B1 blogcsalád



Gyurcsány egészen nyíltan elismeri, hogy hozzájárul Orbán hatalmon maradásához

2015. július 09. - nickgrabowszki

Adott a napokban egy interjút Gyurcsány. Az anyag közepesen érdekes, elszántan tagadja például, hogy a DK célja az MSZP bedarálása volna. (Miközben tetszőleges felmérésből kitűnik, hogy a baloldali ellenzéki szavazók összege adott, egymás kárára tudnak csak bővülni: amennyivel Gyurcsányék nőnek, annyival csökkennek a szocialisták.)

De nem ez a lényeg.

gyf_1.jpg

Az interjú végén a kettővel korábbi miniszterelnök kimond egy érdekes dolgot:

"A Fidesz összetartozásában kimondhatatlan erős elem az antigyurcsányizmus. Ezt az ellenséget időről időre meg kell mutatni, különösen, amikor gyengül a tábor."

És ezt ő mondja ki. Nem a riporter.

Ez komoly fejlemény. Eddig az volt az állítás, hogy "a karakteres politikus szükségszerűen megosztó", meg az, hogy azért támadják, mert félnek tőle. Ehhez képest a Fidesz-tábort összetartó antigyurcsányizmus létének elismerése komoly nóvum.

De mi következne ebből? Ha elfogadjuk, amit amúgy Gyurcsány is állít, hogy

  1. a Fidesz-kormány végleg tönkrevágja Magyarországot,
  2. és emiatt Orbánnak távoznia kell,
  3. valamint, hogy a Fideszt csak választáson lehet leváltani,
  4. de eddig elegendő volt a hatalmon maradáukhoz a törzsszavazóik vakhite,
  5. ami amúgy az utóbbi hónapokban (a xenofób-kampány előtt) gyengülni látszott

abból nyilván az következik, hogy

nem kellene ezt az összetartást erősíteni.

Mi több, esetleg megpróbálni gyengíteni. Megszüntetni a kohéziós elemeket. Amit tudunk, és ahogy tudjuk. Például a kimondhatatlanul erőset. Elég nyilvánvaló, mi a teendő.

De nem. Szó sincs róla. Mindjárt a következő két mondatában azt mondja, 

"A folytonos emlegetésemben nyilván szerepet játszik az is, hogy Orbán tudja: hosszabb távon kell velem számolnia. És ebben igaza is van."

És mennyire sajnálhatja Orbán, hogy igaza van.

Számol is vele. De nemhogy félne tőle, bízik benne. Hiszen Gyurcsány éppen most ismerte el, már egyáltalán a politikai szerepvállalása is a Fideszt segíti, mert az így föl tud mutatni ellenségképet. Kimondhatatlanul erőset.

Gyurcsány a nyilvánvaló konklúziót nem hajlandó levonni. 

Mintegy igazolja a régi brit empirikusokat, mint Hobbes vagy Hume, akik tagadták az etikai intellektualizmust, és az antropológiai pesszimizmus alapján az állították, az önérdek mindig fölülmúlja és legyőzi a racionalitást.

Van az a nárcizmus, ami túlmutat bármiféle észbeli megfontoláson. Nem is várható el, hogy vélt érdekei ellen cselekedjen. De miután kimondta, hogy ő segít összetartani a Fidesz-szavazóit, már nem hivatkozhat arra, hogy nem tudta.

És miután kimondta, magára vessen az is, aki még mindig az Orbánt egyedül legyőzni képes baloldali messiást látja benne.

(Kép: mandiner)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr577613266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daito 2015.07.10. 13:02:27

1. Gyurcsány az indok arra, hogy Orbán a nyakunkon van

Mese. Orbán Viktor és csapata 1998 és 2002 között is a nyakunkon volt. Az ország 99,99%-a nem tudta, hogy ki az a Gyurcsány. A 98-2002 között regnáló OV kormányzást szokás egész jónak beállítani, ami egy mese. Az akkori körülmények között pont ugyanilyen akarnok f.sz.k gyülekezete voltak; csak picit több fékkel.

2. Ha Gyurcsány eltűnik, nem vállal vezető szerepet, akkor majd.

Bajnai Gordon gyk. az elmúlt 5 évből 1 évet tevékenykedett valami jelöltként. És? Nem múlik el hét libázás, elmúltnyolcévezés nélkül. Ha valamiért bele kéne rúgni a baloldalba, akkor Bajnait is mindig előveszik.

3. Gyurcsány csak dumál, tehetségtelen, bla-bla, így-úgy.

Emlékeim szerint nem Gyurcsány szokott kitalálni mindenféle nem létező elméleteket, fogalmakat. Nem ő szokott Erdélyben szart kavarni, Brüsszelben szart kavarni, nem őt szokták királyként védeni. Nem Gyurcsány tart 10 éve egyre értelmezhetetlenebb hülyeségekkel teli évértékelőket. (Bár néha ő is csinál ilyet.)

4. Gyurcsány több okból választás.
a) bátor; miközben a magyar baloldal tele van messziről bátor emberekkel. Úgy en bloc, a magyar politika tele van messziről bátor emberekkel.
b) nagyon nem lehet jobban karakterét bántani; ami rosszat elmondhattak emberről, róla azt elmondták. Mennyi is volt belőle (bizonyíthatóan) igaz? Ööö
c) igazat is szokott mondani, még ha ebből forradalomszerű takonyizé is lesz

A baloldal bárkit is akar vezetőjének választani, le fog zajlani a baloldalt jellemző "ő megfelelő, nem is tudjuk, azt mondják hogy korrupt/buta/nemszép; mi volna ha más lenne, esetleg kérdezzük meg magunkat és majd jelöljünk és szavazzunk, de nem ma, hanem holnapután" játék; bárki is kerülne szóba, újból Bajnai/Tóbiás/Újhelyi/Mesterházy/akárkiLMP/akárkiegyütt/akárki; akkor elkezdődne a végetnemérő pávatánc; ami pont addig tartana, amíg megint nem a Fidesz nyer.

Egy jelölt kell. Tök mindegy ki az, ez egy kétpólusú ország; az egy mese, hogy a Jobbik mszp/baloldali szavazókat visz. Átmeneti ideig tud, de nem százezreket. Bizonytalant tudhat. Ellenben ha baloldalon 4-5 párt szórakozik, akkor rohadtul nincs esélye egy 2 pártú jobboldallal szemben. Igazából ez az, amit értenek a fideszes thinktankben. 2002-ig volt MSZP és SZDSZ; másik oldalon Fidesz, Mdf, KDNP, Kisgazdák, MIÉP. Most van a Fidesz-Kdnp, ellenzéki oldalon meg Jobbik, Mszp, DK, Lmp, Együtt, meg tucatnyi másik. Fidesznek arra kell figyelni, hogy ne nőjön fel vele szemben méltó erő; amíg a baloldal elhülyül magában, neki csak a Jobbik marad.

Emilke mesél 2015.07.10. 13:30:20

@Potyka Kálmán:
Írj!
Te, Giap papáról hallottál?
Mit is mondott?
Orbán? Gyurcsány?

bat4it 2015.07.10. 13:41:13

gyurcsótány egy gennyes büdösgeci patkány.

