B1 blogcsalád



Bencsik lelkinek sérültnek nevezte a magyar internetezők kétharmadát

2017. augusztus 01. - Mr Flynn Rider

Ha ön olvas Indexet vagy 444-et, akkor Bencsik András szerint ön lelkileg sérült.

bencsik.jpg

Ismeri azt a viccet, amikor valaki felhajt forgalommal szemben az autópályára? Ha nem, akkor gyorsan elmondjuk. A rádióban persze azonnal bemondják, hogy egy őrült szemben autózik mindenkivel az autópályán.

A fickó erre felkiált:

- Hogyhogy egy? Mindenki! 

Ilyesmi helyzetben találta magát tegnap Bencsik András, mint ez az egyszeri úrvezető: mindenkivel szembement az interneten.

 

 Ha nem ér rá Bayer Zsolt, Lovas István, vagy valamelyik régi, megbízható, vulgárból felsőfokot szerzett hőzöngő, akkor is számíthatunk a Demokrata főszerkesztőjére, Bencsik Andrásra! Bencsik a viritgli komcsi propagandistából váltott át virtigli fideszes propagandistává, a Békemenet megalapítójává. (Lehet, a két rendszer között nincs is nagy különbség. Segget kell nyalni és szidni a mocskos nyugatot, libsiket, kit mikor. Nem egy bonyolult meló.)

Hogy a sztori még szebb legyen, Bencsik a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő fideszes propagandatévében, vagyis az Echo Tv-ben mondta ki egyértelmű véleményét a címben említett két lap olvasóiról (leszámítva a profikat, akiknek kínos kötelessége, hogy a néhány megmaradt kormányfüggetlen lap tartalmait nyomják le a torkukon).

Eszerint tehát ők egy agyilag és lelkileg sérült réteg döntő részben.

A másik vicc, ami az eszünkbe jut erről:

Mindenki más hülye, csak én vagyok helikopter!

Természetesen mindez a történet többet árul el Bencsikről, mint az Index, vagy a 444 olvasóiról, ők jelentik ugyanis a magyar internetes hírportálok olvasóinak több, mint kétharmadát. Elég, ha valaki a látogatottsági adatokat megnézi.

Sőt, kedves olvasó: ugyan a B1 a blog.hu-n található, de nyilván mindenki tudja, hogy a blog.hu és az Index gyakorlatilag egy felületen létezik. Így nem kell elmondanunk, hogyha ön éppen ezt a cikket olvassa, akkor mi önről Bencsik András véleménye.  

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7612708652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

illaim 2017.08.01. 23:44:24

@Zsoltbacsi: Le vagy maradva troll! A háromszoros bóvlit már évekkel ezelőtt abszolváltátok! Azóta se tértetek magatokhoz! LOL

sinus67 2017.08.02. 00:14:48

@6.Lenin:

"Bizonyos fokig nyilván sérül az ember agyilag, amikor veled társalog.
Ki is zártak érte, hál' istennek.ez csak 1 mikrofonpróba volt.
Be is fejeztem itt, nem szeretnék további sérüléseket elszenvedni.
Akadnak még elvétve normális (?) blogok is.
Pá!
És köszönet mindenkinek akik majd igazolják a továbbiakban, amit írtam."

Intelligens ember nem ír ilyen mondatot! Az intelligens ember tudomásul veszi, hogy különbözőek vagyunk, sokfélék, sokféle véleménnyel.
Ha mégis leírja, amit Te, akkor intelligenciáját megmutatva nem jön vissza még böfögni, hanem tényleg elhúz a picsába!

Na elég-e a bizonyíték, vagy írjak még valamit?

sinus67 2017.08.02. 00:33:27

@morpho:

A trollok nem lelki sérültek! Bencsik magyar szocialista munkás polgári újságíró András megmondta a frankót! A hivatásos olvasókra nem vonatkozik.

Azért kiváncsi lennék annak az embernek a lelki sérülésére, aki a következőket írta 1986-ban, mostanság pedig huszár mentében magyarkodik az Echo TV-ben.

Bencsik András: Érzelmi kötődés (Népszabadság, Pártélet rovat, 1986.)

Ezek indították talán egyebek között a Magyar-Szovjet Baráti Társaságot, hogy új utakat, lehetőségeket keressen, s találjon a magyar ifjúság internacionalista nevelésére, a Szovjetunióhoz fűződő viszonyuk világlátásuk tisztázására.

„Legendája volt a gimnáziumi orosztanárnőnek, pedig szokatlanul szigorú volt. Legendáját mégis az táplálta, hogy az osztályokban tanulók az átlagnál sokkal jobban tudták, szerették és használták az orosz nyelvet. Legendája egyébként abban állt, hogy már a kezdetek kezdetén beszélgetéseket kezdeményezett tanítványaival az élet kis és nagy dolgairól, oroszul, s egyáltalán nem zavarta, ha ezeken a kötetlen beszélgetéseken a diák botladozva, hibásan törte az új nyelvet, csak az volt a fő, hogy beszéljen, gondolkozzon azon a nyelven. A tantervi szigorúság meglepő könnyedséggel párosult nála a tanterven kívüli diskurzusok során tanúsított engedékenységgel s az eredménye az lett, hogy tanítványai napról napra szívesebben és könnyebben beszéltek oroszul. És saját tapasztalatukból jöttek rá, hogy miért érdemes szavakat, ragozásokat biflázni.

Ha nem is az ő személyes példája, de hozzá hasonló jó, s a vele pörölő rossz példák tapasztalatai indították talán egyebek között a Magyar-Szovjet Baráti Társaságot, hogy új utakat, lehetőségeket keressen, s találjon a magyar ifjúság internacionalista nevelésére, a Szovjetunióhoz fűződő viszonyuk világlátásuk tisztázására.

Amint az MSZBT országos elnökségének állásfoglalása hangsúlyozza, az ifjúság nevelésében a formális elemeket kerülve, a gazdag tudásanyag megszerzésén túl olyan lehetőségeket kell találni amelyek erősebb élményeket rögzítenek a fiatalokban.

A például vett tanárnő esete így válik általánossá, hiszen a fiatalok világnézetének formálásában a pedagógusnak óriási szerepe jut. Valamint mindazoknak, akik szenvedélyből, hivatástudatból a két nép közötti barátság elmélyítését szolgálják.

Van mit tenni ezen a téren, hiszen az összefüggéseket nem minden esetben feltáró történelemoktatás, a tájékoztatás hiányosságai akadályozták a szilárd és mozgósító erejű történelmi és nemzettudat kialakítását. Az ifjúság szinte minden rétegében találhatók olyanok, akik elfordultak a politikai, közéleti tevékenységtől. Egyebek között azért is, mert ma a pályakezdés és családalapítás éppen erre a korosztályra ró fokozott terhet.

