B1 blogcsalád



Orbán Viktor magára gyújtotta a házat

2017. április 02. - nickgrabowszki

Annyira nem jött be a Fidesznek és az Orbán-kormánynak a CEU elleni fellépés. Itt van például egy térkép, amelyik azt mutatja meg, hol álltak ki az egyetem mellett: map.jpg

(A beágyazott térkép nem igazán kompatibilis a blogmotorral, lelassította az oldalt, eredetiben, real time itt lehet megnézni.)

Nem is arról van szó, hogy Alaszkától Brazílián át Indonéziáig és Ausztráliáig, de még az az olyan - Orbánnak kedves - diktatúrákban is akadt, aki fontosnak tartotta, hogy jelezze a szolidaritását, mint Kína, Azerbajdzsán, Törökország vagy Oroszország.

Az egyetemi szféra, a tudományos világ mindenhol a világon szolidáris a CEU-val, illetve fellép az autokrata teljesen oktalan önkénye ellen, ezt jelzik a Nobel-díjasok és akadémikusok Orbánéknak írt nyílt levelei is. A Princeton és Cambridge is kiállt a CEU mellett, még Navracsics Tibor EU-biztos, Orbán egykori minisztere, kabinetfőnöke és tanácsadója sem engedhette meg magának, hogy egykori főnöke mellé álljon.

Orbán azt hitte, nincs kockázat, ez nem a drogteszt vagy a netadó, ez nem osztja meg a szavazótáborát, nem kockázat semmit.

De ezúttal cserben hagyta a veszélyérzete, rosszul mérte fel az esélyeket.

Azzal jól számolt, hogy a magyar választók többségét az ügy egyáltalán nem hatja meg. A propaganda megakadályozza, hogy a zömükhöz egyáltalán eljusson, és pláne azt, hogy a súlyát, a jelentőségét felmérjék, illetve értékén kezeljék a dolgot.

Még az sem kizárt (sőt, egyenesen valószínű), hogy valamelyik kormányfüggő céggel ráméretett, mit szól hozzá a szavazótábora, ha fellép az ún. Soros-egyetem ellen és keresi a konfliktust a Nyugattal, a nyugati elittel.

És az agymosott két-, két és félmilliós Fidesz-tábor zöme minden bizonnyal mélyen egyetértett a tervvel (már amennyit megosztottak velük belőle).

De nemzetközi reakciók mostanra elérték, sőt, meghaladták a 2010-12-es szintet. És bár ők nem szavaznak a magyar választáson, azért az mégiscsak jelez valamit, hogy mostanra úgy tűnik: van Orbán, és vele szemben mindenki más. Az egész világ. Legalábbis a civilizált része.

Most már nem csak a demokrata Obama elnök, meg Clinton külügyminiszter tudja, hogy autokrata, ezzel az akciójával sikerült magára felhívnia a nyugati, vagy nyugatos, civilizált és felvilágosodott értelmiség figyelmét.

Az eddig vele szőrmenetén bánó német konzervatívoknál (elvileg néppárti szövetségeseinél) végképp kihúzta a gyufát. Mint arról beszámoltunk, a konzervatív, jobboldali, CDU-közeli Die Welt is olyanokat írt, hogy

Orbán egyeduralkodó, illetve hogy Magyarországon tekintélyuralom van.

Itt már nem lehet a kommunistákra, meg a nemzetközi baloldal szolidaritására hivatkozni, ezt nem liberálisok írták, hanem a német konzervatívok, az európai jobboldal.

Innen jobbra már csak olyanok vannak, mint Marine Le Pen, de ő szélről tart középre, míg Orbán ellenkező irányba mozog.

És nem jobb a helyzet az óceán túlpartján sem: Amerikában is mélyponton az orbánizmus megítélése. Azt nem a liberális demokraták vagy a McCain-szerű keményvonalas republikánusok, hanem az Orbán által követni remélt jobboldali populisták írták róla, hogy szélsőjobboldali.

Nem valami mainstream, elitista orgánum, hanem a trumpista Breitbart nevezte Orbánt szélsőjobboldalinak:

The far-right premier has been a leading opponent in the EU of immigration, calling it a threat to Europe’s Christian identity.

Orbán már a populisták számára is vállalhatatlan.

Sok mindet eltűrt tőle a civilizált világ,

  • a politikai váltógazdálkodás felszámolását,
  • a média megfojtását,
  • a menekültekkel való embertelen bánásmódot,
  • az oroszokkal való kokettálást,
  • az EU-támogatások pártközeli magánzsebekbe tömését,
  • az uszítást és a kettős beszédet (aka. a szavazótáborának kedves hazugságok szajkózását),

de egy egyetem - a felvilágosodás szimbóluma - be-, illetve kitiltására való kísérlet mindenki számára egyértelművé tette, hová tartozik.

A közép-ázsiai, orosz, fehérorosz, közel-keleti, török, kínai autokráciákhoz és diktatúrákhoz.

Lehet, hogy most túltolta a biciklit, nem vette észre, hogy az már ott a fal. Még akkor is, ha majd a nyomás hatására visszatáncol majd a CEU kiűzésétől, ezt nem fogják neki elfelejteni.

Ez akkora sebet ejt (vagy már ejtett) az Orbán-rezsim nemzetközi presztízsén, hogy Rodrigo Dutertén és hasonló bűnözőkön kívül mindenki másnak zsenánt lesz egyáltalán szóba állni is vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8212395671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2017.04.03. 01:09:45

"Az egyetemi szféra, a tudományos világ.."

Hogy micsoda???
Hát honna tudná szerencsétlenje, hogy miről van szó?
Kicsit azért több együttérzést is tanusíthanál egy egyszerű "kétkezi"- ámbár méltán levitézlett labdarúgóval, ilyen nehéz időkben..!

Hát muszáj szegénykémnek valahogy felhívni magára a tengerentúli figyelmet, míg egyúttal kedvében járhat Vlagyimír Vlagyimírovicsnak, hát nem?
Eközben a hithű szektatagoknak pedig "erőt" demonstrálhat, ami persze vele van!
Mint a Pistával, aki ugyancsak erős...

Hát majdnem ez volt a több rovar esete az egy csapással, hogy nem lehet ezt megérteni?
Pláne most, hogy a vörös csillag is kissebb a magyar sörösdobozon, mint az osztrákon, mert minket mindig átvernek azok a disznó liberálmultikapitalisták!
Vagy a multiliberálsorosbérencek?
Már nem is tudom, de nem számít, mert megvédjük!
Mit, mit! Nem mindegy?
Megvédjük, és kész!
Harcolunk, meg zászlóshajó, továbbá keresztényi értékek!

Amíg azt is el nem lopják..!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 01:36:42

Egy kiváló egyetem, bármely ország ékköve lehetne, a magyaroknak nem kerül semmibe, és évente többet adózik évente, mint amit Pénztáros Lőrinc naponta lop.

De ami a magyaroknak jó, az a magyargyűlölő orbánnak rossz.

morpho 2017.04.03. 04:46:27

Kíváncsi vagyok milyen hantával fogják a törvénytervezetet elszabotálni, vagy visszavonni. Elvileg hétfőn már tárgyalják...
A narancskullancsok tegnap egész este azon "viccelődtek", hogy 24-en lesznek a CEU melletti tüntetésen. Hát nem egészen így történt...

Jack__Bauer 2017.04.03. 10:41:37

Ujabb gumicsont, amin lehet jo sokat ragodni. Addig se arra figyelnek a 'zemberek, hogy Penztaros Lorinc epp mennyit lopott...

Habony Árpád. 2017.04.03. 10:42:45

Na ezen a heten is jol megbukott a gonosz orbanrezsim.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 10:50:25

@morpho: orbán és követői villámgyorsan tudnak hátraarcot csinálni. Egységes a PÁRT.

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.04.03. 10:52:45

Még ha eddig nem is akarták bezáratni, ezek után az undorító botrány után mindenképpen BE KELL záratni.
BEZÁRATNI, LEBONTANI, és STADIONT A HELYÉRE. Ez megfelelő üzenet lenne a hazai és nemzetközi libsiknek, hogy velünk nem BASZAKODHATNAK.
Ha kész van, még egy kisvasutat is építenék köré, abból megértenek a libsik, hogy ha megbasszák a kurvaanyukat, itt többé akkor sem diktálhatnak nekünk.

1ghost 2017.04.03. 11:04:02

@Épüljön stadion a CEU helyére:

Hát neked jól keresztbe orbán fasza a torkodon, jobban jártál volna, ha inkább a seggét nyalod ma is fényesre.

nu pagagyí 2017.04.03. 11:04:13

@Jack__Bauer: Azért egy egyetem önkényes bezárása nem gumicsont. Ettől még Pénztáros Lőrinc és Kasszás Viktor tettei sem lesznek elfelejtve. Példát kell majd statuálni.

Jakab.gipsz 2017.04.03. 11:06:00

Azt állítod "Orbán Viktor magára gyújtotta a házat" egy nagy lófaxt ti magatokra, gyújtottátok a saját CEU-us házatokat, te hüle.

Azt hiszitek a tudomány-filozófia az a tudomány amelybe minden relatív és azt hazudoztok amit csak akartok, óriásit tévedtek, faxfejek.
Az pedig, hogy mennyi kiskutya ugatja a holdat indifferens az akkor sincs sajtból és akkor is a helyén van ha azt nem látjuk.
Ebben a teológiai-filozófiai háborúba az Orbán-kormány (noha nem illetékes) csak nyerhet, ti pedig libsi csőcselék mentek oda ahová valók vagytok a történelem szemét dombjára, mert csak röhejesek vagytok, nem pedig tudósok.
Az még nem tudomány ha egymás fenekét körbe nyaljátok, ja de okos ez a Karcsi olyan jól megmondta, ( Marx és K, Popper).

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 11:15:26

@Épüljön stadion a CEU helyére: "BEZÁRATNI, LEBONTANI, és STADIONT A HELYÉRE."

:))

@1ghost: Figyelj már, csak kifiguráz.

Abban igazad van, hogy a legnagyobb baromság is megkülönböztethetetlen a habonymédia komolyan tálalt hülyeségeitől.

koala kóla 2017.04.03. 11:16:05

'Az eddig vele szőrmenetén bánó német konzervatívoknál (elvileg néppárti szövetségeseinél) végképp kihúzta a gyufát. Mint arról beszámoltunk, a konzervatív, jobboldali, CDU-közeli Die Welt is olyanokat írt, hogy

Orbán egyeduralkodó, illetve hogy Magyarországon tekintélyuralom van.'

ha ha

*katt katt, ez egy MEINUNG cikk, véleménycikk - alatta 41 kommentár, és mind azt mondja hogy Orbánnak van igaza, és Sorost ki kell dobni

www.welt.de/debatte/kommentare/article163327311/Fuer-Viktor-Orban-ist-George-Soros-Staatsfeind-Nr-1.html#Comments

Különben is kedden szokott megbukni Orbán.

szemétpasi 2017.04.03. 11:33:20

@Jakab.gipsz: Jóvan, most jobb hogy ez kijött? Mássz vissza a pult mellé törlést inni, jobban jársz...

RHalacska 2017.04.03. 11:40:31

Szerintem minden olyan politikusnak, akinek valaha is köze volt Soroshoz, vagy a pénzén tanult, le kellene mondania, hamut szórni a fejére, elhagynia az országot hontalan útlevéllel, a vagyona pedig az államra szállna.

