B1 blogcsalád



Mészáros Lőrinc azért pihizik luxusjachton, mert nem tartja átlagembernek magát

2016. december 15. - nickgrabowszki

A felcsúti polgármestert közmeghallgatás után csípte el a sajtó. A következők derültek ki:ml_3.jpg

  • Mészáros Lőrinc nem tartja átlagembernek magát.
  • Nem kérkedik azzal, amije van.
  • Szerinte nem él fényűző életmódot (lásd még: luxusjacht).
  • Reggeltől estig dolgozik, megérdemli a pihenést.
  • Mindenki úgy pihen, ahogy a pénztárcája megengedi, mindenki oda megy, ahová el tud jutni.
  • Még nem adta össze a vagyonát, hogy az mennyiből áll, meg mit tesz ki.
  • Még körülbelül se tudja, mennyije lehet.
  • Az építőiparban nem teljesítettek jól, az idei árbevételük a negyedét se tette ki a tavalyinak.
  • Simicska Lajossal jóban van.
  • Simicska sokat segített neki egy időben; hozzájárult a sikereihez kezdetben.
  • Az Echo Tv működésébe nem fog beleszólni.
  • De legyen benne sok sport, meg kultúra.
  • Ő egy jó, nézhető, jobboldali tévét szeretne.
  • Legalábbis úgy gondolja, ezt szeretnének.
  • Hogy kik, azt nem mondta meg, de a miniszterelnök nem szólhat bele. Mert ez nem állami tévé, hanem privát.
  • De úgy gondolja, az állami tévébe se szólnak bele.
  • Úgy gondolja, az élet egészen szélsőséges dolgokat hozhat: bárkivel bármi történhet.
  • Arra törekszik, hogy a családját biztonságban tudja.
  • De hangsúlyozza, nem csak anyagi biztonságra gondol.
  • Orbán Viktorral barátok, meg szokták ajándékozni egymást karácsonykor.

Hogy a miniszterelnök mit ajándékozott a barátjának (főbérlőjének) karácsonyra (névnapra, születésnapra, húsvétra, elsejére, 15-ére, 20-ára, etc.), azt tudjuk.

De vajon mit vesz Orbánnak Lőrinc barát?

(A tudósításokat itt és itt tudja megnézni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8112048721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2016.12.15. 18:38:37

@rasztaszív:

Ha felfognád, hogy kikről is szól, amit írtam...azok milyen szinten vannak. Lazíts, hátha...

rasztaszív 2016.12.15. 18:40:03

@6.Lenin: igen,pont ez a vicces...:)

Pelso.. 2016.12.15. 18:41:21

@polgári kór: A Strabag 2010 után is nyert közbeszerzéseket....

a nemzeti vállalkozó hüsége, itt azt jelenti, hogy több zsebpénzt ehet belöle kiszedni, mint a multibol, s jobban zsarolhato.

6.Lenin 2016.12.15. 18:42:42

@rasztaszív:

Nem tudom, nem kérek-é túl nehezet, de..hátha.

Vajon miért kénytelen eladni szinte mindent az MSZP mióta nincsenek kormányon?
Másokra nem tudok hivatkozni, mert ők még nem voltak, és szerencsére nem is lesznek, rájuk kár 1 szót is vesztegetni.
Nos?

Trackers 2016.12.15. 18:43:08

Oké. Mészáros a politikai kapcsolatai révén gazdagodott meg.

Éppen úgy mint mondjuk Gyurcsány. A b1.blog mégse firtatta soha Gyurcsány nyaralási szokásait.

6.Lenin 2016.12.15. 18:45:44

@Trackers:

Az a pénz, ami nem nálam van, az csak rossz helyen lehet.

rasztaszív 2016.12.15. 18:47:22

@6.Lenin: tehát a fideszes önismeret mércéje az mszp?mindent értünk...:)

polgári kór 2016.12.15. 18:49:33

@martineden: az önkormikra ne kenjük, volt egy felelős kormány, parlament, aki centire megmondhatja az önkormiknak mire mennyit költhetnek és kitől kell megvenniük

6.Lenin 2016.12.15. 18:50:40

@rasztaszív:

Eddig semmit nem írtam a Fideszről.

rasztaszív 2016.12.15. 18:52:55

@6.Lenin: mert inkább mutogatsz mindenre,miközben a fideszről van szó.

polgári kór 2016.12.15. 18:54:08

@Pelso..: 'A Strabag 2010 után is nyert közbeszerzéseket'....tudom. Ez úgy megy h amikor lejön egy zsák EU pénz akkor az EUban azért harcolnak az államok meg a lobbbisták h az ő cégeik kapják a megbízást, és néha sikerül kialkudni hogy lófaszt a szátokba, néha nem

'a nemzeti vállalkozó hüsége, itt azt jelenti, hogy több zsebpénzt ehet belöle kiszedni, mint a multibol, s jobban zsarolhato'

- pontosan, és ez nagyon jó így. A multik felett semmilyen kormánynak nincs ellenőrzése, így ha ők nyernek meg mindent akkor nincs az az isten ami megállíthatná a világkormány megalakulását.

