B1 blogcsalád



Végre megtudtuk, miért nem válaszol Orbán egyetlen valódi kérdésre sem

2016. december 22. - B1blog

Nem azért, mert kócos a kérdező. Mégcsak nem is azért, mert erősen politikai tartalom készül. Hanem azért – mondta el a szóvivője –, mert az állítólagos ellenzéki újságírók „nem interjút akarnak készíteni, hanem botrányt akarnak csinálni”.megyei_lapok_orban_1480072955.jpg

Na ezért „semmi értelme” szóba állni velük.

Közismert tény, hogy

Orbán Viktor bő évtizede nem áll szóba olyan médium újságírójával, ahol joggal valódi kérdésekre számít.

Talpnyalói körében tetszeleg előre leszervezett álinterjúkkal, ahol lényegében a kérdéseket is saját sajtós csapata osztja ki az interjút elvben készítőknek. Régóta tudott: arról, hogy Orbán épp interjút akar adni, általában az adott lap értesül utolsónak.

Nemrég az egyik napilap főszerkesztője értesült arról reggel kilenckor, hogy délután kettőkor interjút akar csinálni Orbánnal. Ő volt a legjobban meglepve, nem pedig a felkészült kormányfői sajtóstáb, amely már

a cikk címével is kész volt, mielőtt az első kérdés elhangzott volna.

Csak a pontosság kedvéért rögzítsük: nem létezik olyan, hogy ellenzéki sajtó. Újság és újságírás egyfajta van: amelyik számon kéri a hatalmat valódi kérdésekkel, szembesíti a választott képviselőket ígéreteikkel, tetteik következményeivel.

Az a média, amelyik nem ezt csinálja, amelyik elvtelenül kiszolgál egy politikai erőt vagy hatalmat – függetlenül annak színétől –, nem újság, hanem öleb, pártlap, nyalonc, udvari igric. Csicskamédia, akinek tollba mondják az éppen aktuális vezércikket, pártházban szerkesztik anyagait, cenzorok ellenőrzik a cikkeit, diktálják, ki az aktuális ellenség, ki buzi, ki bohóc, ki szent. Funkcionális analfabéták csoportja csak, amelyik valamiért szerkesztőségnek hívja magát.

De Orbán és élcsapata csak ezt szereti:

a gátlástalan seggnyalókat, az alázatosan alákérdezőket. A jól fésült, illedelmes mikrofonállványokat.

Mert a miniszterelnöknek valódi kérdéseket feltenni, az fideszéknél botránynak számít. Skandalum. Megengedhetetlen inszinuáció, ha a kedves vezető nem arról beszélhet, amiről akar, hanem arról, amit kérdeznek tőle. S minthogy megengedhetetlen, hát nem is engedik meg.

A valódi kérdésektől való rettegés persze gyakorta komikus helyzeteket szül. Ha már nem kérdezhetünk tőlük, legalább röhöghetünk – szinte kifogyhatatlan muníciót biztosítanak erre. Kövér László például arra nem akart válaszolni, miként hatott rá a hatalom. De azért csak megtette – tudtán-akaratán kívül –, amikor hatalmával fenyegetőzve utasította vissza a kérdést. S hogy miért tette? Ifjú szárnysegédje, az egyszerre fideszes és KDNP-s Hollik István meg is magyarázta:

Én megértem Kövér Lászlót. A magyar parlament a nemzet temploma, elegáns épület. Sok újságíró izzadtan, lepukkanva, rövid ujjú pólóban, kócosan dugja a mikrofont a politikus orra alá, és hányaveti módon odalök egy alig érthető kérdést.

Bizony kérem, csak jól fésülten és öltönyben. Akkor aztán lesz válasz? Nem. Viszont az öltönyös újságíróknak is boldog karácsonyt kíván Matolcsy György, akinek jegybankelnökként más mondanivalója nincs is. Talán csak az, hogy az advent is fontos. Ez mind a növekedési hitelprogramról jutott eszébe. Más nem is. 

És ha a kócosság nem lenne elég, itt van még nekünk Mészáros Nem Stróman Lőrinc indoklása, miért is nem áll szóba egy országos tévéstábban:

az RTL köztudomású, hogy erős politikai tartalmakat közöl,

nem viselkedik rendes kereskedelmi tévéként, ezért nem nyilatkozik nekik. Mondja ezt az a Nem Stróman, aki egy hete vette meg a kizárólag erős politikai tartalmakat közlő Echo TV-t.

És ha még bírjuk rekeszizommal – vagy könnyel –, jöjjön a hivatásos szóvivő magyarázata. Kovács Zoltán szerint

idehaza, én azt gondolom, elnézve a sajtóállapotokat, a magukat vállaltan ellenzékinek tekintő orgánumok nem interjút akarnak készíteni, hanem botrányt akarnak csinálni. Ennek semmi értelme nem lenne. Mert ott nem lehet értelmes beszélgetést folytatni.

kz_1.jpgMinden szava arany. Hisz értelmesen beszélgetni csak ott lehet, ahol nem szólnak közbe, ha a kedves vezető beszél.

