B1 blogcsalád



Az LMP pont ott folytatja, ahol kezdte: a Fidesz oldalán

2019. április 08. - ashwood

15413_schifferorban.jpgNem kell politikai zseninek lenni ahhoz, hogy kiderüljön: kinek az érdeke az LMP külön indulása bármely választáson. Tavaly a Fidesz kétharmadát köszönhettük az állítólagos zöldeknek, most pedig Tarlós újrázásában érdekeltek.

Az állítólag ellenzéki LMP, amelyet ugye Schmidt Mária fia vezet, tavaly, az országgyűlési választáson elintézte a Fidesz harmadik kétharmados többségét. Ezzel együtt attól a blamától is megkímélte az állampártot, hogy a fővárosban egyetlen képviselőjét se válasszák meg. Nem sokon múlt: 1500-2000 szavazatok hiányoztak az ellenzék teljes győzelméhez néhány választókerületben. Épp ennyit zsákmányolt – az ellenzéktől – az állítólag ellenzéki LMP.

Hogy mennyire sokra mentek ezzel, azt remekül jelzi, hol tartanak most: ma már be se jutnának az országgyűlésbe. Külön pikantériája a dolognak, hogy egyetlen, egyéniben szerzett mandátumukat annak köszönhetik, hogy bár nem vettek részt a koordinált visszalépésekben, a valódi ellenzéki pártok e nélkül is visszaléptek a Belvárosban a javukra.

A hálának pedig most jött el az ideje. Mármint a Fidesz felé kimutatandó hálának. Hogy erre miért van ténylegesen szükség, azt rajtuk kívül más aligha tudhatja. Ahogy más számára az sem értelmezhető: miért vettek részt az ellenzéki tárgyalásokon az őszi, önkormányzati választásokat illetően, ha végül mégsem akartak benne részt venni.

A megsértődés indoka: több polgármester-jelöltséget adtak volna a pártok a DK-nak, mint az LMP-nek.

Bár eddig és ezután sem vádolhatnak majd minket azzal, hogy a DK apologétái lennénk, a közvélemény-kutatások azért abban mégis egyet értenek, hogy a Gyurcsány-szekta népszerűségben, szavazótáborban kenterbe veri a Schmidt-fiú bagázsát. Ezen lehet keseregni, de vitatni nem érdemes.

Az állítólag bal-zöld formáció tehát most már kizárólag a mosottbarna Jobbikkal kooperál – és elsődleges ellenfelének az ellenzéki összefogást tartja.

Puzsér sem volt rest megsértődni. Bár eddig teli szájjal állította: hajlandó megméretni magát egy ellenzéki előválasztáson, ám most kapva kapott az alkalmon, hogy kikerülje a tuti bukót. Ugyanis – ahogy LMP-s elvbarátaival érvelnek – valójában a Fideszt támogatja mindenki Karácsony Gergely körül. Csak ők nem. Persze. Naná.

Sokáig lehetne ragozni ezt a helyzetet, de nem érdemes, hiszen a képlet végtelenül egyszerű: Puzsér a maga másodlagos népszerűségével épp annyi szavazatot tud szerezni – 10-15 ezret maximum – amennyivel Tarlós győzhet. És ugyan ez a helyzet áll majd elő a kerületek sokaságában is: az LMP épp annyi – néhány ezer – voksot szippant el, amennyi a Fidesz-uralom bebetonozásához kell. Mert ők így harcolnak a Fidesz ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6614748737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arabok balrol 2019.04.09. 10:56:26

@chrisred: "Viszont a költségvetési hiány léte/nemléte a magyar adófizetők számára húsbavágó kérdés, mert ha elszáll, akkor a politikai elit reakciója nem az, hogy bánjunk takarékosabban az állami pénzekkel, hanem hogy csavarjunk még egyet az adóprésen."

Es ezert tamogatod Gyuuuurcsanyt, hat ez meglepo.

Bravehearth 2019.04.09. 10:58:54

@high up!: "Egy kormány buktatás után 2-3 év alatt a teljes fideszt a börtönbe kell dugniuk"

2-3 év alatt tömeggyilkosokat sem sikerül elítélni, nemhogy vitatott üzleti tevékenységek teljes hátterét földeríteni! És mit értesz a 'teljes fidesz' alatt? Kormányzati tisztségviselőket? Párt tisztségviselőit is? Párttagokat is? Vagy aktivistákat is? Vagy mindezeken túl a választóit is? Nagyon nem mindegy!

"...aztán szétmehet a nagy összefogás és mindegyikük nekivághat az új, immáron fidesztelenített magyar v´´alasztásnak úg gyepálva a másikat ahogy neki, tetszik."

Futurisztikus álmaidban! Egyrészt már egy ilyen összefogás is kétes a 'túloldalt' képviselő jelentős választói tömegek létezése okán is. Továbbá semmi garancia arra, hogy az 'összefosás' résztvevői közül bármelyik is betartja az egyezségeket a választásokat követően. És arra végképp semmi garancia, hogy belemennek egy olyan új választásba, ahol valóban mindegyiknek egyenlő esélyük lesz. Mivel már az egyenlő esély definiálása is problémás a részükről, valamint a legerősebb szereplőnek ez nem is volna érdeke, így boríték a konfrontálódás. És ismerve a résztvevőket szerintem erre van garancia és nem az együttműködésre.

@chrisred: "A nyugati multiknak, különösen az autógyáraknak köszönhető..."

Tehát akkor mégis sikerült kedvező gazdasági környezetet teremteni. Ok.

"...na meg persze az adóparadicsomi szintre csökkentett társasági adókulcsnak, ami miatt nekik érdemes a cégcsoport már országokban elért eredményét nálunk kimutatnia."

Ami egy helyes adópolitikai döntés eredménye. Jól tették, hogy meglépték. Mellesleg a multik nagyon ügyesen kihasználnak minden lehetőséget arra, hogy ami bevételt csak lehet, azt kint szépen 'elköltségeljenek' a keletiek rovására. ;-)
Vagyis bőven van közös érdek mindkét oldalon.

"Viszont a költségvetési hiány léte/nemléte a magyar adófizetők számára húsbavágó kérdés..."

Akkor kifejezetten pozitív a kiegyensúlyozott költségvetési politika, valamint az adóbeszedés hatékonyságának drasztikus növelése. Ok. Mondjuk, én már valóban a 'szufficites', de legalább a 'nullás' költségvetést várom! Mert nominálisan még mindig növekszik az eladósodottságunk. Sajnos... De legalább a szerkezete más!

"...mert ha elszáll, akkor a politikai elit reakciója nem az, hogy bánjunk takarékosabban az állami pénzekkel, hanem hogy csavarjunk még egyet az adóprésen."

Ezt jól látod. Ebben egyetértünk.
B.

Magán?Véleményem? 2019.04.09. 10:59:43

@Rettegek mert ballib vagyok: " ... Szerintem meg most dugjuk börtönbe az összes MSZP-s gecit, mg DK-s fassszopót ! ... "

Hát, ha ezt a fidesz meglépi, akkor valszleg kizárják a zunijóbú...

Attól még támogatom a dolgot, azzal az opcióval, hogy utánuk lehessen küldeni a fideszitákat is.

Magán?Véleményem? 2019.04.09. 11:01:25

@törppicur: Úgy tudom, az EP választáson indulnak, és ahol tudnak önálló jelöltet állítanak majd az önkormányzati választáson is. Koalázni nem fognak, ha mégis, akkor télleg felejtősek!

Magán?Véleményem? 2019.04.09. 11:02:49

@Frady Endre: A kérdés jogos, de inkább fogalmazzuk át úgy, hogy a fideszt behelyettesíted az MSMP-vel. Ez jobban fedi a valóságot.

Lémusz 2019.04.09. 11:05:17

@chrisred:
"Nem ismerem a megállapodást, amit kötöttek. Tényleg arról szólt, hogy aki megnyeri a főpolgármester-jelölti előválasztást, az azt is eldöntheti, hogy ki induljon a kerületi polgármester választásokon?"
Nem ezt írtam, hanem, hogy azt már az MSZP-Párbeszéd-DK-Momentum koalíció eldöntötte, ki induljon a kerületi polgármester választásokon. A jelöltjeik feltétel nélküli támogatását várják el az LMP-től és a Jobbiktól. A kérdés már csak az, hogy ki legyen a főpolgármester jelölt. Szerintük erről szól az előválasztás, és nem értik, mi gondjaezzel az LMP-nek és a Jobbiknak.

megamedve 2019.04.09. 11:05:29

@törppicur:
ki beszélt itt arról, hogy kire szavazok?

