B1 blogcsalád



Híres sportcsaládban él Kiss erőszakoló társa

2016. május 10. - nickgrabowszki

llkl.jpg

Előkerült Lantos László, Kiss László úszó- és erőszakoló társa, és rögtön nem is fogta vissza magát. A Népszabadságnak azt nyilatkozta, örülne, ha a hölgy (az RTL-nek interjút adó Takáts Zsuzsanna) elmondaná a teljes igazságot, mert

így végre kiderülne, hogy bennünket, hármunkat ártatlanul ítéltek el. Kiss Lacit egy becsületes, sikeres élet után két nap alatt keresztre feszítették, mint Jézus Krisztust.

Jézus Krisztus. Ártatlanul ítélték el.

Mert ha Kisst ártatlanul ítélték el, akkor őt, azaz Lantost is. Az egyikük Jézus Krisztus, a másik - mondjuk - Szent Pál. Vagy Péter. (A fönti kép jobb szélén Lantos, mellette Kiss.)

Bár Takáts nyilatkozata után egyre kisebb az esély, hogy koncepciós ügy volt. Mondhatni minimális a valószínűsége.

De lehet, hogy Lantos is egy másik esetre emlékszik, mint Aczél Endre, aki előbb egy ismert sportolónő már elhunyt édesanyjáról írt a Facebookon, akinek ráadásul magas rangú elvtárs volt az apja. Hát ki ennyi idő után ki emlékszik már minden csip-csup nemi erőszakra, ami az uszodában történt?ae.png

Aczél azt mondta, hogy biztos egy korábbi esettel keveri. Amiből két dolog következik.

  1. Nem csak egy eset volt, hanem több.
  2. Azt kellemetlen lett volna beismerni, hogy a börtön után(!) is volt eset.

Mert egy akkori úszó szerint voltak:13173824_482381198630538_7217205949683033849_n.jpg

Ez még akkor is durva, ha nem igaz. Ha meg igaz, akkor pláne. Abból, hogy az Eszter nevű illető ezt írta, még egyáltalán nem biztos, hogy így volt, ti. hogy

nem álltak le.

Ha nem hazudik, akkor csak annyi biztos, hogy ők, az úszólányok, a Vasas-úszók úgy tudták,

a tribün mögött meg a szolgálati lakásoknál sorban erőszakolják meg a nőket.

Nem csak a '60-as évek elején egyszer, hanem a '70-esekben is végig. Ráadásul azt állítja, hogy a házassága után Kiss "leállt", de a többiek nem. És ha nemcsak azok, az azt is jelenti, hogy Lantos sem.

Vagy elhisszük ezt, vagy nem. De az biztos, hogy egyszer megtették. Legalább egyszer.

Lantos amúgy hosszú és sikeres sportújságíró karriert futott be az Esti Hírlapnál és a Kurirnál, ami mellett egy ideig edzősködött is.

Maga is olimpikon, magyar bajnok úszó volt, ráadásul igazi sportcsalád az övé:

  • Mind a két felesége olimpikon: Balla Mária úszott, Ducza Anikó tornázott.
  • Korábbi sógora, első felesége testvére, Balla Balázs világbajnok vízilabdázó volt.
  • Nevelt lánya, Jánosi Zsuzsa a '80-as évek klasszis tőrvívója; Európa-bajnok, olimpiai és világbajnoki érmes.
  • Saját lánya, Lantos Gabriella a '90-es évek klasszis tőrvívója, Európa- és világbajnokságokról is vannak érmei, olimpián 4. volt.
  • Férje, Lantos veje, Debnár Tamás, aki Szöulban volt olimpiai 5. mellúszó.

Hogy akkoriban maga Lantos és Kiss is ismert úszó volt, egyáltalán nem következik, hogy jutott volna minden ujjukra nő. Meg mindegyikre három, ezért nem követhették el, amivel elítélték őket.

A bíróság máshogy látta, és Takáts Zsuzsa elmondása alapján már szinte kizárt, hogy ne lett volna igaza az ítéletben.

Hacsak nem arra utalt Aczél, hogy úgy jutott minden ujjukra nő, ha volt valaki, aki lefogja őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1008700164

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Véleménye miatt kivégezve ! 2016.05.10. 21:37:03

Alapvetően minden olyan posztal, mely ömlik a netes csatornákból egyetértek.Alapvetően egyetértek azzal a szemlélettel, hogy az erőszakot példásank büntetni, a megerőszakolt nőket védeni, feljelntésre bátorítani kell.Fontos lenne tudnia a szülőknek, ho...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lantos István 2016.05.10. 14:11:39

Nem a cikklényegéhez, de:
a Kurírnál tudtommal rajtam kívül Lantos nem dolgozott. Én a külpolitikai rovat vezetője voltam kezdettől a lap megszüntetéséig. Lantos Lászlóra nem emlékszem, a sportrovatból sem, külsősként sem. De tudtam róla, hogy van, hiszen időnként a rádióban hallottam is. Amúgy csak névrokonok vagyunk, semmi közöm hozzá. Amiket meg a Kiss László-ügy kapcsán megtudtam, azok után pláne semmi.

Andráska8 2016.05.10. 15:34:10

" Kijelentették, hogy csak akkor engedik el, ha a lány megígéri, hogy Kiss Lászlóval és két társával közösülni fog. F. Mariannát szorongatott helyzetéből csak az mentette meg, hogy az arra haladó úszómesternek odakiáltott, de Kiss és társai a víz alá nyomták. A három fiú egyike még víz alatti közösülést is ajánlott. Az úszómester megjelenésére a három sportoló, így Kiss ­László is elúsztak a lány közeléből, aki bejelentette az esetet a sportuszoda igazgatóságának, a szorongatott helyzetet részben az úszómester is igazolta." A bíróság szerint Kiss László és társai „magatartásuk elkövetésénél felhasználták azt a körülményt, hogy a sportuszoda külső medencéje felett a meleg víz párája oly sűrű ködöt képez, hogy a vízben alig lehet pár méternyire tájékozódni.” "

nol.hu/belfold/viz-ala-nyomott-mult-1614913

Afrika steht an der Elbe 2016.05.10. 16:38:19

Roman Polanski. Mond nektek ez a név valamit, libsik?

Ballib Cenzúrázók Lidérce 2 2016.05.10. 16:52:10

@Afrika steht an der Elbe:

Ne keverjük ide Polansky-t.

Polanskíról tudja az egész világ, hogy megerőszakolt egy 13 éves kislányt, miután bedrogozta.

Kiss Lászlóék esetén van egy állítólagos erőszak, és egy erőteljes tagadás minden érintett fél részéről.

Minimum két esélyes a Kiss féle történet.

Az más kérdés, hogy a ballibek mindenkit kivégeznek Aczéltól kezdve akik a legcsekélyebb kételyt meg merik fogalmazni.

Az elvakult bizonyosságuk nem engedi láttatni velük, hogy mocskos vélemény diktatúrát alkalmaznak.

Veleszületett Rendíthetetlenség 2016.05.10. 16:59:36

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2: Milyen kétely van azután, hogy Kiss maga mondta első nap, hogy megbűnhődött a múltjáért? Csak másnapra kezdett tagadni, amikor látta, hogy ráég az ügy, de még bízott az elvtársak segítségében.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.10. 17:18:24

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2:
Polanskit mosdatták a libsik, pontosan azokkal az érvekkel, amely érvek most szerintük érvénytelenek.

nemszólokmégegyszer 2016.05.10. 17:34:12

Hogy rohadnának meg Aczéllal, és az akkori vezetőséggel, mert nem igaz, hogy nem tudtak semmiről, csak fogták a pofájukat, meg bezárták a szemüket. Férgek.

Yoss 2016.05.10. 17:39:25

@Afrika steht an der Elbe: Egy igazi, ostoba, agyhalott barom vagy, akinek fogalma sincs arról, hogy kik-mik a liberálisok. Hallottad valahol és megtetszett, hogy végre van valami dehonesztáló szó, amivel vagdalkozni lehet. És tuti érdemes is, hiszen a fidesz is ezt hajtogatja. Hajtogasd hát te is. Lehetőleg mindennel kapcsolatban. Kretén.

Ceruza Peter 2016.05.10. 17:41:41

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2: A kajakra dugó védenceid elövették az eröszakot be is vallotta. A kommunista pártnak jól jöttek mint sikert hozók és a korai kiengedésük miatt talán beszervezettek ként is. A mai vezetés is képes védeni az övéiket körömszakadtáig bármit tettek.

Yoss 2016.05.10. 17:42:37

Édes istenem, hova keveredtem?! A libsik vádolják kisst, meg lantost, mi? Az ártatlanokat? Merthogy tagadják! Mégis mi a búbánatos pék faszát gondoltatok? Hogy kiállnak? Hát persze, az ilyenek, már csak olyanok. Najó, izgassátok nyugodtan egymást tovább análisan.

MACISAJT 2016.05.10. 17:44:36

-"Aczél azt mondta, hogy biztos egy korábbi esettel keveri. Amiből két dolog következik.
Nem csak egy eset volt, hanem több.
Azt kellemetlen lett volna beismerni, hogy a börtön után(!) is volt eset."

Lószart, mama.
Csak annyi következik, hogy a hörgő posztíró még a Népszabadságot sem olvassa, amelyből idézem:

" Az ügyészség vádat emelt a három úszó ellen ebben az ügyben, vagyis a P. Judit sértett elleni július 5-i erőszakos nemi közösülés vádja ügyében is; a forgatókönyv az előző napihoz hasonló volt, de a tényállás kérdésessé vált, P. Judit pedig utóbb nem kívánta Kiss ­László megbüntetését. A bíróság azonban nem ezért mentette fel a három vádlottat, hanem azért, mert a hölgy „ingadozó és megbízhatatlan vallomást tett”, és gyakran megváltoztatta az általa előadott történetet. Az erőszak vádja alól így végül bizonyítottság hiányában mentették fel Kisséket. Amibe az is belejátszhatott, hogy a lánynak előzőleg Várszegivel és Lantossal külön-külön kapcsolata volt."

