B1 blogcsalád



Törvénnyel akadályozná meg az ellenzék, hogy Orbán elmeneküljön a vita elől

2018. február 13. - nickgrabowszki

Vagy legalább ismerje be, hogy gyáva.orvit_1.jpg

Amit Orbán mostanában csinál:

  • 2 hete inkább Bécsbe ment, csak hogy ne kelljen válaszolnia a parlamentben a propagandája és a valóság közötti diszkrepanciát firtató kérdésekre;
  • jövő hétfőn Szófiába megy, hogy ne kelljen magyarázatit adnia a lányának férjét, a pártját és a kormányát érintő szervezett bűnözési gyanúra.

Amit Orbán általában csinál:

  • valódi kérdésekre valódi (nem mikrofonállvány) újságíróknak nem válaszol;
  • érdemi választ parlamenti képviselőknek sem ad negyedévente ("Önnek is boldog karácsonyt");
  • vagy pedig válasz helyett (és bizonyíték nélkül) megvádolja őket korrupcióval (mint Hadházyt);
  • csak a saját feltétlen (és egzisztenciálisan is tőle függő) hívei előtt mer beszédet tartani;
  • miniszterelnök-jelölti vitára már 2010-ben és 2014-ben sem volt hajlandó kiállni.
  • És amikor valaki - legutóbb például Karácsony Gergely - vitára hívja, akkor

egy olyan 88 éves üzletemberrel vitatkozna inkább, aki nem is indul a választáson.

A sajtónak, az ellenzéknek és általában a választóknak tehát nincs rá lehetőségük, hogy indoklásra kényszerítsék, illetve valódi válaszokat kapjanak tőle. Csak arról beszél, amiről ő akar; csak akkor, amikor ő akarja; és szinte csak azoknak, akiknek akar.

A sajtónak és a választóknak nincs lehetőségük a helyzeten változtatni. Az ellenzéknek se sok, de azért valami mégiscsak.

Tóth Bertalan szocialista frakcióvezető és a párbeszédes Szabó Tímea úgy változtatná meg a választási törvényt, hogy kötelező legyen a miniszterelnök-jelölti vita. Kettő is lenne belőle:

  • az elsőn minden listavezető,
  • a másodikon a két legnagyobb népszerűségű listavezető venne részt.

A miniszterelnöknek kötelező lenne a megmérettetés, kivéve, ha nem indul a választáson. (Tehát úgy sem tudna kibújni alóla, ha nem ő vezetné a pártja listáját.)

Ez nem tűnik soknak, de ennél - hogy ti. benyújtson egy törvényjavaslatot - több eszköz nincs az ellenzék kezében. Nem tűnik soknak, de valamire azért mégiscsak elég lehet.

A Fidesznek két lehetősége van: vagy hozzájárulnak a törvényhez, és Orbán kockára teszi a megítélését saját szavazói körében (a választók másik felében már nincs mit kockáztatni), vagy pedig közvetlenül is beismeri, hogy az érvei nem állják ki egy értelmes párbeszéd és kompetens ellenfél próbáját, azaz magyar azt, hogy

nem mer vitázni, mert gyáva.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7713664786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tótágas 2018.02.13. 13:41:01

Azt, hogy "Önnek is boldog karácsonyt ", sem ő találta ki, mert ugyanezt a "poént" már egy évvel ezelőtt elsütötte a parlamentben Matolcsi György, mikor ö is ugyanígy rázta le a kérdező újságírókat. Egy önálló gondolata sincs a miniszterelnökünknek.

FCUK18 2018.02.13. 14:12:17

tessék népszerűbbek lenni a Fidesznél, és akkor az ő érdekük lesz, hogy Orbán vitázzon.

addig meg ez van.

rallus 2018.02.13. 14:39:50

Az ellenzéki pártok vezetése, szövetségei, programjai olyan gyorsan és dialektikusan változnak, hogy Orbán képtelen lenne rá felkészülni. Tegyük fel, hogy elfogadta volna Botka kihívását és mire felnéz, már Karácsony vicsorog rá! Ha meg most Karácsonyt választja, nagy valószínűséggel két hét múlva már Juhász a potenciális legerősebb kihívó az MSZP színeiben... Nehéz.... Vona meg nyilván a Ramadán szerint akar időpontot választani, Allah növessze nagyra a szakállát!

morpho 2018.02.13. 14:54:21

@rallus: Azért ezt meg lehetne oldani. Kapásból kifogásokat keresel. Horn se mondta Orbánnak, hogy nem vitázik vele, mert Torgyán esélyesebb. Pedig megtehette volna. De Horn demokrata volt csórikám...
Aztán Medgyessyvel sem akart kiállni, de végül muszáj volt!

csobi2011 2018.02.13. 15:20:24

Orbán a gyáva, de szerencsére itt vannak nekünk a szuper bátor anonim blogírok, és a még bátrabb anonim fröcsögök. Mi is lenne az országgal nélkületek.

rallus 2018.02.13. 15:38:28

@morpho: Ha megnézed a vitapartnerek minőségének brutális zuhanását Horn után, akkor nem csodálkozhatsz Orbán hozzáállásán.
Bármennyire gyávának tartjátok, Brüsszelben minden egyes alkalommal vitába bocsátkozott , pedig ott nem is a globális tőke 3. vonala,mint itthon, hanem egyenesen a jól fizetett és tekintélyes 2. vonal fente rá a fogát.... Egyébként Gyuri bácsival is vitázna, pedig az ő megbízói már tényleg az első vonalba tartoznak!

morpho 2018.02.13. 15:51:15

@rallus: Azok nem belpolitikai viták voltak. Ez az összevetés komolytalan. Utoljára Gyurcsánnyal vitázott 2006-ban, mert muszáj volt, de Fletó felmosta vele a padlót. Azóta nem áll ki senkivel. Ott ment el a kedve az egésztől!

morpho 2018.02.13. 15:54:55

@csobi2011: Találkozzunk pubi. Aztán folytassuk élőben! Én benne vagyok!

rallus 2018.02.13. 16:10:14

@morpho: Egészen őszintén! Te vitáznál egy gátlástalan hazudozóval kamerák előtt? Különösen úgy, hogy vannak még- bár csökkenő számban- olyan moral insanityk, akik a pofába hazudozást "felmosás"-ként értékelik! (A "szenvedélyes igazságbeszéd" elfogadói...) Ott nagyon el lett "kúrva" az összes további vita, bár pozitívum, hogy egyúttal a baloldal további sorsa is...

