B1 blogcsalád



Rászámoltak Orbánra Strasbourgban

2015. június 11. - Egyenlítő blog

Orbán Viktor Strasbourgban már nem sallert és kokit kapott, hanem súlyos mélyütést. A rászámolás megkezdődött.

premier-ministre-hongrois-viktor-orban.jpg

Az Európai Parlament jelentős többséggel fogadott el egy határozatot, amely ugyan elsősorban a bevándorlással és a halálbüntetés vitájával kapcsolatban mond véleményt Magyarországról,

de ennél sokkal, de sokkal többről van szó.

A Magyar Távirati Iroda nem túl információgazdag tudósításában ugyanis megbúvik egy kis mondatocska, csak úgy, szerényen:

„az elmúlt egy év magyarországi eseményei összességükben azt jelenthetik, hogy kialakulóban van annak veszélye, hogy a jogállamiságot rendszerszintű fenyegetés éri.”

Rendszerszintű!!

– ez a szó az EU-s szlengben azt jelenti, ha a jogállamiságot rendszerszintű fenyegetés éri – akkor aztán lesz haddelhadd.

Ugyanis ebben az esetben szankciók sorát indíthatják el egy ország ellen. Amelyik állam „rendszerszintűen fenyegeti a jogállamot”, azt bizony

egy pillanat alatt kizárhatják az ún. döntéshozatali  mechanizmusból.

Magyarán, többet nem szavazhat például, nem vehet részt a közös döntésekben, mehet a levesbe. Ilyen szégyen valószínűleg még senkivel sem esett meg az EU történetében, már csak ezért is felettébb kellemetlen a dolog. Nem beszélve arról, hogy ez aztán valóban pária létre kényszerít.

Bár kétségtelen, nagyszerű alkalmat teremtene a kitűnő CÖF-nek, hogy megint az EU ellen uszítgasson egy kicsit, diktatúrát óhajtó további félhülye barátaival egyetemben. (Hibajavítás: miért fél? Egészen az.)

Mint az meglehetősen közismert, 2014 márciusában éppen a magyar viszonyok miatt alakították ki ezt az új formulát. Akkor a Tavares jelentés után vált nyilvánvalóvá, hogy

kell valamilyen lehetőség azon európai államok  figyelmeztetésére, amelyek éppen a vadkeletre vágynak.

Korábban maximum csak a hetes pontra való hivatkozás és a döntésekből való kizárás volt erre. Ezt nevezték arrafelé „atombombának” – azaz túl erős dolognak. Ezért általában szép csendben nézték, ahogy Magyarország letér a demokrácia sárga köves (you know: yellow bricks) útjáról.

Ám ebben az új rendszerben marad helye a fokozatosságnak, hogy ne már bunkósbottal győzködjék a mi kis vezetőnket. Vagyis, ha az Európai Bizottság rendszerszintű jogállami sérelmeket tapasztal,

  1. előbb párbeszédet fog kezdeményezni,
  2. ha pedig ez esetleg nem járna eredménnyel, akkor ajánlást ad majd ki, amely szerint egy megszabott határidőn belül a tagállamnak rendeznie kell a kifogásolt ügyeket.
  3. Ha ekkor sem történik érdemi előrelépés, jöhet a hetedik cikkely alkalmazása, azaz mehetünk a fenébe.

Most azon el lehet morfondírozni, hogy Orbánt mennyire ijeszti meg, ha párbeszédet kezdeményeznek vele, vagy

mennyire lenne tele a gatyája egy jól irányzott ajánlástól.

A Fidesz első reakciója persze az volt, hogy minderről Gyurcsány tehet természetesen. Vagyis összefogtak a derék hazafi magyarok ellen komcsik, libsik, bolsik, és csak ezért szavazódott meg valahogy ez a cucc.

Természetesen egy ifj. Lomniczi (CÖF-szóvivő) ilyesmire elégedetten bólint és azt feleli: No, ez a Viktor már megint jól megmondta nekik. Most aztán nem lennék a helyükben. De aztán itt vége. Azért sok ilyen okos fickó még arrafele sincs.

A szavazati arányokból az derül ki, hogy

néppárti barátai – akik eddig felettébb elnézőek voltak a mini Ducéval szemben – sem akarták olyan rettentő harcosan megvédeni.

Ha jól látjuk, akkor az ímmel-ámmal kifejezéssel írhatjuk le az eseményeket.

Ugyan lehet komcsizni meg gyurcsányozni, és különben is, nyomják Krahácsot – de a rászámolás megkezdődött. Persze bedobható a pávatánc következő sasszéja, egy kicsit vissza, de már egyre nehezebb. Ez lassan már annyira bonyolult figura lesz, hogy összeakad benne a lábunk.

Most már csak az a kérdés, hogy a Kétfarkú Kutya Párton kívül, akad-e komoly demokrata erő az országban, amelyik képes elmagyarázni, mit is kockáztatunk most éppen.

 Dési János

(Kép: Le Monde)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr557532572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.11. 07:56:16

Segítség! Megbukik a hét végén a gonosz fasiszta cigany diktátor???

mortullus 2015.06.11. 10:11:23

Aljas komcsi patkányok vagytok mind!

Saul1945 2015.06.11. 12:06:38

Igenis van az a pénz amivel az Usat-is kézbentartók lefizessék bizonyos Güzütermészetü Föld alatt bujkáló majd felszini zsákmányért előbuvó mezei pockokat, csak arra nem számolnak, hogy a Többi volt elszegényitett Szoc ország is csatasorba áll az Adóssággal körbezárt Európa Gyarmati sorba kerülése ellen, ha saját bőrén mindegyik tapasztalja. Vizünk, éghajlatunk KIVÁNATOS, de nem eladó. Mivel vannak utódaink, akikért van miért küzdeni. Nemhiába ellenezte a Néppártból egyedül a Hatalmas Luxemburg Tulsulyát Miniszterelnökünk.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.11. 13:54:26

Gyurcsány a hibás!

