B1 blogcsalád



A fideszes trágárság eredete

Spitz & Deutsch ezúttal Bayer trágárságáról

2018. december 04. - Spitz and Deutsch

Bayer Zsolt ismét szólt egyet. Megint csúnyát persze, ismét megszegi ígéretet, amit a meghatottság pillanatában, nagy állami kitüntetése kapcsán közhírre tett:

“Felhagy a trágár es durva politikai publicisztikák irásával. Ideje,hogy felnőljön a kitüntetéssel járó felelősséghez”- nyilatkozta.

szerb_antal.jpg

Arról is beszelt ,hogy ő és nemzedéke kudarcot vallottak a polgári Magyarország felépítésében. Kíváncsi arra, mire jut majd az újabb nemzedék –mondta - de illúziói nincsenek.(Igazuk van. Befejezem - Stumpf András interjúja 2016. augusztus 26., Mandiner)

Ezzel el is jutottunk egy nagyon fontos témához: a generációk kérdéséhez. Ennek kapcsán talán ahhoz is támpontokat kaphatunk, hogy a „nemzeti publicista” uszító, a nyilas szellemet megidéző eszmeivel, gondolataival, a kutyapicsázást irodalmi értékként meghonosítani szándékozó felelőtlen hőzöngéseivel kitűnő es kitüntetett „fenegyerek”  mitől vadult meg ennyire?

 Az állami elismerés fényében meghatottan tett vallomásában  először beszélt nyilvánosan arról, hogy anyai nagyapja ex- nyilasként a Kádár rendszerben tehetős főorvos tudott lenni, de

 Ennek bizony ára volt. A nagyapámat beszervezték. III/III-as volt. Haláláig. Itt vannak a jelentései, kikértem őket a Történeti Hivataltól”  Mindezekkel együtt  „a Kádár kor gyermeke vagyok, de családi szerencsémnek köszönhetően mégiscsak háromezer kötetes könyvtárban nőttem fel”.

A védett, értelmiségi családi kör illúziója és a mélyben megbúvó titkok ébayers hazugságok között feloldhatatlan ellentmondás  megmérgezi a felnövő generáció realitás érzékét, aláássa a tájékozódás képességét. A széthasított ideális és valós világ közötti űrben a tehetetlen düh, a gyűlölet es a „másikkal” szembeni gyilkos indulatok kavarognak. A titkok fala között mindezt átdolgozni nincs mód, megosztani, méregteleníteni lehetetlen.Ezek a folyamatok társadalmi-történelmi transzformációkba ágyazottak, és mind az egyen, mind a csoport identitásának formálására közvetlenül hatnak.Néha-néha a külső erők által táplált, heroikus méretűre duzzasztott én-ideál és a belső megszeppent zavarodottság formálta identitás páncélján rés támad, amin keresztül bepillanthatunk  az értelmi-érzelmi talajvesztettség es zűrzavar  birodalmában. Valami ilyesminek lehettünk tanúi pár évvel ezelőtt, amikor a fékezhetetlen rasszista megnyilvánulásait meghazudtolva, egy kispapoknak tartott előadás keretében személyes vizekre sodródott és saját érzelmeitől meghatva  furcsa szentimentális hangot ütött meg. Így avatta be ifjú hallgatóit titkába, abba, hogy „bibliája”, melyet éjjeliszekrényen tart, hogy bármikor beleolvashasson  az Utas es Holdvilág, annak a Szerb Antalnak a regénye , akit 1945 telén munkaszolgálatosként, zsidósága miatt vert agyon Balfon puskatussal egy nyilas keretlegény.

 Hogy is van ez kérem szépen?

A kérdést elintézettnek vehetnénk Szerb Antal magyarázatával:

 „A Szépség aranyüledéke gyakran mocskos folyók iszapjából csapódik le, és ezért szeretjük a nagy zavaros folyót, a Történelmet.”

 (Mellesleg az Utas es Holdvilág varázslatos Cocteau-s ízű felnövés regényének a rendszerváltók belső körében befutott karriertörténete  - az első könyvek között  jelent meg rovásirásban (!) - önmagában is megérdemel egy, a „Nagy Magyar Abszurdok”  szellemtörténetét   feldolgozó analitikus fejezetet.)

 Bayer Zsolt tulajdonképpen leszerepelt… Lefele ívelő pályája tanulságain azonban mégis érdemes gondolkodni.

A vele közösséget nem vállalók  nem egyszerű  politikai állásfoglalásként utasítják el azt, amit a pionírok élcsapatának íródeákja szóban, írásban és viselkedésben megjelenít : egy mélyebb emberi szinten intellektuálisan és érzelmileg egyaránt taszít a kép.

 

 spitz_and_deutsc.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3814425392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:34:37

@6.Lenin: Háátttőőő..azért megy a gyalázkodás eléggé.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:36:43

@balcán maxval bircaman: LOL!
Egyszerűen úgy váltottak olyan irányba ahol több hasznot reméltek.
Nem voltak és nincsenek elvek,irányzatok.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:37:40

@balcán maxval bircaman: Ahogy valakki fogalmazott.
A fidesznek nincsenek elvei,érdekei szerint cselekszik.

buszrajongó 2018.12.05. 16:39:56

@Sir Bates dö Hól: "fasszopó, hol vétettem helyesírási hibát?"