Orbán számára az értelmes beszélgetés monológ, miközben sokan bólogatnak.

De nem csupán a sajtóról gondolja ezt Orbán Viktor. Az országról és Európáról is. Az a jó, az az értelmes, ha mindenki kussol, ő pedig zavartalanul teszi, amihez kedve van.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2612066095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miaturo 2016.12.22. 08:21:08

Ez Jó cikk. És mi a tisztelt sajtó/ellenzék terve? Általános bojkott? Hangos kifigurázás? Sajtóperek? Vagy megvárjuk, amíg már csak csicskamédia lesz? Esetleg őrizetbe is veszik a kérdezöt?

2016.12.22. 14:00:57

Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!”
„Aki el akarja nyomni a kritikát: annak vagy becstelen szándékai vannak, vagy érzi a maga szellemi silányságát.” Szabó Dezső:
"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." Voltaire

Lengyel 2016.12.22. 14:15:14

Soha többet 2/3-ot, sőt ál 2/3-ot!

prognosys 2016.12.22. 14:51:39

„Csak a pontosság kedvéért rögzítsük: nem létezik olyan, hogy ellenzéki sajtó"

Ha még el is fogadjuk ezt tényként, de egyoldalúan elfogult sajtóval igencsak sokat - mondhatni szinte kizárólagosan - találkozhattunk a rendszerváltás óta. Meg is van az eredménye: annak a sajtónak sem hiszik már el, hogy botrányt akar kavarni, amelyiknek tényleg nem célja botrány kavarni. Nem volt ez másképp a szocik idején sem, amikor a HirTV-s kollégákat lökdösték a képviselői irodaházban...szóval...

Mindkét oldalról (jogosan) kölcsönös a bizalmatlanság. A független sajtóban pedig nem nagyon hisz már senki ebben az országban

leapyear 2016.12.22. 20:58:34

Mikor létezett független sajtó?
A kurva életben soha. Senkinek nem érdeke a független sajtó az olvasókat kivéve.
Kit érdekelnek az olvasók érdekei? Senkit. A sajtónak van egy tulajdonosa, az pedig pénzt akar csinálni. Így-vagy úgy. Ez függetlenként lehetetlen (szinte).

Gábor Baradlay 2016.12.23. 11:49:19

ov már az iskolában is rettegett a számonkéréstől.
Nem csoda. Hiszen az apja "néha"nem kifinomult módszereket használt.
Ezért kapott rá már fiatalon az "erős ember" szerepjátszásra.
És már nem tud leszokni, ill. kigyógyulni belőle. Néha néha megpróbálta még, de gyakran balul sült el és a kudarcélmény csak erősített benne ezt a traumát.
-Ispán!
-Parancs!
-Milyen büntetés dukál ezért?
( 3 nyúl 3 gyolyóbis) :)

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.12.23. 11:50:36

Orbannal azt kell nezni amit tesz

Beszelni a sok hulye ballib is tud

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.23. 11:56:03

Jóóreggelt sikerült végre felébredni? :D

@Parasztlengő az imperialistáknak: lop, csal, hazudik, elkúr, ez sem új

lobaszopiatej 2016.12.23. 12:16:51

Mi ez aelvont blabla?!

Libsi-biboldó-qrcsányista imerialisták!
Fraa-di!
Fraa-di!
10 milliárdot nekik a senki pénzébül!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 12:22:35

@Parasztlengő az imperialistáknak: "Orbannal azt kell nezni amit tesz"

Tönkretette és szétlopta az országot. Mijafaszt nézzek rajta?

pamut 2016.12.23. 12:28:41

@Parasztlengő az imperialistáknak:

Csal, lop, hazudik, hazát árul, és gyáván menekül mindenki elől aki erről kérdezné.

1ghost 2016.12.23. 12:28:53

Kurva jó cikk, minden szava igaz. Nekem különösen ez tetszik.

"Az a média, amelyik nem ezt csinálja, amelyik elvtelenül kiszolgál egy politikai erőt vagy hatalmat – függetlenül annak színétől –, nem újság, hanem öleb, pártlap, nyalonc, udvari igric."

És kérem szépen a fidesz bérhazudozóit kibaszottul irritálja az, hogy az internet nem köztévé, mészáros tévé, vagy vajna tévé.

Internet nélkül a narancsos ganék, már rég a chauchescu szintjére züllesztették volna az információk áramlását, hogy rohadna bele az összelopott vagyonába az összes fideszes.

pamut 2016.12.23. 12:32:25

@leapyear:
Mielőtt cáfolnám a hazugságod: fideszes vagy ugye? Azok hisztériáztak 8 évig, meg most is ha egy sajtó nem független (de persze úgy hogy nem a javukra nem független), amikor viszont a seggnyaló, velejéig hazug, mocskos, cenzúrázott hazugságsajtójuk kerül szóba, akkor persze hirtelen eszükbe jut a kettős mércéjük és gyorsan azt hazudják nincs független sajtó hátha ezzel tudják védeni a szennysajtójukat.

