B1 blogcsalád



Marslakó Felcsúton

2018. október 06. - jdesi

A Marslakó lesöpörte mindhárom bajszáról a morzsákat, megigazította a gallérjait, s úgy találta a tükörben, hogy rendben van. Közben az űrhajó kis zökkenéssel megállt és Marslakó elindult a kijárat felé, miközben egy recsegő hang a megafonból azt ismételgette: Felcsút, Felcsút állomás. Kérem vigyázzanak, a felszállópályáról űrhajó indul. Tralalalalala.

 felcsut.jpg

A Marslakó frissen, üdén leugrott a lépcsőn, körülnézett és megállapította, hogy ilyen szép űrkikötőt még nem is látott. A fogadóépület oldalában egy nagy tábla hirdette, hogy épült az Európai Unió támogatásából, kivitelező, beruházó, ellenőr és hallja kend: Mészáros Lőrinc.

Marslakó elégedetten bólintott, hogy mégiscsak jó dolog ez az Európai Unió, ha ilyen szép dolgokra költi a pénzét, és bizony ez a Mészáros Lőrinc is remek ember lehet, nyilván az elsők közt is a legjobb, krém, de la krém, ahogy a vörös bolygón mondják, s érdemes lenne nála is tisztelgő látogatást tenni, s megkérdezni, hogy nincs e kedve pályázni egy két beruházásra a Marson, ott most nagy építkezések folynak, hogy a Földről rengetegen költöznek át oda, bizonyára remek dolgokat tudna ott is csinálni.

Miközben ezen elmélkedett egy borízű hang kiáltott rá valamit. Marslakó, aki azért tanulmányozta a földi, különösen a felcsúti emberek szokásait, de még nem tudott mindent, mert egy pár éves útikönyvé volt csak, az is alapvetően Budapestről szólt, szóval Marslakó azt hitte, köszön neki az ember. Szíveit melegség járta át és barátságosan visszamosolyogva mondta mindegyik szájával amit köszönésnek tanult a régi könyvből: Kisztihand kisnagysád!

Mire a borízű hang tulajdonosa, ki kerek, úgynevezett svájci sapkát viselt, kék, hosszú köpenyt és bakancsot, valahogy eféleképpen folytatta:

A te anyádat te gyüttment homokos. Olvastam ám én rólad a Ripostban, te buzzancs sorosista, nem akarsz te mást, mint a leányainkat megbecsteleníteni, hívom is a rendőröket, hogy vigyenek innen el és csukjanak le. Szerintem te még zsiddancs is vagy te, te – rázta az öklét.

Marslakó még ezt is üdvözlésnek vette, ugyanis a kis fordítógépébe kimerült az elem, amit az előbb vett az Utasellátó restijében egy kis málnával, koszos pohárban – mert más nem volt két Sportszeleten és egy légyjárta fasirtos zsömlén kívül.

Azért az emberhatározójában megnézte:

Homo Felcsúticus

– volt egy felkiáltójel mellette, hogy nem teljesen veszélytelen fajta. Néha harap is, lesből támad, sunyi, értelmi színvonala relatíve alacsony, falkában él, a falkavezért gondolkodás nélkül követi általában, különösen, amíg az hozzásegíti, hogy más falkák koncát elvegyék. Az önálló gondolkodás nem az erőssége, de fogságban jól szelídíthető, kézhez szoktatható. Érdemes fűszeres kolbásszal csalogatni, de estére se engedjük be a házunkba, mert ott könnyen nagy rombolást végezhet és tárgyaink is eltűnhetnek.

Marslakó mosolyogva bólogatott hát felé és egy kispukedlit vágott ki, ahogy azt az etikett előírja, ha idegen fajjal találkozunk. A marslakók szerettek idegenekkel találkozni, barátkozni, együttműködni velük, bár a szaguk eleinte meglehetősen zavarta őket, különösen itt a földön érezték úgy, hogy minden ember kellemetlenül büdös, de sok űrközi kalandjuk során megtanulták, csak úgy maradhat a Mars az első és legsikeresebb bolygó, ha a legkülönfélébb lényeket a kozmoszból összegyűjtik és jó lehetőséget biztosítanak nekik az érvényesüléshez.

Nemhiába nevezték a Marsot űrszerte a szabad lehetőségek bolygójának. Egynyelvű, egyszívű bolygó nem lehet sikeres – idézték gyakran, bár a marslakóknak két vagy három szíve is volt általában.

Közben a Homo felcsuticus a rendőrséget tárcsázta, miközben  egy napközis hitoktató odalépve Marslakóhoz nagy bátran lepofozta a sapkáját.

Közben rikácsolt, ahogy megszokta:

  • Pokolra kerülsz te átokfajta. Nem adjuk az asszonyainkat! Nem adjuk a munkánkat. Olvastam ám én rólad, hogy betelepítenéd ide a fajtádat, meg a Soros. És különben is te buzzancs, itt állsz a nagy vezér szobra előtt, hát vedd le azt a hippis sapkádat, hogy esne beléd a ménkű, te füvező, himpellér.

És így tovább. Az emberek meg megálltak, bólogattak, volt aki lehajolt és egy követ keresett, hogy hozzávágja, más közben a keresztény vendégszeretetről magyarázott és közben elorozta Marslakó kis kézi táskáját, amit az könnyelműen letett maga mellé.

Pár év múlva, amikor aztán egyesültek a nagy bolygók, lett örök élet és bevezették az  örök egészséget, lett ingyen sör, valamint boldogság, akkor valahogy a homo felcsuticus kimaradt ebből a dologból.

A felcsúti űrkikötőt megette a rozsda, az utolsó helyi járatú űrhajó akkor ment el innen, amikor a Felcsút csapata kettő egyet játszott a Mezőkövesddel, vagy talán a Gyirmóttal, de ez a polgárháborúba süllyedt kis tartományban senkit sem érdekelt, még azt az öreg, mogorva kövér embert sem, aki rendületlenül ott szotyzolázott, a leomlott, koszos, szétesett királyi páholyban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8914285249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 15:01:50

Na, ez egy poszt!... Nekem tetszik...

taga20 2018.10.06. 15:04:36

@Sir Bates dö Hól: mi van veled haver, visszafelé vetted be a dzsointot?:)))

taga20 2018.10.06. 15:40:53

@Sir Bates dö Hól: miért is?

a pontok miért kellenek?

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 15:44:08

@taga20: talán parkinson, de az alzheimer miatt elfelejtettem...

taga20 2018.10.06. 15:52:26

@Sir Bates dö Hól: szerintem elfelejtetted bevenni a kávintonodat:)

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 16:03:50

@taga20: vagy kiesett a remegő kezemből, már nem emlékszem...

taga20 2018.10.06. 18:08:35

@Sir Bates dö Hól: vagy elég sekélyes a poénod.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 19:39:43

@taga20: neked még így is egy cunami...

taga20 2018.10.06. 19:43:01

@Sir Bates dö Hól: mi más?:)))

sír, szerintem dugd meg wombrájdör barátnéd, ne engem fárasz a faszságaiddal!

zene szutyok, hogy nem baszod meg ...!

:)

www.youtube.com/watch?v=QEllLECo4OM&list=RDQEllLECo4OM&index=1

azigaziraptor 2018.10.06. 19:56:53

@taga20: Basszátok +, behugyoztam! :-)))

taga20 2018.10.06. 20:06:08

@azigaziraptor: inkontinencia betétet má rég feltalálták!
talán a rómaiak, vagy a vikingek:)))

zenét bírod gyökér? nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=_mnmO3u_R1I&list=RD_mnmO3u_R1I&start_radio=1

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 20:11:41

@taga20: ne féltékenykedj, szabad a pálya, ha te hozod a tiéd, én is berakom a közösbe...

(jó a zene, rég nem hallgattam)

Hamihami 2018.10.06. 20:12:12

KEDVES NEM KORMANYPARTI KOMMENTELOK!
Igazsag szerint csak egy probara csinaltam itt egy nicket es komenteltem parszor, mert meg akartam nezni, hogyan mukodnek a fidesz berkomenteloi.
Egy nagy kerdes merult fel bennem: a nem kormanypartiak miert komentelnek? Miert irtok ide? Miert pazaroljatok az idotoket es adjatok a lovat es a munkalehetoseget azoknak, akik ezzel penzt keresnek? Ok, ellentetben veletek, nem a szabadidejuket hasznaljak, nem meggyozodesbol irnak. KIT AKARTOK MEGGYOZNI??? Birkaekat? Ok koszonik szepen a penzkereseti lehetoseget, nelkuletek nem lenne munkajuk!
Vagy azt a nehany fideszest akarjatok meggyozni par kommentel, akik ejjel-nappal a kozteve hirein lognak es a Kossuth radio penteki reggeli adasat eszik nagykanallal? Most komolyan???
Vagy egymast akarjatok meggyozni? Azt meg minek???
Lehet, hogy fura, amit mondok, de a legjobb strategia az lenne, ha azt az idot, amit ezekre a parttalan vitakra fecsereltek, olyanba fektetnetek, amik valoban okozhatnak valtozast. Peldaul mi most a fidesz egyik akhilesze? Hat az europai ugyeszseg egy ilyen dolog. Akkor miert nem hasznaljatok ki a kapcsolataitokat, on- es offline, hogy minel tobb emberhez eljusson es alairja a napszavazasi kezdemenyezest. Miert nem osztjatok meg minel tobb emberrel, FB-n, blogokban, youtube-on, twitteren, linkedinen vagy barmin, amivel sok emberhez eljutnak azok a hirek, amik a korrupciorol, sunnyogasrol, kirekesztesrol es a propaganda hazugsagairol szolnak??? Sokkal, de sokkal nagyobb haszna lenne annak, minthogy itt munkalehetosget adtok a berkommenteloknek. Ok beloletek elnek!
Ha nincs kivel vitatkozniuk, mit fognak csinalni? Meg par hetig minden cikkhez odairjak a baromsagaikat meg hogy fake news, elbeszelgetnek egymassal, es aztan? Mikozben ti egy nagy halom emberhez tudjatok eljuttatni a kormanynak kenyes dolgokat.
Valszeg erre akomentemre majd megirjak, hogy hulye vagy, nem jo a kiindulopont, faszsagokat beszelsz stb.... es? Egy masodpercet nem fogok azzal tolteni, hogy barmilyen vitaba szaljak veluk, mert azzal csak a napi adagjuk elereset segitenem, semmi mast.
Ezt bekopizom meg jo par cikk ala kommentkent, hatha lesz valami foganatja es elindit valamit.

taga20 2018.10.06. 20:22:58

@Sir Bates dö Hól: azt bírom benned, hogy azé gerinc van benned szutyok!:)))

na zene! első a régi, a második új.

www.youtube.com/watch?v=U7-q1WRaKNg&start_radio=1&list=RDU7-q1WRaKNg

www.youtube.com/watch?v=CNhLOfUPHa8

és még csak búza se vagyok. de bírom a köcsögöket, me szerintem keményebbek, mint mi heterók.

nemecsekerno_007 2018.10.06. 20:33:07

Ti már csak a fikabajnokságon szerepeltek jól, de az a futottak még kategóriánál is rosszabb. Jópofa amiket összeírkáltok de kb. ennyi. Orbán meg kér egy kávét.

