B1 blogcsalád



Orbánt nem tisztázza a vagyonnyilatkozata

2016. március 25. - nickgrabowszki

hp.jpg

Ezt mi se mondhattuk volna szebben. Péterfalvi Attila, az adatvédelmi hatóság elnöke szerint

  1. közpénz nem veszíti el közvagyon jellegét.
  2. az állam nem kegyet gyakorol, amikor adatot szolgáltat, hanem az a természetes.
  3. a vagyonnyilatkozatok alkalmatlanok a politikusok vagyoni viszonyának az ellenőrzésére: a rendszer semmire sem jó, csak egy politikai fegyver, és csemegézésre alkalmas.

Ha elfogadjuk Péterfalvi állításait (és mi okunk volna nem tenni), abból viszont az következik, hogy nemcsak Kósa nem mond igazat, Orbán is hazudik, amikor azt állítja, vagyonnyilatkozata tisztázza őt a vagyonelrejtés, Mészáros Lőrinc strómanként, vagyonkezelőként való használatának gyanúja alól.

Hát nem.

Mivel az MNB-pénzek Matolcsy által történő ellopásának ügyével Ádertől Kövéren át Péterfalviig mindenki egyetért (kivéve persze a tolvajt és fedezőit), nézzük a másik ügyet.

A Fidesz, illetve Orbánék alapvetően két taktikát választottak a hatvanpusztai ranch dolgának kivédésére. (Már persze az elhallgatáson túl: próbáljanak csak az ügyről az állami médiából, a TV2-ből, Habony vagy Széles sajtóbirodalmából tájékozódni.)

Az első esetben viszont az a kérdés, hogy ha az Orbán-család nem lakik ott vagy nem használja nyaralónak a ranchot, akkor

miért tartózkodik ott életvitelszerűen Orbán Gáspár kutyája?

Akihez ráadásul a kutya gazdájának felmenője is könnyen hozzáfér. Mondhatni Nárcisz kéznél van. Ez nem arra utal, hogy az Orbán-család nem használná a birtokot.

Ha viszont használja, és - ami kétségtelen - id. Orbán Győző cégének tulajdonában van a ranch, akkor

mi magyarázza azt, hogy Mészáros Lőrinc 10 évre kibérelte azt 155 millió forintért?

Nem is ő használja, de fizet érte egy tisztes összeget. Rejtélyes.

Kínzó kérdések, amik válaszra várnak. Ezeket nem válaszolja meg az, hogy a vagyonnyilatkozatban nem szerepel a hatvanpusztai hacienda. (Ha Rogánnak lett volna strómanja, akiben megbízik, az ő lakása se nőtt volna.)

Tetszettek volna megpróbálni másként elrejteni a ranchot. Vagy egyáltalán nem is kellett volna elrejteni. De akkor meg azt kellett volna megindokolni, hogy a családnak miből van pénze egy korábbi főhercegi majorságra.

A nagy hiba persze az volt, hogy előálltak Nárcisz kutya fényképével. Ha az nincs, nincs semmi sem. Ki olvas manapság Ferenczi Krisztinát?

(A kép forrása)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr758525010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymand 2016.03.26. 05:41:56

Bonsai Duce élete "nyitott könyv".
Büntető törvénykönyv.
Bárhol ütöd fel, találsz megfelelő passzust...

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 09:14:33

Amíg vannak olyan negatív IQ-s agyalágyultak akik narancsszínűre tapsikolják a tenyerüket azon, hogy a csúti génselejtes migráns cigány az ő pénzükből milliárdokat lop el, míg ő aranykoszorús fideSSjobbikkdnp seggnyalóként harsogva libsizik a panel kilencedik 45 négyzetméterből, addig miért ne lopna a büdös cigány?

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 09:16:20

@méhészborz:

mészáros elvtárs bérli azt amiben nem lakik.

Te lennél ilyen hülye?

Nem elég bizonyíték, hogy így játssza át a migráns cigánynak az államtól ellopott pénzt?

histar007 2016.03.26. 10:09:57

A gond velünk van. A világ legjobb kormányát akarjuk, persze a politikusokat ettől még utáljuk, fizetést pedig addig nem érdemelnek, amíg egyetlen szegény is él Magyarországon.
A versenyszféra nagyvezérei könnyedén keresnek bónuszokal együtt 100 milliókat. A multicégek vezérei ugyanezért milliárdikat. Nekik az egyetlen feladatuk részvényárfolyam fenntartása, ha az megvan nincs gáz. Ha ki kell rúgni pártízezer embert, megvan egy tollvonással. Ha kirúgják, még utoljára kap egy komoly végkielégítést.
Ezzel szemben van a politikus akinek egy ORSZÁGOT kell vezetni, 4 évente megméretik. Ha jól csinálja maradhat, ha nem akkor a gyerekét is leköpik az iskolában.
Mindezért pedig járjon bruttó 2 guriga?
Ha 20 milliót kapna havonta az indokolná a vagyoni helyzetét? Lehetséges. Te kedves választó elfogadnád ezt? Aligha.
Akkor talán ha egyszer elkezdjük megérteni és elfogadni, hogy egy ilyen kaliberű vezetőnek ennyi az ára, akkor majd láthatunk megfelelő vagyonnyilatkozatokat. Ha elfogadjuk, hogy vége a proletárdiktatúrának és akinek pénze van az nem osztályellenség és a politika nem a csórók sportja, akkor majd tehetünk egy lépést nyugatra.
Amúgy ezt a birtok dolgot tisztázni kell.

bloglegelő 2016.03.26. 10:31:50

"kínzó kérdések" ??

miért nem nagycsöcsű, szőke macákat képzelsz magad elé, azokról fantáziálj itt, biztos lesz vevő rá

(nekem elég volt a cím is, köszönet érte)

anonymand 2016.03.26. 10:39:43

@méhészborz:

Míg Polt Péter a (valaha élt legjobb) hátvéd, addig ne reménykedj.
A bennfentes kereskedelemre sem volt (egy példa az ezerből).

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 10:49:47

@histar007:

Megnevettettél.
Talán ez az egyik legjobb mosdatás ami arról szól, hogy a politikus megérdemli a vagyont, és mindenki irigy aki ezt megkérdőjelezi.

nagyon benézted ezt a sztorit, és a példáid sem nagyon ülnek.

A multi vezérének van egy szerződése, abban leírt fizetéssel, juttatásokkal, oszt jónapot.
Ha az adóhatóság megvizsgálja, akkorelvileg az utolsó fillérig el tud számolni a vagyonával.

