B1 blogcsalád



Ha megversz is, imádlak én

Hát ezért nem vallott a komondor ellen a polgármester megvert felesége

2015. május 14. - Egyenlítő blog

B. József volt fideszes országgyűlési képviselő, fülöpházai polgármester, mint az ma már köztudott, alaposan elverte az élettársát. A vérző asszony vagy egy kilométeren, mezítláb menekült a szántáson át, hogy aztán törött arccsonttal, összevérezve menedéket kérjen egy szomszédnál.

A történet maga a nagy magyar valóság. Fülöpháza népe az eset után ismét megválasztotta polgármesternek B. Józsefet.

A megvert Terike ma is együtt él B. Józseffel. A minapi tárgyaláson már vallomást sem tett B. József ellen – igaz, nem is cáfolta a történteket. Nyilván ő is így gondolja, ilyen az élet.

Jön a Sors egy vak komondor képében és átesünk rajta. Vagy, nem is.

„Józsi rendes ember, bár néha eljár a keze”

– gondolja nyilván. És miért lenne neki jobb Józsi nélkül? Józsit legalább már ismeri. Megtanulta, mikor kell vele vigyázni.

  1. Ha sok a dolog,
  2. meg ideges, mert közügyek nehéz terhe nyomja a vállát,
  3. ha gyógyszerre iszik,
  4. vagy ilyesmi,

akkor néha odacsap. Ezt legalább már tudjuk.

komondor.jpg

Amúgy Józsi rendes, nyilván szereti a falu népe, különben nem választaná meg újra és újra. Társadalmi megbecsülésnek örvend, sokáig fent Pesten volt képviselő, minden fontos embert ismer. Neki csak egy szavába kerül és mindjárt lesz stadion a falu végében.

El tud intézni dolgokat. Nyilván a tejbe is van mit aprítania. Különben is, ha megnézzük az asszonyokat, hát hányat ver az ura? Nem egy olyan nagy dolog ez. Kicsit figyelni szükséges, el kell néha ugrani, odakészíteni a sodrófát, azzal védekezni, van ilyen. Nem kell ebből akkora ügyet csinálni.

Lehet, hogy Terike anyját is verte a férje, meg a nagymamát is, meg Józsiéknál is így rendezték le a dolgokat, ki tudja. Csak akkor

még nem jött a tévé, meg a rádió, meg ezek a minden lében kanál internetes firkászok.

Ismerik Medveczky Medve - baráti körben a Micimackó néven is - közismert történetét? Akit Róbert Gida fejjel lefelé húz maga után a lépcsőn. Néha Micimackó elgondolkozik azon, valóban ez a legjobb módja-e a lépcsőn járásnak. De ahhoz, hogy ezt alaposan végiggondolja, meg kellene állni egy kicsit. De nem állnak meg, úgyhogy minden megy tovább. Mackó feje nagyokat koppan továbbra is minden egyes fokon.

Mint itt is. Ha megállna a verkli, ha a szomszédok azt mondanák B. Józsinak, hogy sosem lehetsz polgármester, ha vered az asszonyt, talán B. Józsi is megváltozna. És akkor talán Terikének is lenne ideje elgondolni, hogy

miért is jó ez neki.

Dési János

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr657459812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2015.05.14. 19:49:08

családon belüli erőszak olyan módon, ahogy ezt szélsőséges férfigyűlölő szervezetek, a szélsőségesen férfigyűlölő közgondolkodás, és jogrendszer próbálja sugalmazni, nem létezik.

ubu1 2015.05.15. 04:52:31

Terikének nyilván jó ez így. Persze lehet, hogy csak egyszerűen nincs jobb, ki tudja...

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.15. 05:41:15

Ezért nem kell beavatkozni a családok belső életébe. A konfliktusok zömét megoldja maga a család.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2015.05.15. 06:17:21

Nédda' mennyi szart hordott ide össze a szél...

igazi Ténytár 2015.05.15. 06:35:27

@maxval bircaman szerkesztő: "Ezért nem kell beavatkozni a családok belső életébe. A konfliktusok zömét megoldja maga a család. "

A GYILKOSSÁGOK döntő többsége a családban, rokonságban történik a világban (háborúkat leszámítva ugye mielott kotozkodsz).

