B1 blogcsalád



A leghülyébb fideszes ötlet az idén

2016. augusztus 15. - nickgrabowszki

sa_1.jpg

Na jó, lehet, hogy nem fideszes, de kétségtelenül jobboldali. És minthogy a Fidesz egyik megmondónak álcázott kifutófiújától, médialieblingjétől származik, akár még pártsugalmazásra is születhetett.

Azt írja a Mandiner szerzője, Stumpf András (a képen Kósa és Németh Zsolt mellett jobbra, az idei erdélyi Fidesz-parádén, mint műsorvezető), hogy a baloldal az "évtized ziccerét" hagyta ki azzal, hogy nem áll be Orbán mögé, és nem buzdít a Fidesz (amúgy általa is értelmetlennek nevezett) népszavazásán való részvételre, és ott a Nem-szavazatra.

Mert, ugye, a baloldal szavazói is megosztottak, és a bojkottal való szakításra meg jó alkalmat teremtett volna, hogy az MSZP és a LMP is tisztújítást tartott, és a bojkott ötletét rá lehetett volna kenni az előző vezetésre.

Ha nem tudod legyőzni, állj az élére! − szól a régi és bölcs mondás.

Ezzel indokolja, miért kellett volna a pálfordulás.

Bármilyen opportunistán hangzik is, ebben a mondásban sok igazság van. A politika nem eszmékről, meg elvekről szól (vagy csak a felszínen), a lényege a bizalom-, tehát a szavazatszerzés.

Viszont az kétségbeejtő, hogy a Fidesz ún. intellektuális elitje (Stumpf magát írónak és értelmiséginek tartja), milyen riasztóan ostoba. Vagy mindenki mást néz annak, hogy magabiztosan benyög egy ilyen ökörséget.

Eközben nem tűnt fel neki (vagy úgy gondolja, nekünk nem fog), hogy nem lehet a népszavazás élére állni, mert

az élen már áll valaki.

Azt kellene kitolni onnan, ha más akarna az élre kerülni ebben az ügyben. Vona és a Jobbik megpróbálja, de nekik sem fog sikerülni. Mindössze a tábort növelik, és a szándékot legitimálják.

Orbán semmi mást nem akar az értelmetlen referendummal, mint

  • a potenciális világvégével tematizálni a közbeszédet,
  • mozgásban tartani a szavazótáborát,
  • és megmutatni, hogy mögötte milyen sokan állnak.

Ez - főként az utóbbi - olyannyira nem titok, hogy maga is ezt hangoztatja. Mecsoda remek ötlet is volna az ellenzéktől, ha segítene Orbánnak a szavazók összegyűjtésében, sőt, maga szállítaná a választókat Orbán táborába!

Kb. mint amikor Orbán maga szállította a migráncsokat tavaly Ausztriába, hogy utána megvédhesse "a keresztény Európát".

Továbbá Stumpf azzal is érvel, hogy ha az MSZP és az LMP átállna Orbán oldalára, akkor

a bojkott mellett egyedül maradna Gyurcsány és az ő DK-ja.

Zseniális érv. Ez is micsoda lehetőségekkel kecsegtetne - MSZP számára! Ha hagyná, hogy a 30 százaléknyi ellenzéki szavazót egyedül Gyurcsány gyűjtse össze, és aztán ő egyedül szálljon szembe a Fidesszel. Az utóbbinak persze nem lenne hátrányos: egy Gyurcsány vezette ellenzék nagy eséllyel tudná mozgósítani az utolsó fideszes szavazót is. Darabra.

A nemjobboldali ellenzék számára egyaránt szólnak érvek a bojkott és az Igen-szavazat mellett, valamint ellen is.

  • Például, hogy a kérdés annyira rossz, értelmetlen és a Fidesznek kedvez, hogy se a racionalitásnak, se az ellenzéknek nem lehet esélye ebben az ügyben.
  • Viszont így nem tudják felmutatni a létezésüket, nem mutatnak erőt.
  • A Fidesz által kiépített propagandahaderővel szemben ez (ti. az erő felmutatása) nem is lehetséges, etc.

Egyetlen lehetőség, az Igen-szavazat mellett nem lehet értelmesen érvelni.

Stumpf megpróbált ugyan a politikai érdekere hivatkozni, de mintha elfelejtette volna, hogy a pártok és szereplők érdekeire eltérőek: voltaképpen

Orbán politikai érdekei képviseletének hiányát kéri számon az ellenzéktől.

Mert mi szükség is volna ellenzékre, ha az a kormány álláspontját képviseli?

Mondhatnák persze, hogy csak ebben az ügyben értenek egyet a kormánnyal, másban vagy a többiben nem. De mivel az idei év megmutatta, hogy széles politikai vitára (tkp. népszavazásra) csak az a kérdés bocsátható, amibe a Fidesz beleegyezik, vajon lesz majd olyan ügy, amiben meg tudnák mutatni, hogy ők nem a kormány függvényei, nyúlványai, kapcsolódó leágazásai?

Stumpf ötletét talán nem a Fidesz közvetlenül inspirálta. Noha, ha valaki, hát ő igen jól fekszik a kormányzópárt belső köreiben. Fajsúlyos, sőt valójában semmilyen ügyben se szállt még szembe a Fidesz érdekeivel. Azt meg mindig az aktuális kiszállók mondják el, hogy miként kezeli Orbán a médiát, mennyire tekinti harci segédcsapatnak, mennyire lehet egy médiabeli véleményt tőlük önálló fölvetésnek tekinteni.