Duplaxiii 2017.04.03. 11:52:59

Hankiss Elemérrel készült anno egy riport, amikor odakint volt professzor. Már az is megdöbbentő volt, hogy ott olyan (magán)egyetemek, mint a Stamfor, a Harvard dácsa-szerű házakban "tartotta" és nyalta ki számos küldöldi tudós seggét, csak hogy ott legyenek, gondolkozzanak, elmélkedjenek, mert az az egyetemnek "hozott"!!! Pénzt, kapcsolatokat, elismerést.
Hankis egyik legérdekesebb mondatai azok voltak, hogy az USA egyetemei mért hívnak mindenféle országból diákokat, miért ölnek eszméletlen pénzt kínai, japán, brazil vagy éppen magyar hallgatókba, akik aztán hazamennek, tehát elviszik onnan a tudást.
Mert ezek a ex-hallgatók később folyamatos kapcsolatban maradnak, az interneten keresztül kommunkikálnak, azaz a "háló" nem csak helyben működik, hanem az egész világon keresztül. A kapocs: az egyetem, ahol éltek, tanultak.
Ez előre visz.
Mi ezt bezárjuk. Mi úgy gondoljuk, hogy majd a kdnp-alapú oktatáspolitikai váltja meg a világot.
Mi, szemben az egész Földünkkel.
Ez a gondolkodásmód nem libsi vagy jobboldali, nem szoci vagy keresztény, ez egyszerűen hazaáruló, nemzetáruló gondolkodás, ami a XXI. században tönkreteheti mindazt, amit 1000 és több éve végrehjtottunk, megőriztünk.
Mi innen büszkék vagyunk az amerikába emigrált tudósainkra? De ezt itthon tiltjuk?
Nem akarjuk, hogy mondjuk egy svéd vagy kazah fiatal gondoljon úgy országunkra, mint ahogy mi a 30-as, negyvenes és a későbbi USÁra? Akik befogadták a Marslakóinkat és mindet a seggük alá pakoltak?
Ez a klasszikus hazaárulás kategóriája, ez önmagában túlmutat mészároson, a stadionokon vagy a trafikokon.
Itt már az össznemzeti alap van támadva.

Bolsi Buster 2017.04.03. 11:53:59

Soros ist der Feind der gesamten Erdbevölkerung- meine Hochachtung an Orban, der von Anfang an Gesicht gezeigt hat.

Sieg Heil!

Pan Modry 2017.04.03. 11:54:05

@koala kóla:

41 fizetett orosz troll aztan kurvara erdekes muhaha

Duplaxiii 2017.04.03. 12:02:25

@RHalacska:
Nem értem, miért kell idehoznod Sorost?
Soros megalapította, megszervezte ezt akkor, amikor a kommunsta mocskok alól felszabadult keleti blokk oktatásán akart segíteni.
Ma nem Soros pénzeli ezt, hanem az alapítványhoz csatlakozott cégek, tehetős emberek, más egyetemek, állami alapítványok.
Mert a CEU kinőtte magát - mert szűz terepen megerősődött a mag! - és mára az egyik kevés igazi rangos oktatási intézetnek nevezhető!
A világ 10 legrangosabb egyeteme közül kettő brit! A többi amerikai és MAGÁN!
A Caltech szerinted kié? Ott nem probléma például Hawkins-t meghívni? A Stamford? A Harvard?
Európában meg a 8. a CEU, ahol meg a többség a briteké...
Mind a klasszikus, tudás és gondolkodásalapú módszert, a szabad gondolkodást támogatja!
És itt a szabad nem a politikai libsi, hanem a tudósok, kutatók, gondolkodók szabadága. Mert az nem aktuálpolitika alapú. Aki ezt állítja, annak figyelmébe ajánlanám Galileo Galilei, Giordano Bruno kontra hatalom, egyház kérdést. Darwin kontra hatalom, egyház kérdést. Utóbbinál még az 50-es években is ott volt a hírhedt Majom-per.
Ez kellene gondolkodni, hogy ma, a XXI. században kinek az oldálára állunk? A hatalomnak, az egyháznak vagy a gondolkodásnak, az értelemnek!
Ez nem Soros kérdés, hanem a valóság kontra középkor probléma.
Odadobhatot, a munkahelyedet, lehetsz közmunkás, meghalhatsz a korházban - de a gondolataidról, a gondolkodás jogáról miért modasz le???

2017.04.03. 12:08:27

De ahogy magad is mondod, a 2-2,5 millios magot nem zavarja, sot megerositi a nemzetkozi felzudulas, hiszen ebbol csak a tamadast erzekelik...

felső határ nincs 2017.04.03. 12:08:55

@Duplaxiii: 1300.000 egy félév mit kell azon pénzelni?

még keres is rajta a vén zsidaja, nem a legyek hordták össze neki megnyugodhatsz

2017.04.03. 12:11:25

aztán jövőre megválasztja újra a drága boldog nép

2017.04.03. 12:12:24

@felső határ nincs: te teljesen hülye vagy, alap, hgoy a valós költségek felét soros fizeti, azaz minden hallgató 10000$-os ösztöndíjat kapott csak úgy a 2016/17-es tanévre

persze te be se kerülnél, mert itt vannak követelmények, ez nem mnb-kamuegyetem

2017.04.03. 12:13:14

@Duplaxiii: ugyvan. A megosztottsag miatt eljutottunk oda, hogy a szabad gondolkodas szitokszo, sot a szabad szo lassan barmely osszefuggesben gyanakvast kelt a nepesseg egy reszeben mint liberalis metely. Nem semmi, hogy 25 ev alatt hova jutottunk!

Duplaxiii 2017.04.03. 12:13:34

Aki azt gondolja, hogy 90-ben Soros jó eber volt, 2017-ben meg nem, annak javaslom a torténelemkönyvek lapozgatását! Ott elolvasható, hogy ma és itt miről van szó!
Lenin, bolsevizmus. Ezt kelleene elolvasni!
Leninék (mint cionista hatalomszerzési terv) semmiféle többséget nem kaptak az akkori Oroszországtól (ahony Rákosi sem és ma Orbán sem...)
Tehát össze kellett álniuk a februári polgári forradalom kirobbantóival, a liberálisokkal, a szocdemekkel, az anarchistákkal és az átállt cári adminisztrációval, tisztekkel.
(Érdekes, Leninék Svájból szervezkedtek... Orbán Soros ösztöndíjakkal)
Amikor győztek (Nem az egész országban, hanem Szetnpéterváron, majd Moszkvában és pár városban) erőszakkal térítették a népet.
(Rákosi az ÁVÓsokkal, Orbán a törvényekkel, a NAV-val, TEK-kel)
A hatalom bebiztosítás után mi volt az első lépésük?
Az összes "partnert" megsemmisítették! Kivégeztették a katonatiszteket, a demokratákat, az anarcistákat és a többieket.
A rémült, megfélemlített senkikkel építették fel a leggyilkosabb államgépezetet!
Nálunk Rákosi ezt tette a szocdemekkel, a kisgazdákkal...
Orbán ezt tette a MIÉP-pel, a kisgazdákkal. Csatlósként maradt egy pár fős kamu-kdnp.
Aki még mindig nem érti, annaok ott van a Standart-per!
A CEU valójában az. Most csalnak, holnap kémkednek!
És lesz letartóztatás, börtön? Talán kivégzés nem...
...
"1950. február 21-én a bíróság halálos ítéletet szabott ki kémkedés miatt Geiger Imrére és Radó Zoltánra. Mindkettőjüket a Standard-perben, egy hírhedt koncepciós eljárás nyomán marasztalták el, és az ítéletet később végre is hajtották. A vád álca volt csupán, mert a kommunista vezetés nem akart kártalanítást fizetni a Standard gyár külföldi tulajdonosainak az államosítás után." HVG
...
Mit olvasunk most a CEU kapcsán?????

2017.04.03. 12:16:50

@felső határ nincs: We believe that we have a responsibility to make superior and relevant knowledge, sophistication and skills available to the widest number of qualified potential leaders and entrepreneurs, no matter where they reside and work. This fundamental principle is possible due to a generous gift from founder George Soros that covers part of the tuition for our incoming MBA class, thus widening access to our MBA degree. We can reduce our typical tuition rate by at least half.

business.ceu.edu/tuition-one-year-mba

Enynit cska értesz te is angolul.

Amúgy meg az OSA lapítvány a tulajdonosa, egy alapítvány nem profitorientált vállakozás - mint ahogy a fidesz - ebből ugan nem vesz ki pénzt.

Sororsnak van egy világnézete, a haladás és a tudomány pártján áll és erre filantrópként hajlandó áldozni is , mert megteheti.

Anno Viktorban is látott valamit. Legnagyobb hibája, hogy őt felkarolta a porból.

mandiner.hu/cikk/20130218_fidesz_nemtelen_tamadasok_soros_ellen_1992

felső határ nincs 2017.04.03. 12:17:19

@Duplaxiii:' A CEU valójában az. Most csalnak, holnap kémkednek!'

Holnapután meg Holokauszt.

De Prága miért dobta ki a CEUt vajjon, ha eccer ekkora király mühely?

ben2 2017.04.03. 12:17:36

"a politikai váltógazdálkodás felszámolását"

A baloldali szavazótábor széthullása és a Jobbik megerősödése miatt nincs ma politikai váltógazdálkodás. Köszönjétek meg Fletónak.

"a média megfojtását"

Vicces a média megfolytásáról beszélni egy olyan blogon, ami napi rendszerességgel hergeli magát és a híveit gyűlölet extázisba a magyar kormány és a miniszterelnök ellen.

"a menekültekkel való embertelen bánásmódot"

A menekültekkel való bánásmóddal a magyar állampolgárok 90%-a egyetért, beleértve a baloldali szavazókat is.

"az oroszokkal való kokettálást"

A kormány _üzletel_ az oroszokkal és nem koketál. Ahogy tette azt előtte az összes magyar kormány is, pl. hallottam olyan baloldali kormányról, amelyik eladott az oroszoknak egy repülőteret és a kedvükért kihátrált egy európai gázvezeték projectből.

"az EU-támogatások pártközeli magánzsebekbe tömését"

Akinek tudomása van ilyenről, az tegyen feljelentést sejtetések és a rágalmak helyett. Eddig egy projectről derült ki konkrétan, hogy nagy mennyiségű EU pénz vándorolt magánzsebekbe, az a 4-es metró volt.

"az uszítást és a kettős beszédet (aka. a szavazótáborának kedves hazugságok szajkózását)"

Ez általában jellemzi a politikai közbeszédet az idők kezdete óta gyakorlatilag mindenhol a világon. Ha a tisztelt postolót zavarja az uszítás és a kettős beszéd, ajánlom, hogy járjon elöl jó példával és tanácskozzon a blog szerkesztőivel az uszítás és a kettős beszéd (aka. a szavazótábornak kedves hazugságok szajkózása) beszüntetéséről.

A CEU ügy megoldásának folyamata:

1. elfogadják a törvényt úgy, ahogy van
2. hagyják, hogy a ballibek jól kiőrjöngjék magukat
3. leülnek tárgyalni az amerikaiakkal és megegyeznek egy egyszerű törvénymódosításban
4. a törvényt módosítják, mely szerint a szövetségi állam helyett egy adott USA tagállammal is lehessen államközi szerződést kötni
és a szerződés mentességet adhat az adott tagállamban folyó oktatási tevénység kötelezettsége alól

Azaz megint csak úgy fog végződni, mint a médiatörvény, alkotmány, menekültügy és a többi: a magyar ballibek felhergelik a helyi viszonyokat nem ismerő külföldi haverjaikat, aztán az ügy meglepően konstruktív módon megoldódik, a magyar ballibek szavahihetősége pedig tovább romlik.

Duplaxiii 2017.04.03. 12:17:36

@felső határ nincs:
És ennek most mi köze ehhez?
Miért nem azért fasisztáskodsz itt, hogy a magyar egyeteme miért nincsenek támogatva?
Azokon nem kell 1 000 000 évenként?
Mivel az általad felvetett pénz és a többi kapcsolatban sincs velünk, az adófizetőkkel, így a kommented alapból náci! Neked bármi lehetne, oszthatnának a magyar éhezőknek ételt, te ugyanezt írnád, mert a zsidógyűlöleted fontosabb, mint az emberek élete.
A CEU nem soros pénzéből működik, de ha abból működne, akkor sincs közöd ahhoz, hogy a pénzével mit tesz! Ahhoz sem, hogy te mit teszel a sajátoddal.
A te nézeted a legsúlyosabb nemzetvesztő gondolkodás! Írom nem zsidóként.

