B1 blogcsalád



Ki ez a Ferenc, hogy csak így osztja az észt nekünk?

2016. július 28. - Egyenlítő blog

francis.jpg

Az egyikük szerint készen kell állni a háborúk és az éhség elől menekülők befogadására. A másikuk szerint a migráció nem orvosság, hanem méreg.

Az egyikük szerint elengedhetetlen a szolidaritás az alapvető jogaiktól, így a hit szabad és biztonságos gyakorlásától megfosztott emberekkel. A másikuk szerint minden egyes migráns a terrorizmus kockázatát hozza magával.

És így tovább.

  • Az egyikük a katolikus egyház feje, Ferenc pápa.
  • A másikuk pedig a magyar miniszterelnök.

Az egyikük előszeretettel papol erkölcsről, keresztény hitről, ősi hagyományokról. A másikuk hajléktalanokat fogad be, elmegy a szegények közé, szolidáris az üldözöttekkel. Az egyikük a magyar miniszterelnök, a másikuk a katolikus pápa.

Na jó, de hány hadosztálya van annak a pápának? – kérdezte egyszer egy diktátor, mikor felidézték előtte az akkori pápa néhány szavát.

És tényleg. Ki a fene az a pápa? Hát van neki jó Rogán Antalja vagy Habony Árpádja? És a gázszerelője már nevére vette fél Olaszországot? A Vatikán, egyébként időnként igen zűrös pénzügyeinek, a haszonélvezője vajon csak néhány strómanja?

És ez a Latin-Amerikából származó pápa mondta valaha, hogy „Európán kívül is van élet”?

Tényleg, ki ez a Ferenc, hogy csak így idejön és osztja az észt?

A katolikus egyház dolga, hogy megadja I’tennek, ami az övé és a császárnak, ami a császáré.

Ha kérem, itt a menekültek vannak kijelölve ellenségnek a császár által, akkor tessék ehhez szállítani a teológiai érveket, a szószékről arról prédikálni, hogy fúj migráncs.

Miért kapták azt a sok iskolát, ingatlant, támogatást, világi javat, ha nem azért, hogy a kis vezető kedvébe járjanak a maguk módján?

Még szerencse, hogy Róma messze van.

Nagyon messze. Budapesttől úgy látszik sokkal messzebb, mint például Bécstől, ahol egy érsek megnyittatta az egyház épületeit a rászorulók előtt.

Itt meg ugye az a válasz, hogy ha „befogadnánk migránsokat, akkor embercsempészek lennénk". Hűha. Csak a pápa meg ne hallja, mit beszélnek itt a bíborosai.

De semmi izgalom. Róma innen messze van. A nyalni való fenekünk meg egészen közel.

D. J.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr428918654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 12:58:32

A ferencista eretnekség a modern katolicizmus előtt álló hatalmas kihívás.

miskabá 2016.07.29. 10:27:13

Ez már csak így szokott lenni: meghallgatja az ember a vasárnapi misén a kenetteljes prédikációt, utána hazamegy és lerendezi az asszonyt, gyerekeket, este pedig a kocsmában jó bor mellett megbeszéli a haverokkal a dolgot.

Mindegyik más és teljesen más a hangvétel, de mindegyik hozzátartozik az egészséges férfiélethez

miskabá 2016.07.29. 10:31:01

Egyébként szerintem csakis keresztényeket szabad befogadni Európába, erősen korlátozott számban.