Ő irányította az elmúlt 5 évben a hazai jogalkotást.

SergioLeone 2015.06.11. 17:09:52

@mortullus: Ne komcsizz mert KISZ tagok a kormány nagy része:)

Pop40 2015.06.12. 00:26:25

Kitűnő írás.

"néppárti barátai – akik eddig felettébb elnézőek voltak a mini Ducéval szemben – sem akarták olyan rettentő harcosan megvédeni."

Igen, ez a lényeg: Már a néppárti haverjai is rugdalják el maguktól a tébolyodott G. Vityát.
Ha nem kellene a fideszesek szavazata, már régen kivágták volna őket, mint macskát szarni. De lassan eljön az a pont, amikor már nem fogja érdekelni őket a kieső szavazat, azt mondják, hogy ezzel a csürhével tisztességes ember nem közösködik, már csak saját maguk jól felfogott érdekében sem.

balfaszcsaszar 2015.06.12. 08:48:18

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: érveid maguk a meggyőzés és hibátlan logika :D :D :D :D

♔bаtyu♔ 2015.06.12. 08:52:09

Ne kínlódjatok már ballibsik, majd ha mi számolunk rá Orbánra, akkor valóban megijedhet. Junckeréktől egészen biztosan nem fog.

Most ettől mi van? Kibasz bennünket az EU? Kizárt, hiszen az EU-t az USA uralja, neki egyben kell, onnan aztán pontosan ugyanúgy nem távozhat senki, ahogy a KGST-ből sem. Annyi, hogy a nagyobbak engedményt kapnak, lsd. Anglia, de távozás akkor sincs.

Eltávolítják Orbánt? Hogyan? Helyébe állítják Ferit, vagy a civileket? Meg sem melegednek a parlamentben, már rugdossák őket kifelé, szavazás nélkül nincs kormányváltás még a demokratáknak sem. Amilyen népszerűek még örülhetnek is, ha szabadon elmehetnek és nem vonják őket felelősségre 2002-2010 közötti dolgaikért. Abban a pillanatban ahogy itt valami balhé van, alakul egy közös Jobbik+Fidesz kormány, mert ez képes csak hatékony lenni, ennek van ehhez elég társadalmi támogatása.

Nevetséges ez a ballibsik által gerjesztett EU-s hisztéria, ráadásul azzal a baromsággal fenyegetve, hogy kidobnak bennünket az EU-ból.

Szavazz Gyurcsányra, vagy valami ballibsire és akkor maradunk az EU-ba. Na vajon fel mernétek egy ilyen kérdést tenni? Kizárt.

Sir Galahad 2015.06.12. 09:23:19

Szerintem ez egy a viták sorában, a jelentősége 0.

♔bаtyu♔ 2015.06.12. 09:31:01

@Sir Galahad: A ballibsiknek esélyük sincs szabályosan, demokratikus módon hatalomra jutni. Ráadásul úgy néz ki, hosszabb távon sem.

Egyetlen esélyük lehet a külföld. Pontosan úgy, ahogy komancs korukban is csak ez volt az esélyük. Az EU/USA úgy megzsarolja Mo-t, hogy Orbánék kénytelenek lemondani és akkor ők átvehetik a hatalmat.

És mivel valójában nem demokraták, nem fogják fel, hogy ez tankok nélkül úgy sem működhet, hiszen nem lehet kormányozni társadalmi felhatalmazás nélkül, a kádár rendszerben ez csak az oroszok fedezete mellett sikerült.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.06.12. 09:46:56

@♔bаtyu♔: Ez az batyufasz!gyurcsányozás,ballibsizés megvolt.
mehetsz a pénzedért!

Kivancsi 2015.06.12. 09:48:58

na vegre!! mire megjonnek a szankciok a kancigany mar le lesz valtva! b+ 8 ev kell az EU nak hogy valami csinaljon...
de lehet annyi sem eleg?
amugy kulonben az arabniggercigany hatarsertokbol nem kerunk!!
a hatartol vissza kell oket forditani!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.06.12. 09:50:43

@♔bаtyu♔: Jobbik fidesz kormányzásnak nem lesz felhatalmazása,mert a jobbik elvesztené minimum a szavazói felét.

Netuddki. 2015.06.12. 09:53:49

"a jogállamiságot rendszerszintű fenyegetés éri."

Elég tájékozatlanok ottan a zeuban a bürokraták, hogy ezt csak most kezdik kapiskálni. Itt már régen posztkommunista maffiaállamnak hívják azt amit a viktorka és volt kollégiumi haverjai felépítettek. Esetleg helyben is tájékozódhatnának miért is hívják annak ami.

De szerintem az EU sem bújhat ki ama felelősség alól, hogy Magyarországot gyakorlatilag odadobták koncnak a vadkapitalizmusnak és a gátlástalan bűnözőknek. Egy kádári rendszeren "szocializálódott" országban hiába jön el a szabadság és a demokrácia lehetősége, azzal nem biztos, hogy élni is tudnak. Sajnos ezt már számtalanszor bebizonyította a történelem. Ugyanezt a hibát követte el az USA Irakkal is. Nem elég kinyírni a diktátort, kezelni kell a beavatkozással, változással szembeni ellenszenvet, és megakadályozni, hogy a legnagyobb hangú, leggátlástalanabb emberek vegyék át a megüresedett hatalmat.

Az orbán politikája is mire épül? Sokat elárul, hogy ellenségnek kiáltja ki az EU-t és azokat akik a haladás mellett vannak. Csak ez a módszer inkább a saját hatalmának a megszilárdítására való, nem az ország fejlődését szolgálja...

