B1 blogcsalád



A rendőrség már csak az ellenzéki aktivisták megfigyelésére alkalmas

2015. június 07. - Csák Gergely

nemzeti_konzultacio.jpg

Forrás: Index / MTI

Az egyik déli határvárosunk közrendőre mesélte nekem nemrég (igen, ott, ahol sokan lépnek át a zöld határon a menekültek): a rendőrautókban a hónap felénél kifogy a benzin és nem tankolják meg őket, mert nincs rá keret. A hónap második felében üres tankkal állnak a rendőrség udvarán. 

Könnyedén belátható, hogy a kormány, ha valóban tenni akarna a menekültek ellen, és ez akkora probléma lenne, mondjuk adhatna pénzt a rendőrautókba, benzinre, ahelyett, hogy gyűlöletkampányt folytat a menekültek ellen. 

De nézzünk meg két másik esetet. 

Hajnalban arra ébredtünk, hogy pakolják ki a szomszédot. Talán fél kettő lehetett. Markos emberek cipekeltek bútorokat a lépcsőházban, a ház előtt teherautóra pakoltak, teherautóról pakoltak. Amikor felhívtuk, a rendőrség válasza egyszerű volt:

amíg nem lövik át az ajtónkat, nem tudnak mit csinálni;

az egész kerületben két (kettő darab) rendőrautójuk van, mindkettő gyilkosságnál helyszínel. 

Amikor egy csavarhúzóval betörtek hozzánk, felfeszítették az ablakot. A betörőnek megcsúszhatott a keze, mert nagy vérnyom  maradt az ablakpárkányon; de a lábnyoma is ott maradt a padlón. A helyszínelők öt (igen, öt, azaz: 5) órával a bejelentés után megjelentek, két flegma, nyúzott rendőr körülnézett, széttárták a kezüket, szöszmötöltek a papírokkal, majd közölték: ne sok jóra számítsunk, ezek nem lesznek meg. (Nem is lettek.)

Mutogattuk nekik a vérnyomot, a lábnyomot, nem érdekelte őket. Nem vártunk volna semmi olyasmit, mint a CSI-ban: csak azt, hogy komolyan vegyék az eltűnt laptopot és azt a pár családi ékszert, ami otthon volt.

Egy hónap múlva azonban kaptunk egy papírt a rendőrségtől, hogy a nyomozást lezárták és nem találták meg az elkövetőket. Valószínűleg nem is nagyon keresték. 

Mindkét esetben az volt a végtelenül sokkoló, hogy rádöbbentett bennünket:

a rendőrség teljesen tehetetlen, ha egy hétköznapi bűnesettel találkozik.

Gondolhatunk a múltkori perkupai esetre is, amiből a 444 készített zseniális cikket: a rendőröket úgy küldik le a Blaha aluljáróba, hogy bilincselni alig tanulnak meg; ha pedig többen támadják meg őket, menekülésre fogják. Ha a fegyverüket kellene használni, még rájuk verik a balhét.

Arra azért jók, hogy félig magatehetetlen és fagyott hajléktalanokat igazoltassanak a mínuszban, Tarlós Pityu perverz örömére. 

Rendőrállamról beszélni tehát aligha lehet: ahhoz kiképzett, jól felszerelt, megfizetett, motivált rendőrségre lenne szükség. (Kivéve persze a TEK-et, akik gyakorlatilag Orbán magánhadserege.) Magyarországon pedig a rendőrség - mint közszolgálat - alig működik, a feladatát szinte képtelen ellátni; kizárólag arra jó, hogy megfigyeljék vele, hogy a kormány uszító, gyűlöletkeltő plakátjait rongálják-e az ellenzéki aktivisták.

Ilyenkor arra a laptopra gondolok, amit elvittek a lakásból, amin rajta volt minden személyes adatom, képek, dokumentumok, minden. Nem is keresték.

