B1 blogcsalád



Botka már megelőzi Orbánt

2017. április 30. - nickgrabowszki

Miközben a mainstream nyilvánosságot a jogállam maradékainak felszámolása köti le, mint a CEU-ügy és a civilek megbélyegzése, ezek egyáltalán nem befolyásolták a pártpreferenciákat.bor_1.jpg

Hatni látszik viszont az MSZP fő alatti kampánya Botkával. A szocialista miniszterelnök-jelölt támogatottsága a Vasárnapi Hírekben megjelent Publicus-mérés szerint már megelőzi Orbánét, aki a múlt hónaphoz képest 2 százalékot esett.

Szintén emelkedett Vona Gábor támogatottsága, miközben Gyurcsány stabilan az utolsó.

Érdemes felfigyelni rá, hogy január óra a miniszterelnök 7 százalékpontot zuhant, azaz

Orbán Viktor 3 hónap alatt félmillió szavazó bizalmát veszítette el.
pub3.png

A pártok között továbbra is vezet a Fidesz. A 24 százalékos támogatottság azt jelenti, valamivel kevesebben szavaznának rá kétmilliónál.

A két nagy ellenzéki párt, az MSZP és a Jobbik támogatottsága együtt már meghaladja a Fideszét.

pub1.pngAz ellenzéké összesen pedig jelentős mértékben, 10 százalékponttal múlja felül a kormánypártokét.

Ráadásul a Fidesszel szemben az ellenzéknek még vannak tartalékai a bizonytalanok között is. Ez abból következik, hogy abban a körben a Publicus szerint Botka jelentősen vezet Orbán előtt.

Említésre méltó még, ahogy a Publicus fogalmaz,

a Momentum kannibalizálta

a kisebb ellenzéki pártokat: az Együtt, a Párbeszéd (Liberálisok, Bokrosék, etc.) se érik el mérhetőségi küszöböt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9412469039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISIS nevű CIA projekt 2017.04.30. 14:10:12

Publicus...
Szorosz- pénzzel kitömött propagandaintézet

Janossz 2017.05.01. 10:23:01

@ISIS nevű CIA projekt: Oda se neki!
Olvass Századvég elemzéseket, ott Orbán már biztos 106 %-on áll.

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 10:30:54

Mièrt adja össze a blogíró a jobbik ès az mszp tàmogatottsàgàt??

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 10:58:16

Hát igen, hibahatáron belül, 1 évvel a választások előtt nem nagy reszkír bedobni ezt. Viszont a Závecz research áprilisi mérései szerint a kormányzópártok népszerűsége nagyjából megegyezik a 2014-essel..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 11:00:10

@Sexual Harassment Panda: Ráadásul az összes megkérdezettel dolgozik szegénykém, amikor a választásokon a pártot választók jelennek meg.

ChemZso 2017.05.01. 11:02:05

Az még érthető, hogy Orbán népszerűsége csökken, de hogy Botkáé mitől nő, azt elég nehéz értelmezni. Vagy mégis sikeres a "fizessenek a gazdagok" kampány?

midnight coder 2017.05.01. 11:09:17

@ChemZso: "Vagy mégis sikeres a "fizessenek a gazdagok" kampány?"

Legalábbis a balfék szavazók derékhadát adó lumpenprolik körében. Kis szerencsével ebből még egy újabb jóléti rendszerváltás programja is összejöhet ami további 20 évvel veti majd vissza az ország gazdaságát. És utána nagyon fognak csodálkozni a libsik, hogy a következő ciklusban pedig nem Orbánt választja majd meg az istenadta nép a bukta után, hanem a Magyar Gárdát.

1ghost 2017.05.01. 11:10:20

Hát igen! És ez még csak az a felmérés, amikor nyilvánosan kell színt vallani az embereknek, képzeljük mi lesz majd itt a választófülke magányában!

A narancsos gengsztereket támogatók nincsenek már 1,5 millióan se! Ahogy a hazug orbán és a 100 milliárdot kaszáló mészáros lőrincz ellenes közhangulat áthat mindent, azzal párhuzamosan a fidesz a tolvaj, korrupt gazemberek alkotta kemény magig olvad, azaz bőven egymillió alá.

Ez van. :) Nem véletlenül néz ki rogán már most úgy, mint egy háromnapos hulla. Nem ússzák meg, sittre vágják őket jövőre a magyarok.

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 11:18:25

@.csentecsa.: jobb 5letem van!
Ha összeadjuk Botka, Voba ès Gyyrcsány népszerűségèt, 44+35+21= 100
Tehàt hármójuk gyermeke 100%-os tàmogatottságú lenne!
A Fidesz abszolut kissebbsègben van, hiszen 2millió szavazó szavazott ràjuk, de a föld llakossàga 7milliàrd, ès 6 milliárd 997,5 ellenük szavazott!

Netuddki. 2017.05.01. 11:18:51

@Sexual Harassment Panda: "Mièrt adja össze a blogíró a jobbik ès az mszp tàmogatottsàgàt??"

Ha véletlenül ez lenne a 2018-as választások végeredménye, és a fidesz elveszítené a többséget a parlamentben, akkor a kedvenc tolvaj vajdád menne a börtönbe. Például...

Netuddki. 2017.05.01. 11:20:40

@Sexual Harassment Panda: Ez most valami negatív IQ-jú, tolvajfideszes poén akart lenni?

Netuddki. 2017.05.01. 11:22:17

@Sexual Harassment Panda: Külöben is, te már fitz vagy, minek vagy ott ha az orbán ruszkiszaros faszát szopkodod tisztára? Belülről bomlasztod az EU-t?

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 11:24:28

@Tibi !: tévedsz, ugyanis ez a teljes népessègre vonatkozik, a vàlasztàsokat meg a biztos pàrtvàlasztók döntik el.
TovàbbTovàbbà ez csak listàs eredmèny, ès egyèni jelöltekre szavazunk.
De nekem negatív az iq-m.
Lol

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 11:25:34

@Tibi !: èn sosem àllítottam h fideszes vagyok, arról van szó hogy amit a blog ír az hülyeség.
Tovàbbi kellemes gyűlölködést

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 11:27:48

18-ban a Fidesz visz megint mindent, mert még a leghülyébb szavazó is tisztában van vele, hogy nincs jobb. Vissza kell csak tekinteni a ballib kormányok teljesítményére, és már nem lehet kérdés.
Annyit esetleg még elképzelhetőnek tartok, hogy a Jobbik ráerősít 1-2%-ot talán.

Janossz 2017.05.01. 11:28:11

@midnight coder: "Legalábbis a balfék szavazók derékhadát adó lumpenprolik körében."
Meg fogsz lepődni, de környezetemben éppen ez a réteg Orbán feltétlen, kritikátlan támogatója. Hiszed, vagy sem. Na meg ott vannak még a lapos sunyi haszonélvezők, de ők nem számottevő tömeg egy választáson. Annyi nyikhajt azért nem sikerült jól tartani a királynak.

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 11:34:19

@Tibi !: ez semmi esetre sem lehet a 2018-as vàlasztàsok vègeredmènye, mert ez a teljes nèpességen belüli aràbnokat mutatja, a vàlasztàsokat meg a biztos pàrtvàlasztók döntik el, kiegèszítve az egyéni körzetek eredményeivel ahol a Fidesz tarolni fog.
De nekem negatív az iq-m.

agarik 2017.05.01. 11:34:36

Egyet nem értek:
Ha a Momentum kannibalizálta a kis pártokat (melyek jórésze amúgy = MSZP), akkor miért kevesebb a %-a mint a "már nem mérhető" "kis pártoknak", és mitől lett a MM mérhető?

PS: más oldalon közölt felmérésben a "kis pártok" 1% körül vannak, vagy ki sem válnak az"egyéb pártok" rubrikából, a MM elérte ott az 5%-ot (ami a mérhetőségi küszöb).

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 11:39:09

@agarik: azèrt mett a publicus a többiektől eltèrően teljesen màs módszerrel mèr.
Nincs külön "biztos pàrtvàlasztók" kategória ami a legközelebb van az "egy most vasàrnap esedékes " szavazàshoz.

Netuddki. 2017.05.01. 11:41:45

@Comte de Gippaud: "18-ban a Fidesz visz megint mindent, mert még a leghülyébb szavazó is tisztában van vele, hogy nincs jobb."

Helyesen: Csak a leghülyébb, elvakult szavazók nincsenek tisztában, hogy a fidesznél nincs jobb. A tolvajfidesz a legrosszabb választás Magyarországon.

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 11:50:31

@Janossz:
"Meg fogsz lepődni, de környezetemben éppen ez a réteg Orbán feltétlen, kritikátlan támogatója."

Tényleg ? Látod tényleg meglepő dolgot mondtál. A választási eredmények az egyéni kerületekben nem ezt mutatják. A panelproli volt mindig is, a szocik bázisa. Meg kell nézni hol voltak mindig erősek. Ezt a szavazókörzetek erőviszonyai gyönyörűen leképezték.
(Angyalföld, Csepel, Miskolc Szeged) Néhány régi bázisát elvesztette ugyan a baloldal, de még mindig erős Pécs pl. a "Bányászváros"
Én az országot járom folyamatosan, és ezzel szinkronban van az én tapasztalatom is.
A panelprolik tipikusan, és eredendően a Szocik bázisa volt, igaz, történt némi átszivárgás a jobb és a szélsőjobb irányába, ill. egy jelentős hányaduk inaktiválódott, egyszerűen nem megy el szavazni.

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 11:54:24

@Tibi !:

"Helyesen: Csak a leghülyébb, elvakult szavazók nincsenek tisztában, hogy a fidesznél nincs jobb. A tolvajfidesz a legrosszabb választás Magyarországon."

Várom a tippedet, ki lenne a jobb opció, persze ésszerű indoklásokkal, és nem ilyen "ezek tönkretették az országot" légbőlkapott baromsággal.

willcox 2017.05.01. 11:55:29

@midnight coder: Igen, mert minden Orbán ellenes szavazó balfék, meg libsi stb. Közben Mészáros 100 milliárddal lett gazdagabb, Rogán és köre is jól elvan és a tűz közelében lévők is elképesztően gazdagodnak. Mezei Bánki Erik miből vett 70 miillió forintért részvényt és miért jó Magyarországnak, ha lesz 100-200 dúsgazdag fideszes, közben meg csúszunk le, Románia, Bulgária mögé?

H?P? 2017.05.01. 12:06:57

Engem nem erdekel Meszaros Lorinc vagyona, ez magan ugy.
De az biztos, hogy nem szavazok olyanokra, akik meg 10 eve is
a tomegbe lovettek, mert csak ugy tudtak hatalmon maradni.
Es azota sem kertek bocsanatot.
MI A GARANCIA, HOGY NEM TENNEK MEG UJRA ??????????????????????????????

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 12:12:28

@willcox:

"Közben Mészáros 100 milliárddal lett gazdagabb,"

Ja. Ez így van.
A ballib kormányzás alatt, meg az egész ország lett több ezer milliárddal szegényebb. (Vagy mittom én mennyivel, nézz utána) Továbbra is várom a javaslatokat, mik a jelenleginél kedvezőbb opciók.

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 12:14:35

@alfacharlybravo:

"Hmmmmmmmm??????????"

:))) Hát ez az

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.01. 12:18:29

@ISIS nevű CIA projekt: Szerintem ne is aggódj, minden rendben lesz itt. :-)

alfacharlybravo 2017.05.01. 12:18:35

@Comte de Gippaud: Hátha a nép megint a libsiket ülteti kormányra itt garantáltan polgárháború lesz. Kíváncsi vagyok hogy egy EU -s országban ez hogyan működik? Én minden esetre megyek Szíriába gyakorlatozni, hátha sikerül egyet legalább pokolra küldeni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.01. 12:20:03

@Sexual Harassment Panda: Gondolom azért (is), hogy megmutassa, hogy mennyire illegitim, mennyire nincs meg a fidesz támogatottsága azokhoz az intézkedésekhez képest, amiket hoz, meg úgy általában, ahogy a fidesz prominensek sajátjukként kezelik az ország javait.

Janossz 2017.05.01. 12:24:18

@Comte de Gippaud: Az igazán dícséretes, hogy te az országot járod, biztos van sok szép sikerélményed, látni, hogy épül-szépül fejlődik a vidék...
Én viszont itt élek, az nem ugyanaz. Ráadásul, ha lumpenproliról beszélek, nem mosom össze az általatok "panelprolizott" réteggel. Mert nem ugyanaz. Aljas vagy, tudtad?