polgári kór 2016.12.15. 18:57:31

@Trackers: @6.Lenin: @rasztaszív: na ne röhögtessetek az qrvára nem ugyanaz, hogy valaki miniszterelnökként lopta a vagyonát (mint gyurcsány) vagy nem politikusként részben lopta, mint mészáros

mészáros cégei építkezéseket végeznek az államnak

gyurcsánynak meg annyi a cége h eladta magának az ingatlanokat és attól kapott rá hitelt aki eladta neki = nulla produktum, zéró

polgári kór 2016.12.15. 19:03:22

@rasztaszív: ok de te egy 1.0ás ballibsi bot vagy, olyan meg nincs sok

6.Lenin 2016.12.15. 19:05:07

@rasztaszív: Akkor a szádba rágom...

Mióta az emberi közösségeket valamilyen hatalom irányítja, mindig a hatalmon lévők fölözik le a közösség által megtermelt javakat.

Az elosztáson van a lényeg, kinek, mennyit. Ez mindenhol így működik.

A közösség miként és mennyiben részesül a rá szánt javakból, mennyire képes ellenőrzése alatt tartani ezeket a folyamatokat.

Nyilván ebben vannak eltérések a különböző létező megoldások közt. De..

Na akarjuk már eljátszani a hülyét. hogy majd mi, teljesen másként meg ilyen faszságok. Eddig csak erről volt szó.
Azt lehet(ne) bírálni, hogy jelenleg ez miként zajlik, de azt is figyelembe véve, hogy a rendszerből adódóan mindig is lesznek nyertesek és vesztesek.

A lényeg ismét csak az, hogy a szétosztott javakat miként használják fel, hányan részesülnek a hasznából, mennyi forog vissza, nyereséget,és újra elosztható javakat termel-é.

Ez együtt adhat egy valóságot megközelítő képet.
Akár csak a vesztesek, vagy a nyertesek szempontjait vesszük figyelembe, torz kép jön létre.

Te melyik képen ugrálsz?

6.Lenin 2016.12.15. 19:09:11

@polgári kór:

Részletkérdéseken pöcsölsz.

rasztaszív 2016.12.15. 19:09:30

@6.Lenin: szófosással nem lehet megkerülni a tisztesség kérdését.

6.Lenin 2016.12.15. 19:17:02

@rasztaszív:

Már megint ilyen faszságokkal jössz. Erkölcs, tisztesség, szentek, glória.

Aztán elfeledkezel a keresztre feszítésről.
Emberek irányítanak, és szolgálnak
Egyenlőtlen esélyekkel és mindenféle torz elképzeléssel megáldva.

Tudom, te egy szent vagy. (ha én meg ítélkezhetnék feletted, tuti találnák olyasmit, amiért lecsukathatnálak)
Ez van. Szerintem.

polgári kór 2016.12.15. 19:18:01

@rasztaszív: a tisztesség nem abszolút, hanem relatív

nem a mikulás meg a fidesz közül fogsz legközelebb se választani hanem a ballib meg a fidesz között

Lengyel 2016.12.15. 19:18:31

A népképviseleti demokrácia, és az azzal való visszaélés adta a lehetőségét annak, hogy az OV és az ML-félék ránk terhelődjenek, és az életenergiánkat a maguk céljára fordítsák, vagyis élősködjenek rajtunk.
Meg kellene változtatni a rendszert, ahogy OV tette, és a közvetlen demokráciára kellene áttérni. Így az élősködök, a stadionépíttetők, és építők elvesztenék maffia-lételemüket.

rasztaszív 2016.12.15. 19:19:29

@6.Lenin: igen,ilyen hülyeségekkel jövök,hogy erkölcs,meg tisztesség.és úgy tűnik,ez a gyenge pontotok...

rasztaszív 2016.12.15. 19:21:07

@polgári kór: fideszéknél nyilván így van,az adott helyzetben hogy is lehetne máshogy...de egy átlagembernek a tisztesség nem relatív.

egysmás 2016.12.15. 19:23:11

@rasztaszív: egy fideszesnek ilyet mondani, kb olyan dolog, mintha nekem azzal érvelnél, hogy ez isten akarata.

Egyszerűen kívül esik számára a fontos dolgokon.
Ami _talán_ érdekli, az az, hogy törvényes legyen, ezért képes a törvények megváltoztatására, ha tenni akar valamit.
Néha utólag.

6.Lenin 2016.12.15. 19:23:14

@Lengyel:

Akkor meg mindent zöldre kéne festeni, akár tetszik, akár nem.
sok zöld festék kellene és ezért neked sokat kéne dolgoznod előállítani, utána meg festeni, és szerencsédre lennének olyanok is akik neked mutatnák az utat, és a célt.
Végre boldog lehetnél.

6.Lenin 2016.12.15. 19:28:02

@rasztaszív:

Milyen gyenge pontotok?
Akkor hány embert gyilkoltat le naponta a Fidesz, és hányat a demokrácia, és különböző vallások nevében az erkölcsös, tisztességes emberek?