Valóban miért is szol bele a gonosz állam, ha megöl a házastársad.
Szerintem hagyni kellene, hogy lerendezzen, ahogy kívánod.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.15. 06:53:01

@igazi Ténytár:

Amit írsz, azok szélsőséges esetek. Nem ez a jellemző.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.05.15. 07:16:32

Keserű poszt ez.

Ballib Gyurcsanyista tetvek keseregnek, hogy az asszony nem pakolt ki, nem fordult a férje ellen.

Nem úgy mint az MSZP-s feleségverők esetén:

blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=zgfumag&pid=8530&blog_cim=Ballib%20ver%E9s%F6sszes%EDt%F5-:%29%29%29

A lófa szára 2015.05.15. 07:21:53

Tényleg ez a magyar valóság. Veri a nőjét, pofátlanul hazudik, polgármesternek jó lesz.
Röhej ez az egész.

oszt jónapot 2015.05.15. 07:24:04

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ebből látszik, hogy a "ballib" nőknek mennyivel több esze van.

vénkujon 2015.05.15. 07:49:29

józsi a magzati pózban kucorgó, visítós fajta... ha egy nála kicsivel erősebb rugdossa, csapkodja. ilyenkor be is pisil kicsit. terike sajnos nem erősebb:(

@maxval bircaman szerkesztő: ah. azt eddig is láttam, hogy pöcsfej vagy, de legalább ma is bizonyítottad ezt...igazzy nemzetiódali keresztyény vagy, aki tapasztalatok híján a kalengyáriombó' veszi a mintákat.

slowMotion 2015.05.15. 07:58:57

Én a biró helyében első pontként megvizsgáltatnám a vak komondort

Mérnork 2015.05.15. 08:10:16

Mér, lehet a csaj is nézte/olvasta a szürke 50 árnyalatát, (mostanában a 30-40-es feleség ismerőseim 90%-a erre izgul), oszt kipróbálta apuval, picit túl élethű lett ennyi. ;-))))

tisztapista 2015.05.15. 08:21:53

A kevésbé önérzetes hölgyek számára a kiszámíthatóság annyira fontos, hogy a kiszámítható verés is többet ér, mint egy kiszámíthatatlan újrakezdés máshol.

Ugyanezen pszichológia csinál rabszolgát a hitelesek egy részéből. Nem adja el a házat, pedig jobban járna, inkább nyögi a kiszámítható, de gyilkos nagyságú törlesztőrészletet.

citrix 2015.05.15. 08:33:38

Tisztelt Egyenlítő! Fülöpháza polgármesterének van teljes neve a B. József valójában Balogh József. Róla van szó még akkor is ha őkegyelme semmire sem emlékszik. Terike átesett a vak komondoron és ez a baleset okozhatta súlyos sérülését... Hihető történet Fülöpházán az ilyesmi.

Zsalugater 2015.05.15. 08:44:03

@maxval bircaman szerkesztő: Á, nem kirívó esetek, csak éppen Magyarországon minden héten megöl egy nőt a férje vagy az élettársa, de nem baj, majd megoldják valahogy családon belül.

Netuddki. 2015.05.15. 09:19:13

Leszarom a Terikét. Álljon ki magáért ha akar! Ha nem akkor meg úgyse lehet mit tenni.
A probléma abból adódik, hogy az ilyen nőverő szardarabok vezető pozícióban lehetnek. Az esze is kábé annyi lehet hozzá. Kidobunk rájuk egy csomó közpénzt aztán köz "tisztség" viselőként több kárt csinál mint hasznot.

Ott vannak például az "egyszeű" 1 bites fideszes szardarabok, akiket a fideszes víz miniszteri, államtitkári pozícióig vetett. Elrizsabizsáznak a Kossuthon reggelente, de süt róluk amúgy a sötétség. El nem tudom képzelni, ha éppen nem a fideszes médiában rizsabizsáznak akkor mit csinálnak a közpénzen vett laptopjukon a pornónézésen, pár szalag átvágáson, parlamenti tökvakaráson kívül...

