B1 blogcsalád



Ugyanazok módosítgatják az alaptörvényt, akik azt mondták rá, hogy gránitszilárdságú

2016. október 19. - B1blog

at.jpg

  • A kötelező betelepítési kvóta ellen szavaztunk!
  • Az Európai Egyesült Államok ellen szavaztunk!
  • Az alkotmányos identitásunk védelméről szavaztunk!

Ezekkel a lózungokkal eteti Orbán a választók kisebbségéből állítólag megalakult Új Egységet Magyarországértet. Fenét! Ezek egyike sem létezik.

Nem létezik kötelező betelepítési kvóta – kár is a szóért. Aki csak a kedves vezető ajkain csüng, az úgy sem hallja meg. Európai Egyesült Államok? Ugyan már!

Az alkotmányos identitás, amely épp most védelemre szorul, érdekesebb kérdés. Akár létezhetne is. Sőt, azt állítjuk, a gránitszilárdságú előtti, sokkal inkább megtestesítette azt. Az alkotmányunk valóban védelemre szorult volna, de akkor épp nem ért rá a honmentő.

Nehezen megfogható fogalom ez az alkotmányos identitás. Trócsányi igazságügyi miniszter tudományos karrierjét tette rá – nem sok sikerrel. Az alapgondolat: törvényeinkben végső soron a társadalom alapkaraktere, identitás tükröződik. Ezt azonban nagyon nehéz konkrét példákon keresztül levezetni.

A „ne lopj”

vagy „ne ölj” alapvető etikai parancsa minden társadalomban – vallástól függetlenül – jelen van. De míg Magyarországon nem törvénybe ütköző három tescósszatyornyi, recept nélkül vett Rivotrillal flangálni, addig mondjuk Svédországban ez drogterjesztést jelent. Akkor most a magyar társadalom annyira szereti a felessel már hallucinogén antidepresszánsokat, hogy nem akarja büntetni még az illegális terjesztést sem? Aligha. Mégis igaz: az eltérő társadalmak eltérő karakterisztikájú jogrendet hoznak létre.

Az alkotmány egyszerre a csúcsa és a talapzata a jogrendnek. A legalapvetőbb jogforrás, amelyből levezethetőnek kell lennie minden jogszabálynak, és egyben teljes joganyag (a törvényektől kormányzati, önkormányzati vagy hivatali rendeletek szintjéig) kvintesszenciája, megtestesítője. Akárha egy paragrafusjelnek öltözött Áder János.

Az alkotmányos identitásnak még egy pozitív ismérve is van. A személyes vagy nemzeti önazonosság a legolcsóbb módon igyekszik alanyát meghatározni: miben különbözöm másoktól? Addig az alkotmányos identitás egyedi jellemzők csokorba szedése, függetlenül a világ összes többi jogrendjétől. Nem azért ragaszkodunk a vallásszabadság deklarálásához, mert Mozambikban nem ragaszkodnak hozzá, hanem azért, mert ezt tartjuk etikusnak.

Mindebből könnyű megérteni, hogy alkotmányos identitás nem alakul ki egyik pillanatról a másikra. Ahogy normális helyeken az alkotmányt sem szakállas bácsi írja az iPadján. És nem büszkélkednek vele, hogy ehhez aztán soha többet nem kell hozzányúlni. Mert abból aztán lesz pofáraesés – most épp a

hetedik.

Aki képes egy pillanatra kihúzni a fejét a vezérből, az látja: ahogy a minket körülvevő világ, úgy a társadalmunk, tehát a törvényeink is változnak. (Nők szavazati joga, polgári házasság és válás, törvény előtti egyenlőség – ilyeneket teremt a demokratikus divat alig 100 év alatt.) Ha az alkotmány gránitba van vésve, akkor:

  • képtelen a változásra, gyorsan elavul, mert nem tud reagálni az új társadalmi igényekre;
  • mégis változik, pofára ejtve a nagyképű hülyéket.

Természetesen a második verzió a valóság, változik az, csak épp ugyanazok változtatják, akik gránitba igyekeztek vésni. Ezzel pedig az a gond, hogy semmi köze a magyar társadalomhoz, vagy a jogrend egészéhez – nettó politikai érdekek mozgatják a kedves vezetőt és bandáját.

Az 1949. XX. törvény, vagyis az egykori alkotmány már a '90-es évek elején sem emlékeztetett semmiben arra a szovjet mintára, amely alapján fabrikálták. A rendszerváltáskor és az azt követő évtizedek formálták a szövegét. Lassan, néha rugalmatlanul, hol magas, hol alacsony kodifikációs színvonalon. Ám ez sokkal jobban tükrözte a társadalom valódi arcát, ha tetszik, alkotmányban megtestesülő identitását, mint az új urak kreálmánya.