A változó és nem mindig könnyű élethelyzetekből adódó, sok esetben előítéletektől tarkított, sematikus, vagy éppen idealizált kép sürgős tisztításra vár. S ezen az úton valóban a legjobb és leghatásosabb módszer a személyes élményszerzés segítése, támogatása.

A lehetőségek gazdagok, legyen szó általános iskolásról, gimnazistáról, vagy szakmunkás fiatalról. De kétségtelen tény, hogy általános érvényű recept erre sem létezik. Helytől, kortól, érdeklődéstől függően lehet és kell megtalálni azokat a módozatokat, amelyek a két nép kapcsolatainak hagyományait az ifjúság körében tovább gazdagítják.”

ebella 2017.08.02. 04:45:26

@kutyás majmok népe: Annyira nem nyertek semmit a magyar huszárok, és annyira nem tisztelték őket, hogy Solohov a Csendes Don-ban is tisztelettel vegyes félelemmel említi őket a Melehov gyerek Kárpátok beli harcainak leírásakor.

Mátyás király fekete seregében nevezték először a huszároknak a könnyűlovas csapatokat. Abban a seregben, ami tudvalevőleg igen eredménytelenül harcolt a török meg a német ellen. Annyira, hogy előbbit megállította, utóbbitól elfoglalta Sziléziát, meg Alsó-Felső Ausztriát.

A francia hadseregben is volt huszárság, magyar-kuruc mintára és kezdetben rengeteg magyar katonával. A tizennyolcadik századtól, az első világháború végéig Bercsényi nevét viselte egy huszárezred és az ő címere alatt harcoltak. Biztos, mert semminek tartották a magyar huszárokat.

Tanulni, olvasni kéne, mert a tudatlanság, a magyargyűlölet nem vezet sehova, még baloldalon sem! Okos hozzászóláshoz semmiképpen.

ebella 2017.08.02. 04:48:05

Egyébként Bencsik egy barom. A lefelé tapos, felfelé nyal, önálló vélemény nélküli szolga archetípusa.

2017.08.02. 05:59:39

Egy seggnyaló patkány, az mindig is patkány marad. Csak a kinyalásra váró seggek száma és mérete változik. mert ahol jól megfizetik, ott bencsik elfti nyal . Csontig hatóan.
De bencsik elftárs, az mindig bencsik elftárs marad. Agyhalott, csigagerincű, és sz@revő, fizetett bértollnok.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 06:41:36

@morpho:

Akkor csak kommunista médiák voltak. Az nem zavar, hogy a mai idősebb liberális újságítk is dolgoztak akkor?

ebella 2017.08.02. 06:55:06

@maxval a mélyelemző birca: Ugye az szerinted se mindegy, hogy valaki a párt szócsöve volt csontig benyalva a Kádárnak, vagy a hibák feltárásában járt elöl. Egyébként nem szükségszerűen volt újságíró a párt központi lapjánál valaki Kádár alatt, aki ma nem az Orbán pártlapjaiba ír.

De aki maga is tolta a bolsik szekerét, az megbocsátóbb a hozzá hasonló nemzetárulókkal. Mindegy, csak legyen mag a napi betevő, ugye?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 07:18:02

@ebella:

Kádár alatt diktatúra volt, nem létezett független média egy darab se. Még a bélyeggyűjtők folyóirata is pártállami irányítás alatt volt.

Aki akkor újságíróként akart dolgozni, az nem tudta magát kihúzni ez alól.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.08.02. 07:55:52

@morpho: nem-e?
Tegnapi index címlapról:
"Mindentől és mindenkitől retteg a Fidesz
Ez mutatja meg az Orbán-rezsim gyengeségét és pszichiátriai alkalmatlanságát."
jeneizsanett.blog.hu/2017/07/31/ez_mutatja_meg_az_orban-rezsim_gyengeseget_es_pszichiatriai_alkalmatlansagat?ajanlo=1
(Oké, ez egy (kommentálhatatlan) bérblog, de rendszeres a téma a címlapon, és az "újságírók" cikkeiben is.)
Másik, szintén rendszeresen visszatérő bölcsességük: (szintén nem lehet kommentálni, a szólásszabadság nevében)
tldr.444.hu/2015/09/08/az-a-baj-hogy-tovabbmennek

ebella 2017.08.02. 08:01:11

@maxval a mélyelemző birca: Szóval fogalmad nincs. Gondoltam, hogy csak ennek a szar embernek mentegetted a becsületét, hogy hát ugye mindenki komcsi volt, aki ma nem az, de újságíró. Mondtam, úgy könnyebb az ilyen típusú megértés, hogy magad is bolsi voltál. Épp mint az Orbánék döntő többsége, a KISZ-fiúk. (Azért lettek ilyenek. Nem bírják, ha valakinek más a véleménye, épp mint a bolsik.) Egy tőről fakadtatok, megértitek egymást.

Egyébként elárulom, messze nem mindenki aki ma ötven felett van és újságíró. Jó részük nem is volt újságíró a Kádárék alatt, de aki volt is, annak se kellett mindnek párttagnak lenni. Az én két haverom se volt se újságíró, se párttag pedig mindketten lassan hatvanasok. Ma meg újságírók.

Jobb a fajtádnak azt hinni, mindenki olyan takonygerincű, mint a bandátok, de ez nem így van. Csak szólok, nem volt egymillió kommer, a tízmillióból. Ti vagytok a kisebbség. A törpe kisebbség.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.08.02. 08:06:23

@wmiki: Az, hogy hetente jön ki új, világmegváltó napelem technológia, MI, vagy más tudományos áttörés, aminek köszönhetően holnaptól mindenki gazdag, és boldog lesz, azt meg sem említem....

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 08:43:39

@ebella:

Összekeversz sok dolgot.

1. Kevés kommunista volt, de mindenki támogatta a rendszert, akaratlanul is. Más opció nem volt.

2. A KISZ-tagok 99 %-a nem volt kommunista, sőt a párttagok 95 %-a se.

3. Ha nem voltál párttag, attól még támogatnod kellett a Pártot.

4. Gerinctelenség lenne túlélni egy diktatúrát? Aki nem robbantott ki fegyveres felkelést vagy nem disszidált, az mind gerinctelen volt?