morpho 2018.02.13. 16:15:54

@rallus: Őszintén szólva nem, nem állnék ki Orbánnal a gátlástalan hazudozóval vitázni. Aki nemlétező migráncsok millióiról és nem létező "soros tervekről" hazudozik egy kampányban azzal nem állnék ki vitatkozni, mert pontosan tudnám, hogy semmi értelme. Igazad van, egyetértünk.

rallus 2018.02.13. 16:27:31

@rabelais: Az alattomos kormánypárti TV-k élőben szokták közvetíteni a brüsszeli vitákat, ami az azt követő felmérések szerint minden alkalommal a Fidesz további erősödését eredményezte.
"Egy majdnem haldokló vénember" nem szorul sajnálatra, mert a 18 milliárd dollárral, amit felforgatásra spórolt össze, még rengeteg bajt tud okozni. A vitától sem kell félnie, mert a mögötte álló végtelenül objektív sajtó akár előre is kihozza győztesnek.

rallus 2018.02.13. 16:30:52

@morpho: Napra készen tájékozott vagy! "nemlétező migráncsok millióiról és nem létező "soros tervekről""
Látod ez az egyik oka a sorvadásotoknak....

csobi2011 2018.02.13. 16:51:21

@morpho: szerintem a mi vitánkra nem lenne senki kíváncsi. Én Orbánról beszéltem, aki igen is keményen vitába szál bárkivel ha a magyar érdekekről van szó (a nyugat sajtó ezzel van tele). Szóval én nem nevezném gyávának. Amikor Gyurcsány az eu, meg az imf seggét nyalta reggeltől estig, na az tényleg gyáva gerinctelen viselkedés volt. Orbán a hiteltelenné vált ellenzékkel nem hajlandó szóba állni. Szerintem ezt helyesen is teszi.

morpho 2018.02.13. 17:00:00

@rallus: Nem! Ez az oka a sorvadásunknak. Mindannyiunk sorvadásának, hogy erre a szintre vitték a politikai kommunikációt: index.hu/video/2018/02/13/nemeth_szilard_soros_bernadett/

morpho 2018.02.13. 17:04:04

@csobi2011: Én azért mégis szívesen vitatkoznék veled. Megnézném/hallgatnám az érveidet élőben is!

kunzoo 2018.02.13. 17:07:35

Ez egy jó ötlet bár a második fordulós vitánál diszkriminatívnak tartom a két jelöltre szűkítést. Akkor lenne annak értelme ha lenne a választásnak is második fordulója. Esetleg lehetne csinálni nézői kérdésekből egy műsort ahol válaszolhatnának a jelöltek. Tehát nem egymást ölnék hanem ugyanazon kérdésekre adnának választ a saját szemszögükből.

rallus 2018.02.13. 17:09:23

@morpho: Milyennek kellene lenni annak a kommunikációnak, ami meggyőz benneteket, hogy nem az a kormányzás csúcsa, ha az IMF ránt ki bennünket a sz.rból és nem az ország vagyonának az elkótyavetyélése a jövő záloga. Ti már így tűntök el a világból és ha a jövő gyermekei még tudnak olvasni, akkor a tanáraik a ti példátokon magyarázzák el a "balsors" fogalmát... (Tényleg! Lesz majd közös Himnusz, ha megvalósul Gyuri bácsiék álma és az utódaink egész Európában olyan egyformák lesznek, mint két tojásszén...)

rallus 2018.02.13. 17:15:16

@kunzoo: Látom, te Gyurcsány győzelmét akarod! El tudsz képzelni olyan kérdést, amire ne mondaná el azonnal az egész világot boldoggá tevő konkrét tervét? Hogy a tigris együtt legelné a báránykával a selymes zöld füvecskét amíg ő naponta bérmálkozna és elveszett kommunista kislányokat találna meg?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.13. 17:16:09

Dilettáns törvénytervezet.

Minek alapján dől ki a népszerű?

Mi a vita kerete? 5 másodperces vita a piacon? Vagy mi, mik a feltételek?

Ez az, amikor a szűk pártérdek törvényt ír...

morpho 2018.02.13. 17:31:37

@rallus: Például nem ilyennek, mint amilyet te itt nyomatsz, mert az használhatatlan fingfűrészelés.

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Annyira talán dilettáns, mint mondjuk a "migrációt támogató szervezetek" fizessék be a támogatásuk 25%-át, de azért lenne értelme egy vitának minden választás előtt. Ha a miniszterelnök nem tud megoldani csípőből egy ilyen vitát, akkor mást sem tud.

morpho 2018.02.13. 17:37:58

@rabelais: Senki nem tudta 2006-ban, hogy ki nyeri a választást. Utólag azzal próbálják magyarázni Orbán rendkívül gyenge szereplését a Gyurcsány ellenes vitán, hogy Gyurcsány hazudott a vitában, de ez nettó faszság! Miért nem mondta Orbán a vitában, hogy maga hazudik, ha ezt ő már akkor így gondolta. Orbán végig a nézőkhöz beszélt, nem is vitázott igazán. Egyedül a vizitdíj ügyet lehet Gyurcsány nyakába varrni, de ha nem ő alakít kormányt, mert Orbán jobb a vitában, akkor nincs vizitdíj sem. Visszamenőleges érveléssel próbálják menteni Orbánt. Az őszödi beszédre hivatkozva, ami hónapokkal később hangzott el. Egyébként fenn van a vita a neten, meg lehet nézni. Gyurcsány végig Orbánt szembesíti az első kormányzásának időszakával, Orbán meg a nézőkhöz beszél. Ráadásul nagyon bénán.

kunzoo 2018.02.13. 18:02:58

@rallus:
Senkinek sem kötelező elhinni amit mond. Most torz véleményeket kapunk attól függően hogy melyik felületet olvassuk/nézzük. Pont azért olvasgatok indexet és origo-t is mert a kettő átlaga talán kiadja a valóságot. Ezért valamelyik közcsatornán nem volna baj hogy mindenki kapjon egy egy nyugodt órát hogy ott elmondhassa a válaszait a legtöbbeket érintő kérdésről. Esetleg ki lehetne kötni a beszélgetés moderátorának hogy a saját dolgairól beszéljen ne arról hogy ki mikor hogy kúrta el. Csak a megoldásokról. Szerintem könnyen össze lehetne hozni húsz kérdést ami sokunkat foglalkoztat. A végén lehetne konkrét kérdésekről olyan rész ahol csak igennel vagy nemmel lehetne válaszolni.

taga20 2018.02.13. 18:05:18

@morpho: szerintem akinek a gazdája ilyet hazudott 2006-ban, az inkább kussoljon a hazugságról!