2017.04.03. 12:19:31

@ben2: mert ennek a blognak az elérése azonos az mtva+tv2+lokál+sokgeciszarsajtótermékkel, ugye?

2017.04.03. 12:21:07

@Bolsi Buster: wie ware es damals wenn orbán eine stipendium von ihm bekommen hat?

2017.04.03. 12:21:45

Amíg hülyét csináltak magukból a narancscsillagosok, legalább addig sem loptak. XD

A csúti főbolond alaposan kib@szott a szervilis, hazug, tolvaj csürhéjével. Rajtuk röhög a világ.
Hamarosan jön a bátor visszavonulás.

A maszopnak is voltak idióta húzásai, de a lopáson kívül a kreténségben is sikerült a fidesznek alulmúlni őket. Bravó b+! XD

RHalacska 2017.04.03. 12:23:19

@Duplaxiii: Akkor most olvasd végig amit írtam, és gondold végig kikről írtam.....ne csak a mát, hanem a tegnapot is nézd. Mondjuk ki volt aki 1989 ben tanult Londonban Soros pénzén?

Jakab.gipsz 2017.04.03. 12:25:44

@Duplaxiii: Sajnos csak fél-igazságokkal manipulálsz.

koala kóla 2017.04.03. 12:26:37

@Duplaxiii:

Sorost kidobja bármilyen országból egy nemzeti kormány.

Az a baj Orbánnak csak a pofája jár, Prágából úgy kidobták a CEUt mint a macskát szarni.

Duplaxiii 2017.04.03. 12:31:16

@felső határ nincs:
Értelmetlennek tartom a vitát olyannal, akinek a gondolatait egy dolog működteti : ZSIDÓ!
Ez lehetetlenné teszi, hogy bármit reálisan vizsgálj.
A CEU 25 éve itt van. Tegnapig nem kémkedett? Ha igen, akkor ma miért lett veszélyes ez orbánnak?
A kémkedés ellen vannak hivatalok, ha bezárnak egy kémet, az a szakma alapjait tagadja, nem lehet "kicserélni", nem lehet becsapni. Tehát ez a vádad ugrott.
A vádad alapja, hogy MINDEN, ami MÁS az orbáni rémálomnál, az káros és üldözendő. A hazai egyetemek uralhatók a közpénzekkel, ezt végrehajtották a felsőoktatás önállóságának megszüntetésével.
Marad a külföldi irányítású, finanszírozású, amire nincs jogi ráhatásuk.
Tehát kell egy kamuvád! Hogy maguktól menjenek el.
Ha ez egy orosz egyetem része lenne, semmi gondja nem lenne a csútinak.
A háttérben egyedül a pénz van, az ideológiát neked dobják oda! Mert te csak ezt érted meg, a gazdasági részt, a filozófiai dolgokat nem.
Orbán minden olyan csatornát bezár, ami a pénzmozgást láthatja! Ez nem libsi meg szoci vagy civil dolog és nem is amerikai! Ez egy okos - anno Simicska által kieszelet - program.
Megszerezni a hatalma, átalakítani az irányítást és elzárni mindent, ami nem tölünk függ.
A pénz folyamatosan kiszedhető és mivel a támogatások is ugyanabban a kézben vannak, a társadalom egésze sakkban tartható!
Te sorosozol, ez nem ugyanaz?
És orbán cigány-zsidó, a vezetés 90% zsidó!
Mint Leninék idejében.
De te egy zsidót elgázosítanál, egy másiknak meg szobrot emelnél.
A megsemmisítendő nem nem veszélyezteti a magyar emberek 70%-nak a legelemibb létét, a szobros meg tervszerűen likvidálja a népünket.
10 év múlva 6 millióan leszünk, akik maradnak azok a szegények és a seggnyalók.
És bezár a bazár, mert kintről nem fogják ezt finanszírozni, a maradók meg már nem fognak elég adót fizetni.
Jön a putyini segély, és még te holokausztozol?
Katyn nem zavar? Az ukrán népírás nem zavar?
Ti ma egy választott segg miatt már Istvánt is tagadjátok!

koala kóla 2017.04.03. 12:34:01

@Duplaxiii: Szerintem azért mert Soros a pofátlan mózeshitü ügyvédei 2 bangladesi menekülteknek perelt ki pénzt Magyarországból.

Ettől azért nálam is elgurult a pirula meg fogok verni ezért 1 vagy 2 tetühintást.

Netuddki. 2017.04.03. 12:34:38

Valóban, ez az ostoba tolvaj bűnöző azt hiszi érinthetetlen és elszámoltathatatlan. Csalódni fog.

koala kóla 2017.04.03. 12:36:06

@Duplaxiii: 'A vádad alapja, hogy MINDEN, ami MÁS az orbáni rémálomnál, az káros és üldözendő. A hazai egyetemek uralhatók a közpénzekkel, ezt végrehajtották a felsőoktatás önállóságának megszüntetésével.'

Te miről beszélsz még az olyan szélbalos boszorkáknak is van tanszéke Mo-i egyetemen mint Heller Ági néni szintén túlélő

Duplaxiii 2017.04.03. 12:40:07

@RHalacska: Ne haragudj, de hol cáfoltalak?
De akkor ne 89-ig menjünk vissza, hanem a 80-as évek elejére!
(Írhattam volna a 60-as, 70-es éveket is, amikor Kádárék inkább emigrációba zavarták a gondolkodókat! Fajtól, vallástól függetelenül. Mert akkor már nem csukhatták be, végezhették ki azokat)
Oda, amikor orbánik még kollégisták voltak, középiskolások. És a zalaegerszegi történetig, amit a csúti sem cáfol!
És a fidesz későbbi szárnyalásáig, az mszmp által előkapott mdf-ig. Az orbán-beszédig.
Látható, hogy az mszmp észlelve a változásokat, megszervezte a túlélést és erre a bm megfelelő ügynöki hálózatát alkalmazta.
Mi boldogok voltunk, nem láttuk örömünktől, hogy csak becsaptak. UGYANAZOK.
Ennek kinevelt szereplője volt orbán. Az egyik, mert nem tudták, hogy ki fog befutni.
Én 88-ban jeleztem, hogy orbánék nem tiszták! Láttam a kisgazdák vergődését, a szocdemek sokadik leszalámizását, az mdf mszmp-alapú viselkedését. És orbánék kamuit.
Ma már ismerjük, előkerültek a levelek, dokumentumok, ma márt tudjuk miért nem kellett apósát reaktiválni. Mert addigra megállapodtak a katonai szervekkel.
Ma tudjuk miért kap egy mszmp-s főember rendre miniszteri posztot, a legerősebbet!
Ezt egyben kell nézni és akkor látjuk, hogy a CEU vagy soros valójában csak egy folyamat eredménye, csak apró figurák a sakktáblán.
És ezen mi vagyunk a "parasztok"...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 12:41:01

@felső határ nincs: "De Prága miért dobta ki a CEUt vajjon, ha eccer ekkora király mühely?"

Valami bajuk volt vele, nem mindegy?

orbánnak nincs baja a CEU-val, csak egy törvényt hoz a kamu egyetemek ellen, amibe véletlenül belelesik a CEU.

Vagy gondolod, orbán annyira geci, hogy direkt olyan törvényt hoz, hogy megszüntethesse vele a CEU-t? Még a legodaadóbb hívei is gecinek tartják ezt a talpig becsületes embert?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 12:43:23

@Dr. Trejo: "A csúti főbolond alaposan kib@szott a szervilis, hazug, tolvaj csürhéjével. Rajtuk röhög a világ."

:))

koala kóla 2017.04.03. 12:43:51

@Duplaxiii: Soros szarik a demokráciára.

79ben lepaktált Kádárékkal, de már gyerekkorában is akkora féreg volt, hogy segített a náciknak

Utoljára Trump győzelme után mutatta meg mit gondol a demokráciáról: nsnbc.me/2017/01/20/would-be-dictator-trump-is-going-to-fail-george-soros/

sputniknews.com/us/201702021050292146-soros-anti-trump-protests/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 12:44:05

@koala kóla: "Sorost kidobja bármilyen országból egy nemzetiszocialista kormány."

Sőt, el is égeti. :))

Duplaxiii 2017.04.03. 12:46:54

@koala kóla: Te most nicket váltottál?
Te az állítod, hogy soros pártját fogom vagy pár teteves ismeretlenét?
Láthatóan neked elgurult, mert a jogot tagadod és a személyes bosszú vezérel.
Ilyen miatt elég sokan haltak meg a XX. században.
Hogy értsd: te is sorra fogsz kerülni és én téged is sajnálni foglak és kiállok érdekedben.
Mert az én családom polgári, jobboldali keresztényként szoptuk meg ugyaúgy, mint az általad is gyűlölt zsidók!
Családunkat tették tönkre a baloldalika, a komcsik, az oroszok, a hazai szemetek!
Tehát nekem a jogbiztonság fontosabb a elvi fajgyűlöletnél.
Neked meg a fajgyűlölet az irány, mindent aszerint kategorizálsz. Most a zsidóalapú rossz és üldözendő, ugyanaz mástól támogatandó.
Nekem nincs rossz vagy jó gyilkos, tolvaj, bűnöző! Nincs pozitív diszkrimináció, niocs gender alapú PC neoliberalizmus. De nincs ócska szélsőjobb vagy megélhetési kereszténység sem.
Soha nem fogunk egyetérteni, sajnálom, hogy egy bolygón kell élnünk.
Ti még eljuttatjátok az országunkat a legsötétebb világba, ti fogjátok "bezárni" történelmünket.
Mert kizárólag negatív alapon gondolkodtok. Nem előr a jobbért, hanem bosszúból a "gyilkoslásért".

RHalacska 2017.04.03. 12:47:09

@Duplaxiii: Tényleg nem látod a soraim között az iróniát? Pedig jókat szoktál írni. Most is van politikus a kormányoldalon, aki a CEU-n tanul. Az összes ma hatalmon lévő politikus Soros pénzén tanult. Így megvan? :)

koala kóla 2017.04.03. 12:47:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: És mi a probléma a nemzetiszocialista kormánnyal?

Ezt választotta a nép.

koala kóla 2017.04.03. 12:48:41

@Duplaxiii: Egyszer már elmondtad hogy nem vagy zsidó most meg hogy polgári keresztény vagy holott én sosem kérdeztem.

hehe

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:04:44

@koala kóla: "Ezt választotta a nép. "

Szétröhögtem magam, mikor Trump választói épp hogy csak elkerülték, hogy bezárja az obamacare-t, amivel ők vesztették volna a legtöbbet.

Az agyhalott narancskullancsok nem "nép".

koala kóla 2017.04.03. 13:04:54

@koala kóla: en.wikipedia.org/wiki/Cas_Mudde

életrajzába azért nem tette bele a CEUs éveit

n_dy 2017.04.03. 13:07:03

olvasom a sok nem agymosott hozzászólását és csak azt kérdezem, hogy a ceu és a többi külföldi / magyar egyetem között semmi különbség nincs engedélyek és diploma dolgában?
köszönöm az információt

Andras J Fazekas 2017.04.03. 13:09:19

Hogy mekkora pofáraesés lesz itt szerdán …

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.04.03. 13:13:23

@Andras J Fazekas: Ja igen, mert holnap kedden ismét megbukik Zorbány.. egyébként meg a libsizmus egyik honi fellegvára kerül csak befenyítésre, éppúgy mint a különböző Soros által támogatott szervezetek esetében. Nincs itt semmi látnivaló..A szavazók 98 %-a leszarja a Ceu-t..Rágódjatok csak a gumicsonton libsikék..:)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.04.03. 13:15:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem, mert a nép ugye az 2-3 millió ember, aki arra sem vesz a fáradságot, hogy elmenjen szavazni 4 évente egyszer. Ugye, így gondoltad..

ben2 2017.04.03. 13:15:29

"Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra! "

Jó lenne tudni, hogy mit kifogásol a blogmotor, amikor cenzúráz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:16:45

@EU zászlót mindenhova!: A habonymédia hazugságai által félrevezetett nyuggerek a fideSS bástyája.