De ha ezt, a Nemek ellenzéki támogatását nem is a Fidesz sugallta - vagy mondta tollba -, mindenképpen jól megjeleníti a pillanatnyi kormányzópárt nem is igen rejtett vágyát az egységes Magyarországról.

Ebben a kormány kizárólag az ország érdekeit képviseli, és ezt igen jól, voltaképpen hibátlanul teszi. Az ellenzék támogatja a kormányt ebéli heroikus erőfeszítésében, mert aki nem támogatja, az nem ellenzék, hanem hazaáruló bagázs. Föl kéne köttetni mindegyiket, de legalábbis betiltani. A Fidesznek biztosan tetszene a dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4710411654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unalmas ez a blog 2016.08.15. 20:28:33

Mentek a levesbe elvtársak. Megint.

ulpius66 2016.08.15. 20:48:43

József Attila: Nem, nem, soha!
(1922)

Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége,
(részlet)

Majd nemes haraggal rohanunk előre,
Vérkeresztet festünk majd a határkőre
És mindent letiprunk! - Az lesz a viadal!! -
Szembeszállunk mi a poklok kapuival!

Bömbölve rohanunk majd, mint a tengerár,
Egy csepp vérig küzdünk s áll a magyar határ
Teljes egészében, mint nem is oly régen
És csillagunk ismét tündöklik az égen.

A lobogónk lobog, villámlik a kardunk,
Fut a gaz előlünk - hisz magyarok vagyunk!
Felhatol az égig haragos szózatunk:
Hazánkat akarjuk! vagy érte meghalunk.

ulpius66 2016.08.15. 20:51:47

Grabovszki!

Javaslat!

Inkább olvasgass a kenyéradó gazdid, a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs levelezéséből.

Mintegy 2.5000 íméljét most hozták nyilvánosságra....vannak benne érdekes dolgok..rólatok liberál-fasiszták......

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.08.15. 21:16:04

Ősszel kiderül
De sok remenyetek ne legyen.nyilvan senki nem akar ide sok ezer betelepített ingyenelot.van itt eleg.

1ghost 2016.08.15. 21:33:44

Olvastam az ominózus cikket! Stump egy hülye, ez axióma.

Akkora baromságokat ír, hogy a fideszvezérkarból bármelyik félnótás írhatta volna.

Ezt az országrontó, korrupt, tolvaj bandát már nem sokáig tűrik a hátukon a magyarok.

Amerre járok-kelek az országban az emberek csak köpnek egyet, ha meghallják azt, hogy fidesz. A közhangulat elképesztően protest.

Galebeb 2016.08.15. 21:36:49

Ez a népszavazás megegyezik a sociális népszavazás sémájával. Politikai kalandorok, kihasználják auz emberek butaságát.

Emzé Periksz 2016.08.15. 23:15:44

"Akkora a logikai bukfenc, hogy beletörik az ember nyaka." -áll a zindex ajánlásában.

Azt hittem ez alapján, valami logikai hibáról szól majd a poszt. De nem, az író csak nem érte egyet Stumpffal. Nincs itt semmi logikai kifogás, mert nem is lehet.

23 millio Román NEM 60 millio arab IGEN !! 2016.08.15. 23:29:52

@1ghost: "Amerre járok-kelek az országban az emberek csak köpnek egyet, ha meghallják azt, hogy fidesz."

Amerre meg en jarok, ott mindenki, okad, hany, szarik, fosik ha csak meghallja, hogy mszp, vagy dk. Undorodnak es felfordul a gyomruk a libbantaktol.

hobb 2016.08.16. 00:37:09

Fideszpajtás két dolgot néz be, de piszkosul:

1. Nevezetesen, hogy a habonyi alternatív valóság ugyan marha jól néz ki, de kb. 70% egy másik, az igazi valóságban szopik nap mint nap. Minél nagyobb az olló a "fideszvalóság" és az egyszerű emberek mindennapjai közt, annál közelebb a vég.
2. Olyannyira a vélt politikai ellenfél kinyírására koncentrál, hogy nem veszi észre, az igazi ellenfelek odabenn vannak és egymás szájából rángatják a koncot, aztán egyszer a nagy marakodásban kipukkad a lufi és mindenki pofára esik.

Csak idő kérdése. Kibírtuk a kommunistákat, röhögtünk, ahogy pofára esett mind. Most ezeken a nagyarcúakon a sor.

Willkommenskultur 2016.08.16. 00:49:23

'Mecsoda remek ötlet is volna az ellenzéktől, ha segítene Orbánnak a szavazók összegyűjtésében, sőt, maga szállítaná a választókat Orbán táborába!'

Mer ha nyíltan bevándorló migriket akarnak akkor nem maga szállítja, vagy mi?

miért 2016.08.16. 01:59:11

A stumpf család már hosszú évtizedek óta jól megél a seggnyalásból. Ez a família erre lett dresszírozva. A komcsi nagypapa, papa és nagybácsik mellől egyenes út vezetett orbán hátsó feléhez...

inebhedj - szerintem 2016.08.16. 05:46:09

"Na jó, lehet, hogy nem fideszes, de kétségtelenül jobboldali."