Netuddki. 2015.06.12. 09:57:00

@♔bаtyu♔: "A ballibsiknek esélyük sincs szabályosan, demokratikus módon hatalomra jutni. Ráadásul úgy néz ki, hosszabb távon sem."

Na mesélj csak miért nem? Mint a tűzhöz közel lévő, csak tudsz valamit amit a viktorkáék nem kötnek a széles nyilvánosság orrára.

Netuddki. 2015.06.12. 10:02:10

@♔bаtyu♔: "Eltávolítják Orbánt? Hogyan?"

Hehehe! Tudnék pár módszert. De azt meg én nem kötöm az orrodra.

Persze feltételezve, hogy az EU felelősséget érez valamelyest is a félrevezetett, kirabolt magyar emberek iránt. Ha meg nem akkor azt mondja, szevasztok, álljatok a magatok lábára balfasz magyarok az EU nélkül. Utána gyakorlatilag meg lenne számolva az orbán banda napjainak a száma. Csaucseszku házaspár, rémlik?

konrada 2015.06.12. 10:10:08

@bértrollbosszantó_kovi1970:
...igen, valóban. A haladás nagyon fontos kérdés.

...de nem mindegy, hogy mi felé haladás. Ha az olyan mult-kulti társadalom, ahol a multi részt a szabadkersekedelemből csak a maga hasznát meglátó multicég adja, a kulti részt meg a többség ellenében megtámagatott csoprtok, amelyeknél a kultúra egész mást jelent, úgy tán nem baj, ha nem látatja barátnak, követendő mintának azokat, akik az ilyen fajta haladás mellett vannak...

konrada 2015.06.12. 10:12:17

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Jaja! van rá már minta Görögországból, Ukrajnából, hogyan kell az ilyesmit csinálni...

Bafana 2015.06.12. 10:14:51

Ha rugdossák az országunkat, az több embernek kielégülést okoz. Így megy ez már 1918 óta.
Apropó, a héten lesz Orbánbuktatás?

GQ 2015.06.12. 10:25:52

huhh, van setítség a fejekben, bassza meg! :D

Rudi Kató 2015.06.12. 10:27:45

A rendszerszintű fenyegetést Magyarország éli át a zsidó gyarmatosító, tolvaj, korrupt, népirtó eu részéről!

GQ 2015.06.12. 10:37:17

@Bafana: ostoba fasz, az a nyomorult királyod vajon élvezi-e? hisz miatta csinálják!

GQ 2015.06.12. 10:38:18

@Rudi Kató: ezt most komolyan?! így? az ilyenektől kéne megmenteni a világot, mint te vagy, és ezerszer jobb hely lehetne ez a bolygó is.

a gyíkemberek is megmondták...

Bafana 2015.06.12. 10:45:52

@GQ: 1918 óta miatta csinálják? És mindíg ugyanazok. A vajonkik.

Helmut von Offenburg 2015.06.12. 10:49:29

Rendszerszintű fenyegetés éri a jogállamot. szerintük.
Aha. Bővebben ???
És ezexerint a tömegoszlató Gyurcsány a demokrata. Jól van János, tudjuk, Taváris-jelentés újratöltve, nektek legyen mondva...
Hajrá Klubrádió :)))) Megvan a téma megint :))))

nnnnnnnn 2015.06.12. 10:56:12

jajj már megint mindjárt megbukik a viktor. hányszor hallottuk ezt már 2010 óta? heti kétszer.

GQ 2015.06.12. 10:58:41

@Bafana: a gyíkemberek, hát mondom :D a chemtrail-t is ők csinálják, hát én vagyok a bizonyíték, hogy működik is - láthatod, agymosott lettem :D

mellesleg a mindÍg rövid i, te NAGYMAGYAR! xD talán itt kéne kezdeni a magyarkodást, nem, kisbarátom?

egyébként pedig senki nem annak örül, hogy rugdossák az országunkat, hanem annak, hogy megpróbálják ezt a faszt jobb belátásra bírni.

nem mellesleg pedig még egyszer megkérdem: nem lehet, hogy benned van a hiba, hogy azt a köcsögöt véded, aki miatt rugdosnak minket, és a világot hibáztatod? ti választottátok meg ezt az anyaszomorítót, hát viseljétek a rugdosódást is vele.

GQ 2015.06.12. 11:02:04

@Helmut von Offenburg: a békés tömeget oszlatta, ugye jól emlékszem?! :D vagy ez is a chemtrail hatása, hogy a valójában csendben, gyertyákkal a kezükben üldögélő szelíden dalolászó népet én felspanolt, törő-zúzó állatoknak látom?!

GQ 2015.06.12. 11:04:50

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ne viccelj, ezt nem lehet pénzért vállalni. ezt csak meggyőződéses idióták képesek csinálni...

Bafana 2015.06.12. 11:07:36

@GQ: Nyugodj le, őrizd meg a nőiességedet és szállj le rólam!
Az EU Orbán basztatása azóta hiteltelen, mióta szerintük az Öszödi Böszme idejében nálunk minden rendben volt. Amikor magyar vér folyt Pesten az volt koscher.
Viktor meg nem az én királyom, nem szeretem. Ha valaki támadja, akkor ne ennyire szelektált, kettős mérce szagú legyen a támadása. Ezzel pont őt erősíti.

sanyix 2015.06.12. 11:08:27

@Bafana: a komcsik? Igen, ők csinálják, most is miattuk háborog az EU, a KISZ titkár viktorod miatt...

Bafana 2015.06.12. 11:09:46

@GQ: Igen, és jogállami szinten esett le a rendőrruhás egyénekről az azonosító.