Európai téridő 2017.08.02. 09:08:36

Ez csak egy "Ripost" a "balos" beszólásokra.

tegnaptuska 2017.08.02. 10:16:51

Bencsik a a mai magyar sz@rember archetipusa. A mai magyar sz@rember az olyan, akinek idegbaja volt a 90 előtti időkben attól, hogy a párt irányítja a sportot például, ma meg révült ájulatba esik attól, hogy a párt irányítja a sportot például. A mai magyar sz@rember csíki sörözik önfeledten, a fradit nemzeti kincsnek hívja, közben bircán (sic!) tűri, hogy a nemzeti kincs hivatalos söre a Heineken legyen. Bencsik ezeknek az embereknek maga a kapaszkodó, az örök hivatkozási alap. Adófizetői pénzből él, nem is rosszul, szereti őt a vezénylő tábornok, tehát nosza, a takonygerincű kétharmad igazolva látja magát.

ebella 2017.08.02. 10:32:32

@maxval a mélyelemző birca: Biztos én keverek össze dolgokat. Te meg rendkívül jól átlátsz mindet és nagyon okos vagy.

Az még jellemtelenebb dolog, ha alaki nem hisz, de párttag lesz hogy egy nappal a cukoráremelés előtt megtudja, a tényt és vegyen tíz kilót otthonra, hogy jól járjon egy húszassal. Gyomorforgatóan szar emberek voltak, aki a seggét nyalták a diktátornak aki szegénységben tartotta őket, de nem is hitték, hogy jót tesz. Igazi bencsiket, meg birkamanok voltak. De egy törpe kisebbség.

Nem, nem kellet támogatnom a pártot. Leszarhattam. Meg is tettem. Már a hetvenes évek végén maszek voltam. Senki nem kérte, hogy én értsek egyet a Kádárral. Ma meg aki nem az Orbán híve, aki nem Fidesz hívő, az hamar kikerül iskolaigazgatói székből és munkából Budakeszin például, ahol a gyerek jól dolgozott (elismerte az önkormi), de a Momentumot támogatta. Meg is lett a következménye.

Nekem soha nem volt semmi következménye, ha nem támogattam a pártot. Sőt, meg se kérdezték, inkább csak azt, kérték fizessek egy kicsit több adót, de nem kellett "hajrá Kádár"-oznom házzá.

Igen gerinctelenség így túlélni. Mert nem mindenki támogatta a PÁRT-ot mégis túlélt. Kilencven százaléknál többen.

Kár magyarázkodnod "elvtárs"! Tudom, hogy szar így tükörbe nézni, de vedd tudomásul, hogy a kollaboráns szolgákat a többség megveti. Más országokban kiszorították őket, itt meg hatalmon vannak és ártanak a nemzetnek ahol csak tudnak, most nemzeti köntösben rejtőzködve. Csak a maguk kis pénze meglegyen. Hányinger.

Csaba Szikora 2017.08.02. 10:57:40

az sem igaz hogy egy címet sem lehet megfogalmazni hiba nélkül:"
Bencsik lelkinek sérültnek nevezte a magyar internetezők kétharmadát"

Csaba Szikora 2017.08.02. 11:00:18

egyébként az internet használók 2/3-a olvassa a balliberális média hazugsággyárait?Nem hiszem én azt.
De egy biztos,én az 1/3-ot erősítem.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 11:08:55

@ebella:

"Az még jellemtelenebb dolog, ha alaki nem hisz, de párttag lesz hogy egy nappal a cukoráremelés előtt megtudja, a tényt és vegyen tíz kilót otthonra, hogy jól járjon egy húszassal. Gyomorforgatóan szar emberek voltak, aki a seggét nyalták a diktátornak aki szegénységben tartotta őket, de nem is hitték, hogy jót tesz. Igazi bencsiket, meg birkamanok voltak. De egy törpe kisebbség."

Ez a dolog leegyszerűsítése. Sokan munkahelyi kényszer miatt lettek párttagok.

Eleve mi ez a párttagság-fetisizálás? A nem párttag ugyanúgy kénytelen volt támogatni a pártállamot.

"Nem, nem kellet támogatnom a pártot. Leszarhattam. Meg is tettem. Már a hetvenes évek végén maszek voltam. Senki nem kérte, hogy én értsek egyet a Kádárral."

Nem lehetett az egész ország maszek.

"Igen gerinctelenség így túlélni."

Szerintem meg nem.

"Kár magyarázkodnod "elvtárs"! Tudom, hogy szar így tükörbe nézni, de vedd tudomásul, hogy a kollaboráns szolgákat a többség megveti."

Nincs miért magyarázkodnom, mindig hiteles ember voltam.

"Más országokban kiszorították őket, itt meg hatalmon vannak és ártanak a nemzetnek ahol csak tudnak, most nemzeti köntösben rejtőzködve. Csak a maguk kis pénze meglegyen. Hányinger."

Kik? Kik lettek kiszorítva máshol?

Proud Mary 2017.08.02. 11:16:28

@morpho: bár nem engem kérdeztél, de én konkrétan röhögni és szánakozni jövök ide, rajtatok. a kétségbeesett mocskolódásaitok bearanyozzák a ritkán, de előforduló unalmas perceimet. jó látni és tudni, h nektek rossz!

Proud Mary 2017.08.02. 11:19:43

@kutyás majmok népe: áhhá, kutyás majmok népe=morpho=nickgrabovszki

előbb utóbb csak lebuktok, még ehhez is ostobák vagytok

cleanwater 2017.08.02. 11:20:14

Meg is látszik a szellemi szinvonalodon...

Valerya 2017.08.02. 12:03:03

Ha-ha..pont ő mondja? Bexarááááás

ebella 2017.08.02. 12:33:49

@maxval a mélyelemző birca:

Nem kell magyarázkodnod, de azért azt teszed folyamatosan.

A tisztességes polgároknál nem az a hiteles ember, aki a komcsik alatt kommunista, a Fidesz alatt fidesz-fan, a nyilasok alatt nyilas, csak mert meg kell élni. A többség nem ilyen. Nem kell a megélhetéséhez minden rendszer tolvajait leszopni. Még annak se, aki nem ért semmihez. Van becsületes segédmunka.

A legszebb, hogy nem is érted miért kéne magad szégyellni, hogy a Kádár alatt kommunistának hazudtad magad voltál, most meg mást hazudsz magadról. Vedd már észre, az egészséges, rendes nevelést kapott, nem csak magának minden áron előnyöket akaró ember, nem ilyen. Sajnállak, hogy ilyen szar életed van. Az egész hazugságban telik, mert talán akkor jut egy szelet kalács is. Másnak is jut, aki nem jellemtelen.

Ha teljesen buta lennél, mint a fidesz-fanok nagy többsége, még menthető volna. Így nem az.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 13:25:36

@ebella:

"Nem kell magyarázkodnod, de azért azt teszed folyamatosan."

Kevered a magyarázkodást a magyarázással.