Nem mintha lenne jobboldali beállítottságú párt, nota bene ember a Parlamentben vagy közelében (nem csak most, de az elmúlt 26 évben valamikor is).

Szóval helyesen:

Na jó, lehet, hogy nem fideszes, de kétségtelenül baloldali.

inebhedj - szerintem 2016.08.16. 05:48:31

@hobb:

Nem annyira emlékszem a röhögésre.

Ja meg arra se, hogy bármelyik pofára esett volna. :(

elemes 2016.08.16. 06:10:35

kicsit túl van ez kombinálva :)

2016.08.16. 06:48:37

@ulpius66:

Értem én a hazafias hevületet így nyár végén, de Trianon hogy jön ide?

Magam is ellenzem a migrációs hullám beengedését - főleg annak fényében, hogy menekültként aposztrofált, ám jól öltözöttek hada jön, okostelefonnal és Euró ezrekkel a zsebében -, de itt valami képzavar van!

Ennyi.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.08.16. 08:13:40

FideSS SoroSS mint az óvodában ti hülyegyerekek. :)

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.16. 08:23:47

Marhaság az egész poszt.

Már miért ne lehetne egy az emberek többsége által egyértelműen támogatott vélemény mellé odaálnia egy politikai pártnak ?

Jobb helyeken ez a feladta a pártoknak, neveztesen az emberek érdekeinek, akaratának a képvislete.

A migránsokat nem simogatni kell, és elárasztani velük az EU-t, hanem kitoloncolni, és megvédeni az EU határait.
Ez az emberek véleménye, ami mellé minden jóérzésű magyarnak oda kéne állnia egyként.

Igenis lehet, mitöbb néha kell is, hogy a saját döntését, véleményét egy párt az emberek többségi akaratának és véleményének az érdekében megváltoztassa.
Lásd Vasárnapi boltzár eltörlése.

Ugyanis ez a normális.
Nem az az agyatlan és parancsra teljesített, megváltoztathatatlan kőbe vésett, migránseggnyalás amit a ballibek löketnek.

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.16. 08:27:25

@ulpius66:

A Soros, Clinton párosról a közeljövőben sok érdekes info fog még kiderülni.
Az álcivil szervezeteiktől kezdve az EU politikai zsarolásán, befolyásolásán keresztül, pénzügyi spekulációkig.

Persze a jólnevelt Gyurcsány csicska, ezeket élből tagadja, a tények és a kiszivárgott levelek teljes és totális figyelmen kívül hagyásával.

konrada 2016.08.16. 09:28:50

A cím is a leghülyébb az idén!;))

A mondandó még rendben van a magyarázattal, de hogy hülye ötlet legyen beugrasztani a másik oldalt egy pártnak.;))

Azaz a fideszes ötlet az okos, legfeljebb azt lehet rá mondani, hogy aki beugrik, az a hülye...;)

chrisred 2016.08.16. 09:40:11

@Willkommenskultur: Itt nem az igennel szavazókról, hanem a bojkottálókról van szó.

midnight coder 2016.08.16. 09:44:33

"Eközben nem tűnt fel neki (vagy úgy gondolja, nekünk nem fog), hogy nem lehet a népszavazás élére állni, mert

az élen már áll valaki."

Ebben igazad van. A helyes megfogalmazás az, hogy a vadásznak nem kellene harmadszor is meglátogatni a maci barlangját, mert ismét csak orális szex lesz a dolog vége.

Persze az is egy stratégia amit a baloldal követ, a szavazás bojkottjára való felszólítás. Elvégre így a politikusok hátradőlhetnek, hiszen aki lusta elmenni szavazni, az így mind az ő táborukat erősíti - papíron. Végre valami kis sikert azért csak elkönyvelhet a baloldal még akkor is, ha érvényes lesz a népszavazás, hiszen mennyi ember nem ment el szavazni! Más kérdés, hogy a választásokon aztán ennek óriási pofára esés lesz a vége, de addig is nagyon eredményesnek tűnnek a finanszírozók szemében - és szerintem most a balfékeknek leginkább ez a fő szempont. Ami persze bizonyos szempontból pozitív is: azt jelenti, hogy a következő választási ciklussal a mostani "demokratikus" ellenzék jó eséllyel teljesen el fog tűnni a politikai palettáról, és ezt ők is pontosan tudják.

chrisred 2016.08.16. 09:45:30

@Ballib cenzúrázók réme 16: A nemmel szavazás azt jelenti, hogy a választó átruházza a döntési jogkört a mindenkori parlamenti többségre a kötelező betelepítésről. Mitől lenne ez olyan általánosan támogatott álláspont?

chrisred 2016.08.16. 09:50:39

@inebhedj - szerintem: Még helyesebben: nem jobboldali és nem baloldali, de kétségtelenül valami megélhetési pártkáder.

2016.08.16. 09:56:32

@chrisred: Hát attól, hogy elnézve a baloldal viselkedését a következő 6 évben olyan kormány lesz, aki elutasítja a migránsok betelepítését. Addig meg valószínűleg megoldódik valahogy a migráns-válság. :-)

Mizantrop 2016.08.16. 10:07:53

Stumpfból nem nézném ki, hogy ennyire ostoba, sokkal inkább, hogy ugyanolyan szar fideszes machiavellista, mint kenyéradói. A legmulattatóbb mégis az, hogy a nem fidesz-szavazókat is épp olyan elvtelen brigantiknak tartja, mint önmagát és saját szavazóikat. Ebben az aspektusban aztán a közjóról, vagy a kérdést valóban övező szélesebb elméleti/gyakorlati problémákról persze szó se essék.