Erről a "nem voltam kurva csak szerettem dugni de aztán eszembe jutott hogy engem hátha mégis megerőszakoltak" c. történetre emlékezett Aczél...

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 17:46:42

A cikkíró nem kicsit hülye, vagy esetleg totálisan aljas.
Lantos ugyanis valószínűleg Takáts Zsuzsanna nyilatkozata UTÁN mondta azt, hogy jó lenne, ha elmondaná a teljes igazságot, addig ugyanis az volt a feltételezés, hogy az áldozat már nem él.

És azt sem kellene kihagyni ebből a csúsztatásokkal és féligazságokkal teli firkálmányból, hogy Kiss azt mondta: Örül neki, hogy a hölgy él, „akkor legalább valami esély van rá, hogy megoldódik a dolog”.

Azaz lehet, hogy mégsem volt erőszak.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 17:49:51

"a tribün mögött, meg a szolgálati lakásoknál sorban erőszakolják meg a nőket"

Gondolom, ezt úgy kell érteni, hogy a szolgálati lakás előtt ott állnak sorban a nők, hogy erőszakolják már meg őket. El is képzeltem magamban.
Csoda, hogy ezek után Kisséknek még volt erejük akár járni is, nemhogy országos bajnoki szinten úszni. Hisz napi 10-15 megerőszakolt nő után (pláne úgy, hogy még mindig áll a sor az ajtó előtt megerőszakolásra várva) azért nem lehet ez könnyű.

Gino 2016.05.10. 17:50:47

@Afrika steht an der Elbe: @Yoss: Ki a libsi tetvek? Vagy az nem is számít? A központból leosztották, hogy böfögjetek valami ostobaságot oszt jónapot. A liberalizmus első számú alapgondolata, hogy mindent szabad, ami mást nem sért. Buzi, meg ostoba lehetsz, nemi erőszakoló, agresszor, illiberális... NEM.
Mindegy, hogy kiss, polanszki, migráns, hitler... érted majom?
Totál egyszerű. Még az ilyen egysejtűek is megérthetnék, ha nem lenne valami felfoghatatlan igényük a vezérbirka kolompolására.

Burgermeister 2016.05.10. 17:58:47

Lesz ennek az ügynek még érdekességei, lehet hátradőlni.......

L.A.M. 2016.05.10. 18:10:05

@sixx egy ostoba faszfej:

"Azaz lehet, hogy mégsem volt erőszak. "

Azért, mert Kiss azt mondja, hogy nem volt? Ja, ha ennyi elég a kételyhez...

Amúgy mit szólsz ahhoz, hogy néhány hónappal ez előtt az ügy előtt Kisséket hónapokra eltiltották az úszástól, mert egy lányra támadtak? A lány nem ment a rendőrségre, csak az uszoda vezetéséhez. Az úszószövetség is koncepciós eljárást folytatott le ellenük? Összeesküdött az egész világ?

(amúgy szórakoztató látni, hogy vannak, akik ezt is csak politikai kérdésként képesek kezelni, mindkét oldalon. Aczél és Friderikusz azért védi Kisst, mert azt gondolják a Fidesz akarja kinyírni Gyárfást, Kósa meg társai meg azért, mert azt gondolják, hogy az egész Orbán elleni ármány)

L.A.M. 2016.05.10. 18:12:14

@MACISAJT:

A P. Judit eset a T. Zsuzsa (július 4) eset UTÁN volt. Vagyis, ha Aczél KORÁBBI esetről beszél, akkor az nem lehet P. Judit.

nu pagagyí 2016.05.10. 18:15:14

@Afrika steht an der Elbe: Nem tudom Polanski "libsi"-e, de te biztosan egy sumák idióta vagy. Mond ki nyíltan amit gondolsz, szerinted szabad nőket megerőszakolni.
Szerintem pedig nem szabad, de ha már leülte valaki a büntetését, akkor gusztustalan dolog 50 év után basztatni, ha azután nem követett el semmi hasonlót. Legközelebb próbáld meg értelmesen megfogalmazni a mondanivalódat, vagy kussolj!

high up! 2016.05.10. 18:19:14

Hábammeg nem is MIGRÁNCSOK HORDÁI erőszakolják meg a mi fajtiszta keresztény-ateista lyányinkat meg asszonyainkat, hanem fajtiszta NÖMZÖTI árjamagyar bünözői hordák? Éveken át?

Hámmost akkor mi van? Mikor küldi má a Lendvay ucca az ügyeletesféleszű Takony birgádot, hogy majd megmagyarázzák, hogy akkor is a migráncs!
Ezeknek meg szabad.
Miért?
Mert magyarok!

FOLYTASSUK!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2016.05.10. 18:29:25

orbán vajon mikor nyilatkozik valami olyasmit, mint a kósa most? mert ügye orbánnak kell kimondania hogy mit is kell hinnie a fideszfanoknak. ha ő azt mondja hogy oké akkor oké, ha azt mondja hogy nem oké, akkor nem oké XD

félek persze, hogy az lesz ami smittpállal. orbán a legutóbbi évértékelőjén elsőként köszöntötte őt... no comment

Conchobar 2016.05.10. 18:29:39

@L.A.M.: "Vagyis, ha Aczél KORÁBBI esetről beszél, akkor az nem lehet P. Judit." - Az áldozat előkerülése után már nem nagyon érdemes Aczél szavaira adni. Pláne nem úgy, hogy "KORÁBBI", vagy későbbi esetről beszél-e, hiszen az áldozaton (és talán Kisséken) kívül, aligha létezik ember, aki képes lenne 55 év után az emlékezetéből felidézni azt, hogy mi volt az erőszakolások időrendi sorrendje

nu pagagyí 2016.05.10. 18:32:05

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2: Az olyan esetekben, amikor nem volt politikai szál, a Kádár-rendszer igazságszolgáltatása is szakszerű volt. Tényként elfogadhatjuk, hogy megtörtént az erőszak. A vérszag hatására megjelenő további esetek valóban két esélyesek, vagy megtörténtek, vagy nem. Az olyasmi emlékek, hogy azt mondta egy ismerős, hogy volt valami valahol úgy 50 éve, az csekély bizonyító erővel bír.

L.A.M. 2016.05.10. 18:34:59

@nu pagagyí:

"Szerintem pedig nem szabad, de ha már leülte valaki a büntetését, akkor gusztustalan dolog 50 év után basztatni, ha azután nem követett el semmi hasonlót. "

Kiss-sel az a baj, hogy miután leülte a büntetését (illetve egy részét, mert egyéni kegyelemmel szabadult, egy másikkal meg mentesítették a jogkövetkezmények alól) az egészet kifejezetten eltagadta. Nem csak arról van szó, hogy nem beszélt róla úton-útfélen, hanem, hogy akkor is átsiklott rajta, amikor szóba kellett volna, hogy kerüljön. Lásd pl. a portréinterjút a Filmmúzeumon, ahol egész részletesen beszél erről az időszakról - de egy szót sem ejt az ügyről.

Ami kifejezetten érthetetlen, ha az ügyet valóban koncepciós pernek tartja. Ebben az esetben ugyanis már 1990-ben perújítást kellett volna kezdeményeznie. A kilencvenes években Kiss (Egerszegi miatt) szinte nemzeti hős volt. Ha egyetlen törvénytelen momentum lett volna a perben, nyilvánvalóan rehabilitálják. Egyébként az is beszédes, hogy Egerszegi, aki eddig mindig azonnal nyilvánosan kiállt Kiss László mellett, most nem teszi. Szerintem ő és szülei, akik Kisshez vitték, nem tudtak Kiss múltjáról.

Ami meg Polanskit illeti: az nyilván gusztustalanabb ügy, hiszen ott a pedofil erőszakoló elmenekült az igazságszolgáltatás elől és felvilágosult európai országok ebben segédkeznek neki.

nu pagagyí 2016.05.10. 18:39:29

@Conchobar: Azt azért el tudom képzelni, hogy több hasonlót követtek el, például az idézett fontos ember kikapós lányával is volt afférjuk. De a fontos ember nem keverte bele a lányát a dologba, viszont "besegített" az igazságszolgáltatásnak. Simán lehet igaza Aczélnak, ha egyébként nem követte a pert és nem értesült róla, hogy egy másik lány elleni erőszakkal vádolták meg végül Kisséket. Kiss előállhatna a saját verziójával, hiszen nincs már vesztenivalója.

L.A.M. 2016.05.10. 18:39:58

@Conchobar:

Annyiban érdekes, hogy Aczél elég konkrét dolgokat mond egy áldozatról. Már nem él, és egy ismert sportolónő édesanyja. Ez T. Zsuzsára nem érvényes. Ha P. Juditra sem, akkor kell hogy legyen egy harmadik eset (az eltiltáshoz vezető ügy sehogy sem illik Aczél leírásába, így úgy tűnik nem is arra gondolt). Enyhén szólva nem mindegy, hány ilyen eset volt.

L.A.M. 2016.05.10. 18:42:28

@nu pagagyí:

A "fontos emberes" szálat Gyárfás hozta be az ATV-ben.

nu pagagyí 2016.05.10. 18:52:23

@L.A.M.: Ha Egerszegi nem tapasztalt semmi bűnös tevékenységet több évnyi közös munka során, valószínűsíthetjük, hogy volt foganatja a büntetésnek és Kiss is megbánta a tettét. Ha így van, akkor a szememben továbbra is egy nagyon jó edző, valószínűleg jobb, mint a serdülő korban is erényes másik, aki lófaszt nem ért el pályafutása során. Olyat várok a magukból kifordult erkölcscsőszöktől, ami azt bizonyítja, hogy a büntetés után molesztált. Ha ilyet nem tudnak sorjázni, akkor hagyják már a fenébe, mert pont olyan undorítóvá válnak, mint ami ellen ágálnak. Ha nem derül ki semmi a további 50 évből, akkor elmondhatják, hogy sikeresen tönkre tettek egy embert és nem vagyok benne biztos, hogy aki a legjobban ágál, az ifjú korában bűntelen volt.