Chris Lamb 2015.07.10. 13:58:18

A Fidesznek addig jó míg Ferkó a politika közelébe van. :) Ugyanis a baloldalnak nem tud annyi kárt tenni mint maga Gyurcsány Ferenc. Ez a vagdalkozó eszement politikája: Ha kell meleg vagyok,ha kell cigány,zsidó,migráns úgy kell a Fidesznek mint szomjazónak a pohár víz. "Természetesen" ezzel magával rántja a többi baloldali pártot akik követve a csorda szellemet utána mennek. Nem tudom mi szüksége van erre GY.F-nek hiszen milliárdos. Csak az tudom feltételezni hogy meg zakkant. A Jobbik köszöni szépen hogy a baloldal az esztelen politikájukkal (Rúgjunk bele a kormányba bármit csinál is) szavazókat ad neki. Lsd a migráns problémát. Ugyanis van néhány baloldali szavazó akik elképednek azon hogy a baloldali pártok milyen esztelen migráns pártiak lettek. Ti a bevándorlókat pártoljátok akik őrjöngtek Debrecenben? Elmentek a pi.ba!

lorantka 2015.07.10. 14:01:07

@daito:
A többi marhaságra nem reagálnék, de ez fontos:
" az egy mese, hogy a Jobbik mszp/baloldali szavazókat visz. Átmeneti ideig tud, de nem százezreket."

Nos, ha ettől össze is omlik a világképed, DE IGEN.
A Jobbik szavazóinak bő fele korábban stabil MSZP-szavazó volt. Nyugodtan nézegess térképeket, szavazatszámokat, volt aki ezt előtted megtette, nem is egy;köztük én is. Az MSZP szavazótáborának jelentős része az oly' nagyon gyűlölt Jobbiknál landolt, bármit is gondolsz erről, a tény tény marad.

A Gyurcsány-imádat pedig kóros elmeállapot, javaslom, keress fel egy szakembert.

Scagnetti 2015.07.10. 14:14:53

@daito: 1. Gyurcsány arra indok, hogy az MSZP(-SZDSZ) 2010-re megszűnt a Fidesz ellenfele lenni, mivel 2006-os táborának 60%-át elveszítette. Ellenfél hiányában a Fidesz simán nyert, szóval talán mégis köszönhető a dolog Ferinek (is).

2. Nyilván Bajnaival sem lenne könnyű (most meg már pláne nem), még akkor sem, ha amúgy abból a nyolc évből az ő egy éve volt jó valamire.

3. Gyurcsánytól sem látni igazából semmit. Néha megszólal, ennek a Fidesz örül, mert pár napig megint róla beszélhet, aztán eltűnik 1-2 hónapra, majd újra megszólal. Még arra szokott kínosan ügyelni, hogy ha valami civilnek tűnő megmozdulás szerveződik, arra megpróbáljon ráugrani. Szerencsére legalább ezt általában megakadályozzák.

4.
a. Attól lenne bátor, hogy hangosan beszél?
b. Na ja. Csak talán ez nem a legjobb dolog, ha jelöltet keres az ember. A sok utált személy közül pont a legutáltabbat kell választani? És ki fog szavazni rá a rajongótáboron kívül?
c. Néha előfordul. Aztán meg kiröhögteti magát olyan dolgokkal, mint a Pásztor Albert-sztori.

A baloldal legnagyobb baja az, hogy Gyurcsány nem az egyetlen probléma, hanem csak egy a sok közül. Vele együtt ugyanúgy mennie kellene a szoci múmiaseregnek, meg az elhasznált szadeszeseknek is. Addig ugyanis érdemben nem fog növekedni a táboruk, és a jelenlegivel meg semmilyen választási rendszerben nem fognak nyerni. 1-1,5 millió szavazó ehhez kevés, akkor is, ha mind DK-s lenne. (Ami nem lesz.)

"az egy mese, hogy a Jobbik mszp/baloldali szavazókat visz. Átmeneti ideig tud, de nem százezreket. Bizonytalant tudhat."

Az a mese, hogy azok szoci/baloldali szavazók. Azok bizonytalan szavazók, erősen hajlamosak a szociális demagógia fogyasztására, akik akkor épp a szociknál voltak. Ma meg már nem. Ennek következtében valóban el lehetne őket csalni a Jobbiktól, hisz irántuk sem éreznek hűséget, csak ezt nem azzal az emberrel kellene megpróbálni, akinek az idejében átmentek a szociktól Vonához.
Biztos balos szavazónak azokat lehet tekinteni, akik az elmúlt 13 év pancserkodása után még mindig ott vannak. Ők megmaradnak ezután is, legfeljebb a balos pártokon belül rendeződnek át. Na de olyat, aki már 8-9 éve nem szoci szavazó, ne nevezzünk szoci szavazónak!

nápolyi maszti 2015.07.10. 14:27:29

A cikk szerint akit orbán kinevez főellenségnek, annak a baloldal érdekében kutya kötelessége lelépni. Eszem-faszom megáll!

sanyix 2015.07.10. 14:40:47

Gyurcsány fütyisz két jó barát, együtt lopja Magyarország vagyonát.

lorantka 2015.07.10. 14:41:06

@Scagnetti:
Annyiban jogos a pontosítás, hogy a "korábban" nálam 2002-t és 2006-ot jelenti (még korábbra fölöslegesnek ítéltem ásni), és aki utoljára legalább 9 éve szavazott oda, valóban nehezen lehet továbbra is "szoci szavazónak" nevezni. Ez utóbbira viszont ügyeltem a megfogalmazásnál. Az elkötelezettségük mértékéről nincs részletesebb információm, a szociális demagógiára való érzékenység és pozitív reakció igaz lehet. Mondjuk a Jobbik mozgása nem mutat nagy kilengéseket, szóval vagy nincs jobb helyük, vagy pedig az elkötelezettségük több a "nagyon lazánál".
Erről jó lenne komolyabb eszmefuttatásokat, felméréseket olvasni/végezni.

Balt 2015.07.10. 15:06:44

@mesélek: "Nem ugyanannak a KISZ-nek volt a titkára minkét Geci?"

Meglehet, csak nagyon nem ugyanazon a szinten.

Balt 2015.07.10. 15:10:34

@Scagnetti: Pontos, mint midig. :)

Balt 2015.07.10. 15:15:10

@Potyka Kálmán: Engem érdekel, bár az eredeti interjú kevésbé, nem is néztem meg. :) Ferenc "kiválasztott"-ságában nem hiszek, bár az Altus-ügy erős érv a másik serpenyőben, kétségtelen.

Trackers 2015.07.10. 15:19:28

Ha Gyurcsány megszólal az MSZP népszerűsége csökken 2-3%-ot.
Rendszerváltókat megszégenítő módon végzi ki az egykori állampártot.

Tehetséges, és ugyan kormányon elkúrta, de ebben a tekintetben sokat tehet még az országért, amíg eltűnik az MSZP végleg.

