B1 blogcsalád



Ez az ábra mindent elmond arról, mennyibe fog nekünk fájni Orbán álma

2017. január 09. - nickgrabowszki

Ha Magyarország elnyerné a 2024-es nyári játékokat, gyakorlatilag csődbe menne.

Vakmajom közölt egy ábrát, amely jól illusztrálja ezt:

Mint írja, a magyarnál eddig egyetlen kisebb gazdaság rendezett olimpiát.

A görög. És be is csődölt,

A 10 százalékos GDP-adat éppen megfelel a mi becslésünknek, amikor a vizes vébé túlköltései alapján 4000 ezer milliárd forintra becsültük a játékok várható költségeit.

A kormánypropaganda csak 774 milliárd körüli pénzről beszél, de

  1. ezek csak a rendezés közvetlen költségei,
  2. az utak, hidak, metrók, korábban felépített - és kifizetett - stadionok ebben nincsenek benne.

És lehet ugyan érvelni azzal, hogy ezek - ha megépülnének - amúgy is kellenének Budapestnek és Magyarországnak, de ha kellenének is, nem egyszerre kellenének.

Mindenki nem járhat helikopterrel, bárhogy szeretné.

A korrupciós költségeket a hivatalos megvalósíthatósági tanulmány eleve nem is veszi számításba. Talán azért, mert aki a tanulmány felügyelte, az mára már a magyar pályázat alelnöke, az úszószövetség elnöke, a turisztika kormánybiztosa lett.

Ha már a legelején korrumpáltak azért mindent elmond arról, hogy

  • mennyire kell komolyan venni a pályázat hivatalos adatait,
  • milyen korrupciós rátával kell számolni.

Ha még ez sem elég, akkor érdemes megnézni a vizes vébé vonatkozó számait: az eredeti 25 milliárd helyett már 100 milliárd forintnál járnak a költségek, és hol van még a vége. Vagy csak úgy általában tekintetbe venni a magyarországi korrupciót, amiről tudjuk nem is az, és tényleg nem az, hanem klientúraépítés.

Mint Vakmajom is írja, 

a rendezés potenciális pénzügyi katasztrófa: az olimpiázás a nagy gazdaságok luxusa,

de úgy is fogalmazhatunk, hogy az olimpiarendezés Magyarország számára öngyilkosság volna.

Csak bolondok vagy bűnözők akarhatnak magyar olimpiát; túlélhető, nem csődbe vivő változata csak az Orbán Viktor fejében lévő alternatív univerzumban létezik.

Hogy annak az univerzumnak milyen a viszonya a létező valósággal, már Gyárfás Tamás mindent elmondott: Magyarország - illetve a nevében Orbán - úgy pályázta meg, tárgyalta le és nyerte meg a vizes vébét (mindkettőt, a 2021-es és 2017-est is), hogy egyetlen nap sem volt a döntésre.

Hatástanulmány legfeljebb összeollózva, költségbecslés csak hasraütve készült. Nem is lett volna rá idő.

A számokkal nem kell bíbelődni, a matek az csak valami kommunista, liberális trükk, valami politikailag korrekt értelmiségi nyavalygás.

Egy ideiglenes óriás-műugrótoronyra kidobott kétmilliárd csak felesleges luxus, ablakon kiszórt pénz, de még nem halunk bele. Egy olimpia viszont kb. 40-szer többe kerül egy vizes vébénél; a GDP 10 százalékának kidobása azért már képes összedönteni egy országot.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6112113653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2017.01.10. 08:45:53

OFF, de erről is írni kéne.

Megint az összes falut teliplakátolták "Emelkedik a családi pótlék" plakátokkal.
Aztán az igénylést kitöltők azzal szembesülnek, hogy a gyerekek adószámát is be kell írni a lapra. Mint kiderült a 2006-2008 között születetteknek nem küldték ki az adókártyát. 20.-a a leadási határidő. A qrva annyukat, azt!

Gyengébb képességű, fideszesnek látszani akaró, ballibsi provokátorok kedvéért: Nem, nem kértem a gyereknek adókártyát bazmeg, miért tettem volna? Ha kéri a hivatal akkor küldjön bassza meg! Ahogy a másik gyereknek magától kiküldte.

Netuddki. 2017.01.10. 08:49:33

ON

1. Vakmajom ábrája nem látszik.
2. Magyarország nem fogja elnyerni az olimpiarendezést.
3. El kellene számoltatni a tolvaj balfaszokat, hogy a semmire elszórtak megint milliárdokat.

Netuddki. 2017.01.10. 08:50:07

@Tibi !: Ja, bocs, nem Magyarország, hanem Budapest. De az eredmény ugyanaz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 08:59:15

@Tibi !: "Vakmajom ábrája nem látszik."

Az a faszbúkról jönne le. Én se látom.

"Magyarország nem fogja elnyerni az olimpiarendezést."

Ne légy abban olyan biztos. Lehet, hogy Gyárfás bosszúból elintézi. A fél világ rajtunk röhög majd. A másik fele sír. Az olimpia után egy évvel a létesítmények 90%-osra készülnek el. A metrót és fél Budapestet az olimpia alatt állítják le, és túrják fel.

Volt egy Pécs Európa fővárosa. Mire vége lett, pont elkészültek a beruházásokkal. Eddig ez volt a legjobb teljesítmény.

"a semmire elszórtak megint milliárdokat."

Az még egy fokkal jobb, mintha a saját zsebükbe dugnak százmilliárdokat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 09:03:18

"a GDP 10 százalékának kidobása azért már képes összedönteni egy országot."

Ha két évig nem lopnák el a fideSS fijjjúg a GDP 5%-át, összespórolhatnánk egy olimpiára valót. Na, milyen 5let?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 09:08:31

A világ összes olimpiai sportolója italába EPO-t kell csempészni, 90%-uk lebukik a doppingellenőrzésen. A maradék tíz százalékra alig lesz valaki kiváncsi, annyi látogatót már csak tudunk fogadni 10% méretű stationokban. Agenda Budapest.

chrisred 2017.01.10. 09:10:30

Orbánnál ez nem álmodozás, hanem kőkemény realitás. Annak a pár száz csókosnak a bankszámláját meg kell tömni, még akkor is, ha nem csak a mostani adófizetők, hanem a leszármazottaik is belerokkannak az adósságok törlesztésébe. Ez a neolib gazdasági rendszer farkastörvénye.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 09:36:17

CSak a hazaáruló ballibek nem akarnak olimpiát.

Mindent ami a nemzeti öntudatot erősíti, zsigerből tagadnak.

Ennyit tudnak meg a nevüket.

Nbl 2017.01.10. 09:52:38

@Ballib cenzúrázók réme 21: Inkább akinek egy csepp esze van, az nem akar ... még akkor is megreccsentené a gazdaságot, ha a gazdádék nem akarnának minden elköltött forint után másik kettőt ellopni. De el akarnak. Ebben az esetben a nemzeti öntudat azt diktálja, hogy soha ne legyen Magyarországon olimpia. Persze a hozzád hasonló retardáltak nem látnak el eddig, nektek az a nagyobb magyar, akinek turul van a felsőjén meg tarsolyban hordja a rovásírással szignózott okmányait - eszetekbe sem jut, hogy többet tenne a nemzetért pl akkor, ha ezek helyett a kretén maskarák helyett inkább próbálna több vagy értékesebb munkát végezni, amiből a hőn szeretett hazája is többet profitálna (nagyvonalúan eltekintettem attól, hogy a főnöködék úgyis ellopják).

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 09:55:05

@Nbl:
Lesz Olimpia, és sikeres lesz.

A bérrettegő hazaárulók meg elmehetnek a picsába.

Ennyike.

ember100 2017.01.10. 09:57:20

@Ballib cenzúrázók réme 21:
Helló !

Mekkora egy barom vagy !

A fajtád , vezíred , társaik a

HAZAÁRULÓK !!!!!

Gyökér

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 10:10:37

@ember100:

Én inkább hiszek az Olimpikonjainknak, mint a magadfajta bérrettegő Gyurcsanyista csürhének.

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2017.01.10. 10:11:55

Lesz magyar nemzeti olimpia, hogy utána végre felmelkedésnek tudjanak indulni a magyar családok, kis és közepes vállakozások! Amit ma a liberális világpolitika megakadályoz.