Igaz Ferenc pápa se mondta az ellenkezőjét

scr 2016.07.29. 10:31:39

Ferenc pápa veri bele az utolsó szöget a katolicizmus koporsójába, amit a modernista eretnekség ácsol neki már vagy 150 éve. Az "Európán kívül is van élet" jelmondata jól mutatja a céljait: 50 év múlva a katolicizmus egy fekete-afrikai törzsi vallás legyen.

kewcheg 2016.07.29. 10:37:09

@miskabá: ...de hány ilyen van. zsuga marci is ott szokott állni/ülni Miskolcon a templomban, de simán kiköveteli magának az újraaszfaltozott magánutat.
Aztán habony/rogán miféle keresztény értékeket képviselnek? A milliós női kabát, táska meg a drága autók, ingatlanok miféle keresztény értékrendről tanúskodnak.Ezekre nagy jóindulattal azt lehet mondani az egész álkeresztény bandára, hogy kereszténységet nyomokban tartalmazó pártok. Beleértve semmijen zsótt pártját is....Természetesen egy katolikus előbb katoliker és csak utána magyar, úgyhogy a Szentatya az első....

aeidennis 2016.07.29. 10:54:19

Orbán református (magyar eretnek). Ferenc katolikus (egyetemes). Ennyi.

Clyde Sandy 2016.07.29. 11:00:51

Ferenc, tulajdonképpen mindenkihez szól, és így máris teljes a folyamat.
Európa fogadja be a menekülteket,
a jóistenke pedig fogadja be a terroristák európai áldozatait !!

Full service.....

alfacharlybravo 2016.07.29. 11:03:42

Mivel Amerikában az őslakosok nagy része ki lett irtva és a migránsok országolnak ott, a pápának nem lehet más a véleménye, csak nem tudom a kedves európai fehéreknek menyire tetszik ez a megoldás?

wasserkopf 2016.07.29. 11:28:37

@a BircaHang Média szerk.: Jó, tudom, hogy vannak szép számmal, akik a fidesz-segg nyalásából élnek - meglehetősen jól, ám szerintem ott is vannak bőven nálad kulturáltabban megnyilvánuló emberek.

wasserkopf 2016.07.29. 11:30:16

Minden Ferenc, még a legkisebb is Gyurcsány. Minden Gyurcsány ellenség.

Andy73 2016.07.29. 11:38:15

Van valami diszkrét bája, amikor a baloldali politikai aktivisták, agit-proposok, akik máskor harcos ateisták és egyházellenesek, hirtelen elkezdik inni a pápa szavait.
Ha ez az őszinte érdeklődés, rácsodálkozás kezdete, akkor adott a lehetőség, hogy jobban is megismerkedjenek a pápával és a katolikus vallással, ha például most elindulnak Krakkóba, ahol a pápa mellett több millió zarándokkal találkozhatnak a hétvégén. Hátha a végén még megtér a blogger, és komolyabban is elkezd foglalkozni a hit és a vallás kérdéseivel.
De tartok tőle, hogy nem erről van szó, csak arról, hogy néhány mondatot kiragadott a pápa számtalan nyilatkozatából és tanításából. Azokat, amelyek neki tetszenek, de nem sokat fog fel belőlük a maguk kontextusában.

Tiborpapa 2016.07.29. 11:39:26

Nem vagyok gyakorló vallásos, de Ferenc pápával szívesen kezet fognék, mert igaz embernek tartom. Orbán sem vallásos, csak annak akar látszani, de vele nem szorítanék kezet, mert utána meg kéne számolni az ujjaimat, hogy megvan-e mind.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.29. 12:28:37

@Tiborpapa:

Minden ateista kedvence Ferencke: és ezt mindent el is mond róla...

tengier1 2016.07.29. 12:34:13

Az ugye megvan a poszternek,hogy a kereszténység nem egyenlő vallás?

kewcheg 2016.07.29. 12:39:04

Ferenc százmilliók példaképe, a világ elsőszámú erkölcsi vezetője, EMBER aki egy kis fényt visz ebbe az éjfekete siralomvölgybe.
Hát igen , ha már muszáj oldalakról beszélni,akkor, nos, Ő igen, baloldali.
Éppen ezért a követői is azok....ahogy Jézus is az volt. Már ha nagyon muszáj oldalakról beszélni....inkabb úgy mondanám Ő a csilliónyi mezítlábas, toprongyos "kicsinyek" a "poor fellahin people" oldalán áll, nem pedig a selyembe, bársonyba , Versaceba öltözött kevesek pártján....