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.16. 10:10:41

@Mizantrop:

A legképmutatóbb, hogy az MSZP házi blogjában függetlent játszanak Soros Gyuri által pénzelt migráns seggnyalók.

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.16. 10:13:49

@chrisred:

Ha elolvasod a kérdést, akkor láthatod, hogy rohadtul nem átruházásról van szó benne, hanem a magyarország demokratikusan választott országgyűlésének megkerülésének elutasításáról szól.

"Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?"

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.16. 10:16:52

@Ballib cenzúrázók réme 16:

Erre adott nem válasz, azt jelenti, hogy az országgyűlés felhatalmazása nélkül, rohadtul nem akarjuk, hogy migránsokat pakoljon Merkel és Soros Gyuri a nyakunkba.

És ez nem egyenértékű azzal, hogy az országgyűlés dönthet a betelepítésről.
Megjegyzem ennek ellenére dönthet erről az országgyűlés most is.

Többek között ezért is van rohadtul nagy mázlink, hogy nem a ballib elkúrók kormányoznak napjainkban, akik akaratunk ellenére nyakunkba telepítenék őket, akár felhatalmazást is adva erre.

midnight coder 2016.08.16. 10:18:33

@Mizantrop: "Ebben az aspektusban aztán a közjóról, vagy a kérdést valóban övező szélesebb elméleti/gyakorlati problémákról persze szó se essék."

Mert a közjót nyilván nagyban növeli pár tízmillió írástudatlan, nyelvet nem beszélő, viszont az európai kultúrával alapvetően ellenséges Közel-keleti és afrikai bevándorló betelepítése.

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.16. 10:29:07

@midnight coder:

Persze hogy növeli a közjót. A minta már meg is van.
Így integráld a migránsodat:

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...

eßemfaßom még áll 2016.08.16. 10:32:32

Kezd szent meggyőződésemmé válni, hogy ezeket a posztokat az index humorbonbonnak rakja ki a címlapra.

chrisred 2016.08.16. 10:55:36

@Ballib cenzúrázók réme 16: Akárhogy forgatom, erre a kérdésre nemmel válaszolni azt is jelentheti: "Akarom, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulásával előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését.", meg azt is, hogy "Nem akarom, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra való kötelező betelepítését". Az szavazzon nemmel, aki mindkét verzióval egyetért.

midnight coder 2016.08.16. 11:18:10

@chrisred: Csak annak, aki nem beszél magyarul, vagy nem erőssége a logika.

Az "Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?"

kérdés tagadása nem jelenti azt, hogy "Akarom, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulásával előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését", azt jelenti, hogy _nem akarom_, hogy a _hozzájárulása nélkül is_ megtehesse. Azt, hogy az országgyűlés _hozzájárulásával_ mit lehet és mit nem, nem érinti a feltétel.

konrada 2016.08.16. 11:18:31

@chrisred:
Ez így igaz.
Erre meg csak akkor szavazhatunk nemmel, ha egyébként nem akarunk olyan országgyűlést, mely hozzájárulna ehhez.
Ez valóban fogas kérdés egy liberális szavazónak, akinek a legközelebbi választáson azokra akar szavazni, akiktől ez kinézhető...

Andy73 2016.08.16. 11:53:58

Az, hogy a bloggernek van igaza, vagy az általa lesajnált Stumpfnak, kiderül a népszavazás után. Nem hinném, hogy ősszel nagyobb lesz a baloldali pártok támogatottsága, mint most.
Ha minden így meg tovább, akkor 2018-re csak a Jobbik marad ellenzéknek a parlamentben. Pedig egy értelmes baloldali ellenzékre szükség lenne.
Nyilván nem csak Stumpf vallja magát értelmiséginek, hanem a blogger is. Az, hogy melyikük értelmesebb, szintén kiderül a népszavazás után.

2016.08.16. 11:58:02

Egy olyan új politikai erő sokat jelentene, ami szakít a hagyományos és elavult kategóriákkal. Minden értelmes ember látja, mi történik Nyugaton és ezt itt senki sem akarja. Orbánnak meg esze ágában nincs az egységes Magyarország ezzel a lakossággal, csak azok számítanak neki, akik behódolnak. A többi dögöljön meg és ebben segít a magyarországi egészségügyi rendszer. A fidesz visszahozta a középkort, ahol a jobbágyok elbutulva várják jobb sorsukat, ám az új urakat jobbak érdekli a luxus.

Barbaarb 2016.08.16. 12:06:45

Bírálható az a poszt, de ha ilyen gyenge poszttal teszed az kontraproduktív lesz. Hogy miért?

1. Attól, hogy valaki elmegy nemmel szavazni, még nem fog Orbán táborához tartozni, pusztán kiáll egy olyan ügyért, amely a magyarok többségének pártpolitikán felül álló ügy. Nem kellene az ellenzéki szavazókat számoknak tekinteni, nekik van véleményük, ami alapján ha szavaznak jól teszik, ettől még szavazhatnak később Orbán ellen.

2. Amikor magyar vonatok szállították a migránsokat Ausztriába, az nem poltikai döntés volt, hanem kényszer. Miután akkor megállítani még nem tudtuk őket, a legjobb döntés volt gyorsan továbbtolni őket oda, ahol szívesen látják őket.