Szóval, témánál maradva, bizony itt felénk azok a feltétlen Fidesz-hívők, akiknek a tudatában összekeveredett az olcsó ital a rezsicsökkentéssel.

berne 2017.05.01. 12:25:31

A Vasárnapi Hírekre hivatkozni tíz éve is ciki volt már.

willcox 2017.05.01. 12:28:13

@Comte de Gippaud: Erre a teljesítményre egy plüss játék figura is képes lett volna, hiszen az összes innováció az eu-ból érkezik 2020-ig., enélkül alig növekedne a gazdaság. Csaba László, Bod Péter Ákos, Mellár Tamás szerint rosszul lettek felhasználva ezek a beáramló ezer milliárdok, mert nem az volt a cél, hogy elősegítsék a fenntartható növekedést, hanem, hogy minél könnyebb legyen lenyúlni egy részét (ami remekül sikerült). Igaz, hogy sok minden épült, de a versenyképességünk a béka segge alatt van. Válaszom, bárki jobb lenne, ha nem lopná el a20-30-50 százalékát a beérkező pénzeknek.

alfacharlybravo 2017.05.01. 12:28:27

@Janossz: Gondoltam a Golán regimenthez jelentkezek önkéntesnek.

alfacharlybravo 2017.05.01. 12:30:53

@willcox: Et azért látszik így mert a Fidesznek nincs GKI ja Petching Maria Zita szakértővel. Amikor szabadesésben zuhant azt ország a csődbe szerinte akkor is fényes volt itt minden.

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 12:31:19

@Felchutty Bugrisch: a jelenlegi kormány semmivel sem illegitimebb mint a többi az elmúlt 27 èvben.

willcox 2017.05.01. 12:33:00

@H?P?: Igen az sajnos szarvas hiba volt, de azért azt elismerheted, hogy egy csőcselék is kellett hozzá. Ha nem érdekelnek a Mészáros félék és akkor is rájuk szavazol, meg kell majd elégedned egy lecsúszó, pislákoló demokráciájú török, orosz barát országgal.

VT Man 2017.05.01. 12:36:36

@Comte de Gippaud:
Egyértelmû, hogy a "fizessenek a gazdagok" párt a legjobb!

Nehogymár a szomszédnak Opelje legyen, amikor nekem csak Suzukira fussa. Tessék szépen elvenni tõle a pénzt, hogy neki is csak Suzukija legyen!

willcox 2017.05.01. 12:37:53

@alfacharlybravo: Egy őszinte rohamában még Matolcsy is elismerte, hogy nagy baj van a versenyképességünkkel és a Mol főnöke is hasonlóan nyilatkozott, plusz ehhez jön még a beruházási mélypont is. Nem nagyon lesz ebből növekedés. Jobboldali közgazdászok is ezen a véleményen vannak.

willcox 2017.05.01. 12:41:12

@VT Man: Szerintem alaposabban nézz utána, csak a felső tízezerről van benne szó. Egyébként Mészáros megérdemli a 100 milliárdos vagyonát? Megdolgozott érte?
Jó ez így? Ha jó, szavazz csak a fideszre, megérdemled.

Szalay Miklós 2017.05.01. 12:47:27

Nemtom, feltűnt, hogy a mai déi krónikában egy szál sorosozás nem volt? (Tegnap még tele volt...)

Amúgy itt egy józan elemzés a helyzetről egy CEU-stól: CEU, Soros, kormány, baloldal. Az is világosan ki van fejtve, hogy mik akadályozzák a kormányváltást, mit kellene tennie a baloldalnak, hogy legyen rá esély:

egyvilag.hu

A címlapon olvassátok az Üzenetet.

alfacharlybravo 2017.05.01. 13:04:13

@willcox: Mitől lenne jobb? Ha Soros bérencek lepusztítják az országot akkor jó lesz? Hihetetlen pusztítást végeztek 2002 után. Lebontják kerítést a Keleti pályaudvarból menekült tábort csinálnak, akkor jön el aztán a Kánaán. A fiam Londonban volt és beszélgetett kinti rabszolga magyarokkal akik egyre inkább haza jönnének, csak félnek, hogy megint hatalomra kerülnek és újból Libsi diktatúra lesz.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 13:09:42

@Szalay Miklós: Tudsz róla, hogy Soros ellen elfogató parancs volt érvényben Nagy-Britanniában?

norbsta 2017.05.01. 13:14:28

Nem hiszem el, hogy tényleg használjuk a SZART mint MÉRTÉKEGYSÉGÉGET!

Pedig Dr Csernus Imre mar nagyon reg megmondta, hogy nem az!!!

norbsta 2017.05.01. 13:16:42

@alfacharlybravo: a fiad beszélgetett rabszolga magyarokkal és "aszonták" ... lol nem tudom, melyik univerzumban jelképez ez információ-értéket, de röhögni kurvajo rajta!!!

willcox 2017.05.01. 13:20:43

@alfacharlybravo: Végletekben gondolkozol. Libsi diktatúra az fogalomzavar. Orbán remekül manipulál. Veled is elhitette, hogy nélküle vége a világnak. De a valóság az, hogy maradunk le Szlovákiától a Lengyelektől és, ha így marad a Románok is megelőznek.
Azt tudtad, hogy a 2008-as GDP színvonalat 2014-re értük el és most is csak kismértékben haladtuk meg, úgy, hogy az eu-s pénzek dömpingje volt. Lehetne ezt jobban csinálni és kell is.

vackor1 2017.05.01. 13:21:07

Ha ez a felmérés valós és - tegyük fel - így is maradna , akkor már előre borítékolható, hogy hirtelen születne pár törvény : lenne hirtelen extra segílyke , választások előtt ez-az kerülne annak a kisebbségnek , aztán a nyugdíjasoknak hirtelen találnának a nagyszerűek néhány plusz %-ot , amivel meg lehet emelni a nyugdíjat - mivel az ország jobban teljesít, ugye - és mellé év végén ismét jönne utalvány is és tuti lesz még ötletük a srácoknak...

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 13:22:00

@Sexual Harassment Panda: Nagyon bírom, amikor mindenféle irreális hülyeség alapján belelovallják magukat abba, hogy nyerhetnek. Mintha nem verné ki egy csomó Jobbik szavazónál a biztosítékot egy Gyurcsánnyal való közös jelöltállítás a választókörzetekben, és vica versa.

Egyébként a jelenlegi reális erőviszonyok a pártot választók körében:

www.zaveczresearch.hu/

Látható, hogy a biztos pártválasztók körében a Fidesz 46%-on áll, míg a Szocik 20 %-on..

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 13:23:21

@Janossz:

"Szóval, témánál maradva, bizony itt felénk azok a feltétlen Fidesz-hívők, akiknek a tudatában összekeveredett az olcsó ital a rezsicsökkentéssel."

Ok, definiáljuk mire gondoltam, az a réteg nálam a panelproli, aki.

A rendszerváltás előtt vagy valami társadalmi funkciót töltött be, vagy üzemi besúgó volt, vagy egyszerűen csak a szakszervezeti bizalmi, párttitkár f.szomtudja "jobbkeze" volt anno. Vagy egyszerűen csak úgy érezte hogy függ a politikai elittől, egyfajta stockholm szindrómába fagyott.
Természetesen ezek között vannak szép számmal az általad lumpenprolinak tartott rétegből is.
Jellemzően ezek az emberek nagy számban a munkásság számára a rendszerváltás előtt létrehozott panel lakótelepeken élnek . Természetesen ez alapján (már minthogy panelben lakik valaki) általánosítani nem szabad. Csakúgy, mint azt kijelenteni, hogy a lumpenprolik többnyire fideszesek. Ha pl. megjelensz egy angyalföldi krimóban, és fennhangon Orbánt hirdeted, nem vagyok meggyőződve róla, hogy nem ér atrocitás.
Szóval még egyszer. Meg kell nézni, mely egyéni választókerületekben nyertek a szocik 2014-ben. Ennyi.

@SAMUIDONMUANG

Itt válaszolok, mert nem szokásom privátban tolni.

Szóval nálam a proli, a panelproli, a lumpenproli, nem sorolandó a munkásemberek közé. Az proli az a réteg, aki szolgálatásokat vár el, társadalmi, és magánszinten egyaránt, ellenszolgáltatás nélkül.
A saját ismeretségi körömben, 6 Szoci szimpatizáns közül 5-nél komoly gondok vannak a munkához való hozzáállásban. Na, ez a proli nálam.
Egyéb esetben a MUNKÁS szót, vagy a "VÁLLALKOZÓT", "ALKALMAZOTT" meghatározást használom a legnagyobb tisztelettel.
Remélem válaszom kimerítő volt.

alfacharlybravo 2017.05.01. 13:27:50

@.csentecsa.: @willcox: Miért lenne fogalomzavar a Libsi diktatúra, volt 1917 ben Tanács-köztársaság címén, 1947 ben Rákosi rendszer és 2006 ban Gyurcsány alatt. Relatív a dolog ha nincs 2010 ben rendszerváltás akkor most Görögország sorsára jutottunk volna. Tudod rombolni nagyon egyszerű, de építkezni csődből adósságcsapdából szabadulni rohadt nehéz. 2010 ben el nem tudtam képzeni a libsikkel együtt, hogy sikerült elkerülni a totális csődöt. Az ATV újságíró klub tagok is azzal vigasztalták magukat, hogy ebből csapdából Fidesz képtelen lesz szabadulni és egy év múlva megbuknak.

vNHM 2017.05.01. 13:29:05

legyen inkabb 4 millio es egy honap. es legyen karacsonyfa gergely, aki nepszerubb.
ha mar huzudunk, hazudjunk nagyot, elftars

jandera 2017.05.01. 13:33:37

Én most a fidesznek drukkolok. A lecsúszást semmilyen politikai erő nem tudja megállítani egyszerű többséggel, 2/3 -ra pedig nincs esélye másnak. Egyék meg amit főztek, aztán talán 2022 -ben jöhet a változás. Persze ennek a levét mi fogjuk meginni ( kivétel talán 1/2 -1 millió ember, aki ennek a bagázsnak a csatlósa.
Szóval még 5 év szopás a nagytöbbségnek, aztán a romokból talán kinőhet valami szép és élhető...

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 13:48:36

@jandera:

"Szóval még 5 év szopás a nagytöbbségnek, aztán a romokból talán kinőhet valami szép és élhető..."

Romok 2010-ben voltak. Azoknak egy részét már sikerült eltakarítani. Még előfordul néha, hogy vért köpünk, de már sokat javult a helyzet.

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 13:52:35

@alfacharlybravo:

"Az ATV újságíró klub tagok is azzal vigasztalták magukat, hogy ebből csapdából Fidesz képtelen lesz szabadulni és egy év múlva megbuknak."

Ne is mond, azóta már legalább hússzor tönkrementünk, meg 5-ször vártak a ballibsik előrehozott választást.

inteligencs elenzeki 2017.05.01. 14:00:48

@willcox:

"Azt tudtad, hogy a 2008-as GDP színvonalat 2014-re értük el "

És ez nem kis eredmény, azok után, hogy 2010-ben csődközeli helyzetben adta át a kormányzást a ballib.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.05.01. 14:02:43

Most már én is azt kérdem, ma is megbukott Orbán Viktor?

Nyers Fa 2017.05.01. 14:06:48

@Sexual Harassment Panda: csak azt akarta érzékeltetni, hogy többen vannak azok akik nem akarják a Fideszt, mint azok akik szeretnék újra kormányon látni.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.05.01. 14:32:08

Orbánt leváltani csak 2022-ben lehet már, ha addigra Botka vezetésével létrejön egy valódi szociáldemokrata jellegű nagy néppárt, amely a munkavállalók érdekeinek védelmét tűzi ki elsődleges célul..

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 14:33:34

@Nyers Fa: az elmúlt 27 èv kormànya így volt ezzel.
A logika ott hibádzik, hogy nem lehet egyszerűen összeadni az ellenzéket ès a nemszavazókat, mivel a lakossàg 4p%-a egyàltalán nem szavaz, az ellenzék meg szèttöredezett.