taga20 2018.10.06. 20:35:28

@nemecsekerno_007: te meg lepippantod a gecit , és boldog vagy. gratulálok hulladék!

nemecsekerno_007 2018.10.06. 20:36:42

Vicces, de ha így folytatjátok már csak egy lepukkant kocsmában fog meghallgatni benneteket a többi meg nem értett zseni.

nemecsekerno_007 2018.10.06. 20:39:50

@taga20: Vigyázz nehogy neked kelljen lepippantani valami másik lecsúszott alakot egy sörért valami becseletsűlyesztőben. Persze majd azért is a patást lehet majd hibáztatni.

taga20 2018.10.06. 20:41:59

@nemecsekerno_007: vicces, de ha így folytatjátok, te és a geci és maffiája, akkor kandeláberen fokjátok végezni.:)))

taga20 2018.10.06. 20:45:14

@nemecsekerno_007: haver, szerintem tíz spontán kiválasztott témában, nyolcban megeszlek:)

Tobruk 2018.10.06. 21:08:16

@taga20: "vicces, de ha így folytatjátok, te és a geci és maffiája, akkor kandeláberen fokjátok végezni.:))"
Okè,de mikor?:-)

taga20 2018.10.06. 21:16:22

@Tobruk: a remény hal mek utoljára!

gondolta volna az a muzsik az ötvenes években, aki aszt írta sztálinevtársnak, hogyha ezt sztálinevtárs tudná biztos nem engedné.

azé, az foksz, hogy egyszer minden rezsim bedől.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 21:18:01

@Hamihami: sz'tem azért arra is fel kellene készülni, hogy mi lesz, ha esetleg egyszer nem a fidesz nyer... itt sok ember csak abban ért egyet, hogy nem szavazna orbánra, vagy nem jó orbán, de semmi másban nem... én még emlékszem a '90-es választásokra: a többség utálta az mszmp-t és az mszp-t, de semmivel sem kevésbé az összes többi pártot is... és ide jutottunk... talán kommunikálhatnánk egymással, mert a pártokban, a hivatásos politikusokban a többség nem bízik...

taga20 2018.10.06. 21:19:12

@Sir Bates dö Hól: tényleg jó.

a vége ez.

"Van még egy hátránya annak, ha elveszítjük a mélyolvasás készségét: amellett, hogy így képtelenek leszünk valaki más bőrébe bújni egy regény olvasásakor, bizonyos szempontból az olvasás öröméről is le kell mondanunk."

6.Lenin 2018.10.06. 21:20:55

@Hamihami:

Én megpróbálom.

Nem hiszek a csodákban, de most az 1x, legyen. Összejön a megfelelő számú aláírás, sikeres lesz a népszavazás, létrejön az ügyészség, megbukik az Orbán kormány.

ÉS?
(elolvastad a nem kormánypárti hozzászólásokat? Ezekkel?)

taga20 2018.10.06. 21:21:07

@taga20: változik a világunk. eltűntek a szemfelszedők és a jegesemberek.

és most mi van? szarabb az életünk sír?

Gábris szomszéd 2018.10.06. 21:21:48

@taga20: Haver ez tényleg pöpec muzsika volt. :)

taga20 2018.10.06. 21:21:55

@6.Lenin: te soha nem fáracc gyökér?:)

Tangooo 2018.10.06. 21:23:58

Nevezz be a saskabaréba!

taga20 2018.10.06. 21:25:07

@Gábris szomszéd: és ez hogy teccik anno náci barátom?

www.youtube.com/watch?v=i2GEOcEcRtY&index=8&list=RDC9WtBo9b3WI

hanukára együtt megyünk tezsvérem?:)))

taga20 2018.10.06. 21:26:08

@Tangooo: te bazdmeg és kásler és a csúti geci má rég beneveztetek jobbágy!

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 21:26:27

@6.Lenin: ehez most csak csatlakozni tudok... majd továbbítsd a választ, mert szerintem is ez a 10 pontos kérdés...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 21:26:50

@6.Lenin: ÉS? Végre közösen ünnepelhetünk. :)

_Ske_ 2018.10.06. 21:29:46

@taga20: Lassan komolyan beléd szeretek. Állandóan az én véleményemet írod meg.
Lassan rájövök, hogy a bérkommentelők, akik ide járnak, nem a saját véleményeiket írják meg, mivel az nemigen van nekik, hanem azt, amit kiadnak utasításba.
Ezzel meg nehéz vitatkozni, hiszen nem a saját véleményük, mivel nincs egy önálló nyáluk sem. Ilyen Birca is, meg ez a hülye p*csa Helga, aki még életében nem látott beauty salont, de ez mindegy is. A lényeg, hogy mivel fizetek neki a faszságaikért, sosem tudjuk őket meggyőzni. Kb. lassan te vagy az utolsó harcos, aki küzd, mert ember küzdj és bízva bízzál.
Bár lenne nekem is ennyi időm, de nincs, így igazából innen a háttérből támogatlak. :)
Nem tudom, mi kellene még, hogy felébredjenek ezek a gyökér fidesz fanok, de azt gondolom, hogy annyit sosem tudunk fizetni, amennyit onnan kapnak. Ergo onnan csak a pénz beszél.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 21:31:30

@taga20: most miért?... teljesen jogos az amit kérdez... lesz minimum nyolcszázezer szavazó, aki szintén moon él és a fideszre szavaz... moon születtek, moon élnek, moot tekintik hazájuknak... semmivel sincs kevesebb joguk, mint bárki másnak...

_Ske_ 2018.10.06. 21:33:03

@6.Lenin: Ez az egyik baj veletek. Hogy inkább elfogadjátok a rosszat, ültök a szaros foteletekben, basszátok a rezet, de változtatni nem akartok, mert kényelmes nektek a felcsúti geci dobott csontja. De van élet ezen is túl. Ha nem tetszik, mert látom, hogy nem tetszik, akkor nem az a megoldás, hogy más mondjon jobbat. Baszki, mondj jobbat, tegyél érte, ne csak írogasd itt a megvett faszságaidat. Mert te meg lettél véve.

6.Lenin 2018.10.06. 21:34:35

@Gábris szomszéd:

Hmm!

"Összejön a megfelelő számú aláírás, sikeres lesz a népszavazás, létrejön az ügyészség, megbukik az Orbán kormány."

Eljutnátok az "és?"-ig?

Kikkel? Minek?

taga20 2018.10.06. 21:34:54

@Sir Bates dö Hól: szerintem maragyon minden így, me nincs egy geciviktor féle arc a mi oldalunkon!

te egyébként, lárpullár vagy ekkora farok, vagy képzed magad nigger?

6.Lenin 2018.10.06. 21:36:29

@_Ske_:

Ha értenéd amit írok, nem írnál ilyen faszságokat.

Gábris szomszéd 2018.10.06. 21:39:40

@6.Lenin: ÉS?

és akkor elsőként a kóterbe kell vágni az összes politikusbűnözöt. Ezek után jöhet mondjuk egy alkotzmányozó nemzetgyűlés majd a választási rendszer igazságossá tétele, pártatlan közszolgálati média visszaállítása, új választások, stb.

_Ske_ 2018.10.06. 21:40:24

@6.Lenin: Értem, amiről írogatsz. Hidd el, pont azért írtam, amit írtam. Terelhetsz is, de attól még beteg vagy.

taga20 2018.10.06. 21:40:44

@_Ske_: bakker haver, elsőre aszt hittem szerecc, másodjára van egy olyan érzésem, hogy fricska volt részedről részemre.

kicsit elvesztem:)

zene! tezsvérem, remélem az vagy!

www.youtube.com/watch?v=LZY9_Xr5XPA&list=RDLZY9_Xr5XPA&start_radio=1

_Ske_ 2018.10.06. 21:41:43

@taga20: Amit elsőre hittél, az az igaz. Szerecc. :) Nincs fricska.

6.Lenin 2018.10.06. 21:42:20

@Gábris szomszéd:

Érzékelsz (értesz) valamit is a körülötted zajlóból?
Kétlem.

6.Lenin 2018.10.06. 21:44:07

@_Ske_:

Szerintem semmit, ha elmagyaráznám, akkor sem.

monddazigazatmar 2018.10.06. 21:44:49

@_Ske_: Jaja. Mindenki bérkommentelő.

Gábris szomszéd 2018.10.06. 21:45:38

Ez a történet játszódhatott volna Magyarországon is. Egészen a lebukásig. Mert utána olyan dolgok történtek, amelyek nálunk elképzelhetetlenek.

Hogy 30 évvel ezelőtt ugyan ki reptette volna - akkori mecénásán, Soros Györgyön kívül - a fiatal ellenzéki politikust, nem tudni. Ám, ha az akkoriban Soros pénzén Oxfordban tanuló ifjú liberális reménység követte volna a német közélet eseményeit is, talán ma kicsit kisebb arccal nevetné ki az őt számon kérőket.

Ott ugyanis kísértetiesen hasonló ügyei miatt éppen akkor bukott meg egy tartományi miniszterelnök, aki már az egész ország vezetésére készült.

alfahir.hu/2018/10/06/lothar_spath_nemetorszag_orban_viktor_magangep_korrupcio_oligarchak

taga20 2018.10.06. 21:47:25

@Gábris szomszéd: dohányucca? de nem a mutyibolt, hanem a rendes mutyi :)

vicceltem, me rejtőjenőt is viccből ölték meg, ahogy radnótimiklóst is.

"magyaremberek" voltak állítólag.

2018.10.06. 21:49:02

@Tobruk: Amikó nöm várgyátok!

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 21:51:10

@_Ske_: ne haragudj, te szavaztál már '90-ben is?... mert én igen... én tisztán emlékszem mind a hihetetlen lelkesedésre, mind az elképesztő gyűlöletre... orbán nem ok, ő okozat...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 21:52:48

@taga20: "magyaremberek" voltak állítólag."

De csak akkor ha az unokájuk is magyar.

6.Lenin 2018.10.06. 21:53:01

@Gábris szomszéd:

Én mostanáig reménykedtem, de 1re kevesebb az esélye ennek.
Ma már ott tartunk, ha az összes ellenzéki párt összefogna (de valóban jelentene megoldást?)még akkor sem tudná megszorongatni a Fideszt.
De utána jönne az igazi kérdés, hogy a választók biztosan azt szeretnék, hogy ezek (ellenzéknek nevezett bagázs) vegyék át a hatalmat a Fidesz után?
Mások meg hol vannak?

Hamihami 2018.10.06. 21:55:17

@6.Lenin: 8 altalanossal vagy 8 diplomaval is ertelmetlen a berkommentelokkel vitatkozni, mert azzal, ha leallsz veluk beszelgetni, mar ok gyoztek. Te pazarlod az idod, ok meg penzt keresnek veled, es minden megy tovabb ugy, ahogy eddig. Mikozben pl. feltolthetted volna ezt vagy barmelyik masik cikket a FB-ra vagy barhova, irhattal volna a blogodra stb.

taga20 2018.10.06. 21:55:46

@_Ske_: :))

ezé érdemes élni, me van egy-két barom, aki érti amiről pofázok.

u.i.: hatodiklenin egy fasz!

rovid 2018.10.06. 21:58:41

ilyen marhaságot! hogy élne még pár évet a "sunyi, alacsony értelmi színvonalú, köpcös"??!