Én arról beszéltem, hogy kire nem szavazok.

Én a Hadházy LÁSZLÓ-ra szavazok!

törppicur meg maradjon a pelenkában....

Weißkopf 2019.04.09. 11:07:45

@Egyallampolgar: "A 2010-es 2/3 -ot az MSZmP hozta össze". Mély tévedés. Az Schifferen múlt. Akkor volt utoljára 2 fordulós a parlamenti választás. Az 1. forduló után látszott, hogy Orbánék nagyot fognak nyerni, ezért az MSZP felajánlotta, hogy 4-5 helyen visszalépteti a jelöltjét a "friss" LMP javára. Schiffer ezt gőgösen visszautasította. A többi már történelem.

Hogy kerültem én ide? 2019.04.09. 11:10:04

@Bravehearth: igazad van, amikor a gazdaságot irányítók képességéről beszélsz; már majdnem el is felejtettem azt a kreativitást, amivel egyik napról a másikra loptak magunknak a srácok mintegy 3.200 milliárd forintot a magánnyugdíj-pénzárakból.

Nem fogjuk egymást meggyőzni, ne is vesztegessük az időt. Üdv.

megamedve 2019.04.09. 11:10:50

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:
Ezt mind abból vezetted le, hogy?:

-nem szeretem a maffiát
-nem szeretem a tolvajokat
-nem szeretem az idióta bolondokat
-nem szeretem focibajos elmebetegeket
-nem szeretem a hazafiság, meg kereszténység mögé bújó nácikat
-és nem szeretem a batár nagy bajuszt (ami alá úgy kell becsempészni a levest)

kapja be a fogaskerék :-)

törppicur 2019.04.09. 11:11:21

@megamedve: ő Miskolcon vagy Barcikán indul? Puzsér után szabadon?
Ne csodálkozz, ha kevesen lesztek mellette

arabok balrol 2019.04.09. 11:11:37

@Weißkopf: Az LMP mar sehol se lenne, ha lepaktal az ElQrokkal.

citrix 2019.04.09. 11:14:03

Puzsér indulása egy vicc volt szerintem. A fővárosi állatkert Hugó vízilova is nagyobb eséllyel indulna és nem hordana össze annyi zagyvaságot. És ha megválasztanák, nem lopna!

arabok balrol 2019.04.09. 11:24:29

@Magán?Véleményem?: A migransok szerint meg a romak 90%-a budos cigany

chrisred 2019.04.09. 11:25:09

@Weißkopf: Az tényleg sokat számított volna, ha egy tök ismeretlen párt számára visszalépnek 4-5 helyen, amikor minimum 7 mandátummal kellett volna többet szerezniük ahhoz, hogy a kétharmadot megskadályozzák. Miközben összesen 4 egyéni mandátum volt, amit nem a Fidesz szerzett meg.

Bravehearth 2019.04.09. 11:25:50

@Weißkopf: Faszság!

"...ezért az MSZP felajánlotta, hogy 4-5 helyen visszalépteti a jelöltjét a "friss" LMP javára. Schiffer ezt gőgösen visszautasította."

Mert neki volt esze! Tudta, mivel jár, ha összekeni magát a "maszopos" szarral.

"A többi már történelem."

Nem! Akkor '14-ben már az lmp lett volna történelem!

@Hogy kerültem én ide?: "...már majdnem el is felejtettem azt a kreativitást, amivel egyik napról a másikra loptak magunknak a srácok mintegy 3.200 milliárd forintot a magánnyugdíj-pénzárakból."

Egy vitatott eredményességű rendszer eleméről beszélsz, amit a balosok még a '90-es években indítottak el a 'zájemef' unszolására. És ez a rendszer AKKOR még sehol sem bizonyított, csak elmélet volt. És a 2000-es évek elejére a kompenzációk miatt nagyon súlyos tehertétel volt a költségvetés számára. Az oda befizetett pénzek egyébként NEM a befizetők tulajdona volt! Egyéni számlák voltak, ez igaz, de NEM az ő tulajdonuk volt. Egy államilag szabályozott elvonás, törvények által szabályozott átirányítása volt magánbiztosítók felé. A befizető a magánbiztosítót választhatta ki a piacon szereplők és törvényben meghatározottak közül. És azok kezelték a befizetéseket úgy, hogy gyakorlatilag költséglimit sem volt meghatározva! Egy lutri volt gyakorlatilag az eredményessége. Mivel nagyon nagy arányban állampapírokba fektettek, így még az 'államosítás' fogalma is másként értelmezhető volna.

"Nem fogjuk egymást meggyőzni, ne is vesztegessük az időt. Üdv."

Nem is állt szándékomban! Gondolj, amit csak akarsz, én is azt teszem. De a kibertér 'örökkévalója' számára azért szerepeljen itt mindez! ;-)
Üdv: B.

Szilágyi Imre 2019.04.09. 11:27:56

"Ezzel együtt attól a blamától is megkímélte az állampártot, hogy a fővárosban egyetlen képviselőjét se válasszák meg. Nem sokon múlt: 1500-2000 szavazatok hiányoztak az ellenzék teljes győzelméhez néhány választókerületben. Épp ennyit zsákmányolt – az ellenzéktől – az állítólag ellenzéki LMP."
Eddig sem jött be, ezután sem fog bejönni.
A választási eredmény nem szimpla matematika. Miből gondoljátok, hogy aki az LMP-re szavaz, az mind szavaz a DK-ra, MSZP-re?
Ezzel az idióta gondolkodással fel kell hagyni, mert nem vezet eredményre!

n3spr3ss0 2019.04.09. 11:29:26

@Rettegek mert ballib vagyok: 09.10
Szóval te is a tolvajok közé tartozol, mert csak az ilyen lelkes.

chrisred 2019.04.09. 11:33:43

@Szilágyi Imre: A választók sem teljesen hülyék, nyilvánvaló lett volna, hogy az LMP jelöltje azért lép vissza abban a körzetben, mert nincs esélye a mandátumra, viszont meg akarja akadályozni, hogy az állampárti jelölt szerezze meg.

Egy igazabb ember 2019.04.09. 11:34:48

@megamedve: Teljesen igazad van és maradj otthon, hiszen a másik oldal sem jobb. Gondolj csak két korábbi országvezetőre, Horváth Ágnesre vagy Kóka Jánosra.
A különbség csak az arroganciafaktorban van, ami e két személyben igencsak magas, a többiekről nem is szólva.
Egy kis emlék:
index.hu/belfold/koka0502/
hu.wikiquote.org/wiki/K%C3%B3ka_J%C3%A1nos
eddsz.hu/magunkrol/tisztsegviselok/35-hirek/eddsz-hirei/804-az-eddsz-feljelentest-tesz-dr-horvath-agnes-egeszseguegyi-miniszter-ellen

n3spr3ss0 2019.04.09. 11:35:34

Gyorsan drágul az élet, évtizedes csúcson a magyar áremelkedés - Kezdhetnek aggódni az MNB-ben?

Jól érzed, hogy egyre magasabb az infláció .
Mert itt minden olyan fasza.

chrisred 2019.04.09. 11:35:35

@Lémusz: Szerintem csak azt döntötték el, hogy ők kiket jelölnek.

megamedve 2019.04.09. 11:38:09

Mindenkinek, kinek van erre ideje:

Kedveseim!
Leszarom az egész XXI. századot (is)!

Egy igazabb ember 2019.04.09. 11:38:27

Remélem ezek után Jobbik-LMP polgármesterjelöltek lesznek minden budapesti kerületben. Végre megszabadultak ettől a sunyi bandától.

Merlot 2019.04.09. 11:39:43

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:
Te meg a Nagy Blanka édesapja vagy? Szádat kimosod, mielőtt ide behánysz! :D

chrisred 2019.04.09. 11:39:47

@Bravehearth: "Nem! Akkor '14-ben már az lmp lett volna történelem!"

Ez mondjuk így is lett volna, ha Karácsonyékon múlik.

konrada 2019.04.09. 11:43:12

...azért számoljunk: az 1990-es választások óta hány olyan létező-mérhető párt van, amelyik - akár a győztes, akár a vesztes oldalon - összefogott valamelyik erősebb párttal választási szövetségben?
...na jó, kicsit bővítsük a sort, önállóan indultak, csak a 2. fordulóban álltak össze:
1990: kisgazda, KDNP
1994: SZDSZ
1998: kisgazda, KDNP , MDF
2002: SZDSZ
2014: E+P...