hvg.hu/itthon/20160405_gyurcsany_orban_tevevita

morpho 2018.02.13. 18:05:20

@kunzoo: Csak egy érdeklődés, mert én nem olvasok origót. Mi van az origón, ami az indexen nincs?

rallus 2018.02.13. 18:09:45

@rabelais: Meggyőztetek! Akkor majd hozzátok meg azt a jó kis törvényt.... Addig meg álljatok féllábon....

morpho 2018.02.13. 18:21:29

@taga20: Persze. Utólag az őszödi beszédre hivatkozva próbálják megmagyarázni, hogy Gyurcsány hazudott, miközben Orbán összevissza igért minden szart, amiből azóta sem csinált meg semmit, pedig 8 éve kormányon van.

kunzoo 2018.02.13. 18:32:58

@morpho:
Sok sok hír. Azt vettem észre hogy bizonyos híreket vagy az index, vagy az origó úgy kezel mintha nem is lennének. Egyszerűen le sem hozzák. Avagy ugyanazon hírnek más más előadása. Lásd Együtt elnökének balhéja.

morpho 2018.02.13. 18:41:39

@kunzoo: Az együtt elnökének balhéját az indexen olvastam. Más?

morpho 2018.02.13. 18:42:16

@morpho: Ráadásul azt először a Bors írta meg, ők onnan vették át.

morpho 2018.02.13. 19:08:48

@kunzoo: Most épp nem találom az origón, hogy hazudtak a nemzeti konzultációban, amikor azt mondták, hogy Brüsszel veszélyezteti a rezsicsökkentést, miközben pont hogy olcsóbbá teszi a gáz árat. Viszont azt olvasom, hogy Juhász Péter a gyerekei előtt drogozott. Ebből a kettőből kell összerakni a valóságot?

kunzoo 2018.02.13. 19:41:06

@morpho:
Valahogy úgy. Az indexen a Juhász ügy inkább úgy jött le hogy próbálták Juhász szemszögéből bemutatni, az Origon meg inkább a másik oldalt emelik ki. (pl ezt.)

kunzoo 2018.02.13. 19:49:51

@morpho:
Erről írtam hogy egyik vagy másik egyszerűen elhallgat híreket. Ezek szerint most az origo a soros.

morpho 2018.02.13. 20:04:03

@kunzoo: Az index nem hallgatta el a Juhász ügyet, az origo viszont a Tiborcz ügyről jellemzően semmit nem írt vagy hazudott.

morpho 2018.02.13. 20:10:27

@kunzoo: Ha most megnézem az origot, ilyeneket látok:
Szigorította a kormány
a Stop Sorost, az ellenzéknek
színt kell vallania"

Lázong az MSZP: Karácsony Gergely elindította a megszűnés felé a pártot

Folyamatosan drogozott
gyerekei előtt Juhász Péter

A Momentum ennél már nem lesz szánalmasabb: büszkék zsidózó jelöltjükre

Bűnösnek vallotta magát
a stockholmi gázoló terrorista

Jól láthatóak az integráció kudarcai Németországban
Az illegális migránsoknak csupán
18 százaléka dolgozik

(Ez a kedvencem, ha illegális, akkor honnan tudják, hogy dolgozik-e? :)

Szóval ez egy propagandakiadványnak tűnik, nem egy sajtóorgánumnak.

kunzoo 2018.02.13. 21:23:46

@morpho:
Nem is azt írtam hogy ellhallgatta, hanem azt hogy ugyanannak a Juhász ügynek eléggé eltérő az előadásmódja a két oldalon.

kunzoo 2018.02.13. 21:33:50

@morpho:
Csúsztatsz, mert a cikk azt írja hogy a menekültstátuszban részesítettek 18 százaléka dolgozik, azon kívül még nagyon sokan dekkolnak illegálisan avagy kitoloncolásra várva.

Tehát az össz bevándorló népesség egy kisebb részének 18 százaléka. Nyilván csak azokról készülhet hivatalos statisztika akik valamilyen módon legalizálták az ott tartózkodásukat. Korábban volt arról cikk hogy csak Németországban vannak vagy hatvanezren akiknek el kellene hagyniuk az országot de vagy a pilóták tagadják meg a feladat végrehajtását vagy a visszaküldöttek fogadó országa tagadja meg az átvételt arra hivatkozva hogy nem bizonyítható egyértelműen az hogy valóban az ő állampolgáruk. Ilyen eset történt Maliban, fordulhatott vissza a gép. Ezért nem oly egyszerű hogy akit elutasítanak az vissza is jut a hazájába. A német példa azt mutatja hogy inkább nem sikerül a kitoloncolás.

kunzoo 2018.02.13. 21:41:43

@morpho:
Mégegyszer átolvastam a cikket, az a szó hogy "illegális" egyszer sem fordul elő benne. Így nehezen értem hogy lehetett ez a szófordulat a a kedvenced ebben a cikkben mikor elő sem fordult benne?

morpho 2018.02.13. 21:46:56

@kunzoo: Csúsztat a faszom! Szó szerint ez van ideírva, ez a lead:
"Jól láthatóak az integráció kudarcai Németországban
Az illegális migránsoknak csupán
18 százaléka dolgozik" Ezek nem illegális migránsok. Ez egy hülyeség. Az, hogy az írás később mást ír mint ami a címben van, az azt jelenti, hogy az origó csúsztat és nem én!

Ami meg a Juhász ügyet illeti. A Bors, Andy Vajna lapja valahogy "véletlenül" megszerezte a periratot, és a csaj vallomásából idézget és úgy csinál, mintha az úgy is lenne. Csakhogy ez nem így megy. Ha ellenérdekeltek a felek gyermekelhelyezésben, vagy vagyonmegosztásban, akkor kiabálnak egymásra kígyót békát és a bíróság dolga eldönteni, hogy ki mond igazat és ki nem. Viszont az origo úgy csinál, mintha a csaj vallomása maga lenne az igazság. De ez nem újságírás, hanem tudatos manipuláció.

morpho 2018.02.13. 21:48:18

@kunzoo: Origo címoldal középen. Ne nyisd meg a cikket! Most már látod?