A retkes fidSSkdnp féreg csúti cigánymigráns és a többi mafffaiatag politikus, ezeknek is az a része amelyik 2010 óta van hatalmon, úgy menekül a vagyonvizsgálatok elől, mint vámpír a fokhagymától. Mivel tökéletesen tisztában van azzal, hogy a töredékét sem tudja hivatalosan felmutatni keresetben annak, amilyen vagyonnal rendelkezik.

Legjobb példa erre pont a csúti függönymögöttbújkálógeci, ahol asszonyka 5 gyerek GYED-GYES mellett lazán falunyi területeket vásárolt fel.

Egy normális világban az összes már rég a sitten lenne.

Nézd meg az ominózus temetésen készült felvételt, ott látod a csúti gané pofáján a dölyföt, és az asszony pofáján a félelmet, mert mindegyik tisztában van azzal, hogy a sorsuk és az elbírálásuk pontosan ugyanaz lesz mint a Kárpátok Géniuszának és élete párjának. Csak az időpont kérdéses, mikor telik be a pohár azoknál akik nyomorogva tengődnek hónapról hónapra, és közben azzal etetik őket, hogy egy olyan országban ahol az APEH 100 forint be nem fizetett adóért a nyakadba zavarja a végrehajtót és viszik a fél házadat, lazán röhögve bele lehet mondani a kamerába, hogy bocs, elfelejtettem bevallani 1 milliárdot. Amiből mint ebben a szituban is kiderül, laza száz millák a gazdinak vannak visszapörgetve.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 10:53:53

Kételm, hogy meg lehetne még találni, de azért gondolom nem én vagyok az egyetlen aki még emlékszik arra a híradós felvételre, ahol a csúti féreg az első királykodása vége felé lazán, szintén röhögve vágja bele a kamerába, hogy feljelenti azt aki a 100 milliós vagyonával foglalkozni merészel.
És akkor még követhető volt a miniszterelnöki fizetése és a pártelnöki fizetése, ami már akkor sem adta ki a meglévő vagyont, de a birkák ilyen apróságokkal nem foglalkoznak, csak legyen meg a két kiló krumpli a választások előtt, és a fél köbméter tűzifa, oszt máris tudja hová kell ikszelni.
Sajnos az üveggyöngyökért megvásárolható idióták vannak többségben, ez van, akinek van agya az menekül ebből a szemétdombból, amivé a fideSSjobbikkdnp selejtes férgei tették Magyarországot.

gyászhuszár 2016.03.26. 10:59:13

Hiaba irogatunk es posztolgatunk ugysem lesz semmi es ezt mindenki tudja. Aki meg ugat azt kicsinaljak ld tek, nak, lézerjani.ebben az országban jellegebol es multjabol fakadoan nincs tiszta, kikezdhetetlen ember vagy csoport akivel nem tudnak mit kezdeni. Gattyan inkabb elment mint tejeljen.. Szoval mi legyen?

Emzé Periksz 2016.03.26. 10:59:37

Erőltetett rágalmak. Az agyhalottak tapsolnak.

Kelly és a szexi dög 2016.03.26. 11:11:36

a kutya a bizonyíték - csak nehogy ott is temessék el, mert akkor ott lesz a kutya elásva...
bullshit! :)

Egéridomár 2016.03.26. 11:19:18

@bloglegelő: te csak egy fideszes vagy. Azaz mindennek a legalja.

anonymand 2016.03.26. 11:22:12

@Emzé Periksz:

Te vagy a világtalanok vezetője?
Költői volt a kérdés.
Te csak egy vagy a vakhittel megvertek közül.

histar007 2016.03.26. 11:49:45

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:
Nagyon sajnálom, hogy Orbán Viktort okolod saját nemzőképtelenséged miatt. Bár megnyilatkozásod minőségét tekintve ez nem akkora baj.

A lényeget persze nem érted. Voltak, vannak, lesznek szegények. Te persze mindig az leszel és ezért mindig más lesz a hibás. Te mindig kérsz/adsz számlát és sosem adtál/kaptál fizetést zsebbe.
Becsülettel nem lehet meggazdagodni, így mindenki eleve tolvaj.
Bajnai, Gyurcsány persze sosem zavart hiszen bevallották hogy gazdagok. Az első milliót úgyse illik kérdezni, amúgy is elévült már.

Ha ennyire elégedetlen vagy akkor végy elégtételt (hugyozd le a kerítését), vagy alapíts egy pártot. Mostanában ezek a protest alakulatok nagyon mennek mindenfele, neked is összejöhet egy parlamenti szék. Szlovákiában még a kormányba is bekerültek. Aztán ha megcsinálod a tutit és képviselő leszel, akkor gondolj majd a bruttó 6 kilós fizetésedre, és arra hogy ez max 4 évig tart. Utána az marad amit akkor félretettél.

Amúgy az impotencia gyógyítható...

carlos z. 2016.03.26. 12:25:18

Orbán beérné 10 évre 155 millával??
Nyilvánvaló, hogy ez a hat elemit végzett suttyó gázszerelő nem évi 15 millió, Orbánnak fizetett kamu bérleti díjért kap utólag szabadon felárazható milliárdos állami megrendeléseket. Ezért, kérjük az újabb máriusz kutyálat!!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2016.03.26. 13:35:59

Ez most komoly?
Az ilyen hisztiblogok csak arra jók, hogy úgy tűnjön, valós, megoldható, megmagyarázható helyzet teremthető a témában. Faszomat se érdekli orbán (vagy bármelyik politikus) vagyonbevallása, sem az azok alapján megpiszkálható dolgok. Ezek - hiába támadások - csak legitimizálják azt a képet, mintha nem is lopnának annyit. Márpedig de. Mindent. Nem csak a sört a poharadból, de a poharat is. Meg az alátétet, az asztalt, de még a járólapot is felfeszegetik, amin az asztal állt. Az alatta lévő betonból meg az elődök lopták ki a cementet.
Érdektelen az egész téma, elég megnézni, hogy zsírfej mester cégei milyen forgalmat bonyolítanak... ami csak a felszín, a hab a tortán. Sose lesz ebben igazság.

1ghost 2016.03.26. 14:11:54

@histar007:
"A versenyszféra nagyvezérei könnyedén keresnek bónuszokal együtt 100 milliókat."

Te figyu! Húzzál már a picsába a hülyeségeiddel, látszik hogy a büdös életben nem dolgoztál versenyszférában.

Ha kevesled a két millát a politikusoknak, gondolj a következőkre:

1. Nem kötelező elmenni politikusnak, ott a versenyszféra!
2. Az egyetemi tanárok bruttó 450 ezret keresnek, kevesled ennek négyszeresét síkhülye politikusnak? He?
3. A kétmilliós felső plafon az átlagbér 8 szorosa.
4. A versenyszférában a nagy jövedelmeket nem elsősorban a magas bérjövedelem, hanem a tőkebefektetések utáni tulajdoni jövedelem adja.