Sexual Harassment Panda 2017.05.01. 14:34:51

@a nemzet fogatlan provokátora: ezt sem a Dk, sem a liberálisok, sem az MSZP-ben lèvő Botka ellenzék nem fogja hagyni.

-k2robi 2017.05.01. 14:45:23

@.csentecsa.: @Comte de Gippaud: És ezt a csődközeli helyzetet onnan tudod, hogy... Valamit forrásmegjelöléssel böfögj már ide.

putris72 2017.05.01. 14:51:39

@willcox: Hát akkor miért nem költözöl Romániába?

Janossz 2017.05.01. 14:52:26

@Comte de Gippaud: Ahogy elnézem, nem vagy egy társadalomtudós. Már nem is leszel.
Mindenesetre az általad leírtakból szépen kibontakozik a csapatod munkáról, és annak művelőiről alkotott véleménye.
Gratulálok. Kövér és Lázár Urak sem mondhatták volna szebben.

Janossz 2017.05.01. 14:54:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Tavaly februárban bukott meg, csak még húzza kicsit.

putris72 2017.05.01. 14:56:14

@willcox: Grarulálok!Ezek szerint neked csak bevételed van!A fizetésedből soha nem költesz,az mindig marad a számládon!Ha vállalkozó vagy akkor is akkor is csak bevételed van kiadásod nincs!Pl ha építőipar vállalkozó vagy ha meg nyersz egy munkát 30 millióért akkor a pénz a tied,és nem kell érte csinálnod semmit!Na de akkor ki fizeti az alkalmazottat és ki végzi el a munkát??Bár a liberál komcsik nem szoktak munkát elvégezni csak pénzt lenyúlni!Lehet,hogy azért mentünk csődbe 2008-ba!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.01. 14:59:42

Népszerűség? Egyik majmot se látná szívesen semmilyen állami pozícióban az emberek többsége, de a fideszes pártkatonák segítségével simán kétharmada lesz megint a Fidesznek.
A Liberálisokat miért mérik? Egyszemélyes párt, Gabikát rávette a régi harcostársa, hogy ossza meg az ellenzéket egy jó kis politikusi fizetésért cserébe...

Le Orme 2017.05.01. 15:14:59

3 havonta félmilió szavazatvesztés, az azt jelenti, hogy mínusz 18 millióan szavaznának Orbánra.

élhetetlen 2017.05.01. 15:36:49

@vackor1: Ezt most nézeteidtől függetlenül. Nem akarok a politikába belemenni, de ez aranyos. „találnának a nagyszerűek néhány plusz %-ot , amivel meg lehet emelni a nyugdíjat - mivel az ország jobban teljesít, ugye - és mellé év végén ismét jönne utalvány is”. Te hol élsz? Ürge lyukban? Orbán már beígérte idénre a nyugdíjemelést, és a nyugdíj prémiumot. www.nyugdijguru.hu/nyugdij/oregsegi-nyugdij/nyugdijpremium-varhato-2017-novembereben .

Naidefigyeljenekemberek 2017.05.01. 15:37:05

Szánalmas számtani analfabéták írták a cikket.
Ha Orbán 7 %-ot, tehát félmillió szavazatot vesztett, akkor 7 millió volt neki?

Brumm Brumi 2017.05.01. 15:42:45

" Botkával. A szocialista miniszterelnök-jelölt támogatottsága a Vasárnapi Hírekben megjelent Publicus-mérés szerint már megelőzi Orbánét, aki a múlt hónaphoz képest 2 százalékot esett."

Kösz, jót röhögtem ezen az "ünnepen"..:P
Még hogy a publicus és a vasárnapi hírek..:P

De azért valamit még hozzátennék a botka népszerűségéhez: bizonyos szonda ipsos és medián méréseiben évekig stabilan a legnépszerűbb volt felváltva a dávid ibolyka és a szili katalin...
Mert a lúzereket kevésbé utasítják el.

Nincs közöttünk csicska 2017.05.01. 15:56:46

Az is hozzátartozik a sztorihoz, hogy ha egyáltalán nem marad Orbánnak szavazója, akkor is Orbán lesz góré.

Mer, mo-n pártokra szavazunk, nem miniszterelnök-jelöltekre, a fideszt pedig még a Publicus is 3x akkorára mérte mint bármelyik lippsit.

miketbeszéltek 2017.05.01. 16:17:02

@willcox: 1 év alatt gyarapodott a hírek szerint a vagyona, összességében nem ennyi.

élhetetlen 2017.05.01. 16:25:24

@midnight coder: Olyan szánalmas ez a lumpenprolizás. Ha te értelmiségi vagy, vagy egy jó anyagi helyzetben levő polgár, vagy egy menő vállalkozó, aki a saját képességeire alapozva hozta létre a vállalkozását, akkor megértenéd azt, hogy az egy kulcsos miért nem igazságos. Valamennyi pénz kell ahhoz, hogy megéljél, rezsi, kaja, stb. Ha a minimálbérből vonnak le 10 %-ot, azt megérzi a dolgozó. Ha a másfél millás fizetés milla feletti részéből 20 %-ot vonnának le, azt nem érezné meg az illető, mert ugyanúgy telne mindenre, amire szüksége van. Ez nem a gazdagok lerablása. Ugyanez a hülye rezsicsökkentésnél. Mindenkinek lehetett volna adni egy határig olcsóbban az energiát, szegénynek, gazdagnak, amennyi kell ahhoz, hogy fűtsön egy szükséges teret, fürdetni tudja a gyerekét, de miért kell kedvezményt adni a „hárman lakunk egy négyszáz négyzetméteren” ház teljes rezsijére, vagy a medence, vagy teniszpálya fűtésére. Ha ezt a kedvezményt nem kapják, csak annyit belőle, amennyit minden ember kap, az a gazdagok lerablása? Gondolkodj már egy kicsit.
A segélyezettek, avagy most közmunkások. A funkcionális analfabéták. Szakember egy fél év alatt meg tud tanítani bárkit írni, olvasni, számolni. De nem napocska rajzoltatásával. Persze, erre is ki lehetett fizetni egy valag pénzt haveri cégeknek. Közben a parlamentben felmerült, hogy meg kéne szüntetni az andragógus képzést. Minek is az ennyi analfabéta országában. (andragógus a felnőttek oktatására kiképzett tanár, nem az óvó néni a napocskával). Szóval rengeteg lehetőség lenne, anélkül, hogy visszacsúsznánk húsz évet. De amig a szakértőket már eltávolították, jönnek az ilyen ötletek, hogy minek balneológiát tanítani, ha nincs is tengerünk, meg betiltjuk a lehalászást, a horgász meg nem adhatja el a halat, és, mikor Orbán nem kap balatoni halat (talán a füredi összeröffenés volt), akkor a pénzügyminisztert rendeli be, hogy intézkedjen. Varga másnap jelentette, hogy megoldotta. Gondolom, azt az egy vacsorát, mert azóta se kép, se hang. Mészáros megveszi a fél Balaton kempingjeit, strandjait, és utólag kiderül, hogy kap öt milliárdot a fejlesztésre. Ez Magyarországon törvényes, nincs itt semmi látnivaló. Ha valaki ilyet csinál a tőzsdén, akkor úgy vágják ki bennfentes kereskedés miatt, mint a macskát szarni. Ezek miatt a dolgok miatt nem aggódsz, ezek viszik előre az országot, de ha foglalkozunk a szegényekkel is, abba biztosan belerokkanunk? Na, megint feleslegesen téptem a billentyűt, tudom.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 16:27:36

Na, végre valami jó hír. Szorgos népetek győzni fog jövőre, ez már egészen biztos. :D:D:D

ööö, szóval a zorbán elvesztette félmillió szavazó bizalmát, leesett 49-ről 42%ra. Akkor eszerint három hónapja még a fél ország bízott benne? Akkor mit makogtatok éveken keresztül a választási rendszer hibáiról, meg a 2 millió fideszhívőről?

Janossz 2017.05.01. 16:32:38

@élhetetlen: Ezekre a kérdésekre nemhogy egy nyomorult troll, a stáb sem tud válaszolni. Ezért mondják mindenre: Soros.
Azért kérdezz csak! :-)

teéjesenmindegy 2017.05.01. 16:47:53

@élhetetlen: Ezzel a sok marhasággal kampányolod körbe a netet már megint?
Na figyelj kicsi pubi. Szerinted mégis hányan vannak, akik bejelentve milla felett keresnek? Úgy nagyságrendileg, mit gondolsz? Megadóztatod a milla feletti részt? Remek, de abból lószar nem jön be, nem adó.
Mit érsz el vele? A minimálos ugyanúgy érzi magát, a milla feletti rosszabbul érzi magát, sokkal több pénz pedig nem lesz. A milla feletti pedig jogosan fog beiinteni, nekiállni trükközni, végül is pont tízszer annyit fizet mint a minimálos már most is, és nem kap vissza többet.

A hárman 400 nm- megint jó nagy baromság. Szintén nem ez a jellemző.
Már elmondtam - egyik részről azért sírtok, mert a világpiacon lement a gáz ára, miért úgy állítja be a kormány, hogy rezsicsökkentett. Másik részről meg azért sírsz, mert a szegény szolgáltató hasznával mi van.
Ha lement a gáz ára, akkor simán belefér, hogy olcsóbban adja mindenkinek, nem gondolod? Detto ugyanaz a baromság, mint előbb. A szegénynek attól nem lesz jobb, mert a gazdag drágábban kapja a gázt.

A cigányos tanulást pedig erőltesd valahol borsodban. Aki 40 éves korára nem volt hajlandó megtanulni olvasni, az nem akart. Vihetsz bármilyen szakembert, az nem fog megtanulni. Ja, és abban a csodálatos esetben, ha sikerülne is, akkor azokra a hirtelen kiképzett entellektüellekre mégis milyen ipart alapítasz? Hm? Hurrá, megtanítottad fél Borsod megyét arra, amit a 7 éves gyerekek is tudnak. Holnaptól a Hernád völgye lesz az uj sziliciumvölgy?

teéjesenmindegy 2017.05.01. 16:49:22

@Janossz: A kis barátodnak pont fingja nincs se szegényről se cigányról, se gazdaságról, csak ontja a sok eszet. :D Tessék, ott vannak a válaszok.

zenitó 2017.05.01. 16:56:23

Hadd kérdezzem meg,hogy Botka eddig mit tett le az asztalra,hogy ennyire megváltóként kezditek tisztelni? Szeged netán annyira sikeres lenne mindenben,hogy feljogosítva érzi magát egy ország vezetésére? Nem szeretnék szülőzni,de nekem már a Botka mamától is hányingerem volt.

Pipas 2017.05.01. 17:08:53

@willcox: "De a valóság az, hogy maradunk le Szlovákiától a Lengyelektől és, ha így marad a Románok is megelőznek."

Nem, a valóság az, hogy az egész régió körülbelül azonos sebességgel növekszik hosszú évek óta:

"A csoport elemzése szerint a magyar gazdaság 3,1 százalékkal növekedhet 2017-ben, ha ezt a teljesítményt sikerül elérni, akkor a Csehországban várható 2,7 százalékos bővülésnél jobb eredményt érhet el a magyar gazdaság. A Coface elemzői a lengyel gazdaságtól szintén 3,1 százalékos bővülést várnak, a román GDP a prognózis szerint 3,6 százalékkal, a szlovák 3,3 százalékkal növekedhet."

és ez hangyányit nagyobb, mint a nyugateurópai országokban:

"Az elemzés szerint a kelet-közép-európai országokban várható 2,7-3,6 százalékos gazdasági növekedés meghaladja majd az Ausztriában, Németországban vagy Franciaországban várható 1,3-1,6 százalékos bővülést."

Nzoltan 2017.05.01. 17:09:18

@élhetetlen: Ember. Ha nem nō ki a földbōl egy tehetōs réteg, akkor kikbōl lesz a munkaadó? Mindenki nem lehet alkalmazott, valakiknek foglalkoztatni is kell.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.05.01. 17:18:14

@zenitó: Tudsz jobbat?? Kimaradt a ballib korszak disznóságaiból, van fazonja, karaktere, férfias, évek óta jó színvonalon vezeti a harmadik legnagyobb magyar várost, valamint azon kevés baloldali politikus közé tartozik, akiről esetleg elhiszem, hogy nem nyitja meg az első adandó alkalommal a határzárat a migrihorda előtt..

