B1 blogcsalád



Beindult a mémgyár: íme a 20 legviccesebb válasz a kormány idegenellenes plakátjára

2015. június 03. - Spectra

A kormány már-már beteges menekültellenes kampányára ismét berobbant a mémgyár. A "gazdasági bevándorlók" körül keltett hisztériát nevetségesnek tartó média és netezők máris elárasztották a világhálót sajátosan gúnyos reakcióikkal.

"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját!" - Íme a 20 legviccesebb válasz meme formájában:

asp_620_m2.jpg

11051758_10153411440163293_7710551091356425217_n.jpg

11062044_822955734462294_2010153219980982338_n.png

11119115_10153356289383293_8527518498421409798_n.jpg

11164750_10153411006958293_236613613707821678_n.jpg

549400_10153411465208293_2700001978282235536_n.jpg

61913078.jpg

8590503_e01a12cc889a0bb1198a16275b095511_j.jpg

8590293_5b2ca61725501ce90280dcfac4f73f5d_g.jpg

8590289_d8ebce5b40f5050f0899a68e977a8276_h.jpg

8590283_5ce20f220025a5464c4aa323e2e8cd52_bpc.jpg

8590281_be1962b88acb0716178d052797c42ed1_bpc.jpg

8590279_8f280bc285ebd79e55d0adcccfdc78d0_i.png

8590505_0b93a813d96e5e20ac46bb34b3da4eda_j.jpg

8590507_d025655b001db241b6c8063198e1badb_j.jpg

asp_620_m1.jpg

asp_620_m4.jpg

„Harcolunk, nem tárgyalunk.” - a Kormány közpénzből járatja csúcsra a klingonellenes óriásplakát-kampányt.

bevandorlo_vagyok900.jpg

bevandorloook.jpg

plakc3a1t1.jpeg

 

Képek forrása: Index, Kétfarkú kutya, Magyar Helsinki Bizottság és az internet

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr747514436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2015.06.03. 21:18:56

Nagyon jók ezek a kampány variációk, sőt egyik jobb mint a másik. Díjaznám a legjobbakat, ilyen címen: "Mindenkit gyűlölünk"
Nekem a legutolsó tetszik, a díjat annak adnám.

ekat 2015.06.03. 21:29:19

@Shabby Bear: Angol tanfolyam javasolt.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.06.03. 21:44:57

@cardiobascuralis: Teljesen jó az az angol nyelvű írás. Érthető. Szórakoztató, csakúgy, mint a plakátok.

randomuser1 2015.06.03. 23:01:28

bennem már az is utálatok kelt, aki tájszólással beszél, meg notóriusan ábécének hívja a közértet!

gizmo26666 2015.06.03. 23:16:12

@Emmanuel Goldstein: Tudod mit? MENJ LE VIDÉKRE, OSZT ott KÖZÉRTezz

Larry Silverstein 2015.06.03. 23:17:45

Ezzel még a rezsinövelő kampánynál is biztosabb az újabb baller bukta.

cardiobascuralis 2015.06.03. 23:18:14

@greatwideopen:
Akkor azt hiszem, neked sem ártana megtanulnod angolul.

randomuser1 2015.06.03. 23:23:44

@gizmo26666: nem megyek, tele van paraszttal!

gizmo26666 2015.06.03. 23:42:04

@Emmanuel Goldstein: Nem létezik, az összes paraszt felköltözött hozzátok, itt már csak cigányok meg nyuggerek vannak.

randomuser1 2015.06.03. 23:48:56

@gizmo26666: meggyőztél, leköltözöm, változatosság kedvéért legyen ott egy zsidó is...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.04. 00:07:14

Aki végignézi a kommenteket, az megérti a kivándorlókat...
Egyébként a politikai fröcsögők olvasták már az Index cikkét a bérkommentelésről?

m.gabor79 2015.06.04. 00:22:05

@@cardiobascuralis: A második hely nem rossz! Tessék örülni neki! Persze, törekedjünk a jobbra, de ne legyünk telhetetlenek.

Le Orme 2 2015.06.04. 00:23:35

Érdekes, amikor a kettős állampolgárságról szóló népszavazás előtt Gyurcsótányék a megszállt területeken élő magyarok ellen uszítottak és gyűlölködtek, vagy amikor Kovács 21 millió románról beszélt és kampányolt a státustörvény idején, akkor a Helsinki bizottság meg más rohadék alja tetves gennyes magyarellenes szervezetek kussoltak.

2015.06.04. 00:38:32

@greatwideopen: Neked azért tetszik, mert nem tudsz angolul. Egy angol anyanyelvű nem értené.

2015.06.04. 00:45:23

@greatwideopen: Tehát nem csak nem érthető, de hazug is. A magyarok ugyanis mosogatnak Londonban! Nem tudtad? Hallgass fidesz hírmondót!

2015.06.04. 00:48:26

@Le Orme 2: Figyelj, rossz a memóriád. Nem csak Gyuercsótányék, de például a miép is. Egyébként fordított a logikád: annak idején a fidesz a bevándorlás mellett volt. Most ellene?
A romániai bevándorlók nem veszik el a munkát, de minden egyéb igen?
Bár nem értem, ha egymillió új munkahely van, miért gond az az ezerkétszáz bevándorló?

2015.06.04. 00:49:52

@Emmanuel Goldstein: Áááá ne tedd. Vidéken gyűlölik a zsidót. Tőlük jobban csak a zsidó gyűlöli magát...

komisz_kölök 2015.06.04. 00:59:41

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem az 1200 bevandorloval van baj, hanem az egesz EU bevandorlas-kezelesevel. Miert engedünk be barkit, amig nagy a munkanelküliseg az EU-ban is? Miert engedjen be magyarorszag barkit is, amig a sajat szegeny, kepzetlen kissebbsegevel sem tud mit kezdeni. Jobb lenne, ha csinalnank magunknak meg egy (kettö, harom) ugyanilyen kissebbseget? Pont a ciganysag elöl veszzük el az ervenyesüles összes lehetöseget...

Mondjatok olyan orszagot, ahol sikertörtenet az azsiai vagy afrikai bevandorlok integralasa!