Mondjál számokat és ne handabandázz.

Persze, te egyet sem, csak mindig mások, és igaz, semmit nem teszel ellenük, inkább elbújsz az üres fogalmak mögé.

rasztaszív 2016.12.15. 19:29:45

@6.Lenin: ilyen gyenge pontotok : máris vagdalkozol.

polgári kór 2016.12.15. 19:31:01

@rasztaszív: akkor a fideszt nem az átlagemberek szokták 2/3dal díjazni ezek szerint

rasztaszív 2016.12.15. 19:31:38

a tisztességnek még a létezését is letagadnátok.

6.Lenin 2016.12.15. 19:36:04

@rasztaszív:

Már feltettem 1 rakás kérdést, válaszolni is fox?

(ha eddig nem értetted, én nem táborokat védek, vagy támadok, hanem szeretnék látni valóban más megoldásokat. Nyitott vagyok, és érdekelne is. Az nem megoldás, hogy te szemét, lopsz, aztán majd , ha mi jövünk..?..mi fogunk lopni, csak akkor kuss lesz róla beszélni. Ez mire megoldás?)

rasztaszív 2016.12.15. 19:36:25

@polgári kór: a legnagyobb együtt szavazó tömb nem feltétlen a többség.most sem,talán tudsz róla...
annak láttatni,beállítani : na ez a bolsevizmus.

Frank99 2016.12.15. 19:36:32

Azon gondolkodom, hogy írok Bill Gates-nek, érdemes lenne információcserére Magyarországra jönnie. Mert nem hiszem, hogy van még egy ország az egész világon, ahol egy falusi gáz-szerelő 6 év alatt bekerülhet az ország leggazdagabbjai közé.

polgári kór 2016.12.15. 19:40:28

@rasztaszív: 'a legnagyobb együtt szavazó tömb nem feltétlen a többség.'

- és ezzel mit akarsz mondani?

rasztaszív 2016.12.15. 19:41:28

@6.Lenin: talán erre a kérdésre gondolsz?
"Akkor hány embert gyilkoltat le naponta a Fidesz, és hányat a demokrácia, és különböző vallások nevében az erkölcsös, tisztességes emberek?"

mit remélsz ettől?csak azt bizonyítod újfent,hogy számodra a tisztesség relatív.de ezt eddig is tudtuk...

polgári kór 2016.12.15. 19:42:32

@Frank99: 'Mert nem hiszem, hogy van még egy ország az egész világon, ahol egy falusi gáz-szerelő 6 év alatt bekerülhet az ország leggazdagabbjai közé.'

miért te évi több mint 100 milliós bevételü 'falusi' gázszerelő vagy, mint ML 2008ban?

Mert akkor még van esélyed egy jobb életre.

polgári kór 2016.12.15. 19:44:24

@rasztaszív: Azt mondod az átlagembernek nem relatív a tisztesség, mert ő szent.

Azt mondod a fideszre nem szavaznak átlagemberek. Akkor kik az átlagemberek, vagy kik a fidesz vagy a jobbszél vagy a balszél szavazói?

rasztaszív 2016.12.15. 19:48:06

@polgári kór: egy biztos : akinek számít a tisztesség,az nem szavaz olyanra,aki látványosan tisztességtelen.

6.Lenin 2016.12.15. 19:50:17

@rasztaszív:

Nem, ezek a fogalmak olyan fegyverek azok kezében, aki a saját erkölcstelenségüket, tisztességtelenségüket mások ellenében használják, sajátjukat mentegetve.

Mit remélek ettől?

Hátha 1x eljutunk oda, hogy beismerjük, mi sem lennénk másak, és ezért keresnénk inkább valami mást, amit elismerünk, elfogadunk, és soha nem használjuk fel a másikkal szemben, a magunk felsőbbrendűségét igazoló szándékkal. Kb ennyi röviden.
Reménytelen?

rasztaszív 2016.12.15. 19:54:08

@6.Lenin: nem,ez a te kérdésed volt.amivel nyilvánvalóan relativizálni próbáltad a tisztesség fogalmát.ha pedig ezt tőlem is elvárnád,az reménytelen.

6.Lenin 2016.12.15. 19:56:11

@rasztaszív:

"olyanra,aki látványosan tisztességtelen. "

Beszarás. Nálad mennyi a megengedhető?
Kezd vicces lenni.

martineden 2016.12.15. 19:56:53

@polgári kór: Igen miota a maffia uralkodik a keresztapa valoban megmondhatja nekik, de 2010 elott nem igy volt. Akkor meg volt alkotmanya az orszagnak, azota csak koszikla keménysegu firkalmanya van ,amit evente otszor modositottak, mig megtehettek.