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 21:58:57

@taga20: képzem magam, nap nap után... írd le, hogy mi legyen a nyertes választás másnapján?... narancsszínű kört kell viselnie iljicsnek vagy helgának?... dunába lőni őket?... vagyonelkobzás?... simicskától is?... boldvaitól is?... botkától is?... kunczétól is?...
ne feledd el, azoknak csápolsz, akik nem hozták nyilvánosságra az ügynökaktákat...
komolyan kérdezem, mi lesz másnap?...

6.Lenin 2018.10.06. 22:01:17

@Hamihami:

Szerintem ott is ők olvasnák. Szerintem te is rossz helyen keresed a megoldást, vagy amit annak hiszel. Nézd meg Romániát, mire használták fel az ügyészséget. Nem megoldás, ha itt is bevezetnék.
Máshol van az eb elhantolva.
Szerintem.

taga20 2018.10.06. 22:01:18

@Gábris szomszéd: ha az előtt nyírja ki a magyar állam a magyar állampolgárait, mielőtt lebabázik, akkor nehéz lesz.

és akkor még a többi száz aspektusról mék nem is beszéltünk!

na zene, me te vagy a mai nap, akibe beleszeretnék rúgni.

u.i.: ha így fejlöcc, a végénmég tényleg együtt megyünk a hanukára, anulu:)

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:05:19

@6.Lenin: Ha tényeket nézed akkor láthatod, hogy a választásokon kettészakadt az ország. Voltatok ti, a legszervezetteb kisebbség és voltak picit többen azok, akik nem akarján Orbán további ámokfutását. Ennek ellenére Orbánék szarnak az egészre és nagypofával tolják tovább, amit ők jónak látnak. (elsősorban persze a saját és a haverok gazdagodását). Másrészt elsőként a fehérgalléros bűnözőknek kell igazságot szolgáltatni és után jöhet a kérdés, hogy akkor mi lesz utána. Szerintem menjünk szépen sorba, mint az aknamezőn.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:05:31

@_Ske_: azt azért eldönthetnéd, hogy @6.Lenin: akkor most meggyőződésből támogatja a ner-rel, vagy anyagi haszonszerzés miatt, vagy esetleg annyira életképtelen, hogy csak ilyen munkát tud találni, amiből eltartja a családját...

taga20 2018.10.06. 22:06:15

@Sir Bates dö Hól: "narancsszínű kört kell viselnie iljicsnek vagy helgának?... dunába lőni
őket?... vagyonelkobzás?... simicskától is?... boldvaitól is?... botkától is?... kunczétól is?..."

sír barátom, az a te bajod, hogy vidéken nevelkedtél, és nem fejlődött ki az agyad:(loptam)

hol mondtam ilyet, amit a számba acc?

taga20 2018.10.06. 22:08:15

@Sir Bates dö Hól: szerintem kérdezzük mek lenyinevtársat!

hátha igazat mond eccer, és hátha te is megnyugszol:)))

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:09:09

@6.Lenin: Az európai ügyészségnek csak az EU-s pénzek ellenőrzésében lenne hatásköre. Tehát a szokásos szuverinitásos agymenést ki is lőheted.
A többit valóban a magyar népnek kell intéznie. Volt már erre korábban példa, most is arra haladunk.

6.Lenin 2018.10.06. 22:11:03

@Gábris szomszéd:

90-ben az SZDSZ-re szavaztam, a szocikra soha nem szavaznék. 94-től a Fideszben láttam fantáziát, azóta nem látok jobbakat, pedig kurvára jobb lenne mindenkinek, még a Fidesznek is, ha lennének.
Ha érted, amit most írtam.

nemecsekerno_007 2018.10.06. 22:12:13

@taga20: Meglátjuk :) Eddig nem úgy áll

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:13:27

@6.Lenin: nem kellene erőltetni ezt a "nem tudná megszorítani" panelt... inkorrekt a választási rendszer, inkorrekten vezette be a fidesz, de ez visszájára is fordulhat, s az sem lenne korrekt, hogy kétmillió választópolgár (fidesz) kapna húsz helyet a parlamentben... nem kell az autokrata hatalomkoncentráció, a fogcsikorgatva kiizzadt konszenzus kell...

6.Lenin 2018.10.06. 22:14:47

@Gábris szomszéd:

Tanulmányozd a román korrupció ellenes ügyészség tevékenységét.

Ki az a nép?

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:15:17

@Hamihami: várjál már, biztos, hogy a bérkommentelő a fideszre szavaz?...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:16:46

@6.Lenin: Én meg 2010 óta a jobbikra szavazok. Most is vannak olyan javaslataik, amit simán megvalósíthatnának a nemzet javára. Mondjuk 2015-ig a kerítést is kiröhögték, aztán azt is átvették.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:16:54

@taga20: ha küldök egy szmájlit, akkor én is okos leszek?...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:18:17

@6.Lenin: Miért nem bizol az emberek bölcsességében? Legalább a fidesz szavazókéban? Nem kell a hibákat is átvenni a románoktól. Lehetne azt jól is csinálni. A magyar politikum úgyis erről híres. :)

Orbán veje 2018.10.06. 22:18:33

@6.Lenin: Hé haver! Nagyon jó hogy szombat este sincs jobb dolgod mint az orbán seggét nyalni. Te egy rendületlen seggnyaló fidesztroll vagy! Bár még több hozzád hasonló jellemtelen hülyegyerek lenne a hazában. Hogy mi fideszesek még többet lophassunk és nem ócska 17 milliárdos magánrepülőkön kelljen repkednünk hanem űrhajón. Az sokkal gyorsabb!

taga20 2018.10.06. 22:20:06

@nemecsekerno_007: csau is úgy gondolta, kábé december elsejéig, aztán jött a filmszakadás nála és a feleségénél.

remélem érted a párhuzamot, mék ha egy kicsit sántít is!:)

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:20:11

@6.Lenin: és ez is igaz... van a tisztakezű, lánglelkű ügyész, aki, mint oliver cromwell, lordprotektort játszik... és mindig csak a bűnösöket akasztatja fel... de minden bűnöst...

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:21:38

@taga20: kérdeztem... várom válaszod...

_Ske_ 2018.10.06. 22:21:39

@Sir Bates dö Hól: Szavaztam 90-ben. Azt hittem akkor, hogy végre változik valami. De most majdnem ott tartunk, ahol 90 előtt.

taga20 2018.10.06. 22:22:44

@Sir Bates dö Hól: egy próbát megér gyökér! próbáld ki!:) egyébként hülye vagy?

zenét bírod gyökér? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=0Zt6E3xC7tI&start_radio=1&list=RD0Zt6E3xC7tI

_Ske_ 2018.10.06. 22:22:59

@Sir Bates dö Hól: Nem tudom, hogy pénzért támogatja-e, vagy csak szimplán hülye, ezt nehéz eldönteni.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:24:15

@taga20: irreleváns most, hogy miért ír támogató kommenteket a kormány mellett... moon lakik ő is, joga van szavazni, joga van ahhoz, hogy véleménye legyen...

_Ske_ 2018.10.06. 22:25:18

@taga20: Köszi, hogy lebarmoztál. Ettől még pont ugyanazt gondolom, amit te. Bár én nem harcolok ilyen fanatikusan, mint te, mert túl sok a fizetett hülye, vagy ha nem fizetett, akkor túl sok a barom, aki azt hiszi, hogy az jó neki, ha kilopják a szemét.

6.Lenin 2018.10.06. 22:25:48

@Gábris szomszéd:

És én már akkor 2010-ben megmondtam (TG blogján ellenőrizheted), hogy a jobbikra szavazni értelmetlen, mert szét fog esni. Bejött.
Ilyen pártokra szavazni értelmetlen, mert csak általában eszköznek hozzák létre őket, koalíció képtelenek, és soha nem haladják meg azt a támogatottságot, ami egyedül a hatalomba segítené őket.
Egy normális társadalomban nincs annyi olyan beállítottságú szavazó, akik a többséget biztosíthatnák számukra.
Nem azért hozták létre a Jobbikot, és nem is tudtak kiszakadni abból a körből, máig. Nem is fognak. Éppen a teljes széteséshez közelítenek, mint a többi is.

Rossz helyen keresik a megoldást.
Szerintem.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:27:21

@_Ske_: pontosan... nem kellene legalább a saját hibáinkból tanulnunk?...

Tangooo 2018.10.06. 22:28:30

@taga20: Látom ismét részt vettél a bunkó-proli továbbképzésen Mint látható sikerrel.

taga20 2018.10.06. 22:30:06

@_Ske_: a normalitás miért fanatizmus?

ja és téged kedvesen barmoztalak le, nem úgy, mint eszt a barom sírt!:)))

zenét bírod barom?:))) nesze!

www.youtube.com/watch?v=Ul8vqaGGnY0&start_radio=1&list=RDUl8vqaGGnY0

taga20 2018.10.06. 22:32:11

@Tangooo: látom még most sem tucc magyarul fityesztalpas!

egyébként, melyik mondat volt számodra prolis részemről?

6.Lenin 2018.10.06. 22:32:24

@Orbán veje:

Nekem ne játszd a hülyét, miattatok (is) van hatalmon a Fidesz, de nem is ez a legnagyobb baj, hanem az, nincs helyettük jobb.
Érdekes módon az is a hozzád hasonlók miatt van.
Kár, hogy pont ezt nem vagytok képesek megérteni.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:32:26

@_Ske_: akkor lehetnek különféle indokai a támogató magatartásnak... van olyan indok, amit akceptálni tudsz?... nem kell egyetérteni azzal, csak elfogadni...

taga20 2018.10.06. 22:35:16

@Sir Bates dö Hól: méksem vagy totál barom:)

nesze szutyok, erre mit lépsz?!:)

www.youtube.com/watch?v=ti2XY-7j_aw

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:39:31

@6.Lenin: Miért a fideszt szerinted kik és miért hozták létre? Remélem nem adod elő, hogy azemeberek, hogy végre felemeljék az országot. :)

6.Lenin 2018.10.06. 22:42:41

@Gábris szomszéd:

Én nem értem azt, hogy képtelenek vagytok felismerni, hogy rossz az irányotok?
Próbáld meg legalább 1x kívülről szemlélni a dolgokat, ne a saját elképzeléseid szerint ragaszkodni ahhoz, ami eddig az Istennek se akart beválni.

Mind1, ez már kezd unalmas lenni.
PÁ!
Mindenkinek.

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:45:04

@6.Lenin: Tehét nincsenek érveid és gyorsan el is húzol. Mondjuk érthető is, hiszen néhány napja az egyik képviselőtök az alábbit találta mondani a parlamentben.

"A Fidesz mint a pénz korlátlan uralmát tagadók közössége"

Kurva jó duma nem? :)

6.Lenin 2018.10.06. 22:45:29

@Gábris szomszéd:

Nagyon elbeszélünk egymás mellett. Túlzottan ragaszkodsz valamilyen téves elképzelésekhez.