S végül: "Akkor talán ha egyszer elkezdjük megérteni és elfogadni, hogy egy ilyen kaliberű vezetőnek ennyi az ára,"

A jó kurva gazdádnak hazudj a képébe, ne minekünk! Világos?

Netuddki. 2016.03.26. 14:25:15

@histar007: Anyád picsáját te tolvajpolitikusmosdató tetű!
Kismillióan dolgoznak a versenyszférában akik minimálbérnél alig többet visznek haza, és bármikor kirúghatják őket. Persze aki semmihez sem ért, mint az általad említett megélhetési politikusbűnöző, az a mandátuma lejárta után maximum teszkós árufeltöltői állásra lesz jó. Na, ezek a legveszélyesebbek, mert foggal körömmel kapaszkodnak a "hatalomba", és a vele járó átlagon felüli életszínvonalba. Az iylen ne legyen bazmeg "politikus", és kidobott közpénz amit rá költünk!

histar007 2016.03.26. 14:52:43

@___________Tibi___________: @1ghost:
Láttatok már tehetséges politikust? Vagy az összes egy csaló tolvaj? Van olyan akinek ti közpénzbők egyetlen fillért adnátok fiztésnek? Csak mert a nagyon védett demokrácia erről szól, hogy nekik KELL vezetni. Nincs más. Orbán valóban buta, hogy a politikát választotta ennyiért. Tényleg mehetett volna a versenyszférába. Biztos többet keresne.
Viszkont túl azon hogy még az gyerekeit is felakasztanátok, tényleg mutassatok már valakit lécci-lécci akit elfogadnátok. Várom a jelölteket.

Átlagfizetés 8-szorosa az sok? Te komolyan szeretnél egy full csóró vezetőt? Csak azért mert olyan nem létezik. Legalábbis én még nem láttam olyat. Rossz példa a múlttal jönni ahol minden természeti erőforrás a koronáé volt, az meg annak adta akinek akarta. Még rosszabb a nyugat, ahol politikus nem lesz aki eleve nem milliárdos.

Szép dolog az idealizmus jó jogy ti ebben élhettek.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 14:55:46

@histar007:

Fuss neki újból, és keresd meg kinek szántad a szösszenetedet, nálam félretaláltál vele. Ha úgy vizionálod az egyszerű agyaddal, hogy mégis nekem szól, akkor csak annyit tudok mondani rá, nálad nagyobb idiótával még nem nagyon találkoztam, és ebben benne van a birkabatyugéza féle agyhalottak halmaza is.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 14:58:26

@méhészborz:

Normális bíróságon ezt max. a vádirat néhány száz oldalának a végére írnák. Van előtte bőven, mondjuk egy normális országban ha a miniszterelnökről kiderül a bennfentes kereskedés, a Nap lenyugvása előtt a sitten van.

histar007 2016.03.26. 15:22:12

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:
Örülök, hogy hosszú és fáradtságos barangolásod végén pont engem találtál meg mint legnagyobb idiótát. Akkor mégsem akkora a baj. Bár ha na nincs ott a neved, akkor nem neked céloztam csillagom.

Továbbra is várom a tippeket:
Ha te választhatnád ki a következő miniszterelnököt, akkor ki lenne az és mennyi fizetésért? A poén kedvéért BÁRKIT ér mondani.

profilo 2016.03.26. 15:28:19

@___________Tibi___________:

Mi van kovi?
Ismét kibasztak valahonnan, hogy megint új néven kell kommentelned.
Vagy csak annyi baromságot hordtál össze, hogy már magad is szégyelled?

lombozódó 2016.03.26. 15:29:30

@histar007: Egy vérbeli fideszes nem hagyhatja ki az elmúlt nyolcévet, Bajnait és Gyurcsányt , mer ugye más érve nincs mint mindig másra mutogatni.
"Nem ő, ha nem ők ' ismert infantilitás :-))))))

histar007 2016.03.26. 15:50:26

Csak Péterfalvi adathivatalnok úrtól kérdezem, hogy tanárnak/orvosnak kifizetett munkabér is közpénz, mert hogy szerintem abból fizetjük.

Nem kaptam tippeket a mai játékhoz. Nincs fantázia?

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 16:02:58

@histar007:

Örülök, hogy örülsz, de ez talán annak köszönhető, hogy a keresés folyamán megfeleltél a feltételnek.

Jó az anyagod, de ha nem tűnt volna fel nem arról van szó, hogy ki lesz a következő miniszterelnök, hanem arról, hogy a mostani mikor kerül végre a sittre, ahol a helye lenne.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 16:05:23

@histar007:

Te magadtól vagy ennyire hülye, vagy összeült a teljes orbánimádó pöcskör , hogy legalább az IQ szummátok egy számjegyű legyen?

Megint benéztél valamit, az orvos és a többi munkát végez a béréért, tolvaj vezéred viszont ellopja a közpénzt.

histar007 2016.03.26. 16:08:47

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:
Csak csukjuk/lógassuk már.
Utána mi lesz, azt mond meg! Értem én szivecském, hogy hetekig részeg lennél, de ha majd helyreálltál, utána kit szeretnél? És mennyiért?

vaki78 2016.03.26. 16:17:42

@histar007: Orbán kötve hiszem hogy boldogulna a versenyszférában. Érdekes, mindenkinek ez az érve, hogy hű de keveset keresnek a politikusok, miniszterek stb (anno Medgyessy is ezzel érvelt). Kérem, akkor el lehet menni a versenyszférába! Ja hogy ott sehova nem vennék fel, mert nincs gyakorlata, meg életében nem dolgozott "normális" munkahelyen? Hát ez pech.
Amúgy a 2 millához nyugodtan hozzáadhatod a lakásbérlést, szolgálati autót, parlamenti titkárt, ingyen tömegközlekedést és akkor mindjárt nem 2 millánál tartasz - a kapcsolati tőkéről (és most kivételesen nem a korrupcióra gondolok) nem is beszélve. A szimpla gombnyomogató képviselők még így is túl vannak ezzel fizetve, arra bárki képes lenne, talán még érettségi (pl Farkas Flóri) sem kell hozzá...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.03.26. 16:19:35

Orbán egy elmebeteg bűnöző. Semmi sem tisztázhatja. Sitten a helye életfogytiglan.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 16:31:17

@histar007:

Még mindig el vagy tévedve ratyikám. Nem az orbán utáni miniszterelnökről van szó, hanem arról, hogy a mostani a sitten kössön ki, ahová való.

Érted már, vagy még párszor hülyét csinálsz magadból?