Frank99 2016.12.15. 19:57:06

@polgári kór:

nem, én vállalkozó vagyok. és tudom, hogy az árbevétel nem egyenlő a vagyonosodással, pláne párt száz milliós árbevételből valaki milliárdos vagyonnal rendelkezik. De neked hiába is mondom, fizetett bértroll vagy. Elég végigolvasni az ömlengésedet. A panelban és a falvakban megeszik. Akinek több az IQ-ja, az nem. Eljön az az idő, amikor nem fogsz pénzt kapni a pártházból. Csak a hülyéket tudjátok palira venni, de ahogy a vállalkozók között beszélgetünk egyre kevésbé megy.
A lepényhal megy először, a reményhal meg utoljára.

rasztaszív 2016.12.15. 19:59:20

@6.Lenin: az a vicces,hogy miután te próbálod relativizálni a tisztességet,most ezzel próbálsz kötözködni...:)

polgári kór 2016.12.15. 20:02:13

@martineden: senkit nem érdekel amit a ballibek alkotmánynak hívtak

a ballib demokrácia sem érdekel senkit

ha a ballibek tudnák mi kell a népnek, nem habzó szájjal visítoznának örök ellenzékiként

martineden 2016.12.15. 20:04:08

@polgári kór: Fidesztroll ne hazudozz ossze-vissza.Gyurcsany cegei nem allami megrendelesbol elnek,aMOTIMOT ugyanakkor szerezte mint a csuti torpe a kobányakat az apjának es a tokaji szoloket maganak és felesegenek.Viszont mikor hatalmon van kulonfele stronmanokon keresztul ezer milliardokat nyul le ( simicska, meszaros).Szoval orbanhoz kepest lopas teren mindenki nyeretlen keteves.

6.Lenin 2016.12.15. 20:04:59

@rasztaszív:

Azt már észrevettem, hogy kerülöd az egyenes válaszokat, ami szerintem elég tisztességtelen, erkölcstelen megoldás.
Persze nagy szarban lennél, ha nevesítened kellene a tisztességes, erkölcsös politikusokat a mai világban (vagy akár csak Mo-on). Nyilván megelégednél különböző fokozatokkal is.

polgári kór 2016.12.15. 20:06:41

@Frank99: 'és tudom, hogy az árbevétel nem egyenlő a vagyonosodással, pláne párt száz milliós árbevételből valaki milliárdos vagyonnal rendelkezik.'

-mielőtt elengednéd a fantáziádat megint, előbb arra a hazudozásodra reagáltam hogy ML egyszerü falusi gázszerelő volt mielőtt Viktor lett a király

-nem így volt, és én nem mondtam semmi olyat h pár száz millás árbevételből milliárdos vagyona lett, ezt csak te hazudozod

comprende?

Frank99 2016.12.15. 20:08:40

@polgári kór:

aki hazudik, az szokott arra hivatkozni, hogy a másik is. tetű bértroll vagy, ennyike. jelentheted a pártházban, köcsög.

rasztaszív 2016.12.15. 20:09:34

@6.Lenin: pont az a bajod,hogy még a terelős kérdéseidre is a témához ragaszkodó válaszokat kaptál...:)

polgári kór 2016.12.15. 20:10:12

@martineden: a gyurcsány biznisz modell

1.nősülj be egy jó kapcsolatokkal rendelkező őskommunista csúcskáder családba

2.add bérbe az államnak az állami hitelből megvett mutyiingatlanokat, mert egy vasad sincs

Ehhez képest ML egy válllalkozó géniusz. Függetlenül attól h Feri cégei mit csinálnak ma, ferit az említett csalás-modell alapozta meg.

Frank99 2016.12.15. 20:10:35

A lepényhal megy először, a reményhal meg utoljára.

eljön az idő, amikor nem fog kinőni a virág a csutin, mert mélyen van a TRÁGYA...

6.Lenin 2016.12.15. 20:12:47

@Frank99:

" jelentheted a pártházban,"

Vannak, akiknek már el kellett adni, mert elfogyott a lopott pénz, most meg lehetőség sincs feltölteni a kasszát. ez nyilván nagyon fájhat, azért itt a nagy ordibálás.

Frank99 2016.12.15. 20:14:55

@polgári kór:
és te ezt komolyan gondolod?

TE elmebajos. Miért fáj annyira a Feri nektek? Ő a legnagyobb ellenség, most komolyan? Ezt mantrázzátok 4+6+8 meg a rosseb tudja hány éve.... elmentek a migráncsok, újra Feri? Tényleg csak a gyökerek eszik ám meg. Nevetségesek vagytok.

6.Lenin 2016.12.15. 20:19:26

@rasztaszív:

Semmire nem válaszoltál egyenesen. Ne kertelj.

Akkor legyen, nevezd meg azt az erőt, aki Mo-on rendbe tenne mindent. az ellenzék ugyan annyi, vagy több állami beruházást nyerne, mint a kormánypárt, vagy kormány közeli vállalatok, vállalkozók.

Itt a ragyogó alkalom, hogy ismertesd a sokat szenvedett, szegénységben tántorgó, reménysugárra vágyó szavazó polgárral.

Elő a farbával!

