B1 blogcsalád



Teljesen mindegy, hogy kizárják-e a Fideszt a Néppártból

2019. március 05. - Mr Flynn Rider

A magyarok sehogyse járnak jobban, csak ha együttes erővel megdöntik a NER-t.

juncker_orban_nyelv.jpg

Kedden a 13. párt is jelezte, hogy a maguk részéről kizárnák a Fideszt az Európai Néppártból (EPP). Az ír Fine Gael csatlakozása a javaslathoz sokat nyom a latban, mert jelenleg ők vannak kormányon Írországban, és így Európában is van súlya a szavuknak – írta a 444. Reggel még csak kilenc országból 12 tag kérte a Fidesz kizárását vagy felfüggesztését. A kérdést a párt politikai választmányának március 20-i ülésén tárgyalják meg a politikusok.

Manfred Weber, aki az Európai Néppártnak, a Fidesz pártcsaládjának a jelöltje az európai bizottsági tisztségre, úgy nyilatkozott a Der Spiegelnek, hogy Orbán Viktornak bocsánatot kell kérnie a Juncker-Soros plakátkampány miatt. Az AP beszámolója kitér arra, hogy a Juncker-Soros plakátban a bírálók antiszemita utalást látnak, Orbán azonban ezt tagadja. A beszámoló azzal a Webertől idézett mondattal zárul, hogy „ami elég, az elég”. Joseph Daul, a pártcsalád elnöke megerősítette, hogy 20-án szavaznak majd a kizárásról, de nem tudta megjósolni, hogy ennek mi lesz az eredménye. A néppárti vezető azt is elmondta: a plakátozással Orbán „átlépte a vörös vonalat”.

„Az Európai Néppárt egy nagy család, aminek meglehetnek a maga ellentétei. De van egy határ, Orbán Viktor pedig átlépte a vörös vonalat.”  

Több, Magyarországon komolynak számító lap is elemezni kezdte, valóban kizárhatják-e a Fideszt, mennyi ennek az esélye. De egyvalamiről senki sem írt:

hogy mik ennek a következményei.

A Klubrádiónak nyilatkozó szakértő, az Euroatlanti Integrációért és Demokráciáért Alapítvány igazgatója, Bartha Dániel azt mondta, hogy nagy a megosztottság a párton belül a kérdésben, ezért tényleg nehéz megjósolni, mi fog történni. Az Index is hasonló információkat közölt, azt is megírták, hogy alacsony az esélye a kizárásnak, illetve a kizárás és a bennmaradás is Orbánnak kedvez. Ennek az az oka, hogy Orbán semmi mást nem szeretne, csak feltűnést, konfliktust gerjeszteni, ezt pedig mindkét esetben megkapja. 

A 444 összefoglalójából kitűnik: a Néppártban idegesek, ennek pedig az az oka, hogy képtelenek kezelni Orbán játszmáit. Nyugaton a politika a konszenzus-keresésen, a kompromisszumokon és egymás kulturált, csendes elintézésén keresztül zajlik, míg a magyar miniszterelnök egyszerűen felrúgja a szabályokat és keresztülgázol mindenkin.

Akárhogy is lesz, egyvalami bizonyosan nem változik meg: a politikai helyzet Magyarországon.

Teljesen mindegy nekünk, hogy kizárják-e a Fideszt. Az ellenzék majd mutogat a Fideszre, az elemzők elemeznek, az újságírók tudósítanak, a véleményvezérek meg vicceseket/kurvaanyázásokat írnak, politikai oldaltól függően.

Viszont a magyar választóknak nem lesz jobb, ha a Fideszt kizárják, vagy ha bent tartják, de lecseszik huszonhetedszerre. Teljesen felesleges ezen izgulnunk:

  • ettől nem lesz olcsóbb a kenyér,
  • Kövér László bajsza nem lesz randább (se szimpatikusabb),
  • Mészáros Lőrinc (aka Orbán Viktor) ugyanúgy lop tovább,

és persze marad

  • ugyanaz a gyűlöletkeltő, rasszista politika,
  • az összeomlott egészségügy és a szétbarmolt oktatás,
  • az ellopott nyugdíjrendszer,
  • vagy éppen a Magyar Tudományos Akadémia szétverése,

de említhetnénk a világ egyik élvonalbeli egyetemének elüldözését is (micsoda belpolitikai teljesítmény! Magyarország megújul!).

A Fideszt és Orbánt egyedül az a 8 millió választópolgár tudja elzavarni, aki felismeri, hogy manipulálják (nem Soros György veszélyes, meg Juncker, vagy éppen a civilek, hanem Orbán Viktor és bűnbandája). Ha ennek a 8 milliónak nagy része a meghekkelt választási rendszerben még elmegy a Fidesz ellen szavazni, vagy azon politikailag aktív polgárok, akikben van elég elszánás ahhoz, hogy egy svunggal elfoglalják a Parlamentet, meg a Várat és elzavarják a Kisgömböcöt, az állíthatja meg Orbánt. Mert az csak megy és felzabál mindent, ami érték ebben az országban.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1414669777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.03.05. 16:05:41

"A Fideszt és Orbánt egyedül az a 8 millió választópolgár tudja elzavarni.."

Ez meg valamiért nem akar összejönni. Talán, ha a valósággal foglalkoznátok már végre, nem kéne hülyeségeken álmodozni.

azigaziraptor 2019.03.05. 17:10:00

Csak egy jószemű sniper kérdése az egész!
Oszt' jónapot! :-)

paraszthajszal 2019.03.05. 17:10:32

Ezt mondtam én is mindig, amikor ez a téma szóba került:
A lényeges dolgok szempontjából tökmindegy, hogy néppártiak vagy nem, a hazai parlamenti többség, a miniszterelnök személye, a hazai politikai erőpozíciók nem függnek ettől.

Még a Magyar kormányzati érdekérvényesítés szempontjából sem sokat számít, hiszen erre leginkább a Tanácsban van lehetőség, sajnos az EP-ben a Fidesz néppárti tagságától teljesen függetlenül átmehettek abszurd bevándorláspárti javaslatok.

Szerintem egy tisztán bevándorlásellenes EP-frakciónak is lenne előnye, sőt.

paraszthajszal 2019.03.05. 17:23:34

Mondjuk attól még, hogy az alapvető megállapítással egyet tudok érteni, a cikk utolsó üzenetével nagyon nem:
„Ha ennek a 8 milliónak nagy része a meghekkelt választási rendszerben még elmegy a Fidesz ellen szavazni, vagy azon politikailag aktív polgárok, akikben van elég elszánás ahhoz, hogy egy svunggal elfoglalják a Parlamentet, meg a Várat és elzavarják a Kisgömböcöt”

A választásokon való győzelem rendben van, ez a dolgok normális menete, választásokon a kormány leváltható (bár megjegyzem, ahhoz kellenének hiteles arcok, vonzó választási program és kampányüzenetek is, eddig ezeket nem nagyon sikerült prezentálni az ellenzéki oldalon).

Ami viszont a puccsra való felbújtást illeti: Mindenkinek ajánlanám elsőként a Btk-ban az állam / alkotmányos rend elleni bűncselekmények büntetési tételeinek tanulmányozását. Nem éri meg próbálkozni – nagyon nem.

elismert felhasználó 2019.03.05. 17:29:28

@azigaziraptor: há esz a tik bajotok, hoty egy csomo gyengénlátó fotyatékos van kösztetek, oszt kellene egy sznájpel.

GNDL 2019.03.05. 17:30:04

@6.Lenin: „Ez meg valamiért nem akar összejönni.”

Talán mert gyakorlatilag az elejétől...
444.hu/2018/07/18/a-valasztasi-informatikai-rendszer-kesobbi-kulcsemberei-ott-voltak-a-fidesz-2010-es-eredmenyvarojan

...a végéig elcsalják Orbánék a választásokat:
444.hu/2018/05/28/egy-szuk-halozat-tartja-ellenorzes-alatt-a-valasztasi-informatikai-rendszert-kiszolgalo-cegeket

A közpénzből fenntartott közmédiából pedig gyakorlatilag kirekesztik az ellenzéki- és független/civil véleményeket:
mertek.eu/tag/szuroproba/

Vagy hogy gyakorlatilag államosították a teljes hirdetési- és médiapiacot, tehát tulajdonképpen a köztájékoztatást:
mertek.eu/2018/12/06/a-sajtoszabadsag-lapzartaja/

Az egyebek mellett, mint hogy ma már alapvetően nincsenek meg a feltételei egy szabad és tiszta választásnak Magyarországon, mivel kezdve az igazságszolgáltatástól (ügyészség és rendőrség) a választásokat elméletileg felügyelni hivatott intézményekig (választási bizottságok és választási iroda) a Fidesz-KDNP megszállta a demokratikus intézményrendszert, így a súlyos választási csalásaiknak nincsenek következményeik: www.osce.org/hu/odihr/elections/hungary/391616

Tehát verhetitek magatokat az elcsalt választásaitokra, elvtársak, de azt tudnotok kellene, hogy ha már csak választási csalásokkal vagytok képesek megtartani egyébként is ebül szerzett hatalmatokat, akkor már nem csak jogilag- és politikailag, de erkölcsileg is végképp megbuktatok. :) Innen pedig nincs visszaút a demokratikus közéletbe...

GNDL 2019.03.05. 17:35:00

@paraszthajszal: „erre leginkább a Tanácsban van lehetőség, sajnos az EP-ben a Fidesz néppárti tagságától teljesen függetlenül átmehettek abszurd bevándorláspárti javaslatok”

A tanácsban szavazták meg minősített többséggel az olasz/görög menedékkérők kvóta szerinti elosztását. Csak mondom... :D Tudod, amit aztán Orbánék megkérdőjeleztek, de végül csúnyán elbukták a pört: hu.wikipedia.org/wiki/Kv%C3%B3taper

Szóval nektek, fideszeseknek, gyakorlatilag teljesen mindegy hogy Európai Bizottság, Európai Tanács vagy Európai Parlament... ti alapvetően nem vagytok EU-kompatibilisek. Nem sikerült még beilleszkednetek az európai kultúrkörbe... sokat voltatok vidéken... nem fejlődött ki az agyatok... www.youtube.com/watch?v=1gaRoBWdKKk :D

6.Lenin 2019.03.05. 17:37:45

@GNDL:

Sokkal 1xűbb a problémátok. A mai ellenzék mögött nincsenek tömegek, nincs semmi elképzelésük, amit még ez a 2-3 ezres csürhe is képes lenne elfogadni.

A várban, vagy sok más helyen több a turista mint a "forradalmár".

A legfontosabb, ami hiányzik, egy valós helyzetértékelés. Ennek hiányában szart ér az egész nyálcsorgatás. Ezzel még ellesztek egy darabig, de láthatólag igen sokan unják már. Humornak túl bárgyú, maga a társaság is.

paraszthajszal 2019.03.05. 17:38:38

@paraszthajszal: „vagy azon politikailag aktív polgárok, akikben van elég elszánás”

Na, ezekre a „politikailag aktív polgárokra”, magyarul pancserpuccsistákra a következők valamelyike miatt várhat egy kényelmes luxuslakosztály a Csillagban (Btk):
„Aki olyan cselekményt követ el, amely közvetlenül arra irányul, hogy Magyarország alkotmányos rendjét erőszakkal vagy ezzel fenyegetve megváltoztassa, bűntett miatt öt évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztéssel büntetendő.”
„Aki olyan szervezetet hoz létre vagy vezet, amelynek célja, hogy Magyarország alkotmányos rendjét erőszakkal vagy ezzel fenyegetve megváltoztassa, bűntett miatt öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”
„256. § (1) Aki olyan tömegzavargásban vesz részt, amelynek közvetlen célja, hogy

a) az Országgyűlést,

b) a köztársasági elnököt,

c) a Kúriát vagy

d) a Kormányt

az Alaptörvényben meghatározott jogköre gyakorlásában erőszakkal vagy ezzel fenyegetve akadályozza, vagy intézkedésre kényszerítse, bűntett miatt két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) Aki az (1) bekezdésben meghatározott tömegzavargást szervez vagy vezet, öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő”

És végül, Soros bácsi és a CIA barátainak figyelmébe:
„258. § (1) Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást

a) súlyos hátrányt okozva,

b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával,

c) háború idején vagy

d) külföldi fegyveres erő behívásával vagy igénybevételével

követik el.”

Persze az is egy opció, hogy a cselekmény közben fogják kiloccsantani az agyvelejét.

paraszthajszal 2019.03.05. 17:43:39

@GNDL: „A tanácsban szavazták meg minősített többséggel az olasz/görög menedékkérők kvóta szerinti elosztását”

Igen, ezért írtam, hogy „leginkább”, mert szerencsére az egyhangúságot megkövetelő javaslatok esetében mehet a vétó.

A kvóta alapján „átveendők” esetében pedig maradnak a „jogon kívüli” megoldások, amire nemzetbiztonsági érdekből rákényszerülünk.

Mondjuk én ebben radikális vagyok, mert én átvenném őket, és rögtön utána elküldeném az összeset egy zárt táborba követ törni – aztán a pampogóknak felajánlanék egy csendes egérutat Szerbia felé.

GNDL 2019.03.05. 17:46:44

A Fidesz-KDNP kivágásának meg egyébként lenne mind számunkra, mind az EPP számára is nem kevés előnye.

Az EPP számára az egyik legfontosabb előnye az lenne, hogy végre elkezdhetnének Fidesz-KDNP nélkül kampányolni, mivel jelenleg szinte egyik témájukat sem tudják hitelesen felvetni (például a populizmus és a korrupció elleni harc, az EU-s értékek védelme, a tagállamok közti szorosabb együttműködés és szolidaritás), mivel az EPP pártjainak jelöltjei sajtótájékoztatókon (ami elől nem bujkálhatnak mint Orbán) már második vagy harmadik kérdésként megkapják, hogy „oké, de és akkor Orbán”... egyszerűen nem hangoztathatnak olyan szlogeneket, amelyeket azonnal kioltja az a tény, hogy a Fidesz-KDNP még mindig az EPP tagja, holott tökéletesen szembe mennek mindezekkel az értékekkel és filozófiákkal...

