B1 blogcsalád



Minden problémát megoldott Magyarországon, Orbánnak hirtelen szűk lett az ország

2018. július 28. - Mr Flynn Rider

Elemelkedett beszédet mondott a magyar miniszterelnök Tusványoson, amiben mindössze egy-két üzenetet küldött a magyar választóinak, akiknek mindössze egy darab sorosozással kellett beérniük. orban_tusvanyos_2018_index.jpg

Orbán Viktor tusványosi beszédét mindig hatalmas várakozások előzik meg, hiszen itt szokta bejelenteni az aktuális politikai irányvonalát (mint pl. az illiberális Magyarország eszméjét). Aki nagy bejelentésekre várt, annak csalódnia kellett: Orbán nagyrészt külpolitikai elemzésekkel, világpolitikai összefüggésekkel foglalkozott, a híveinek be kellett érnie pár migráncsozással és mindössze egy darab soroszással.

Mindebből az látszik, sőt, Orbán Viktor explicit ki is mondta:

Magyarországon már megszilárdult a rendszer és a miniszterelnök most a külpolitikai kérdésekre koncentrál.

Értsd: nem kell többet attól félnie, hogy a hatalmát bárki is veszélyezetetné, ezért azt kiterjesztheti az ország határán kívülre is. Víziójában megvalósul a Kárpát-medencére, majd később Közép-Európára együttműködése 2030-ra, a magyarság vezetésével.

A miniszterelnök a beszédét két részre osztotta: a „békésebb vizekre” és a harcosabb témákra. A békésebb vizeken Orbán világpolitikai elemzéssel fárasztotta a tusványosi hallgatóságát és a királyi tévén őt követőket. A harcosabb megszólalásaiban hitet tett a keresztény-illiberális állam, a hagyományos családmodell és a konzervatív értékek mellett. 

A világpolitikai elemzés meglepően objektívre sikerült, ahhoz képest, mekkora logikai bakugrásokat és marhaságokat lehet hallani egy-egy kormányhoz közeli elemzőtől, vagy kormányzat szereplőtől. Szó sem volt migráncsok erőszakos betelepítéséről, sőt, a miniszterelnök a „Soros-tervet” egyszerűen úgy jellemezte, hogy az a multikultit preferálja a nemzeti, keresztény kultúra helyett; az „összevissza kapcsolatokat” a férfi és a nő házassága helyett, illetve a keresztény Európa meghaladását.

Orbán több fontos külpolitikai üzenetet fogalmazott meg:

  • a liberális Európa végét, ezen belül, hogy az Európai Bizottság ideje lejárt (már csak 300-valahány napjuk van hátra – számolta ki Orbán Viktor) – ezzel készült az európai uniós választásokra, aminek a tétje szerinte végre nem egy belpolitikai kérdés, hanem a migráció;
  • a liberális Európa „buta Oroszország-politikáját”, amivel az orosz embargó feloldása mellett érvelt, üzenve Putyinnak, hogy még mindig a hűséges pincsi szerepét töltjük be Európában;
  • illetve a Kárpát-medence és később Közép-Európa újjáépítését, közösen a szomszédos országokkal;

Európa és az Európai Unió végig negatív szövegkörnyezetben szerepelt, mert Európa most liberális, multikulti és migránsbarát; de Orbán szerint már bekövetkezett a jobbratolódás, sorra vette a közelmúlt német, osztrák, vagy olasz választási eredményeit, ahol a populista, bevándorlásellenes pártok győztek.

Orbán elegánsan megfeledkezett arról a tényről, hogy a populizmus most éppen jobboldali és bevándorlásellenes; de amint fordul a széljárás, a populizmus azonnal baloldalivá válhat, vagy éppen bevándorláspártivá, attól függően, hogy mit szeretne hallani az egybites választó. A miniszterelnök gyakorlatilag összemosta a kereszténydemokráciát és a jobboldaliságot a populizmussal, ami azért elég komoly hazugság.

Orbán Viktor azért megfogalmazott pár üzenetek a magyar választóknak és a belpolitikának is. 

  • Nem éri be döntetlennel:

„16 évet voltunk ellenzékben, 12-t kormányon, ha Isten engedi és élünk, akkor a mostani ciklus végén helyreáll az egyensúly, de a mostani kormány sportemberekből áll, és nem érjük be döntetlennel.”

Orbán szerint a keresztény - nemzeti politikai rendszer megszilárdult, jöhet a korszaképítés.

  • Megvolt a szokásos hurrápropaganda is:

Sok „adattal” részletezte a gazdasági fejlődést 2010 óta. Többen dolgoznak, magasabbak a bérek, nő a termékenység, a GDP, még orvosból is több van, de bűnözőből kevesebb. Színházlátogatóból pedig sokkal-sokkal több (ahogy a 444 megjegyzi: ezt a részt nagyjából a februári évértékelő beszédéből vette át.) Magyarul: az ország egy megvalósult Kánaán. Ehhez hozzátesszük, hogy nem sokkal később Orbán egészen durva ígéretetket tett, amiből az látszik, hogy mégsincs itt a Kánaán:

  • az EU 5 legjobb országa közé tartozzon Magyarország,
  • a népesedési hanyatlást állítsuk meg,
  • gyorsforrgalmi utak legyenek az államhatárokig
  • legyen energiafüggetlenség, készüljön el Paks,
  • új magyar honvédség,
  • népbetegségek legyőzése.

„A legfontosabb innen (Tusványosról nézve): újjá kell építeni a Kárpát-medencét. Van erőnk, pénzünk, erőforrásaink és bebizonyítottuk a szomszédainknak, hogy jól jár aki a magyarokkal együttműködik.”

  • Kiállt a kultúrharc mellett, ami ezek szerint nem a Magyar Idők spontán akciója volt:

2010-ben új rendszer épül, új alkotmányos és gazdasági rend. 2014-től kezdődött a stabilizálása ennek, a 2018-as választás pedig felhatalmazás egy új korszak kiépítésére. Egy korszak több mint politikai rend, ez kultúra, ízlésvilág, viselkedési mód is. 

Nem meglepő, hogy napjaink legizgalmasabb közéleti vitája a kultúra területén robbant ki. Ez érthető és jól is van így, valóban új kulturális megközelítésre van szükség. 

Szeptembertől nagy változások előtt állunk!

- mondta, nem részletezve, hogy miben, de valószínűleg a kulturális életben. 

Orbán a beszédét természetesen a következő választásokra, az eu-parlamenti választásora húzta fel. Mostantól erre fog ráállni a Fidesz - és az egész Kárpát-medence is, hiszen az ország már szűk lett Orbán Viktornak.

 

(Fotó: Index)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1914146893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2018.07.28. 12:58:51

ez a csúti geci, kábé akkora zseni, mint a magyarfociválogatott!

eszt a rákosdaganatot kifogja vágni a történelem, a történelem szemétdombjára.

Dickon 2018.07.28. 13:12:01

Elbasztátok a poszt címét...is.

Orochimaru 2018.07.28. 13:18:04

Nem csoda, hogy ennyire sikeres és népszerű itthon, de külföldön is. Sokan szeretnének egy ilyen vezetőt, mint amilyen nekünk van. Sok ny-európai polgár megunta az ész nélküli bevándorlást, a bullshit PC dumát, a transzgender liberális fertőt, azt, hogy a tőke felülírja a kisemberek akaratát. Meghatározó személyiség lesz az elkövetkező években v. évtizedekben, ha az egészsége engedni fogja a további sikerekkel kecsegtető kormányzást. Irányt mutat Európának, és végre valaki, aki kimondja az igazságot. Nem csoda, hogy Mo. ismét felkerült Európa térképére, és számolnak velünk. Jó ismét magyarnak lenni!

Üdvözlet Angliából

taga20 2018.07.28. 13:26:54

@Dickon: csak, hogy összezavarjanak retek, azé csinálják.

és, hogy ide tugyá ugrani, me a gazdádat bántják jobbágy!

Behaton 2018.07.28. 13:40:33

:DDDDD
Pedig az ellenzék már úgy kiegyezne egy döntetlenben.

www.youtube.com/watch?v=JN5mQ7WQzN0

taga20 2018.07.28. 13:47:22

@Behaton:

2rulos cuccodat megrendelted má, vagy még nem jött össze annyi pénzed a közmunkából?:)

Behaton 2018.07.28. 13:51:46

@taga20:
:DDD
Te hülye, mi pártlistáról kapjunk ingyen...a te adódból. Úgyhogy dolgozz szorgalmasan, serényen, mert nagy a rokonság és mindenkinek akarok egyet.

Dickon 2018.07.28. 13:55:17

@Dickon: Köszönöm, hogy kijavítottátok.

taga20 2018.07.28. 13:59:44

@Behaton: egészségetekre!:)

szép mék lehetsz!

taga20 2018.07.28. 14:14:47

@Behaton: szinte gondoltam, én mek csak nézek, mint a macska:)))

coub.com/view/72j34

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.28. 14:26:03

A néptömegek ideje eljött. A liberális eliteknek meg befellegzett.

Ezt értette meg Orbán.

S a logikus lépés: a népek nemzetközi összefogása.

Az elit már régen összefogott, de mi milliószor többen vagyunk.

Ahogy Petőfi mondta a hatalmasak bárkájáról és a népek tengeréről...

Behaton 2018.07.28. 14:30:22

@taga20:
Hát még hogy nézne ez a bolhafészek, ha meglátná a kutyáimat. Lenne egy kis gyorsulási verseny.
Gyorsulás...tényleg! Te taga a hétvégén az isteni Fetttel megint nekimegy a falnak, vagy a holland Maximus gyalázza le? Azt meg már nem is merem mondani, ebben a migránsokkal terhelt időkben, hogy a szerecsen ember nyer megint.

taga20 2018.07.28. 14:30:54

@maxval balcán bircaman: hallod ember, ha te feldobod a pacskert, akkor én kertipartit fogok rendezni, annak örömére, hogy eltűntél a pokolba!:))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.28. 14:34:28

@taga20:

Ha én már nem leszek, ezrek és milliók lesznek a helyemen. Gazdáidnak semmi esélyük.

taga20 2018.07.28. 14:39:42

@maxval balcán bircaman: "Ha én már nem leszek, ezrek és milliók lesznek a helyemen. "

ne idegesíts! belőled van több millió? édesistenem, ne basz ki velem!:))

2018.07.28. 14:54:39

Bizony liberósok az Orbán-rendszer be van betonozva. A degenerált, hülye, mindenre alkaalmatlan liberós ellenzék betonozta be. És amíg ez a megvetett, agyatlan, országrontó csürhe lesz az ellenzék kínálata, addig az a beton kurva erős lesz.

És igen liberósik. Jövő májusban ki lesztek takarítva Brüsszelből. De ezzel nem lesz vége. Mert utána ki lesztek takarítva a nyugati országok kormányaiból is. Nem csak az EP-s választásokat fogjátok elbukni, hanem a nemzeti választásokat is.
Aztán összeborulhattok a detoxikáló szökevény Juncker haverotokkal, meg a leszbi Sargentinivel, meg az összes liberós brüsszeli gazemberrel, tollat dughattok a seggetekbe, és mehettek migráncsot, meg buzit simogatni......Európán kívülre.