Scagnetti 2015.07.10. 15:24:03

@Balt: Remélem, akkor is ezt mondod, mikor Orbánról írom meg a hasonlóan nem kedvező véleményem! :)

Potyka Kálmán 2015.07.10. 15:25:52

@mesélek: írjak? @Balt: A szokásoktól eltérően nem TV interjú, hanem cikk az ATV-n. Így kevésbé "terhelő", mert a gesztusnyelvi eszközöktől megkímél a dőltbetű ;)

Amúgy egy már korábban megírt szövegről van szó, amely kifejezetten ennek az interjúnak a nyomán született (akkor még erősen benne voltam a blogolásban, és Ferenc alaposan megütötte a reagálás mércéjét, csak már nem volt hova ;).

Mivel Bölcsészmérnök megkért rá, ezért elküldöm neki ;)

A többi már a blogmotoron és rajta múlik.

Scagnetti 2015.07.10. 15:26:53

@lorantka: Szerintem egyszerűen nincs jobb helyük. Ha a Jobbik hazaffyas szövegeire buknának, akkor eleve sosem lettek volna szoci szavazók. Szerintem simán a szociális demagógiára vevők, de azt már nem hiszik el a szociknak vagy Viktoréknak, így marad nekik a Jobbik.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.10. 15:57:10

"Miközben tetszőleges felmérésből kitűnik, hogy a baloldali ellenzéki szavazók összege adott, egymás kárára tudnak csak bővülni"

De az eleve adott balos szavazók összege mindenképp kevesebb, mint a fideszeseké. Nyerni úgyse tud a baloldal, ha mindenki az MSZP-be gyűlik, akkor se.
Ami durva lenne, hogy ha egymást ejtenék ki a parlamentből. Mármint, ga Gyurcsányék elhalásznák mobdjuk az MSZP szavazóit, az meg leesne a parlamenti küszöb alá. De hát a Fidesz is lenyomta az összes jobbos pártot korábban, MDF, MDNP, Fkgp, MIÉP, talán a baloldalon is végbemegy ez az egységesülés egyszer.
A Fidesz meg a Jobbikkal küzd a szavazatokért a választásokon. Ezek normális dolgok.

Amúgy a baloldalon is elég nagy összetartó erő az antiorbánizmus. Más se tartja össze őket... Most ezért Orbánnak le kellene lépni a porondról, hogy ne táplálja a személye a baloldal összefogását? Nem hiszem.

vakapad 2015.07.10. 17:21:36

Elég lett volna annyit írni, hogy rühellem Gyurcsányt (mint a kukoricagölödint). Kevesebb munkába került volna.

Egyébként Gyurcsányt nem Orbán, hanem a "független" (hehe) magyar értelmiség amortizálta le, és ezt a munkát még most is nagy erővel folytatja. Sokkal nagyobb erővel, mint Orbán fikázását, holott Orbán egy miniszterelnök aki egy országot tesz tönkre (Gdp-ben Csaba László szerint most értük el a 2006-os szintet - hol vannak már tőlünk a többiek ...), Gyurcsány pedig egy kis párt elnöke, amelyiknek semmilyen beleszólása sincs a dolgokba. Hogy miért? Rejtély. Ezzel persze Potykáéknak teríti a szőnyeget, amit ők ki is használnak.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.10. 18:08:35

Gyurcsány nem baloldlai, hanem liberális. Az, hogy miértt nevezi magát baloldalinak, az egy rejtély eleve.

egysmás 2015.07.10. 18:21:21

Faszom az elemzőbe!

Ha a Feri eltűnik, Orbán győzelme teljessé válik.

Az, hogy a fidesz egyik összetartó ereje a Feritől való félelem, abból egyszerűen nem következik az, hogy ha nincs a Feri, a fidesz megjavul/szétesik.

Logika b+.

Tudományos libsizmus 2015.07.10. 18:51:05

Gyurcsánynak négy soha el évülő érdeme van, amelyekkel kiérdemelte minden magyar ember megbecsülését.

1.) Megakadályozta, hogy belépjünk az eurozónába.
2.) Padlóra küldte az SZDSZ-t.
3.) 10%-os pártot csinált az MSZP-ből.
4.) Lehetővé tette az új alkotmány megalkotását azzal, hogy biztosította a Fidesz kétharmadát.

Véleményem szerint szobrot kellene állítani Gyurcsánynak a Kossuth téren.

Sol Durka 2015.07.10. 19:20:19

Nem értem a cikk írójának csak sejtetett következtetéseit: Gyurcsány mondjon le? Egy hataloméhes szociopata SOHA nem távozik önmagától, mert mint Hamlet meg van győződve arról, hogy "Kizökkent az idő Ó kárhozat, én születtem helyretolni azt"'.

Gyurcsány maradjon. Ha elmenne, Orbánnak akkor is kellene ellenfél, akit - fájdalmára csupán - erkölcsileg és emberileg akar tönkretenni. Őt ez élteti, mert csak ehhez ért.

sanyix 2015.07.10. 19:42:48

@Tudományos libsizmus:
1. az aztán kurva jó, hogy továbbra is lehúzhatnak minket a bankok a pénzváltással, és a párt manipulálhatja az árfolyamot ahogy szeretné, tényleg fantasztikus...
2. ez tényleg jó
3. ez is
4. katasztrófa, lecserélték a szar komcsi alkotmányt egy szar narancskomcsi foskotmányra

véleményem szerint akasztani kéne gyurcsányt, orbán vitya mellé ;)

Blogger Géza 2015.07.10. 20:07:11

@vakapad: Nem,már a 2008-as GDP szinten vagyunk és továbbra is dinamikus növekedő pályán, csak épen olyan megoszlásban, hogy a nagy 2008-2009-es zuhanást sikerült 2010 és 2015 között ledolgozni, azért ez nem mindegy. :)

Blogger Géza 2015.07.10. 20:09:56

@nápolyi maszti: Nem Orbán nevezte ki ellenszenvesnek, hanem a nép. :) Nagyon erős az elutasítottsága nem csak a Fidesz-szimpatizánsokon belül, de jobbikosok és a baloldaliak között is. Ez van.

baldoc 2015.07.10. 20:28:05

@Blogger Géza: 2012.-ben -2.7%-os GDP csökkenés volt!
Mit dolgoztak le??

zobod 2015.07.10. 20:28:44

Komolyan mondom, ezerszer inkább a Tóbiás, mint ez az alak még egyszer.

baldoc 2015.07.10. 20:30:52

Van két ember.
Az egyik még sosem hazudott.
A másiknak elege lett a hazudozásból.
Mondd, TE kit választanál??

Blogger Géza 2015.07.10. 20:38:55

@baldoc: Amúgy nem annyi volt, de ne a második euróválság miatti leggyengébb évet vedd mérvadónak az egész időszakra nézve.

Ha 2010-2015-öt nézzük, összesen kb 1,3+1,6-0,3+1+3,5+3=10%-os lesz a növekedés.

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsieb020.html

baldoc 2015.07.10. 20:45:10

@Blogger Géza: "ne a második euróválság miatti leggyengébb évet vedd mérvadónak az egész időszakra nézve. "
Akkor maga se vegye figyelembe az elmúlt 80 év legnagyobb gazdasági válságát, amikor Gyurcsányékat bírálja!!
"nagy 2008-2009-es zuhanást "
Mert akkor HAZUDIK, érti!?

