B1 blogcsalád



Vannak-e lopós fideszesek?

2016. augusztus 04. - Egyenlítő blog

st.jpgEgy fideszes országgyűlési képviselővel (Mengyi Roland) felálló csapat közreműködik abban, hogy néhány ember EU-s támogatáshoz jusson. Jó sok pénzhez. És a pénz nincs ingyen.

Először csak ötven százalékot kérnek vissza – ó azok a boldog békeidők, amikor még harminccal megelégedtek, és most ne is beszéljünk azokról a kulturálatlan hátsó-afrikai diktatúrákról, ahol tíz százalékkal szúrták ki a szerencsétlen, európai civilizációtól távol élő népek szemét.

Aztán, ahogy halad az ügy már

kilencven százalékra emelik a lenyúlás mértékét

a mieink, de biztos, ami biztos, azért előre kérnek kétszer ötmillió forintot.

A 168 órában Rajnai Attila, az egyik legjobb oknyomozó magyar újságíró izgalmas cikkben leplezi le az egész történetet.

És a többi néma csend.

Mondhatni, senki a füle botját sem mozdítja. Nincs felháborodás, sajtókampány, óriásplakát. Ez nem Zuslagh vagy Hagyó, nincs itt kérem semmi látnivaló, mindenki haladjon tovább.

Édes istenem, hát megpróbálták.

Kétségtelen, az magyarázatra szorul, hogy

miért derült ki ez az egész?

Miért indítottak a hatóságok vizsgálatot, és most miért törölték a lehallgatási jegyzőkönyvet titkosítását, amikor fideszesek is érintettek az ügyben? De valószínűleg ennek megoldása nem az, hogy hirtelen jó útra tért az igazságszolgáltatás. Gyanítom, hogy valami fideszes belháború robbantotta ki ezt, de végülis, majdnem mindegy.

És azzal sem érdemes foglalkozni, hogy az ellenzék miért néz bambán (tud nézni egy ellenzék?), miért nem repül rá az efféle sztorikra. (Tud repülni az ellenzék?)

Ott kérem most saját magával meg a másik k. anyjával van mindenki elfoglalva. Le kell kutyapicsázni Eörsi Mátyást vagy le kell leplezni egy rettenetes DK-s csalást, esetleg az Együttnek kell megmondani, hogy mit is, vagy a Liberálisokat lealázni, mert azt találták ki, hogy a szavazás az azért van, hogy szavazzunk.

Szóval nem lehet mondani, hogy semmit nem csinálnak. És nyugi,

a viták alatt az ország lerablása zavartalanul folyik.

Ám ami még izgalmasabb, hogy az efféle hírek miért nem okoznak jelentősebb megrázkódtatást a nagyközönségnek.

Megkockáztatom azért, mert már eddig is a legtöbben azt gondolták, hogy ez éppen így van. Talán a kilencven százalék egy kicsit túlzás – gondolja, aki egyáltalán gondol valamit és tudja, mit jelent az, hogy kilencven százalék.

Ám a többség csak legyint, és maximum annyit morog magában, hogy na persze. Ez megy itt. Erre kell Európa nekik. Tulajdonképpen kár is ez a fakszni a pályázatosdival, minek ez a színház.

Egyből adják oda a pénzt annak a pár erre kijelölt embernek,

akik tudják, hogy kinek kell leadni belőle (kinek, kinek, mindannyian tudjuk, hogy kinek a családjában nőnek ebből saját lábak).

A Mengyi Rolandok (az ártatlanság vélelme őt is megilleti, ezért e cikk szerzője nem állítja, hogy ő bármiféle bűnös üzelembe belement volna, csak úgy általánosságban használja becsületes nevét, nem konkrétan. Na!) meg viszik a milliókat. Néha a pártkasszába is csurog talán, meg a megfelelő lábra is leadódik, de gondolom a saját zseb is szépen dagad, s közben ki lehet mindenkit röhögni, aki ezen fennakad.

Az unió meg áll, mint Bálám szamara, és csak küldi-küldi a pénzt a tolvajoknak, akik elégedetten nyugtázzák, hogy már megint túljártak a hülye Európa eszén. (Van esze egy Európának?)

Jó, most egy-kettő talán ráfázik, de ne tessék izgulni, a kilencven százalékokból szépen híznak tovább a Pasa parkok, a horvát villák, a svájci bankszámlák, az ibizai bulihelyek és Gucci-táskák.

Legfeljebb mi leszünk egy kicsit szomorúak efféle cikkek olvastán, hogy tényleg hol élünk.

D. J.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr678944490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tizenötmillió Magyarok 2016.08.04. 19:42:18

A post a szokásos libbant hazudozás a hatalom megszerzéséért.
Elöször is, idáig egyetlen balolali hazugságot, amiben törvénytelenséggel vádolták a kormányt nem sikerült bizonyítani, mert csak külföldről fizetett hazudozók hazugságairól van szó.
Másodszor pedig, ha mégis történne olyan, hogy fidesz vagy fidesz közeli emberek, válallkozások gazdagodnának szabálytalanul, végsősoron az is az ország érdekét szolgálná. Mert a gazdag fideszes vállalkozok, segítik, erősítik a Magyar kormányt, az erős kormány pedig jobban tudja védeni képviselni az ország érdekeit, itthon és nemzetközileg is. Vagyis fideszesek gazdagodása, az egész ország alapvető érdeke, mert segítségükkel jobban tudjuk VÉDENI AZ ORSZÁGUNKAT.
Ezt korrupciónak meg lopásnak nevezni, az akkora aljas hazugság, mint a házat oltó, embereket mentő tűzoltót vizpazarlással vádolni.

szita szita péntek 2016.08.04. 19:53:10

Nos az EU pénzek... Hmm... Gyanítom, hogy az EU-ból származó források be nem vallott ám valós célja a helyi erős emberek lekenyerezése/sakkban tartása. Ha a lenyúlás a napi rutin része (nem látok rá, nem is láthatok rá - ám abban a pár esetben ami megjárja a médiát folyamatos túlárazást érzek) akkor bezony az EU is tisztában van ezzel. Az, hogy nem állítja le, teszi lehetetlenné ezt a gyakorlatot szerintem egyfajta védelmi pénz - ez az ára annak hogy többé-kevésbé sikerüljön normális mederben tartani ezt az őrültekházát.

Visceroid 2016.08.04. 20:08:50

"Vannak-e lopós fideszesek?"