Latcho Rom 2018.07.28. 15:00:20

@Quercus erdész: lányod meddig fog külföldön gályázni te istenbarma? :)

taga20 2018.07.28. 15:05:19

@Latcho Rom: szerintem valami néger migráns kurogatja.

ha megtudja ez a szerencsétlen erdész, akkor seppukut fog elkövetni:))

Latcho Rom 2018.07.28. 15:08:17

@taga20: Q barom majd megtanulja a bantu dialektikát, s ad egy pofont a csúti vasporos dumájának :)

Latcho Rom 2018.07.28. 15:17:38

@taga20: a digger holokamunál örömködik hogy itt “etet”..

. Frászt etet, a szájába szarunk rendszeresen.

taga20 2018.07.28. 15:27:11

@Latcho Rom: én is minden nap olvasom az ass blastert, mert érdekes ahogy az a négy

taga20 2018.07.28. 15:27:57

@Latcho Rom: én is minden nap olvasom az ass blastert, mert érdekes ahogy az a négy terhelt egymás faszát szopja:)))

Magentax 2018.07.28. 15:46:57

@Orochimaru: Akkor miért Angliából ugatsz, gyere haza és élj itthon, ha olyan jó itt!

Orochimaru 2018.07.28. 15:51:57

@Magentax: Meg fog történni az is. Csak előbb pénzt kell gyűjtenem, mert kicsit megszaladtak az ingatlanárak a libsi spekulánsok miatt...

Uni1002 2018.07.28. 15:56:07

@Orochimaru: Gyere haza Angliából hogy megtudd, mennyire jó otthon is magyarnak lenni.

Uni1002 2018.07.28. 15:57:43

@maxval balcán bircaman: Pár millió birka nem tévedhet!

taga20 2018.07.28. 15:58:39

@Orochimaru: anyádnak hazudjál retek! te mennél kanadában, és ránk hagyod a szarodat, a csuti gecit és bandáját!

taga20 2018.07.28. 15:59:46

@Uni1002: csak a lószar lehet szar!:)))

Latcho Rom 2018.07.28. 16:06:55

@taga20: csak parodizálni próbál a kis izomjankó :)

Orochimaru 2018.07.28. 16:17:02

@Uni1002: Mindenhol jó magyarnak lenni, főleg azóta, amióta Viktor van hatalmon. Visszaadta ennek a nemzetnek a büszkeségét.

Orochimaru 2018.07.28. 16:18:08

@taga20: Micsoda?! Az én hibám, hogy a fidesz nyert?!

taga20 2018.07.28. 16:18:40

@Latcho Rom: én is aszt hittem egy ideig, de nézd meg mit művel a fészkében, a diggerblogban!

és itt is!

ja egy kérdés! zenét bírod? hogyne, nesze:)))

www.youtube.com/watch?v=t4VfaxeYOt8

taga20 2018.07.28. 16:24:01

@Orochimaru: te és a többi kétmisi agyatlan fasz hibája! ráadásul te leléptél, és kanadai állampolgárságért pitizel, közben engem kutyázol, aki utálja a geci gazdádat, aki szétbassza ezt az országot!

baszd szét a diggeredet, vagy az erdészedet, faszkalap!

remélem érthető voltam?!

Orochimaru 2018.07.28. 16:41:33

@taga20: Nem járok szavazni kb. 10 éve. Nem is tagadhatnád le magyar származásodat. Mindig más a hibás.

Tangooo 2018.07.28. 16:46:08

@taga20: "eszt a rákosdaganatot kifogja vágni a történelem, a történelem szemétdombjára."
De szerencsére te itt maradsz nekünk és és elmondod majd nekünk, hogy hány méter a kilométer.
A tipikus példája vagy annak, amikor a rosszindulat és a hülyeség párosul a szorgalommal.
FÁRADHATATLAN VAGY! REMÉLEM JÓL MEGFIZETNEK

taga20 2018.07.28. 16:47:20

@Orochimaru: ha nem jársz, akkor miért pofázol bele a magyarok dolgába?

te egyébként letagadod a magyarszármazásodat, me te is mindig a másik oldalra kened a hibát.

mikor leszel kanadai, te gecihívő?
várod már, mi?

taga20 2018.07.28. 16:48:51

@Tangooo: szerinted kifizet engemet?

2018.07.28. 16:57:24

@Tangooo:

Mint már mondottam, találkozott egy egészséges petesejt egy selejt spermával, és lett belőle az oldalkocsis barom. Akivel nem, vagyunk többen csak sűrűbben. Ez a genetikai hulladék a magyarság szégyene, ugyan úgy mint az itteni haverjai. Soha életében még egy értelmes gondolat nem pattant ki a fejéből. Ennek a tetűnek olyan a feje mint egy eldugult budi. Csak a szar folyik belőle.

Orochimaru 2018.07.28. 17:01:23

@taga20: Nem pofázom bele, a kerítésen kívül sem fogok szavazni, nem tartom etikusnak. Nem akarom megmondani, hogy mit csináljatok, nem veszek részt a napi 10 perc gyűlöletben OV ellen, csak értetlenül állok a jelenség előtt. Amennyi energiát beleöltök a rinyába, abból ki lehetne hozni valami jobb eredménnyel kecsegtető dolgot is. Nálatok már csak a külföldön élő OV rettegő magyarok a szánalmasabbak. Bújjátok egész nap a médiát, életetek úgy sincsen. Normális emberek élvezik az életüket, nem pedig napi 24 órában azon agyalnak, hogy hogyan lehetne megbuktatni egy legitim kormányt, amelyik ráadásul csinál is valamit, nyilván nem hibáktól mentesen.

taga20 2018.07.28. 17:04:46

@Quercus erdész: haver, ha ennyire kemény vagy, legalább nekem mond!

ne légy olyan, mint az istened a csúti geci!

aki itthon kemény, mint a fagyott kutya lába, ha kimegy brüsszelbe, akkor meg egy puding!:)))

szarrá nevetlek rohadék, a napi itteni vergődéseddel együtt!
asztán mehecc jelenteni a gazdádnak, a diggernek, aki be van kötve putyingazdádhoz!

taga20 2018.07.28. 17:11:44

@Orochimaru: de belepofázol!

ha te nem vágod a geci maffiát, akkor miért rajtam kéred számon?

én és páran azért rinyálunk, mert te és jó pár szardarab szétbassza ezt a szerencsétlen országot, asztán a romok felett kanadából megint előadod a tutit. na ezért bozgor!

Orochimaru 2018.07.28. 17:16:58

@taga20: "én és páran azért rinyálunk, mert te és jó pár szardarab szétbassza ezt a szerencsétlen országot, asztán a romok felett kanadából megint előadod a tutit. na ezért bozgor!"

Te elmeháborodott vagy. Nekem annyi közöm van a mo.-i választási eredményekhez, mint a kétfarkúaknak ahhoz, hogy választást nyernek valaha is.

taga20 2018.07.28. 17:18:10

@Quercus erdész: te ostoba állat! egy magyar mondatot nem tucc leírni normálisan, és te ekézel engem?

"Akivel nem, vagyunk többen csak sűrűbben" ez te vagy!

akivel nem vagyunk többen, csak sűrűbben. ez én!

az a baj veled egysejtű, hogy veled sokan vagyunk, de nem elegen. az olyan parazita, mint te, és a csútigeci, csak szétbasszátok ezt a szarfaszú országunkat!

az a baj veled gumigerincű szarházi fityeszdroid, hogy semmi közöd ehhez a hazához, és minden nap azokat ekézed, akik tesznek is, nem csak lopnak, mint t

taga20 2018.07.28. 17:28:09

@Orochimaru: te agyhalott vagy!
szerinted ki a nagyobb szar? én aki itthon tolom az ekét, vagy te, aki angliából pofázol nekem?

nyúljál má a bugyidba, rohadt szarfaszú fityeszdroid!

Orochimaru 2018.07.28. 17:36:41

@taga20: Senki sem kényszerít rá, hogy otthon élj. Lehet szépen csomagolni és országot váltani.

taga20 2018.07.28. 18:52:30

@Orochimaru: elkezdtem németül tanulni, hogy az olyan agyhalott fityeszzombik, mint te, teljesen szétbasszátok a hazánkat, akkor lépek.

taga20 2018.07.28. 19:14:05

@molimau: akkor szerintem te ne is próbálkozz!:)))

te is az egyik fasz/pina vagy, aki a geci/diggerfaszát szopja!

várom a levelet 2018.07.28. 19:31:53

@taga20: a mostani kormány sportemberekből áll.csak rájuk kell nézni.

Tangooo 2018.07.28. 20:03:36

"@Tangooo: szerinted kifizet engemet?"
Szerintem a Szép Anyanyelvünk Bizottság káromkodási alosztálya.

2018.07.28. 20:05:32

@molimau:

Az oldalkocsis barommal fölösleges próbálkozni. Elmebeteg. Ez nála nem szerzett, hanem vele született rendellenesség.
A kedves édesapja is az volt. A kedves édesanyja is. A nagyszülei is. A dédszülei is.
Az mindenképpen kormányzati felelősség, miért engedték őket szaporodni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.28. 20:18:42

Egy cigány család kezében az ország, mi leszünk közép európa Indiája :))
Ideje lenne a Himnuszt is lecserélni valami cigánynótára :)
Majd Kisgrófó ír nektek, az bulizós, nem olyan búvalb*szott mint az originál :)

Orochimaru 2018.07.28. 20:20:20

@taga20: Külföldről hogyan tudnám szétbaszni az országot, te nagyon hülye?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.07.28. 20:20:30

Jó látni hogy bekötötték azokhoz is a netet akik egy zsák krumpliért beikszelték a Vityát :)
Csoda hogy tudnak írni :P

taga20 2018.07.28. 20:22:20

@Quercus erdész: tetű!

apám most töltötte be a napokba a 76. életévét, a mai napig együtt dolgozunk.

szerintem megenne reggelire agyhalott fityeszszar.

ha engem ekézel, leszarom, de a fateromat hagyd ki a szaros elmédből!

remélem világos voltam szardarab?

taga20 2018.07.28. 20:25:41

@Orochimaru: gondolom elmentél, és szavaztál a geci gazdádra!

taga20 2018.07.28. 20:27:53

@Quercus erdész: erdész, a gépipar területén megeszlek, mint mészaroslölö a magyarfutbalt!

mi a kurvaanyádat izmozol faszkalap?

