B1 blogcsalád



A kormány szegi meg elsőként a lex-CEU-t, beismerve a totális vereséget

2017. július 14. - ashwood

szijjarto-peter.jpgA hadoválás és a handabanda teljes arzenálját felvonultatta a magyar kormány a CEU elleni hadjáratában - de végül kénytelen volt meghátrálni. Fideszeshez méltóan, Szijjártó Péter igyekszik győzelemként kommunikálni a vereséget - de az attól még vereség.

Az MTI, mint ahogy az jó szócsőhöz illik, büszkén adta hírül péntek délután: "Szijjártó Péter megállapodást írt alá a McDaniel College további budapesti működéséről." Néhány sorral arrébb, kevésbé feltűnő módon, de azt is elárulták: Maryland állammal kötött paktumot Szijjártó. Aki persze gyorsan elmondta a kötelezőt: meg lehet itt állapodni, ha valaki akar. Ez a valaki jelen esetben a magyar állam volt - amely a CEU kapcsán már messze nem ilyen konstruktív.

De lépjünk eggyel hátrébb. A lex-CEU elfogadásakor még olyan indoklásokat hallhattunk a törvény kapcsán, hogy: mindenkinek be kell tartania a törvényeket, a magyar egyetemeket versenyhátrány éri a CEU működése miatt, stb… Legutóbb Lázár János gyengült bele egy őszinte pillanatába, amikor elismerte: "Itt mi békében megvoltunk egymás mellett CEU – Fidesz-kormány az elmúlt években, a változás ebben akkor állt be, amikor Soros György egy programot hirdetett arra nézve, hogy Európa határait meg kell nyitni, és évente egymillió bevándorlót kell Európába behívni." Vagyis minden eddigi indok csak kamu volt, itt is egészen konkrétan a Fidesz Soros-ellenes agybaja húzódik meg.

Oké, ezt eddig is tudtuk, de legalább Lázárnak könnyebb, hogy végre kimondta.

Hogy még véletlenül se jöhessen össze a szeptemberi határidőre a megállapodás a CEU kapcsán, a kormány a törvénybe is belevéste, hogy szövetségi államok területén működő egyetemek esetében a szövetségi kormánnyal kell megállapodni az iskolákról. Ez praktikusan kizárólag az USA-ra vonatkozik, ott viszont érdekes helyzetet teremtett: ugyanis a szövetségi kormánynak nincs hatásköre az államokban működő felsőoktatási intézményekkel kapcsolatban. Legalábbis ez olvasható ki az amerikai alkotmányból. De nem a magyar kormány szerint.

Akár még szórakoztató is lehetett volna e vita az USA kormánya és a magyar között az amerikai jogállamiságról - már ha nem emberi sorsokkal szórakoztak volna. Emlékezetes: az Egyesült Államok minden létező eszközzel igyekezett megértetni Orbánékkal, hogy bármennyire is vágynak egy baráti kézfogásra Trumptól, ez így nem fog össze jönni. A rendelkezésre álló hat hónapból hármat már le is tudott Budapest, mire egyáltalán meghallották, hogy New York állammal kellene beszédbe elegyedni.

És láss csodát: rögtön nem olyan fontos a törvény szigorú betűje, ha nem a CEU-ról van szó. Nem kell ide szövetségi kormányzati bólintás, Szijjártónak azon mód megfelelt az ügyben egyébként kizárólagos illetékességgel rendelkező Maryland állam is. Persze nem a CEU-ról van szó - sőt, még azt is Sorosék orra alá próbálta a külügyér dörgölni, hogy lám, meg lehet velük állapodni könnyedén.

A nagy CEU-hiszti végeredménye:

– kötelezettségszegési eljárás Magyarország ellen,

– Orbán nem találkozhat Trumppal,

– és saját törvényük megszegése, amikor szövetségi állammal kötnek megállapodást.