PÁ!
Még 1x.

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:47:16

engem eddig biztos meggyőzött volna a mai nap, hogy orbánt elutasítók minőségi fölényben vannak, mind jövőkép, mind intellektus tekintetében... @6.Lenin: feltett egy tök egyszerű kérdést, melyre cca. nyolc, ismétlem nyolc kurva év töprengés után sem tudott senki kompetens választ adni... ez, bazmeg szép, vonzó alternatíva, óóbán takaróóggy -ami teljesen jogos igény! és szükséges is!- ennyit tud kiizzadni magából a másik oldal... lehet, hogy sokan inkább a szarra, de ismert és kiszámítható szarra szavaznak, mint a bizonyosan anarchikus állapotokra, mert vannak olyanok, akik ilyen-olyan okok miatt tartanak a bizonytalanságtól...

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:49:40

@taga20: vannak bizonyos átfedések zenei ízléseink között, de nem azonosak mindenben...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 22:51:46

@taga20: Meg lehet hallgatni, de nálam ez a kedvenc tőle. :)

youtu.be/0oGeJcIiUu0

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 22:59:11

@Gábris szomszéd: nem, azt írta, hogy emeld fel a fejed és próbáld megtalálni és megérteni az okait annak, ki miért szavaz a fideszre... egy szóval sem említette, hogy azonosulj az okokkal... voltak, vannak és lesznek is közöttünk viták, véleményem- és nézetkülönbségek számtalan témában, de én mindig megértem azt, hogy mit miért írsz... sokszor ignorálom azokat, mert ez a megoldás, de megértem a miérteket...

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 23:05:56

@Gábris szomszéd: by the way, vollner miért lépett ki valójában?... mit tudsz erről?... publikus?...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 23:20:56

@Sir Bates dö Hól: Nem tudom sajnos. Az egész zavaros és szomorú főleg az, hogy nem tudnak értelmes kompromisszumokat kötni ezek a politikai szereplők. :(

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 23:29:45

@Gábris szomszéd: mert azt olvastam (hvg), hogy megsértődött, mert az ep-listát nem ő vezeti, mások azt, hogy inkább a régi antiszemita-rasszista vonalat preferálja... egyébként mi a jó abban, hogy sneider összefog azzal az lmp-vel, amely totálisan ungár (és így a fidesz) befolyása alá került... toroczkai szintén orbán valagából kandikál kifelé, nem is értem, hogy mit keres vele együtt a novák-dúró tandem (bár, ha rosszindulatú vagyok, akkor azt mondom, hogy a megélhetést, fidesz zsoldban)...

Gábris szomszéd 2018.10.06. 23:37:10

@Sir Bates dö Hól: Szerintem bőven két millió alatt van azok száma, akik nem a média túlsúly benne a nagyipari méretekre emelt hazugsággyáraik félrevezetése miatt vagy a szegénységben, közmunkában, közalkalmazotti kiszolgáltatottságban szavaztak rájuk.
Őket érdemes lenne vizsgálni.

Gábris szomszéd 2018.10.06. 23:41:33

@Sir Bates dö Hól: Erről a sértődésről én is hallottam, de talán az ország jelenlegi helyzetében lennének fontosabb dolgok is. Persze tudjuk ő is csak egy politikus. Szerintem ez az LMP-vel összefogás nem valós. Ezt csak indokként találta ki Volner. A kikandikálással sajnos egyet értek, de ennek a folyamatnak a végső megértésében a közhelyes CUI PRODEST kérdés köszön megint vissza. :(

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 00:09:17

@Gábris szomszéd: őket pont nem kellene, mert ők idolként tekintenek orbánra, ha a legközelebbi hozzátartozójukat baszná fejbe egy vascsővel, akkor is azt mondanák, hogy igaza volt... nekik nem lehet alternatívát felmutatni (ugyanez pepitában a gyurcsány-szektás, vagy a zsidó- és cigányfaló, ott is csak egy fix pont van, de az olyan fix)... pontosan a propaganda által megtévesztettek és a függőségben lévőknek kell, lehet alternatívát mutatni... itt iljics is leírta ma, trollkodni jár ide, látja a gondokat, neki sem tetszik az ilyen mértékű lenyúlás, de legalább nincs anarchia, mert a másik oldal az igazi balfaszkodásos és bornyú-az-új-kapura féle anarchiát tudja most biztosítani...
jobbikról szólva: még kormány közelébe sem kerültek, de már leamortizálták magukat rendesen morálisan... azért nem irigyellek most, csalódhattál rendesen, mert te a szíved-lelked nekik adtad (jó, azért még most is fejbebasználak egy péklapáttal (;-)), de akkor is)...

Gábris szomszéd 2018.10.07. 07:20:41

@Sir Bates dö Hól: Háááát a szívem-lelkem azért túlzás. Amúgy elég sok mindent a jobbiktól lopott Orbán, de van sajnos olyan, amit még most sem akar, függetlenül attól, hogy a fidesz szavazok érdekét is szolgálná. Ja és ha még nem láttad. :)

youtu.be/_duV1BLbjcc

midnightcoder2 2018.10.07. 07:24:54

Azért, szerencsére mielőtt a Marslakó végleg távozott volna, valamelyik helyi lakos készített róla egy fényképet emlékül az unokáknak:

cdn3.movieweb.com/i/article/vr1ox7MRb4axB55XJNxzBnQuhmxmjx/798:50/Alien-Covenant-Sequel-Awakening-Canceled-Fox.jpg

Nyilván az örök életet és az ingyen sört akarta elhozni.

Ménár Atya 2018.10.07. 07:59:31

Azért szeretem ezt a B1 blogot, mert itt mindig van lejjebb :)
Srácok, titeket orbi fizet ugye?
Mert az ilyen írásokkal az ellenzékinek nevezett birkanyáj együtt bégetését gerjesztitek, a független birkák inkább megrettennek az ilyen kirekesztő megbélyegző firkálmányok láttán.
Összefoglalva, minden felcsúti egy buta paraszt spicli korlátolt, mert felcsúton lakik...............
Hát baxátok meg, ez sok észre vall, mint választások előtt és után lehülyézni a vidéki embereket, egy budapesti szerkesztőségből, amit valószínűleg első otthonként éltek meg.
Jelzem, budapesten olyan 2 milka,vidéken meg 8 milka ember él, na most ha szerintetek 8 milka hülye, akkor szerintem kezdjétek megírni előre Viktorunk koronázási ünnepségére a felcsútiak,és a vidékiek lehülyézését, de azt vegyétek figyelembe, hogy lehet hogy tarlós pallos jogot kap az új királyotoktól aztán fejetlenül menekülhettek :D:D
Akkor nézzük meg a Homo B1 Ellenzékiuszt :
youtu.be/qPcDymUo8dU

midnightcoder2 2018.10.07. 08:03:43

A szerencsétlen incidensnek egyébként voltak előzményei is. A Marslakó érkezése előtt Orbánék gyűlöletkampányt folytattak ellene, maga Orbán Viktor személyesen óvott a Marslakóhoz való közeledéstől, mi több az Origón még egy videót is bemutattak amin Párizsban letépi egy ember fejét. Szerencsére az index és a 444.hu nagyon gyorsan reagált: egyrészt igen, a Marslakó bőrszíne eltér a rasszista fehér emberétől, és némileg a külseje is eltér a megszokottól, de ez nem ok az ilyen kirekesztő, xenofób hozzáállásra. Különben is, valakit a külsejéről megítélni eleve nácizmus, és ez is csak azt mutatja, hogy Orbán mennyire antiszemita. És igen, a Párizsi fejletépős incidens fake news, amit az is bizonyít hogy az origón jelent meg, és nem a 444-en, ilyen soha nem történt, és különben is csak elszórt, egyedi eset, egy idegen fejletépéséből nem lehet követeztetni az összes Marslakó agresszív viselkedésére, különben is, attól mert néha letépik egy-egy ember fejét még nagyon derék állampolgárok lehetnek, és úgy termelik majd a GDP-t mint a kisangyal. Már szervezik is nekik az integrációs programot, ahol egy 2 órás előadás keretében megtanítják nekik, hogy Európában tilos a fejletépés, megtanítják a nyelvet. Németországban már legalább két Marslakót sikeresen foglalkoztatott is a helyi Csatornázási Mûvek, ők azóta is berlini csatornahálózatban dolgoznak napi 24 órában. Ezek után a következő pár évtizedben várható 1.3 milliárd Marslakó integrálása már igazán gyerekjáték lesz, és várhatóan hatalmas fellendülést okoz majd Nyugat-Európában. Csak a keleti régió marad ki ebből a sok jóból, és ezt csak és kizárólag a Patásnak köszönhetjük majd.

Orbán veje 2018.10.07. 08:09:48

@Ménár Atya: Hé haver! Énszerintem jól teszed, hogy orbán seggének nyalásával indítod a vasárnapot. A magadfajta idióta hülyének a nap nem is kezdődhetne szebben.

Ménár Atya 2018.10.07. 08:17:01

@Orbán veje: Édes fiam !
Te is csak egy birka vagy a nyájból.
Nem nagyon érted miről írtam ugye? :)
Nálatok megtiltották, hogy gondolkodjatok, vagy úgy válogattak össze, hogy ilyennel ne ís terheljétek magatokat feleslegesen :)
Na akkor maradjunk annyiban,hogy nem megyek le a te szintedre, neked maradjon ez a játék továbbra is :)
youtu.be/qPcDymUo8dU

Orbán veje 2018.10.07. 08:29:26

@Ménár Atya: Te semmilyen szintről nem tudsz lemenni, mert ahol te mint retkes, tetves fidesztroll állsz, az a legalja.

Viszont van egy jó hírem is: képzeld megoldották Budapesten a szemét és hulladékszállítási gondokat. Valami 17 milliárdos luxus repülőgépen szállították Londonba.

taga20 2018.10.07. 08:53:48

@Ménár Atya: ez mekkora riposzt volt részedről. gratulálok!

és bazd meg, te pofázol színvonalról?

szepipiktor 2018.10.07. 08:54:16

Az írással egy nagy baj van: ritkán látható kirekesztő!
Ugyanis amit leír, az egy mai közállapot, a magyarok egy meghatározó részére igaz - sajnos az idegengyűlölet nemzeti, történelmi alap -, keleten, nyugaton, északon, délen és középen is tapasztalható.
Az okok lényegtelenek, mert az orbáni aljas propagandától függetlenül is létezne, csak nem lenne ennyire "bátor" a sok 1 bites faék.
.
De a cikk nem erről szól, hanem gyalázza egy település komplett lakosságát, miközben rengetegen már akkor is ott éltek, amikor ez a falábú szotyis és haverja nem garázdálkodott a faluban.
Egyetlen "bűnük", hogy odaszülettek.
.
A poszt igazolja, hogy a mai "ellenzéki" blogegrek" nem demokraták - a neoliberalizmus nem demokrata mozgalom -, hiszen a demokrata tudja, a kollektív bűnösség az egyik legkárosabb dolog, amit ember kitalálhatott, a népirtások jellemzően kollektív bűnösség hirdetése miatt történt!
Tehát csak mert a botlábú focistánk és gázszerelő haverja egy adott faluhoz köthető, lőjük le a település lakosságát?
Beszélegtek egy kisvárdai lánnyal, szerinte nagyon nagy változásokon, fejlődésen megy keresztül a városuk, az eddig száz éve lehagyott város ma szárnyal a mocskos fideszesnek köszöhetően.
Tehát örül ennek, de köp a politikusukra.
Vajon melyik településen élők ne örülnének annak, ha szépül a falu, járda készül, aszfaltozzák a kisutcákat stb? Mit kellene választaniuk? A nyomort, a szegénységet - csak mert a meleg irodából a neoliberális "gondolkodók" szerint ez a jó?
Miért ítéljük azt elé, aki élni akar?
És miért tartunk kollektív módon mindenkit bűnösnek?