Janossz 2017.05.01. 17:19:36

@teéjesenmindegy: Nem túl meggyőzők...
Nem szállnék be a matekozásba, de azt a második kulcsot nyugodtan meg lehetne húzni öt-hatszáz körül, annak már hozama is lenne. Egyszersmind a tényleg minimálbéresek, meg járadékosok adója eltörölhető lenne.
".... akik bejelentve milla felett keresnek? " Bejelentve? Szóval így? És mások miért is nem? Okosba, mi?
"A milla feletti pedig jogosan fog beiinteni, nekiállni trükközni,..."Már most is trükközik, keményen.

A megoldást rég kitalálták, csak itthon kiejteni sem szabad a nevét, mert sikerrel elhitettétek a néppel, hogy ördögtől való. Pedig rém egyszerű, bevált: Vagyonadó.

Janossz 2017.05.01. 17:23:43

@zenitó: "..de nekem már a Botka mamától is hányingerem volt. "
Nekem meg tőled. Na és? Írd meg hamar a 22. eposzod, ifjú padavan!

Alick 2017.05.01. 17:30:26

Viktor megyegyezett Botkával, hogy ők is kapnak szépen a léből, ha bájos csacsiságokkal kampányol, ld. "fizessenek a gazdagok" és hasonló általánosságok.
Véletlenül sem "számoljuk fel a mutyizást" és ehhez kapcsolódó konkrétumokat.

Alick 2017.05.01. 17:37:49

@Janossz: "azt a második kulcsot nyugodtan meg lehetne húzni öt-hatszáz körül"

Ez még mindig csak a német átlagfizetés töredéke.

"Egyszersmind a tényleg minimálbéresek, meg járadékosok adója eltörölhető lenne."

Vagy inkább a minimálbért kéne jelentősen növelni és az egyéb járulékokat csökkenteni.

"Vagyonadó"

Kérdés, hogy mit is nevezzünk adóalapot képező vagyonnak és mekkora legye az az adó. Félő, hogy akinek tényleg sok van, az ki tudja trükközni (külföldre), ugyanakkor a stagnáló reáljövedelemmel rendelkező középosztálynak számottevő teher.

élhetetlen 2017.05.01. 17:41:47

@teéjesenmindegy: Na, idefigyelj, kicsi pubi. Már megint nem vetted, hogy nem közgazdasági számítást végeztem, leragadtál az egy millánál, mint múltkor a medencénél. Hogy ez a határ 600 eft, vagy milla, az az elven nem változtat. „minimálos ugyanúgy érzi magát, a milla feletti rosszabbul érzi magát”. Amig nem fogod fel, hogy van, akinek a havi költségvetésében számít 5000 ft is, és valaki nem érez meg ötvenezres kiesést sem az életvitele szempontjából, addig nincs miről beszélni. A milla, vagy 600 eft feletti biztosan olyan rosszul fogja érezni magát, hogy elmegy közmunkásnak, nehogy a jövedelme felső részéből többet vonjanak le. Hülye vagy.
„A milla feletti pedig jogosan fog beiinteni, nekiállni trükközni”. Hát ezt a kérdést nem az adókulccsal kell rendezni. Ezt azért beláthatnád. „végül is pont tízszer annyit fizet mint a minimálos már most is, és nem kap vissza többet.„ Ez igaz, csak ne akarjátok megoldani, hogy az országban csak gazdagok élhessenek, mert akkor tényleg igazságos lenne az egy kulcsos…. „A hárman 400 nm- megint jó nagy baromság.”. A kijelentésed is az, nem mondom, hogy menj ki a budai dombokra, elég, ha Sashalomra, Rákosakárhova kimész. „Ha lement a gáz ára, akkor simán belefér, hogy olcsóbban adja mindenkinek, nem gondolod?” Nem gondolod, hogy az államosított szolgáltató nem a piacról veszi a gázt, hanem az állami közvetítőtől? „ A szegénynek attól nem lesz jobb, mert a gazdag drágábban kapja a gázt„. Ezt sem érted, hiába magyarázom. A szegénynek az lenne jobb, ha a szükséges mennyiséget olcsóbban kapná, (és az a gazdag is), és csak a luxus fogyasztásért fizetne többet a gazdag, abból kijönne az olcsóbb, szükséges.
„Aki 40 éves korára nem volt hajlandó megtanulni olvasni, az nem akart.”. Foglalkozott érdemben vele valaki, motiválta, megmutatta, hogy lehet? Mert erre lenne szükség, csak ezt nem nekem kéne megcsinálni. „sikerülne is, akkor azokra a hirtelen kiképzett entellektüellekre mégis milyen ipart alapítasz? Hm? Hurrá, megtanítottad fél Borsod megyét arra, amit a 7 éves gyerekek is tudnak.”. A cinizmusodat biztosan szellemesnek találod, de, ha egy embert egy év alatt megtanítanak értően olvasni, és képes egy használati utasítás alapján már bekeverni egy frissen a piacon megjelent ragasztót is, és még egy fél év alatt a lerakás, vízmérték használatát, azaz az alapokat is megkapná, ragyogó hidegburkoló lehet belőle, de gondolhatsz akármilyen más egyszerű szakmára is. Ja, hogy te ennyit sem tudsz elképzelni, de azt hiszed, nagyon okos vagy, azon nem lehet segíteni.

Janossz 2017.05.01. 17:52:49

@Alick: Tudjuk, hogy trükkből nálunk sosem volt hiány. De száz hektár föld az százmilliós vagyon. Még ha részletletagadásra vették is. Ami működő tőkét jelent, hozza a pénzt. Ha évente kétszer megtárcsáztatja a gazdája, akkor is "jár" neki a a földalapú támogatás. Egyébként szerintem nem sokáig, mert nem egy fenntartható rendszer.
Tehát, ha van egy egy olyan vagyontárgya, ami munka nélkül is bevételt termel számára, miért is ne fizethetne adót utána? Még svájci bankba se dughatja az eszemadta.
De legyen az kastély, jacht, repülő, műkincs, bánom is én.
Igen, a középosztályt riogatják ezzel, alaptalanul, nem az ő bőrükre menne a játék.
A kisíbolt vagyonok meg így a 21. században nem látszanak túl biztonságosnak, ezek a fránya technológiák mindent látnak már.

nemecsekerno_007 2017.05.01. 17:57:50

Veritek itt magatokat 2-3 %-on, nem is értem.

Mi van azzal a 41%-al? A bizonytalan szavazók.

Gyanítom, hogy abból a 41-ből sokan fognak a Fidesz-re szavazni, de ha nem lesz 2/3-ad, akkor majd összeállnak a Jobbikkal, oszt lesz 3/4-ed.

Program kéne gyerekek! Persze nem a szokásos bullshit :)

élhetetlen 2017.05.01. 18:02:55

@Nzoltan: Abba belegondoltál már, hogy milyen munkaadó lesz Mészáros Lőrincből, aki felvásárolta a Balaton környéki kempingek háromnegyed részét (és pár szállodát), nem marad konkurencia, tehát a személyzetnek annyit fizet csak, amennyit akar? Mert nincs más munkaadó égen-földön egy takarítónőnek. Vagy eddig nem terjed a helyzet átlátása részedről? Még Pesten is van verseny az „utált” multik között a kiskerben, de majd, jaj de jó, lesz egy Mészáros, és rajta kívül senki más munkaadó, és akkor, majd de jó lesz. Tudod, ha saját erejéből kinőhetne egy tehetős réteg, az más lenne, de erről szó sincs.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.01. 18:03:21

@willcox:

"Azt tudtad, hogy a 2008-as GDP színvonalat 2014-re értük el és most is csak kismértékben haladtuk meg, úgy, hogy az eu-s pénzek dömpingje volt. Lehetne ezt jobban csinálni és kell is."

Azt tudod, hogy Csehorszag is 2014-re érte el a 2008-as real GDP szintet, akarcsak Magyarorszag?

www.google.hu/search?client=tablet-android-samsung&q=eu+commission+country+report+2016+czech+republic&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwifpfznhs_TAhXLPBQKHf5DA0wQvwUIFigA&biw=1280&bih=800

Pedig ott nem visz el az allamadóssag törlesztés az adózók minden 10 forintjaból 7 forintot! Mert ez volt a 2010-es kormanyvaltaskor.
Lehet jobban csinalni, biztos, csak nem azoknak, akikre gondolsz! Ők már "bizonyítottak".

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 18:04:58

@nemecsekerno_007: Abból a 41 %-ból úgy 30-35 el sem fog menni szavazni, hisz a hazai választásokon 65-70 % szokott lenni a részvételi arány..

nemecsekerno_007 2017.05.01. 18:05:32

@Janossz: "Tehát, ha van egy egy olyan vagyontárgya, ami munka nélkül is bevételt termel számára, miért is ne fizethetne adót utána?..."

A baloldalt mindig zavarja ha valakinek pénze van. :) Ezt nem nagyon szeretik az emberek, mert nem nagyon hiszik el, hogy megállna a "fizessenek a gazdagok" ott, hogy a milliós vagyontárgyak után fizetnek. Ez van. Nyugaton se szeretik ha a politika a zsebükben turkál.

Én annak a híve vagyok, hogy mindenki fizessen. Be lehetne vezetni az ingatlanadót, ami érték és kihasználtság alapú lehetne és az önkormányzatok kapnák.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 18:07:21

@Le Orme: Zorbány már rég megbukott.(Egy másik dimenzióban..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 18:11:00

@Janossz: Kár, hogy Kokesz , Csótány, meg Szilva uralma idején nem ezen a véleményen voltál. Akkor még a "más zsebében nem turkálunk" rigmus volt divatban a ballibsi bégetőkórusál..:))

midnight coder 2017.05.01. 18:16:36

@élhetetlen: Az a gond, hogy kis hazánkban az aki "gazdag", kb. annyit keres mint az osztrákoknál a takarítónő. Ugyanazért a melóért, amiért kinn kb. 4x annyit megkap mint amit az a multi fizet, akinek a magyarországi leányvállalatánál centire ugyanazt és ugyanúgy kell csinálnia, mint ha ezt 300 kilométerrel nyugatabbra csinálná. És az a fiatal, aki úgy dönt, hogy neki a haveri kör és az hogy minden második hetet otthon töltheti a szüleinél nem ér meg havi másfél millió forintot és elhúz a bánatba, többé egy büdös árva fillér SZJA-t sem fog ide befizetni. És ha sok ilyen megy el, akkor az a multi is elhúz aki foglalkoztatta.

Janossz 2017.05.01. 18:18:19

@nemecsekerno_007: "A baloldalt mindig zavarja ha valakinek pénze van. :)"
A mondat helyesen: A baloldalt mindig zavarja ha valakinek lopott pénze van. :)

Janossz 2017.05.01. 18:19:25

@.csentecsa.: Az általad említett urakat nincs szerencsém ismerni.

nemecsekerno_007 2017.05.01. 18:33:06

@Janossz: "A baloldalt mindig zavarja ha valakinek lopott pénze van..."

Jajjj. És ezért akar Botka még több pénzt az államnak. Mer' akkor biztos nem lopják el.

Muhahahahaha. :) És ezzel akarnak választást nyerni :)

Azt a pénzt nem lopják el, ami az én saját számlámon van. Se Botka, se a Fidesz, se egyéb alakulat. Ez lenne az alap, aztán mindenki igyekezzen lecuppani az állam tőgyéről.
Mert csak úgy lehet itt normális, versenyképes gazdaság, ha minél kevesebben kapnak az újraelosztásból. Ha ez megvan, akkor jöhet a társadalmi szolidaritás, de szigorúan önkéntes alapon. Így alakulhatna ki egy normális, versenyképes kkv szektor, ami aztán versenyez egymással, meg versenyez a munkaerőért és kiveszi a részét a rászorulók segítéséből is, persze nem politikai nyomásra hanem morális okokból. Ebben a közegben indulhatna el egy társadalmi változás / konszolidálódás. De ehhez idő kell és fájdalmas intézkedésekkel jár.