Meg akkor is ezt mondjátok amikor gyáva Orbán aki már nem mer válaszolni senkinek, csak a nevét adja utólag a seggnyalói által megírt "interjúkhoz".

pamut 2016.12.23. 12:33:22

Megvan az orbánmaffia karácsonyi ajándéka a magyaroknak?

Egy 3 milliárdos rablás.

A mi kontónkra, persze, szokás szerint.

morpho 2016.12.23. 13:13:50

"Csak a pontosság kedvéért rögzítsük: nem létezik olyan, hogy ellenzéki sajtó."

Gyanítom ezt elírtátok és eredetileg az akart lenni, hogy "nem létezik kormánypárti sajtó".
A többi stimmel!

pamut 2016.12.23. 13:27:02

@morpho:
Tényleg nehéz lenne "sajtó"nak nevezni azt a folyamatosan uszító, hazudozó és rágalmazó szennyt és mocskot amit Orbán összeharácsolt magának közpénzből.

A fideszmaffia néphülyítő propaganda-birodalomjának tagjai:

M1, M2, M3, M4, Duna, Duna World, az MR1 Kossuth, MR2, MR3, Echo TV, TV2, Magyar Hírlap, Magyar idők, Lokál, lokalhu, riposthu, faktorhu, 888hu, Napi Gazdaság, mandiner, pesti srácok, Info Rádió, Szentkorona Rádió, Katolikus Rádió, Mária Rádió, Napi Ász, Metropol + helyi Tv-k és újságok + Hazugságügyi minisztérium az évi 30 milliárdjával és óriásplakátjaival.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 13:36:52

@morpho: Hát igen, zavar van a fejekben.

Van ugye a pártatlan sajtó, sajnos egyre kevesebb. Ez megírja az igazat, ami általában a fideSS legújabb patkánysága. Ez nem fideSS ellenes, hanem patkányság ellenes.

Van ugye, a nem fideSSes pártos sajtó, kurucinfó, ilyenek, ebből is egyre kevesebb van.

És van ugye az egyre terjeszkedő, mindent elfoglaló, velejéig hazug és korrupt habonymédia.

Nem tudom, hogy külön kategóriát érdemel-e a szélkakas sajtó. Ment ugye a sok évig királyi tévében a pártkelte. 2010-ben még szinte ki se hírdették a választási eredményeket, máris átállt fideszpártivá.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.12.23. 13:37:46

Az baromság, hogy "nincs ellenzéki média". Illetve kis hazánkban épp nincs, mert a "nemnáci" fideSSes söpredék eltaposott mindent és mindenkit, aki és ami nem az ő seggüket nyalja.
De egy normális országban lehet adott pártokkal szimpatizáló média is, amíg nem azt csinálják, mint mondjuk a vajna gyerek csicskái...

2016.12.23. 13:39:46

most milyen érzékenyek vagytok, pedig ilyen csicskamédiát csináltatok ti is a népszavánál...

pamut 2016.12.23. 13:43:58

@aleksz róz:

a népszava jó példa, pont olyan csicska orbán szennymédiabirodalma, mint a népszava (sőt...), gratulálok hogy a maffiának ide, illetve még az alá is sikerült süllyednie.

mondjuk az igazán jó példa Göbbelsz lenne, és a propagandája, láthatóan az az igazi példakép Orbán számára, uszításban, gyűlöletkeltésben, ellenségkép-festésben és hisztériakeltésben már egész közel van hozzá.

Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. 2016.12.23. 13:52:39

Nahat mennyire meglepo, hogy orszag miniszterelnokevel, nem keszithet interjut, valami Soros segebol kibujt szarcsimbok.
Az orszag szamara lenne megalazo, ha ilyen Gyurcsanyista trolok botranyozhatnanak, az orszag miniszterelnokevel.

Netuddki. 2016.12.23. 13:55:32

A média az egyik hatalmi ág, amelynek a feladata a számonkérés lenne. Ezért kellene függetlennek lennie. Ha e helyett a tolvajoknak falaz, ugyanúgy számon kell ezt rajta kérni mint a tolvajokon.
Gyengébb képességű, elmúlt8évező, tolvajfidesz trollok kedvéért, teljesen mindegy milyen pártnak fekszik le a sajtó, gyakorlatilag bűncselekményt követnek el a jómunkásemberei.

Netuddki. 2016.12.23. 13:57:30

@Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.: Sorosbérencezik egy mocskos kis tolvaj orbánfarturkász? Köpjél föl és álljál alá lúzer!

"Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. 0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.06.29. óta tag."

morpho 2016.12.23. 14:41:59

@Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.:
"Nahat mennyire meglepo, hogy orszag miniszterelnokevel, nem keszithet interjut, valami Soros segebol kibujt szarcsimbok."