Számunkra pedig a legjelentősebb előnye mindenképp az lenne, hogy végleg megbukna a Fidesz-KDNP úgymond „kereszténydemokrata” „politikája”, és oda kerülnének nemzetközi szinten is, ahol egyébként a helyük van: a populista/fasiszta széljobbra. Onnantól fogva hiába is tolnák maguk előtt ezt a „keresztény” imázst egyfajta politikai pajzsként, mert rá lehetne mutatni, hogy hé, pöcsök, a kereszténydemokraták épp most vágták ki szűrötöket. :D Valamint ideje lenne majd felszólítani a magyarországi keresztény egyházakat is, hogy ideje lenne elhatárolódniuk a már hivatalosan is a fasiszták/populisták közé tartozó szélsőséges Fidesz-KDNP-től.

Illetve van pár néppárti európai politikai szervezet amelyekkel magam is szimpatizálok, a néppárt egyébként fontos és nagyon hasznos szereplője az európai politikának, de mindig ott az a keserű szájíz, hogy ezek közé aztán ezek a fideszes rohadékok egyáltalán nem valóak.

Szóval, jó móka lenne, ha kibasznák ezt a fasiszta söpredéket, na... :D

havrilla 2019.03.05. 17:51:12

@GNDL:
Kibaszott seggfej hülye vagy. Ilyen hülyékkel biztos nem nyer az ellenzék.

havrilla 2019.03.05. 17:52:12

@GNDL:
A kurva anyád sem eurokompatibilis a szopási szokásaival.

GNDL 2019.03.05. 17:52:30

@6.Lenin: „mai ellenzék mögött nincsenek tömegek”

Csak ismételni tudnám magam, mert semmiféle cáfolatot nem voltál képes felhozni az érveimre... szokás szerint, csak böfögöd tovább az irracionális fideszes faszságaidat.

Próbáld megérteni, töki: ha elhallgattatjátok a kritikus véleményeket, ha korlátozzátok a tömegtájékoztatást és a fasiszta propagandátokkal a közvélemény félrevezetésére használjátok fel, ha fasiszta bakancsaitokkal tiporjátok sárba a jogállamiságot és az alkotmányosságot csak az ebül szerzett hatalmatok megtartása érdekében, és mindezt még azzal is megfejelitek hogy folyamatosan elcsaljátok a „választásokat”, akkor gyakorlatilag már megbuktatok... minden szempontból...

Behaton 2019.03.05. 17:54:47

"...A Fideszt és Orbánt egyedül az a 8 millió választópolgár tudja elzavarni ... ... Ha ennek a 8 milliónak nagy része a meghekkelt választási rendszerben még elmegy a Fidesz ellen szavazni ... ... az állíthatja meg Orbánt."

Bizony kérem. Ebben a választási rendszerben is legyőzhető a Fidesz. Az ellenzéktől folyamatosan azt halljuk, hogy ennek a 8 milliónak a túlnyomó többsége őket támogatja. Hogy ennek a többségnek elege, nagyon elege van már. Hát akkor menjenek szavazni. Itt van mindjárt a májusi EP választás. Most meg lehet mutatni. Most be lehet inteni a NER-nek. Ha ennek a számottevő többségnek nagyon tele van már a hócipője, akkor őket nem hatja meg a kormányzati sikerpropaganda. Őket nem befolyásolhatja a kormányzati médiahenger reklámdömpingje.
Itt a lehetőség!
Most megmutathatják. A többi szócséplés.

havrilla 2019.03.05. 17:57:06

Tényleg ilyen seggfehjjek vagytok? Ki menne fel a várba, amikor egy sima tüntetésre nem tudtok csak 12- ezer embert összeszedni? Honan a faszból szopjátok, hogy annyira elégedetlenek az emberek, hogy erőszakhoz fordulnának?
Tényleg ennyire nem látjátok a valóságot?
Ja és a kurva anyátokat basszátok szájba, ahogy minősítetek egy kormányfőt vagy a szavazóit!

GNDL 2019.03.05. 17:59:54

@paraszthajszal: „Aki olyan cselekményt követ el, amely közvetlenül arra irányul, hogy Magyarország alkotmányos rendjét erőszakkal vagy ezzel fenyegetve megváltoztassa”

Ahaaa, szóval ezért szabotáltátok el a beígért Nagy Elszámoltatást Gyurcsány 2006-2007-es állítólagos „rendőrterrorjának” szerintetek vélt felelőseivel szemben... mivel a végén kiderült volna, hogy pont a fideszes hungarista söpredék követett el államellenes bűncselekményeket, és ebben a tekintetben a gumilövedék még igen humánus volt a készenlétiek részéről az utcára kivezényelt csőcseléketekkel szemben... :D

„A büntetés tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást ... állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával ... követik el”

Ezt pont jókor idézted, lehetne egyfajta végszó: index.hu/belfold/2019/03/05/megszavaztak_a_teljes_penzfelugyeleti_es_diplomaciai_mentesseget_a_putyin-kozeli_banknak/ Ugye, töki. Hidd el, hamarosan teletankolják Orbán luxusrepcsijeit, és az elmebteg vezéretek ugyan ott fog kikötni a kedves kis tolvaj családjával együtt, ahol a hasonlóképp muszkabarát Janukovics haverja is van. :D Üröm az örömötökben, hogy minden nettó hazaáruló fideszes geci nem fog felférni Orbán luxusrepcsijére, szóval maradtok majd elegen akiket felelősségre lehet majd vonni. :D

bíjí 2019.03.05. 18:07:09

paraszthajszál,miből gondolod,hogy egy forradalomban a résztvevők a Btk büntetési tételei miatt bármitől is meghátrálnak??A történelem ,ha jól emlékszem,nem azokról az esetekről szól. Ha itt forradalom lesz,akkor ahhoz képest 56' békés cserkészfelvonulásnak fog tűnni,már csak azért is,hogy a hatalom később ne állhasson bosszút!

GNDL 2019.03.05. 18:09:37

@Behaton: „Ebben a választási rendszerben is legyőzhető a Fidesz.”

Lásd 2014, ugye. A Fidesz-KDNP még annál is közel 500 ezerrel kevesebb szavazatot kapott mint amennyivel bukták a 2006-os választást, az ellenzék pedig összesen még annál is 500 ezerrel több szavazatot kapott amennyivel nyert az MSZP-SZDSZ 2006-ban. Listán a Fidesz-KDNP 40% körüli szavazatot csalt össze magának, az egyéni képviselői mandátumokat egyetlen fordulóban jellemzően 35-40%-os szavazataránnyal hozták el, ami így ebben a formában a 2011 előtti választási rendszerben még második fordulót ért volna, és már legfeljebb egyetlen, de akár 55-60%-os támogatottságú ellenzéki jelölttel szemben esélye nem lett volna a fideszes elvtársaknak.

Ennek ellenére a Fidesz-KDNP kapott több mint 66% mandátumot 2014-ben. Tehát annak ellenére, hogy 2014-ben már semmiféle többsége nem volt a Fidesz-KDNP-nek az országban.

A Fidesz-KDNP egy szabad és tiszta választáson bármilyen választási rendszerben simán legyőzhető lenne, mert a választókorú polgárok (ide értve a külföldön dolgozó magyarokat is) kétharmadának tele a pöcse velük. De ma Magyarországon már a legalapvetőbb feltételei sincsenek meg egy szabad és tiszta választás lebonyolításának.

Ha Orbánék úgy éreznék, hogy leválthatóak, akkor módosítani fogják a választási rendszer, ugyancsak a saját szájízük szerint. Esetleg a választás napján „lecserélik” a választási informatikát, majd az urnazárás után addig nem hoznak nyilvánosságra semmiféle feldolgozottsági adatot, amíg nem hamisították kedvükre a végeredményeket... mint ahogyan ez minden bizonnyal megtörtént 2018 áprilisában, amikor urnazárás után 19-23 óra között egy tizedesvesszőnyi adatot nem hoztak nyilvánosságra, természetesen alapvetően törvénysértő módon.

Úgyhogy erről röviden ennyit. Aki azt gondolja, hogy részt kell venni magyarországi „választáson” a jelenlegi helyzetben, az tulajdonképpen Orbán valóban egyik „hasznos idiótája”, aki önként és dalolva részt vesz abban, hogy a Fidesz-KDNP továbbra is fenntarthassa a demokrácia látszatát...

Behaton 2019.03.05. 18:10:52

@havrilla:

Decemberben még azt olvastuk itt az ellenzéki hozzászólóktól, hogy a rabszolgatörvénnyel most nagyon elcseszte Orbán, és hogy ebbe most bele bukik. Mára látható, hogy mi történt.
A beígért óriási tiltakozás, a nagy létszámú tömegtüntetések, az országos sztrájk, a NER működését megakasztó, azt akadályozó ellenzéki akciók besültek, elhaltak vagy meg sem valósultak.
Óriási lebőgés. Alig magyarázható kudarc. Semmi sem maradt az ellenzék kezében....a szorongatott O1G-s amuletteket kivéve.

6.Lenin 2019.03.05. 18:14:03

@GNDL:

Nincs elhallgatva semmi. Sőt minden adott lenne a Fidesz leváltásra, ha erre lenne komolyabb igény, de jelenleg még ilyen nincs.

3 millió szavazott a Fideszre, 5 millió nem. Még sincs kormányváltó hangulat.

Külső igény az lenne, de belső, alkalmas társaság nincs.

Néhány debilen kívül tömegeket nem érdekli az O1G-zés. Te mit gondolsz ezekről, lényegtelen, a helyzet attól még az, amit írtam.

Behaton 2019.03.05. 18:21:01

@GNDL:
Akkor nem menj szavazni és te leszel a NER leghasznosabb idiótája.
Ellenzéki összefogás kell? Közös lista?
Megvalósul? Megvalósult?
Nem.
Miért nem? Mert ez bizony nem a Fidesz hibája?
Az ellenzéki főpolgármester jelöltek egymást szapulják, egymást járatják le?
Ez sem a Fidesz hibája.
Nincs közös ellenzéki lista arra az EP választásra, mely egy egyfordulós listás szavazás? Pont, ahol a legkönnyebb lenne megmutatni annak a többségnek az erejét, akiknek nagyon elege van már Orbán országlásából?
Mit szeretne az ellenzék? Ezt is a Fidesz intézze el?
Az ellenzéki tábor az utólagos magyarázatokban nagyon jó. De az rendkívül szánalmas , hogy most már az esetleges kudarcot előre megmagyarázó elméletekben is világbajnokok.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.05. 18:23:49

@GNDL: " ... az ellenzék pedig összesen még annál is 500 ezerrel több szavazatot kapott amennyivel ... "

Arról azért megfeledkezel, hogy nem az ellenzék nevű párt kapta azokat a szavazatokat, hanem egy csomó ellenzéki párt megosztva.

rallus 2019.03.05. 18:24:30

Sokat lendítene az ügyön, ha a méltán népszerű Gyurcsány Ferenc Manfred Webernek is írna egy szívhez szóló levelet, hogy baráti alapon rúgja ki a Fideszt a Néppárt tagjai közül!
Ez be szokott válni...

paraszthajszal 2019.03.05. 18:45:03

@bíjí: „paraszthajszál,miből gondolod,hogy egy forradalomban a résztvevők a Btk büntetési tételei miatt bármitől is meghátrálnak??”

Az a baj, hogy ezeknek a botcsinálta forradalmároknak (pl. a füstgránátozó Momentum-vezérkar) a jó része forrófejű, naiv, tájékozatlan hülyegyerek, akinek valaki telebeszélte lippsi zöldségekkel a fejét, hogy itten kérem csúnya diktatúra, elnyomás, meg mittoménmi van, és láthatóan valami jó heccnek, esetleg romantikus kalandregénynek gondolják a szereplésüket.

Csak akkor fogja pofánbaszni őket a rideg valóság, amikor rájönnek, hogy szépen elbaszták az életüket, alkalmazni nem fogja őket senki (max. hullamosónak mehetnek el), 10 évig egy 3*2 méteres, ablaktalan patkánylyuk lesz az otthonuk, ahol heti egyszer zuhanyozhatnak hidegvízzel, és még örülhetnek, ha nem ejtik le a szappant, mert akkor netán egy kiéhezett benga állat gyerekgyilkos a lehajolás közben kicsit kitágíthatja a segglyukacskájuk.

„A történelem ,ha jól emlékszem,nem azokról az esetekről szól.”

De, a történelemben rengeteg példa van arra is, hogy egy alapvetően nem népszerűtlen, sikertelen rezsim ellen is puccsot kísérelnek meg, ami viszont a várt tömegtámogatás, a hadsereg támogatásának a hiánya miatt hamar hamvába hull.

„Ha itt forradalom lesz,akkor ahhoz képest 56' békés cserkészfelvonulásnak fog tűnni,már csak azért is,hogy a hatalom később ne állhasson bosszút!”

'56 azért más, mert amögött tényleg volt tömeges elégedetlenség, széles körű nemzeti ellenállás – ami most nincs, és ok sincs rá. Rákosi vagy Gerő egy valóban szabad, tisztességes választáson soha nem kapott volna többséget; míg igen nehéz lenne egy olyan választási rendszert elképzelni, ahol egy olyan párt nélkül lehetne kormányozni, ami a szavazatok csaknem 50%-át kapta meg, messze többet mindenki másnál.

Efhetven 2019.03.05. 18:54:35

@Paraszthajszál!
Nem mintha nagy szüksége volna ennek a tönkreb@szott, szétlopott országnak egy forradalomra, de ezért egy dolgot elfelejtettél hozzátenni: azok a tényállások, amiket fentebb felsoroltál, annyiban egyedülállóak a Btk-ban, hogy akkor nem követi őket büntetőeljárás, amennyiben eredményesen befejezetté válnak.

GNDL 2019.03.05. 18:56:46

@Behaton: „Ellenzéki összefogás kell? Közös lista? Megvalósul? Megvalósult?”

Látom nem igazán vagy képben, miről kellene szólnia egy demokratikus, szabad és tiszta választásnak. Elárulom: a politikai erők tisztességes versenyéről.

Azzal, hogy Orbánék önkényes (és egyébként a parlamentáris demokrácia alapvető normáit sértve létrehozott) választási rendszerében a „nem kormánypárti” politikai szervezeteknek „össze kell fogniuk” már Orbán önkényuralmi játékszabályainak elfogadását jelenti... értsd, ahogyan fent említettem, az egyébként 2012-től nem létező demokrácia látszatának további fenntartását.