Bár nem tőlem kérdezted, ha nincs kifogásod ellene válaszolok én. Például az idézett mondatban vétettél helyesírási hibát. A "fasszopó" ugyanis helyesen faszszopó. Ezt mindig elrontod. Hasonló következetességgel baszod el mindig a "moon" és a "froban" szavakat is. Rövidíteni jogod van ugyan, de a rövidítéstől a tulajdonnév még tulajdonnév marad, tehát nagy kezdőbetű, a rövidítés miatt pedig a pont és a kötőjel használata is kívánatos. Így valahogy : Mo.-on, Fro.-ban.

Ha lusta vagy így írni, az se tragédia, csak akkor fogadd el, ha a vitapartner is beleszarik.
Neki is joga van hozzá.

6.Lenin 2018.12.05. 16:40:18

@kifordított nagyanyó:

Itt is, mégis a nem fideszesek nyertek.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:45:23

@Jakab.gipsz: az ilyenek ,mint "te" jók voltak nyilasnak,komcsinak,liberálisnak és keresztény konzervatívnak!
Mondjuk ezt így mind egymás után.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.05. 16:48:01

@vanRob:

Lopáshoz pont nem kell alkotmányváltoztatás.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.05. 16:48:45

@kifordított nagyanyó:

Ezzel alegtöbb irányváltást nem tudod kimagyarázni.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:48:51

@6.Lenin: Csak most indult be igazán a dolog.
De ilyen helyeken inkább az ember személye,mintsem pártállása a döntő.

Mondjuk mint én a két legutóbbi választáson.
Listán jobbik,egyéniben asszem együtt PM-es csávó.
Volt szoci de szerintem vállalható.
Most jöhet a hiszti.:))

taga20 2018.12.05. 16:49:21

@kifordított nagyanyó: hu haver! a mai nap itt van/volt az összes fityeszpatkány, és sírnak, mint a fürdős kurvák, hogy bántják a fosszájú bájert.

szakadok:)))

felucca02 2018.12.05. 16:49:58

@balcán maxval bircaman: Például állandóan. Már gondolkodtam rajta, hogy hogyan magyarázzam meg neked, mi veled a baj, de most az olvtárs nagyon ügyesen rátapintott, ennél jobban nem lehet elmondani.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.05. 16:51:12

@kifordított nagyanyó:

Ha így lenne, ma nem azt mondanák, amit mondanak.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:51:56

@balcán maxval bircaman: ????
Nézd már meg hol vannak,baszod!

Amúgy nem nekem kell magyarázkodni.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:55:22

@balcán maxval bircaman: Pont hogy így van.
Most még ezt mondják,de holnap...

6.Lenin 2018.12.05. 16:55:51

@kifordított nagyanyó:

Miért hisztiznék, éltél a jogoddal, ahogy mások is, csak kevesebben voltatok. Ennyi.
Tehát a lehetőség adott volt, valami máson bukott a dolog.
Szerintem erre kéne keresni az igazi válaszokat.

A magyarázkodás mindig a tehetségtelenség biztos jele. A saját hibák elfedése.
Sokkal könnyebb a hibákat másokra kenni, de nem is lesz sikere soha.
Szerintem.

taga20 2018.12.05. 16:56:40

@kifordított nagyanyó: hallod haver! az állatokat etetni szigorúan tilos!

különösen a kérődzőeket:)))

www.youtube.com/watch?v=q_1gjwBZvv0

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 16:57:13

@taga20: Szerintem még te is voltál említve az elején!

Egyébként leszarom bayert.Vannak jó gondolatai,a stílusa olyan amilyen meg amúgy egy seggnyaló.
Nem zavar nem is érdekel.

taga20 2018.12.05. 16:59:51

@6.Lenin: "A magyarázkodás mindig a tehetségtelenség biztos jele. A saját hibák elfedése.
Sokkal könnyebb a hibákat másokra kenni, de nem is lesz sikere soha.
Szerintem."

tökre igazad van fityeszork. itt egy eklatáns példa.

444.hu/2018/12/05/tobb-milliard-forintot-bukott-a-fovaros-a-bedolt-elektronikus-jegyrendszeren

taga20 2018.12.05. 17:02:29

@kifordított nagyanyó: "Szerintem még te is voltál említve az elején!"

remélem pozitív kontextusban, me én nem szoktam káromkodni.

uploads.disquscdn.com/images/cdfca7ce65a8d8efcdfbe2b2bdbe86aca8c5bf4dadd916d1797db8379abb6811.gif?w=800&h=250

6.Lenin 2018.12.05. 17:04:41

@taga20:

Te 444-et hozod ide? Rosszabbak, mint Bayer, 1000x. Meg is buktál.
Ők tényleg pénzért nyalnak segget.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 17:10:12

@taga20: Teeee olyat sosenem!