Nincsenek. Csak az MSZP lopott. Meg a multik. Meg a gyíkemberek. A Fidesz talpig becsületes úriemberek tárháza, akik sosem sértenek törvényt! (mire jó a kétharmad?:))

mirtil 2016.08.04. 20:18:41

@szita szita péntek: Nem sikerült karikíroznod a fideszes propagandát, túlzásokba esel így kilóg a lóláb. Sorost is kifelejtetted pancserkám.

BiG74 Bodri 2016.08.04. 20:27:35

Lopni nem szoktak, csak gátlástalanul rabolni, zsarolni, hazudozni, de szimplán lopni az hazugság.

$pi$ 2016.08.04. 20:28:37

"Egy fideszes országgyűlési képviselővel (Mengyi Roland) felálló csapat közreműködik abban, hogy néhány ember EU-s támogatáshoz jusson."

"előre kérnek kétszer ötmillió forintot."

Nonszensz butaság. Körülbelül olyan, mintha azt hazudnám, hogy lefizettem a közlekedési rendőrt 57 forinttal.

Országgyűlési képviselők szintjén az 5 millió forint az egy vicc, az a szerző szintje. Kamu a cikk...

morpho 2016.08.04. 20:50:38

@$pi$:
Szerinted ezzel a dolog el van intézve? Kamu, blöff, bulvárkacsa. Ezeket már hallottuk, aztán kiderült, hogy igaz volt. Egyébként te honnan tudod, hogy mennyivel lehet korrumpálni egy országgyűlési képviselőt?

Nyáry Pál 2016.08.04. 20:51:19

@Tizenötmillió Magyarok: Ezt szatírának szántad vagy komolyan gondolod ezt a sok marhaságot?

szita szita péntek 2016.08.04. 21:30:58

@mirtil: Nem igazán értem, hogy miért gondolod, hogy:
1 - viccnek szántam amit írtam
2 - a hatalmi elit szekerét tolnám
Leírtam amit gondolok, miszerint a lenyúlások félintézményesült rendszerének a célja, hogy valamiképp sikerüljön értelmes pályán tartani a helyi kiskirályokat. Ha az értő olvasás megy, akkor rá kell ébredj, hogy ez a vélelmem elég komoly kritika a jelen helyzetre.

1ghost 2016.08.04. 21:33:23

Tolvaj, korrupt, FIDESZES rablóbanda, 2018-ban biztosan sittre vágja őket a magyarság, mert enélkül nincs jövő, és ez a saját önbecsülésünk miatt is nagyon fontos.

Mivel 2020-ban elfogy az EU-s lóvé, a pénzlopás mértékét ezért 50%-ról immár 90%-ra emelték fideszes rablók.

90%-os lenyúlás!!!! Emberek!!! 90% !!!!! Ez aztán már mindennek a csimborasszója! Elképesztő! A latin-amerika banánköztársaságok hozzánk képest a becsület és tisztesség mintapéldányai.

Ilyen gerinctelen, pénzsóvár, elképesztően korrupt kormánya a büdös életben nem volt az országnak.

$pi$ 2016.08.04. 21:48:13

@morpho: "Szerinted ezzel a dolog el van intézve? Kamu, blöff, bulvárkacsa."

Ha valami nyilvánvalóan nem igaz, akkor mi a fenét lehetne még mondani?

"Ezeket már hallottuk, aztán kiderült, hogy igaz volt."

Erről nem fog kiderülni, hogy igaz, mert ez nyilvánvalóan nem igaz. :)

"Egyébként te honnan tudod, hogy mennyivel lehet korrumpálni egy országgyűlési képviselőt? "

Könnyen meg lehet becsülni. Az országgyűlési képviselők milliárdokról döntenek, a kenőpénz, visszaosztás alsó hangon is százmilliós tételeket jelent. Ezt nyilván nem fogja kockáztatni senki azzal, hogy ötmillió forintot átvesz. Ötmillió forintos kenőpénzekkel már kisebb/közepes állami vállalatok vezetői sem blamálják magukat, hidd el.

Ha valaki például pályázatírásban segít a teljesen hivatalos és nem is törvénytelen sikerdíj simán lehet 5-6%, azaz az ötmillió forintot egy körülbelül 90 milliós pályázat elnyerése esetén lehet kérni. Az országgyűlési szint ennek a százszorosa és akkor még csak 5%-al számoltunk.

Az én becslésem szerint egy képviselőt 100 millió alatt nem nagyon lehet megközelíteni. Az ötmillió az egy ingatlanügynök szintje. ;)

$pi$ 2016.08.04. 21:51:12

@1ghost: "90%-os lenyúlás!!!! Emberek!!! 90% !!!!! Ez aztán már mindennek a csimborasszója! "

Ez is butaság. A 90%-ot lehetetlen lepapírozni, felesleges kockázatot jelent. 10-15% -ot kockázatmentesen lehet intézni, simán el lehet tüntetni, 90% pedig gyakorlatilag biztos bukta, védhetetlen, megmagyarázhatatlan. Amatőr dolog 90%-ot sikkasztani, tök felesleges is.

1ghost 2016.08.04. 21:57:08

@$pi$: "A 90%-ot lehetetlen lepapírozni,"

Hazudsz. Simán lelehet. Olyan hazug vagy, amilyen korrupt a bandád!

1ghost 2016.08.04. 22:03:19

Az írás remek, grat a szerzőnek! A címben feltett kérdés persze pszeudo, hiszen ma már mindenki tudja, hogy a fidesz a haza iparszerű kifosztását valósítja meg!

Sőt ma már az is világos, hogy nincs itt semmiféle kormányzás, nem is volt semmiféle terv az ország felemelésére!

A fidesz célja mindössze annyi volt, hogy hogyan lehet néhány milla szájtáti balféknek a hitét hogyan lehet magánvagyonokra konvertálni.

Az átbaszásért a szájtátiak viszont rövidesen revansot vesznek. Bizony! Rövidesen itt az idő!

$pi$ 2016.08.04. 22:04:25

@1ghost: "Hazudsz. Simán lelehet. "

Fogalmatlan vagy, nyilvánvalóan lövésed nincs a körülötted lévő világról. Valaki benyögte, hogy már 90% a "lopás", tetszik, mert azokról mondják, akiket nem kedvelsz. Semmi bizonyíték nincs erre a nonszensz dologról, de hiszel benne.

Namost én is hiszek dolgokba, ezt te úgy minősíted, hogy "hazudsz". Mert szerinted annak van igaza, aki nagyobbat mond és kész.