McKinney 2016.05.10. 19:36:30

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2: "Kiss Lászlóék esetén van egy állítólagos erőszak, és egy erőteljes tagadás minden érintett fél részéről.
Minimum két esélyes a Kiss féle történet."
Beismerés, leült jogerős bírósági ítélet volt. Te teljesen hülye vagy?

19540511 2016.05.10. 19:39:01

@nu pagagyí: Kiss nem bánta meg a tettét, mert akkor nem így reagált volna, hanem azt mondja, hogy "megtettem, megbántam, bocsánatot kérek valamennyi lánytól, akit megerőszakoltam, vagy erőszakoskodtam vele". Ez a megbánás, nem a tagadás és hazudozás.

nu pagagyí 2016.05.10. 19:51:27

@19540511: A megbánás nem pofázást jelent, hanem tettet. A pofázás nem kerül semmibe, viszont ha nem folytatta ugyanúgy a büntetés utáni 50 évben, akkor higgyük már el, hogy megbánta. Te is szarban lennél, ha életkorodat tekintve, mondjuk 40 évvel ezelőtti ballépést vágnának a fejedhez minden előzmény nélkül, holott egész további életed annak cáfolása volt. Kossuth is elsikkasztotta (állítólag) a rábízott árvaszék pénzét, de attól még nem kell kiradírozni az 1848-49-es eseményekből.

Ez egy hecckampány valamilyen hátsó szándékkal. Hogy milyennel, majd megtudjuk, amikor felbukkan a botrány "szupererkölcsös" haszonélvezője.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 19:53:59

@L.A.M.:
Én nem állítom, hogy nem volt erőszak, csak hogy van két állítás: az egyik szerint erőszak volt, a másik szerint beleegyezéses dugás.

És mindkettő mellett az érdekeltek érvelnek. 1 állítás, 1 tagadás, 0 bizonyíték.

Az esély mindkettőre ugyanannyi.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 19:56:21

@L.A.M.:
A politikát nem tudom, hogy hoztad ide, ráadásul azt azért elég nehéz lenne állítani, hogy Aczél vagy Friderikusz a Fidesz pártján állna.

Van 2 csoport, az egyik mindenképpen vért akar, tök mindegy, hogy jogosan vagy jogtalanul. Ezek vagytok ti.

A másik meg szeretné, ha kiderülne az igazság.
Ezek nem ti vagytok, nektek az a lényeg, hogy valakire hányhassatok. Ha bűnös, ha ártatlan.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 19:57:20

@high up!:
Gondolod, hogy Aczél Endrét is a Fidesz fizeti?

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:01:15

@nu pagagyí:
"Tényként elfogadhatjuk, hogy megtörtént az erőszak."

Miért fogadhatjuk el tényként? Mert 1 nő azt állítja, szemben 3 férfival, akik meg azt, hogy nem erőszak volt? Még ha érdekcsoportokként vesszük őket, akkor is 1:1 az arány.

Nem kívánom neked, hogy bármelyik csak bíróság elé citáljon azzal, hogy megerőszakoltad, de ha csak egy mákszem bizonyíték is van arra, hogy egy szobába kerültél vele kettesben, akkor kb. nulla esélyed van arra, hogy ne ítéljenek el. Még csak az se kell, hogy megdugd.

nu pagagyí 2016.05.10. 20:01:20

@sixx egy ostoba faszfej: Az erőszak biztosan megtörtént. Azzal a fiúval még valószínűleg lefeküdt volna a csaj, akivel "maga sem tudja miért" elment megnézni valamit a félreeső helyre (18 éves volt, sejthette hova futhat ki a dolog), de másik kettőt már biztosan nem akarta, különben nem lett volna ügy.

de let e ... 2016.05.10. 20:02:20

@nu pagagyí: Azért az beszédes , hogy a tanítványok csendben vannak , senki nem védi már . De az is biztos , hogy ha a szülők tudtak volna a múltjáról , akkor karóval verték volna ki az uszodából . Hamar szabadult , szinte rögtön magas polcra került , érinthetetlen lett ez szinte biztossá teszi a gyanút , hogy beszervezte a III/III-as ügyosztály .

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:03:00

@L.A.M.:
Aki kegyelemmel szabadul, az egyben mentesül is a jogkövetkezmények alól, nem kell másik nemtudommi, mert nem írtad, hogy mi a másik.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.10. 20:03:19

@L.A.M.:
"Mond ki nyíltan amit gondolsz, szerinted szabad nőket megerőszakolni."

Nem hinném, hogy ilyesmi kikövetkeztethető lenne a hozzászólásomból.
a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

L.A.M. 2016.05.10. 20:04:09

@nu pagagyí:

Egerszegi több, mint 20 évvel az eset után lett Kiss tanítványa, vagyis egyáltalán nem biztos, hogy a büntetésnek lett foganatja, a posztban idézett Facebook bejegyzés szerint egyszerűen annak lett, hogy feleségül vett egy úszónőt. Akkor értenék veled egyet, ha Egerszegi - és Kiss bármelyik tanítványa, illetve szülei - annak tudatában választhatták volna Kisst, hogy mi van a múltjában. Mert ha ezt nem osztották meg velük, akkor az ő szempontjukból csak szerencse kérdése az egész.

Kiss László még az év elején is "tisztességben megöregedett" emberként szerepelt a sajtóban. Attól azért messze vagyunk. Ha igaz az érv, hogy már megbűnhődött és csak az eredményei kell, hogy minősítsék, akkor végképp érthetetlen az egész ügy eltagadása (Bicskei Bertalan halálos gázolása soha nem volt titok, például, ő ennek ismeretében lehetett szövetségi kapitány - persze, nem ugyanolyan súlyos a cselekmény. mert az nem szándékos bűncselekmény volt és nem függött össze a munkahelyével - Kiss László kapitányságáról úgy döntöttek, hogy nem tudtak a múltjáról. És nyilvánvaló, hogy hazugság, hogy az uszodában közismert volt, hiszen akkor Egerszegi is tudta volna).

Különösen úgy, hogy a politikai indíttatások úgy tűnik pont fordítva játszottak szerepet, mint ahogy ő állítja. Idő előtt kiengedték, kegyelmet kapott, majd egy év múlva már vezetőedző volt egy klubnál, úgy, hogy alig volt edzői tapasztalata, sőt szakedzői diplomát saját életrajza szerint is csak egy évtized múlva szerzett...

Azt, hogy mennyire jó edző, nem tudom, nem értek hozzá. Én kívülállóként összesen három klasszis tanítványát tudom felsorolni (Egerszegit, Güttlert és Kovács Ágit), akik közül az egyikből valószínűleg nélküle is olimpiai bajnok lett volna (merthogy az ismert történet szerint ezt Egerszegiről Roland Matthes olimpiai bajnok úszó már 12 évesen megmondta).

Afrika steht an der Elbe 2016.05.10. 20:04:57

@L.A.M.:
Elnézést, mellé ment a patkányom. Másnak szántam a hozzászólást.

L.A.M. 2016.05.10. 20:05:16

@Afrika steht an der Elbe:

Ezt szerintem valaki másnak szántad.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.10. 20:05:54

@nu pagagyí:
"Mond ki nyíltan amit gondolsz, szerinted szabad nőket megerőszakolni."

Nem hinném, hogy ilyesmi kikövetkeztethető lenne a hozzászólásomból.
a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:06:01

@McKinney:
Egyikük sem ismerte be az erőszakot, szóval beismerés nem volt.
Ítélet volt, ahogy Nagy Imre esetében is volt. Akkor ő meg jogosan hazaáruló.

@nu pagagyí:
Biztosan?
Ott voltál, láttad?

L.A.M. 2016.05.10. 20:08:05

@sixx egy ostoba faszfej:

De kell. A kegyelem csak annyit jelent, hogy nem kell befejeznie a büntetését. Attól még büntetett előéletű lesz. Kisst 1963-ban engedték ki és - persze, ha hinni lehet Aczélnak - az Elnöki Tanács 1965-ben mentesítette a büntetett előélet alól.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:08:20

@L.A.M.:
Hogyne tudtak volna a múltjáról. Úszó berkekben mindenki tudta.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:09:28

@L.A.M.:
Hát nem. A kegyelemmel egyben mentességet is kapsz.

L.A.M. 2016.05.10. 20:11:46

"Ítélet volt, ahogy Nagy Imre esetében is volt. Akkor ő meg jogosan hazaáruló."

A különbség - azon túl, hogy az egyik politikai ügy volt a másik köztörvényes -, hogy Nagy Imrének Kádárék nem adtak kegyelmet, ellentétben Kissel. Nevetséges úgy beállítani az ügyet, hogy Kiss a kommunizmus áldozata lett volna, mert akkor logikád szerint a szolnoki pedofil gyerekgyilkos is az volt. Az a helyzet, hogy Kiss nem a rendszer áldozata, hanem kegyeltje volt. Ezért jöhetett ki a börtönből idő előtt, ezért lehetett papírok nélkül vezetőedző.

nu pagagyí 2016.05.10. 20:12:31

@Afrika steht an der Elbe: Ha nincs mondanivalód, feleslegesen koptatod a billentyűt. Hogy megértsd, mondanivaló itt az lenne, hogy mi a véleményed a Kiss ügyről, serinted elkövette-nem követte el, megbűnhődött-nem bünhődött meg, megbánta-nem bánta meg, lehet-e valakit többször büntetni ugyanazért?

Préselj már ki valami érdemit magadból libsizésen kívül.