Te el vagy tévedve. Csak ilyenek csinálhatnak interjút az "ország miniszterelnökével"(ezt legközelebb kéretik csupa nagybetűvel!) Orbánnal kizárólag súlytalan , nóném szarcsimbókok "készítenek interjút", amit interjú készítésnek kár nevezni. Soros is jobban figyelhetne, hogy kik tanulnak a pénzén...

morpho 2016.12.23. 14:52:01

@pamut: @a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:

Tisztességes demokráciákban nincs kormánypárti sajtó, mert egy demokráciában a sajtó tipikusan ellenzéki műfaj. A sajtó dolga, hogy rávilágítson a kormány hibáira, disznóságaira, a kormány dolga pedig hogy ne kövessen el hibákat és disznóságokat, amire a sajtó rá tud világítani. Magyarországon viszont a kormányzat tipikus komcsi/náci alapokon szerveződő propagandamédiát eszkábált össze. Olyat, aminek semmi keresni valója sincs egy demokráciában. Ráadásul mindezt közpénzből, úgy, hogy közben a cimborák még nyerészkednek is rajta. Nyugat Európában is léteznek pártokhoz közel álló lapok/tévék, de nem hoz létre a kormányzat közpénzből saját lakájmédiát és nem záratja be sorban az ellenzéki újságokat.

ulpius66 2016.12.23. 15:09:53

@Tibi: "A média az egyik hatalmi ág, amelynek a feladata a számonkérés lenne. "

Tibcsi!

Eztet meg honnan vetted?

A hatalmi ágak: a törvényhozó, a végrehajtó, és a bírói hatalom.

A média melyikbe tartozik?

..és egyébként milyen választói felhatalmazás alapján tevékenykedne?????.................
mán úgy értem a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs pénzecskéjének hatalmán kívül....

1ghost 2016.12.23. 15:17:25

@ulpius66:

Orbán bérhazudozója, hát már megint a tolvaj gazdád seggét nyalod?

Éppen a hozzád hasonló gerinctelen szarháziakról szól a cikk, inkább örülj, hogy írnak rólad.

morpho 2016.12.23. 15:49:26

@ulpius66:

Hát továbbra sem te vagy a világ legokosabb narancskullancsa, de néha kifejezetten jókat lehet rajtad röhögni :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 16:10:36

@Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.: "miniszterelnokevel, nem keszithet interjut, valami Soros segebol kibujt szarcsimbok."

A mini szterelnökkel senki nem készíthet valódi interjút, mert egy gyáva féreg.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 16:21:16

@ulpius66: "A hatalmi ágak: a törvényhozó, a végrehajtó, és a bírói hatalom.
A média melyikbe tartozik?"

A hatalmi ágak elválasztása, a fékek és ellensúlyok rendszere minden demokratikus berendezkedésű államban alapkövetelmény a felvilágosodás kora óta. A szabad sajtó a fékek és ellensúlyok rendszerébe tartozik, amit orbán éppen felszámol. Ez nem demokrácia, hanem a kisebbség (44%) diktatúrája.

Igen, bármily meglepő is a fideSS fasszopók számára, a 2014-es választson nem szavazott a többség a fideSSre.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 16:30:21

Nem, nem számoltam bele a távolmaradókat. Az érvényesen szavazók 44%-a szavazott csak a fideSSre 2014-ben.

Jakab.gipsz 2016.12.23. 17:31:45

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:

Az egész nyugati világ letesztelte nem csak mi magyarok, a washingtoni konszenzust, a fékek és ellensúlyok rendszerét továbbá a nyitott társadalom elméletét amit a zseniális racionálisan gondolkodó elithozott létre.

Sehol sem működik, ha van dugd fel magadnak Ssgyuri diplomáját és dugulj el, a gyűlölködésedből nem kérünk sem az észrevételeidből sem pedig a tanácsaidból te ostoba.

morpho 2016.12.23. 17:37:17

@Jakab.gipsz:
"Az egész nyugati világ letesztelte"
"a nyitott társadalom elméletét amit a zseniális racionálisan gondolkodó elithozott létre."
"Sehol sem működik, ha van dugd fel magadnak Ssgyuri diplomáját"

Ez azért elég durva monty python nyúlás! Kár, mert egyébként szórakoztató! Te még ulpius66-nál is hülyébb vagy! De ha van még néhány hasonlóan poénos vakerod, akkor jöhet! :)

élveteg 2016.12.23. 17:52:24

Az érvényesen szavazók 44%-a szavazott csak a fideSSre 2014-ben.

És ?

1994 ben meg az érvényesen szavazók 31,27 százaléka szavazott az első fordulóban a maszopra és ezzel a listás eredménnyel egyedül is alakíthatott volna kormányt

Le Orme 2 2016.12.23. 17:59:44

Ezek jó hírek, értelmes emberek egyetértenek vele. Normális országokban ez van, sőt, az olyan patkányok, mint pl Obama és Merkel is így járnak el. Undorító az a riporteri stílus, amikor már a kérdésben is hazudnak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 18:05:20

@Jakab.gipsz: "Az egész nyugati világ letesztelte nem csak mi magyarok, a washingtoni konszenzust, a fékek és ellensúlyok rendszerét"

És az fényesen kiállta az idők próbáját.