Andras J Fazekas 2017.04.03. 13:17:05

@EU zászlót mindenhova!: Szerintem durván félreértettél …

Arra céloztam, hogy a parlament minden cirkusz ellenére így is, úgy is megszavazza a törvényt.

Azért örülök, hogy egyetértünk … !

Jakab.gipsz 2017.04.03. 13:19:12

Ez az libsikéim csináljátok csak az ingyen reklámot Magyar országnak és az Orbán kormánynak!

Szervezkedjetek tüntessetek kérjetek fel szakértőket sok-sok No-bel és Oszkár díjast, annál nagyobb lesz a Ti, pofára esésetek.

macitalp 2017.04.03. 13:20:38

Orbánt 2010-2014 között egyetlen európai kormány sem hívta meg, és ide sem jött senki. Csak Brüsszelbe ment, amikor kellett. Amikor másodszor nyert 2014-ben, akkor kimehetett Merkelhez, de Merkel már nem jött ide, pedig alapszabály a diplomáciában, hogy a látogatást belátható időn belül viszonozzák. Azóta sem járt itt egyetlen európai kormány- vagy államfő sem, és Orbánt sem hívták sehová Európában. Volt néhány elterelő művelet pl. Keleti.nyitás, (ez a legjobb!!), de Orbán hét éve szalonképtelen figura Európában. Csakhogy a 2-3 million agymosott idiótát ez a legkevésbé sem zavarja vagy érdekli, mennek amerre szól a kolomp. Amíg ez a 2-3 million szavazat megvan, addig Orbánt miért is zavarná.

Andras J Fazekas 2017.04.03. 13:24:08

@EU zászlót mindenhova!:

Hogy lelibsiztél ?

Döntsd el magad … !

elemes 2017.04.03. 13:26:45

ez a blog egy petricsészében lakik és azt hiszi magáról, hogy az az egész világ.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:28:48

@EU zászlót mindenhova!: Én a kádárrendszerben éltem le életem nagyobbik részét, megtanultunk a sorok közt olvasni, akkor se lennék bajban, ha csak a habonymédiát szabadbna fogyasztanom. Nemsokára az lesz, ha orbán bezárja az utolsó független médiát is, és megkezdődnek a kínvallatások.

koala kóla 2017.04.03. 13:29:44

@macitalp: A választókat viszont az adó érdekli meg a rezsi nem az hogy Orbán hova utazik meg ki jön ide.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:30:27

@macitalp: Viszont Putyin évente idelátogat. Nem tudsz te örülni semmi jónak. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:31:36

@koala kóla: "az adó érdekli"

27% ÁFA?

"meg a rezsi"

Ami 2013 óta nem csökkent, pedig pl. a gázárak 60%-ot estek.

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!) 2017.04.03. 13:31:37

Sajnos a CIA- puccsista, külföldi seggnyalók még mindig nem értik:
tiltakozhat külföldön aki csak akar- itthon kell(ene) választást nyerni...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:34:04

@Jakab.gipsz: "csináljátok csak az ingyen reklámot Magyar országnak"

orbán csinálja, és eléggé lejáratta.

Hány százmilliárdot kell ezért Pénztáros Lőrincnek juttani az adófizetők pénzéből, haogy javítson valamit az országimázson az a reneszánsz ember!

metax 2017.04.03. 13:39:25

Idestova 7 éve egy köztörvényes mocskos bűnöző banda van hatalmon. Csak rajtunk múlik, mikor kergetjük el őket. Választások útján (már) nem, ezzel ne is áltassuk magunkat.

Más megoldások kellenek. Másutt sikerült. Szerbia, Ukrajna... Mi mikor lépünk?

metax 2017.04.03. 13:43:48

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!):"... tiltakozhat külföldön aki csak akar- itthon kell(ene) választást nyerni..."

Választás,...te soknickkű fideszkomcsi aknamunkás....

Felkelést kaptok a nyakatokba.

Jakab.gipsz 2017.04.03. 13:47:45

@metax: Le maradt egy 0 elírtad a számot 70-év a jó szám a többi stimmel.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Lőrinc ügye belpolitikai kérdés, a reklám pedig a tudományról szól, ne keverd össze a kettőt.

apterus 2017.04.03. 13:48:52

@macitalp: 2015. február 2., hétfő 13:35, frissítve: kedd 16:00
Villámvizit keretében hétfőn hazánkban tartózkodik Angela Merkel, Európa egyik legfontosabb vezetője. A német kancellárt Orbán Viktor fogadta a Országháznál, akivel közös sajtótájékoztatót tartottak a Parlamentben kora délután. Angela Merkel később Áder Jánossal is találkozott. Az Andrássy Egyetemen díszdoktori oklevelet vett át a kancellár. Ezt követően a dohány utcába látogatott, ahol a hazai zsidó szervezetek vezetőivel tárgyalt.

koala kóla 2017.04.03. 13:58:22

@apterus: 'Ezt követően a dohány utcába látogatott, ahol a hazai zsidó szervezetek vezetőivel tárgyalt.'

jééézus Merkel wc-re se mehet anélkül hogy ezeknek borravalózna?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 13:59:17

@apterus: "Angela Merkel, Európa egyik legfontosabb vezetője"

Bazmeg, az a viktor! Megint hazudott a klipsi média! :))

macitalp 2017.04.03. 14:01:38

@koala kóla: Amikor egy cég (pl. a Tesla) arról dönt, hogy melyik országba telepít gyártókapacitást, akkor többek között a politikai kockázatot is mérlegeli. Ez nem valami elvont dolog, arról szól, hogy az adott ország kormányának a gazdaságpolitikája mennyire kiszámítható és befektetőbarát. Sajnos az Orbán kormány megítélése ebből a szempontból is nagyon rossz. Ezt mutatja az európai politikai elszigeteltsége. A külföldi befektetések munkahelyet teremtenek és adóbevételt termelnek. Ezért kellene, hogy a választókat érdekelje az Orbán kormány megítélése. Csak sajnos a többség számára ez már követhetetlenül bonyolult.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 14:03:10

@koala kóla: 'Ezt követően a dohány utcába látogatott, ahol a hazai zsidó szervezetek vezetőivel tárgyalt.'

- Szabad-e zsidókkal való találkozó napján a csúti gecivel is találkozni?
- Nem, az nagyon fontos esemény, nem szabad egy gecivel elrontani.
- Szabad-e a csúti gecivel való találkozó napján zsidó szervezetek vezetőivel tárgyalni.
- Szabad, sőt kell, a gecitől való megtisztulás végett.

:))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 14:04:20

@macitalp: "külföldi befektetések munkahelyet teremtenek"

A csúti geci országlása alatt a külföldi tőke nettó hazai befektetése: 0. NULLA!

n3spr3ss0 2017.04.03. 14:07:17

A kdnp szellemi színvonala erősen meglátszik a magyar kormányon és hívein.Buta gyertyaszopogató bagázs.

koala kóla 2017.04.03. 14:07:43

@macitalp: Neked meg az a követhetetlenül bonyolult, hogy most 4,5 millióan vannak foglalkoztatva, 2010ben meg 3,7 millióan voltak. Nyilván a politikai kockázat az oka.

Milyen elszigeteltségről beszélsz?

n3spr3ss0 2017.04.03. 14:09:19

@Jakab.gipsz: Neked biztos nem kell egyetem,még a hat elemi is soknak tűnik.

n3spr3ss0 2017.04.03. 14:10:04

@koala kóla: A vizet gereblyézőkről beszélsz?Mert ők több százezren vannak.

konrada 2017.04.03. 14:29:32

@macitalp:
Azért ezt túlliheged. Van elég vaj a patás fején, minek kell hazugságokkal lerontani a jól kiépített fikaprogramot?
...mert hogy: mint írták, Mertkell volt, a V4-ek évente gyűlnek valahol, voltak itt is, ott is.
Cameron is volt itt 2016 januárban, stb...
...szóval nem kell túlerőlködni, mert a végén lefolyik a macitalpra...

2017.04.03. 14:31:20

@koala kóla: 4,5 - 0,5 (akik külfödre mentek) - 0,3 (közmunkások) = 3.7

martineden 2017.04.03. 14:32:49

@Dr. Trejo: ,,A maszopnak is voltak idióta húzásai, de a lopáson kívül a kreténségben is sikerült a fidesznek alulmúlni őket. Bravó b+! XD" ...felulmulni,nagysagrendekkel.

Alick 2017.04.03. 14:40:00

Még fideszre szavazó ismerőseimnek is az a véleménye, hogy Viktorék ezt feleslegesen túltolták, de még a párton és a kormányon belül is megoszlanak a vélemények.
A legelegánsabb lenne visszatáncolni és ideológiai szinten venni fel a kesztyűt... Bayer Zsótitól megrendelni néhány fikázó cikket. :)

sőőtnagyonis 2017.04.03. 14:40:23

Hát Beszarábiában, általában szareső szokott esni!

@martineden: Azé ne örüjjé túlságosan, van egy Kósátok, azzal minden maszopos lékot be lehet tömni!

nu pagagyí 2017.04.03. 14:47:39

Torgyánnal szólva, meg kell hirdetni a Harag Napját, ha a bolsevik rezsim elfogadtatja a CEU-t lehetetlenné tevő törvényt.

room_101 2017.04.03. 14:49:39

Feketeseggű Birca még nem böffentett erről semmit?

lombozódó 2017.04.03. 14:51:01

Akkor talán fel kellene sorolni, hogy mi jót is tett a Magyarságnak / a magyarságnak az eddigi királysága alatt:
Pld.: megszüntette a kommunizmust, ami soha nem volt
- megszüntette a korrupciót , ami virágzik és szaporodik
- már ismertek az ügynök listák
stb. lehet folytatni ::--D

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!) 2017.04.03. 15:09:53

Elvtársak és hazátlan liberálbosevista, külföldi felforgatók,
semmi ok az aggodalomra, elvégre:

"Hilery behozhatatlanul vezet Trump előtt"
"Mi csak a mérsékelt szír lázadókat támogatjuk"
"A terrorakcióknak semmi köze az illegális bevándorlókhoz"
"Irak tömegpusztító fegyverekkel rendelkezik és veszélyezteti a szabad világot"

koala kóla 2017.04.03. 15:15:51

index.hu/belfold/2017/04/03/24_ora_alatt_keresztulverik_a_ceu-torvenyt/

Így kell ezt.

exterminador 2017.04.03. 15:23:28

@koala kóla: ó, a kis szaros náci, milyen erőske!

kiskutyauto 2017.04.03. 15:23:44

Lámpavasra leszel lógatva hamarosan te nemzet ellenes bűnöző hazaáruló patkány náci rablógyilkos szarházi anyabaszó csúti törpe bandita diktátor, az egész rablóbanda maffia söpredékeddel (csicskáddal, strómanoddal, bűnsegédeddel, bűntársaddal) együtt az utolsó emberig... miden elrabolt pénz vissza lesz véve (haveroktól, strómanoktól, családtagoktól is) az utolsó fillérig....

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!) 2017.04.03. 16:01:09

@kiskutyauto:
Kiengedtek a diliházból 30 év után?
Csak súgok, elvtárs: a munkásőrséget feloszlatták.
Az ávéhás dumáddal magadra maradtál a kényszerzubbonyban.

hümhüm 2017.04.03. 16:10:02

Sajnos, a poszter által leközölt térkép, amelyen a CEU-val szimaptizáló intézmények elhelyezkedése látható, meglehetősen hiányos. Hiányzik róla ugyanis a Mars meg a Vénusz, továbbá az Alfa Centauri melletti bolygórendszer több tagja, nemkülönben a szíriuszi ősmagyarok planéta rendszer, hogy a Plejádok felé található közismert földönkívüli lakóhelyekről ne is szóljak.