Háromszor mentek házhoz a pofonért, mindhármat megkapták.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr10012664005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymand 2017.07.14. 20:18:24

A Lex Soros-egyetemet, nem kőne Lex-CEU nak aposztrofálni.
Jó?

miért 2017.07.14. 23:56:25

Minden hiába! Sok egybites idióta soha ne veszi észre, hogy becsapják és kihasználják őket!

Toportyán Zsóti 2017.07.15. 06:42:52

Putin répával a farában nem fogadják gcsuti pocakmutyit amerikában,már reszketnek mit dob ki nekik választás előtt az fbi.

morpho 2017.07.15. 11:40:20

Terelésnek kiváló volt a CEU kamubalhé. Meg fognak (fű alatt) valamikor augusztusban állapodni, nem kommunikálják majd, aztán gyorsan elfelejtik az egészet. Ez a választási kampány része. Egyébként csak marginálisan kérdezném, hogy a faszba függ össze a CEU és Soros György "terve"?? Ha valaki elképzelés szintjén menekülteket akar befogadni, akkor bezárjuk az általa támogatott egyetemet???? Miért? Ha kórházat üzemeltetne, azt is kinyírnák? Mi a fasz köze van a kettőnek egymáshoz? Ha egy gyártulajdonos elmondja a senkire sem kötelező véleményét a migrációról, akkor bezárják a gyárát??? Miért???

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.15. 11:58:34

Soros György generszakos egyeteme a keresztények fogyását akarja előidézni, hogy helyette olcsó migráncs munkaerőt hozhasson és ezzel növelje a nemzetközi finánc- és karvalytőke profitját.

morpho 2017.07.15. 12:24:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És közben kiszívja Magyarországból a csodaszarvas vérét! A gazember!

morph on deer 2017.07.15. 12:32:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ja.
Mert Gazsi biztos qrva drágán gereblyéz Bivalybaxnád Külsőn, így aztán 'kő a zócssóbb" munkaerő...
Ezt ennél már aligha lehet logikusabban megindokolni, igazuk lehet.. :)D

sinus67 2017.07.15. 13:22:44

Röhögném, ha Horvátország 4-5 év múlva meghozná a lex-Osijek törvényt, majd teleplakátolná az országot: "Ne hagyjuk, hogy Mészáros nevessen a végén!" :))))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.15. 13:39:30

@morph on deer: Gazsi fideszes, hiszen közmunkát kapott. Helyette sokkal jobb a liberális iszlamista a tőkepénzeseknek.

werecke 2017.07.15. 14:04:36

Vb megnyitó hogy tetszett elvtársak ?

Netuddki. 2017.07.15. 14:57:19

@werecke: Milyen végbél megnyitó?

morpho 2017.07.15. 15:26:55

@werecke: A Városi Borkostoló megnyitója a szokásos magas színvonalon kékfrankos-merlot-pinot noir kombóval ment le! Egyébként nem tudom, hogy került ez ide, pláne, hogy a poszt a CEU baszogatásáról és a baszogatás látványos bedőléséről szól...
Tényleg, lecsót szereted?

Paul Summers 2017.07.15. 15:28:45

Leszophat az összes liberált-aberrált genny.

I-Work 2017.07.15. 15:35:59

@ashwood:
A CEU-n nem sokat segít, hogy hány pofonért ment házhoz a kormány. Ebben a kérdésben, ha akarnak nyernek, majd elmagyarázzák ki és miért nem akart megállapodni.
Én nem gyújtanék örömtüzeket.

I-Work 2017.07.15. 15:36:56

@Paul Summers:
...esetleg, ha megmosod, de úgy sem gondolom, hogy erre lenne igény.

I-Work 2017.07.15. 15:39:32

@werecke:
Langyos volt és hosszú, leszámítva az ostobán előadott beszédeket és a gagyi tolmácsolást, -rendben volt. Persze, percenként 20 millióért, az jó nagy lopás.

I-Work 2017.07.15. 15:41:44

@morpho:
Ezt kérdezzed meg az idióta fidesz ideológusoktól...
Egyébként igen, ha Soros kórházat működtetne, ott biztosan csak migránsokat látnának el tömegesen ingyen, a fidesz szerint.

morpho 2017.07.15. 15:45:24

@I-Work: Majd jönnek, aztán elmondják maguktól. Alig várom!