Miről beszélsz?

Csak az ilyen abszurdisztáni Bonsai Duce hozza vissza az álnemzeti poulista-szocializmust. És még bevezeit a maffiamódszereket is. A birka nép meg tűri, és a különösen hülyék még tapsolnak is neki. Eszemmegáll!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 18:06:23

@Le Orme 2: "Undorító az a riporteri stílus, amikor már a kérdésben is hazudnak."

Az! Kurva ocsmány a TV2!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 18:08:03

@élveteg: "És ?"

Semmi és, ez köztudott. Csak a fideSS fasszopói abban hitben élnek, hogy a többség a Bonsai Ducera szavazott. Tisztáztam, mielőtt nekem esnek, mint a múltkor.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 18:11:40

@élveteg: "ezzel a listás eredménnyel egyedül is alakíthatott volna kormányt"

Sose gondoltam, hogy valaha a pufajkást dicsérem. De ő a 2/3 birtokában sem csinált házialkotmányt, és nem bontotta le a demokráciát. Ugyankkor népszerűtlen intézkedéseket is felvállalt, valamelyest rendbe tette az államháztartást, és így megágyazott a következő tíz év gazdasáégi fellendülésének. Amit az orbán kezdett el lebontani...

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.23. 19:34:18

A ballib szarkeverő mocskokkal értelmes ember nem áll szóba.

Az RTL, HVG-s és Indexes hírhamisítók bagázsa leszarható.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.23. 19:35:37

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:

Egy komcsi ki más érdemeit méltatné, mint egy 56-ban Nyugati térnél tömegbe lövető Horn nevű pufajkás tömeggyilkosét ?

Összesnő ami összetartozik.

1ghost 2016.12.23. 20:03:12

@Legeslegalja:
"Az RTL, HVG-s és Indexes hírhamisítók bagázsa leszarható. "

Hehe narancsos faszfej, grat bazdmeg, csak arra nagyon vigyázz, hogy orbán fasza a torkodon ne akadjon. Bár úgy is jó.

morpho 2016.12.23. 20:11:05

@Legeslegalja:
"Az RTL, HVG-s és Indexes hírhamisítók bagázsa leszarható."

Én ezért nézek m1-et. Ott kiretusálják Lomnicit simán, sőt a riporter háttal áll az eseménynek, Daniel Cohn-Bendit sajtótájékoztatóját meg úgy vágják össze, mintha elmenekülne a kérdés után. Ez a fasza média! Meg az origo, ahol előre tudják, hogy okt 23.-án a jobbik gyűlésén balhé lesz. Ha nem lesz, akkor is lesz! Ja meg a tv2, ahol imádnivalóan mondanak színtiszta igazat. Például Juhász Péter a minap csak egy tucat sajtópert nyert meg ellenük. Biztos a bíró valami libsikomcsi volt. Pestisrácokat és Mandínert csak akkor olvasok, ha már átrágtammagam a Bencsik féle Demokratán és a mélymagyar 888.hu-n. De ezeket az igazsággyárakat nyilván te is olvasod/nézed/hallgatod, úgyhogy képben vagy. Ez amúgy látszik is.
Horn meg azon túl, hogy karhatalmista volt nem csinált semmit. Például nem lövetett a tömegbe a Nyugati térnél. Ezek az urbánus legendák amúgy jópofák, de az összes nő látom azért érdekel, te kis huncut. :))

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.12.23. 20:26:21

BK BUÉK mindenkinek!

kiemelten OVnak, a kormányának, az Ogy-nek és mindenkinek aki szereti

éljenek jövőre is sokáig!

ulpius66 2016.12.23. 20:35:57

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: "Nem, nem számoltam bele a távolmaradókat. Az érvényesen szavazók 44%-a szavazott csak a fideSSre 2014-ben."

Gyűlölködő!

Az USÁ-ban meg 2016-ban 2,7 millióval többen szavaztak Klintonnéra, és mégis Trump VISZ MINDENT!!!!

ÖVÉ A VÉGREHAJTÓ HATALOM TELJES EGÉSZÉBEN!
(és aki eddig az Obama "kormányában" dolgozott az utolsó titkárnőig, az utolsó portásig mindenkit kirúg...pl. az összes nagykövetet mán aznap kirúgja, mikor átveszi a hatalmat....)

Az a rasszista Trump azzal kezdi elnökségét, hogy egy szegény afro-amerikai családot kiköltöztet a Fehér Házból!

