B1 blogcsalád



Saját bőrünkön éreztük, amit eddig csak a tévében láttunk

A stílus maga az ember…vagy még annyi se

2015. július 11. - Egyenlítő blog

Szeged. Szerda, délután 4 körül jár az idő.

Lelkes civilként érkeztünk meg kisteherautónyi adományainkkal, melyeket a menekülteknek szánunk. A vasútállomás, mely a hírek szerint a gyűjtőhelyeként szolgál adományaink célszemélyeinek, most szinte teljesen üres. Az épületbe persze be sem engedik őket, csak a vonat indulása előtt pár perccel, de az állomás előtti nagy tér is üresen tátong – nem csoda, a napon biztos van vagy 40 fok, aki tudja, árnyékos helyen próbálja átvészelni a rekkenő hőséget.

szeged_menekult_1.jpeg

Civilek vagyunk és lelkesek, s ugyan van raktár, ahová lerakhatjuk adományainkat, de mi mégis úgy döntünk, szerencsét próbálunk annál a határrendészeti kirendeltségnél, ahová a zöld határon elfogott menekülteket viszik, hogy az idegenrendészeti eljárás szabályainak megfelelően bekerüljenek a rendszerbe.

Cirka hat óra, amit ilyenkor bent töltenek.

A helyi menekülteket segítő önkéntesek is tudják, jó lenne ide is bejuttatni az adományokból, de nem lehet. A szabály az szabály, kérem.

Mi azonban próbálkozunk. A kaputelefonon ügyeletes tiszt fogadja köszönésünket, és ígéri, pár perc múlva kijön hozzánk, hogy megbeszéljük, mit tehetünk az ügy érdekében.

Várunk…a hőség rettenetes…arcunkon nincs már egy pontnyi száraz felület sem… szó mi szó, nem lehetünk üdítő látvány… na de persze nem is azért jöttünk…

Majd hirtelen feltárul a hatalmas kapu, rajta jól öltözött, szőke, rövid hajú, penge vékony ajkú fiatalember lép ki, s mielőtt bármit is mondhatnánk, társunknak Györgynek szegezi  ordítva az agresszív hangvételű kérdést, arcába mászva tekintetével:

vatcdöproblem?! vatcdöproblem?!

Hogy a támadó kérdés György kreol bőrének, vagy mindhármunknak a hőségtől meggyötört látványának szólt-e – nos, ez nem derült ki. Ellenben György barátunk higgadt, de annál határozottabb magyar válaszát, az éppen a határrendészeti munkahelyéről távozó, már nem szolgálatban lévő fiatalember egyhamar biztos nem felejti el . Mit ahogy arra sem számított, hogy ott  helyben kell bocsánatot kérnie tőlünk minősíthetetlen  stílusért és viselkedéséért. De György határozott, ellentmondásnak helye nem volt.

Közben az ügyeletes tiszt is megérkezett, aki nehezen értette, hogy mi is ez a hangoskodás. Mint ahogy azt sem, hogy távozó kollégája miért így „üdvözli” az idegen érkezőket. Nem volt ezzel egyedül. Mi is csak álltunk, s amiről eddig

csak a híradásokban hallhattunk, most a saját bőrünkön éreztük.

Elég volt hozzá pillanatnyi szótlanságunk, napsütötte kreol bőrünk, atlétafelsőnk és rövidnadrágunk és kérdő tekintetünk. Idegenek voltunk néhány másodpercig és „pengeajkú barátunk” megpróbálta pillanatok leforgása alatt tudatosítani bennünk vállalhatatlan stílusával, hogy semmi keresnivalónk nincs az ő országában.

Az adományokat végül a pályaudvarnál leadtuk. Tudjuk, hogy jó helyre kerülnek.

Azt pedig csak remélni tudom, hogy penge ajkú agresszív barátunk olvassa majd ezeket sorokat helló szegediek, lehet megosztani! , s duzzogó elrohanása után legalább most megérti: a stílus maga az ember, és hogy szerdán neki nem sikerült a megütnie a megfelelő mércét.