Ha az összes ballib ország bolykottálja akkor is lesz magyar olimpia! Ha senki se fog eljönni akor is megrendezzük és ha kell, akkor Orbán Viktornak fogjuk ´´atadni az összes aranyérmet. Mert ha valaki e világon, akkor ő igazán megérdemli hogy aranyba öntsük mindazért amit tett.

Az álnihilista balliberánsok támadták Orbán Viktort hogy nem tud felcsúti kisvasutat építeni. Hát megépítette!
Az álnorvég civilek támadták Orbán Viktort hogy nem tud Várkertbazárt építeni. Hát megépítette!
A Soros bérencek támadták Orbán Viktort hogy nem tud ligetet építeni. Hát megépítette!

És az olimpiai várost is meg fogja építeni, tele stadionokkal, velneszekkel, csakuzikkal, meg luxus szállodákkal. Felcsút központjába kell építeni, mert ma Magyarországon onnan jön a fejlődés motorja!

A ballibek meg csak búslakodjanak addig is a pesti romkocsmák alján, az ország addig is gőzerővel rohan Orbán Viktor útvonalán, melynek végső állomása már nagyon közel van.

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2017.01.10. 10:12:37

@Ballib cenzúrázók réme 21:

te nikkhamisító gyurcsányista pöcs, ne kampányolj itt az MSZP-nek!

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2017.01.10. 10:16:01

@Nbl: "Inkább akinek egy csepp esze van, az nem akar "

Csepp esze csak a ballibeknek van! Minden nemzeti magyar embernek, aki Orbáb Viktor országáért él és hal, ennél csak több van. Nemhiába akarja a nyugat elszívni az agyunkat. Persze nálunk fideszeseknél teljesen csődöt mondott a kísérletük.

DunábaLövetési miniszter 2017.01.10. 10:22:11

" GDP 10 százalékának kidobása azért már képes összedönteni egy országot."

Pont ugy, ahogy az elmult 6 evben minden heten csodbe ment az orszag megbukott az orbanrezsim, es megszunt a sajtoszabadsag es a demokracia.

$pi$ 2017.01.10. 10:28:21

Arról mikor lesz cikk, hogy a megyó cége 600 millióért szakértett metró ügyben? Hogy 2.4 milliárd forint volt a kenőpénz összesen? Vagyis miket beszélek, 2.5 milliárd amiről már tudunk...

Tudom, a fidesz a korrupt, tudom. Mikor is volt, hogy orbán cége 600 millióért szakértett?

Attilajukkaja 2017.01.10. 10:33:49

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
" "a semmire elszórtak megint milliárdokat."

Az még egy fokkal jobb, mintha a saját zsebükbe dugnak százmilliárdokat."

A kettő nem zárja ki egymást!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.10. 10:38:49

@Ballib cenzúrázók réme 21: Én pl nem vagyok ballib, de nem akarok olimpiát, mert nem telik rá. Mert felelőtlenség. Mert még az unokáink jövőjét is megeszi. Mert arról szól, hogy minél több pénz átjátszható legyen haveroknak (Paks 2 is erről szól). És tudod mit, magyarabb vagyok mint te, felelős gondolkozással. Te csak fideszes vagy, nem az ország érdekeit nézed. Csak tudnám, hogy vajonmi motivál erre.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.10. 10:39:44

@Nbl: Nem retardált, fizetett. Ez ugyanaz a mocsok, aki anno Batyu-ként is nyomta az index blogokon.

dtibor 2017.01.10. 10:45:59

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: Remélem, hogy ez Freudi elszólás: "Orbáb Viktor". Putyinka orbádja.
És igen, orbán (így, kisbetűvel) országáért megdöglünk.

$pi$ 2017.01.10. 10:47:44

@Zsákos Dildo: "Írj róla cikket kérlek! "

Nem vagyok szakértője a témának, a rádióban hallottam. :)

$pi$ 2017.01.10. 10:48:45

@Zsákos Dildo: "Én pl nem vagyok ballib, de nem akarok olimpiát, mert nem telik rá. Mert felelőtlenség."

Egyetértek. Legalább népszavazás lehetne róla. :(

Ballib Cenzúrázók Réme 111 2017.01.10. 10:50:49

@$pi$: Ha lesz is, megnyerjük azt is! Minden népszavazás eredménye nekünk kedvez!

$pi$ 2017.01.10. 10:54:17

@Ballib Cenzúrázók Réme 111: "Ha lesz is, megnyerjük azt is!"

Lehet. Akkor is nyugodtabb lennék: azért lenne olimpia, mert az emberek akarják, nem csak úgy hobbiból.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 11:02:04

@dtibor:
:)

Ballib nickhamisítók ketten is megjelentek ..
A 10 és 111 végű..

Persze velük könnyebben szót értessz majd, kétségtelen.

Én viszont az Olimpikonjainknak hiszek.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 11:02:40

@Zsákos Dildo:

Hülye vagy.

MInek csinálnék 21 nicket ebből, ha nem ragaszkodnék a felismerhetőségemhez ?

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2017.01.10. 11:04:16

@Ballib Cenzúrázók Réme 111:

te Soros bérenc álballib, Orbán Viktor egy szerényen élő kisember, a vagyon bevallása alapján évtizedekre el van adósodva. Ha nem írt volna egy nagysikerü szakácskönyvet a felesége, akkor ma már ők is nem fizető adósok lennének. Ilyen szerényen élő kisember a mi nagy magyar miniszterünk.

Arról meg Orbán Viktor (akit a nyugati kommentelők 99%-a szeretnének az ő miniszterüknek hogy ők is tudjanak olimpiát rendezni) nem teht arról, hogy a családjában, szomszédságában, közelében mindenki megggazdagszik. Ez csak azt bizonyítja, hogy Orbán Viktornak kisugárzása van, és aki követi ezt a fényt, az mind vinni fogja valamire Orbán Viktor országában.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.01.10. 11:07:10

@Ballib cenzúrázók réme 21:

te meg nagyjából a Fidesz Sajtóosztály tegnapi körímélét tudod, meg a nevedet, nyomtatott nagybetűkkel.

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2017.01.10. 11:07:51

@Ballib cenzúrázók réme 21:

te hülye gyurcsányista seggnyaló, szerinted melyik szám van előbb, a 10-es vagy a 21-es? Melyik az utánhamisítás, te néger mingránscsajokkal titokban orgiázni akaró liberális bérenc?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.01.10. 11:09:25

@$pi$:

ha nem volt róla cikk, te honnan tudod?

Orbánnak meg Mészáros meg Garancsi mellett nem kell már unokatesókkal 600 milláért szakértetnie... viszont végre kimondtad: hát tudjátok ti ezeket, csak leszarjátok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.10. 11:14:08

Volt már olyan, hogy egy olimpia a rendező ország számára nyereséges volt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.10. 11:25:28

"a GDP 10 százalékának kidobása azért már képes összedönteni egy országot."

Az a gond, hogy a beruházási költségeket az állam állja, a nyereség ellenben a vállalkozó cégeknél csapódik le. Természetesen jó az olimpia az építőipari cégeknek (leginkább persze a haveri cégeknek), aztán jó a szállodáknak, éttermeknek, idegenforgalmi cégeknek, de nem látom, hogyan jön be ebből az államnak a beruházási költségnek akár csak a töredéke is. A cégek adójából nehezen, mert a haveri cégek eleve alig adóznak, sőt inkább állami támogatásokat kapnak (nyíltan vagy burkoltan), egy rakáűs cég meg majd csődöt jelent, amikor az adót kellene kifizetni.

Nagyon örülnék egy Magyarországon megrendezendő olimpiának, de attól félek, ehhez nem vagyunk elég gazdagok.

Szalay Miklós 2017.01.10. 11:26:41

Egy kis összefoglaló arról, hogy ki miért akar magyar olimpiát, meg hogy miért ne legyen:

egyvilag.blog.hu/2015/03/11/egyeb_a_magyar_olimpiarol_kicsit_bovebben

gyurmicsek 2017.01.10. 11:29:27

Én is akarok olimpiát és javaslom figurának a vak komondort.....