@6.Lenin: Beeeezeg a 888 aaaz igen!

taga20 2018.12.05. 17:13:13

@6.Lenin: akkor olvas te ostoba fasz 888-at, pestikurvákat, vagy magyar időket!

az való a gerinctelen testednek.

egyébként, arról nem pofázol te fityeszzombi, hogy tarlósék elbasztak egy rakat pénzt, és most úgy csinálnak, mintha semmi közük nem lenne hozzájuk.

na ezek vagytok ti paraziták!

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 17:24:11

@taga20: Csak a 16.kommentben van rólad szó.
Szerintem arról írnak,ahogy most beszélsz.:))

taga20 2018.12.05. 17:35:19

@kifordított nagyanyó: nem annak örültek a fityeszjobbágyok, hogy vége a piszinek?

egyébként, én nem kaptam vaskeresztet, mint ez a szargerincű bájer.

egyébként, én nem közpénzből élek több tíz éve, mint ez a szargerincű bájer.

egyébként, én nem vagyok olyan köpönyegforgató, mint ez a szargerincű bájer.

szerintem akik arról írnak, azok is olyanok, mint ez a szargerincű bájer!

:)

6.Lenin 2018.12.05. 17:48:17

@kifordított nagyanyó:

Hol mondtam, hogy a 888 az valami? Ne tulajdoníts nekem olyan dolgokat, amit nem írtam, lécci.
Ha neked lehet véleményed a 888-ról, akkor nekem miért nem lehet a 444-ről?

Basszátok meg, árulja már el valamelyik faszkalap, hogy miért lenne nektek több jogotok bármihez is?
És még itt pofáznak toleranciáról, meg liberalizmusról.

Annyi közötök van ezekhez, mint egy ........

Állandóan megy a kirekesztés, a másik oldal híveinek gyalázása, aztán, ha egy fasz Bayer ír valamit, sivalkodnak mint a patkányok egy döglött lovon.

Ébresztő, ballibák, meg resztli Jobbik és ezeknek is a resztlijei, semmihez sincs több jogotok, mint másoknak. Sőt a balfaszsággal sehol se jár több jog.

kifordított nagyanyó 2018.12.05. 17:54:10

@6.Lenin: Ha mindig mindenre válasz az ellenzék meg gyurcsány akkor miért ne lehetne ez válasz.
Nem azért beszélünk csúnyán,mert bayer szintű idióták vagyunk (bár mondom,nekem közömbös).
Csak ti,az ország jobbik fele kritika nélkül mindent mentegettek amit a vikiék csinálnak.
+ még van pofátok a másik félre fogni az aljasságotokat.

Sir Bates dö Hól 2018.12.05. 18:19:59

@buszrajongó: a fasszopó esetében tökéletesen igazad van, köszönöm, reflexszerűen, de nem konzekvensen; mo, fro és hasonló konzekvens, mert ez blog...

a faszszopó esetén mégegyszer köszönet; ellenben baribaszó a "zökkenőmentesen" vs. "zökkenő mentesen" felvetésre reagált, ami nem ugyanaz, mint ugyan az...

6.Lenin 2018.12.05. 18:21:11

@kifordított nagyanyó:

Gyurcsány Mo me volt, felelős ami a regnálása alatt történt. jogfolytonosság alapján. Orbán is felelős, és , ha utána jön valaki más, ugyan úgy fog-jogosan- hivatkozni rá.

A kormányon lévők mindig felelősek, visszamenőleg is az országban történtekért.
ezzel semmi gond, kivéve az elkúrónak hallani, hogy esetleg ő személyesen is felelős sok mindenért.
Nyilván szeretné, ha nem kerülne szóba, de ez nem kívánság műsor.

Az, hogy te mit gondolsz az ország jelenlegi állapotáról, az a te véleményed, 3 milliónak (vagy többnek) meg más. ezzel se szabadna, hogy gondot jelentsen.

Egy a lényeg, ha le szeretnétek váltani a jelenlegieket, jobbat, hihetőbbet, és hiteles emberekkel kell felkínálni a választóknak. Minden más duma 3,14csa.

A választók meg majd eldöntik.

@taga20:

Nem tetszik? Döntsd meg a rencert. Neked ez nyilván sima ügy. Teletankolsz, aztán hirig a rencernek. Tolatva is átmenni a patáson, ne szarozz.

2018.12.05. 18:27:59

@Sir Bates dö Hól: Te mekegsz itt nekem anyanyelvről, faszfej? Írni sem tudsz rendesen.

taga20 2018.12.05. 18:28:45

@6.Lenin: neked tetszik, te hülye barom? te azt akarod, hogy ilyen fos országban nőjön fel az unokád?

mégegyszer kérdezem, szerinted ez rendben van???

hvg.hu/kkv/20181205_Nemzetstrategiai_jelentoseguve_tette_a_kormany_a_fideszes_mediabirodalmat

2018.12.05. 18:31:53

@Sir Bates dö Hól: Látod, milyen balfasz vagy faszszopó! :-) Így helyes!

taga20 2018.12.05. 18:32:09

@abcdefghijklmm: fejezd már be, te faszszopó fityeszdroid a nyelvtannáciskodást!

szánalmas, ahogy vergőcc egész nap itt!

abcdefghijklmm (törölt) 2018.12.05. 18:32:54

@taga20: Húzz anyádba, DK-s troll!