Le Orme 2 2015.06.04. 01:42:30

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem értek egyet azzal a propagandával, amely a munkalehetőségeket, munkanélküliséget összekapcsolja a bevándorlási és menekültkérdéssel. Ez nem munkaerőpiaci kérdés. Egyszerűen nem akarom, hogy néger, arab, zsidó, indiai, kínai és más bevándorlók vagy menekültek érkezzenek hazámba. Semmiképpen nem akarom, mert nem lehet integrálni ezeket a csoportokat. A 19-ik századi galíciai zsidó bevándorlásnak is mai napig nyögjük a társadalmi terheit.

gigabursch 2015.06.04. 05:27:01

Fúú, mennyi értelmes ember gyűlt itt össze.

gigabursch 2015.06.04. 05:28:47

@Le Orme 2:
És a 15. századi cigány bevándorlásnak is, valamint a 18. századi rác, sváb és tót bevándorolTAtásnak is, bár ők tudtak többé-kevésbé idomulni, a fentiek soha, semmilyen körülmények között.

Anticommunist Hungarus 2015.06.04. 05:59:23

Muszáj szeretni, tilos gyűlölni!
Leszbikus nigger, Lakatos Róth,
Buzeráns narkós, oláh és tót.
Az idegen szép, az idegen jó!
Tilos gyűlölni, muszáj szeretni!
Leszbikus nigger, Lakatos Róth,
Buzeráns narkós, oláh és tót.
Fasiszta ki száján kiejti e szót,
Az idegen szép, az idegen jó,
Csak a más szép, csak a más jó!

röf 2015.06.04. 06:32:58

A Fidesznek ki kéne rakni egy plakátot, hogy öt meg öt az tíz.
Azonnal hörögnétek, hogy öt meg öt az hat.
Ostobák.

midnight coder 2015.06.04. 07:01:31

Kedves liberós elvtársak! Nem árt ha tudjátok, hogy a sok iszlamista utódja akinek a bevándorlásáért most lelkesen kampányoltok, a ti gyerekeiteket, unokáitokat fogja legyilkolni. Ezen az sem fog segíteni, ha kivándorolnak a németekhez vagy az angolokhoz, mert ott is.

És az sem segít, ha Izraelbe mentek, mert egy iszlamista Európa mellett már nem fogja tudni az USA megvédeni azt sem.

Szóval, kampányoljatok csak, úgyis régen volt Holocaust. Most majd lesz megint. És nem a csúnya gonosz európai jobboldal fogja végrehajtani. De ettől még lehet, hogy az unokáitok nosztalgiával emlegetik majd Auschwitz gázkamráit, ugyanis vannak ennél sokkal kellemetlenebb halálnemek is, és az iszlamisták ezt meg fogják nektek találni.

Mei Ling 2015.06.04. 07:45:19

Nekem honfoglalásos a kedvenc agyatlanságom. Szerintem még a Római birodalmat elfoglaló barbár törzseknek örültek ennyire, mikor felperzselték Rómát. Állati jó volt a már itt lakó népeknek, hogy megérkeztünk. Lehet hogy sikerült lenyomni őket, de hogy aki örült nekünk azt pofán vágták és nem óriásplakátokkal viccelődtek az biztos.

1ghost 2015.06.04. 07:57:27

Szóval, a helyzet az úgy áll, hogy amíg a hont a korrupt és dilettáns narancsos gazemberek kormányozzák, ahol az elesettek számára a legnagyobb lehetőség a éhbér alatti közmunka, addig ebbe az országba mazochistákon kívül aligha kívánkozik valaki!

2015.06.04. 08:16:29

@1ghost: És ez így van jól. Nem akarjuk, hogy a pénzünkből a tehetségtelen, tanulatlan lumpenek és bevándorlók tömegeit tartsa jól a választott kormány. Neked viszont megvan a lehetőséged, hogy ezeket támogasd, hiszen elég sok, norvégpénzen hízlalt "civil" szervezet foglalkozik velük. Ja hogy te más farkával akarod verni a csalánt...nincs több kérdésem.

komisz_kölök 2015.06.04. 08:25:24

@1ghost:
1. barmelyik afrikai orszagbol nezve a kozmunka a menyorszag lenne.
2. a fidesz uralmon (legyunk optimistak) lehet valtoztatni. A nemetek meg franciak mit tudnak csinalni a masodik generacios bevandorloikkal, akik hamarosan visszamennek sziriabol, europaban kamatoztatni a haboruban szerzett tudasukat? Es ok csak a jeghegy csucsa. Az integracio nem sikerult, es ezzel olyan veszelyt teremtettek a tarsadalmi stabilitasra, ami evtizedeken belul a legnagyobb problemajuk lesz.

Traktoros lány 2015.06.04. 08:33:20

Nem értem a hisztit!
Nem az van, hogy 4 millió (vagy 5-6) szegény él az országban? A gyerekek fele éhezik? Akkor minek kellenek ide még menekültek is?
Tudom, hogy a libsik szerint az összes menekült orvos/mérnök és olyan vállalkozó akik majd munka lehetőséget fognak teremteni a szegény magyaroknak, de ez sajnos nem így van!

randomuser1 2015.06.04. 08:36:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: ne is mondd, annyi minden jót tanultunk egymástól a sokévszázados együttélés során:)

randomuser1 2015.06.04. 08:40:14

@Traktoros lány: tulajdonképp nagyon is, sőt, a fideszes logika mentén haladva(v.ö. pénzér letelepedés), nem is érdemes megállni ezen a ponton, javasolnám a létminimum vagy azalatt kereső maygar álampolgik kiutasítását is!

Traktoros lány 2015.06.04. 08:44:05

Egyébként lehetővé kell tenni, hogy minden baloldali-érzelmű (SIC!) vigyen haza egy-egy menekült családot és tartsa el. Nagyon szép dolog lenne.

Larry Silverstein 2015.06.04. 08:54:54

A baloldal már soha nem lesz abban a helyzetben hogy számítson a véleménye.

Az agóniában meg egyre jobban bediliznek, mint a szadesz anno.

komisz_kölök 2015.06.04. 08:55:40

@Emmanuel Goldstein: Az a baj veled, szerintem, hogy neked annyira nem jön be a fidesz, hogy ebben a kerdesben keptelen vagy elvonatkoztatni tölük, illetve faj belatni, hogy ebben a kerdesben igazuk lehet. Javaslom probalj lehiggadni, es röviden összefoglalni, miert is lenne jo ha a nyugateuropaihoz hasonlo bevandorlast engednenk Magyarorszagon is. Erdeklödve varom. A fideszt szido, nehol abszurdba hajlo hozzaszolasaid, bar megertem öket, nem adnak ehhez a vitahoz semmit.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.06.04. 08:57:15

van 1-2 gyengébb, de a többsége nagyon jó.
a bicajos epic. :D

randomuser1 2015.06.04. 09:40:04

@komisz_kölök: én is bevándorló vok.. elég sokáig tartott, okos, erre szakosodott BM BÁH-ot ismerő drága ügyvéd segítségével míg összejött a letelepedés, majd jóval később- az álampolgárságot(és tanulhattam meg ezt a semmire nem jó nyelvecskét, nemmelékesen).
erre jött a fidesz és szétunortodokszálja az egész bevándorlásügyet úgy, h a közepesen jólszituált orosz minimaffiózó egy hónap alatt schengeni álampolgárságot kap tizedannyiért-, majd az ucca emberének bedobták ezt a plakátot..
veletek az a baj, h kurvahüjék vagytok ehhez is, de az ostobenkó lózungokat, azokat eszitek jól :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.06.04. 10:11:17