Drelyó Ágnes

(Kép: Borsonline)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr727617968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.12. 08:55:45

Vihar a biliben. A pengeajkúzás az kicsit kirekesztő, nem értem miért van kb háromszor is leírva a szövegben. A vácdöproblem egyáltalán nem agresszív, így akar egy angolul kicsit beszélő egy általa feltételezetten angolul alig beszélő idegennel szót érteni.

Agresszívnak inkább azokat mondanám, akik Debrecenben gyújtogattak, szétvertek mindent, ami a kezük ügyébe került és Allah Akbar kiáltások közepette tomboltak.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.12. 09:04:37

Kiment a Keletihez a két szélsőség és összecsapott.

pirimogyoró 2015.07.12. 15:39:14

@Kéne egy nick...: Nyilván azért volt leírva a penge ajkú többször is, mert a vékony, beszívott szájú ordítozót így lehetett a legjobban jellemezni. Pengevékony szájú, pengeként hasító, arrogáns ordibálása. Ennyit akart a blogíró kifejezni. Én megértettem.

Csatos Bambi 2015.07.12. 15:56:04

"Lelkes civilként érkeztünk meg kisteherautónyi adományainkkal, melyeket a menekülteknek szánunk."

Barmok.

Ezeknek a "menekülteknek" a zsebében több pénz van készpénzben, mint amennyi egy átlagos vidéki magyar alkalmazott egyéves nettó bére.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.12. 16:22:47

@pirimogyoró: jó, akkor mások is kilincsorrúzhatnak, nagyfülűzhetnek, füstösözhetnek, rétiniggerezhetnek, majomképűzhetnek, paplanszájúzhatnak, hisz ezekkel lehet a legjobban jellemezni a zsidónak, cigánynak gondolt vagy egyértelműen afrikai származású embereket?
Vagy külső jegyek alapján degredáló módon emlegetni valakit csak akkor trendi és liberális dolog, ha az illető fehér európai?
Mondjuk Zuschlag óta tudjuk (meg felmérésekből is), hogy a baloldali emberek pont annyira rasszisták, amennyire azt a jobboldaliakról feltételezik.

Csatos Bambi 2015.07.12. 16:24:20

"...rajta jól öltözött, szőke, rövid hajú, penge vékony ajkú fiatalember lép ki..."

A leírás helyesen:

Sűrű, göndör barna hajunk izzadságban úszott, vastag, húsos ajkunkon át lélegeztük be a forró levegőt, míg hatalmas orrunkon időnként végiggördült egy-egy hatalmas verejtékcsepp, ami gondozott szakállunk mélyén talált menedéket.

Majd hirtelen feltárul a hatalmas kapu, rajta jól öltözött, szőke, rövid hajú, penge vékony ajkú fiatalember lép ki, zöld zubbonyán a karszalagot különös logó díszíti, és mielőtt bármit is mondhatnánk, társunknak szegezi ordítva az agresszív hangvételű parancsot, arcába mászva tekintetével:

"Mondjátok utánam, hogy éljen a Führer!"

*

Így történt, ugye? ;)))

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.12. 16:28:38

@pirimogyoró: akkor mondhatjuk, hogy Debrecenben homoki niggerek, füstös fejkendős fanatikusok és paplanszájú dzsungelmakik vergődtek? Mert ez írja le őket valaki szemében a legjobban, ez jellemzi őket, a külsejük. És ők gyújtogattak, ordítottak. Az biztos kevésbé agresszív szerinted, mint egy kicsit hangosabban kimondott vácdöproblem. Meg a villamoson (ha jól emlékszem, vagy buszon?) ordító és vergődő arab, aki megbassza a keresztény magyarok anyját...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.12. 16:38:25

@Csatos Bambi: pontosan, a szoke, rovidhaju, pengeajku jellemzes tipikusan egy naci tiszt, katona, gestapos megjelenitese
ezert szerepel haromszor a szovegben
hatasosabb let volna ha nemetul kerdezi

Csatos Bambi 2015.07.12. 16:44:27

"De György határozott, ellentmondásnak helye nem volt."