Vazze, tudjátok egyáltalán, hogy miről folyik az acsarkodás?
Tessék megnézni a CEU-ra vonatkozó 2004.évi LXI.törvényt, és tessék megnézni az egyébként akkor érvényben levő 1993. évi LXXX. törvényt a felsőoktatásról (ezt némiképpen változtatták 2011-ben, de lényegét tekintve most is érvényes).
A CEU 2004-ben kivételezést kapott az akkori országgyűléstől:
"1. § (1) A Közép-európai Egyetem (a továbbiakban: Egyetem) felsőoktatási intézmény, amelyet a New York-i székhelyű Central European University nonprofit társaság és a Budapesti Közép-európai Egyetem Alapítvány együttesen működtet és tart fenn.

(2) Az Egyetem alapképzést nem folytat, egyebekben a nem állami egyetemekre vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint működik.

2. § Az Egyetem jogosult használni az egyetem elnevezést, valamint ennek idegen nyelvű megfelelőit, amennyiben legalább egy tudományterületen, több szakon képes és alkalmas szakirányú továbbképzésre."
Mi a kivételezés? Hát ez, nézzétek az akkor érvényes felsőoktatási törvényt:
"3. § (1) Egyetem abban az esetben létesíthető, illetve működhet, ha alkalmas

a) legalább két tudományágban, illetőleg képzési területen, legalább két szakon folytatott, legalább négyéves egyetemi alapképzésre és szakirányú továbbképzésre;"

Azaz: a CEU-nak a többi egyetemtől eltérően nem kellett két tudományágban, legalább két szakon alkalmasnak lenni továbbképzésre, hanem csak egy tudományágat írtak elő neki, és mentesült az alapképzés kötelezettsége alól.
Az már csak hab a tortán, hogy nem volt neki amerikai anyaintézménye, így nem adhatott volna ki amerikai oklevelet. Ez summantás volt, most bukta van.
Ime az akkor érvényes felsőoktatási törvény vonatkozó része:
"110. § (1) Külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon akkor folytathat rendszeres alapképzést, szakirányú vagy doktori képzést (önállóan, más szervezet keretében vagy azzal együttműködve), illetve akkor adhat ki külföldi oklevelet, ha

a) abban az országban, ahol székhelye van, az intézményt hivatalosan felsőoktatási intézménynek, az általa kiadott oklevelet (adományozott fokozatot) felsőoktatási oklevélnek (fokozatnak) ismerik el, és ezt hitelt érdemlően bizonyították;"

Most akkor mi a faszért hőbörögnek?
A kivételezésért, és azért, hogy hunyjanak szemet továbbra is a szabálytalan oklevél kibocsátás fölött.
Ennyi.
És akkor ki is hazudott...?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 16:44:59

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!): "a munkásőrséget feloszlatták."

orbán azon dolgozik, hogy visszaállítsa a kádárrendszert, a munkásőrség pótlására is tuti ki fog találni valamit. A lőtereket már építi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 16:46:57

A CEU bezárása pont olyan patkányság, mint a Népszabadság eltaposása. Ugyanazokat a hazugságokat nyomják a narancskulllancsok.

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!) 2017.04.03. 17:10:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Az ugye megvan, hogy a Szabad Nép jogutódját a saját tulajdonosa záratta be- mert a "fasiszta magyarok" nem vették már a CIA- propagandalappá silányult egykori még silányabb Pártlapot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 17:12:34

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!): A csúti geci taposta el. Ha túl sok habonymédiát nézel, tovább fog zsugorodni az agyad. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 17:13:38

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!): "CIA- propagandalappá silányult"

Én akkor nem olvastam. Az utóbbi pár évben független orgánumként működött.

Jakab.gipsz 2017.04.03. 17:15:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem kell itt lövöldözni senkire sem elegendő, ha kiröhögünk benneteket, sok eszű libbancs csőcselék ahogyan játsszátok az eszeteket az már szinte muris. Ja-ja úgy félünk rettegünk, jön a farkasz nem esz meg csak megkóstol, mi lesz szegény genederekel, ha jönnek a heterofóbok. Ritka nagy barmok vagytok, egy srófra jár az agyatok.

DFK 2017.04.03. 17:51:17

Visítanak mert megszűnik a kivételezett helyzetük, mármint a CEUé.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 18:01:21

@DFK: "Visítanak mert megszűnik a kivételezett helyzetük, mármint a magyaroké."

Igen, unikális lehetőség itt tanulni, és egyben amerikai diplomát is szerezni. De nem csak magyarok tanulnak a CEU-n, sok nemzet visít a nóbeldíjasokkal és más egyetemekkel együtt. A csúti gecinek pont ez a jó, minél többet árthat, neki annál jobb. Meg a fideSSfasszopóknak. Hogy nekik miért, az rejtély, mert e tolvajlásokból csak nagyon érintőlegesen kapnak.

DFK 2017.04.03. 18:07:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: figyu, feljebb ott a bizonyíték, hogy a balliberális kormány a CEU kedvéért kivételt tett, sokkal kevesebbnek kell megfelelnie, mint más egyetemnek. Ennek lesz vége. Ezért sírtok. És ezért hazudoztok. Epic a kép a tüntiről, amin láthatóan külföldiek tüntetnek a magyar kormány ellen.

Nzoltan 2017.04.03. 18:08:17

Ez mind szép, de Orbánra itthon szavaznak, nem külföldön.

A tüntikre meg ugyanazon körök járnak, kevés új választót fog átcsábítani.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.03. 18:13:38

Orbánnak arról kéne számot adni, miért nem jelentette már fel Németh Szilárdot, aki azt mondta, hogy a CEU csal, de ennek ellenére nem tett feljelentést, mint hivatalos személy. Márpedig a Btk. szerint az a hivatalos személy, akinek hivatali hatáskörébe bűncselekmény jut a tudomására, köteles feljelentét tenni. Orbán mint főnök, köteles tudni, mit mulaszt a beosztotja, és ha az bűncselekményről kiabált, és nem jelnetette fel csalót, akkor tegye meg a feljelentését a mulasztása miatt.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.03. 18:17:34

@Nzoltan:

Én optimistább vagyok, mert a látott képeken meglepően sok fiatal volt a tegnapi demostráción. Ez valami új jelenség.

Nagyorrú Barbi 2017.04.03. 18:27:38

Szedjétek össze magatokat mind a tizennyolcan és váltsátok le Orbánt jövőre. Ha tudjátok...Ha nem, akkor kuss legyen!

lippsi e vagy? 2017.04.03. 18:34:37

Ezt úgy hívják hogy networking, azaz hálózatépítés. Minden jelentősebb amerikai egyetem ugyanígy csinálja. Megszervezik a végzett hallgatók véd- és dacszövetségét, aztán egymást segítik a pozíciókba, zsíros állásokba, befolyásos helyekre a jól koordinált hálózatok

Ha Magyarországon történne, maffiamódszernek hívnák, vagy összeesküvésnek, de Amerika ugye más, ott minden szép és jó, sőt tökéletes, így a networking is az

lippsi e vagy? 2017.04.03. 18:38:57

@látjátok feleim szümtükkel:
"meglepően sok fiatal volt a tegnapi demostráción"

Én a képeken főleg időseket láttam ugyan, ráadásul abból a fajtából aki legfeljebb foxi-maxi egyetemre járt, de legyen igazad. Viszont nem értem, mi a meglepő azon, hogy egy kincsesbányának számító oktatási intézmény mellett kiállnak a haszonélvezői?

A CEU elképesztően nagy, szinte mesés ösztöndíjjal, meg egyéb juttatásokkal kényezteti a diákjai, na meg persze az oktatóit. Én is tüntetnék, ha el akarnák venni tőlem

morph on deer 2017.04.03. 18:41:30

@hümhüm:
"Az már csak hab a tortán, hogy nem volt neki amerikai anyaintézménye, így nem adhatott volna ki amerikai oklevelet."

Nem ad ki. Egy, azaz egy diplomát adnak, amelyik elfogadott Amerikában is, ennyi.
Merthogy akkreditált képzés zajlik.
Micsoda csapás, hát nem?

lippsi e vagy? 2017.04.03. 18:44:38

@hümhüm:
A lippsik annyira buták, hogy nem csak a világról nem tudnak semmit, de még saját magukról se. Ezt a végtelen butaságot aztán a CEU felcímkézi, és ráírja hogy Soros diploma

morph on deer 2017.04.03. 18:52:55

@lippsi e vagy?:
"Ha Magyarországon történne, maffiamódszernek hívnák, vagy összeesküvésnek,"

Tudod miért? Mert manapság Magyarországon nem az egyetemről kikerültekből áll a network, hanem a rokonokból, haverokból meg szeretőkből - nem végzettség függő, nem is lehetne :)

Az utolsó hasonlóan működő bagázs a Bibó-kollégisták népes csapata, akik "Fidesz" néven szerveztek egy sikeres bűnbandát. Még tán te is hallottad a nevüket...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 19:11:08

@DFK: "kivételt tett"

Nemtom. Lehet, hogy így van. Nem látok ebben problémát. A CEU rengeteg adót fizet be, embereket alkalmaz, épít, beruház, viszi a magyarok jóhírét a nagyvilágban, valamennyire ez ellensúlyozza orbán parasztságát.

Nem látok indokot a CEU megszüntetésére.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 19:19:22

A fideSSfasszopók minden patkányságot bevédenek. Egy egyetemre különös kéjjel fújnak, pontosan nem trudják, mi az, de nekik egy eleve gyanús intézmény.

Ha bedarálták, jöhet a többi egyetem, míg csak kocsiösszeszerelő OKJ-s képzések maradnak.

Pipas 2017.04.03. 19:20:20

@morph on deer: "Nem ad ki. Egy, azaz egy diplomát adnak, amelyik elfogadott Amerikában is, ennyi. "

Igen, ők is ezt hazudták. :D Olvastad az indexen és most visszaböfögöd, anélkül, hogy legalább a google-be egyszer beírtad volna.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 19:36:12

@Pipas: Egy képzéssel lesz egy diplomád, amit két helyen is elfogadnak, vagy lesz két diplomád, amit egy-egy helyen elfogadnak, nem kurva mindegy? Faszt lovagolsz a szavakon. Arról van szó, hogy a gazdád megint eltapos valami értéket. Tudom, agyhalott fideszeseknek egy egyetem nem érték, csak felesleges zavaró tényező.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 19:37:54

@lippsi e vagy?: "Ezt a végtelen butaságot aztán a CEU felcímkézi, és ráírja hogy Soros diploma"

Egyszer nézz meg belűlről egy egyetemet. Az nem ér, hogy már takarítottál ott. :))

DFK 2017.04.03. 19:59:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: szóval nem látsz abban problémát, hogy a sorostársakra enyhébb szabályok vonatkoznak, hogy ők kivételek. Vagyis a nyílt diszkrimináció, jogegyenlőtlenség mellett állsz. És vicces, amikor megmutatják neked a valóságot, akkor " nem tudod".

DFK 2017.04.03. 20:02:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem megszüntetni akarják, csupán ugyanazokat a szabályokat kell majd betartaniuk, mint a többi egyetemnek. Ja, akkor már nem is olyan jó bolt, mi?

élveteg 2017.04.03. 20:09:34

Igen kiváncsi lennék hogy a jogegyenőség talaján álló dúúúúúúdemokratáknak nem baszta-e annak idején a csőrét ez :

" Az Egyetem alapképzést nem folytat, egyebekben a nem állami egyetemekre vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint működik."

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 20:13:07

@DFK: "nem megszüntetni akarják"

:))

"nem látsz abban problémát, hogy a sorostársakra enyhébb szabályok vonatkoznak, hogy ők kivételek"

orbán egyfolytában ezt csinálja. Miért pont a CEU-nál zavar?