Orochimaru 2018.07.28. 20:30:46

@taga20: Nem szavaztam, te buzi. Ha szavaztam volna, akkor viszont tutira fideszt ikszelek, csak hogy érezzétek a törődést. Legalább lesz kit hibáztatni a szart sem érő életetek miatt az elkövetkező 4 évben.

taga20 2018.07.28. 20:32:04

@Tangooo: rólad bazdmeg mindig ez jut eszembe, és a gecimaffiádról!:)))

www.youtube.com/watch?v=J821vzF37lM

taga20 2018.07.28. 20:41:56

@Orochimaru: mi van köcsög, nehezen ment a kámingáut, de mektetted homár.

akkor ezek után má leszakadhacc a geci gazdád faszáról.

te szerencsétlen állat! nem szavaztál, nem élsz magyarországon, egy forint adót nem fizecc, de te buzizol le engem, aki angliában él!

bazmeg, téged se az eszedért fognak elrabolni az ufok, ahogy patakiatust se!:)))

taga20 2018.07.28. 20:43:11

@Orochimaru: mi van köcsög, nehezen ment a kámingáut, de mektetted homár.

akkor ezek után má leszakadhacc a geci gazdád faszáról.

te szerencsétlen állat! nem szavaztál, nem élsz magyarországon, egy forint adót nem fizecc, de te buzizol le engem, aki angliában él!

mé nem mész moszkvába, ott kurvára szeretik az olyan fijúkat, mint amilyen te vagy!

bazmeg, téged se az eszedért fognak elrabolni az ufok, ahogy patakiatust se!:)))

2018.07.28. 20:45:02

Mindig tiszteletre méltónak tartottam az élethosszig tanulást. Mert az munka. Kemény munka. Ugyan ilyen tiszteletre méltó, ha a család összetart, és több generáció segíti egymást.

És itt jön velünk szemben erre a tökéletes példa. Az oldalkocsis genetikai hulladék a 76 éves apjával vállvetve dolgozik azon, hogy el tudják végezni a kisegítő iskola 2. osztályát.

Ezt most megkönnyezem.

Orochimaru 2018.07.28. 20:46:49

@taga20: 11 évet dolgoztam otthon, te pöcs. 2017-ben költöztem külföldre. 2015-ben világosodtam meg, hogy lépni kell, az eltelt időszakban pénzt gyűjtöttem és nyelvet tanultam.

Orochimaru 2018.07.28. 20:47:51

@taga20: Ha elrabolnának az ufók, rosszul járnának. Halálra dugnám mindegyiket.

taga20 2018.07.28. 21:02:33

@Orochimaru: 2015-ben megvilágosodtál, hogy az orbángecirendszeréből lépned kell?

és te pöcsözöl, aki telibe szopja a geci propagandáját?

a kurvaanyádat baszd telibe fityeszzombi, azt!!!

Orochimaru 2018.07.28. 21:05:48

@taga20: Egyáltalán nem, Orbánt szeretem.

taga20 2018.07.28. 21:06:49

@Quercus erdész: azé egyszer az ostoba szemed közé néznék.
érdekelne, hogy néz ki egy full retardált fityeszfan. érdekelne.,

taga20 2018.07.28. 21:08:10

@Orochimaru: ez vicc részedről, me komolynak vicces!

taga20 2018.07.28. 21:19:39

@Orochimaru: szerintem az ufok nem olyan faszok, mint a csúti geci, hogy beléd verje a farkát!

döbbenet, az a hülyeség amit tolsz. remélem irónia részedről, me ha nem, akkor gáz van szardarab!

Tangooo 2018.07.28. 22:56:59

@taga20: nekem pedig az, amit ha befejeztük, lehúzunk.

Megdobbent 2018.07.29. 01:06:02

De milyen jo olvasni ezt a sok derek magyar kommentelot, mindig gyorsan elhelyez terben-idoben, ha esetleg eltevednek ;)

Demokrácia nélküli liberalizmus 2018.07.29. 03:53:37

Nagyon jol fogalmazta meg az Orban, hogy Europaban jelenleg, NEM liberalis demokracia van, hanem CSAK liberalizmus van, demokracia nelkul.

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.07.29. 06:37:30

@Orochimaru: Ha annyira jó neked Magyarország miért Angliában vagy???

werecke 2018.07.29. 08:55:25

@taga20: Akkor még várnotok kell egy darabig ! Demokratikusan , ahogy szeretitek....

István Tamasi 2018.07.29. 09:27:50

@taga20:
Igen. Ők szavazzák be a fideszmaffiát már harmadszor.

leapyear 2018.07.29. 09:59:13

Aki otthon nem tud rendet tenni, az leginkább a világban akar...

Jakab.gipsz 2018.07.29. 11:38:06

@taga20:

Te még egy kis Soros csicskának is hülye vagy, a stílus maga az ember, mocskos a szád és az agyad is.

Szép új multikulti világot akartok kreálni, olyant, ahol globalista politikailag korrekt gender diktátorok osztják az észt ? No csak no csak.

Ám legye meg kapjátok !

Ne feledd, a sátánfajzat Soros már kiterítette a lapjait, egytől egyig hazugság mind.

2018.07.29. 11:44:16

@Quercus erdész: egy apróságról meg tetszik feledkezni: ha az EU-nak vége, mi lesz Magyarországgal?
Mert amennyiben nem lesz EU, bizony a német nem biztos, hogy itt akar gyártatni...drága lesz vámmal együtt...
Az orosz piac? Ja, az óriási. Majdnem akkora, mint az olasz.
Tehát a nacionalizmus széteső EU, a közösből kizárt Magyarország és hazatoloncolt magyarok százezrei...gondolom, a munkanélküliségnek jót tesz...

Előbb azért várható a pénzcsap elzárása... ami a forint elértéktelenedését hozza magával. Ez jól látszott az eltelt időszakban...minden idők legszarabb forintja...

Ééés a fidesz ismét lenyúlja a népet! Hisz az állampapírok értéke csökken...

A hoteleseket ismét menteni kell, hisz eladósodtál megint, hülye...
Csak már nem lesz kin bevasalni a pénzt, hisz a büszke nacionalizmusunk kizárta az eu országainak tôkéjét az országból...

Tudom, nem valósul meg. Orbán okosabb, mint te. A szemedbe hazudik, hogy szép vagy, Quasimodo, de egészen mást csinál...

2018.07.29. 11:45:57

@Jakab.gipsz: húvazze, de sötét állat vagy te.

Halibuli 2018.07.29. 11:48:13

Rezsiproletárok, drága polgártársak!
Csak rám figyeljetek, ne higgyetek másnak!
Ígérek én nektek, amit csak akartok,
Apátok helyett leszek az apátok.
Narancsot vegyetek, abban van az erő!
Trafiknál, bányánál, földnél ez a nyerő!
Ledes vejem fénye világítson rátok,
Király is lehetek, ha azt akarjátok,
Gyertek hát szavazni, és én akkor jövök,
A koronába lassan, majdcsak belenövök.

6.Lenin 2018.07.29. 11:59:52

Taga20 a B1 esze.
Ez kb hol helyezkedhet el a béka seggétől ? Nyilván lejjebb, de mennyire?

Be vagytok szarva a jelek szerint rendesen, mert amit a csuti mond ott a román pocsolya mellett, az eddig bejött. Hát legyetek is, már nem sok van hátra, élvezzétek ki ezt a néhány napot.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.07.29. 12:18:05

@6.Lenin: Te tényleg munkásőr voltál, ahogy ezt többen írják rólad?

taga20 2018.07.29. 12:18:38

@6.Lenin: mi van haver, félre nyelted a pacalt, vagy be vagy baszva?

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.07.29. 12:19:22

@Jakab.gipsz: " kiterítette a lapjait, egytől egyig hazugság mind." Neked komoly gondjaid vannak a fogalmakkal.

taga20 2018.07.29. 12:19:53

@Κara kán: ja, előtte meg nyílasházmester.

ma meg a geci szarát zabálja kétpofára:)))

BiG74 Bodri 2018.07.29. 12:20:27

@Megdobbent:
Klassz mi? Már köpni sincs kedvem.

hotredchili 2018.07.29. 12:22:39

@Orochimaru: Magyarországon különösen jó... miért nem vagy otthon?

2018.07.29. 12:23:46

@maxval balcán bircaman: Jön egy újabb kommunista fordulat? Elűzitek az elitet és munkás-paraszt-proletár suttyókkal töltitek fel helyettük? Remélem a cigányokat is végre felemelitek magatok mellé (itt gondolok a stolipinovói rokonaidra is).
Megismételjük 1947-et, csak más a neve.

Sir Galahad 2018.07.29. 12:25:19

Egyszerűbb ez. EU-s választás lesz, ezért beszélt Orbán inkább európai ügyekről.

taga20 2018.07.29. 12:26:06

@Jakab.gipsz: jakab, a veronai buszbaleset családjait még mindig zsidózod, vagy arról leálltál, mióta a gazdád a csúti geci oda van netanjáhúért?

hotredchili 2018.07.29. 12:28:17

@Orochimaru: miért mentél el, miért érezted azt, hogy lépni kell, ha itt olyan jó? Én elhúztam, mert szerintem az a trágyadomb, de ha valaki szereti, akkor miért???

hotredchili 2018.07.29. 12:34:15

@Orochimaru: értetlenül állsz? Ha 10 éve nem élsz Mo-n, akkor ne legyél értetlen. Itt mindenki szív, aki nem fideszfan. Nem érted. Hm... Sok befizetnivaló, semmi jog, de ha külföldre mész, kb. leköpnek. Az angliai ismerőseim részvétet nyilvánítottak április 8-án. Ha neked van mire büszkélkedned, ám tedd, de a legtöbbeknek a csak a képe ég emiatt a

6.Lenin 2018.07.29. 12:45:07

@Κara kán:

Már óvodás korom óta, a nagyapáddal, aki szintén nyilas volt előtte. Sőt a nagyanyádtól kapták a géppuskás század tajai az első szexuális örömöket.

Megnyugtattalak?

BiG74 Bodri 2018.07.29. 12:46:50

@taga20:
Azt a faszt sem kapták még el?

morph on deer 2018.07.29. 12:46:55

@Demokrácia nélküli liberalizmus:
“Nagyon jol fogalmazta meg az Orban, hogy Europaban jelenleg, NEM liberalis demokracia van, hanem CSAK liberalizmus van, demokracia nelkul.”

Tetszik, mi?
Akkor legalább te tedd meg azt, amit szeretett vezéred elmúlasztott: hozz fel egy példát ennek az állításnak alátámasztására!

Attól, hogy neki nem sikerült, te még lehetsz tájékozottabb, de főleg korrektebb - bocsánat: tisztességesebb, - hogy nem csak úgy vádaskodsz a vakvilágba, ugye így van?

Előre is kőszönöm!

frikazojd · http://kocs.ma 2018.07.29. 12:47:26

Pedig minden évben mondott ilyesmi ez az ökör. Minden évben kicsit kisebb demokrácia és kicsit több magánosított közpénz lett az eredménye a nagy bejelentéseknek.

Nincs itt semmi látnivaló.

ProjectMayhem 2018.07.29. 12:50:18

a szűk, akkor vegyen "föl" bővebb gatyát.

6.Lenin 2018.07.29. 12:56:24

1etlen kiemelt rész van a posztban, és ez a poszt írójának az éleslátását igazolja:

"Magyarországon már megszilárdult a rendszer és a miniszterelnök most a külpolitikai kérdésekre koncentrál."

Igaz, nagyon igaz. Erre vártunk 2010-óta. Bejött, kérek egy kávét, rá is gyújtanék egy jó szivarra, de nem dohányzom.