Első kettő naonjó! Aztán a többi.
Gyeünk fideszbarmok védeni a vezért!

randomuser1 2015.06.04. 10:29:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: minek, majd hoz törvényt a netes trollkodásra oszt nektek annyi!

cabeza 2015.06.04. 10:38:58

Rühellem a pirézeket, ok a legrosszabbak!!!44!négy

Lordmotor 2015.06.04. 11:46:52

Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok egymás basztatására való hajlamát!

kvadrillio 2015.06.04. 11:48:14

ÜGYES LEVÉL ! TECCIK !!!!!:)
Kötelező holokausztoktatás: nem hagyják magukat a Pázmány hallgatói
Mint arról már több cikkünkben is beszámoltunk, váratlan bejelentést tett múlt héten a Pázmány Péter Katolikus Egyetem rektora: jövő évtől kötelező alapozótárgyként bevezetik „A holokauszt és emlékezete” nevű órát, tehát ennek elvégzése nélkül diplomát sem lehetne szerezni.

A hallgatók eddig csupán a Facebookon adtak hangot tiltakozásuknak, most azonban megfogalmaztak egy nyílt levelet is, amit Szuromi Szabolcs rektorhoz intéztek.

Alább a nyílt levél:

Tisztelt Rektor Úr!

Az egyetem hallgatóinak jelentős többségével egyetértésben arra jutottunk, hogy nyílt levélben fordulunk az egyetem vezetőségéhez és Önhöz, melyben szeretnénk kifejezésre juttatni „A holokauszt és emlékezete” nevű, újonnan bevezetendő órával kapcsolatos aggályainkat. Mint az már a híradásokból és – az amúgy meglepő hirtelenséggel felvetődött – döntésre adott első reakciókból kitűnik, a hallgatók egy jelentős része az egyetem identitásával összeegyeztethetetlennek érzi a téma ilyen formában való kezelését a következő okokból:

Úgy gondoljuk, hogy egyetemünk szellemiségét nagy mértékben meghatározza a keresztény vallás és kultúra. Viszont a tantárgy témaköre nem a vallásra fókuszál (mint ahogy joggal tenné ezt egy esetleges zsidó, illetve más vallásokat bemutató hitéleti óra bevezetése), hanem olyan politikai állásfoglalást rejt magában, amellyel többségünk nem kíván azonosulni semmilyen formában. Ezt a szemléletet ugyanis az izraeli külpolitika véleményformálásának is lehet értelmezni, mely sem jogszerűnek, sem humánusnak nem mondható például a palesztinokkal szembeni politika miatt.
Bár a tárgy valóban a holokausztról szól, de ennek ellenére nem esik szó benne a cigányság, a homoszexuálisok és egyéb kisebbségek deportálásáról, illetve megsemmisítéséről. A magyarországi cigányság ugyanúgy elszenvedte a holokausztot, mint a zsidóság.
Amennyiben a témának kifejezetten ezt a történeti, politikai aspektusát kívánná hangsúlyozni a vezetőség, abban az esetben mi célszerűbbnek érezzük egy "Népirtások az emberi történelemben”, vagy „Népirtások a XX. században" nevű óra bevezetését, melyben egyenlő arányban jelennek meg a különböző nemzetek és (vallási, etnikai) kisebbségek ellen elkövetett erőszakos cselekményekről szóló tananyagok – hiszen a keresztény szellemiség az egyenlőség és tisztesség nevében ezt követelné meg. A tárgy ezzel érzékeltetné minden emberi élet értékét, így minden népirtás egységes és egyenlő mértékű elutasítását.
A hallgatók egy részét érzékenyen érinti az a kijelentés, mely szerint Ön az óra bevezetését a fokozódó antiszemitizmus miatt tartaná indokoltnak, hiszen egyetemünk hallgatóira nézve ez olyan, mintha antiszemitizmussal vádolnák őket és családjaikat. Ezt a pejoratív feltételezést a lehető leghatározottabban visszautasítjuk. Mindazonáltal amikor a magyarországi emlékezetpolitikát a mindennapokban érzékelhető módon áthatja a holokauszt emlékének fenntartása, tematizálása, fentebb is említett átpolitizáltsága, könnyen lehet, hogy a kurzus erős ellenhatást vált ki – gondolva itt arra, hogy a diploma alapfeltétele lenne az óra elvégzése.
Kellemetlennek érezzük, hogy ez (a fentiekben jelzett módon) többszörösen terhelt téma, látszólag a hallgatók feje felett, külföldi „közreműködés” hatására valósult meg. Olyan hirtelenséggel az iskolai tanév végén, hogy erre a hallgatóság szinte reagálni sem tudott. A vezetőség semmilyen formában nem egyeztetett az egyetem hallgatóságával, sem az oktatókkal, amit aggályosnak tartunk. Problémásnak érezzük továbbá, hogy a tárgy anyagát izraeli professzorok állították össze. Véleményünk szerint egy magyar egyetemisták számára készült kurzust a leginkább magyar kutatók képesek összeállítani, hiszen ők ismerik a helyi sajátosságokat.

A fenti okokra hivatkozva kérjük, fontolja meg döntését, és vegye figyelembe a következő javaslatainkat:

Az óra maradjon a jelenlegi formájában, de legyen szabadon választható tárgy, illetve a történelem szakosok számára vezessék csak be kötelező jelleggel.
A tárgy maradjon a népirtás témakörnél, és legyen általánosan kötelező, de ebben az esetben általánosan vegyék végig a huszadik századi (vagy akár még korábbi) népirtásokat és emberiség ellenes bűnöket. Lehetséges javaslatok: délvidéki tisztogatások a magyarság ellen, örmény népirtás, palesztinok elleni bűnök, kommunizmus által elkövetett bűnök, kambodzsai népirtás, dél-afrikai apertheid rendszer, ruandai népirtás és természetesen a holokauszt is (beleértve a zsidóság mellett a cigányság és egyéb csoportok ellen elkövetett bűnöket).
A jelenlegi tárgy helyett legyen egy olyan óra, ami a népirtások és emberiség ellenes bűnök helyett a kultúrára helyezi a hangsúlyt. Javasoljuk, hogy kerüljön bemutatásra valamennyi világvallás, illetve különböző népcsoportok hiedelme, kultúrája, szokásai. Véleményünk szerint ez lenne a legideálisabb

kvadrillio 2015.06.04. 11:49:46

@kvadrillio:... megoldás.