Janossz 2017.07.15. 16:02:44

@werecke: A Flatley-huszárok voltak a legjobbak, stílusosan zöldben.
A statisztavonuláson a zászlókkal sajnos bealudtam, úgy Koreánal...

morph on deer 2017.07.15. 16:06:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Gazsi fideszes..."
Látod, erre nem is gondoltam! Lám, kiderült, hogy rohadtul tájékozatlan vagyok...

Gacsaj Pisti 2017.07.15. 16:20:36

Ki ez a buta blogíró? Pontosabban blogfirkász!
Kisköcsög, magas ez neked mint bivalynak a repülés!
A CEU az EU szemében is szálka, mert lopja az EU támogatásokat és EU-n kívüli tanárokat és diákokat finanszíroznak belőle, ráadásul munkavállalási engedélyt sem kell kérniük.

Ezen kívül, Orbéék célja az is volt, hogy a tamáskodó EU politikusok és az egész világ előtt nyilvánvalóvá tegyék, hogy igenis létezik egy Soros hálózat, egy olyan civil banda, amelyik kormányokat akar megbuktatni és Európát tönkre akarja tenni a migránsokkal.

A CEU ellenes törvényre adott vészreakció, az, hogy rövid idő alatt, ÖSSZEHANGOLTAN kezdtek el tiltakozni, önmagukat leplezték le az egész világ előtt.

Orbán tökéletesen politizál!

Pop40 2017.07.15. 16:44:27

Bizony, szép is az, mikor a fidesz (most épp Lézer) egy elegáns mozdulattal nyakon szarja a saját szellemi fogyatékos embereit, akik hónapok óta mantrázzák, hogy a fideszes söpredék egyetembezáratós ámokfutása még véletlenül sem a CEU ellen irányul, á, dehogy.

Aztán kiáll Lézer, és egy mondatban lerendezi, hogy dehogynem.

A fidesz seggét nyaló ostoba csürhe pedig döbbenten áll, vakargatja a hülye fejét, és töpreng, hogy "akkor mi most fölöslegesen hazudoztunk hónapokon át?" :D

morpho 2017.07.15. 16:44:47

@Gacsaj Pisti: Ezért szólalt fel egy halom EU szervezet, valamint kormányzat az EU ból a törvény ellen és ezért indított az EB eljárást Magyarország ellen a civiltörvény miatt. Eddig azt hallottam a narancskullancsoktól, hogy az EP Soros zsebében van. Erre most kiderül, hogy az EU is Soros ellen harcol, de ezt még nem vettem észre. Sőt azon ment a hepaj, hogy az EB elnöke fogadta Sorost Brüsszelben. Ideje rendetvágni a narancsbrigádban! Hogy is van ez?

Tom66 2017.07.15. 16:49:04

@Gacsaj Pisti: Ma már mindenki beismeri, hogy van Soros hálózat, a fél EP-t is ő finanszírozza.

Pop40 2017.07.15. 16:52:10

@Gacsaj Pisti:

Bolsikám, eddig az a lemez ment, hogy a maffiád csak az átláthatóságra törekszik. (Muhahahaha :D)
Várd meg Habony újabb leiratát, mert amit itt kínodban összeizzadtál, ezt még annál is jobban kiröhögi mindenki, mint amit eddig hazudoztatok. :D

Mondjuk ezek tényleg ütnek:

"A CEU az EU szemében is szálka, mert lopja az EU támogatásokat"

Tényleg van egy ilyen banda, csak összekeverted a CEU-t a fideszes söpredékkel.

"A CEU ellenes törvényre adott vészreakció, az, hogy rövid idő alatt, ÖSSZEHANGOLTAN kezdtek el tiltakozni,"

Igen, ha a világ komplett tudósgárdája, Nobel-díjasok, egyetemek egyként tiltakoznak egy nívós egyetem bezáratása ellen, az biztos azért van, mert mindet Soros fizeti. :D muhahahaha :D :D

Amekkora ostoba fasz vagy, te tényleg genetikusan arra születtél, hogy a saját maffiád is a szádba szarjon.