Már csak egy halk visítás zavaró, a libbantaktól.

nu pagagyí 2018.07.29. 12:57:31

Kíváncsian várom, hogyan dől el két magyar ember gigászi harca a világhatalomért, bár azért vannak kétségeim, hogy értesül-e majd az eredményről a világ.

Orochimaru 2018.07.29. 13:00:05

@hotredchili: Az a tíz év jó lesz egynek is. A fidesz a kisebbik rossz jelenleg. Majd ha a fasz baloldal nyújt alternatívát, őket fogják választani. Vagy a Jobbikot.

nu pagagyí 2018.07.29. 13:00:34

@6.Lenin: Ja, Rákosi is milyen lelkes volt. Megszilárdult..., aztán picsán rúgták. Lehet, hogy már készítik a kazahsztáni lakhelyét Orbánnak is.

6.Lenin 2018.07.29. 13:03:45

@nu pagagyí:

Az egyik véletlenül rálép az unokájára (amit egy szép barna fickó-láttam 1 közös nászutas képet- kotor ki a fia kipufogójából) és valószínűleg a trauma majd nagyon megviseli, de remélem ezt is túléli, bár a biológia néha kegyetlen is tud lenni.

nu pagagyí 2018.07.29. 13:08:34

@Demokrácia nélküli liberalizmus: "csak liberalizmus van demokrácia nélkül". Orbán ismét elkezdett kiforgatni fogalmakat magából. A demokrácia nem választható el az egyén szabadságától (liberalizmus), mert, ha szolgák "szavazzák" meg az urat, hogy képviselje őket saját magával szemben, akkor nem igazán a nép uralma valósul meg. Az illiberális demokrácia tehát egy hamis fogalom, valójában önkényuralom lesz az.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.07.29. 13:10:29

"ha Isten engedi és élünk"
No ez az amit nem vennék olyan biztosra a helyében. Mint a Chavez haverját, úgy fogja ezt a csuti férget is elrohasztani a rák. Már nincs sok ideje a patkánynak.

baldoc 2018.07.29. 13:10:52

@Orochimaru: "A fidesz a kisebbik rossz jelenleg. "
Mentegesse csak magát, mentegesse!

hotredchili 2018.07.29. 13:15:56

@Orochimaru: nem egészen ezt kérdeztem... ha szerinted jó magyarnak lenni, akkor miért húztál el 2017-ben, 7 év fidesztes uralkodás után? Hisz ott minden olyan csodás...Ha a Fidesz a kisebbik rossz, lehet otthon is pénzt gyűjteni, büszkének lenni. Én orvosként 30 év munkaviszony után elmentem, és nem értem azokat, akik nem otthon építik, mégis éltetik OV rendszerét. Téged sem. Ha olyan csodás otthon, te miért mentél el???

6.Lenin 2018.07.29. 13:16:28

@nu pagagyí:

Már a liberalizmus születésénél is egy szűk kör határozta meg, mikor kell rendeltetésszerűen üzemeltetni a nyakmetsző készüléket, azoknál akik képtelenek felfogni az egyén szabadságának eme magasztos eszméjét.

Nagyon sok esetben , sokan voltak kénytelen megválni a gondolataikat hordozó gömbölyded egységüktől.

aztán voltak békésebb időszakok is, amikor csak a körmök voltak útban a magas eszmének.

De ma is az egyik legkirekesztőbb eszme a földön. Néhány esetben még isiászt is képes okozni, néhány kiválasztottnál.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.07.29. 13:18:05

"újjá kell építeni a Kárpát medencét"Ugatja ezt ez a hatökör majd 10 év kúrmányzás után. De ezt fogja ez a féreg még 40 év múlva is ugatni, mert eddig sem csináltak semmit és ez után sem fognak a lopáson, hazudozáson, és politikai csalásokon kívül. Ameddig az agysejt nélküli birka választóit tudja etetni a süket dumával addig ilyeneket fog ugatni. Szerintem még 40 év múlva is azt fogja nyüszíteni a féregje, hogy sok a probléma és meg kell oldania. Neki, mert más erre képtelen. Persze, aha.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.07.29. 13:21:42

@nu pagagyí: Ja mint amikor a kretén magyar vezető bolhák hadat üzentek az usanak valamikor a múlt évszázadban. Aztán az usa lecsapta a bolhát, mert idegesítette.

6.Lenin 2018.07.29. 13:25:09

@GIeccsertetű:

Szívesen elvinnélek Felvidékra, vagy Erdélybe azon honfitársaink közé, akiknek a szülei, nagyszülei 1x csak arra ébredtek, hogy már nem Mo-on laknak.

Nagyon csodálkoznék, ha egy rakás szaron-amennyit tulajdonképpen érsz- maradna belőled valami értékelhető maradvány is.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.07.29. 13:25:52

@Sir Galahad: "EU-s választás lesz, ezért beszélt Orbán inkább európai ügyekről."
Jó lenne már ha ez a csaló féreg a kormányzásra koncentrálna, arra hogyan lehet a teljes magyar népnek, a nemzetnek jólétet biztosítani, nem pedig hogyan tudja az éppen aktuális, következő választást elcsalni, megmanipulálni.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.07.29. 13:30:28

@6.Lenin: A kurva anyád te mocskos szarfaszú, féreg, seggnyaló fideszpatkány. Ha még egyszer a szádra veszel isten bizony megkereslek, a pofádba baszom a faszod, a beleidet kihúzom a büdös pofádon, aztán a nyakadra tekerve akasztalak vele egy villanypóznára mocskos fidesztetű.

6.Lenin 2018.07.29. 13:32:53

@GIeccsertetű:

Látom előjött az igazi éned. Ideges vagy?

Jó jel!

kerszi 2018.07.29. 13:38:14

Ha megszűnik az EU a jelenlegi formájában, ami a jelen állás szerint
nagyon is elképzelhető, azt mondják nekünk, hogy éljünk megbonthatatlan
barátságban a szomszédainkkal:

Románia: Csak a Tiszáig van területi követelésük velünk szemben.

Szlovákok: Szeretnék az északi középhegységet, ha lehetne.

Szlovének: Egy korridort a szlovákokkal.

Horvátok: Pár négyzetkilométer jól jönne.

Szerbek: Nos ők a mi legkedvesebb barátaink, ezt mindenki tudja jól.

Mi meg itt állunk értetlenül, összeveszve az egész Európával,
és meg fogjuk állapítani, hogy már megint bántják a magyarokat.

Ja, és nem lesz NATO aki megvédne bennünket.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.07.29. 13:41:36

@6.Lenin: Bizony ám tetűláda, ideges vagyok. Így foglak egy forradalom során az első felkelésen lámpavasra húzni a tolvaj, csaló cimboráiddal együtt, felindulásból. Ha neked ez jó, csináljátok csak, húzkodjátok csak az oroszlán bajszát, előbb-utóbb megelégeli.

6.Lenin 2018.07.29. 13:43:14

Nem értem, a poszt írója is csak a lényeget emelte ki, helyesen.

A B1 imádók meg szinte tébolyultan próbálkozna vele ellenkezni. Mi történhetett?
Kezd valami derengeni az egyik oldalon, de hívők kicsit lassabban fordulnak a fény felé?

Honfitársaim, nem akkora ügy, igaz hamarább kellett volna gondolkodni. tudom, hogy nektek macerás tevékenység, de nem olyan borzasztóm ár több, mint 3 millió honfitársunknak megy a dolog.

NE ADJÁTOK FEL, TI IS KÉPESEK LENNÉTEK RÁ!
az a néhány évtized, mire belejöttök, elszalad-mellettetek- szinte észre se veszitek, már aki túléli.

Na jó, most adok egy kis időt ezt átrágni, aztán majd ellenőrzöm, mire jutottatok.
PÁ!

6.Lenin 2018.07.29. 13:44:49

@GIeccsertetű:

Oroszlán? Egy tetű?
Hú, B+.

6. Ienin 2018.07.29. 13:49:41

@6.Lenin: Mii, tetű? Tetű mondja az oroszlánnak, hogy nem oroszlán hanem tetű? Az előbb már el akartál takarodni, jobb lesz ha megteszed, mert még hazugnak fognak tartani. Majd én átveszem a feladataid, ne csüggedj itt vagyok helyetted! Ne lepődj meg ha ezek után kicsit más lesz a véleményed.

6.Lenin 2018.07.29. 13:52:23

@6. Ienin:

Ne erőlködj, te egy beteg agyú fasz voltál/vagy/leszel mindig is.

nu pagagyí 2018.07.29. 13:52:52

@6.Lenin: A kizárólagos hatalombirtoklók nem szokták csak úgy átengedni a hatalmukat a népnek. Itt is kell valami hasonló, mint Franciaországban, anno. Ez a nép sem akar szolgaként vegetálni pökhendi elnyomók alatt, előbb-utóbb nyilvánvaló lesz, hogy csak egy újabb Rákosi jelentkezett be élet-halál uraként. Szerencsére ez a mostani Rákosi (Horthy, Szálasi, Kádár) nem számíthat külső támogatásra, hiába pedálozik Putyin elv és Erdogan diktátor elvtársainál. Szembe kell majd nézni a népharaggal és valószínűleg te leszel az első patkány, aki menekülőre fogja.

dare 2018.07.29. 13:53:24

Talán az egész beszédben ez a kijelentése a legelkeserítőbb:
- Nem éri be döntetlennel

Tudom ezt sokan azzal magyarázzák majd, hogy ő csak a kormányzati ciklusokra gondolt, nem kell többet belelátni meg siránkozni mindig, nem lesz itt semmilyen leszámolás senkivel, Orbán csak sportember és győzni akar.
Az elmúlt 3 hónapban már hányszor hallottam azt a kérdést, hogy Szél Bernadett börtönben van, vagy sem?
Persze, 2/3-os győzelem után. :D

Nem mindegy hogyan győz valaki.
Számít az ellenfél gratulációjára, vagy magasról tesz az egészre?

"Most kell legyőzni a liberális elitet"

Legyen helyette illiberális elit?

Egyre szimpatikusabbá válik pedig az a döntetlen (ilyen opciók után), ami sajnos egyre távolibbnak is tűnik.
Szélbal vagy széljobb?
Liberális elit zsákmányoljon ki, vagy az illiberális elit?
Még jó hogy lehet választani. :D

paráznabillegető 2018.07.29. 14:07:29

@Halibuli: koma, ez az egyetlen jó komment az összes közül, többi hulladék, okádék, vagy csak semmilyen.
na, így kell szépen nyerni. micsoda mocsok ez itt, bazmeg... ezzel az egy szem rózsaszállal a tetején...
hát fasza.

Gleccsertetű 2018.07.29. 14:08:15

@GIeccsertetű: ne ugass kutya! én már többször felajánlottam neked randit, de sose adtad.

6.Lenin 2018.07.29. 14:10:52

Bocs, de 1 pillanatra visszanéztem.