Blogger Géza 2015.07.10. 20:46:37

@baldoc: Nem, itt csak más hazudott, amit én lelepleztem.

baldoc 2015.07.10. 20:50:32

@Blogger Géza: Önmagát leplezi le, szerencsétlen!

Blogger Géza 2015.07.10. 20:52:33

Azért Fletónak nem kell demagógiáért a szomszédba mennie. Én csak azt kérném meg tőle, hogy a saját cégeinél nyugodtan kezdje el ezt a programot,mi akadályozza meg benne? Max kicsit kevesebb osztalék jut neki. Úgyis lopott már annyit az államtól (őszödi üdülő, Szalay utca, Fittelina, paksi tanácsadás...)

index.hu/belfold/2015/07/10/gyurcsany_nem_akar_csirkefarhatorszagban_elni/

baldoc 2015.07.10. 20:56:26

@Blogger Géza: Maga állandóan Gyurcsánnyal foglalkozik??
Csak nem szerelmes belé??
Akkor irány a Pride!

Blogger Géza 2015.07.10. 21:01:16

@baldoc: Oda menj, te, picinyem, nem zavarlak. Amúgy nem tudom, feltűnt-e, de a poszt Gyurcsányról szól, nem a Pridre-ról. Szóval hogy kinek mi miért jut eszébe, ez most itt egy roppant érdekes kérdés... Akarsz beszélni róla? :)

baldoc 2015.07.10. 21:08:14

@Blogger Géza: Mert nem válaszolt a kérdésemre, akkor ez milyen beszélgetés?
Mindig terel.
Persze maga fideszes, már észre sem veszi, hogy nem tud értelmesen beszélgetni MÁSOKKAL.

a keresztényeket bántani tilos 2015.07.10. 21:22:25

Ha simán Gyurcsány jelenléte elég, hogy Orbán agyhalottjai biztosan elmenjenek szavazni, és ezzel tutira lehet venni, hogy Viktorék fék nélkül baszhatják szét az országot, akkor most megmondom, hogy soha többé nem fogok senki másra szavazni, csak Gyurcsányra!!!

Imádom, ahogy a sok hülye magyar a saját országának sírját ássa, és ha valaki felhívja erre a figyelmüket, ordítva kezdenek még hevesebb kaparásba lefelé. :DDDDDDDDD

Asszem, iszom is egy kávét.

baldoc 2015.07.10. 21:25:41

@a keresztényeket bántani tilos: Akkor most ön agyhalott, hogy Orbán politikáját támogatja közvetve??

Blogger Géza 2015.07.10. 21:26:14

@baldoc: Na, ne duzzogj, majd a Pride-on megvigasztalnak... :) Ott biztos szuperértelmes beszélgetésekben lesz részed!

bekerült 2015.07.10. 21:32:13

Ökör nickgrabowszki !

Arról írsz, hogy hogy lehet kicsavarni egy FIDESZ tábor összetartására kitalált és már régen kipukkant sztorit.

Hogy nem érted Gyurcsányt, az nyilvánvaló, hogy nem is akarod megérteni, az is holtbiztos.
Nem marad más, mint, hogy csavarj egyet a dolgon és azt mond, hogy Gyurcsány tudatosan az Orbán tábora miatt politizál.
Magyarán a FIDESZT segíti, pusztán a jelenlétével is.

Micsoda megállapítás !
Mintha közben nem bizonyosodott volna be már vagy százszor, hogy neki volt igaza, szinte mindenben, amivel vádolták, Különösen, ha összevetjük a soha nem hazudó Ortbánnal.

Gyurcsány csak azt mondja, amit a FIDESZ szajkóz már teljesen értelmetlenül, hogy tudja, hogy a FIDESZ imádók számára ő a patás ördög és elég, csak a nevét említeni és máris összeszalad a FIDESZ tábor.
Tegyük hozzá, hogy talán még egy darabig, amíg ki nem pukkad a lufi., mert ilyen böszme kormányunk még nem volt, az biztos.
A FIDESZ-KDNP politikusok zöme az emberiség legalját sem érik el.

Korrupt tolvaj banda.

Nem tudjátok már, hogy mit írjatok, hogy a szétfutó táborotokat össze tudjátok fogni.

Reméljük, hogy Gyurcsánnyal nektek már nem sokáig kell számolnotok, mert eltűntök a balfenéken.
Hogy értsd ez nem azt jelenti, hogy tinektek kell számolni vele, hanem a politikai életnek, amelyből ti hamarosan kibuktok !

Gyurcsány akkor is a porondon lesz, amikor a fidesztábor még azt is le fogja tagadni, hogy látta Orbánt !

Lassan 6 éve kormányoztok és még mindig csak ennyire futja tőletek ?: Nagy szégyen !

baldoc 2015.07.10. 21:34:22

@Blogger Géza: Elképzelem magát, hogy milyen értelmesen beszélgetne el Kulka Jánossal.
Persze a kultúráról, irodalom, színház, művészetek.

a keresztényeket bántani tilos 2015.07.10. 21:47:01

@baldoc: Teljesen tudatosan vágyom rá, hogy visszavonhatatlanul szét legyen baszva minden, és ne legyen magyarország. Ebben különbözök a ficeszes agyhalottaktól, mert ők tényleg annyira ostobák, hogy hisznek Viktornak. :D

Abból még soha nem sült ki semmi jó, ha magyarok vezettek bármit. Osztrák fennhatóság alá akarom, hogy tartozzunk. Volt már rá példa. Akkor legalább működtek a dolgok.

baldoc 2015.07.10. 21:52:01

@a keresztényeket bántani tilos: Igen, mi külföldön vagyunk sikeresek.

sanyix 2015.07.10. 21:59:51

@a keresztényeket bántani tilos: osztrák fennhatóság alatt amikor jól működtek a dolgok, akkor max a külpolitika volt osztrák fennhatóság alatt, a belügyek magyar fennhatóság alatt voltak. Egyszerűen most annyi kellene, hogy el kellene tiltani mindentől/fellógatni a kommereket, tehát a fütyisz-maszop-dk nagy részét, és a hozzájuk köthető oligarchákat, és haverokat. Ha ezek eltűnnének jó is lehetne.

Alick 2015.07.10. 22:11:43

Fidesz, MSZP, DK... a közös törzsű sárkány látszólag marakodó három feje...

Alick 2015.07.10. 22:15:58

@egyjózsi: "Sajnos, nincs más karaktaeres, tömegeket mozgatni tudó politikus a demokratikus oldalon"

Az udvari bolondnak is van karizmája, mégsem jó ötlet felsorakozni mögé... pláne, ha a "demokrácia" számukra is csak a zsebeik kitömését jelenti.

a keresztényeket bántani tilos 2015.07.10. 22:18:40

@sanyix: Ugyan dehogy. Amihez iranyitasban magyarnak köze van, az el lesz baszva, történelmi tény. Ez a nép inkompetens balfaszok gyülekezete, aki egyedül abban jó, hogy ha tehetséget talál, elüldözze, mert zsidó, aztán büszkén verje a mellét a 'magyar' feltalálók, és Nobel díjasok miatt, akik itthon nem voltak magyarok, de emberek sem.