Orbán veje 2018.10.07. 09:09:13

@szepipiktor: "melyik településen élők ne örülnének annak, ha szépül a falu, járda készül, aszfaltozzák a kisutcákat stb? "

Hát te mit szívsz haver? Jó cucc lehet.

Mondd, te télleg örülsz annak, ha a településed a többiektől lopott pénzből gazdagodik? Épül, szépül a településünk, mert a Nemzeti Főtolvaj és pénztárosa történetesen ott lakik. És te ennek örülsz, miközben az ország rohad? Ember! Tudod mi az a közpénz? A közösség befizeti a közösség javára, hogy abból a közösség gyarapodjon és ne pediglen Felcsút.
Látod, ez a nagy baj a hazával. Jóval több idióta lakja, mint amit ez a kis ország elbírna.

midnightcoder2 2018.10.07. 09:23:31

@Orbán veje: "Tudod mi az a közpénz? A közösség befizeti a közösség javára, hogy abból a közösség gyarapodjon és ne pediglen Felcsút."

Mondjuk a vidéki átlagpolgár kb. ugyanezt gondolja Pestről is. Ezzel együtt persze igazad van, másrészt szerintem a felcsútiak többsége már azelőtt is ott lakott, hogy Orbán miniszterelnök lett.

midnightcoder2 2018.10.07. 09:26:25

@szepipiktor: "Az okok lényegtelenek, mert az orbáni aljas propagandától függetlenül is létezne, csak nem lenne ennyire "bátor" a sok 1 bites faék."

Az okok korántsem lényegtelenek. Itt azért van idegengyűlölet, mert az itteni népeknek volt/van alkalmuk szembesülni a multikulti árnyoldalaival (török, tatár / cigányság). A németek pedig azért nem, mert ott a többségnek nem volt ilyen tapasztalata, ott jelenleg a legnagyobb gáz a török kisebbség, de az kevésbé problémás, legalábbis ma még.

6.Lenin 2018.10.07. 09:39:35

@Ménár Atya:

Atyám!

A képlet sokkal 1xűbb. A józan paraszti ész azt a kérdést tette fel magának, hogy ezek miként szolgálnák az ország érdekeit, ha a sajátjukat se képesek, még csak felismerni sem?

Fülig José 2018.10.07. 09:44:23

@midnightcoder2: gondolom te sem jártál Németország közelében még. Szövetségi köztársaság, mond ez neked valamit? Nemhogy nem intakt, néha egymás szavát sem értik. Ők úgy monják szász, bajor, hesseni... ami nincs arra, az a magyarra ( hogy ne tèrjek ki külön “tájegységekre”) jellemző feneketlen sötétség és gyűlölködès. Független attól, mit állít a narancsmédia vagy mit hiszel te...

Ménár Atya 2018.10.07. 09:58:20

@taga20: Édes fiam már megint mi nem tetszik?
Az hogy minden felcsúti hülye, vagy hogy kissé nácira sikerült a blogger írása,mivel már ott tart, hogy mindenkit megbélyegez aki ott él felcsúton.
Te tényleg nem érted vagy csak csinálod mert akkor nagyon jól csinálod!
youtu.be/CuH0Xml7NL0

Gábris szomszéd 2018.10.07. 10:23:02

@Ménár Atya: Nyugi a régivágásúkerdemokraták sem panaszkodhatnak. :)

youtu.be/omG7wj4u6K4

midnightcoder2 2018.10.07. 10:35:51

@Fülig José: Nem tudom te hol élsz, de én még soha nem hallottam, hogy mondjuk egy Gy`őrben élő ember gyűlölné a Heves megyében élőt. Max. vidék vs Budapest ellentét van, de gyűlöletnek azt sem nevezném. Egy kivétel van: a honi liberósbolsik gyűlölik a Felcsúton élőket és általában a vidékieket, ahogy ez a blog is mutatja. De ezt hiba lenne kivetíteni az egész országra, szerencsére liberósbolsiból viszonylag kevés él az országban, ahogy azt a választási eredmények is mutatják.

taga20 2018.10.07. 10:44:36

@midnightcoder2: te bazdmeg fogyatékos vagy, az fiksz. vagy egy ócska demens fityeszzombi!

Gábris szomszéd 2018.10.07. 10:45:48

@taga20: Látod te is elbasztad, mert nem jársz meccset nézni a gecivel. :)

midnightcoder2 2018.10.07. 10:57:58

@taga20: A világ nem fekete-fehér. Ez amúgy a balfékek általános tévedése: azt hiszik, hogy az aki utálja Viktort az feltétlenül velük van, és hogy az aki őket utálja az feltétlenül a Viktorral. Ebből egyik sem igaz. Van egy réteg aki a Viktorral van, van egy aki a liberósbolsikkal, és van aki mind a két csapattól hány. Innentől kezdve az a kérdés, hogy melyik csapatot tartod kártékonyabbnak. Az én esetemben az van, hogy titeket hosszabb távon még toxikusabbnak tartalak mint Orbánékat. Orbánék csak tolvajok, de ti ráadásul még ostobák is.

Ménár Atya 2018.10.07. 10:58:56

@taga20:
Te most másról beszélsz.
Én azt kérdeztem mi nem tetszik abban amit írtam.
Az hogy szerintem elég fasiszta dolog megbélyegezni valakit azért,mert ott a lakóhelye ahol van.
Ilyen alapon te egy mszps dks fideszes hazaáruló vagy, mert magyarországon élsz.
Na érted már?
A gond az ezzel a bloggal, hogy egyrészt a migráns és a koviubi szintjét sem üti meg, a komolyabb viszont az, hogy uszító.
Tehát most akkor minden ellenzéki menjen felcsútra, és verje meg a felcsútíakat, vagy akassza fel őket, mert épp ott van házuk,.
De megfordíthatnám ezt a logikát, minden pápai bűnös és lógnia kell,mert a hazaáruló fletó ott született.
Édes fiam taga 20, tényleg nem veszed észre hogy ez a blog milyen aljas és miről szól?
Vagy csak ész nélkül beállsz bármi mellé, gondolkodni meg minek, hiszen a náci blogger megtette ezt?
youtu.be/ZIMTcvS1HV0?t=12

taga20 2018.10.07. 11:05:10

@midnightcoder2: "liberósbolsikkal"

aki képes ilyet leírni többször, az szerinted nem fogyatékos?

Gábris szomszéd 2018.10.07. 11:11:22

@midnightcoder2: Viktor már régen eltanulta a bolsi tempót, csak épp "nemzeti" jelmezbe bújtatja.

taga20 2018.10.07. 11:12:05

@Ménár Atya: ezt a sok baromságot te találod ki, vagy ez timmunka nálatok.

haver, nincs egy mondatod, ami ne hemzsegne a hülyeségtől, a csúsztatástól, a hazugságoktól.

nincs kedve annyit írni. viszont remélem pénzé csinálod ezt itt, me ha ingyé, akkor tényleg gáz van!:)

midnightcoder2 2018.10.07. 11:14:29

@taga20: Te minek hívnád Pl. az MSZP-t vagy a DK-t ? Baloldalaiak és liberálisok, miközben a baloldaliság és a liberalizmus alapvetően egymással ellentétes fogalmak, és ami a kettő házasságából létrejött, az egy ideológiai szörnyszülött. De ettől létezik.

midnightcoder2 2018.10.07. 11:19:49

@Gábris szomszéd: Viktor Rejtő könyveiből a Piszkos Fred, a kapitány. A baloldal pedig a Fülig Jimmy. Egyiket sem szeretem a hajóhídon, de ha már ez a választék, akkor inkább a Piszok Alfréd legyen ott: lehet, hogy előfordulnak szivarok az üzemanyag elszámolásban, de van olaj, szén, ennivaló, jövedelem, és vihar előtt, hogy hogy nem, mindig kikötő közelében van a hajó.

taga20 2018.10.07. 11:20:58

@midnightcoder2: tudod mi a szörnyszülött? a geci, kágébésputyin, vagy erdogán.

a baloldaliság és a liberalizmus, miért lenne ellentétes fogalmak?

aki meg kitalál ilyeneket, hogy liberósbolsik, azt minek neveznéd?

ennél, má csak az erdészfogyatékos durvább, aki liberófasiztázik.

Ménár Atya 2018.10.07. 11:28:42

@taga20: Hát, sajnálom hogy nem érted a bloggert :)
Illetve szerintem nem akarod érteni,, mert még a végén kiderül hogy nácikat pártoltál :)
Ez az írás egy primitív uszító írás amit a blogger ide hányt.
Akkor te egyet értesz ezzel ?
De hagyjuk ha neked egyszerűbb ez:
Ok, orbán a patás.
youtu.be/qPcDymUo8dU
Azért ne szívd mellre, csak próbálom megértetni veled, hogy ez a blogger a felcsútiak holokausztját szeretné bevezetni., Semmivel sem külömb mint a hitleri rendszer eszmegyárosai.

nemecsekerno_007 2018.10.07. 11:37:56

@midnightcoder2: Ennyi :) Sajnos vannak páran akik ezt nem képesek felfogni :)

nemecsekerno_007 2018.10.07. 11:42:37

@taga20: Kicsi?! Nem kicsit, nagyon! De a remény hal meg utoljára...

Gábris szomszéd 2018.10.07. 11:44:57

@midnightcoder2: Esetleg a nokiásdobozos üa elszomolásra gondolsz? :)

monddazigazatmar 2018.10.07. 11:52:02

@_Ske_: "túl sok a barom, aki azt hiszi, hogy az jó neki, ha kilopják a szemét."
Ja. A sok barom. Pedig mennyivel jobb volt amikor 10% munkanélküliség volt, az átlagfizu a mostaninak a harmada volt, egy metrót 16 évig építettek, de ezen kívül semmi mást. Az államadósság nőtt mint az állat, a hitelkamatok meg 10-13% körül voltak. De nem lopták ki a szemedet- ja de, még azt is.

midnightcoder2 2018.10.07. 11:53:42

@taga20: Azért kis barátom, mert a libaralizmus az individualizmusról szól, a baloldal pedig a kollektivizmusról. A baloldal mindig drasztikusan korlátozza az ember szabadságát, legyen az akár a jövedelem megszerzése (= magas újraelosztás, azaz magas adók), akár az önvédelem, akár a szólásszabadság terén. Egy baloldali berendezkedésű államban mindig is egy fogaskerék leszel a gépezetben - vagy épp homokszemcse. Ez utóbbit pedig előbb-utóbb eltávolítják.