Sir Bates dö Hól 2018.12.05. 18:38:39

@abcdefghijklmm: funkcionális analfabéta baribaszó! fasszopó voltod mellé most bizonyítottad jellemed szilárd voltát is;-)... van még két segítséged a helyes válasz kitalálásához á la vágó:-DDD...

taga20 2018.12.05. 18:38:52

@abcdefghijklmm: húzz a tetves kurvaanyádba, fityeszes parazita!

meg se állj, a geci gazdád segglyukáig, paksimogyoró!

6.Lenin 2018.12.05. 18:43:07

@taga20:

Az unokáim már a neten nőnek fel , mi közük Orbán médiabirodalmához. Én sem olvasok papíralapú újságokat, nem nézek olyan tv csatornákat, amit szarnak tartok RTL,TV2.
A többieken is csak néhány kiválasztott műsort.
Hamarább nézek meg egy hottentotta helyi tv-t a neten, mint néhány hazai műsort.
Van lehetőségem választani. és amíg van, nagy gond nincs.

Nekem tetszik ez az ország. Jelenleg az egyik legszebb részén lakom, körbe gyönyörű erdők, csend és nyugalom. Ezt is önként választottam, senki nem kényszerített rá.
Szerencsére ide nem hallatszik, amikor Orbán reszket a félelemtől az asztal alatt, hogy ez az ellenzék megbuktatja.
Forralt bor, zene, mi kell még? Ja, és jókat nevetek az erőlködéseiteken.

A blues örök, és mindenkié

www.youtube.com/watch?v=QJbOOm3p9s0&t=1044s
(2 órás)

taga20 2018.12.05. 18:50:34

@6.Lenin: "Nekem tetszik ez az ország. Jelenleg az egyik legszebb részén lakom, körbe gyönyörű erdők, csend és nyugalom. Ezt is önként választottam, senki nem kényszerített rá."

te strucc, húzd má ki a geci seggéből a fejed! te tényleg ennyire provinciális vagy?

6.Lenin 2018.12.05. 19:03:00

@taga20:

Mi közöm nekem bármelyik gecihez is? Túléltem néhányat Rákosi Pajtástól kezdve, ő se érdekelt, a többi se. Többségében a magam ura voltam, nem függtem a politikától (olyan nagyon). Ez a 7. hely, ahol lakom (volt benne 6,5 év külhon is). Most választottam egy szép és nyugodt helyet, minden van ami a kényelmes élethez kell. Az unokáim is élvezik, ha itt vannak. Imádják a helyet.
Te meg old meg a tiédet. Ha kell segítség, szívesen segítek, bár eddig eredménytelen volt minden kísérletem. Túl kemény a sisakod, bár nem tudom mikor van rajtad, és mikor nincs. Küzdjek érted is?

2018.12.05. 19:52:51

@taga20:

Nemzetstratégiai jelentőségű... :D:D

Vajon mitől retteg a többszörös kétharmad?

taga20 2018.12.05. 20:13:19

@Ms.Cunnesburry: a geciék attól rettegnek, hogy nehogy úgy járjanak, mint gruevszki.

pedig úgy fognak!:)

2018.12.05. 20:30:37

@taga20:

Nálunk, ha bármilyen hülyeséget mond bármelyik kormánytag
- megírja az összes újság
- faggatják a riporterek
- behívják a köztévébe, ahol ellenzéki képviselők kérdéseinek össztüzébe kerül
- ha megpróbál mellébeszélni, rendreutasítja a moderátor.
A fentiek érvényesek a miniszterelnökre is.

taga20 2018.12.05. 20:35:39

@Ms.Cunnesburry: a tótok hülyék, nem értik az illiberális faszságot.

egyébként, de nagy mákod van, hogy volt trianon.

soproniak meg átkozzák az elődeiket:)

2018.12.05. 20:45:36

@taga20:

Ja! :D

Tudtad, hogy bemutatták a Trianon rockoperát? Ha még nem éreznéd magad elég rosszul a napi faszságoktól, a két órás tömény bánat garantálja azt.

taga20 2018.12.05. 20:55:47

@Ms.Cunnesburry: nem tudtam szerencsémre, de gondolom olyan patent lett, mint a budapesti e-jegyrendszer:)

ja és!

uploads.disquscdn.com/images/29be700eff3c71f7fb917db6e5f487c923115b192c1a315d9102c21852a24c36.jpg?w=800&h=390

apro_marosan_petergabor 2018.12.05. 20:59:14

@BaGabi:
Miért oly primitív számos ballib megnyilvánulás - köztük BaGabié is?
(Valószínüleg esszenciális problémáról van szó - Esetleg nevelési kérdés? - Ilyen légkörben nőtt volna fel a családban - egyedülálló, mosónő mama, részeges, trágár, a mamát időnként eltángáló házibaráttal - na ez nem józsefattilai képlet - a panelben, vagy a Klauzál téren? - Na, de ezen segíteni szokott egy kis tanulás? - van akinél ez kevés, vagy elmarad.)