M_R 2015.06.12. 11:10:06

"Kizárt, hiszen az EU-t az USA uralja"

És persze ne feledkezzünk meg a szíriuszi gyíkemberekről és a pirézekről se :)

GQ 2015.06.12. 11:19:41

@Bafana: nézd, kiscsillag, nekem a gyíkemberek mondták, akik a zsidókkal fogtak össze, hogy ma téged kell bántanom a blogokon. úgyhogy sajnálom, de ez van. koscher vagy nem koscher, ma rád került a szopóálarc :)

manapság pedig viktor = vona és vica versa, szóval nincs lényegi különbség abban, hogy melyiket imádod. ezt is a gyíkemberek mondták :)

GQ 2015.06.12. 11:24:58

@Bafana: persze, komoly probléma, hogy nem volt rajtuk.

a békésen piknikező tömeg persze nem hibás abban, hogy kilőtték a szemüket.

bezzeg, ha valami zsidó népdalt énekeltek volna a magyar helyett, már gyurcsányi is melegedő szívvel, hálásan nézett volna le a tömegre a budai várból, s a redőnyt leengedve önelégült mosollyal szenderült volna álomra. csak előtte még hazahívta volna a rendőröket, s hagyta volna a békés tömeget kibontakozni...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.06.12. 11:26:25

@Bafana: Ki a faszt érdekel már a böszme,te idióta barom?!
Mehet egy lámpavasra vikivel felőlem.

Bafana 2015.06.12. 11:28:41

@GQ: Dölj le, ma már ne igyál!

GQ 2015.06.12. 11:29:09

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nem fogják fel, nem hiszik el, hogy van olyan, akinek az elmúlt 26 évből van elege, nem csak viktorból. sőt, azt sem fogják fel, hogy böszme nem ma ténykedett, hanem néhány "elmúltnyócéve" már annak, szóval most éppen orbán picsáján kell csattogtatni az ostort, nem ferenc barátén :) néhányan megragadtak a múltban, néhányan meg szeretnénk tovább lépni :)

Bafana 2015.06.12. 11:29:56

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Te se igyál ma már, ilyen melegben negyon módosítja a tudatot!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.06.12. 11:31:29

@GQ: Tudom.Azért ballibeznek barmok.Nekik csak gyurcsány maradt meg 2010 előttről.
Na ezért szoktam velük úgy beszélni ahogy.

GQ 2015.06.12. 11:32:50

@Bafana: jajj, te kis huncut, most lebuktattál! :D gyíkember feletteseim most mérgesek lesznek, a zsidók pedig szétválasztják a vörös tengert miattam :D

nézd, a józan észre fittyet hánytok, ostobaságokat beszéltek, és még csak észre sem veszitek magatokat. hátha a gúny, irónia és szarkazmus segít :)

Bafana 2015.06.12. 11:40:32

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
@GQ:
Itt nem a Böszme a lényeg, "gyíkember", hanem az EU. Ha ballibsi kormány van vagy lenne, akkor még a nyilvános kivégzéseket is be lehetne vezetni, akkor is jogállam lenne. Nemzeti kormány esetén -1918 óta - itt minden nap sérülnek a jogok.
Eljutott a kisagyatokig? Mielőtt itt leszopnátok egymást. Ezt hívják kettős mércének.
Nem vagyok Orbán hívő. Nem érdekel a Böszme, vagy akármely korábbi balliba. Nekem is elegem van az elmúlt 25 évből, a XX. század Quaestor nagykoalíciós párjaiból. De a lényeg nem ez, hiába magyarázzátok félre.

MSZP Afrika Korps 2015.06.12. 11:59:48

Úgy néz ki hogy Európa is megpróbálja a ballib éket tolni, mint bedfrend.

Nagy égés lesz....

bkkzol 2015.06.12. 12:00:16

Jo latni, hogy Europa torodik a mentalis tisztasagaval. Mar csak a dollar milliardokat penzmoso Junkert kellene birosag ele vinni ameg nem hozza teto ala a szabadkereskedelmi egyezmenyt. Nem reklamozzak nagyon , hogy rakkelto anyag tartalmu kozmetikumok es gen manipulalt elemiszerek johetnek igy be. Az oreg egy kis aproert mindent elintez, neki mar mindegy.

Netuddki. 2015.06.12. 12:01:39

@Bafana: Akkor ostoba lobbikos vagyol?
Csak, hogy egyszerre ballibsizel és tagadod meg viktor atyuskát. Azt kéne már felfogni balfaszok, hogy nemcsak az orbánék és a ballibsik léteznek mint politikai fogalom. Bármennyire is szeretné a viktorka ezen két részre osztani az országot.
Ebből kifolyólag aki ballibsizik, mert éppen báncsák a vajdáját, az a fidesz szekerét tolja. Stimmt?
A lobbik meg ha azt hiszi, hogy 3 részre tudja osztani az országot, fideszesre, ballibsire, meg lobbikosra, hát nagyon téved.
Qrvára unalmas már a szerencsétlenek ballibsizését, gyurcsányozását olvasni. Főleg, hogy ez gyakorlatilag a fideszes propaganda része.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.06.12. 12:04:17

elkezdődött a raszamolas
2010ben...
azóta 123.890.345nel tartanak

Ms Diane Choksondik 2015.06.12. 12:10:41

@bértrollbosszantó_kovi1970: 2015.06.12. 09:53:49

mindenki hülye, még az eu is, bezzeg nektek dicsőséges 200-aknak van igazatok. hisz ti már 2010 óta brekegitek a diktatúrát, de ez a szemét eu olyan hülye, h nem vette észre idáig. még a végén azzal hergelitek egymást két rettegés között, h az eu-t is meglámpavasozzátok, mert ti vagytok a demokraták

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.06.12. 12:11:08

A tornából nyilván nem felmentett, és ezért sportból szuperművelt, egészen biztosan fanatikus magyardrukker balliberális embertársam figyelmébe ajánlom, hogy a súlyos mélyütés után nem számolnak rá a súlyos mélyütést elszenvedett ökölvívóra, hanem a mélyütést elkövetőt büntetik. Köszönjük ezt a nyilván nem freudi elszólást, Dési elvtárs!