"korrupt a bandád!"

Tudod mit? Te egy aljas fideszes vagy és csak a fideszt véded azzal, hogy nyilvánvaló butaságokat terjesztesz róluk. Az értelmes emberek a 10%-os sikkasztást elhinnék, a te 90% meg csak ködösítés.

Te vagy a fideszes, a te bandád!

Most jobb? :D

$pi$ 2016.08.04. 22:07:04

@1ghost: "Az írás remek, grat a szerzőnek! A címben feltett kérdés persze pszeudo, hiszen ma már mindenki tudja, hogy a fidesz a haza iparszerű kifosztását valósítja meg!"

Aha! Ötmilliós tételekkel dolgozva! Az ám az iparszerű, így ki lehet fosztani az országot egy pillanat alatt. :D

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2016.08.04. 22:07:18

Nyugi, az EU nem csak néz mint Bálám szamara, hanem visszafizetteti a pénzt velünk, adófizetőkkel.

morpho 2016.08.04. 22:17:21

@$pi$:
"Ha valami nyilvánvalóan nem igaz, akkor mi a fenét lehetne még mondani?"
Nyilván nem igaz, mert te azt mondod. Matolcsy szerint blöff és nyilván nem igaz, hogy az unokatestvére százmilliókat kapott az MNB alapítványaitól, mert az majdnem "elvesztette közpénz jellegét" Aztán kiderült, hogy mégis igaz. Szijjártó szerint bulvárkacsa, hogy Schmitt Pál plagizált...Szerinted meg 5 millával nem lehet lefizetni egy parlamenti képviselőt. Szerintem csak akkor, ha szoci. Közismert, hogy ők pénzéhes korrupt görények és aprópénzért is eladnák az anyjukat is. Egy fideszesnek viszont van stílusa és 100 milla alatt rád se köszön. Igen, ez így van. Egyébként ilyenkor ezt elhiszed, vagy te is pironkodsz egy kicsit, amikor megkapod az eligazításon a narancskullancs direktívát?

morph on deer 2016.08.04. 22:17:42

@MolnarErik:
Az nem az EU, az benne van az "Alaptörvény"- nek nevezett dolgozatban!
Azt meg épp az érdekeltek szilárditották gránitba, ugye...

morpho 2016.08.04. 22:18:15

@$pi$:
Tényleg, ha 100 ilyen 5 millás tétel volt, az elég sok ám....Számolgassunk egy kicsit...

1ghost 2016.08.04. 22:19:23

@$pi$: Te kis fideszbérenc egyre szánalmasabb vagy! A saját mocskotok betemetett titeket, fuldoklotok a korrupcióban, meg az azzal együtt járó megvetésben.

A lényeg, hogy a magyarok 2/3-a szerint korrupt, tolvaj banda vagytok! De nyugi megy ez még feljebb is.

bloglegelő 2016.08.04. 22:24:19

a címre reagálva (a cikk tartalmát nemsajnos nem ismerem, mert mások kényszeres grafomániája nem az én időmet fogja vinni)

szóval a politikusok, akik lopnak

miért kedves blogger, ön olyan kurvákat szeretne, akik(et) nem kúrnak ?

hát csak keresse őket

engem csak annyi érdekel, hogy a jónépnek mi marad a lopások után

2010 előtt nem sok maradt

$pi$ 2016.08.04. 22:27:18

@morpho: "Tényleg, ha 100 ilyen 5 millás tétel volt, az elég sok ám....Számolgassunk egy kicsit... "

Az 500 millió forint. Az ország szempontjából abszolút elhanyagolható összeg! Neked sok, nekem sok, az ország szempontjából abszolút nem számít! Még egy bank életében sem számít sokat, reggel 10 és 11 közt változik az euró érfolyama és ennél többet változik a széfben lévő pénz anélkül, hogy kinyitották volna a széfet. Ha délután van egy vihar déldunántúlon ennek a sokszorosa tűnik el az adóból negyed óra alatt.

morpho 2016.08.04. 22:31:30

@bloglegelő:
Tehát nem szép ha lopnak, de ha közben azért csurgatnak a zembereknek is, akkor belefér. Viszont a gaz szocik mindent elloptak, szemben a jó fej fidesszel, akik csak egy részét lopják el a zemberek pénzének. Hát ez világos beszéd, nincs mit szépíteni rajta. Megártott a meleg? Csak kérdezem.

$pi$ 2016.08.04. 22:33:03

@1ghost: "A saját mocskotok betemetett titeket, fuldoklotok a korrupcióban, meg az azzal együtt járó megvetésben."

Ne legyél már szánalmas, szerinted ha fuldokolnék a korrupcióba, ha benne lennék ezekbe a körökbe, akkor itt csevegnék veled?

"A lényeg, hogy a magyarok 2/3-a szerint korrupt, tolvaj banda vagytok! De nyugi megy ez még feljebb is. "

Az ország 2/3-a szerint mindenki bűnös, mert egy beszélő kígyó rábeszélt egy nőt arra, hogy megegyen egy gyümölcsöt, de szerencsére kétezer évvel ezelőtt felszögeztek a fára egy szakállas csávót és mindenkinek minden meg van bocsájtva.

Attól, hogy valamit sokan hisznek még nem lesz igaz. :D

De ha jobban figyeltél volna, akkor látnád, hogy én egy puma szóval sem mondtam, hogy a politikusok nem korruptak. Sőt, igazából én mondtam, hogy az 5 millió forint nevetségesen kicsiny összeg, azaz ha velem vitatkozol, akkor a fideszt véded, hogy csak ötmilliókat lopnak. :D

morpho 2016.08.04. 22:34:58

@$pi$:
Ez világos beszéd, hagy lopjanak a fideszes formák, nem sok az. Végül is a 30 ezer Mrd-os GDP-hez képest elhanyagolható. Gondolom amikor 15 millát állítólag hazavitt Hagyó elvtárs a nokiás dobozban, akkor is így láttad. Szomorú, hogy már a védekezés sem kell. Egyszerűen beismeritek, hogy igen, lopunk, nincs itt semmi látnivaló, akinek nem tetszik, az meg bekaphatja. Konkrétan ezt írtad most ide. Fasza!

$pi$ 2016.08.04. 22:35:23

@morpho: "Viszont a gaz szocik mindent elloptak, szemben a jó fej fidesszel"

A szocikkal sem az volt a baj, hogy mindent elloptak. Az a baj velük, hogy el*rták... meg az, hogy nem csináltak semmit... meg az, hogy folyamatosan hazudtak. Milliószor több kárt okoztak mint amennyit elloptak.