Tamás Csacsicska 2016.03.26. 16:35:33

Alig feltűnő, hogy Orbánnak – a vagyonbevallása szerint – összesen 900.000 forint megtakarítása van, de akik körülveszik, azok kivétel nélkül milliárdosok: Mészáros, Orbán apuka, Tiborcz – a Récsöl lábán álló vő, Anikó asszony a kb. 60 ingatlannal, Rogán, Lázár, Habony, a Századvégesek, Szijjártó …. és még sorolhatnánk.

Úgy tűnik, hogy Orbán vagy nagyon hülye a közvetlen környezetéhez képest, vagy hazudik, mint a vízfolyás.

1ghost 2016.03.26. 17:00:25

@histar007:

"Viszkont túl azon hogy még az gyerekeit is felakasztanátok,"

A kurva anyádnak hazudjál a képébe.

Netuddki. 2016.03.26. 17:19:01

@profilo: Ha nem lennél ostoba fideszes tolvaj balfasz, akinek vákuum van az agya helyén, akkor tudnád, hogy soha nem regeltem újra a blog.hu-n. Erről egy óvodás is könnyen meg tudna győződni, ami úgy látszik egy fideszesnek nem megy.

Netuddki. 2016.03.26. 17:24:08

@histar007: "Viszkont túl azon hogy még az gyerekeit is felakasztanátok"

Szóljak a TEK-nek balfasz, hogy mire bujtogatsz a blogokon? Muhaha!

Kis tolvaj fideszes tetü! Azon rugózol mennyit kéne fizetni a megélhetési politikusnak, amikor nem a fizetés nagyságával van a probléma. Az olyan tolvajoknak mint a gazdáid 5Ft is kidobott pénz lenne. Takarodjanak el a közéletből a börtönbe, aztán majd lesz helyettük más. Aki ha lop akkor ugyanúgy le lesz csukva. Amúgy meg dsenki sem pótolhatatlan, a tolvaj fideszes semmittevő garnitúránál pedig bárki csak jobb lehet. Érted balfasz? BÁRKI.

Meridian74 2016.03.26. 17:28:59

én most kivételesen grammar-náczizokegy kicsit.

Kérem szépen, javítsák ki a szövegben minden egyes helyen azt a szót, hogy: "közpénz". Mégpedig "köszpénz"-re.

Miért? Azért, mert ez nem a köz javát szolgáló pénz, vagyis nem arra lett felhasználva, hanem "Kösz a lóvét, ti hülye birkák!" -> köszpénz.

Meridian74 2016.03.26. 17:34:10

@histar007: "A gond velünk van. A világ legjobb kormányát akarjuk, persze a politikusokat ettől még utáljuk, fizetést pedig addig nem érdemelnek, amíg egyetlen szegény is él Magyarországon.
A versenyszféra nagyvezérei könnyedén keresnek bónuszokal együtt 100 milliókat. A multicégek vezérei ugyanezért milliárdikat. ... ..."

Ezt nagyon benézted, mivel van ilyen ország. Szingapúr. OK, törpeállam. De akkor nézd meg Új Zélandot vagy Ausztráliát. Nem mellesleg Ausztrália hasonló politikát folytat, sőt jobbat(!), mint mi a migránskérdéssekkel kapcsolatosan... viszont korrupció szinte nincs.

profilo 2016.03.26. 17:34:52

@___________Tibi___________:

No mesélj!
Mi akkor az elmúlt fél év nagy névváltozásainak oka?
Nincsenek megelégedve veled a pártközpontban?
Beégtél és hasznavehetetlen vagy, mint bérkommentelő?

Meridian74 2016.03.26. 17:37:25

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: "Legjobb példa erre pont a csúti függönymögöttbújkálógeci, ahol asszonyka 5 gyerek GYED-GYES mellett lazán falunyi területeket vásárolt fel"

Azért vannak még csemegék is... pl. L. Simon, akinek a saját felesége Simonúrtól bérli a nevét és ezért bérleti díjat fizet - mármint a Simon név használatáért!
ROFLMAO!
Mintha csak ő lenne azországban akinek neve Simon.

Az egyik legdurvább rinocéroszbőrű pofa a parlamentben...

histar007 2016.03.26. 17:45:45

@___________Tibi___________:
Vállalod? Biztosan jobb lennél. Csak ne remegjen meg benne a szar, amikor Angélától lesz 3-4 nem fogadott hívásod, mert Vladimrrel beszélgettél.
Örülök, hogy sikerült komolyan venned a kérdést. Nagy kár, hogy a sörhasaddal kitakart cerkáig sem látsz.
Ha eltakarítottad Orbánt, kit szeretnél? És mennyiért. A hatalom nem olyan, hogy ha már nem kell kidobom az asszonyt azt majd lesz valahogy.

Mindazonáltal kiváncsi lennék, hogy Orbán mennyire nem kellene a versenyszférában. Tony Blair és Gerhards Schröder a legkomolyabb lobbisták jelenleg, akiknek az óradíja több mint az otthonod értéke. De persze ez nem összahasonlítás.
Amúgy egy miniszterelnök nagyjából heti 7 naport dolgozik, átlag napi 16 ótát. Egész nap utazás, tárgyalás meg ilyenek. 1 hetet sem bírnál.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.03.26. 17:51:51

@histar007: az országot kifosztó, demokráciát szétromboló, nyilasokat mosdató csürhéteknél még Gyurcsány is jobb lenne, ha a jelenlegi kormány haszonélvezőit teljes vagyonelkobzással és életfogytig tartó sittel büntetné.

profilo 2016.03.26. 17:58:32

@Hóhér az utolsó barátod:

Mondjuk Gyurcsány elég nagy balfasz.
Mi lenne, ha már úgyis 2016-ot írunk, ha az ellenzék végre találna egy normális, támogatható jelöltet?

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.03.26. 18:09:23

@histar007:

"Amúgy egy miniszterelnök nagyjából heti 7 naport dolgozik, átlag napi 16 ótát. Egész nap utazás, tárgyalás meg ilyenek. 1 hetet sem bírnál. "

Úgy tűnik nem viccelsz, te tényleg hülye vagy.

Ebből a napi 16 órából az effektív munkavégzése nem éri el a 10 percet.

Butuska, ha elvinném orbánt vagy a hozzád hasonló seggnyalóit egy olyan turnéra ahol 2-3 hét alatt összességében 16 órát sikerül aludni, azt is autóban, menet közben, valamelyik ülésen összekucorodva, te dőlnél ki a harmadik napon. Megnyugtatlak, köcsög génselejtes vezéred sem sokáig bírná a 3-400 kilós hangfalat 30 lépcsőn felfelé úgy, hogy négynél többen nem fértek hozzá.

