B1 blogcsalád



Semjén azért javasolta Bayert lovagkeresztre, mert mellette ült az iskolapadban

2016. december 05. - nickgrabowszki

Ilyen egy igazi barát. Mindenkinek kellene egy ilyen. semjen_1.jpg

És akkor ki is derült, mi szólt Bayer mellett a kitüntetésnél: Semjén régi haverja. A KDNP-elnök, miniszterelnök-helyettes hétfőn az Országgyűlésben azt mondta:

Gyerekkorában Bayer Zsolt mellettem ült az iskolapadban. Mellettem fog állni halálos ágyamnál is. Én Bayer Zsoltot sosem fogom megtagadni.

Ebből egyfelől kiderül, hogy Semjén hamarabb hal meg, mint Bayer (biztosan az Úr tájékoztatta erről), másfelől meg világossá vált a lovagkereszt indoka. Mert Semjén terjesztette Orbán el, neki meg egy gulagos alapítvány (de az elnök tudta nélkül, aki emiatt le is mondott.)

Ha Semjén teljes felszólalására kíváncsi, mert ilyen mazochista fajta, hát jó, legyen: 

Mert egyéb nemigen szól Bayer mellett, minthogy Semjén haverja, mégha a KDNP-elnök azt is mondja, hogy a baloldalnak is kellene egy ilyen

hazafias és tehetséges ember.

Olyan tehetséges, akinek még Imrédy Béla se volt eléggé antiszemita.

Valamint itt van 10 idézet, amelyekért külön-külön is megérdemelte volna a lovagkeresztet az Írófejedelem, az 5-ös számú tagkönyv birtokosa, Semjén gyerekkori barátja, akiről most azt is megtudtuk, hogy hazafias és tehetséges.

Máskülönben abban az eddigi hitünkben maradtunk volna, hogy Bayer csak egy ócska, rasszista, heccfirkász, akit a Fidesz arra használ, hogy az akolban maradjanak a jobboldali összeesküvés-hívő intranzigens hülyék. Bayer meg pont megfelel a feladatra, mert

  1. pénzért bármit elvállal.
  2. Kevésbé zavaros gondolatmeneteket megérteni se tudna, nemhogy megalkotni.

Bayer már akkora klasszikus, hogy hamisítják. Érdemes újraolvasni Májer Z. Soltot. Csak az a baj, hogy egyszerű utánozni: vegyünk egy egyszerű gondolatot, amelyik igaz, vagy igaznak hisszük, de legalábbis nem teljes örökség. Majd írjuk le az ellenkezőjét, és már mehetünk is a pénztárhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2612025845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rasztaszív 2016.12.06. 15:32:49

@Jakab.gipsz: te csak ne vedd a szádra a kereszténységet,semmi közöd hozzá.én keresztény vagyok,te csak egy katkó "erkölcsi horgonnyal" rendelkező fidesztroll.

pamut 2016.12.06. 15:33:07

@rasztaszív: azért még a rosszabb katolikusok se süllyednek ilyen mélységbe mint ez a nyomorult soknevű batyu.

@Ballib cenzúrázók réme 19: áll a kérdésem: miért züllesztetted le magad egy ótvar szar kényszeresen hazudozó és gyűlölködő aljas féreggé orbán kedvéért? miért? komolyan kérdem.

pamut 2016.12.06. 15:35:20

@Jakab.gipsz: :DD bayerpatkányt, a két lábon járó agyvérzéses gyűlöletet védve rágalmazol gyűlölködéssel másokat? :DDDDD

te miért lettél hazaáruló, miért vagy az orbánmaffia kollaboráns cinkosa? gyűlölöd a magyarokat? önmagad gyűlölöd? miért csinálsz magadból férget orbán kedvéért? ennyire tartod magad? nem maradt neked tényles semmi az életben csak hogy a maffia seggét nyald?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 15:44:06

@pamut:

Az a helyzet pamut hogy te tehetsz róla, meg a többi agyhalott ballb hazaáruló bérblogger.

Amíg ti pénzért próbáljátok elhitetni, hogy az a foshalmaz az igazság amit te hazudsz, meg az a balliub elkúró banda a messiás, amely többszörösen elárulta és csődbe vitte az országot, addig kötelességemnek érzem, hogy minden egyes hazugságotokkal szembesítselek titeket.

Ezért adok linkeket, tényadatokat, grafikonokat, a ti puszta gyűlöletkeltő fizetett hazugságaitokat megcáfoljam.

Ugyanis ti csak elhanyagolható, megvetendő hazudozó kisebbség vagytok.
Egy gennyes pattanás az ország seggén.

rasztaszív 2016.12.06. 15:47:08

@Ballib cenzúrázók réme 19: gondolom,a te "erkölcsi horgonyod" is ugyanaz...ennyit ér

Jakab.gipsz 2016.12.06. 15:47:48

@pamut:
Primitív, hazudozó, állatiasan viselkedő, cselekvő, emberekről, meg kell írni az igazságot.

Ha hazudik Bayer bizonyítsd be, de ha nem hazudik, és az igazságot tárja elénk, milyen alapon becsmérled?

Te milyen alapon szidalmazol embereket, kinek képzeled magadat, hogy oszt az észt másoknak.

rasztaszív 2016.12.06. 15:54:10

@Jakab.gipsz: "Primitív, hazudozó, állatiasan viselkedő, cselekvő, emberekről, meg kell írni az igazságot. "
de,persze,csak ha nem fasiszták,ugye...mert azt persze nem lehet leírni.

pamut 2016.12.06. 15:57:40

@Ballib cenzúrázók réme 19:
Tehát miattam vagy szarpatkány, ezt akarod bemesélni? Még ebben a kommentedben is végig hazudtál, gyűlölködtél, folyt ki belőled a már régen az agyadra ment szar. Komolyan ennyire becsülöd magad? egy szarfódarabnak orbán seggében aki hisztérikus hazudik és karaktergyilkol és mocskol mindenkit aki nem kollaboráns hazaáruló az orbánmaffia szolgálatában? hogy alázhatod le magad a béka segge alá, és egyre lejjebb minden egyes nap?

pamut 2016.12.06. 16:00:09

@Jakab.gipsz:
"Primitív, hazudozó, állatiasan viselkedő, cselekvő, emberekről"

Igen, ez maga bayer. A gyűlölet már teljesen kiégette az agyadat ha ezt nem tudod, de tudod te pontosan, de még ezt is elhazudod. Bayer maga a két lábon gyűlölet és mocsok.

Te szerintem azért szereted mert olyan sok moslék folyik ki belőle, ami neked önbecsülést ad, elhiteti veled hogy vannak nálad is silányabbak. És azért nem mered bevallani magadnak hogy bayer minden hazug mocsok legalja, mert akkor megszűnne ez a szalmaszálad is.

pamut 2016.12.06. 16:01:13

@Jakab.gipsz:
Én magyar vagyok és tisztességes, ezen az alapon küldöm a retkes kurva anyjába az össze hazaáruló hazug tolvaj orbánmaffiózót.