  • Viszont a Royal Wedding után képesek voltak milliókért egy telefont kerestetni, felvonult az egész hazai nyomozati munka krémje, Totó kutyussal, DNS-vizsgálattal, mindennel együtt.
  • A rendőrséget valamiért nem érdekli Mészáros Lőrinc vagyonosodása sem, vagy az ötödik kerületi ingatlanpanama (de, bocsánat, az ötödik feljelentés és fél év után az ügy kirobbanása után az ügyészség hajlandó volt elrendelni a nyomozást, ez is vicces, ahogy az egész működik).

Ezek csak azok az esetek, amik elsőre az eszembe jutottak. Kis kereséssel kijönne még ezer másik. 

Mindenesetre nagyon szurkolunk, hogy a plakátrongálós esetben kapcarongynak használt rendőrségnek sikerüljön elfognia a közveszélyes plakátrongáló bűnözőket, és sújtson le rájuk a törvény legnagyobb szigorával. 

UPDATE: arról hallott már, hogy Rogán szomszédja nyomja az óriásplakátokat? 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr317524630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trackers 2015.06.08. 09:22:37

A ballibek eszköztára kifogyhatatlan.

2006-ban pl megmutatták, hogy demokraták hogyan küldenek beazonjosíthatatlan rendőrüket, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel ellenzéki tüntetőkre, úgy hogy demokratikus elkötelezettségükön csorba ne essen.
Persze ezt csak ők tudják, hisz más helyeken ezt diktatúraként aposztrofálják-

Most éppen azt mutatják meg, hogyan kell nekünk nem tetsző plakátokat leszaggatni.
Persze ha azt gondoljuk ez egy nemes hagyomány kezdete, akkor tévedünk.
Ha az MSZP 23 millió románozós plakájait szaggatta volna le valaki, az bizony náci csőcselék lett volna.

Rob67 2015.06.08. 09:39:34

@Trackers: Mondjuk nehany dolog errol eszembe jut.
1. a bekes tuntetok akikrol oly plasztikusan beszelsz, azok voltak akik kiraboltak a szekhazat es molotozvozva barrikadokat emeltek ugye? Csak mert emlekszem a gyerekeimet letiltottam arrol hogy kimenjenek. Gondoltam ra hogy a haverjaidat kivegeznem, de hat olyan bekesek voltak...
2. Az is eszembe jut amikor egy partvezer a torvenyt megszegve kordont bontott. A bontas okes a tepes mar kiveri a biztositekot?
Akkor azt mondtatok: a jogos felhaborodas oka volt mindaz. Hat ez is az.
Ellenzekben ugy viselkedtetek mint a legutolso csocselek. Az emlitett ballibek azota sem gyujtogattak, nem latok molotovot, barrikadokat. Letepet plakatokat igen. Talan nem azonos kategoria.

Ma Baker 2015.06.08. 09:57:37

Nevetséges, amikor a ballib oldal a határon túli magyarok állampolgárságának megvétózása után néhány évvel mezítlábas négerek és arabok betelepítése mellett próbál érvelni. Azazhogy nem nevetséges, inkább nettó hazaárulás így a kettő együtt.

átlátó 2015.06.08. 09:58:40

A rendőr is csak ember és olyan, mint az ország hintaló megélhetési politikusai..."Csak dolgozni ne kéne"
www.youtube.com/watch?v=JNo0Mq1Zrys
Továbbá: bár időm nagyobb részét külországi fővárosban töltöm és látom, hogy műkszenek praktikusabban - baj itt is van a kannibál, vagyis ösztönlény szinten mozgó élőlényekkel és most nem a cigányokra gondolok elsősorban, - ettől még egészen nyugodtan ki fogják majd írni, hogy a ki idejön, az a törvényeinket és a kultúránkat tartsa tiszteletben. Ezt egyébként minden befogadó ország jogosan kérheti, aztán akár követelheti is. Az integrálódás érdekében, az identitás ettől még megmaradhat...khm, khm...
Még továbbá...@Rob67: Tesó, csak kérdezem...te ott voltál? Vagy másnap esetleg? Amikor nem a székházat raboltam? Gyere el onnan a buszmegállóból, ahol vársz valamire, de nem történik ott veled semmi.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 10:17:00

Kicsit uncsi így 10*ez a téma.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 10:20:16

Megy a verseny a libsi pártok között a norvég pénzért+soros apanázsért.