Tiborpapa 2016.07.29. 12:49:40

@a BircaHang Média szerk.: "Minden ateista kedvence Ferencke: és ezt mindent el is mond róla... "
Marhaság, de rólad sok mindent elárul ez a kijelentés (is). Mellesleg én nem tartom magam ateistának, csak nem járok templomba.

erol 2016.07.29. 13:01:19

@Andy73: Azért annak is van "diszkrét bája", hogy a nagy keresztény, jobboldali emberek hirtelen elkezdték utálni a pápát és komázni a ruszkikat.

Andy73 2016.07.29. 13:44:26

@erol: A jobboldali emberek közül nem mindenki keresztény. Az igazi keresztények nem utálják a pápát (sőt ideális esetben senkit sem), legfeljebb nem értenek egyet vele mindenben, Ez még a katolikusoknál is lehetséges, nemhogy a protestánsoknál. A nem hívők hajlamosak azt feltételezni, hogy a hívők vakon követik az egyházi vezetőket, pedig ez legfeljebb a fundamentalistákra igaz.
Egyébként a pápai tévedhetetlenség csak néhány teológiai kérdésre korlátozódik, az nem vonatkozik a politikai megnyilvánulásaira.

erol 2016.07.29. 13:52:13

@Andy73:" A jobboldali emberek közül nem mindenki keresztény."
A baloldali emberek közül pedig nem mindenki ateista. Sőt a legtöbb ember nem szigorúan jobb, vagy baloldali.

Andy73 2016.07.29. 15:31:49

Ebben teljesen igazad van. Én csak bizonyos baloldaliakról írtam, például az ilyen bloggerekről, akik a legtöbb posztjukban harcos ateisták és egyházellenesek - évtizedekkel a rendszerváltás után, amióta vallásszabadság van nálunk is. Ezért vicces, ha most a pápára hivatkoznak, amikor más posztjaikban meg vehemensen támadják az egyházat és a pápát is,

Andy73 2016.07.29. 15:34:00

@erol: Ebben teljesen igazad van. Én csak bizonyos baloldaliakról írtam, például az ilyen bloggerekről, akik a legtöbb posztjukban harcos ateisták és egyházellenesek - évtizedekkel a rendszerváltás után, amióta vallásszabadság van nálunk is. Ezért vicces, ha most a pápára hivatkoznak, amikor más posztjaikban meg vehemensen támadják az egyházat és a pápát is,
(az előző komment erre volt válasz)

Hókirályfi 2016.07.29. 17:41:36

Ehem...ezzel a rosszul csengő névvel meg sem lett volna szabad választani....

$pi$ 2016.07.29. 18:00:34

"Az igazi keresztények nem utálják a pápát"

a.te.ervelesi.hibad.hu/nem-igazi-skot

-JzK- 2016.07.29. 18:16:50

kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150922_mit_mond_aquinoi_szent_tamas_a_bevandorlasrol

magyarhirlap.hu/cikk/61249/Jonnek_hogy_elfoglaljak_Europat

valasz.hu/itthon/a-szeretet-akkor-igaz-ha-okos-114483

vigyazo.blog.hu/2015/06/06/irgalom_es_onvedelem_kereszteny_szemmel_a_menekultkerdesrol