Olvass Gyurcsányt! :D

1ghost 2016.08.04. 22:36:49

@$pi$:

Fiacskám, teljesen össze vagy zavarodva. Persze nem csodálom! Nyakig ültök a saját FIDESZES mocskotokban.

bloglegelő 2016.08.04. 22:39:02

@morpho: keresd a szűzkurvákat tovűbb, társadalmilag is bizonyára is ilyen hasznos vagy - sokat tudsz szövegelni, semmiért

$pi$ 2016.08.04. 22:39:37

@morpho: "Ez világos beszéd, hagy lopjanak a fideszes formák, nem sok az. Végül is a 30 ezer Mrd-os GDP-hez képest elhanyagolható."

Te tényleg nem beszélsz magyarul? Én az 5 millióra meg az 500 millióra mondtam, hogy elhanyagolható mint ahogyan azt is mondtam, hogy egy országgyűlési képviselő nem foglalkozik 5 millióval, az egy kisvárosi jelentéktelen állami cég vezetőjének szintje.

"Gondolom amikor 15 millát állítólag hazavitt Hagyó elvtárs a nokiás dobozban, akkor is így láttad."

Ki a fene foglalkozik a Hagyóval? Azt sem tudom ki az!

Szomorú, hogy már a védekezés sem kell. Egyszerűen beismeritek, hogy igen, lopunk,"

Ne rágalmazz! Soha nem loptam!

"nincs itt semmi látnivaló, akinek nem tetszik, az meg bekaphatja. Konkrétan ezt írtad most ide. Fasza! "

Konkrétan semmi ilyesmit nem írtam! A "konkrét" szónak meg nézz utána, mert nem azt jelenti amit gondolsz. :)

$pi$ 2016.08.04. 22:41:45

@1ghost: "Fiacskám, teljesen össze vagy zavarodva."

Jah, biztos én vettem be, hogy a korrupció úgy megy, mint a lakásvásárlás, hogy előleget lehet adni a többit meg csak a végén kell kifizetni. :D

morpho 2016.08.04. 22:49:03

@bloglegelő:
Tudod azért nem voltam soha együtt kurvával, mert baromira zavar, hogy ami nekem jól esek, az az ő munkája.

egysmás 2016.08.04. 22:49:32

@$pi$: te már tudod, hogy véletlenül most is megsemmisültek a bizonyítékok?

egysmás 2016.08.04. 22:50:34

@morpho: se masszőr, se szakács, se pincér? Elég fapados az életed...

morpho 2016.08.04. 22:54:36

@$pi$:
Gyurcsányt inkább neked kéne olvasnod és értelmezned, de hagyjuk, mert nem érdekel.
Én nem beszélek magyarul?? Én téged erősítettelek azzal, hogy az 500 milla a teljes magyar GDP-hez viszonyítva elhanyagolható, kvázi kár is vele foglalkozni, nincs itt semmi látnivaló. Ezt írtad le, tök konkrétan (utánanéztem a szónak, stimmel)
2010-ben sem tudtad, hogy ki az a Hagyó, vagy akkor nagy arccal kiabáltál itt a nokiás dobozról? Nem kell válaszolni, költői kérdés volt. Egyébként tényleg nyomasztó, hogy már nem is véditek a saját embereiteket. Már a blogtérben is elfogadott a nagyüzemi korrupció. Azt gondoltam, hogy idáig azért nem jutunk el.

morpho 2016.08.04. 22:56:10

@egysmás:
Masszőrökkel szakácsokkal és pincérekkel még valóban nem dugtam. Ragaszkodsz hozzá, hogy kipróbáljam?

NE pofázz mienk a kétharmad. 2016.08.04. 22:56:36

@1ghost: Es aztan ki nem szarja le, attol meg siman nyerjuk a 2018-as valasztast ketharmaddal, ti meg mehettek vissza Telavivba, ahova valok vagytok.

egysmás 2016.08.04. 22:59:26

@morpho: Neked jólesik, ami neki csak munka.
Vagy neked csak a dugás esik jól? :o

egysmás 2016.08.04. 23:02:52

@NE pofázz mienk a kétharmad.: Azé' a lóvét küldjük, ha odaértünk, vagy meglesztek nélküle?

morpho 2016.08.04. 23:03:40

Nézd, egy szakáccsal nem kerülök testi kapcsolatba és főzhet szarul is. Ez a pincérre is igaz. A masszőr már jobb példa, de annak több fajtája van és van amikor az orvos utal be, úgyhogy nem egyértelmű. Ráadásul egyik esetben sem várom el, hogy úgy csináljanak, mint aki baromira szeret főzni, pincérkedni, vagy masszírozni. Szóval nem jó a példa.

morpho 2016.08.04. 23:05:48

@egysmás:
Az előző koment neked ment.

$pi$ 2016.08.04. 23:06:18

@morpho: "Egyébként tényleg nyomasztó, hogy már nem is véditek a saját embereiteket."

Szerintem te összekeversz valakivel. :)

"Én téged erősítettelek azzal, hogy az 500 milla a teljes magyar GDP-hez viszonyítva elhanyagolható, kvázi kár is vele foglalkozni,"

Az 500 millió egy fiktív szám, ami a szintén fiktív 5 millióból jött ki. Nincs rajta mit elhanyagolni, a blogger találta ki, mert neki az 5 millió forint sok pénz. :)

De ha úgy érzed, hogy megsértettelek volna, akkor elnézésedet kérem. Nincs rá mentségem, csak annyit mondanék el a saját védelmemben, hogy a számomra is nagyon sértő, hogy folyamatosan azt mondják rólam (mások, nem te), hogy lopok és a népet nyúzom. :)

pamut 2016.08.04. 23:09:42

:DDDDDDDDDDDDDDD

Ezek?
Lopni?
Ugyan már! :DDD
Hisz ezek földre szállt kis angyalok! Ma született kis barik, békésen ugrándoznak szivárványról szivárványra! :DDD

Há b+ de jót röhögtem, köszi :DDD

egysmás 2016.08.04. 23:10:07

@morpho: a pincértől igenis elvárod, hogy csináljon úgy, mintha te lennél a világ. legalább kisebbik közepe, amíg ott vagy.
Meg különben is! Azokat kell megdugni, akik hagyják, legyenek bár szakácsok, pincérek, masszőrök. Nem szabad előítéletesnek lenni, hogy csak tanárral, vagy csak diplomással, vagy pappal nem!