Csodálkozom is hogy nem Feri most a főtroll, úgy látszik az együtt akar az új SZDSZ lenni.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 10:34:54

A rendőrség Magyarországon sose volt a helyzet magaslatán.
Mindig politikai irányítás alatt állt. Bezzeg 2006-ban beszéltem olyan vidékről felvezényelt rohamrendőrrel, aki örült a túlórapénznek meg a balhénak, hogy embereket verhet, lőhet... Azok voltak a szép idők, Gergényi meg Gyurcsányi fizetett rendesen, volt sörétes lőszer dögivel, lehetett könnygázazni, szemet kilőni, emberek hátán, veséjén ugrálni kis csoportban.

Ez a plakátrongálókat elkapó rendőrség ugyanazokból az IQ negatív arcokból áll.

Nekik azt mondják ezt tegyék, ezt teszik.

Megjegyzem a plakáttépkedésért, meg hogy előre bejelentették, mégis mire számítottak a fiatal szélsőbalosok?

nu pagagyí 2015.06.08. 10:40:10

@Ma Baker: A "ballib oldal" befogadta volna a külhoni magyar menekülteket is, ti börtönbe zárnátok őket.

nu pagagyí 2015.06.08. 10:43:27

@Tiszteltetem Brüsszelet: Ezt nem lehet megunni. A lepukkantott rendőrséget a szólásszabadság ellen vetik be. Fő feladatuk az uszító tartalmú fideszes plakátok őrzése lett.

Túrós (törölt) 2015.06.08. 10:51:48

Tényleg le kéne már szállni erről, ez most nem ér ennyi rugózást

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 10:57:28

@nu pagagyí: ezt mondjuk nem annyira sikerült megetetni a 98%ban a Fideszre szavazó külhoni magyarokkal

lezsír (törölt) 2015.06.08. 11:01:58

A baloldali plakátrongálóknak nem az volt a feladata, célja, hogy lebukjanak és így nyilvánosságot kapjon az ügyük? Akkor mire fel a picsogás, hogy a rendőr bevitte őket? A bírságot majd kifizeti a pártjuk. Volt olyan brigád, akik maguk videózták le magukat, majd bementek a rendőrségre és feljelentették magukat.
Meg előre bejelentette a párt, hogy meg fogják rongálnibezeket a plakátokat... Mégis akkor mit vártak? Valójában úgy imádkoznak egy rendőri pofonért az aktivisták, hogy médiacirkusz legyen végre belőle.

@Rob67: "Az emlitett ballibek azota sem gyujtogattak, nem latok molotovot, barrikadokat. Letepet plakatokat igen. Talan nem azonos kategoria."

Igazad van, a norvég és amerikai finanszírozók nem az erőszakért fizetnek.
egyébként pár tucat görbe hátú, sápkóros belpesti bőcsésszel nem is nagyon lehet ugrálni, barikádozni
Az egész ballib oldalon Gyurcsányból nézem ki, hogy odaáll és fejbeb@sz egy ellenfelet, rendőrt
meg még talán pár ex-kommer, antifasiszta munkásőr múltú öregnek még fel tud szökni a vérnyomása egy Orbán kép láttán, de a fiatal balosok csak che guevara pólóban meg fekete keretes hipszter szemüvegben tudnak az ájfónjukon kommunikálni a norvég megbízókkal, meg performanszokat szervezni nagyon gendertudatosan.

Ebből nem lesz tömegbázis.

A fidesz ha mélyrepülésben van is 10%-ot ver a baloldali összefogásra.
Közben meg felkészül kormányzásra a kilúgozott, átvedlett, megszelidült Dzsobbik.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 11:09:11

@nu pagagyí: én ellene voltam a külhoniak kettős állampolgárságának anno, de most a "menekültek" beözönlése ellen is vagyok
Ugyanakkor vegyük már észre, hogy különbség van legális és illegális migránsok között. Hatalmas különbség.