"A tisztességes polgároknál nem az a hiteles ember, aki a komcsik alatt kommunista, a Fidesz alatt fidesz-fan, a nyilasok alatt nyilas, csak mert meg kell élni."

Ez így igaz. Viszont itt nem erről volt szó, hanem emberekről, akik túléltek. Ott hibázol, hogy mindenkit kommunistának mondasz, aki nem vonta ki magát a lehető legnagyobb mértékben a kommunista rendszerből.

"A legszebb, hogy nem is érted miért kéne magad szégyellni, hogy a Kádár alatt kommunistának hazudtad magad voltál, most meg mást hazudsz magadról."

Sosem hazudtam magamról semmit. A Kádár-rendszer alatt nyilván nem mondhattam meg nyilvánosan, hogy mit gondolok, mert az diktatúra volt, de hazudni akkor se hazudtam. Személyesen a dolog nem érint túlzottan, a rendszerváltáskor 22 éves voltam, azaz a kommunizmus alatt a legtöbbet gyerek és kamasz voltam, sose dolgoztam akkor, csak diák voltam. Gyakorlatilag nem is kerültem olyan helyzetbe, hogy egzisztenciális okból hazudnom kellett volna.

"Vedd már észre, az egészséges, rendes nevelést kapott, nem csak magának minden áron előnyöket akaró ember, nem ilyen."

Én most se élem ki a rendszer lehetőségeit, mert a mai liberális rendet is ellenzem.

"Sajnállak, hogy ilyen szar életed van."

Életem maximálisan boldog. Igen, kellene több pénz, ez tény, de ezzel szinte mindenki így van.

"Az egész hazugságban telik, mert talán akkor jut egy szelet kalács is. Másnak is jut, aki nem jellemtelen."

Sose hazudtam.

"Ha teljesen buta lennél, mint a fidesz-fanok nagy többsége, még menthető volna. Így nem az."

Nem vagyok fideszes. Jövőre a Fideszre fogok szavazni - racionális okokból.

morpho 2017.08.02. 15:18:21

@maxval a mélyelemző birca: "Kádár alatt diktatúra volt, nem létezett független média egy darab se. Még a bélyeggyűjtők folyóirata is pártállami irányítás alatt volt.
Aki akkor újságíróként akart dolgozni, az nem tudta magát kihúzni ez alól."

Ezért kellett a pártrovatnál dolgozni. Az egyetlen rovatnál, ami kifejezetten a állampárt istenítéséről szólt. Más munkakör nem volt neki. Viszont ezt olyan jól megtanulta, hogy ma is ezt csinálja, csak egy másik autokrata állampárt szolgálatába áll! Világos.

morpho 2017.08.02. 15:25:40

@wmiki: A pártsajtóban nagyrészt semmit nem lehet kommentelni. A Blog.hu magánvéleményeket közöl, nem az index hivatalos véleményét. Ügyesen csinálták, hogy a közösségi médiát is integrálták az indexnél, de azért érdemes a kettőt különválasztani. A blog.hu sokszor gyökeresen szembemegy az index-szel.

@Proud Mary: Elmeroggyantakkal eddig sem foglalkoztam.

@maxval a mélyelemző birca: "Nem vagyok fideszes" Csak annyira jól játszod a fideszes trollt, hogy mindenki elhiszi rólad! Egyébként nem értem, hogy miért kell még ebben is hazudozni. Tudod mit burka! Én is fideszes vagyok és a fidesz érdekében azon az állásponton vagyok, hogy Orbán Viktor rengeteg bajt okoz a fidesznek, ezért sürgősen le kell váltani! Éljen a fidesz!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 15:32:50

@morpho:

Minden rovat a pártállam istenitéséről szólt. Legkevésbé a sportrovat.

Nem csinálta ezt a rendszerváltozás után Bencsik. Számtalan alkalommal volt ellenzéki, köztük 1998-2002 közöt is, az első Orbán-kormány alatt, azaz alapból nem igaz, hogy mindig a kormány mellett van.

Azaz: a diktatúra alatt meghúzódott, alkalmazkodott.
A demokráciában pedig nyíltan azt képviselte mindig, amit gondol.

Leveleztem vele 1999-ben, rendes ember.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 15:37:49

@morpho:

Ballib szempontból mindenki fideszes és troll, aki mást mond, mint a ballib agytröszt.

Nem szoktam hazudozni, minek tenném? Nem vagyok politikus, nem kell takatikai okokból se hazudnom.

Én nem vagyok fideszes, viszont Orbánt támogatom, jelenleg az ő irányvonala az ideális a meglévő korlátok között. Sok dologban nem azt teszi, amitől én szeretnék, de azt hiszem, most nem is lehetne többet tenni. Az ország zsákbna táncol, nem lehet szabadon lépni. Viszont Orbán a legtöbb esetben helyesen taktikázik.

morpho 2017.08.02. 15:44:09

@maxval a mélyelemző birca: "a diktatúra alatt meghúzódott, alkalmazkodott" Mindenki ezt hazudozta a rendszerváltás után. Még Antall is. Lófaszt! Bencsik őskomcsi volt. Személyesen van hozzá szerencsém, nem levélben. Te amúgy sem tudod megállapítani, hogy ki a rendes ember, mert te sem vagy az. Ennyit Bencsikről.

Nincsen ballib agytröszt. Azt meg tudod, hogy ami sárga hápog és úgy néz ki mint egy kacsa....

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:12:13

@morpho:

Aki nem ballib, az gonosz ember. Én is így tudom.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:13:44

@morpho:

"Mindenki ezt hazudozta a rendszerváltás után. Még Antall is."

Mert ez az igazság. A 850 ezer párttagból kb. 40 ezer igazolt át az MSZP-be, plusz 30 ezer a Munkáspártba. A maradék - 780 ezer ember - SEHOVÁ. Vajon miért? Mert csak kényszerből volt párttag.

tegnaptuska 2017.08.02. 16:15:10

@maxval a mélyelemző birca: Bencsik rendes fideszes, embernek hitvány. Lehet, hogy ezért fideszes?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:15:28

@morpho:

Ha most Bencsik ballib lenne, s mondjuk a HVG-nál dolgozna, akkor semmi bajod nem lenne azzal, hogy hol dolgozott a rendszerváltozás előtt.

Szóval mindez nevetséges. A mi "komcsink" jó ember, a másik "komcsija" gerinctelen féreg, ugye?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:17:14

@tegnaptuska:

Mi benne a hitvány?

Vannak hibái, pl. az, hogy sokszor előbb beszél, mint ahogy gondolkozik. Ez nem túl jó egy közszereplőnél.