Egy kérdés van: megáll-e!

morpho 2016.08.04. 23:10:51

@$pi$:
Te figyu. Ilyenkor simán hülyének nézel, vagy csak nem tudsz szöveget értelmezni? Mondjuk értem én, hogy szar meló egész nap a fideszt védeni a neten, pláne, hogy már rég óta védhetetlen, de akkor is. Ráadásul muszáj beállni narancskullancsnak? Ebben te tényleg jól érzed magad?

pamut 2016.08.04. 23:13:27

@1ghost:

"Ilyen gerinctelen, pénzsóvár, elképesztően korrupt kormánya a büdös életben nem volt az országnak."

Látom neked nem teszik hogy kilopják a szemedet is, na akkor te bizony ballib vagy! :DDD Tudod az agymosott fideszesek így hívják azokat akiket nem sikerült erkölcsileg elnyomorítaniuk és elfogadtatni velük hogy nekik joguk van kirabolni a magyart :D Gyűlölik is ám a náluk különbeket, a tolvajok már csak ilyenek....

pamut 2016.08.04. 23:14:50

@bloglegelő:
:DDD
neked se volt trafikod ugye? :D másokat meg telibeszarsz akinek volt, hisz te nem magyar vagy hanem kollaboráns fideszes bűnpártoló.

morpho 2016.08.04. 23:16:57

@egysmás:
Egyébként visszagondoltam és pincérnő volt egy, bár inkább pultosnak mondanám. A kaja része sosem érdekelt igazán, a masszőrök meg jellemzően pasik, én meg nem vagyok meleg. A pincértől amúgy sok mindent elvárok, de egy dugástól lényegesen többet. Egyébként egyáltalán nem vagyok előítéletes. Bárki jöhet, csak a papok talán kilógnak kicsit a heteroszexualitásom miatt. Vagy ideje lenne ezen változtatni?

morpho 2016.08.04. 23:19:08

@pamut:
A ballibért szerintem külön zsetont kapnak a narancskullancsok. Minden ballib kétezer ft szavanként+ az alapjövedelem. A ballibbal csak az az egy gondom van, hogy nem jelent semmit, amúgy jópofa...

pamut 2016.08.04. 23:22:04

@morpho:

@$pi$: egy tipikus fideszzombi.

már annyit védte a maffiát, hogy most már nem csak őket védi, de önmagát is. ha beismerné önmagának hogy egy mocsok aljas geci maffiát pártolt szívvel-lélekkel évek óta és így erkölcsi cinkostárs volt az ipari hiper-korrupcióban, akkor ezzel szembe kéne néznie. hogy egy ilyen szar volt. ehhez ő kicsi. ehhez egy volumen kéne. bátorság és erő, belenézni a tükörbe és azt mondani hogy barom voltam, sőt a legalja erkölcsi szutyokban henteregtem ezeket a totálisan gátlástana maffiózókat védve, sőt még a balekjuk is voltam, még ők is röhögtek a hülye fajtámon akiket ilyen könnyen manipuláltak.
mivel erre természetesen nem képes, marad neki a totális struccpolitika, saját maga szétámítása, hogy ne kelljen szembesülnie önnön erkölcsi és szellemi silányságával hogy primitív banda önkéntes csicskája és erkölcsi értelemben kollaboráns bűntárs volt.
magyarul a védhetetlen silány múltjához keres-gyárt-hamisít kétségbeesetten önigazolást, tagadja le a valóságot, mert képtelen szembeülni azzal amit művelt.

egysmás 2016.08.04. 23:22:16

@morpho: Nem elég, hogy zsidó, liberális, balos gyurcsányista sorosbérenc vagy, de még válogatsz is, hogy csak nők?
Olvasd el az Örök háborút.
moly.hu/konyvek/joe-haldeman-orok-haboru

egysmás 2016.08.04. 23:23:42

@pamut: kognitív disszonancia a neve az állapotnak.

$pi$ 2016.08.04. 23:23:56

@morpho: te mennyit kapsz egy "narancskullancsért"? :D

pamut 2016.08.04. 23:31:33

@egysmás:
pontosan :)
csak ez a fogalom nem tér ki arra a kicsit sem mellékes körülményre, hogy egy idő után az önhülyítés, a személyiség önnön elnyomorítása már az identitás részévé válik, illetve hogy ez hosszútávon szükségszerűen feltételezi a gyenge és gyáva személyiséget. mert ekkora hiba(sorozat) beismerésére, és ezáltal az önbutításból és el-erkölcstelenedésből való kilépésre csak az képes akiben megvan az ehhez szükséges erő és bátorság. akikben meg nincs, azok a gyengék és gyávák.

azaz szükségszerűen akik nem tudnak kilépni a sötétségből, ahová önként mentek be és ahol önként is maradtak bent, azok gyengék és gyávák.

biggianni 2016.08.04. 23:47:15

@Tizenötmillió Magyarok: Ha ezt komolyan gondolod amit idehánytál, akkor
nálad sötétebb idióta nem sok van ! Pont az ilyen
agyatlanok miatt tudják fenntartani ezt a sátáni
rendszert,de súlyosan fognak fizetni érte !!!

morpho 2016.08.05. 00:04:26

@egysmás:
Joe Haldeman? Szerintem olvastam én ezt, csak nem manapság. De mindenképpen utánanézek.
@pamut:
Azért szar lehet neki. Na nem szerettem bele, nem azért. A végén még vele is dugnom kell. Szóval szar lehet úgy élni, hogy örökké a kognitív disszonancia fojtogat. Az más kérdés, hogy senki nem tartott pisztolyt a fejéhez, amikor elkezdte... Viszont abbahagyni sosincs késő...

MR3 Béla 2016.08.05. 01:43:19

Azért ennek a Zuslagh-nak kicsit még nézz utána.

Elég baj egyébként, hogy a blogolás itt kezdődik, ez ugyanis jóval az alatt az írástudási és szellemi szint alatt van, amitől engedélyezni kellene.

Azért Kínának is vannak előnyei.

MR3 Béla 2016.08.05. 01:45:20

"Legfeljebb mi leszünk egy kicsit szomorúak efféle cikkek olvastán, hogy tényleg hol élünk."

Így igaz.
Elég szomorú, hogy már mindenféle írástudatlan barom blogolhat.

MR3 Béla 2016.08.05. 01:46:25

@Tizenötmillió Magyarok:
Húbazmeg, ekkora segghülyét, mint te, még az interneten se nagyon találni.