Netuddki. 2015.05.15. 09:21:12

@Zsalugater: De ezt honnan tudná ez az ürü? Bulgáriából kibickedik állítólag a fidesz elv társa...

PR_fact 2015.05.15. 09:52:37

A vak komondor már évek óta műsoron van, mert az elkövető egy párt képviselője. Mikor szűnik meg a diszkrimináció, mikor fognak a jogvédő szervezetek pl. a cigány nők helyzetével, az ellenük elkövetett erőszakkal foglalkozni. Őket nem csak verik a családtagjaik, hanem már kiskorúként eladják, prostitúcióra kényszertítik európaszerte, férjhez adják pakisztániakhoz, anélkül, hogy beszélnének közös nyelvet. Ennek is legalább akkora nyilvánosságot kellene kapnia, mint ennek az egy ügynek!

ex-dr. vuk 2015.05.15. 09:52:46

@maxval bircaman szerkesztő: mi a jellemzo?
ha en odamegyek hozzad es pofanverlek akkor feltehetoen testi sertesert elitelnek - helyesen. Ha ugyanezt a ferfi a felesegenek keveri le, akkor az maris rendben van? Miert?

Gyűrött Papír 2015.05.15. 09:57:14

@maxval bircaman szerkesztő: Nem tudom a sok birca közül éppen melyik vagy, de hogy ez olyan mértékig provokatív, hogy nem gondolhatod komolyan.
Ha a lenne egy nemlétező fiad, aki a feleségedet meg téged minden este megverne 7X éves korodban, átgondolnád a dolgot. Ja és a nyugdíjadat is elvenné és annyit kapnál enni, hogy ne halj éhen.
Persze ez lehet, hogy nem családon belüli erőszak.

Gyűrött Papír 2015.05.15. 10:01:12

@PR_fact: GOTO @maxval bircaman szerkesztő:
Kellene, de annyi szar folyik a csapból, hogy kevés dologra kapja már fel a fejét az ember. Nincs annyi kapacitás, ami betudná fogadni ennyi rettenetet.

ex-dr. vuk 2015.05.15. 10:01:51

@maxval bircaman szerkesztő: amugy ebbol latszik hogy csak trollkodsz: amikor teljesen vedhetetlen marhaasagot hangulatkeltes celjabol vedeni kezdesz.

busted :)

inebhedj - szerintem 2015.05.15. 10:06:31

@Zsalugater:

Ez mondjuk így igaz, ahogy ugyanígy az is, hogy Magyarországon minden héten megöl egy férfit a felesége vagy az élettársa, illetve minden héten megöl egy gyereket egy nő vagy egy férfi.

Elég komplex problémáról van szó (annál meg sokkal összetettebbről, hogy nő kontra férfi, illetve kormány-baloldal versus ellenzék-baloldal szinten kéne kezelni), ráadásul a valóban (pro és kontra) érintettek az ilyen vitákban egyáltalán nem vesznek részt, nem is követik, nem is érdekli őket, sőt, sok helyütt az erőszak kimondottan fontos és elengedhetetlen részét képezi a kultúrának, társadalmi hiearchiának.

♔batyu♔ 2015.05.15. 10:08:03

Igen, ez nem olyan mint az SZDSZ-es Wekler. Itt a nő megbocsátott.

♔batyu♔ 2015.05.15. 10:08:47

@PR_fact: Akkor, ha valami libsi veri az asszonyt. Az nem téma.

♔batyu♔ 2015.05.15. 10:09:38

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ja, vagy a libsik, pld. Wekler.

Az akkoriban jellemző ballibsi hsz-ek lényege, biztos megérdemelte.