élhetetlen 2017.05.01. 18:44:33

@midnight coder: Elég hosszan írtam a magyar gondokról, esetleges megoldásokról itthon. Te most mire válaszoltál? Úgy értsem, hogy aki itthon marad, azzal nem kell foglalkozni, vagy mire gondolsz? Mert akik itthon vannak, azok még mindig többen vannak. Egy percig sem hiszem, hogy amit a felnőttoktatásról gondolok, az lázálom. Csak annyi kéne, hogy a kormány alkalmazzon hozzáértő szakértőket, ne érje be szlogenekkel, és a pacientúrája zsebének tömésével. Te tényleg nem hiszed, hogy egy felnőtt embert meg lehet tanítani írni, és értően olvasni egy év alatt? Csak ahhoz nem a haver napocskája, és felhőcskéje kell, aki azt hiszi, hogy ezzel megdolgozott a pénzéért, mert ott töltött annyi időt, és jól megfizették. Az nem számít, hogy eredmény nulla.

Janossz 2017.05.01. 18:44:48

@nemecsekerno_007: "Azt a pénzt nem lopják el, ami az én saját számlámon van."
Azt a pénzt már ellopták, ne is haragudj!:-) Nem volt magánnyugdíjad? Vagy elélveztél, mikor államosították?

nemecsekerno_007 2017.05.01. 18:49:49

@Janossz: "Azt a pénzt már ellopták, ne is haragudj!..."

Jajj, hagyjuk már ezt a MANYUP-ot. Az nem a saját számlámom volt. Mer' te hozzáférhettél a MANYUP számládhoz?

Janossz 2017.05.01. 18:52:32

@nemecsekerno_007: Hát nem. Ellopódott, államilag.

midnight coder 2017.05.01. 18:53:26

@élhetetlen: Lehet, hogy az 40 éves, soha nem dolgozott hátrányos helyzetűt megtanítod írni-olvasni egy év alatt. De az értékrendjét nemigen tudod megváltoztatni, legalábbis tömegesen nem. Ami nem jelenti azt, hogy nem találhatsz 10-20 olyat aki motivált, megtanulhat írni és olvasni, és fel lehet mutatni mint eredményt. De ahhoz, hogy ez tömeges legyen az kell, hogy már gyerekként azt lássa, hogy apuka-anyuka dolgozni jár. Még ha csak közmunkán is. És az kell, hogy jobban megérje normális munkahelyen dolgozni, mint otthon várni a segélyt.

midnight coder 2017.05.01. 18:54:21

@Janossz: Állam adta, állam elvette. Mert hogy minden fillérje mögött államadósság volt.

Janossz 2017.05.01. 18:54:53

@nemecsekerno_007: Micsoda beszéd már ez a "hagyjuk már"? Ha tavaly lopták el a télikabátod, de már vettél újat, akkor az nem számít?

teéjesenmindegy 2017.05.01. 18:56:11

@Janossz: Valahogy gondoltam, hogy nem lesz meggyőző. Nyilván nem fog téged semmi tény meggyőzni.

Eltörölhető lenne a minimálbéresek adója? Hát fasza. Tehát lenne egy réteg, aki nem fizet semmit, de kiveszi a részét a szolgáltatásokból. Hát ez tényleg igazságos, marhára.
Meg ilyen mintha lett volna, ugye? Aztán ugye ne feledkezzünk meg arról sem, hogy boldog-boldogtalan minimálra jelentette saját magát. Mintha nem úgy emlékeznék azokra a daliás időkre, hogy milyen rohadt jól és igazságosan működött a rendszer

A vagyonadóra elmondták már ezerszer hogy miért hülyeség. Az egyetlen megadóztatható tárgy az ingatlan.
A bevétel minimális, a nép pedig utálná. Ja, és attól mert van egy papíron 30 milliót érő házad marhára nem vagy gazdag.

Janossz 2017.05.01. 18:56:47

@midnight coder: Állam adta?? Hülye vagy-e, vagy csak midnight darkness??
Keretsztanyád adta, az a jó ...

ZX 2017.05.01. 18:57:08

@nemecsekerno_007: Attól, hogy nem fértél hozzá, még a saját számládon volt és pontosan tudtad mennyi az annyi. Meghatározott időben felvehetted, vagy utánad örökölhették. Most nincsen semmid. Tehát ellopták.

nemecsekerno_007 2017.05.01. 18:58:42

@Janossz: midnightcoder jól írta:

"Mert hogy minden fillérje mögött államadósság volt..."

nemecsekerno_007 2017.05.01. 18:59:29

@ZX: midnightcoder jól írta:

"Mert hogy minden fillérje mögött államadósság volt..."

Persze lehet ezen rúgózni még évekig, csak sok értelme nincs.

ZX 2017.05.01. 19:00:31

@teéjesenmindegy: "Aztán ugye ne feledkezzünk meg arról sem, hogy boldog-boldogtalan minimálra jelentette saját magát. "

Mondjuk ennek az ellenszere az ellenőrzés. Mármint a normális, a megfelelő szankciókkal. Ha már van sok százezer állami alkalmazottunk akkor esetleg dolgozhatnának is.

ZX 2017.05.01. 19:02:10

@nemecsekerno_007: Ahha mert az államadósság az ugyebár olyan kurva sokat csökkent miután beszántották a manyaupokat ugye? :P

midnight coder 2017.05.01. 19:04:36

@Janossz: A manyup úgy jött létre, hogy a felosztó-kirovó rendszerből a TB befizetésed 8%-át állam bácsi átutalta a manyup számládra. Azonban ugye a nyugdíjak nem csökkenhettek - sőt minden politika sarkallatos pontja volt hogy növekedjenek, különösen a szociké - ezért aztán állam bácsi a költségvetésből pótolta a hiányzó összeget a FK-ba. A költségvetés viszont ugye soha nem volt pozitív szaldós, és folyamatosan az államadósság növelésével pótoltuk a hiányt. Ez a manyup felszámolása idején kereken 22 milliárd forintba került állam bácsinak minden hónapban.

midnight coder 2017.05.01. 19:06:38

@ZX: Az egy másik dolog, hogy Orbánék mit csináltak a pénzzel. De ettől az a tény, hogy a manyup hitelből épült nem változott.

ZX 2017.05.01. 19:11:51

@midnight coder: Csak részben hitelből. Így nézve rövid távon tényleg gond, de hosszú távon az államadósság csökkenése volt várható. Mit gondolsz mi lesz ha majd egyre kevesebb fiatal fizeti nyugdíjjárulékot a nyugdíjakat meg nem csökkentik a korhatár meg már nem nagyon lesz növelhető? Akkor nem kell majd hitelt felvenni

nemecsekerno_007 2017.05.01. 19:12:22

@ZX: "Mondjuk ennek az ellenszere az ellenőrzés...."

Ja persze. Így is olyan kevés az állami hivatalnok. :) Legyen még több NAV ellenőr, OKJ-s képzéssel sokat ki lehet képezni, az is elég ha csak a paragrafust tudja szajkózni, oszt rábasz mindenkire 100 000 Ft-os bírságot.

Nyílván ettől baromi versenyképes lesz a kkv szektor :D

Istenem, még mindig Kádár ágyékában akarunk melegedni???

teéjesenmindegy 2017.05.01. 19:15:43

@élhetetlen: Hehehe, és nyomod tovább a marhaságod.
"Hogy ez a határ 600 eft, vagy milla, az az elven nem változtat."
Hogy az édesanyádba ne változtatna? SZépen elérsz oda, hogy fizessenek a gazdagok - a gazdagok alatt értsd azokat akik a német átlagfizetés környékén keresnek.
Van ismerősöm, diplomás ápoló, 350 bruttó. Gondolom ő is a gazdag réteg lesz két komment múlva, adózzon mint az állat.
De adózzon az összes kőművestől a gázszerelőig, az irodista a mérnök, mindenki aki tényleg termeli is a gdp-t, csak a minimálos ne.

De tudod mit? Ez legyen az álláspontod. Majd eldönti a nép, hogy mennyire érzi ezt a baromságot a sajátjának.

"Nem gondolod, hogy az államosított szolgáltató nem a piacról veszi a gázt, hanem az állami közvetítőtől?" Persze. Aki ugye ugyanannyiért adja mint 5-10 éve, nem változtatott semmit. ::D:D:D
Nem százalékosan teszi rá a hasznát?

"A szegénynek az lenne jobb, ha a szükséges mennyiséget olcsóbban kapná, (és az a gazdag is), és csak a luxus fogyasztásért fizetne többet a gazdag, abból kijönne az olcsóbb, szükséges."
A luxusfogyasztást pedig nagyon okosan meghatároznád majd te, mi?
Mondom, hatalmas baromság, hogy 10-20 ezer emberen be akarod hajtani az amit majd elosztasz 4 millió között. Semmi értelme.

Mind a két okoskodásod ugyanarról fakad. Nehogymá egyenlőek legyünk!
Most akkor lassan. Abból indulsz ki, mind az adózásnál mind a gázárnál, hogy a gazdagok. Az 3-4% ot akarod adóztatni tovább, úgy, hogy 30-40 %nak csökkentsd az adóját. Nem jön ki a matek.

A cigányaidnál továbbra is az a helyzet, hogy nem akarnak semmit se megtanulni, se dolgozni. Egyébként a hidegburkolókból nem fog felfutni a megye. Ahhoz termelés kéne. De élj csak az álomvilágodban tovább.

Torz 2017.05.01. 19:21:03

@nemecsekerno_007: ami a számládon van nem lopják el? Emlékezzünk a magánnyugdíj pénztári megtakarításainkra.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 19:21:45

@Janossz: "Tehát, ha van egy egy olyan vagyontárgya, ami munka nélkül is bevételt termel számára, miért is ne fizethetne adót utána? Még svájci bankba se dughatja az eszemadta.
De legyen az kastély, jacht, repülő, műkincs, bánom is én. "

A jacht meg a repülő termel neki? Hogyan?
Jellemzően szerinted hány embernek van magyarországon repülője, jachtja? Most nem ilyen kis balatoni vitorlásról beszéljünk, hanem valami komolyról.
Aztán, meddig tart, amíg egy ilyenre az ember alapít egy céget, és kész? Nem Kovács Jancsinak lesz repülője, hanem a Flykovácsnak. De ha német céget csinál akkor az még jobb.
Egyébként mekkora adminisztráció kellene ahhoz, hogy figyeljék, hogy melyik jacht, repülő vagy műkincs éppen mennyit ér, hogy azt bevallotta-e rendesen?

teéjesenmindegy 2017.05.01. 19:22:25

@Torz: Nah, megtakarításod volt a magánnyugdíjpénztárban mi? Mennyit is tettél te oda?

Torz 2017.05.01. 19:25:13

@teéjesenmindegy: pontosan annyit, amennyit soha nem fogok viszontlátni. 25-30 év nyugdíjig, ami ott ugye nem lesz már. Pedig. Mára pedig élbefizető vagyok.

nemecsekerno_007 2017.05.01. 19:27:50

@Torz: Jaja, Mennyit tettél oda? :) teéjesenmindegy már megkérdezte. :)

Torz 2017.05.01. 19:28:14

Amúgy inkább az érdekelne, hogy nemzetgazdasági szinten hol van az a lóvé. Komolyan örülnék, ha kifejtenéd!!

Janossz 2017.05.01. 19:29:35

@midnight coder: "Az egy másik dolog, hogy Orbánék mit csináltak a pénzzel. "
Ezért jár egy ezüst-fokozat a Habony-műveknél. Az egy másik dolog...
Jóó!

teéjesenmindegy 2017.05.01. 19:30:44

@ZX: "Mondjuk ennek az ellenszere az ellenőrzés. "
Ez még igaz is lenne. Csakhogy, amikor rossz egy rendszer, akkor tömegek fognak csalni, annyit pedig képtelenség ellenőrizni. Ilyen volt a minimálbér adómentes téma is.
Ha minimálra van jelentve kétmillió ember, akkor abból marha nehéz kiszűrni a csalókat.

Ha csinálsz egy rendszert, ami nagyjából betartható, akkor azt a többség be fogja tartani, sokkal kevesebbet kell ellenőrizni.

Tessék nagyon egyszerű példa a szocik zsenialitására. Megcsinálták a regadót, úgy, hogy az isten összes pénzét otthagytad a vámon, ha be akartál hozni egy autót. Mit csinált a magyar? Szlovák rendszámot. Nem jött be a tervezett bevétel. Erre mit csináltak a szoci géniuszok? Még emelték a regadót. És ugyanazok a zsenik vannak ugyanott.
Jött a fidesz, levitte emberi mértékűre az adót, és elkezdte büntetni a szlovák rendszámokat. El is tűnt a 90%a.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 19:32:11

@Torz: Élbefizető a manyupba, mi? És milyen módon élbefizettél? Bevitted a pénzt, beutaltad, hogyan tetted oda a megtakarításodat?