Jolka40 2016.03.26. 19:02:38

@méhészborz: Az ott balra helikopter-leszálló hely?

Willkommenskultur 2016.03.26. 19:16:17

orbánt semminem tisz tázza. mermegBUKott

Meridian74 2016.03.26. 20:05:44

@histar007: "Amúgy egy miniszterelnök nagyjából heti 7 naport dolgozik, átlag napi 16 ótát. Egész nap utazás, tárgyalás meg ilyenek. 1 hetet sem bírnál. "

Óhhhh bazdmeg... annyi pénzlopási lehetőségért, amiért senki nem tud felelőségrevonni sem, vállalnám, és rettentő módon bírnám... sőt, mikor lejárna az időm, foggal körömmel kapaszkodnék, mééég... mééééééééég! Ennyi neeeem eléééég!!!

Meridian74 2016.03.26. 20:09:56

@Hóhér az utolsó barátod: "az országot kifosztó, demokráciát szétromboló, nyilasokat mosdató csürhéteknél még Gyurcsány is jobb lenne"

Nem, ez nem igaz. Ugyanaz a szint, csak a köntös más. Csak gyurcsány nem kapott valódi 8 évet, míg ezek... gyurcsányt ugyan a 2 év után újraválsaztották, de úgy hoyg rögtön nössze is omlott a rendszerük, a második ciklusa vergődés volt, de persze ettől függetlenül ugyanúgy óriási károkat okozott a tevékenysége.
Közvetlenül ennek köszönhetjük a fidesz maffia 4+4 évét is és a fidesz elpofátlanodását is. Mert ha egy icipicit is jók lettek volna, akkor a fideszt nem 2x 2/3-al választják meg... és nem, ez nem választási csalás volt. Hanem az mszp/szdsz áldásos tevékenységének eredménye.

Meridian74 2016.03.26. 20:16:20

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: "Ebből a napi 16 órából az effektív munkavégzése nem éri el a 10 percet."

Az is jórészt függöny mögé bújkálásból, és a másik - vitafél - sárral való dobálása, na meg hazudozásból áll. Lásd pl Kovács Béla kémügye. 2014 február-március óta zajlik, oszt semmi nincs belőle - holott a Jobbik azonnal kérte a mentelmi jog felfüggesztését, és a vizsgálat minnél gyorsabb lefolytatását, mivel ha igaz, akkor az árt a Jobbik hírnevének, és a kibaszták volna pártból. Ha meg hazugság, az választási csalás volt akkor (ugyanis az ügy kapcsán való híresztelések okán a Jobbik népszerűsége és ezzel együtt esélyi igencsak jelentősen - és mérhető módon - csökkent a 2014-es választásokon).
Ezzel szemben most tartoztattak le több fideszhez köthető bünőzőt akik viszont ténylegesen kémkedtek, az USA-nak, Magyarországi ügyekkel kapcsolatosan.

Szóval kéme a fidesznek van, nem a Jobbiknak, de mégis gőgösen ugatnak a Jobbikkal szemben, ezzel. Ordas nagy hazugság.

sutyerák 2016.03.26. 20:38:59

orbán mindig hazudik.

Szelid sunmalac 2016.03.26. 21:17:30

@histar007: Azert masodik kommentre csak kibukott, hogy fidesz seggnyalo vagy :) Egbol jott a Banai, meg Gyurcsany....aha...persze a felvetett pontokra nem reagaltal. A multik vezetoit vizsgalhatja a NAV, szerzodes alapjan kapnak egybizonyos osszeget. A Kormanyfot es a tobbi politikust miert nem tudhatjuk?

Pop40 2016.03.26. 22:22:27

@Tamás Csacsicska:
Tökéletesen össze is foglaltad a lényeget.

Vitya nyilván a két szép szeméért segít összelopni sok-sok milliárdot Mészárosnak, Vajnának, Tiborcznak meg a többi rablónak.
Meg Svájcba is csak kirándulni járt.

Kár, hogy ezt már maximum 1-2 IQ-hiányos birkamenetes hívő szopja be.

Mondjuk elszámoltatni, és elkobozni a lopott pénzt nem lesz egyszerű, ha végre megbukik a maffiája.

Pop40 2016.03.26. 22:31:21

@bloglegelő:

Félreértetted, öreg. A blogger a címet meg a bejegyzést azoknak szánta, akiket zavar, hogy Vitya meg a maffiája rommá lopják az országot.
Nem a magadfajtáknak, akik tövig szaros nyelvvel ücsörögnek a seggében, és tapsikolnak a lopásokhoz.

Te nyilván a tolvajok egyike vagy, ennélfogva neked kár is ilyen posztokat olvasgatni, nyilván nem fog zavarni az elvtársaid fosztogatása, hisz abból élsz.
Ha megbuktok, szar világ lesz nektek, de az már szerencsére senkit nem fog érdekelni.

Azt azért remélem, hogy a maffiád nem csak az életfogytot kapja jutalmul, hanem a teljes vagyonelkobzást is.

BiG74 Bodri 2016.03.26. 22:35:59

@Pop40:
Ne álmodozz, ha el is lesznek zavarva, nemhogy felelősségre nem lesznek vonva, hanem a betárolt vagyonból ott farkalják majd az aktuális kormányt ahol csak lehet, gondolkodás nélkül.

Pop40 2016.03.26. 22:49:09

@BiG74 Bodri:

Ha az az "aktuális kormány" nem számoltatja kőkeményen el őket, meg is érdemli.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.27. 05:43:09

@nickgrabowszki:

Szerinted ez a legnagyobb bűne, hogy hol héderezik, meg hol a kutyája, ami a fiáé ????
Hamarosan válthatod ki az útleveled (ha egyáltalán érdemes leszel rá), hogy 5 évente átkelhess a Lajtán túlra! Ott meg aztán leköpnek és a kirakatokba megint kiteszik:
NE LOPJ MAGYAR !