„Az országba érkező idegenekkel kapcsolatos viszony kétféle lehet: barátságos vagy ellenséges, s mindkettőt a természettörvény és a tételes isteni törvény részletesen szabályozza.”
Az állam szuverén joga eldönteni, ki barátságos, azaz a közjó szempontjából hasznos, és ki azzal szemben ellenséges. Az utóbbi elemekkel szembeni önvédelmi fellépése nemcsak joga, hanem kötelessége is. Ezt pedig törvényileg szabályoznia kell.
A barátságos kapcsolat háromféle lehet:
1.) átutazó jövevény (peregrinus), aki nem telepszik le;
2.) letelepedő idegen (advena), aki ideiglenesen letelepszik;
3.) olyan, aki véglegesen le akar telepedni. Ez esetben magáévá kell tennie az adott ország kultúráját és vallását. Ez azonban kettő-három generációnál hamarább nem következhet be, mondja Arisztotelész. Ennek oka az, hogy az azonnal letelepedettek még nem forrtak egybe az adott hazával, így a közjó megbontása esetükben valószínűbb. Meggyőződése politikailag manapság ‘nem korrekt’, de mégis kijózanítóan igaz. Ha olyan polgárok irányítanak egy országot, akik hosszú ideje ott élnek, biztosabban hozhatnak hosszú távú döntéseket a hagyományok és szokások figyelembevételével.
Tudós-Takács János magyarításában így magyarázza a Törvényben (Tórában) kinyilatkoztatott tételes ítélkező isteni parancsot (lex iudicalis divina positiva) Tamás mester (STh Ia-IIe q 105, a 3, responsa):
Vajon megfelelően lettek-e adva ítélkezési parancsok a kívülállókkal kapcsolatban?
Válaszul azt kell mondanunk, hogy a kívülállókkal az emberi érintkezés kétféle lehet: békés és ellenséges. Mindkét mód rendelkezésére a Törvény megfelelőparancsokat tartalmazott. A zsidók számára ugyanis háromféleképpen nyílt alkalom arra, hogy a kívülállókkal békésen érintkezzenek.
Először, amikor a külföldiek a földjükön áthaladtak, mint vándorok.
Másodszor, amikor a földjükre azzal a céllal érkeztek, hogy ott lakjanak, mint jövevények. Mindkét irányban az irgalmasság törvénye sugallta a parancsokat: ugyanis 2 Móz 22 [21] ezt mondja: “Ne szomorítsd a jövevényt”. A 23 [9] pedig ezt parancsolja: “Ne légy terhes a vándor számára”.
Harmadszor pedig, amikor bizonyos kívülállók teljesen csatlakozni kívántak az ő közösségükhöz és rítusukhoz. Ebben bizonyos rendet tartottak. Nem fogadták el ugyanis azonnal polgárként őket, mint ahogy egyes pogány népeknél is az volt a törvény, hogy csakis azt tekintsék polgárnak, akik nagyapjuktól, illetve ükapjuktól kezdve polgárként éltek országukban, ahogy a Filozófus mondja (Polit. III.) [2. fej.]. Ez azért volt így, mert ha a kívülállókat azonnal elfogadnák a nép ügyeinek intézésére, ebből sok veszély származna, mivel a kívülállóknak nem szilárdult meg a szeretete a közjó iránt, ezért bizonyos dolgokat megkísérelhetnek a nép ellen. Ezért a Törvény úgy rendelkezett, hogy olyan népek, amelyeknek van bizonyos kapcsolatuk a zsidókkal, mint az egyiptomiak, akiknél a zsidók születtek és nevelkedtek, és az edomiták, Jákob testvérének, Ézsaunak leszármazottai, a harmadik nemzedékben legyenek befogadva a nép közösségébe; más népek pedig, amelyek ellenségesen viselkedtek, mint az ammoniták és moabiták, sohase legyenek befogadva a nép közé. Az amalekitákat pedig, akik inkább ellenségeik voltak, és velük semmiféle vérrokonság nem állt fenn, örök ellenségnek kellett tekinteniük. Ezt mondja ugyanis 2 Móz [16]: “Az Úr háborút visel Amalek ellen nemzedékről nemzedékre”.
A Törvény a kívülállókkal való ellenséges érintkezésre is megfelelő parancsot adott.
Először úgy rendelkezett, hogy igazságosan kezdjék meg a háborút. Az 5 Móz 20 [10] ugyanis azt parancsolja, hogy amikor egy országgal háborút kezdenének, ajánljanak fel neki békét.
Másodszor a Törvény meghagyta, hogy a vállalt háborút bátran folytassák, Istentől merítve bizalmat. Ennek tökéletesebb megtartása végett elrendelte, hogy csata előtt a pap erősítse meg őket, megígérve Isten segítségét.
Harmadszor, megparancsolta, a csata akadályainak elhárítását: engedjék haza azokat, akik akadályokat gördíthetnének.
Negyedszer, előírta, hogy a győzelemmel mértéktartóan éljenek, kíméljék meg a nőket és gyermekeket, és ne vágják ki a vidék gyümölcsfáit.”