A lista elég kivonatos, de a tendencia egyértelmű: Amelyik párt összeáll egy erősebbel, az elveszíti saját arculatát, így már nem lesznek alternatívái a nagyoknak, és ez a pártok eljelentéktelenedéséhez -eltűnéséhez vezet.

Azaz a magyar politikai viszonyok között egy pártnak el kell döntenie, akar-e valamely nagyobb párt tagozatává válni, vagy felszámolni magát a közös cél érdekében.
Ez esetben a közös célnak illik olyannak lenni, amiért érdemes.
...az meg nem feltétlen lehet közös cél, hogy egyik bukott erőt hatalomba segítsék a maguk feladásával...

chrisred 2019.04.09. 11:47:04

@konrada: A magyar választási rendszer alapvetően nem kedvez a kis pártoknak.

arabok balrol 2019.04.09. 11:50:29

@konrada: Momentum letette a garast Soros mellett, ugyhogy nekik kampec

Bravehearth 2019.04.09. 11:54:03

@chrisred: "Ez mondjuk így is lett volna, ha Karácsonyékon múlik."

Ebben is egyetértünk. Akkor használt az lmp-nek, hogy a szabótimike-kiskarácsony és hasonszőrűi leléptek onnan. Ők azóta már a megérdemelt méltó 1%-uk körül döglődnek. Mint életképtelen parazitáknak kellett nekik egy 'gazdatest'. És ez lett az egyébként szintén dölgődő 'maszop'. Miért nem érzek szánalmat...?

"A magyar választási rendszer alapvetően nem kedvez a kis pártoknak."

Csak egy gondolat, de lehet, hogy rosszul látom. Akkor javíts ki! A kis pártoknak szerintem a kis támogatottság nem kedvez. Nem igaz? Azért kicsik, mert qrvára nem tudnak nagyobb tömegeket megszólítani valami miatt. A politikájuk, egyes politikusaik, múltjuk vagy a retorikájuk (vagy ezek szabadon választott kombinációja) okán nincs támogatottságok. Tehát kicsik. És ha túl kicsik, akkor marad a helyi romkocsma/művház/utca a politizálásuk színtereként. A parlament a 'nagyoknak' való.
B.

Attilajukkaja 2019.04.09. 11:57:47

Az LMP tényleg látványosan a Fidesz oldalán politizál, ahogy tette ezt a 2018-as választásokkor is. Azóta persze kiszállt a két húzó embere, így nem tudom, miben reménykednek. Főleg egy olyan bohóc támogatásával, mint ez a hisztis Puzsér.

arabok balrol 2019.04.09. 12:05:49

Kis kocsogoknek megint hasmenesuk van.

Mintha barmit is szamitana, hogy mit csinal az LMP, igy-se ugy-se jonnek vissza az ElQrok, nyugi. 2030 korul, ha orban megoregecskedik, akkor lehet rolla szo hogy kijeloli az utodjat. A libbantak akkor is a valasztasi rendszerre, az oroszokra, az LMPre meg az M1-re fogjak majd a taknyon csuszast.

Ha ha ha

Bravehearth 2019.04.09. 12:07:15

@Attilajukkaja: "Az LMP tényleg látványosan a Fidesz oldalán politizál, ahogy tette ezt a 2018-as választásokkor is."

Miért politizált volna a Fidesz oldalán? Mert önálló jelölteket mert indítani? Mert nem kívánt beállni egy számára akkor nem elfogadható közösködésbe? Meg tudod mondani, hogy hol van az előírva, hogy egy párt nem politizálhat önállóan?
Szerinted mit kellett volna tennie az adott helyzetben?

"Azóta persze kiszállt a két húzó embere, így nem tudom, miben reménykednek."

Szerintem nagyjából semmiben. Talán a különállásukban látják a kiutat. Az összefogósdi már többször bizonyította, hogy nem 'piacképes'.
Ha a két 'húzóember' alatt a szélütöttet és a sz@rházyt érted, akkor ezek eltűnésével szerintem csak nyertek. Hogy az új helyzettel hogyan élnek (vagy nem élnek), az már az ő dolguk. A választók majd megítélik.

"Főleg egy olyan bohóc támogatásával, mint ez a hisztis Puzsér."

Szerintem sem volt jó választás, de ugye ők maguk sem bővelkednek immár 'húzóemberekben'! ;-)
B.

FF 2019.04.09. 12:09:30

@nemecsekerno_007: az unoka nem tehet a nagyapjáról, de amúgy tényleg ideje lenne az összes kommunistát kitakarítani a Parlamentből. Kezdjük mondjuk a KISZ-titkárokkal.

chrisred 2019.04.09. 12:10:10

@Bravehearth: "Csak egy gondolat, de lehet, hogy rosszul látom. Akkor javíts ki! A kis pártoknak szerintem a kis támogatottság nem kedvez. Nem igaz?"

Nem, az nem kedvez nekik, hogy nem kapják meg a támogatottságukkal arányos közéleti szerepet, érdekérvényesitési lehetőséget. A választási rendszer logikája szerint a győztes túlnyeri magát, a többieknek kuss. Ezért a kisebb pártokra szavazók előbb-utóbb megunják, hogy semmi hatása nincs a szavazataiknak, és otthagyják a pártot. Ennek a logikus folyománya volt, hogy a kilencvenes évek többpártrendszere a kétezres évekre kétpártrendszerre váltott, amiből mostanra egypártrendszer lett.

Kuglóf. Az 2019.04.09. 12:12:14

Gyurcsány ferenc nélkül SOHA nem lenne meg a Fidesznek nem a kétharmad, de az 50% SEM. A legnagyobb segítség, amikor ő, meg a DK vezetők BESZÉLNEK.
Ehhez még hozzátesz, ha az MSZP-sek teszik ugyanezt.

arabok balrol 2019.04.09. 12:13:23

aszongya a neger itt a szomszed workstationon: "Your feedback will be respected..."

Ha ha ha

LOL

chrisred 2019.04.09. 12:13:42

@Bravehearth: A Fidesz kétharmada mellett semmilyen önálló politizálás nem lehetséges. Amikor a Fidesz bevonta az LMP-t az alkotmánybírák megválasztásába, az is csak azért volt, mert a Fidesz az időköziken elvesztette a kétharmadot.

konrada 2019.04.09. 12:13:58

@chrisred:
Pontosan erről írtam: egy pártnak csak úgy van esélye megnőni, ha önálló marad és néppártosodni kezd.
Ha valamelyik nagyobb mellé áll szatelitté, akkor legfeljebb pár funkcionáriusa marad, akik a színességüket átváltják személyre szóló aprópénzre...

arabok balrol 2019.04.09. 12:14:59

@chrisred: Es az eletszinvonal emelkedese annal gyorsabb lett, minnel kevesebb part gyakorolta a hatalmat...

ha ha ha

egyjózsi 2019.04.09. 12:18:00

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Remek. Nyilván a rezsiszilárd, a kossalali, no meg a többiek, akikre ma a legtöbben szavaznak, maguk az értelem megtestesítői. Egyszerű a világ a neked, s a hozzád hasonlóan gondolkodóknak. Van a Gyurcsány, meg van az Orbán. S a világ rajtuk kívül üres. S mindenkinek ehhez a kettőhöz való viszonyában fejeződik ki álláspontja. De segítek: vannak a bevándorlásellenesek, no meg a migráncsssimizők. Ezt is írhattad volna. Ja, meg a mélymagyar keresztények, meg a hazaárulók. Szar lehet neked ebben a fekete-fehér világban. Vagy nem. Mert a teljesség bonyolultabb. S még eltévednél...