Az alaptörvénynek nevezett tákolmány identitása valójában Orbán Viktor identitása, Voldemortok, helikopterező Rogánok, szeretőt tartó Matolcsyk identitása. Ez pedig

méltatlan a védelemre.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9811820227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Francois77 2016.10.19. 13:48:47

már megint ez a van vagy nincs kvóta téma, nem tudjátok elengedni :)
ha nincs, kár rá szót vesztegetni. egyébként van, de ez a tény ne zavarjon benneteket :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 16:21:48

@Francois77: A Bonsai Duce nem tudja elengedni, úgy belekeveredett. Először egy hülye szavzzás, aztán egy hülye gólyafos szilárdságú alaptörvény-módosítás, amit ő se ért, ezért külföldre szökött. Ez annyira szánalmas. :))

Zsoltbacsi 2016.10.19. 16:29:50

@Francois77:
Ejnye Franszoá, rosszul ideztel, igy helyes a mondat: sose volt kvota, de orban februarban alairta! :) Vagy: Nincs kvota,de Juncker visszavonta! :)

nagybátyád 2016.10.19. 21:27:47

Franci! Franci! Ne zavarja azt a degenerált agyadat, hogy a köcsög vezíred tartja állandóan életben ezt a gagyi kamut. Az olyan hülyék számára, mint te is vagy.

$pi$ 2016.10.19. 22:08:10

Odáig aljasulnak egyesek, hogy sípokat akarnak osztogatni hátha valaki megfújja helyettük őkat a zorbán beszéde alatt. Ez még a napi nyolc fizetett fikázó index cikknél is szánalmasabb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 22:47:10

@$pi$: Ahelyett, hogy kezét csókolgatnák a Kedves Vezetőnek - azt nagyon szereti -, amiért szétbaszta az országot. Hallatlan!

illaim 2016.10.20. 01:02:07

@$pi$: Á ne gondold! Azokat a sípokat még a te fajtád fújdogálta! Mert a vezérednek az okozott örömöt, ha a regnáló hatalom ünnepelni akar, akkor az jó meg legyen zavarva!
Most valahogy előkerültek, és "ha múltkor tetszett a vezérednek, akkor most is tetszeni fog" jelszóval csak újrahasznosításra kerülnek, kizárólagosan az ö örömének táplálása érdekében! Érted már?

Dummy Druggist 2016.10.20. 04:49:25

Takonyszilárdságú tákolmány...

$pi$ 2016.10.20. 07:15:38

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Nem érted mi a ciki, ugye? Elmagyarázom:

Az, ha az emberek ki akarják fütyülni nem ciki, fütyüljék, demokrácia van. Az, hogy sípokat osztogatnak, hátha eszébe jut olyannak is megfújni, aki egyébként nem méltatlankodna, az ciki. Szánalmasan ciki.

Olyan ez, mintha anno a fidesz tojást osztogatott volna és még ezzel reklámozta volna magát. Persze ha ez történt volna, akkor roppant mód aggályoskodott volna a művészvilág, talán még színházi előadás is lett volna róla. Mondjuk két férfi szerelmén keresztül "boncolgatva" a belpolitikai helyzetet. Vagy három.

Aztán napirajz, az is lett volna. Atom ostoba iskolázatlan öregasszonyokkal, akik a fideszt égették volna. Igen, tudjuk, hogy az előregedett választók és az aluliskolázottság az mszp problémája, de akkor is! A napirajznak kell formálnia a világot, nem a világnak a napirajzot...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 10:35:27

@$pi$: "Az, hogy sípokat osztogatnak, hátha eszébe jut olyannak is megfújni, aki egyébként nem méltatlankodna"

Aki nem méltatlankodna, az nem is sípoln, hiába akasztanak tizet a nyakába. De mindegy, tőlem legyen ciki.

A gyurcsénnyal szoktatok relativizálni. A fidesz évekig azt csinálta, hogy parancsot adott a szabadcsapatainak, hogy síppal, kereplővel zavarják a fasz gyurcsány nyilvános megjelenéseit. Akkor a szerelmetes fideszed nem hogy ciki, de űberciki.