Te miért vagy hazaáruló? Miért gyűlöld a magyarokat?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:01:56

@pamut:
Röhejes ahogy karaktergyilkolást és hazudozást hozod kritikaként te, aki gyakorlatilag mást még nem is mondott itt soha.

Vagy velünk szmben személyeskedtél, vagy hazudtál és lejárattál parancsra politikusokat.

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:02:36

@pamut:

Te egy hazaáruló féreg vagy, akit a többség kiröhög, és ettől nagyon szenvedsz..

De majd hozzászoksz.

pamut 2016.12.06. 16:03:29

Nézzétek fideszesek és süllyedjetek el szégyenetekben:

index.hu/mindekozben/poszt/2016/12/06/beszari_tempo_mi_kerunk_elnezest_kover_laszlo_helyett/

tudom, tudom, nektek ez tetszik... nektek ez büszkeségre ad okot... mert ti is is aljasok és gátlástalanok vagytok....

pamut 2016.12.06. 16:04:35

@Ballib cenzúrázók réme 19: ne, te vagy a hazaáruló orbánmaffia kollaboráns csicskása. és akármennyit hazudsz, rágalmazol, karaktergyilkolsz, gyűlölködsz, te ez vagy és ezt soha nem tudod magadról levakarni.

pamut 2016.12.06. 16:06:33

@Ballib cenzúrázók réme 19:
te ugye élvezed is amikor hazudsz, amikor rágalmazol? érezni rajtad hogy ebben éled ki magad, hogy nagy egymásra-találás volt az orbánmaffia és közted, nekik egy mocsok kellett te meg kiélheted magad. mikor jöttél rá hogy bármennyit képes vagy hazudni az orbánmaffiáért? mikor jöttél rá hogy nem tud annyit rombolni és rabolni a maffia hogy te nyald a seggüket tovább?

pamut 2016.12.06. 16:08:11

a gyűlölködésbe beleőrült Kövérről egy jó mondat:

" az a teljes téboly, a hatalmával fenyegető, kioktató, és a zavarodottságot, ellentmondást és csupa nagyon ijesztő és rossz reflexet sugárzó egyik Legfőbb Közjogi Méltóság viselkedése akkor, amikor a sajtó kérdezni merészel tőle. Azon a folyosón, amit ő jelölt ki arra, hogy ott kérdezni lehessen. Agyrém."

index.hu/mindekozben/poszt/2016/12/06/beszari_tempo_mi_kerunk_elnezest_kover_laszlo_helyett/

pamut 2016.12.06. 16:11:57

@Ballib cenzúrázók réme 19: @Jakab.gipsz:

itt egy kép a gazdátok komcsi tempójáról:

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--RSENhQAc--/6wWArtdEYyguLxDhs.png

ugye jól gondolom, vagytok olyan aljasok és gátlástalanok hogy még büszkék is vagytok erre a borzalomra?

ugye vagytok akkora hazaárulók hogy nyíltan örültök a független nemzeti magyar sajtó fokozatos felszámolásának, és annak hogy a magyar sajtó helyébe a gazdátok maffia propaganda-szennysajtója lép?

hozzak még példákat a szennysajtótokból?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:14:43

@pamut:

Csakhogy képbe legyek..

Te a Népszabadságról beszélsz, mikor független sajtót emlegetsz ?

:D

Azt ugye tudod, hogy az MSZP adta el a Népszabit ?

pamut 2016.12.06. 16:16:00

@Ballib cenzúrázók réme 19:
amit belinkeltem azok a vidéki lapok, mint te is látod.

tehát már a kérdésed is hazug....

gyáva vagy válaszolni, ugye?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:16:45

@pamut:

Mi a helyzet ha nem akar válaszolni valaki ?

Teszem azt le kell fejelni a kérdezőt, mint Veres Jani tette a Hír TV operatőrével, avgy csak el kell magyarázni, hogy most nem válaszol ?

pamut 2016.12.06. 16:17:59

@Ballib cenzúrázók réme 19: @Jakab.gipsz:

egy kis orbánmaffiás pénzmosás:

index.hu/kultur/media/2016/11/29/dragan_hirdetik_a_semmit_a_kormanybarat_sajtoban/

ugye büszkék vagytok rá csicskák? hogy lopják a magyarok pénzét?
miért gyűlölitek a magyarokat?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:18:21

@pamut:

Magyarországon nincs független sajtó.
Soha nem is volt.

Csak régebben a ballibek azt mondták, amikor 99%-ban irányították a teljes média birodalmat, hogy akinek sajtó kell, az vegyen magának.

Nos.

A Fidesz szót fogadott, és vett magának.
Az MSZP meg a maradékot is eladta.

pamut 2016.12.06. 16:19:17

@Ballib cenzúrázók réme 19:

miért vagy gyáva válaszolni?

ezt kérdeztem, válaszolj:
ugye jól gondolom, vagy olyan aljas és gátlástalan hogy még büszkék is vagy erre a borzalomra?

ugye vagy akkora hazaáruló hogy nyíltan örülsz is a független nemzeti magyar sajtó fokozatos felszámolásának, és annak hogy a magyar sajtó helyébe a gazdád maffia propaganda-szennysajtója lép?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:19:38

@pamut:

Pikáns hogy az a Népszava akarta megtudni ezt a kérdést, amelyik évtizedeken keresztül volt kitartott politikai propagnada lapja az MSZP-nek.

pamut 2016.12.06. 16:21:18

@Ballib cenzúrázók réme 19:

te is pontosan tudod hogy hazudsz.

miért teszed?

ennyire tartod magad?

és miért támogatod hogy a magyar sajtót komcsi módra gátlástalanul hazudozó propaganda szennyé züllessze a gazdád?

magyargyűlölet miatt?
vagy csak a pénzedért?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:21:27

@pamut:

Már válaszoltam
Nincs független sajtó.

Én személy szerint jobban örülök, ha a ballib véleménydiktatúra kisebb számban jelenik meg, és több emberhez elér a dolgok más vetülete, néhány különvéleménnyel, amit ellen a magadfajta hazaárulók kézzel-lábbal küzdenek.

Te annak örülnél ha ma is 99%-ban a ballibek irányítanák a sajtót.