Meg az, hogy nem mond nemet soha, gyenge típus, de ennek van pozitív oldala is.

tegnaptuska 2017.08.02. 16:20:35

@maxval a mélyelemző birca: Meg a fideszbe. Meg az MDF-be. Meg az SZDSZ-be. A sort folytathatnánk, abban az időben rengeteg párt alakult, de a keltető egy volt. Aztán meg ott volt a rengeteg birca, meg a haszonlesők, az érdekből párttagok. Meg azok, akik kizárólag az egypárt rendszerben hittek. És igen, nyilván voltak, akik kényszerből léptek be. De közel sem annyian, mint azt gondolnád.

tegnaptuska 2017.08.02. 16:24:27

@maxval a mélyelemző birca: Megint ott tartunk veled, hogy itt van előttünk a sz@rember monumentális gránitszobra, még maga az alany is beismeri a hazudozásaival, hogy sz@rember, te meg azt mondod, hogy nem az. Nehéz ez.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:38:30

@tegnaptuska:

Mind a Fidesz, mind az MDF, mind az SZDSZ az MSZMP ellenzékeként indult, aki oda ment, az mind ideológiai meggyőződésből tette.

A rendszerváltozás után pedig felesleges lett párttagnak lenni haszonlesésből, demokratikus körülmények között nem belépni kell egy adott pártba, hanem haverkodni magas rangú kormányzati emberrel, ez hozz a maximális hasznot.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:42:07

@tegnaptuska:

Érdekből párttag? Valójában csak szimpla munkahelyi érvényesülés.

Egy ismerősöm pl. tanár volt, ki akarták nevezni igazgatónak 1982-ben, ekkor derült ki, hogy nem párttag, szóltak neki a tanácstól "intézze el" a párttagságot a tanév végéig, mert ellenkező esetben nem fogják tudni kinevezni. Ennyi. A késői Kádár-rendszerben a párttagság már abszolút formalitás lett.

Ez az ismerősöm haszonleső gerinctelen alak?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:45:18

@tegnaptuska:

Én mindig olyan direkt ellenkező alak volt, így nem léptem pl. be a KISZ-be. Ezzel a környezetemben szinte egyedül voltam (volt még egy lány, aki szintén nem lépett be, de ő vallási okból). Most én akkor hős vagyok?

Egyébként 1984-ben apámat megszidták, én miért nem vagyok KISZ-tag. Úgy volt, hogy be kell lépnem emiatt, hogy ne essen baja. De aztán sikerült magyarosan elsumákolni az egészet, s nem léptem be soha.

6.Lenin 2017.08.02. 16:48:28

Hmm!

Érdekes következtetések jönnek ki az eddig itt olvasott hozzászólások többségéből.

Bencsik komcsi volt, tehát szar ember, mert anno a komcsik mondták meg, hogy ki a jó ember, és ki a szar ember.

Most a ballibáék mondják ugyanezt. Csak ők tudják, hogy ki a jó ember, ki a szar ember.

Különbség köztük?

Ha komcsi volt és szar ember, akkor tudja, hogy kik is voltak valójában. Akik úgy viselkednek, mint a 444 .s az index olvasóinak többsége. vagyis pontosan olyanok, mint anno a komcsik voltak. Csak nekik van joguk másokat minősíteni. Rajtuk kívül mindenki hülye. És ezt a logikát képtelenek is értelmezni, vagyis...

Bencsik igazat mondott, sőt ezt nem is cáfolta senki-nem is lehet a fentiek miatt-marad az, hogy leszaremberezik. Vagyis elismerik, hogy igazat mondott, de hátha a minősítéssel el lehet takarni az igazságot.
Nem lehet, kilóg, mint a lóláb.
Szerintem.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:52:22

@tegnaptuska:

Kommunikáltam Bencsikkel, onnan tudom, rendes ember.

1999-ben a Demokratában megjelent egy cikk Lófasz István tollából, melynek lényege "égő szerb házak - gyönyörű látvány". Írtam Bencsiknek, megkérdeztem, szerinte normális-e, hogy a lapja, mely állítólag ellenzi a nyugati impertializmust, hirtelen támogatja az USA agresszióját a szerb nép ellen. Meg eleve hogyan lehet örülni egy háborúnak.

Nagyon meglepődtem, amikor válaszolt! Azt mondta, a szerkesztőségi megbeszélésén ő ellenezte ezt a cikket, de a többség leszavazta. Sajnos a többség valamiféle bosszúnak tekinti a Szerbia elleni agressziót, mintha válasz lenne a délvidéki magyarelllenes vérengzésekre.

S akkor ezen az alapon leveleztünk. K?iderült: ez az ember abszolút kettős személy, magánszemélyként egészen másképp viselkedik, mint közszereplőként.

morpho 2017.08.02. 17:12:43

@maxval a mélyelemző birca: Te tényleg nem tudod, hogy kik csinálták a pártrovatot a Népszabadságban! Ismeretlen területre tévedtél!

@6.Lenin: Te mi a faszt keresel itt? Megint hazudtál! Rutinból megy mi?

6.Lenin 2017.08.02. 17:16:20

@morpho:

Ez cáfolat lenne amit írtam?
Tulajdonképpen engem igazolsz ( ha képes lennél gondolkodni is).

6.Lenin 2017.08.02. 17:17:44

@6.Lenin:
Ez cáfolat lenne arra.......bocs

sinus67 2017.08.02. 17:44:09

@maxval a mélyelemző birca:
Bizony! Aki a Nők Lapjában publikált simán eltiltanám a politikától!
Aki pedig a Népszabadságban és társaiban terjesztette az internacionalita, szocialista, és hasonló eszméket, azokat meg bevinném az MTVA-hoz, Origóhoz, 888-hoz, stb.

Ja?! Megtörtént? Akkor semmi baj. Seggnyalásban és személyi kultusz építésben legalább nem a tapasztalatlan fiatalokat teszik be.

sinus67 2017.08.02. 17:48:10

@maxval a mélyelemző birca:

Ez mondjuk azért tény!

Csak azt nem értem, hogy aki kommunista, bocsánat coccilista újságíróból megmaradt baloldalinak, vagy liberális lett az miért rosszabb, mint az, aki akkora magyar lett hirtelen, hogy térdtől kilóg a lába az országból? Ez vonatkozik sima MSZMP tagokra is!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:56:01

@morpho:

Annyira fontos csak nme lehetett, ha egy nem párttagnak megengedték a rovatvezetést...

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:56:36

@sinus67:

"aki kommunista, bocsánat coccilista újságíróból megmaradt baloldalinak, vagy liberális lett az miért rosszabb, mint az, aki akkora magyar lett hirtelen, hogy térdtől kilóg a lába az országból"

Nem rosszabb. Miért lenne az?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:57:43

@sinus67:

"aki kommunista, bocsánat coccilista újságíróból megmaradt baloldalinak"

Az ki? Mert szinte mindenki liberális lett közülük arendszerváltáskor, egy kisebbség meg "nemzeti" lett.