MR3 Béla 2016.08.05. 01:49:19

@$pi$:
Van nálad gerinctelenebb faszfej az interneten?
Szerintem nem valószínű.

A tükröd nem szokott reggel szembeköpni?

nu pagagyí 2016.08.05. 06:08:58

Az eset bemutatja a Fidesz által működtetett intézményes lopás mechanizmusát. Talán a hülyéknek is érthető, miért központosították az EU-s pályázati rendszert (és úgy általában miért államosítgatnak), miért az állami tisztviselők tisztogatásával kezdték a kormányzásukat, miért titkos minden közérdekű adat és miért van szükség a sajtó bekebelezésére.

Tényleg? Az Indexet mikor zabrálják el a hatalmi maffia kegyvesztett tulajától? Nem kéne ezt is Andynak átpasszolni, hogy két cici közt migránsozzon az állampárt néhány milliárdos finanszírozásában?

nu pagagyí 2016.08.05. 06:20:21

@MR3 Béla: Valdemort Nagyurat megkérdezted, állnak-e vádak? Csak nem ez a bűnöző politikus érintett néhány a panamai offshore cégben is? Ez a fasz azért lop és él vissza hatalmával, mert a pártjában ez a természetes, Úgy látom, nem találsz kivetnivalót haverjaid működésében, nyilván a közpénzek lenyúlása neked is mindennapi tevékenység lehet.

2016.08.05. 07:00:40

@MR3 Béla: "
Így igaz.
Elég szomorú, hogy már mindenféle írástudatlan barom blogolhat. "

Hát az van, hogy ezt hívják szólásszabadságnak. :-)

2016.08.05. 07:00:46

Nincsennek a fideszben lopósok. Mert az egész fidesz egy haramia, egy rablóbanda.
Ebben a zsiványpártban nincs egy ember, aki becsületesen élne. Ezek mind lopnak csalnak és hazudnak , nem kicsit, nagyot !

És ezek a Soros fiókák, a g. és spion vezetőjük hablatyolnak a becsületről, a tisztességről ? Orbán, Farkas flóri, Valdemort "nagyúr " ? Csak rájuk kell nézni , hogy valójában kik is ők. .Mocskos tolvajok, hazug patkányok ezek.

Lucifer Morningstar 2016.08.05. 07:25:50

@nu pagagyí:

Nem nagyon figyeled az indexet. Az utóbbi néhány évben szépen elbulvárosodott, a szakállas nők és a kétfejű borjak viszik a napi hírközlés lényegét, estefelé amikor már az irodák kiürülnek hirtelen bedobnak 1-2 fidess "balhét" amin reggelig csámcsog a nagyérdemű (az a néhány akinek a család mellett van rá ideje), aztán reggel jön a következő hatalmas hír a két sárgájú tojásról és a többi szenzációról. Politika eltűnt, ha valamit mégis kitesznek az is azonnal megtelik az agymosott narancszombikkal mint az fentebb is látható.

1ghost 2016.08.05. 07:57:04

@pamut:

Pamut, ez kurva jó volt! Tetszett! Grat.

Üdv,

GHOST

deflorator01 2016.08.05. 09:11:46

Szerintem nagyon kevés lopós fideszes van.
Olyan sokat sikkasztanak, hogy a lopásra nem kényszerülnek rá...

2016.08.05. 10:01:05

@Tizenötmillió Magyarok: A haza nem eladó! Majd ha adót is fizettél Magyarországon, akkor pofázhatsz! Nem tőled lopnak, hanem tőlünk. Romániából mondod meg, hogy ki az idegenek fizetett ügynöke??? Szánalmas fidióta!

KolompárRómeó 2016.08.05. 10:05:04

@Tizenötmillió Magyarok: Remek a humorod! Ha viszont nem viccnek szántad, akkor nagy bajok vannak nálad.

sas70 2016.08.05. 10:05:43

Ez nem számít, csak a migráncsok! Tessék azzal foglalkozni és ne a kezemet nézni!

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.08.05. 11:54:24

@Tizenötmillió Magyarok: "Elöször is, idáig egyetlen balolali hazugságot, amiben törvénytelenséggel vádolták a kormányt nem sikerült"

Cinikus kisfiam: majd a rendszerváltás után, mikor már nem Polt Péternek hívják a legfőbb ügyészt...majd akkor.

darkmirjam_light 2016.08.05. 11:55:28

Az van, hogy a lopás illegális dolog. Azért illegális, mert törvények vannak amikt sért. De milyen törvényeket sért a fidesz? Magyarországon a fideszes lenyúlás csak abban az esetben illegális, ha a tag nem a megfelelő segget nyalja.
A lopás, mivel már már alkotmányos keretek között folyik, nem lopás, hanem az ország védelmére és legfőbb védelmezői szűműra átcsoportosított erőforrás.
Már honnan tudná brüsszel, mire kell itt a pénz? Nem idevalósiak, fogalmuk sincs a magyar viszonyokról. Felháborító az a naív optimizmus, amivel öntik a zsét az ellenük folyó kampány finanszírozására. Aki ilyen hülye, az meg is érdemli. Európát nem szenteknek, hanem kalmároknak és vállalkozóknak kéne vezetnie.

Nagyorrú Barbi 2016.08.05. 13:22:08

Természetesen a Fidesz lopósokból áll, és a maszop, meg a libsi társaság csupa feddhetetlen emberből áll ösze(hagyó,gyurcsótány,hunvald stb...)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.05. 13:53:31

@Nagyorrú Barbi: nácika, a felsoroltak bizony rendes, tisztességes, becsületes emberek mellettetek.

kurtakocsma 2016.08.05. 13:56:35

Én mindig csak annak szurkolok, hogy elmúlt negyed évszázadban az eszelős mértékkel és pofátlansággal ellopott javak idehaza maradjanak, mint működő tőke. Erre azonban csekély esély van, mert annak a mértéke ezt nem teszi lehetővé.
Az evolúciója a politikában magukat megmutató alakoknak (attól függetlenül mennyi ideje vannak a frontvonalon) és a magyar társadalom közönye(?), tehetetlensége(?) a " "felső" tízezer" vagyonának forrásával és tisztaságával kapcsolatban egy jó combos történelmi esély eljátszását mutatják. Ezek vagyunk, ennyit tudunk. Az tény, hogy lassan tényleg kitermelődött az a generáció és az az osztály, akik a rendszerváltás valódi nyertesei és nézhetjük azok leszármazottjait 10-20-30 évig, s a történelem megy tovább, mi megy tesszük a dolgunkat. Adót fizetünk, s zabáljuk a "bábszínházi" előadást, ami úgy van előadva, hogy ez a politika, meg a társadalmi közélet.