rallus 2018.02.13. 22:51:21

@rabelais: Hát hozzátok képest Orbán valóban gyáva, mert ti ebben a brutális diktatúrában drága életetek kockáztatásával írtok olyan stílusban, amitől egy jobb érzésű marhapásztor is elszégyellné magát ... Ez ugyanúgy a gyávák bátorsága, mint ahogy a pufajkások ölték a magyarokat 56 végétől.
A megnyilvánulásaid alapján te maximum egy írástudatlan imbecillissel lennél képes egyenlő eséllyel vitázni, de erre sem mernék fogadni... Rejtély, hogy mire építetted az önbizalmadat, de az "Üres kalász fenntartja fejét" most is igaznak tűnik...

rallus 2018.02.13. 23:16:43

@rabelais: Már rengeteget javult a stílusod! Egy személyes találkozás ezt a folyamatot erősen felgyorsítaná és idővel talán az óvónénid, aki igazolni tudná legmagasabb végzettségedet, végre büszke lehetne rád!

rallus 2018.02.14. 07:42:01

@rabelais: Miért csak erőszakban tudtok gondolkodni....

rallus 2018.02.14. 10:38:11

@rabelais: Az eszedbe sem jutott, hogy megajándékoználak egy Arany János összessel? Tudod:
Láttam sok kevély fogatot,
Fényes tengelyt, cifra bakot:
S egy a lelkem!
Soha meg se’ irigyeltem.

Nem törődtem bennülővel,
Hetyke úrral, cifra nővel:
Hogy’ áll orra
Az út szélin baktatóra.

Ha egy úri lócsiszárral
Találkoztam s bevert sárral:
Nem pöröltem, -
Félreálltam, letöröltem.

AdamTheTux 2018.02.14. 11:03:21

Jó nagy bajban lenne Orbánpapa, ha Sorosgyuribá' belemenne egy nyilvános vitára.

Duplaxiii 2018.02.14. 11:17:14

OK, de miért kötelező vitatkozni?
És erre törvény? Mint amikor pici gyengék csoportosan kiabálják a nagy és erősnek, hogy gyerek ki a hóra, na gyere ki, de a nagy és erős nevetve legyint és leül meccset nézni.
Nekem nem a vita hiányzik, mert egy demagóg barom és sok ostoba megélhetési vitája semmit nem eredményez(ne).
Ahhoz programok, érvek és tudás is kellene, ez ma egyetlen ellenzéki mozgalomnál nincs meg.
Látjuk a parlamenti vitákat, ott is a hazugság kontra abszurd demoagógia csap össze, soha nem érvek és ellenérvek.
Az ellenzék célja nem a vita, hanem az így nyerhető propaganda, tehát nekünk, állampolgároknak megint nem jut semmi. A saját pozíciójuk miatt akarják.
Külföldön az ilyen viták a választás részei és biznisz, cirkusz, reklám, nem maradhat ki egyik sem, mert már a milliós szavazatvesztés eredményezne.
Nálunk régen nincs vita (csak az ellenzékiek marják egymást) és a szvazati arányok pontosan azonosak, csak az ellenzék között vannak átcsoportulások.
Tehát megint csak politkia demagógia, amivel pár érintett jár jól.
Mi, az ország nem...

6.Lenin 2018.02.14. 11:27:38

@Duplaxiii:

Ritka alkalom, hogy szinte mindenben 1etértek veled. Ez annyira ritka eset, hogy kénytelen voltam leírni. Bocs.

morpho 2018.02.14. 11:28:21

@Duplaxiii: Szép komment volt. Értelmetlen és torz, de szép!

6.Lenin 2018.02.14. 11:33:41

@morpho:

"hogy szinte mindenben"..azaz van, amiben nem, de több, amiben igen. Ez ami ritka az ő esetében (is).

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 11:52:45

Tehát ha nem áll ki vitázni, és nem hoz egy olyan törvényt, amit az ellenzék követel, akkor már lehet rá mondani, hogy gyáva ?

Akkor eddig nem lehetett csak azért mondtátok naponta ötször mert feladat volt ?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 11:54:26

@Duplaxiii:

A választási vita, egy kategóriába esik az elszámoltatás maszlaggal.

Remekül lehet vele hülyíteni a saját blokkot.

6.Lenin 2018.02.14. 11:56:15

@Rettegek mert ballib vagyok:

Ugyan miről is "vitázna" egy 1%-os párt vezetője, me jelöltje egy 50%-os párt vezetőjével, me jelöltjével?
Ez eleve egy cirkusz lenne, a választók totál hülyének nézése. Nincs elég cirkusz így is?

morpho 2018.02.14. 12:34:51

@6.Lenin: @Rettegek mert ballib vagyok: Srácok! Miért nem kicsit feljebb a rezsicsökkentéssel kapcsolatos posztban fejtitek ki az álláspontotokat? Hiányoztok!

pánpéter 2018.02.14. 12:35:43

Ja, ha az 1%-os Pm-es Szabó Tímea azt mondja, akkor nincs apelláta. Annak bizony úgy kell lennie.
Végül is, tök jogos.
Mindenféle társadalmi bázis és támogatottság nélküli szatelit szervezetek levitézlett képviselőinek a szava szent és sérthetetlen. Ha ő törvényt akar, akkor törvény lesz. Punktum.
Esetleg még Bokros Lajost, vagy Thürmer Gyulát, mint példát vártam volna a bloggertől. Netán FeGyőr Bandi iránymutatása a témában még követendő lenne...
Látszik mennyire ostobák vagytok liberálbolsevik barátaim. Orbán gőzerővel robog a harmadik 2/3 felé, és ti azon kattogtok, miért nem vitázik a szánalmas pártjaitok szánalmas vezetőivel??
Ezt a brigádot látva az Üvegtigris jut az ember eszébe:
“ Itt mindenki hülye??
Itt? Mindenki!!!”

6.Lenin 2018.02.14. 12:42:55

@morpho:

Mondjuk ez se egy komoly téma, az meg végképpen nem az. Az kimondottan a hozzád hasonló lelki szegényeknek szól(hat). Éld ki magad ott.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.02.14. 12:45:55

Mondtam bár idejekorán,
Nem hiszi NER úr, se NERné,
Hogy nyilvános vita során
Drága Viktort BÁRKI verné.
;-)

konrada 2018.02.14. 12:47:01

...hát zorbán nem akar vitázni az tény.
...mondjuk sokan meg is írták az okát: egy fajsúlytalan politikussal leállni vitázni annyit jelent, hogy elismeri vele azonos szintűnek, azaz a vita kerülésének oka egy olyan atitüd, melyben próbálja így is lentebbi szintre pozicionálni kihívóit.
...ez persze nem szimpatikus megoldás - a politikában nem is nagyon van olyan - és hogy jó módszer-e, majd kiderül.