-JzK- 2016.07.29. 18:18:13

prowesternchristianity.blogspot.com

A felebaráti szeretetet a keresztény teológia a szeretet rendje szerint értelmezi. Mit jelent ez? A felebaráti szeretet nem azt jelenti, hogy mindenki irányában egyforma intenzitású és hatékonyságú baráti szeretetet kell gyakorolni. Ez egyrészt lehetetlen, másrészt az Isten által parancsolt szeretetnek bizonyos rendje van: jobban kell szeretnünk a hozzánk (vérségileg és lelkileg) közelebb állókat, mint a távolabbi embereket. Ha az előbbiek az utóbbiakkal konfliktusba kerülnek, kötelesek vagyunk az előbbiek mellé állni, és őket a távolabbiak támadásától megvédeni. A szeretet rendje szerint leginkább a hozzánk közelállókat kell gondoznunk, a hozzánk közelebb állókat jobban kell szeretnünk a távolabb állóknál, így nemzettársainkat azoknál, akik nem azok. Ugyanezen elv alapján nem csak egy egyénnek van joga a jogtalan támadóval szemben az önvédelemre, hanem ugyanígy jogosnak kell mondanunk a kollektív önvédelem jogosságát is.

Azért belegondolhatnának Ferenc pápa féle liberális keresztények, hogy az is micsoda arrogancia, hogy fogjuk kétezer év szépen kidolgozott keresztény bölcseletét, kidobjuk a kukába, majd az evangéliumok példabeszédeinek nyers, betű szerinti értelmezésével szembeállítva kreálunk belőle egy hippi-cukiliberális “jóemberizmust”, ami csak annyival több a szekuláris humanizmusnál, hogy Che Guevara képe helyett Jézussal ábrázoltatja magát. Amikor a baloldal Jézus példabeszédeit lobogtatva állítja szembe a tradicionális kereszténységgel, megkérdezném, hogy nekik mégis mi köze a Szentíráshoz?

“Rajta hát! Amíg időnk van, tegyünk jót mindenkivel, főképp pedig hittestvéreinkkel.” (Gal 6:10)

Senki se legyen kizárva szeretetünkből; de mivel a szeretetnek, mely mindent elrendez, magának is rendezettnek kell lennie, azt parancsolja az apostol, hogy szeretetünket különösen hitfeleinkre, a keresztényekre áraszszuk.”

“The household of the faith: those who profess the same true faith. (Witham) — We are more bound to assist Christians than Jews; Catholics than heretics. (St. Jerome, q. 1. ad Hedibim.)”

“Die Blutsverwandtschaft beruhe auf der Verbindungskraft des natürlichen Ursprunges; die Freundschaft unter Mitbürgern auf der bürgerlichen Gemeinschaftlichkeit; die Freundschaft unter Soldaten auf der Kriegskameradschaft. Was also die Verbindung auf Grund der Natur angeht, so müssen wir mehr lieben die Blutsverwandten; im Bereiche des bürgerlichen Lebens mehr die eigenen Mitbürger; und im Bereiche des Militärischen mehr die Kriegskameraden.” (Aquinói Szt. Tamás)