-Kapitány úr! Jöjjenek azonnal.
-Mi történt?
-Meg akarják dönteni a rencert!
-Hol?Kik?
-Hát ketten, de az egyik -hasonlít egy tetűre-ordibál, hogy ő oroszlán. Siessenek!
-Hány óra?
-14:05, de miért kérdi?
-15:12 kor szoktunk nekik cukorkát kivinni, akkor lecsendesednek, mellesleg a nu pagagyi. meg a glecsertetű, kedves, ártalmatlan emberek kis beütéssel, mindenki ismeri már őket. Este majd a 4Csöcsűben mesélnek a harcaikról egy fröccsért cserébe, az is mókás szokott lenni.

-Na, jöjjön velem bringázni 1et, sokkal egészségesebb.
-Igaza van, menjünk.

L

Orochimaru 2018.07.29. 14:27:13

@hotredchili: Figyelj haver, senki sem tartozik elszámolással a másiknak. Jó, hogy a szőnyeg szélére nem kell állnom. Beszarok azért rajtatok néha.

Miért? Mert így döntöttem, elegem lett sok mindenből. Semmi köze nincsen se Orbánhoz, se a többi megélhetési retekhez. Aki nem a seggében hordja a fejét, az azért nagyjából látja, hogy hova tart az ország, amit nem a fidesz kezdett el szisztematikusan tönkretenni, hiába akarjátok ezt bebizonyítani mindenáron. Kétségkívül sokat tesznek ők is azért, hogy egy latin-amerikai banánköztársaság váljon az országból. Jöhet ide bármelyik kormány, az otthon v. külföldön élő magyarok jelentős része mindig találni fog valamit, amin jókat lehet sírni.

Ha külföldön élsz, miért nem szarod le, hogy mi megy otthon?

Orochimaru 2018.07.29. 14:36:13

@nu pagagyí: "Ez a nép sem akar szolgaként vegetálni pökhendi elnyomók alatt, előbb-utóbb nyilvánvaló lesz, hogy csak egy újabb Rákosi jelentkezett be élet-halál uraként."

Röhög a vakbelem. A magyar nép szolgalelkűségét csak az nem veszi észre, aki nem akarja. Minket mindig bántanak, ki vagyunk rekesztve, nem csoda, hogy erre az érzésre játszik rá a fidesz is. Az államalapítástól fogva volt pár száz "jó" évünk, aztán jöttek a törökök vendégeskedni. Utána beköszöntek az osztrák sógorok, akikkel a 19 században sikeresen elbuktuk az első vh.-t, utána elbuktuk a másodikat is a náci németekkel, utána jöttek a felszabadító kommunisták, akik csak röpke 4 évtizedig vendégeskedtek nálunk, és egyszerűen azóta sem tudunk mit kezdeni a szabadsággal. A magyar embernek szüksége van az elnyomásra. Ha nem külső forrásból, akkor megteszi a hazai elit is.

Kivlov 2018.07.29. 14:36:16

B1 blognak is szűk lehetne már az ország, oszt eltakarodna innen a pék vérvörös f*szára.

Andy73 2018.07.29. 14:36:51

"Orbán elegánsan megfeledkezett arról a tényről, hogy a populizmus most éppen jobboldali és bevándorlásellenes; de amint fordul a széljárás, a populizmus azonnal baloldalivá válhat, vagy éppen bevándorláspártivá, attól függően, hogy mit szeretne hallani az egybites választó."

Ez valóban tény lenne, vagy inkább csak a balos blogger véleménye, vágyálma?
A választó mindenesetre nem egybites, ez csak a baloldal súlyos tévedése.
A rendszerváltás óta jelentősen megnőtt az emberek iskolázottsága, ma már a választók többsége érettségizett, a fiatalok jelentős része pedig diplomás, idegen nyelvet is beszél, az internet révén pedig könnyen tájékozódik is. Ezért is esélytelen a baloldal, mert egyre kevésbé veszik be az általa lenézett választók a demagóg hazugságaikat.

Orochimaru 2018.07.29. 14:41:46

@baldoc: A kisebbik rossz választása végigkíséri az egész magyar történelmet. És ez így van most is, és így lesz a jövőben is. Adná Isten, hogy legyen egy normális jobboldali pártja Mo.-nak. De hát a birka magyar azt választja, aki többet ígér.

6. Ienin 2018.07.29. 14:47:41

@6.Lenin: Jé, a gleccsertetűk is szaporodnak. Ez már olyan, mint a matrixban, sokasodnak a szereplők.

hotredchili 2018.07.29. 14:55:45

@Orochimaru: Nem vagyok neked haver. Udvariasan kérdeztem, nem őriztem veled disznót, csak hogy világos legyen, te ne bizalmaskodj! Miért érdekel? Igazából az érdekel (szigorúan lélektani szempontból), hogy ha valaki annyira elégedett a rendszerrel, mint te, akkor miért megy el? Ha itt tejjel-méz6zel folyik minden,akkor miért nem építed itthon a NERt? Nekem nem tetszett, elmentem. Egy ideig azt mondtam magamnak, hogy hát ez a hazám stb ostobaságok. Ez a nereseknek a hazája, én küzdöttem eleget az enyémért. Ott minden csodás, Nem értem, ha valaki szereti Orbánt (egy korábbi kommented szerint szereted), akkor az miért megy el tündérországból? Nem kell a szőnyeg szélén állnod-én egy szarhalomnak látom, amit az Orbánék csináltak, ezért jöttem el. Érdekelt volna, hogy ha valaki szerint ez egy szuper hely, az miért megy el? De úgy látom, erre nincs válasz, eleged lett egy csomó mindenből, hát egészségedre. Majd ha eldöntötted, hogy Orbán egy megélhetési szar (a kommented alapján) vagy szereted (másik kommented alapján) akkor válaszolj, addig ne. Én nem pszichiáter vagyok, hanem aneszteziológus, és nem haver, hanem ötgyerekes nő.

morph on deer 2018.07.29. 15:12:16

@dare:
“- Nem éri be döntetlennel”

Soha semmivel nem éri be!

Szerinted miért harácsol még mindig?
Már a dédunokáknak gyűjtene? Ugyan!
Míg lát bármit is, ami még nem az övé, az kell. Ha nem tudja megszerezni, akkor igyekszik tönkretenni, a tulajdonosával együtt.

Ugyanez a mentalitás nyilvánul mdg abban is, hogy a kétharmados többség - amivel gyakorlatilag teljhatalma van - sem elég, mert még lehetne több is, akkor kell!

A pitiáner felkapaszkodott bugris tipikus viselkedése: nem ismer mértéket.
Harácsol amíg lát, bármiről legyen szó, neki soha semmi nem elég.

Ezt látjuk kiteljesedni mélyen tisztelt uralkodónk esetében is.
Igazából ebben semmi meglepő nincs, legfeljebb az, hogy most hangosan kimondta.
Így most már nem csak mi tudjuk, hanem az egész világ is.
De jó...

Orochimaru 2018.07.29. 15:12:16

@hotredchili: Mo. jó hely, de az Orbán tönkreteszi.

6. Ienin 2018.07.29. 15:24:23

@morph on deer: Azt tudjuk mi lesz az eredménye ha az elefántot (EU, USA) csipkedi egy bolha (orbánctetű) , vagy inkább csótány. A bolhát lecsapja az ormányával, a csótányt meg eltapossa, mint egy darab szart. No ez lesz a csuti törpegeci sorsa is.

nu pagagyí 2018.07.29. 15:39:31

@Orochimaru: Nem volt történelmi esélye eddig Magyarországnak, hogy a nép teremtsen polgári egyenlőségen alapuló köztársaságot. Egyetlen kísérlet volt, az 1848-as forradalom és szabadságharc. Volt néhány készen kapott alkalom 1945-48 és a rendszerváltástól 2010-ig, ami megteremtette a törvényi kereteket, de nem harcoltunk érte, nem laktuk be. Az előbbi rövid periódusokat leszámítva ,Magyarország vagy néhány család feudális birtoka volt, vagy idegenek irányították. Nem vagyunk polgári értelemben vett nemzet, ez látszik is az emberek mentalitásán. Az Orbán-puccs is ezért volt sikeres. De szerintem, nem állítható le a történelem, Orbán bukása, amennyiben népfelkelés fogja elsöpörni, elhozhatja az nemzetté válás katarzisát. Minél erőszakosabb a rezsim, annál hamarabb eljöhet ez az idő. Szerintem ezt a ciklust már nem fejezi be Orbán, mert elég valószínű egy újabb gazdasági válság, ami megroppantja a közös lopásban és habzsi-dőzsiben egyesülő NER-t és beköszönt a nép nyomora, amit már nem lehet fogpaszta reklámmal elhazudni.

Orochimaru 2018.07.29. 15:46:57

@nu pagagyí: Nem lesz semmilyen népfelkelés. Amikor beszántották a magánnyugdíjat, akkor sem volt semmi. Bármit megtehetnek, tudják ők is, tudja a nép is. Senki sem akarja kockára tenni a szaros kis életét meg a kis egzisztenciáját egy eleve kétséges kimenetelű eredmény miatt.

dare 2018.07.29. 15:47:44

@morph on deer: Miért harácsol?
Mert harcolni akar mindenáron valakivel, ezt az alapelvet képviselik többen a Fideszből (de főképp Orbán).
A háborúhoz pedig 3 dolog kell.
Pénz, pénz és pénz.
Amíg vevők a tömegek a háborús retorikára (aki nincs velünk, az ellenünk van), addig bolond lenne abbahagyni.
A gyűlölet nagyobb egységet képes kovácsolni mindentől, élnek is a lehetőséggel.
Mindezt kereszténydemokrataként. :D

nu pagagyí 2018.07.29. 15:58:11

@Orochimaru: A népfelkelés attól népfelkelés, hogy a hatalom által szipi-szupinak beállított rendszer rendkívül stabilnak néz ki, a nép kellőképpen megfélemlített, a propaganda ezerrel ömlik, de közben gyűlik a harag és egyszer lesz egy utolsó csepp. 1955-ben sem volt jele, hogy elege van az embereknek, nem mondták, mert nem merték, aztán 56-ban hirtelen felbátorodtak. Most még nincs terror, de ha nem lesz pénz, akkor lesz. Ma még olvashatod itt ezt a blogot, de a meghirdetett "kultúrharc" után már nem biztos. Még nem fél elég ember, de majd fog, mivel egyre több embert szorítanak ki a perifériára, vagy egzisztenciális ellehetetlenülésbe. Egyre több ellensége lesz a rendszernek és egyre kevesebb kitartottja.

6. Ienin 2018.07.29. 16:03:25

@Orochimaru: Ezek a felkelések váratlanul jönnek, minden előzmény nélkül. Pillanatok alatt változik a világgazdasági, politikai helyzet, egy pillanat alatt elsodorhatja orbáncot és korrupt rühes hordáját. Ahogy gyurcsányt is elsodorta 2008-ban. Most még nyugodt a légkör, de bármelyik pillanatban megváltozhat. Mint 1241- ben, 1526-ban vagy 1914-ben. Ki gondolta mondjuk 1963. november 22.-én, hogy másnap már más elnöke lesz az USA-nak. Itthon is elég egy pszichopata terrorista orbánc közelében, vagy a környezetében valaki akit megszivatott, másnap már nincs az élők sorában. Akár most tusványoson is megjelenhetett volna egy merénylő, a szocialisták is úgy sétálgattak ott, mintha otthon lennének. A helyzet bármikor megváltozhat.