2018.12.05. 21:01:54

@taga20:

Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk.:D

Annak a millliárdos pénzkidobásnak ki a felelőse? Vádat emeltek már hűtlen kezelés miatt a hatóságok?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.05. 21:09:12

@apro_marosan_petergabor: "Miért oly primitív számos ballib megnyilvánulás"

Erre sajnos nem tudok, válaszolni, nem hallottam még ballib megnyilvánulást. Viszont úgy gondolom, az illib fideSSfasszopók primitívsége a 80 alatti IQ-jukból és általános gyűlöletükből ered.

taga20 2018.12.05. 21:12:44

@Ms.Cunnesburry: szerintem a jegyszedő volt, mert ha tarlósevtárs tudott volna róla, akkor biztos nem engedte vona:)

www.youtube.com/watch?v=xWcOBnDuF-E&list=RDxWcOBnDuF-E&start_radio=1

2018.12.05. 21:18:58

@taga20:

Gondolom, a jegyszedő a CEU-n tanult, vagy ismert valakit, aki látta Sorost, Gyurcsányt vagy Brüsszelt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.05. 23:10:29

@balcán maxval bircaman: tudod, a köpönyegforgatás olyan hirtelen váltás, ami átmenet nélküli. Mi is lett a liberális fideszből?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.05. 23:18:25

@balcán maxval bircaman: Bayer pedig következetesen kiállt elképzelései mellett: ahonnan hasznot remélt. Volt kádárkomcsi,
fideszbérenc, aztán kiugrott, de visszatántorgott, amikor kiderült, a fidesz mégse tűnik el a süllyesztőben a szar választási eredménye után 1994-ben.

Egy szép idézet:
Kenderesen veszett el végképp minden. A kormányzó sírjánál nyilvánult meg az új hatalmi elit azon szándéka, hogy az elmúlt negyven évet zárójelbe téve, Kádár diktatúráját Horthy embertelen és tisztára moshatatlan rendszerével »haladja meg«.”

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.05. 23:21:05

@6.Lenin: nem, téged egyik sem érdekel, csak Orbán...majdnem elhittem. Trükkös vagy! Mint a hazug-igaz dilemma...
Akkor is hazudsz, ha azt hazudod, hogy hazudsz, tehát igazat mondasz!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.05. 23:24:23

@6.Lenin: lenin, te teljesen hülye vagy. Attól, hogy nincs Orbánnak (nem a fidesznek, mert olyan alakulat nincs) alternatívája, nem azt jelenti, hogy a jelenlegi rendszer jó!

mgdé 2018.12.05. 23:53:36

@6.Lenin:

Bec@rás, egy valódi, igazi, megélhetési migráncs_ex. :D

No, és kalbászból volt, te kis kultúridegen?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.06. 06:35:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A köpönyögforgatás az érdekből való váltás. Ami lehet hirtelen vagy lassú.

A hirtelen váltás a pálfordulás.

A Fideszre egyébként pont nem jellemző a hirtelen váltás. Még ma is vannak liberális elemeik, pl. a "kereszténydemokrácia" szöveg is ezt jelzi.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.06. 06:36:34

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nézd meg hány éves Bayer. Rá fogsz jönni, miért nem lehetett "kádárkomcsi".

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.06. 06:44:48

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Horthyt illetően Bayer ma az ellenkezőjét mondja, mint 20 éve. De mi ezzel a gond?

Szoktam nézni a műsoraiat, ő jól képviseli azt a vonalat, melyet talán a fideszes holdudvar fősodrának lehet nevezni. Még ma is hisz pár abszurd dologban, melyet a liberális narratíva határoz meg. De lassan látszik, hogy kételkedik pár ügyben már.

Amiben kezdi meglátni a dolgokat, az a "nyugat" mint olyan, hogy van valamiféle jó nyugat, mely 50-100 éve még létezett, de a "kulturmarxisták" lerombolták elmélet - látni rajta, lassan rájön, hogy ez marhaság. Ezzel szembemenve a fideszesek zömének eszméivel.

Amit azonban továbbra se vesz észre az a nacionalizmus tarthatatlansága. Sajnos ezt - történelemi okokból - a magyar nemzeti tábor 99 %-a képtelen elfogadni.