Ma, amikor egy khurva kutyafuttató, kerékpártároló, játszótércse épülhet hatástanulmányok nélkül (ilyen hatástanulmányokat milliókért készítenek el haverok, rokonok), akkor egy Európa jövőjét évszázadokra meghatározó népvándorlás kezelésére, hatásaira senki se szán figyelmet?
fogadjuk be őket! Persze, aztán ha nem jön be a multikulti (ami Merkel szerint is megbukott), akkor hogy csináljuk vissza a dolgot? Sehogy
Ázsia rohamosan fejlődik, de mégse oda mennek a migránsok! Hanem a szociâlis ellátásokat osztogató nyugat-európai országokba. Vicc az egész

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 11:20:35

A tvtelenul működő szélsőséges partokat, mint amilyen az együtt, jog államokban betiltják, oszt jónapot.

Persze kellenek bohócok is a politikába, az is igaz.

2015.06.08. 11:26:38

@Trackers: Legalább most tartanád a pofádat!

Killary Fucking Clingon 2015.06.08. 11:34:16

Akkor most mindenki mindent rongálhat mert a balos köcsögök úgy tartják helyesnek.. Rendben, várjuk a következő választási kampányt, és a balos liberális plakátokat, megnézzük tudnak e olyan ütemben nyomtatni és ragasztani amilyen ütemben majd az én fizetett alkalmazottaim letépik, festik, rongálják majd a drága pénzen vett plakátjaikat. Már alig várom, kíváncsi leszek hogy mennyire tartják majd etikusnak és európainak azt ami velük történik majd.

bojlergyulabá (törölt) 2015.06.08. 11:47:25

@Ma Baker: úgyúgy

bojlergyulabá (törölt) 2015.06.08. 11:52:27

@Shabby Bear: majd egy egy kupac szabadság téri dologtalan csürhét ültetnek minden plakát alá, hogy őrizzék

bojlergyulabá (törölt) 2015.06.08. 11:54:08

@Rob67: "Az emlitett ballibek azota sem gyujtogattak, nem latok molotovot, barrikadokat."
Csak emlékművet rongáltak, az bocsánatos, nemde?

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 12:12:52

@Rob67: ballibnek nincsenek.

A Fidesz ellenzéke jobbos. Vagy liberális jobb, vagy nemzeti radikális.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:26:24

Nektek az a bajotok, hogy Orbán nem lövette ki a szemeteket plakátszaggatás közben.

Bár lehet, hogy Szigetvári inkább annak örült volna, ha egy tonfával kényeztetik seggbe.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:35:42

@Ma Baker:

"Nevetséges, amikor a ballib oldal a határon túli magyarok állampolgárságának megvétózása után néhány évvel mezítlábas négerek és arabok betelepítése mellett próbál érvelni. "

Ez teljesen racionális viselkedés tőlük.

1. A judeo-baloldal ELLENE van mindenféle nemzeti megerősödésnek. Az állampolgárság megadása az elcsatolt területeken élő magyar kisebbségnek a magyar nemzetet erősíti.

2. A judeo-baloldal támogat mindent, ami ELŐSEGÍTI a nemzeti öntudat gyengítését, és a globális szintű gyökértelen "multikulti" csürhe - régebben proletár internacionalizmus volt a neve - kinevelését. A különböző kultúrákból származó népek összevegyítése ezt a törekvést segíti.

Trackers 2015.06.08. 13:01:58

Na ja..
A ballibeknek nagyon kellene néhány kirakatba kitett áldozat.

Ezért van az egész hecc kampány.

Mert lássuk be, ez a diktátorozás egyre röhejesebb, így hogy a ballib uralja a médiát, és mindenki azt csinál amit csak akar minden tüntetésen, retorzió nélkül.

Mindez szemben a 2006-os beazonosíthatatlan rendőrök rohamaival, liberális demokraták után szabadon.