Az igazi liberalizmus pedig ellentétes mindezzel.

midnightcoder2 2018.10.07. 11:54:29

@Gábris szomszéd: Viktoréknak sokkal nagyobbak a nokiás dobozaik.

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 11:54:52

@Ménár Atya: te se olvass swiftet!... az asszociáció, absztrakció, metafora, irónia nincs a Bibliában, atyám?... A fenevad? Az apokalipszis négy lovasa?...
Ne legyél már hülye, főnököd is mondta, nincs több türelem vagy védelem, sem a kretének, sem a molesztálók esetén...

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:01:33

@szepipiktor: testvérem az úrban, te lázár ervint se olvass!... inkább nézz képeket!... de ne kezdd el elemezni, értelmezni!!!... csak ülj szépen a képpel szemben, csodáld a színeit, esetleg tekerj egy jointot, jobb lesz, hidd el... érettségin remélem nem verselemzést húztál...

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:11:32

@6.Lenin: igen, tegnap triumfáltál, láttam én is, gratuláltam is hozzá, fel is emeltem a kezed, de ma már ma van... (különben sem korrekt, még mindig kómában számolják a kismadár-csillag-kismadár-csillag végtelen sort)
egyébként a poszt kifejezetten jó, lehet kritizálni, de előbb meg kellene érteni... picassot is lehet kritizálni, de ne azzal, hogy "néémáá, há' nincsen is kéttorú embör, há' nem annyuk, hánémá!"...

taga20 2018.10.07. 12:17:56

@Sir Bates dö Hól: na látod haver, eszt a sírt szeretem, nem aszt a másikat!:)))

taga20 2018.10.07. 12:20:14

@monddazigazatmar: bazdmeg, te normális vagy? bazdmeg, te egy kibaszott fityeszjobbágy vagy? minden nyugger hülye, mint a segg?

Gábris szomszéd 2018.10.07. 12:20:27

@Ménár Atya: "Ez az írás egy primitív uszító írás amit a blogger ide hányt."

Igen engem is nagyon szokott zavarni, amikor a libsi megmondóemberek uszítanak :)

coub.com/view/140u9h

monddazigazatmar 2018.10.07. 12:21:14

@midnightcoder2: "Viktoréknak sokkal nagyobbak a nokiás dobozaik."
Na ja. Persze. Mutass példát arra, hogy a strabag mi pénzt keresett 2007ben, és hogy a főnöke milyen géppel jár. Ezt valahogy soha senki nem firtatja.

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:21:49

@midnightcoder2: istenbarma, neked sem kellene kivetítened mindenkire, az egész világra a frusztrációd, haragod... barit basztál az este, hát barit basztál az este, istenem, van ilyen, mással is megesett már... kérdezd csak meg @Ménár Atya: -t, vele hányszor esett már meg, mégsem acsarkodik... én ezért gombázom, azt reggel csak annyit mondasz: hát, a gomba, fasztudja mi'vót, nincs kávé?...

monddazigazatmar 2018.10.07. 12:23:09

@taga20: Nem tudom, hogy hülye-e minden nyugger. Kérdezd a kurva anyád például.
Mondjuk nem feltétlen hülye, csak nem kellett volna innia meg cigiznie terhesség alatt.

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:23:51

@Gábris szomszéd: tényleg, most már szardarab vagy a jövő példaképe:-DDD...

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:29:21

@midnightcoder2: amennyiben te orbán részéről bármilyen intellektust észlelsz, akkor valamit elnéztél az értelmező szótárban...
én nem láttam még csak fehér vagy fekete barit... bár sz'tem éjjel mindegyik fekete -amint az írva vagyon-, de te tudod, te voltál velük...

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:34:34

@midnightcoder2: hogyne, ellentétes fogalmak, ezért már tervbe is van véve, hogy a jobb jövőre liberális lesz, a bal meg baloldaliság, annyira ellentétes, szinte egymást kizáró fogalmak... jövőre bevezetik, az arab számokkal együtt...

taga20 2018.10.07. 12:34:50

@monddazigazatmar: bazdmeg, te normális vagy? bazdmeg, te egy kibaszott fityeszjobbágy vagy? minden nyugger hülye, mint a segg?

na__most__akkor 2018.10.07. 12:34:52

Ez itten egy hugyozóverseny.

- Én messzebbre
- Én meg magasabbra
- Én meg még legszebben

Menjetek mind a picsába!

De először AZ ÉKEZET NÉKÜLI NEM MAGYAROK!

A cikk jó. A kommentek? Hát, hogyismongyam hogy mitismongyak hogy fos, és akkor marha udvarias voltam. Mondom FOS.

Sajnos, az Internet megőrzi ezt is - mint minden szart - évekig. 100? 1000?

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:37:37

@midnightcoder2: te viktornak hívod a kedvenc baridat, igaz?... (Piszkos Fred, mint orbán?... gondolom a képregényt nézegettem...)

taga20 2018.10.07. 12:38:38

@Sir Bates dö Hól: "jövőre bevezetik, az arab számokkal együtt..."

ne zavard össze a fityeszdroidot, me el kell szaladnia a ledvai uccába eligazításért!:)))

Gábris szomszéd 2018.10.07. 12:39:49

@taga20: "minden nyugger hülye, mint a segg?"

Nem tudtad? :)

youtu.be/gkFQptqO1dk

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:42:57

@midnightcoder2: "mert a libaralizmus az individualizmusról szól, a baloldal pedig a kollektivizmusról. "
és a te világod sokszínű?... 0 és 1, ennyi elég neked az egész világhoz... meg a barik estére, s minden a helyén van...

Gábris szomszéd 2018.10.07. 12:44:18

@taga20: A magyar politika egy nyugdíjas reality :)

youtu.be/joNwy5CvBE0

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:47:48

@monddazigazatmar: ellenben, ha azt állítod, hogy kurva (róluk tudjuk, hogy sosem teszik le a lantot, mindig aktívak maradnak, nézz csak anyádat), akkor ő mit tudhat a nyuggerlétről?...

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:53:47

@monddazigazatmar: a strabagot pontosan kivel az anyád retkes picsájával akarod összehasonlítani, kabbeafaszommár... remélem egy másik, a piacon minden kormány alatt nyerésre képes, nemzetközi (értsd: nem csak a saját országában!) tendereken is nyertes vállalkozással...

taga20 2018.10.07. 12:55:03

@Gábris szomszéd: nagyon durva!

szakadok ezeken a fityeszes protkó csattogtató gyökéreken:))))

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 12:55:47

@na__most__akkor: én pedig egy percig folyamatosan, bő sugárban...

midnightcoder2 2018.10.07. 13:00:28

@Sir Bates dö Hól: Úgy látom, azért a gombából sikerült valami egészen jó fajtát találnod.

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 13:10:17

@midnightcoder2: gyakorlat teszi a mestert, mint mindenben... például, ha végre eldöntöd, hogy megtanulsz olvasni, akkor ne eszterházyval kezdd el, hanem zengő ábécé-gőgös gúnár gedeon-mosó masa mosodája, ez a sorrend...

midnightcoder2 2018.10.07. 14:02:59

Majd megfontolom. Bár, ahogy látom, ez azért veszélyes is lehet. Pl. ha valaki a Mosó Masa után egyből a gombázós könyvekkel folytatja...

taga20 2018.10.07. 14:06:15

@midnightcoder2: "Majd megfontolom."

ne erökögy, nem fog menni!:)

monddazigazatmar 2018.10.07. 14:37:01

@Sir Bates dö Hól: Nem, ez ujdonság, hogy a kurvák sosem teszik le a lantot. Tehát azt állítod, hogy taga anyja 80 évesen is szopja a faszt pénzért? Nyilván jobban értesz hozzá mint én. Ha már máshoz nem, de a kurvákhoz eszerint igen.
Egyébként, logikailag azért csak megbuksz, hiszen a kurva nem bejelentett, adózó szolgáltató innentől kezdve az öregségi nyugdíj jár neki. Ha meg esetleg volt valamikor valami bejelentett munkája, akkor valamennyi nyugdíjra jogosult. Talán kérdezd meg tagát, hogy muterja főállasban szopta a faszt évtizedekig, vagy esetleg ez csak amolyan mellékes volt.

A sok eszedhez pedig annyit, hogy tényleg nem zavar, hogy a strabag mennyit keres egy-egy projecttel, mert nemzetközi? Bravó bazmeg. Tehát a sok eszed szerint az oké, hogy letesznek valakinek némi pénzt, és megnyerik a tendert, aztán mennyit kerestek? Ezzel semmi baj, hadd vigye.

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 14:48:07

@midnightcoder2: a gombát, a kendert, a mákot, a békát (index.hu/tudomany/2018/07/29/hallucinogen_bekakat_loptak_egy_arizonai_nemzeti_parkbol/) a jóisten okkal teremtette, csak sok az ostoba, tudatlan lény (miként tuck barát is jelezte, isten a gabonát azért teremtette, hogy abból sört fözzünk, csak az ostobák kenyeret sütnek belőle)
vannak elnyomott idolok is 444.hu/2018/02/08/egy-42-eves-spanyol-sofor-a-drogteszten-az-osszes-droggal-fennakadt

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 15:00:01

@monddazigazatmar: kivel veted össze a strabagot, erre is válaszolj a szar pacsmagolása mellett... (miért kötelező bejelentett munkát végezni?... nekem sem volt nagyon munkahelyem moon (csak 3 év 40 éves koromig), nem mindenki akarja terhelni a szociális rendszert... te visszahoznád a KMK-t, ugye?...)
persze, hogy ismerem a kurvákat -bár szívesebben használom a "dame sur la route" kifejezést, elegánsabb-, anyádat is, te hogyhogy nem beszélsz vele?... lelencbe adott?...

taga20 2018.10.07. 15:21:46

@monddazigazatmar: amikor olvasgatlak retek, mindig ez ugrik be rólad.

i.imgur.com/58w4HgC.jpg

monddazigazatmar 2018.10.07. 15:58:25

@taga20: Nagyot sikerült alkotnod ismét.

monddazigazatmar 2018.10.07. 16:12:47

@Sir Bates dö Hól: Te találsz a mondataidban bármi összefüggést, értelmet, vagy valami hasonlót?
"miért kötelező bejelentett munkát végezni?" MERT TÁRSADALOM BIZTOSÍTÁS. HA NEM FIZETED, AKKOR NEM JÁR A NYUGDÍJ. TE ENNYIRE NEM TUDSZ SEMMIT?
"nekem sem volt nagyon munkahelyem" EZT SIMÁN ELHISZEM. SŐT SEMMILYEN SEM.
"moon (csak 3 év 40 éves koromig), nem mindenki akarja terhelni a szociális rendszert... " ÉS SZERINTED AZ TERHELI A SZOCIÁLIS RENDSZERT AKI BEFIZET?
"te visszahoznád a KMK-t, ugye?.." NA, EZ MÉGIS HOGY A FASZBA JÖTT IDE?
"persze, hogy ismerem a kurvákat " NA, EZT IS ELHISZEM. ITT ILYEN SIKEREMBEREK OSZTJÁK AZ ESZET MINT TE, AKINEK ANNYI AZ ÉLETÜK HOGY PÉNZÉRT LESZOPJÁK ŐKET. BRAVÓ
-bár szívesebben használom a "dame sur la route" kifejezést, elegánsabb- AHAM. HÁT AZ NAGYON FONTOS, HOGY NE NEVÉN NEVEZD A DOLGOKAT, HANEM ELEGÁNSAN :D. TE SEM EGY SZERENCSÉTLEN GYÖKÉR VAGY AKI MAX PÉNZÉRT KAP PINÁT, HANEM HOMME A L'AFFUT...