0dzsud0 2018.07.29. 16:04:57

@hotredchili: anyagi okokból simán dönthet úgy valaki, hogy külföldön vállal munkát, még akkor is, ha inkább elégedett, mintsem elégedetlen a jelenlegi kormánnyal. ebben mi nem érthető? vagy szerinted csak akkor lenne eredményes a magyar kormány munkája, ha itt egy csapásra német fizetések lennének? ez soha nem fog bekövetkezni, ám ettől még végezheti alapvetően jól és rosszul is a dolgát a kormány. annyit mindenképp meg kell adni Orbánéknak, hogy a megállás nélkül sivalkodó szociknál egyszerűen fényévekkel jobbak minden tekintetben, még azokban a demagóg kijelentéseknek táptalajt biztosító dolgokban is (pl. hajléktalankérdés), ami a szolidáris-emberséges ballib oldalnak állítólag hatalmas nagy szívügye. hogy lehetne-e jobb? szerintem nem kérdés, minden pártnál lehet jobbat találni, a fidesznél meg pláne. szerintem a fenti beszélgetéseteket megpróbáltad sarkítani, ami hiba. nagy-nagy tévedés azt gondolni, hogy ha valaki fidesz-szavazó, akkor ő kritika nélkül elfogadja és isteníti Orbánt. ez legalább akkora tévedés, mint amikor a hazai baloldal azt próbálja sugallni, hogy a külföldön dolgozó magyarok mind az orbáni diktatúra elől menekültek külföldre.

6. Ienin 2018.07.29. 16:06:16

@Orochimaru: Mátyás király is elment fügét csemegézni, 8 nap múlva holtan rogyott össze. Mindig van egy rejtőzködő ellenség a környezetünkben, ez nem újdonság.

Visceroid 2018.07.29. 16:20:30

"Orbánnak hirtelen szűk lett az ország"

Így járt. Esetleg megtámadhatjuk az ex-kisantantot.

midnightcoder2 2018.07.29. 16:26:48

@6. Ienin: Ha hirtelen változik a világgazdasági helyzet, az az európai vörösnácikat fogja elsodorni. Európa ha szarba került mindig jobbra tolódott és nem balra.

midnightcoder2 2018.07.29. 16:29:10

"a liberális Európa „buta Oroszország-politikáját”, amivel az orosz embargó feloldása mellett érvelt, üzenve Putyinnak, hogy még mindig a hűséges pincsi szerepét töltjük be Európában"

Mondjuk ebben speciel erősen igaza van. A ruszkik elleni embargó költségét az EU fizeti, míg ha véletlenül sikerülne megdönteni is Putyint akkor annak a haszonélvezői az amcsi olajcégek lennének.

6.Lenin 2018.07.29. 16:30:05

Na, tessék, semmi fejlődés. világmegváltó köcsögök osztják a kevés értelmet, ami valamilyen véletlen folytán a kobakjukba szorult.

Drága véreim, ha az emberek nevében próbáltok itt valamit közzé tenni, nem ártana ám néha felkelni a monitor elől, vagy nem a telót basztatni egész nap, hanem kimenni és beszélgetni velük, ki , miért és mit is.
Van egy rossz hírem is, aki ma itthon nem tud megélni, az kint se fog, vagy ott lapít majd, mint a szar a fűben, amikor találkozik véletlenül egy őslakóssal, aki elküldi a picsába, mint mocskos bunkó bevándorlót.

Aki azért megy ma ki, mert Orbán van hatalmon, az egy faszkalap. 8 éve van hatalmon, de élősúlyban még nem láttam, és nem is vagyok rá kíváncsi, de amit csinál, azt nagy vonalakban jónak tartom, de az én életemhez semmi köze.

Véreim, keljetek már fel a monitor elöl, vagy basszátok ki a telót az ablakon, mert teljesen el fogtok hülyülni.

Szívesen, csak kérdezzetek nyugodtan.

David Bowman 2018.07.29. 16:40:56

Lehet, hogy nyalná Viktorunk Putyi seggét, de Merkel asszonytól nem fér oda.

David Bowman 2018.07.29. 16:50:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ezért okosabb átvenni a hatalmat az EUban, mint kilépni belőle.

SZPIITII 2018.07.29. 16:51:23

Orbán és a Fidesz elbukott, hamarosan vége a játéknak.(2 választásuk van még, amit megnyerhetnek) Aki ezt nem látja, az vak, vagy képtelen értelmezni az aktuális történéseket.

Latcho Rom 2018.07.29. 16:54:34

1. „Egy szellemi és kulturális megközelítésre van szükség a harmadik kétharmad után, és mi tagadás, szeptembertől nagy változások előtt állunk” – hangzott el a miniszterelnök szájából Tusványoson. És kár reménykedni, ez így is lesz.

Már a legutóbbi rádiós beszélgetésében megnevezte az új ellenségeket, a liberális egyetemeket, a médiát és a bíróságokat, s a szabadegyetemi beszédében expressis verbis kimondta, hogy „a liberális elitet le lehet váltani egy kereszténydemokrata elitre”, hogy „a ’68-as elit megy” és „mi jövünk”, vagyis „a ’90-esek, az antikommunista, keresztény elkötelezettségű, nemzeti érzelmű nemzedék következik.”

És miután az ellenállás minimuma sem adott, sem a kezükben tartott ellenzék oppozíciójára, sem a totálisan szervezetlen és megfélemlített civil szervezetekre nem lehet számítani, a szakmai ellenállás pedig gyenge, és az agyonhülyített és frusztrált közvélemény szemében az legfeljebb mint a saját önös érdekekért és pozíciókért folytatott harc jelenik meg (vagyis szolidaritásra kár számítani), nyugati „szövetségeseink” számára pedig az egész vircsaft a feketeseggűek harca (az Audi vagy a Mercedes aligha izgatja majd magát, hogy ki az új tanszékvezető, intézetigazgató, színidirektor vagy büntetőbíró) , így hát szeptembertől valóban nagy változások várhatóak. És lesznek.

2. Orbán pozicionálta magát. Meghirdette a Kárpát-medence és egész Közép-Európa újjáépítését. Önpozicionálása imagináció és fantazmagória. Most minden egyebet félretéve, aligha adódhat olyan helyzet az elkövetkezendő párszáz év során, amelyben mondjuk a szlovákok vagy a románok belemennének egy magyar centrumú és egy magyar vezetés koordinálta Közép-Európa építésébe. Du-te la dracul!

3. A beszéd legmegdöbbentőbb és legundorítóbb része, ahol Orbán elfogadva és tudomásul véve a jól ismert orosz érveket, kimondja azt, hogy Oroszország biztonsága, vagyis egyfajta ütközőzóna kialakítása miatt legitim Ukrajna lerohanása. Röhögni kell! Oroszország biztonsága! Mindig erről volt szó: Magyarország 1956-os megszállásakor, Csehszlovákia 1968-as lerohanásakor, vagy éppen az afganisztáni intervenció során. A hang Orbáné, de a gondolat hol Hruscsové, hol Brezsnyevé, hol Putyiné.

4. A keresztény Európát az alábbiak szerint jellemzi:

– a keresztény Európában a munkának becsülete volt. Egy nagy túróst. Hosszan sorolhatnám a keresztény Európa hatalmasainak munka-ellenességét, de most hagyjuk ezt. A munkának a protestáns világban lesz először becsülete, aztán a felvilágosodás idején, s elsőként és átfogóan Hegelnél jelenik meg a munka mint filozófiai probléma.

– A keresztény Európában az embernek méltósága volt. Egy nagy frászt. Az emberi méltóság modern fogalom, s legalábbis Kant óta illik tudni, hogy univerzális. Nem ismeri az emberi méltóságot az a kor, ahol csak és kizárólag a kereszténynek volt méltósága, avagy az arisztokratának volt méltósága, avagy a férfinak volt méltósága, avagy “szőke bestiának” volt méltósága, avagy az akárkinek volt méltósága.

A keresztény Európában a férfi és a nő egyenlő volt. Hogy mi van???? Nem sorolom a történelmi tényeket (beleértve a női választójog megszületésének csinosan elhúzódó idejét, korát, helyeit stb.), inkább javaslom, hogy valaki olvasson föl részleteket a miniszterelnöknek a XIX. század irodalmából, a nagy lázadó nőalakokról (Tolsztojtól Ibsenig), vagy mondjuk Virginia Wolf Saját szoba c. munkáját etc., etc.

5. Az pedig, hogy a miniszterelnök rendre a kereszténydemokráciát a liberalizmus teljes ellentétének tekinti, vagy az olvasatlan és tudatlan szakértőinek vagy a hallgatóságot hülyének néző manipulatív szándéknak tudható be.

Ugyanis – bizony-bizony – nincs kereszténydemokrácia – teszem azt – a klasszikus liberalizmus filozófiájában megfogalmazott emberi méltóság és emberi jogok nélkül (mindössze a kereszténydemokrácia ezeket a fogalmakat nem a pozitív jogból, hanem a természetjogból eredezteti).

A kereszténydemokrácia elsősorban a katolikus társadalmi tanításból nőtt ki, amelyben kiemelt szerepe van a szolidaritásnak, a szociális gondoskodásnak (nocsak!), a szubszidiaritás elvének, amely a központosítással és a centralizációval szemben a helyi értékeket és az önszerveződést támogatja (nocsak!), továbbá elutasítja az állam mindent átható és mindent befolyásolni hajlamos gyakorlatát (nocsak!).

6. Orbán Viktor érdeméül legyen mondva, hogy beszéde végén szépen megköszönte a hallgatóság figyelmét.

Gábor György

6.Lenin 2018.07.29. 17:05:10

@Latcho Rom:

Egy a baj ebben a szép hosszú.......ban, hogy Orbán nem a liberalizmus ellen beszélt, hanem amit ma Európában annak tartanak.
Nem mind1.

Orochimaru 2018.07.29. 17:12:40

@6. Ienin: Oké. De azért ahhoz tényleg nagy baromnak kell lenni, hogy bárki is elhiggye, hogy bármi is változni fog Mo.-n, miután Viki már nem lesz képben. Hogy erőszakos halállal távozik v. párnák között, az még a jövő zenéje.

6.Lenin 2018.07.29. 17:25:37

@Orochimaru:

Mi lesz 10-20 év múlva, azt nem tudom. De szerintem sok mindent már nem lehet majd visszacsinálni, a régi gárda addig kihal, velük az a gondolkodásmód is.

Azt, hogy a mai számítógépen, és telón felnövő generációnk lesz-é igénye valami másra is, mint robotolni és az említett kütyüket baszogatni egész nap, hát az elég kétséges.

Sok minden eldőlhet a közeljövőben, és nem csak jó irányba.

Én drukkolok, hogy hátha megmenthető még az ember, de talán most az egyszer kezdek nagyon pesszimista lenni.

Ahogy a trendet nézem, a jövő egy idióta zombi generációra mutat, akiket simán megvezethet bárki. Ebben nem Orbán a legveszélyesebb, hanem aki ezt a zombi generációt kitenyészti.