3. Amikor a DK-t és a Liberálisokat egyedül maradónak írta, korántsem azzal a céllal vetette fel, hogy az kinek mennyire lenne jó. De a gondolkodásod nagyon egysíkú, ha szerinted az a jó, ha a "nem"mel szavazni vágyó MSZP szavazó a DK miatt inkább bojkottálna, holott saját pártja a "nem"re biztat.

A többi részben meg kb. azt ecseteled, hogy a politikai céloknak minden felül kell írni. Nonszensz például, hogy "Mert mi szükség is volna ellenzékre, ha az a kormány álláspontját képviseli?"
Szerinted az ellenzék feladata mindenben ellentmondani a kormánynak? Főleg egy olyan esetben, ahol a nép túlnyomó része a kormány álláspontján van? Nem csak demokratikusan hülyeség, de politikai hátrányt is jelentene.

És az is logikus, hogy emögött az írás mögött nem a Fidesz áll, hiszen pártpolitikailag a Fidesznek az az érdeke, hogy az ellenzék vagy az igen mellett álljon ki, vagy a távolmaradás mellett, mert mindkettő támadni fogják tudni. Persze a nemmel sem tud nyerni az ellenzék, de ahogy Stumpf írja a nemmel minimalizálni lehetne a veszteséget.

Weißkopf 2016.08.16. 12:06:56

Nem mintha Brüsszelt érdekelné egy unióbomlasztó diktátor által elrendelt népszavazás eredménye. Ami nyilván Orbánnak kedvező lesz, hiszen az ő kézivezérelt emberei ülnek minden nemzetinek csúfolt választási intézményben.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.08.16. 13:08:13

Micsoda? A liberális álcivilek már Kósa Lajost se kímélik? Nem elég, hogy a norvég dollárokból minden nap letámadják Orbán Viktor minden lélegzetét, amelyet a magyar népért vesz, nekik ez nem elég, most már Kósa Lajost is letámadják.

De mi megvédjük Kósa Lajost, és őérte is szól a mi fideszes Hiszekegyünk. Mondjuk fel magunkban a mi Hiszekegyünker napi 5-ször és vasárnap is ez zengjen a templomban, hogy az egész falu meghallja, hogy a mi hitünkhöz érdemes csatlakozni!

Hiszekegy

Hiszek az Orbánban
Hiszek minden szavában,
Hiszem, hogy NER-Magyarország
A legboldogabb kontinens az egész világban

Hiszek a Kósában,
Minden makogásában,
Hogy neki is az égből pottyantak
A luxusingatlanok a két karjába

Az utolsó leheletemig hiszek az Orbánban!
A kommunisták, az EU, az EP, az ellenforradalmárok, a CNN, a Tavares, a Velencei Bizottság, a Soros, a Simicska, a norvégok, a liberálisok, a Kun Bélák, a migránsok, az álcivilek, a háttérhatalmak, a külső erők, a szoft púderek elleni harcában,
Hiszem hogy sose fog elfáradni,
Még a szentté avatása előtti órákban.
Sem.

Egéridomár 2016.08.16. 13:10:05

@23 millio Román NEM 60 millio arab IGEN !!:
Mert egy belterjes akolban élsz. A többi agymosottal haverkodsz csak. A fidesz valóság igen messze áll az élettől. Nem csak a birkamenetes spanjaiddal kellene beszélned.

Elég sok emberrel van szerencsém beszélni nap mint nap, és valóban egyre többen hánynak a fidesztől, de ettől még nem szeretik az MSZP-t vagy a DK-T, azaz nem libbantak, ahogy olyan "eredeti" módon megfogalmaztad.

konrada 2016.08.16. 13:18:55

@Egéridomár:
Valahogy így. Nagyon sokan hánynak a politikától, de ebből sokan úgy vannak vele, hogy nem mazohista módon. Még sz.rabbat nem választanak csak azért, hogy még nagyobb sugárban hányhassanak....

Ludovikás Levente 2016.08.16. 13:25:58

Soros György direkt utasította Clintonnét a külügyminisztersége idején (meg azóta is):

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/08/14/wikileaks-e-mails-reveal-clinton-taking-marching-orders-george-soros/á

Akkor tehát ebben is Orbánnak lett igaza: a száj Clintoné de a hang Sorosé
index.hu/belfold/2016/05/20/orban_viktor_180_perc/

Az összeesküvés elméletek ehhez képest csak nudli

Ludovikás Levente 2016.08.16. 13:27:53

@Ludovikás Levente:
Most mit szólnak a libsik hogy tele van Soros kiszivárogtatott emailjeivel az Internyett?

Ludovikás Levente 2016.08.16. 13:34:30

@Ballib cenzúrázók réme 16:
A leghumorosabb számomra eddig ez:

"My foundation ... is monitoring the situation closely and can provide independent analysis of the crisis.

Thank you,

George Soros"

Soros az egyszemélyi független világhatalom, bruhaha

$pi$ 2016.08.16. 13:39:44

@Weißkopf: "Nem mintha Brüsszelt érdekelné egy unióbomlasztó diktátor által elrendelt népszavazás eredménye."

És ez mit mond neked az únió demokratikus intézményéről? Hány országban kell népszavazni valamiről, hogy a fejükhöz kapjanak? Az összes ország lakosságát lesz.rják vagy csak azokat, akikkel nem értenek egyet?