Egy igazabb ember 2019.04.09. 12:19:41

van egy új hír az Origón, aminek azt hiszem jelentősége lesz:
www.origo.hu/itthon/20190404-kdb-dontese-gatat-szabott-karacsonyek-pofatlansaganak.html

Ha a cikk alapján egy kicsit keresgélünk, akkor érdekes dolgokat találhatunk:

1. Az említett C-Ware Kft. egyik tulajdonosa Kupper András, aki a Fidesszel is meglehetősen jóban van:
444.hu/2019/03/07/gulyas-szerint-semmi-akadalya-hogy-a-centrum-parkolo-korabbi-vezetoje-kulfoldon-is-szerencset-probaljon
444.hu/2019/02/14/evtizedes-rejtozkodesbol-bujik-elo-a-rendszer-atyja-aki-egysegbe-forrasztja-a-fideszt-es-a-szocialistakat

2. A másik tulajdonos egy bizonyos Centshare GmbH, meglehetősen érdekes céghálóval:
www.northdata.de/centshare+GmbH,+Limburg+a.+d.+Lahn/HRB+4708

3. A társaság átlagos statisztikai létszáma tárgyévben 13 fő, ebből 12 fő teljes munkaidőben
foglalkoztatott, 1 fő részmunkaidőben foglalkoztatott. Fizikai foglalkozású 4 fő, szellemi
foglalkozású 9 fő. Egész jól fizetnek: A személyi jellegű ráfordítások a bérköltség (76.327 e Ft), a személyi jellegű egyéb kifizetések (5.066 e Ft), valamint a bérjárulékok (19.048 e Ft) összegéből áll.

Úgyhogy a cirkusz a mienk, a kenyér az övék.

Kuglóf. Az 2019.04.09. 12:20:57

@chrisred: Húbazz, hát mekkora rendszer is lenne, ahol ötvenhárom rétegpárt baszakodna azon, mit is kéne valóban csinálni, mekkora demó krácilya lenne az!
Képzeld csak el, a családodban neked és a feleségednek NEM 50-50% lenne, hanem csak 20 és a maradék 60% meg a gyerekeid meg a kutyád/macskád közt osztódna el, és csakis 51%-kal lehetne döntést hozni.
B+ éhenhalnátok azon vitatkozva, mi legyen a vacsora!

chrisred 2019.04.09. 12:23:33

@arabok balrol: A hatalmat mindig egy párt gyakorolta.@konrada: Hát, én egyáltalán nem láttam semmi olyan folyamatot, hogy egy párt öntevékenyen kinőtte magát néppárttá kis támogatásból. Mindig a hatalmi helyzetben lévők összeomlása teremtett teret egy háttérpártnak a kiugrásra.

Kuglóf. Az 2019.04.09. 12:23:47

@FF: A kisztitkárok lófaszt sem jelentenek, a kisz TAGSÁGA semmi más nem volt mint egy olyan jó kis gittegylet, ahol jó nők meg jó hapsik voltak és hivatalos formában ülhettek közösen egy csomó helyen.
Nem is tudom, miért vagy ennyire korlátozó, én a kisdobosokkal meg az úttörőkkel kezdeném a helyedben.

chrisred 2019.04.09. 12:25:51

@Kuglóf. Az: Nem tudom, mi a helyzet nálatok, nekem a családtagjaim nem a riválisaim.

chrisred 2019.04.09. 12:28:54

@Kuglóf. Az: Kisdobosnak, úttörőnek kötelező volt lenni, a KISZ titkárság a mozgalmi káderek karrierépítésének kezdete volt. Akik nem abból akartak megélni, hogy szakmát tanulnak, hanem hogy ismerik ezt meg azt a bennfentes elvtársat.

arabok balrol 2019.04.09. 12:33:52

@chrisred: Igen, Orban ezt ugy kamatoztatta hogy zargattak es lehallgattak a rendorok, Fegyencnek meg inteztek az egyetemi vizsgait

www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Ha ha ha

arabok balrol 2019.04.09. 12:35:53

@chrisred: A legtobb lenyugodott demokraciaban max. 2 part valtakozik

Urancityhero 2019.04.09. 12:37:44

Ritka undorító és demagóg írás ez megint. Nézelődj kicsit a saját házad táján is, MSZP=NER=Fidesz témában, Puch Laci, Karácsony, Molnár és Mesterházy környékén és megtalálod a Fideszt mindenütt.

Urancityhero 2019.04.09. 12:38:30

@Helga Beauty Salon: Ritka undorító és demagóg írás ez megint. Nézelődj kicsit a saját házad táján is, MSZP=NER=Fidesz témában, Puch Laci, Karácsony, Molnár és Mesterházy környékén és megtalálod a Fideszt mindenütt.

chrisred 2019.04.09. 12:42:00

@arabok balrol: Ja, a volt bibósok rendőrségi zargatásának biztosan nagy tétje lehetett, miközben Stumpf Isrván apósa volt a belügyminiszter. De a pártállam utáni időszakra jól jött ez a legenda.

chrisred 2019.04.09. 12:45:22

@arabok balrol: Ezért tartott hónapokon keresztül a német kormányalakítás.

lenörd hofstadter 2019.04.09. 12:47:04

Egy kis valóság az ócska kommunista fideSSbolsevikoknak, a sok orbán seggében edződött nyelvű agyhalott szereti ha kedvenc bolsevista vezérüket bayer elvtársuk szóhasználatával dícsérik:

O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY tetves koszos kommunista hazaáruló tolvaj kanGECIgány

Lehet habzó szájjal őrjöngeni a valóságon, agyhalott orbánkomcsik...

arabok balrol 2019.04.09. 12:49:32

@chrisred: Hat most pont igen, de elotte 40 evig nem. A LIPSIK szetbasznak mindent, ami mukodik.

arabok balrol 2019.04.09. 12:50:43

@chrisred: Apos az nem rokon, te marha.

Bravehearth 2019.04.09. 12:57:54

@chrisred: "Nem, az nem kedvez nekik, hogy nem kapják meg a támogatottságukkal arányos közéleti szerepet, érdekérvényesitési lehetőséget."

Milyen érdekérvényesítési lehetősége kell legyen egy gyakorlatilag vesztes pártnak? A kommunikációs lehetőségeket még értem. És arányosan a bizottságokban is képviselve vannak. Bizottsági elnöki és alelnöki posztjuk is van. Milyen egyéb érdekeiket érvényesítő lehetőség járna még nekik?

"A választási rendszer logikája szerint a győztes túlnyeri magát, a többieknek kuss."

Anno a kormányzóképesség biztosítása céljából alkották így a törvényeket. A holland, svéd, német kínlódásokat látva azt hiszem, ez talán indokolható is. Ha a maszop nem 8%-ot szerezne, hanem 18-at, ha a 'déká' nem 5%-ot kapna, hanem 15-öt, ha a jobbik esze nem ment volna el, akkor ugye máris itt volna egy tuti kis többpártrendszer. Oh, wait! Most is itt van! Csak a maszop-déká-párnembeszéd-ballik valamiért mind ott rohad ahol van. Ennek eredményeképpen a fidesz 50%-on kormányoz, amiből a választási rendszer (lista+egyéni) simán meglett a kétharmad. Ez ilyen. A lehetőség áll, talán mégis a kurvákat kéne kicserélni ballibáéknál és nem a kanapét és a tapétát!

"Ezért a kisebb pártokra szavazók előbb-utóbb megunják, hogy semmi hatása nincs a szavazataiknak, és otthagyják a pártot."

Az nem lehet magyarázat, hogy maguk azok a pártok lesznek egyre inkább vállalhatatlanok? Persze akkor ugye nem növekedne a 'nemválasztók' aránya a kutatásokban. Nos, a kutatások szerint a nemválasztók közül is elég szépen elmentek szavazni tavaly áprilisban. És behúzták a fideszt... Miért nem a szabótimikét és ostobáit?

"A Fidesz kétharmada mellett semmilyen önálló politizálás nem lehetséges."

Dehogynem. Csak olyan program és retorika kell, ami vállalható. Nem csak a balliba oldalon, nem csak az inaktívak között, de a kormányoldal támogatói között is! De ezt egyik ellenzéki pártocska sem volt képes eddig fölismerni. Mindig csak az adott tortaszeletet szabdalták egymás között, de meg sem próbálták megszólítani a kormány támogatóit! Már 9. éve nem fogják föl, miért lesz ebből mindig 'aszfaltpuszi'! Ő bajuk, '22-ig van még idő.

"Amikor a Fidesz bevonta az LMP-t az alkotmánybírák megválasztásába, az is csak azért volt, mert a Fidesz az időköziken elvesztette a kétharmadot."

És miért ne próbálta volna meg? Az lmp is nyilván érdekek mentén ment bele. Ha az lmp nemet mond, akkor nem lett volna mód erre. De ők valamiért, valamilyen érdekből belementek. Politizálni gyakorlatilag az érdekek mentén döntéseket hozni. Hogy ezt valaki jól vagy balf@sz módjára teszi, ez már minden párt saját döntése és képessége kérdése! Szerintem...
B.

chrisred 2019.04.09. 13:01:54

@arabok balrol: Talán a baloldali araboknál nem, a magyar családokban igen.

konrada 2019.04.09. 13:04:20

@chrisred:
...ez is igaz.
De nem cáfolja azt, amit írtam, mert ha mégis, akkor sem betagozódott szatelitából nőtt azzá.