Tom66 2017.07.15. 16:53:20

@morpho: Tisztában vagy vele, hogy hány eljárás folyik a tagok ellen, Magyarország a középmezőnyben található. Nagyjából mindenki leszarja az eljárásokat.

morpho 2017.07.15. 16:56:39

@Tom66: Aha. Mindenki beismeri. Sőt Soros tegnap azt is beismerte, hogy eredetileg nő volt (Soros Györgyi) és Orbánnak azért adott ösztöndíjat a hálózata, mert Sorost dugta éppen!

Pop40 2017.07.15. 16:56:58

@morpho:

Te még logikát keresel a fideszes majmok hazudozásaiban? :D

A Soros zsebében lévő EP harcol a Soros zsebében lévő CEU ellen. ;)

Csak a mocskos vajdájuk nincs Soros zsebében, akinek a maffiája ma sehol nem lenne, ha Soros anno nem támogatja.

Ha Vitya tényleg mélyütést akarna bevinni Sorosnak, elég lenne azzal kampányolnia, hogy "Gondoljátok csak el, mekkora szemét lehet ez a Soros, ha még hozzám hasonló alakokat is támogatott"? :D :D :D

Tom66 2017.07.15. 16:58:24

@Pop40: Szorítkozzunk a tényekre, komplett tudósgárdáról, szó nincs.

morpho 2017.07.15. 17:00:34

@Tom66: A többiek hogy kerülnek ide? Állatkertben voltál már ma? Időjárás rendben?
Az eljárásokat senki nem szarja le, csak kihúzzák amig lehet. Aztán viszakoznak. Mint Orbán a médiatörvénynél. Lemaradtál?
Egyébként mit akartál írni? Te tudod?

Pop40 2017.07.15. 17:02:51

@Tom66:

Valóban, elvtárs?
Felsoroljam, kik álltak ki a CEU mellett eddig?

Mellesleg a maffiád mellett ki is állt ki?
Mert nekem senki sem rémlik. A saját értelmiségüket is beleértve, már ha egy ilyen maffia esetében, mint a fidesz, lehet értelmiségről beszélni.

Dobj nyugodtan egy listát, várom!

morpho 2017.07.15. 17:02:55

@Pop40: Logikát??? Narancskullancsokban??? Ugyan! Sőt, pont arra hívom fel a figyelmet, hogy logika sincs benne. (Azon túl, hogy hazudoznak is)

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2017.07.15. 17:05:41

"A nagy CEU-hiszti végeredménye:"

Mar megint megszoptak a libbantak, mert kiderult, hogy a magyar kormany mindenfele felhajtas nelkul barmilyen orszag barmelyik egyetemevel siman megallapodik.
CSAK ES KIZAROLAG A SOROS KAMU EGYETEME BASZAKODIK !!!!!!!!

Sir Galahad 2017.07.15. 17:22:54

Néhányszor már leírtam, hogy a Soros-egyetemmel kapcsolatos összes történés nettó figyelemelterelés, műbalhé. Ezt a célját az ügy elérte. Most majd szép csendben aláírnak valamit, és kész. Egyébként honnan tudja a szerző, hogy Maryland szövetségi kormányzati bólintás nélkül állapodott meg a magyar kormánnyal?

Pop40 2017.07.15. 17:23:41

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI:

Persze, bolsi. Persze. :-)

Az meg nyilván csak kamu egyetem lehet, amire a magadfajta 2 általánost végzett, alkesz hülye rámondja, mi? :D

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/ki_nem_talalna_hogy_melyik_a_legjobb_magyar_egyetem.642089.html

Kifejezetten élvezném, ahogy az élet pofozza a hazaáruló csürhédet, ha nem épp az oktatást tennétek tönkre.