L.A.M. 2016.05.10. 20:17:55

@sixx egy ostoba faszfej:

Ezt hiába ismételgeted, egyszerűen nem igaz. Az államfői jog gyakorlója (abban az időben az Elnöki Tanács) adhat kegyelmet a büntetés letöltése alól és adhat kegyelmet a büntetlen előélet alól is, de ez utóbbit külön kell megtenni. Persze lehet, hogy Aczél ezt is rosszul tudja és Kiss mindkettőt megkapta 1963-ban - de ez nem szükségszerű.

L.A.M. 2016.05.10. 20:18:46

@sixx egy ostoba faszfej:

Kivéve Egerszegi Krisztina, aki azt írta, nem tudott róla. Akkor ő nem volt az úszóberkekben vagy szerinted hazudott?

nu pagagyí 2016.05.10. 20:19:50

@sixx egy ostoba faszfej: Ha itt volt politikai szál, akkor az lett volna, hogy ne büntessék meg, hiszen válogatott sportoló. És akkoriban a sport pont olyan fontos politikai tényező volt, mint manapság, azért is védi Kisst Orbán és sleppje.

Szerintem tény, hogy erőszakolt, le is ülte. A további életútját nézve viszont méltatlannak érzem a mostani felháborodást.

Engem jobban érdekelnek azok, akik most követnek disznóságokat és mégsem ülnek, ott van mindjárt Matolcsy, de Mikolát sem hurcolták vezetőszáron ugyanazért, amiért Simont, pedig Mikola sem tüntette fel a vagyonnyilatkozataiban a svájci számláját.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:30:24

@L.A.M.:
"Ezt hiába ismételgeted, egyszerűen nem igaz."
Ezt nyilván magadnak írtad. Nézz utána.

Egerszegit régen sem az eszéért szerettük.

@nu pagagyí:
Most akkor szerinted tény vagy biztos? Mert az előbb még biztos volt.

Az ez utáni részekkel teljesen egyetértek.

nu pagagyí 2016.05.10. 20:43:46

@sixx egy ostoba faszfej: Biztos csak halál. De mindenképpen biztosabb egy köztörvényes perben hozott ítélet, mint a te kombinációid, amíg ellenkező tény fel nem bukkan. Azt senki nem cáfolta, hogy elítélték Kisst és 20 hónapot le is ült a 3 év két hónapból, amire ítélték. Nem hiszem, hogy koncepciós per lett volna, semmi nem utal ilyesmire. Az már érdekesebb lenne, ha a most felbukkant Takács Zsuzsanna, nem a perben szereplő "Zsuzsanna" lenne, de ez még nem merült fel komolyan.

2016.05.10. 20:47:31

@Afrika steht an der Elbe: "Roman Polanski"

Figyelj csak ff (fideszes féreg)! A cikk témája egy hozzád hasonló kommunista véglény. Akit te bele akarsz keverni ebbe a sztoriba, többet ér, mint az egész belterjes kommunista családfád. Szóval maradj a támánál vagy lopj máshol.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 20:56:54

@nu pagagyí:
Nem kell hozzá koncepciós per.
Ha téged beperel egy nő, akit megdugtál, hogy erőszak volt, téged is simán elítélnek.

kopasz barmok országa (törölt) 2016.05.10. 21:04:27

@sixx egy ostoba faszfej: @Afrika steht an der Elbe: Figyelj, batyumajom! A történelmet nem lehet megváltoztatni, csak félremagyarázni. A védenceid kommunista kegyeltek voltak és nőket erőszakoltak. A jelenlegi gazdáid kommunista tolvajok és nőket vernek (a lopásokba meg gyilkolásokba most ne menjünk bele). A Hold a Föld körül kering. Vannak dolgok, amelyeket kétharmaddal sem lehet eltussolni. Érted?

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.05.10. 21:08:49

@nu pagagyí:

majd gondolod, hogy Egerszegi meg a többi kiáll, hogy "Engem is megerőszakoltak!"

Mákja van ennek a Kissnek és a mocskos bandájának hogy a nők inkább szégyellik magukat csendben egy életre, minthogy belemenjenek egy még mocskosabb tortúrába.

Punxsutawney Mormota 2016.05.10. 21:15:36

@Afrika steht an der Elbe: Jogerős bírósági ítélet, Ulpius! Mond ez neked valamit, szerencsétlen? Azért véded a védhetetlen, mert Te is csak úgy jutsz nőhöz, mint Kiss, erőszakolsz? Sorsközösség?
Vagy Te mindent megvédesz, amiért pénzt kapsz?

kopasz barmok országa (törölt) 2016.05.10. 21:16:14

Egy dolog biztosan köszönhető az orbánista trolloknak: minél jobbín védik a kommunista bűnözőket, annál mélyebbre ás a média, hogy leleplezze a hatalomhoz közel álló gazembereket. Ez azért jó, mert most még csak a szarkupac teteje lett megpiszkálva, a juava még hátravan. Biztos vagyok benne, hogy most nagyon sokan imádkoznak azért, hogy semmi más ne derüljön ki. Pedig ki fog derülni, mert senki nem fogja egyedül elvinni a balhét. Itt csak azért nem ülnek még egyesek, mert az egész rendszer a velejéig korrupt.

Punxsutawney Mormota 2016.05.10. 21:19:07

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2: Hát igen, habonypincsi... A százhalombattai önkormányzat is csupa ballibből áll. Meg a közvéleménykutatók is csupa-csupa libsit hívtak fel.
Örülök, hogy leírtad ezeket, mert kiderül, hogy pénzért mindenre hajlandó vagy.

tarara 2016.05.10. 21:24:32

@high up!: van saját termésből is túl sok faszfej, nem kéne még nagyságrendekkel többet is importálni a Közép-Keletről.
Az itteni születési baromarcúakkal is nehéz megküzdeni, nem kell még tízszer több egy olyan kultúrából, amelyik vallási alapelveiből fakadóan alacsonyabb rendűnek tartja a nőket.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.10. 21:25:06

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2:
"Az más kérdés, hogy a ballibek mindenkit kivégeznek Aczéltól kezdve akik a legcsekélyebb kételyt meg merik fogalmazni."

Hát igen. Úgy tűnik, már egymást ölik a libsik, akárcsak bolsevista elődeik annak idején. Felemelő látvány, az biztos.

tarara 2016.05.10. 21:30:40

@sixx egy ostoba faszfej:

Nomen est omen.

Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna.

Dehát így jártál, most vállald a következményeit annak, hogy egy ostoba faszfejnek tartunk.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.05.10. 21:44:55

Röviden a véleményem Aczél Endre kapcsán alant, hosszabban a linkben:

trompf.blog.hu/2016/05/10/velemenye_miatt_kivegezve
Nincs olyan ügy, nem lehet, ahol a vélemény szabadságának létjogosultáságát kizárjuk, és magát az embert, a véleménye miatt büntetjük !

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.05.10. 21:52:47

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2:

Egyetértek..
Hasonlót fogalmaztam meg magam is a fenti posztban:
trompf.blog.hu/2016/05/10/velemenye_miatt_kivegezve

Egyszerűen nem értem, hogy lehet miként emberek tömegei ujjongva köveznek meg másokat a véleményük okán.

Félelmetes nézni, és olvasni is.

Jóval félelmetesebb, mint az erőszak maga.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 21:57:54

@kopasz barmok országa:
Neked biztos vannak gazdáid, nekem nincsenek.
A "nőket erőszakoltak"-ról meg nincs semmi bizonyíték, csak pár hozzád hasonló elmebeteg lihegése.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 22:00:37

@tarara:
Talán tanulj meg olvasott szöveget értelmezni, seggfej.

Egyébként édesanyádat meg az egész világ büdös kurvának tartja.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 22:03:09

@Trompf:
Már hogyne lenne. Ilyen pl. a holokauszttagadás, vagy ilyen volt Biszku esetében a kommunizmus bűneinek tagadása - nem azért perelték be, mert bármikor sortüzet vezényelt volna, nem is tehette, mert csak jó fél évvel később, 1957-ben került hatalomra.
A kommunizmus bűneinek tagadásáért perelték be, pedig az is csak egy vélemény.
Érdekelne, hogy akkor Biszku elmondhatta volna-e szerinted szabadon a véleményét.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.05.10. 22:10:32

@sixx egy ostoba faszfej:
Holokauszt tagadás kapcsán már leírtam a véleményem ezügyben 2009-ben, ami ugyanaz a sztori:

trompf.blog.hu/2009/04/28/holokauszt_5
Aki tények mellett elsiklik, nevezetesen hogy valóban elgázosítottak milliókat, avagy éppen amellett, hogy ezeket képi, vizuális, és tárgyi elemekkel helyenként eltúlozták, az alkalmatlan arra hogy bárki felett ítéletet mondjon.

A többieknek pedig erre igényük sincs. Aki hajlamos a kutatásra, vitára, gondolkodásra, annak nincs szüksége kizárólagosságra.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 22:33:25

@Trompf:
Azt gondoltam, hogy a holokauszttagadásról ez a véleményed.

De mi a helyzet Biszkuval?
Ne kerüld ki a témát.

Punxsutawney Mormota 2016.05.10. 22:37:13

@sixx egy ostoba faszfej: Nagy Imre, egy finoman szólva is túlértékelt komcsi faszfej volt. Hatalmon maradása esetén 15 évvel korábban kezdődött volna el a Kádár-korszak legvidámabb barakkja.

2016.05.10. 22:39:13

Érdekes, hogy a Kisst védők mindegyike fideszközeli troll.
Érdekes, hogy bizonyítékok hiányára hivatkoznak.
Máskor meg, ha a vádlott/felmentett nekik nem tetsző politikai hovatartozású, akkor mindenféle bizonyíték nélkül vagy ellenére is az érintett azonnali kivégzését kívánják.
Szóval ha Kisst ilyenek védik, akkor lehet, hogy nem csak az a két-három erőszak volt, ami a nyilatkozatokból összeszedhető, hanem akár tucatnyi, csak ugye az élsportolóknak bármit szabad volt akkoriban (is).