Lajos Csánó 2016.03.27. 07:33:35

@histar007: Van egy rohadt nagy különbség,Gyurcsány,Bajnai,és Orbán között!Tudod nekik volt vállalkozásuk,Ameddig Orbán" csak" közpénzből gazdagodott!Teljesen felesleges az a duma,hogy miként lettek vállalkozók és gazdagok!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.03.27. 07:36:10

Minek tisztázza? Az övé az ország, ti jobbágyok örüljetek, hogy kaptok enni!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.03.27. 08:36:25

@Meridian74: nincs igazad. Gyurcsány ez hazug disznó politikus. Pont. Nem elmebeteg, nincsenek sem rákosista, pláne nem szálasi-féle diktatúra iránti igényei és nem is maffiózó. Ja és végeredményben ők többé-kevésbé egy irányt képviselnek a kezdetektől, ami a fideSS csőcselékről nem mondható el. Ugye KISZ-liberális ifjúsági párt-enyhe kdnps kitérő után rákosi-féle komcsi diktatúra - ami mostanra már inkább a nyilasok felé tart.
És ez csak a köpönyegforgatása ennek a csőcseléknek.
Ellenzékben szabotálták a parlament munkáját, heccelték az utcai csürhéket, kormányon felszámolták a demokráciát, kifosztották az embereket, tönkretették az oktatást és az egészségügyet.
Sajnos több száz oldalt lehetne megtölteni a fideSS bűneivel. Ennek töredékét sem tudod felhozni pl. Gyurcsányék ellen.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.03.27. 08:42:06

@profilo: egy echte magyar politikus. A hátam közepére sem hiányzik. Nem felejtem el neki a választások előtti napokban tett kijelentést, miszerint nem lesz gázáremelés, majd egy vagy két héttel a választások után durván megemelték az árát.
De még így is nagyságrendekkel kisebb gazember, mint a mostani führer.

ob.szerver 2016.03.27. 09:04:54

@Meridian74:

"Ugyanaz a szint, csak a köntös más."

Akkor sorold fel lécci:
- hogyan használta fel a meggazdagodására a miniszterelnöki pozícióját Gy.F. ?
- kik voltak a strómanjai?
- milyen közbeszerzési pályázatok nyert meg a strómanjai nevén?
- milyen vagyonelemeket (földek, cégek) szerzett meg magának?
- hogyan vagyonosodtak a gyerekei, a családja?
- kik voltak azok a haverjai, akiket helyzetbe hozott?
- milyen hobbijára költött százmilliárdnyi közpénzt?

Ha ezekre nem tudsz válaszolni, akkor nem igaz az állításod.

A 2/3 pedig az 1929-33 óta legnagyobb világválságnak volt köszönhető. Enélkül az előző kormány teljesítménye egészen elfogadható lett volna, mind a növekedés, mind az adósság tekintetében. Összehasonlíthatatlanul jobb, a dilettáns, unortodox országrombolókénál.

1ghost 2016.03.27. 09:07:29

A következő nem fideszes kormánynak kibaszott sok feladata lesz, a tennivalók nagyságrendje valami olyasmi, ami 1990-ben zúdult a nyakunkba.

De ennek ellenére mégis első helyen kell a független ügyészséget, NAV-ot létrehozni, s az elmúlt években magukat gennyesre kereső NarancsGazemberek vagyonosodását haladéktalanul kivizsgálni, Orbántól kezdve szépen lefelé haladva, az utolsó fideszvazallusig, strómanig bezárólag.

Az ország igazságérzete, becsülete szempontjából ez a legsürgetőbb feladat.

Aztán jöhet a Nagy Nemzeti Cellaprogram, mert az kurvaélet, hogy a mostani börtön férőhelyek száma nem lesz elegendő.
Mindez egyúttal szolgál majd okolásul is a következő politikusi garnitúra számára is! Ez elszámoltatásnak ez egy további fontos oka!

Namármost.

Az igazság az, hogy a Narancsos Bűnözők ragaszkodása a hatalomhoz már nem csak a lopott zsákmány megtartásából fakad, hanem abból a félelemből is, hogy rettegnek egy független igazságszolgáltatástól, remegnek saját tetteik következményeitől.

Ezért aztán a következő két évben mindenre - mondom mindenre - képesek lesznek. A Nyakó versus kopaszok ügy csupán egy laza kis babazsúr volt ahhoz képest, ami vár ránk.

Az úton azonban Magyarországnak végig kell mennie. Minél előbb, annál jobb. Más választás nincs.

ob.szerver 2016.03.27. 09:14:33

@Hóhér az utolsó barátod:

"nem lesz gázáremelés, majd egy vagy két héttel a választások után durván megemelték az árát."

Ezzel szemben:
- a 2002-es választások előtt a fidesz azzal kampányolt, hogy ha nyernek a szocik azonnal 50%-os gázáremelés lesz
- Lendvai Ildikó erre kijelentette, hogy nem lesz gázáremelés (Gy.F. még sehol)
- egy évig nem volt gázáremelés
- egy év után emelték a gáz árát a világpiaci áremelkedésnek megfelelően
- beindult a fideszpropaganda, hogy hazudtak (ők nyilván úgy értették L.I. szavait, hogy már soha az életben nem lesz gázáremelés, a világpiaci áraktól függetlenül)

Csak a pontosság kedvéért.

Veronika Laska 2016.03.27. 11:28:04

@anonymand: Ameddig Polt Péter épületes tagja marad, az ügyészség nevű intézménynek addig felejtsenek el mindent! Orbán valami véletlen el nem vart száll, fogja lebuktatni, amire senki sem vett tudomást! Abban is biztos vagyok, hogy nem az országban fognak rá találni!

Philip F. Queeg 2016.03.27. 11:52:58

@ob.szerver:

Ferenc már miniszterelnöksége előtt megszerezte vagyonát az anyósa segítségével.
:)
Komoly irodalma van, hogy miként. De végül is lényegtelen.
:)
De ez viszont vicc:
"A 2/3 pedig az 1929-33 óta legnagyobb világválságnak volt köszönhető."

Arról a válságról beszélsz, melyről Ferenc azt mondta, hogy megáll az országhatárnál? No, hát az ilyen és hasonló nyilatkozatok miatt van ott Ferenc ahol, és ezért tartják egy bohócnak.
Kormányváltás nélküle is lett volna, de a kétharmad bűne az övé.

Philip F. Queeg 2016.03.27. 12:02:33

@1ghost:

Egy olyan országban akarsz elszámoltatást, ahol az 56-os sortüzekért és az 56 utáni megtorlásokért sem lehet felelősségre vonni senkit?
Ahol a besúgók és kollaboránsok aktái titkosak vagy véletlenül megsemmisültek?
Ahol a privatizáció során elkövetett bűncselekmények nem érdekelnek senkit?
Ahol bankárokat, cégvezetőket és politikusakat a balekok kivételével sosem vonnak felelősségre?

Ha még nem jöttél rá arra, hogy "elitünk" szarik a te és a hozzád hasonlók igazságérzetére, akkor nyugodtan írd csak ezeket a marhaságokat.
Valahol, valakitől olvastam, hogy a Kádár-rendszer megalkuvásáért, a gerinc 56 utáni elvesztéséért egyszer fizetni kell.
Szerintem tekintsd ezt az időszakot vezeklésnek és bűnbocsánatnak a sunyiságért, a gyávaságért.

