B1 blogcsalád



Mi loptuk el, majd mi ki is vizsgáljuk

2015. június 08. - nickgrabowszki

Az a baj ezekkel a brüsszeliekkel, hogy nem tudják, hol a határ. Hogy nem tisztelnek minket. Pedig tavaly is háromszor nyertünk választást. Hát, komolyan, ki érti ezt?!

Most például idejönnének mindenféle vizsgálatokra, hiába mondtuk nekik, hogy ne jöjjenek, megoldjuk majd mink, magunk. Még oda is kellett küldenünk egy embert, valami Berke nevűt, hogy megmondja nekik, ide aztán ne jöjjenek.

„Magyarország szerint a szubszidiaritás uniós elvének értelmében minél kevésbé központosított módon, tagállami szinten kell folytatni a nyomozásokat az EU pénzügyi érdekeit sértő bűncselekmények ügyében.”

Ezt nagyon szépen megmondta az a Berke nevű, a Barna, akiről ugyan még itt a Századvégnél se hallottunk, de majd odatelefonálok a kormányba, meg a Fideszhez, hátha ott már hallottak róla. (Most mondják, hogy ne telefonáljak oda, mert mi vagyunk a kormány is, meg a Fidesz is; pedig de jó lett volna, ha megpróbálhatom fölolvasni azt a szép hosszú titulusát.)

orban-polt.jpg

De azért olyan szépen megmondta ez a Berke, hogy szubszidiaritás. Erről ugyan nem tudunk semmit, de az MTI szerint azt jelenti, hogy az EU-s pénzekkel való visszaélések ügyében nemzeti szinten célszerű eljárni. Nem kéne ennyire nyíltan fogalmazni, (majd odaszólunk az MTI-nek, kizárt, hogy ők ne mi legyünk), de azért igazuk van.

Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyar ügyészek munkáját, és tiszteletben kell tartanod az állami korrupció kultúráját.

Hát nem ez a lényeg? Megoldjuk majd mi magunk. Mert célszerűség. Meg nemzeti szuverenitás. F-ü-g-g-e-t-l-e-n-s-é-g.

Mert ezeket a dolgokat csak az értheti meg, aki belülről ismeri őket. Egy kívülálló csak idejönne okoskodni, és fölöslegesen kavarná a szart. Biztosan nem is tisztelné a magyarokat.

Brüsszelben egyszerűen nem értik a politika természetét, pedig ezerszer megírtuk.

Ti adjátok a dellát, mi meg ellopjuk. Mit kell még ezen vizsgálgatni?

Ez van, ez az ára, hogy még itt vagyunk. Ha nem fizettek, olyan gyorsan csatoljuk az országot Moszkvához, hogy a Vonának kettőt se lesz ideje fordulni. Vagy Kazahsztánhoz. Vagy Azerbajdzsánhoz. Vagy Egyiptomhoz. Aki többet csenget. Az a lényeg, hogy mi nyerjük a legtöbbet.

Szóval a Peti majd kivizsgálja, nem lesz itt semmi látnivaló. És ne gyertek azzal, hogy nem is független az ügyészség. A Viktor is megmondta

"a fékek és ellensúlyok rendszere amerikai találmány, amit Európa intellektuális renyhesége miatt elfogadott".

Magyar lopott, magyar vizsgál, megoldjuk házon belül. Az meg pláne a legjobb, ha ugyanaz vizsgál, mint aki lopott, mert akkor igazán alaposan tisztában lehet minden körülménnyelNekünk van Péterünk, mi vagyunk megválasztva, mi lopjuk el a dellát. Mit kell ezen vizsgálgatni, mi nem világos itt?

Mert ott, Brüsszelben intellektuálisan renyhék vagytok, azért nem értitek. Pedig szuverenitás. Meg mi is volt az a másik? Ja, szubszidiaritás. Ja, az. Ide aztán nem jöttök vizsgálgatni.

Nem lenne célszerű.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr557527076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trackers 2015.06.09. 13:06:18

Fel tudnád sorolni, hogy mely EU-s országok azok, ahol a büntetőügyekben nem az adott ország ügyészsége vádol, és folytat le eljárásokat gyanusítottakkal szemben ?

Azt értem hogy utálod a Fideszt, és nem bízol a kormányban.
Nos én az MSZP-ben se bíztam, különösen 2006 tájékán, mikor a rendőrséget is bevetették.

De ettől még nem tud más vizsgálódni, vádat emelni, és nyomozni, mint az adott EU-s tagország hivatalos állami szervei !