Tom66 2017.07.15. 17:32:39

@Pop40: Az elvtársozást elhagyhatod, mert ez a megszólítás a balliberális oldalt illeti, tudnillik a mai napig is a Kádári köldökzsinóron lógtok. Az ideológia is azonos - idegen érdekeket kiszolgálni és a nemzeti öntudatot elfojtani. Mellesleg várom a komplett listát

Pop40 2017.07.15. 17:44:38

@Tom66:

Öreg, ezt a dumát birkameneten add elő, lehet, hogy az ottani túlképzett Bözsi nénik beveszik, én nem fogom.

A fideszmaffia az, ahol a vezér ki se látszik a ruszkik seggéből, ahol a vezér dumáit meg se lehet különböztetni Kádárétól (adjak forrást rá?) ahol a vajda éjjel-nappal az imperialista, hanyatló Nyugat alkonyáról győzködi a retardált híveit, ahol imádnak államosítgatni, és ahol több a komcsi, mint bármely más pártban összesen, nem véletlen, hogy azóta se nyilvánosak az ügynökakták.

A fideszes söpredéknél nagyobb komcsi Európában nincs, nem véletlen, hogy olyan jól megértik egymást mostanság a Thürmer-féle munkáspárttal.

Kezdjük azzal a listával, ahol te felsorolod azokat, akik a fideszes csürhe álláspontját támogatják.
Mégiscsak az a kisebb munka. :D :D

Pop40 2017.07.15. 17:49:29

@Tom66:

Amúgy ja, pl egy Momentum huszonéves, világlátott fiataljai kádári köldökzsinóron lógnak, igaz, nem is éltek még Kádár alatt.

Bezzeg ez a csürhe, ez nem lóg kádári köldökzsinóron:

Kövér László – MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke

Járai Zsigmond – MSZMP-tag

Matolcsy György – MSZMP-tag

Martonyi János – MSZMP-tag

Pintér Sándor – MSZMP-titkár

Schmitt Pál – az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban

Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag

Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Fónagy János – MSZMP-tag

Vonza András – MSZMP-tag

Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag

Boros Imre – MSZMP-titkár

Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag

Harrach Péter – MSZMP-tag

Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár

Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag

Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár

Boross Péter – MSZMP-tag

Balogh Gyula – MSZMP-tag

A Kommunista Ifjúsági Szövetség (KISZ) tisztségviselői voltak:

Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár

Varga Mihály – KISZ-titkár

Rogán Antal – KISZ-titkár

Deutsch Tamás – KISZ-titkár

Muhahahaha :D

élveteg 2017.07.15. 18:03:00

"Hogy még véletlenül se jöhessen össze a szeptemberi határidőre a megállapodás a CEU kapcsán, a kormány a törvénybe is belevéste, hogy szövetségi államok területén működő egyetemek esetében a szövetségi kormánnyal kell megállapodni az iskolákról. Ez praktikusan kizárólag az USA-ra vonatkozik, ott viszont érdekes helyzetet teremtett: ugyanis a szövetségi kormánynak nincs hatásköre az államokban működő felsőoktatási intézményekkel kapcsolatban."

És ha éppen nincs hatásköre akkor mi zárja azt ki hogy azzal állapodjon meg akinek viszont hatásköre van Semmi Már azon kívül hogy amerika egyik szövetségi államában sem működik a CEU-nak semmiféle anyaegyeteme

morpho 2017.07.15. 18:11:13

@Tom66: Kádári köldökzsinóron a fidesz szavazótábora lóg, de egy az egyben. Próbálkozz amúgy nyugodtan.

morpho 2017.07.15. 18:13:26

@Sir Galahad: Aha terelés volt. Naná! Közpénzből milliárdokért! Szigorúan az ország érdekében... Dejó! Ugye milyen kurva jó!?

morpho 2017.07.15. 18:16:49

@élveteg: "amerika egyik szövetségi államában sem működik a CEU-nak semmiféle anyaegyeteme" Ezt honnan tudod és mióta?