Rongy Elek 2016.12.23. 20:49:23

Nem értem egészen, hogy mi a háborgás oka.
A Fidesz zseniális propagandát folytat. Meg tudja szólítani az embereket, miközben az ellenzék csak igaz könnyeket tud felmutatni. Lassan irigykedni fogunk néhány banánköztársaságra, hogy milyen jól élnek ott az emberek, miközben a kedves vezető a növekvő jólétet és az elért csodálatos eredményeket mondja az arcunkba. A nyugdíjasokat simán megveszi egy Erzsébet utalvánnyal, már nem is olyan fájó az az 1,6%. Infláció sincs, csak még nem tanulta meg a derék magyar, hogyan lehet megélni, lakni, öltözködni, rezsit fizetni, iskolába járatni a gyerekeket 47 ezer forintból.
De van kérem rezsicsökkentés! Ami azért nem semmi. Csak majdnem. Egy nyugdíjas kb 5000 Ft villanyszámlától már szívrohamot kap, de ha csak 4500 akkor az mindjárt más.
Ha a kedves vezetőt látja a sok tisztességben megőszült nyugdíjas nénike, könnybelábadt szemekkel dobálják a levegőbe a bugyogójukat és hetekig erről áradoznak az unokáknak.
Senkit nem lehet tiltakozni látni, néhány elvetemült hazaárulón kívül, akiket éppen a meglopottak köpnek le a leghamarabb.
Ilyen nép vagyunk mi. A seggnyalás valahogy életformává vált és ma már bátran állíthatom: a kultúránk része.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.23. 20:51:21

@ulpius66: "azzal kezdi elnökségét, hogy egy szegény afro-amerikai családot kiköltöztet a Fehér Házból!"

TUDTAM, hogy nem jamaikai az Obama apja! :))

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.23. 20:57:43

@Legeslegalja: "Egy komcsi ki más érdemeit méltatné, mint egy 56-ban Nyugati térnél tömegbe lövető Horn nevű pufajkás tömeggyilkosét ?"

Nemtom, egy komcsi biztos ezt csinálná, te talán jobban ismered nálam őket.

Azt sajnos nem tudjuk, hogy a horn pufajkásként mit csinált, de éppen a Nyugatinál is lőhetett a tömegbe. (Nem lövethetett, mert mezítlábas volt, nem parancsnok, ahogy hallottam.)

Az, hogy pufajkásként mit csinált nem teszi semmissé azt, hogy miniszterelnökként tök normálisan kormányzott. Téged nem feszélyez a tudat, hogy az imádott orbánod egy pufajkástól vehetne leckéket demokráciá
ból?

ulpius66 2016.12.23. 21:01:17

Sem az angolok, sem az ámerikaiak nem tudnak meglenni NÉMET VEZETŐK NÉLKÜL!

Az angol királyi család színtiszta német vér, az USA elnök felmenői is németek voltak....
(sőt a román elnök is német....)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.23. 21:11:47

@Legeslegalja: "Indexes hírhamisítók bagázsa leszarható"

Akkor puszta mazochizmusból jársz ide? Vagy miafasznak?

Az Index bulvár, és mint ilyen, igyekszik hangzatos címeket adni a cikkeknek. Meg hát nem annyira műveltek az indexes fijjúk, hogy könnyen észrevennének egy-egy hibát. Meg a bloghuval igyekeznek emelni az olvasottságot. Evvan. Ha színtiszta iagazságot akarsz olvasni, akkor csak a habonymédiához fordulhatsz. Hiányozni fox. :))

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.23. 21:13:24

@ulpius66: "Sem az angolok, sem az ámerikaiak nem tudnak meglenni NÉMET VEZETŐK NÉLKÜL!"

Az.

HÁT MÉG A NÉMETEK! :))

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.23. 21:17:22

@Parasztlengő az imperialistáknak: :))

Boldog Karácsonyt, és BUÉK minden hazaszeretőnek!!!

A hazaáruló, meg a sleppje, az egész pártja, meg a fideSS fasszopók égjenek a pokolban!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.23. 21:20:17

@Legeslegalja: Mindig elmosolyodok, mikor valaki ilyen találó nicket választ. :))

ember100 2016.12.23. 21:21:28

@Legeslegalja:
Helló !

Nem vagy egy észlény , és a szövegértésed sem valami jó :)
Nem a Horn Gyulát dicsérte , hanem azt amit akkoriban a kormánnyal tett.
Tényleg MINDENT megtehetett volna de volt benne annyi gerinc értelem hogy még sem tette meg.
Szemben a vezíreddel aki gátlástalanul széplopja az országot.
Ez egy
HAZAÁRULÓ !!!!!

wolves84lb 2016.12.23. 21:38:27

@Legeslegalja: mégis itt baszod az anyádat, te troll :))

megamedve 2016.12.23. 21:39:12

Kéremszépen, ma (m)Agyarország miniszterelnőkét nyilvánosan, és következmények nélkül GECI-nek lehet nevezni. Még csak azt sem mondta rá, hogy én nem vagyok geci.
Tehát geci. Pont.

wolves84lb 2016.12.23. 21:41:04

@ulpius66:
"Az a rasszista Trump azzal kezdi elnökségét, hogy egy szegény afro-amerikai családot kiköltöztet a Fehér Házból!"

Jé, nézel comedycentralt, fideszzombi? Mondjuk Snoop-nak jól állt ez a poén...neked kurvára nem.