Mi a helyzet az angolokkal? Azok nem bomlasztották az eut? Náluk is lesz.rták a nápszavazást?

Óóóó, egy csomó kérdés felmerül ám itt. :D

Attilajukkaja 2016.08.16. 13:40:08

@Unalmas ez a blog:
"Mentek a levesbe elvtársak. Megint."
De ti IS, kartarsak! Megint. Mert sokaig nem huzhatjatok. Amit kepviseltek semmivel sem jobb az orszag szamara, mint az eddigi kadaristake. Orban semmi olyat nem hozott Magyarorszag szamara, ami hosszutavon eloremutato lenne, csak ugyeskedobb, mint az elodei voltak. Pedig megvolt ra a lehetosege, de az egyeni meggazdagodasa, a hatalomvagya elteritette a figyelmet a lenyegrol. Ez az o alapveto bune, amit sokan nem fognak neki megbocsajtani ebben az orszagban.

eßemfaßom még áll 2016.08.16. 14:03:13

@Attilajukkaja: Hálistennek itt vagy te, naszóval ki az a progressziv akire szavazni kell, hogy végre itt legyen a Kánaán holnapra?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.16. 14:06:23

Ezt a meccset a ballibek csúnyán elvesztették...

midnight coder 2016.08.16. 14:19:46

@Ballib Cenzúrázók Réme 11: Hiszek abban, hogy nicket lopni ősi román népszokás.

Attilajukkaja 2016.08.16. 14:28:16

@eßemfaßom még áll:
" ki az a progressziv akire szavazni kell, hogy végre itt legyen a Kánaán holnapra?"
Meg en sem tudom,...de majd szolok. A Kanaant pedig felejtsd el, ez itt MAGYARORSZAG. Ne valami elerhetetlen Trianon elotti vagy Horthy korszakbeli idealista Nagy Magyarorszagrol almodozzal, hanem probalj meg szembenezni a mai helyzettel.

Weißkopf 2016.08.16. 14:30:42

@$pi$: Az Unió nem Svájc, ahol minden csipcsup ügyben népszavazni lehet. Ja, ha már népszavazás: az megvan, hogy Orbán regnálása óta gyakorlatilag csak a Fidesznek (= Orbánnak) kedvező témában lehet népszavazást tartani?
Amúgy a briteknek nem a "migránsokból" lett elegük, hiszen a Nemzetközösség kapcsán nekik évszázadok óta bőven volt nem európai eredetű bevándorlójuk. Ők kimondottan a kelet-európai (gazdasági!) bevándorlókra fújnak, mint pl. hazánk fiaira...

midnight coder 2016.08.16. 14:31:31

@Egéridomár: Pontosan. És ez a ballibbantak nagy-nagy tévedése: attól mert az istenadta nép utálja Orbánt, őket még semmivel sem utálják kevésbé. És ez a baloldal alapvető stratégiai hibája is: az, hogy csak arra koncentrálnak, hogy mindenki utálja Orbánékat ma már nem lehet választást nyerni.

midnight coder 2016.08.16. 14:34:18

@Weißkopf: A brit átlagpolgárnak szerintem leginkább azzal lett tele a töke, hogy nemigen tudott munkát találni. Neki kb. mindegy, hogy lengyel, magyar vagy pakisztáni vitte el a melót az orra elől. Csak az előbbiek fehér emberek, így ellenük lehetett kampányolni anélkül, hogy rájuk sütötték volna hogy rasszisták.

Weißkopf 2016.08.16. 14:41:43

@midnight coder: Ha így van is, nyilván először az európai (lengyel, magyar stb.) munkavállaló kerül lapátra, hiszen a pakisztáni, indiai, kenyai stb. melós birodalmi alattvalónak számít, őt nem lehet csak úgy kipaterolni.

$pi$ 2016.08.16. 15:12:35

@Weißkopf: "Az Unió nem Svájc, ahol minden csipcsup ügyben népszavazni lehet."

Jó, én is úgy gondolom, hogy csak nagyon fontos dolgokról lehessen népszavazni. Mint például arról, hogy ki mondja meg kik költözhetnek magyarországra, a magyarok vagy mindenki más?

" Ja, ha már népszavazás: az megvan, hogy Orbán regnálása óta gyakorlatilag csak a Fidesznek (= Orbánnak) kedvező témában lehet népszavazást tartani?"

Az megvan, hogy az ellenzék már 2006-ban sem csinált semmit? Miért gondolod, hogy egy vacak népszavazást el tudnak intázni?

"Amúgy a briteknek nem a "migránsokból" lett elegük,"

Pont lesz.rom, hogy miből lett elegük.

"hiszen a Nemzetközösség kapcsán nekik évszázadok óta bőven volt nem európai eredetű bevándorlójuk. Ők kimondottan a kelet-európai (gazdasági!) bevándorlókra fújnak, mint pl. hazánk fiaira... "

Ennek sincs semmi köze ahhoz, amit én mondtam. Elegük van a magyarokból? Jó, sokszor nekem is.

midnight coder 2016.08.16. 15:38:09

@Weißkopf: Azért én ebben sem lennék annyira biztos. Amit viszont valószínűnek tartok: hosszú távon (>10 év) jobban jártak, mint ha benn maradtak volna.