Tanulnotok kéne még ezt a „demokrácia” műfajt, gyakorlatilag alapvető ismereteitek sincsenek a témában. :D

„Ez sem a Fidesz hibája.”

A Fidesz-KDNP „hibája” mindösszesen annyi (már ha ezeket a súlyos bűncselekményeket amiket elkövettek az elmúlt években hibának nevezhetjük), hogy gyakorlatilag két kézzel fosztogatják a közpénzeket, és százmilliárdosával verik el politikai agitprop kampányokra, miközben a „nem kormányzati” politikai szervezet lehetőségeit folyamatosan szűkítik (lásd plakáttörvény, lásd a politikai marketing betiltása a médiában és a közterületen, lásd az ÁSZ ámokfutását). A fideszes elvtársak megszállták a hirdetési- és médiapiacot a közmédiával együtt, így gyakorlatilag felszámolták a független, kiegyensúlyozott és objektív tömegtájékoztatást. Mindemellett, csak hogy ne ismételjem magam, megszállták azokat a hatalmi ágakat és azokat a demokratikus intézményeket, amelyeknek elméletileg felügyelniük kellene a választások tisztaságát... lásd csak a tavalyi „választás” előtt 50+ milliárdot költött a kormányzat a Fidesz-KDNP politikai kampányaira... ami ebben a formában több igen súlyos bűncselekmény, kezdve a közigazgatás rendje elleni bűncselekménnyel amennyiben ezzel befolyásolták a választásokat, odáig hogy ez tiltott pártfinanszírozás. Hol is tart ezekben az ügyekben a nyomozás? Ja, el sem indult... :D

Ha egy szellemileg visszamaradott nehezen kezelhető kölyöknek lenne korlátlan kampánybüdzséje, saját közmédiája és saját országos hirdetési-, média- és nyomtatott lappiaca, ha neki lenne saját ügyészsége és rendőrsége, ráadásul még a választási bizottságok és a választási iroda is a haverjaiból állna, akkor most ő lenne a miniszterelnök, a cimborái meg a kormány. :D Így működik ez a Fidesz-KDNP esetében is.

Ezek a tények, fent idéztem hogyan csalják el a választásokat Orbánék még az OSCE szerint is, ha ezeket képtelenek vagytok megérteni és feldolgozni, akkor hidd el elég szarul fogjátok érezni magatokat a közelgő rendszerváltás után... :D

rasztaszív 2019.03.05. 18:57:56

egy biztos : a pávatáncnak vége.

"Az első feltétel az, hogy Orbán Viktor miniszterelnök, a Fidesz elnöke "azonnal és végérvényesen leállítja kormánya Brüsszel elleni kampányát".
A második feltétel az, hogy bocsánatot kér az EPP tagpártjaitól.
A harmadik feltétel az, hogy biztosítja a Közép-európai Egyetem (CEU) megmaradását Budapesten."

hvg.hu/itthon/20190305_A_Fidesz_nepparti_kizarasa_marcius_vegeig_kapott_haladekot_Orbannak

GNDL 2019.03.05. 19:02:52

@Magánvéleményem: „Arról azért megfeledkezel...”

Semmiről nem feledkeztem meg, szerintem elég világosan megfogalmaztam fentebb a véleményem. Ha nem csak ezt a négy-öt szót idéznéd belőle ami megragadta a fantáziád, hanem az egész véleményemet figyelembe véve fogalmaznád meg ellenérveidet, az elég szerencsés lenne, már csak a kulturált vita szempontjából is... amelynek alapja tudod, az érvek és ellenérvek. :)

Súgok kicsit, mire figyelj: a fideszes elvtársak jellemzően 35-40%-os szavazataránnyal szerezték meg az egyéni mandátumaikat, ami a 2011 előtti még konszenzusos és alkotmányos választási rendszerben második fordulót ért volna... amit minden matek szerint már buktak volna a fideszes elvtársak, már csak egyetlen, de valószínűleg 55-60%-os támogatottságú ellenzéki jelölttel szemben. Nem véletlenül törölték el önkényesen és alkotmányellenesen egyébként a fideszes elvtársak a második fordulókat... :)

Ja, és nem, nem kérek abból a süket szövegből hogy „brit választási rendszer” meg ilyenek, náluk több száz év alatt alakult ki a választási rendszerük, míg nálunk önkényesen és ahogyan fent említettem, a parlamentáris demokrácia alapvető normáival szemben pár nap alatt hozták létre Orbánék a _saját_ választási rendszerüket. Azért saját választási rendszer, mert a fideszes elvtársakon kívül az égvilágon senki nem támogatta, sem a jelentősebb parlamenti- és parlamenten kívüli pártok, sem a tudományos/értelmiségi elit, és sem pedig a szakmai/civil társadalmi szervezetek... ráadásul megerősítő népszavazás sem történt. Úgyhogy erről is röviden ennyit. :)

GNDL 2019.03.05. 19:04:18

@rasztaszív: „A harmadik feltétel az, hogy biztosítja a Közép-európai Egyetem (CEU) megmaradását Budapesten.”

Na ebbe biztosan nem fog belemenni, vagy csak valami trükkel, mert még Webernél is nagyobb főnök kérte tőle, hogy szüntesse meg Magyarországon a CEU-t... Putyin. :)

2019.03.05. 19:09:23

kep.index.hu/1/0/2680/26804/268044/26804441_73e42ab75f2b0f16c5f3dbf9aeff0224_wm.jpg

nem tudjátok fidessfasszopók, a fenti plakátkampányt miből fizette a czzigggányotok? ugye nem közpénzből költekezik a kúrmány és folytat fidesskampányt, tisztességesen?

tudtok valamit az ELIOS buliról, a cziggány bandája miért is nem küldte el a számlát az EU-nak, csak nem necces volt a lopás fidessmajmok?

tudunk valamit arról, mi a f@szomból került fel a forbes leggazdagabbak listájára mészaros lölő, csak nem a túlárazott közbeszerzésekből, EU pénzek zsákolásából, aminek a helye a gazdaságban, magyarország fejlesztésére kellett volna mennie, nem magánvagyonba, ugye? és ki segítette ehhez a manihoz, mennyit keresett ezen?

a letelepedyési kötvényekből melyik fidessczifggány mennyit keresett?

hol van a pofán-vágott nyugdíjpénzünk? olvasta valaki az alkotmányt követő fidesscziggány alaptörvényt, mi mindent sumákolt el ez a mocskos fidesspatkánybanda?

GNDL 2019.03.05. 19:09:47

@paraszthajszal: „igen nehéz lenne egy olyan választási rendszert elképzelni, ahol egy olyan párt nélkül lehetne kormányozni, ami a szavazatok csaknem 50%-át kapta meg”

Az EU tagállamainak döntő többségében olyan arányos választási rendszer van, hogy egyetlen párt még 49%-os eredménnyel sem alakíthatna kormányt, kell keresnie egy koalíciós partnert akik a többséghez biztosítják a maradék 1%-nyi + 1 mandátumot. :) Tehát az arányos (és egyben igazságos) választási rendszer konkrétan azt jelenti, hogy ahány százalék, annyi mandátum. Ráadásul az egyéni képviselőket is döntő többségükben két fordulóban választják meg, mivel ez biztosítja azt hogy valóban a többség által támogatott pártok és jelöltek kaphassanak mandátumot.

És érdekes módon ezek a tagállamok a legsikeresebbek az EU-ban, a legmagasabb a polgárok életszínvonala, és a legboldogabbak a polgárok az ilyen államokban...

Te azt a fajta pártállami/egypártrendszer halucinálod be bármiféle demokratikus rendszernek, ami egyébként Magyarországon (is) már több esetben is bukott az elmúlt egy évszázadunkban, és amely egypártrendszerek miatt egyébként Magyarország egy balkáni leszakadt koszfészekké változott... mint lásd 2010 óta...

paraszthajszal 2019.03.05. 19:16:07

@GNDL: „Az EU tagállamainak döntő többségében olyan arányos választási rendszer van, hogy egyetlen párt még 49%-os eredménnyel sem alakíthatna kormányt”

Nem tudom, ezt honnan veszed.

Még a listás rendszerű országok jó részében is van bejutási küszöb, ami (ha azt tekintjük, hogy az MKKP és a Momentum, több más párttal együtt ezen akadt fenn) biztosítja, hogy a szavazatok 49%-a 99,9%-os valószínűséggel eredményez legalább 50%+1 mandátumot. Az egyedüli ellenpélda, amit ismerek, a holland rendszer.
felvidek.ma/2018/04/hogyan-szerepelt-volna-a-fidesz-mas-orszagok-valasztasi-rendszereivel/

morpho 2019.03.05. 19:18:17

@Behaton: "Ebben a választási rendszerben is legyőzhető a Fidesz" Nem győzhető le! Pont azért hozták létre ezt a rendszert, hogy ne lehessen őket leváltani. A fidesz soha nem fog lemondani a hatalomról, demokratikus eszközökkel nem buktatható meg, akármilyen is lesz a választói hangulat. Titeket is ezért fizetnek például, hogy a fidesz nagyszerűségét reklámozzátok éjjel nappal, ha esik, ha fúj!

morpho 2019.03.05. 19:20:03

@GNDL: A narancskullancsok vajon miért bizonygatják, hogy Magyarországon igenis demokratikus választási rendszer van? Ők sem biztosak benne? :) Ami mindenki számára nyilvánvaló, azt nem kéne bizonygatni...

2019.03.05. 19:20:42

@paraszthajszal:

jajj te paraszt, a fidesspatkányok mekkora szavazóbázissal nyomják 2/3 al?

a választópolgárok fele okádik a cziggányodtól, csak mondom, nem igazán kevesebb, mint amely a főcziggánybandára szavazott. és akkor hol van a megvett nyugger és roma, az egy zsák krumplival, Erzsébet utalvánnyal, a megvett román ukrán szavazó.

tetvek vagytok.

2019.03.05. 19:23:15

@morpho:

alig van Magyarországon migráncs (nem pénzes letelepedési kötvényes, az jöhet a fidessnek minden mennyiségben), mert ide nem jönnek, de az EU ban a legnagyobb pofával tiltakoznak ellenük.

az ELIOS balhét nem plakátolta ki a geci... Gruevszki vajh merre van?

paraszthajszal 2019.03.05. 19:26:39

@az EU pénzek zsákolója:
„főcziggánybandára szavazott”

Hello nácikám, látom te a „néppártosodás” dacára még mindig büszke rasszista vagy?

Vigyázz, most éppen nem szabadna kimutatnotok a fogatok fehérjét, mert az újonnan megtalált lyppschy barátaitoknak éppen most kell meggyőznie a filoszemita és antifa szavazóbázisukat, hogy Ti már teljesen megváltoztatok, őszinte megbánással tekintetek a múltatokra, és kebletekre ölelitek az összes romát és izraelita vallású, származású honfitársainkat is.

Szóval csak óvatosan ezzel a czigányozással, nehogy még a nagy közös választási győzelem, a „patás” elűzése előtt kiderüljön, hogy ugyanazok a bigott, előítéletes neonácik vagytok, mint eddig.

„a választópolgárok fele okádik a cziggányodtól”

És a Ti Fletótoktóo vagy Sneider „Cigány- és Zsidóverő” (Roy) Tamástól szerinted a választópolgárok mekkora része okádik?

Amúgy most éppen 50 felett vagyunk a biztos pártválasztókat tekintve:
mindenszo.hu/most-erkezett-50-felett-a-fidesz/

GNDL 2019.03.05. 19:27:25

@paraszthajszal: „Nem tudom, ezt honnan veszed.”

Onnan, hogy veled ellentétben én tájékozódok. :) Lásd például a németeket, a 2017-es választáson a CDU/CSU együtt 38%-ot szerzett, és hónapokon át nem tudtak kormányt alakítani mert nem volt meg a szükséges többségük... a fideszes választási rendszerben a 2014-es 40% meg 66% mandátumot ért. :D De a hollandok is jó példa, vagy más benelux esetleg a skandináv államok választási rendszerei is. Csak ismételni tudnám magam, az EU tagállamainak többségében arányos és igazságos választási rendszer van... pontosan azért, mert arrafelé tanultak a múltból, hogy csak a politikai pluralizmus visz előre.

paraszthajszal 2019.03.05. 19:30:19

@morpho:
„A narancskullancsok vajon miért bizonygatják, hogy Magyarországon igenis demokratikus választási rendszer van?”

Tökmindegy, milyen a rendszer, egy 54%-os párt ellen sehol nem nyernétek választást, lyppsykém.
mindenszo.hu/most-erkezett-50-felett-a-fidesz/

6.Lenin 2019.03.05. 19:32:47

@GNDL:

"...miről kellene szólnia egy demokratikus, szabad és tiszta választásnak. Elárulom: a politikai erők tisztességes versenyéről."

Nagy seggfej vagy te négybetűs.

paraszthajszal 2019.03.05. 19:34:01

@GNDL:
„Lásd például a németeket”

Németországban is van öt százalékos küszöb, az MKKP és a Momentum kizúgása miatt ott is többségünk lenne:
„Arányos egyébként a németországi rendszer is, ahol – a magyarországihoz hasonlóan – szintén szavaznak pártlistával és egyéni körzetekben is, ám a listás bejutók számát úgy kompenzálják, hogy a Bundestag összetétele megfeleljen a listás szavazati aránynak. Itt is van 5 százalékos bejutási küszöb, a pártok aránya a parlamentben hasonló volna a szlovákiai rendszer szerinti megosztáshoz.”
felvidek.ma/2018/04/hogyan-szerepelt-volna-a-fidesz-mas-orszagok-valasztasi-rendszereivel/

2019.03.05. 19:35:02

@paraszthajszal:

"Hello nácikám, látom te a „néppártosodás” dacára még mindig büszke rasszista vagy?"

nem a cziggányod rasszista, aki a pénzünkből milliárdokat szór el gyűlöletkampányra?