Janossz 2017.05.01. 19:33:52

@nemecsekerno_007: " Így is olyan kevés az állami hivatalnok. :) Legyen még több NAV ellenőr, "
Közel duplája az államszolgák száma, mint a 8 milliós Ausztriában. De jó szavazók!

nemecsekerno_007 2017.05.01. 19:35:22

@Torz: Ezt nem tudom és most nem fogok rákereseni. Egyébként az a 3500 Mrd nem akkora összeg mint az sokan hiszik. Csak szociális kiadásokra 5000 Mrd megy el évente.

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

Janossz 2017.05.01. 19:39:36

@teéjesenmindegy: Ezeket már rég kitalálták, nálunk fejlettebb demokráciákban.
Nem kell, hogy fájjon a fejed miatta.

élhetetlen 2017.05.01. 19:40:27

@midnight coder: „.De az értékrendjét nemigen tudod megváltoztatni, legalábbis tömegesen nem.”. Csak kérdezem, ezt miből szűrted le, mint tapasztalatot. Tudom, kevés példa van, de van, ahol egy szakemberrel működő kertészetet hoztak össze, stb. Mindenkit motivál, ha azt látja, hogy a munkájának eredménye van. Ezért nem jó a csirke osztás, mert, ha nem ért hozzá, akkor megdöglik a csirke, tehát jobb, ha előbb megeszi. „gyerekként azt lássa”. Vonatkoztassunk el a munkától. Te csak azt csinálod, amit apádtól láttál? Mert van olyan, aki alkoholista lesz, mert az apja is az volt, és van, aki egy korty alkoholt sem iszik, mert az apja alkoholista volt. Annyira nem egyszerű a világ, ahogy te magyarázod. Teljesen más, csak arról, hogy a gyermekkorod. Falun voltam gyerek, és az Operaház messze kiesett a szüleim látóköréből. De volt egy tanárnő, aki vette magának a fáradságot, és felhozott negyven gyereket egy matinéra. Aztán az ilyen szituk, hogy ebédszünetben a jegyárus, mondom a kolléganőmnek, hogy mire vettem jegyet, azt ő is megnézné. Kiderült, hogy hiába nőtt fel Pesten, életében nem volt az Operában. Aztán eljártunk, és hordtam a gyerekeiket is. Na, csak azt akartam mondani, hogy az, hogy mit lát egy gyerek, az súlyos, de nem okvetlenül meghatárózó. Persze, most megint megírhatod, hogy nincs igazam, csak azzal ne gyere, hogy a képzetlenség már a génekben van, mert akkor kitagadlak.

nemecsekerno_007 2017.05.01. 19:41:22

@Janossz: Nyílván az elmúttnyócévben duplázódott :) Több mint felét kirúgnám, de egyből jönne a békakórus, hogy sérülnek a demokratikus alapjogok v. valami hasonló baromság.

Először az adórendszert kéne úgy átalakítani, hogy a többség érezze a számláján ha az állam többet akar valamire költeni, ill. az ország gazdasági teljesítménye is jelenjen meg valahogy a közszféra fizetésén. Egyből nehezebb lenne a bürokráciát felduzzasztani.
Sajnos ez amúgy nehezen kivitelezhető demokráciában, mert a közszféra, a bürokrácia, a nyugdíjasok gyakorlatilag túszul ejtették a gazdaságot. Kéne egy új társadalmi megállapodás úgy, hogy a politikusok is megegyeznek pár alapvető sarokpontban, amit 4, 8 év múlva se lehet megváltoztatni. Erre kicsi az esély, helyette megy ez a szokásos cirkusz.

ZX 2017.05.01. 19:45:07

@nemecsekerno_007: "Istenem, még mindig Kádár ágyékában akarunk melegedni???"

Én nem, csak narancskomcsik OV-val az élen.

Amúgy pont azt mondtam, hogy a sok léhűtő állami alkalmazott végre dolgozna is.

Torz 2017.05.01. 19:46:05

@teéjesenmindegy: Azt írtam, hogy mostanra. Az a rendszer fenntartható lett volna, a mostani 20 év múlva összeomlik, mert ahogy írtátok, nem az állam általi pátyolgatás a helyes jövőkép. Az, bár relatíve nem nagy összeg volt, kiemelése ésszerűtlen és aljas húzás volt. Már bánom, hogy kiléptem anno.

Janossz 2017.05.01. 19:47:53

@nemecsekerno_007: Ez most kicsit fáj, de egyet kell értenem Veled.:-)))

nemecsekerno_007 2017.05.01. 19:50:20

@ZX: "Én nem, csak narancskomcsik OV-val az élen...."

Úgye nem gondolod, hogy nincsenek a választók közt olyanok akik hasonló módon az állam csecsén lógnak? Másként hogy maradhatna fenn ez a rendszer?

Fentebb írtam, hogy

"a közszféra, a bürokrácia, a nyugdíjasok gyakorlatilag túszul ejtették a gazdaságot."

és ez most független attól, hogy melyik oldal van épp hatalmon. Önbecsapáson alapuló demokráciánk van, a politikusok csak ehhez adják az alaphangot.

Nem tudom, hogy ez miként változhatna.

nemecsekerno_007 2017.05.01. 19:51:24

@Janossz: Már csak egy szóvivő kell és megvan a párt :D

jandera 2017.05.01. 19:51:37

@Comte de Gippaud: Neked lehet, de akkor te nem dolgozó vagy.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.01. 19:55:53

@Janossz: Rossz duma. Tudod te kikről van szó.. Az egyetlen pozitív tettük, hogy a magyar "baloldalt" lenullázták:)

élhetetlen 2017.05.01. 20:02:43

@teéjesenmindegy: Nem százalékosan teszi rá a hasznát?„. Óh, hogyne, mikor csökkent a benzin piaci ára, akkor megemelték a jövedéki adót. Vagy ez kimaradt? De itt feladom, te vagy a nép, te vagy a NER, éljen, és virágozzon Mészáros Lőrinc és Andy Vajna, és a haza fényre derül. Befejeztem.

Janossz 2017.05.01. 20:15:30

@.csentecsa.: "Tudod te kikről van szó.."
Nem tudom. Máskor szíveskedj megjelölni, mire reagálsz!
Egyébként most ne zavarj, fontos koalíciós tárgyalásokat folytatunk Nemecsek Úrral!

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:15:45

@Janossz: Nálunk fejlettebb demokráciákban az ellenzék nem azzal kampányol, hogy fizessenek a német átlagot kereső dúsgazdagok.
A fejlettebb demokráciákban ezeréves családfák vannak, olyan vagyonokkal, hogy beszarás, és tényleg vannak yachtok, meg repülők.

Annyira jó, amikor a fejlett demokráciákból akarsz áttenni ide valamit. Miért nem az angol rendszert, hogy ülne kettő vörös a parlamentben, aztán annyi?
Baszki, azokban az országokban - tökmindegy, hogy melyiket hozod fel példának- megvan a történelme a fejlődésnek. Megvoltak a polgárháborúik, sztrájkjaik, balhéik, és most ez a rendszer van.
Ha ide bezúdítod, akkor igen komoly szar lesz.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:18:31

@élhetetlen: A gázszolgáltató teszi rá a benzin árát a rezsicsökkentésre, vagy mi a lófasz?

Figyelj, sötét. Próbálj utánaszámolni. A ballibek éppen azzal kampányolnak, hogy annyira lement a gáz ára, hog rohadjon meg a zorbán, hogy nem csökkenti a rezsit még jobban.
Te meg amiatt nyagogsz, hogy szegény szolgáltató éhenhal. Zavar van az erőben.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:22:40

@élhetetlen: "Ezért nem jó a csirke osztás, mert, ha nem ért hozzá, akkor megdöglik a csirke, tehát jobb, ha előbb megeszi."
IGEN!!!!!!!! AZ év hülyéje bazmeg. Mert a háztáji csirketartásnak ezeroldalas szakirodalma van. És bazmeg falun alig találni olyat aki tudna zyúkólat készíteni.

Szerintem senki nem mondta, hogy a "a képzetlenség már a génekben van". A lustaság meg az igénytelenség van benne a kulturájukban, illetve az, hogy úgyis lesz valami.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:24:02

@Torz: Arra válaszolj, hogy hogyan és milyen módon tetted a megtakarításaidat a manyupba.

Janossz 2017.05.01. 20:29:05

@teéjesenmindegy: "Ha ide bezúdítod, akkor igen komoly szar lesz."
Na látod, ezért nem zúdítom ide, pont elég szar van már itt.

élhetetlen 2017.05.01. 20:32:37

@teéjesenmindegy: B+, semmit nem értesz? Arra céloztam, hogy a nagy államosításnak köszönhetően egyik szolgáltató sem vásárolhat piaci áron. Sem gázt, sem benzint. Ennyi. A zavar nem az erőben van, hanem a fejedben. De most tényleg befejeztem, ennyi sületlenséget nem tudok, és nem is akarok lekezelni. Nem, nem fejeztem be, a következő okos leveledre még válaszolok, éppen megkaptam.

élhetetlen 2017.05.01. 20:52:43

@teéjesenmindegy: Az év hülyéje te vagy. Láttál már kotlóst? Az még melegen tartja a csibéit, csak etetni, itatni kell őket. Láttál már vásárolt napos csibéket rakásra dögleni? Nem, csirkét sem láttál, csak már a sarki közértben, bontva, darabolva. „Mert a háztáji csirketartásnak ezeroldalas szakirodalma van”. Nem, de ezer fortélya van annak, hogy hogyan tartsd életben, mennyi idős koráig milyen tömegben lehet, milyen melegen kell tartani, stb. A kapok egy csirkét, felnevelem, aztán majd lesz tojás, és lesznek további csirkék, ez csak a te buggyant agyadban létezik, hogy ez csak szorgalom kérdése! Te dugod meg a tyúkot, hogy fias legyen a tojás? Olyanról beszélsz, amiről fogalmad sincs. Na, most tényleg befejeztem a veled való „társalgást”.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:53:17

@élhetetlen: Hülyegyerek! Akkor eszerint a benzin ára nem változik a világpiaccal, ugye?

Egyáltalán érted, amit beszélsz?
Nem a távfűtőművek tényleg nem a világpiacról veszi a gázt, vannak köztes cégek. De azok viszont igen. Te azt akarod éppen megmagyarázni, hogy a távfűtő tönkremegy, és nem tud fejleszteni, mert a gazdag emberek 20%-kal olcsóbban fűtik a teniszpályát.
Úgy megy tönkre, hogy közben a világpiaci ár lefele megy, ergo a beszerzési ára olcsóbb.

Vagy a te kis egyszerű világodban az úgy van, hogy a világpiaci ár lefele megy, a köztes cég százalékban nagyobb árrést tesz rá, egészen addig, amíg a távfűtő pont annyiért kapja, mint rezsicsökkentés előtt, viszont továbbadni olcsón kell, tehát csúnyán így jár?

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:56:36

@élhetetlen: Oszt egy darab csirkét kapott a falu, te agyatlan barom?
Szegény szerencsétlen, ámde szorgos cigányoknak az volt a megoldása, hogy megették. Mert a megyében nem volt kakas, ugye?

Tényleg fejezd be, mert annyira hülye vagy mint a segg.
Elhiszem, hogy neked tanár kell ahhoz, hogy csirkét tarts, akinek van egy csöpp esze, az megoldja.

Janossz 2017.05.01. 20:56:49

@élhetetlen: Te valami népművelő lehetsz, hogy ilyen türelemmel próbálsz emberi párbeszédet folytatni a zombikkal. Tisztellek érte.

teéjesenmindegy 2017.05.01. 20:59:24

@élhetetlen:
"Sok állat hamar elpusztult, másokat szükségből megettek az Orbán Viktor főtanácsadójának alapítványa által indított akcióban részt vevő családok. Az alapítvány vetőmagot, több százezer csibét és egyéb állatot osztott szét a rászorulóknak. Sokan malacot akartak, de nem volt elég, a takarmány pedig állítólag nem ízlett az állatoknak."