Avagy mire gondoltál ? Vizsgálódjon Gyurcsány cége ? Vagy a romániai ügyészség ?

sas70 2015.06.09. 13:46:57

@Trackers: Kicsit talán tudatlan vagy és szándékosan ferdítesz. Inkább olvass utána, az európai ügyészségről szóló terveknek! Aztán talán megérted, hogy Orbán miért nem akarja.

Trackers 2015.06.09. 13:59:42

@sas70:

inforadio.hu/hir/belfold/hir-731332
Magyar koncepció segítheti az Európai Ügyész Hivatalának felállítását
A V4-ek - Csehország, Lengyelország, Magyarország, Szlovákia - legfőbb ügyészei május 15-én zárult lengyelországi találkozójukon reflektáltak az EPPO létrehozásának jelen helyzetére, és kijelentették, hogy elkötelezettek az EU pénzügyi érdekeinek hatékony védelme mellett. Mindazonáltal megállapították, hogy az EPPO-rendelettervezet jelenlegi szövege olyan hibákat tartalmaz, amelyek nem tennék lehetővé a feladatok hatékony ellátását.

Ezért közös nyilatkozatban hívták fel a figyelmet egyrészt a legfontosabb megoldandó problémákra, másrészt kiemelték, hogy a Polt Péter magyar legfőbb ügyész által 2014 októberében prezentált, "hálózati modellben" működő EPPO koncepciójának egyes elemei valós megoldást kínálhatnak a felmerült hibákra.

Az úgynevezett hálózati modellnek szakmailag az a fő erőssége, hogy közvetlen, gyors, ugyanakkor minden információt maga mögött tudó nyomozást tesz lehetővé, amelynek esetében mindazok az előnyök megvannak, amelyek nemzeti és nemzetközi szinten biztosíthatók, ugyanakkor egyensúly is van a kettő között. Ráadásul Polt Péter legfőbb ügyész alternatív javaslata az áfabűncselekményeket is az Európai Ügyészség hatáskörébe utalná, ezzel jelentős hangsúlyt adva a felállítani kívánt szervezetnek - írták a közleményben.

A visegrádi együttműködésben részt vevő országok legfőbb ügyészei 2012 óta minden évben találkoznak, hogy az ügyészségeket érintő aktuális kérdésekről tanácskozzanak. 2012-ben Szlovákia, 2013-ban Csehország, 2014-ben Magyarország volt a helyszín, az idén májusban pedig Lengyelország rendezte a találkozót Gdanskban, illetve a szomszédos Sopotban.

Rudi Kató 2015.06.09. 14:49:15

Végre egy kis őszinteség a cikk szerzőjétől és bandájától, hogy ők rabolták ki az országot és juttattatták gyarmati sorba!

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.06.09. 15:49:41

@Rudi Kató: Vicces, amikor a puncinyalató palotapincsi elmondja, hogy a gazdinéni milyen konzervatív értékeket képvisel a szexualitásban, míg azok a ferdült szomszédok miket nem átállanak művelni az ágyban.
Félre értés ne essék, ebben a történetben te vagy a kiskutyus.

bgp 2015.06.09. 16:08:48

@Trackers: Nem lenne gond a magyar ügyészséggel sem, ha pl. Gyurcsányt kellene vizsgálniuk. A baj ott van, hogy a Polt a Viktor csókosa.

31/48 2015.06.09. 16:40:14

@sas70: mert az európai ügyészség soha nem lenne korrupt. Az EU-ban sehol nincs korrupció, visszaélés, lobbitevékenység.

Az a büdös nagy igazság, hogy még hiába számoljuk fel önmagunkat, semmi nem lesz jobb. Ha mi magunknak nem tudunk élhető, normális, tisztességes országot teremteni, más pedig nem fog. Nagyon ritka a sikeres gyarmat és különleges viszonyok kellenek hozzá.

Komolyan azt gondoljátok, hogy ha szemét a kormány, szemét az ellenzék, akkor majd a nagy EU kivizsgálja és helyreteszi az országot? Ugyan már.

anyadmajma 2015.06.09. 17:01:13

@bgp: Na, ebben tévedsz, évekig vizsgálták ezek a senkiházi hazaáruló bolsevik gecik a gyurcsányt, csak annyira balfaszok, hogy még gyanúsítani se tudták semmivel. egyszerűen szánalmas dilettánsok gyülekezet. A fideszbe két dolog számít: a párttagkönyved sorszáma, és hogy semmit, de semmit se értsél ahhoz, amit csinálni akarsz.

sanyix 2015.06.09. 17:20:28

@31/48: tudod nagyobb szervezeteket kicsit nehezebb korrumpálni (túl sokba kerül, és nagyobb a lebukás veszélye is), na meg egy korrupt EU ügyészségre pár száz millió ember felfigyelne, ellenben a magyar ügyészségre, amit 8 millió birka "felügyel" aki csak a tv előtt háborog, és valamivel több mint 1 millió hozzád hasonló fütyisz, és korrupciómosdató éjsötét fanatikus szajkózza hogy nem is korrupt...