Ki maradt baloldali?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:58:48

@sinus67:

Seggnyalás mindenhol van.

Személyi kultusz meg sehol Mo-on.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:59:55

@sinus67:

"Bizony! Aki a Nők Lapjában publikált simán eltiltanám a politikától!
Aki pedig a Népszabadságban és társaiban terjesztette az internacionalita, szocialista, és hasonló eszméket, azokat meg bevinném az MTVA-hoz, Origóhoz, 888-hoz, stb."

Mégis, az akkori újságírók döntő többsége liberális lett a rendszerváltáskor. Nem furcsA?

sinus67 2017.08.02. 18:01:29

@ebella:

Ez így ebben a fomában korrekt!

sinus67 2017.08.02. 18:03:56

@Csaba Szikora:

Akkor mi a ferde fausztusznak jössz ide, ha meg idejössz böfögni, akkor olvasod is! Ergo benne vagy a 2/3-ba!
Hacsak nem hivatásos vagy, mert azokra nem vonatkozik!

morpho 2017.08.02. 18:05:35

@6.Lenin: Nem ez arra cáfolat, hogy tegnap nagypofával bejelentetted, hogy elhúzol innen! Most meg itt rontod a levegőt. Ráadásul nem én cáfoltam, hanem te! Házhoz jöttél a lófaszért! Te vagy az egyik leghülyébb narancskullancs a blogtérben.

sinus67 2017.08.02. 18:06:17

@Proud Mary:

Kívánok neked minden jót az életben! Kívánom, hogy ennél nagyobb örömöd az életben ne legyen!

morpho 2017.08.02. 18:08:46

@maxval a mélyelemző birca: Nem ő vezette a rovatot és csak annyira volt fontos a rovat, hogy ott ment a belső szivárogtatás. Onnan tudta meg a párttag, ha valaki kiesett a pixisből Kádárnál. Vagy bekerükt. Ne szeresd annyira ezt a Bencsiket. Ez egy mezei gazember.

sinus67 2017.08.02. 18:14:47

@morpho:

"Ezért kellett a pártrovatnál dolgozni. Az egyetlen rovatnál, ami kifejezetten a állampárt istenítéséről szólt. Más munkakör nem volt neki."

Ebben kicsit tévedsz.

Bencsik András 1990 előtt sorrendben a Haditechnikai Szemle (a Honvédelmi Minisztérium szakfolyóirata), a Mezőgazdasági Mérnök (a gödöllői Agrártudományi Egyetem lapja), a Somogyi Néplap (a Somogy megyei MSZMP Bizottság lapja), a kaposvári Mozi Múzeum (a Somogy megyei Moziüzemi Vállalat intézménye), a Csepel Újság (a Csepel Művek lapja), a Népszava, az MSZOSZ lapja), a Népszabadság, az MSZMP központi lapja, majd ezt követően az Esti Hírlap újságírója volt.

Szóval sorrendben szépen felnyalta magát, hogy a PÁRTOT tudja fényezni. Ha nem lett volna nyalógép, maradhatott volna a mozis lapnál pl. Csak ott nem lehetett vírítani a PÁRT seggének fényesre nyalásából.

A többi stimmel.

sinus67 2017.08.02. 18:22:21

@maxval a mélyelemző birca:

Ahhoz képest, hogy nem vagy troll, elég sok poszt alatt az első hozzászóló vagy FUKC-kal, meg azzal a félhülye CIA ügynök elmeroggyadékkal együtt.

Egyébként én meg nem vagyok balliberális, kommunista, hazaáruló! Csak a demokráciát támogatom. Elitélem a tolvajokat és a hazugokat.
Sok más emberrel együtt, akik itt kommentelnek.

Na most akkor mi van?

sinus67 2017.08.02. 18:24:18

@maxval a mélyelemző birca:

"Orbán a legtöbb esetben helyesen taktikázik."

Áttérhetne már a helyes kormányzásra is végre! Pláne, hogy kétszer volt 2/3-a.

2017.08.02. 18:24:45

@maxval a mélyelemző birca: "Seggnyalás mindenhol van."

Jó, akkor tehetsz nekem egy szívességet (ha már tojtál megdögleni). Mindig azt remélem, ha valamelyik blogot olvasom, hogy már meghaltál és nem fogsz odajönni. Nem tudom, miért csinálod ezt velem. Ott folyik Bulgáriában a szakadt viskód előtt a Duna: miért nem ugrasz bele végre? Részgen is belefordulhatnál, sokan sírnának itt utánad...

sinus67 2017.08.02. 18:27:09

@maxval a mélyelemző birca:
Azt írtad fentebb, Te nem magyarázkodsz! Te magyarázol!
Hát ez nem az!

6.Lenin 2017.08.02. 18:29:26

@morpho:

Olvastam a hozzászólásokat és annyira felbosszantott, hogy nem értik sokan még azt sem amit ők írnak. Mivel innen nemrégen kizártak, gondoltam teszek egy próbát.

Úgy látszik megkegyelmeztek (?). Leírtam a véleményem. Este már nem is nagyon érdekelt tovább.

Reggel beleolvastam, és látom miről is megy a "vita". Nem arról, hogy ez a "szar" ember mit is mondott, hanem emberileg próbáltátok megalázni.

Pedig ezzel pont azt igazoljátok, amit mondott. Ezt is leírtam. Aztán megint jössz-cáfolatként-azzal, amire tulajdonképpen soha nem is voltam kíváncsi.
Vagyis, hogy te milyen véleménnyel vagy rólam. Ennek mi köze bármihez is?
Zárjál ki megint, aztán nem kell olvasni mást csak a saját véleményedet, meg a hasonszőrűekét.

2017.08.02. 18:30:18

@maxval a mélyelemző birca: "Kommunikáltam Bencsikkel, onnan tudom, rendes ember."

Szerintem, te vagy a Bencsik, a "kommunikációd" alapján.

2017.08.02. 18:34:31

@6.Lenin: Idetolod megint a pofád, itt sírsz és magyarázkodsz: te nem lelki sérült vagy, mint a mestered, hanem egyenesen kretén.
:)

sinus67 2017.08.02. 18:34:44

@maxval a mélyelemző birca:

"Mind a Fidesz, mind az MDF, mind az SZDSZ az MSZMP ellenzékeként indult, aki oda ment, az mind ideológiai meggyőződésből tette."