Egyébként meg leszarom. Az a legcikibb, hogy a Bonsai Duce nemcsak hogy fél minden tévé vitától, nemcsak hogy fél a riporteri kérdésektől, de most már fél emberek közé is menni. Egy gyáva beszari alak.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 11:01:15

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Szoval mar azert is o a hibas, hogy nem megy hazhoz a lofaszert, mint Gyurcsany londonban :)

Egyebkent igen, annyira fosik, hogy ha most vasarnap lenne a valasztas, meg a 2010esnel is jobban megalazna a balfaszokat :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 12:09:54

@Zsoltbacsi: Hát ha olyan szarul vezeti az országot, hogy közutálatnak örvend, azért csak ő lehet a hibás, nem? Vagy a csillagok együttállása?

Mindig a fasz gyurcsányhoz hasonlítgatjátok. A gyurcsány is közutálatnak örvend, de ő még mer emberek közé menni, az orbánt már annyira utálják, hogy ő nem.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 12:15:47

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Ez a bajotok, hogy nem ertitek, csak hajtogatjatok a magatoket. Mondjuk nekem mindegy, de utoljara meg egyszer megismetlem:

Szoval annyira utaljak az emberek Orbant, hogy jelenleg jobban vezet mint 2010ben (meg a balos kutatok szerint is!). Ertem....Ja, megsem

De felolem hajtogathatjatok tovabb az "igazsagotokat",annal nagyobb lesz a pofaraeses masfel ev mulva... :)

Es akkor meg nem tettem hozza, hogy a kulso tenyezok is neki dolgoznak, mert el lesz zavarva az olasz,francia,nemet,osztrak garnitura, hatalmasat fog noni a respectje!
Persze tudom, egesz europa teved.....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 12:43:40

@Zsoltbacsi: "Ez a bajotok, hogy nem ertitek"

Kik? Mi jobboldali szavazók? Mit nem értünk? Szerintem te nem érted.

"Szoval annyira utaljak az emberek Orbant

A gyurcsányt is utálják, mégis van olyan agyhalott, aki rászavaz. rákosira, kádárra is szavaznának. Ez mennyiben minősíti az orbánt?

"jobban vezet mint 2010ben"

Kivel szemben vezet? A Jobbikkal szemben? Hát nem nagy kunkszt. 2010-ben nem vezetett. Egyszerűen nem volt más választás, legfeljebb talán akkor is a Jobbik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 12:44:44

@Zsoltbacsi: "hatalmasat fog noni a respectje"

:)) Szalonképtelen jobboldali uszító. Lassan senki nem fogadja.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 13:00:15

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Ja, ugyanezt mondtatok az osztrakokra is, amikor fasiztaztak. A nephazugsag is dorzsolte a tenyeret. Most gozerovel epitenek ugyanolyan keriteseket, es nyaljak orban segget. Meg Merkellel is szembementek
Vagy ott van Seehofer a bajor miniszterelnok (valoszinuleg Merkel utoda, ha merkel nem valtoztat, akkor ot inditja a CDU) is csak dicserni tud minket.

Egyebkent meg szeretnelek lebaszni, meg nem mondtad el a kedvenc ervemet, pedig azt hittem magadbol eszedbe jut: "kiiratkozunk europabol" :)

Zsoltbacsi 2016.10.20. 13:18:09

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Kivel szemben vezet? A Jobbikkal szemben?"

Mindenkivel szemben

" 2010-ben nem vezetett."

Azert szavaztak ra 2,7 millioan, mint elotte es azota se senkire.

"A gyurcsányt is utálják, mégis van olyan agyhalott, aki rászavaz. rákosira, kádárra is szavaznának. Ez mennyiben minősíti az orbánt?"

Semmiben se minositi, nem arra irtam. Puffoghatsz tovabb, de attol meg (barmelyik) kozvelemenykutatas szerint boven megvan a 2/3. Azt csak a balfaszok szeretik almodni, hogy van 5 millio szavazojuk...
Ersd mar meg, hogy nagyon kissebbsegben vagytok! Es nem csak magyarorszagon, hanem egesz europaban!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 14:07:54

@Zsoltbacsi: "kiiratkozunk europabol"

Igen, ezen dolgozik orbán. Már sehol nem fogadják a Bonsai Duce-t.

"Azert szavaztak ra 2,7 millioan, mint elotte es azota se senkire."

Pontosan ezt mondom. Mert nem volt kire másra, mint előtte, és azóta se.

"megvan a 2/3."

Persze, a szokásos választási csalásokkal.

"nagyon kissebbsegben vagytok!"

Nem kissebbségben, hanem 0 azaz nulla párt van a jobboldalon.