Mérnork 2015.05.15. 10:10:58

@ex-dr. vuk:
"ha en odamegyek hozzad es pofanverlek akkor feltehetoen testi sertesert elitelnek - helyesen. Ha ugyanezt a ferfi a felesegenek keveri le, akkor az maris rendben van"
Csak akkor ítélik el, ha te feljelented. (meg persze hitelt érdemlően be is bizonyítod, hogy megtörtént az aktus) Ha úgy ítéled meg, hogy birka ugyan pofán vágott, ami ugyan nem volt szép, viszont te előtte tegyük fel az ő jó édes mamájára tettél nem túl hízelgő megjegyzést, és emiatt mégse jelented fel, akkor nem ítélik el. Ugyanígy elítélik a férjet is, ha a feleségét veri, csak fel kéne jelentenie. Ha valamilyen számára fontosabb ok miatt mégse teszi, akkor ennyi, szerintem nem jó erőszakkal boldogítani másokat.
H

ex-dr. vuk 2015.05.15. 10:16:56

@Mérnork: ha nem derul ki a bantalmazas akkor nyilvan nem lesz belole semmi.
De ha kiderult, onnantol hivatalbol el kell jarni - mint ahogy ezt is teszik eppen, hiaba akarta az ellenkezojet a terike.

mondjuk aki kepes onszantabol azzal az emberrel tovabb elni aki elotte eltorte az arcat, az .. hat meg is erdemli.

nu pagagyí 2015.05.15. 10:31:07

Ez csak annyiban politikai ügy, hogy megmutatja milyen társadalomban élünk. A politikai elit jó része B.József féle pszichopatából áll, nekik kedvez a társadalmi környezet.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.15. 10:41:30

@ex-dr. vuk:

Sosem szoktam trollkodni. Mindig az álláspontomat írom.

bölcsbagoly 2015.05.15. 10:59:29

@A lófa szára: DEmszkáj jó volt nektek 20 á évig főpolgármeternek? Kérdezzétek meg Hodosán elvtársnőtöket...

bölcsbagoly 2015.05.15. 11:00:43

@nu pagagyí: persze, feleségverés csak ajobbosoknál létezik, a ballibsik meg anygalok és a férfiak is feminnácik (őketveri a felségük).

ex-dr. vuk 2015.05.15. 11:06:04

@maxval bircaman szerkesztő:
Ez esetben le kell, hogy irjalak. Aki szerint a csaladon beluli eroszak nem rendorsegi ugy, arrol megvan a velemenyem.
Talan betudhato annak, hogy fingod sincs a temarol.

kisvirag78 2015.05.15. 11:07:12

A nők jelentős többsége elhiszi, mert a környezete, sokszor maga a bántalmazó elhiteti vele, hogy egyedül semmire sem menne, egyedül semmit sem ér, mindent a férfinek köszönhet. Ez pedig így sosem igaz, még akkor sem, ha az adott nő kényszerből vagy saját kényelméből valóban eltartott viszonyba kerül az illető férfival. Ha magára lenne utalva, lehetséges, hogy dolgozna, és idővel méltó társat találna. Sokszor ráadásul zsarolják a nőt a közösbe vitt vagyonával vagy a gyerekével, és sokszor nincs is igazán hova mennie tartósan a szerencsétlen nőnek. Ideig-óráig bárhol elvan, de akár évekig nem tud majd tartós fedelet biztosítani magának, különösen ha van, a gyerekének. Sokszor vagy visszamennek, megalázkodva, még rosszabb helyzetből indulva neki az újrakezdésnek, vagy összeállnak egy másik hasonló típusú pasassal.
Hasonló esetek sorát látom a közvetlen környezetemben, és az összes közül egyetlen nőt sem ismerek, aki ki mert volna lépni a számára egyértelműen káros kapcsolatából. Ha ki is lépett, rövid úton visszament. És ez nem szerelem, hanem függés.
Nem lehet senkit sem az akarata ellenére boldoggá tenni, de ha a társadalom magát a tettet elítélné, és megbélyegezné az erőszakoskodót, nem pedig azt mondaná, hogy ez semmiség, meg szemet hunyna felette megszokásból, akkor azért sokkal könnyebb lenne kilépni egy ilyen körből. Ez azonban nem bíróság, hanem mentalitás kérdése, az pedig errefelé nem nagyon szokott változni. A cigányoknál meg pláne nem, ezért aztán ők még nehezebb helyzetben vannak e téren.
Egy nőnek az első pofonnál kell lelépnie. Később ugyanis már nem fog. Ráadásul a verekedés a férfi részéről mindig a kisebbrendűségi érzések jele, amikor ököljoggal akarja a hatalmát bizonyítani. Aki ilyen, az nem változik meg később sem, lehet, hogy nem jár el majd a keze, de a hozzáállása mindig is ilyen lesz, és a lelki zsarolás, megalázás sokszor sokkal rosszabb, mint egy pofon, jellemzően egyébként meg is előzi a pofonokat.
Miközben persze a lelki zsarolással, megalázással jellemzően rengeteg házsártos feleség is él. Legalább annyi, mint ahány verekedős férj van kis hazánkban. Az a gyerek, aki ilyen közegben nő fel, az miért is lenne más? És ez az ördögi kör működik errefelé sok száz éve, emberek millióit megnyomorítva.