"volt egy lépcsőnk, de eltemettük
most építjük újra, hogy lebontsuk együtt
mert az utód is úgyis begőzöl
még pár év és kezdhetjük elölről"

Mi basszuk el, de pusztuljon az idegen.

monddazigazatmar 2015.07.10. 22:55:54

@is: "Amikor Bajnai levaltotta Gyurcsanyt, akkor 5 perc alatt sikerult ot is nyajosszetarto ellensegkepkent felmutatni.
Azért volt is benne valami, ugye libás ügyek?
"Medgyessy volt a min.elnok, akkor meg D-209-eztek ejjel-nappal. "
Abban is volt ugye valami, mert hát csak kém volt a drága.
"A gyuloletet csak Orban tavozasaval lehet csokkenteni."
Lószart mama! Esetleg kéne találni egy ellenzéki vezetőt, aki kicsit is hiteles, és nincsenek csontvázak a szekrényében.

monddazigazatmar 2015.07.10. 23:02:55

@bekerült: "Mintha közben nem bizonyosodott volna be már vagy százszor, hogy neki volt igaza, szinte mindenben, amivel vádolták"

Hát, mondj már konkrétan egy példát a fletótól, hogy mégis miben volt igaza?

Baszod, egy olyan fazon mellett ágálsz, aki azt sem tudja, hogy tulajdonképpen ki is ő. Egyik nap Rikárdó, másnap milliárdos, harmadnap bevándorló, negyednap éhségsztrájkol, ötödnap beköltözik Miskolcra, hatodnap a muterja kisnyugdíját emlegeti, hetednap megpihen és táncol.
És kormányzása alatt is pont ekkora balfasz volt.
Hétfő - bevezetjük
Kedd - lehet, hogy bevezetjük
Szerda - nem vezetjük be
Csütörtök - szó sem volt róla, hogy bevezetjük
Péntek - Orbán hibája, és a fidesz meggátolta, hogy bevezessük.

Ennyi volt a Fletó.

sanyix 2015.07.10. 23:30:04

@monddazigazatmar: "Hétfő - bevezetjük
Kedd - lehet, hogy bevezetjük
Szerda - nem vezetjük be
Csütörtök - szó sem volt róla, hogy bevezetjük"

Ez tök olyan mint amit a vezéred az internetadónál eljátszott, vagy a halálbüntetésnél :D

babbaba 2015.07.11. 04:31:08

Gyurcsányi beteges személyiség. Nagy teher a valódi baloldalnak. De hol a valódi baloldal?

klacus 2015.07.11. 04:56:21

Mivel egy követ fújnak, ezért nem értem a rácsodálkozást.
Feri megnyergelte a lovat Viktornak. Az állam cserébe soha nem vizsgálta Gyurcsány ügyeit. Ezt kb 2010-ben is írtam, utána lehet nézni. Ez egy sima elszólás, a Feri részéről, mert hát azért nem egy nagy elme ám...

Rudi Kató 2015.07.11. 05:41:46

Ebben első számú szerepe van a médiának csúfolt bűnbandának! Ők csinálnak a gyúrcsótányból politikust holott valójában a valaha élt legnagyobb bűnöző az országban! Tisztességes országokban ahol működik a demokrácia már rég felkoncolták volna a támogatóikkal egyetemben!

a keresztényeket bántani tilos 2015.07.11. 06:44:58

@monddazigazatmar: Bokros. De szerencsére mögé nem fognak beállni, borzalmas lenne, ha ebben az országban akár egyetlen egyszer is hozzáértő politikus kerülne a kormányrúdhoz, aki nem a lopással van elfoglalva.

jog-ász 2015.07.11. 06:59:40

gyurcsánynak igaza van, ha valóban nem tényező(sztem nem)akkor már rég el lehetett volna felejteni, sajtóból közéletből kiírni, nem reagálni rá, mintha nem is lenne..na ezt meg sem probálják.

SkizofrénSün 2015.07.11. 07:23:53

@mesélek: No de Gyurcsányt meg kinek köszönhetjük ? Medgyessy Péternek. Őt meg Orbánnak. És a kígyó a saját farkába van harapva :)

kuksi1088 2015.07.11. 07:39:01

1. Bármilyen karakteres vezető jelenne is meg az ellenzékben, a Fidesz úgyis Gyurcsányt csinálna belőle. Ezt nem lehet megúszni.
2. Az MSZP láthatóan meglehetősen impotens ha egy komoly megújulásról, ha a választók meggyőzéséről és főleg, ha egy igazán karakteres vezető kiállításáról van szó. Ez már annyira feltűnő, hogy joggal merül fel a kérdés: nincs valamilyen lényeges ráhatása a Fidesznek az MSZP vezető politikusaira?
3. A legutóbbi választások előtti összefogásnak az MSZP volt a legnagyobb gátja. A saját hatalmi pozíciója fontosabb volt, mint az összefogás sikere.
4. Mindezeket figyelembe véve, engedtessék már meg Gyurcsánynak, hogy pártot építsen és legyenek komoly politikai ambíciói függetlenül attól, hogy sem a Fidesznek sem az MSZP-nek nem tetszik. De én is, mint sokan mások, nagyon örülnék egy olyan új karakteres, tehetséges demokratának, aki képes lenne földindulásszerű győzelmet aratni a jelenlegi rezsim felett.

Potyka Kálmán 2015.07.11. 09:03:09

Semmilyen hatása nincs a Fidesznek arra, hogy az MSZP vezető politikusai bénázzanak. Egész egyszerűen az MSZP vezető poliitkusai nem akarnak nyerni. Mond mitől lenne jobb Tóbiás József élete, ha neki kellene miniszterelnöknek lennie? :DDD

Ami meg Gyurcsány Ferencet illeti: persze, csináljon amit csak akar. Nem számít.

NDSnyder 2015.07.11. 09:18:36

Nem igazán értem a szerzöt.

Gyurcsány Ferencet kikiáltja a baloldal megrontójának, és a nyakába varrna mindent.
Ám azt érdemes lenne szem elött tartani, hogy:
a. az mszp-böl azért mennek át szavazók a DK-ba mert esetleg jobban tetszik nekik amit a DK képvisel.
b. ha több szavazatot szeretne a "bal" oldal akkor a bizonytalanokat kellene megszólítani (megjegyzem a DK kimondottan a liberális erzelmü emberekre céloz)
c. Gyurcsány addig lesz " a patás" amíg az mszp a fidesszel kórusban öt fikázza

Nem kell Gyurcsány Ferencet szeretni. Én speciell mint pártelnököt, mint gondolkodó embert kedvelem. Miniszterelnöknek alkalmatlannak tartom.

Az viszont tény, hogy addig amíg ezt a kisiskolás hajcibálást nem hagyja abba a bal oldal (és ez alatt elsösorban az mszp-t értem) addig a bizonytalano, akik le akarják váltani Orbán rendszerét nem fognak szavazni menni és addig nem lesz itt kormányváltás.