Meridian74 2016.03.27. 12:34:32

@ob.szerver: "Akkor sorold fel lécci:
- hogyan használta fel a meggazdagodására a miniszterelnöki pozícióját Gy.F. ?
- kik voltak a strómanjai?
- milyen közbeszerzési pályázatok nyert meg a strómanjai nevén?
- milyen vagyonelemeket (földek, cégek) szerzett meg magának?
- hogyan vagyonosodtak a gyerekei, a családja?
- kik voltak azok a haverjai, akiket helyzetbe hozott?
- milyen hobbijára költött százmilliárdnyi közpénzt?"

Ugyanet te is megtehetnéd... és ha megvan, máris beadhatod bíróságra a keresetet. Miért nem teszed?
Azért, mert ezek egymás hátát is fedezik. Ugyanaz a tetű banda, csak más színekben és más módszerekkel. De ugyanazt teszik, ugyanazzal az eredménnyel.

De a kedvedért segítek, egyet megemlítek: Stadler. Igen, az, akit bekasztliztak.

Meridian74 2016.03.27. 12:37:54

@Hóhér az utolsó barátod: "Sajnos több száz oldalt lehetne megtölteni a fideSS bűneivel. Ennek töredékét sem tudod felhozni pl. Gyurcsányék ellen. "

Dehogyisnem... vastagbor.blog.hu. Ez a régi, a még nem az átlátszós zsidóseggnyalós vastagbőr blog.
A vastagbor.blog.hu-n ott a lista amit keresel. És ami azt illeti, nem a legelejétől fogva van vezetve. Kulcsár ügy és az akkori duracell+mikronfonfejű pénzügyminiszteri szóvivő sült baromságai még nincsenek is szerepeltetve ezen... meg a stb-k.

Meridian74 2016.03.27. 12:41:48

@ob.szerver: "A 2/3 pedig az 1929-33 óta legnagyobb világválságnak volt köszönhető"

Mondd csak, a második 2/3 az minek volt köszönhető? Óh, választási csalásnak? Savanyú a szőlő. Nem annak. Hanem a emberi mélysötét butaságnak (lehetett volna választani LMP és Jobbik közt is, mégsem tettétek = sötét és mély butaság). Meg megyó+kurcsány+nagypofájú szdsz igencsak emlékezetes tevékenyégeinek egész hosszan tartó sorozatának, és a fenenagy fidesz-elszámoltatásnak volt köszönhető.

Meridian74 2016.03.27. 12:44:41

De ennek ellenére mégis első helyen kell a független ügyészséget, NAV-ot létrehozni, s az elmúlt években magukat gennyesre kereső NarancsGazemberek vagyonosodását haladéktalanul kivizsgálni, Orbántól kezdve szépen lefelé haladva, az utolsó fideszvazallusig, strómanig bezárólag.

De mindez nem elég, mert kurcsány és haverjait is éppen így kell elszámoltatni, és nem csak látszólagosan, ahogyan ez a mocsok fidesz tette.

Emlékezzünk csak arra, 2010-ben milyen választási programja volt a Fidesznek? Szinte semmi. Csak egy amit hangoztattak, elszámlotatás lesz. Lett a nagy lófaszt. Ők is ennek ürügyén lenyúltak pár milliárdot (keller elvtárshoz hasonlóan), aztán el lett intézve az ügy.

n3spr3ss0 2016.03.27. 12:46:04

@Emzé Periksz: 1990-ben még egy üres lakásban lakott a Haris-közben.Azóta elég szépen gyarapodott a vagyona úgy,hogy soha egy percet nem dolgozott,munkaviszonya sem volt.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.03.27. 12:46:30

@Meridian74: ja értem... megint egy fotelnáci. Én kérek elnézést.

Meridian74 2016.03.27. 12:50:58

@ob.szerver: "Ezzel szemben:
- a 2002-es választások előtt a fidesz azzal kampányolt, hogy ha nyernek a szocik azonnal 50%-os gázáremelés lesz
- Lendvai Ildikó erre kijelentette, hogy nem lesz gázáremelés (Gy.F. még sehol)
- egy évig nem volt gázáremelés
- egy év után emelték a gáz árát a világpiaci áremelkedésnek megfelelően
- beindult a fideszpropaganda, hogy hazudtak (ők nyilván úgy értették L.I. szavait, hogy már soha az életben nem lesz gázáremelés, a világpiaci áraktól függetlenül)"

JA, akartak emelni a gáz árán, de ezek miatt nem lehetett. Ezért máshova nyúltak. SZépen beszüntették azt a lakásépítés támogatást, amellyel sokan lakáshoz jutottak, olyanok akik amúgy erre képtelenek lettek volna. Majd hogy mégis legyen valami a néplázadás helyett, odavetették azt a devizahitelezési lehetőséget, amit még a fidesz engedélyezett kizárólagosan csak a cégek és vállalkozások részére, főként azok esetében akiknek devizában volt a forgalmuk, bevételük.
Köszönjük. Nem lett gázáremelés, csak sarc emelés.
Persze a fidesz sem különb. A manyuppénzek visszavételének összegét szétlopták, ahelyett hogy a magyar vállalkozásokat hoztak volna belőle létre, és ennek alapjait, az oktatási rendszert korszerűsítették volna, kerül amibe kerül. A finneknek megérte. A koreaiaknak megérte. Nálunk is megérte, ellopni.

Meridian74 2016.03.27. 12:51:55

@Hóhér az utolsó barátod: ja értem, megint egy hülye. Nem kell elnézést kérni, attól ugyanúgy csökkent értelmi szintű maradsz.

Habony Árpád. 2016.03.27. 13:33:29

Balibak botranyoznak, de ettol meg mennek a sullyesztobe 18-ba.

ob.szerver 2016.03.27. 17:20:51

@Meridian74:

Vitatkozni azzal lehet, aki ismeri a tényeket, de másként interpretálja az okokat, körülményeket, következményeket. Te teljesen vitaképtelen vagy. Katasztrófális a tárgyi tudásod, a ténybeli ismereteid. Miért nem nézel utána az állításaidnak, ha érvként hivatkozol rájuk? A net korában erre nincs mentség.

1ghost 2016.03.28. 10:26:24

@Philip F. Queeg:

"Ha még nem jöttél rá arra, hogy "elitünk" szarik a te és a hozzád hasonlók igazságérzetére, akkor nyugodtan írd csak ezeket a marhaságokat."

Tudod mit? Akkor írd és mondd az ellenkezőjét annak, mit én.

Vagyis azt, hogy lopjanak csak kényükre, kedvükre, elszámoltatásra, független ügyészségi vizsgálatra, a társadalom előtti felelősségvállalásra nincs szükség, de még csak igény sem.

Utána véleményünket egymás mellé helyezzük szépen, s rögtön látszik, melyik is valójában a marhaság.