csak egy néző 2015.05.15. 11:12:46

@bölcsbagoly:
Mi van baromarcú, ostoba madár? Kiengedtek a zárt osztályról, hogy így eltűntél? Mennyi szabit kaptál?

Traktoros lány 2015.05.15. 11:18:16

A vak komondor már elhunyt. Halottról, jót, vagy semmit!

♔bаtyu♔ 2015.05.15. 11:24:37

@bölcsbagoly: Ja, Pénz számolva, Hodosán verve jó. Legalábbis Demszky szerint:)))))

Zsalugater 2015.05.15. 11:27:00

@inebhedj - szerintem: Már ne haragudj, de azt honnan vetted, hogy minden héten megöl egy férfit a felesége? Szeritnem ez nem igaz. Vannak statisztikáid vagy csak a levegőbe beszélsz? A valóság az, hogy "A partnerkapcsolati testi erőszakkal kapcsolatos esetek 95%-ában a férfi az agresszív fél, és nőt bántalmaz."

♔bаtyu♔ 2015.05.15. 11:35:14

@Zsalugater: Mert ez számára még mindig jobban hangzik mint az, hogy szinte naponta kirabolnak és megölnek cigányok egy nyugdíjast. Vagy ha úgy alakul kettőt. Erre nem is akar gondolni.

♔bаtyu♔ 2015.05.15. 11:48:55

@kisvirag78: Teljesen egyetértek, szerintem is így van. Rühellem is azokat, akik megvernek egy nőt, ezeket nem is tartom ffinak. Sőt azt gondolom, ezek általában fizikailag impotensek is, tehát ilyesmi állhat a háttérben.

Viszont volt egy ismerősöm, tanárnő, akit rendszeresen vert a férje. Nagy nehezen elvált és talán 3-4 hónap múlva a vállalati bulin megjelent egy sráccal, aki láthatóan egy primitív csóka volt. Mondtam neki, hogy ez rosszabb lesz mint a férjed. A nőt viszont nem érdekelte, mert a gyerek táncoltatta, körberajongta. Aztán 3 hónap múlva telefonált a nő, hogy mit tegyen, mert a srác nála lakik és naponta megveri.

Mondtam neki, hogy hívja a rendőrséget. Persze akkoriban a rendőrök még jobban beleszartak, de mit lehetett tenni, a nő egyszerűen genetikusan szerette ezt a fajtát.

inebhedj - szerintem 2015.05.15. 11:50:54

@Zsalugater:

Ó...

Semmire sincs statisztikám.

Se erre, se arra.

Nem is szívesen hiszek a statisztikáknak csakúgy az Úrtól eredően, mivel nincs lehetőségem minden számomra tetszetős statisztikát elkészíttetni és begyűjteni (míg másnak, aki tálalja és elemzi, van erre módja alátámasztandó a hipotézisét).

Mondjuk speciel, igen közvetlen környezetemben élő szakemberek mindkét állításomat (erőszak és kulturális közegek) napi szinten erősítgetik meg, de ezek is szubjektív dolgok ("egyedi esetek általánosítása" ugyebár), még ha nem is annyira, mint a statisztika és értelmezése. (Furcsa mód a szak továbbképzések, kutatók, kongresszusok előadói is többrétű statisztikákat hoznak, ill. sokkal árnyaltabban közelítik ezt meg, mint pl. a közéleti blogok szerzői és hozzászólói.)