Ha az mszp annyit foglalkozna a megújulással mint amennyit a mások hibáztatásával akkor már rég nem kellene tartania Gyurcsány Ferenctöl. Ha nem a régi elöjognak hitt pozícióját féltené, hanem tudomásul venné, hogy vannak bal- és balliberális érzelmü emberek akiknek nem az mszp a nonplusultra, akkor eggyel beljebb lennénk.

Scagnetti 2015.07.11. 12:24:42

@egysmás: Orbán győzelme 2010 tavaszán már teljessé vált. Gyurcsány ez ellen tenni akkor sem tudott, és azóta sem. Viszont, mint kampánytéma, jól jön Viktoréknak ezután is. Kb. ennyi a szerepe ma a politikában.

Potyka Kálmán 2015.07.11. 12:27:30

@Scagnetti: Teljesen igazad van. Az első sortól az utolsóig :p

Kivéve az utolsó sorban. Azt elfogadni, hogy "vannak bal- és balliberális érzelmü emberek" egyáltalán nem jelenti azt, hogy bármennyivel is közelebb lenne a baloldal bármiféle választási győzelemhez.

Potyka Kálmán 2015.07.11. 12:28:18

...és ez az amit sosem fog elfogadni. Hiszen neki a poltika a "hobbija"...

illaim 2015.07.11. 13:07:36

Egy újabb megélhetési blogger! nickgrabowszki ki volt a megrendelő?
a maszop, vagy a Fidesz? Kell a pénz a nyaralásra?

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2015.07.11. 13:29:58

Szerintem manapság már a fidesz-szavazók Gyurcsány-gyűlölete nem elsősorban Gyurcsány személyének szól (ahhoz már túl régóta nem tényező). Amit utálnak, az az a politika illetve ideológia, amit jelen pillanatban a maga teljességében csak Gyurcsány képvisel. Ez pedig az egykori SZDSZ sok tekintetben szélsőséges és a társadalom nagy része számára visszatetszést keltő társadalmi-gazdasági liberalizmusa. Gyurcsány sosem lesz képes kitörni a jelenlegi helyzetéből, mert arra, amit mond, a szavazó elsöprő többsége egyáltalán nem vevő (és úgy tűnik, hogy még a saját pártjának néhány tagja sem feltétlenül).
A másik ok, hogy a neve összeforrt azzal a töketlenkedéssel, határozatlansággal, koncepciónélküliséggel ami a kormányzását jellemezte. Természetesen ebben a tekintetben Meggyesi Péter komoly versenytárs lehetne, de ő korántsem volt olyan határozott és harcias szónok, és éppen ezért nem volt akkora ellentét a szavai és a tettei között.

Potyka Kálmán 2015.07.11. 14:20:41

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: oh my. részvétem minden ide látogató DK hívőnek. Nagyon kínos amikor már az ellenfél oktat ki politikai 1-0-1-ból..

Jelentéktelen Hangya 2015.07.11. 14:39:36

Sokan, mintha azt gondolnák, hogy a Fidesz-szavazók összejönnek naponta a Két Perc Gyűlöletre, ahol Gyurcsány a célpont, és ez tartja egyben őket.

Totális wishful thinking. Persze, ha már a helyzetértékelés is rossz, esély sincs a megoldás megtalálására.

Gyurcsány helyzete szerintem ennél sokkal rosszabb: őt már rég nem gyűlölik, hanem konkrétan leszarják (legalábbis a többség). Persze nem lehet nem észrevenni, kb. mint Pumpás Gabót vagy kit, időnként megjelenik, ugrál egy kicsit, aztán nem hallani róla egy ideig.

Persze szeretne fajsúlyos tényező lenni. Szeretne.

monddazigazatmar 2015.07.11. 18:40:49

@sanyix: 1. Nem a vezérem
2. Halálbüntetésnél egy szóval nem mondta, hogy be kell vezetni. Megemlítette, hogy érdemes lenne elgondolkodni és tárgyalni róla.
3. Internetadónál tényleg viszakoztak, jó nagy baki volt az egész, valami hihetetlen szarul csinálták.
4. Tehát akkor találtál 1 azaz egy olyat, mint amit Fletó 6 éven keresztül csinált? Ügyes vagy.

monddazigazatmar 2015.07.11. 18:44:15

@a keresztényeket bántani tilos: BOKROS?????
Na ne viccelj. Szakértő? Miben?

monddazigazatmar 2015.07.11. 18:52:58

@kuksi1088: 1. Nem igaz. Lehetne egy normális karakteres embert találni a baloldalon. De úgy nem, ahogy ezek az idióták csinálják.
Mikor feltűnt Kunhalmi pár napig még szimpi is volt. Szerintem másoknak is. Aztán, ahogy hallgattam, frankón deja vu érzésem volt. Itt rohadjak meg, ha nem ugyanaz a szövegírója volt, mint előtte az összes bukott szocinak.
Ugyanazok a szófordulatok, ismétlés nyolcszor, hogy be legyen sulykolva a hallgatóságba a szerző által szlogennek kitalált borzalom. Mint "túlhatalom" meg "maffiaállam".
Na, most ezt így nem lehet.
2. Nincs. Tényleg ennyik sajnos. Mind okosnak hiszi magát, és pont elvan azon a megélhetési szinten.
3. Igen. Bár valahol igazuk volt. Egy ilyen gittegylet mint PM meg liberálisok milyen jogon mennek a parlamentbe?
4. Nem unjátok a rezsim dumát? Nem jön be. Nem nyertek ezzel semmit.

bekerült 2015.07.11. 19:46:28

@monddazigazatmar:

Hát kezdem :
Az egészségügyi reformot leszavaztátok és most teljesen tönkre tettétek ! Az oktatási reformot szintén !
A FIDESZ és az MSZP egyes prominenseivel összefogva, ott tartott be neki ahol tudott.
Ő akarta pl. azt is bevezetni, hogy a polgármesterek ne lehessenek képviselők, amit Botka Lászlóval az élen, a FIDESZESEKKEL együtt sikeresen megfúrtak , csupán azért, hogy ma Orbánék megvalósíthassák, és mint nagy sikert jelenthessék be.
STB:

Arról nem tehet, hogy nem értették meg, mert nem is akarták, a vizit díj lényegét se és most fizethetünk akár a 100 X-át annak, amit akkor kellett volna zsebbe az orvosnak, hogy szóba álljanak veled.

Mint ahogy a síkagyúak még hat év után se képesek felismerni, hogy átverték őket és kilopják a szemüket !

Nem baj, de lesz Olimpia és rengeteg stadion !

Dől belőletek a hülyeség és még ti beszéltek Gyurcsányról !

A nyomába sem érhettek !
Igen, az egyik nap ez, a másik nap az, mert demokrata.
Azt, hogy ezt te felfogd, ahhoz viszont ész is kellene, nem csak hőbörgés.

Az ilyen faszkalapok miatt vagyunk ott, ahol vagyunk !
Maholnap már mindenki elmegy ebből az országból, mert itt mindig gyűlölni kell valakit !

Ezt tudjátok !
Keverni a szart és szétlopni az országot !
Ma már ismét arról beszélnek, hogy 2018-tól megváltozik az EU-s támogatási rendszer.
Remélem, hogy ezt tudod mit fog jelenteni ?
Hogy ki fog pukkadni a lufi !
És mehettek a búsba !