Visceroid 2016.12.15. 20:27:27

@HorseFucker: "Fog ez még a lámpavason himbálozni, mint a kis Geci ! "

Nem fog, ugyanis ha a gazdája nem lenne, akkor te sem ilyen hevülettel beszélnél a politikáról, max találgatnád, hogy az uraságok mit csinálnak odafent, mint a '90-es években.

rasztaszív 2016.12.15. 20:28:29

@6.Lenin: egy értelmes kérdést sem sikerült feltenned.úgyhogy ne cigánykodj.

alternatíva pedig mindig van.csak egy agymosott nem tudja elképzelni.és nem nekem kell megneveznem,hanem korrekt választásokon kell kiválasztani.nekem nem egy konkrét párt kell a fidesz helyett,hanem először egy korrekt választási rendszer.

6.Lenin 2016.12.15. 20:37:18

@rasztaszív:

Nincsenek válaszaid. Kertelsz össze-vissza.

Korrekt választási rendszer? Ma a győztes mindent visz, hogy egy erős kormány jöhessen létre.
Az nyer, aki a több érvényes szavazatot képes elnyeri. Mi kell ennél korrektebb?

Az, hogy néha a hülyéknek kellene hagyni nyerni, nehogy éjszaka bepisiljenek?

Nem tudja eddig senki meggyőzni a választókat, hogy képesebb jobban kormányozni a jelenleginél.

Ez az igazság drága honfitársam, a többi az alkalmatlanság, tehetségtelenség elkendőzése, üres fecsegés, hazudozás.

rasztaszív 2016.12.15. 20:41:35

@6.Lenin: olvashatóak a válasszaim.tehát cigánykodsz.

ahogy tovább is.te fecsegsz.locsogsz,ha már nincs más kiút,aztán másra fognád...:)

Frank99 2016.12.15. 20:44:11

@6.Lenin:
nem.
ez a hatalommal és a vele járó pénzzel visszaélés.
látni minden nap. a tv-ben.pl.
ennek semmi köze az alkalmassághoz. AHHOZ pláne nincs. Pont erről szól a blog is, az kap állami -pláne uniós megbízást- aki fideszes. . KEDVES lenin elvtárs.... lesz ez egyszer így sem.
én ugyan túlélem, de sokan halnak majd. aki meg nem látja, nyaljon, szopjon, biztos jobb lesz neki.....

6.Lenin 2016.12.15. 20:44:58

@rasztaszív:

Hol?

Írd le milyen választási rendszert szeretnél, hogy a köcsögök is nyerni tudjanak.

Mi történt ott, ahol az ellenzék nyert? Ózd, Veszprém, stb

Frank99 2016.12.15. 20:49:11

itt vered magad, ahelyett hogy sorozatot néznél. csak nem fizetnek érte? DE...

6.Lenin 2016.12.15. 20:52:42

@Frank99:

Már ne haragudj, de

Fogadjuk el, hogy igaz, amit állítasz.

2010-ben 2/3-al nyert a Fidesz- ez még magyarázható néhány faszsággal is.
2014-ben ismét-ezt már nehezebb kimagyarázni elfogadhatóan.
2016-ban néhány hónappal a választások előtt a kormányzópártok óriási fölénnyel vezetnek.

6. éve szarul kormányoznak, csúszunk lefelé, már 20 millióan szegényedtek el, gyerekek szédelegnek az éhségtől az autópályákon, stb

Mindenhol folyik a szar

És ezt az ellenzék nem képes a maga javára fordítani...

Miért is?

(valami elfogadhatót, a rémmesét most mellőzheted)

rasztaszív 2016.12.15. 20:54:21

@6.Lenin: feljebb.

látod,látod,már a kérdésed is tisztességtelen.nem az a lényeg,hogy a köcsögök is nyerni tudjanak,hanem hogy kifejeződhessen a népakarat.ez az,ami itt nem valósulhat meg.

a félreértések elkerülése végett : a nyugati demokráciákban ez hasonlóan korlátozott,csak még nem csúsztak ugyanilyen mélyre...

polgári kór 2016.12.15. 20:57:38

@Frank99: 'Pont erről szól a blog is'

Megható. Ugyanaz a Németh Gábor a bloggazda aki anno mielőtt túl kínos lett az Indexnek az Egyenlítő nevü MSZMP blogot igazgatta.

Bonyolulz hely neked ez a világ.

Kelly és a szexi dög 2016.12.15. 20:59:06

Látjátok, a szakképzés eredményes!

6.Lenin 2016.12.15. 21:09:49

@rasztaszív:

Már megint kertelsz...

",hanem hogy kifejeződhessen a népakarat.ez az,ami itt nem valósulhat meg."

Hány ember a népakarat, Ki akadályoz, kit? Ahol nyert a másik akarat, ott miért?

Figyusz.. nem nekem hazudsz, hanem magadat csapod be....mikor fox erre rájönni?

Olyan nem létezik, ahol csak nyertesek vannak. mindig lesznek vesztesek.
Csak ezt el kéne tudni fogadni-mondjuk mint a demokráciában, hogy jelenleg alul maradtunk, de mindent megteszünk, hogy meggyőzzük a választókat, mi jobbat kínálunk, sőt, meg is tudjuk valósítani.