MTA rendes tagja 2018.12.06. 07:19:10

@Ms.Cunnesburry:
hvg.hu/vilag/20181205_Annyira_rasszistak_Habonyek_szloveniai_mediumai_hogy_tarsadalmi_osszefogas_indult_ellenuk

Társadalmi összefogás=soros féle militáns szervezetek agresszív, goebbelsi propagandájáról van szó,

moloy 2018.12.06. 13:56:23

@balcán maxval bircaman:
1. Kapaszkodhatunk, akár egymásba is: az én nagyapai ágam is onnét való. (Stuttgard?)
2. A Wikipédiából: "Uralkodói teljesítménye már kortársai körében nagy vitákat váltott ki, az utókor történészei pedig máig sem jutottak egyetértésre. A kritikus nézet szerint Mátyás elhanyagolta a török veszélyt, és értelmetlen nyugati hódító hadjáratokra fecsérelte a rendelkezésére álló katonai, illetve az azt megalapozó, az ország kíméletlen adóztatása révén gyűjtött gazdasági potenciált."

max bir ca · http://bircahang.org 2018.12.06. 14:13:28

@moloy:

Komolyan mondva, nem hiszem, hogy sokat változtatott volna a dolgokon, ha Mátyás "komolyan" vette volna a török veszélyt.

6.Lenin 2018.12.06. 14:14:21

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Most nincs, de elképzelhető, csak hatalmas fantázia kellene hozzá, meg élesklátás, hogy észrevedd, kik is lehetnének azok.

6.Lenin 2018.12.06. 14:36:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Akkor megpróbálom elmagyarázni.
Valóban egyik sem érdekel, abban az értelemben, hogy az életem/munkám/megélhetésem nem tőlük teszem függővé (már amennyire csak lehetséges)
Tehát Orbán sem érdekel ebből a szempontból.

Egy dologból viszont igen. Mélyről jött, mint Gyurcsány is, de Orbán sikeresebben megvalósítja, amit ő elképzel. Feri elbukott.

Az olyan emberek mindig érdekelnek, akik képesek megvalósítani az elképzeléseiket, és képesek-é felismerni a buktatóikat, és nagyon lentről indultak.

Orbán eddig jól csinálja. Mellesleg sok mindenben osztom a nézeteit, néhány dologban nem, de lehet, ezt én ítélem meg rosszul.
Pl nem tartom elfogadhatónak, hogy nem vitákban próbálja az elképzeléseit igazolni, de ezt talán megértem, mert nincs még elég felkészült, megbízható ember erre a célra a pártban-hiszen nem régi a párt.
Mellesleg én keményebben odabasznék a kerékkötőknek, hazudozóknak, de lehet nem látok minden infót. Mind1, nem is szeretnék a helyébe lépni.

A hülyéket, tehetségtelen hazudozókat soha nem kedveltem, bármit is képzelnek magukról. Hamar kiderül, hogy üresfejű seggfejek.
Ennyi a titok.

MTA rendes tagja 2018.12.06. 14:50:39

@moloy: Mátyás nem adóztatott, nem fecsérelte a katonai erőt, ennyit a wikipédia szokásos "hitelességéről".

MTA rendes tagja 2018.12.06. 14:51:54

@MTA rendes tagja: mármint kíméletlenül nem adóztatott

abcdefghijklmm (törölt) 2018.12.06. 15:20:08

@Sir Bates dö Hól: Az a válasz, ami szerinted helyes, engem kurvára nem érdekel, mert normális ember számára az biztos, hogy ordas nagy hülyeség.

abcdefghijklmm (törölt) 2018.12.06. 15:21:15

@taga20: Kinek ugatsz, kiskutya?! Menj, pitizz egy kicsit! Lehet, hogy kapsz egy lerágott csontot!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 16:08:46

@abcdefghijklmm:

Egy haverod most árulta el másik posztnál, hogy a nertársak kapnak csak ugatási jogot, gondolom megkapjátok hozzá a csontot is.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 16:11:21

@6.Lenin:

Vaknak teccel lenni? Hiszen nem Orbán az erős ember, hanem a névtelen hátul sunnyogók.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 16:17:10

@MTA rendes tagja: "Társadalmi összefogás=soros féle militáns szervezetek agresszív, goebbelsi propagandájáról van szó,"

Hát látod, hiába volt a sok nagyplakát, hogy álíccsuk meg a sorost ( meg a Brüsszelt is ), nem sikerült az ellenük folytatott nagy, és nagyon sokba került háború . Persze, ha azt nézzük kik jártak jól ezekből a propaganda pénzekből, akkor egyből más a leányzó fekvése, mert ők nyertek, de nem győztek.