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.08.16. 15:45:48

@Ludovikás Levente:

A liberálisoknak persze most tele a gatyájuk, annyira be vannak szarva, hogy egy texaszi blogger leleplezte, hogy Soros nemcsak a világot irányítja, hanem a Clintonné levelezéseit is.

Nagyon fontosak ezek a leleplezések, különösen a kisemberektől, akik miután holtfáradtan hazamennek a munkából nem dőlnek le a ágyba hogy csak lustálkodjanak, hanem blogot alapítanak és ott leplezik le a Sorosokat. Mert a világsajtó is a Soros kezében van és ott ezért nem lehet leleplezni a Sorost.

Szerencsére ma már Magyarországon is gomba módra szaporodnak a Soros rabságból nem kérő független média termékek, int például a Magyar TV mind a 18 adója, a Magyar Idők, a Heti Válasz, a kurucinfo és a sok sok igazmondó magyar média termék.

FF 2016.08.16. 15:48:28

@$pi$: "Az megvan, hogy az ellenzék már 2006-ban sem csinált semmit?"

Ezzel nem értek egyet. Az ellenzék - aki akkor nem az volt, mint most - igen látványos székházostromot csinált.

N. Barbie 2016.08.16. 15:49:39

A cikk szepen megmagyaraz valamit, amit a masik nem allitott. Ugyanis Stumpf vagy ki cikke nem azt mondta, hogy alljanak az elere, hanem, hogy alljanak melle. De mindegy, a tenyeket figyelembe veve nem lehetett volna 2 oldalt irni a semmirol.

A ballibak hozzaallasa amugy valahol ertheto.
Hogy is alakult a migriugyhoz valo hozzaallasuk?
Mikor megindultak, akkor alproblemanak neveztek, mikor mar nagyon sokan voltak, akkor egy darabig csend, aztan engedjuk be oket szamolatlanul velemenyre valtottak. Gondolvan, hogy teljesen hulye a magyar es majd mellejuk allnak. Ez nem jott be, mert meg a sajat valasztoik tobbsege se akar az orszagban tomegesen illegalis bevandorlokat latni, igy valamit gyorsan ki kellett talalni. Nyilvan nem valthattak arra, hogy ne engedjuk be oket, mert azzal felkoptek es alaalltak volna. Igy jott az a szanalmas, izzadtsagszagu, ostoba hazugsag, hogy a ballib szavazok ne menjenek szavazni, mert most figyelj, ez a szavazas az EU-bol valo kilepest kesziti elo. Orom nezni, ahogy a ballib kommenthuszarok agyhalott resze szepen at is vette ezt a keptelen hulyeseget az utobbi hetekben es mantrazzak reggeltol estig. Kicsit gondolkodni meg minek is, megmondtak a partkozpontba, hogy ez az, akkor az ugy is van.

FF 2016.08.16. 15:50:34

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3: "Szerencsére ma már Magyarországon is gomba módra szaporodnak a Soros rabságból nem kérő független média termékek, int például a Magyar TV mind a 18 adója, a Magyar Idők, a Heti Válasz, a kurucinfo és a sok sok igazmondó magyar média termék. "

A 888-at ki ne felejtsd! Hiszen tőlük kötelező az összes kommentbirkának idézni mindenhová a német menekültintegráció sikerét. Az nem zavarja őket, hogy az 50 a milliónyiból valójában a hazahozott magyar fiatalok száma.

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.08.16. 15:51:44

@$pi$:

Ez a migráns népszavazás is a liberálsiok büne. Ha 2002-ben nem tesznek keresztbe Orb´án Viktornak, akkor már 2002 után beimportálhattuk volna a hiányzó 4 millió migránst, a gazdaságunk pannonpuma lenne, a nyugdíjrendszerünk nem lett volna eltőzsdézve és a magyaroknak most nem kellene félniük, hogy a mostani migransok el akarják venni a munkájukat.
Ha akkor a balliberális Soros pártok nem tesznek keresztbe Orbán Viktor betelepítési tervének, akkor ma nincs migráns kérdés!

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő.

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.

midnight coder 2016.08.16. 16:26:14

@FF: "Ezzel nem értek egyet. Az ellenzék - aki akkor nem az volt, mint most - igen látványos székházostromot csinált."

Azt, hogy végül is pontosan ki és miért csinálta a székházostromot, soha nem tudtuk meg, ami önmagában véve is enyhén szólva fura egy picit. De akkor és ott egyedül az MSZP-nek volt érdeke a füstfüggöny.

midnight coder 2016.08.16. 16:35:10

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3: Na ja. Csak tudod az nem mindegy, ki jön. Tudom, egy ballib számára ez a tény elfogadhatatlan, de ember és ember, népcsoport és népcsoport, kultúra és kultúra között bizony akadnak különbségek. Az ide bevándorolt kicsi kínaiak néhány év alatt beilleszkedtek, míg a cigányok nagy része ugyanezt több száz év alatt nem tudta produkálni. Azok az iszlamisták pedig akik eleve finoman szólva kis fenntartással kezelik az európai civilizációt, még kevésbé fognak.

N. Barbie 2016.08.16. 17:30:44

@midnight coder: Valoban, egy ballibnek hiaba magyarazod, hogy orban nyilvan nem 4 million terrorista-palantara gondolt, hanem a hataron tuli magyarokra. Orban azt mondta esetleg kellenek bevandorlok, akkor orban fogadja be a muszlimok tomegeit. Odaig mar nem jut el agyilag, hogy a ketto kicsit se mindegy.