Bízunk a Rektor Úr bölcsességében, megfontoltságában és jó ítélőképességében, abban, hogy megfelelő döntést fog hozni. A tárgyat a jelenlegi formájában nem tudjuk támogatni.

Tisztelettel: Az egyetem hallgatósága.

Válaszát előre is köszönjük!

A hallgatók tehát kompromisszumkészek, de azt nem tudják elfogadni, hogy a zsidóság történelmi tragédiája, nélkülözve más népek szenvedésének emlékezetét külön órát kapjon az egyetemen, ráadásul minden szakon, kötelező jelleggel. Kérdés, hogy az egyetem vezetése hogyan fog reagálni a nyílt levélre, hajlandó-e tárgyalni a hallgatókkal, és ha nem, akkor a nyílt levelet milyen tiltakozási formák követhetik.

...remélem a hülye rektor odafigyel erre a kulturált levélre !!!!!

csak egy néző 2015.06.04. 11:52:12

@kvadrillio:
Nem teheti, nem mehet szembe Takony Árpi és Finkelstein urak(?) ötletével szemben, mert hamat az utcán találja magát.

Lordmotor 2015.06.04. 11:52:38

@Emmanuel Goldstein: Én a legjobban azt utálom, mikor egy kossuth-utcai köcsög csak úgy átjön a Petőfi utcába. A büdös tróger a mi Petőfi utcai kávézónkban rontja a levegőt, mert a Kossuth utcaiban ugye nem adnak a cappucino mellé olyan kis kekszet! Undorító! Hát ilyen világot akarunk? le kéne zárni a Kossuth utcát, hogy a sok tróger ne mászkálhasson csak úgy kedvére.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.04. 12:13:26

Na balerkáim, a jelenségre adott szokásos, jól beidegződött reakcióitokkal egyre inkább bebiztosítjátok, hogy 2018-ra egész biztosan ti lesztek a harmadik helyezett a két jobboldali párt mellett. Jó nézni ,ahogy vágjátok magatok alatt a fát..;)

Trackers 2015.06.04. 12:14:47

@midnight coder:

A ballibeknek az csak jó.
A magyarokank minnél szarabb nekik annál jobb.

Más értelme nincs olyan ütemben rommá eladósítani az országot, mint ahogyan ők tették,
Nincs egész egyszerűen más magyarázat arra, miért adtak el minden közművet, mozdíthatót külföldieknek,
és minden éppeszű ember tudja, hogy havi több ezer bevándorló igen komoly társadalmi, szociális, és munkanélküliségi problémát okoz az országnak.

Az érdekük, hogy elhitessék az emberekkel, az eladósodás, a kiárusított ország, és a bevándorlókkal zsúfolt nyomortelepek hasznára vannak az országnak.

Szerencsére csak kevesen szopják ezt be.

Zus 2015.06.04. 12:16:55

Nem tudom, de az nem tűnt még fel senkinek, hogy arról nem esett szó, hogy legelőször is, a harmadik világbeli bevándorlók olyan betegségeket hurcolhatnak be, amiket itt nem ismerünk, vagy már elfelejtettünk ?

A másik nagy baj meg az, hogy az ide bevándorlók NEM HAJLANDÓK elfogadni az európai törvényeket. Nemrég olvastam egy cikket, hogy a németeknél a muzulmánok saját vallási rendőrséget alapítottak (!), akik járőröznek. Be is szóltak német fiataloknak (!), hogy túl lengén vannak öltözve a nyári melegben (!). Ez miféle eljárás ?! Hogy jön ahhoz pár szaros muzulmán, hogy tősgyökeres németeket a saját országukban vegzáljon ? Már még majd a sarija szerint fognak ítélkezni saját hatáskörben, kikerülve az állami törvényeket ?

Volt a neten nemrég egy másik cikk, amiben egy kép azt ábrázolta, hogy az Angliába beszivárogni vágyó menekültek lesik a tehervonatokat és azokra felkapaszkodva akarnak a Csalagúton átjutni. Mellettük volt egy bazi fehér közlekedési tábla, amire már mindenféle angol nyelvű feliratokat fújtak festékszóróval. A táblán levő szövegekben anyázták az angolokat (!), hogy megnehezítik a menekülteknek a bejutást Angliába ! Most akkor mi is van ezekkel a bevándorlókkal, akik a tyúkszaros harmadik világból idevetődnek ?

deruyter 2015.06.04. 12:21:39

Mondjuk, ha Orbán nem az örökös árokásással és gyűlöletkeltéssel töltené az idejét, akkor lehetne erről a témáról is kulturáltan beszélni. A kormány azaz az a szervezet, akit elvben azzal bíztak meg a választók (most a legitimitásába hely hiányában nem mennék bele), hogy szakértően lássa el azokat a feladatokat, amelyeket rábíz , annak okán, hogy egyenként külön- külön nem tudunk velük foglalkozni, nos ez a kormány egy ilyen jelentős kérdésben annyit tudott összehozni, hogy senkivel nem konzultál érdemben, nem folytat szakértői diskurzust, ellenben olyan plakátokat gyárt és orbán szájával olyan üzeneteket mond ki, amelyek, még egy szellemi fogyatékos részéről is szánalmasak lennének ijesztően leegyszerűsítő színvonaluk miatt. Ez itt a probléma. Például szó nincs arról, hogy vannak ún. politikai menekültek, mint amilyenek az 56-osok voltak anno, és akiket mindenki befogadott, meg vannak, akik egyszerűen szegények és úgy gondolják, hogy jobb 100szor annyi pénzt keresni ugyanannyi munkával. Ha elromlik a TV-m nem azt várom a pénzemért, hogy szerelőtől, hogy velem együtt szidja a gyártót, hanem azt, hogy szerelje meg.

Trackers 2015.06.04. 12:21:43

@Zus:

A ballibeket a tömeges bevándorlás okozta problémák rohadtul nem érdeklik.

nem véletlen, hogy egy poszt nem sokk, egy hozzászólás smafu, de annyi javaslatot se olvashattál az MSZP és Gyurcsány pártok rendszeresített seggnyalóitól, megoldási javaslat formájában.