Mondhatnál egy sorstársat, amire más szabály van, és pontosan, mi az a szabály, és az neki miért rossz. Komolyan érdekelne, ha valóban hiszel benne.

DFK 2017.04.03. 20:19:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: konkrétan a többi egyetemnek ahhoz, hogy egyetem legyen kell alapképzést is végeznie, míg a sorostársaknak nem kell. Ugye, hogy nem egyenlő a mérce? Helyes-e, hogy a szoclib kormány kifejezetten számukra és csakis számukra enyhített a követelményeken?

ulpius66 2017.04.03. 20:39:04

Annyira, de annyira, de annyira édi amikor a ballibsik még mindig védik a védhetetlent!

kedves ballibsi elvtársak!

Tik annyira, de annyira okosak vagytok!

Homályosítsatok mán fel, hogy a mostani törvényjavaslatban, ami a Magyarországon működő külföldi egyetemekre vonatkozik MI AZ ANTIDEMOKRATIKUS????

A JAVASLAT LÉNYEGE: "A A kormány által benyújtott törvényjavaslat értelmében a jövőben akkor működhetne oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik. Feltétel lesz az is, hogy a külföldi felsőoktatási intézmény a székhely szerinti országban működő, államilag elismert felsőoktatási intézménynek minősüljön."

Megismétlem!

Mi ebben az ÁNTIDEMOKRATIKUS?
(NA JÓ! Azt, hogy okosak vagytok viccnek szántam....)

ulpius66 2017.04.03. 20:42:29

Millen érdekes!!!!!

Magyarországon 28 darab külföldiek által működtetett egyetem van.

Nem érdekes, hogy egyedül a SoroSS-egyetem nem tud megfelelni a követelményeknek?

A többi 27 mért tud??????????????????

Pipas 2017.04.03. 20:44:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Egy képzéssel lesz egy diplomád, amit két helyen is elfogadnak, vagy lesz két diplomád, amit egy-egy helyen elfogadnak, nem kurva mindegy?"

Nem, nem mindegy. Hogy a vérbe lenne már mindegy?! Eszednél vagy?

ulpius66 2017.04.03. 20:45:28

Kedves ballibsi elvtársak!

Tik mért véditek még mindig a SoroSS-t?

Fizet nektek érte??????
(azt még feltételezni sem merem, hogy saját jogon vagytok ennyire hülyék...... hogy ingyen és bérmentve toljátok a nemzetközi zsidó-maffia szekerét....)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 20:46:37

@DFK: "a többi egyetemnek ahhoz, hogy egyetem legyen kell alapképzést is végeznie"

Értem. Melyik az az egyetem a többiből, amelyik jobb lenne, ha alapképzést nem végezne?

A csúti geci miért nem engedi a többi egyetemnek, hogy elhagyják az alapképzést, ha az annyira haladó lenne?

Mennyiben lesz jobb a világ, ha a csútri geci bezárja a CEU-t?

Pipas 2017.04.03. 20:47:48

@ulpius66: "a SoroSS-egyetem nem tud megfelelni a követelményeknek?"

Rosszul látod szerintem. :) A rektor megmondta, hogy nincs kompromisszum. Nem arról van szó, hogy nem tud megfelelni, hanem arról, hogy fel sem merül benne. Nem egyezkedik a kormánnyal, nem köt kompromisszumot. Nekik nem kell betartani a szabályokat, azok *rájuk* nem vonatkoznak, csak a többiekre. Mindenkire, de rájuk nem.

Aztán szalad a külföldi sajtóhoz és sírós hangon elmondja mennyire sajnálatos, hogy már megint őket bántják, mindig csak őket, soha senki mást.

Pipas 2017.04.03. 20:50:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nézd, ha szerinted mindegy, hogy valakinek egy vagy két diplomája van, akkor nyilvánvaló, hogy vagy nincs diplomád vagy soha nem használtad semmire. Hadd ne én magyarázzam el neked, hogy mi a különbség az egy diploma és a két diploma között.

ulpius66 2017.04.03. 20:51:21

A liberál-fasiszta SoroSS elvtárs 2-3 tucat országból van kitiltva, köztük Nagy-Britanniából, mint nem kívánatos személyiség.....

Kedves ballibsi elvtársak!

Tik mért nyaljátok még mindig a seggét?
(vigyázzatok!!! szaros lesz a nyelvetek, és bűzös a leheletek... viszont ezt kibaszottul élvezi a SoroSS elvtárs!!! úgyhogy hajrá!!! növeljétek a nyelvcsapás-számot!!!!!)

ulpius66 2017.04.03. 20:57:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Mennyiben lesz jobb a világ, ha a csútri geci bezárja a CEU-t?" --- írod kéjelegve.....

Mennyivel lesz rosszabb a világ, ha SoroSS-egyetem is betartja a szabályokat?

Pipas 2017.04.03. 20:58:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Értem. Melyik az az egyetem a többiből, amelyik jobb lenne, ha alapképzést nem végezne?"

Alapképzést csinálni sokkal nehezebb mint MSc képzést. Sokkal több oktató kell hozzá, sokkal nagyobb intézményt feltételez. Nem véletlen, hogy a CEU nem csinál alapképzést: nem is tudna.

Egyébként MSc képzést sem tudna csinálni, főleg nem olyanokat, amiket csinál. Egy év alatt ad MSc képzsét, azaz 10 hónap alatt. Ezt nyilván úgy tudja megcsinálni, hogy a tananyagot nem a magyar akkreditációs bizottsággal, hanem amerikában akkreditáltatja.

Azt azért beláthatjuk, hogy a 10 hónap alatt megszerzett egyetemi diploma egy vicc, ugye? Azt azért beláthatjuk, hogy nem szerencsés, ha a magyar egyetemektől többet, a CEU-tól meg gyakorlatilag semmit nem követelünk meg? És azt kimondhatjuk, hogy a viszonosság elve nem érvényesül, ha a magyaroknál az amerikaiak diplomát osztogatnak a magyarok meg az amerikaiaknál diplomát nem oszotgathatnak? Érted, hogy miért kell államközi egyezmény? Az kölcsönösséget szokott adni, megegyezést, olyat, ami mindkét félnek hasonlóan hasznos dolgot ad.

Ha a CEU munkavállalási engedély nélkül alkalmazhat amerikai állampolgárokat, akkor mi jár nekünk? Mit kapunk mi cserébe?

ulpius66 2017.04.03. 21:00:23

FideSS-tolvaj!

Tényleg írd mán le, mert tényleg érdekel, hogy NEKED MI ÉRDEKED FŰZŐDIK AHHOZ, HOGY A SoroSS-EGYETEM KIVÉTELT ÉLVEZZEN A MAGYAR TÖRVÉNYEK ALÓL?

Mért jó, hogy a SoroSS-egyetem "törvények felett álló" egyetem legyen?

DFK 2017.04.03. 21:00:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mivel az alapképzés elég erőforrásigényes, ezért könnyebb annak,akinek nem kell ilyet biztositani. És az egy minőségi minimum,hogy legyen alapképzés egs egyetemen. Ha egyszer Magyarországon az a szabály, hogy az egyetemnek kötelező az alapképzés, akkor ne kivételt csináljunk.

ulpius66 2017.04.03. 21:03:16

FideSS-tolvaj!

Tegnap voltál tüntetni a CEU-ért?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:04:50

@Pipas: "a 10 hónap alatt megszerzett egyetemi diploma egy vicc"

Tehát a CEU rossz minőségű képzést ad? Értéktelenek a diplomái? Alá tudod ezt támasztani valamivel? Én épp az ellenekezőjét hallottam.

Pipas 2017.04.03. 21:05:25

@DFK: 2010-óta felgyorsult a folyamat aminek a során a magyar állami egyetemeken az MSc képzés egyre több és több idegen nyelvű órát adott. Ma már sok helyen teljesen angol nyelvű az oktatás. Sok helyen külföldi diákokat is felvettek, ebből az egyetemeknek komoly bevételük van.

Megjelentek tehát az állami egyetemek az idegen nyelvű képzés piacán és maguknak részt követelnek. Itt az ideje, hogy a kamuegyetemek egyenlő pályákon megküzdjenek az állami egyetemekkel. A konc szép nagy, de mindenkinek nem fog jutni belőle.

ulpius66 2017.04.03. 21:06:01

Hahóóóóóóó!!!!

FideSS-tolvaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova a tökömbe tüntél????

Már húsz perce semmit sem írsz!!!!

Csak nincs valami bajod??????

Már kezdtem aggódni érted!!!!
(na jó, ez vicc volt...)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:07:00

@DFK: "Mivel az alapképzés elég erőforrásigényes, ezért könnyebb annak,akinek nem kell ilyet biztositani."

Tehát jobb lesz a világ, ha a csúti geci bezárja a CEU-t? Nő Magyarország elismertsége vagy GDP-je? Tanultabbak lesznek a magyarok? Megrendezhetjük végre az olimpiát?

ulpius66 2017.04.03. 21:10:13

Fidess-tolvaj!

Végre itt vagy!

..és ismét elemedben vagy!

Nyilván fingod sincs a hozzád intézett kérdésekre...ezért jó ballibsi szokás szerint el kezdesz terelni!

Bravó! Még tényleg sokra viheted ezzel a tempóval.....SoroSS al-seggnyalójából egyszer még lehetsz SoroSS FŐ SEGGNYALÓJA IS!!!!

RÁSZOLGÁLTÁL!!!!
(mehetsz a gazdidhoz a jutalomfalatkákért...)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:10:42

@ulpius66: "Mennyivel lesz rosszabb a világ, ha SoroSS-egyetem is betartja a szabályokat?"

Milyen szabályokat nem tart be? Pénztáros Lőrincet gazdagítja elcsalt közbeszerzésekkel? Terroristákat, maffiózókat és kémeket enged be Magyarországba letelepedési kötvények örve alatt? Bezárja a Népszabadságot? Haveroknak osztja a trafikokat? ...

Pipas 2017.04.03. 21:13:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Tehát a CEU rossz minőségű képzést ad? Én épp az ellenekezőjét hallottam. "

Reklám.

A magyar felsőoktatásnak van egy minőségbiztosítási rendszere, egy akkreditációs rendszere. Ezen a CEU pillanat alatt megbukna. Igen tudom, sokan azt mondják, hogy náluk aztán baromi magas szinten megy a képzés. Guess what! Minden egyetem ezt mondja!

Magyar egyetem tíz hónap alatt nem ad MSc képzést. Két év a minimum. A tananyagokat ellenőrzi a tudományos akadémia. A CEU-nál nem ellenőriznek. A megfelelő számú, megfelelő minősítésű oktatónak rendelkezésre kell állnie. A CEU-nál ennek nem kell megfelelniük. A megfelelő szélességű, interdiszciplináris képzést kell biztosítani. A CEU-nak ilyet nem kell.

Úgy mondják magukat egyetemnek, hogy nincs megfelelő képzés, nincs megfelelő tananyag és nincs megfelelő oktatói gárda.

Viszont azt állítják, hogy az ő képzésük roppant színvonalas.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:20:14

@Pipas: "egy akkreditációs rendszere. Ezen a CEU pillanat alatt megbukna."

Úgy tudom, akkreditált. Anélkül nem is végezhetne képzést.

"A tananyagokat ellenőrzi a tudományos akadémia."

Erről mesélj még! Ez valami új? Az én tananyagomat 15 éve nem ellenőrizte.

"A megfelelő szélességű, interdiszciplináris képzést kell biztosítani."

Erről mesélj még, ilyet még nem hallottam.

"nincs megfelelő képzés"

Tehát értéktelen diplomát ad ki? És ezért emberek tanulnak és fizetenek? Hülyék?

Nemrég még az volt a bajotok, hogy szükségtelen képzéseket csinál a CEU. Döntétek már el, mi a bajotok vele!