Mit csinált ez a Kreolgyuri?

Megparancsolta a szőkének, hogy gombolja ki a sliccét, mert le fogja szopni?

randomuser1 2015.07.12. 17:35:28

kreolbőrröl jut szembe, azt tudtátok, ha magyar nem kaukázusi nép? hehe, lehet hazatirhulni, kárpátmedence az euróapaiaké!

röf 2015.07.12. 17:59:36

Egyem is meg a gondos, aggódó lelketeket....
Kár, hogy ti is szartok a kokerókra, csak színház keretében úgy tesztek, mintha szívügyetek lenne....

naezjó... 2015.07.12. 18:00:48

"jó lenne ide is bejuttatni az adományokból, de nem lehet. A szabály az szabály, kérem.

Mi azonban próbálkozunk. "

És nem a víárdevőrdöt énekelve jöttek ki konfettiesőben? Szemetek!

Netuddki. 2015.07.12. 18:04:17

Mindenki ismeri a viccet a pokolban a 3 kondérról. Na, ezért.
Ostoba fasszopó kis fideszcsicskák még vasárnap is kommentelnek önszorgalomból. A pengeszájú is csak önszorgalomból volt parasztgeci, erre utasítást biztos nem kaphatott...

Bak Fitty 2015.07.12. 18:11:41

Pengeszájú? Primitív, közpénzpocsékoló senkiházi.

moris 2015.07.12. 18:52:49

@Kéne egy nick...:
Egy 'hájkenájhelpjú' szerinted nem übereli a váccdöproblémt ?
Segg.

Rémisztő Pénisztő 2015.07.12. 18:58:38

@Emmanuel Goldstein: Vicces, amikor egy zsidó írogat ilyeneket...

Antoán 2015.07.12. 19:24:36

Lehet kurvára toleránsnak lenni. Ha a szír keresztényeket segítjük azt támogatni lehet. Önként és dalolva segíteni az iszlám állam törekvéseit, és ezzel semmibe venni Zrínyi, Hunyadi, Dobó, és sok ezer hazafi harcát és önfeláldozását az iszlám befolyás ellen több mint bűn. Ha valakinek a kormánnyal van baja az vonuljon az utcára, de ne dolgozzon az iszlám Magyarország megteremtéséért.

Éhes ló 2015.07.12. 20:10:19

Otthon a kies izraelben próbálkozzatok kilincsorróak, kaptok a pofátokra majd szépen, bár az jól esik majd nem szóke lesz aki a pofátokba mászik, hanem magatokfajta kilincsorrú tetűhintás...

Csatos Bambi 2015.07.12. 21:06:59

@Antoán:

"Önként és dalolva segíteni az iszlám állam törekvéseit, és ezzel semmibe venni Zrínyi, Hunyadi, Dobó, és sok ezer hazafi harcát és önfeláldozását az iszlám befolyás ellen több mint bűn. "

A poszt írója vállaltan zsidó. Keress rá a nevére. Néha idefosik valamit, hogy provokáljon vele.

Ezek után is meglep, hogy semmibe veszi az általad sorolt neveket?

jet set 2015.07.12. 21:49:34

Nincsenek már rászoruló magyarok, akiknek segíthetnének?

annamanna 2015.07.12. 23:29:29

Én is hallottam hasonlókat: leteperik, nyakánál fogva rángatják és úgy vezetik, iszonyatosan mocskosul beszélnek velük, feléjük rontanak a rendőrautóval lassítás nélkül stb.... szemét kis nyikhajok, csak azt nem veszik figyelembe, hogy ezek nem a hugyosjóska bá, aki dülöngél a biciklivel, meg nem is terike, aki átszaladt az úton a gyerekével, és szabadon lehet vegzálni, mert nem üt vissza. Hanem lehet, hogy potenciális terroristák, vagy vannak azok felé kapcsolataik, és ha egyszer az ISIS-nél ötleteket kérnek, hogy hol robbantsanak, akkor majd eszükbe jut, hogy hol geciztek velük. Kölcsönkinyír visszajár, úgyhogy jobb lenne óvatosabban.