Azt hazudják nincs az égvilágon semmi probléma havi több ezer bevándorlóval.Nem kell semmit tenni.
Tisztára mint Medgyessy és a devizahitele, meg az évszázad átbaszása amit a magyarokkal műveltek, devizahitelek kapcsán, a bankokkal karöltve.

KUHULIN 2015.06.04. 12:27:43

@deruyter: "Ha elromlik a TV-m nem azt várom a pénzemért, hogy szerelőtől, hogy velem együtt szidja a gyártót, hanem azt, hogy szerelje meg."
LOL! Pl. az afrikai bevándorlók között, kurva sok TV szerelőt fogsz találni... :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.04. 12:38:21

@deruyter: Egész más a lépték. '56-ban egyszeri kiáramlásról volt szó. Ma évente akarnak ennyien nyugat-Európába bejutni.
'56-ban közel sem volt annyire telített Európa bevándorlási szempontból, mint ma, ráadásul kulturális szempontból sokkal közelebb áltak az akkor kivándorló magyarok a nyugathoz, mint a ma a harmadik világból bevándorolni akarók. Az akkor Magyarországról távozók között ráadásul jóvlal nagyobb arányban voltak képzett, kvalifikált emberek, és nem az egész tömeg Európára zúdult, sokan közülük az USA-ba ,Kanadába, vagy Ausztráliába mentek.

Le Orme 2 2015.06.04. 12:38:46

A 2018-as kétharmad biztosított a fidesz számára a liberálfasiszták bevándorlás melletti kampányával. Nem érzékelik, hogy mi, magyarok, nem kérünk a menekültekből, bevándorlókból. És nem kérünk azokból, akik támogatnák a menekültek befogadását. Nem kérünk a liberálfasisztákból, Konrád Györggyel az élükön!

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.04. 12:41:04

@Trackers: Többek között emiatt a hozzáállás miatt kerülnek szépen a megérdemelt helyükre, a történelem szemétdombjára..

Larry Silverstein 2015.06.04. 12:43:58

@deruyter: milyen szakértői diskurzusokrol hadovalsz? Kene pár példa a történelmunkbol, ha lehetne.

Le Orme 2 2015.06.04. 12:45:10

@kvadrillio: Remélem megakadályozzák a kötelező holokausztóra bevezetését a Pázmányon. Hiányolom a tematikából az amerikai, óceániai és afrikai bennszülöttek elleni népirtások tárgyalását.

KUHULIN 2015.06.04. 12:57:20

@A megvalósult amerikai ólom..: Pontosan. 56-ban zömében egy nyugatos társadalomban szocializálódott, képzett, dolgozni akaró és tudó embereknek örülhettek a befogadók. Most nem ez a helyzet. Szegény, képzetlen tömegeket nem kell importálnunk, van belőlük elég itthon is.

komisz_kölök 2015.06.04. 13:10:11

@Emmanuel Goldstein: es a te peldadon is latszik, hogy milyen okos, inteligensen ervelo bevandorlokat nyer az orszag...
En mondjuk sok plakatot nem latok, mert evek ota nem Magyarorszagon elek, viszont latom elsokezbol hogy hogyan (nem) mukodik a mohamedan bevandorlok integralasa. De biztos az FPÖ, AfD es a UKIP is azert erosodik, mert orban telerakja az utcakat plakatokkal.
Ha esetleg megprobalnal a kerdesre valaszolni, es osszefoglalni, hogy miert is kene az EU-ba meg tobb bevandorlot engedni, gondolom en is megvilagosodnek es nem maradnek ilyen "kurvahuje". Ha lehet, probalj meg egy olyan mondatot osszerakni, amiben nem szerepel a fidesz szo.

randomuser1 2015.06.04. 13:24:50

@komisz_kölök: " mert evek ota nem Magyarorszagon elek"
gyere haza :)

2015.06.04. 14:01:00

@Le Orme 2: Pl tizenkét Nobel díjast. A tizenharmadik magyar volt.

2015.06.04. 14:07:20

@gigabursch: Jót röhögök azon, hogy általában pont ezen etnikumok utódai métatlankodnak ezen. Nézz körül, száz emberből hány néz ki úgy, mint egy honfoglaló magyar?

Kodomo 2015.06.04. 14:30:04

"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok közmunkáját!"

Aston Kanál 2015.06.04. 14:40:33

@komisz_kölök: ez igaz, de azert ne Afrika legyen mar a viszonyitasi alap. Mindig lehet rosszabbat talalni, azonban ne az legyen mar a merce. Nem oda akarunk eljutni.

@Traktoros lány: akkor talan nem kellene a hataron tuliaknak sem nyomatni a zset meg az allampolgarsagot ugy, hogy ok kozben egy masik orszag koltsegvetesebe fizetik az adojukat, nem Magyarorszag budzsejebe. Hiszen van ma Magyarorszagon 4 millio szegeny es ehezo a kommented szerint.

kvadrillio 2015.06.04. 15:40:46

Mint arról beszámoltunk, a testület tegnapi ülésére meghívták Gömöri Zsoltot, az MPB elnökét és a fideszes Deutsch Tamás alelnököt, hogy beszámoljanak a képviselők előtt a sportszervezet körül kialakult helyzetről. Gömöri és Deutsch azonban levélben jelezték távolmaradásukat, a fideszes képviselő pedig az ülés elején a napirendről is levetette – párttársai szavazatával – az ominózus napirendi pontot. Mindezt úgy, hogy számos parasportoló is megjelent a bizottsági ülésen, hogy meghallgathassák vezetőik álláspontját.

„Ez a hozzáállás ismét a fideszes politikusok kivagyiságát, pökhendiségét bizonyítja, hiszen míg az utca embere súlyos büntetésekre számíthat, ha nem jelenik meg egy hivatalos szerv előtt, addig a Fidesz korrupt holdudvara a kormánypárti politikusok támogatásával ezt bármikor szemrebbenés nélkül megteheti”

– írja a Jobbik..