6.Lenin 2018.12.06. 16:33:56

@látjátok feleim szümtükkel:

Ezek szerint Feri mögött gyenge emberek álltak?
Nyilván vannak mindegyik mögött valakik, de azt meg is kell valósítani, ahhoz pedig tehetség is kell.
Macron mögött is hülyék vannak? Vagy Bajnai mögött is azok voltak?
Annyiban igen, hogy téves helyzetértékelésre, tehetségtelen embert választottak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.06. 16:43:55

@6.Lenin: egyetértek. A gond szerintem az, hogy a használható embereit leváltotta bólogatójánosokra. Ez sajna a rossz vezetők sajátja. Zseniálisan felfedezte, mi kell

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.06. 16:49:08

@6.Lenin: egyetértek. A gond szerintem az, hogy a használható embereit leváltotta bólogatójánosokra. Ez sajna a rossz vezetők sajátja. Zseniálisan felfedezte, mi kell a plebsnek, de retteg a tehetséges emberektől. Ez olyan skizofrenoid vonás. Sajnos két szél között kell vitorláznia, ami megnehezíti a dolgát. Sem az EU, sem Putyin nélkül nem tud élni. Az a baj, hogy hiteltelenné válik ezáltal mindkét félnek. Ezért kellenek új barátok. Kérdés, a szélsőjobb mire lesz képes Európában, illetve mennyire megbízható egy nacionalista barát. Hisz a saját érdekét fogja előtérbe helyezni, nem lesz korrekt partner a nemzetközi kapcsolatokban. Lásd Trump.

6.Lenin 2018.12.06. 16:56:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Akkor belebukik, ha valóban ezt csinálja.
Nos pont ezért érdekelnek ezek a dolgok.

Történelmi példák sokasága áll rendelkezésükre sokaknak, és mégis elkövetik azt a primitív hibát, hogy elhiszik, nekik biztosan sikerülni fog, amibe sokan előttük belebuknak. Hol siklik félre a tehetség? Vagy mégsem annyira tehetséges, de akkor miért nem tanul az elődei által elkövetett hibákból?

Ő méri fel rosszul, vagy hamisan informálják, vagy a háttérben lévők vezetik félre valamilyen oknál fogva?
Érdekes kérdések ezek (nekem).

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 17:17:56

@6.Lenin:

Igy van, Gyurcsány mögött gyenge emberek álltak. Mivel nem volt erős háttere, maga is gyenge volt.

Mert ha normális ésszel bee gondolsz, egyetlen miniszterelnök sem képes átlátni az gész országot, minden hivatalt, minden ügyet. Orbán sem. De szerintem nem is akar, hiszen sok fontos törvény megszavazásáan részt sem vett, és így bármikor tudja mondani ő ártatlan. Az persze más dolog, hogy ő ügyesen tud úgy csinálni, mintha képes lenne.

Aki járt már hivatalban, az tudja, hogy egy síma osztályvezető sem képes minden ügyet ismerni, mert sem ideje, sem lehetősége nincs arra. Szóval a "királyok" is mások által támogatottak. Ráadásul megvezethetők. Akik meg vezetik, azok egymással harcolnak a jobb poziciókért. Mint a Lázár, aki már halot(t volt), de hamvaiból feltámad(t).(?) Hamarabb, mint Jézus.

6.Lenin 2018.12.06. 17:24:12

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A Jobbik esete, hogy mindenki lehallgat mindenkit talán igazolhatja a bizalmatlanságot.

6.Lenin 2018.12.06. 17:44:56

@látjátok feleim szümtükkel:

Nyilván nincs olyan ember, aki mindent átlát, ért. Ezért vannak a tanácsadók, stb.
Aztán mivel nem vagyunk egyformák (szerencsére), lehetnek törtetők, beépített emberkék, akit csak később aktiválhatnak, vagy bizonyos helyzeteket előidézhetnek.
Vagyis van ok a bizalmatlanságra. Olyan sok hűséges harcostárs meg nem mindenhol áll készen.
Bonyolult játék ez.

2018.12.06. 18:32:05

@MTA rendes tagja:

"Maga Marjan Šarec szlovén miniszterelnök is megszólalt az ügyben, azt mondta, kéri a magukat társadalmilag felelősnek tartó vállalatokat, hogy tartsák be saját etikai szabályzatukat, és gondolják meg, melyik médiumokban hirdetnek, a fent említettek esetében ugyanis a gyűlöletbeszéd terjedését támogatják."

Aha! Szóval a szlovén miniszterelnök is a soros féle militáns szervezetek agresszív, goebbelsi propagandájának hirdetője? Vagy csak egy szuverén állam felelős miniszterelnöke, aki nem szívesen lát gyűlöletpropagandát az általa vezetett országban?

Tudod, vannak ám kelet-európai országok, ahol nem divat sorosozni és migráncsozni. S néhány nemzet meneszti miniszterelnökét, ha az hasonló útra lép.

Cycmen 2018.12.06. 18:58:10

@Ms.Cunnesburry: "
"Tudod, vannak ám kelet-európai országok, ahol nem divat sorosozni és migráncsozni. "

Elég hülye ország lehet ahol divatszempontok alapján nem beszélnek az egész Európát veszélyeztető migránsokról és Sorosról. Itt meg ugyebár a nagyon nem fideszesek is Orbánra szavaztak hogy ellenálljon.
És még megkérdeznélek téged mint szemmelláthatóan vérlibsit, hogy mi a f.szt gondoltok magatokról, hogy megmondjátok miről divat beszélni és miről nem?