-JzK- 2016.07.29. 18:22:27

www.youtube.com/watch?v=XkxgVi-gCyI

elegemvan.blog.hu/2015/09/28/elegem_van_ferenc_papa_amokfutasabol

aristo.pestisracok.hu/siratoenek-halado-ertelmisegi-modra/

www.amren.com/features/2012/07/pathological-altruism/

Before the advent of the Second Vatican Council, there were very few institutional pronouncements claiming immigration as part of a body of “natural rights”. This changed in the mid 20th century, with the development of Social Catholicism. Certainly, individual clerics had promoted the migration of Catholics from Europe to the United States for example, however there was no Papal or dogmatic claim of it being a “right” and these people ultimately shared a common European heritage. In 1952, the Papal encyclical Exsul Familia (“On the Spiritual Care of the Migrant”) was authored by Pope Pius XII, which promoted a sympathetic approach to European refugees and exiles; the specific context of this was, in the aftermath of the Second World War there were 11.8 million displaced persons in Europe.
Support of mass immigration may be seen as one part of the generally leftist ideology of the Second Vatican Council. The specific origins of the modern policy toward immigration is the Pacem in Terris by Pope John XXIII in 1963. This stated: “Every human being has the right to freedom of movement and of residence within the confines of his own country; and, when there are just reasons for it, the right to emigrate to other countries and take up residence there.” While certainly, this was qualified in the sense that it claimed there are limits, rather than complete open borders, it was argued that “powerful” (ie – successful, ethnic European) nations, had a stronger obligation to accommodate immigrants.
The Church has an increasing number of non-White members and as such its loyalties are split.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.29. 18:29:40

@erol:

Nincs ellentmondás ebben. Semmilyen szinten.

A hövő keresztény számára Jézus tanítása az alap, s ha ezzel ellentéset tanít egy pap, akkor az a pap nem lesz számukra rokonszenves.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.29. 18:31:22

@kewcheg:

Tisztázzuk ezt! Tök mindegy, hogy a római pápának mik a politikai nézetei: lehet fasiszta, komcsi, balos, jobbos, szoci, ballib, konzi, bármi egyéb ez a magánügye.

Ha viszont Isten tanítása ellen beszél, az bűn.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.29. 18:34:02

@scr:

Ez tévedés, súlyos tévedés.

A katoliczimust Afrika csak erősíti, az afrikai keresztény katolikusok mélyen hívők, homofóbok, ellenzik az ateizmust, nem akarnak "modernizálódni". A veszély Európából jön, ott vannak az eretnekek.

$pi$ 2016.07.29. 18:37:43

@a BircaHang Média szerk.: "Ha viszont Isten tanítása ellen beszél, az bűn. "

A vallásos emberek elképzelése arról, hogy mi a bűn enyhén szólva is észbontó.

monddazigazatmar 2016.07.29. 20:18:41

Évek óta folyik a ballib médiából a katolikus egyház gyalázása. Gyakorlatilag elérték, hogy a katolikus pap már egyenlő a pedofillal.
Na, most, hogy a pápának más a véleménye mint az egész országnak, beleérve Orbánt is, hirtelen milyen fontos lett a kereszténység, meg a pápa.

Hülye fasz ballibák, tényleg nem látjátok, hogy magatok alatt vágjátok a fát folyamatosan? Komolyan azt gondoljátok, ha még ezerszer leírjátok, hogy az Orbán kelti a gyűlöletet, akkor itt hirtelen megvilágosodik mindenki, aztán nagy igény lesz az arabokra?

Chicano 2016.07.29. 20:42:17

Onnan tudom hogy ez a pápa szar hogy jóformán csak a liberálisok, baloldaliak és ateisták dicsérik. Azok meg nem fognak semmit a perselybe dobni.

exterminador 2016.07.29. 20:48:56

@a BircaHang Média szerk.: birca, sajnos, te elkárhozol, pokolra jutsz. Kapásból napi szinten követsz el a hét főbűn közül hármat, tehát Isten ellen vétesz. Pont.