Ki lenne ez már nagyjából találva, csak kurva nehéz -a demokratáknak-ezt elfogadni, ha nem ők nyernek. Azt meg pláne, hogy nem ők nyúlhatják le ez eu-s pénzeket. Ez fájhat kegyetlenül.

Janossz 2016.12.15. 21:19:21

Aki ennek a Nemátlag Polgártársnak három mondatnyi megnyilvánulását hallotta a médiában, és azt gondolja, hogy ez az ember egy több száz milliárdos vállalkozásbirodalom vezetője, megérdemli a sorsát.
Vitás ügyeit legközelebb nyugodtan intézheti a szomszéd házőrző kutyájával.

rasztaszív 2016.12.15. 21:20:28

@6.Lenin: nem tudom,feltűnt-e (még mindig naivan jóhiszemű vagyok...),hogy per pillanat semmi,tehát nulla esély van rá,hogy egyszerű tisztességes emberek összefogva egyszerű tisztességes embereket juttassanak a törvényhozásba.és ennek bizony szevezeti okai vannak.maga a rendszer olyan,ami ezt lehetetlenné teszi.persze,ennek is megvannak a haszonélvezői...

conchita wurst 2016.12.15. 21:25:55

@Janossz: 'és azt gondolja, hogy ez az ember egy több száz milliárdos vállalkozásbirodalom vezetője'

sic

conchita wurst 2016.12.15. 21:28:06

@rasztaszív: 'per pillanat semmi,tehát nulla esély van rá,hogy egyszerű tisztességes emberek összefogva egyszerű tisztességes embereket juttassanak a törvényhozásbaez'

- qrva szomorú viszont ilyen sosem volt és sosem lesz, sehol a világon

- de aki nem bírja az még mindig elmehet szántani. Vagy szerinted hilari az eccerüdetisztességes vagy tramP?

rasztaszív 2016.12.15. 21:30:10

@conchita wurst: ha a lehetőségéről is lemondunk,akkor biztosan nem lesz.

mindkettő egy torz rendszer szüleménye.

6.Lenin 2016.12.15. 21:30:59

@rasztaszív:

Tudom, tele a Bakony tisztességes magyarokkal, de a köd miatt nem tudnak közösülni a Hortobágyon rejtőzködőkkel.

Vagy nincs per pillanat annyi tisztességes magyar, hogy kiteljen belőlük 200 tisztességes honanya/honatya.

Nincs annyi migráncs, hogy legalább belőlük nevelhetnénk tisztességes szittya magyarokat. Min. 200-at.

Még mindig becsapod magad.

Nem tudják elhinni a választók, hogy akik tisztességesnek vallják magukat, tényleg azok is. Szerintem ez a valóság.

rasztaszív 2016.12.15. 21:33:09

@6.Lenin: könnyen viccelsz a tisztességgel,neked nincs olyanod.

conchita wurst 2016.12.15. 21:35:05

@rasztaszív: te hülye vagy egyébként vagy csak megjátszod?

rasztaszív 2016.12.15. 21:36:43

@conchita wurst: ismerős helyzet...:)igen,a te szempontodból hülye vagyok.

6.Lenin 2016.12.15. 21:38:00

@rasztaszív:

Lehet, több, mint neked, de én nem dicsexem, mert az tisztességtelen lenne.
B+, te nem sokat értettél abból, amit eddig írtam,de ne legyek már ellenséges most..

www.youtube.com/watch?v=AH8Wx1hZCmU

Janossz 2016.12.15. 21:51:04

@conchita wurst:" ...az ember egy több száz milliárdos vállalkozásbirodalom vezetője, megérdemli a sorsát."
Ne kiragadott mondatrészt idézz, transzvesztikém!
A mondat vége így szólt.
Latinos műveltséged amúgy imponáló, azt ismered, hogy: Nomen est omen?

conchita wurst 2016.12.15. 21:58:12

@Janossz: erre kiragadott mondatrészt idézel

- ML sosem volt több száz milliárdos vállalkozásbirodalom feje, a vagyona kb. 10 mrd max.

Janossz 2016.12.15. 22:06:55

@conchita wurst: Szegénykém, ha Te még azon a szinten jársz, hogy nem tudod megkülönböztetni egy cégcsoport éves FORGALMÁT a cégvezető magánVAGYONÁtól, akkor Veled tényleg nem kell sokat beszélgetni. (Amúgy se)
ML több száz milliárdos forgalmú cégek vezetője (?), vagyona meg annyi, amennyit bevall.

conchita wurst 2016.12.15. 22:11:08

@Janossz: milyen cégnek van többszáz milliárdos forgalma ahol ML az egyedüli tulajdonos?

mert nekem is van ám apple részvényem!

2016.12.15. 23:59:31

Tisztelt Megbízottak! Kedves polgári kór és 6.Lenin!

Nagyon köszönjük a teljesítést és az ennek részeként megküldött napi jelentést a célszemélyekről (gyanús, Fidesz-kritikus személyek)!