élveteg 2017.07.15. 18:20:26

@morpho:

Mutasd a honlapját ? Kik az oktatói? Hol a campusa ? Milyen szakokon folyik az oktatás?

Én ehliszem hogy működik ha megmutatod ezeket ?

morpho 2017.07.15. 18:27:55

@élveteg: Én nem mondtam, hogy működik Amerikában. Azt kérdeztem, hogy honnan tudod és mióta? Szövegértés?

Tom66 2017.07.15. 18:30:53

@Pop40: @morpho: Elég nehéz úgy vitatkozni, hogy nem ismered a magyar történelmet, úgyhogy ezt a komcsizást inkább felejtsd el. Továbbá, úgy sem egyszerű, hogy nem szorítkozol a tényekre és folyamatosan csúsztatsz, hasonlóan az Indexhez és társaihoz. Ügynökaktázol, ruszkizol, de közben fogalmad sincs miről beszélsz, csak mint a papagáj hajtogatod a betanult kliséket. Amenyiben nem változtattok a stíluson, 2018-ban ismét bezsebeltek egy kétharmadot. A listád pedig nem újdonság (bár ismét egyoldalú), mert illene tudnod, hogy a rendszerváltás előtt egypártrendszer volt, ebből kifolyólag mindenki aki párt tag volt, kizárólag MSZMP tag lehetett. Végezetül, tanulmányozd a Momentum tagok felmenőit, találsz pár gyöngyszemet.

morpho 2017.07.15. 18:36:41

Szerintem ezt nekem nem címezted. Ha mégis, akkor ezzel nem cáfolod, hogy Kádár népe szavaz a fideszre. Legalább ebben egyetértünk. Egyébként csak egy jó tanács: Ha egyszerre két embert szólítasz meg, tedd többesszámba a hsz-t, mer így nem van értelem neki! Szívesen, máskor is!

élveteg 2017.07.15. 18:39:16

@morpho:

Amióta napirenden van ez az ügy és bárhol olvashattál részletesen az ügyről

"Az egyetem ugyanis sajátos módon kettős identitással működik: az USA-ban akkreditált, de ott oktatást nem folytató Central European Universityből (CEU) és a Budapesten fizikailag is létező Közép-európai Egyetemből áll."

index.hu/belfold/2017/03/29/ceu_kozep-europai_egyetem_soros_gyorgy_felsooktatas_palkovics_laszlo_kulfoldi_egyetemek/

Figyelj "de ott oktatást nem folytató"

morpho 2017.07.15. 19:58:47

@élveteg: Eddig ez miért nem zavart? Csak fél éve zavar, amióta napirenden van az ügy? A kormányt miért nem zavarta eddig? Valami változott az oktatásban? Itt valami nem stimmel!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.07.15. 20:02:42

Szinte fájóan szánalmas egy ilyen erőlködő poszt a "totális vereség"-ről. Főleg egy ilyen jelentéktelen dologra alapozva. Kevesebb diadalmaskodás elfogadhatóbb lehetne.

Ha a kormány sikeréről ír valaki, az nyilvánvalóan megrendelt cikk. Ha az Országgyűlés és a kormány totális vereségéről ír valaki, az egész biztosan nem megrendelt cikk? Ezt vajon garantálja nekünk valami?

Pop40 2017.07.15. 20:22:19

@Tom66:

Ennyi fölös rizsát egy kommentbe nem lehet könnyű belezsúfolni.

Kettőnk közül nem én nem ismerem a magyar történelmet.
De cáfolj meg nyugodtan. Nincs a vajda nyakig Putyin valagában? Nyilvánosak már az ügynökakták, csak nekem nem tűnt fel?

Nem érdekelnek a Momentumosok FELMENŐI. Nem vagyok én fideszes komcsi, hogy a felmenőit nézegessem valakinek. A fideszes maffiózóknak nem a felmenői voltak kisz-, mszmp-, meg az isten tudja, milyen kollaboránsok, hanem ők maguk.