Nem ízlett a csirkének a táp, nem volt más megoldás, meg kellett zabálni őket.
Na, a te kurva anyádat is, hogy ezt megmagyarázod

tpl 2017.05.01. 21:15:03

Publicus-kutatás?, :))))) hahahahaha

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.05.01. 21:33:44

kedves bloggerinák és bloggerek
ezeket cikkeket kibírjátok röhögés nélkül? mármint megírni...miden napra egyet, vagy többet....
amúgy viccesek az index libling blogok, egy ideig volt az örülünk vincent volt a futatott, most meg ez a b1 izé.
na mindegy, a kérdésem annyi hogy bírjátok ki ezt a sok sületlenséget amit naponta idehordtok?

konrada 2017.05.01. 22:04:00

@FILTOL:
B1 izé akkor lett, mikor lejött egy lista a Soros alapítványok által támogatott blogokról.

... azóta inkább a B1 összefoglaló néven jönnek.

Pipas 2017.05.01. 23:40:04

"Érdemes felfigyelni rá, hogy január óra a miniszterelnök 7 százalékpontot zuhant, azaz
Orbán Viktor 3 hónap alatt félmillió szavazó bizalmát veszítette el."

Akkor tehát Orbán Viktor jelenleg 6.6 millió szavazó bizalmát élvezi. Csodálatos dolog a matematika. :D

Pipas 2017.05.02. 00:07:45

"Az ellenzéké összesen pedig jelentős mértékben, 10 százalékponttal múlja felül a kormánypártokét."

Az jó. Akkor biztos a győzelem, megnyugodhattok. Orbánt mégiscsak le lehet váltani. Simán.

Mi lesz a párt neve, amelyik nyer? LMP-DK-Együtt-Momentum-Jobbik-Egyéb-Bizonytalan? :D A bizonytalanokat mindenképpen vegyétek be, azok sokan vannak.

"a Fidesszel szemben az ellenzéknek még vannak tartalékai a bizonytalanok között is"

Ó, látom, ez nem nekem jutott eszembe először. :D

Öregem, hogy ebből mekkora bukta lesz már megint. :D

alfacharlybravo 2017.05.02. 04:16:17

@Nincs közöttünk csicska: Hát Megyesin is röhögtünk egy jót és mi lett belőle, egy ország csőd majdnem. A kormányzás és a rabló hadjárat között nagy a különbség. Szerintem a Fidesz tud kormányozni is nem csak rabolni.

midnight coder 2017.05.02. 07:33:33

@élhetetlen: Az, hogy mit lát nem az egyes eseményeket jelenti elsősorban, hanem az értékrendet, a világhoz való hozzáállást. Az én nagyszüleim még parasztok voltak, akikben benne volt hogy taníttatni kell a gyereket hogy boldoguljon. Ezt kapták meg a szüleim is, a motiváció mellé, és ezt kaptam meg én is tőlük. Abban, hogy az vagyok aki, az is benne van, hogy láttam ahogy a nagyszüleim dolgoznak, ahogy a nagyapám megcsinál mindent a ház körül a kerttől a betonozáson át a nyúlketrecig, ahogy apám és a nagybátyám otthon a meló után rádiót épít, autót javít, ezt-azt szerel. Aztán én más utat választottam, az én kedvenc szerszámom a számítógép, de a hozzáállás ugyanaz.
Ezzel szemben áll a lumpenproli család aki a második szomszédban lakott - azt a kis parasztházat bérelték amit a szüleim anno befektetésnek vettek. Apuka a vasútnál dolgozott, anyuka szült. Mind a ketten masszív alkeszek voltak, a kannás bor és a cigi nagy rajongói. Az asszony persze terhesen is ugyanúgy füstölt és ivott mint a gödény. Hónap elején volt hogy 12 liter kannás elfogyott két nap alatt, úgy hogy az asszony terhes volt - ezt az a boltos mesélte, akitől vették. A hónap elején ment a haccacáré amit elég nehéz volt nem hallani, mert hogy elég olaszos életet éltek... Kb. az volt a napi program, hogy először csöndben ittak, aztán az asszonyban a véralkohol elérte azt a szintet ahol elkezdte a gyerekeket hajkurászni és ordibálni vele. Ez úgy 10-11 magasságában volt. Aztán elkezdte a férjét szapulni és ütni, amire eleinte csak annyit mondott hogy haggyámá! Aztán úgy egy óra után már benne is felment a véralkohol és elszakadt a cérna, és jól eldöngette az asszonyt, aki ilyenkor kimenekült az utcára. Néha az ürge kidobta a TV-t az ablakon, vagy más csintalanságot művelt. Aztán valaki kihívta a rendőröket, azok kijöttek, beszéltek a fejükkel és végre csend lett. Másnap estig...
Ez kb. a hónap közepéig ment, akkor elfogyott a pénz a borra. A hónap végén pedig küldték a gyerkeket a szomszédba kölcsön kérni. A terhesen piálás és a cigi miatt a gyerekek amúgy sem voltak teljesen normálisak, az utolsó konkrétan már szellemi fogyatékos lett. A legnagyobb akkor volt hetedikes az általánosban amikor elköltöztek - már akkor voltak olyan ügyei, hogy a társain oltotta el az égő cigijét.

Az így - vagy még ígyebben - felnőtt gyerekből akarsz te jómunkásembert faragni ? Hát, sok szerencsét...

midnight coder 2017.05.02. 07:40:06

@élhetetlen: Amúgy a csirketartás tényleg nem annyira nagy tudomány. A naposcsibét persze melegen kell tartani, és kell neki táp, de amúgy a csirke ha kap kaját és vizet eléggé önellátó, kb. arra kell figyelni hogy ne repüljön át a szomszédba, illetve hogy ne egye meg a nyest - azaz éjszakára be kell zárni. Ja, és kell valami nyugodt hely ahová a tojást le tudja rakni a tyúk, és igen a gyermekáldáshoz kell hogy legyen kakas is. De ez utóbbit szerintem nem biztos hogy egy cigánynak el kell magyarázni :-D

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 08:16:52

Ahh..

Szuper.

Megbukott a Fidesz és Orbán.

Igaz én csak keddre vártam a bejelentést, mint ahogy minden héten megszoktuk, de így mégjobb.

Jaaa...
Kedd van.

Pipas 2017.05.02. 08:41:55

@Legeslegalja: "Jaaa... Kedd van. "

Engem is megzavart, hogy tegnap nem kellett melózni. Ezekhez órát lehetne igazítani. :D

Alick 2017.05.02. 09:37:33

@élhetetlen: "Szakember egy fél év alatt meg tud tanítani bárkit írni, olvasni, számolni."

A gyerekkori fogékonyság töredékével rendelkező, szellemileg leépült, motiválatlan emberekkel ez igen nehezen fog menni. És hol van ez még egy manapság piacképes szakmától...

Pipas 2017.05.02. 09:41:56

@Alick: A szakember egy fél év alatt el tudja dönteni, hogy az illető reménytelenül buta, fel tudja adni és le tud lépni. :D Nem mindenkit lehet megtanítani írni/olvasni, főleg ha az illető felnőtt, főleg, ha nem akar és főleg, ha kínzást nem használhatsz. :D

Veszéjben a lyogállamiság ! 2017.05.02. 09:45:07

@ZX: Hülyeség. Ez csak látszólag volt magánpénz. Valójában komoly államadósság növekedéssel szemben keletkezett. Vagy is állam bácsi finanszírozta a manyupozást..

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.02. 09:46:49

Tévedés keverni a népszerűséget a szavazatokkal.

élhetetlen 2017.05.02. 10:20:04

@teéjesenmindegy: „Akkor eszerint a benzin ára nem változik a világpiaccal, ugye?”
www.vezess.hu/hirek/2017/03/21/benzinar-adotartalom-aprilis/
„2016 nyarán hozott egy törvényt a kormány, amely az üzemanyagok adótartalmát a Brent olaj árához kötötte. Ha a kőolaj világpiaci ára 50 dollár vagy az alá csökken, akkor a benzin jövedéki adómértéke literenként 5 forinttal, a gázolajé pedig literenként 10 forinttal nő.’. Erről beszéltem. És befejeztem, mert a hülyézést és az anyázást nem tartom elég logikus érvelésnek. A kurva jelzőt meg tartsd meg a saját anyádnak, aki ilyen finom úriembert nevelt belőled.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 10:43:24

@élhetetlen:

Ettől a törvénytől függetlenül tény, hogy az elkúrók alatt nálunk volt az egyik legdrágább a benzin és gázolaj ára, ahogyan a többi rezsi költségre is többet kellett költenünk "Nem lesz gázáremelés" szoci tolvajok alatt.

Ahogyan az is tény, hogy jelenleg nálunk az egyik legolcsóbb mind a rezsi, mind a benzin és gázolaj.
A többi csak üres duma.

vackor1 2017.05.02. 10:50:27

@élhetetlen:
Ürgelyukban? :))) NA, EZ az aranyos, nem az, amit én írtam.. :))
Tudod , elég sokat utazom és , amikor éppen a világ túlsó oldalán járok - telente, itthoni rossz időben sűrűn előfordul - , akkor van, hogy nem olvasok el mindent , csak belekukkantok az Indexbe , hogy történt-e a világban valami nagyon fontos , nem olvasom az éppen aznapi ifjútitánok aznapi lopásairól/újabb baráti törvényhozásról - és folytathatnám még - szóló híreket, mert akkor éppen nyaralok . Nem mondanám,. hogy idegesít , azon már régen túl vagyok , elkönyveltem ezt a bagázst ilyennek , én egyedül változtatni nem tudok ezen , szerencsére az én életemre nincsenek hatással , ettől függetlenül van szemem/fülem a tapasztalásra és agyam is a látottak/hallottak alapján konzekvenciák levonására .
Amúgy meg köszönöm , hogy - gondolom észrevetted magad is - valójában igazoltad is a feltevésemet , annyi történt, hogy ezek szerint MÁR belengették az újabb osztogatást a választási kampány elkezdése környékén ( és mennyi minden fog még történni addig, most éppen a köztéri plakátok ügye "tetszik" nagyon ) . Nem lepődtem meg.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 11:08:08

@vackor1:

Ügyesek nem ?

Az ország GDP arányos államadóssága még úgy is csökken, hogy lopnak, államosítanak, és kampányolnak.

Szemben a szocikkal akik teljesen becsületes Hagyó és Hunvald féle mártírok kitartó és őszinte munkája ellenére is rommá adósították az országot és embereket devizában.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 11:24:22

@Legeslegalja: "GDP arányos államadóssága még úgy is nő, hogy lopnak"

Napersze. :))

De a legnagyobb baj, hogy az EU-segélyeket nem csak ellopják, hanem külföldre viszik, A EU-segély nélküli GDP átlagban 0,2%-kal nőtt a geci oroszbérenc uralkodása alatt. NULLA!!! A külföldre menekített vagyon nem itt dolgozik.

vackor1 2017.05.02. 12:07:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nincs olyan, hogy "valaki" nem üti meg azt a szintet, hogy reagálj rá?
Az sincs meg, hogy felesleges ezeket megírnod mert vagy annyira sötét, hogy nem látja pl., hogy mekkora volt a növekedés -beszéljünk összegről, úgy egyszerűbb , a %-ból kiszámolható - és mit mutat az egyenleg az ideküldött és a befizetett pénz között , aztán ezt a két számot egymás mellé teszi az ember és elgondolkodik, hogy akkor most mi is van , vagy talán még tudja is , de be nem látná, el nem ismerné , folymatosan nyekergi a sötét butaságait.. Nem tudom melyik a rosszabb, de hogy - finoman fogalmazva - nem normális , az biztos.
Tudod : fegyvertelennel nem vívunk párbajt.. szellemit sem.. :))

Amúgy meg nocsak:

index.hu/index2/#bloghu/tenytar/2017/05/02/mi_lesz_a_2018-as_valasztas_csodafegyvere_a_nyugdijasokra_fog_utazni_a_fidesz

Persze tudom milyen reakciókra lehet számítani említett nickektől, de azért erre visszatérnék 6-8 hónap múlva...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 12:20:17

@vackor1: :))

Igazad van. De a kútmérgezést nem lehet hagyni. Az olvasóknak válaszoltam, nem a bértrollnak.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.02. 14:33:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"De a legnagyobb baj, hogy az EU-segélyeket nem csak ellopják, hanem külföldre viszik...."

Ebben igazad van! Külföldre viszik. Ugyanis nagyobb összeg
megy adóssagtörlesztesre és uniós tagsagra, mint az eu transzferek összege.