És akkor válaszolok. Kivel vetem össze a strabagot? Bazmeg mindenkivel aki utat épít.
Kivel kéne? Autógyártókkal? Halászokkal? Kivel?
Melyik részét nem értetted? Egy magyar cég, ha megcsinál egy utat, akkor a fajtád ott hörög, hogy mennyit keresett rajta. Ha a strabag csinálja meg az utat, akkor a fajtád kussol mint a szar a fűben, ott semmi nem zavarja. Az bassza a csőröd, hogy ML-nek mennyit nőtt a vagyona, de hogy a strabag mennyit vitt ki az országból az valahogy még csak nem is érdekel. Miért? Hány cikket láttál arról, hogy a strabag (vagy a másik 10 útépítő cég) tulajdonosai, cégvezetésének milyen repülője, hajója vagy akármije van?

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 18:21:21

@monddazigazatmar: csak pontosan, csak szépen...

""miért kötelező bejelentett munkát végezni?" MERT TÁRSADALOM BIZTOSÍTÁS. HA NEM FIZETED, AKKOR NEM JÁR A NYUGDÍJ. TE ENNYIRE NEM TUDSZ SEMMIT?"
mint jeleztem, nem mindenki kívánja terhelni a szociális rendszert, sőt vannak olyanok is, akik nem akarják kihasználni azt, persze ez neked, mint capslockozó baromnak, ismeretlen, hisz még egy önálló gondolatot sem tudtál itteni tevékenységed alatt felmutatni, nem hogy egy forintot képes lennél önmagadtól előteremteni... nem lesz nyugdíjam, aktív maradok életem végéig...

""nekem sem volt nagyon munkahelyem" EZT SIMÁN ELHISZEM. SŐT SEMMILYEN SEM.
"moon (csak 3 év 40 éves koromig), nem mindenki akarja terhelni a szociális rendszert... " ÉS SZERINTED AZ TERHELI A SZOCIÁLIS RENDSZERT AKI BEFIZET?"
mint fentebb jeleztem, mivel nem aspirálok a szociális rendszer segítségére, így nem is gondolom, hogy befizetési kötelezettség terhelne [mivel láthatóan sokkot kaptál (valószínűleg túlmelegedett a processzorod, nem önálló gondolkodásra vagy tervezve), azt már meg sem kérdem, hogy a második mondatod miként került ide... de válaszolok: nem, nem terheli önmagában a befizetés a rendszert)

""te visszahoznád a KMK-t, ugye?.." NA, EZ MÉGIS HOGY A FASZBA JÖTT IDE?"
mivel szemmel láthatóan nem érted, valaki létezhet bejelentett munkahely nélkül, miként azt sem, hogy valaki tényleg független és szabad életet próbál élni... gondolom ez nemcsak furcsa, hanem félelmetes is a te szolgalelked számára... nyugodj meg, mindig találsz kezet és segget amit tisztára nyalhatsz...

""persze, hogy ismerem a kurvákat " NA, EZT IS ELHISZEM. ITT ILYEN SIKEREMBEREK OSZTJÁK AZ ESZET MINT TE, AKINEK ANNYI AZ ÉLETÜK HOGY PÉNZÉRT LESZOPJÁK ŐKET. BRAVÓ"
nyelvhelyesség (kulturális identitásunk egyik alapja, mo úgy maradhat mo, ha erre figyelünk): itt ilyen sikeremberek osztják az észt (nem ESZET), (vessző, mert új tagmondatot kezdesz) mint te, akiknek (nem AKINEK, mivel az előbbi SIKEREMBEREK-re mutat) annyi az életük, (vessző) hogy pénzért leszopják őket.... gratulálok (BRAVÓ), egy összetett mondatban négy hiba, ebből kettő kifejezetten súlyos...
számomra is meglepő módon, nem kell fizetnem ( soha nem is fizetnék, elvből, a nők iránti tiszteletből!), soha nem is kellett fizetnem azért, hogy leszopjanak, talán a személyes varázs, nem tudom, kérdezd meg anyád, nejed...

"-bár szívesebben használom a "dame sur la route" kifejezést, elegánsabb- AHAM. HÁT AZ NAGYON FONTOS, HOGY NE NEVÉN NEVEZD A DOLGOKAT, HANEM ELEGÁNSAN :D. TE SEM EGY SZERENCSÉTLEN GYÖKÉR VAGY AKI MAX PÉNZÉRT KAP PINÁT, HANEM HOMME A L'AFFUT..."
mint fentebb jeleztem, tisztelem és becsülöm a nőket, talán ezért is kapom ingyen a szerelmüket... udvarias, mondjuk régi vágású úriember vagyok (a kifejezés, valamint annak tartalma nyilván ismeretlen számodra, gondolom a hely szellemisége -ahol felnőttél- nem kultiválta), még az olyan majomemberekkel szemben is, mint te. a vulgaritás számomra elképzelhetetlen funkció nélkül, de nem vagyunk egyformák, én például tudok értően olvasni, te pedig láthatóan nem.
helyesen HOMME Á L'AFFÛT, nem ismertem a kifejezést, örülök, hogy megtanulhattam, bár nem értem, mitől lennék leskelődő...

"Mutass példát arra, hogy a strabag mi pénzt keresett 2007ben, és hogy a főnöke milyen géppel jár. Ezt valahogy soha senki nem firtatja."
a szöveg kontextusa alapján tettem fel a kérdést, ha te nem érted mit írtál, akkor miért rám neheztelsz?...

Orbán veje 2018.10.07. 18:41:16

A Fidesz számára elfogadhatatlan, hogy a fiatalok ne a tehetségük és szorgalmuk alapján, hanem a szüleik gazdasági helyzetétől függően tanulhassanak a felsőoktatásban. Az ellenzéki párt a tandíj minden formáját elutasítja – így reagált a Fidesz szóvivője a felsőoktatás radikális átalakítását célzó javaslatra, amely pénteken jelent meg a sajtóban.

Mármint 2007-ben. Szóval ilyen rohadt hazug bagázst a föld még nem hordott a hátán.

midnightcoder2 2018.10.07. 18:55:02

@Sir Bates dö Hól: Azért arra kíváncsi lennék, hogy mi az a munkakör amiben 70 éves korodban labdába tudsz majd rúgni a mai 30 évesekkel szemben a munkaerőpiacon.

midnightcoder2 2018.10.07. 18:55:30

@midnightcoder2: Szerk: az akkori 30 évesekkel szemben...

6.Lenin 2018.10.07. 19:00:04

@midnightcoder2:

A kamionsoron vígan ellehet, még a fogazástól se kell tartania a kuncsaftnak. Valószínűleg családi vállalkozás, némi adócsalással, bár ki tudja ellenőrizni pontosan, hogy eddig hány km bránert tisztítottak meg?

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 19:07:22

@midnightcoder2: önálló egzisztencia... magadnak tanulsz, amit tudsz az megmarad ("ami a fejedben van, azt nem vehetik el tőled")...

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 19:14:09

@6.Lenin: nem beszarni, nem csinálok konkurenciát neked és családodnak... meg, azért lássuk be: anyád, apád megalapozta, kitaposta már ezt a vonalat nektek, nejed, lányod tovább öregbítette a családi vállalkozás hírnevét, te meg a lovakat is bevállalod, szart is eszel... fogalom vagytok a piacon, hülye lennék ebben a szektorban próbálkozni bármivel is...

MIx 2018.10.07. 20:28:55

Brávó!
Jó írás!
Látszik kiverte a biztosítékot a 2 bites agyú fidesznyikeknél!

midnightcoder2 2018.10.07. 21:23:13

@Sir Bates dö Hól: Ez egy darabig tényleg így van. De egy idő után az egy is kopni kezd. A 70 éves ember agya már fényévekre van lemaradva a 30 évestől. Ha mondjuk addigra felhalmoztál egy nagy kalap pénzt, akkor persze nincs gond, de ehhez jó nagy kalap kell.

Sir Bates dö Hól 2018.10.07. 23:11:13

@midnightcoder2: az a kérdés, hogy mi az amit keresel, mit vársz az élettől... van akinek az anyagi biztonság a fontos (az nem rossz bizony, ha van pénzed, de mennyi az elég?... mindenkinek más), van akinek a személyes szabadság (tán ez is mást jelent mindenkinek), van akinek más... szerintem az a fontos, hogy élvezd az életet, tedd (na jó, próbáld) amit helyesnek félsz, ha hibázol, javítsd ki, amennyiben tudod... szerintem is "nem a cél a fontos, hanem az út, amely ahhoz vezet" (elég hülyén hangzik így leírva:-))... valahogy mindig lesz, nekem eddig -minden gondom, problémám és veszteségek dacára- szerencsém volt, s igazából nagyon élveztem az életem (nem minden percét, de utólag az is tök jó volt...
"...Hiszen elég nagy a világ. És van benne elég leány. Szebbnél szebbek, édesebbek. A hozományok se vesztek még ki. Ej, csak egészség legyen és egy kis tűrhető kártyajárás."
senki sem tökéletes, én meg főleg nem, de a nap rám is ugyanúgy süt, mint másra... már ha nem a kóterben ülsz:-DD...
insallah

midnightcoder2 2018.10.08. 06:51:19

@Sir Bates dö Hól: Azért a pénz is fontos dolog, már csak az anyagiak miatt is. Klassz lehet az élet 70 évesen egy remetebarlangban, csak télen kurva hideg lehet benne, és olyankor kevesebb a gomba és földiszeder is. Ráadásul se internet, se hideg-meleg víz.

2018.10.08. 07:54:18

@MIx: "Brávó!
Jó írás!
Látszik kiverte a biztosítékot a 2 bites agyú fidesznyikeknél!"

Akkor talán a Homo Felcsúticus helyére illesszünk be tetszőleges nációkat..aztán lássuk, mikor fog a véleményed változni.
Tippeim vannak..

gyurmicsek 2018.10.08. 10:21:27

@Gábris szomszéd: Látod, hogy az emberekben, hogy megmaradt a Nokiás doboz történet? Akkor milyen szogosan kezdtek el nyomozni a hatóságok. De ha Viktor ajándékot fogad el, ami tuladjdonképpen pénz elfogadása, más kategóriába esik. Ez már nem is annyira korrupt, mi?

Minden ballib bérretteg 2018.10.08. 10:28:33

Érdeklődve olvastam a B1 legújabb bérrettegését.

Csalódott vagyok, mert eddig is sci-fi-t írt a B1 blog, és most is.
Semmi változás.

Agyatlan képzelgés, frusztrált gyűlölettől vezérelve.