Lémusz 2019.04.09. 13:10:22

@chrisred:
"Szerintem csak azt döntötték el, hogy ők kiket jelölnek."
Ezek szerint nem bánják, hogy a másik két ellenzéki párt szintén jelölteket állít ezekben a kerületekben.
Akkor viszont nem értem, hogy a tél végi ellenzéki összefogásból mi lett, és miért szidják most a kihagyott két pártot?

Most hallottam, hogy az közös listát állító pártok egyikéből valaki azt nyilatkozta, hogy az Európai Parlamenti választások után újrakezdődnek a tárgyalások az LMP-vel a fővárosi polgármesterjelöltek, és mandátumok ügyében, de a Jobbikkal nem. Ezek szerint a nagy vízhanggal beharangozott listát le lehet húzni a WC-n.
A Jobbik erre azt nyilatkozta, hogy akkor ők meg vidéken sem fognak közösködni.
Én már nem értek semmit.
Bocsánat, hogy beleszóltam, rajtam kívül mindenkinek igaza van.

Helga Beauty Salon. 2019.04.09. 13:30:26

@Urancityhero: Ritka undorító és demagóg írás ez megint. Nézelődj kicsit a saját házad táján is,.............................

Háháhá szépöcsém, mindössze megfordítottam a címet! Az eredeti nem undorító és demagóg ugye, a ti szarotok nem is büdös! Nem demagóg a cím, hogy az LMP a Fidesz oldalán van? Kötött vele megállapodást? Nem! Mindössze nem vesz részt az ellenzék szokásos idiótáskodásában, hogy hülyébbnél hülyébb jelölteken meg nonstop tárgyalgatásokon vegyen részt! Na menj a libsi ....... ba!
Nem az LMP miatt buktok basszátok meg! Pont ez a "mindenki csinálja azt amit mi mondunk, mindenki mondja azt amit mi akarunk hallani, mert különben demagóg és undorító" jellegű magatartásotok a sikertelenségetek titka!

Kánikula 2019.04.09. 13:30:33

Két pártnak nem kellene ma létezni a politikai porondon: MSZP és DK.. a blog térben meg ennek a blognak..

Attilajukkaja 2019.04.09. 13:37:19

@Helga Beauty Salon:
"Nem demagóg a cím, hogy az LMP a Fidesz oldalán van?"
Miért lenne az???????

nemecsekerno_007 2019.04.09. 13:44:00

@Bravehearth: Szépen összefoglaltad a lényeget. Egyébként nem atomfizika, nem is értem miért nem képesek felfogni. Félelmetes belegondolni, hogy ezek valaha hatalmon voltak, az agytrösztjeik meg élet-halál urai...

martineden 2019.04.09. 13:47:13

@Furulyás Ferencné Tóth Aranka: Attol fuggetlenul,h nincs lecsukva,(koszonhetoen polt fobunvednek)jo sok fideszesnek botonben lenne a helye.Kezdve mindjart o1gv-vel es kozeli csaldtagjaival es a fidesz maffia prominens kepviseloivel .(ROGAN<SZIJARTO<LAZAR stb,stb)

Helga Beauty Salon. 2019.04.09. 13:53:00

@Attilajukkaja: "Nem demagóg a cím, hogy az LMP a Fidesz oldalán van?"
Miért lenne az???????..............

Szívesen elmagyarázom. Először is, mert nincsenek szövetségben. Mindössze azon alapszik a kijelentés, hogy nem vesznek részt a szokásos ellenzéki bohóckodásban.
A másik még hülyébb demagógia rejtett, előre érezvén a vesztüket, az LMP-t hibáztatják az újabb bukásért!

törppicur 2019.04.09. 14:00:55

@chrisred: a kis pártoknak kis szerep jut. Ha összeházasodnak, akkor még kicsi sem.
Nyugati demokráciákban is vannak olyan 3-15% között ingázó, rangsorban 3-6.5 helyek között liftező pártok, mint az LMP. Nem állnak be egyik nagy zászló alá sem, Cserébe évtizedeken át csinálhatják a SAJÁT politikájukat. Van ami többségi javaslatot támogatnak, van amit nem, van hogy beállnak egy másik ellenzéki ügye mellé támogatni. Elvszerűen. Lehet ellenzékben politizálni, nem lehet mindenki hatalomban, csak fel kell vállalni - ennek pont ellenpédája volt Bernikénk, aki azt hitte magáról, miniszterelnök-jelöl, pedig csak listavezető volt
A választók is tudják, néhányan támogatják is ezt.
A másik ügymenet, amit nálunk az SZDSZ, később az E meg a P csinált (fentebb valaki írta, de jó) a parazita együttműködő, abba eddig az SZDSZ és az E már belepusztult, és volt már néhány ilyen a Fidesz térfelén is.
Szerintem hagyjuk az LMP-t, küzdjön a 4-7%-áért és csinálja a SAJÁT műsorát.

Alpból amúgy a szélballib szvárványkoalíció szavazathiány nem Budapesten jött össze, hanem kistelepüléseken. Érdekes módon az LMP vidéken is tudott annyit, amennyit az őt köpködő ballibntak esetenként nem. És ebben a Momentum sem fogja őket erősíteni

martineden 2019.04.09. 14:02:35

@Rettegek mert ballib vagyok: ,,és infláció alig mérhető, "``ja,3% folott van van.Alig merheto,aham.Azert lepett mar az MNB bandzsa ura is,ugye?Jellemzo fideszes hazugsag.Raadasul a legtobb erintett meg magassabbat erzekel ,mert az elelmiszer es a lakhatas 10-20%-al emelkedik evente,a kutgyuru pedig egyre olcsobb.

martineden 2019.04.09. 14:05:54

@arabok balrol: ,, Apos az nem rokon, te marha."..ezt ne feledd fidesztroll,mikor a gyurcsany reven az apro csaladot emlegetitek.

törppicur 2019.04.09. 14:06:17

@Helga Beauty Salon: azért a Fidesz is besértődhetne, hogy az LMP a ballibbantakkal van, mert nincs velük ;-)

Ha velük lenne közös lista lenne - ezt abból szűrtem le, hogy ballibantak szerint nincs velük sem, mert nincs velük közös listájuk.

Huh de bonyolult a politika, legalább is akkor, ha a feltételezéseket két pólusúra egyszerűsítjük és a környezet meg nem olyan alakú és nem akar idomulni.

Bravehearth 2019.04.09. 14:22:05

@Attilajukkaja: "Nem demagóg a cím, hogy az LMP a Fidesz oldalán van?"
"Miért lenne az???????"

Mert ostoba önigazolás. Abba a hitbe ringatjátok magatokat, hogy azért szívtok folyamatosan és kapjátok a betoncsókokat sorra, mert van mindig valami 'gaz' és 'álnok' pártocska, aki épp a Fidesz szekerét tolja! Ez így könnyű nektek, mert nem kell belenézni a tükörbe és rádöbbenni, hogy sokak számára még a Fidesz korrupciójánál is vállalhatatlanabbak vagytok. És ez így megy tovább, míg '22-ben is kaptok egy laza 'harmadost' vagy 'negyedest'???
Az lmp simán lehet a saját maga oldalán. Politizál, ahogy jónak látja. Chrisredet idézve próbálja érvényesíteni az érdekeit. És hogy ebből a balliba oldal jön ki rosszul? Simán lehet. Ergo valamit a ballibák nagyon rosszul csinálnak és/vagy kommunikálnak. Nagyjából ennyi. Örülök, ha segíthettem megérteni egy teljesen világos és egyértelmű kérdést!
B.

Bravehearth 2019.04.09. 14:23:10

@Attilajukkaja: "Nem demagóg a cím, hogy az LMP a Fidesz oldalán van?"
"Miért lenne az???????"