De ez már nem választás kérdése.
Szerencsére.

pamut 2016.12.06. 16:23:11

@Ballib cenzúrázók réme 19:

ezt kérdeztem:
ugye büszkék vagytok rá csicskák? hogy lopják a magyarok pénzét?
miért gyűlölitek a magyarokat?

ugye jól gondolom hogy erre is gyáva vagy érdemi választ adni?

miért falazol, kollaboráns cinkosként a pénzmosáshoz?
miért falazol a magyarok közpénzének lenyúlásához?

magyargyűlöletből csinálod?
vagy csak mert neked is ebből jön a fizud és leszarod hogy meglopják a magyarokat?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:23:47

@pamut:

Pontosan miben hazudok ?

Van szerinted független sajtó ?

Népszava ?

Avagy nem volt a Népszabi és Népszava az MSZP-SZDSZ kormány kitartott politikai prostituáltja, éppen mint pl a Magyar Hírlap most a Fideszé ?

Nézz szembe a tényekkel.

A te összes problémád kimerül abban, hogy nem a kedvenc elkúróid kormányoznak, akik fizetnek téged.
De ez a probléma lássuk be magasról leszarható a többség számára.

pamut 2016.12.06. 16:24:09

@Ballib cenzúrázók réme 19:

nem csak hogy nem válaszoltál, de még ahhoz is gyáva vagy hogy ezt elismerd, noha egyértelműen nem válaszoltál.

ezt kérdeztem:
miért vagy gyáva válaszolni?

ezt kérdeztem, válaszolj:
ugye jól gondolom, vagy olyan aljas és gátlástalan hogy még büszkék is vagy erre a borzalomra?

ugye vagy akkora hazaáruló hogy nyíltan örülsz is a független nemzeti magyar sajtó fokozatos felszámolásának, és annak hogy a magyar sajtó helyébe a gazdád maffia propaganda-szennysajtója lép?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:25:05

@pamut:

Ismersz olyan alternaítvát, amely szerepel a szavazólapon és nem lop ?

Az alekúrók nem ilyenek azt tudjuk.

pamut 2016.12.06. 16:25:35

@Ballib cenzúrázók réme 19:
hiába kántálod kétségbeesetten a népszavát, egy vidéki lapokat mutató oldalt linekeltem be.

de ezt te is tudod pontosan hisz láttad, mégis hazudsz. miért vagy ekkora féreg? komolyan kérdem.
és miért vagy annyira gyáva hogy szembenézz a kérdésemmel?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:26:11

@pamut:

Minden kérdésedre válaszoltam, eközben te egyre sem az én kérdéseim közül

De Pamut lássuk be, nem az eszedért szeretünk.. :DDD

pamut 2016.12.06. 16:26:21

@Ballib cenzúrázók réme 19:

tényleg gyáva vagy válaszolni?

ennyire, ennyire gyáva vagy?

ezt kérdeztem:
ezt kérdeztem, válaszolj:
ugye jól gondolom, vagy olyan aljas és gátlástalan hogy még büszkék is vagy erre a borzalomra?

ugye vagy akkora hazaáruló hogy nyíltan örülsz is a független nemzeti magyar sajtó fokozatos felszámolásának, és annak hogy a magyar sajtó helyébe a gazdád maffia propaganda-szennysajtója lép?

pamut 2016.12.06. 16:27:13

@Ballib cenzúrázók réme 19:

mikor válaszoltál arra hogy miért támogatod az orbánmaffia pénzmosását, a magyarok kifosztását, pl ezt?:

index.hu/kultur/media/2016/11/29/dragan_hirdetik_a_semmit_a_kormanybarat_sajtoban/

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:27:32

@pamut:

A belinkelt vidéki lapokat ugyanaz a média portfólió részeként adták el, mely portfólió korábban az MSZP-SZDSZ kormány seggét nyalta fényesre.

pamut 2016.12.06. 16:29:09

@Ballib cenzúrázók réme 19:

itt 250 milliót lopott el Rogán:
index.hu/belfold/2016/08/17/mar_ot_eve_feltalaltak_roganek_talalmanyat/

"Már 2011-ben kifejlesztette egy magyar cég azt az eljárást, amit most Rogán Antal találmányaként emlegetnek, a megoldás alapja pedig évtizedek óta létezik. Megtaláltuk a fejlesztőcéget, amelynek a vezetője szerint erős túlzás lenne találmánynak nevezni azt, amit öt évvel ezelőtt lefejlesztettek, márpedig az ugyanaz, amire most a propagandaminiszter olyannyira büszke. Ráadásul míg Rogán feltalálótársai több mint 250 millió forintos állami támogatással fejlesztettek, addig ugyanerre a fejlesztésre a másik cégnek elég volt nyolcmillió forintnyi támogatás"

Miért támogatod a hazaáruló maffiát?

Ennyire gyűlöld a magyarokat?

morph on deer 2016.12.06. 16:30:43

Azért nem igazán értem, hogy mi bajotok van Bayer és Semjén kapcsolatával?
Istenem, hát van ilyen, mit kell ezen háborogni, de tényleg!

Hogy egymás mellett ültek az iskolapadban? Az még nem ok, hogy arra is gondoljon valaki, hogy mondjuk időnként egymás ölében is ültek, vagy ilyesmi...
Miért, lehet ez egy tisztán plátói vonzalom is, nem kell mindjárt másra gondolni!
Még akkor sem, ha a Kereszténydemokrata Néppárt vezére a pápát 'demens vénembernek' nevező Bayernek a parlament színe előtt örök hűséget fogadott!
Nem bizony!
Ezt csak becsülni lehet!
"Omnia vincit amor!"

pamut 2016.12.06. 16:31:12

@Ballib cenzúrázók réme 19:
miért vagy olyan gyáva hogy mindig az mszp mögé bújsz el?

önmagad előtt nem szégyelled a gyávaságodat?

annyira gyűlöld az mszp-t és pont ugyanazt csinálja a maffiád mit ők, sőt még durvábban, ti már kádári szintet is lassan alulmúljátok. miért ürügy neked hogy épp olyan szarok vagytok mint a szocik, sőt mint Kádárék, sőt még náluk is szarabbak?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:33:26

@pamut:

Ismersz olyan alternaítvát, amely szerepel a szavazólapon és nem lop ?

Az elkúrók nem ilyenek azt tudjuk.

mno.hu/migr/motim-700-millio-forint-apro-piroska-vezette-banktol-550964
Motim: 700 millió forint Apró Piroska vezette banktól?

mno.hu/migr_1834/gyurcsany-ujabb-fantomugye-524977
A rendszerváltást követő első években egy szűk csoport fejében körvonalazódni kezdett az ötlet: az országgyűlési képviselők munkájának megkönnyítése és kulturáltabbá tétele érdekében hozzák létre az országgyűlési képviselők klubját, amelyet egy egyesület működtetne. A látszólag nemes cél mögött a valóságban egy több száz millió forint értékű ingatlanügylet is meghúzódott, sőt, az események ismeretében alaposan feltételezhető, hogy ez volt az „önzetlen” ötlet mozgatórugója.

pamut 2016.12.06. 16:34:40

@Ballib cenzúrázók réme 19:

komolyan annyira gyáva vagy hogy a maffiád összes lopásáról szocizással akarod elterelni a figyelmet? és az hogy más is lop az hol menti a maffiádat?

miért vagy ennyire gyáva?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:35:32

@pamut:

Egyedül te bújkálsz.