Minden ballib bérretteg 2018.10.08. 10:29:29

@gyurmicsek:

Csak a ballibek lehetnek olyan idióták, hogy a Nokiás dobozt, ami korrupciós pénz volt, összekeverik azzal, hogy egy csapat tulajdonos meghív embereket a gépére utasnak.

Minden ballib bérretteg 2018.10.08. 10:31:14

@Womb Raider:

Az a röhejes, hogy a Homo Felcsútikusz, meg a Homo Fideszbirkusz, egy ballibek által kitalált sértés, ami meglehetősen fantáziátlan, és unalmas.

Viszont a Homo Sorosensust, azt Soros belső köre találta ki önnön meghatározására.
www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html
a "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót.

2018.10.08. 11:27:13

@Minden ballib bérretteg: Ja... hát vannak, akiknél becsípődés hinni, hogy valami kiválasztott, különleges emberek.. küldetéssel..mert ugye anélkül nem megy.

gyurmicsek 2018.10.08. 11:29:01

@Minden ballib bérretteg: Ne haragudj, de nincs igazad. Mit gondolsz a Bankokban miért tiltja az etikai kódex ajándék elfogadását? Meg minden normális cégnél így van.
Miért vezették be az etika tantárgyat az idióták, ha magukra nézve nem tartanak be semmilyen szabályt? Tehát szerinted, akinek nincs repülője nyugodtan adhat pénzt is a nagy vezérnek, hiszen az a repülőjegy ára?
Egyébként meg az anyukád ballib.

2018.10.08. 12:04:57

@gyurmicsek: Maradjunk már a poszt témájánál egy kicsit.. oké, hogy Mórickának mindenről egy dolog jut eszébe, de kicsit koncentráljunk már arra, hogy itt vicces keretek között uszítanak egy embercsoporttal szemben.. a régi balos reflexek működnek: aki nincs velünk, az ellenünk.

(Közben azon méláztam, van-e valami (akár laza) kapcsolat az itteni marslakó (és az általa képviselt marslakók, mint felsőbbrendű civilizáció) és hét, az atombomba fejlesztése körül tevékenykedő marslakók között? Mert ha igen, imádkozom, nehogy megelőző csapást mérjenek csóri felcsútiakra..)

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 12:07:14

@midnightcoder2: fogalmam sincs, nem vagyok az a remetetípus...

mgdé 2018.10.08. 12:11:12

@midnightcoder2:
Ugyan mitől lenne létszükséglet az internet?
Unatkozol? Olvass, kártyázz, sakkozz, beszélgess, festegess, vagy ha ez túl intellektuális, s bírod még, járd az erdőt ... Esetleg, mesélj az unokáknak, hisz Viktor definiálta magyar akarsz lenni ...

Az Athosz félsziget barlangjaiban dagálykor még víz is van. Télen hideg, nyáron langyos.
Hogy azokba a barlangokba csak orthodoxok költözhetnek be? Legfeljebb áttérsz, semmiség, vagy majd Birca képvisel téged is.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.10.08. 12:22:10

@taga20: " ... ennél, má csak az erdészfogyatékos durvább, aki liberófasiztázik. ... "

olvass: www.libri.hu/konyv/jonah_goldberg.liberalfasizmus.html

Szerintem, a szerző, a neve alapján biztosra vehető, hogy tudja miről beszél...

mgdé 2018.10.08. 12:27:02

@Womb Raider:
Irán vagy Turán?

Meglehetősen borisszáknak inkább Turánt javaslom, lásd mondjuk Kaló Imre.
Hype-olni nem szükséges. :)

(A megértéshez meg - már persze csak ha gond -, a google-t és a "Firdauszi" kereső-szót).

Mondjuk az meglehetős fricska a szegény még_kettő_bitesek_se számára, hogy ebben a történetben Európa bizony-bizony Iránnal analóg.

mgdé 2018.10.08. 12:32:56

@Én de genere Mi:
Ugyan mitologikus cáfolat létezik, s az közismertebb: a Shiráz. :)
De a DNS-e szerint echte "franszia", még ha házasságon kívül született is.

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 12:46:38

@Womb Raider: nem tudtok nevetni, te swiftet sem olvastad, humorod sincs... milyen típusú vígjátékot, humort szeretsz cicus?...

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 12:49:49

@Minden ballib bérretteg: neked sincs alusisakod... azt kell hordani, én is abban alszom, kicsit zörög az elején, de meg lehet szokni...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.08. 12:51:59

@Womb Raider: "a régi balos reflexek működnek: aki nincs velünk, az ellenünk."

Értem. Szóval a geci és sleppje innen hozta magával a fideszbe.

2018.10.08. 12:55:55

@Sir Bates dö Hól: " nem tudtok nevetni, te swiftet sem olvastad, humorod sincs... "
Nem baj.. elszórakoztatod te magad.. ha az ember két nicken nyomul, úgy soha nincs egyedül.

2018.10.08. 12:58:54

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azt én nem tudhatom.. egyelőre most ugye egy Homo Belpesticus uszít a felcsúti parasztok ellen...

mgdé 2018.10.08. 12:59:29

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Vagy akár a KDNP-től (is) ...

Az őskeresztények még más úton indultak ugyan, de legkésőbb ama "i" betű óta bizony már ez a beégett reflex. Nem véletlenül fúj a bülbüldorombolású Zsóticica a pápára.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.08. 13:01:54

@gyurmicsek: "etikai kódex ajándék elfogadását?"

Ez nem etika, hanem korrupció. Ha a közbeszerzések szabálytalan odaítélését lepülőúttal (vagy pénzzel, bármivel) viszonozza a "vállalkozó", az nem etikai, hanem büntetőjogi kategória.

Egyébként szerintem az a repülő a csúti gecié, a Garancsi csak a stróman, úgyhogy a saját (tőlünk lopott) repülőjlén utazott, a saját (tőlünk lopott) yachtján hajókázott.

2018.10.08. 13:06:25

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mi a helyzet akkor, ha mondjuk nem röpcsizéssel, hanem becsületrenddel honorálják az adott miniszterelnök elévülhetetlen érdemeit?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.08. 13:06:58

@Womb Raider: "felcsúti parasztok"

Nem fog örülni a gazdád, ha leparasztozd. Meg ez sértés minden becsületes földművelőnek.

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 13:07:08

@Womb Raider: miért gondolod, hogy több nicket is használok?... melyik lenne a másik?...

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 13:12:30

@Womb Raider: azért nem lehet elfelejteni, hogy azok, akik rájuk szavaztak egykor, el is hajtották őket a véreres faszra... orbánnak viszont mindent elnéztek... ez miért van így?...

mgdé 2018.10.08. 13:24:38

@Womb Raider:
Miért, szerinted a Homo Kispesticus-ok vajon mit gondolnak a hagyományos "Puskás" feliratú molinójuk kifeszítését nem engedő felcsúti parasztokról??

2018.10.08. 14:26:32

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Tudod, nekem a politikusokról (az összesről..) a réges-régi OTP reklám jut eszembe...

@Sir Bates dö Hól: "azért nem lehet elfelejteni, hogy azok, akik rájuk szavaztak egykor, el is hajtották őket a véreres faszra... orbánnak viszont mindent elnéztek... ez miért van így?..."
Nem az én és nem is a te dolgod ezt megítélni. Van egy szavazatunk fejenként, ennyivel nyilvánítunk véleményt. Tippjeim azért vannak.. az emberek kissé gyakorlatiasabban szemlélik a világot, mint te itt ketten..és elkönyvelték, hogy a szumma költségek nem növekedtek, ám a morzsák karakteresebb falatokká híztak. Az embereket rohadtul nem érdeklik az ókori görög bölcseletek és erkölcsi dörgedelmek.. hajlamosak azt gondolni, hogy az az út csak odáig vezet, hogy a végén nem Platón, hanem Murphy törvényei mutatják meg, miként működik a világ.
Most pedig várom, hogy legalább 9 filozófus nevét szövöd bele a kommentedbe.. és legalább kettőt a XVIII. századból..

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 14:41:55

@Womb Raider: én nem veszem el a jogod, hogy megítéld, az enyémet viszont senki nem veheti el (bár lobotómiát végezhetnek rajtam, mint Endlösung)... az a gond, hogy murphyt is csupán oravecz coelho fészbuk falán keresztül szemléled... a morzsák pedig mindig az asztalról lehulló maradékok vagy nagy kegyesen odavetett koncok... jelzi a minőséget is (ezért használtam a "felszopni magát" kifejezést)...

2018.10.08. 18:03:04

@Sir Bates dö Hól: Tetszik, amikor hasadékok nyílnak tudásod templomának falán és sunyi igyekezettel próbálod a hiányokat feltételezésekkel (lehetőleg argumentum ad hominem) tömni azokat.
lehet, ez a felszopás valami szocializációs emlékkép?

"... az a gond, hogy murphyt is csupán oravecz coelho fészbuk falán keresztül szemléled... "
Egyértelmű. Te mondád, ez önmagában a cáfolhatatlan bizonyosság.
Azé' lássuk be, ha csak erre gyengécske személyeskedésre elegendő szárnyaló intellektusod, akkor eljött az ideje, hogy revidiáld önmagadról vallott nézeteid.
"ezért használtam a "felszopni magát" kifejezést"
Nem, ezt reflexből használtad, a közeledben élő nők kapcsán szerzett tapasztalatokból építkezve.

"én nem veszem el a jogod, hogy megítéld, az enyémet viszont senki nem veheti el "
Tégy belátásod és képességeid szerint.. ennyivel kell beérned. Tenni sokat nem áll módodban. Érzésem szerint a frusztrációd némiképp ebből is fakad. Más polcra szántad magad..

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 18:31:38

@Womb Raider: felteszem ismételten a kérdést: miért kaparsz, mint disznó a jégen, hogy bebizonyítsd hülye vagyok? ez valami szent küldetés? ignorálj egyszerűen... én nem akarlak meggyőzni, hogy csak egy csövön keresztül szemléled a világot, jelzem csupán, te azt teszel ami neked jó (az ibseni dilemmára, miszerint lehet-e valakit boldoggá tenni akarata ellenére, én a magam részéről rábízom a döntést az alanyra, megmutatom, hogy létezik más objektív is, ha akarja használja)... gondolkodni megtanulni jóval nehezebb, mint bevágni a révai nagylexikont...

2018.10.09. 07:32:10

@Sir Bates dö Hól: "miért kaparsz, mint disznó a jégen, hogy bebizonyítsd hülye vagyok? ez valami szent küldetés? "

??? Nekem ez pont fordítva látszik.. mivel nem illeszkedik a véleményem az általad egy és vitathatatlannak tartotthoz, így szükségét érzed a kioktatásnak.

"az ibseni dilemmára," Apaaaa... kezdődik...
"gondolkodni megtanulni jóval nehezebb, mint bevágni a révai nagylexikont..."
De azért ne add fel.

2018.10.09. 07:33:49

"ignorálj egyszerűen..."
perszepersze... valahogyan úgy vettem észre, te vagy aki a konverzációt szoktad kezdeményezni, hogy utána a szokásos páváskodásodba torkolljon az egész.
süti beállítások módosítása