Ms Diane Choksondik 2015.06.12. 12:15:40

rendszerszintű, megvan az új varázsszó

Netuddki. 2015.06.12. 12:15:52

@Ms Diane Choksondik: Az aktivitásod alapján egy szarcsimbók kis lúzer troll vagy akinek semmi se jó. Mégis mi a faszé kell pont belém kötnöd? Jól meggondoltad? Kössél bele inkább a betonba!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.06.12. 12:17:09

Aztapicsa4
Mi van,véget ért az eligazítás?

Blogger Géza 2015.06.12. 12:27:32

"kialakulóban van annak a veszélye" Hahaha. Ez megint azt mutatja, mint a Tavares-ügynéL: nincs semmi igazi konkrétum, csak szánalmas próbálkozások vannak.

Ha az EU-t annyira zavarja az halálbüntetés témája (nincs egyelőre semmi konkrét lépés, csak egy hangos gondolkodás), akkor miért nem az USÁ-val kekeckedik emiatt? Hiszen ott nem gondolkodnak, hanem kivégeznek.

Menekültügyben meg teli van az EU nálunk sokkal keményebb plakátokkal, Már megint a jól ismert kettős mérce...

Bafana 2015.06.12. 12:29:33

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Csak, hogy egyszerre ballibsizel és tagadod meg viktor atyuskát. Azt kéne már felfogni balfaszok, hogy nemcsak az orbánék és a ballibsik léteznek mint politikai fogalom."
Kéééész, itt a vég...:)) A dizájnerdrogok mikre képesek :)

Zár Balta 2015.06.12. 12:31:24

Rohadt fidesz pribékek a kurva anyátokat!
Dögöljetek meg mind !
(MASZOPosok is !)
Éljen az Anarchia !

Tudományos libsizmus 2015.06.12. 12:34:12

"A rászámolás megkezdődött."
Jaj nekem. Csak nem megbukik már megint?

Ms Diane Choksondik 2015.06.12. 12:35:31

@bértrollbosszantó_kovi1970: a troll vállalom, a többit nem. nekem nagyon sokminden jó ami s ah most van. az aktivitásom meg inkább azt mutatja, h egy boldog fiatal vagyok, aki még úgy nőtt fel, h interneten kívüli világ szép

GQ 2015.06.12. 12:44:06

@Ms Diane Choksondik: "aki úgy nőtt fel".... hogy iskolába se nagyon járt, hisz írni sem tanult meg :)

fay rodisz 2015.06.12. 12:46:13

Azért elmond valamit a nagy EU-ról az, hogy amíg az orbán maffia a magyarokat lopta meg, addig semmi problémájuk nem volt vele, most, hogy végre rájöttek, hogy őket is meglopja a hazug csúti génhulladék, és még pluszban a menekülteket is basztatja, már egyből dádáhelyzet alakult ki.

1349973572759 2015.06.12. 12:46:19

Orbán Viktortól fél az EU, mert ha kiderülnek azok a gazdasági csodának is nevezhető intézkedései, amik fellendítették a gazdaságot, akkor szét fog esni az EU. Mindenki őt akarja majd miniszterelnöknek és nehezen lehet majd itthon tartani. Vagy ő lesz az egész EU miniszterelnöke, az sem kizárt. És félnek tőle,mert jóban van a Putyin úrral is, aki békét sürget már régóta.

fay rodisz 2015.06.12. 12:49:05

@maxval bircaman szerkesztő:

Te nagyon hülye. Jelenleg még a menekültek is továbbmenekülnek a nagy gazdasági csodádból.

sanyix 2015.06.12. 12:55:49

@fay rodisz: ha azzal lenne gondjuk hogy a magyarokat meglopja (egyébként van), akkor jönne a mantra, hogy: "A gooonosz eu beavatkozik a zország belső működésébeeee!!"

♔batyu♔ 2015.06.12. 12:55:52

@bértrollbosszantó_kovi1970: Ez jó. Meséljek neked. Meséljenek neked a havi statisztikák, abból láthatod, hogy a béka segge alatt vagytok haver.

♔batyu♔ 2015.06.12. 12:57:40

@fay rodisz: Na igen és ezt támogatjuk is. Pld. egy plakátkampánnyal.

Netuddki. 2015.06.12. 13:09:22

@♔batyu♔: A statisztikák arról mesélnek, hogy ha itt valaki végre csinálna egy normális pártot, akkora narancsos bukta lenne, hogy a gecik utána mind a börtönben találnák magukat.

De nagyon jól tudod te mit kérdeztem, amit láthatólag meg akarsz kerülni. Milyen piszkos trükkjei vannak még az orbánnak, hogy megőrizze a "hatalmát", he?

♔batyu♔ 2015.06.12. 13:10:05

@maxval bircaman szerkesztő: Épp ez nem tetszik bizonyos köröknek. Ezeknek olyan Mo. kell, amelyik gazdaságilag vergődik és IMF hitelért kuncsorog, miközben kiszolgáltatja az országot a Clintonné, Lauder féléknek.

Amilyen a balliberálisoké.

A többi azt látja, hogy a csődben lévő ország ma az egyik legjobb teljesítményt nyújtja, alacsony kamatra képes eladni állampapírjait, prosperál. A turizmus sem véletlenül nő ennyire. Pontosan tudjuk, hogy a média kik kezében van, mégis mit várunk? Majd épp egy jobboldali, ráadásul az ország érdekeit szem előtt tartó kormányt fognak ajnározni?

♔batyu♔ 2015.06.12. 13:18:06

@bértrollbosszantó_kovi1970: Persze, vajon a ballibsik miért nem csinálnak egy "normális" pártot?