A mai gyerekeket ,sőt 1re több felnőttet is a telóján kívül ma már lófasz se érdekli.
Egyre inkább semmi emberi kapcsolat.
Szomorú, ha semmi máson nem, de ezen bukhat egyedül Orbán, meg mindenki más is.

6.Lenin 2018.07.29. 17:26:49

@Orochimaru:
Bocs, de most látom, hogy nem nekem írtál.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.07.29. 17:30:17

Isten áldja a Miniszterelnök Urat, minden célját érje el a következő 20 éves kormányzása alatt.

nu pagagyí 2018.07.29. 18:09:29

Orbánnak még sokat kell dolgoznia, hogy felnőjön Lukasenkóhoz., de jó úton halad.

Orochimaru 2018.07.29. 18:11:26

@6.Lenin: Ez tényleg szomorú. Manapság már ufó vagy, ha könyvet fogsz a kezedbe, vagy esetleg olvasol bármit is a faszbúkon kívül.

6.Lenin 2018.07.29. 18:22:32

@Orochimaru:

Nem is egy történetet hallottam szülőktől, hogy a gyerekeik-egy szobában-csak sms-el kommunikálnak egymással, vagy más csevegő programmal, írásban.

A szomszédban egy kerti pihenő alatt néha összejön egy nagyobb gimis társaság, fiúk, lányok. Leülnek, elő a teló és lehajtott fejjel, néha valamit mutatnak a telón egymásnak, más semmi, soxor órákig. Aztán hazamennek.
Tényleg, azt már hallottam, hogy jobb telókon már van vibrátor funkció is, de teherbe is lehetne esni? Hogy fog így szaporodni a magyar, vagy más nemzet?

hotredchili 2018.07.29. 18:36:07

@0dzsud0: Igazad lehet, nyilván magamból indultam ki. Véleménybuborék. Én nem ismerek olyat, aki elégedett a vezírrel és mégis elment.Persze ettől még lehetnek ilyenek is.

Jakab.gipsz 2018.07.29. 18:41:36

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A Te sötét fejedet, (két bites libsi fejedet), nehéz felül múlni. de meg teszem.

Jakab.gipsz 2018.07.29. 18:48:47

@Κara kán: Soros transzparens, nyitott társadalmat akar, ez világos beszéd, ezért alapított egyetemet, és szervezett civilekből álló "ötödik hadoszlopot".

Soros úgy szereti, a naiv gyerekeket ahogyan a vasorrú bába is szereti a gyerekeket.

Tehát mindent tudhatunk róluk. Ennyi.

Mi van két bites kis bunkó mit nem értesz?

Jakab.gipsz 2018.07.29. 18:53:40

@taga20: Mielőtt kinyitod a szádat, tanulj meg olvasni és szöveget értelmezni !

Tudnod kell a neten, egy pont vagy egy vessző elegendő ahhoz, hogy a szöveg mást jelentsen. Ez pedig különösen fontos, egy név esetében.

Számomra azt is jelenti, hogy az ellenfeleim mocskos gazemberek, báránybőrbe bújt farkasok.

Lacapapa44 2018.07.29. 18:59:13

@taga20: Na, azért ekkora barom szerencsére nem sok van az országban! Te valami retkes cigány lehetsz, akit a testvére csinált az anyjának.

Orochimaru 2018.07.29. 19:04:41

@6.Lenin: "Tényleg, azt már hallottam, hogy jobb telókon már van vibrátor funkció is, de teherbe is lehetne esni? Hogy fog így szaporodni a magyar, vagy más nemzet?"

Amilyen beteg világban élünk, már ezen sem szabad meglepődni. :D Japánban meg hódítanak a szexrobotok, már a fiatalok sem dugnak. Még a múltkor olvastam valahol.

Aquincum 2018.07.29. 19:18:23

@Latcho Rom: mélységesen egyetértek veled. Kis túlzàssal Orbànnàl is lehet tudni, mikor hazudik: amikor mozog a szàja. Sajnos nagyon ügyesen, a valósàggal egybemosva teszi ezt. És a tàrsadalom nagy része tapsol és kritikàtlanul ünnepli ezt az aljas képmutatót. Szerintem jelen pillanatban reménytelen a helyzet. Akkor fog csak megbukik a NER, amikor az EU-a pénzek elapadnak, leàll a nemzetközi konjunktúra és elkezd a gazdasàgunk beomlani. Addig meg tapsol a magyar és megszavazza ezt a förtelmet.

6.Lenin 2018.07.29. 19:24:29

@Aquincum:

"leàll a nemzetközi konjunktúra és elkezd a gazdasàgunk beomlani. "

Gondolod, hogy az itt lévő sok ezer nyugati cég bukását mi is érezni fogjuk?
Ők elsőnek, mi örök utánuk kullogóként?

taga20 2018.07.29. 19:28:22

@Lacapapa44: nigger vagyok köcsög. ja és az öcsém volt az:)))

na told arrébb a biciklid!

Aquincum 2018.07.29. 19:41:08

@6.Lenin: a két dolog együtt fog hatni, amit ìrtam. Ezen felül az EU-ból való kilépés pedig sajnos reàlis alternatíva. Most, ezzel a politikàval, ezzel a retorikàval fel sem vennének. Jelen helyzetben az egész térség gazdasàga nő - nem csak hazànké - és egyenlőre ömlik az eu-s tàmogatàs hozzànk. Ebből őrült összegeket lopnak a NER-lovagok, a tàrsadalom pedig ezt erkölcsi szempontból simàn, szégyenletesen eltűri. Csak az fogja eszéhez téríteni, amikor a párizsi megvétele is gond lesz. Màsból nem értenek a "zemberek".

2018.07.29. 19:46:13

@Jakab.gipsz: bizony, a nyomomba nem érsz. Két bittel 200%-on vagyok hozzád képest, te írástudatlan. Tanulj meg magyarul, akkor talán értelmet nyer a hantázásod.

2018.07.29. 19:49:26

@6.Lenin: nem. Először mi érezzük meg. Tudod, ez úgy működik, hogy egy hanyatló cég leépít. Először téged rúg ki, nem Hansot Münchenben.

Te tényleg azt hiszed, hogy a Világ életképtelen Magyarország nélkül?

2018.07.29. 19:51:58

@6.Lenin: talán feltűnt, hogy az EU segély visszatartása megcibálta a forintot, az államkassza meg kiürült...

6.Lenin 2018.07.29. 20:11:45

@Aquincum:

A Jobbikon kívül senki sem ugrált a kilépésért. A Fidesz főleg nem. Miért is kéne?

Miért az autót kéne eladni, ha a vezetője részeg, alkoholista ?
Az miért is lenne jó. és kinek, ha ismét beütne egy nyugatról jövő gazdasági válság?
Ömlik a pénz, aminek a nagy része visszamegy. A Görögországnak nyújtott segély is nyugati bankokat ment. A görögöknek csak a tartozásuk növexik.
Semmi vész nem lesz, remélem, és időben korrigálják a vezetés alkalmatlanságát az unióban. ez lenne mindenkinek az érdeke, kivéve, akik másban spekulálnak.

Akit azon kívül, hogy valamennyi pénzt keressen rajta, és megvalósítsa a rögeszméjét semmi más nem érdekel. az ott élő emberek sorsa főleg nem. Ilyesmivel már serdülőként se sokat törődött, ha én nem csinálom, megcsinálja más, és már meg is van a felmentés.
Tudják a barátaink is, hogy Orbán bukása nekik nagy falat, nem megy. az ország bukása meg nekik se érdekük. Ezt meg Orbán is tudja. Sima izmozás az egész.
Szerintem.

6.Lenin 2018.07.29. 20:14:03

@6.Lenin:

Orbán bukása-Orbán buktatása

Demokrácia nélküli liberalizmus 2018.07.29. 20:19:31

MA IS, beszallitottak 500 niggert a Spanyolokhoz. Meg jo hogy a libbantak szerint, mar 3 eve vege van az illegalis bevandorlasnak, sot nem is volt olyan. Na ebbol lesz az ujabb KETHARMAD.

Jakab.gipsz 2018.07.29. 20:23:50

@Latcho Rom: @6.Lenin:

A sátánfajzat Soros politikailag korrekt libsi csőcselékének, egyetlen egy mázlija van, éspedig az, hogy Orbán még csak az intuíciója alapján cselekszik, Hol ott ezt a "parti" betli lapokkal is meglehet nyerni .
Ezért Orbán túlságosan szerény és visszafogott.

A környezete pedig " az irodalmi hold udvara" noha egyik sem mondaná azt, hogy "éljen Eduárd", vagy "köszönjük Gyuri bá", csak sejti ki az igazi ellenfél, háború van, ekkor még köztudottan hallgatnak a múzsák.

Igen, itt most Európában egy tudomány-filozófiai háború zajlik, olyan méretű, amely még Orbán képzeletét is messze felül múlja.

6.Lenin 2018.07.29. 20:37:39

@Jakab.gipsz:

Van ennek a tudomány-filozófiai (önjelölt messiás rögeszméje a nyitott társadalomról)
háborúnak egy hátulütője, mégpedig az, hogy pénzen vett katonák még nem nagyon nyertek háborút. Nagyon befolyásolja a harci szellemet/kedvet.
Amíg nem kerül veszélybe a zsold.
Majd jövő tavasszal kiderül, mi a fontosabb, rövid távon, vagy hosszabb távon kifizetőbb valakit, valamit szolgálni.

Orbán veje 2018.07.29. 23:35:06

@6.Lenin: Jól tetted hogy ma sem tétlenkedtél haver! A libsik annyit ütik a viktort itthon és külföldön is hogy igenis meg kell mutatni a világnak hogy van aki fényesre nyalja a magyarok miniszter elnökének seggét. Szóval csak így tovább mert minél fényesebbre nyalod a főnök ülepét annál több borsot törsz a libsik orra alá.

birka menet 2018.07.30. 00:01:48

Tusványos megint megmutatta hogy orbán vezír elmeállapota évről évre egyre csak krónikusabb. A felcsúti bolhafingja már EU vezetést álmodoz magának.

rostás 2018.07.30. 00:37:50

Hah! Leírom újra, mert szerintem törölték :) Szóval: Imádom ezt! Két éve még karikaturát tett közzé a HVG, ahol a kis törpe Orbán nem ér fel Merkel cipősarkáig sem. :) Most meg arról írnak, hogy Merkel bukott politikus (tényleg az) és Orbán Európa lehetséges vezetője (tényleg az). Imádom nézni, ahogy a libsik arcáról leolvad az önelégült, pökhendi, magabiztos vigyor és ráül a sértődött, utálkozó félelem :) Mint amikor Trump beiktatásán visítoztak a gusztustalanul ronda, férfikülsejű, horgolt sapkás feminista öregasszonyok! Az élet szép és egyre szebb lesz! Hajrá európai jobboldal és vesszenek a szörnyszülött, gonosz, vérszomjas, pedofil '68-as baloldali kretének!

rostás 2018.07.30. 00:40:37

@birka menet: Bohóc! :) Imádom ezt! Két éve még karikaturát tett közzé a HVG, ahol a kis törpe Orbán nem ér fel Merkel cipősarkáig sem. :) Most meg arról írnak, hogy Merkel bukott politikus (tényleg az) és Orbán Európa lehetséges vezetője (tényleg az). Imádom nézni, ahogy a libsik arcáról leolvad az önelégült, pökhendi, magabiztos vigyor és ráül a sértődött, utálkozó félelem :) Mint amikor Trump beiktatásán visítoztak a gusztustalanul ronda, férfikülsejű, horgolt sapkás feminista öregasszonyok! Az élet szép és egyre szebb lesz! Hajrá európai jobboldal és vesszenek a szörnyszülött, gonosz, vérszomjas, pedofil '68-as baloldali kretének!