Gringo 2015.07.13. 01:18:16

Az ócska, mocskolódó kommenteket olvasva kezdem szégyellni, hogy magyar vagyok.

Tiborpapa 2015.07.13. 01:32:16

Mindennapi gyűlölködésünket add meg uram nékünk!

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.13. 02:07:48

@Gringo: te mindig is szégyellted, hogy magyar vagy, nem?

@moris: de, lehet persze többféleképpen kérdezni, csak épp egy füstös tevehajcsár vagy aszfaltbőrű dzsungelmaki (ezeket csak azért írom, mert a posztoló szerint okés dolog a másikat a legjellemzőbb testi adottságát felnagyítva leírni) nem biztos, hogy tud válaszolni egy választékosabban megfogalmazott kérdésre.
Tanultam és dolgoztam nem angol anyanyelvűekkel (füstös tevehajcsár (arab), kilincsorrú muszlim (iráni csaj, nem zsidó!), agresszív hazudozók (török), büdös-zsíroshajú-izzadós-sötétbőrűek (indiaiak), kis vágottszemű sárgák (kínai) többen is voltak meg pár dzsungelmaki (egy ghánai meg egy nigériai) és egy tésztaképű tejfelszínű hajú (szlovák) - csak hogy a posztoló stílusánál maradjunk). Angolul folyt a kommunikáció, de az angol anyanyelvűeknek (túrófehér bőrű műmosolyos, mindenkit lenéző vöröshajúak) eléggé fülelni kellett, hogy mi a f@szról van éppen szó. Az indiaiak (a büdöstestű zsírosfülűek) akkor is angolul beszéltek, ha egymáshoz szóltak, de idegen is jelen volt (kis udvariasság a büdösöktől, bár az akcentusuk miatt úgy hangzott, hogy valami indiai nyelvet használnak), a kis sárga tetvek (kínai újgazdagok gyerekei) viszont simán nyomták a putonghua-t akkor is, ha mások is voltak a társaságban.
Azalatt a két év alatt kemény küzdelmet folytattam azért, hogy ne felejtsek el angolul, illetve kiszűrjem a nem autentikus szófordulatokat. És ezek minimum egy BA/BSc papírral már rendelkeztek.

Szerinted egy illegális bevándorló, akinek a pastu az anyanyelve, eddig ópiumtermelésből élt egy afgán faluban, az mennyire vágná, ha elkezdenéd neki tolni a választékos angolt?

@annamanna: érdekes, valami szír kormányhivatalnok (értsd az Assad-diktatúra egyik fogaskereke) például kifejezetten pozitívan vélekedett a magyar rendőrök munkájáról
Mondjuk amit ezek az abrosszal letakart fejű homoki négerek (folytatva a poszt hangvételét) egymással csinálnak akár békeidőben is, ahhoz képest a Gergényi-Gyurcsány féle 2006-os rendőrterror is laza teadélután volt.

DFK 2015.07.13. 06:16:29

@annamanna: vagyis már most jobb, ha félünk tőlük, már most hagyjuk terrorizálni magunkat?

DFK 2015.07.13. 06:22:51

Valószínűleg a szerző lenne a legjobban felháborodva, ha őket fittyedt ajkúaknak, killincsorrúaknak írná le valaki.

Jolka40 2015.07.13. 06:47:37

Ezeknek a gyűlölködő fasisztoid magyaroknak sikerült átmosniuk a Fidesz agyát is. Ilyen szer ország lett Magyarország. Én meg öreg vagyok, hová mehetnék?

Muad\\\'Dib 2015.07.13. 08:38:24

Húúú, a demagógia kibas*ta a biztosítékot. Azért látszik, hogy eredetileg egy akolból jöttetek ti a fityesszel.

Csatos Bambi 2015.07.13. 10:12:57

@annamanna:

Le lehet állni a libsi hisztivel.

Ezek az "emberek" papírok nélkül, a személyazonosságuk feladásával, a zöld határon át jönnek.