A EUSTAT-ból kiszamítható:

Magyarorszag eves kamatfizetesenek összege 6 evre: 7.269,4 milliard forint volt /2010-2015/.

IMF-EU-WB hitel visszafizetése: 2011, 2012, 2013, 2014-ben

531.5+988.6+1,026+633.6=3,179.7 milliard forint

EU tagsagi díj:

230,187+233,048+234,858+272,336+290,866
+306,003=1,567,298 millió forint

Kiadasi oldal összesen:

7.269,4+3.179,7+1.567,3 =12.016,4 milliard forint

"EU-segély nélküli GDP átlagban 0,2%-kal nőtt a geci oroszbérenc uralkodása alatt. NULLA!!! A külföldre menekített vagyon nem itt dolgozik."

Ez is igaz!

Idezem Günter Öttinger német uniós biztost:

"Annak a pénznek a nagy része, amelyet az EU Lengyelországnak ad, visszaáramlik Németországba."

Ezt az öszeget egy lengyel gazdasagkutató intezet korabban mar egy anyagában 60%-ra kalkulalta!

Nincs ez mashogy nalunk sem.

Es akkor még nem beszeltünk arról a kötöttsegről, hogy az eu transzferek 15%-a volt hasznosítható vallakozas fejlesztesre az elmult uniós költsegvetesi idöszakban!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 14:39:42

@atomic power 1986DucaDuca: "Ugyanis nagyobb összeg megy adóssagtörlesztesre és uniós tagsagra, mint az eu transzferek összege."

Ez nem igaz. De ha igaz, ha nem igaz, a geci oroszbérencnek csökkentenie kellene az államadósságot. A Széll Kálmán terv szerint 2016-ban a GDP 60%-a volt az álalmadósság, jövőre 50%-a lesz. :))

A többi hazugságod is ennyit ér.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.02. 15:02:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Ez nem igaz. De ha igaz, ha nem igaz, a geci oroszbérencnek csökkentenie kellene az államadósságot. A Széll Kálmán terv szerint 2016-ban a GDP 60%-a volt az álalmadósság, jövőre 50%-a lesz. :))"

Ketsegbe vonod az EUSTAT adatait?

Az nem hiba, hogy a korany nem eröltette a SZKT altal meghirdetett allamadóssag csökkentesi tervet. Ez ugyanis államháztartási többletet követelt volna meg es kizárna mindenféle egyéb állami kötelezettségvállalást, ami teljesen megbéníttotta volna a gazdaságpolitikát. Megvalósíthatatlan kiigazítási követelményt jelentett volna az országnak. Növekedésvisszafogó hatása miatt nem is vezetne az állami eladósodottság tartós mérsékléséhez.

"A többi hazugságod is ennyit ér."

Szóval hazudik az EUSTAT?

élhetetlen 2017.05.02. 16:48:19

@Comte de Gippaud: „Még előfordul néha, hogy vért köpünk, de már sokat javult a helyzet.”. Gyönyörű mondat. De képzeld el, milyen jó lesz a helyzet, mikor már nem jön be EU-s pénz, és a „nem kell hitel, megélünk a piacról” állampapírok lejárnak, és vissza kell fizetni az államnak nagyon veszteséges letelepedési kötvényeket, stb. És itt leszünk egy csomó, olimpiára is alkalmas, de fenntartandó sportlétesítménnyel, és a díszkővel lerakott tereinkkel. Mert más nem nagyon van. (Bocs a díszkő a gyengém, mert, ugye vannak anyagok, amit le lehet kenni, nem csúsznak, bírják a strapát, csak azt nem lehet megcsinálni vele, amit a kővel, hogy megvesszük, lerakjuk, csúszik, akkor érdesítjük, és ha még mindig csúszik, akkor felszedjük, és másikat rakunk le, aztán kezdjük előről, és minden fázist újra fizetünk. Mert, ha egy téren ez előfordul, akkor azt mondom, hogy nem értett hozzá, aki elfogadta, de az, hogy x eset után is így folytatják, az tenyérbe mászó). Szóval ebből kell majd megélnie az országnak. Igen, épül a szép jövő!

élhetetlen 2017.05.02. 17:11:50

@nemecsekerno_007: „Mert csak úgy lehet itt normális, versenyképes gazdaság, ha minél kevesebben kapnak az újraelosztásból.”. Csak azt felejtetted ki, hogy, ha azok a kevesek kapnak meg mindent, (Lőrinc, Mészáros, Vajna, Lázár, stb.) abból minden lehet, csak versenyképes gazdaság nem! Ezt azért gondold át mégegyszer.

élhetetlen 2017.05.02. 17:30:28

@nemecsekerno_007: „midnightcoder jól írta: "Mert hogy minden fillérje mögött államadósság volt...". Komolyan kérdezem. Volt neked a versenyszférában állásod valaha? Mert, ha nem, akkor a fizetésed mögött is államadósság volt, azt sem kellett volna megkapnod. Aki a versenyszférában dolgozott, annak a fizetését a cégnek kellett kitermelni. Ebből a fizetésből vonták le a nyugdíjalapot, ami először odament, aztán bizonyos része a magánnyugdíj pénztárba. Ismétlem, hátha megérted. A céged által kitermelt béredből levont összeg ment oda. Nem érted? Most nincs az sem, nincs nyugdíjalap sem, most adóvá minősítették, eltapsolják, és szarnak arra, hogy kapsz-e majd nyugdíjat, mert nincs kötelezettségük a levont összegekkel kapcsolatban. Nem gyűjtik, nem tartják nyilván, nem fektetik be. Ezen mit nem értesz?

élhetetlen 2017.05.02. 17:46:34

@vackor1: Bocsáss meg kedves világjáró. Csak annyi a probléma, hogy ezt az „annyi történt, hogy ezek szerint MÁR belengették az újabb osztogatást a választási kampány elkezdése környékén” az esetleges váltani akarókról írtad. („Ha ez a felmérés valós és - tegyük fel - így is maradna , akkor már előre borítékolható, hogy hirtelen születne pár törvény : lenne hirtelen extra segílyke , választások előtt ez-az kerülne annak a kisebbségnek , aztán a nyugdíjasoknak hirtelen találnának a nagyszerűek néhány plusz %-ot , amivel meg lehet emelni a nyugdíjat - mivel az ország jobban teljesít, ugye - és mellé év végén ismét jönne utalvány is és tuti lesz még ötletük a srácoknak...). Miközben a mostaniak csinálják. Értem, tehát helyzetismeret nincs, vélemény van. Így is lehet.

élhetetlen 2017.05.02. 18:00:36

@midnight coder: „ezért aztán állam bácsi a költségvetésből pótolta a hiányzó összeget a FK-ba.”. Így is lehet nézni, de úgy is, hogy az elvileg befektetés volt, vagy takarék, nevezzük akárminek, hogy a leendő nyugdíjasok se dögöljenek éhen. Most bemegy adóba, adott évben eltapsolják, és ez most, jaj de jó? Mert most a nyugdíjalap is ilyesmikre megy el, hogy Mészáros kap öt milliárdot, hogy fejlessze a frissen megvásárolt fél Balaton kempingjeit. Ne gyere azzal, hogy ez piti összeg, mert ott vannak még a magánkastélyok felújításai is, és a szuper stadionok fenntartásai is (már arra is mehet TAO). Na, mindegy, tudom, mit aptyuk tész, mindig jó az.

vackor1 2017.05.02. 18:27:08

@élhetetlen: Személyeskedhetünk is ha gondolod - bár én csak korrekt, érthető választ kívántam adni a felvetésedre , hogy érthető legyen - , de én mégis inkább azt javasolnám, hogy fuss neki még egyszer a - általad is bemásolt - hozzászólásomnak , hátha magadtól is menni fog, hogy kire/kikre gondolhattam , amikor ezt írtam : " hirtelen születne pár törvény : lenne hirtelen extra segílyke , választások előtt ez-az kerülne annak a kisebbségnek , aztán a nyugdíjasoknak hirtelen találnának a nagyszerűek néhány plusz %-ot , amivel meg lehet emelni a nyugdíjat " . Ha ezeket szerinted a változást akarók tehetik meg és nem a mindenkor éppen regnáló kormány, akkor meg sem kérdezem, hogy mi is van a " Értem, tehát helyzetismeret nincs, vélemény van. Így is lehet. " szösszeneteddel ?
Viszont legalább most már világos , hogy miért nem értettem az első nekem címzett üzenetedet , ez is valami .... :)))

élhetetlen 2017.05.02. 18:33:39

@midnight coder: Nem akarok vitatkozni, csak válaszolok a tegnapi hozzászólásodra. „Amúgy a csirketartás tényleg nem annyira nagy tudomány.”. Nem tudom, mennyi a tapasztalatod, de azért az nem mindegy hogy hány naposcsibét próbálsz melegen tartani egy égővel, mekkora helyen. Elpusztulhatnak hőgutától, vagy átfázástól is. Te biztosan tudod, hogy kell kezelni őket, hogy életben maradjanak, de, szerintem az emberek többsége nem tudja. Más. Van egy barátnőm, (épületgépész, a férje a Műszakin a tanított), van egy birtokuk Dunaakárhol. Minden évben vesz húsz db. előnevelt, tehát nem napos csirkét (tíz évek óta). Tavaly mondja, hogy most fogalma sincs, mi van, a csirkék tépik egymást, van amelyik már félig kopasz. Azt hiszem, kálcium hiány, mondtam menjen be egy gazdaboltba, kap táplálékkiegészítőt. Én csak tizennégy éves koromig láttam csirkét felnevelni, csak maradtak emlékek, hogy mikor kezdték csipkedni a meszet a meszelt falról, akkor anya vett valamit, aminek a nevére már nem emlékszem. Ugyanez a konyhakertnél. Nem az van, hogy elveted, aztán megélsz belőle. Elveted, nincs pénzed locsolni, ki sem kel, vagy utána szárad ki, vagy sok az eső, és elrohad, adott évben semmi sincs, és a konyhakertre, ha lenne pénzed a biztosításra, akkor sem foglalkoznának veled, de nincs is. Bocs, csak ezért borulok ki a csak lusták, hogy megéljenek szövegen, mert ezeket a dolgokat is meg kell tanítani annak, aki nem ismeri, ugyanúgy, mint a hidegburkolást. (bár ez utóbbi kockázat mentesebb).

élhetetlen 2017.05.02. 18:42:31

@vackor1: Ajaj, nehéz az élet, lehet, hogy félreértettelek, a „lenne hirtelen extra segílyke” szövegből nem arra gondoltam, hogy a mostani kormányra gondolsz, mert mint tudjuk ők „munka alapú társadalmat” építenek. Ha tényleg ennyire félreértettelek, akkor bocs.

vackor1 2017.05.02. 19:16:19

@élhetetlen: Semmi gond, amíg kulturált mederben folyik a polémia, addig lehet más a véleménye bárkinek , soha nem mondtam, hogy nálam van a bölcsek köve, nem nagyon szoktam kinyilatkoztatni , csupán a meglátásaimat, véleményemet mondom el néha ( egyre ritkábban , mert a más véleményt szajkózók legtöbbje érvek híján és "stílusuk" folytán nem vitapartnerek ) , nyilván az oltári sötétség/butaság mantrázása/képviselői nem érik el az ingerküszöbömet , nem szoktam reagálni agyhalottak vergődésére .

Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 2017.05.02. 22:24:50

"Botka már megelőzi Orbánt"

Kerdes miben ?

A luxusban valo tobzodasban egesz biztos. 30 millios autok, 10 millios orak, extrem luxus nyaralasok minden evben. Botka annyibol nyaral evente, amibol a szavazoi lakast vasarolnak.

ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!
ROLEXBALOLDAL !!

élhetetlen 2017.05.03. 12:29:33

@atomic power 1986DucaDuca: Csak egy megjegyzést engedj meg. Az általad idézett mondat kapcsán volt itt már minden a kommentekben, a lebukott, az elszólta magát, bevallotta, stb.
"Annak a pénznek a nagy része, amelyet az EU Lengyelországnak ad, visszaáramlik Németországba.". Igaz, hogy a folytatás az volt, hogy, mert a németektől vesznek erőgépeket, traktorokat, stb., így kerül vissza a pénz. A gépek viszont Lengyelországban vannak, ott használják őket, az övék. Tehát a Lengyelek nem kaptak semmi?
süti beállítások módosítása