Killary Fucking Clingon 2015.06.08. 13:48:20

@Trackers: A helyzet az hogy én szétrúgnám a seggüket kb 2 perc alatt és közben nagy ívben leszarom Brüsszelt. Párizs? Lázadás? Sarkozy? Kihajtanám a rendőrséget és üssétek őket ahol éritek. Ennyi. Hidd el nem lenne olyan sok értelmetlen tüntetés. De azon is el kellene gondolkodni hogy rendőri biztosítás nélkül nem lehet tüntetni, annak meg ára van.Mondjuk 200 millió.. Kezdjék gyűjteni a pénzt.. Teljesen demokratikus dolog. A befolyt pénzt pedig a budapesti hajléktalan központokra kell költeni. Így a liberálisok valóban támogatnának valami értelmeset is :)

paragrafus 2015.06.08. 13:51:39

@Trackers:
1. A 23 millió románozásnak nem volt plakátja.
2. Alkotmánybírósági határozat van arról, hogy a rendőrnek mikor és milyen öltözéken kell azonosítót hordani. A tömegoszlatáskor viselt gyakorlóöltözéken - lévén akkor a rendőrök nem önállóan, hanem csapaterőben lépnek fel - nem kell azonosító.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 14:24:07

@paragrafus: hat a bírósági határozatok 2006rol ezt kissé másképp láttak.

nu pagagyí 2015.06.08. 14:52:14

@lezsír: Nem kell osztogatni. Magyarnak se.

nu pagagyí 2015.06.08. 14:56:46

@Trackers: Ti tényleg nem tudjátok uralni a médiát, még a közmédia kisajátításával, a közpénzek pártsajtóba irányításával, a független média maradékának zaklatásával sem, mert kutya sem olvas benneteket. Jellemző, hogy te is itt baszod a rezet a hülyeségeiddel.

nu pagagyí 2015.06.08. 15:03:57

@lezsír: Azt senki sem mondja, hogy a kormány ne végezze el a dolgát, például a menekültek köréből a terroristák kiszűrését. Úgy tűnik ehhez nem fűlik a foga a népvezér úrnak, mert nem lehet rajta politikailag nyerészkedni. Inkább uszítana egy keveset.

shred 2015.06.08. 15:13:04

A rendőrség hozzáállása a valódi bűnüldözéshez kormánytól függetlenül nulla.
1. sztori, még az MSZP-kormány idejéből: cimborám a sörözőből kilépve azt látja, hogy egy hajléktalan éppen fűrészeli a bringája zárószerkezetét. Rendes polgárként nem rúgja fejbe, hanem rendőrt hív, és tényleg minimális erővel visszatartja az illetőt. A az ügyeletes mondta, hogy fogalma nincs, mikor ér oda a CSI részleg, mert egész Pest megyében egy mobil egységük van, ami címről-címre ballag hajnalig, nyilván egy vérontás elsőbbséget élvez.
2: ez már Pintér mostani ciklusából: párom földszinti erkélyéről a társasház kerítésének kivágásával bejutva, szintén elvitték a bicajt (a kutya ugatott veszettül, de a lány szerencsére nem mert kimenni, én meg pont távol voltam). Feljelentés, majd egy hónap múlva határozat a nyomozás lezárásáról, amit a feljelentés utáni első munkanapon kelteztek.

Terézágyú 2015.06.08. 15:13:37

Ezt a lezsírt még a jobbegyenes blogon is leoltották, mint agyhalott fityeszest... :))))))

GQ 2015.06.08. 15:24:28

@Trackers: Te, nem az a toplák viktor kezdett pl kordont bontani?!

Pop40 2015.06.08. 16:04:45

@Nicktolvaj:

"Nektek az a bajotok, hogy Orbán nem lövette ki a szemeteket plakátszaggatás közben"

Nektek esetleg kilövette valaki a szemeteket plakátragasztás közben, elvtárs?

És most vakon irkálod a hülyeségeidet?

