm. Tiszta szerencsenmosdatás, ami itt folyik.

És bocs, én szívesen látok mindenkit, de nincs kedvem se csadorban járni, se mecseteket építgetni, se ahhoz, hogy nem lehet disznóhúst kapni a hentesnél, se ahhoz, hogy egy lopásért levágják az ember karját (és a tévé ezt élőben közvetítse), se ahhoz, hogy a lányomat félteni kelljen, mert a nem házas lányok szabad préda. Rómában élj úgy, mint a rómaiak. Ha ezek ott náluk elfogadottak, akkor menjenek haza, és éljenek ott a saját törvényeik szerint. Itt ne, ha szabad kérnem. Itt más törvények vannak, amit az itt lakók hoztak, tessék ehhez alkalmazkodni, nem pedig a "jogainkat" hangoztatni. "Megjöttem, itt vagyok, fogadjál be, és mostantól úgy élek, ahogy én akarok, azt csinálok, amit én akarok, és ha neked ez nem tetszik, náci stb. vagy" - ezt felejtsük már el, ha lehet. Ez rohadtul nem a humanizmusról, miegyébről szól.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 12:40:46

@rasztaszív: Mi a különbség a fasz és a balfasz között? - A fasz feláll, a balfasz hozzá is szól.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2016.12.04. 12:41:44

@rasztaszív: Neked lehet, hogy így tanították a Lauder Javnéban, de a helyzet az, hogy átvertek.
Persze tudom, hogy a magadfajta belpesti izráélitának vagy iskolázatlan külvárosi prolinak (megfelelő rész aláhúzandó) nehéz ezt megemésztenie, hogy a magyarság történelme és egész műveltsége erősen egybefonódik a kereszténységgel (azon belül is, főleg előbbihez a katolikus vallással).

(p.s: Élősködők, paraziták meg maximum az askenázi, bevándorló felmenőid voltak. Az ő példájuk az intő jel, a mostani nemzedéknek, miért kell mindenáron megakadályozni, hogy a túlszaporodott közel-keleti banda elárassza az országot. Emlékezni kellene, az nem olyan nehéz)

nick papagiorgo 2016.12.04. 12:43:47

meg még annyit tennék hozzá, hogy ha a "szegény ember" nem nálunk buzdított volna megafonnal, meg dobálta volta a követ a határon, hanem mondjuk a saját hazájában, vagy bárhol a Közel-keleten, úgy lelövik, mint a p****a.

Nem lett volna bírósági tárgyalás, meg Migszol, meg Amnesty International, meg ezek. Puff, és kész.

Ezeket a dolgokat csak nálunk lehet megtenni. Meg persze visszaélni is vele.....

rasztaszív 2016.12.04. 12:46:18

@jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak:úgy fonódik egybe,ahogy a pióca a gazdatesttel.
egy ilyen agyatlan fasiszta barom meg nyilván nem ismeri föl az okcitán keresztet...:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 13:12:48

@jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak: "magadfajta belpesti izráélitának"

Most lezsidóztad? Dicsérted vagy szidtad? Én büszke vagyok az általában tanultabb, műveltebb zsidó honfitárasimra. Az irigy félanalfabéta prolik szoktak zsidózni.

"a magyarság történelme és egész műveltsége erősen egybefonódik a kereszténységgel"

Kivéve az utóbbi 6 évet, mikor a keresztényietlen KDNP rondít bele a történelmünkbe.

"azon belül is, főleg előbbihez a katolikus vallással"

A katolikusok bálványimádók. A bálványimádás nem egyeztethető össze a kereszténységgel. (Ettől még persze a Pápa jó fej. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 13:14:17

@Skankhunt42: Kivek keversz? Ha egy jófejjel, akkor büszke leszek rá. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.04. 13:20:46

@nick papagiorgo: "a követ a határon, hanem mondjuk a saját hazájában"

Az megvan, hogy nem kell követ dobálnia, hogy lelőjék? Ezért menekül.

Egy nőről szólt egy műsor, kapott félórát, hogy eltemesse a férjét és az apját, és a lányával elmeneküljön. És még ez egy jószívű gyilkos volt, mert megerőszakolhatta és kinyírhatta volna mindkettőjüket. Ja, nem dobált követ.