$pi$ 2016.08.05. 14:50:49

@Hóhér az utolsó barátod: "a felsoroltak bizony rendes, tisztességes, becsületes emberek mellettetek"

A liberális gondokodás a következő:

- Simon megbukott 150 millióval. Róle tételezzük fel, hogy nem lopott többet soha.
- Orbán nem bukott meg egy vassal sem, róla feltételezzük, hogy 1000 milliárdot lopott.
- Tehát Orbán sokkal nagyobb tolvaj mint pl. Simon.

A másik:
- A Bajnai kisemmizte a gazdákat, de ezt bíróságon nem sikerült bebizonyítani, Bajnai tehát ártatlan.
- Orbánt soha nem sikerült bíróság elé citálni, tehát nyilván bűnös, csak a kezében tartja az ügyészséget.
- Ergo Bajnai sokkal becsületesebb mint Orbán.

Avagy:
- Gyurcsány azt mondta, hogy hazudott, ergo Gyurcsány becsületes.
- Orbán azt mondta, hogy nem hazudott, ergo hazudott.

Ez megy már 2010 óta folyamatosan, unalomig ismételgetve ezeken a blogokon. Mindegy mi a kombináció, az indexes blogokon mindig kijön, hogy a gonosz a fidesz a jó az meg a baloldal esetleg a liberálisok. Sötétség és fény, gonoszság és jóság.

Az ég-világon bármit meg lehet magyarázni, hogy ez jöjjön ki. Bármit!

nu pagagyí 2016.08.05. 14:57:15

A fideszesek két részre szakadtak, a többség a vezér engedélyével lop, a maradék anélkül.

sakkosfx 2016.08.05. 15:01:20

Hogy mutatkozott be a fidesz Kaja Ibrahimmal Jozef Tóth-al! És a Magyar nép mégis hatalomra juttatta a fideszt! Az is igaz hogy attól még nemkéne a népet meglopni és nyomorban tartani és mindenféle módon átverni! Így aztán joggal hülyézhetnek zsidó polgár társaink! Most már nagyon nehéz lesz vissza csinálni, mert amit tőlünk el loptak azt életük árán is megvédik, mert az már az övék szerintük!

tede 2016.08.05. 15:01:43

Nem is értem a kérdést. Ha egy politikus ott bábáskodik a pénzosztás (szórás) közelében akkor kizárólag szívjóság és a közügy miatt teszi és soha fel sem merül benne az, hogy belemarkoljon, hiszen kap szép fizetést és egyébként a közügy elhivatott képviselete miatt dolgozik. Ez csak így lehet, máshogy nem.

Attilajukkaja 2016.08.05. 15:01:48

Mengyit valosznuleg bealdozta a Fidesz. Csak ok tudjak, hogy miert.

@$pi$:
"Mindegy mi a kombináció, az indexes blogokon mindig kijön, hogy a gonosz a fidesz a jó az meg a baloldal esetleg a liberálisok."
Szerintem, ha Orban nem hangoztatna mindenhol, hogy meg eleteben nem hazudott, akkor a kozhangulat is visszafogottabb lenne. Hiszen mindenki nap mint nap megtapasztalhatja, hogy nala nagyobb hazudozot nehez lenne ma talalni a politikaban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.05. 15:07:58

@$pi$: ha a nagy magyarkodásod elérne odáig, hogy legalább magyarul megtanulsz, akkor nem égetnéd magad lépten-nyomon. :D
Nézz utána, mit is jelent az, hogy "mellettetek"!

$pi$ 2016.08.05. 16:17:11

@Attilajukkaja: "hogy nala nagyobb hazudozot nehez lenne ma talalni a politikaban. "

Eddig még ahányszor megvádolták hazugsággal és utána néztem mindig kiderült, hogy nem hazudott. Én nem mondom, hogy soha nem hazudott, nem tudom, de legalább ötvenszer olvastam, hogy "már megint hazudott a zorbán" és amikor utánanéztem kiderült, hogy nem igaz, nem hazudott.

De lehet, hogy te kapásból tudsz valamit. Miben hazudott szerinted?

$pi$ 2016.08.05. 16:18:59

@Hóhér az utolsó barátod: "Nézz utána, mit is jelent az"

Beírtad egy indexes blogba, hogy a vitapartnered annyira ostoba, hogy nem is értette mit mondtál. Óóóóó milyen eredeti! :D :D

Attilajukkaja 2016.08.05. 16:44:27

@$pi$:
"Eddig még ahányszor megvádolták hazugsággal és utána néztem mindig kiderült, hogy nem hazudott. "
Magyarorszag jobban teljesit, meltanyos kozteherviseles, megvedtuk a nyugdijakat es a munkahelyeket, kitortunk az adossagcsapdabol, Brusszel eroszakkal egy magyar varosnyi illegalis migranst akar Magyarorszagra telepiteni stb. Szerintem magadtol is fel tudod mondani a lecket!

mirtil 2016.08.05. 16:53:19

@$pi$: hohoho hihihi hahahaha heehee
Orbán az igazmondó juhász.

Hat éve akkor nem hazudik ha alszik.

mszp-sekre várakozó LámpaVas 2016.08.05. 17:47:58

" Ma hajnalban a szovjet csapatok támadást indítottak fõvárosunk ellen azzal a nyilvánvaló szándékkal, hogy megdöntsék a törvényes magyar demokratikus kormányt. Csapataink harcban állnak. A kormány a helyén van. Ezt közlöm az ország népével és a világ közvéleményével."

Kik is hivtak be a szovjeteket ?? Ja hogy a mocskos szemet libsi mszp-sek. Hat kurvaanyukat megbaszhatnak.

Gyakorlatilag ugyanez elhangozhatna most is, azzal kulonbseggel, hogy most az mszp, az arab terroristakat hivja segitsegul.