...de azért csendben megkérdem: komolyan azt hiszi a blogoló, hogy egy kormányfőnek nemzetközi találkozókat kéne lemondania azért, mert valami huszadrangú kókler pont abban az időben akarna vele vitázni????

...mert akkkor ráférne egy alapos kivizsgálás....

morpho 2018.02.14. 12:47:20

@6.Lenin: Nem tudtatok mit kezdeni vele az eligazításon? Kellemetlen. Ha a narancsoffenzíva ilyen szinten bekussol, akkor komoly baj van :)

conchita wurst 2018.02.14. 12:48:20

ha tudna torvenyt hozni a zellenzek

HA HA HA

citrix 2018.02.14. 12:50:37

Mentális zavarokkal küzd, esze ágában sincs megmérettetni magát. Max egy boldog új évet mondatra telik papír nélkül miközben zavarodottan próbálja begombolni a zakóját (nem sikerül mert akkora a pocak). Majd pénteken nyilatkozik a mikrofonállványnak.

morpho 2018.02.14. 12:53:48

@pánpéter: @konrada: Ezek terelések gyerekek! Politikai vitákra minden normális demokratikus országban szükség lenne. Orbán 2006 óta nem vitázik senkivel. az 12 éve volt. Örülök, ha úgy látjátok, hogy ez így rendben van. Érdekes módon, amikor ő volt ellenzékben, akkor mindig ő akart vitázni az aktuális miniszterelnökkel, amikor meg hatalmon volt, akkor valahogy nem akart. Még Medgyessyvel is csak nagy nehezen volt hajlandó kiállni, de úgy, hogy az akkori kampánycsend miatt a sajtó már ne tudjon a vitára reagálni. Pedig akkor nem lehetett azt mondani, hogy a szocik 1%-os pártocskák voltak. Orbán amúgy a vitát és a választást is elvesztette.

Röviden: Ha ellenzékben van vitázni akar ha kormányon, akkor meg nem. Oszt jónapot.

citrix 2018.02.14. 12:55:01

@6.Lenin: Orbánnak van még hová fejlődnie. Az általa célként kitűzött 98% is elérhető, a hazafias népfront sikerét megcélozva. Na, akkor hátradőlhet a valamikori KISZ titkár.

6.Lenin 2018.02.14. 13:03:28

@morpho:

Kicsit hosszú, de mindenre megkapod a választ személyesen az érintettől. Már akkor a Gyurcsány vita után elmondja, hogy miért is értelmetlen Mo-on ez a "vitának" nevezett cirkusz.

www.youtube.com/watch?v=5Fp7cS_REEU

Tudom, hogy nem nézed meg, mert akkor beégnél megint a hülyeségeddel.
Pedig ebben a videóban nagyon sok mindenre választ kaphatnál éa nem kellene posztról-posztra hülyeségeken rugóznod.

konrada 2018.02.14. 13:15:25

@morpho:
Persze hogy terelés! Ezt írtam én is, ha értően elolvasod.
...a politika a mérlegelés művészete is: a benne részt vevőknek kell eldöntenie, mivel nyer, mivel veszít. Ha most azzal, hogy nem áll ki vitázni az 5%-on billegő LMP nyerésre esélytelen miniszterelnök-jelöltjével, veszít, hát rosszul mérte fel, megérdemli.

...de attól még tartom: az alapos kivizsgálásra szorul, aki szerint nemzetközi találkozókat kéne emiatt lemondania....;))

morpho 2018.02.14. 13:16:00

@6.Lenin: Köszi, de már láttam ezt a kínos magyarázkodást, amit a vesztesek szoktak haveri körben előadni. Ennyit erről.
Viszont most már értem, hogy miért kussoltok gázár ügyben! Rezsiharc mi??

index.hu/gazdasag/2018/02/14/lehuzza_az_allam_a_gazfogyasztokat/

konrada 2018.02.14. 13:17:23

@morpho:
ja, de egyébként a végével egyetértek: aki ellenzékben van, az akar vitázni, aki meg kormányon, az nem. Remek - bár a maga szintjén elég evidens - megállapítás...

morpho 2018.02.14. 13:17:50

@konrada: A nemzetközi találkozók nem érdekelnek. Az is terelés. Ha akarom arra hivatkozva nem vagyok itthon, ha akarom a hazai ügyekre hivatkozva nem megyek el. Lásd még pávatánc. Ez nem érdekel.

morpho 2018.02.14. 13:20:21

@konrada: Ezt kéne megszüntetni egy törvénnyel, hogy én, mint választó, lássam, hogy az ország vezetője hogyan védi meg az álláspontját a választók előtt. Ha nem tudja megvédeni egy ellenzéki jelölt előtt, akkor hogyan képviseli az országot bárki előtt? Ezért kéne a vita. Ezért van vita minden demokratikus európai országban.

konrada 2018.02.14. 13:23:42

@morpho:
...téged nem érdekel.
Ne is csodálkozz majd, ha nem választanak meg kormányfőnek!;)))

6.Lenin 2018.02.14. 13:26:35

@morpho:

Nem hiszem, hogy láttad, vagy , ha láttad, nem értetted.

A másik csak neked való, te vagy beteg.

Figyelj te köcsög, vannak olyan problémák(nak vélt ügyek) amit a győzelmetek után simán megoldhatnátok, akár demokratikus módszerekkel, akár diktatórikus módszerekkel, a ti ügyetek lenne.

Akkor, amikor semmi ráhatásotok nincs, a cirkuszon kívül, semmi értelmét nem látom, főleg, hogy már 8. éve ezek nem hoztak semmi előnyt nektek. Győzni kéne. Valami mást kéne erőltetni, elhitetni az emberekkel. Mondjuk, hogy tényleg alkalmasak lennétek ennél jobbb politikára, gazdasági tevékenységre.

Ennek fel nem ismeréséhez már a hülyeség akkora fokának kell lennie a fejetekben, hogy normális embernek felfoghatatlan.

konrada 2018.02.14. 13:27:07

@morpho:
Jaj már! Mindenre törvény kell??? Nem vagy te egy kicsit rendőrállam-mániás???;)))
Tudod nem lehet az olyan hülyék miatt törvényeket hozni, akik nem képesek maguktól eldönteni mi a jó, csak ha két pankrátor pártcímeres mezben addig püföli egymást, míg csak az egyik marad állva...;)))

MACISAJT 2018.02.14. 13:39:47

2006-ban, mikor az apró-klános egyenes adásban lehazudta Orbánnak mind a hét fejét és utána pár hónappal csúfosan lebukott..elúszott a politikai viták lehetősége.