Mert ostoba önigazolás. Abba a hitbe ringatjátok magatokat, hogy azért szívtok folyamatosan és kapjátok a betoncsókokat sorra, mert van mindig valami 'gaz' és 'álnok' pártocska, aki épp a Fidesz szekerét tolja! Ez így könnyű nektek, mert nem kell belenézni a tükörbe és rádöbbenni, hogy sokak számára még a Fidesz korrupciójánál is vállalhatatlanabbak vagytok. És ez így megy tovább, míg '22-ben is kaptok egy laza 'harmadost' vagy 'negyedest'???
Az lmp simán lehet a saját maga oldalán. Politizál, ahogy jónak látja. Chrisredet idézve próbálja érvényesíteni az érdekeit. És hogy ebből a balliba oldal jön ki rosszul? Simán lehet. Ergo valamit a ballibák nagyon rosszul csinálnak és/vagy kommunikálnak. Nagyjából ennyi. Örülök, ha segíthettem megérteni egy teljesen világos és egyértelmű kérdést!
B.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.09. 14:35:09

A választók sokkal jobban rühellik Gyurcsányt és az MSZP-t mint a Fideszt.

Azaz ha az LMP vagy Jobbik vagy bárki összeáll az elkúrókkal az magát nullázza ki.

Lásd SZDSZ, Együtt, vagy PM.

vagy lesz elkúrók nélküli alternatíva, vagy a Fidesz győz 20 év múlva is.

Mert az elkúrók visszatértét minden normális ember kézzel lábbal megakadályozza !

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2019.04.09. 14:38:15

Nagyon jó cikk, benne van a lényeg. Láss csodát, hát nem idegyűlt megvédeni az Orbán-csicskapártot az ismert szaros nyelvű fideszes troll brigád? Ez csak véletlen lehet.
O1G és Lófaszt Más Politika, a legszebb fideszbolsi összefogás, szakadnának meg a fosos szájú Orbán csicskák.
Inkább azt nézzük, mit adott Tarlós elvtárs Budapestnek:
- tonnányi kutyaszart az utcákon
- sok ezer hektárnyi kátyút és útfelbontást
- zajos, forgalom akadályozó (ál)sport rendezvényeket
- kevesebb sávot az autósoknak
- rossz levegőt az ócska szarokkal ingázó fideszes parasztoknak miatt, akik Budapestre járnak be
- sok felesleges bringasávot a szabálytalankodó biciklis bandának
- egyre több fizetős parkolási zónát (még több pénz a fideszesek zsebébe)
- milliárdokért üzemeltetett városi buszok, hogy néhány hülye utazzon rajtuk nap közben
- fölösleges buszsávok, hogy mesterségesen növeljék a dugókat
- nem tiltotta ki a városból az EURO 3-as alatti roncsokat (nyilván, mert azzal jár a sok fideszes proli).
Sorolhatnám még, csak jóról nem tudok. Szóval, teljesen mindegy, hogy kit indít a tolvaj maffia, nekünk nem rá kell szavazni. Bár, ha jó a Putyin-szoftver, akkor ebből is ki fogják hozni a kétharmadot a narancsos bűnözők.

VT Man 2019.04.09. 14:38:26

@Egy igazabb ember:
"van egy új hír az Origón, aminek azt hiszem jelentősége lesz:
http://www.origo.hu/itthon/20190404-kdb-dontese-gatat-szabott-karacsonyek-pofatlansaganak.html"

Valamelyik ellenzeki vagy baloldali kommentelo arulja mar el, hogy mi akadalyozza meg Karacsony Gergelyt abban, hogy azonnali hatallyal kirugja a Zugloi parkolomaffia ceget?

Pisztolyt tartanak a fejehez az MSZP-sek? Miert olyan nehez ezt megtenni?

VT Man 2019.04.09. 14:41:39

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
"Inkább azt nézzük, mit adott Tarlós elvtárs Budapestnek:
- tonnányi kutyaszart az utcákon
- sok ezer hektárnyi kátyút és útfelbontást
- zajos, forgalom akadályozó (ál)sport rendezvényeket
- kevesebb sávot az autósoknak
- rossz levegőt az ócska szarokkal ingázó fideszes parasztoknak miatt, akik Budapestre járnak be
- sok felesleges bringasávot a szabálytalankodó biciklis bandának
- egyre több fizetős parkolási zónát (még több pénz a fideszesek zsebébe)
- milliárdokért üzemeltetett városi buszok, hogy néhány hülye utazzon rajtuk nap közben
- fölösleges buszsávok, hogy mesterségesen növeljék a dugókat
- nem tiltotta ki a városból az EURO 3-as alatti roncsokat (nyilván, mert azzal jár a sok fideszes proli)."

Te most TarlosNAK kampanyolsz?!?!?!

Mert amiket leirtak, annak pont az ellenkezojevel ert egyet a tobbseg.

A szavazok tobbsegenek nem 1 honapos Audija van, hanem 10 eves "roncsa".
A szavazok jo resze szimpatizal a biciklisekkel.
A parkolasi zonak nem csak a Fideszeseket gazdagitjak, hanem az MSZP-t es Karacsony Gergelyt is (ezt hivjak ongolnak az erveles eseten).
stb.

high up! 2019.04.09. 14:41:47

@Bravehearth: "2-3 év alatt tömeggyilkosokat sem sikerül elítélni, nemhogy vitatott üzleti tevékenységek teljes hátterét földeríteni! "

Lószart! Bóvlisztánban egy nap alatt lehet mindenre törvényt hozni, ezt épp Orbaneszku vezette be.

Egy nem féleszű, nem mutyi átvétlre orientált ellenzéknek már kész listája van az összes NER börtöntöltelék az összes mutyijával. Ezt csak fel kell majd dátumozni.
A bizonyítékok is már ré´góta megvannak, csak éppen a NER felszopó bűnüldöző szervek tagadják hogy azok lennének. Mészaros, Tiborc, Rogán, Garancsi, a föld- meg trafik mutyisok meg a többi esetében még a falusi Mari néni is fújja a bizonyítékokat.

A hatalomra jutott ellenzéknek egy nap alatt törvényt kell hoznia egy külön bünüldöző intézmény felállítására, amibe belepakolnak több 100 jogászt és nyomozót és ezek csak a fidesz korszak bűneit vizsgálják. Polt Péterből ezzel Volt Pétert csinálnak, aki csak a pályán kívül les majd, hogy 9 évre a hatalomba ragasztva se tudja elkenni többé a fidesz mocskot, mert mások kompetenciájába került.

Rogán, Mészaros, Tiborc , a földmutyisok esetében így már egy fél éven belül le lehet zárni az első lopási meg korrupciós ügyleteik feltárását, rá egy éven belül már meg is van az ítélet. És ez meg csak az első lopásukra hozott ítélet. Utána jöhet a többi.

Ráadásul amikor a sok beépített NER felszopó látja hogy a gazdijaikon kattan a bilincs, akkor majd világrekorder számban fognak jelentkezni vádalkura a közbeszerzési bizottságok tagjai, a strómanok, meg a teljes kiszolgáló személyzet.

Így a fidesz maffiát 2-3 éven belül kompletten sittre lehet vágni, igaz annyi hely nincs, de pont azért vannak a stadionok, hogy majd oda beterelik őket, a szögesdrót kerítést rájuk építik, nehogy beszökjenek a magyar társadalomba, a kaját meg majd bedobálják nekik. Boldog lehet tehát majd a fidióta, magának építette a stadiont, végre lesz benne értékelhető nézőszám.

FOLYTASSUK!

arabok balrol 2019.04.09. 15:11:38

@high up!: "FOLYTASSUK!"

tutira folytatjatok a szopast, nem kell aggodni

Ménár Atya 2019.04.09. 15:20:00

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Te vidéki vagy az biztos :D:D
Trabid hogy megy, ma már érték az is :D

Attilajukkaja 2019.04.09. 15:23:22

@Helga Beauty Salon:
"Először is, mert nincsenek szövetségben."
Na és? Attól még az LMP a Fidesz oldalán áll. És nem először. Szél és Hadházy nem véletlenül hagyta ott a bagázst.

"nem vesznek részt a szokásos ellenzéki bohóckodásban."
Mert nekik a Jobbikkal megvan a saját bohócuk? Vagy mert inkább tudják, hogy ezzel növelik Tarlós esélyét?

"A másik még hülyébb demagógia rejtett, előre érezvén a vesztüket, az LMP-t hibáztatják az újabb bukásért!"
Nem őket hibáztatom, de ők nyilvánvalóan nyakig benne vannak.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.09. 15:28:19

@high up!:
Mondjuk kinézem a tetves ÁVH-s fajtádból, hogy minden másként gondolkodót börtönbe zárnál.
A főnököd Gyurcsány 2006-ban már bepróbálkozott az ellenzék terrorizálásával, ahogy tanulta EP jelölt feleségének apjától, akit Nagy Imre hóhéraként ismerünk, az Apró familiából.