TOMPIKA ! MENJ MÁR A PICSÁBA IZRAELBE INNEN ! ÖSSZEHARÁCSOLTAD MAGADNAK A FOCICSAPAT MTK-T BUNDAMILLIÁRDOS BEVÉTELEKÉRT ! ÖSSZEHARÁCSOLTAD MAGADNAK AZ EU-KÉPVISELŐSÉGET, HAVI SOKMILLÁ-S JAVADALMAZÁSÉRT ! ÖSSZEHARÁCSOLTÁL MAGADNAK SPORT-FELÜGYELŐBIZOTTSÁGOKBAN, SZERVEZETEKBEN JÓL FIZETŐ KAMUÁLLÁSOKAT ! ÖSSZEHARÁCSOLTAD MAGADNAK A PARALIMPIÁS PÉNZLENYÚLÁSOKAT.....MENNYÉ MÁR EL EBBŐL AZ ORSZÁGBÓL...OCCT HAGGYAD MÁR A MAGYAROKAT IS LEVEGŐHŐZ , ÁLLÁSHOZ JUTNI ! ....nem vagy te ollan zsenigyerek, hogy ne tudna bárki a helyedbe lépni !!!!!!! AMÚGY IS SZÉTBASZTA A FIZIOMISKÁDAT A SOK DROG, MEG PIA !+ VEDD A SPORTCIPŐDET, OCCT NYOMÁS INNEN KIFELÉ !!! :o)))))))))

2015.06.04. 15:42:32

@Emmanuel Goldstein: minden tiszteletem a magyar zsidóké, akik letettekvalamit az asztalra. mondjuk a számítástechnikát, a számítógépet, a golyóstollat....
nem érzem magam kirekesztettnek, mert egy sváb hamarabb találta fel a működőképes villanykörtét, mint egy amerikai. mégha magyarnak is vallotta magát.

2015.06.04. 15:47:06

@KUHULIN: csak a múlt századból: lengyelek, görögök érkeztek az országba. Javarészt integrálódtak.

kvadrillio 2015.06.04. 15:49:25

@csak egy néző: kijaza FINKELIZÉ ???????? MAGYAR ÁLOMPOLGÁR ????? VAGY CSAK EGY MAGYAROK ELLEN DOLGOZÓ ÜGYNÖK ????? MI A FOGLALKOZÁSA NEKIJEHHH ??????? KI BÍZTA MEG ŐT, HOGY BELEPOFÁZZON A MAGYAR OKTATÁSÜGYBE ?????

kvadrillio 2015.06.04. 15:54:04

@kvadrillio: KI AZ , KIK AZOK, AKIK MAGYARORSZÁGOT EGY INFANTILIS CSECSEMŐNEK NÉZIK, AKINEK A NYAKÁBA KÖTNEK EGY PARTEDLIT, OCCT LENYOMJÁK, LE AKARJÁK NYOMNI A TORKÁN AZ ÁLTALA UTÁLT FASZFŐZELÉKET ??? ÉS MIKÉRT ILYEN FASZ ORBÁN-DIKTÁTOR-MAFFIA-KORMÁNYA, HOGY EZT ELTŰRI ??? DOBJA KI ŐKET A PICSÁBA, MÁR ÍGY IS ELÉG SOK SZAR DOLGOT TANÁCSOLTAK NEKI, HOGY A HÁROMNEGYED ORSZÁG NYOMORBA SÜLLYEDT TŐLE !!!!!

kvadrillio 2015.06.04. 15:56:18

@Könnyen elkaptuk, uram!: ...AZÉRT AZT JÓ HA TUDOD, HOGY EZ ITT MAGYARORSZÁG ! A MAGYAROK HAZÁJA !!!!!! ÉS MINDENKI MÁS...CSAK VENDÉG ITT !!!!! :)

randomuser1 2015.06.04. 15:58:46

@kvadrillio: az a gond, h én is magyar vok, meg te is, oszt ki mondja meg, melyikünk zsidó és melyikünk elmebeteg, és jó-e az mindkettőnknek, vagy legalább egyikünknek, he?

kvadrillio 2015.06.04. 16:00:54

@Könnyen elkaptuk, uram!: ...AMÚÚÚGY ...A ZSIDÓKKAL AZ A GOND, HOGY ŐK CSAK ÚGY TUDNAK LETENNI VALAMIT AZ ASZTALRA, HOGY MINDENKI MÁST KITÚRNAK ! LÁSD HOLLIWOOD...:o))))))) "TIZEN"...RENDSZERESEN EGYMÁSKÖPSZT OSZTOGATTYÁK !!! :o))))) A ZOSCSZART ! :o))))) éás elhiszik egymásról, hogy ők a leg.....teheccségesebbek a világon 7 milliárd ember és sok millió színész közül ! :O)))))))))

kvadrillio 2015.06.04. 16:04:29

@Emmanuel Goldstein: ...ha a zsidók nem terrorizálják balog zoltán lelkész-miniszter.......rabbin keresztül a magyar oktatásügyet...én jól fogom érezni magam ! NEM KÉNE NEKI ANNYIT IZRAELBE JÁRNI MAGYAR OKTATÁSÜGYBEN ! SENKI NEM HATALMAZTA FEL ERRE ŐT !!! HA MÉGIS...., AZ VISZONT MONDJON LE !!! MERT AZ A MAGYAR TÁRSADALOM ELLENSÉGE !!!

randomuser1 2015.06.04. 16:07:47

@kvadrillio: nyugtass meg, első generációs trollbot vagy!

komisz_kölök 2015.06.04. 16:18:13

@Aston Kanál: ez igaz, de ha jol emlekszem akkor most az afrikai bevandorlokrol beszelgetunk.

kvadrillio 2015.06.04. 16:19:12

@Emmanuel Goldstein: OK ! EGY MEGÉLHETÉSI ZSIDÓ BEVÁNDORLÓ VAGY ! ÉS NAGYON JÓL ÉLSZ ITT ! DE ! A MAGYAROKBÓL TÖBB MINT 1 MILLIÓAN KIVÁNDOROLTAK, MERT EGYÉBKÉNT ÉHEN HALTAK VOLNA ! NU ! AKKOR IN KÁBB MENJ VISSZA ODA, AHONNAN GYÖTTÉ !!! :o))) SAJNÁLNI FOGOM, HOGY EGY ILYEN VALLÁSTUDÓS OKOSKA, MÁSHOL FOGJA HINTENI AZ IM ÁT ÉS NEM ITT AZ ÉN ORSZÁGOMBAN...:o)))))))))

kvadrillio 2015.06.04. 16:24:05

EGYBKÉNT A BEVÁNDORLÓK SZÁMA AZÉRT EMELKEDETT MEG DRASZTIKUSAN, MERT A MI NATO-VASKUPOLÁNK....A VILÁGBAN ELINDÍTOTTA A "NATO-TAVASZOKAT""", OCCT A HALÁLRA ÍTÉLT EMBERKÉK PRÓBÁLNAK EGYRE MESSZEBB KERÜLNI ÁLDÁSOS GYILKOLÁSI TEVÉKENYSÉGEIKTŐL.......
AVAGY....ENNEK A SZERTEÁGAZÓ MENEKÜŐLT-MIGRÁCIÓNAK A KÖLTSÉGEIT.....DICSŐSÉGES KIROBBANTÓJÁNAK KELLENE ÁLLNIA...