Lehet persze az agyonvertek Orbánt gyávázni..de mindannyian tudjuk hogy Orbánnak sok hibája vn(lehet), de a gyávaság semmiképpen.

conchita wurst 2018.02.14. 13:42:33

politikai vitak most is vannak, a fidesz kabineten belul

majd ha kell az ellenzek szavazata valamihez vitaznak veluk, addig hadd vitazzanak csak magukban

ha ha ha

MACISAJT 2018.02.14. 13:50:51

A 2006-os "vita" legemlékezetesebb gyurcsányi részletei:

5:26: hogy a politikában nem a sértés, hanem a megbecsülés az úr.
10:15: szerintem az képviseli jól a vidéket, aki pl. meg tudott állapodni Oroszországgal. Aki nem hátat fordított Oroszországgal. Elnök úr, négy év alatt egyszer sem sikerült, hogy eljusson Moszkvába. Mi vagy ötször, sőt: idejött Oroszország elnöke. Az történt, ami leginkább kellett a magyar mezőgazdaságnak. Új piacok nélkül nincs fejlődő mezőgazdaság!
16:15: Az, aki piacszerzésről tart nekünk hosszú-hosszú előadást, az az a politikus, aki bezárta az Oroszország felé vezető kaput. Aki hetykén hátat fordított.
21:57: Olyan országot, ahol nem beszélnek adócsökkentésről. ... Amelyben teszik! ... Mi csökkentettük az adókat, az áfát, a személyijövedelem-adót, a társasági adót. Ön például a kormányváltás egyik nyertese. Azért, mert mi csökkentettük az SZJA-t, magának több marad a borítékjában: 100 ezer forinttal.
38:20: Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Nem akarhat igaztalan módon nyerni. Nem igaz vádakkal választást nyerni az nem igaz országhoz vezet. ... Ez nem igaz. Tudja mit? Vonja vissza ezt a kampányt, mert ha nem teszi, Maga is az igaztalanság vádjába süllyed.
40:20: Egészségügy: Azt kérem, még ma este, hogy azt a kampányt, ami arra épül, hogy mi el akarunk adni, privatizálni akarunk, azt vonják ki a forgalomból. Így Ön se akarhat nyerni. Ez nem tisztességes, Elnök úr.
55:55: Szóval nem líra kell ahhoz, ha az ember miniszterelnök akar lenni. Az kell, hogy konkrét számokban konkrét programot fogalmazzunk meg. Minden problémára 2006-ban a válasz az, hogy vissza 2002-be. Mindig vissza a múltba. Miért nem előre akarunk menni? Az többet ér.
58:10: Utat építeni, vasutat építeni! Ön fél a fejlesztéstől. Beruházás-építkezés, ez az igazi program! ... Legyen bátrabb: fejlesszen, beruházzon!
1:02:13: Egy csomó olyan hely van, ahol nem az a probléma, hogy nincs elegendő munkahely, hanem hogy nincs már elég dolgos kéz.
1:12:10: Viktor rezsicsökkentést ígér! Bónusz. Már akkor is csak a levegőbe beszélt, látszik ;)))
1:14:50: Elnök úr, tisztességesen kell ezeket a vitákat megvívni.
1:18:30: Két Magyarország perlekedik. Egy bús és komor, amely szerint minden rossz. Énszerintem pedig ez egy lehetőséggel teli ország. Nem hiszek abban, hogy lírával és szavakkal kell egy miniszterelnökJELÖLTnek programot adni. Én abban hiszek, hogy határozott, kemény programot kell adni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.14. 13:56:38

@6.Lenin: Á háháháhá- hehehehe, há-há! :-) Összeborult a jobb, meg a bal kezed? Nagyon szép. Még legyél újra légxszi Batyu is, csak egy napra!

morpho 2018.02.14. 14:03:50

@6.Lenin: A királyi többest köszönöm, de nekem nincs pártom és tök egyedül ülök a szobámban a klaviatúra előtt. Egyébként pedig aktív vagyok, úgyhogy ez a köcsögözés sem stimmel. Tudod, nálunk melegeknél ez így megy.

@konrada: Nem kell mindenre törvény. Ha lenne ennek politikai kultúrája, akkor már rég működne. Egyébként annyiban javítanálak, hogy kizárólag Orbán csinálta, hogy ellenzékben vitázni akart, kormányon meg nem, senki más. Mindenki más kiállt ellene kormányon.

@MACISAJT: Visszamenőleg hivatkozol egy beszédre, mint a vita hazugságának jogalapjára, ami akkor még el sem hangzott. Ráadásul ha Orbán nyeri a vitát és a választást, akkor nem lenne miről beszélni. De ezt akkor még senki nem tudta. Ez így hülyeség. Egyébként Orbán meg Budapest-minisztériumot, 14. havi nyugdíjat és autóvásárlási támogatást ígért. 8 éve vannak kormányon. Mi is valósult meg ebből?
Játszhatunk ilyet!
hvg.hu/itthon/20160405_gyurcsany_orban_tevevita

morpho 2018.02.14. 14:04:45

@conchita wurst: "politikai vitak most is vannak, a fidesz kabineten belul"

Ezt te honnan tudod, már bocs?

6.Lenin 2018.02.14. 14:06:32

@Mr Elios:

Most részletezzem neked, hogy miben értek 1et, és miben nem?
Kész vagy arra , hogy fel is tudnád dolgozni?
Bólints, ha igen, talán leírom neked külön, részletesen.

6.Lenin 2018.02.14. 14:09:45

@morpho:

Értem, és sok mindent megmagyaráz. Te így élsz ki valamilyen ....Mind1, ez már nem tartozik rám. Igaz ezt én is így gondoltam, de kösz, hogy nem nekem kellett leírnom, feltételezve.

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.02.14. 14:09:45

"hogy kötelező legyen a miniszterelnök-jelölti vita"

Mennyire szanalmas lenne, ha a 50 szazalekos tamogatottsagu miniszterelnoknek 1-3 szazalekos partok, akiknek meg bejutasi eselye sincs, KAMU miniszterelnokeivel kene vitazni.
Ezek a KAMU miniszterelnok jeloltek csak botranyt akarnak nem vitat. Nyilvan kurvaanyazas lenne, es akar fizikailag is megtamadnak az Orbant, hiszen allandoan a miniszterelnok es csaladjanak megsemmisiteserol obegatnak mar honapok ota.