Philip F. Queeg 2016.03.28. 11:23:12

@1ghost:

:DDD

Hogy lenne rá igény?
Amikor az itt kommentelők között van aki a kisebbik rossz elve mentén érvel és relativizál?
Amikor kormányok azért buknak, mert nem ígérgetnek és azért nyernek, mert a másik kevesebbet ígért és adott?
Az emberek szarnak arra, hogy mennyit lopnak. Ahhoz, hogy ez jobban érdekelje őket, jobban kellene sarcolni és mélyebben a tárcájukban turkálni.
A netadós tüntetés és a 300 Ft-os vizitdíj a legjobb példa.
Őket érintő, tőlük elvonandó bagatell összegért lázadnak és utcára vonulnak.
De nem érdekli őket a szólásszabadság, az alkotmányosság, a korrupció addig amíg kicsiny nyomorúságos életüket békén hagyják.
Fogalmad sincs, hogy miért pont Orbán szarik a fejedre és azt hiszed, hogy egy blogon leírt véleményed ezt megváltoztatja.
Álomvilágban élsz.

1ghost 2016.03.28. 15:05:07

@Philip F. Queeg:

Ó, dehogy, ne viccelj már! No, akkor röviden, a teljesség igénye nélkül!

1. "Amikor az itt kommentelők között van aki a kisebbik rossz elve mentén érvel és relativizál?"

Ez ócska fidesztroll PR fogás! Te evvel tényleg nem vagy tisztában?

2. "Amikor kormányok azért buknak, mert nem ígérgetnek és azért nyernek, mert a másik kevesebbet ígért és adott?"

Na ja! Hogyne! Itt van mindjárt példának okáért a fidesz választási programja 2014-ben. Kurva sokat ígért, igaz? Azért nyertek? Ne vicceljünk már.

3. "Ahhoz, hogy ez jobban érdekelje őket, jobban kellene sarcolni és mélyebben a tárcájukban turkálni."

Jobban? Az mnyp elvétele, vagy az tény, hogy példának okáért a közalkalmazottak 2008-2015 között nem kaptak béremelést neked nem elég? Ne hülyéskedj már ember!

3. "Az emberek szarnak arra, hogy mennyit lopnak. "

Már amelyik! Beszélj velük! Vagy nézd a legfrissebb tényeket Salgótarjántól Tapolcán át Veszprémig, s akkor fenti szamárságod minimum körültekintőbben fogalmazod meg. Az is valami.

4. " és azt hiszed, hogy egy blogon leírt véleményed ezt megváltoztatja."

Állítottam én ilyet? Nem. Korrektség dolga, hogy adunk-e a másik szájába olyat, amit nem mondott. Én nem szoktam, s azt tanácsolom ne tedd te sem!

5. "Fogalmad sincs, hogy miért pont Orbán szarik a fejedre.."

Hmmm... én ugyanezt gondolom rólad.

6. "De nem érdekli őket a szólásszabadság, az alkotmányosság, a korrupció addig amíg kicsiny nyomorúságos életüket békén hagyják."

Sommás kis vélemény. Egyszerű, könnyen érthető, és hibás. A valóság ugyanis jóval szofisztikáltabb.

Philip F. Queeg 2016.03.28. 17:08:16

@1ghost:

Azért vagy igazán komolytalan, mert fogalmad sincs, hogy miért került, miért van még mindig hatalmon és miért tehet meg szinte bármit a Fidesz.
Még azt sem érted, hogy a magánnyugdíj milliárdjai miért voltak kevésbé fontosak és utcára hívóak, a netadó néhány ezer forintjánál.
Hivatkozol a közalkalmazottakra, akiken kívül még sokan, nagyon sokan nem kaptak béremelést hosszú évek óta...és kapaszkodj meg, még a versenyszférában sem.
Beszéljek az emberekkel, akik a szemedbe azt mondják, hogy most baromira leszavazom a gengsztereket, de mit ad isten, 2014-ben vagy el sem mentek vagy újra beszavazták őket?
Hol vannak ezek az emberek az ellenzéki megmozdulásokról? Miért nincsenek 100 ezres tüntetések, mint a netadónál?
Azt hiszed a valóság árnyaltabb? Talán azért, mert nem itt élsz vagy itt, de álomvilágban.
Visszatérhetsz az első neked írt hozzászólásomhoz. Ha nem világos, hogy miért úszhatja meg politikai és gazdasági elitünk a negyedszázada elkövetett stiklijeit, akkor kár vitatkoznod. Ha azt hiszed, hogy társadalmunk 2018 után egy csapásra megváltozik akkor pont olyan vagy, mint egy egyszeri fidesztroll.

1ghost 2016.03.28. 19:38:48

@Philip F. Queeg:

No, nem akarom, megint pontokba szedve szétszedni a hozzászólásod mint előbb, mert látom nincs értelme. Egy vita akkor lehet konstruktív, ha másik véleményét nemcsak elolvassuk, hanem meg is értjük. Ez most nincs így.

Viszont, amire előbb is felhívtam a figyelmet, úgy látszik falra hányt borsó. No, ime, megint miheztartás végett.

"Ha azt hiszed, hogy társadalmunk 2018 után egy csapásra megváltozik"

Ki hiszi ezt ember? Állítottam én ilyet valaha is! Na, látod, ez az igaz narancstempó. A másik szájába adni valamit, amit soha nem mondott, majd arra alapozva leszólni.

Ne viccelj már barátocskám.

Philip F. Queeg 2016.03.28. 21:21:54

@1ghost:

Szinte minden válaszod az, hogy én ilyet nem mondtam, nem gondoltam, nem állítottam, nem hittem.
És tényleg...
Valójában csak fideszesekre kihegyezett beszólásaid vannak.
És neked ennyi tényleg elég, amit megértek, hisz valamit végig gondolni, megérteni nehezebb és több meló, mint fikázni egy fidesztrollt.
Én vagyok a hülye, hogy némi értelmet is képzeltem e mögé.

1ghost 2016.03.28. 21:46:11

@Philip F. Queeg:

Nézd barátocskám, nincs vitakultúrád. Olybá tűnik alkalmatlan vagy rá. Nem tudsz gondolatot gondolat hátára fűzni, mert ehhez tárgyi tudás, és intelligencia kell.

Ha pedig tévedsz, s azt az orrod alá dörgölik, még fel vagy háborodva, bámulsz bambán, értetlenkedsz, majd nekiállsz verni a billentyűzetet hetet-havat összehányva a gondolkodás és visszacsatolás leghalványabb jele nélkül.

Na, ez a nagy helyzet. Ezzel kell szembe nézned.
süti beállítások módosítása