randomuser1 2015.06.04. 16:25:50

@kvadrillio: küldd vissza rendesen a kérdőívet, különben maradok!

kvadrillio 2015.06.04. 16:26:52

@Emmanuel Goldstein: NEMTOM ! ÉN MÉG NEM TUTTAM ELOLVAsni a BIBLIÁT....NYELVEZETE MIATT........MEG HÁT....MÁR RÉG NEM HISZEK A MESÉKBEN ! :)))
ÉS A HOLOKAUSZT-KULTUSZ ELLEN VAGYOK !!!!!

komisz_kölök 2015.06.04. 16:28:21

@Emmanuel Goldstein: akkor, miutan te nem teszed, osszefoglalom en, azt a brillians ervrendszert, amit a bevandorlas tamogatasara kitalaltal.
A bevandorlas jo, mert a fidesz az ellenkezojet mondja. Gratulalok, okos fiu vagy.

csak egy néző 2015.06.04. 16:29:29

@kvadrillio:
"kijaza FINKELIZÉ ???????? MAGYAR ÁLOMPOLGÁR ????? VAGY CSAK EGY MAGYAROK ELLEN DOLGOZÓ ÜGYNÖK ????? MI A FOGLALKOZÁSA NEKIJEHHH ??????? KI BÍZTA MEG ŐT, HOGY BELEPOFÁZZON A MAGYAR OKTATÁSÜGYBE ?????"

Figyelj csak te műhülye, vagy igazi?
Hogy ne halj meg hülyén, mondjuk nem ártana, de előtte egy kis olvasnivaló.

magyarnarancs.hu/belpol/finkelstein-fidesz-tanacsado-a-var-esze-83588

kvadrillio 2015.06.04. 16:31:52

VISZONT HA A BEVÁNDORLÓKKAL, MENEKÜLTEKKEL TERRORISTÁK IS BEJÖNNEK AKKOR GOND LESZ. MERUGYE, HA A CSŐBOMBÁT ISZLÁM TERRORISTA HELYEZI EL EGY TÖMÖTT BUSZON, AKKOR Ő TERRORISTA !...DE HA A KONKURENCIA HELYEZI EL EGY TÖMÖTT BUSZON, AKKOR NEM TERRORISTA, CSAK A...KONKURENCIA ! AKI MEG EZT KIJELENTETTE, AZ OLLAN HÜLYE SZEGÉNY, MINT 6 PÁR RENDŐRCSIZMA ! :o)))))

kvadrillio 2015.06.04. 16:34:22

@kvadrillio: "w
Csőbomba a buszon - Konkurenciaharc a háttérben
MTI|2015. jún 2. 17:03
[A+ A-]
[Nyomtatás]
[Küldés e-mailben]

Nem köthető terrorszervezethez az a pokolgép, amelyet egy bolgár buszon találtak Magyarországon május végén, az ügy hátterében cégek közötti konkurenciaharc áll - tájékoztatta Pintér Sándor belügyminiszter az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságát a testület keddi, zárt ülésén, az ülésről távozó képviselők szerint."""""

figyelem !!!!! A KONKURENCIAHARC....AZ NEM TERRORIZMUS !!!!! FŐLEG NEM EGY UTASOKKAL TELI BUSZON !!!!! ELHELYEZVE...UGYE......
"

kvadrillio 2015.06.04. 16:36:07

@csak egy néző: ...SZÉGYELLNÉM MAGAM, HA CSAK MOST OLVASNÉK RÓLA... :o))))))))

csak egy néző 2015.06.04. 16:39:56

@kvadrillio:
Akkor meg mit bohóckodsz? Muszáj neked kiabálni, vagy beragadt a caps lock gombod?

randomuser1 2015.06.04. 20:15:28

@komisz_kölök: összefoglalom az előző kommentemet, mer látom, nem gyütt le... a fidesz elött nagyon szigorú bevándorláspolitika volt magyaroszágon, és pont a fidesz tette irtó lazává(ha van egy kis pénzed persze), majd nekiállt kampányolni a bevándorlás ellen.
és akkor ebből mi a tanúlság?
hát, amit a főnök mondott pár éve, ne azt nézzük, amit mond, hanem amit csinál....

komisz_kölök 2015.06.04. 20:42:58

@Emmanuel Goldstein: szerintem lejött. A fidesz egy xar, viktor egy hazudos alak. Mindezen nagyon eredeti, ertekes infokat megtudtuk töled.
Csak nem ez volt a kerdes, hanem, hogy miert kene beengedni az afrikai es azsiai bevandorlok tömegeit. Mindegy, erre ma mar nem kapok valaszt.

randomuser1 2015.06.04. 21:01:40

@komisz_kölök: te azért az éetben sok kérdésre nem kapsz váalszt, sőt, nem is sejted, mi lenne az, ugye-e?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.04. 23:42:36

A Honfoglalós kép kiagyalója nem nagyon ismeri a történelmet. A 9. század végére már rég nem létezett az avar birodalom, mivel jóval korábban, az avar-frank háborúban gyakorlatilag eltűntek a Kárpát-Medencéből, és legfeljebb szórványosan maradhattak csak.

Centurio Q 2015.06.05. 09:36:28

@Le Orme 2: nekem bevándorlók voltak az őseim. A fél tökömet rá tudnám tenni, hogy neked is.

Különben az ügyben még igazatok is lehetnem, hogy a bevándorlókat érdemes rendesen megszűrni, mert nincs erőforrás az ellátásukra. Abban viszont kurvára nincs igazatok, undorító, aljas politikai fogás, hogy erre az ügyre egy ilyen gyűlöletkeltő kampányt húz fel a kormány és ti erkölcsileg kissé hátramaradottak lelkesen támogatjátok ezt a módszert. Az immorális módszerekből egyrészt immorális megoldások születnek, másrészt hosszútávon durván aláássa az azt támogató politikai erő erkölcsi tőkéjét. Ahogy a 2004-es népszavazáson Gyurcsányék hiába nyertek szolidan az immorális kampányukkal (a románok elveszik a nyugdíjunkat, ugye ismerős?), hosszútávon az erkölcsi hitelüknek nagyon sokat ártott, máig nem heverték ki.

Centurio Q 2015.06.05. 09:46:28

@Zus:
A kérdés nem az, hogy a bevándorlókat beengedjük vagy sem. A kérdés az, hogy alapvetően emberként kezeljük őket vagy patkányként.