Pontos Fontos Hogy 2016.05.10. 22:41:41

Lehet hogy a nők dugták meg őket.(erőszakolták meg csak rosszul emlékeznek) ìgy 55 év után .

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 23:18:47

@Punxsutawney Mormota:
Az első mondatban egyetértünk, a másodikban nem.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.10. 23:20:35

@Ylim:
Neked vannak bizonyítékaid? Mert akkor elő velük.
Ha nem, akkor meg honnan tudod, hogy erőszak volt? Csak mert egy nő azt mondta?

Egyébként ami engem illet, utálom a Fideszt, úgyhogy mindegyik következtetésed szar volt eddig. Ha ennyi eszed van csak, akkor inkább hagyd a logikát, nem megy ez neked.

anyadmajma 2016.05.10. 23:23:19

@sixx egy ostoba faszfej: na, te hazaáruló bolsevik geci, látom neked tetszik a gazdád példakép országainak a mentalitása: ha megerőszakolnak egy nőt, akkor meg kell kövezni a nőt, mert hát mégis, miféle dolog, hogy csak úgy nekiáll egy nő szexelni?
ennyit érsz.
Ja, és Biszkut nem a kommunisták bűneinek tagadásáért fogták perbe, csak a fasza haverjaid az ügyészségen ismét felülmúlták önmagukat. De nem baj, legalább a Biszku is megtapasztalta kicsit, milyen jó is volt annak idején vádlottnak lenni egy koncepciós perben. Apropó, a bírót, aki kiröhögte az ügyészt a töketlensége miatt, kirúgtátok már?

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 00:00:15

@anyadmajma:
Neked lehet, hogy van gazdád, aki ideküldött, nekem nincs.
Honnan tudod, hogy megerőszakolták? Ott voltál, láttad?
Akkor állj elő a bizonyítékokkal. Ha nincs ilyened, akkor meg pofa be.

Biszkut bizony a kommunizmus bűneinek tagadásáért fogták perbe. Talán olvass, faszkalap.

MACISAJT 2016.05.11. 01:17:09

Öreg hiba ennyiből és így ítélkezni. Pláné hogy valamiért mindmáig nem láthatta a nagyérdemű a periratokban a három vádlott és ügyvédeik előadott védekezését.
Mint ahogy a három elítélt, Várkonyi, Lantos és Kiss mai verzióját sem hallható a történtekről.Pedig mindhárman élnek.

Márpedig ez nekem így gyanúsan egyoldalú.
És abból hogy most már bárkit aki kételyeit meri kifejezni, legyen az akár balliberális ikonok mint Aczél Endre vagy Friderikusz, képesek
őket is kirúgni/száműzni/megkövezni...
Nekem ez egyre inkább egy hosszasan, gondosan megtervezett kampánynak tűnik.

MACISAJT 2016.05.11. 01:21:24

Egyébként a TV2-ben elhangzott tételesen hogy a Takáts konkrétan miért nem mond igazat:
tenyek.hu/Krimi/210549_nem-fogdosott-noket-lantos-laszlo.html

És milen érdekes, erről egy mukk sincs az Indexen vagy a ballib médiumokban...
Szóval, azért mondom, ez nagyon egyoldalúan van tálalva.

2016.05.11. 01:23:36

@sixx egy ostoba faszfej: ez a kiss nem szír migráns? Ja, nem lehet az, mert akkor ajvékolnál, hogy nemzethalál!

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 01:27:41

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Biztos nem szír migráns, mert akkor te mentegednéd, hogy de hát a kultúrájába beletartozik a nemi erőszak, miért nem hagyja már mindenki békén.
Ahogy a többi esetben is ezt tették a hozzád hasonlók.

2016.05.11. 01:35:25

@sixx egy ostoba faszfej: hagyjuk már. Mindenki, aki arra járt, tudott az erőszakokról. De nyilván neked van igazad. Kölnben is a német kiéhezett brünhildák találták ki a fogdosást ugye? Hisz ki látta? Ott voltál? Te sem születtél meg, hisz a fogantatásodat nem lláttad.

2016.05.11. 01:38:04

@sixx egy ostoba faszfej: te megfordítod az érvelés logikáját. Ha elítéled a szír erőszakolókabt el kell ítélned a mavyar erőszakolókat is.

2016.05.11. 01:39:50

@sixx egy ostoba faszfej: egyébként minden nemi erőszakot elkövetőnek levágnám. Neked is, de neked az agyad.

2016.05.11. 01:43:09

@sixx egy ostoba faszfej: azért lehet szar neked, mert nincsenek hozzám hasonlók. Tudod akik nem úgy gondolkodnak mint te, azok nem egy csoportot képeznek ez olyan fidesz logika. Aki nincs velünk az ellenünk.

2016.05.11. 01:47:31

@MACISAJT: egyèbkènt meghallgattad a bejátszást? Lantos felesège többször kijelenti, hogy voltak erőszakolások . Csak épp a saját fèrjèt mentegeti

Bár ott nem lehetett ő sem. Tehát Lantostól tudja...upsz!

2016.05.11. 01:57:09

@Trompf: kicsit félreállsz és onnan szemléled, rájössz, hogy önmagad cáfolod. Miközben másokat azzal vádolsz, hogy Acélt elítélik a szélsőségesen megfogalmazott, ráadásul rossz személynek címzett véleményéért, nem veszed figyelembe, hogy Acél ugyanígy alkotott véleményt.egbélyegzett egy embert, aki feltehetőleg áldozat volt. Ráadásul elég alpárian. Gondolom, azért véded, mert rendszeresen együtt háltál vele. Ja, nem te voltál. Keverlek valski mással. De azért jól esett, amikor se....be...

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 02:16:54

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Nincsenek a faszt. Az összes migránstámogató majom olyan, mint te.
Egyébként az erőszakról nem tudott senki, az erőszak miatti ítéletről tudott. Az erőszak vagy megtörtént, vagy nem. Az egyik fél azt állítja, igen, a másik azt, hogy nem. Bizonyíték meg nincs.

Egyébként az erőszakolókat el is ítélem.
Csak mivel ez elég súlyos vád, csak akkor, ha megdönthetetlen bizonyíték van, nem csak bemondásra, mint ti, műliberális áldemokraták (valójában begyepesedett agyú véleményfasiszták vagytok).

A felvételt hallgasd meg még egyszer, vagy esetleg tanulj meg magyarul, mert kurvára nem ezt mondja.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.05.11. 02:23:33

@Könnyen elkaptuk, uram!: szerintem páran eléggé el vannak tévedve az üggyel kapcsolatban.

Senki nem magát a szexuális erőszakot mentegeti. Az egészen másképp nézne ki. A kételyüket fejezték ki páran, hogy Kiss és Lantos valóban bűnösök voltak-e. Szerintem igen, az eddig nyilvánosságra került információk alapják.

Na de ha valakit meghurcolnak azért, amit egy bírósági ítéletről tart, az már egy beteg és mérgezett társadalmat mutat. Acélnak igenis minden joga megvan, hogy magánemberként más véleményre jusson. Még csak nem is immorális, még csak nem is arról van szó, hogy másképp akarja definiálni, mi az erőszak. Vagy nem ítélné el a nemi erőszakot.

Egy konkrét ügyben nem hitte el, hogy személyes ismerőse elkövetett valamit. Ez a személyes véleménye és mivel nem ő az ügyész, főként nem a bíró, tulajdonképpen irreleváns. Ezen felháborodni szánalmas, kicsinyes dolog és csak pitiáner, gyűlölködő emberek teszik, akik a nagy ideológiai háborúkon szocializálódtak, ahol mindenkit a kerék alá kell lökni és meg kell tiporni, hogy megmutassuk, mi mennyire morálisak és elkötelezettek vagyunk.

Amúgy az nekem sem tetszik, hogy most már görcsösen fel akarják mentegetni magukat Kissék, de szerintem az is valahol ritka nagy baromság, hogy valaki évtizedeken át jó szakmai munkát végez, majd az egészet félredobják azért, mert van egy folt az előéletében.

Nem kell megbocsátani neki, vagy szeretni, de attól még nagyon jó edző volt. Ha egy híres és elismert idegsebész vagy gyógyszerkutató cserbenhagyásos gázolással megölne valakit, akkor gyilkos lenne. És morálisan elítélendő, jogilag büntethető.

De aki szerint a börtön után inkább menjen fuszujkát futtatni és árkot gyomlálni, mert ne lehessen nagy és fontos ember, ne hajthasson hasznot az országnak csak azért mert nem morálisan Tiszta, az egy ritka nagy barom.

Ne legyen díszpolgár, ne szervezzenek nagy csinnadrattával ünnepségeket a nevére, tudjuk róla, hogy kicsoda. De ne rúgják ki, ne játsszuk meg, hogy ő, az erőszaktevő nem volt egy nagy és nagyszerű ember sok tekintetben.

Kiss bűnös volt az erőszaktételben, a nyugatiasan divatos "rape culture", de valójában az álszent, urambátyám és ebben az esetben a párttagságra értelmezve összezáró felsőbb társadalom pedig bűnös volt az egész elfeledtetésében, eltemetésében, az igazolásában.

Amiről viszont nem ő tehet és nem oldódik meg semmi azzal, hogy rá hányjuk a sarat.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 02:44:15

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
"Kiss bűnös volt az erőszaktételben"
Ez így nem igaz.
Kisst elítélték nemi erőszak miatt. Ami vagy megtörtént, vagy nem.

Kaiser Edét elítélték a móri gyilkosság miatt. Jogerősen.
Aztán kiderült, hogy a környéken sem volt.
(Jó, a börtönt megérdemli, mert elkövetett ezt-azt, csak nem mindegy, hogy az az "ez-az" 8 ember hidegvérű meggyilkolása vagy pár betöréses rablás.)