Az esedékes feladataitok maradéktalan teljesítését ezúton visszaigazoljuk, kérjük, hogy a számlátokat a már megszokott címre (propaganda@fidesz.hu) szíveskedjetek eljuttatni!

Tekintettel arra, hogy hozzászólásaitok az előírtnál is nagyobb mértékben képes elaltatni a legveszélyesebb, szkeptikus választói hozzáállást, továbbá figyelemmel a - néhol zavarbaejtően kontrollálatlan és túlcsorduló - kormányhűségetekre, tájékoztatlak Titeket, hogy 2017. évben két alkalommal, kérelmetekre biztosítjuk egy-egy általatok megnevezett hozzátartozótok pályázatának vagy közbeszerzési ajánlatának kedvező elbírálását!

Egyidejűleg felhívjuk a figyelmeteket arra, hogy a megbízásotok határozattról határozatlan idejűre módosult, felmondásotok esetére tájékoztatlak titeket, hogy szervezetünk a hozzátartozóitok testi és szellemi integritását nem tudja biztosítani!

"Magyar Nemzeti unortodox elvtársi üdvözletünk kísérjen sírodig" (O.V.)

Kormányvédelmi És Pártpropagálási Osztályrész

2016.12.16. 00:03:02

Akkor tévedsz, ha azt hiszed, ez csak utópia...

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.12.16. 00:04:12

@DICKtátor: Nna, ettől már biztos nem választják 2018ban a népek az Orbánt meg!

2016.12.16. 00:21:23

@Parasztlengő az imperialistáknak: most miért vagy ilyen negatív? A végén még át kell értékelnem egy blogon elejtett hozzászólásom jelentőségét...

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.12.16. 00:41:56

@DICKtátor: Te n em vagy hülye, mint a kommentelők többsége, csak nem vagy realista. Már 2013ban is megmondtad a véleményedet a zorbánról, azt mégse változott semmi, most is orbán van. Meg 20108tól is Orbán lesz.

Szóval - nem vagy jó propagandista, de ettől még lehetsz jó filozófus. Én jó propagandista vagyok. Ha A 51 B meg 49 akkor 100zal beállok Anak propagandázni, és kész. Lelkiismeret máris ok.

Hogy képzelted te azt hogy a nép majd egyszer nem a 2 szavas butaságokra bukik? Az óperencián túl is arra bukik, pedig az müvelt is meg demokrácia is. Hát nem?

6.Lenin 2016.12.16. 09:14:02

@DICKtátor:

"még át kell értékelnem egy blogon elejtett hozzászólásom jelentőségét... "

Minél hamarább megteszed, annál hamarább tisztulhat a világról eddig alkotott képed.
Amit nekem is címeztél, az 1 jó nagy butaság, semmi értelme, és eredménytelen is.

6.Lenin 2016.12.16. 09:49:08

@DICKtátor:

-Halló, 6. lenin, mit csinálsz?
-Szia főnök, lógatom a lábam.Mi a baj?
-6. ez a DICKtátor rájött.
-És? Mi a gond, hasítunk még mindig.
-De hát rájött.
-Na és? Mikor fog arra rájönni, hogy mit is kéne igazán csinálniuk?
-Hát...izé...nem tudom, hogy képesek-é erre
-Na, látod. Nem kell betojni, az 1hamar nem lesz, az tuti.
-Na, jó, lógasd tovább, de azért légy résen.
-Oki főnök. Résen voltam, de most éppen alszik még, azért lógatom momentán.
-Na csá 6. csak így tovább.
-Hasítunk főnök, addig nincs gond. Csá, neked is.

DICKtátor (törölt) 2016.12.16. 11:26:05

@6.Lenin: "Amit nekem is címeztél, az 1 jó nagy butaság, semmi értelme, és eredménytelen is."

Nem igaz, nekem jól esett leírni, ráadásul úgy gondoltad, érdemes pár percet az életedből arra szánni, hogy válaszolj nekem, még egy dialógust is rittyentettél. Ez neked eredménytelenség? :)

Van, aki azért szurkol a rajta és környezetén élősködőknek, mert szimbiózisban él velük: kölcsönösen függnek egymástól. Erre számtalan példa volt már a történelem során, pl. a besúgóhálózat, a hatalomnak is előnyös volt, és a kollaboráns gyereke is egyetemre jutott, vagy rosszabb esetben legalább nem verték össze naponta a családtagjait. De számos aktuális és konszolidáltabb példa is látszik: pl.: az USA. Na erre volt példa az én metaforám.

Van, aki viszont úgy szurkol, rajong és védelmezi a rajta élősködőket, hogy ebből neki és a környezetének túlnyomó részt hátránya származik. A kizsákmányoltak érzelmileg kötődnek a kizsákmányolókhoz. Pl. amikor olvasol egy a táborodat kritizáló írást, és azonnal érzed a késztetést: meg kell védenem őket! Függetlenül a tábor színezetétől...

Ezt az érzést a vakhit táplálja, olyan, mint amikor a szélsőséges muszlim felrobbantja magát annak reményében, hogy a mennyországba jut, vagy amikor valaki mérlegadatok hiányában állítja, hogy egy cég nem a hatalomnak köszönheti a sikerét!