"Es nem csak magyarorszagon, hanem egesz europaban! "

Hülyeséget mondtál. Minden országban van jobboldali párt, akire lehet szavazni. Magyarországon nincs, csak két szélsőjobb.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 14:20:11

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Igen, ezen dolgozik orbán. Már sehol nem fogadják a Bonsai Duce-t."

Ezt mar az elobb megcafoltam, hogy hazugsag.

"Pontosan ezt mondom. Mert nem volt kire másra, mint előtte, és azóta se."

Igen, o szemelyesen tiltja meg, hogy osszefogjanak a tobbiek, es esetleg kidolgozzanak egy vallalhato alternativat! Sot! Direkt elvarja a tobbiektol hogy addig marakodjanak a koncon, amig keso lesz (lasd dunaujvaros, 2014es fopolgarmester casting)

"Persze, a szokásos választási csalásokkal."

NEm voltak csalasok, ez is csak ballibsi retteges

"Nem kissebbségben, hanem 0 azaz nulla párt van a jobboldalon."

En kettot is ismerek. NYertem!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 15:18:33

@Zsoltbacsi: "osszefogjanak a tobbiek"

Szemét vagy. Az emeszempé a fletóval, vagy mi? A vak a világtalannal? Nyerő társítás. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 15:50:16

@Zsoltbacsi: Mondom, hogy nem érted, hogy megy a lopitika. Hiába jönne a jobb- vagy baloldalra egy igazi jobboldali vagy baloldali párt, a szélsőjobb pártok, és az álbaloldali bukott pártok a szavazatok 80-90 százalékát elviszik. Ahhoz hogy új párt labdába tudjon rúgni, a mostniakból kell párat feloszlatni. A kisgazdákat és az mdf-et kinyírta az orbán, mert a szavazóikat akarta. Az emeszempét és a gyurcsányt nem tapossa el, hanem pont gondozza, locsolgatja, mint egy kényes szobanövényt, el ne hervadjon. A vezetőket, ha lehet, megveszi kilóra, nehogy visszavonuljanak a politikai életből. Ha a gyurcsány el akarna menni üzletelni politika helyett, rögtön kapna pár milliárdos közbeszerzést, hogy maradjon. Csak a hülyének ennyi esze sincs, marad ingyér.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 16:20:09

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Magaval a helyzetleirasoddal es a kovetkezteteseddel teljesen egyetertek, de te se veszel eszre valamit!

Azt nem veszed eszre, hogy amit Orban megcsinalt, ugyanazt megprobalta a baloldal tobbszor is, de Hornnak meg Medgyessynek is beletort a bicskaja. Azert ne tegyunk ugy, mintha ez valami egyedulallo lenne a vilagon. Szoval vagy nagyon ugyes Orban, vagy csak szerencseje volt.

1994 és 1998 között Horn Gyula is hasonló rendszert próbált kiépíteni, mint most Orbán:
- MSZP mint vezető kormánypárt (most Fidesz)
- SZDSZ mint liberális segéderő (most KDNP)
- MDF mint megélhetési ellenzék (most MSZP)
- Torgyán féle Kisgazdák, mint radikális ellenzék (most DK)
- Fidesz, KDNP mint lényegtelen törpepártok (most LMP, Együtt)
- Miép mint mumus (most Jobbik)

Nincs uj a nap alatt....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 16:32:56

@Zsoltbacsi: Faszér kell nekem a pufajkást védenem? Ezerszer demokratább volt a Bonsai Duce-nél, és nem taposta el az eszdéeszt. És nem csinált mindennel szembemenő gólyafos szilárdságú alkotmány. Stb, stb...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 16:33:42

@Zsoltbacsi: Tapsikolhatsz, új csatornákon folyhat el a közpénz, a kormány is csinálhat alapítványokat. Faszom belétek.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 16:36:46

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Faszér kell nekem a pufajkást védenem? Ezerszer demokratább volt a Bonsai Duce-nél,"

Ja, csak ugy kiarusitotta az orszagot, ahogy Orban 100 ev alatt se tudna.

" és nem taposta el az eszdéeszt"

Megtettek ok onkent maguktol :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:07:39

@Zsoltbacsi: "Orban 100 ev alatt"

Orbán 100 év latt a fél Földgolyót ellopná.