2018.12.06. 19:22:19

@Cycmen:

El tudod képzelni, hogy egy miniszterelnök sorosozós nyilatkozata után emberek tízezrei vonulnak utcára " Engem nem Soros fizet" vagy " Ingyen vagyok itt" táblákat magasba tartva?
Csak azért, mert nem hagyják magukat megalázni, manipulálni. Mert tudják, minden gyűlöletbeszéd csak mellébeszélés, ami valós problémákról tereli el a figyelmet. Pl. a kormányszintű korrupcióról, az országot behálózó, uniós pénzeken hizlalt maffiáról, amely, ha veszélyben érzi magát, meggyilkoltathat egy oknyomozó újságírót is.

taga20 2018.12.06. 19:34:08

@Cycmen: te szerencsétlen barom, te és a gazdád, a csuti geci veszélyezteti európát!

Cycmen 2018.12.06. 19:38:41

@Ms.Cunnesburry: Ez a másik kedvenc libsipanel, hogy Soros, meg a migráció csak terelés! Akkor Soros nem is létező figura és migránsok milliói sincsenek részint már itt, részint a Balkánon, részint Líbiában? A hülye ENSZ is velük foglalkozik, gondolom azért mert addig is nyugszik a orbánveje téma.

Cycmen 2018.12.06. 19:40:36

@taga20: Na megjött a vezérbuzi teljes harci díszben! Mi van cimbi jól vagy? Nem agyilag kérdezem, mert azt látom hogy a szokásos! :D

taga20 2018.12.06. 19:52:13

@Cycmen: köszönöm köcsög cimborám a kérdésedet, de nem vagyok jól. sok a retardált fityeszdroid, és a geciék is szisztematikusan cseszik szét az országot!

gyereked jól van, voltatok ma a játszótéren?:)))

2018.12.06. 20:07:33

@Cycmen:

Nem tudom, milyen paneleket ismersz. Én arról beszélek, hogy nem lehet minden kérdésre válasz a sorosozás és a migránsozás.
És nem kérdőjelezem meg veled ellentétben a szlovének jogát arra nézvést, milyen hangnemben kívánnak értekezni a fennálló problémákról.
" Libsi" "vérlibsi" ezek a frázisok csak Magyarországon használatosak. Az ország határain kívül nem nagyon értik.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.06. 23:28:48

@6.Lenin: az Orbán helyzete teljesen megjósolható volt. Tanultál pszichológiát?
Nos, a következő lépés az árulás. Ehhez persze kell egy gazdasági sokk...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.06. 23:35:45

@Cycmen: figyelj, cicafiú, kicsit gondolkozz el azon, hová költözött a sososista ügynökgyár, Bécs mely ország fővárosa, és annak milyen a vezetése. Ha rájössz, hogy egy nacionalista vezetésű ország , amelyik bevándorlásellenes és migrációellenes, mégis befogadja a libsiügynök gyárat, összeakad a két bit az agyadban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.06. 23:41:02

@6.Lenin: Orbán gyenge emberekkel veszi magát körül, így akarja elkerülni a puccsot. Vargán kívül mondj egy értelmes embert körülötte.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.06. 23:56:27

@Cycmen: "CEU-ért nyilvánosan bejelentkezett Vilnius, Bécs és a lengyelországi Słupsk városa, az oktatók és hallgatók körében Berlin és Bonn terjedt el lehetséges B tervként"

Ezek a lengyelek milyen hülye nép! Igaz, cicafiú?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.07. 00:03:26

@6.Lenin: a történelem ismétli önmagát. Minden egyszemélyi vezető azt hiszi, okosabb a másiknál, amit tesz, azt önzetlenül teszi, a népért.
Cézár hogy meglepődött, Hitler csodával határos módon mindent túlélt, Sztálin rendszeresen cserélgette beosztottait.

ételizésítő 2018.12.07. 01:32:18

Az megvan, hogy a cocteau-s kisbetű, mert egytagú képzett melléknév, akkor is, ha kötőjellel kapcsolódik a képző?
Bár azt nem értem, hogy mivel kortársak voltak, miért Szerb Antal cocteau-s, és miért nem Cocteau Szerb Antal-os.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.07. 08:17:38

@ételizésítő: A hajdúk géniusza mire példa? Kiemelkedően tehetséges politikus, avagy egy beszélő dìsztök?
Én azt látom, hogy Navracsicstól Lázárig, aki a legkisebb veszélyt is jelenthetné Orbánra, parkolópályán van.
Maradnak a némethek, kòsák, szíjyártók

MTA rendes tagja 2018.12.09. 07:54:38

@Ms.Cunnesburry: "a szlovén miniszterelnök is a soros féle militáns szervezetek agresszív, goebbelsi propagandájának hirdetője?"

Igen.

ételizésítő 2018.12.11. 04:22:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Arra mindenképpen, hogy egy leamputált fasz annyira önjáró is lehet, hogy még Fidesz-képviselő is lesz belőle.
És ez még az egyik legokosabb a Fideszben.
süti beállítások módosítása