Vedd már észre, amihez hozzányúlnak szarrá változik, mégis szerinted milyen csodát lehet csinálni egy csapat középszerű MSZMP-s komanccsal és egy csapat liberálissal, akik Soros tenyeréből esznek? Az ő idejük lejárt, ennyi volt. Vagy fejlődnek, vagy kuka. Stop.

Reménykedhetsz, de a politikai sikeresség a gazdasági sikernél kezdődik, a gazdasági sikert pedig kizárólag az ország érdekeit előtérbe helyező gazdaságpolitika hozza el. Hívhatják Orbán Kukubenónak is, akkor is ez érvényes. Amíg megy a szekér addig a többségnek OK lesz, ezt elhiheted, senki nem fog valami ballibsi álcivilre szavazni.

Az orbánfóbiád pedig egyéni problémád, én azt leszarom, a te bajod.

MSZP Afrika Korps 2015.06.12. 13:18:53

Magyarország kiválóan teljesít.

Gágogástól meg ajvéktól, önmagában 2018 után ugyanúgy nem lesz ballib kormány, ahogy 2014 után sem lett.

♔batyu♔ 2015.06.12. 13:31:07

@MSZP Afrika Korps: Az itt a nagy dilemma, hogy a lakosság, az EU és a világ többi része a jó gazdasági teljesítményt jutalmazza. Méghozzá nagyon jutalmazza. Hitel alacsony kamatokkal, rekord összegű EU-s támogatások, befektetések, turizmus dinamikus növekedése, stb. Az EP-ben basztatják Orbánékat, miközben öntik ide a pénzt, mert a bizottságok nem pofára, hanem leadott tervek alapján döntenek. Ugyanígy a sajtóban nagyon rossz MO. híre, miközben alacsony kamattal is simán veszik állampapírjainkat.

Viszont ez csak konfliktusok árán érhető el. A ballibsi kormányok pedig nem vállalják fel ezeket a konfliktusokat.

cenzuratroll bosszanto 2015.06.12. 13:34:41

fideSS = szenny
fideSS = mocsok
fideSS = rablás
fideSS = hazugság
fideSS = csalás
fideSS = korrupció
fideSS = butaság
fideSS = gyűlöletkeltés
fideSS = mutyi

fideSS = az emberiség genetikai selejtje

Brix 2015.06.12. 14:06:59

@♔batyu♔: Az, hogy alacsony hozamon tudjuk eladni az állampapírokat , szinte teljes egészében az USA/EU alacsony hozamkörnyezt és pénznomytatás miatt van, nem a kormány erénye. A turizmus fellendült, persze... Nálunk szarért-hugyért tudnak nyaralni külföldiek,a gyenge forint miatt...
Arra adjál választ, hogy a nemzeti konzultáció helyett, miért nem záratja le Orbán a határt és miárt nem teszi zárttá a " menekülttáborokat "? Túl sok a pávatánc, ami a szavazóknak szól és kevés a cselekvés!

Baszkikám 2015.06.12. 14:37:33

@♔batyu♔:
Én csak azt nem értem nálad, hogy mi ez a beragadt ballibsi lemez.
Rossz oldaltól bérrettegsz.
A vak is látja, hogy nem tőlük kell fosnia az orbáncnak, hanem vagy a jobbiktól, vagy a belőle kiábrándult jobbközép tömegektől.
bár a magyar szavazójoggal rendelkező lakosság értelmi szintjét látva a jobbik a nyerő.

Sexual Harassment Panda 2015.06.12. 14:56:25

@♔batyu♔: Milyen gazdasági sikerről beszélsz??
Gyakorlatilag az eus pénzek, és az eutógyárak tartanak minket a víz felett.

Ms Diane Choksondik 2015.06.12. 15:23:13

@GQ: 2015.06.12. 12:44:06

azt gondolsz amit akarsz

Ms Diane Choksondik 2015.06.12. 15:25:43

@cenzuratroll bosszanto: 2015.06.12. 13:34:41

a nácit meg a komcsot kihagytad, ez így kevés lesz a piros bögréért

sanyix 2015.06.12. 15:30:00

@♔batyu♔: béka segge alatt van a magyar átlagember, az igaz. De ez kinek jó? Csak hazaárulóknak kb.
Még a környező országok is jobban örülnének ha jobban állnánk, mert az olcsó autó összeszerelés bár jó nekik, de nem minden.

Zár Balta 2015.06.12. 15:30:15

@Traktoros lány: Értelmezed mocskos fideSSuka ! :D

sanyix 2015.06.12. 15:31:57

@Traktoros lány: fidesz+ss. Örülök hogy segíthettem :)

Zár Balta 2015.06.12. 15:35:36

@maxval bircaman szerkesztő: Takarodj a picsába te rohadt hazaáruló bolgár geci ! Urazod azt a féreg orosz kgb-s diktátort?

GQ 2015.06.12. 15:51:46

@Ms Diane Choksondik: egy tünemény vagy, hogy megengeded :) köszi szépen!

Trackers 2015.06.12. 16:03:36

"Most már csak az a kérdés, hogy a Kétfarkú Kutya Párton kívül, akad-e komoly demokrata erő az országban,"

Basszus... Ha az MSZP házi blogja is ezt kérdezi, akkor nagy szarban lehettek.

A többit értem.
Diktatúra van, és kizárnak az EU-ból, a héten már tizedjére....
(ásít)

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.06.12. 16:09:03

@maxval bircaman szerkesztő: "Orbán Viktortól fél az EU, mert ha kiderülnek azok a gazdasági csodának is nevezhető intézkedései, amik fellendítették a gazdaságot, akkor szét fog esni az EU."
1938 és 1953 között volt csoda, háromszorosára nőtt a magyar ipari termelés. Az volt Magyarország aranykora akkor, nem?
Te olyan hülye vagy, te hazaáruló birka, hogy az elképesztő.