G.Freeman 2016.12.24. 02:05:54

@miaturo: Semmi. A nép ezt választotta, örvendezzenek.

polgári kór 2016.12.24. 02:24:20

Az alákérdezés, kérdések előre egyeztetése teljesen bevett dolog minden bezzegdemokráciában. Ezért van sajtósa amerikában már a jelölteknek is, amikor meg már elnök valaki akkor teljes apparátus szüri a kérdéseket. Ha valaki lázad, legközelebb meg se hívják. Ha kényelmetlen interjút csinálnak, és nem úgy vágják meg ahogy illik, az adott médium a ciklus végéig feketelistára kerül, ez alap.

Nem alkalmazzák mindig, minden típusú sajttájon de gyakoribb, mint hogy bármit lehessen kérdezni. Ami szintén semmire sem garancia mert az újságíró is tud olyat/úgy kérdezni hogy tudja hogy úgysem kap érdemi választ, meg a politikus is tud úgy válaszolni bármire hogy nem válaszol.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.24. 02:37:23

@miaturo: "Ez Jó cikk. És mi a tisztelt sajtó/ellenzék terve? Általános bojkott? Hangos kifigurázás? Sajtóperek? Vagy megvárjuk, amíg már csak csicskamédia lesz? Esetleg őrizetbe is veszik a kérdezöt?"

Politikai gyűlés az ötvenes években. Megy a duma minden felesleges dologról, egyszer csak feláll Kohn.
- Ez mind nagyon szép, elvtársak, de valaki azt mondja meg, hova tűnt a boltokból a krumpli?
Nagy csönd, valamit hebegnek az elvtársak.
A következő gyűlésen Grün jelenkezik:
- Nekem csak egy kérdésem lenne: hová tűnt a Kohn?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.24. 02:42:00

@polgári kór: Sok hülyeséget, és egy hajszálnyi igazságot mondasz. De legyen, tegyük fel egy pillanatra, hogy iagazad van: Itt az EGYÉSZ ORSZÁG van feketelistán.

morpho 2016.12.24. 02:53:50

@polgári kór:

Az, hogy nem válaszolnak a valós újságíróknak valós kérdésekre, csak a jéghegy csúcsa. Egyes híreket konkrétan eltitkolnak. "És sikerült?" Például "elfelejtették" bemondani a közszolgálati televízióban!!!, hogy a népszavazás érvénytelen lett. Ha nem létezne a néhány kormányt basztató sajtótermék, akkor egy csomó dologról egyszerűen nem is tudnánk. Nem is tudnák, hogy milyen kérdéseket kéne feltenni. A Kim dinasztia nyomvonalán...

Nzoltan 2016.12.24. 03:47:35

@morpho: Ez fordítva is igaz. Akkor se lenne lövésed egy csomó dologról, ha csak ellenzéki médiát olvasnál/néznél.

Egyébként miért is fáj ez valakinek, mikor bármit le lehet írni? Ha igaz akkor bíróságon is védhetō. Ha nem, akkor meg mirōl beszélünk?

polgári kór 2016.12.24. 03:48:19

@morpho: 'Az, hogy nem válaszolnak a valós újságíróknak valós kérdésekre, csak a jéghegy csúcsa. Egyes híreket konkrétan eltitkolnak.'

Elfogultság, egyértelmü, de meglepőnek nem mondható Mo-n. 2006ban sem közvetítette az M1 a saját ostromát. Ha a hírTV akkor nincs, akkor a hír sem megy körbe (mert a közvetítésük után persze azért leadta mindenki, utoljára a királyi is).

polgári kór 2016.12.24. 04:01:31

@morpho: Ez így egyébként a konkrét esetben túlzás, hiszen már a választás előtt is tele volt a sajtó az érvényességi küszöbbel, ami a választási tv-ből folyik, és azzal is, hogy kicsi az esély az érvényességre mert a korábbi népszavazások is érvénytelenek voltak. Nem volt ez újság senkinek.

Éppen ezért én is egyetértek veled abban, hogy hiba volt ezt kihagyni az M1 első közvetítéseiből, mert kontraproduktív az embereket hülyére venni, pitiáner és hatástalan hiszen nem változtat az eredményen.

Most itt megint mondhatnám, hogy a teljes balos ellenzék még mindig gyakran hivatkozik arra hogy Orbán milyen kevés %-kal nyert 2/3ot, illetve hogy a választási rendszer okozta a 2014es bukásukat, amiben, sajna, sokkal több a hazugság mint az igazság. És ez nem pár órával a bukó után, mint az M1nél, és nem egy médium olvasatában, hanem mindben, sőt a vezető politikusaik nyilatkozataiban is, mindmáig.

citrix 2016.12.24. 09:37:41

A pártállam édes bája. Napról-napra világosabban rajzolódik ki a fidesz bolsevista, személyi kultuszra alapuló hierarchiája. Semmit nem bíz Orbán a véletlenre, napra készen módosítja a törvényeket így minden teljesen legális amit egy óvódás is tisztán lopásnak tart. Előrevetíti a 2018-as választás fantasztikus sikerét: a Párt megszerzi az érvényes szavazatok 98%-át még akkor is ha a részvétel 37%-os lesz és ezen belül max 30% szavaz a kedves vezetőre. Lesz addig bőven pénzosztás, kisvasút, stadion, olimiai promóció aztán jöhet a fekete leves.