Attilajukkaja 2016.08.05. 17:52:28

@mszp-sekre várakozó LámpaVas:
"Gyakorlatilag ugyanez elhangozhatna most is, azzal kulonbseggel," hogy most Orban udvarol Putyinnak es tesz meg mindent, hogy Magyarorszag ujra az ororszoktol fuggjon.

mirtil 2016.08.05. 18:14:00

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: hehehehe huhuhuhu hohohoho

Ha nem hívtuk volna a szovjetek nem jöttek volna. brrrruhuhuhuhhüüüülyeeeehihihihi

1000000000 bűnük közül kipécézted azt az egyet amiért nem okolhatók. Eszetlen barom.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.05. 19:10:19

@$pi$: hajjaj... a jelek szerint a vitapartner szó jelentését sem ismered. Ahhoz a magadfajta söpredék nagyon kevés, hogy vitapartner legyen. Amit reggelente lehúzok a wc-n, azt sem tekintem vitapartnernek, pedig értékesebb, mi t ti fideSS birkák.

egysmás 2016.08.05. 19:13:41

@$pi$: Ez a kijelentésed akkor lehet csak igaz, ha egyszer sem néztél utána.

egysmás 2016.08.05. 19:16:55

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: libsik voltak a komcsik? :o

A sajtószabadságnak, emberi jogoknak a letéteményesei?
A szabad vélemény élharcosai?

te vagy irgalmatlan buta vagy, vagy a kurva anyád

$pi$ 2016.08.05. 20:35:29

@Attilajukkaja:

"Magyarorszag jobban teljesit,"
Gyakorlatilag minden mutatóban jobban állunk mint mondjuk 2006-ban. Ez vitathatatlan. Az egész MSZP kormányzás alatt nem álltunk ilyen jól, ez is nyilvánvaló.

Persze állhatnánk jobban is, nem is mindta senki, hogy "hű, de nagyon jól állunk".

"meltanyos kozteherviseles,"
Másfél millióan nem fizettek egy fillért sem, én meg sokkal többet fizettem mint most. Én sokkal méltányosabbnak tartom mint amikor másfél millió ember kapott fizetést csak nem fizetett egy fillér adót sem. Ráadásul az egykulcsos adóval arányos lett az adózás. Ez szerintem méltányosabb.

Nem kell egyetértened, de vannak akik egyetértenek, nem is kevesen.

"megvedtuk a nyugdijakat"
Nézőpont kérdése. Ti úgy értelmeztétek, hogy a megvédés azt jelenti majd, hogy ti kapjátok meg. A nyugdíjak a nyugdíjfolyósító intézetben vannak (vagy hogy is hívják) és nem magánkézben.

Megint csak nem kell egyetértened, de amikor te azt mondod, hogy orbán hazudott, akkor valójában csak annyiban van igazad, hogy te nem értesz vele egyet.

"es a munkahelyeket,"
Ezt mondjuk nem tudom mire mondta, de nincs kevesebb munkahely mint amennyi mondjuk 2006-ban volt.

"kitortunk az adossagcsapdabol,"
Hát ez mondjuk tök nyilvánvalóan igaz. 2010-ben maga az IMF mondta, hogy ha nem rántunk fel háromszor annyi IMF hitelt mint az MSZP, akkor bedőlünk. Ez nem más, mint adósságcsapda. Megúsztuk, nem vettünk fel újabb IMF hitelt, tehát kitörtünk a csapdából.

"Brusszel eroszakkal egy magyar varosnyi illegalis migranst akar Magyarorszagra telepiteni"
Ez is igaz szerintem. Hatalmas tömegekre lehet számítani és azokat arányosan akarják elosztani. Brüsszel azt mondja, hogy arányosan osszuk el őket, orbán meg azt mondja, hogy sok-sok millióan fognak jönni, tehát amikor brüsszel arányos elosztást mond, akkor valójában sok tízezer/százezer emberről beszél.

Persze, divat azzal jönni, hogy csak 1200 ember, de minden 74 migránsból egy hozzánk jönne. Tavagy egymillióan jöttek, arányosan az kb. 13000 ember hozzánk.

Én ezek közül egyiket sem tartom hazugságnak. Vitatkozni lehet velük, lehet más a véleményed, de az, hogy bármelyik hazugság lenne szerintem nem igaz.

$pi$ 2016.08.05. 20:40:59

@Hóhér az utolsó barátod: "magadfajta söpredék"

Ugyan, kit akarsz átverni? Mindenki ismer téged ezeken a blogokon, neked aztán nem kellene söpredékezni. Azért jársz ide, hogy embereket sértegess (nyilván a való életbe mindenki csak beklédrúg), ez gyakorlatilag a "söpredék" szó definíciója.

Iskolázatlanság, műveletlenség, keserűség, sértettség, aggresszivitás és a mindent elsöprő bosszúvágy.

Egyébként nem tudom megfigyelted -e, de ha valaki valahol elkezd söpredékezni az biztos, hogy maga a legeklatánsabb példája a csőcseléknek. :)

mszp-sekre várakozó LámpaVas 2016.08.05. 20:42:17

@egysmás: ": libsik voltak a komcsik? :o"

IGEN, de mi ezzel a gond ? EZ TORTENELMI TENY.
A mostani "demokratikus baloldal" volt az aki, a szovjet hadsereg segitsegevel evtizedekig fenntartotta, a diktaturat, es elvezte annak minden elonyet.
Gyurcsanyek, Horn Gyulaek, es a tobbi tetves mocskos rablogyilkos. Akik gyilkoltak, fosztogattak az orszagunkat evtizedeken at.
Aztan egyszercsak hirtelen, a TOMEGGYILKOS GENGSZTEREKBOL, demokratikus baloldal lett.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.06. 07:47:42

@$pi$: az a baj ezzel, hogy te is embernek képzeled magad, holott a magadfajtákkal együtt igen messze vagy mindentől amit embernek lehet nevezni. Embereket nem sértegetek, a magadfajta mélymagyar gerincvitézekre nézve meg még a tetű is csak dicséret lenne...

1ghost 2016.08.06. 08:08:56

@$pi$:

Te gerinctelen, hitvány narancsvéglény!

Te, aki 15-20 nicken véded az összes blogon éjjel-nappal a narancsos mocskot, a rablást, tolvajlást, a magyarság ellen elkövetett gaztetteket, a haza iparszerű kifosztását, nos ezért te a legutolsó vagy, aki bárkinek felróhat bármit.

És amikor valaki azt mondja rád, hogy ócska fideszes söpredék vagy, akkor az nem sértegetés, hanem ténymegállapítás.

Ezt a fejedbe vésve vissza is takarodhatsz a gazdád odvas seggébe! Szépen oda, ahonnan előbújtál.

Világos?

$pi$ 2016.08.06. 08:14:37

@1ghost: ja, és gyűlölködök is, ezt ne feledd. :D
süti beállítások módosítása