Ahogy valakinek irtam par napja:
"Nyomjak itt a dumat egyesek, hogy a bevandorlas micsoda josagokat hozna peldaul gazdasagi szempontbol az egyebkent fogyatkozo nepessegu es munkaerohiannyal kuzdo orszagokban. Na persze.
Tegnap volt egy musor a BBC-n (remelem eleg hiteles forras meg ballibeknel is) az angliai muszlimokrol. Mutattak egy statisztikat, miszerint az angliai muszlimok 41(!!!) szazaleka nem dolgozik az egyebkent aktiv korcsoportbol, ebbol 65% a nem dolgozo nok aranya. Ja, teszem hozza, a mar ezen muszlimok kivalo munkakedvet is tartalmazo, tehat ezzel rontott orszagos munkanelkulisegi rata 4.9%. Van meg kerdes? Nyilvan nem kell kozgazdasagi zseninek lenni, hogy konnyen belassuk, ilyen aranyu foglalkoztatottsaggal nemhogy hozzatennenek a befogado orszag gazdasagahoz, joleti ellato rendszerehez, hanem csak elvesznek, ugyanis nyilvan a dolgozo 59% meg a sajat muszlim nem dolgozo csoportjat se tudja ellatni, nemhogy hozzatenni a nagy kozoshoz. Ja, es igen fontos teny, hogy itt mar nem is frissen bevandorolt muszlimokrol van szo (arra van pl. nemet adat, ha jol emlekszem a migransok 80-90 szazaleka munkara alkalmatlan amikor megerkezik), hanem donto tobbsegben elso vagy inkabb masodik generaciosokrol. Na ennyit az integralas rozsaszin alomvilagarol. "

moloy 2016.08.16. 17:58:58

@Ballib cenzúrázók réme 16:
Teljesen egyetértve. A helyzet ugyanaz, mint a szurkolásnál: Ha egy magyar focicsapat győz egy külföldivel szemben, az mindannyiunk győzelme is függetlenül attól, milyen klubról van szó!
(Sajnálatot vált ki belőlem, ha valakinek egy-egy vesztes meccsről az jut az eszébe, hogy ő azért örül, mert az ország miniszterelnöke vélhetően szomorú.)

moloy 2016.08.16. 18:04:33

@chrisred:
A parlamenti többséget a többség akaratával küldték a parlamentbe! Erről szól az ún. demokrácia. Ha a többség arra szavaz, aki az ingyensört megigérte, annak - elvileg - illik betartania ígéretét! (Más kérdés, hogy ellenkező esetben is csak négy év múlva tudja elzavarni.)

chrisred 2016.08.16. 18:48:30

@konrada: Vagy annak, aki még emlékszik, hogy a tandíj kérdésében milyen állásponton volt a Fidesz a népszavazás előtt, majd hatalomra kerülés után.

chrisred 2016.08.16. 18:57:04

@moloy: Akkor minek erről népszavazást kiírni? Ott volt a Jobbik javaslata, miért nem foglalta az Alaptörvénybe a parlamenti többség, ha állításod szerint erre eleve fel vannak jogosítva? Csak az lehet az oka, hogy meg vannak arról győződve, hogy erre a Parlamentnek is plusz felhatalmazás kell. És ez így is van, mert a magyar jogrend szerint egyetlen uniós vagy nemzeti képviseleti szervnek vagy testületnek nincs jogi felhatalmazása arra, hogy Magyarország területére tömeges betelepítést hajtson végre, vagy onnan bárkit is kitelepítsen. ha a népszavazás érvénytelen lesz, akkor továbbra is ugyanez marad a helyzet. Ha érvényes, és az igenek győznek (elméleti esély), akkor az uniós szervek további felhatalmazás nélkül megtehetik; ha a nemek, akkor meg a Parlament kerül ilyen helyzetbe.

Jolka40 2016.08.16. 19:54:48

@midnight coder: És végre visszajön a jó öreg szocializmus.

Janossz 2016.08.16. 20:11:57

Az EU-nak semmi dolga a parlamentekkel.
A kormányok a partnerei.
A magyar kormányfő meg aláírta azt a bizonyos dokumentumot.
Most meg a népe mögé bújva érvénytelenítené.

Baj van az érvényességgel, lehet is, ezért kellenek a második vonalas véleményformálók is, megmagyarázva, hogy az ellenzék érdeke a taps ennek a csodás rendszernek.

Sok sikert!

$pi$ 2016.08.16. 20:54:00

@Janossz: "A magyar kormányfő meg aláírta azt a bizonyos dokumentumot."

Mit írt alá?

$pi$ 2016.08.16. 22:16:30

@chrisred: Az általad linkelt cikkben szó nincs arról, hogy kötelező kvóták lennének.

Ludovikás Levente 2016.08.17. 10:53:41

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:
Én úgy tudom egy inuit bálnazsírozó törte fel a Soros levelezést, mert unatkozott a hosszú alaszkai éjszakában, pláne hogy minden bálna le volt zsírozva gyárilag. Így most legalább megszámlálható az inkonszummerábilis Soros birodalom számtalan disznólkodása

chrisred 2016.08.18. 05:41:02

@$pi$: A kérdésedre tettem be a dokumentumot.
süti beállítások módosítása