1 millió cigány ( nem cziggány, abból egy van, az a főgeci...) ha nem más-félmillió van Magyarországon, zömmel mély szegénységben, tanulatlanul. Ez lesz az igazi probléma, nem a migráncsok pajtikám, a migráncsozás csak álca a pofátlan EU pénzek ellopásának palástolásához, de a tolvajoknak jó, mert van bőven svájci számla, monacói kastély a fidessgeciknek, mi meg éljünk majd itt. Ha tudunk.

2019.03.05. 19:36:55

@6.Lenin:

"a politikai erők tisztességes versenyéről"

a fidesspatkányok tisztessége a parlamentben is jól látható. :D arrogancia, és aljasság.

www.youtube.com/watch?v=YCr5Bi32wx8

GNDL 2019.03.05. 19:36:55

@paraszthajszal: „egy 54%-os párt ellen sehol nem nyernétek választást”

Egyrészt már megint a muszka álhíroldaladat idézed, amiről már megbeszéltük, hogy a muszkáknak ilyen szinten lefeküdni ahogyan ti csináljátok nettó hazaárulás.

Másrészt meg ahogyan fent említettem, ha nekem lenne lopott közpénzekből korlátlan kampánybüdzsém, ha nekem lenne saját közmédiám és saját országos agitprop médiapiacom, ha nekem lenne haverom az ügyészség és a rendőrség így háborítatlanul fosztogathatnám az adófizetők pénzét, akkor most én lennék a miniszterelnök, a cimboráim meg a kormányzat... :D

Nem véletlenül védik a fideszes elvtársak még igen súlyosan törvénysértő eszközökkel is azt, nehogy a fasiszta propagandájukon kívül más is elhangozhasson a ma már csak nevében közmédiában... Ha a lakosság nagy része tudomást szerezne arról, hogy nem csak Orbán „kötélcimborái” de közvetlen családtagjai is két kézzel fosztogatják a közpénzeket, akkor nem hogy 54%-a de 5.4%-a sem lenne a fasiszta söpredéketeknek... :D

6.Lenin 2019.03.05. 19:37:24

@morpho:

Te se tudnád bizonyítani, hogy nincs.

Minden lehetőség adott egy más erő győzelméhez. Néhány alapvető dolgot kivéve.

Nincs másik olyan erő, kiket tömegek támogatnak. Ezek után a többi már lényegtelen is.
Elfogadható vízió, hiteles emberek, stb.

Behaton 2019.03.05. 19:37:56

@GNDL:

Magyarázod a bizonyítványt. Előre! Pedig még hol van a májusi bukta.
Ajánlom figyelmedbe az utolsó két ellenzéki tüntetésen elhangzott beszédek közül azokat, ahol az ellenzéki politikusok azon csalódottságuknak adtak hangot, hogy míg ők megtesznek mindent, addig az ellenzéki szavazótábor cseszik kimenni tüntetni.
Otthon kucorog és várja, hogy minden megoldódjon...anélkül, hogy ő tenne érte.
Ez volt az igazi ébredés. A kijózanodás.
Médiafölény? Fideszes propaganda gépezet?
Az első decemberi tüntetés után az ellenzék végigjárta, végigtüntette a főváros utcáit. Egy kétmilliós város elégedetlen többsége láthatta, hogy itt az idő. Most megszorítható a patás. Csak ki kell menni az utcára és erőt, tömeget, többséget mutatni.
És mi történt?
Két tízezres és néhány ezres tüntetés?
Hol az elégedetlen tömeg? Pont az ellenzék bázisának, fellegvárának számító fővárosban!!
Ez nem magyarázható az Fidesz médiafölényével, propagandájával.

Itt derült ki, hogy nincs többségetek. Nincs az a tömegbázis, amit beálmodtatok magatoknak. Hogy ennek az ellenzéki tábornak semmilyen támogatottsága sincs.
Nagyon nem vagytok képben.

De diktatúra van. Hát kérem, ennél százszor, ezerszer keményebb rendszerek buktak meg csúfosan, az elégedetlen és feldühödött tömegek hömpölygő árjának köszönhetően.

Itt nincs ilyen. Csak álmodoztok róla. Beképzeltétek és elhittétek. És most csalódottak vagytok, mert keserű az ébredés.
Elmondhatod még százszor, ezerszer, a Fidesz médiafölény kezdetű mantrádat, de ez nem magyarázza meg a beálmodott többségetek hiányát.

2019.03.05. 19:38:35

@GNDL:

köszönjük a tényeket. :)

hozza le az ORIGO eme igazságodat.

6.Lenin 2019.03.05. 19:38:54

@az EU pénzek zsákolója:

Te seggfej, ezek csak erősítenék az ellenzék győzelmét.

2019.03.05. 19:41:17

@Behaton:

te buzi, ha csak a most a főcziggány által telibevert köztisztviselők utcára mennének, tágrahágnák a főtolvajt 1 perc alatt, csak félnek, meg még érdektelenek.

túltolja még a cziggányod, jó úton jár.

GNDL 2019.03.05. 19:42:12

@paraszthajszal: „Németországban is van öt százalékos küszöb”

Németországban ügyészség is van, független igazságszolgáltatás, és ha 50+ milliárdnyi közpénzt költött volna a CDU/CSU kormányzat a CDU/CSU pártok választási kampányaira, vagy akár csak 5+ milliárdnyit, akkor a CDU/CSU pártok konkrétan 0%-ot értek volna el a választáson, mert azonnal kizárták volna őket a választásokból ráadásul a párt vezetősége a legutolsó talpasig együtt kézen fogva mehettek volna több évtizedre börtönbe. :D

Egyébként meg fentebb elég világosan fogalmaztam a német választási rendszer kapcsán, is, akár ötször is beidézheted ugyan azt a linket, nem fogja cáfolni amit fentebb említettem. Náluk 38%-os eredmény 38%-nyi mandátumot ér. A fideszes önkényes választási rendszerben 40% 66%-nyi mandátumot ér... és akkor most idézd be még sokszor a propagandaszemeted... :D

2019.03.05. 19:42:27

@6.Lenin:

kep.index.hu/1/0/2680/26804/268044/26804441_73e42ab75f2b0f16c5f3dbf9aeff0224_wm.jpg

nem tudjátok fidessfasszopók, a fenti plakátkampányt miből fizette a czzigggányotok? ugye nem közpénzből költekezik a kúrmány és folytat fidesskampányt, tisztességesen?

tudtok valamit az ELIOS buliról, a cziggány bandája miért is nem küldte el a számlát az EU-nak, csak nem necces volt a lopás fidessmajmok?

tudunk valamit arról, mi a f@szomból került fel a forbes leggazdagabbak listájára mészaros lölő, csak nem a túlárazott közbeszerzésekből, EU pénzek zsákolásából, aminek a helye a gazdaságban, magyarország fejlesztésére kellett volna mennie, nem magánvagyonba, ugye? és ki segítette ehhez a manihoz, mennyit keresett ezen?

a letelepedyési kötvényekből melyik fidessczifggány mennyit keresett?

hol van a pofán-vágott nyugdíjpénzünk? olvasta valaki az alkotmányt követő fidesscziggány alaptörvényt, mi mindent sumákolt el ez a mocskos fidesspatkánybanda?

Behaton 2019.03.05. 19:45:39

@morpho:

Az EP választás rendszerét nem a Fidesz alkotta.
Egyfordulós, listás szavazás. 5%-os bejutási küszöbbel. Ha megvan a többségetek, itt agyonverhetitek a Fideszt. A többi csak duma, szócséplés.

És bizony 2018-ban, az országgyűlési választáson is verhető lett volna a Fidesz, mert ezt az a 15 "nemfideszes" képviselő bizonyítja, aki megnyerte az egyéni körzetét egy fideszes jelölt előtt.
Ezt kellett volna 91-szer abszolválni, és most az "ellenzéknek" van kétharmada.

GNDL 2019.03.05. 19:46:39

@Behaton: „Magyarázod a bizonyítványt. Előre! Pedig még hol van a májusi bukta.”

Figyelj, töki, tökéletesen irreleváns megint ez a sok faszság amit írsz.

Fentebb igen részletesen elmagyaráztam, hogyan befolyásolják a választópolgárokat, és többek közt így hogyan csalják el a fideszes elvtársak a választásokat. Egyetlen kurva ellenérvet nem voltál képes felhozni, csak nyomod tovább a frusztrált fideszes hőbörgést...

És akkor ennek tükrében milyen „májusi bukta”, te pöcs?! :D Ismétlem újra, bár úgysem fogod megérteni: tisztességtelen, demokráciában egyébként elfogadhatatlan eszközökkel befolyásolják és így elcsalják a választásokat. Ki a faszt érdekel rajtatok, megszállott orbánista híveken, és Orbán kollaboráns műellenzékén kívül, hogy milyen eredménye lesz egy alapvetően elcsalt választásnak? :D

Recseptáip Erdogán 2019.03.05. 19:47:19

"de említhetnénk a világ egyik élvonalbeli egyetemének elüldözését is (micsoda belpolitikai teljesítmény! Magyarország megújul!"

Nem reg kiderult, a ceu mindossze a tortenelem szakon, es ott csak a 49. helyezest eri el. Maskulonben semmi massal nem fert bele a legjobb 500 -ba.

Ez "A vilag legjobb egyeteme" libuskak szerint.

Behaton 2019.03.05. 19:49:13

@az EU pénzek zsákolója:

Érdektelenek? Mi kell még hogy érdekelje őket?
Mi kell ahhoz, hogy egy kétmilliós főváros álítolag ellenzéki többsége megmutassa magát az utcákon?
Hol ez a dühös többség?
Van egyáltalán?

GNDL 2019.03.05. 19:50:04

@Behaton: „A többi csak duma, szócséplés.”

Mennyibe is került a legutóbbi EU-ellenes kampány, ami miatt ki fogják baszni Viktort és fasiszta söpredékét a Néppártból? 2-3 milliárd? Ki fizette mindezt? És a legfontosabb: ha a Fidesz-KDNP-nek a kormányzat „odaítél” bármiféle elhatalmazás nélkül 2-3 milliárdot EP választási kampányra, akkor a többi politikai szervezet mikor kapja meg ugyan ezt a forrást a kormányzattól? Mert ha a többi politikai szervezet nem kap ugyanennyit az EP választási kampányra, az akkor igen súlyos bűncselekmény a kormányzat részéről, nevezetesen tiltott pártfinanszírozás... :)

Tehát bazmeg, a bajszos szardarab még ki sem hirdette az EP választás időpontját, Orbánék már elcsalták. :D

6.Lenin 2019.03.05. 19:51:27

@az EU pénzek zsákolója:

Olyan dolgokról beszélsz, amiknek nagy része csak a ti hülye agyatokban létezik. Az emberek nagy részét nem is érdekli.
Megvehette a terepjáróját(amilyen a szomszédnak is van), hosszú hétvégén elmegy az egész családdal pancsikolni. Meg van a legnagyobb lapos tv-je is. A gyerek járhat balettozni és karatézni is, 1x meg zongora órára is.

Ha úgy érzi a munkahelyén átbaszták, kilép és elmegy egy jobban fizető állásba, vagy külföldre.

Ha totál hülye, nyugodtan tüntizhet a DK-s nyuggerekkel, talán kap egy kis lovét a kannás borra is.

Mi a faszért akarna itt néhány hülyén kívül valaki kormányváltást?

Habony Árpád 2019.03.05. 19:51:33

"Fideszt és Orbánt egyedül az a 8 millió választópolgár tudja elzavarni,"

Na akkor a libbantaknak reszeltek. Mert ha a választokon múlik, akkor soha többé nem jutnak, még a hatalom közelébe sem az idegen érdekeket szolgáló hazaáruló sorosbérencek.

GNDL 2019.03.05. 19:52:11

@Behaton: „Hol ez a dühös többség? ”

Külföldre menekültek és menekülnek ma is a fasiszta söpredéketek elől. Nem emlékszel hogy miért vezették be elvtársaid a hatnapos munkahetet? Mert mára elüldöztetek az országból közel 1 millió embert... és hidd el, addig van biztonságban a testi épségetek amíg nem jönnek vissza erre a balkáni koszfészekre. :)

Habony Árpád 2019.03.05. 19:52:32

"Fideszt és Orbánt egyedül az a 8 millió választópolgár tudja elzavarni,"

Na akkor a libbantaknak reszeltek. Mert ha a választokon múlik, akkor soha többé nem jutnak, még a hatalom közelébe sem az idegen érdekeket szolgáló hazaáruló sorosbérencek.

Behaton 2019.03.05. 19:54:56

@GNDL:

Mi irreleváns? Hogy elmondom, hogy nincs tömeg az ellenzék mögött? Hogy nincs tömegbázisotok? Hogy májusban, amikor az ostoba, tanulatlan vidékiek nem mennek el "annyian" az EP választásra, mert nem szoktak, akkor ugyanúgy szívtok, mert a beálmodott városi és fővárosi szavazóitok sincsenek meg.
Milyen elégedetlen tömeg az, amely egy Stop Soros! plakátot és egy Stop Soros! tévés kampányreklámot meglátva elbizonytalanodik és kevésbé lesz elégedetlen?

6.Lenin 2019.03.05. 19:57:16

@GNDL:

Végre felcsillant a remény!!! Orbán rendszerének vége!!!!

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

paraszthajszal 2019.03.05. 20:00:04

@GNDL: „Egyébként meg fentebb elég világosan fogalmaztam a német választási rendszer kapcsán, is, akár ötször is beidézheted ugyan azt a linket, nem fogja cáfolni amit fentebb említettem. Náluk 38%-os eredmény 38%-nyi mandátumot ér”

Bocs lypschykém, de véletlenül egy adott ország választási rendszeréről szóló információk amúgy nyilvánosak, pontosan meg lehet mondani, hogy melyik törvény melyik paragrafusa tartalmazza a bejutási küszöböt (ami azt eredményezi, hogy a küszöb alatti pártok helyett az afelettiek kapják a mandàtumokat, pont azért, hogy könnyebb legyen többséget összehozni), szóval megint házhoz mentetek a lófaszért, és mélytorkoztatok egy kicsikét (de az is lehet, hogy a segglyukacskátokba fogadtátok be a lószerszámot, ami tetszik):

„Who can enter the Bundestag?
Only parties that have received at least five per cent of all second votes nationwide may enter the Bundestag. The five-per-cent-clause prevents too many small parties from being represented in the parliament, a circumstance that would make the formation of a government coalition more difficult.” www.deutschland.de/en/node/5023

„only such parties shall be taken into consideration as have obtained at least five per cent of the valid second votes cast”
Bundeswahlgesetz 6. § (6) germanlawarchive.iuscomp.org/?p=228

Behaton 2019.03.05. 20:00:50

@GNDL:

És miért jönne vissza az az 1 millió ebbe a koszfészekbe?
És ez a dühös 1 millió szavazhat az EP választáson?
Szerinted?