Potyka Kálmán 2015.07.11. 21:04:46

Azért az nagyon érdekes pillanat lesz amikor 2018-ban, három év véres verejtékkel kifejtett propaganda munka után hirtelen úgy érzi majd magát az ATV, az Index, a 444 szerkesztősége és persze még sokan mások, mintha egy alaposan megizmozott és kigyúrt 2014-es (ha nem 2010-es) politikai helyzetbe csökkentek volna.

Nagy megvilágosodás lesz az a pillanat. Mert ugye akkor ez a sok keményen dolgozó iparos felteszi a kérdést, mégis minek köszönhetik ők ezt?! És nem az fog eszükbe jutni, hogy a "birka magyarok".

monddazigazatmar 2015.07.11. 22:07:21

@bekerült: Már ne haragudj, tényleg azt akarod megmagyarázni, hogy egy ellenzéki párt miatt nem tudott a kormányon lévő párt csinálni semmit?
Komolyan ennyire buta vagy, hogy ezt el is hiszed?
Tudod, ha ülünk a kocsiban, és a hátsó ülésről pofáznak, attól még a te felelősséged ha öszetöröd. Ha meg tényleg nem tudsz vezetni miatta, akkor bazmeg ülj át.

Szóval Fletó képtelen volt a reformokra, mert a csunya fidesz nem engedte? Akkor ugyan mi a bús kurva anyjáért nem mondott le???

Egyébként nem emlékszem pontosan. Az eü reform egy nagy átfogó intézkedéssorozat volt? Egy komoly, alapos rendszer? Vagy egy balfasz ötletelése 300 Ft vizitdíjról, amit ugye olyan szépen letagadott "azt a valótlanságot, hogy bérki is gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni vonja vissza, mert nemigazországhoz vezet"
Szóval az eü reform ugye kimerült volna a vizitdíjban?

Tehát ha egyik nap milliárdos másnap meg Rikárdó az nálad azt jelenti, hogy demokrata. Nálam pedig egy skizofrén hülyét jelent, vagy egy köpönyegforgató senkiházit.

A gyűlöletről meg annyit, hogy talán fletó jobban utálta Orbánt mint fordítva. Most is ugye csupa szeretet ömlik belőled is...
Mondjuk egészen konkrétan én egyszer sem hallottam Orbántól, hogy Gyurcsányra mondott volna valamit, a másik irányban viszont folyamatos volt az orbánfóbia.

Ja, mehetünk a búsba? Mégis kik te faszari?
Én egy kibaszott adófizető vagyok, munkaadó vagyok, engem akarsz elküldeni? Ezt is ugye a nagy szeretet jegyében, mert a jobbosok csak gyűlölködnek. Tessék összerittyenteni egy épkézláb ellenzéki pártot, belátni, hogy a jelenlegiek hülyék. Ezekre nem fogja bízni senki a kormányzást.

monddazigazatmar 2015.07.11. 22:07:56

@bekerült: Olvastam. Jó nagy baromság és csúsztatás. És?

egysmás 2015.07.11. 22:15:43

@monddazigazatmar: A fidesz nem a hátsó sorból ugatott, hanem rángatta a kormányt.

Az egészségügyi reform pedig reform volt, a 300 forintos vizidíj maga a struktúra átalakítása.

monddazigazatmar 2015.07.11. 22:22:52

@egysmás: Rángatta a kormányt? Egy kisebbségben lévő ellenzéki párt? Mégis hogyan?
Komolyan kérdezem, tényleg ilyen buta vagy, hogy elhiszed?

egysmás 2015.07.11. 22:30:16

@monddazigazatmar: Mivel te fideszes vagy és annyira hülye, hogy a saját analógiádban nem tudsz gondolkozni és azt sem érted meg, hogy mit jelent az, hogy mit jelent az, amikor Feri azt mondja, Rikárdó vagyok, meg cigány vagyok, meg azt sem érted meg, hogy je suis Charlie, úgy döntöttem teljesen felesleges veled beszélni.

Autista vagy. Oszt ennyi.
A faszom sem idegesíti fel magát rajtad.

Scagnetti 2015.07.11. 22:31:01

@egysmás: Komoly érveid vannak.

Amúgy tényleg egy dolgot elfelejtettem. Még jó arra is, hogy megpróbálja széttrollkodni a néha megjelenő civil (vagy annak tűnő) rendezvényeket. Erre a "dicső" szerepre még alkalmas.

egysmás 2015.07.11. 22:38:07

@Scagnetti: Orbán azt ígérte, a Feri megy börtönbe.
A Feri nem ment a börtönbe.
Orbán nem teljesítette az ígéretét.
Mert Orbán segget csinált a szájából.
Csak ezt nem meri neki senki megmondani.
Hogy egy szar alak, aki arra sem képest, hogy börtönbe dugja a Ferit.
Vagy legalább kiszorítsa a közéletből.
Mert gyenge.
Aki segget csinált a szájából.

Scagnetti 2015.07.11. 22:43:48

@egysmás: Orbán sokszor segget csinált a szájából. És? Mi köze ennek ahhoz, hogy Gyurcsány egy bohóc?

monddazigazatmar 2015.07.11. 22:49:55

@egysmás: Értem. Tehát jó liberó módon ha nem tudsz válaszolni valamire, akkor megsértődsz, közlöd, hogy a kérdező hülye, és befejezed. OK.
Orbán mégis mikor ígérte, hogy a Feri börtönbe megy? Hogyan? Tárgyalás nélkül? Orbán ilyet nem ígért, az kurvaélet.

egysmás 2015.07.11. 22:59:57

@Scagnetti: Ennek ahhoz van köze, hogy Orbán győzelme nem teljes, nem ahhoz, hogy a Feri bohóc-e vagy sem.

@monddazigazatmar: Nem tudok annyira mélyre süllyedni, mint ahol te vagy.
Nem azért, mert liberális vagyok, hanem mert alulról korlátos az a függvény, amely az értelmi képességemet jellemzi.

Ha valaki annyira hülye, hogy nem érti meg, miért mondta a Feri, hogy én is Rikárdó vagyok, és azt hiszi, hogy ez a skizofrénia jele, azzal nincs mit beszélni.