Csak nem hozod a listát, kik támogatják a fideszes maffia CEU elleni ámokfutását.
Ennyire azért nem hosszú. Kb 0 másodperc megírni. :D

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.15. 20:23:52

@élveteg: "de ott oktatást nem folytató"

Igen, ont ez a lényege a dolognak. Az USA-ban van akkreditálva, tehát az ott érvényes feltételeket kielégíti, de a megfelelő képzést Budapesten végzi, mégis amerikai diplomát adhat ki az akkreditáció miatt.

Ti narancskullancsiok miért akarjátok, hogy egy egyetem Budapestről Amerikába költözzön?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.15. 20:25:36

@Androsz: "Ha a kormány sikeréről ír valaki, az nyilvánvalóan megrendelt cikk. "

Mivel nincsenek sikerei, csak megrendelt lehet. Vagy szerinted siker, hogy Románia szintjére süllyedtünk?

Pop40 2017.07.15. 20:26:40

@Androsz:

Nyugodtan felsorolhatod te is a fideszes maffia CEU elleni ámokfutásának olyan sikeres eseményeit, ami kimaradt a posztból.
Nosza, ne fogd vissza magad.

Igen, normális emberek diadalmaskodnak olyankor, mikor egy magyarellenes, hazaáruló bolsevik maffiakúrmány be akarja záratni az ország egyik legnívósabb egyetemét, pusztán mert a köztörvényes bűnöző miniszterelnöknek böki a csőrét, hogy fényesre nyalta Trump valagát, az meg még találkozni se hajlandó vele.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.15. 20:28:06

@Tom66: "tanulmányozd a Momentum tagok felmenőit, találsz pár gyöngyszemet. "

A csúti apja egy komcsi, mégis saját jogán geci.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.15. 20:31:06

@Sir Galahad: "a Soros-egyetemmel kapcsolatos összes történés nettó figyelemelterelés, műbalhé"

Így van. Az egészet csak azért csinálja a csúti geci, hogy fogadja végre Trump, és leszophassa.

incognito ergo sum 2017.07.15. 21:23:41

De a ceut azért bezáratják mosmá csakazértis. Mert kell a ráadás pofon.

morpho 2017.07.15. 21:40:34

@Androsz: "Főleg egy ilyen jelentéktelen dologra alapozva." Egyetértünk, tényleg jelentéktelen. Na ehhez képest másról sem szól az egyébként kurva hangos fideszpropaganda, mint erről a jelentéktelen dologról. Összefoglalva, ha Orbán erre alapozza a politikáját, akkor ezen múlik a haza sorsa (Sorosa:), de ha Orbán pofára esik és leállítja az egészet, akkor jelentéktelen és különben is nincs itt semmi látnivaló, mindenki kussoljon! Na ez a fidesz taktikája régóta, ezt tudjuk. De te miért ismételgeted itt szó szerint a fideszpropagandát?
Milyen sikerekre gondolsz amúgy? Svájci színvonalú az egészségügy, ez igaz,meg az oktatás is, de a nyugdíjrendszer még nem tökéletes. Szerintem olyan 98% körüli lehet. Nagyjából.

Naki vagyok kerdojel 2017.07.15. 22:40:52

@morpho: szerintem ne fektess túl sok energiát logika keresésébe, lehetetlen küldetés.
Az egész arról szól, hogy Soros. Ha a CEU-t nem Soros alapította volna, akkor minden maradt volna a régiben.

morpho 2017.07.15. 23:00:53

@Naki vagyok kerdojel: Ezt én is tudom. Csak akkor a kormányzat ne hazudozzon, főleg, hogy kiderült.