"Az Európai Parlament tagjainak választásán választójogosult:

a magyar állampolgár, ha
Magyarországon él, magyarországi lakcímmel rendelkezik,
Magyarországon él, bejelentett lakcímmel nem rendelkezik, és regisztrációs kérelme alapján szerepel a központi névjegyzéken
külföldön él, az Európai Unió területén kívüli lakóhellyel rendelkezik, és regisztrációs kérelme alapján szerepel a központi névjegyzéken
az Európai Unió más tagállamának állampolgára, ha Magyarországon él, magyarországi lakcímmel rendelkezik, és kérelme alapján szerepel a névjegyzékben az EP tagjainak választásán."

Miről beszéltek?
Miért ilyen bénán próbáljátok megmagyarázni az ellenzéki kudarcsorozatot?

És ez mi?

index.hu/kulfold/ep/2019/02/24/a_lengyeleknel_osszeallt_es_kozos_ep-listat_allit_az_ellenzeki_osszefogas/

Ők meg tudják oldani? Nálunk meg nem lehet?
Ezt mivel magyarázod?

2019.03.05. 20:04:21

@6.Lenin:

nézd ezt kisköcsög

www.youtube.com/watch?v=-ti_JBWwgUA

vagy ezt.. :D

www.youtube.com/watch?v=atMMysP90Ko

ez a szavazóbázis, ez... :D utalvány és krumpli, majd lehet ugatni, hordani a pizt offshore számlákra meg lölőhöz.

ti mocskos fidess patkányok....

2019.03.05. 20:09:12

@Behaton:

"Ezt mivel magyarázod?"

azzal te f@sszopó, hogy a háborúhoz is pénz kell. nos, a fidess ezt a pénzt tőlünk ellopja, de az ellenzéknek abból nem jut, sem pl. tv2 m1 origo vagy hirdetési tábla.

vagy látunk valahol "Lipschi" plakátokat??? vagy csak a főcziggányét? esetleg tán mind fidesskézben, az a baj?

kep.index.hu/1/0/2680/26804/268044/26804441_73e42ab75f2b0f16c5f3dbf9aeff0224_wm.jpg

6.Lenin 2019.03.05. 20:11:21

@az EU pénzek zsákolója:

3 millió cigány van ma Mo-on?
De.
Látod ez a ti hibátok. Ha ezek igazak, akkor tényleg elégedetlen tömegeknek kéne az utcán lenni, és már az óvodában is a kiváló ballib programokat mondanák fejből a picik.
Nem értetek a lényegből semmit. Hülyékre meg senki nem cserélné le a jelenlegieket.

Behaton 2019.03.05. 20:12:44

@az EU pénzek zsákolója:

Milyen pénz?
Neked mennyit kell fizetni azért, hogy kimenj tüntetni?
Mennyi pénz kell ahhoz, hogy a dühös és elégedetlen többség összehozzon egy 100-200 ezres tüntetést a fővárosban?

GNDL 2019.03.05. 20:12:45

@Behaton: „Mi irreleváns? Hogy elmondom, hogy nincs tömeg az ellenzék mögött? Hogy nincs tömegbázisotok?”

Fentebb többször is, nem csak neked de trolltársaidnak is elég világosan leírtam, hogy Orbánék hogyan számolták fel a jogállamiságot és az alkotmányosságot, hogyan szállták meg a hirdetési- és médiapiacot, hogyan rekesztik ki a tömegtájékoztatásból a kormánykritikus hangokat, és egyébként hogyan vernek el éves szinten százmilliárdokat a saját agitprop médiaszemetükre és gyűlöletkeltő, a lakosságot félrevezető kampányokra.

Innentől lesz irreleváns minden amit írsz, hacsak nem vagy képes megcáfolni az általam írtakat. :)

Még egy dolog: az MSZMP anno ugyan azt művelte mint Orbánék, minden államosított, minden központosított volt. Az MSZMP idején is voltak választások, gyakran 102%-kal nyertek a jelöltjeik, mivel jellemzően csak egy jelöltjük volt. :D És ez szerinted azért volt, mert az MSZMP olyan faszán kormányzott, olyan faszán meg voltak elégedve velük a polgárok? Esetleg nem egy önkényuralmi diktatúra volt az az időszak, pöcsöm?! :D

Na, most is verhetitek magatokat hogy milyen faszán nyeritek az elcsalt választásaitokat... csak akkor majd ne legyen brühühü, ha egyszer pofán csap titeket a valóság egy fasza rendszerváltás formájában. :)

„És ez a dühös 1 millió szavazhat az EP választáson?”

Kizárólag csak a magyarországi külképviseleteken... amiből Európa-szerte mindösszesen pár tucat van közel 750 ezer vagy 1 millió külföldön dolgozó magyar állampolgárra, miközben Magyarországon 8 millió választópolgárra van több mint 11 ezer szavazókör. Szerinted miért csak pár tízezren tudtak szavazni a tavalyi „választáson” a külföldön dolgozó magyarok? Többségüknek több száz kilométert kellett volna utazniuk oda-vissza, és több ezer fős sorbanállást kivárniuk...

Komolyan kérdezem, mit szedtek valóságérzékelés ellen? Mert valamit szedtek, minden egyes fideszes troll nem lehet ennyire ostoba és tájékozatlan, ahogyan azt itt demonstráljátok... :D

2019.03.05. 20:14:37

@6.Lenin:

olvasni se tudsz fidessbarom, nem írtam 3 milliót. de nagyon sok van. nincs utcán, mert van segíj, közmunka, krumpli.

amíg ez van, kussol, és nem drága fidess szavazópolgár, ugye?

mert értelmiségi nem szavaz a gazdádra.

GNDL 2019.03.05. 20:16:41

@paraszthajszal: Ööö... megint csak a propagandaszlogenjeidet ismétled, holott fentebb már többször cáfoltam. Esetleg ha visszatérnénk oda, hogy felmostam veled a padlót az érveimmel, és most neked kéne jönnöd és összeszedned magas ellenérvekkel, de nem az 5%-os küszöbödbe kapaszkodsz, hanem megmagyarázod, hogy a németeknél 38%-os választási eredmény 38%-nyi mandátumot ér, Orbánisztánban meg 40%-os (elcsalt) szavazatarány 66%-os mandátumot ér. :D

2019.03.05. 20:18:00

@GNDL:

tényekre nem kapsz értelmes választ, tízszer kérdeztem, mi a helyzet az ELIOS al, nyugdíjpénzekkel, a pártállami plakátkampánnyal, lölő milliárdjaival, az offshore pénzekkel és semmi. :D

ezek térdig benyalnak a cziggányuknak, oszt jónapot. buták, primitívek, a dolguk az, hogy itt ugassanak ész nélkül. erre jók.

6.Lenin 2019.03.05. 20:20:25

@az EU pénzek zsákolója:

Az egyik filmeden a cigány ember mondta, hogy 3 millióan szavaztak a Fideszre.

Tényleg csak krumpliért szavaznak?
Miért nézed hülyének a választókat? Gondolod, hogy mindenki elfelejtette a 12 év ballib kormányzást?
Az emberek többsége jobban él az elmúlt 9 évben, sőt 1re jobban. ezt mindenki érezheti a saját bőrén.

Ha rosszabbul élnének másként szavaznának, vagy a többség biztosan nem a jelenlegiekre.

Secnir 2019.03.05. 20:22:10

@paraszthajszal:
"És végül, Soros bácsi és a CIA barátainak figyelmébe:
„258. § (1) Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
a) súlyos hátrányt okozva,
b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával,
c) háború idején vagy
d) külföldi fegyveres erő behívásával vagy igénybevételével
követik el.”"

ezt ajánld orbán figyelmébe is, aki magyarország alkotmányos rendjének megsértése céljából felvette a kapcsolatot az orosz kormánnyal; aki hivatalos -miniszterelnöki- megbízását felhasználva, külföldi fegyveres erő igénybevételével követte el.
rámutatnék, hogy azzal, hogy beengedte putyin orosz magánbankját, aki/ami fölött semmiféle kontrollja nincs magyarországnak (alkotmányos rend megsértése), miniszterelnökként, a parlament megkérdezése nélkül kötötte (hivatalos megbízás felhasználásával) külföldi fegyveres erő igénybevételével (valószínűsíthető, hiszen az itt megjeleneő bankot fegyveres erők őrzik, akik nem magyarok).
ugyanez igaz paksra is, amit előbb írt alá, mintsem megszavazta a parlament, és előbb kötötte meg a hitelszerződést is, amit ugyancsak megkötött, mielőtt megszavazták volna - amivel súlyos vagyoni hátrányt okozott az országnak. ez kiderült akkor is, amikor már utalni kellett a pénzt, de még egy kapavágás sem volt; ez kiderült akkor is, amikor kénytelen volt kiváltani a hitelt, mert olyan szerződést kötött, ami elpnytelen volt az országnak; és legvégül akkor is, amikor kiderült, hogy terveknek még nyoma sincs, még azt sem tudni, hogy ki fogja elkészíteni, holott az alapoknak már állnia kellene...

paraszthajszal 2019.03.05. 20:24:28

@GNDL: „felmostam veled a padlót az érveimmel”

Magaddal mostad fel.

2013-ban a hozzád hasonló hülye libbantakkal kicseszett a választási küszöb, a szavazatok 4,8%-át nyerték el, amivel hozzátok hasonlóan eltakarodhattak egy patkánylyukba, a mandátumok 0%-át megszerezve.

Ehhez hasonlóan nálunk a Momentum és az MKKP sem jutott volna be a „Bundestagba” '18-ban, tehát a rájuk adott szavazatokat nem számolhatod bele a virtuális többségetekbe.

Ennyike, lypschykém.

Behaton 2019.03.05. 20:26:09

@GNDL:

Ez hihetetlen! Szerinted mit csinál egy vezető, amikor a beosztottjának kiad egy elvégzendő feladatot, és az azt tesz amit most te. Csak sorolja a kifogásokat, hogy miért nem lehet megoldani. Te most pont eszt teszed. Kifogás, kifogás hátán.
Ha ez ennyire reménytelen, ha ez ennyire megoldhatatlan feladat az ellenzék számára, akkor mire számítotok?
Erre? :
"– Mi az, amit itt még tenni lehet, Bornemissza Gergely?
– Segítségért megyünk, Felséges Asszonyom. Elmegyünk a császárhoz!
– Jobb orvosságot nem tudtok, ti magyarok? Valakihez mindig el kell menni?
(Izabella özvegy királyné szavai Várkonyi Zoltán Egri csillagok c. filmjéből – 1968)"
Lásd Gyurcsány Ferenc levele...

Vagy majd egyszer megoldódik magától?
Vagy jön a másik klasszikus, hogy egyszer, a távoli jövőben, egy másik galaxisban, az emberek annyira dühösek lesznek a Fideszre, hogy lámpavasra húzzák mind.
Ha a posztban említett 8 millió szavazóból 7 millió nagyon, de nagyon dühös lenne a Fideszre, te még akkor is a kifogásaidat sorolnád?
Komolytalanok vagytok.
Nem véletlenül olvashatjuk itt a B1-en, Szelestey külföldi sajtószemléiben, azokat a cikkeket, melyek azt is irják, hogy a hazai ellenzék gyenge, támogatottsága nincs, ötleteik, terveik, programjaik használhatatlanok. Külföldön már látják ezt. De ti nyugodtan nyomjátok tovább a kifogás-cunamitokat...

2019.03.05. 20:27:32

@6.Lenin:

nem az én filmem hülyegyerek. a roma szájába nem én adtam a szót, ő imádta a csutit egy zsák krumpliért, el is mondta, ennyi az ára egy roma szavazatnak, kis krumli kis utalvány. :D soha nem látta a csutit, azt se tudja a többsége mi az az EU.

jól él? menj el és nézd meg magad. nyalogasd őket.

gondolod, mindenki elfelejtette, hogy ellopta a ciggányod a nyugdíját? mindenki elfelejtette, hogy az eu pénz lölő zsebébe megy és nem az ország gyarapodására, elfelejti, a naponta fizetendő világbajnok 27% os áfát, egy száguldozó országban?

ugyan már, ne reménykedj. fidessmajom

rohadjon meg a cziggányod.

2019.03.05. 20:29:31

@paraszthajszal:

nem válaszolsz arra, miből fizeti a cziggányod a plakátkampányt, mi van az ELIOS al? mi van lölő milliárdjaival, miért 27% az áfa?

kep.index.hu/1/0/2680/26804/268044/26804441_73e42ab75f2b0f16c5f3dbf9aeff0224_wm.jpg

6.Lenin 2019.03.05. 20:35:28

@az EU pénzek zsákolója:

Ez már piszok unalmas, és végtelenül hülye szöveg. Fordítsunk akkor a dolgon.

Csalódtam a Fideszben. Kire szavazzak, és miért? Jó lenne valamilyen referencia is, ha nem túl macerás. Nehogy megint rosszul döntsek.

Akkor győzz meg! Nyitott vagyok.

paraszthajszal 2019.03.05. 20:39:22

@az EU pénzek zsákolója: „nem válaszolsz arra, miből fizeti a cziggányod a plakátkampányt, mi van az ELIOS al? mi van lölő milliárdjaival, miért 27% az áfa?”

Ezek hülye & jelen témát tekintve offtopic kérdések, de legyen egy jó napod.

A kormányzati plakátkampányt közpénzből fizetik, ahogy a kormányzat bárhol máshol is közpénzből fizeti a kormányzati kommunikáció költségeit. Ezt nem kell titkolni, azért kapták meg a kassza kulcsát a választóktól, hogy használhassák, kezelhessék az adófizetők pénzét.