SENKI nem tudja, hol vannak, merre járnak. SENKI nem tudna a nyomukra bukkanni, ha a családjuk kerestetné őket.

Szóval inkább azon kellene elgondolkodni, hogy egy se tűnik el közülük, pedig ha százszámra veszne a nyomuk, akkor se keresné rajtunk senki őket.

Ha tényleg akkora nácik lennénk, mint ahogy azt a posztjában ez a zsidó nő sejteti, akkor a kiskedvenceit bedarálnánk kutyatápnak, vagy szerves trágyának a földekre. Esetleg szappant főznénk belőlük. Vagy levadászhatnák őket a bűnözők a maguknál tartott, többmillió forintot érő készpénzért. 10-20 fős csoportokat nem nagy kunszt úgy eltüntetni, mintha sose jártak volna erre.

De nem ezt tesszük, hanem a lehetőségeinkhez képest megpróbáljuk elviselni őket.

Amelyiknek nem tetszik, hogy milyen ellátást kap a gyűjtőtáborokban ő, mint köztörvényes határsértő bűnöző, az nyugodtan visszavitetheti magát az embercsempészekkel Törökországig, onnan meg Izraelbe.

Úgy hallottam, Izraelben full extrás ellátást kapnak az illegális bevándorlók, és addig maradnak, amíg rá nem unnak a tengerpartra, meg a narancsligetekre.

Csatos Bambi 2015.07.13. 10:24:15

@Gringo:

"Az ócska, mocskolódó kommenteket olvasva kezdem szégyellni, hogy magyar vagyok."

Ki nem szarja le?

A magyarok is kezdik ám unni, hogy megtűrjék maguk között a hazaáruló, idegen érdekeket kiszolgáló, magyargyűlölő cionbérenc söpredéket, akik most éppen az USA meg Izrael által pénzelt terroristák, meg a betelepülésre készülő fekák kezére akarják átjátszani az 1100 éves keresztény Magyarország területét..

Csatos Bambi 2015.07.13. 10:42:20

@DFK:

"@annamanna: vagyis már most jobb, ha félünk tőlük, már most hagyjuk terrorizálni magunkat?"

Igen, ez a célja ennek az annamanna-féle söpredéknek. Hogy a magyarok féljenek. Hogy álljanak félre, húzzák le magukat a vécén, de eszükbe se jusson MEGVÉDENI, ami az övék.

Chris Lamb 2015.07.13. 16:49:38

Drelyó Ágnes! Te agyatlan hazug libsi! Majd hirtelen feltárul a hatalmas kapu, rajta jól öltözött, szőke, rövid hajú, penge vékony ajkú fiatalember lép ki, s mielőtt bármit is mondhatnánk, társunknak Györgynek szegezi ordítva az agresszív hangvételű kérdést, arcába mászva tekintetével:
vatcdöproblem?! vatcdöproblem?! Ez mondat ami a pofikádat elhagyta felér egy forgatókönyv író fantáziájával. Azon belül a holocaust film írójáéval. Ugyanis ez a leírás az emberről egy náci tiszthez hasonlít aki a náci táborokba volt. Elvileg. Egy szánalmas balliba vagy. Tudod miért? Azért mert a radikálisok tüntetésére ami a Keleti pályaudvarnál volt alig tudtatok pár embert összeszedni az ellentüntetésre pedig Ők se sokan voltak. :P Szóval "Nácik" Ballibák 1:0 :)

Gringo 2015.07.13. 19:25:03

@Csatos Bambi: Ennyi telik csak? Ez csak vagdalkozás. Kire vagy ennyire dühös?

Gringo 2015.07.13. 19:26:57

@Kéne egy nick...: Nem értettél meg. Én magyar vagyok. Ennyi!

annamanna 2015.07.14. 03:05:45

@DFK: aki ellenségnek látja őket, az jól teszi, ha tiszteletben tartja őket, mert nincs nagyobb ostobaság, mint az ellenfél megvetése. Senkit sem olyan könnyű legyőzni, mint aki nem tiszteli az ellenfelét (ld. a nyúl és a teknős versenyét).