Latcho Rom 2018.07.30. 01:38:26

@hotredchili: kiscsávó meg van hasonulva az anglia éjszakai műszakban..

Latcho Rom 2018.07.30. 01:39:05

Középen ott az út Tusványoson.
Afféle vízválasztó. Az út mellett kerítés, a kerítésen részint irredenta és soviniszta üzenetek, részint kétnyelvű medveveszély-táblák függenek. Az úton túl sátrak, a sátrak között másnapos punkok kászálódnak. Az úton innen - ahol túllevőként őgyelgek - Orbán Viktor gyűlöletbeszél. Az útról minden látszik-hallatszik, ez is, az is. Fura.
Fura az egész, na! A pólómon felirat: "Éljen Eduárd!". Pozitív üzenet, végre ki bírtuk mondani százötven év után (mondogattuk sokszor, de mégsem így, telibe). És a király emberei mégsem boldogok. Hát nem ezt akarták? Bárdolt nótát a bárdolatlan lázongás helyett?
Ezeknek semmi sem jó. Kiabálnak: "Eredj haza!" (Hát, úgymond, nem itthon vagyok?); "A történelmet itt írják, nem az átévében!"... öreg bácsi jön, kalpag, fokos - önmaga paródiája a díszruhája, amellyel vendégli a királyt. "Nem kéne idejönni Magyarországról uszítani'" - dübörög rám. "Tényleg nem" - mutatok a színpadon göcörésző király felé. Öreg bácsi nem érti, vagy nem akarja érteni.
Nem vernek meg. Már elfelé jövünk, mikor mindenkit leterelnek az útról, velszieket és nem velszieket, a királyi tányérnyalókat és a fejfájósan hunyorgó punkokat. Őeduárdsága konvoja távozik, fekete mikrobuszok, lépésben hajtnanak felfelé a kaptatón. Borókával pózba merevedünk, én karomat felemelve, középső ujjamat feltartva molett szabadságszoborrá dermedek, éljenezzük a királyt. A sofőrök, testőrök röhögnek, fotóznak - végre valami érdekes. Udvari léhűtők fagyott arca villan a félig leengedett sötétített ablakok mögül.
Nénik szégyent kiáltanak a fejünkre, bácsik botjukat rázzák, délceg ifjú bajuszok mennydörögnek. Középen, az úton. A vízválasztón. Balra tőlem egy fiú nagy műgonddal spanglit sodor, jobbra egy bódéban - nem viccelek - plüss nagymagyarország kapható (alvóbaba? vudu tűpárna? mindegy, drága, nem veszek).
Hogy a királyi beszéd? Semmi érdekes: fenyegető, megszokott, őrült rendszerbeszéd. Az egész évben összegyűjtött gyűlölet és elnyomás rezüméje, kiszámított összefoglaló.
Az út az érdekes, a két világ. Hogy nincs köztük átjárás. És ez valahogy reménykeltő. Karámba zárva még Eduard ócska hübrisze, gondosan lekerítve, mindent belep a fülledt istállószag: szalmával szórták be a sarat vihar után.
Végül nem láttunk medvét mégsem. Pedig azért titkon végig reménykedtem benne.

Konok Péter

Latcho Rom 2018.07.30. 01:40:36

@rostás: egyszer is sok volt te buta tolmácstalan seggfej.

nu pagagyí 2018.07.30. 06:10:43

@rostás: Kár, hogy Orbánnak semmi köze nincs se Merkelhez, se Trumphoz, ahogy ők is leszarják Orbánt meg a hozzá hasonló lokális Lukasenkókat, megvan nekik a saját bajuk. Valódi demokráciákban elkopnak a vezetők és így van ez jól, jön helyettük más, és azok sem lesznek kedvesebbek. Persze Orbán még megtanulhat több segget nyalni, ha már Putyiné nem elég, mert egy Trump-féle Merkel azonnal kipenderítené az ingyenélésre berendezkedett országokat az EU-ból és onnantól már senki sem figyelne arra, miről vonyít egy páriaország diktátora. Pont annyira lesz érdekes, mint a türkmén basi. Nem lesz ez jó nekünk és neked sem, persze nekünk már most sem jó.

chrisred 2018.07.30. 08:20:17

@rostás: Az európai jobboldal még nem Putyin rabszolgáiból áll. (Legalábbis nem teljesen.)

6.Lenin 2018.07.30. 10:05:35

@Latcho Rom:

Azért mentél oda, hogy ezt a szart idehányd?
Baszott nagy seggfej lehetsz élősúlyban.

6.Lenin 2018.07.30. 10:22:00

@Latcho Rom:

"Nem vernek meg.".....Pedig talán ezért mentél oda.
Ugrott az ATV-s meghívás.

" A sofőrök, testőrök röhögnek, fotóznak - végre valami érdekes. "
1-2 hülye áll az útszélén, leszarva, de hősnek képzelik magukat. Ki nem röhögne ezen?

Nagy dolgot tettél. Gondolom az autóban Orbán közben gatyát cserélt az ijedségtől, vagy a röhögéstől. Még dicsexel is vele.

2018.07.30. 12:01:06

Orbán tényleg Magyarország egyetlen európai szintű politikusa. De talán egész Európa egyetlen európai szintű politikusa.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.30. 12:04:36

@valaki nagyon más: "Orbán tényleg Magyarország egyetlen európai szintű tolvaja. De talán egész Európa egyetlen európai szintű tolvaja. "

Igen. :))

De miért pont mi kaptuk be? :(

VT Man 2018.07.30. 12:31:41

@nu pagagyí:
"egy Trump-féle Merkel azonnal kipenderítené az ingyenélésre berendezkedett országokat az EU-ból"

Aha, gondolom akkor eloszor a gorogoket rugnak ki, mert azok csak csaltak, hamisitottak es viszik a penzt.

6.Lenin 2018.07.30. 12:48:06

@VT Man:

De akkor bebukna jó néhány nyugati bank, akik a segélyt adják.
A nyugat miért számolná fel a piacait, olcsó munkaerő utánpótlását?

Jakab.gipsz 2018.07.30. 13:35:19

@6.Lenin:

Igen vannak dolgok amit, csak pénzért soha sem kaphatunk meg.

Ilyen például a tapasztalat és persze a matek. Mind e kettőért, meg kell szenvedni.

Következtetés képen, ha a globalizmus világ jelenség, akkor Orbánnak is emelnie kell a tétet és ki kell lépnie Magyarországból azaz a világunk politikáját irányító tényezővé kell válnia.

Orbán, kockát már elvetette. Akár érti akár nem.

6.Lenin 2018.07.30. 13:43:02

@Jakab.gipsz:

Korda Györgynek az egyik születésnapján mondta egy zsidó barátja:

Gyurikám, csak egészség legyen, a többit megvesszük.
Nagy igazság.

6.Lenin 2018.07.30. 13:54:39

@Jakab.gipsz:

Ja, igen.
Politikai irányító tényező Mo-nak talán nagy falat lenne, de egy jobb pozíció már reális elképzelés. Bár, ha megnézzük a jelenlegi politikusok (megvett bohóc a legtöbbje) színvonalát, Orbán lehet akár tényező is (talán nem is kell ezért sokat pedáloznia már)

2018.07.30. 14:12:12

Ha elővesztek egy papírlapot, arra felírjátok az egyik oldalon, hogy eddig miket ígért, a másik oldalára hogy mit tett valójában, eszetekbe se fog jutni hallgatni az ígérteit. Így szerzi a hatalmát, hogy átbasz benneteket és elszedi a hitetekben rejlő erőtöket és kaptok helyette egy szolgaságot.

Ha azt nézzük, hogy a fő kampánytémája az iszlám bevándorlás, nem lennék meglepődve, ha őt találnánk egyszer ott annak forrásánál is, mint ahogy azon se lennék meglepődve, ha 10 év múlva már az iszlám nagyságáról és keresztény kapcsolatairól hallgatnánk az agylövéseit.

Ez azonban már kiüti a biztosítékot ott, ahol azt hiszi egy turulos jelmeztől már hun is lesz valaki. Ha annak idején a budapesti liberális értelmiség hallgatott volna a parancsszóra, ma lehet, hogy Nagy Liberális Pártnak hívnák a fideszt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.30. 14:21:42

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: Nagyon jól látod.

Nem igazodok ki rajtad. Vagy te, vagy egy kamunicked mondott a minap egy oltári nagy baromságot.

6.Lenin 2018.07.30. 14:24:37

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója:

"Ha azt nézzük, hogy a fő kampánytémája az iszlám bevándorlás, nem lennék meglepődve, ha őt találnánk egyszer ott annak forrásánál is,"

Láttam a youtube-on egy filmet, ahol Orbán visszafelé nyilazva az őrületbe kergette a muszlimok 1 részét. Akik túlélték ezt, menekülni kezdtek az ősi földjeikről, de Orbán sok helyen egyedül elzárta a menekülési útvonalakat, kivéve az unióba vezetőket. Azokat meg teleszórta mobilokkal, bankkártyákkal és hamis soros aláírással készült térképekkel is.
Egy turulos sátánfajzat az már tuti. Bármire képes.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.30. 14:29:49

@6.Lenin: És ezt alá tudod támasztani valamivel, vagy ez is ugyanolyan kamu összeesküvés elmélet, mint a Soros György terv?

6.Lenin 2018.07.30. 14:40:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Soros egy vén szenilis fasz. Nem vetted észre, hogy Orbán az ő képében csinálja a hepajt?
Legközelebb nézd meg, tisztán látszanak Orbán szokásai, sőt a nadrágját néha elfelejti kicserélni.

Orbán= Univerzum
Még titkolja, de az ősrobbanást is ő csinálta, hogy aztán felcsúti császárként eljátssza a mindent teremtő szerepét. Nagy penge a pacák. Lassan a marha libbsik is mindent neki tulajdonítanak, pedig ez egyértelmű volt már a Big Bang előtti időkből is.

Gleccsertetű 2018.07.30. 16:10:59

@Latcho Rom: ki nem szarja le ezt a senkiházi barmot?

kolomparlole1114 2018.09.08. 16:42:43

"Víziójában megvalósul a Kárpát-medencére, majd később Közép-Európára együttműködése 2030-ra, a magyarság vezetésével."

Nyilván a lengyelek meg a románok is pont így szeretnék, és hagynák hogy másodhegűsök legyenek egy kommunista miniállam mögött... :DDD
süti beállítások módosítása