Trackers 2015.06.12. 16:09:21

@♔batyu♔:

www.hir24.hu/belfold/2015/06/10/ipsos-a-bizonytalanok-szama-nott-legjobban/

Fidesz szavazók: 1,6 millió
Jobbik szavazók: 1,2 millió
MSZP (750 ezer) + DK (400 ezer) + Együtt (100 ezer) = 1,16 millió
LMP: 400 ezer

Diktatúra.. :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.12. 16:18:07

Hányszor de hányszor mondtátok már ezt..:)))) Éhes disznó makkal álmodik..;)

Rudi Kató 2015.06.12. 16:21:48

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Milliószor legyek náci mint egyetlen egyszer is bolsevik cigány zsidó!

sanyix 2015.06.12. 16:24:18

@Rudi Kató: miután a fütyiszt véded, és a mutyijait relativizálgatod, bolsevik már vagy :)

roxxtar 2015.06.12. 16:28:27

Unalmasak vagytok. Szerencse, hogy alig mérhető a táborotok.

Tudományos libsizmus 2015.06.12. 16:28:37

@cenzuratroll bosszanto:
Az emberiség genetikai selejtje.
Nyilván széttépnéd magad, ha nem a te általad felvázolt összefüggésben használná valaki ezt a náci beszédet, te humanista liberális demokrata patkány.

2015.06.12. 18:20:22

@Bafana: látszik rajtad, mire.

klacus 2015.06.12. 18:31:31

Rohadt szánalmas ez a sikoltozás az EU-val kapcsolatban. A hazai baloldallal ellentétben a brüsszeli balosok nagyon is jól tudják, mi a különbség a birka nyírása, éls a vágása között. Amíg ez az üzlet nekik pluszos, addíg bent leszünk, amikor mínuszos kibasznak.

Azt a lét ami ideadnak, nagy részint vissza is csatornázzák enyhe kamatokkal együtt a gazdasági szereplőkkel. Mert hát az itteni rabszolga által összerakott Merci ára, valahogyan csak Stuttgartban köt ki a végén. Persze egy ilyen blogon ez annyira magas, mint nyúlnak a farzseb. Ha meg nem magas, akkor a szokásos férges rosszindulat.

2015.06.12. 18:52:25

Mijafasz... Ezen a héten is egyszer és mindekorra kidobnak minket a Zejuból? Ásít, legyint...

Zöld atomerőmű (törölt) 2015.06.12. 18:55:02

2010 előtt láthattuk, hogy attól, hogy Brüsszelben mosolyognak, és dicsérnek, még ugyanúgy korog a gyomrunk.

tisztapista 2015.06.12. 18:55:12

Már Orbán is Gyurcsány kottájából játszik

gmihaly 2015.06.12. 18:59:50

Ha a drágalátos Európa 95-100 éve nem dőlt volna be egy bizonyos szláv politikusnak, különös tekinttel a gallok eszelős németelennes revansvágyára, akkor nem rontotta volna el Európát. 87 évvel ezelőtt már tudták, hogy meg lettek vezetve, de jött a gazdasági világválság, amiből még az amerikaiak is az új háború révén tudtak kikecmeregni. Aztán jött a hidegháború, az "olvadás" elvtársvilágbeli konszolidációcskái, majd a rendszervált. De semmi sem szorította Európát arra, hogy a mellény újragombolását ne ilyen hányaveti módon végezze el, ahogy tette. Mert az EU bizony nem az elképzelhető világok legjobbika. Igenis, elégedetlenek vagyunk vele, szertnénk, ha megértőbb, empatikusabb lenne, nem az észt osztogatná boldog-boldogtalannak. Egyelőre ennyi.

pharmacyil 2015.06.12. 20:04:14

Isten óvd meg Magyarországot az európai uniótól! Orbán és csakis Orbán! Rá szavazok megint!

sanyix 2015.06.12. 20:27:12

@European citizen: már megint létrehoztál egy új reget? Ásít...

♔batyu♔ 2015.06.12. 20:55:25

@Baszkikám: te ostoba, te rettegsz, én vitatkozom. Hol olvasod te, hogy a ballibsiktől rettegek?

Elmondanám, hogy 2006. október 23-án néztem a HírtV-ben ahogy a rendőrök vernek szét mindenkit akit látnak.

Az országban másnap döbbent csend és már akkor tudtam, hogy nektek befellegzett. Az, hogy a rendőrségeken verték, meztelenre vetkőztették az embereket már nem is számított.

Kiírtátok magatokat a demokraták sorából. Az EU-ben ezt nem értik, rohanhattok ti Junckerhez, a Néppárthoz, akárkihez.

Esélyetek sincs. 2018-ban sem.

Szóval ne röhögtesd ki magad öregem ilyen baromsággal, hogy én a ballib kormányra kerülésétől félek:)))

♔batyu♔ 2015.06.12. 20:57:26

@klacus: Ez pontosan így van. Annyi, hogy még ezt is inkább az USA-ban döntik el.

zobod 2015.06.12. 22:21:31

Désinél komolyabb írótok nincsen?

1) nem határozat, hanem állásfoglalás (aki elolvasná, bár minek: www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+MOTION+P8-RC-2015-0532+0+DOC+XML+V0//HU)

2) az állásfoglalást a szoci-libsi-egyesültbal-zöld támogatta, a néppárt nem, gyakorlatilag pártpolitikai csatározás.

3) a bizottság megteheti, hogy nagy ívben leszarja az egész cirkuszt, legfeljebb annyiban fogja használni, amennyiben aktuálpolitikai céljaira Orbiékkal szemben fel akarja használni

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.13. 00:13:56

@Trackers:

Az NDk-ban is több párt volt. Idővel ezek szavazóinak a száma lecsökkent 1%-ra.