@Csatos Bambi: az a baj, hogy nincsenek gyűjtőtáborok, legalábbis nekem épp az a kifogásom, hogy miért nincsenek zárt táborokba gyűjtve, ahol kellő és alapos orvosi kivizsgálásnak vetnék alá őket, kiszűrnék a betegeket, nem eresztenék rá a fertőzésveszélyt egész Európára, és nem hagynák elfajulni a káoszt.

Kampfer 2015.07.14. 16:32:11

Ágika...! Kisdrelyó... Sajnos egy szar ember vagy! Nem azért, mert az anyád annak szült (bár az is simán lehet), hanem mert azzá lettél! És nem azért, mert zsidó vagy (bár az is lehet), hanem azért, mert vastagon csúsztatsz és egy nagyon veszélyes helyzetet értelmezel félre! Nem lenne ez gond, ha csak a saját nyomorult kis libbant és fos életed lenne a tét! Azt szerintem mindenki leszarná! Az a gond, hogy ezek az általatok szénnészopott migránsok sajnos az egész ország életét és biztonságát veszélyeztetik! Már ezerszer el lett mondva, mennyire veszélyes folyamat ez és miért kell neki megálljt parancsolni, de a magadfajta széllibbant mocsok ezt sosem fogja megérteni! Bár, azt hiszem értitek ti és nagyon jól tudjátok is, milyen szellem van a palackban (hiszen ti is látjátok, mi van a franciáknál, svédeknél, fritzeknél és hollandoknál, dánoknál), de talán még tapsikoltok is a folyamatoknak! 'Jól kibaszunk majd a mélymagyarokkal, a mocskos nácikokkal'! Tudjátok ti jól, mit bukhatunk mi simán és nagyon gyorsan! No, ezért nem zavarna itt sok embert (és engem sem), ha a 'pengeszájú' szőke urak szénnérúgdosnák a pofátokat és az ujjaitokra csoknák a vagonajtót!
Kamp.

Kampfer 2015.07.14. 16:33:45

@annamanna: A gyűjtőtáboroknak valóban zártnak kellene lenniük! Ez jogos! Mint ahogy a teherautóknak és vonatoknak is, amikkel deportálni lehetne őket vissza Szerbiába, onnan pedig a görögökhöz!
Kamp.

annamanna 2015.07.15. 03:28:40

@Kampfer: nekem ez sokkal jobban tetszik (a zárt táborok utáni átmeneti szállásként, amíg az Arab Tavasz okozta őrületnek vége nem lesz és mindenki haza nem térhet nyugodtan és békében): www.nlcafe.hu/foto/20150713/menekultek-otthon-nemetorszag/

Kampfer 2015.07.15. 15:58:44

@annamanna: Szia! Hááát, nekem pedig nem... Zsákutcának érzem, amit a fritzek csináln ak, de végülis tőlem tegyék! Abban biztosak lehetnek, hogy a muszlim agyhalottak még nagyon sokáig fognak őrültködni az adott régióban, a konténerlakók pedig szépen be fognak majd 'kövőlni' Németországba! Eljön az idő, amikor már kevés lesz a konténer... És nem lesz elég jó a konténer. Nem lesz elég jó a kaja, nem lesz jó a bánásmód. Nem lesz jó a vallás és az iskola. És a konténertábor egyszer csak 'felrobban', sok-sok Debrecennyi energiával szóródik majd szét a német társadalomban! NE tekintsük ezt követendő példának, mert nem jöhetünk ki jól belőle! Akit már 'ideiglenesen' befogadtak, az már ott is fog maradni, mint a ruszkik annak idején itt! Az a legjobb, ha a lakhelyük közelében építünk nekik ilyen konténertáborokat, ha tényleg javul a helyzet, onnan gyorsabban és könnyebben haza lehet őket küldeni! És ha tényleg ideiglenes jelleggel fogadják be ott őket, és ezt érzik ők is, akkor ez is a visszatérésre fogja sarkallni őket! Mindenkinek jobb és tisztább helyzet lenne!
Kamp.