Ballib Cenzúrázók Réme 111 2017.01.10. 11:29:43

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: Ja igen, a fényt. És a szájpadlásáról lecsorgó váladékkal táplálkozik, ahogy a fényevö indiai csodaember. Szegény környezete, sajnálom öket is!

pamut 2017.01.10. 11:33:49

Mindenki tudja hogy az olimpia egy istencsapása lenne az országnak, akik ezt támogatják azok már teljesen nyíltan vállalják hogy magyargyűlölő hazaárulók.

Ballib Cenzúrázók Réme 111 2017.01.10. 11:34:52

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: @Ballib Cenzúrázók Réme 21: Kár tagadni, én vagyok az igazi.

pamut 2017.01.10. 11:35:55

@$pi$: Téged nem a szocik korrupciója zavar, hanem az hogy nem az orbánmaffia lopta el azt a pénzt is amit a szocik elloptak. Még pontosabban neked korrupció csak addig van amíg az szoci, de amint fideszes, akkor már nem is létezik. Te talán a fideszesek közül is az egyetlen vagy akinek még az felfér a képérére hogy a trafikrablást is tagadja.... felfér neked minden....

Jakab.gipsz 2017.01.10. 11:36:55

Jaj.jaj-jaj, ne csináljunk semmit úgy se fog sikerülni!

Minek is kellene reggelente felkelni?

Srácok nem tudjátok véletlenül miért mondják sokan azt, hogy lökött libsi ajvékol, (semmit sem mond, csak nyavalyog)?

pamut 2017.01.10. 11:38:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Volt már olyan, hogy egy olimpia a rendező ország számára nyereséges volt?

Nem, nem volt, de nem is ez a szempont, hanem hogy Orbán pár tíz (vagy száz) milliárdot leakasszon magának az Pénztáros-Tiborc-stb néven futó pénzmosodáin keresztül.

pamut 2017.01.10. 11:42:38

@Jakab.gipsz:

jájájájájáj, a sok hülye azt huhogja hogy majd nem sikerül 25 milliárdon tartani a vizes VB költségvetését! Még azzal riogatnak ezek hogy akár 100 milliárd is lesz belőle, hahahahahahaha!!!!! A sok lúzer, pedig ha Orbán csinálja, akkor egy fillérrel nem lesz több!

De jó hogy Orbán döntött, így Magyarország hatalmas nyereséget kaszál be a vizes VB-vel, a tervezett költségvetés fillérre megvalósult, és a sokmilliárdos haszonból tovább erősíthetjük az oktatást!

TheSaurus 2017.01.10. 11:45:53

Én is meg akartam venni Orbánné nagy sikerű szakácskönyvét, Aztán rájöttem, hogy a "hozzávalókra" úgysincs pénzem, és belátható időn belül nem is lesz. Hiába "emelték" a tanárok fizetését.

Attilajukkaja 2017.01.10. 11:45:55

@pamut: @Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Volt már olyan, hogy egy olimpia a rendező ország számára nyereséges volt?"
Úgy tudom, volt, de nem egy kis országban és nem mostanában. Nem véletlenül lépett vissza mostanság annyi ország a rendezéstől. Egy Olimpiának főleg presztízs értéke van.

TheSaurus 2017.01.10. 11:49:02

Presztízs. Aha. Az államcsőd meg már kimondottan szexi.
Ülj le, fiam, egyes, holnap küldd be a szüleidet.

ostvan1 2017.01.10. 11:49:29

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: "Nemhiába akarja a nyugat elszívni az agyunkat. Persze nálunk fideszeseknél teljesen csődöt mondott a kísérletük." Ezen halálra röhögtem magam! Így elismerni, hogy a hülyék gyülekezetére nincs szükség nyugaton, még senkinek sem sikerült. Gratula!

fehérfarkas 2017.01.10. 11:54:07

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "Ha két évig nem lopnák el a fideSS fijjjúg a GDP 5%-át, összespórolhatnánk egy olimpiára valót. Na, milyen 5let?"

És akkor Ráhel, Tiborcz, Mészáros, a Nagy G., meg a GFG miből fognak megélni? Hiszen becsületesen dolgozni soha nem tudtak, és nem valószínű, hogy meg tudnának változni.
:D :D :D

pamut 2017.01.10. 11:55:40

Az orbánmaffia bevédi egyik legnagyobb tolvaját:

"Nem vizsgálják Rogán vagyonnyilatkozatát"
index.hu/belfold/2017/01/10/nem_vizsgaljak_rogan_vagyonnyilatkozatat/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 11:56:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Volt már olyan, hogy egy olimpia a rendező ország számára nyereséges volt?"

Los Angeles
1984

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 11:57:32

@fehérfarkas: :))

2 évig a kamatokból. Legfeljebb egy ideig kevesebb yachtot vesznek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 12:00:29

@Attilajukkaja: "Egy Olimpiának főleg presztízs értéke van."

Hát a görögök presztizse nagyot esett az olimpiai bénázással. Rio is necces.

A magyaroké annihilálódna.

flydomi 2017.01.10. 12:05:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem ellened szól,de tudjuk,hogy 27 éve a gazdaságunk nem változott jó irányba.
Felelőtlenség kijelenteni azt,hogy : de attól félek, ehhez nem vagyunk elég gazdagok.
Sose voltunk azok.A megválasztót politikusaink azt akarják,hogy nyomorban éljünk.Nekik nem érdekük az,ha a hazát szolgálják.Sose volt érdekük,hogy egy élhetőbb,normális gazdaságot építsenek.

Punxsutawney Mormota 2017.01.10. 12:08:36

@Ballib cenzúrázók réme 21: Majd ha az anyádat el kell adnod egy török kamionosnak, hogy be tudd fizetni az rendezés extra költségeit, te hazaáruló, gerinctelen pondró, akkor ugass arról, hogy megérte, utolsó szarcsimbók barátom!
De aki eladja magát, hogy habonyárpi kicsiny csahos kutyája lehessen, az már anyját is korábban eladta... Mire cserélted be, pondró? Egy kanna borra?

pamut 2017.01.10. 12:08:43

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Los Angeles 1984"

LA egy speciális helyzetben volt mivel más komoly pályázó nem volt, így ők diktálták a feltételeket, nem a NOB, és ezt ki is használták maximálisan: negyedannyiból(!!!) kihozták a rendezést mint pl. Montreal előtte. És még így is "kreatívan" kellett számolni ahhoz, hogy kihozzák azt nyereségesnek.

Punxsutawney Mormota 2017.01.10. 12:10:49

@$pi$: Az Orbán-maffiának 600 millió már aprópénz. Nem foglalkoznak milliárdon aluli összegekkel.

pamut 2017.01.10. 12:13:22

@Ballib cenzúrázók réme 21:
Te is kollaboráns bűnös vagy abban hogy a maffiád belehúzta az országot a vizes VB-be, ami jelenleg 100 milliárdnál tart, 75 milliárddal túllépve a keretet, azaz 75 milliárdos kárt okoztatok nekünk, magyaroknak.
Mivel te is támogattad és és támogatod ezt a károkozást, te és a maffiád a saját zsebetekből térítsd meg nekünk magyaroknak a 75 milliárdos kárt, az utolsó fillérig.

És ha még feljebb fog menni az eszeveszett pénzszórásból és lopásból fakadó károkozás költsége, ami teljesen biztos hisz még el sem kezdődött a VB, és úgyse bírtok leállni a kényszeres lopással (nem is akartok, sőt...), akkor a további károkat is térítsétek meg.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 12:14:55

@pamut: Köszi az adalékot!

És Los Angelesnek nem volt szüksége olimpiára, hogy fölkerüljön a térképre. Montrealról szinte csak azt tudjuk, hogy egyszer olimpia is volt ott.

Sir Galahad 2017.01.10. 12:22:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Az jó ötlet lenne, csak az a baj, hogy kormány akkor is volna, és azok is lopnának, legfeljebb kicsit kevésbé feltűnően.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 12:27:28

@Sir Galahad: Ha csak 99%-kal csökkenne a tolvajlás mértéke, már az is nagy lépés lebnne.