morpho 2016.12.24. 10:17:00

@Nzoltan:
Nem igaz fordítva, mert a magántőkéből üzemeltetett sajtó azt hazudik amit akar, de a közpénzből működő királyi média ezt nem tehetné meg!
@polgári kór:
Lehet, hogy nem közvetítette az MTV a saját ostromát, de azért a híradóban bemondták, hogy volt ilyen. Azért korábban nem hamisítottak híreket. Nem retusáltak ki embereket és nem vágtak meg átverősre interjúkat.

polgári kór 2016.12.24. 11:46:18

@citrix: Az hagyján. Amerika az igazán durva, ahol Trump kevesebb szavazatot kapott mint Hillary és nem 2/3ot, hanem mindent vitt!

Mi lesz itt ha felzárkózunk!

polgári kór 2016.12.24. 11:48:24

@morpho: 'Azért korábban nem hamisítottak híreket. Nem retusáltak ki embereket és nem vágtak meg átverősre interjúkat.'

Nem, a dk-s cigányügyben konkrétan BCS bizonyítékát állították elő. Annak a kritikátlan leközlése a HVG ügye volt.

$pi$ 2016.12.24. 11:59:22

@morpho: "a magántőkéből üzemeltetett sajtó azt hazudik amit akar"

Szép is lenne b+. Szép liberális világ.

$pi$ 2016.12.24. 12:01:52

@citrix: "a Párt megszerzi az érvényes szavazatok 98%-át még"

Már megint jövendöltök. Arról mesélj inkább, hogy 2011 az éhséglázadások éve lesz és a kerítésen mindenki majd simán átbújik. :D

morpho 2016.12.24. 12:55:56

@$pi$:
A jobboldali sajtó hazudik a legtöbbet...
Ja, meg itt vagy te is!

NoOne 2016.12.26. 00:05:00

Nagyon nagy baj, hogy nincs kicsit is normális alternatíva, az aktív választók nagy része meg még mindig csak "hisz", ahelyett, hogy logikusan gondolkodna. A nem aktívak egy része beleszarik, a többség meg már belefáradt, és csak túlélni akar (pontosabban szeretne).
A legrosszabb, hogy a fiatal(abb) politikusok nagy része '89 óta(!) -- iskolázottság ide vagy oda -- kultúrálatlan, kapzsi, önző barom. Egyik napról a másikra szerettek volna és még most is szeretnének az európai elithez tartozni. Ez több okból sem sikerült, viszont közben az öreg politikusokkal együtt egy egész országot tapostak a sárba, csak azt felejtették el, hogy ők is ezen a "talajon" állnak, még ha egyelőre magasabban is.

Szégyellem, de tény és való, hogy a legnormálisabb kormányzási periódus a Horn-kormányé eddig. Ők is loptak, de jellemzően nem a nagy nyilvánosság előtt tették, és nem "taroltak". 98-ban ez megváltozott, először csak az volt, hogy "Ja, lopunk, és? Egyrészt mindenki lop, másrészt talán tudsz tenni ellene?", most már ezt se mondják, sőt...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.12.26. 07:41:50

@NoOne: azért ne keverd a lopást a rablással és fosztogatással! A többi kormányok elvtársi közösségére a lopás volt inkább ráfogható, bár a mostani állapotokat elnézve már ez is kétséges (a lopás sem azért lopás, mert a fideSSes azt mondja).
Az orbáni maffiára mindigis az erőszak, a rablás és fosztogatás volt jellemző. Most különösen.

Banelli Árpádné 2016.12.28. 14:35:23

Üdvözlet. Elnézést kérek ORBÁN VIKTORTÓL, HOGY ELÉG SOK KÉRDÉST TETTEM FEL AZA 2016 ÉVBEN. sAJNOS MOST AZT AKAROM KÉRDEZNI, HOGYHA A mAGYAR EMBEREK, CSALÁDOK EGY RÉSZE MÁR KIFIZETTE A FELVETT FORINT HITELEIT KAmATTAL EGYÜTT, AKKOR MIÉRT KELL MOST IS MINDEN HÓNAPBAN FIZETNI A BANKOkNAK AZ OTP NEk , KINEK LESSZNEK EZEK A PÉNZEK ? MÉG AZT IS SZERETNÉNK KÉRDEZNI, HOGY MIKOR LESSZ VÉGE A "BIRÓSÁGNÁL " A DEVIZÁS ÚGYEKNEK ? MIKOR KAPJUK VISSZA A PÉNZŰNKET ? KÖSZÖNÖM VÁLASZÁT KAPOSVÁRRÓL BANELLI ÁRPÁDNÉ BOLDOG UJ ÉVET !
süti beállítások módosítása