Ákos Horváth 2015.07.21. 09:38:19

Balfaszok!Ha csak 1%-a terrorista,akkor tegnap kaptunk 13-at! Balfaszok!

felfordul a gyomrom 2015.07.25. 12:50:51

@annamanna: és ez globálisan, a téridőben szélesen szétnézve is igaz. a gyarmatosítások, az agresszív területfoglalások, a történelem hajnalán megtörtént kisajátítása a bolygónak és erőforrásainak most üt vissza. az a fura éppen, hogy ennyi ezer évig fennmaradt ez az őrület.
a magántulajdon, országok és az "erősebb szava az igaz" eszméje most visszaüt.
pedig volt már két próbálkozás arra, hogy ezt elkerüljük, mindkétszer kudarcba fulladt.
az egyik ugye a francia forradalom, a másik pedig az emberi jogok egyetemes nyilatkozatának létrehozása.
sajnos, ezek az elvek még mindig nem érvényesülnek, csak az elit taktikájának változtatásához vezettek.
így ma nem nyílt diktatúra van, hanem elhitetik az embereket, hogy szabadok, és így önként élnek rabságban.

felfordul a gyomrom 2015.07.25. 12:56:32

@felfordul a gyomrom: ja és persze ez sem marad így. amikor az emberek már minden szart elfogadnak (igazoltatás, reptéren vetkőzés, villamos gombnyomogatás, villanykapcsolgatás), és egyre többet lenyomnak a torkukon, lecsökkent az ellenállásuk, akkor majd jön a teljes diktatúra. onnan már nem lesz visszaút, mert nem lesznek dózsák, meg spartacusok, akik fellázadnak, mert addigra az összes lázadó vagy engedelmes birkává lesz kínozva (lásd 1984), vagy ki lesznek szimplán iktatva egy pszichopata által, vagy valami koncepciós perben, vagy egy izsáki esethez hasonló művelet során.
akkor aztán mindenki megy a gályára. ja, vigasztalásul, akkor már nem fogja senki felfogni, így nem is érzi át a saját rabságát.

felfordul a gyomrom 2015.07.25. 15:42:22

@Csatos Bambi: valóban, amíg az a cél, hogy "MEGVÉDENI, ami az övék", addig nem érdemes. majd ha magadat és embertársaidat akarod megvédeni, akkor érdemes valamit tenni. ha majd az ember lesz a fontos a tulajdon, a rendszer fenntartása helyett, akkor van értelme közösen összefogni és tenni. de akkor nem szögesdrótokat kell felállítani, meg más kontinensek szülötteit baszogatni, hanem azok felé engedetlennek lenni, akik erőszakkal támadnak ránk, akik az akaratunkat akarják elnyomni, akik a szabályaikat akarják ránk kényszeríteni. és akkor rájössz, hogy bizony az ilyenek évszázados ténykedésének köszönhetőek a mai problémák, többek között a bevándorló-áradat is.

felfordul a gyomrom 2015.07.25. 16:14:57

@Kampfer: nem, ezt mind az ilyen rendpárti geciknek köszönheted. azoknak, akik szerint a király szava a szent, akik szerint helyes, hogy ostorral építtették fel a piramisokat ezer évekkel ezelőtt és akik szerint helyes szabadnak hazudni egy százmilliók kiirtásával és másik x milliók rabszolgaként behurcolásával felépített kamu államot, akik szerint ha nem megy szép szóval, akkor erőszak szükséges, akik szerint a vagyon, meg a törvény fontosabb az embernél. az ilyeneknek köszönhető a mostani helyzet, akik leigázták a fél bolygót a rohadt gyarmatosításokkal és akik még a saját népükkel se voltak képesek békében élni. bizony, ez a dolog visszaüt. ez nem azt jelenti, hogy a terroristáknak van igazuk, hanem azt, hogy egy globális okra vezethető vissza a globális probléma. és ez az ok a tekintélyelvűség, az ember ember feletti uralma, a hatalmi piramis, az erő szava.

felfordul a gyomrom 2015.07.25. 16:21:56

@annamanna: persze, bezzeg a panelházakra mindenki fujjogott, amik bezzeg mennyi embernek adhatnak otthont.