Jakab.gipsz 2017.04.03. 21:30:40

@n3spr3ss0: Így igaz ahogyan mondod, sem a kommunistáktól sem pedig a SSoross féle libbancs csőcseléktől nem kell egyetem! Amit tudnak kenjék a saját hajukra, népbutítós aljas és hazug paraziták. Ennyi. Te pedig ülj le és gondolkozz el egy kicsit azon,hogy miért van a világba káosz és viszály. Egy biztos nem mi magyarok csináltuk, ezt a káoszt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:33:50

@Pipas: "mindegy, hogy valakinek egy vagy két diplomája van"

Ha ugyanaz a diploma, mindegy, hány példányban van. Különben minenki fénymásolna egy tucatot belőle. :))

DFK 2017.04.03. 21:42:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Akkor bármelyik egyetem adhasson 10 hónap képzésre diplomát, mondjuk az orvosi egyetem is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:43:08

Hihhhhhihhihíííííhíhííííí!

"Már most pontosítani kellett egy CEU-ra vonatkozó passzust is. Mint megírtuk az eredeti javaslat szinte lehetetlen feltételt állított volna a CEU további működése elé. Azt írta volna ugyanis elő, hogy az egyetem itteni működéséről nemzetközi megállapodás szülessen a magyar kormány és az Egyesült Államok szövetségi kormánya között. Csakhogy az oktatással kapcsolatos ügyekben az USA-ban nem a szövetségi kormány, hanem a tagállamok kormányai az illetékesek (a CEU esetében New York állam)."

index.hu/belfold/2017/04/03/most_jottek_ra_hogy_a_ceu-rol_nem_lehet_szerzodni_az_amerikai_kormannyal/

Szokatlan, hogy egy barom törvényt még a szavazás előtt kijavítanak. Utána szokták javítgatni. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 21:51:55

@DFK: "bármelyik egyetem adhasson 10 hónap képzésre diplomát, mondjuk az orvosi egyetem is."

Ez nem így megy. az orvosok még senkik az egyetem elvégzése után. Valami 10 éves az orvosképzés.

Eddig a volt a problémátok, hogy a CEU-n értéktelen szakokon megy a képzés.
Közgazdasági elemző
Történelem
Kisebbségpolitika
Filozófia
Politikatudomány
Társadalmi nemek tanulmánya
Közpolitika
Környezetpolitika és menedzsment
Eek közül melyiket akarod 10 évig tanítani? :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 22:00:17

Bazmeg! Rájöttem! A Csúti Geci azért akarta a kormányközi szerződést, hogy kierőltessen egy találkozást a Trumppal. Csórikámnak megint nem sikerült. :(

Pipas 2017.04.03. 22:18:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Úgy tudom, akkreditált. Anélkül nem is végezhetne képzést."

Amerikában akkreditált, nálunk felmentése van, nem? Pont ez a lényeg.

"Erről mesélj még! Ez valami új? Az én tananyagomat 15 éve nem ellenőrizte."

Az vicces lenne. Ha tantárgyfelelős vagy, akkor a tantárgyi adatlapot le kell adni. Ezeket szakalapításkor, szakindításkor és időszakos akkreditációs ellenőrzéskorr a MAB ellenőrzi.

"Erről mesélj még, ilyet még nem hallottam."

Hát bizony elég sok dologról nem hallottál. Most erre mit mondjak. Amikor alapít valaki egy egyetemet, akkor megnézik és adnak egy értékelést. Ha például csak egy tudományterülettel foglalkozik egy intézmény, akkor abból nem lesz egyetem.

" Tehát értéktelen diplomát ad ki? És ezért emberek tanulnak és fizetenek? Hülyék?"

Vicces, hogy ezt éppen te mondod, aki folyamatosan azon ágáltál, hogy minden mindegy, jó lesz az a diploma akkor is. Figyu: az emberek rontáslevételre és köpölyözésre is fizetnek, miért ne fizetnének kamu diplomáért?

"Nemrég még az volt a bajotok, hogy szükségtelen képzéseket csinál a CEU."

Már megint hazudsz, én soha nem mondtam, hogy azzal lenne bajom, hogy szükségtelen a képzés. Mivel nem az állam fizeti tök mindegy, hogy szükséges -e vagy nem. Az e lényeg, hogy minden egyetemre ugyanolyan szabályok vonatkozzanak. A nagy liberális esélyegyenlőség sajnos most nem olyan fontos a liberálisoknak mint általában, talán azért, mert most nem a cigányok vagy az arabok érdekei sérülnek.

Pipas 2017.04.03. 22:21:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ha ugyanaz a diploma, mindegy, hány példányban van. Különben minenki fénymásolna egy tucatot belőle. :)) "

Legalább írd már be a googliba és nézz már rá te szerencsétlen! Nincs rajta azonosító, nem lehet beazonosítani, hogy ugyanaz a diploma, nincs száma.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 22:40:14

@Pipas: "Nincs rajta azonosító, nem lehet beazonosítani, hogy ugyanaz a diploma, nincs száma."

:))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 22:48:42

@Pipas: "Amerikában akkreditált, nálunk felmentése van, nem?"

Úgy tudom, Magyarországon is akkreditált, különben nem adhatna papírt.

"tantárgyi adatlapot"

Ja. Az előbb még a tananyagot ellenőrizték.

"miért ne fizetnének kamu diplomáért?"

És az a sok egyetem, meg nóbeldíjas tudós kamudiplomás kamuegyetemért szólalt fel? Már a nóbeldíj se jelent semmit.

"soha nem mondtam, hogy azzal lenne bajom"

A fasz tudja, melyik nickeden mikor mit mondsz. Pár napja még egységesen az volt a bajotok, hogy a CEU-n értéktelen szakokon megy a képzés, most meg egységesen az, hogy nem elég mélyreható a képzés.

lippsi e vagy? 2017.04.03. 22:50:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nekem természettudományos diplomám, van, ezeket az áltudományos szakokat nem nagyra értékelem.

Ami ennél is rosszabb, ismertem néhány CEU-ösztöndíjast, azt kell mondjam hogy nettó ostobaságokat töltenek a fejükbe, meg egy nagy adag fanatizmust, hogy majd ezekkel a fasságokkal megváltják a világot, amit még csak nem is ismernek mert a saját belterjes miliőjükön kívül nem bírnak tájékozódni

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 22:56:42

@lippsi e vagy?: "ezeket az áltudományos szakokat nem nagyra értékelem."

Nem mondom, hogy áltudományos, de a humán szakokat én se értékelem különösebben.

"hogy majd ezekkel a fasságokkal megváltják a világot"

Sajnos egy vérfideszes szájából ez nem ad plusz információt, mindenre ugyanezt mondjátok. :(

lippsi e vagy? 2017.04.03. 23:06:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" Melyik az az egyetem a többiből, amelyik jobb lenne, ha alapképzést nem végezne?"

Te ritka nagy fogalmatlanságokat bírsz összehordani egy szuszra.

Elgondolkodtál már valamikor az "egyetem" szó jelentésén? Univerzitász, university, akármelyik nyelvben az egyetemességet jelenti, ami alapképzés nélkül nem egyetemes ismeret, hanem annak egy partikuláris szelete. Ez utóbbiból a párt fogalmát lehet levezetni

A Soros egyetem a pártos igazságok terjesztője, leányori nevén agymosoda

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 23:10:11

@lippsi e vagy?: Sületlenségeket összehordani sikerült, válaszolni nem. Ezért nem kapsz pontot.

lippsi e vagy? 2017.04.03. 23:13:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mondok egy példát, miért tartom nettó fasságnak a CEU törzsanyagát:

A Gender studies a biológiai nemek fogalmának sokrétű, részben természettudományos alapú ismerete nélkül egy nagy nulla, filozofikus spekuláció csupán. A nemek közötti szomatikus és pszichés különbségek ismerete nélkül szükségképpen eljutnak ahhoz a baromsághoz, hogy nincs is eredendő különbség a férfi és a nő között, minden ami van az csak társadalmi konvenció, (ami persze a hímsovén elnyomás eszköze), ésígytovább.

Ostobaságból és tudatlanságból nem lehet várat építeni, de a CEU-n ez se lehetelen

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 23:19:40

@lippsi e vagy?: Nah, ez egy értelmes hozzászólás, pontot ér.

Nem értek egyet. Ha ezt ők tudománynak tartják - én nem, de ez mindegy -, van aki hajlandó megtanulni, kifizetni a képzést, és a kapott diplomát használni, akkor én nem tiltanám. Virágozzék minden virág!

Darwin kutatásaira se adott volna senki pénzt.

C. Robert 2017.04.03. 23:32:58

Basszus, mik derülnek ki. És a Fidesz hét évig tűrte ezt a mételyt?

lippsi e vagy? 2017.04.03. 23:33:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Darwint vastagon szponzorálták, különösen hogy a Wedgewoodok nagyon erős dinasztia volt, akikhez anyai ágon meg a felesége révén is tartozott (unokatestvér-házasság)

Tiltani én se tiltanám a feminista hablatyot, de diplomát se adnék rá. Szerintem hasznosabb lenne, ha inkább sütést-főzést tanulnának

vénkujon 2017.04.03. 23:45:55

@Pipas: megindító látni ahogyan behúzódsz a finom kis érvek mögé, egy teljesen nyilvánvaló parasztodabaszás-alkalmazás esetében. te most ezt komolyan gondolod, hogy az állampárt csak csinosítani szeretne az egyetem működési szabályzatán??:D mióta sorosoznak bazdmeg?!:) az origo, schmidt mari már jópár napja belekötöttek a sorosegyetem iszonyú hibás működésébe, előkészítve a terepet a fidesz favágóinak. vagy olvass utána kumin ferinek bazdmeg, hogy mit művelt ceus emlékeivel. te meg itt eltartott kisujjal bíbelődsz. "ó az állami adatlap, meg az akkreditáció" milyen kifinomult vagy te kis fideszes fasz :)

Indriq 2017.04.03. 23:47:52

@ulpius66: te kretén vagy vagy fizet a párt hogy irogass?

vénkujon 2017.04.03. 23:52:02

@ulpius66: hallod, bazz? aszonja az ájtatosmanó ma, hogy soros hadseregének a katonái vannak a ceun. bazdmeg. azonnal be kellene záratni! nem hónapok múlva, hanem még a héten. miért nem tökösebb a középcsatár??:)

Pipas 2017.04.03. 23:53:21

@vénkujon: "komolyan gondolod, hogy az állampárt csak csinosítani szeretne "

Nem érdekel ki mit szeretne, kizárólag azzal foglalkozom, hogy ki mit csinál. Meg azzal, hogy én mit szeretnék.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Már a nóbeldíj se jelent semmit."

A "nóbeldíj" soha nem is jelentett semmit. Egyébként az, hogy valaki húsz éve kapott valami díjat a közgazdaságtanban végzett munkájáért nem jelenti azt, hogy halvány fogalma van arról, hogy magyarországon az egyes egyetemek mit csinálnak. Eleve tekintéllyel érvelni gáz.

vénkujon 2017.04.04. 00:01:54

@Pipas: ah. ez a kellem. igen. te azt szeretnéd, hogy most a sok felbőszült libsi megbasszon verbálisan. igen azért vagy itt, hogy bàncsanak a gecik, s miközben hágnak gúvadt szemmel, te szalvétával fogod a faszt, és tettetve rísz egy kicsit, hogy nem jó a szög. :):) és olyan ártatlanul nézel, mert a sok állófaszú túl hamar vett be, túl sok ceutablettát, és te még nem zakatolnál annyira

koala kóla 2017.04.04. 00:02:14

A CEU rektor Kanada liberális színekben elhasaló elnökjelöltje volt onnan ejtőernyőzött a CEUra.

vénkujon 2017.04.04. 00:09:14

@koala kóla: felháborító. valahogy ki kellene baszni innen. de nemsokára repülni fog. fasza lesz

DFK 2017.04.04. 00:37:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: látod semmiről sincs fogalmad, de osztod az észt. Az orvosképzés 6 éves, plusz szakorvosi képzés. A többi pedig bolognai módra 3+2 éves (BSc +MSc).