Scagnetti 2015.07.11. 23:04:37

@egysmás: Kétlem, hogy Orbánnak ez a helyzet ne lenne megfelelő. Feri jó szolgálatot tesz neki, mint madárijesztő a baloldalon. Mi a francnak kellene lecsukatni ezek után?

monddazigazatmar 2015.07.11. 23:20:34

@egysmás: :D:D:D
Tehát akkor nem tudsz válaszolni továbbra sem.
Mesélj, nem skizó az aki milliárdos létére a kisnyugdíjas anyjáról pofázik?

sanyix 2015.07.11. 23:31:52

@monddazigazatmar:
1. akkor a szerelmed
2. de mondta, aztán egyre enyhébben fogalmazott, majd el is tűnt a téma.
3. nem csak szarul csinálták, hanem az egész egy szar volt. Ennyit tudnak, új adókat kitalálni.
4. 2-t találtam.

monddazigazatmar 2015.07.12. 00:04:27

@sanyix: 1. Mégcsak nem is a szerelmem. És amint valaki mond értelmesebbet, vagy egy jobb programot akkor arra fogok szavazni. Sajnos annyira hülyék vagytok, hogy nem tudtok egy épkézláb alternatívát sem mondani semmire, csak azt, hogy ez így nem jó, orbán ellopta.
Volt időtök, lófaszt nem csináltatok. Most ellenzékből sem képes a baloldal semmi konstruktívat mondani.
2. Nem, nem mondta. De lehet, hogy tévedek, linkeld be a videót, ahol Orbán azt mondja, hogy vissza kell állítani a halálbüntetést. Olyat mondott, hogy beszélni kéne róla.
3. Így van. Új adókat találnak ki. Fogyasztás alapú adókat, miközben a jövedelem alapú adókat csökkentik. Ezt már 2010-ben is mondták, és ezzel teljesen egyetértek egyébként.
A kommunikáció csődje volt az internetadó, nem hiszem, hogy havi 700 Ft előfizetést ne bírt volna ki, akiknek van okostelefonja.
4. Mi a második? Az internetadó tényleg Fletó által kitaposott ösvényen ment. Mi a második?

sanyix 2015.07.12. 11:15:33

@monddazigazatmar: 1. Én mindig mondok értelemesebbet (nem nehéz, hiszen a szerelmed agyatlanul csinál mindent). Sajnos annyira hülyék vagytok, hogy azt hiszitek, hogy ha nem értek egyet a viktorotokkal, már "ballib" vagyok, pedig sajnos nem ilyen egyszerű.
2. később ja azt mondta hogy beszélni kell róla, ez volt az enyhítés egyik fázisa.
3. a baleseti adó mióta fogyasztási adó pl? És miért emelik a fogyasztási adókat összességben jobban mint amennyire a jövedelemadót csökkentik? És a legalizált intézményesített korrupció is egy fajta adó, mert az átlagember fizeti meg/marad le az EU támogatásból épülendő dolgokról.
4. Mondtam már, a halálbüntetéses téma a második.

bekerült 2015.07.12. 18:01:12

@monddazigazatmar:

Nehéz az ilyen értetlen faszfejekkel vitázni, de megpróbálom !

Én nem azt írtam, hogy A "fidesz" nem engedte a reformokat végrehajtani, ha tetszene emlékezni.
Ha nem, akkor olvasd újra az egészet !

Azt írtam, hogy az MSZP prominenseivel összefogva+ még a koalíciós partner !

Az idő pedig őt igazolja !
Mert amit nem hagytak neki akkor megtenni, azt most szép lassan lenyomják a torkunkon egy kis szajréval együtt !

Úgy, hogy ne pofázz te sehonnan, mert még olvasni se tudsz !

A vizitdíj bevezetése után megszűnt az ok nélküli orvoshoz szaladgálás és végre pénzhez jutottak a háziorvosok főleg, hogy tudják fizetni az alkalmazottaikat, mert ez az egész összeg náluk maradt !
Látszik, hogy úgy állsz le vitázni, hogy fingod sincs az egészről, csak szajkózod azt amit Orbánéktól hallottál !

A skizofrénről valószínűleg hallottál már Orbánnal kapcsolatban, tudniillik ezért nyalja a száját, a sok gyógyszer miatt, állandóan.

Ezt akarod most másra tolni, hogy tudjál mondani valamit.

Hogy ki kit utál jobban, azt nem tudhatom, de, hogy én azokat rühelem a legjobban, akik mindenféle tudás nélkül hablatyolnak marhaságokról
miközben gőzük nincs az egészhez, az biztos !

Elég süket is lehetsz, ha nem hallottad még Orbánt Gyurcsányról beszélni, de ettől függetlenül tényleg szereti, ha csak kinyilatkoztatni kell és a személyeskedéseket meghagyja a pulikutyáinak és az ilyen barmoknak, mint ti is vagytok !

Igen !
El akarok minden ilyen vadbarmot küldeni a fenébe !
Unom már, hogy mindenben csak okoskodni akartok, tenni meg semmit !
El tudom képzelni, hogy milyen munkaadó vagy.
Gondolom még a közeledből is menekülnek az emberek, nem , hogy együtt dolgoznának veled !

Tudod mit ?
Rittyentsétek ti össze magatokat, ha majd vége lesz az EU-s támogatásoknak és jön a fekete leves. Addig is egyétek amit kifőztetek a sok hülye dumával.
Amikor meg tenni kéne akkor meg úgy jártok, mint a gorög Ciprasz, aki most már mindenbe beleegyezne, csak segítsék őket !
Ide vezetett a nagy EU-s ellenesség !
Ti is így fogtok járni !

Nem csak pofázni kell tudni és nem csak bámulni kell, hanem látni is !
.

Potyka Kálmán 2015.07.14. 20:44:53

@Balt: írtad érdekel mit írnék én a cikkről. Elküldtem bölcsészmérnöknek, aki arra kért, hogy írjak a bléogjába és ő klrakta. Ide: mszptemeto.blog.hu/2015/07/14/egyes_politikusok_illuzioirol

Balt 2015.07.15. 09:05:09

@Scagnetti: Valószínűleg. Azt hiszem, elég sok mindenben egyetértettünk idáig is, noha elismerem, én (még) nem vagyok teljességgel kiábrándult. :)

Balt 2015.07.15. 09:08:43

@Kéne egy nick...: Egyelőre töretlen a dezintegráció a "bal"oldalon.

Balt 2015.07.15. 09:14:04

@baldoc: A másiknak elege lett a hazudozásból.

Pontosítanék: "A másiknak azt hazudta, hogy elege lett a hazudozásból."

NekemNemEzKell 2015.07.26. 21:22:10

@daito: Te tényleg ennyire buta vagy, vagy fizetnek érte, hogy ennyi ostobaságot hordj össze. Felteszem, alapvetően magad sem hiszed el azokat a hülyeségeket, amiket összehordasz!

bekerült 2016.05.20. 17:58:32

Ökör ez a blogíró !

Arra nem gondol, hogy ha Gyurcsány nem lenne, akkor lenne más ellenségkép !

Ilyen például a baloldal !
Akit ugye agyagba kell döngölni és tűzzel vassal ki kell írtani.
No meg Soros György !

Folytassam ?

Azt, hogy Gyurcsányoznak, azzal csak két legyet akarnak ütni egy csapásra.
Egyrészt, ugye magát Gyurcsányt és a pártját, másrészt a baloldalt is ütni akarják.

Ha Gyurcsányt kivonjuk, akkor maradna a baloldal.
Illetve Gyurcsány akkor is maradna, mint hivatkozási alap a múltból.
Antal Józsefre is szoktak hivatkozni, így Gyurcsányra is hivatkozhatnak bármikor.

A Gyurcsány esetében tehát semmit nem oldana meg a visszavonulása, legfeljebb válasz nélkül maradhatna a sok rákent szar és mocsok !

Mert ebben igen csak nagymesterek Orbánék a blogíróval együtt !
süti beállítások módosítása