Nem mered felvállalni hogy a ballibek seggét nyalod, holott rendszeresen véded a tolvajlásaikat.

Ócska piti hazudozó bérblogger vagy.

Én legalább tudom hogy két rossz között akisebbet választom.

De te fényesre nyalod Gyurcsányék, Molnár Gyuláék, és a Hagyó féle tolvajok seggét rendszeresen.

pamut 2016.12.06. 16:35:48

@Ballib cenzúrázók réme 19:

itt a maffiád egy másik lopása:

hvg.hu/itthon/20160829_a_gyoztes_hagyta_jova_egy_kozbeszerzesi_palyazat_szoveget_az_fkfnel

tehát szerinted azért jó hogy a maffiád lop, mert más is lopott? komolyan ide süllyedtél hogy ez neked érv?

pamut 2016.12.06. 16:37:49

@Ballib cenzúrázók réme 19:

pontosan tudod hogy hazudsz.
pontosan tudod hogy egy kommentemet se tudod felmutatni ami alátámasztaná a hazudozásodat.
pontosan tudod hogy már azért menekülsz pánikodban a vádaskodásba mert nem tudsz válaszolni a kérdéseimre.

annál érdekesebb hogy miért menekülsz annyira gyáván a kérdések elől:

- miért vagy olyan gyáva hogy mindig az mszp mögé bújsz el?
- önmagad előtt nem szégyelled a gyávaságodat?
- annyira gyűlöld az mszp-t és pont ugyanazt csinálja a maffiád mit ők, sőt még durvábban, ti már kádári szintet is lassan alulmúljátok. miért ürügy neked hogy épp olyan szarok vagytok mint a szocik, sőt mint Kádárék, sőt még náluk is szarabbak?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:38:46

@pamut:

Egészen addig ez nem figyelmbe vehető szempont, amíg a másik tolvaj akar visszatérni, amely ugyanezeket vagy rossazbb módszereket alkalmaz.

És amelyik közben a gazdaságot is hazavágja.

Úgyhogy igen.
Ez érv.

Elég jelentős érv, amíg a kedvenc elkúróid az egytelen alternatíva.

És elég sok embernél.

Elgé sok embernél ahoz, hogy idegbajt kapjál 2018-ban is, te ostoba Gyurcsány csicska.

pamut 2016.12.06. 16:41:23

@Ballib cenzúrázók réme 19:
pontosan tudod hogy hazudsz megint.

hazudsz rólam, hazudsz arról is hogy csak két párt létezik az országban és hazudsz arról is hogy neked és maffiádnak másokra mutogatva jogotok van lopni.

miért támogatod a magyarok kifosztását?

magyargyűlöletből vagy a részesedésed miatt?

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:41:37

@pamut:
mno.hu/belfold/milliardos-nyomdai-uzlet-fu-alatt-1305212
Milliárdos nyomdai üzlet fű alatt
A 2013-ban újraírt választási eljárási törvényre és nemzetbiztonsági érdekre hivatkozva gyártatta le tavaly az állam a konkurencia kizárásával a szavazólapokat Gyurcsány Ferenc egykori üzletfelének érdekeltségével. Így a korábban még a Fidesz által élesen támadott Erdős Ákos cége tálcán kapott egy két és fél milliárdos üzletet.

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.06. 16:43:21

@pamut:

Dehogy hazudok.

Csak felvilágosítoittalak, hogy amíg az MSZP vagy Gyurcsány az alternatíva, addig a Fidesz nyer.
Akkor is ha felrobbansz dühödben.

Ezt rajtad kívül mindenki tudja 2018 kapcsán, még a legelvakultabb Gyurcsány marhák is.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 16:43:49

@pamut: Melyik korrupciómentes politikai erőt javaslod az orszag kormanyzasara? Melyik politikust tartod erdemesnek arra, hogy Magyarorszag miniszterelnöke legyen? Ezek mind fontos megválaszolandó kérdesek, melyeket tudnia kell egy kormanyvaltó szavazonak! Érdeklődve varom válaszodat!

pamut 2016.12.06. 16:45:01

@Ballib cenzúrázók réme 19:

tudod jól hogy hazudsz. miért teszed?

és miért vagy gyáva arra válaszolni hogy mi az oka a magyargyűlöletednek, annak hogy támogatod a magyarok folyamatos kirablását?

pamut 2016.12.06. 16:47:45

@atomic power 1986DucaDuca:
szabad megtudnom miért kérdezed ezt? arra akarsz kilyukadni hogy mivel szerinted mindenki lop ezért fogadjam el hogy az orbánmaffia szétlopja és tönkreteszi a hazámat, fogadjam el hogy szisztematikus kirabolják a magyarokat?

pamut 2016.12.06. 16:48:45

@Ballib cenzúrázók réme 19:
erre már válaszoltam:

pontosan tudod hogy hazudsz megint.

hazudsz rólam, hazudsz arról is hogy csak két párt létezik az országban és hazudsz arról is hogy neked és maffiádnak másokra mutogatva jogotok van lopni.

miért támogatod a magyarok kifosztását?

magyargyűlöletből vagy a részesedésed miatt?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.06. 16:49:00

@Ballib cenzúrázók réme 19: "a másik tolvaj akar visszatérni"

1. A gyurcsány nem tud visszatérni, mert legalább ugyankkora az elutasítottsága, mint ahány elvakult rászavazna. 2006 óta politikai hulla. Politikai zombi.

2. A gyurcsány 5 évig nem csinált semmit, ezzel ártott a gazdaságnak. az orbán 6 év alatt tevékenyen rombadöntötte a gazdaságot. (A jogállamiságot is.)

3. A gyurcsány és az MSZMP lehet, hogy tolvajkodott, az orbán és a fideSS nagyságrendekkel többet lopott és lop. Az MSZMP-nek nincs pénze. Csak adóssága. A fideSS már nem tudja hova dugni a milliárdokat.

pamut 2016.12.06. 16:50:39

@Ballib cenzúrázók réme 19:

kiváló példa. miért nincs még gyurcsány börtönben?
azon túl hogy a maffiádnak kényelmes rá mutogatni?

ha akkor a bűnöző mint ahogy te gondolod, miért nem ül már rég életfogytig börtönben?