De ettől még a fenyegetőzésed nem kevésbé röhejes, mint mikor Gyurcsány vörös fejjel ordibál baromságokat. A magadfajta ÁVH-s csápoló csak ismétlési funkcióra képes.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.09. 15:30:12

@Attilajukkaja:

Gyurcsány és az MSZp miatt szoptok 10 éve és fogtok még szopni legalább 10 évig.

De ez nem baj, mert ez az ország érdeke, hogy az elkúrópárti Gyucrsány csicskák szopóágon maradjanak ! :DDD

Bravehearth 2019.04.09. 15:51:12

@Attilajukkaja: "Na és? Attól még az LMP a Fidesz oldalán áll."

Erre van konkrét bizonyítékod?

Ismét megkérdezem:

Miért állna a Fidesz oldalán? Nincsenek szövetségben.

Ez egy ostoba önigazolás. Abba a hitbe ringatjátok magatokat, hogy azért szívtok folyamatosan és kapjátok a betoncsókokat sorra, mert van mindig valami 'gaz' és 'álnok' pártocska, aki épp a Fidesz szekerét tolja! Ez így könnyű nektek, mert nem kell belenézni a tükörbe és rádöbbenni, hogy sokak számára még a Fidesz korrupciójánál is vállalhatatlanabbak vagytok. És ez így megy tovább, míg '22-ben is kaptok egy laza 'harmadost' vagy 'negyedest'???
Az lmp simán lehet a saját maga oldalán. Politizál, ahogy jónak látja. Chrisredet idézve próbálja érvényesíteni az érdekeit. És hogy ebből a balliba oldal jön ki rosszul? Simán lehet. Ergo valamit a ballibák nagyon rosszul csinálnak és/vagy kommunikálnak. Nagyjából ennyi. Örülök, ha segíthettem megérteni egy teljesen világos és egyértelmű kérdést!

@nemecsekerno_007: Köszönöm. Őszintén szólva engem annyira nem zavar, hogy a ballibáknak ennyi esze van. Ha így folytatják, '22-ben is hozzák majd az arcraesést. Az országnak csak jobb lesz, ha ezek ott maradnak a sötét nyálkában, ahová valók! Szerintem...

@high up!: "Bóvlisztánban egy nap alatt lehet mindenre törvényt hozni, ezt épp Orbaneszku vezette be."

Ehhez ismét legalább 2/3-os balliba győzelem volna szükséges. Nos, ha minden balliba összefog minden más ballibával, akkor is jó eséllyel egy egyszerű többség lehet meg nekik, ami ekkora mértékű átalakításra édeskevés. Ezt így nem fogjátok tudni megoldani.

"Egy nem féleszű, nem mutyi átvétlre orientált ellenzéknek már kész listája van az összes NER börtöntöltelék az összes mutyijával."

Ezt pedig azért buktad, mert ilyen ellenzékről csak álmodozhatsz, de jelenleg nincs ilyen a pályán! Féleszűből van ezer, de azok a saját nyálukba is belefulladnak, ha valaki nem kotorja ki őket belőle. ;-)

"A bizonyítékok is már ré´góta megvannak, csak éppen a NER felszopó bűnüldöző szervek tagadják hogy azok lennének."

Csak szólok, ha egy többséget össze is hoztok, attól még az elnök, a jegybank vezetése, a főügyész, az ÁSZ elnöke marad ugyanaz. :-) Vagyis hiába verted ki a csótányfletó ostobaságaira otthon, attól az még ugyanúgy csak vágyálom marad számodra. Vagy, neked nem szóltak...?

"A hatalomra jutott ellenzéknek egy nap alatt törvényt kell hoznia egy külön bünüldöző intézmény felállítására, amibe belepakolnak több 100 jogászt és nyomozót és ezek csak a fidesz korszak bűneit vizsgálják."

Fent tárgyaltak okán esélytelen. Vágyálomnak is rózsaszín.

"Rogán, Mészaros, Tiborc , a földmutyisok esetében így már egy fél éven belül le lehet zárni az első lopási meg korrupciós ügyleteik feltárását, rá egy éven belül már meg is van az ítélet.

Ahogy ez is. :-)

"Ráadásul amikor a sok beépített NER felszopó látja hogy a gazdijaikon kattan a bilincs, akkor majd világrekorder számban fognak jelentkezni vádalkura a közbeszerzési bizottságok tagjai, a strómanok, meg a teljes kiszolgáló személyzet."

Bizonyítékok hiányában vádalkuról sincs értelme filozofálgatnod! :-) Gyakorlatilag minden, amit itt összehordtál, már az első nap első órájában szépen elhal, mert jogi szempontból nem is tudod megindítani. A jogszabályi környezet sem teszi lehetővé.

"Így a fidesz maffiát 2-3 éven belül kompletten sittre lehet vágni..."

A kérdés továbbra is ugyanaz:
Kiket?
A kormányzati tisztviselőket? Az államigazgatás irányítóit is? A Fidesz párt-tisztségviselőit is? A párt aktivistáit is? A párttagokat is? A választóikat is? Kikre gondoltál?

"Boldog lehet tehát majd a fidióta, magának építette a stadiont, végre lesz benne értékelhető nézőszám."

Értem én, hogy szétb@sz az ideg, de amit te itt összeálmodtál, az nem egy választás eredménye és következménye lehet, hanem egy színtiszta polgárháborúé. Azt pedig jó eséllyel buknátok. Szóval szerintem inkább álljatok neki valami értelmes és vállalható programot kreálni, normális vezetéssel és retorikával. És akkor talán elindulhat valami folyamat, ami több ember számára is elfogadható. Addig marad a gyomorsav túltengés és a habzó száj, aszfaltcsók és vörös fej. Ez ilyen.

"FOLYTASSUK!"

Nos, ahogy látom, ti folytatjátok. Rendületlenül! A szopást...
Néha azért nyeljetek is, nehogy baj legyen!
Üdv!
B.

martineden 2019.04.09. 16:09:28

@Magán?Véleményem?: ,,Erre nincs esély, 100-150 fideszes felsővezető és stróman, 5-6 ezer fideszes középvezető, és 50-60 ezer talpas lecsukása, vagyonelkobzások, külföldi bankszámlák lehívása etc., úgy, hogy a jogállamiság látszatát azért meg kellene tartani"..........Szoval elismered,h minimum ennyi fideszes tolvajnak bortonben lenne a helye?Ezek utan meg veded oket?Mi vagy te ,csiga?Hol a gerinced?

kocccc 2019.04.09. 16:42:58

Amikor már épp eldöntöm, hogy nem szavazok többé erre a komolytalan, játékpárt LMP-re, mindig jön egy ilyen gyurcsányista, posztkomcsi firkász és meggyőz róla, hogy ez a brigád (MSZP-DK+csatlósok) komolytalanságban nem, aljasságban pedig csak nagyon nehezen túlszárnyalható. Szerintem jobb lenne saját portán söprögetni, még mielőtt a nem egybites szavazótábor bizalmát kéri a blog gazdapártja, mert enélkül marad 5-10%-on, ami azért elég nevetséges eredmény, és messze nem magyarázható a pályalejtéssel. A teljesség igénye nélkül:
- Gyurcsány Ferenc, aki privatizációban és rendőri túlkapásban felülmúlhatatlan, ráadásul egy ripacs.
- Dobrev Klára, aki vérében és pénztárcájában hordozza a létező szocializmust és a kétes kapcsolatokat
- Horváth Csaba, aki 100 év után sem fogná fel, hogy még a kozmopolita Budapest is viszolyog a személyétől.
- Kunhalmi Ágnes, aki utolérhetetlen tehetséggel röhögteti ki a pártját mindenkivel, aki tud írni-olvasni, vagy legalább tévét nézni.
- Molnár Zsolt, akiről azt sem lehet eldönteni, hogy melyik párt beépített embere, de az MSZP-ből azért nem tanácsolják el.
- Bangóné, akiről az űrből is látszik, hogy alkalmatlan bármely értelmiségi munkakör ellátására, beleértve a finom stílusához jobban illő konyhásnénit is, ezért inkább képviselő lett egy tétet-kockázatot nem vállaló pártban.
- Karácsony Gergely, akiről nem tudom eldönteni, hogy röhögjek-e rajta vagy sírjak miatta, hogy felelős posztot betölthet és valaki belé helyezi a bizalmát.
- Jávor Benedek, aki egy EP-képviselői helyért mindenkit eladna.
- Szanyik, Niedermüllerek, Fodor Gáborok, Molnár Csabák, akikről azt sem tudom elhinni, hogy valaki valaha rájuk szavazott, annyira hihetetlen az egész.
Ez a kínálat? Erre kértek szavazatot? Nevetséges...

n3spr3ss0 2019.04.09. 17:07:13

@kocccc: Ezekkel a nevekkel valóban akad időnként probléma, de nálatok 3 név nincs akik ezekkel felvenné a versenyt, pedig valóban nem nagy a nívó. Holnapig sorolhatnám a hülyébbnél hülyébb fideszes funkcikat, hisz fideszéknél sikk idiótának lenni.

nemecsekerno_007 2019.04.09. 17:11:32

@Bravehearth: Hát szerintem is jobb ha ott maradnak. Végül is ez olyan mint a piaci verseny....