Csatos Bambi 2015.07.26. 11:05:36

@felfordul a gyomrom:

" nem szögesdrótokat kell felállítani, meg más kontinensek szülötteit baszogatni, hanem azok felé engedetlennek lenni, akik erőszakkal támadnak ránk, "

Azok támadnak ránk erőszakkal, akik ellen a szögesdrótokat húzzuk ki.

Csatos Bambi 2015.07.26. 11:19:23

@felfordul a gyomrom:

"ha majd az ember lesz a fontos a tulajdon, a rendszer fenntartása helyett, akkor van értelme közösen összefogni és tenni"

Én leszarom "az embert".

Ez egy liberális kategória, amivel azokat manipulálják a libsik, akik a SAJÁT közösségeiket védenék, és a SAJÁT érdekeikért állnának ki.

Engem NEM érdekel "az ember".

Mint ahogy "az embert" sem érdekli az én személyes sorsom, se a közösség sorsa, amiben én élek.

Engem azok sorsa érdekel, akikkel EGY KÖZÖSSÉGBEN vagyok. Őértük mindent. De "az emberért" SEMMIT.

Csatos Bambi 2015.07.26. 11:34:26

@felfordul a gyomrom:

"pedig volt már két próbálkozás arra, hogy ezt elkerüljük, mindkétszer kudarcba fulladt. az egyik ugye a francia forradalom, a másik pedig az emberi jogok egyetemes nyilatkozatának létrehozása."

Elmész te a picsába.

A "francia forradalom" mögött ugyanazok a körök álltak, mint a cári család legyilkolása mögött, az 1917-es "októberi szocialista foradalom" mögött, a magyar "Tanácsköztársaság" mögött, a magyar "szocialista állam" mögött 1949-1990 között, az orosz nép és a "Szovjetunió" másik 14 megszállt tagköztársaságának a nyomora mögött 1917-től a Szovjetunió széteséséig.

Az "Emberi Jogok Nyilatkozata" is a cionista propaganda része. Arra jó, hogy manipulálni lehessen vele azokat a nagy hangú, de csekély értelemmel bíró idiótákat, akiknek nincs szemük arra, hogy meglássák vele a nyilvánvalót, és VALÓBAN olyan ostoba ÁLLATOK, mint ahogy azt a zsidók szent könyve, a Talmud írja le ezer és egy helyen a "gój" népekről.

Csatos Bambi 2015.07.26. 11:37:27

@felfordul a gyomrom:

"így ma nem nyílt diktatúra van, hanem elhitetik az embereket, hogy szabadok, és így önként élnek rabságban."

Te pontosan azoknak az érdekeit szolgálod, akik íelhitetik a NYUGATI emberekkel, hogy szabadok, és így önként élnek rabságban.

Kampfer 2015.07.29. 21:30:37

@felfordul a gyomrom: Üdv! Alapjában véve egyetértek a gondolataiddal. Te az okról beszélsz és van benne logika! Amiről én beszélek, az az okozat (migránsok beözönlése)! Amit több napja leírtunk, valamilyen szinten be is igazolódott. Már 56-ot el kellett vinni valami fertőzés miatt... Egy MAGYAR bácsit basztak kezelni a rákkal, sajnos el is távozott közülünk tegnap. A következő hír szerint egy ilyen migráns vírusenyészet szinte azonnal MINDEN ellátást megkap! Csak úgy érdekelne, ha én ilyen rosszulléttel elmennék az SZTK-ba, tuti ellátnának, igaz? (Tavasszal elmentem, basztak ellátni, elzavartak a körzetihez...!) Sajnos a rossz oldalra álltak ezek a nagy 'segítők'! Egyértelműen a határok hermetikus lezárása, akár statáriális intézkedésk és a civil agybetegek jogainak a korlátozása lenne a megoldás! Gátat KELL szabni ennek az áradatnak, ha erővel, akkor erővel!
Üdv!
Kamp.
süti beállítások módosítása