és miért tartod erkölcsösnek kirabolni a magyarokat gyurcsányra mutogatva?

hogy gyűlölheted ennyire a magyarokat hogy minden erőddel a kirablásukat támogatod?

pamut 2016.12.06. 16:52:08

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

ezeket ő is pontosan tudja.

cáfolni fölösleges a hazugságait, hisz ő is tudja hogy hazudik.

a kérdés hogy miért magyargyűlölő?
honnan ez a magyargyűlölet hogy gyurcsányozással fedezze a magyarok állandó kirablását?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.06. 16:52:16

@atomic power 1986DucaDuca: "Melyik korrupciómentes politikai erőt javaslod az orszag kormanyzasara? Melyik politikust tartod erdemesnek arra, hogy Magyarorszag miniszterelnöke legyen?"

Bárki, csak nem az MSZMP vagy a fideSS. Eszdéesz, DK kilőve.

Egy hajléktalan az utcáról, vagy egy közgazdász technokrata kormánnyal. Bárki, aki nem hazaáruló tolvaj, hogy legalább esélye legyen ennek a szomorú országnak jobbra fordulnia.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.06. 16:53:53

@pamut: Igen. Ezért nem éertem ezket a fsszopókat.

Szerencsétlen prolik, akik havi tízezerért nyomják a hazug paneleket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.06. 16:55:18

@pamut: A tanulatlan prolik megszokták, hogy mindenki többet keres náluk, ezért nem zavarja őket, hogy a fideszesek milliárdokat lopnak. Millió, milliárd számukra megkülönböztethetetlen.

pamut 2016.12.06. 16:55:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

naiv vagy, nem havi, hanem napi tízezerért nyomják a hazugságokat.

pamut 2016.12.06. 16:57:00

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

hát igen, vannak az országban aki fel sem tudják fogni hogy mi az hogy "milliárd". és igen, az orbánmaffia ezzel maximálisan visszaél.

pamut 2016.12.06. 16:59:22

Tanodamutyi:

hvg.hu/kultura/20161206_tanodamutyi_oktatas_szegeny_gyerekek_l_ritok_nora

"Az ember azt várná, hogy legalább azon a területen nem uralkodik el a korrupció, amely a szegény gyerekek fölzárkóztatásáról szól. Hiába."

" nyertek olyan szervezetek, melyekről a szakma semmit sem tudott, sosem hallottunk rólunk, sokan még nem is olyan településekre írtak tanodapályázatot, ahol a célcsoportból van gyerek, ám némelyik több, volt aki 10 pályázat lebonyolítási jogát is elnyerte, egyenként kb. 30 millió forinttal. No és nyertek olyan egyházak is, amelyek épp arról híresültek el, hogy nem vesznek fel a célcsoportból gyerekeket, és ezért tanodájuk sem volt sosem. Mégis a bírálók szerint jobban tudják majd a tanodát megszervezni, mint az évek óta mellettük a szegregátumban dolgozó civilek."

Még a legszegényebb gyerekek esélyeit is ellopják, ha abból pénzük van.....

Hogy lehet valaki ennél aljasabb, gonoszabb?

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 17:05:55

@pamut: "szabad megtudnom miért kérdezed ezt? arra akarsz kilyukadni hogy mivel szerinted mindenki lop ezért fogadjam el hogy az orbánmaffia szétlopja és tönkreteszi a hazámat, fogadjam el hogy szisztematikus kirabolják a magyarokat?"

Azert kérdezem, mert bízom abban, hogy komolyan átgondoltad egy kormanyvaltas lehetseges következmenyeit. Egy komoly valaszto nem csak a fennallo kormanyzassal kapcsolatban tud kritikai velemenyt megfogalmazni, hanem tavolabbra is tekint es leteszi a voksat a szoba vehető ellenzeki partok valemelyike mellett. Mindannyiunk erdeke, hogy ha van jobb, akkor az a jobb kormanyozzon. Ezert szeretnem megtudni, hogy te ki mellett teszed le a voksodat. Ugyanis óriasi a felelősseg. Nem alakulhat ki Magyarorszagon egy kormanyozhatatlan allapot. A kormanyzasnak a lehető legzökkenőmentesebbnek kell lennie. A felelósseg óriasi, mert a hatalomváltas az egy dolog, de utana kormanyozni kell.

pamut 2016.12.06. 17:08:59

@atomic power 1986DucaDuca:
sajnos nem válaszoltál a kérdésem lényegére: van bármi amiért fogadjam el hogy az orbánmaffia szétlopja és tönkreteszi a hazámat, fogadjam el hogy szisztematikus kirabolják a magyarokat?"

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 17:14:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Egy orszag nem indulhat neki úgy egy kormanyvaltasnak, hogy kijelentjük, hogy barki, csak ez meg ez nem, hanem úgy hogy konkretan megnevezzük azt a partot, aki alkalmas a kormanyzasra. A szakertői kormanyt is meg kell alakítani valakinek. De komolyan, ennyire nem lett ez a kerdes atgonolva, hogy meg a hajlektalan is szoba jön?

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 17:23:02

@pamut:

"van bármi amiért fogadjam el hogy az orbánmaffia szétlopja és tönkreteszi a hazámat, fogadjam el hogy szisztematikus kirabolják a magyarokat?"

Termeszetesen jogod van bármilyen kormanykritikus vélemenynek hangot adni! Eppen azert, mert nem vagy köteles elfogadni egy regnaló kormanyt, következik a logikus kérdes, hogy akkor kit fogadsz el helyette. Ezt szeretném megtudni es nem ertem, hogy ezt miert nem akarod megvalaszolni. Nem szegyen, ha olyan partra adnad a voksodat, amelyik esetleg masoknak nem megfelelő. Szabad partvalasztas van. A kormanykritika csak akkor hiteles igazan, ha tudunk helyette jobbat javasolni.

pamut 2016.12.06. 17:26:47

@atomic power 1986DucaDuca: te, simán tudok válaszolni a kérdésedre, de itt inkább te vagy az aki nem tud válaszolni az én kérdésemre. olyan nehéz a kérdésem? annyira nem megy a válasz?

azt kérdeztem hogy van-e jogom a kormánykritikára? nem, nem ezt kérdeztem. akkor miért teszel úgy mintha ezt kérdeztem volna? ott van a kommented elején a kérdésem. megteszed nekem hogy válaszolsz rá, és hogy ara válaszolsz, nem pedig más, fel sem tett kérdésre?