bulista 2016.07.30. 09:26:40

@erol: A g.orbánistáknak a saját istenük már megvan, mostmár csak egy fáintos ellenpápát kell választaniuk a gyurcsánysorosbérenc Ferenc helyett - csak még a gumicsizmás szotyiköpködő Megváltó nem döntötte el, hogy erre Putyint vagy Erdogant kéri fel az illiberális cimborái közül. Hogy egyik sem katolikus, sőt Erdogan a balliberális sajtó szerrint nem is keresztény? Hát azt ki nem szarja le, a lényeg, hogy ne olyan lúzer legyen már a pápa, aki szerint egy másfél éves gyereknek ne legyen százmillás villája, még akkor sem, ha maga Lézer János az apukája....

bulista 2016.07.30. 09:30:14

@a BircaHang Média szerk.: Birka, rossz hírem van: megítélt, és ezért hamarosan pokolra kerülsz, készülj fel az örök kárhozatra....

exterminador 2016.07.30. 10:22:46

@a BircaHang Média szerk.: "Jaj nektek, képmutató írástudók és farizeusok, mert tizedet adtok a mentából, a kaporból és a köményből, de elhagytátok azt, ami a törvényben fontosabb: az igazságos ítéletet, az irgalmasságot és a hűséget; pedig ezeket kellene cselekedni, és azokat sem elhagyni. [...] Jaj nektek, képmutató írástudók és farizeusok, mert hasonlók vagytok a meszelt sírokhoz, amelyek kívülről szépnek látszanak, de belül tele vannak halottak csontjaival és mindenféle tisztátalansággal. Így kívülről ti is igaznak látszotok az emberek szemében, de belül tele vagytok képmutatással és törvényszegéssel. [...] Kígyók, viperafajzatok! Hogyan menekülhetnétek meg a gyehennával sújtó ítélettől?"

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.30. 17:30:12

@exterminador:

Igen, ezt olvasnia kellene Ferencnek, de hagyjuk meg az ítéletet Istennek: ő majd megítéli az eretneket.

exterminador 2016.07.30. 18:22:39

@a BircaHang Média szerk.: hát birca, ez rád vonatkozott, mint a legnagyobb farizeusra, aki trollkodik a neten.

scr 2016.07.31. 20:55:11

@a BircaHang Média szerk.:
Igazából én sem mondtam mást, csak más hangsúllyal.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.08.04. 12:25:07

@Andy73: Nem tévedhetetlenség, hanem csalhatatalanság.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.08.04. 12:29:19

@-JzK-: "fogjuk kétezer év szépen kidolgozott keresztény bölcseletét, kidobjuk a kukába"
Mire gondolsz? a "dobd vissza kenyérrel"-re, az "aki kardo fog.."-ra? Vagy a "felebaráti szeretet"-re?
Esetleg arra, amivel azokat szokás cáfolgatni, akik szerint az iszlámmal szemben a kereszténység a szeretet vallása?
Hogy fér össze ez utóbbi állítás azzal, hogy most csak azokra vonatkozik a szeretet, akik már itt vannak?

odysszeusz 2017.08.17. 15:16:16

Viktorék kielégítik a magyarok gyűlölet igényét és a semmitől való rettegést. Ösmerik a fajtájukat...a velük együttműködő papi klérus is egykutya velük. Kell ez a magornak nagyon kell...bizonyos értelemben megidézték a nyilasvilágot csak hogy el ne felejthessük!! E nép nagy részének tényleg a "vágóhídon" van a helye...kis porszem létünkre nem volt véletlen az, hogy "nemzetvezetőink" világháborúkba taszítottak bennünket. Igény volt rá!!! Ha tudja valaki ha nem...a háborúba lépésünket TÖMEGEK ÜNNEPELTÉK!! Erre varrjatok gombot...elmeháborodott csürhe...Viktorkáék tisztában vannak eme nemes nemzethi tulajdonságunkkal s csak élnek a lehetőséggel...mer a magornak köll a zellenség!! Megkapta!!! Benn ülnek a parlamentben...
süti beállítások módosítása