Bravehearth 2019.04.09. 17:34:41

@nemecsekerno_007: Verseny? :-) El inkább alázás... Az ostoba balliba idióták sem hiszik el szerintem, hogy ez egy verseny. Elkönyvelték, hogy engedik még őket kocogni a pálya szélén, fölveszik érte az alamizsnát és eljátsszák a hangos ellenzéket, mintha bármi értelme volna a létezésüknek! Nos, nincs. Az ellenzéknek (a szerepkörnek) nagyon is volna értelme és jelentősége. De ezek a véglények teljesen alkalmatlanok bármilyen értelmes tevékenységre.

@kocccc: Szerintem tűpontos értékelést adtál.

@n3spr3ss0: "Ezekkel a nevekkel valóban akad időnként probléma..."

Időnként..??? :D Pfff... Nagyjából csak két esetben van ezekkel a balliba lényekkel probléma. Amikor kilélegeznek és amikor be! ;-) Nagyjából...

"...de nálatok 3 név nincs akik ezekkel felvenné a versenyt, pedig valóban nem nagy a nívó. "

Említettek mégis szénnéverték a ballibákat 'x' választáson. És ha jól tudom, ezt a 'demokráciaizét' erre játsszák.
Mellesleg az is lehetséges, hogy az említett balf@szok tényleg sokkal értelmesebbek bármely kormánypolitikusnál. Lehet. De valamiért ezt a kutya sem akarja elhinni róluk immár egy évtizede. ;-) Hátha neked még nem szóltak...
B.

Laciii 2019.04.09. 17:50:12

Nem a pár százalék LMPst kéne meggyőzni, hanem a millió nem szavazót (aki szerintetek mind fideszellenes amúgy).

Sufi István 2019.04.10. 09:06:40

A tavalyi választáson, egy Hajdú Mária nevű hölgy indult a XII. ker-ben. Többen kérték lépjen vissza. Nem tette, 6 %-ot kapott, és ez elegendő volt a 2/3-hoz. Soha többet nem szabad az LMP-t a szavazólapra felengedni. Teljesen nyílvánvaló, hogy a fidesz kitartottja. Ha ez nem volna elég, gondoljatok arra, hogy ki a vezetője az LMP-nek: a Schmidt mama fia. Akinek ez semm elég, az nem érti a hazai pártérdekek összefüggéseit.

Sufi István 2019.04.10. 09:11:34

@Helga Beauty Salon: igen, az LMP az első számú felelőse a fidesz 2/3-nak

Helga Beauty Salon. 2019.04.10. 09:22:19

@Sufi István: igen, az LMP az első számú felelőse a fidesz 2/3-nak......................

Jaj komám, azt hiszed hogy felidegesítesz ezzel a konok ragaszkodásoddal a tévhitetekhez? Ez nekünk csak jó, nyugodtan mellőzzétek az önkritikát, keressétek továbbra is másban a hibát, szidjátok és birkázzátok továbbra is a választókat és mocskoljátok csak az egyébként potenciális szövetségeseiteket! Én is ezt támogatom, csináljátok csak!

Attilajukkaja 2019.04.10. 11:06:50

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Gyurcsány és az MSZp miatt szoptok 10 éve és fogtok még szopni legalább 10 évig."
Ez lehetséges, mert Orbán mindent szeret Gyurcsányra kenni. A saját szarát is rá keni, az emberek meg mindent elhisznek.

"De ez nem baj, mert ez az ország érdeke"
Sajnos nem az ország, hanem az Orbán maffia érdeke.

"az elkúrópárti Gyucrsány csicskák szopóágon maradjanak !"
Ugye figyelembe veszed, hogy az ország nagyobbik részéről beszélsz? Mi értelme olyan hatalmat, országot építeni, ahol a lakosság nagyobbik része nem érzi biztonságban magát?

Helga Beauty Salon. 2019.04.10. 11:19:13

@Attilajukkaja:
"az elkúrópárti Gyucrsány csicskák szopóágon maradjanak !"
Ugye figyelembe veszed, hogy az ország nagyobbik részéről beszélsz?.....................

Szerintem meg pár elvakult DK nyuggert sértett meg, nem az ország nagyobbik részét. Gyurcsányt szinte mindenki utálja, néhányan most szerintem a DK-ban is, amiért Klára asszony visz egy EP helyet. :D Lesz még itt cirkusz! Szóval ne rendezgesd itt az erővonalakat, nézd a választásokat, abból látszik hogy kik mit akartak! Persze összeadhatod jó ballib szokás szerint a nem Orbánra szavazókat meg azokhoz a távolmaradásuk okán szintén nem rá szavazókat és örvendezhetsz a komoly számnak, de feldughatod, egyébre nem jó, a választásokat nem így lehet megnyerni!

Attilajukkaja 2019.04.10. 15:45:34

@Helga Beauty Salon:
"Szerintem meg pár elvakult DK nyuggert sértett meg, nem az ország nagyobbik részét."
Szerintem meg a politikusoknak a lakosság egy rétegét sem kellene direkt sértegetnie. Amúgy meg arra utaltam, hogy a szavazók nagyobbik része nem a Fideszre szavazott. Egyszer sem.

"Gyurcsányt szinte mindenki utálja"
Ha nem is mindenki, de sokan orrolnak rá, hála Orbán hatékony karaktergyilkolászos politikájának.

"Lesz még itt cirkusz! "
Remélem is!!!!!

"Szóval ne rendezgesd itt az erővonalakat"
He?

"nézd a választásokat, abból látszik hogy kik mit akartak!"
Eddig azt látom, hogy a választók többsége soha nem a Fideszre szavazott, ők mégis 2/3-ot csináltak belőle maguknak.

" Persze összeadhatod jó ballib szokás szerint a nem Orbánra szavazókat meg azokhoz a távolmaradásuk okán szintén nem rá szavazókat és örvendezhetsz a komoly számnak"
Bizony, bizony! A tények (számok) bizony makacs dolgok! :o)

"de feldughatod, egyébre nem jó,"
Már elnézést, de én nem szoktam feldugdosni magamnak semmit sem. Az bizonyára a te területed, ... vagy megint csak sértegetni akarsz, mert nem bírod elviselni, ha valaki nem a te narancsos szemüvegeden keresztül látja a magyar valóságot.

ankica 2019.04.11. 18:28:32

@lenörd hofstadter: Ugye befejezted a 6 általánost legalább, abból gondolom hogy igen mert írni tudsz, azonban lélek és agy nélküli torz szülött vagy. Javaslom kérjél segítséget a környezetedben ha már mindenáron hozzászólási vágyad van. Biztosan lesz közöttük aki korrigálja az általad leírni óhajtott mondatokat. Remélem hogy van olyan. Ha nincsen szóljál ajánlok valakit, de semmiképpen ne kezdjél neki egyedül.

Helga Beauty Salon. 2019.04.11. 18:44:27

@Attilajukkaja: vagy megint csak sértegetni akarsz, mert nem bírod elviselni, ha valaki nem a te narancsos szemüvegeden keresztül látja a magyar valóságot...............

Marhára nem érdekel hogy te nem úgy látod! :D Kétharmad van, a választási törvények alapján jogos és nem a nem erre meg arra nem szavazók száma alapján dől el. Ha annyira a számok bűvöletében vagy, akkor ízlelgesd hogy 114 választókörzetből 91-ben a fidesz győzött és 15-ben egyéb. Ezt add össze, nem azt akik nem szavaztak! :D
süti beállítások módosítása