6.Lenin 2018.02.14. 14:18:23

@rabelais:

Természetesen mindig egy hülye dönti el, hogy ki is a hülye.
Ez egy ütős érv volt tőled.

rallus 2018.02.14. 14:19:13

@rabelais: Kimaradt a megszokott szólamaid közül, hogy a köcsög Aranyt is izzé porrá b.sznád egy kulturált vitában. Hagyd is, tudjuk....

HABONYKOMMANDO 2018.02.14. 14:36:55

Az egesz vita duma csak a szokasos HAZUG politikai tamadas. Vitatkozni EGYENRANGU FELEK szoktak. Ertelemszeruen Orbannak nem all erdekeben hogy jelentektelen ellenzeki partokat magaval egyenerangunak mutatva segitse a kampanyukat.
EZ SENKITOL SEM VARHATO EL, EGY VALASZTASI CSATABAN !!!

ételizésítő 2018.02.14. 14:46:14

@rallus:
Tartok tőle, hogy ha tényleg vitára kerülne a sor, Soros úgy felmosná Viktorkáddal a padlót, hogy a osztrák elmegyógyintézet adná Vikikének a másikat.

Egyébként nem szar olyan elmerokkantnak lenni, akit ingyen ugráltat a Fidesz, magyarul ingyen nyaltok fosos segget, te szerencsétlen, agyatlan, ostoba Fidesz-troll?

arckönyv 2018.02.14. 14:57:38

van egy jobb ötletem, vegyék rá az öngyilkosságra.

rallus 2018.02.14. 14:58:28

@ételizésítő: Azt nem tudom, hogy felmosná e Viktorral a padlót, de hogy a 18 milliárd dollárjának egy töredékéért ti bármire képesek vagytok, az biztos... Azt hiszem neked az "ingyen" a legutálatosabb szó....

arckönyv 2018.02.14. 14:59:11

@HABONYKOMMANDO: bazdmeg, ezek a nyugatiak akkor semmit nem tudnak. egyébként meg orbán neked tartozik ezzel nem a politikai ellenfeleinek te nyomi.

ételizésítő 2018.02.14. 15:33:02

@rallus:
Én mondjuk pénzért sem nyalnám senki fosos seggét, de te láthatóan ingyen is, és hagyod is, hogy ugráltassanak.

Olyan buta vagy, kiscsávó, hogy ha tudnád, hogy forog a Föld, állandóan kapaszkodnál.

6.Lenin 2018.02.14. 15:49:08

@ételizésítő:

kiscsávó!

Ahhoz képest, hogy még pénzért sem, elég keményen görcsölsz az öreg védelmében.
Miért is? Mennyiért is?

ételizésítő 2018.02.14. 16:09:58

@6.Lenin:
Legyen az én titkom. De engem veletek, agyatlan Fidesz-troll barmokkal ellentétben legalább jól megfizetnek érte.

És századrészét sem töltöm itt annak, mint ti, ostoba faszok, ingyen nyalva a fosos segget.
Ha Orbán anyátokat baszná a ravatalon, ti annak is tapsolnátok. Mert ennyi eszetek van.

rallus 2018.02.14. 16:14:37

@6.Lenin: Ennek a Vegetának nem ad pénzt Soros... Kontraproduktív...Inkább a lenini (az igazi, az Uljanov) nomenklatúra szerinti" hasznos idióta" csoportba törekszik, de ezzel az ésszel és stílussal még ott sincs könnyű helyzetben...

6.Lenin 2018.02.14. 16:21:27

@ételizésítő:

Aztán mi van, ha én ingyen, csupán élvezetből, te meg pénzért, mert másra nem vagy képes, vagy másként nem jutsz pénzhez?
Nekem nem a megélhetésem kérdése ez, élvezet.

De komolyra fordítva-kiscsávó-engem nem sokat érdekel, hogy miért is ez a véleményed, de téged miért zavar, ha másoknak , más? Zavar?
Nem tudod ezt elviselni? Kisebbnek érzed magad ettől?

Megbomlik a hited a felsőbbrendűségedben, és ezt nehéz feldolgoznod?
kiscsávó, miért nem fordulsz inkább szakemberhez?
Vagy valamid bizsereg ilyenkor?

izé... különben tök mind1...tudod mit, nem is érdekel. Csak volt egy pillanat, mintha.

ételizésítő 2018.02.14. 16:31:33

@6.Lenin:
Dehogy élvezetből, kiscsávó, leleplezett benneteket egy kiugrott trollégátok, hogy ugráltatnak benneteket, mint a bazári majmot, csak olyan ostoba faszkalapok vagytok, hogy ezt ingyen megteszitek. Hiába no, van, akinek létszükséglet fosos segget nyalni, gondolom, korábban munkásőrként tettétek ugyanezt Kádár seggével.

ételizésítő 2018.02.14. 16:32:13

@rallus:
Mi van, öcsike, idézted, amit jellemzésképpen kaptál magadról a Lendvay utcából?

6.Lenin 2018.02.14. 16:38:33

@ételizésítő:

Te beszoptad ezt a kiugrott trollégát?

Az én 5letem volt, mert már sajnáltunk benneteket, meg elterelte a figyelmeteket.
Bejött.
Gondolom pár napig hősnek képzelted magad. Akkor már megérte.
Nem kell megköszönnöd.

HABONYKOMMANDO 2018.02.14. 17:08:47

Amit az ellenzek akar, olyan mintha a Tudomanyos akademia elnoket, egy koszos, budos reszeg csoves verekedni hivna. A tudomanyos akademia elnoke semmit sem profitalhat a dologbol, csak veszithet rajta, hogy egy koszos csovessel hentereg a sarban. A csovesnek meg, akarmi tortenik nincs mit vesziteni, az O presztizsen nem ront a sarban henterges.
Szoval az elnoknek nem all erdekeben a bunyo, mert csak veszithet, de semmit sem nyerhet egy csoves megruhazasaval a sarban.

MACISAJT 2018.02.14. 17:12:01

@morpho:" Visszamenőleg hivatkozol egy beszédre, mint a vita hazugságának jogalapjára, ami akkor még el sem hangzott. Ráadásul ha Orbán nyeri a vitát és a választást, akkor nem lenne miről beszélni. De ezt akkor még senki nem tudta. "

Mikor az apró-klános kiáll "vitázni", pontosan tudta mi az ország valós állapota..
És pontosan tudta hogy mit fog egy hónap múlva mondani egy zártkörű maffiatalálkozón:

„Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi.”
„Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk és ti is tudtátok, hogyha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt.”