Teli volt az ország ideológiai meggyőződésesekkel. Mindenki csak kapkodta a fejét! MDF? SZDSZ? FIDESZ?
Azt se tudta az ország 99%-a, hogy mi a szarok ezek. Egy lebegett a szemük előtt. Végre vége. Szavazzunk az MSZMP ellen. Szerintem az MSZMP-n kívül a Kisgazdákról volt fogalma az átlagembernek. Az ország 99%-ának az ideológia azt jelentette: szocializmus vs. kapitalizmus.

Na mesélj még!

sinus67 2017.08.02. 18:39:55

@6.Lenin:

Na mi van Vlagyimir Iljics?
Hogy-hogy megint itt?
Valaki nyitva hagyta a mauzóleum ajtaját.
:))

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 18:57:55

@sinus67:

Troll vagyok. Ballibául mindenki az, aki nem ballib és hozzászól.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 18:59:18

@sinus67:

Helyesen kormányoz mindenki más esélyeshez képest.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 19:05:45

@sinus67:

Részben igaz, részben túlzás.

A Fideszről tudni lehetett: az SZDSZ ifjsúsági szervezete.

Az SZDSZ-ről: kőkeményen antikomcsik és keményen nyugatpártiak.

Az MDF-ről: mérsékelten antikommunisták és részben nyugatpártaik, részben harmadikutasok.

Proud Mary 2017.08.02. 19:19:33

@kutyás majmok népe: hallod morpho (a tegnapi lebukás után van bőr a pofádon?), te meg miért nem veszel be egy jó kis ciántablettát?

www.youtube.com/watch?v=rFAv98nwUsE

@sinus67: az ,h szerinted mi zajlott le az emberek fejében, az ország 99%-nak a fejében csak annyira releváns, h sem akkor sem most fogalmad nem volt a társadalomban lezajlott folyamatokról. látszik abból is, amiket most írsz, h most sem érted a világot. még a szűk környezetedet sem.

morpho 2017.08.02. 19:23:41

@kutyás majmok népe: Köszi, hogy Lenint helyettem is... :)

sinus67 2017.08.02. 19:34:31

@Proud Mary:
"sem akkor sem most fogalmad nem volt a társadalomban lezajlott folyamatokról. látszik abból is, amiket most írsz, h most sem érted a világot. még a szűk környezetedet sem."

Ja! Te már csak tudod ki mit ért! Amiket írsz, abból látszik.
Na sebaj. Tolvajpártiaknak semmi sem drága!

Proud Mary 2017.08.02. 19:47:56

@sinus67: a tények mutatják. ne velem vitatkozz, hanem a tényekkel.

6.Lenin 2017.08.02. 20:05:11

@kutyás majmok népe:

Tegnap te voltál az első, aki visszaigazolta a Bencsik által mondottakat. Meg is köszöntem neked. Elfelejtetted?
Tiéd a blog?

tegnaptuska 2017.08.03. 09:12:04

@6.Lenin: Nem vagyok balliba, de megszólítva érzem magam, mert én írtam, hogy a Bencsik sz@rember. Nem csak ő sz@rember, az is az, aki mentegeti, melléáll, közösséget vállal vele. Nem az a baj vele, hogy kommunista volt, vagy tán még ma is az. Tegnap írtam, hogy ő a sz@rember archetipusa. És bizony, különböző okokból ebben az országban hemzsegnek a sz@remberek. Az ő önigazolásuk a Bencsik, amúgy szerintem jól kitalálva, ugyanis akiben volt egy kis szégyenérzet, amiért mondjuk besúgó volt 90 előtt, a bencsikek hatására felmentve érzi magát, sőt már-már hőstettként értékeli önmaga korábbi tevékenységét. És még egyet a ballibázáshoz: attól, hogy valakinek nincs takonyból a gerince, mint a sz@rembereknek, a kdnmp-seknek, fideszeseknek, még nem biztos, hogy ballib.

6.Lenin 2017.08.03. 13:00:11

@tegnaptuska:

A ballib nálam olyan, mit nálad a komcsi,se nem baloldali, se nem liberális. Jellemhibás, vagyis szar ember.
Néha a szar emberek is mondhatnak igazat, főleg az, aki tisztában van önmagával.
Tök mind1, hogy Bencsik milyen ember, igazat mondott. Ez a lényeg.

tegnaptuska 2017.08.03. 15:00:19

@6.Lenin: Én ugyan nem tartom a komcsikat sz@rembernek csak azért, mert komcsik. Te ezt honnan vetted? Hajjaj, a sz@remberek élete csupa igazság, ez megint nem releváns, hogy életében hányszor mondott igazat. Szép mérce lenne, vagy talán nálad az is?
Azt, hogy momentán igazat mondott-e, te döntöd el? Te mondod meg, hogy mi a lényeg? Ki vagy te?

6.Lenin 2017.08.03. 15:50:10

@tegnaptuska:

Én azt írtam, hogy szerintem igazat mondott, és próbáltam is igazolni. Vagy inkább az érintettek igazolták, azzal, hogy szar embernek próbálják beállítani.

Te azt írtad, hogy hazudik, mert szar ember. ez miért igazolná azt, hogy neked van igazad.

Juncker alkoholista, sokak szerint az alkoholisták szar emberek.

Én nem döntöttem el, hanem a véleményemet írtam le, semmi több.

A ballibák (komcsik) szerint viszont csak nekik lehet mindenben igazuk, nem ismernek el más véleményeket is, akár igaz, akár nem.

Akik nem úgy gondolkodnak, mint a ballibák azok nácik, fasiszták, antiszemiták, szar emberek.
Bencsik pedig azt mondta (néztem a műsort), hogy a 444-et, és az indexet olvasók kétharmada agyilag, lelkileg sérült. Ő miért nem mondhatja el a véleményét akkor is, ha komcsi volt?

Te határozod meg, hogy ki mondhatja el a véleményét, és ki nem? Én senkinek nem írtam soha, hogy szar ember lenne mert leírta a véleményét. Annyit szoktam, hogy leíroma sajátomat is, főleg, ha ellentétes másokéval.

Miért is baj ez?

(mellesleg te szólítottál meg)

6.Lenin 2017.08.03. 15:56:18

@6.Lenin:

Kiegészítésként...

Igaz, hogy a 444-et nem olvastam eddig, talán 2x beleolvastam a hozzászólásokba. Azóta nem.

az indexet rendszeresen olvasom, és .....