Jakab.gipsz 2016.12.06. 17:42:41

@pamut: Te mint hazafi ne röhögtess mert menten beleszakadok.
Ám jó legyen.
Tehát ismételten megkérdezem sokadszorra hazudott-e Bayer Zsolt vagy Semjén, bizonyítsd rájuk.
De te nem bizonyítottál semmit sem, viszont habzószájjal üvöltözve gyűlölködve ordibálsz a Fidesz-maffiáról, mert védik és támogatják egymást egy fehér keresztény értékrend védelmében, és ez szerinted nem helyén való.
Talán igazad van, talán nincs.
De akkor miért nem üvöltözöl a buzi maffiára, vagy a buzi-bankár maffiára (befektetési bankárok) akik elfuserálták a nép pénzét, vagy miért nem üvöltözöl, a média maffiára akik pénzért árulják a szar műsoraikat, és kilószámra adják veszik a celebeket, vagy a füves emberek maffiáira akik beetetik a gyerekeinket, vagy a fizikusok maffiájára akik szerint Einstein zsenialitását meg kérdőjelezni tilos, aki megmeri tenni kirúgják minden honnan mert csak egy őrült, mondhat ilyesmit, stb.
Ha nem tudsz válaszolni nem baj ha hallgatsz de akkor örökre.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 17:45:15

@pamut: Akkor felreertettük egymast! Én feltettem egy egyenes, nyílt kerdest. Kit javasolsz a regnaló kormany helyett? Nem válaszoltal, hanem visszakerdeztel. Az sem baj, ha a javaslatodat nem akarod felfedni, nincs ezzel semmi problema. Ne jatsszunk macska eger jatekot, mert draga az idő.
Nem tudom jobban megfogalmazni a kerdesedre a valaszt, ami szerintem eddig is érthető volt: nincs semmi, ami miatt neked el kell fogadnod a regnaló kormanyt, annak minden tevekenysegevel együtt! De ez a dolognak csak egy resze. A tagadastól el kell jutni az igenlesig is. Ezt szerettem volna megtudni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.06. 17:49:40

@atomic power 1986DucaDuca: "Egy orszag nem indulhat neki úgy egy kormanyvaltasnak"

Helyes. Akkor hagyjuk, hogy orbán még tökéletesebben kinyírja a gazdaságot, az országot felszántsa, és behintse sóval. Ha ezt akarod, akkor te is pont olyan hazaáruló vagy, mint orbán.

pamut 2016.12.06. 17:59:28

@Jakab.gipsz:
te rohadtul nem adtál választ a kérdésemre.

miért támogatod a magyarokat folyamatosan kirabló maffiát?

bírsz erre válaszolni, vagy továbbra is csak sok-sok blabla lesz?

és még mered a szádra venni a gyűlölködést, miközben bayert véded? :DDDD van nála nagyobb gyűlölködő emberi rongy, őrült habzó szájú troll az országban? az hogy bayer a legnagyobb élő patkány az országban, az közismert tény, épp úgy nem kell bizonygatni minthogy 1+1 az kettő. a normális ember ott kezdődik hogy hánynia kell bayertől, ő csak a pszichopaták és a gyűlöletbe beleőrült idióták kedvence, mert táplálja a gyűlöletüket.

és milyen "keresztény" értékrendről beszélsz? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

a lopás mióta keresztény érték?
az állandó hazudozás, uszítás, trágár fröcsögés, a gyűlöletkeltés, félelemkeltés, egy ország tönkretétele mióta keresztény értékrend, eszednél vagy?

és mit buzizol meg bankározol? :D totálisan elszállt a fejed? vagy ennyire félsz az érdemi választól?

ne hablatyolj meg gyáván fuss el és terelj, hanem válaszolj: miért támogatod a magyarokat kifosztó antikresztény orbánmaffiát? magyargyűlöletből?

pamut 2016.12.06. 18:01:54

@atomic power 1986DucaDuca:
na, mintha már egy fél-választ adtál volna, bár kicsit ez is necces, de hagyjuk. innen remélhetőleg már gyorsan fog menni: egyetértünk abban hogy az orbánmaffia borzalmas károkat okoz a magyarságnak, mind a kényszeres lopásai, mind az ország rombolása terén, legyen az jogállam, demokrácia, oktatás, egészségügy, általános szellemi és erkölcsi viszonyok, stb.?

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 18:13:03

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Itt nem rólam van szó, hogy én mit akarok, hanem arról, hogy te hogyan kepzeled el az atmenetet. Ez volt a kiindulo kerdes. Ezt kerdeztem, erre nem kaptam választ. Nem baj, ha nem tudsz ra valaszolni, az nem bűn, hogy meg eddig nem jutott el a gondolkodas, csak a jövőkép hianya.

Nagyorrú Barbi 2016.12.06. 18:18:28

Bayer jobban fogalmaz, ír, mint a büdös libsi bibsi bolsi társaság összes bértollnoka együttvéve.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 18:20:14

@pamut: "na, mintha már egy fél-választ adtál volna, bár kicsit ez is necces, de hagyjuk."

Ezt nem szeretnem annyiban hagyni. Nem akarom, hogy úgy tűnjek, nem adtam teljes választ. Menjünk akkor vissza az eredeti kerdesedre, ha mar a kerdesre kerdessel valaszoltal. Mitől necces?

Jakab.gipsz 2016.12.06. 18:26:03

@pamut:
Mi pedig tőletek nem vagyunk elájulva libsi, nincs egy értelmes gondolatod, csak gyűlölködsz fröcsögsz és hadovázol légből kapott vádak alapján, mint egy féleszű futóbolond.
Az a baj veletek libsik, hogy azt a két nagyobbacska lyukat, ami alul fölül rajtatok van rendszerint össze keveritek és ez egy kicsit sem zavar benneteket.
Tudd meg nem mindenki ennyire skizoid, még akkor sem ha nagyon szeretnétek.
Talán mert az ostoba azért gyűlölködik, mert sohasem érhetitek el a fehér keresztény ember kifinomult kultúráját, jött ment nomádok voltatok és az is maradtatok.

Hogy miért védjük a kormányt, a kormány védje meg magát, semmi mi közöm hozzá.

De tőletek libsik a hazát és a naiv hiszékeny emberek azokat bizony védeni kell.

rasztaszív 2016.12.06. 18:26:54

@Jakab.gipsz: "egy fehér keresztény értékrend védelmében"
ezt hívják úgy,hogy klerikálfasizmus.jó reggelt.

Trackers 2016.12.06. 19:40:34

@atomic power 1986DucaDuca:

A probléma az, hogy olyanokkal vitatkozol, akik soha nem fogják felvállalni azt, hogy kire adnák a voksuk.
Mert vállalhatatlan.

Vállalhatalanabb a választásuk a Fidesztől is, és ezt pontosan tudják.
Ezek csak szapulni tudnak.
Ráadásul kritika nélkül mindent.
Nem jó nekik se az egykulcsos adó, se a családi adókedvezmény, se az adócsökkentés, se a nyugdíjaosknak juttatott 10ezer.
Semmi nem jó, amit a Fidesz csinál.
Ez náluk axióma.

Más kiindulási pontjuk nincs is, így fizikailag képtelenek válaszolni azon egyszerű kérdésre, hogy ki a f@sznak kéne kormányozni ?