Balt 2017.01.10. 12:31:23

Ne zavarjon, hogy az összes ábrázolt olimpia az agenda 2020 előtti. De tudod mit? Merjetek kicsik lenni, az már 2002-ben is bejött. :)

m.nemzetisport.hu/sportpolitika/20070206/2020_elott_nem_lesz_realis_a_budapesti_olimpia_megrendezese

index.hu/belfold/bpol0524/

Balt 2017.01.10. 12:36:20

@ember100: Mit szólsz ehhez a névsorhoz, seggfej? Lásd: @Balt: A "fajtád" vagy a "gazdáid".

fehérfarkas 2017.01.10. 12:36:41

@Ballib cenzúrázók réme 21:

Az olimpikonjaink sportolók, és nem gazdasági szakemberek. Az olimpőikonjainknak vannak külön mendezsereik, akik a gazdasági ügyeikkel foglalkoznak, így nekik még a sajátjukkal sem kell foglalkozniuk, nemhogy az országéval. Tisztelem és nagyra becsülöm a sporteredményeiket, de közgazdasági kérdésekben inkább a közgazdasági szakemberekre, meg a saját közgáz tanulmányaimra hagyatkozom.

Egy gazdag ország, meg egy gazdag metropolisznak egy olimpia költsége a bevételének a jóval kisebb hányadát teszi ki, mint egy szegény országének.

Nézzük a nagyvárosok GDP-jét, hogy melyik mennyire gazdag (forrás: "Global city GDP 2014". Brookings Institution.):
Los Angeles GDP-je 860 mrd dollár
Seoul GDP-je 845 mrd dollár
London GDP-je 835 mrd dollár
Párizs GDP-je 822 mrd dollár
Peking GDP-je 506 mrd dollár
Sydney GDP-je 223 mrd dollár
Barcelóna 171 mrd dollár
Róma 163 mrd dollár
Berlin 157 mrd dollár
Athen 129 mrd dollár
Budapest 98 mrd dollár

Ezek csak a nagyvárosok GDP-jei, és ott vannak mögöttük az országok is, amelyek a finanszírozásba be tudnak szállni:
(IMF adati nominal GDP):
USA 18561mrd dollár
Kína 11391 mrd dollár
Németország 3494 mrd dollár
Anglia 2649 mrd dollár
Franciaország 2488 mrd dollár
Olaszország 1852 mrd dollár
Dél-Korea 1404 mrd dollár
Ausztrália 1256 mrd dollár
Spanyolország 1252 mrd dollár
Görögország 195 mrd dollár
Magyarország 117 mrd dollár

Görögországot/Athént leszámítva nagyságrendi eltérés van a korábban olimpiákat rendezett városok/országok, valamint Magyarország/Budapest között. És amikor Budapestnél/Magyarországnál gazdagabb városok/országok visszamondták, hogy nekik nem éri meg, akkor el kellene gondolkozni azon, vajon nekünk megéri-e? Megérül-e? Főleg azok után, hogy az elmúlt évtizedekben 2 olimpia kivételével mindegyik veszteséges volt, és adosságba sodorta az adott országot is meg a várost is.
Csak mondjuk egy London/Anglia a sokkal nagyobb GDP-jével könnyebben túl teszi magát mint a csóró Magyarország, amelyet az EU-s pénzek tartanak lélegeztetőgépen.

pamut 2017.01.10. 12:38:18

@Balt:

Te már annyira kretén vagy azt hiszed hogy 2017-ben lehet ábrázolni 2020 utáni olimpiákat? :D

Mesélj már nekem, a vizes VB költségvetését mennyire tudta tartani a maffiád, és mikor térítitek meg a magyaroknak okozott 75 milliárdos kárt? Ami lesz még több lévé nem tudtok leállni a lopással és a hűtlen kezeléssel?

pamut 2017.01.10. 12:41:31

@fehérfarkas:

Te komolyan tényekkel meg számokkal jössz a maffia legnagyobb trolljának?

Te még mindig nem érted a hazug, hiperagresszív, kőbaltás módszerüket, ennyi év után sem?

Balt 2017.01.10. 12:42:19

@dtibor: Nem tűnt fel, hogy egy nicktolvaj gyenge paródiájára (provokációjára) válaszolsz? Hogy miért gyenge? :) Pont azért, mert csak a bukott és frusztrált ballibákat hergeli, mint az ámbra mutatja. :))

Sir Galahad 2017.01.10. 12:44:34

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Meg lennék lepve, ha egyáltalán csökkenne, de hát a remény hal meg utoljára :)

Attilajukkaja 2017.01.10. 12:51:05

@TheSaurus:
"Presztízs. Aha. Az államcsőd meg már kimondottan szexi.
Ülj le, fiam, egyes, holnap küldd be a szüleidet."

Mintha ebben az országban egy csomó beruházás nem presztízsből készülne. Mintha Orbánnak elsősorban nem a látszat lenne a legfontosabb. Akkor most ki is küldje be kinek a szüleit? És minek?

@fehérfarkas:
"Az olimpikonjaink sportolók, és nem gazdasági szakemberek."
És ez így van rendjén. Viszont a helyükben nem adnám az arcomat egy olyan politikai reklámhoz, amiért ugyan jó pénzt kapok, de gazdasági csődöt jelenthet az országomnak. Annyira egyikük sem áll rosszul anyagilag, hogy ilyesmit be kelljen vállalnia.

TheSaurus 2017.01.10. 12:55:11

@Attilajukkaja: Bocs, valamiért úgy értettem, hogy helyesled a presztízscélú beruházást. Így viszont már világos, kihúztam az egyest, ne küldd be a szüleidet. ;)

$pi$ 2017.01.10. 13:00:01

@Punxsutawney Mormota: "Az Orbán-maffiának 600 millió már aprópénz. Nem foglalkoznak milliárdon aluli összegekkel. "

Az angolok szerint a metrón a kenőpénz 2.4 milliárd volt. Csak a megyó kapott 600 milliót. Pont a negyedét, biztos nem véletlen.

erkölcsi hulla 2017.01.10. 13:12:59

Ha ezt meg merik csinálni, én megyek külföldre. Gondoljatok bele, becsődöl tőle ez a most is élhetetlen és retkes ország. A mocskos politikusok pedig szó szerint ellopják az emberek pénzét, életét, mindenét.
Az összes itteni probléma tisztán a korrupt vezetés ami megmaradt a szociból, és mindenki összeszrított seggel tűri ahogy ezek megkúrják a népet. Hajrá.

pamut 2017.01.10. 13:19:44

@$pi$: Téged nem zavar a lopás, téged csak az zavar hanem az orbánmaffia lop.

KunhalmiAgnes 2017.01.10. 13:28:38

Felhaborito, hogy ahelyett, hogy szerenyen meghuznank magunkat, es a holokauszt miatt szegyenkeznenk, van pofaja a naci rezsimnek olimpiara palyazni.
Mikozben azt a penzt lehetne az arab menekultekre kolteni, mar amennyiben a menekult ugy nem volna alproblema.

fehérfarkas 2017.01.10. 13:40:32

@Havaria Honkaka:

Miért is? Mert valós konkrét tényeket írok le?
Tudod, nem mindenki szerint egyenlő a kommentelés a trollkodással.
Vannak még, akik a kommentelés és a trollkodás közé különbséget tesznek.

DunábaLövetési miniszter 2017.01.10. 13:48:13

@pamut: " hogy a maffiád belehúzta az országot a vizes VB-be, ami jelenleg 100 milliárdnál tart, 75 milliárddal túllépve a keretet, "

Bezzeg ha ezt a penzt Soros Gyorgynek vagy valamelyik civilszervezetenek utaltak volna, akkor minden rendben volna, nem szamitana a tulkoltekezes.
De igy, hogy az orszag fejlesztesere epitesere a sport, a kultura tamogatasara hasznaljak, az mar felhaborito fasisztanaci korrupcio.

pamut 2017.01.10. 13:54:16

@DunábaLövetési miniszter: ne,,ha a kivégzésre szánt oktatásra fordították volna, az lenne a helyes, de nem abból csak újabb és újabb pénzeket vonnak ki, hogy aztán vizes Vb-k meg stadionok ürügyén ellophassátok.
a kurvaanyádat kollaboráns, még van pofád védeni a 75 milliárdos lopást? :DDD
ADJÁTOK VISSZA A MAGYAROKNAK AMIT ELLOPTATOK!

Ballib Cenzúrázók Réme 111 2017.01.10. 13:55:43

@pamut: Hol rá a bizonyíték, hogy valóban ellopták ezt a pénzt?