Az Elios-üggyel az van, hogy a nyomozás lezajlott, a rendőrség bűncselekményt nem talált, politikailag motivált, felfújt műbalhé volt.
pestisracok.hu/az-ellenzek-egyik-legszomorubb-napja-buncselekmeny-hianyaban-szuntette-meg-a-rendorseg-az-elios-ugy-nyomozasat/

„Lőlő” milliárdjai köszönjük, jól vannak – lippsikéim, ti még sokáig csorgathatjátok utánuk a nyálatokat, mert még egy jó ideig nem fértek majd hozzá a húsos fazékhoz.

Ami pedig a 27%-os áfát illeti, ez magas ugyan, de sajnos a Fletóék által ránk hagyott államadósság is magas volt, annak a kamatait meg valakinek valamiből fizetnie kell. Egyébként ha maga a legfelső kulcs nem is csökkent, de van azért jópár termék, amit ehhez képest kedvezményesebb körbe (alacsonyabb kulccsal) soroltak át, az 5%-os internetáfa pl. úgy tudom, egyedülálló az unióban.

2019.03.05. 20:40:44

@6.Lenin:

te komplett agyhalott vagy b@zmeg? válaszolj már a kurv@@nyádat arra amit kérdeztem.

miből fizeti a cziggányod a plakátkampányt, mi van az ELIOS al? mi van lölő milliárdjaival, miért 27% az áfa?

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2680/26804/268044/26804441_73e42ab75f2b0f16c5f3dbf9aeff0224_wm.jpg

2019.03.05. 20:43:04

@paraszthajszal:

hát ez szánalmas volt fidessmajom. 12 éve fizeti a fidess a kamatokat? :D

kormányzati hirdetés véletlen pont a fidess kampányával egybevág? na ne szopass.

a többi is szánalmas blablabla. de legalább dolgozol a cziggányodnak alvás helyett is. vakuljál meg.

2019.03.05. 20:46:39

@paraszthajszal:

"Az Elios-üggyel az van, hogy a nyomozás lezajlott, a rendőrség bűncselekményt nem talált, politikailag motivált, felfújt műbalhé volt."

hja, de a számlát nem merték benyújtani az EU nak, mert mégis meleg volt a balhé. :D

ne olvass prostisrácokat, nem tudtad, hogy a cziggányod fizeti őket?

6.Lenin 2019.03.05. 20:47:44

@az EU pénzek zsákolója:

Ellopja a sok nyomorgó magyartól, a veje is, lölö is. Sajnos a puskám 45 ben elástam, és nem emléxem hová, másként lelölözném őket.

Akkor most ki a faszra kéne már végre szavaznom, és miért? Erre válaszolj már B+!

(Ha az általad feltett kérdésekre nem tudod a választ, akkor te tényleg hülye vagy, vagy engem szeretnél annak nézni)

2019.03.05. 20:50:49

@6.Lenin:

"Akkor most ki a faszra kéne már végre szavaznom, és miért? Erre válaszolj már B+!"

én mondjam+ te primitív fas, hogy kire szavazz? hát aki nem lop b@zmeg. :D ennyi eszed már lehetne, vagy a közmunka elvette azt is?

paraszthajszal 2019.03.05. 20:51:09

@az EU pénzek zsákolója: „12 éve fizeti a fidess a kamatokat?”

Igen, és mivel még mindig 70% körül van a GDP-arányos államadósság, még a következő 12 évben is fizethetjük, hacsak nem akarunk óriási növekedési áldozatok árán a tőkéből is évente pl. a GDP kb. 7%-ának megfelelő mértéket törleszteni. (Hja, először add el a választóknak a 10 szűk esztendőt, utána beszélgethetünk.)

„kormányzati hirdetés véletlen pont a fidess kampányával egybevág”

Milyen Fidesz-kampányról beszélsz, te tyúkeszű? Az EP-kampányidőszak még el se kezdődött!

„vakuljál meg”

Köszi a jókívánságot, neked is hasonló szépeket kívánok, lypschykém.

Secnir 2019.03.05. 20:54:14

@paraszthajszal:
"a nyomozás lezajlott, a rendőrség bűncselekményt nem talált"
nem is keresték. több város polgármestere szépen összegyűjtötte a papírokat, és várták, hogy a rendőrség megkeresse őket - de nem. nem jöttek. nyomozás nélkül kurva nehéz találni bármit is. kábé mint a bicskei rkpság, amelyik anno még kimenni sem volt hajlandó, amikor mészáros beszántotta a szomszédai földjét, meg bevetette, meg a trágyát ellopta, csak kiküldték másnap(!) a határozatot, hogy nem történt semmi érdekes.

"Ami pedig a 27%-os áfát illeti, ez magas ugyan, de sajnos a Fletóék által ránk hagyott államadósság is magas volt"
értem. azért 27% az áfa, mer gyurcsány. ez így karcsú, ne haragudj

"az 5%-os internetáfa pl. úgy tudom, egyedülálló az unióban."
valóban. sütve az igazi, kicsit megborsozva. szokták is mondogatni a vidéki nyugdíjasok, hogy bárcsak volna egy kis 10 megás netem, úgy ennék valamit...

6.Lenin 2019.03.05. 21:01:07

@az EU pénzek zsákolója:

Na, tudtam hogy hülye vagy, és még dicsexel is vele.

De tulajdonképpen megadtad a valós választ is a választóknak. Nem tud a mai ellenzék jobbat kínálni, az O1G-zés meg hülyegyerekek nyálképzője.

Ezért nincsenek elégedetlen tömegegek az utcákon, mert nem látnak akkor sem alternatívát, ha az jogos lenne. Itt bukik el ez a balfasz banda.

Nincsenek hiteles emberek, hihető programok, egy lassan, de biztosan fejlődő jövőképpel szemben. Ezen kívül minden önmosdatás, szánalmas hülyeség, amit a jelenlegi ellenzék fel tud mutatni.

2019.03.05. 21:05:21

@6.Lenin:

"Nincsenek hiteles emberek, hihető programok, egy lassan, de biztosan fejlődő jövőképpel szemben."

soros soros migráncs migráncs az a fidess programja? az eu pénzek lopása a program? a családvédelmiakciótervvédelmiprogram a program?

az ország egy szutyok összereszelő üzem, erre kellett a cziggányod rabszolga törvénye, amit most a közigazgatási melósok szopatásával fejelt meg.

ez program?

kinyírta a cziggányod a lakástakarék pénztárakat, próbálja a kafeteriát a stadionjai felé terelni, ez program?

Secnir 2019.03.05. 21:13:30

@az EU pénzek zsákolója:
a fidesznek rég nincs programja. gyakorlatilag a fidesz, mint önálló párt sincs, csak bólogatójánosok halmaza, akik szó nélkül megcsinálják, amit a Bölcs Nemzettestvér mond.
ebből ered, hogy önálló állam sincs, program híján pedig minden kézivezérléssel működik.
ennek az egyszemélyi kézivezérlésnek van előnye és hátránya is. előny az átláthatóság -az irányító számára egyedül-, hátrány az, hogy eme személy hiányában kitör a káosz, mivel nélküle nem mernek intézkedni, még akkor sem, ha a döntés megalapozott és jó az állam számára...

morpho 2019.03.05. 21:14:19

@6.Lenin: "Minden lehetőség adott egy más erő győzelméhez"
@Behaton: "az országgyűlési választáson is verhető lett volna a Fidesz"

Az a baj, hogy ti is pontosan tudjátok, hogy ez nem igaz. Leginkább azért bizonygatjátok ilyen lelkesen. Tulajdonképpen simán belelehetne írni az alapkotványba, a fidesz vezető szerepét.

GNDL 2019.03.05. 21:18:25

@paraszthajszal: „Magaddal mostad fel.”

Mindjárt gondoltam, hogy én vagyok a pöcs, mert nem tudom megcáfolni a saját érveimet. :D

Behaton 2019.03.05. 21:23:47

@morpho:

Igen verhető lett volna, de ahhoz "szavazók" kellenek. Az elégedetlen és dühös többség. Ami nincs. Mert hát a tüntetéseken sem láttuk őket.
Ez egy nagyon érdekes többség.

GNDL 2019.03.05. 21:24:03

@Behaton: „Kifogás, kifogás hátán.”

Ezek konkrét tényszerű érvek, arra vonatkozóan, hogy miért nem lehet ma már Magyarországon szabad és tiszta választásokat tartani... egyszerűen csak azért, mert a legalapvetőbb feltételei hiányoznak, nincs jogállamiság, nincs alkotmányosság, nincs hatalmi ágak szétválasztása, nincsenek független demokratikus intézmények amelyeknek pont őrködniük kellene a választások tisztasága felett... is... csakúgy mint a közélet tisztasága felett, lásd például demokráciában nem fordulhatna elő, hogy a kormányzat nem tud számot adni, hogy mi a francra verik el közpénzek százmilliárdjait. :)

Képzeld el ezt úgy - ha már retardált fideszessel kell „vitáznom” akkor jöjjön egy focihasonlat - hogy megbeszéljük, lábtengóban döntünk el egy vitás kérdést, nevezetesen hogy melyikünk a jobb. De én előtte a saját érdekeim szerint alakítom a szabályokat, nevezetesen hogy nálam háromszor is lepattanhat a labda nálad csak egyszer, én kézzel is beleérhetek a labdába te nem, sőt eleve 10 pont előnyről indulok míg te -10 pontról kell majd felkapaszkodj, ráadásul még az egyik lábad is eltöröm... és akkor jönnél azzal, hogy mégis mi a faszt képzelek, én meg mondanám hogy „csak kifogásokat keresel hogy előre megmagyarázd a leégést”... látod, mekkora fasz vagy?! :D Nem hiszem...

6.Lenin 2019.03.05. 21:24:08

@az EU pénzek zsákolója:

Soros és az illegális (legálissá tett ellenőrizetlen ) migráció Európa végét jelenti.
Nincs eu-s pénzek lopása, ahol volt esetleg visszaélés lett következménye is, igaz nem minden esetben, nem minden oldalon. De a világ sajnos így működik. Adunk, aztán a nagyobb részét visszavesszük. A legtöbb estben azok jártak jobban, akik "adtak", ezért is nincs komolyabb visszhangja semminek sem.

Még jó, hogy van legalább mit összeszerelni. Nem kellett volna kiárusítani az ország vagyonát.
Mit kéne jelen állapotban jobbat, kivel csinálni? Jó szöveg az oktatás, de jó esetben néhány évtized múlva mérhető az eredménye. Addig?

Van egy rakat olyan új-általatok vitatott -törvény, ami nem kötelező, hanem választható szabadon.
Nyilván van néhány vitatható program is, aminek nem látjuk be a hasznát, csak használni kéne, tartalommal megtölteni, ez se a kormány feladata lenne.

A lehetőségekhez, és a külső, belső körülményekhez mérten az ország az elmúlt 70 évben nem volt ilyen jó helyzetben, mint jelenleg.

Ezt a választók nagy része tudja, érzi is, ezért van 3x kétharmados választási győzelem.

A van rajta sapka azért, ha nincs, azért, egy kibaszott hülye taktika, nem is képes már 9 éve túllépni az ellenzéknek nevezett balfaszok társasága, de ki bánja.
Ez utóbbi nem teljesen igaz, mert egy valós alternatíva tényleg jó lenne mindenkinek. Sajnos jelenleg még nyomokban sem látszik ennek még a lehetősége sem.

A többit előre tudom, de már kurvára unalmas. Kínáljatok jobbat, rátok szavazok, balfaszkáim.

paraszthajszal 2019.03.05. 21:24:17

@GNDL: Ez gyenge volt lypschykém, harmatosch.

Azt kellett volna cáfolnod, hogy a néhai Westerwelléék pártja, a német SZDSZ 2013-ban 4,8%-nyi szavazataránnyal 0%-nyi helyet szerzett a Bundestagban, így matematikai szükségszerűség, hogy legyen olyan párt, amelyik több %-nyi mandátumot szerzett, mint a szavazataránya (tényszerűen a bejutó pártOK). Tehát beszoptad a faszt.

6.Lenin 2019.03.05. 21:27:14

@morpho:

Ha ezt komolyan is gondolod, akkor nem csodálkozok, hogy tehetelen banda álmodozik a hatalomért.
Röviden összefoglalva, hülye vagy.(és még túl is dicsértelek)

GNDL 2019.03.05. 21:29:45

@Behaton: „Igen verhető lett volna, de ahhoz "szavazók" kellenek.”

Legfőképp szabad és tiszta választások kellenek, demokratikus rendszerben a Fidesz-KDNP nem csak hogy verhető egy választáson, de a parlamentbe nem jutnának be soha többé... legfőképp azért sem, mert ha létezne jogállamiság, a Fidesz-KDNP jelenlegi parlamenti képviselőinek nagy része ülne börtönben különböző korrupciós bűncselekmények miatt, Orbán és kedves kis tolvaj családja mellett. :D

GNDL 2019.03.05. 21:32:14

@paraszthajszal: Ha tudnám esküszöm lerajzolnám és kiszínezném neked, hogy mi a különbség a frusztrált hőbörgés, amit előadsz, és a tényszerű érvelés közt, amivel válaszolnod kellene az érveimre... bár egy magadfajta retardált fideszes trollnak még annak megértése is nehezen menne... ha egyáltalán... :D

paraszthajszal 2019.03.05. 21:34:51

@GNDL: Hiába lypschykém, a matematika cáfol téged. Nincs, nem lehet teljesen arányos rendszer bejutási küszöb, és azon a küszöbön elhasaló pártocskák mellett. A matematika hasába nem mesélhetsz lyukat. :-DDD

2019.03.05. 21:35:10

@6.Lenin:

"Nincs eu-s pénzek lopása, ahol volt esetleg visszaélés lett következménye is, "

lölő bevallott 500 milliárdja honnan van? nincs még egy magyar vállalkozás, amely 8 év alatt ennyit képes lenne kitermelni, 500 vállalkozás együtt se. :D ekkora kopás nem számít?