Jakab.gipsz 2016.12.06. 20:08:07

@rasztaszív: És?
Ha nem tetszik "a klerikálfasizmus" ahol tilos egy két dolog, csinálj magadnak jobbat ha tudsz.
És mit tudtatok felmutatni helyette, a kommunizmus az ateizmus a materializmust most pedig ezzel a neoliberális elme bajjal hülyítitek a népeket.

Ámde az is igaz, hogy a kereszténység még nem érti önmaga lényegét, és azoknak a sajátos körülményeknek az összjátékát sem, amely a létrejöttét és kialakulást történelmileg szükségessé tette.

Tehát hazugság zsidó, keresztény folytonosság.

A kereszténység egy minőségi ugrás a farizeus zsidó teológiához viszonyítva.

pamut 2016.12.06. 20:08:32

@atomic power 1986DucaDuca: a kis elcsúszás ott van hogy bár én 1/1ben fogalmaztam, nyilván általánosságban értettem a kérdést, ami alól persze könnyű kibújni úgy hogy "igen te azt gondolsz amit akarsz" ennél azért ez szvsz sokkal komolyabb kérdés, tehát általánosságban értendő, és igazán általános válasznak örülnék, olyat várnék tőled is.

azért kérdezem ezt mert ennek fényében lehet válaszolni a te kérdésedre, gondolom számodra is világos miért.

pamut 2016.12.06. 20:11:21

@Jakab.gipsz:
:)

"Az a baj veletek libsik, hogy azt a két nagyobbacska lyukat, ami alul fölül rajtatok van rendszerint össze keveritek és ez egy kicsit sem zavar benneteket"

már értem miért szimpi neked a bayer... :DDD

és azt is értem miért vagy gyáva válaszolni a kérdéseimre, pl.:
- miért támogatod a magyarokat folyamatosan kirabló maffiát?
- és milyen "keresztény" értékrendről beszélsz? :DD
- a lopás mióta keresztény érték?
- az állandó hazudozás, uszítás, trágár fröcsögés, a gyűlöletkeltés, félelemkeltés, egy ország tönkretétele mióta keresztény értékrend, eszednél vagy?

és tudod mit? továbbra is gyáva leszel ezekre válaszolni :) mert az igazságtól félsz, reszketsz, menekülsz. és félelmedben kétségbeesetten komcsizol, meg fröcsögsz... szánlak.

pamut 2016.12.06. 20:13:20

@Trackers:
Magyarprszág egy bandára vállalhatalan a szavazás: az orbánmaffiára.

az orbánmaffiára szavazókkal szemene bárki-mindenki büszke lehet akár a szocikra, akár a jobbikra, akár az lmp-re, akár bármelyik másik pártra szavaz.

aki a magyarellenes, az országot tönkretevő és kirabló maffiára szavaz, az magyargyűlölő és kollaboráns.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 20:28:41

@Trackers:

A helyzet az, hogy én nem is akartam vitatkozni, csak feltettem egy egyszerű kérdest, amire egy őszinte választ vartam. Volt aki a hajlektalant, volt aki a szomszedjat jelólte meg alkalmas kormanyfőnek. Harom lehetöseg van:

1./ viccel a kerdezett
2./ nem akarja megmondani, mert nem meri vallalni
3./ nincs elkepzelese sem

Egyik eset sem felelős hozzaallas.

Az egeszben az az ijesztő, hogy egyes kommentelők reszeről van egy rendkívül erős kormanykritika, kormanyvaltasi igeny, a masik oldalról meg nincs meg az ehhez szükseges koncepcio. Velemenyük szerint a sötetbe ugras is jobb, mint a jelenlegi kormanyzas. Ez anarchista felfogas. Ez nem így működik. Meg kell mutatni a jobbat es nem bujtatni!

Konklúzió: A kormanykritikus hozzaszólok elemi erejű kormanyellenessege nem parosul megfelelő jövőkeppel, koncepcióval. Kormanyvaltast akarnak, de nem tudjak megnevezni az erre erdemes politikai erőt. Bízom a józan esz győzelmében.

Jakab.gipsz 2016.12.06. 20:34:47

@pamut: Vedd már észre te oktondi, hogy a neoliberális jogállamiságot a Soros-féle filozófus csőcselék agyalta ki, nem pedig mi magyarok, a "főnökségünket" is ezek képezték ki, tök mind egy, hogy jobb-baloldali.
Az összes vád amit felsorolsz, az a libsiknek köszönhető ők találták ki, azt hogy másoknak a népeknek hogyan kelljen gondolkodni, hogy könnyebben kilehessen őket fosztani. Csakhogy a globálisan össze rabolt lóvét eltékozolták és nem Orbán.
Itt ebben a játékban Orbán csupán az engedetlen kis inas és ugyan csak vékony-jégen ugrál.
Azt értsd meg, hogy a globális válság egy technokrata filozófiai zsák-utca.

Nincs értelmes megoldása, csak ha óvatosan kitolatunk belőle.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 21:02:42

@pamut:

"van bármi amiért fogadjam el hogy az orbánmaffia szétlopja és tönkreteszi a hazámat, fogadjam el hogy szisztematikus kirabolják a magyarokat?"

Ez volt az erdeti kerdesed, igaz?

Én valaszoltam neked a következőt:

"nincs semmi, ami miatt neked el kell fogadnod a regnaló kormanyt, annak minden tevekenysegevel együtt! "

Ez igy, egymas alatt talan jobban segít abban, hogy belásd, a kerdesedre megkaptad a valaszt.

Valaszomban az alany es az allítmany megfelel a te megfogalmazasod szerinti alanynak es allitmanynak, csak az a különbseg, hogy en mas szavakat hasznaltam, mint te. Egyebkent a ket mondat egymas tükórkepe, azzal a külónbseggel, hogy a te mondatod kerdöjellel veződik, az enyem meg kijelentő mondat.