Arról van szó, hogy mi, a kultúránkra roppant büszke felsőbbrendő európaiak megőrizzük-e azt a humanizmusunkat, amitől egyáltalán felsőbbrendűek vagyunk ezeknek a szerencsétleneknek a szocializációjánál vagy lemegyünk pont ugyanarra a primitív törzsi szintre. Ugyanis ez utóbbi esetben kurvára nincs mit védenünk a kultúránkon és az életformánkon.

Lehet korrektül, a törvények alapján is visszafordítani embereket, meg lehet megalázó módon, kiszámíthatatlanul bánni velük.

Centurio Q 2015.06.05. 09:55:44

@Traktoros lány:
Tehát a kormány a havi 1200 bevándorló (vagy inkább rajtunk átutazni szánó emigráns) miatt nem tudja megoldani a 4 millió szegény problémáját?

Zus 2015.06.05. 11:33:18

@Centurio Q: elvben igazad van. A gyakorlatban meg az a baj, hogy hiába a nagy entellektüel hozzáállás a bevándorlókhoz, ha a nagy részük NEM ugyanolyan entellektüel, mint mondjuk Te vagy. Nem értenek egy csomó dolgot, így az nem is érdekli őket, értsd: az általad korábban említett "primitív törzsi" szemléletük van. Csak a saját kis világukban tudnak és hajlandóak élni. Ők elvárják ezután, hogy a befogadó országban is ugyanúgy élhessenek, mint otthon, csak legyen autó, playstation, mobil, lóvé, meg elrabolható nők. Az ilyet próbáld meg magadhoz felemelni. Aztán rájössz, hogy ezek a népek CSAK a saját primitív törzsi hozzájukállásból értenek. Jó példa lehet: futball huligánok. Jön a csorda és Te szép szóval próbálod megfékezni őket, hogy ne molesztálják a barátnőd, más embereket, ne törjék össze a kirakatokat. Erre ők a képedbe röhögnek, levernek és folytatják, amit elkezdtek. De ha Te is egy adag kemény gyerekkel vagy és elküldöd a jó k.... anyjukba a példabeli huligánokat, esetleg jól le is veritek őket, na akkor fognak valami kis tiszteletet felmutatni irántad. Miért ? Mert azok sem értenek más szóból ! Lementél az ő szintjükre, hogy megértesd velük magad. De mondhattam volna bármelyik muzulmán országot, ahol az európai embernek is tök ugyanazokat az eljárásokat kell követnie, mint a helybelieknek. Ivás, nők, balhé, szex, tökmindegy. Ebben nincs is baj, de akkor az onnan idejövők meg az itteni törvényeket tartsák be, ugyanolyan szigorúan !

A kulturált népek azt nem értik, hogy bizonyos szinten álló emberekkel csak az ő szintjükön lehet kommunikálni !!! Ha tahó módra, akkor úgy, ha agresszíven, akkor meg úgy ! Máshogy nem megy ! Konklúzió: igenis néha le kell menni az ő szintjükre ! Csak akkor lehet őket kordában tartani és rákényszeríteni arra, hogy a befogadó kultúráját és a törvényeit ELSŐDLEGESEN elfogadják, a befogadók nyelvét megtanulják ! Aztán ha a saját kultúrájuk nem ütközik a befogadó országéval, na akkor kell őket befogadni. Más módon NEM lehet !

Abban egyetértek, hogy nem kell a bevándorlókkal csicskaként bánni. Határozottan az értésükre kell adni, PONTOSAN az ő szintjüknek megfelelő kommunikációval, hogy Európa nem az ingyenélők tejjel-mézzel folyó Kánaánja (még ha úgy is látható innen-onnan). Nem otthon vannak és igazodniuk kell a befogadó törvényeihez, szokásaihoz, kultúrájához és kötelezően meg kell tanulni a befogadó nyelvét ! MÁS ÚT NINCS ! És ha visszadobja őket Nyugat, akkor itt lesznek kénytelek valamihez kezdeni, vagy húzzanak haza a tyúkszaros harmadik világba.

Világos és egyértelmű feltételeket kell velük szemben támasztani és azokat be kell tartani és be kell tartatni a befogadónak. Aki ezek után a bevándorlók közül megfelel a feltételeknek, az maradhat. Aki nem, az meg húzzon a g...be !

Amúgy, nem féltem az itteni munkahelyeket a bevándorlóktól. Itt a széles néptömegeknek csak csicskameló van, ha van. Azt meg a bevándorlók nem akarnak és nem is fognak végezni (vagy csak idény jelleggel). Szinte mindegyik tovább fog állni innen Nyugatra. Azok meg majd visszadobálják nekünk őket, aztán megint próbálkoznak. Ide csak aludni járnak majd.

Zus 2015.06.05. 12:02:08

@Centurio Q: ja még valam, amit az előbb elfelejtettem leírni. Egy szikrával nem vagyunk felsőbbrendűek, mint az ide bevándorolni szándékozók ! Ők is a homo sapienshez tartoznak (egy-két "hiányzó láncszemtől" eltekintve). A különbség közöttünk az az, hogy a mi kultúránk valamelyest sikeresebb, mi jórészt tanultabbak vagyunk náluk (hogy miért, az más kérdés). Ők pedig azért jönnek ide analfabéta, nyelvet nem tudó módon, de azért nagy önérzettel (pláne, a muzulmánok !), hogy részesüljenek a sikereinkből. Mindezt anélkül, hogy hajlandó lenne a nagyobb részük tanulni, a törvényeinket betartani = teljesen beintegrálódni. Ezek a népek nem görögök, lengyelek, galíciai zsidók, svábok, stb., akik közelebb állnak a mi kultúránkhoz. Ha nem egy tök más világ. Érdekes módon ezek a bevándorlók nem Japánba, meg Szingapúrba akarnak bejutni. Ja mert, hogy ott szigor és kemény meló van ? Hát istenkém, ilyen az élet. Az ottani népek mindenesetre nem cigánykodnak a bevándorlással: ha ott akarsz maradni, akkor kemény feltételeknek kell megfelelned ! Nem linkelés megy, mint Nyugaton, hogy "áhh, nem szabad szigorúnak lenni, mert majd mit szól a BBC, meg a CNN, meg az emberi jogi szervezetek..."

Le Orme 2 2015.06.06. 01:40:11

@Centurio Q: Nekem nem bevándorlók voltak az őseim, hanem magyarok legalább ükszülői szintig. A bevándorlás/kivándorlás modern, újkori jelenség. A középkorban betelepülők, kitelepülők voltak, és lassú népességmozgás a határzónák mentén.
süti beállítások módosítása