$pi$ 2016.12.04. 14:01:47

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "Az megvan, hogy nem kell követ dobálnia, hogy lelőjék? Ezért menekül."

Az megvan, hogy a fazon cipruson lakik, ahol a kutya nem nyúlt hozzá egy ujjal sem és ahol kimondottan jómódúnak számít? Ne add már elő, hogy ciprusról szerbián keresztül magyarországra menekülnek a jómódú polgárok kilenc útlevéllel meg egy megafonnal, mert lerosálom a bokámat!

$pi$ 2016.12.04. 14:04:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "És még ez egy jószívű gyilkos volt, mert megerőszakolhatta és kinyírhatta volna mindkettőjüket."

És amikor a határon be akartak jönni ezek az afrikaiak, akkor a hány ilyen gyilkos volt köztük? Ez ám a nagy kérdés.

jágör68 2016.12.04. 14:38:09

Próbálta volna Ahmed ugyanezt eljátszani a mexikói- amerikai határon vagy Szaúd- Arábiában, Izraelben.

Ott lövik agyon, a betondarabokat dobáló csürhéjével együtt.

Ennyit az emberi jogokról meg a demokráciáról.

Jakab.gipsz 2016.12.04. 16:11:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Helyes, kezded érteni miről beszélgetünk, kösz a javítgatást, így legalább meg is jegyzed amit kijavítottál, és hasznodat is veszem.
Kádár csak egy melós báb volt kezdetben akiből államfőt csináltak, na vajon kik, soroljuk fel a zsidó-filozófus csőcseléket akik, minden fontos társadalmi funkcióba oda pofátlankodta és osztották a kommunista észt a magyaroknak.
Milyen alapon állították, Marx hazugságairól, hogy tudomány, meséld el azoknak akiket kiraboltak. Megbocsájtani lehet, de felejteni - azt már nem - nem felejtünk.

És akinek nem tetszik húzzon vissza a sivatagba.
De itt ne ossza az észt egy Rottenbiller utcai szélhámos, esetünkben Soros Gyuri a nagy filozófus.

kovier 2016.12.04. 20:53:07

@midnight coder: "Például arra, hogy 20 év múlva amikor a migránsok elkezdik majd lemészárolni a franciáknál, németeknél, norvégeknél az európaiakat akkor nekünk még lesz hazánk ahová be tudjuk fogadni az európai menekülteket. " Te komolyan azt gondolod, hogy ha ez bekövetkezne (mire alapozod, a fidesz uszítására?) akkor mi itt ebből kimaradnánk, mint egy boldog, szeretetteljes kis oázis az ISIS vallási szélsőséges óceánján? Nagyon morbid!

kovier 2016.12.04. 20:56:46

Aki nem látja, hogy a világ egyik rákfenéje a vallás, az nagggyon nem ért semmit a világból! A világ egyetlen túlélési esélye a teljes szekularizáció és ezzel párhuzamosan, a liberalizmus (a valódi liberalizmus). Ugyanis a világ baja nem a liberalizmus, hanem annak hiánya, a vallási, születési, anyagi egymás alá-fölé rendeltség. A világ eddigi teljes története erről szól, ennek a tehernek a lerázásáról, az emberi szabadságról, a mondvacsinált megkülönböztetések elleni harcról, a vallások által keltett mesterséges félelmek lerázásáról. Vagy sikerül ezt megoldani, vagy tök mindegy, milyen zászló alatt ölik halomra egymást a saját ostoba, tévedhetetlen, egy igaz hitük mocskában fetrengő tömegek!

kovier 2016.12.04. 21:04:30

@nick papagiorgo: A néphülyítés nem Mónika show és hasonlók! A néphülyítés a "Magyaroszág jobban teljesít" és hasonlók. A politikus pedig, aki ezt használja, nem politikus, hanem hazaáruló. A politikus nem hülyíti a népet, hanem "oktatja"! Minden más csak hatalommánia, és az ezzel járó minden előny "bezsebelése"! Ennyi, nem több, nem más!
süti beállítások módosítása