Pop40 2015.06.08. 16:07:06

"Amikor felhívtuk, a rendőrség válasza egyszerű volt:
amíg nem lövik át az ajtónkat, nem tudnak mit csinálni;"

Elbasztátok.
Azt kellett volna mondani, hogy lopakodó ellenzéki aktivistákat láttatok, akik megrohamozták a házatok előtt álló kúrmányplakátokat.

2 perc múlva a fél rendőrőrs ott nyüzsgött volna.

paragrafus 2015.06.08. 16:14:37

@Tiszteltetem Brüsszelet: Amit jobbára szinte minden esetben ugyanaz a bíró mondott ki. Meg is kapta érte a jutalmát: alkotmánybíró lett.

Pop40 2015.06.08. 16:21:32

@lezsír:

"meg hogy előre bejelentették, mégis mire számítottak a fiatal szélsőbalosok?"

Ez mekkora fals duma már.

Ha általánosságban bejelentem, hogy le fogok szedni egy plakátot, akkor minden egyes plakát mellé kiáll a zsaru őrizni?

Ezzel az erővel miért nem a kocsik mellé állnak ki? Tudható, hogy autólopások rendszeresen történnek.
Miért nem állnak ki a fakabátok akkor az összes, utcán parkoló kocsi mellé?

Segítek, pajtás: Amire te utalsz, úgy lett volna életszerű, ha az Együtt azt jelenti be, hogy "június 7-én este 11-kor leszaggatjuk a Bp, xy utca z szám alatti plakátot."

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 16:24:43

@Pop40: mindegy, a lényeg h a ballib szépen fogyatkozik.

Pop40 2015.06.08. 16:40:56

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Igen, az utóbbi év épp arról szólt, hogy mennyire fogyatkozik a ballib.
Zseniálisan észrevetted. :-DDD

Pop40 2015.06.08. 16:54:35

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"ezt mondjuk nem annyira sikerült megetetni a 98%ban a Fideszre szavazó külhoni magyarokkal"

Jó, hogy elismered, hogy ezek szerint akkor a ballibnek igaza volt, mikor azt mondta, hogy a fidesz csak saját céljai érdekében akar olyanoknak szavazati jogot adni, akik amúgy soha nem éltek itt.

Pop40 2015.06.08. 16:56:16

@lezsír:

"A fidesz ha mélyrepülésben van is 10%-ot ver a baloldali összefogásra."

Kár, hogy a vágyálmaidat mostanság a tények nem nagyon támasztják alá, elvtárs. :-D

Pop40 2015.06.08. 16:58:03

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"A tvtelenul működő szélsőséges partokat, mint amilyen az együtt, jog államokban betiltják, oszt jónapot."

Miért is működik törvénytelenül az Együtt, kedves elvtárs?

Azért, mert te azt mondod?

Vagy azért, mert ők nem lopnak el százmilliárdokat, mint a kedvenc tolvaj fideszkéd?

paragrafus 2015.06.08. 16:58:04

@Tiszteltetem Brüsszelet: Miben hazudtam szerinted és miért?
(Egyébként nem szokásom)

paragrafus 2015.06.08. 17:00:03

@Tiszteltetem Brüsszelet: Miben hazudtam szerinted és miért?
(Ugyanis nem szokásom) Érveket légy oly kedves....

Pop40 2015.06.08. 17:02:56

@Shabby Bear:

" A helyzet az hogy én szétrúgnám a seggüket kb 2 perc alatt és közben nagy ívben leszarom Brüsszelt. Párizs? Lázadás? Sarkozy? Kihajtanám a rendőrséget és üssétek őket ahol éritek. "

Teljesen igazad van, elvtárs. A gonosz plakáttépkedőkkel így kell bánni.
Csak a gyújtogató, fosztogató, tv-székházat porig romboló csürhéteket kell pátyolgatni.

Gondolom, te az a vén fideszes fasz vagy, aki sósavazni akart a pártgyűlés után 1-2 éve.
Csak tarkón ne basszon valaki, ahogy megérdemelnéd.
süti beállítások módosítása