A többit meg megírtam Trackers-nek.

rasztaszív 2016.12.06. 21:13:25

@Jakab.gipsz: na ja.fasizmusról itt szerintetek beszélni sem szabad,de amint kibukik a gusztustalanság,akkor azt már rögtön természetesnek kellene elfogadnunk.hat egy nagy lófaszt a valagatokba.

pamut 2016.12.06. 21:14:30

@Jakab.gipsz:
nem megmondtam hogy gyáva leszel válaszolni? :) blablabla - de válasz az nincs, pedig kínodban már extra nagy baromságokkal is próbálkozol :))

sebaj, szívesen verem megint bele a fejed a szégyenedbe, íme ezekre nem mersz válaszolni, mert gyáva vagy:

- miért támogatod a magyarokat folyamatosan kirabló maffiát?
- és milyen "keresztény" értékrendről beszélsz? :DD
- a lopás mióta keresztény érték?
- az állandó hazudozás, uszítás, trágár fröcsögés, a gyűlöletkeltés, félelemkeltés, egy ország tönkretétele mióta keresztény értékrend, eszednél vagy?

rasztaszív 2016.12.06. 21:15:49

@atomic power 1986DucaDuca: te egy torz koncepcióból indulsz ki,miszerint orbán helyett egy másik vezér kell.hát nem kell.egy sor jól működő országban,éppen amikor a legjobban működik,szinte nem is tudni,ki a miniszterelnök.

pamut 2016.12.06. 21:15:59

@atomic power 1986DucaDuca:
ezzel semmi újat nem mondtál. én viszont már pontosítottam hogy mit akarok, ezt írtam:
" a kis elcsúszás ott van hogy bár én 1/1ben fogalmaztam, nyilván általánosságban értettem a kérdést, ami alól persze könnyű kibújni úgy hogy "igen te azt gondolsz amit akarsz" ennél azért ez szvsz sokkal komolyabb kérdés, tehát általánosságban értendő, és igazán általános válasznak örülnék, olyat várnék tőled is."

megtennéd hogy erre válaszolsz? köszönöm.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 21:32:05

@rasztaszív: Nem kell vezer, eleg egy karizmatikus vezető. Lasd Thatcher, Kohl, regebben Adenauer, Charles de Gaulle, de semmikeppen sem Kovacs Jozsi a szomszedbol.

rasztaszív 2016.12.06. 21:39:25

@atomic power 1986DucaDuca: bőven elég egy tisztességes ember.még csak karizmatikus vezető sem kell.

pamut 2016.12.06. 21:49:18

@atomic power 1986DucaDuca: alapvető dolgokkal nem vagy tisztában ha megetették veled hogy nincs alternatíva.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 22:07:20

@pamut:

Megvalaszoltam a kerdesedet, megpedig altalanossagban, ahogy kerted.

Idöközben latom, hogy Trackers-nek azt írtad, hogy "az orbánmaffiára szavazókkal szemene bárki-mindenki büszke lehet akár a szocikra, akár a jobbikra, akár az lmp-re, akár bármelyik másik pártra szavaz."

Tehat letetted a voksodat "barmely partra". Ez azt jelenti, hogy szorodni fognak a szavazatok, amennyiben nincs dominans erő.
Tegyük fel, hogy lesz kormanyvaltas. Milyen menetrendet valószínűsítesz a kormanyvaltas utan?

- a kormanyvaltas igenyen tul van-e közös nevező?
- van-e olyan videki beagyazottsaguk, hogy az orszag minden szegleteben ervenyt szerezzenek akaratuknak?
- melyik part programja lesz a dominans? Az MSZP, a DK, vagy a Jobbik programja? Lehet-e közös programjuk?
- lehet-e konszenzusos miniszterelnök a harom part között?
- mi lesz a kis partokkal, azok programjaval?
- mi lesz a partok lobbistaival, tamogatoival? Mindenki kedveben fog jarni az uj kormany?
- mi lesz az allamapparatussal, allami vallalatokkal? Minden part kepviselteti magat benne?

Ha ennyi erdeket kell egyeztetni, lehet-e az orszagot hatekonyan, a valtozasokra gyorsan reagalva vezetni?
Meddig működhet egy ilyen sokparti kormany?

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 22:14:32

@pamut: "alapvető dolgokkal nem vagy tisztában ha megetették veled hogy nincs alternatíva"

Alternatíva mindig van, csak nem mindegy, hogy milyen.

Egyebkent milyen alapvető dolgokra gondolsz?

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 22:19:13

@rasztaszív: "bőven elég egy tisztességes ember.még csak karizmatikus vezető sem kell."

Szerintem egy nagyon erős egyeniseggel bíró vezető kell, mert sok,part,erdeket kellene összehangolni, nem beszelve a nemzetközi porondon törtenő erdekervenyesítesre.

rasztaszív 2016.12.06. 22:31:40

@atomic power 1986DucaDuca: szerintem meg a vezető személyével kapcsolatban a legfontosabb a tisztesség.egyébként pedig nem a vezető személye számít.

szerintem a kiválasztási rendszer számít,annak kell olyannak lennie,hogy legyen legalább esély tisztességes embereket a hatalomba juttatni.szerintem ez ma nincs így,ez itt a gond.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 22:38:30

@rasztaszív: Egyetertek. A tiszesseg szükseges, de nem elegseges feltetel. Abban is egyetertek, hogy a Terez anyahoz hasonlo tisztesseges emberek soha nem kerülnek hatalomra.

pamut 2016.12.06. 22:39:30

@atomic power 1986DucaDuca:
"Megvalaszoltam a kerdesedet, megpedig altalanossagban, ahogy kerted."

Most vissza is néztem, de nem, nem válaszoltál úgy ahogy kértem. Direkt vagy szándékosan, de nagyon félreértesz valamit. Erős a gyanúm hogy neked nem akaródzik a válasz....

"Tehat letetted a voksodat "barmely partra"."
Ez így nem igaz. Azt írtam, hogy az orbánmaffiához képest bármely párt jobb, ami igaz is.

"Ez azt jelenti, hogy szorodni fognak a szavazatok, amennyiben nincs dominans erő."
Semmiféle praktikus választási eredményről nem írtam, erkölcsi és nemzeti értelemben írtam azt hogy az orbánmaffia a legalja, méghozzá durván, ahhoz képest minden jobb.

a többi kérdésed még akkor is irreleváns lenne ha mondjuk 2018 tavaszát írnánk, de így 16 végén meg pláne. erkölcsi és nemzeti értelemben minden jobb a maffiánál, és egy vergődő vagy lebénult kormány is jobb az intézményesített-nagyipari pusztításnál és rablásnál.

pamut 2016.12.06. 22:41:07

@atomic power 1986DucaDuca: valóban nem mindegy hogy milyen az alternatíva. a mostani borzalomnál minden létező alternatíva jobb.

rasztaszív 2016.12.06. 22:43:37

@atomic power 1986DucaDuca: bőven elég,ha csak olyan átlagosan tisztességes.már minőségi különbség lenne.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.06. 22:56:23

@pamut: @rasztaszív:

A konklúziót leszűrtem: szerintetek barmilyen alternatíva jobb a jelenlegi helyzetnel. Amit akartam, megtudtam. Abba most nem megyek bele, hogy milyen alternativakat tudok elkepzelni. Hív a kötelesseg. Köszönöm a vélemenycseret, most mar befejezem. Jó éjszakat!

pamut 2016.12.07. 00:02:18

@atomic power 1986DucaDuca:
Kár hogy te viszont addig lavíroztál amíg nem válaszoltál arra amit kérdeztem...
süti beállítások módosítása