Elios lopást mi fizetjük, mert az EU hoz nem nyújtotta be a fidess simlispárt, befostak.

nincs 3x kétharmad, a választópolgárok (nem a magyarok) fele se szavazott a ciggányodra, ellenben sok sok román és ukrán és ... megvásárolt arc igen. azok, ahol stadionokat épít a cziggányod szavazatokért.

az ország szarban, a közszféra rabszolgatörvénye pontosan ezt mutatja, mint ahogy a fidess féle primitív és kontra-produktív (bankadó -> brutális készpénz használat) adónemek tömkelege, amelyeket nem képes a dübörgő gazdaság mellett se kivezetni, mert nincs pénz, nincs. az eu csöcsén élünk.

nincs, de van stadionokra, akár a főcziggány háza végébe is.

annyira jó a helyzet, hogy a magyar vállalkozások zöme nem képes kitermelni a minimálbért, ami a budapesti albérletárakra se elég. :D

te hülye kis fasz. :D

kunzoo 2019.03.05. 21:38:20

@GNDL:
A kétfordulós választási rendszerben valóban szoríthatóbb lenne a fidesz. Azt viszont figyelembe kell venni hogy ha nem a kedvencére szavazhat a szavazó, akkor ki a második a sorban. Ahol erős a Jobbik, ottg kisebb a gond. A vidéki szoci szavazók hajlandóak átszavazni. A bökkenő ott van ahol a Jobbik a harmadik helyre szorul. A jobbikos szavazóknál a második helyen a fidesz áll, jó eséllyel rá szavaznak vagy otthon maradnak. Ezért túlzásnak érzem a matekot úgy értelmezni hogy visszalépés, akkor az ellenzéki jelölt nyer. Ez főleg Budapestre lenne igaz, ott a balos pártok egymást ütötték ki. Vidéken ez másként működött volna, főleg a kistelepüléseken. A kétharmad nem jött volna össze nekik, valószínű. Bár jobb koordinációval ezt Pesten most is megoldhatták volna.

6.Lenin 2019.03.05. 21:44:04

@az EU pénzek zsákolója:

"A többit előre tudom, de már kurvára unalmas." Bejött.

Nem véletlen, hogy Orbán már 2030 körüli időkre tervez. Ekkora marháktól miért félne?
totál kiszámítható az ellenzék, ekkora marhák máshol nincsenek. Mélyen beégett hülye gondolatokkal.

Na, Pá!
(tényleg kurvára unalmas már ez a süketelés, amit löx)

Behaton 2019.03.05. 21:44:46

@GNDL:

A dühös és elégedetlen többség tagjai elmehettek szavazni?
Igen.
Választhattak a szavazólapon feltüntetett pártok és egyéni jelöltek közül?
Igen.
Te elmentél szavazni?
Igen.
Megakadályozott ebben a Fidesz kampányra költött sok milliárdja?
Nem.
Fideszes jelöltre szavaztál?
Nem.

Miről beszéltek?

Konklúzió:
Nem voltatok elegen. Még most sem vagytok elegen. Bár már elegetek van abból, hogy nem vagytok elegen. Ezért találtok ki újabb és újabb kifogásokat. Ahelyett, hogy megmutatnátok végre a többségeteket. Ha máshol nem, akkor legalább egy tüntetésen...

6.Lenin 2019.03.05. 21:50:37

@kunzoo:

A kétfordulós rendszer a választók hülyének nézése. Átszavazásoknak mi köze a választók értékrendjéhez?

Volt Mo-on kétfordulós választás, jó volt a végeredménye, következménye?

Behaton 2019.03.05. 21:51:21

@GNDL:

Nincs az ellenzéknek támogatottsága. Nincsenek szavazóitok. Ezért magyarázkodtok.
Az ellenzéki tüntetéssorozaton látni kellett volna azt a dühös elégedetlen, legalább százezres tömeget, amely eddig a Fidesz választási rendszere miatt nem tudta többségét valódi képviseletre váltani.
Ehelyett mit láttunk? Néhány száz, néhány ezer tüntetőt.
Ez volna a beálmodott többség.
Most májusban, egy nem a Fidesz szabályai szerint "játszott" választáson megmutathatjátok, hogy ténylegesen mennyien vagytok. Hogy milyen erősek vagytok.
Ha ott is lebőgtök, akkor már semminél is kevesebbet érnek majd a kifogásaitok.

GNDL 2019.03.05. 21:52:23

@kunzoo: „bökkenő ott van ahol a Jobbik a harmadik helyre szorul”

Most eltekintve attól, amit az első hozzászólásomban említettem itt ezen poszt alatt (többek közt hogy az egész választási informatika fideszes kézben van, így gyakorlatilag úgy manipulálják ahogy akarják), de... jelenleg nem tudjuk hogyan alakulnának a „nem fideszes” szavazatok ha két fordulós lenne az egyéni mandátum, de az biztos, hogy a fideszes elvtársak a 10%-át sem szereznék meg... ami így az azonnali bukásukat jelentené. Ráadásul gyakorlatilag eltűnne a közbeszédből az ellenzéki „összefogási kényszer”, tehát az első fordulót tekinthetnék a „rendszerváltók” annak a fajta nagy mintán végzett felérésnek, hogy akkor melyik egyetlen ellenzéki jelölt maradjon a fideszes jelölt ellenében. Még ráadásul: ahol a Jobbik harmadik helyezett vagy hátrébb végezne, azok már a nagyobb községek, kisebb-nagyobb városok, amelyek jellemzően liberálisabbak és a halász falára kívánják a Fidesz-KDNP-t. :)

„jobbikos szavazóknál a második helyen a fidesz áll”

Az most már a Mi Hazánk. :D Egy jobbikos előbb leszavaz LMP-re vagy Momentumra, mint a Fideszre, viccelsz...

De mint említettem, jelenleg tényleg nem tudnánk megmondani, mi lenne ha két fordulós lenne az egyéni mandátum, azt viszont kijelenthetjük, hogy az a Fidesz-KDNP végét jelentené. Bár, mint említettem, ez csak egyetlen a több tucatnyi hiányosságból, ami miatt nem lehet szabad és demokratikus választásokat rendezni ma Magyarországon.. képzeld el ha csak a ma már csak nevében közmédia legalább annyira kiegyensúlyozott és objektív lenne, mint volt 2010 előtt. Vagy ha az ügyészség és a számvevőszék hajlandó lenne fellépni a nyilvánvaló tiltott pártfinanszírozás ellen... vagy ha a választási bizottságok újra kiegyensúlyozottak és többpártiak lennének, nem említve a választási irodát...

A Fidesz-KDNP-nek demokráciában már nem lenne esélye, ezért is érdekük fenntartani a jelenlegi önkényuralmi rendszerüket... bár lassan már tényleg csak a sortüzek és az ellenzékiek bebörtönzése marad nekik, hogy elfojtsák a lázadozásokat.

2019.03.05. 21:52:40

@6.Lenin:

hova tervez? nyilván van elég pénze, hogy azt egész pereputtyával 250 évig is eléljen a holdon.

elios-sal mennyit keresett a veje? mennyit buktunk mi, a nép?

6.Lenin 2019.03.05. 21:54:10

@Behaton:

"Nem voltatok elegen. Még most sem vagytok elegen. Bár már elegetek van abból, hogy nem vagytok elegen. "

Ez kurva jó! Megérte kivárni. Grat.

L

morpho 2019.03.05. 22:02:09

@Behaton: A szavazóknak ehhez semmi köze! A rendszer úgy van kitalálva, hogy nem nyerhet más. Putyin is leváltható, meg Lukasenka is, csak szeretik őket, ezért mindig ők nyernek. Pedig papíron ellenzékük is van, ahogy Orbánnak. Aha. Magyarországon orbánék pont ilyen autokráciát építtettek, csak ők illiberális demokráciának hazudják. Most engem akarsz hülyének nézni?
A kétharmaddal bármikor belenyúlhatnak a választási törvénybe, ha nem áll jól a szénájuk. Ez már meg is történt, például 14-ben, amikor pár hónappal a választás előtt találták ki, hogy átalakítják a budapesti közgyűlést és választott képviselők helyett a kerületi polgármesterekkel töltötték fel. Ha marad a régi rendszer, Tarlósnak nincs többsége Budapesten. De ezt te is tudod, mint ahogy azt is, hogy most is mérlegelték, hogy van-e esélye Tarlósnak, mert különben simán megszüntetik a budapesti főpolgármesteri posztot. Ha van esélyük nyerni indulnak, ha nincs, átírják a törvényt. Csak úgy lazán, demokratikusan. De ezt te is tudod jól. Ne nekem próbáld beadni, hogy Magyarországon faszányos demokrácia van, mert én látom, hogy nincs. Egyébként még ezer ponton befolyásolják orbánék a szabad választásokat, de nincs kedvem leírni neked, kb tök felesleges. De azt azért elmondanám, hogy előbb utóbb le fognak bukni a munkaadóid és a saját választóik nem lesznek feldobva, ha rájönnek, milyen csúnyán átbaszták őket.

GNDL 2019.03.05. 22:02:38

@Behaton: „Nincs az ellenzéknek támogatottsága. Nincsenek szavazóitok.”

Ha el is fogadjuk a 2018-as „eredményeket”, akkor is 50-50%... tehát most az ország felét nem tekinted szavazónak, töki.

Egyébként meg újra csak ismételni tudnám magam, mert újra nem vagy hajlandó tudomást sem venni, sem megcáfolni azokat az érveimet, amelyekkel ecseteltem hogy ma Magyarország már nem demokrácia, nem jogállam, nincsenek meg egy szabad és tiszta választás alapvető feltételei sem, így erről kéne beszélni, nem pedig arról hogy az önkényuralmi állampártnak mekkora a támogatottsága... mondom, az MSZMP-nek 102% volt, és hol vannak ma?! Oké, nagy részük a Fidesz-KDNP-ben, de hol voltak 90-ben, amikor elillant a szovjet imázs? Na ugye... :)

„Most májusban, egy nem a Fidesz szabályai szerint "játszott" választáson”

Mert, miért nem a Fidesz szabályai szerint megy? Ma már legalább megjelennek az ellenzéki és civil vélemények a közmédiában legalább 33-33%-os arányban? Ma már fellép az ügyészség az ellen ha a kormány 4-5 milliárdos „tájékoztató” kampánynak hazudott választási kampányt finanszíroz a Fidesz-KDNP-nek? Apropó, nyilvánosságra hozták már az OLAF jelentést, a GRECO korrupciós jelentését, a TAO százmilliárdok felhasználását, a Paks 2 szerződéseit? Elszámoltatható a kormány, transzparens a közpénzek felhasználása? Többpárti és kiegyensúlyozott a választási bizottság, a médiatanács, a versenyhivatal?

Ha nem akkor mi a francról beszélsz, töki?! :D Ez ugyan úgy a Fidesz önkényuralmi rendszerében megy mint 2011 után bármelyik, eleve elcsalt választás...

És akkor most térjünk oda vissza, hogy befejezed ezt a frusztrált irracionális hőbörgést, és megpróbálsz végre mindarra amit fentebb említettem tényszerű ellenérveket felhozni... ami nem fog sikerülni, mert te trollkodni vagy itt nem pedig vitázni, de mindegy... :D

morpho 2019.03.05. 22:05:06

@Behaton: "Nincs az ellenzéknek támogatottsága. Nincsenek szavazóitok. Ezért magyarázkodtok"

Hazudozol. A fidesz ellen '18-ban többen szavaztak, mint rá. A választói akarat alapján nem lehetne kétharmada. Ez a törvény miatt van így. A kedvencem az a rész, amikor a töredékszavazatokat is a győztesnek írják jóvá! Zseniálisan demokratikus.

morpho 2019.03.05. 22:10:41

@GNDL: "Egyébként meg újra csak ismételni tudnám magam, mert újra nem vagy hajlandó tudomást sem venni, sem megcáfolni azokat az érveimet, amelyekkel ecseteltem hogy ma Magyarország már nem demokrácia, nem jogállam, nincsenek meg egy szabad és tiszta választás alapvető feltételei sem, így erről kéne beszélni, nem pedig arról hogy az önkényuralmi állampártnak mekkora a támogatottsága... "

Ne ismételd magad! Ő is tudja, hogy hazudik, csak hülyének néz. Hiába érvelsz neki, cserébe bedob egy kamu trollbombát. Ő nem vitatkozni akar, hanem ellentmond. Nem ingyen csinálja.
www.youtube.com/watch?v=5dBWMHBiSho

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.05. 22:12:27

úgy látom az egyetlen libbantnak aki még hajlandó itt mocskolni a Miniszterelnök Urat habzik már a szája
ez nem is csoda, hiszem elmúlt még egy KEDD és a Miniszterelnök Úr még mindig nem bukott

6.Lenin 2019.03.05. 22:13:21

@morpho:

Te szerencsétlen, akkor miért nem indult 1 Ellenzéki Választási Szövetség, egy vezetővel, egy listával, 106 egyéni(közösen támogatott) jelölttel? Akkor az övék a töredék szavazatok is.
Volt ilyen? Akkor? Pedig elméletileg simán hozták volna a győzelmet a Fidesz felett.

Miért nem ez történik?

Behaton 2019.03.05. 22:36:45

@GNDL: @morpho:

Ha igazatok volna, és az ellenzéknek többsége lenne, akkor a Fidesz már szűkölne. Tömegek tüntetnének az utcán, országos sztrájk menne. De nem így van.
Ezért küld a Fidesz májusban is sokkal több képviselőt az EP-be. Arról pedig már nem is beszélek, hogy ismerve az ellenzéket, a választási bukta után összebalhéznak és így, ellenzéki összefogás hiányában, az őszi önkormányzati választást is behúzza a Fidesz.
Persze ezekre a kínos helyzetekre is megvan már a magyarázat, a tökéletes kifogás.

Egyszerűen nem tudjátok megmagyarázni, hogy az ellenzék által állított országos felháborodás és elégedetlenség miért nem látható. Hogy a többség miért nem látható. Hogy májusban mért nyer újra nagyon a Fidesz. Nem tudjátok...

Behaton 2019.03.05. 22:42:39

@GNDL: @morpho:

De... tételezzük fel, hogy az általatok felsorolt "tények"(?) miatt nem tudja könnyen az ellenzék valódi képviseletre váltani az óriási többségét. Tételezzük fel. Ez egy helyzet, melyre a lengyel ellenzék ezt a választ adta...mintegy üzenve Európának, hogy ők komolyan gondolják:

index.hu/kulfold/ep/2019/02/24/a_lengyeleknel_osszeallt_es_kozos_ep-listat_allit_az_ellenzeki_osszefogas/

Erre vajon miért nem képes a hazai ellenzék?
Ezért is a Fidesz okolható?
Mit szól ehhez az elégedetlen és dühös többség?