Prophetic 2017.04.04. 00:57:20

@DFK:
Ha jártál volna MSc közelében, tudnád, mekkora ordas kamu MSc-k mennek az ország legnagyobb egyetemein.

Én közvetlenül láttam, illetve más szakok hallgatóitól is tudom, hogy több helyen is ez megy. Kamu "humán tárgyak", nulla tartalommal rendelkező, rögtönzött "szakmai" tantárgyak, BSc-s anyagok újracsomagolása.

A 2 éves képzés kreditjeinek nagyjából fele mehetett volna a kukába, és maximum a másik fele volt szakmailag valóban hasznos vagy új. Szóval tökéletesen megértem, hogy egy (nem állami) egyetem azt mondja, egy év alatt is ad diplomát.

Emellett a diploma értékét nem a hozzád hasonló észosztó nagyokosok fogják meghatározni, hanem azok a cégek, akik eldöntik, hogy ér-e valamit a papírod, vagy kitörölheted vele a segged. A CEU nem az utóbbi kategóriába tartozik.

A kormány érvelése kurvára átlátszó, mert ha kicsit is szakmai alapon menne a dolog, akkor most nem tüntettek volna tízezren és nem gyorsított eljárásban csatolnák fel a CEU-ra a szopóálarcot. Hanem a háttérben lement volna egy sor egyeztetés, találtak volna valami mindenki számára megfelelő megoldást, és mindenki leszarná az ügyet. De nem ez történt.

A kormány magára borította a szaros bilit, és a CEU meg nem ment le rögtön kutyába, hanem beleállt a konfliktusba - tekintve, hogy Orbánék azzal indítottak, hogy a CEU csal és be kell zárni, sok vesztenivalójuk úgysem volt. Úgyhogy most buli van. Meg szarszag.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Elgondolkodtató, hány nick alatt megy egy-egy troll, mondjuk téged sem értelek, mi tart itt. Bár a kommenthuszárkodás már csak egy ilyen perverz hobbi :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.04. 02:59:19

@DFK: "Az orvosképzés 6 éves, plusz szakorvosi képzés."

Igen, pontosan ezt mondom, hogy valami 10 év. PISA negatív vagy?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.04. 03:04:22

@Pipas: "A "nóbeldíj" soha nem is jelentett semmit."

:)) ÉN vicceltem.

"Eleve tekintéllyel érvelni gáz."

Érvek nélkül sokkal gázabb. :))

dunántúli gyerek 2017.04.04. 03:09:51

Nem elég, ha a Fideszt kizárjuk, Orbánt külön is ki kell, mert az olyan, hogy visszajön az ablakon.

De ne aggódjatok, ez csak az első lépés. Ha ez megvan, Magyarországot az EU-ból zárjuk ki.
És aztán külön Orbánt is.

Csak előbb még felnégyeljük, máglyán megégetjük és lámpavasra húzzuk.
A valóságot pedig mellé akasztjuk, hadd lássa mindenki: "Így jár minden illiberális!!!"

És végül mindkettejüket végleg K I Z Á R J U K !!!

És végre kezdetét veheti a liberális világ(vége)béke!!!

Pipas 2017.04.04. 06:49:10

@Prophetic: "A kormány érvelése kurvára átlátszó, mert ha kicsit is szakmai alapon menne a dolog, akkor most nem tüntettek volna tízezren"

Ez már milyen logika! Ha szakmai alapon hoznak döntést, akkor a ballibek nem hörögnének.... besza-behu! Miért nem?!

legális 2017.04.04. 07:21:06

@Prophetic: butasagokat irsz az egyeves mscrol
Egyreszt annak van egy 3 eves bsc elozmenye, a ceunak meg nincs, pont az alol van felmentve
Senki nem allitotta, hogy a ceus kepzesben nincsenek toltelek targyak, vagy sokkal kemenyebb lenne, mint a magyar allami
Amugy ezek a ceus szakok legfeljebb szakositok, leginkabb bufeszaknak nevezhetok a hallgatoi szlengben

Pipas 2017.04.04. 07:44:18

@legális: "Amugy ezek a ceus szakok legfeljebb szakositok"

Igen, úgy néznek ki. A tananyagot nem kutattam fel, de az elnevezések erre utalnak. Régebben mi is csináltunk ilyeneket az egyetemen kis plusz pénzért, nyomtattunk hozzá díszes oklevelet, persze nem oklevél volt ráírva, de aki akarta elfogadta. Ráírtuk, hogy hány órában hallgatta a témát meg hol, abból ki lehetett találni mennyire komoly. :D

lippsi e vagy? 2017.04.04. 10:46:21

@Prophetic:
Nem a cégek döntik el, mennyit ér a CEU diploma, mivel az ottani képzéssel aligha lehet a piaci szférában elhelyezkedni. Pont nem erről szól a CEU.

Hanem hogy minél több fiatalt indoktrináljanak, és telerakják velük az állami hivatalokat, különösen a meghatározó pozíciókba benyomják őket. A menekültüggyel foglalkozó pozíciókban például csupa ilyen van Németországban, látjuk is az eredményt

Ezen kívül még tömegmegmozdulsokat lehet szervezni velük, ahol a "tömeg" nagysága megfelel a Soros-tanoda létszámának

Prophetic 2017.04.04. 11:16:01

@Pipas: "Ez már milyen logika! Ha szakmai alapon hoznak döntést, akkor a ballibek nem hörögnének.... besza-behu! Miért nem?!"

Azért, mert a liberrált agyukkal felfognák, mi a helyzet, és inkább otthon maradnának. Ha ez az egész valamilyen picsa ügy volna, nem mennének ennyien utcára. Függetlenül attól, hogy milyen politikai nézeteik vannak. Ahová te agymosott tömegeket képzelsz, ott egy valamilyen ügyért kiálló egyének vannak.

Egyébként lehagytad a mondatom másik felét, ami arra utal, hogy a kormány pedig szándékosan gyorsított eljárásban, kézi vezérléssel viszi át az ügyet, mondjuk egy tárgyalássorozatot követő megfontolt jogalkotás helyett. Ahogy az jogállamokban menni szokott, még ha mi itt nem is vagyunk ehhez hozzászokva.

@lippsi e vagy?:
"mivel az ottani képzéssel aligha lehet a piaci szférában elhelyezkedni"

Neked vannak CEU-s ismerőseid? Nekem vannak, és hiába téped a szádat a hülyeséggel, én látom, milyen állásaik vannak. Ők nem holmi romkocsmák homályában füstölgő bölcsészek (vagy mi), hanem versenyképes értelmiségiek. Piaci alapon, jó melókat kapnak. Természetesen a sátán jobbkezét képző bankoknál, biztosítóknál, pénzügyi szerveknél és tanácsadó cégeknél.
Én sosem dolgoznék ilyen helyen, nem véletlen nem vagyok közgazdász, de arról hiába nyökögsz, hogy értéktelen a diplomájuk.

"...és telerakják velük az állami hivatalokat..."

Én sírnék örömömben, ha a magyar állami hivatalokban nem valakiknek a rokonai, szerelői, szobatársai, szeretői, haverjai lennének, hanem képzett szakemberek. Még ha csak holmi CEU-n képzettek is.

Pipas 2017.04.04. 11:30:39

@Prophetic: "mondjuk egy tárgyalássorozatot követő "

Az egyetem rektora megmondta, hogy nincs kompromisszum. Aztán elment amerikába.

Mégis milyen tárgyalássorozat?

lippsi e vagy? 2017.04.04. 11:42:21

@Prophetic:
Vannak CEU-s ismerőseim, semmihez nem értenek az ideológiai hablaty recitálásán kívül. Pont állami hivatalokba valók, feltéve ha az államfőt Sorosnak hívják. Szerencsére Magyarországon nem úgy hívják

dunántúli gyerek 2017.04.04. 12:06:11

@lippsi e vagy?: 2 teljesen külön része van a CEUnak

1 van a Business School ott vannak a magas tandíjak

2 van a káderképző ott pedig szinte mindenki ösztöndíjjal tanul, az előbbi bevételei tartják el

Egy CEUs haverom van ő céget vezet bár ennek semmi köze a CEUhoz mert Corvinusos volt aztán CEU business schoolos de az apja cégét vezethetné 8 általánossal is úgyhogy ebből nem tudok következtetéseket levonni, tud angolul legalább de arra elég drága volt

Beer Monster 2017.04.04. 12:37:56

@hümhüm: Nem érted pontosan ezt. Az általad felsorolt hiányosságok nem a CEU-ra vonatkoznak. A CEU-nak nemhogy 2, hanem tucatnyi szakja van. Az "alapképzés" a főiskolai szintű képzésre vonatkozik, míg az intézmény egyetemi és doktori szintű képzést folytat. Mind a két országban elismerték egyetemnek is és az okleveleit mind a két ország akkreditálta.

Ezek éppen hogy teljesültek.

Pipas 2017.04.04. 12:50:12

@Beer Monster: "Az "alapképzés" a főiskolai szintű képzésre vonatkozik, míg az intézmény egyetemi és doktori szintű képzést folytat."

Nincs olyan, hogy "főiskolai képzés" a bolognai folyamat óta (hu.wikipedia.org/wiki/Bolognai_folyamat). A főiskoláknak be kellett csatlakozni az egyetemekbe (nos, igen, pár még van belőlük: hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_f%C5%91iskol%C3%A1k_list%C3%A1ja, de kevés), az egyetemeknek pedig BSc, MSc ps PhD képzést kell nyújtaniuk. Kivéve a CEU-t: mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=a0400061.TV

Pipas 2017.04.04. 12:54:43

@Beer Monster: "az okleveleit mind a két ország akkreditálta"

Oklevelet nem akkreditálnak, képzést akkreditálnak:

"A Bolognai-folyamat és a felsőoktatási reform követelményeivel összhangban számos mesterképzési és szakirányú továbbképzési szakunk rendelkezik magyarországi akkreditációval."

Tehát "számos" szakot akkreditáltak. Én ezt úgy értem, hogy nem mindet.

És ennyit arról, hogy Orbán hazudott, amikor azt mondta, hogy két diplomát adnak:

"Azon hallgatók, akik teljesítik a magyar és az amerikai akkreditációs követelményeket, két diplomát kaphatnak."

www.ceu.edu/hu/kee/magyar

Beer Monster 2017.04.04. 13:28:47

@Pipas: Nem értem, ezeket nekem mondod, de mivel összefüggésben?

Pipas 2017.04.04. 14:09:11

@Beer Monster: Idéztem amit beírtál. Ezekre az idézett dolgokra válaszoltam.

Beer Monster 2017.04.04. 14:37:35

Köszönöm az idézést. A B.A és B.Sc. az főiskolai szintű képzés, tetszik vagy sem. Az 1993-as oktatási törvény rendezte az ekvivalenciájukat.

Pipas 2017.04.04. 14:55:29

@Beer Monster: "az főiskolai szintű képzés"

Magyarországon az egyetemeknek kötelező BSc képzést nyújtani. Alapképzésnek hívják. Más néven Bachelor-képzésnek. Te azt mondod, hogy az egyetemen miért lenne ilyen képzés, a törvény pedig azt mondja, hogy az egyetemeken kell lennie ilyen képzésnek.

"Az 1993-as oktatási törvény rendezte az ekvivalenciájukat. "

Az a bolognai folyamat előtt volt 7 évvel. Azóta minden megváltozott. A régen megszerzett főiskolai végzettség persze bsc-nek minősül, de már nincs főiskolai képzés, bsc képzés van.

AMIT MINDEN EGYETEMNEK KÖTELEZŐ BIZTOSÍTANI.

Érted?

Beer Monster 2017.04.04. 22:20:13

@Pipas: Nyugodj meg. Arról valaki mással beszélhettél.

A joint degree programokat egyébként nem magyarországon találták ki.
süti beállítások módosítása