És Kaiserék már a második csapat volt, akit megvádoltak, az első 2 palira 10 milliós vérdíjat tűztek ki.

Pusoma Dénest elítélték egy öregasszony agyonverése és kirablása miatt.
Aztán kiderült, hogy nem ő volt. 2 évet azért ült miatta, majd öngyilkos lett.

Gondolom, fentiek fényében pár fasz majd leírja, hogy pártolom a gyilkosságot is, mert szerintem ezt a két embert nem kellett volna ezekben az ügyekben elítélni.

Pedig mindkét ügyben voltak tanúkihallgatások, nyomozás, tárgyalás, bírói ítélet...

Kissék ügyében ennél jóval kevesebb történt, mindenki szerint egyértelmű, hogy ők mégis elkövették, ami miatt elítélték őket?
Merthogy a 3 elítéltből egyik sem ismerte el soha.

multifarkukutya 2016.05.11. 07:08:00

Nem tudom, hogy hogy keveritek bele ebbe a sztoriba a "libsiket". Hacsak nem úgy, hogy a "libsi" szó szerintetek az "aberrált", vagy a "nemi erőszakot támogató" önmeghatározások gyűlölt ellentéte szótárilag.

István Magyari 2016.05.11. 07:23:28

Gondolom a hölgy a fiúk bélyeggyűjteményét akarta megnézni a lakásban.

MACISAJT 2016.05.11. 07:28:52

@multifarkukutya: ("Nem tudom, hogy hogy keveritek bele ebbe a sztoriba a "libsiket". ")

Magukat keverték, keverik bele, mégpedig teljes mellszélességgel.
Márpedig láthatóan nekik valamiért nagyon fontos Kiss, Gyárfás, az Úszószövetség és végső sorban a teljes magyar úszósport kinyírása, ennek az ügynek a kapcsán(is. Korábban ugyanilyen elánnal Hosszú Katinka ürügyén).

Így aztán ez ember eleve óvatos. Ha ugyanis a "libsik" mindenáron valamit el akarnak hitetni a néppel, arról rendszerint mindig kiderül(sajnos sokszor túl későn) hogy nem más mint szándékos átverés.
A pofátlan manipuláció jelei már ez ügyben is jól láthatóak.

MACISAJT 2016.05.11. 07:31:48

@Könnyen elkaptuk, uram!: ("egyèbkènt meghallgattad a bejátszást? Lantos felesège többször kijelenti, hogy voltak erőszakolások . Csak épp a saját fèrjèt mentegeti")

Lószart, mama.
Lantosné, aki ismerte a lakást ahol állítólag a cselekmény megtörtént, tételesen elmondja hogy az miért nem történhetett úgy meg ahogyan az a vádiratban szerepelt vagy ahogy Takátsné előadta.

Milen érdekes, ez valahogy nem jelenik meg a megfeszítést követelő ballibsi médiumokban...

2016.05.11. 07:57:28

Gyomorforgató történet. Az meg külön hányingerkeltő, ahogy Fidesz-trollok megszállják az üggyel foglalkozó kommentszekciót és pocskondiázzák az áldozatot, mentegetik a szexuális bűnözőket.

Nem tudom, hogy ez központi utasításra történik-e vagy ennyire erkölcsi nullák.
Az mindenesetre jól látszik, hogy az ex-MSZMP-s reflexek beindultak, a régi elvtársak összetartanak: Lantos, Kiss, Gyárfás, Aczél... Lehet, hogy nem csak komcsi sportfőmuftiként szopkodták egymás faszát, hanem a titkosszolgálatoknál is egy fizetési listán voltak?

Az is figyelemreméltó, hogy a Fidesz úgy bánik ezekkel az ex-Kádárista sport főmuftikkal, mint a hímes tojással. Gyárfás is csak felfelé tud bukni még most is. És az elvtársak ma is szivattyúzzák ki a milliárdokat a magyar költségvetésből. A Fidesz-trollok pedig a kommentekben védik az erőszakoló, kommunista, ügynökmúltú haverjaikat. Nem hiába, a Fideszben ma már több az ex-ügynök, besúgó, ÁVH-s, Munkásőr, MSZMP-s, mint bármely más pártban.

2016.05.11. 07:58:04

Gyomorforgató történet. Az meg külön hányingerkeltő, ahogy Fidesz-trollok megszállják az üggyel foglalkozó kommentszekciót és pocskondiázzák az áldozatot, mentegetik a szexuális bűnözőket.

Nem tudom, hogy ez központi utasításra történik-e vagy ennyire erkölcsi nullák.
Az mindenesetre jól látszik, hogy az ex-MSZMP-s reflexek beindultak, a régi elvtársak összetartanak: Lantos, Kiss, Gyárfás, Aczél... Lehet, hogy nem csak komcsi sportfőmuftiként szopkodták egymás faszát, hanem a titkosszolgálatoknál is egy fizetési listán voltak?

Az is figyelemreméltó, hogy a Fidesz úgy bánik ezekkel az ex-Kádárista sport főmuftikkal, mint a hímes tojással. Gyárfás is csak felfelé tud bukni még most is. És az elvtársak ma is szivattyúzzák ki a milliárdokat a magyar költségvetésből. A Fidesz-trollok pedig a kommentekben védik az erőszakoló, kommunista, ügynökmúltú haverjaikat. Nem hiába, a Fideszben ma már több az ex-ügynök, besúgó, ÁVH-s, Munkásőr, MSZMP-s, mint bármely más pártban.

2016.05.11. 08:07:38

@sixx egy ostoba faszfej: nosza, irány a bíróság, Kissék tisztázhatták volna magukat, nem akarták, nem tették. Bűnöző gecik. És ez tény, a bíróság által megállapított tényállás.

Ti fidesztrollok nem tudjátok, hogy most már nem az az ukáz, hogy védeni kell az erőszakolókat, hanem el kell hallgatni az ügyet. Hagyni leülni, elcsendesedni. öntitek az olajat a tűzre.

Meg libsiztek itt habzó szájjal, közben pont a Maszop-SZADESZ korszakban is jól helyezkedő Gyárfást és Aczélt mosdatjátok a szarból. Miért? Kiderült, hogy hazudtak. Ennyire vigyáztok a régi elvtársakra? Ez volt az alku, a rendszerváltás feltétele? Még a Népszabadság is képes volt kibaszni ezt a meztelen csiga Aczélt. Pedig ott volt ő otthon. Most meg a fideszdroidok mosdatják. Hiába, a vakbkomondor ország címerállata.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:08:37

@MACISAJT: Persze hogy nem, mert nincsenek ballibsi médiumok. Látnokok csak a fideszbirkák között vannak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:10:41

@sixx egy ostoba faszfej: "Merthogy a 3 elítéltből egyik sem ismerte el soha. "
Ügyvédi alapvetés:
A töredelmes beismerő vallomás két év letöltendő, a konok tagadás fél év felfüggesztve.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:11:47

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "Acélnak igenis minden joga megvan, hogy magánemberként más véleményre jusson."
Látom neked értelmezési problémáid vannak. Az áldozat hibáztatásával van a gond.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:13:55

@MACISAJT: " a ballib médiumokban"
Olvass már utána mit jelent a médium és mit a média! Te ennyire műveletlen vagy? (költői kérdés volt)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:15:20

@sixx egy ostoba faszfej: Baromarcú! Van egy jogerős ítélet. Még csak felülvizsgálati kérelmet sem nyújtottak be, úgyhogy te vagy akinek be kell fogni a pofáját!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:17:55

@Afrika steht an der Elbe: Nem kispofám, nem. Arról van szó, hogy mi követjük azt az embert magunk közül aki erkölcsileg lejáratja magát. Nálatok ez nincs így. Kósa mikor lesz kegyvesztett a nyilatkozata után?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:18:42

@kopasz barmok országa: "Egy dolog biztosan köszönhető az orbánista trolloknak: minél jobbín védik a kommunista bűnözőket, annál mélyebbre ás a média, hogy leleplezze a hatalomhoz közel álló gazembereket."
Hehehe.. ez bizony így van.

2016.05.11. 08:22:59

@MACISAJT:
Én azt rühellem bennetek, a magukat konzervatívnak hazudó kommunistákban, hogy mindig a ház eleje a lényeg. Az mindegy, ha belül rohad az élsport, ha közben jó eredményeket érnek el. Az erkölcs nálatok csak a látszatról szól, a tisztesség pedig melldöngetést jelent.

MACISAJT 2016.05.11. 08:32:22

@nagybalfasz: ("Az erkölcs nálatok")

Jaj csak ezt nem kellett volna...:P
A híres ballibsi erkölcsöt szembeállítani...

Nyihihi:P

U.I. Na szóval, hol vannak a fellebbezésben is olvasható védekezések, amelyben a vádlottak
elmondják hogy szerintük hogyan is történtek az események?
Vagy ez már nem is olyan fontos?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:33:24

@kopasz barmok országa: Ahogy mondod. Csak csinálják és egyre mélyebbre merülnek az ügyben.

" az erőszak idején 18 éves nő nevelőapját ugyanis többször felkereste egy korábbi békéscsabai rendőr, K. Mihály, aki a Lantos családdal 27 éve jó kapcsolatot ápolt. A rendőr egy közeli parkba szervezte a találkozókat, és rendre a házmesterrel kérette le H. Istvánt, a nevelőapát.

Ezekről a találkozókról a bírósági iratokban is szó esik:

Nyilván azzal van összefüggésben, hogy valamilyen módon közben akart járni Lantos érdekében Takátséknál, mert ellenkező esetben hivatalból üldözendő bűncselekmény eseté­ben nyilván semmi keresnivalója nem volt és nem is lehetett K. Mihálynak a sértett családjánál."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:34:29

@MACISAJT: Na és a médium és a média közötti különbséget tudod már? Egyáltalán van érettségid?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.11. 08:35:30

@MACISAJT: Milyen az a ballibsi erkölcs szerinted? Miről ismerszik meg? Mit olvastál erről a MÉDIÁBAN?

csöpike2 2016.05.11. 08:38:20

@nu pagagyí: teljesen egyetértek,azt gondolom mar sokkal többet rugoztak az eseten a "becsületes újságírók"meg persze a hasonlóan "becsületes kommentelők "is,mint amit így 55 év távlatában megitelhetnenk.Termeszetesen az erőszakot nem lehet elfogadni.