Netuddki. 2017.01.10. 13:59:13

@Ballib Cenzúrázók Réme 111: Hol rá a bizonyíték, hogy nem lopták el ezt a pénzt?

Attilajukkaja 2017.01.10. 14:09:06

@TheSaurus:
"Bocs, valamiért úgy értettem, hogy helyesled a presztízscélú beruházást."
Távol áll tőlem!!!!!! :o)

TheSaurus 2017.01.10. 14:17:05

Talán azért gondoltam így, mert a "presztízs" (még) nem negatív értelmű kifejezés. Viszont mi lenne az, ami jobban kifejezné a beruházás lényegét? Giganto/mono/egyéb mánia? Fényűzés? Pazarlás?

pamut 2017.01.10. 14:17:46

@Ballib Cenzúrázók Réme 111:
4x annyiba került eddig, mint az előre eltervezett elfogadott költségvetés. nem 10%-kal többe, nem 100%-kal, hanem 4xannyiba. és még van fél év, fog nőni tovább... ezek lopnak. mint a gép.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 14:39:20

@pamut:

Miért kéne hinni egy magadfajta hivatásos ballib hazudozónak jóslás témában ?

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 14:40:02

@Tibi !:

Tudod Tibi ez a dolog fordítva működik.
Ártatlanság vélelme a neve jogi szakzsargonban.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 14:41:46

@DunábaLövetési miniszter:

Pontosan erről van szó.
A ballib bérrettegőket csak az zavarja, hogy nem a Soros féle rabló bandához kerül a lóvé, hanem fejlesztések tucatjai, sportélet finanszírozása, és nemzeti öntudat javulására költik, amit Olimpikonjaink is egyként támogatnak,
Azaz a Budapesti Olimpiára.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 14:42:49

@Ballib cenzúrázók réme 21: "Ártatlanság vélelme"

Amokor egy nagy éhes aligátor úszik utánad a folyóban, akkor feltételezd, hogy ártatlan. Semmi bizonyítékod rá, hogy megesz.

Attilajukkaja 2017.01.10. 14:51:28

@TheSaurus:
"a "presztízs" (még) nem negatív értelmű kifejezés"
(Gondolom, ezt nekem írtad.)
Valóban nem az. Szerintem Magyarországnak van is egy nemzetközi presztízse, amely sokat kopott az elmúlt pár évben. Egy sikeres Olimpia sokat javíthatna rajta, ... de ezzel kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok. Nem csak azért, mert gazdaságilag sem bírnánk, hanem mert semmi nem készülne el időben és a megfelelő minőségben. Ráadásul a magyar emberekbe táplált idegengyűlölet sem segít egy ilyen nemzetközi esemény befogadásán.

"Giganto/mono/egyéb mánia? Fényűzés? Pazarlás?"
Mindegyik szó illik a tervekre. :o)
Nekem a cezarománia jutott még az eszembe. Meg kell mutatnunk, hogy Magyarország továbbra is a világ császára! Velünk nem lehet pilinckázni. Még akkor sem, ha lassan Hungary-ból a hungry-k országa leszünk.

Attilajukkaja 2017.01.10. 14:55:49

@Ballib cenzúrázók réme 21:
"A ballib bérrettegőket csak az zavarja, hogy nem a Soros féle rabló bandához kerül a lóvé, hanem fejlesztések tucatjai, sportélet finanszírozása, és nemzeti öntudat javulására költik"
Ebből a nemzeti öntudat javulása tetszett a legjobban. :o))))) Ez csúúúúúcs!
Na meg a sportélet. :o)))
És még azt is el tudom képzelni, hogy elhiszed, amiket írsz.

TheSaurus 2017.01.10. 15:00:48

@Attilajukkaja: Igen, Neked írtam, csak nem nyomtam rá a válaszgombra. ;)
Amúgy meg annyi mindennel lehetne emelni Mo presztízsét. Pl. nyugoti fiatalok versengenének, hogy a színvonalas magyar egyetemeken tanulhassanak... stb.
Szóval rengeteg olyan dologgal, ami messze nem kerülne annyiba, viszont nagyobb lenne a hozama hírnévben is, pénzben is.
Így viszont nem csak hungryk leszünk, hanem lassan angryk is. Birds már vagyunk. ;)

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2017.01.10. 15:05:58

A liberális baloldalosok már 2010 óta nem tudnak napirendre térni afelett, hogy most már nem ők lopják a közpénzt, hanem Orbán Viktor.
Hát csak irigykedjenek, de ez akkor is így marad! Minden nemzeti magyar hazafinak az az érdeke, hogy ez így maradjon. Mert ez a haza érdeke!

A balosok készüljenek arra, hogy 2018-at is úgy bukják majd mint 2010-től az összes választást és még 30 évig Orbán Viktor fogja megmondani, hogy kinek a zsebébe menjenek az ezer milliárd forintok.
Ezt nem bírják elviselni a balosok, ezért rohangálnak állandóan az EU-ba.

Attilajukkaja 2017.01.10. 15:29:47

@TheSaurus:
" nem csak hungryk leszünk, hanem lassan angryk is. Birds már vagyunk. ;)"
Ez jóóóó! :o)
Mo. presztízsén sokat dobott annak idején 1956 és 1989 (kerítés lebontása). De mondhatnám a Rubik kockát is (amiről Távol-Keleten azt sem tudják, hogy magyar) vagy Eszterházy Pétert, Fischer Ivánt (Fesztivál Zenekar). A magyar tudósainkról nem is beszélve.
Sajnálom, hogy Orbán nem ezt a vonalat erősíti, hanem megpróbálja visszaforgatni az idő kerekét, és valami talmi nagyságot vizionálva hat a csalódott emberek érzelmeire.
Az emberek pedig nem azért csalódottak, mert az MSzP vagy a Fidesz regnál, hanem mert semmi sem lesz már úgy, ahogyan régen volt. Se itt, sem Lengyelországban, sem az USA-ban. Sehol. Ahelyett, hogy ezzel szembenéznénk, egymást marcangoljuk. Feleslegesen.

Attilajukkaja 2017.01.10. 15:35:19

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a:
"A liberális baloldalosok már 2010 óta nem tudnak napirendre térni afelett, hogy most már nem ők lopják a közpénzt, hanem Orbán Viktor. "
Ebben NAGYON igazad van!!!!
De miért olyan egyértelmű számodra, hogy a lopás az normális? Nem az lenne az üdvözítő, ha egy politikus az országgal is törődne, nem csak a saját zsebével?
Szomorú, hogy sokan ilyen egyértelműnek és elfogadhatónak tartják a politikusok lopásait.

TheSaurus 2017.01.10. 15:38:19

@Attilajukkaja: "Mo. presztízsén sokat dobott annak idején 1956 és 1989 (kerítés lebontása). "
Sőt, 1456 is, ha már itt tartunk. Vagy még mindig itt tartunk? ;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 15:40:35

@Attilajukkaja: "miért olyan egyértelmű számodra, hogy a lopás az normális?"

Ha orbán lop, akkor nem olyan nagy baj a lopás. Ha százszor annyit lop, mint brki más az írott történelemben, akkor egyenesen normális dolog. Oroszok ki az országból! De ha orbán mondja, akkor szeretjük az oroszokat.

Csak azzal tudom magyarázni orbán harcias oroszellenessége ellentétébe csapó pálfordulását, hogy bizonyítákokat szerzett orbán tolvajlásaira, és ezzel sakkban tartja.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 16:02:39

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a:

Ez ma még csak a harmadik ballib nickhamisító..

Eddig 8 nicket regisztráltatok csak miattam, úgyhogy még van a talonban.
Elő a farbával ! :DDD

Attilajukkaja 2017.01.10. 16:05:14

@TheSaurus:
"Sőt, 1456 is, ha már itt tartunk. Vagy még mindig itt tartunk? ;)"
He-he! Szerintem nem itt tartunk, mert ha egy európainak (vagy bárkinek) bedobod ezt a dátumot, semmi nem jut róla eszébe. Leszarják.