Tizenötmillió Magyarok 2015.06.13. 03:08:05

"annak veszélye, hogy a jogállamiságot rendszerszintű fenyegetés éri.”

Erdekes amig az mszp hagyta, hogy korlatlanul kiraboljak az orszagot addig az uniot, az sem zavarta ha Gyurcsanyek halomra lovetik az embereket a nyilt utcan. Ugye 1956 utan 2006-ban az mszp ismet fegyverrel tamadt a sajat orszagara.
A demokraciat csak azota feltik nalunk, miota a fidesz Orban Viktor vezetesevel a Magyar Nemzet erdekeit kepviseli, es akadalyozza az orszag kifosztasat.

Rudi Kató 2015.06.13. 06:36:01

@sanyix:
A bandádhoz képest valóban elhanyagolható amit loptak és a nagyságrendileg kevesebb kárt okoztak a Magyar lelkekben! A két bandát úgy lehet összehasonlítani mint egy népirtót mszp-szdsz-dk-együtt-lmp-stb. és a tyúktolvaj fidesz-kdnp!

feketefenyő és fehér ló 2015.06.13. 09:41:13

@maxval bircaman szerkesztő:
Igazad van.
Úgy hallottam, a csajok 104 százaléka akar az ágyába bújni.
(14 százalék a transzvesztitákból jön össze, így lett 104)
Nem akármilyen pasas.

feketefenyő és fehér ló 2015.06.13. 09:41:13

@maxval bircaman szerkesztő:
Igazad van.
Úgy hallottam, a csajok 104 százaléka akar az ágyába bújni.
(14 százalék a transzvesztitákból jön össze, így lett 104)
Nem akármilyen pasas.

feketefenyő és fehér ló 2015.06.13. 09:44:32

@Tizenötmillió Magyarok:
Nem figyelsz?
Szihalom egy község. Azt ne számold bele.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.13. 10:07:33

@Tizenötmillió Magyarok:

Én értem, hogy az elmúlt tíz évben szavazókorúvá váltak agyát lehet mosni ezzel a lövetett dumával, de ez egyszer visszafele fog elsülni.

sanyix 2015.06.13. 12:03:30

@Rudi Kató: Jól van bolsikám, köszönöm hogy bizonyítottad hogy mekkora kommer vagy. Az oviban gondolom mszmp volt a jeled :) Kádár apád büszke lenne rád. Tudod kit kábítsál azzal hogy a kommer pártjaid között van különbség... nincs. fütyisz=maszop=dk=együtt
A többi csak cirkusz a proliknak, és mese habbal :)

Mondtam már hogy unalmas az "én nem fideszes vagyok, de... imádom a fideszt" típusú terelős szöveg?

a nemzet fogatlan provokátora 2015.06.13. 15:25:50

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Bizonyított, hogy 2006 őszén a rendőrség több ponton is megsértette a rendőrégi törvényt. Azonosítószám nélkül léptek fel, vipera volt náluk, számos esetben felsőtestre, illetve fejre lőttek gumilövedékkel. (Beazonosíthatatlanságuk és felelősségre vonhatatlanságuk tudatában..)
Egy tüntetőnek a szemét is kilőtték, aki azóta öngyilkos lett.

Ilyen súlyos, kirívó szabálytalanságokat pedig a rendőrségi vezetés nem mert volna megtenni a politikai fesővezetés informális támogatása nélkül. Gyurcsány egyébként maga is elismerte, hogy az események alatt folyamatos kapcsolatban állt a rendőrséggel.
Gyurcsány kockáztatott, és vesztett. Őszödi beszédét az ő jóváhagyásával szivárogtatták ki, az előre számítható indulatos tömeget pedig a rendteremtő pózában tetszelegve keményen, antidemokrarikus módon verette szét, így keresve kiutat szorult helyzetéből. Rosszul számított, és a baloldali politikai tömböt jóidőre tönkrevágta, jelenleg pedig egy marginális politikai erő vezetője.

sanyix 2015.06.13. 17:43:38

@a nemzet fogatlan provokátora: juj ez a rendőrség pont olyan lehetett mint a mostani: az aktuális kormánypárt kutyái. Látva az eddigi tevékenységüket, ez igazolva is van :)

a nemzet fogatlan provokátora 2015.06.13. 22:48:20

@sanyix: A mostani rendőrség a törvényeknek megfelelően járt el. 2006 őszén Gergényiék több ponton súlyosan és szándékosan megsértették a tömegoszlatásra vonatkozó jogszabályokat..

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.14. 02:53:52

@a nemzet fogatlan provokátora:

Az előre nem bejelentett tüntetést a rendőrség feloszlatja.

Szó szerint ez áll(t) a rendőrségről szóló törvényben.

(Azt tudtad, hogy bizonyítást nyert (És nem brit tudósok által), hogy ha amennyiben a garázda csőcselék nem veri szét a várost, akkor még Gyurcsány személyes parancs ellenére sem bántotta volna őket senki)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.14. 02:55:02

@a nemzet fogatlan provokátora:

Érdekelne, mely pontokon és miben sértették meg. KONKRÉT JOGSZABÁLY, PARAGRAFUS amit kérek. Köszönöm.

Rudi Kató 2015.06.15. 08:18:04

@sanyix:
Érdekes mindig megsértődtök amikor néven vagytok nevezve! Vajon akkor miért nem háborodtok fel amikor raboltok, loptok, gyilkoltok, áruljátok azt országot és népet akikből, amiből fejedelmi módon éltek? A patkányok hozzátok képest gavallérok!

Gleccsertetű 2018.08.05. 12:51:41

Vicces ezt 2018-ban olvasni.

Gleccsertetű 2018.08.05. 12:53:06

@Pop40: hát, szánalmas véleményed nem igazolódott be, balfasz libsi
süti beállítások módosítása