A horn nemtom lopott-e, nem hiszem, de ha igen, akkor észrevehetetlen mennyiséget. Hogy az országot kiárusította-e, nemtom, elhiszem neked, de ezred annyi kárt nem okozott, mint az orbán, az tuti. Plusz a bokrost utasította, hogy vágjon a költségvetésből 10%-ot, amit az az ökör baromi oktalanul csinált, de ebbe belebuktak a szocik, és a jótéteményt orbán élvezte 4 évig. Meg a tolvajásokat, miket akkor még leplezni igyekezett egy kicsit, "ne mi lopjuk a legtöbbet", ha emléxel.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:09:57

@Zsoltbacsi: "" és nem taposta el az eszdéeszt"
Megtettek ok onkent maguktol :) "

Ragaszkodtak a konchoz, még a süllyedő hajón is, az emeszempé szintúgy. Mind a két pár vesztett 15%-ot. A szociknak volt miből.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 17:10:23

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Azt nem mondtam, hogy Horn szemelyesen lopott, hanem a kornyezete, foleg az szdsz. Az ido neked is megszepitette az emlekeket.... :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:11:28

@Zsoltbacsi: "SZDSZ mint liberális segéderő (most KDNP)"

Te nem vagy magadnál.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:12:18

@Zsoltbacsi: "nem mondtam, hogy Horn szemelyesen lopott"

Jólvanakkor. Az orbán meg kétmarokkal. Hogy az ország belerokkan.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 17:14:34

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Miert, nem ugyanaz volt, mint most? Az osztogatast az mszp vegezte, az aljamunkat meg az szdsz (egeszsegugy,oktatas). Most ugyanez van, nem veletlen a kdnp erolkodott a csaladi csoddel,boltzarral...

Zsoltbacsi 2016.10.20. 17:17:09

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Kar hogy erre az egvilagon semmi bizonyitekod sincs. Az egyik libsi blog megirta hogy 300 milliardja van, erre az osszes sorosberenc blog (mint ez is) atvette, de ettol meg semmi konkretum. Bezzeg amikor a masik oldalat vadoljak barmivel (most lenyegtelen hogy alaptalanul vagy sem), akkor rogton jon egeszen washingtonbol meg tel avivbol a siras hogy az artatlansag vedelme....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:19:16

@Zsoltbacsi: Az eszdéesz egy rendszerváltó, parlamenti párt, szavazókkal, valamikori elvekkel, múlttal. A kádéenpé arrogáns pogányok gyülekezete. Egy napon nem lehet őket említeni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:22:22

@Zsoltbacsi: "300 milliardja"

A letelepedési kötvényekből van százmilliárdja, meg még párszáz lesz, amit nem ad vissza a letelepedőknek, mekkorát fognak koppanni csórikáim. Az EU pénzek fele, az a GDP 5%-a, éveken keresztül, stb, stb. A 300 milliárd az egy amatőr alulbecslés, picsafüst.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 17:25:13

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Az eszdéesz egy rendszerváltó, parlamenti párt, szavazókkal, valamikori elvekkel, múlttal. A kádéenpé arrogáns pogányok gyülekezete. Egy napon nem lehet őket említeni. "

Az kdnp egy rendszerváltó, parlamenti párt, szavazókkal, valamikori elvekkel, múlttal. A szdsz arrogáns zsidok gyülekezete. Egy napon nem lehet őket említeni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:33:54

@Zsoltbacsi: "bizonyitani"

Egyszerű, szólj poltnak.

Az Átlátszó kiszámolta, hogy a közbeszerzések 90%-a korrupció. 50-100%-ot lopnak - utóbbira lásd valdomortnagyurat -, alsó hangon számoltam ezért csak 5% GDP-t, szerintem jóval több.

A javadra írom, hogy nehezen hiszed el a nyilvánvalót, szerenéd azt hinni, hogy a szociknál csak százszor tolvajabbak, nem ezerszer.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 17:40:33

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Bearanyoztad a napomat, halasan koszonom!

Egesz este ezen fogok rohogni, atlatszo mint hivatkozasi alap.... :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 17:57:31

@Zsoltbacsi: Úgybizony, elfogulatlanok, nem a pénzért teszik. Kezet csókolhatsz te is nekik, vagy adományozhatsz is, akár, hogy félelmet nem ismerve feltárják a patkányságokat.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 18:01:04

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Vegulis igazad van, nem penzert teszik (ha soros penze nem szamit)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 18:05:44

@Zsoltbacsi: Tudtommal nincs benne a Párhuzamos pénze, meg a zsidó háttérhatalomé. De ha benne lenne, akkor csak köszönet járna érte.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 18:07:05

@Zsoltbacsi: Az a baj veled, hogy magadból indulsz ki, és azt gondolod, pénzért mindenki eladja magát.
süti beállítások módosítása