Behaton 2019.03.05. 22:43:35

Eközben pedig baromi jó a Real-Ajax meccs!!!!

GNDL 2019.03.05. 22:48:57

@Behaton: "Ha igazatok volna"

Az van, és ezt abból lehet leszűrni hogy te mint egy szellemi fogyatékos csak a monoton fideszes mantrát vagy képes visszadünnyögni, meg sem próbálod cáfolni az állításainkat vagy ellenérveket megfogalmazni ezekkel szemben... olvasd már vissza magad, te pöcs, mennyire ostoba ámokfutást rendeztél itt. :)

Behaton 2019.03.05. 22:58:04

@GNDL:

Márpedig nincs igazatok. Ha az volna, akkor országos sztrájk, tüntetéssorozat lenne. Ha igazatok volna, akkor az elementáris felháborodás miatt a Fidesz már rég visszavonta volna a rabszolga törvényt. Ha igazatok volna, akkor a támogatottságotokat látva, a Fidesz meg sem merte volna azt tenni a közszolgákkal, amit... Ha igazatok volna, akkor a Fidesz nem izmozna az EU-val, nem izmozna a Néppárttal. Ha az ellenzéknek támogatottsága, masszív tömegbázisa volna, azaz igazatok lenne, akkor a Fidesz most lapítana.
De nincs igazatok. Nagyon nincs. Kapaszkodtok az idejétmúlt, majd évtizedes kifogásaitokba.

És most még ráadásul újra abban reménykedtek, hogy valaki majd...helyettetek...fentről...megoldja...
Emlékezzetek:
" – Mi az, amit itt még tenni lehet, Bornemissza Gergely?
– Segítségért megyünk, Felséges Asszonyom. Elmegyünk a császárhoz!
– Jobb orvosságot nem tudtok, ti magyarok? Valakihez mindig el kell menni?
(Izabella özvegy királyné szavai Várkonyi Zoltán Egri csillagok c. filmjéből – 1968)"

élveteg 2019.03.05. 23:42:56

.Ha ennek a 8 milliónak nagy része a meghekkelt választási rendszerben még elmegy a Fidesz ellen szavazni........

A Nagy gondolkodó.- na nem akkora mint a Heller Ágnes de azért lássuk be valaki- Lao-ce mondta :

"Az ezer mérföldes utazás is egyetlen lépéssel kezdődik.”

Szóval aranybogár ezt az egyetlen ám kis lépést megtehette volna az ellenzék most vasárnap tolnai időközin Ja hogy el sem indultak ? Háááát úgy nehéz az biztos Könyebb várni a csodát - Simicska ledobja az atomot és többi és a többi mint dolgozni a sikerért

FCUK5 2019.03.06. 00:18:32

reggel még az volt, hogy hehe, bukik, most meg mégsem? b1, b1, eldönthetnétek végre, hogy melyik irányból szoptok :D:D:D

paraszthajszal 2019.03.06. 00:26:52

@Efhetven: "akkor nem követi őket büntetőeljárás, amennyiben eredményesen befejezetté válnak."

Lehet erre is bazírozni, csak nem hiszem, hogy érdemes.

De mondhatnánk azt is, hogy akkor se követi őket büntetőeljárás, ha a reménybeli elkövetőket az Országgyűlési Őrség tagjai helyben agyonlövik, és lippsi vérrel öntözik meg a Kossuth tér fáit.

@GNDL: "elég szarul fogjátok érezni magatokat a közelgő rendszerváltás után"

Nagy a pofád, lippsi. A nagy semmire.

200 év múlva itt még mindig Orbán Viktor kései utódai törvénykeznek majd a Várban, miközben a te unokáid Londonisztánban egy helyi muszlim kényúr szexrabszolgáiként vagy mosogatófiúkként keresik majd meg a kenyérre valót.

GNDL 2019.03.06. 00:28:21

@Behaton: „Márpedig nincs igazatok.”

Pedig „az van, és ezt abból lehet leszűrni hogy te mint egy szellemi fogyatékos csak a monoton fideszes mantrát vagy képes visszadünnyögni, meg sem próbálod cáfolni az állításainkat vagy ellenérveket megfogalmazni ezekkel szemben”.

Kipróbáltam, tényleg semmi nehézséget nem okoz csak másolgatni előző véleményeinket. :D Bár számodra szopó, hogy itt most neked kéne ellenérvekkel cáfolnod, de sebaj, elleszünk így hogy ezt az utolsó bekezdésemet fogom neked valahányszor újra beidézni, ahányszor csak pofázol... :D

GNDL 2019.03.06. 00:36:17

@paraszthajszal: „Nagy a pofád, lippsi. A nagy semmire.”

Grósz Károly is valami ilyesmivel tüzelte a munkásőreit... :D Aztán végül is pont ő hogy megszívta... pedig nem is ő volt a főgeci, hanem már akkor is az Orbán- meg a Szijjártó család. :D Na, legközelebb ők is megszívják...

„200 év múlva itt még mindig Orbán Viktor kései utódai törvénykeznek majd”

Te most viccelsz, már Németh Szilárd is legfeljebb két tányérnyi pacaplpörköltre van egy kiadós sztróktól... aztán a többi „fiatal” és „demokratáról” nem is beszélve, a fideszes vezérkar és a parlamenti képviselőcsoportjaik 60+ és a halál között vannak, Kásler vagy Náray-Szabó például már most alig tudnak megszólalni a demenciától. :D

A Fidesznek minden emberi számítás szerint is vége van nagyon legfeljebb pár éven belül... hacsak addig el nem viszi őket pár lámpavas... és akkor arról nem is beszélve, hogy idén és jövőre is már meg lesznek szorulva EU-s forrásból, 2021-től legkésőbb pedig egy kurva eurocentet nem kapnak majd. :D

Nektek pöcsöm Magyarországon végetek van. Ezt jobb ha kezditek megszokni... vagy elkezdtek megszökni, akkor talán megússzátok karcolás nélkül. :)

pillanttyú haver nem te kurtad meg a pitét 2019.03.06. 03:33:11

" Teljesen mindegy nekünk, hogy kizárják-e a Fideszt.az újságírók tudósítanak, a véleményvezérek meg vicceseket/kurvaanyázásokat írnak, politikai oldaltól függően."

Ezt tekinthetjuk a b1 onkritikajanak is . Majd anyazik, gunyolodik, tagadja a valosagot , de tovabbra is hatastalan lesz a demagog hazudozasa.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.06. 03:34:36

Ganéjt Nyelő Demagóg Lippsi megmondta nekünk Magyaroknak végünk
ezek az idegenszívű soroscsicskák mennyire el vannak tévedve xd

2019.03.06. 07:04:31

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: A seggét is nyaljad, állandóan. Egyed csak a kedves
vezetőd szarát ---mint kósamama disznói a darát ! Ti erre születtetek !

paraszthajszal 2019.03.06. 08:22:46

@GNDL: „hanem már akkor is az Orbán- meg a Szijjártó család.”

Harmatosch próbálkozás ez, lypschykém. A Kádár-rendszerben sem Grósz alatt, sem előtte, sem utána nem a járási vagy kerületi párttitkárok vagy az egyszerű párttagok fújták a passzátszelet. A Ti D-209-etek vagy a pufajkás Gyulátok viszont már akkor is miniszterek voltak… Szóval erről ennyit.

„60+ és a halál között vannak, Kásler vagy Náray-Szabó például már most alig tudnak megszólalni a demenciától”

Sikerült kiválasztani két olyan, köztiszteletben álló, valóban idősödő professzort, akiknek – közéleti szerepvállalásuk dacára – azért igazság szerint a politikai súlya nem túl nagy (Kásler minisztersége dacára; de Náray-Szabó ilyesmivel se dicsekedhet). Kívánok mindkettejüknek jó egészséget, hosszú életet; de ha ne adj' Isten 2022 körül már visszavonulnának is a politikától, ez aztán aligha rogyasztaná meg a Fideszt.

Arról nem is szólva, hogy fontos szerepeket, frakcióvezetői, fontos miniszteri tisztségeket náluk sokkal fiatalabbak is viseltek/-nek, mások mellett pl. Gulyás Gergely (1981), Kocsis Máté (1981), Szijjártó Péter (1978), Lázár János (1975) és Rogán Antal (1972) mind frontvonalbeli politikusok (bár Lázár most a háttérben van). Államtitkári szinten pedig még Gulyáséknál is fiatalabbak vannak, a káderutánpótlással tehát nincs probléma.

„el nem viszi őket pár lámpavas”

Úgy tudom, a lippsikék és az „Y-generáció” nyaka se immunis azért a kötélre, így a lámpavas nekik is opció lehet (ha már az elméleti lehetőségeket vesézzük ki, ugye)…

„idén és jövőre is már meg lesznek szorulva EU-s forrásból, 2021-től legkésőbb pedig egy kurva eurocentet nem kapnak majd”

Meglátjuk mi lesz a következő ciklusban, de a helyedben azért nem innék előre a medve bőrére. A Tanácsban Viktornak is van azért még pár aduja (pl. bizonyos esetekben vétó), amivel még képes lehet kellemetlen perceket okozni egyeseknek…

És az uniós pénzeken kívül még lehetnek azért más tartalékok is. Úgy tudom pl. nektek lippsikéknek is van még azért némi pénzecske a bőrötök alatt… Bevándorlási különadót még mindig nem fizettétek be, ugyika? Vissza fog ez ütni előbb utóbb, kamattal és bírsággal nagyobbra hízhat az a összeg. ;-)

„Nektek pöcsöm Magyarországon végetek van”

A botnak meg két vége. De ha a lippsikék hátán törjük el, lehet még akár négy is!

ami szabad 2019.03.06. 12:06:23

A hazai viszonyok nem változnának, viszont a fidesz oda kerülne, ahová valójában tartozik, a széljobbra. Az a kérdés csak, hogy ez a magát konzervatív / keresztény beállítottságú szavazót, zavarná -e? Kinyithatja -e a szemét, hogy a mai fidesz, rég nem középpárt, hanem pillanatnyilag a jobbikot is jobbról előző valami, ami tulajdonképpen ideológiától mentes. Ez esetben azok a dolgok, amiket amúgy is utál ebben a pártban ( pl. a mohó tolvajlás) nem zavarná-e még jobban? Persze ehhez, az ellenzéknek sem ártana valami alternatívát mutatnia, akár valóban konzervatívat, hiszen széttöredezett BALOLDALRA a magát jobboldaliként definiáló, nem igen fog szavazni... A Jobbik néppártosodása persze ha eltart még egy darabig- most, hogy a radikálisak leváltak- lehet alternatíva, nem véletlenül üti a fiedsz a Jobbikot- de a baloldalon sem ártana villantani valamit a tekintetben, hogy mi a VALÓS ALTERNATÍVA a kormányzásra? Én annó azt hittem, hogy a fidesz alkotott valami tervet arra vonatkozóan, hogy ha 2010-ben átveszi a kormányrudat, mi a szart fog csinálni, - volt rá 4 éve, hisz 2006-tól a 4 évesnél korosabbak mind tudták, hogy ők jönnek 10-ben- de csak a büntetlen lopásra dolgoztak ki stratégiát, így maradt a napi ötletelés, egy halom fos törvénnyel, tákolmánnyal az élen. Az ellenzéknek igenis el kellene kezdeni DOLGOZNI azon, hogy egy 5 oldalas kivonatnál lényegesen részletesebben levezessék, mi lesz, ha végre a fidesz is oda kerül ahová való: zömük a sittre, alkotásuk pedig a történelem szemétdombjára.

Helga Beauty Salon. 2019.03.06. 12:40:14

A magyarok sehogyse járnak jobban, csak ha együttes erővel megdöntik a NER-t.................

És ismét életre hívják ezzel a SZER-t! Na nem a szabadeurópa rádiót, hanem a
Szemlőutcai Elkúrás Rendszerét!

midnightcoder2 2019.03.06. 13:00:54

"A magyarok sehogyse járnak jobban, csak ha együttes erővel megdöntik a NER-t."

Miért, a NER elõtt, a Gyurcsány korszakban jobb volt ? Szép lelkesen meneteltünk a csõd széle felé.

midnightcoder2 2019.03.06. 13:04:54

@ami szabad: Orbánék minden, csak nem szélsõjobb. A gond az, hogy Európában a II világháború után úgy alakult, hogy aki nem vérkommunista, csak mérsékelt az már jobboldalinak számít, aki pedig netán úgy gondolja, hogy egy európai politikusnak az európai emberek érdekeit kellene képviselni, és nem az afrikaiakét, arabokét, izraeliekét, amerikaiakét, és általában mindenki másét az egy rohadt náci.

Minden ballib bérretteg 2019.03.06. 13:35:17

Valahol nagyon röhejes és szánlamas ez a B1 nvű szennyblog.

3 napja ontja magból a kárörvendő faszságokat, hogy mostmár aztán így meg úgy kizárják a Fideszt, most meg ír egy ilyen foskupacot, hogy mindegy is hogy kizárják-e vagy sem.

Vélhetően olvasták az Indexes cikket, hogy nem eszik olyan forrón a kását. A néppárt ugyanis végérvényesen löki magát a sűllyesztőbe ha a migráció ellenes erőket kipakolják, és azok szövetkeznek.

És ezt pontoan tudják ők is.

Minden ballib bérretteg 2019.03.06. 13:37:24

@ami szabad:

A Fidesz az egyetlen épp ésszel válalható alternatíva ma Magyarországon.

A migránspárti Soros csicskák tál lencsééért adnák el az országot, ahogyan azt 2002-2010 között meg is tették. Államcsődből táncoltunk visssza, és töretlenül fejlődünk.

SOHA TÖBBET BALLIB ELKÚRÓKAT !

sas70 2019.03.06. 15:12:13

@Minden ballib bérretteg: Legalább Orbán nem egy tál lencsét kér érte, hanem mesés gazdagságot a felcsúti strómannak! Ez sokkal szebb és jobb!

sas70 2019.03.06. 15:14:43

@midnightcoder2: Azért 2006-ban még boldogan megválasztották Gyurcsányt, mert az olyan jó volt!
süti beállítások módosítása