Én még kiegészíteném a 888-al. Szerintem ott olvasható legtöbb lelkileg,agyilag sérült hozzászólása (95%-a tuti az). Lehet, hogy Bencsik nem olvassa a 888-at, azért hagyta ki.

tegnaptuska 2017.08.03. 16:55:30

@6.Lenin: Nem akarod érteni. Nekem semmi bajom azzal, ha Bencsik elmondja a véleményét, tegye nyugodtan. Többször írtam, hogy a sz@remberség nem attól függ, hogy valakinek mi a múltja, vagy a jelene, vagy esetleg más véleményen van valamiről, mint pl én. Utálom ezeket a vitákat, főleg így, hogy itt van előttünk a sztori szépen, időrendben, tehát először azt mondtad, hogy igaza van, később azt, hogy szerinted igaza van, a kettő között azért van különbség.
Akkor a 444-el úgy vagy, mint az egyszeri ember, akinek nincs tévéje, de csak spektrumot és mezzot néz rajta.
Végül: Bencsik szerintem egy sz@rember, szerinted meg egy jellemóriás. Ez két vélemény, tényként viszont csak annyit fogadhatunk el, hogy Bencsik bajszos.

tegnaptuska 2017.08.03. 17:09:41

@tegnaptuska: Kiegészítésként:

Szerintem az meg mindannyiunk közös tragédiája, hogy nem alakult ki egy olyan morális közmegegyezés, vagy alap, vagy nevezzük bárminek, aminek alapján egy csomó vitát meg tudnánk spórolni. Hidd el, nekem akkor is sikítófrászom lenne, ha pl Gajdics Ottó a demokratikusnak mondott ellenzékben nyomatná a hülyeségeit. Nyilván megvannak minden oldalon az ilyen faszik (segíts, kérlek, az mszp, vagy az lmp környékén ki az a volt főiskolai kisz-titkár, aki egy országos napilap főszerkesztője?), de mondhat bárki bármit, ez a szellemi vonulat se nem keresztény, se nem konzervatív, se nem polgári. Valamiért ezekre a szellem és jellem óriásokra mindig szüksége volt a rendszerváltás utáni jobboldalnak, ld Pálfi G. István, a tv híradó párttitkárából lett komcsi üldöző, vagy Stefka. Én nem azt mondom, hogy aki korábban a sajtó környékén mozgott, az soha ne tegye be oda a lábát, de azért az elsővonalbeli, kifejezetten belügyi vonalon ügyködő főkomcsik egészen furcsának tűnnek a jobboldalon. Szerintem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.03. 18:26:04

@tegnaptuska: " Te mondod meg, hogy mi a lényeg? Ki vagy te?"

Ő egy volt munkásőr.

6.Lenin 2017.08.03. 20:42:13

@tegnaptuska:

Sehol nem írtam, hogy Bencsik egy jellem óriás. Leszarom, hogy milyen ember a hétköznapokon. Azt írtam, hogy igazat mondott, szerintem.

Itt egy élő példa ez a vezértroll. Fejébe vette, hogy munkásőr voltam Semmit az ég világon nem tud rólam, de mást se ír csak ilyen balfaszságokat. egy jó nagy seggfej, lelki sérült.
A gimi 3. osztályában megválasztottak KISZ titkárnak ( az osztály)aztán félévkor kirúgtak, mint macskát szarni, mert csak bulikat szerveztem a leánygimisekkel, a többiben meg nem voltam hajlandó hazudozni (különböző nem végrehajtott gyárlátogatások, mert a diri kérte, hogy ne menjünk, nehogy valami baj legyen, de igazol bármit. Aki akkor élt tudja miről beszélek)
Soha nem voltam utána tagja egyetlen pártnak. Igaz 90-ben majdnem beléptem az SZDSZ-be, mivel liberális lennék inkább, de van amiben bal-, ill jobboldali, meg semmilyen oldali. Hál'Isten időben megláttam, hogy kik is ők valójában. Most sem vagyok tagja 1 párnak sem. 94 óta a Fideszre szavaztam, és ha nem változik semmi, jövőre is rájuk fogok.
Miért is kellene szégyellnem bármit is?
Hányféle vallás van, annak is kellene, az ateistának is? Vagy bármelyik párt szimpatizánsának, miért is? Mert ő bennük hisz?

Egyetlen közös alapot tudok elképzelni, hogy mindenkit a teljesítménye, és nem a hite, származása, bőrszíne alapján ítélünk meg. Nem a fizikai kinézete alapján.

Én nagyon sok kommunistát is ismertem (pl iskola igazgató, mert kénytelen volt párttag lenni), aki nagyon is becsületes, tisztességes ember volt.

Szerinted az a sok fiatal (volt cselédek) akik hittek abban, hogy ők is lehetnek másokkal egyenjogú, egyenrangú emberek, és esetleg védték a szocialista rendszert, mert el sem hitték, hogy fent esetleg vannak tényleg szar emberek is. Nos ezek a fiatalok is szar emberek? Vagy az én családom, akitől mindenünket elvettek 48-ban? engem még az óvodából is kizártak.
És egy magát liberálisnak valló, de idegen érdekeket kiszolgáló -szerintem tényleg szar ember-ő meg a szépfiú?

Miért nem lehet ezeket normálisan kibeszélni?
Nem kell 1etérteni, elfogadni, de hallgassuk meg a másikat is, hátha...

tegnaptuska 2017.08.03. 21:23:56

@6.Lenin: Vagy nem értesz, vagy megerősítesz. Egy szóval nem mondtam, hogy azok, akikről írsz, szar emberek lennének. Sőt, meggyőződésem, hogy a döntő többségük becsületes volt, és ma is az. Én pusztán azt szeretném tudni, hogy az a néhány virtigli sz@rember és a párt, amelyikre 94 óta szavazol miért vonzzák egymást ennyire.

6.Lenin 2017.08.03. 21:39:44

@tegnaptuska:

Mert egy nagy párt, és hatalmon van. A szar embereknek ez egy mézes madzag.
Mi ebben a csodálatos?
Ez mindenhol pontosan úgy zajlik.

Az általánosítás meg egy hülyeség . amennyiben meg többségben lesznek egy pártban a szar emberek, az a párt rövid időn belül megbukik.
Akiknél pedig már induláskor több a szar ember az egészséges szintnél, nem kerül hatalomra.
Ebben sincs semmi rendkívüli.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.04. 13:14:29

@6.Lenin: Mondta már neked, te vén munkásőr, hogy az aláírásod elé biggyesszél is valami mondanivalót is.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.04. 13:17:25

@6.Lenin: Nem vagyunk kíváncsiak az életedre, főképp nem úgy hogy a múltkor elkotyogott munkásőr élményeidet kihagytad, te kis davajgitár szakértő.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.04. 13:19:55

@6.Lenin: Az hogy bevallod hogy KISZ titkár voltál, meg hogy párttag, attól nem hatódunk meg, az nem ad felmentést neked, hogy munkásőrként az ötvenhatos ref-eseket zaklattad.
süti beállítások módosítása