tiszafa 2017.07.15. 23:17:54

A szokásos balhibbant hazudozás.
A kormány már rég tudomásulvette, hogy az USA esetében nem a központi kormány a tárgyalófél.
Régóta New York állammal tárgyal.
Az egész lényegtelen.
A törvény lényege: EU-n kívüli államban bejegyzett egyetem Magyarországon csak a külföldi államban illetékes hatóságoknak a Magyarországgal megkötött egyezménye alapján működhet. A többi ballibsi mellébeszélés.
Akik munka nélkül éltek eddig, azoknak nem tetszik, hogy a ballibek nem uralják az
egész oktatást ,ezért megy a süketelés.
A CEU nem működhet Prágában, onnan már kiutálták.
A német törvények szerint Németországban sem működhetne.
Akkor miért megy a süket duma.
A kötelezettségszegési eljárás a szolgáltatások szabad áramlása "alapján"
megy.
Itt csak az nem stimmel, hoyg az USA nem EU tag.
Junckernek Soros a haverja, akárcsak Magyar Bálintnak volt, ezt próbálják kihasználni.

morpho 2017.07.15. 23:34:45

@tiszafa: Szórakoztató faszságok halmazát sikerült idetolni, gratulálok!

Ha ez hazudozás, akkor miről tárgyalt Szijjártó Maryland állammal? Csak azért, mert a hatályos magyar törvény szerint kizárólag az Egyesült államokkal tárgyalhatna. Tehát megszegte a törvényt! Te nem ezt rakod össze? Valamit csak egyféleképpen szabad, de én máshogy csinálom, akkor az tilos ugye?
Most mi a faszt akarsz megmagyarázni buta narancskullancs?! Ezzel csak a posztot támasztod alá! Idejöttetek kimosni a szarból Orbánékat, de az a helyzet, hogy annyira szarosak már, hogy aki mosni akarja őket, az is szaros lesz! A prágai törvényeket meg nézzük átfogóan, ne csak egyet mazsolázz ki! Csehországban például sokkal liberálisabb a marihuana fogyasztást szabályozó törvény, sőt! Sőt a cseheknél nem korlátozták az AB jogkörét, nem írtak egypárti alkotmányt és nem tolnak permanens gyűlöletpropagandát! De ez így neked nem illik a képbe, úgyhogy gyorsan kérj eligazítást!

Rónarider 2017.07.16. 05:20:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"liberális iszlamista"

ezt gondolja át még egyszer kend!

Stenonis 2017.07.16. 05:47:38

@Paul Summers:
Ejnye!

Homoszexuális vágyálmokat ilyen nagy közönség előtt nyilvánosságra hozni...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.16. 08:55:11

@Rónarider: Mit? A libsik támogatják az iszlamista migráncsokat, tehát azok liberális iszlamisták, akiket egy zsidó támogat, akinek zsebében van az EU hogy szétverje Európát.
Hol itt az ellentmondás?
Ez ugyanúgy tény mint hogy lecsökkent az államadósságunk 19330 milliárdról 25800 milliárdra.

mandras 2017.07.16. 09:08:30

@élveteg: Magyarázza már egyszer nekem valamelyik szerencsétlen fideszhülye, hogy miért probléma az, hogy a CEU nem folytat Amerikában képzést? Azért, mert a nagy vezér azt mondta? Miért nem probléma ugyanez a párizsi, a kairói, a dubai, a blagojevgrádi és még egy tucat más amerikai egyetem esetében? Mert ott nem ilyen kártékony kormány működik, vagy van más ok is?

zolia 2017.07.16. 15:19:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nyugtass meg, ugye te a valóságban nem vagy ennyire hülye?

zolia 2017.07.16. 15:25:35

@tiszafa: "A kormány már rég tudomásul vette"... Hát elég sokáig tartott nekik. "Régóta New York állammal tárgyal." Annyira azért nem régóta. Konkrétan nagyságrenddel több időbe tellett neki felfogni, kivel is kellene tárgyalni, mint amennyi idő az érdemi tárgyalások megkezdése óta eltelt. De persze ez mind lényegtelen, nyilván.

tizennégy4 2017.07.20. 19:51:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: haha ez nagoyn jó kis szöveg volt, magam sem írhattam volna költőibben :-)

Nem lehet hogy az egész CEU botrány arról szólt, hogy ezzel akarta orbán kikényszeríteni hogy trump találkozzon vele ? Pedig nem fog.
süti beállítások módosítása