MACISAJT 2016.05.11. 09:11:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ("Milyen az a ballibsi erkölcs szerinted? Miről ismerszik meg? ")

Az pl.Polanskiról. ( Kissnek és tsainak még csak ülniük sem kellett volna, ha holokauszt műfajban utaznak):P
Vagy az Alfölditől Kulkáig terjedő palettáról..

Ballibsi erkölcs a nőverő Demszki és Wekler, a komplett SZDSZ-es mispoche, amelyik egymás nőit és feleségeit (no meg fiúit) cserélgette.

A ballibsi erkölcs lett a végzete a néhai antenna hungária vézérnek, Korda Istvánnak valamint Király Tamás divattervezőnek.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.11. 09:37:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Arról van szó, hogy mi követjük azt az embert magunk közül aki erkölcsileg lejáratja magát."

A mennyek boltja ilyenkor nem szakad a nyakadba?

2016.05.11. 10:00:38

@MACISAJT:
Nyilván azt kihagytam, hogy erkölcsi hullaként még szerettek is kifelé mutogatni...

2016.05.11. 10:07:01

@MACISAJT:
Mondjuk érdekes, mert az említett urak cselekedeteit nem szokták helyeselni még a legelvetemültebb "ballib" trollok sem, ti kommunisták meg mindenáron véditek még a legromlottabb szarháziakat is, ha épp az áll érdeketelben. Kíváncsi lennék, ha mondjuk Kiss ügyről holnap kiderülne, hogy az egész azért volt, hogy Gyárfásékat félretegye a Fidesz, milyen ütemben fordulna nálatok a szélkakas. Mert hogy fordulna, az biztos, ezt már megszokhattuk.

pamut 2016.05.11. 10:41:32

@MACISAJT: hogy tepersz a jutalékért bértroll :)

Arról meg valahogy elfeledkezel hogy a fidesznél szoktak vak komondoron átesni a nők, meg fideszes locsolja lúggal a volt szeretője pináját a mélykeresztény családos doktor úr....

Nálad lejjebb már csak bayer van, de most tényleg.

Janos Mohacsi 2016.05.11. 10:42:09

@nagybalfasz: Ezaz!! Valakiknek erdeke volt ezt elovenni!!!

kasztor 2016.05.11. 12:30:05

@Ballib Cenzúrázók Lidérce 2: A harmadikat se hagyjad ki: A nő rántotta magára őket. Miért is ne? Aczél úrtól tudjuk,hogy "milyen" volt.

Boka1 2016.05.11. 12:55:25

Ebbe az ügybe belerogyott mindenki. Kiss, Gyárfás, a politika ( minden oldalról), sőt jópár ember, aki védte a védhetetlent. Ellenben Hosszú Katinka nyert.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 12:56:16

@karandash:
Nehéz elképzelni, hogy ha valakinek más a véleménye, mint neked, az esetleg nem fideszes vagy MSZP-s, hanem simán csak más a véleménye?
A világ nem fekete-fehér.

Egyébként meg mutasd már meg, hogy ki és hol pocskondiázta az áldozatot.
Ellentétben veletek, véleménynácikkal, akik bizony mindenhol pocskondiázzátok Kisst.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 12:57:16

@karandash:
Azt is idézd már, hogy én hol libsiztem.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 13:01:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Faszkalap!
Kaiser Ede esetében is volt egy jogerős ítélet, hogy ő a móri mészáros.
Pusoma Dénes esetében is volt egy jogerős ítélet, hogy ő az ivádi rablógyilkos.

Végén kiderült (évekkel később), hogy egyik sem járt a környéken sem az adott időpontban. Pusomát ez annyira megviselte, hogy fel is akasztotta magát a szabadulása után. Már miután kiderült, hogy ártatlan.

De nem ez a két eset volt a magyar büntetőügyben, ahol ártatlanokat ítéltek el.
De más országokban is derült már ki, hogy valakiről 50 év után derült ki, hogy ártatlan.
Pedig mindegyik ügyben volt jogerős ítélet, és egyik sem politikai.

És még te baromarcúzol, faszfej?

Bobby Newmark 2016.05.11. 13:01:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: Te kurvára nem vágod ezt a szólásszabadság dolgot, ugye?

Én teljes mellszélességgel Aczél mellett vagyok, hogy elmondhassa a véleményét bármikor, bárkinek.
Cserébe viszont nekem az a véleményem róla, hogy egy primitív ostoba fasz. És ezt meg te nem veheted el tőlem.

A szólásszabadság azt jelenti, hogy bárki bármikor szabadon hülyét csinálhat magából és lejárathatja magát, senki nem fogja ebben megakadályozni.

Ez történt most is.

Ezt akadályozza az idióta holokauszttagadós törvény, meg a "nem tetováltathatsz horogkeresztet a homlokodra" törvény is. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne felismerni úgy a faszbarmokat...

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 13:02:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Hazudik a kurva édesanyád.
Amúgy meg próbáld ki.
De elég csak Damu Roland ügyére gondolni.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 13:06:50

@pamut:
Az mondjuk Demszkyről is eléggé köztudott volt, hogy verte a feleségeit. Ahogy Orbánról is rebesgetik, hogy Lévai Anikó is megkapja olykor a maga pofonadagját, szóval ez oldalfüggetlen.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 13:08:30

@Boka1:
Hát igen, a hozzátok hasonló véleménynácikkal szemben nem lehet védeni, mert mindenki torkának ugrotok, akinek más a véleménye, és esetleg szeretne EGYÉRTELMŰ bizonyítékokat látni.
Nem egy 1961-es kommunista bíróság bemondásokra alapozott ítéletét.

2016.05.11. 13:08:50

@Janos Mohacsi:
Nem állítottam ilyet. Csak azt, hogy ha így lenne, akkor a narancskomcsik szélkakasa fordulna egyet.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.05.11. 13:46:19

@sixx egy ostoba faszfej: "Gondolod, hogy Aczél Endrét is a Fidesz fizeti?"

Miért gondolod, hogy csak egy fideszes érzelmű lehet homofób köcsög ebben az országban?!

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 13:48:19

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya:
Nem tudom, ti általánosítotok egyfolytában, akinek nem egyezik a véleménye a tiétekkel, az fideszes troll, és kész.

Az fel sem merül egyik hozzád hasonló idiótában sem, hogy az ember időnként egyik, időnként másik oldal véleményével ért egyet.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 13:52:17

@hagyma:
Pedig de, magyarul médiának hívják. Még magyarabbul sajtónak.
A médium pedig - szintén magyarul - a halottlátó és egyéb szellemekkel társalgó elmebeteg.

Mondjuk te, aki állítólag Amerikában lopod a napot, megtanulhatnál annyira angolul, hogy megtudd, ott sem használják a medium szót a sajtóra, csak a media-t, a mass media kifejezésből. És bizony, egyes számban IS media, meg többesben is (lásd még: fish, ship, cattle, esetleg news), bár találkoztam már a medias többessel is, de lehet, hogy az indexes nyelvtudásszintű firkász követte el.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.05.11. 13:59:06

@sixx egy ostoba faszfej: A homofóbia nem válogat. Megfertőz bal-és jobboldali érzelmű egyént egyaránt.

2016.05.11. 14:09:15

@sixx egy ostoba faszfej: na ide figyelj te darálnivaló, csököttagyú idióta
- jogerős bírósági ítélet született és az eljárás során az elkövetők beismerték a tettüket
- amikor ismét előkerült az ügy, akkor Kiss is beismerte, sőt már bocsánatot is kért miatta
- a másik erőszaktevő kreténnek a felesége is elismerte, hogy volt erőszak

Ezek után neked mi a franc kellene még? Videófelvétel, hogy legyen mire kiverned?

blablabla123 2016.05.11. 14:35:44

Mondju az eleg gaz, hogy a szelsobalos mediakban honapok ota egy 50 evvel ezelotti ugyon verik habzo pofaval a nyalukat.Bezzeg mikor a muszlim es nigger hordak aka. "menekultek" eroszakoltak csoportosan szilveszterkor akkor az osszes lapitott mint szar a fuben.Mikor a nigger fogdosta a noket a Nyugatiban par hete, arrol is mely kuss volt.
:DDD
Ezert sem vesz titeket senki komolyan.

Beer Monster 2016.05.11. 16:26:52

@nu pagagyí: Móron nem volt politikai szál, se Táncosnál. Sőt, amikor politikai szál is volt, akkor éppen a politikai szállal szembemenve volt szakszerűtlen az igazságszolgáltatás, a Fidesz-képviselő halála kapcsán.
Épp az a szomorú, hogy sose fogjuk megtudni, mert az igazságszolgáltatás akkor is olyan volt, amilyen.

Netuddki. 2016.05.11. 17:48:57

Most, hogy a közismert fidesztrollok újult erővel csaholnak a nemi erőszaktevők mellett, ne feledjük az orbán volt aki nem engedte lemondani a Katinka ügy után. Pedig a kis G biztos tudott a kiss viselt dolgairól. Azon se csodálkoznék ha egy időben együtt hajtották volna fel a nőket. Ez a shitpalis vonal is eléggé érdekes. Lehet, hogy a bukott álamfő tud valamit sok mindenkiről amivel sikerül bennmaradnia az átlagon felüli életszínvonalat biztosító körben. Hmmm...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.05.11. 18:09:19

@Yoss: "A libsik vádolják kisst, meg lantost, mi?"