@anyadmajma: "vizsgálták" persze, papíron, csinálták a cirkuszt a népnek. Képzeletbeli telefonbeszélgetés "-Szevasz Ferikém, sajnáljuk, de annyira ellened hergeltük a népet, hogy úgy kell tennünk mintha vizsgálnánk. Te szokás szerint tagadj mindent, játszd el hogy megsértődtél, és nehogy elkotyogj valamit az ügyeinkből, mert akkor mi is kiteregetünk egyet s mást. -Ok Viktorkám, de próbáljátok meg úgy intézni, hogy felfüggesztett se legyen belőle, tudod ahogy mi is csináltuk régebben."

cardiobascuralis 2015.06.09. 17:58:20

@Rudi Kató:
Gondolod, hogy a cikk szerzője Orbán Viktorral egy bandába tartozik?

cardiobascuralis 2015.06.09. 18:01:04

@31/48:
Lehet, hogy az lenne.
Poltról és bandájáról viszont biztosan tudjuk, hogy az.
Nem mindegy.

@anyadmajma:
Szerintem a párttagkönyv sorszáma mellékes. Lásd Szíjj, Ártó Péter.

cardiobascuralis 2015.06.09. 18:03:41

@sanyix:
Nemrég beszélgettem egy nagyon vezető helyen ülő emberrel.
Állítólag együtt szállította Orbánt és Gyurcsányt valami fogadásra.
Állítólag kurva jól elvoltak egymással.

anyadmajma 2015.06.09. 18:23:00

@cardiobascuralis: állítólag mikor voltak ezek egy fogadáson egyszerre?

@sanyix: Amúgy meg szerintem tévedsz. Szerintem ha valamit találtak, akkor a gyurcsány benyúlt a zsebébe, elővett egy másik papírt, és közölte, hogy akkor ő meg ezt fogja nyilvánosságra hozni. Szépen papírt cseréltek, mindketten eltépték, és ment az élet tovább.

dont be such a jew 2015.06.09. 19:31:50

Akkora agyatlan butaság h reagálni sem érdemes rá.

csak egy néző 2015.06.09. 20:23:59

youtu.be/RTZJmaJO4GQ

youtu.be/8N63K0VzsNk

Fidesz, kdnp trollok, lazítsatok egy kicsit.

cardiobascuralis 2015.06.09. 20:36:07

@anyadmajma:
Állítólag tavaly.

Papírt cserélni meg eltépni 2015-ben? Amikor már egy könyvtárat (képekkel együtt) tárolhatsz egy 2 négyzetmilliméteres memóriában?

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.09. 21:00:20

@cardiobascuralis: Mit vártál, elkezdenek anyázni v. bunyózni?

cardiobascuralis 2015.06.10. 03:11:01

@Tiszteltetem Brüsszelet:
Mondjuk azt, hogy eleve nem utaznak együtt.

Rudi Kató 2015.06.10. 08:25:13

@cardiobascuralis:
Igen! Mindegyik az mszmp édes gyereke ahogy a cikk szerzője is!

sas70 2015.06.10. 11:47:37

@31/48: Egy szóval nem mondtam, hogy az EU-ban ne lenne korrupció. Csak az nem mindegy, hogy egy pártkatona dönt arról, hogy vizsgálnak vagy nem, esetleg egy állami alkalmazott kivizsgálja egy hétvége alatt a saját ügyét, vagy egy több országot magában foglaló szervezet alkalmazottja vizsgálja ki azt az ügyet, aminek a résztvevőivel semmilyen alárendelt, függőségi kapcsolatban nincs. Minél szélesebbek és kiterjedtebbek a vizsgálatok, minél több kézen mennek át, annál kisebb a valószínűsége a hibának és az elkenésnek is.
Persze a megoldás nyilván az, hogy a függetlennek mondott szervezetek valóban azok és objektív vizsgálatokat folytatnak le, nem olyanokat, amelyekben előre megírják már az ítéletet is.

Abban meg teljesen egyetértünk, hogy nem messziről kell várni a messiást, hanem magunknak kell rendbe tenni az ügyeinket.
süti beállítások módosítása