És ez a vakhit sajnos öröklődik.

Ha választanom kellene, akkor már inkább a haszonszerzési cél alakítsa a társadalmi, politikai, ideológiai attitűdöm, mint a vakhit...

6.Lenin 2016.12.16. 12:01:44

@DICKtátor:

Látom nem értetted a kis dialógus lényegét.
A vakhitben te szenvedsz.

Abban talán tényleg igazad van, hogy rád szántam néhány percet, mert talán valóban hiszek abban, hogy fel lehet nyitni, vagy tágítani a horizontot 1eseknek.
Sok a kudarc még-pl te is-de az optimizmusom egyenlőre töretlen.

Kicsit talán segítek:

Hasítunk, mert sokan elfogadják-önként, és ezen van a lényeg-amit nem mi-mert ez nagyon nem érdekes a számomra- hanem mások tesznek -a kormányon lévők, persze nem hibátlanul. Senki nem kényszerít semmit senkire, hiszen te is itt ellenkezel, de eredménytelenül, mert a rossz végén fogod a botot, amivel irányt szeretnél mutatni másoknak.

Az üres hablaty nem nyerő, felesleges vele erőlködnöd.
Kezemben reményhal, és még él. Igyekezz.

DICKtátor (törölt) 2016.12.16. 12:28:38

@6.Lenin: egy ilyen mondat leírása után azért megmosolyogtató a magabiztosságod :)

"Hasítunk, mert sokan elfogadják-önként, és ezen van a lényeg-amit nem mi-mert ez nagyon nem érdekes a számomra- hanem mások tesznek -a kormányon lévők, persze nem hibátlanul. Senki nem kényszerít semmit senkire, hiszen te is itt ellenkezel, de eredménytelenül, mert a rossz végén fogod a botot, amivel irányt szeretnél mutatni másoknak."

Azt hiszem erre szokták mondani, hogy a legveszélyesebb fajta a lelkes buta...

6.Lenin 2016.12.16. 13:13:25

@DICKtátor:

Látom, szövegértésben az unokám rád verne néhány utcahosszal.

Eddig egy szót sem írtam arról, hogy én miben hiszek. Arról írtam, hogy mit látok abból, ami előttem zajlik.és milyen következtetés vonható le belőle, de....

Amit te produkálsz, az 1 üres semmitmondó hablaty.
Akkor nézzük az előttem zajlót..amit eddig a kormányon lévők csinálnak, az sikeresebb, és az ellenzék, ellenzői eddig nem találták meg azt, amivel ezt megváltoztathatnák. Remélem eddig érthető.
Hol van ebben bármi utalás is arra, hogy én miben hiszek?

De ismét segítek...

Amivel az ember eddig kísérletezett az minden elbukott. Miben is kéne akkor hinnem, pláne vakon, szerinted? Összehasonlítani két dolgot még nem vakhit, bár értelmetlen, hiszen nem tudhatjuk az célt, tehát azt sem, hogy melyik a célravezetőbb, hiszen nem ismert maga a cél sem, ha van egyáltalán, hiszen a kiindulásban sincs egységes elképzelés, hogy tudatos, vagy véletlen volt-é.
De nem szeretnélek összezavarni, meg az előzmények után kétséges, hogy érted-é?

Rövidre fogva, először próbáld a olvasott szövegeket elkülöníteni a téveszméidtől, hátha képes leszel értelmezni is.

DICKtátor (törölt) 2016.12.16. 14:03:26

@6.Lenin: segíts inkább magadon :D, mert egyszerű vagy mint az 1X1! Ne a tükröt hibáztasd, ha a képed ferde...

"Amivel az ember eddig kísérletezett az minden elbukott. Miben is kéne akkor hinnem, pláne vakon, szerinted? Összehasonlítani két dolgot még nem vakhit, bár értelmetlen, hiszen nem tudhatjuk az célt, tehát azt sem, hogy melyik a célravezetőbb, hiszen nem ismert maga a cél sem, ha van egyáltalán, hiszen a kiindulásban sincs egységes elképzelés, hogy tudatos, vagy véletlen volt-é."

6.Lenin 2016.12.16. 14:11:45

@DICKtátor:

Gondoltam, hogy nem érted.

akkor válaszolj...

A Big Bumm tudatos, vagy véletlen?

Melyikben "hiszel"?
Ugyanis, ha tudatos, akkor mi közöd, hogy mi fog történni?
Ha véletlen, akkor milyen célt keresel?

Ne gyere nekem most azzal, hogy ez, meg az, ezt mondta, gondolja. Senki nem tudja, maradjunk annyiban.

Te miben "hiszel" ? (ráadásul vakon, mert másként nem is lehet, ha érted egyáltalán, de kétlem az eddigiek alapján))

schlumbergerna 2016.12.19. 22:23:43

Remélem, nem átlagos pofánverésben részesül majd, ha eljön az idő. A várban vajon hány lámpavas van?
süti beállítások módosítása