Igen, meg minden normális ember. Fidesz körökben meg az erőszakoskodók pártját fogják, sőt ők maguk baszakodnak az egész országgal.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.05.11. 20:05:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: de épp ez az.

Nem hibáztatta az áldozatot.

Kerek perec megmondta, hogy szerinte hazudik. Ezért most tényleg dőljön össze a világ? Ezért fel kell háborodni és össze kell omlani?

Ő, a saját belátása szerint nem hitte el a nő történetét. Ezt valaki vagy elfogadja, vagy nem, de ennek semmi köze nincs az erőszaktétel áldozataihoz. Ő nem azt mondta, hogy a Nők, úgy általában, akiket megerőszakolnak, maguk tehetnek arról, mert kurvák és kiteszik magukat a férfiaknak, akik nem tudnak uralkodni magukon.

Az az áldozat hibáztatása lenne és erkölcstelen dolog,

De itt arról van szó, hogy egy adott helyzetben, egy adott valakinek nem hitte el a történetét és ezért meghurcolták, ezért nem ismétlik majd a műsorát, ezért nem kívánatos ember lett az elvtársak között.

Aki szerint ez így rendben van, az egy barom. Nem szeretnék olyan országban élni, ahol nőket erőszakolnak meg, ahol erőszaktevőket felmentenek, ahol ezeket az ügyeket eltussolják.

De olyanban sem, ahol ha valaki kinyitja a pofáját, hogy elmondja a véleményét és az politikai okokból épp nem tetszik páraknak akkor úgy rúgják ki, hogy a lába nem éri a földet.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 21:29:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Te kezdted, faszfej, úgyhogy a te kurva édesanyád.

Én addig hozzád sem szóltam.
Viseld a következményeket, faszkalap. Ha már Kisstől is ezt várod el.
Vagy magaddal szemben azért nem vagy ilyen kemény gyerek?

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 21:30:24

@Ylim:

Hogy mi történt a büdös tetves kurva édesanyáddal?

De legalább na hazudozz, te faszkalap!

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.05.11. 22:17:21

@sixx egy ostoba faszfej:

te fideszes törpeagyú, Kiss László besimerte a bíróság előtt hogy megerőszakolta a hölgyet (azóta kiderült´, hogy ennek a mocsoknak rendszeres szórakozása volt a nők megerőszakolása).
Kisss László most pedig bocsánatot kért a tettéért.

Ennyi, Kiss László tehát kétszeresen beismerte hogy nemi erőszakot követett el (illetvea többi esetek majad csak most fognak rázuhanni).

Te meg két napot trollkodtál a nagy lófasz semmiért. Inkább pihenj le, hogy legyen elég erőd arra, amikor majd Lopbán gazdidért kell trollkodnod, amikor majd becsukják a börtönbe sok a határtalan közpénzlopásaiért. Egyre közelebb van ez a nap.

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.05.11. 22:35:06

@Afrika steht an der Elbe: @MACISAJT:

Ti nektek is eikerült két napon át segghülye trollt csinálnatok magatokból. De ezt mindenki tudja rólatok.

Volt rendőr fenyegette Kiss Lászlóék áldozatának apját

Egy volt békéscsabai rendőr hívta rendszeres találkozókra Takáts Zsuzsanna nevelőapját, hogy rajta keresztül puhítson a vádon, és segítsen az egyik erőszakolón – írta a Blikk.

Takáts Zsuzsanna az RTL Klubnak adott interjújában már beszélt arról, hogy valakik megpróbálták eltussolni az ügyét, nevelőapját pedig megverték.

Ezzel összefüggésben szerdán írta azt a Blikk, hogy egy volt békéscsabai rendőr, K. Mihály hívta rendszeres találkozókra Takáts Zsuzsanna nevelőapját, hogy rajta keresztül puhítson a vádon, és segítsen az egyik erőszakolón, Lantos Lászlón.

A lap úgy tudja, a volt rendőr és Lantos László régi családi jó barátok voltak. A rendőr mindig ügyelt arra, hogy ne derüljön fény a találkozókra, rendre a házmesterrel kérette le H. Istvánt, (a nevelőapát) és egy közeli parkban beszéltek.

A találkozók szerepelnek a nyilvános bírósági iratokban is, ebben az áll „Nyilván azzal van összefüggésben, hogy valamilyen módon közben akart járni Lantos érdekében
Takátséknál, mert ellenkező esetben hivatalból üldözendő bűncselekmény eseté­ben nyilván semmi keresnivalója nem volt, és nem is lehetett K. Mihálynak a sértett családjánál.”

A bíróság szerint a volt rendőr „semmiféle elfogadható magyarázatot nem tud adni arra nézve, hogy miért volt szüksége közte és H. között a találkozó létrehozatalára”.

Aranyi Gábor 2016.05.11. 22:58:11

Az itteni kommentek egyként igazolják a Festinger-féle kognitív disszonancia - elméletet: nem a valamennyire is megismerhető objektív valóság (a jogban: tényállás) befolyásolja a megnyilatkozóknak az adott szekértáborhoz/falkához való tartozását, hanem a falkához tartozás lelki-anyagi stb., mondhatni "egzisztenciális" szükséglete determinálja a véleményeket, már a köznapi tényállás teljességre nem is törekvő értékelése során is (szem elől nem tévesztve, h. a köznapi és a jogi tényállás nem feltétlenül fedi egymást 100 %-ban, az erkölcsi és jogi megítélés meg még ennyire sem).
A világon mindenütt megfigyelhető a gyakorlatilag szinte meztelen, ennél, koruknál és tapasztalatlanságuknál fogva is kiszolgáltatott úszó/tornász lányok ÉS fiúk testi-lelki bántalmazása, erőszakolása. Csak amíg Jusraelben kb. tízesével tiltják el ÖRÖKRE a bármekkora sport- és edzőzseniket ez ilyen esetekben, nálunk valahogy sem ebben, sem a határőrizetben meg az állampolgári hovatartozás kikövetelésében nem tudjuk elvben sem hozni ezt a szintet (gyakorlatban meg ebből következően pláne nem).
A Kádár-korban a létező cuclizmus, a Csutigenya-korban a nemzeti ker-konziság eszmei felsőbbrendűségét talán legkönnyebben a sporteredményekkel vélték/vélik igazolhatni. Ebből deduktíve levezethető mindkét oldal akkori és mostani, a valós tényeket illetően meglehetősen inadekvát, a falka elvárásának azonban maximálisan megfelelő viselkedése. Pfej - mondom nemzeti()szocialista AMATŐR sakkozóként... :)

Ejkekjetter 2016.05.12. 00:53:56

Igazán vicces olvasni, ahogy itt 3-4 ember hihetetlen elánnal menti a menthetetlent. A "Six egy faszfej" szerint felteszem csakis abban az esetben történhet nemi erőszak, ha őt akarják seggbekúrni, és ő ezt pont nem engedi, vagy nem tudom mi lenne számára elégséges bizonyíték?!
Komolyan örülnék, ha megosztaná, milyen körülmények szükségesek ahhoz, hogy bizonyítottnak lásson egy nő sérelmére elkövetett erőszakot?
MACISAJT videója is kurva fasza, hiszen hogy történhetett volna erőszak, ha a járólapok szintjén volt az ablak, ráadásul nyitva, mondja ezt valaki, aki kurvára ott sem volt, de neki elhisszük, hiszen mondandója illik a narratívánkba. Imádom, hogy kishazánkban a többséget olyan csodás nyílt gondolkodási struktúra jellemzi, hogy a fal adja a másikat...
És halkan megjegyzem, hogy ha esetleg nem történt erőszak, akkor is, amit a megvádolt illetők most tólnak, az akkor is elítélendő, mert a saját igazamat nem karaktergyilkossággal és ócsározással fogom megvédeni, hanem inkább saját magam előtérbe helyezésével, és a saját szerepem ecsetelgetésével.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.12. 14:40:10

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!:
Fideszes a kurva édesanyád.
Másrészt Kiss soha nem ismerte be, ahogy a másik 2 sem, ne hazudozz, faszkalap.

Most meg bocsánatot kért a hozzád hasonló véleménynáci faszfejek miatt, hogy hagyják már békén.
Ennyi.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.12. 14:40:59

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!:
Ja, a Blikk, a szavahihetőség netovábbja.
A hozzád hasonló agyatlan idiótáknak.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.12. 14:43:34

@Ejkekjetter:
Hát legalábbis bemondásra azért nem tartanám bizonyítottnak.

De remélem, egyszer majd egy nő bevádol téged nemi erőszakkal úgy, hogy nem követted el, aztán pár év sitt után majd megtudod, mire gondoltam.

kopasz barmok országa (törölt) 2016.05.12. 20:38:26

@sixx egy ostoba faszfej: @Ejkekjetter: "Igazán vicces olvasni, ahogy itt 3-4 ember hihetetlen elánnal menti a menthetetlent. A "Six egy faszfej" szerint felteszem csakis abban az esetben történhet nemi erőszak, ha őt akarják seggbekúrni, és ő ezt pont nem engedi, vagy nem tudom mi lenne számára elégséges bizonyíték?! "

Olyanról nem tudok, hogy "ő pont ezt ne engedte volna", hiszen bírósági eljárás sem volt, ahányszor meghágták hátulról. Nyilván nem erőszak, ha őt seggbekúrják, hiszen az nem bizonyíték, hogy ő nem akarta. A segge ott volt, nem? Meg eddig egyik bíróság sem mondta ki erről az orbánista troll majomról, hogy nem homokos (az összes nick-jével együtt).

Veder1 2016.05.12. 20:48:44

Na az ostoba faszfej még mindig védi a védhetetlent. Ennyire stupid ember nem sok van az biztos :)

mgdé 2016.05.13. 15:09:29

@sixx egy ostoba faszfej:
Beismerte.
Itt is (!) megszívtad.
Hiába, a szinted mindenhova kevés ...
Már az ugandai sakkozólányka is 1622 élőpontot ver rád.
süti beállítások módosítása