Bajer Zsolt 2018.02.14. 17:23:21

Vitára leginkább azért NINCS szükség, mert egy ilyen vita nem arról szól, hogy egymást bármiről meggyőzzék, mert ez lehetetlen. Hanem hogy az emberek megismerjék a jelölteket, álláspontjaikat, véleményüket. ERRE PEDIG MOST NINCS SZÜKSÉG MERT MINDENKI TUD MINDENT.
Orbán Viktort mindenki ismeri, a véleményét az országról, unioról, bevándorlásról jól ismerjük. Az ellenzék véleményét is tökéletesen ismerjük.
Orbán nem akar bevándorlást, kereszténységet és demokráciát akar, az ellenzék meg korlátlan bevándorlást akar, iszlamizálni akarja az országot, és be akarja vezetni a saria törvényeket.
Ennyi, erről nincs mit vitázni, ezt mindenki tudja, ezen semmilyen vita sem változtathat.

morpho 2018.02.14. 17:35:31

@MACISAJT: Na ez a visszamenőleges hivatkozás, ami egy hülyeség. Pont erről beszéltem. Köszi a példát!

ételizésítő 2018.02.14. 18:02:51

@6.Lenin:
Hahaha, töki, terelsz, mint a pulikutya.
Ötleted még az életedben nem volt. Ezt meg inkább ti szoptátok be, de a sok fosos segg nyalása közben fel sem tűnt az új íz.

ételizésítő 2018.02.14. 18:04:29

@HABONYKOMMANDO:
Szóval szerinted Orbán egy "koszos, budos reszeg csoves"?
A cigányt kihagytad, de egyébként egyetértünk.

Egyébként nem ciki neked egy cigány fosos seggét nyalni, ráadásul ingyen?

ételizésítő 2018.02.14. 18:05:49

@MACISAJT:
Orbán ehelyett mondhatná azt, ha akarná, hogy végighazudtuk-loptuk-raboltuk-zsaroltuk az elmúlt 8 évet. És még mindig szerény lenne.

6.Lenin 2018.02.14. 18:37:19

@ételizésítő:

Persze, hogy nem én találtam ki, kamu volt eleve. Megkérdezted a forrást?
Mind1.

ételizésítő 2018.02.14. 19:36:09

@6.Lenin:
A Mind1 egy együttes volt, megvan a CD-jük, ők biztosan nem voltak. Nem azon az oldalon állnak.
Egyébként persze, hogy nem te találtad ki, nincs neked ahhoz eszed.
Csak ahhoz van, hogy azt bemásold, amit a Lendvay utcában két seggnyalás közt a kezedbe nyom a segg gazdája. Most pl. azt, hogy kamu volt.
Nem, nagyon jól tudod te, hogy nem volt kamu, mert egy vagy közülük. Az elvtelen, agyatlan seggnyalók közül.

6.Lenin 2018.02.14. 20:00:00

@ételizésítő:

Te + 1 seggfej, de engem nem zavar. Téged miért zavar, hogy én kinek a seggét nyalom ingyér? Szeretnél te is hozzáférni, de ahhoz is hülye vagy?
Nem értelek.
Persze, majd ilyen hülyéktől benyalok egy ordító nagy kamut. Olvastam a posztot.
Mellesleg én csak a Bluest szeretem, és megvannak a kedvenceim, fogalmam sincs melyik oldalon állnak, és az nem is érdekel, ha jól zenélnek.

www.youtube.com/watch?v=k94zKEnLTJs
Meghallgattam, nem rossz, de nem lesz kedvenc. Nem ismertem őket.

ételizésítő 2018.02.15. 00:35:24

@6.Lenin:
Tudod, inkább vagyok seggfej, mint hozzád hasonló elvtelen seggnyaló.

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.02.15. 03:12:49

@ételizésítő: Nem seggfej vagy, hanem egy szokvanyos sertodott libbant. Aki kizarolag irigysegbol, meg gyermeteg a durcas sertodosege miatt, amiert nem a neki tetszok emberek vannak hatalmon, kuzd a vilag legjobb kormanya ellen. Orbanek a semmibol ujja epitettek az orszagot, gazdasagilag, moralisan, erkolcsileg. Az egesz orszag buszke Orban Viktor nemzetkozi szereplesere, helytalasara. Arra hogy meghatarozo nemzetkozi politikussa valt, aki megvedte az orszagat, es egesz Europat. A nemzetkozi politikai ellefeleinek nagyresze mar sehol sincs, mig Orban sikert sikerre halmoz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.15. 03:22:06

@HUNGARIAN FIRST !!!: "nem a neki tetszok emberek vannak hatalmon"

Bár én jobboldali vagyok, de nekem se tetszik, hogy a geci hazaáruló van hatalmon.

"kuzd a vilag legjobb kormanya ellen"

Momentán Európa összes kormánya jobban teljesít, mint a "vilag legjobb kormanya" :))

Kubatov felvehetne valami értelmesebbeket bérkommentelni, ez így nagyon gyenge.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.15. 03:45:22

@HABONYKOMMANDO: "a Tudomanyos akademia elnoket"

Te a csúti gecit hasonlítod az akadémia elnökéhez? Életében egy percet se dolgozott. Szétlopta és önkretette a hazámat, és eladja a ruszkiknak. Hozzá képest az utolsó alkesz csöves is egy Grál-lovag.

6.Lenin 2018.02.15. 09:30:37

@ételizésítő:

Miért lennék elvtelen? Én elvből nyalok, ahogy te is, te seggfej, csak te egy másik elv mentén teszed. Mi ebben a bonyolult? És, ha neked ehhez jogod van, akkor nekem is.
Ilyen magas ez? Majd a választók meg eldöntik, hogy ők is melyiket részesítik inkább előnyben? Nagyon bántana, ha nem a te általad nyalt segget választják?
Mit is teszel ellene? kétségbe vonod mások jogait? És ez szerinted elég is?
Miért nem azon szorgoskodsz, hogy másokat is meggyőzz, hogy az általad is nyalt segg a menő? Érted te ezt az egészet?
Kétlem.

ételizésítő 2018.02.15. 16:35:39

@6.Lenin:
Veled ellentétben én nem nyalok fosos seggeket.
Te pedig elvtelenül teszed, nem elvek mentén. Ráadásul ingyen. Szánalmas kis szerencsétlen pöcs vagy.
De túl hülye vagy ahhoz, hogy ezt felfogd.

6.Lenin 2018.02.15. 17:09:56

@ételizésítő:

Válaszoltál, tehát nyalsz, másként miért is írtál volna?
Ha én független vagyok, akkor leszarom, hogy mi a véleménye rólam másoknak.
süti beállítások módosítása