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Ha orbán lop, akkor nem olyan nagy baj a lopás. Ha százszor annyit lop, mint brki más az írott történelemben, akkor egyenesen normális dolog."
Annyit nem tud lopni, mert a történelem tele van nagystílű tolvajokkal. De az igény megvóna rá! :o)

"Oroszok ki az országból! De ha orbán mondja, akkor szeretjük az oroszokat."
A köpönyegforgatás netovábbja, mert senki nem utálta olyan tüzesen az oroszokat, mint annak idején az ifjú demokrata Vitya. Ma meg egy csomó ember tapsikol neki, amiért Putyin farkát dédelgeti. Az embereknek tényleg ennyire rövid az emlékezőképessége????

"bizonyítákokat szerzett orbán tolvajlásaira, és ezzel sakkban tartja."
Én ebben nem hiszek. Putyin nem foglalkozik az Orbán maffia belügyeivel. Elég neki, hogy maga mellett tudhat egy EU-s kis pincsit. Ez neki sokat ér.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 16:05:36

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Nagy különbség hogy a kedvenc MSZP-s és SZDSZ-es komcsijaid addig nyalták az oroszok seggét amíg itt állomásozott a hadaseregük a hazánkban, és biztosította a GYurcsány féle szarházi tolvajok számára a szabadrablást, amit privatizációnak neveztek el.

Orbán ekkor szólalt fel ellenük, hogy talán haza kéne az orosz katonáknak húzni.

----

Most viszont hogy gazdasági és politikai haszna van a kapcsolattartásnak, egyedül a Soros csicskák bérrettegnek az Oroszoktól, hisz szerintük álmaikban ennek köszönhetik a Clinton féle vereséget.
Pedig csak egyre többen rühellik Sorost és a csicskáit, meg a bérrettegő álciviljeit.

gyurmicsek 2017.01.10. 16:18:09

@Ballib cenzúrázók réme 21: Kicsit kevered a dátumokat nem? Az utolsó orosz vonat 1991. június 16-án hagyta el Magyarországot.

conchita wurst 2017.01.10. 16:20:50

A ballibek mindig becsődölnek, ha van olimpia, ha nincs, ha kapunk eu pézt ha nem.

Nem kell figyelni a hisztériájukat.

fehérfarkas 2017.01.10. 16:23:55

@Attilajukkaja: "Egy sikeres Olimpia sokat javíthatna rajta, ... de ezzel kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok. Nem csak azért, mert gazdaságilag sem bírnánk, hanem mert semmi nem készülne el időben és a megfelelő minőségben. Ráadásul a magyar emberekbe táplált idegengyűlölet sem segít egy ilyen nemzetközi esemény befogadásán."

Hát igen, egy olimpiára milliós nagyságrendben fognak jönni a külföldiek, nemcsak a nyugatiak, hanem a kiínaiak, négerek, arabok, törökök, indiaiak. Sőt, még rengeteg szlovák, román meg szerb is át fog emiatt ide jönni. Felkészült erre az elmúlt 2 évben (kormányzati propaganda által) gyűlöletre, rasszizmusra és xenofóbiára áthangolt lakosság?

Ballib Cenzúrázók Réme 111 2017.01.10. 16:25:20

@Ballib cenzúrázók réme 21: A te nicked és értelmi szinted kb. ennyire elég, hogy hamisítsák. :D

gyurmicsek 2017.01.10. 16:25:47

Biztos, hogy sikeres lesz az olimpia, a megspórolt pézből jöhet az űrsikló program, meg az atom bomba. Ne álljunk meg elvtársak. A helyzet egyre fokozódik.

pamut 2017.01.10. 16:26:40

@Ballib cenzúrázók réme 21:
mi a faszról beszélsz, retardál hazaáruló bűntárs?
TÉNY hogy 4x többe került eddig, és még hol van maga a VB????
anyád is szégyell ugye amiért tettestárs maffiózó lett a gyereke? mennyi pénzért adtad el magad áruló?

pamut 2017.01.10. 16:28:18

@Ballib Cenzúrázók Réme 111: nagyon jól tolod, trollok ellen csak a saját módszerük hatékony, told csak tovább, megérdemli bőven, még börtönt is érdemelne a hazaáruló féreg.

Ballib Cenzúrázók Réme 111 2017.01.10. 16:28:33

@fehérfarkas: Szép lesz. :D A világtörténelem elsö olimpiája, ami a xenofóbia miatt botrányba fullad. A rejtett eröforrásaink szépen elmennek az olimpiai faluba, és ellponak mindent, ami mozdítható, megkéselnek pár külföldit, stb. Kész világhír!

fehérfarkas 2017.01.10. 16:29:22

@Ballib cenzúrázók réme 21: "Most viszont hogy gazdasági és politikai haszna van a kapcsolattartásnak, egyedül a Soros csicskák bérrettegnek az Oroszoktól, hisz szerintük álmaikban ennek köszönhetik a Clinton féle vereséget.
Pedig csak egyre többen rühellik Sorost és a csicskáit, meg a bérrettegő álciviljeit."

Annak idején a szovjetek és a Vörös Hadsereg nem a Soros féléktől, liberalizmustól, demokráciától, kapitalizmustól, sajtószabadságtól, civil szervezetektől védték Magyarországot? Nem ugyanaz a gazdasági és politikai érdek most és akkor?
Csak akkor Orbán még nem volt hatalmon, most meg hatalmon van.Ha már akkor is hatalmon lett volna, akkor pont úgy viselkdett volna mint ahogy ma viselkedik.

TheSaurus 2017.01.10. 16:33:23

@Attilajukkaja: Nem Európa tart még mindig 1456-nál, hanem mi. Vagyis nem mi, hanem... szóval érted. ;)

Attilajukkaja 2017.01.10. 16:41:33

@TheSaurus:
"Nem Európa tart még mindig 1456-nál, hanem mi. Vagyis nem mi, hanem... szóval érted."
Ja, így már értem. Lassan a mi gyerekeink sem fogják tudni, mit jelent 1456!!!! :o(
Számukra ez a számsor csak egy béna jelszó lesz a neten.

Sir Gombóc 2017.01.10. 16:52:13

Ööö, milyen ábra? Én nem látok semmit. Mielőtt beraktok valamit, talán teszteljétek, hogy minden nagy böngészővel kompatibilis-e...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.10. 17:05:56

@Ballib Cenzúrázók Réme 111:

"A rejtett eröforrásaink szépen elmennek az olimpiai faluba, és ellponak mindent, ami mozdítható, megkéselnek pár külföldit, stb. Kész világhír!"

Ennél már csak egy berlini vagy kölni olimpia lenne nagyobb szenzáció.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.01.10. 17:25:27

Los Angeles és Párizs is a rendszeres arab és négerlázadásokról híres.

Ma a világon csak Budapest képes biztonságos olimpiát rendezni!

Attilajukkaja 2017.01.10. 17:26:38

@Ballib cenzúrázók réme 21:
"egyedül a Soros csicskák bérrettegnek az Oroszoktól"
Te és a családod ennyire elfelejtette, mit jelentett Magyarországnak az orosz beavatkozás és megszállás? Nem is egy alkalommal. Ennyire rövid az emlékezetetek?

Attilajukkaja 2017.01.10. 17:30:44

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:
"Ma a világon csak Budapest képes biztonságos olimpiát rendezni!"
Jópofi vagy!!! :o)))))

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.01.10. 17:35:05

Ennek ellenére olimpiát csak akkor szabad rendeznünk, ha 100%, hogy a rendezéskor is Orbán kormány lesz.

A ballib kormányok ugyanis mind csődbe mentek, függetlenül attól, hogy EU tagok voltunk-e, jól ment-e a világgazdaság vagy rosszul.

És persze attól is függ, milyen olimpia. Fehér magyar keresztények olimpiája szúrja a zsidó sajtó szemét, az, hogy a zsidó olimpiát közpénzből 2019ben Budapest rendezi(eldőlt dolog), szinte nem is hír, az emberek 90%-a nem is hallott róla.

Mi közünk nekünk a zsidolimpiához?

erkölcsi hulla 2017.01.10. 17:39:46

@Ballib Cenzúrázók Réme 111: olimipiárol speciel nem hallottam, meg paks 2 ről sem, mindkettő tönkreteszi az országod és eladósítja a benne élő amúgy is rabszolgákat

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.10. 18:28:07

@Ballib cenzúrázók réme 21: Hiába tagadod, te vagy az. Több nickkel kommentelsz, hogy többnek tűnj. Nem csoda, fideszes vagy, tehát elvtelen hazug. És ne győzködj, hogy nem így van, mert nyilvánvaló, hogy de. csak tovább égeted magad.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.10. 18:30:12

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Én nem akarok olimpia-menekülteket ide. Azért rendezzük mi rengeteg pénzért, mert csak itt biztonságos? Ezt mondod? :-)

Budapest a kutyaszar városa 2017.01.10. 18:49:44

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: A szoci és a jelenlegi, maffiakormány lopásai között "kis árnyalatnyi" különbség van, amely sok-sok ezer euró milliárdban és Magyarország jövőjében mérhető. Körülbelül úgy aránylik a kettő, mint amikor egy kisgyerek csokit lop a közértben, vagy elsíbolja magát a közértet.

Budapest a kutyaszar városa 2017.01.10. 18:54:33

@Ballib cenzúrázók réme 21: Amikor a FELCSÚTI PINOKKIÓ az oroszok távozásáról hősiesen hadovált, az már Németh Miklósék által réges-rég le volt zsírozva. A hamis bálványod már ekkor hazug képet festett magáról, pedig holt volt még Takony Árpi !

na4 2017.01.10. 19:05:42

Remélem sosem valósul meg ez a borzalom!

KunhalmiAgnes 2017.01.10. 19:25:42

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "hogy a zsidó olimpiát közpénzből 2019ben Budapest rendezi(eldőlt dolog), szinte nem is hír, az emberek 90%-a nem is hallott róla."

Csak azert talalta ki az Orban mert mar megint holokausztot akar, es igy akarja a zsidokat ide csabitani. Meg akarja sporolni a szallitasi koltsegeket, olcsobb ha maguktol jonnek.

midnight coder 2017.01.10. 19:46:07

@Budapest a kutyaszar városa: Ez azért így ebben a formájában nem teljesen igaz. Csak Orbánék lopásai kevésbé vannak leplezve, és nagyobb a sajtójuk - legalábbis a baloldali médiában. Amúgy pedig a legnagyobb lopások a gengszterváltás környékén voltak amikor két ciklus alatt egy ország vagyona találta meg a kis gazdáját úgy, hogy közben sem az államadósság nem csökkent, sem a hazai gazdaság nem épült ki, sem érdemi infrastruktúra nem épült fel, sem az emberek életszínvonala nem javult. És ennek köszönhető kb. a mai helyünk is a világban.

2017.01.10. 19:46:52

Budapest soha nem fog lehetőséget kapni olimpia rendezésére, egyrészt azért, mert világviszonylatban egy teljes mértékben jelentéktelen ország, az iskolai földgömbön csak nagyítóval látható (ha nem légyszaros). Másrészt nem tudna elfogadható létszámú nézőt biztosítani (ezért bukták a foci EU rendezést is), mivel egyre többen inkább tévén vagy tabletten követik az eseményeket (olcsón, jó minőségben). Egyébként is sokan Bukarestbe mennének tévedésből...
Engem már nem érdekel ez a dzsembori: az egész a nacionalizmusról szól, az éremhalmozásról, na meg az ügyes kokszolásról.
Talán fontosabb lenne ezt a sok pénzt, amit a zemberek zsebéből fognak kivenni, inkább kórházakra, nyugdíjakra, utakra, fizetésekre, iskolákra, tudományra költeni. Igaz, így nem nagyon lehetne lopni belőle, de legalább megmaradna az nép hasznára.

midnight coder 2017.01.10. 19:48:48

Amúgy ritkán értek egyet a ballibákkal, de én mindenkit aki kis hazánkban olimpiát akar fellőnék egy Anettka vezette űrhajón a Holdra. Még így is olcsóbb lenne, és hasznosabb is mert egy rakás hülyével kevesebb rontaná a levegőt a bolygón.

monddazigazatmar 2017.01.10. 19:50:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Bolgár Györgynél nyilatkozott egyszer az olimpiának a nemtudom pontosan kije - valami fő gazdasági embere. Nem mondom, hogy meggyőzte BG-t, hogy miért kell az olimpia, de eléggé értelmesen és összefüggéseiben meg tudta magyarázni.
A lényeg az, ami a cikkben is van:
"A kormánypropaganda csak 774 milliárd körüli pénzről beszél, de
ezek csak a rendezés közvetlen költségei,
az utak, hidak, metrók, korábban felépített - és kifizetett - stadionok ebben nincsenek benne."
A NOB pedig ad valami 1600 milliárdot a megrendezésből, meg még igen komoly pénzeket lehet kapni az uniótól is - ezek máshonnan nem jönnének be. És akkor a kiadási oldalon jönnek azok a dolgok, mint utak, hidak, metrók. Amikre olimpia nélkül is szükség lenne. Persze, nyilván veszteséges lesz mint olimpia. De mondjuk ott marad az olimpiai falu, amit be lehet üzemelni bérlakásoknak, ott marad a híd, a metró, a villamos.
Vagy valaki szerint Észak-Csepel jó úgy ahogy van?
Persze a ballibáknak védőgát sem kell a Tiszára.

2017.01.10. 19:51:38

@midnight coder: Szépen tudsz hazudni, csak nem hihetően.

2017.01.10. 20:01:14

@monddazigazatmar: "De mondjuk ott marad az olimpiai falu, amit be lehet üzemelni bérlakásoknak, ott marad a híd, a metró, a villamos.
Vagy valaki szerint Észak-Csepel jó úgy ahogy van? "

Ha ezeket megépítenénk, totál haszon lenne a népnek. Ha mellette NEM rendeznénk olimpiát, nem produkálnánk egy bődületes veszteséget, ami óriási nyereség lenne az ország számára.
Hátránya csak az lehetne, hogy a Kedves Vezető nem nyithatná meg személyesen a játékokat, mint nagy elődje 1936-ban.

gyokkkettto 2017.01.10. 20:12:32

@midnight coder: Marhasagot beszelsz. A OLIMPIA jo buli. Akarmennyibe is kerul, Akarmekkora is a veszteseg, egyszer ki kell probalni. Es nem kell minden evben megrendezni, mert a kovetkezo 100 evben ugyse kapjuk meg.
De ha meg van ra esely, akkor barmi aron be kell vallalni. En maganemberkent fizetni is hajlando volnek. Par szaz ezret siman bedobnek a kozosbe, ha szukseg lenne ra.
Ha 1 millio ember 8 ev alatt befizetne 300 ezret, akkor koltseg fele mar megvolna.

2017.01.10. 20:23:06

@gyokkkettto: Marhaságot beszélsz. Ha van pénzed, utazz oda, ahol olimpiákat szerveznek. Bármi áron, magánemberként. Egyszer legalább ki kell próbálni. Csak ne akarj mindenkit belerángatni, mert az csak neked jó buli.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.01.10. 20:27:03

@midnight coder:

Szerintem gondold át újra.
A ballibeknek soha ne higgy.

Ha mégis megteszed, magdata vered át.
Persze nem baj hogy elhitették veled hogy nem vagyunk képesek megrendezni, hogy jobban hiszel Gyurcsánynak és hadseregének, mint az Olimpikonjainknak, és a jobboldaliaknak.

De a végén megint észre veszed, mint nimdenki aki egy percik is hisz a ballibeknek.
Mindig és megint átbasznak.

midnight coder 2017.01.10. 21:05:48

@Legeslegalja: Ott lehet nyereségesen megrendezni egy olimpiát, ahol lehet utána mihez kezdeni az ahhoz felhúzott létesítményekkel. Kis hazánkban bőven elég a rendelkezésre álló szállodai kapacitás, sportlétesítményekből is messze több van mint amire igény lenne.
A görögök is beszopták az olimpiát, pedig ők alapvetően a turizmusból élnek, amit mi soha a büdös életben nem fogunk tudni megtenni - egyszerűen nincs itt olyasmi amiért érdemes ide jönni a világ másik feléről. Azért pedig hogy pár félhülye doppingteszter itt vehesse át a legügyesebb kísérleti nyúlnak járó aranyozott ezüstplecsnit, nincs értelme évtizedekre aladósítani az országot.

midnight coder 2017.01.10. 21:08:44

@gyokkkettto: Tudod, ha neked erre kedved van befizetni, hát hajrá. De nekem ugyan már ne kelljen megfizetni a te szórakozásodat. Majd ha te is veszel nekem 300 ezer forintért VR szemüveget, mert hogy én meg a számítógépes játékokat kedvelem, akkor én is veszek neked 300 ezer forintért olimpiát, mert hogy az olyan jó buli. És akkor már csak a másik 2 millió embert kell rávenned ugyanerre.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.01.10. 21:11:00

@midnight coder: "Ennek ellenére olimpiát csak akkor szabad rendeznünk, ha 100%, hogy a rendezéskor is Orbán kormány lesz."

Az már BÖRTÖNOLMPIA LESZ nektek, kretén fideszeseknek. Hamarabb fog a nép titeket levadászni mint azt ti gondolnátok! Úgy fogtok Moszkva fele menekülni mint Janukovics elvtársatok.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.01.10. 21:17:55

@Legeslegalja:

te segghülye szellemi fogyatékos orbántrollja, ma már hanyadik nicked mutatod be hogy mekkora szellemi fogyatékos gyerkőc vagy? Akárcsak a többi fideszes baromja testvéred.
És ti szellemi fogyatékos fidesz birkák akartok olimpiát szervezbi? Bruhaha, még betanított jegyszedőnek is segghülyék lennétek. Még a címet se találnátok meg, hogy hova kellene menni jegyet szedni.

Birkamenet, orbán faszszopás, ez való nektek kretén fideszbirkáknak, ennél magasabb szellemi melótól már totál csődöt mondotok.

Janossz 2017.01.10. 21:18:21

Olimpiát városok (települések) rendeznek, nem államok.
Én, mint krahácsi polgár, indítványozok egy krahácsi olimpiát.
Nagy szükségünk lenne már megmutatni magunk a világnak, és a 352 krahácsi polgár szívét igaz büszkeséggel töltené el, hogy a világ megtudná, mi is vagyunk valakik! Az államkassza meg csak kitermelné valahogy.
Megkérdezni nem kívánjuk a lakosságot erről, mert mindenkinél fogható az M4 csatorna.
Az után, hogy a a gyáva, semmirekellő, fogát a garashoz verő hamburgi és római polgárság lemondott a lehetőségről, úgy érzem esélyeink nagyot nőttek.

Az EREDETI 2017.01.10. 21:27:52

@Janossz: Jogosultak vagytok egy 1408 férőheyles stadionra!

DunábaLövetési miniszter 2017.01.10. 21:28:01

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Szerintem inkabb Dunabalovetos OLIMPIA lesz. A 18-as valasztas megnyeresenek masnapjan elkezdjuk Dunabaloni a libbantakat. Es a 24-ben rendezendo Olimpiara megprobaljuk elintezni, hogy felvegyek a versenyszamok koze a libsidunabalovest.
Valoszinuleg nagy nepszerusegnek fog orvendeni a sportag.

Janossz 2017.01.10. 21:29:39

@Az EREDETI: Mi 25 000 ben gondolkozonk, a jövőt is szem előtt tartva. A szebb jövőt!

jet set 2017.01.10. 21:30:58

Lassan mondom, hogy a primitív agyaddal is fel tudd fogni: nem Budapest kapja az olimpia rendezési jogát. De novemberig még jöhetnek a hergelő faszságok.

Az EREDETI 2017.01.10. 21:40:44

@Ballib cenzúrázók réme 21: Neked viktor a keresztneved pubikám? kitaláljam a vezetékneved is?

Az EREDETI 2017.01.10. 21:43:06

@jet set: Budapest vagy LA vagy Párizs? Erről Kéne egy tanulmányt írnom pár száz milliárdért

Janossz 2017.01.10. 21:46:08

@jet set: Persze, hogy nem. Mindenki tudja. De gumicsontnak jó volt ez is a népnek.
Meg egy pár milliárdot el lehetett tanulmányozni, szakértőzgetni vele.
És ez volt a lényeg.
Krahácsnak meg sose lesz rafting-pályája, pedig van itt a faluban egy-két gyerek, aki ügyesen forgatja a lapátot...

Peter Götz 2017.01.10. 22:03:21

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Az már BÖRTÖNOLMPIA LESZ ,
egyetértek,csak már látnám!

ember100 2017.01.10. 22:20:26

@Balt:
Helló !

Hát te sem vagy egy észlény :)
Az olimpikon gyorsan úszik , jól evez stb.. A mostani rezsim által kilóra megvették Őket , ráadásul nem igazán közgazdászok !
Persze én sem vagyok az csak engem nem vettek meg !
És nincs bérrettegésem , csak józanul gondolkozom :)

Te azt is elhinnéd a vezírednek hogy feljuthatunk a Holdra és még keresünk is vele .

monddazigazatmar 2017.01.10. 22:27:13

@kopasz barmok mindenhol: "Ha ezeket megépítenénk, totál haszon lenne a népnek. Ha mellette NEM rendeznénk olimpiát, nem produkálnánk egy bődületes veszteséget, "
Te ugye nem fogod fel, hogy azért veszteséges az olimpia, mert ezeket is beleszámítják?

monddazigazatmar 2017.01.10. 22:32:38

@midnight coder:
"Tudod, ha neked erre kedved van befizetni, hát hajrá. De nekem ugyan már ne kelljen megfizetni a te szórakozásodat. Majd ha te is veszel nekem 300 ezer forintért VR szemüveget, "
És mondjuk az alberfalvai hídhoz hogy állsz? Az mehet, vagy akkor is kell neked venni valamit amivel játszhatsz? :)

Balt 2017.01.11. 03:56:27

@ember100: He? Az olyan kíváló sportolókat, mint Kupa Mihály, Felcsúti Péter, Jaksity György vagy Szilvásy? Mert a 2002-es "merjünk kicsik lenni"-program után ők gründoltak egy Budapesti Olimpiáért Mozgalmát Szalay-Berzeviczy tőzsdeelnök vezetésével.

Az mondjuk ettől függetlenül(?) tény, hogy baloldali sportolót nemigen találsz, én nem is tudok az athéni csaló súlyemelőkön túlmenően.

chrisred 2017.01.11. 05:03:53

@monddazigazatmar: Komolyan felmerül valakiben, hogy két heti ideiglenes tartózkodásra (lényegében csak alvásra) tervezett szállodai szobákat bérlakásként lehet később működtetni?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.11. 05:52:06

@chrisred: Helsinkiben az egykori olimpiai falu egyik lakásában éltünk (feleség, gyerek) jó ideig, a nyolcvanas években. Nagyon kultúrált, jóminőségű, kinkertéglás emeletes házak voltak. A házak között játszóterek, az egyetem, boltok, tó, erdő a közelben.

Különösen tetszett, hogy volt külön gardrób szoba, rengeteg polccal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.11. 05:53:28

@Balt: "baloldali sportolót nemigen találsz"

Az egyevezősök között minden második bal oldali. :))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.11. 10:19:41

@kopasz barmok mindenhol:

Annyiban igaza van a kommentelőnek, hogy a szocik valóban kevesebbet loptak - bár legalább akkora, ha nem nagyobb káűrt okoztak az országnak. Összehasonlításul:

1) Fidesz és csókosai lopásai:

Amit ellopnak, azt mind maguknak lopják el. 100 milliárd közvagyonból 100 milliárd "veszti el közpénz jellegét", hogy egy örök klasszikust idézzek. Vagyis az országnak okoztt 100 milliárd kárból 100 milliárd kerül a zsebükbe.

2) Szoci és szadesz lopások:

100 milliárd értékű állami vagyont 50 milliárdért átjátszanak külföldi, főleg nyugati tulajdonosoknak. A nyugati tulaj e hazaáruló tettüket 2 milliárd baksissal honorálja. Vagyis az országnak okozott 50 milliárd kárból 2 milliárd jut a zsebükbe. Elég rossz hatásfokú lopás. A Fideszével azonos mértékű (100 milliárdos) magán-gazdagodáshoz ezért 50-szer annyi, jelen példában 5 ezer millárd értékű állami vagyont kell elkótyavetyélni külföldi cégeknek, amivel az országnak 2500 milliárd forintos kárt okoznak.

Tehát a Fidesz és holdudvara sokkal nagyobb mértékben gazdagodik ugyan, de az országnak nem okoz több kárt, mint a szoclibek lopásai.
süti beállítások módosítása