A lelki és fizikai bántalmazás szétválasztása egyébként rendkívül jó elmaszatolása a problémának, sőt ez az egyik alappillére ennek (a másik három a férfi-nő harcra, illetve a parlamenti pártok ripacskodására való redukálás, illetve a kulturális szempontok nagyvonalú kezelése).

Szóval szerintem meg minden igaz, még az ellenkezője is. ;)

Mérnork 2015.05.15. 11:56:08

@kisvirag78:
Minden értelmes ember elítéli a feleségével erőszakoskodót, de a feleség is felnőtt ember elvileg, valamilyen megfontolásból hozzáment az illetőhöz, helyette mit kellene/lehetne tenni?
Pl. dolgoztam egy munkahelyen a '90-es években egy emberrel, aki a harmadik feleségével élt együtt. Az első kettőtől azért vát el tőle mert részegen rendszeresen verte őket. Minő csoda a harmadikat is verte. Még az első csajnál érthető, hogy hozzáment, a másodiknál már nem hiszem, hogy a jóakarók ne súgtak volna, de még talán hihető, hogy úgy gondolta, hogy az előző csaj a hibás. Nade a harmadik? Neki már szerintem a fél város mondhatta, hogy ne menjen hozzá, mert mindenki tudja róla, hogy milyen...

Traktoros lány 2015.05.15. 11:56:23

@♔bаtyu♔: Sokan szeretik a "macsó" típust. Persze, amikor sikerül beszerezni egyet, akkor rinyálnak...

David Bowman 2015.05.15. 12:20:33

Mér akarsz te okosabb lenni Terikénél? Ha segíteni akarsz neki, vedd feleségül.

Zsalugater 2015.05.15. 13:03:22

@inebhedj - szerintem: Hát, pedig anekdotikus bizonyítékokkal nem sokra megyünk. Értem én, hogy statisztikákat lehet hamisítani, és hamisítanak is, de ennek is megvannak a határai. Ha szerinted egy hivatalos statisztika azt állítja, hogy a testi erőszakkal kapcsolatos esetek 95%-ában a férfi az agresszív fél, és nőt bántalmaz, de te ennek ellenére képes vagy azt állítani, hogy a valóság ezzel szemben az, hogy hasonló arányban követnek el nők erőszakot a férfiak ellen, mint fordítva, akkor nem szívesen élnék abban a mikrokozmoszban vagy elmebörtönben, amiben te. De legalább abban egyetértünk, hogy a probléma sokrétű, és nem árt árnyalni. Ez is valami

bölcsbagoly 2015.05.15. 13:11:46

@Zsalugater: Ha téged férfiként megver a feleséged/párod, akkor azzal nem fogsz kérkedni, nagyvilággá teriteni, hanem kussolsz szégyenedben! Ezért is nem lehet tudni azokról az atrocitásokról amit a nők fizikailag is elkövetnek, a szokásos verbális erőszakon kívül. Csak mikor a férfi már orvosi segitségre szorul.
A nők sokkal kevésbé szemérmesebbek, sőt akkor is verést kiáltanak, ha senki sem ért hozzájuk! Ők ugyanis lubickolnak az áldozat szerepében és ki is használják az együttérzéseket. Beleértve a biróságékét.

csak egy néző 2015.05.15. 13:17:55

@bölcsbagoly:
Akkor már értem, hogy hol voltál ilyen sokáig, hogy nem itt evett a fene te ostoba madár. Jól eltángálhatott az asszony, hogy ilyen hosszú időre eltüntél. Sajnos, ahogy látni csak félmunkát végzett.

bölcsbagoly 2015.05.15. 13:27:45

@csak egy néző: persze, a miattad kiütött allergiámat kezeltettem!-.)

csak egy néző 2015.05.15. 13:33:35

@bölcsbagoly:
Madárka, ez gyenge válasz volt.)))
Látszik, még nem heverted ki,

Zsalugater 2015.05.15. 13:37:23

1. Életszerűtlennek érzem, hogy egy átlagos testalkatú férfit elverjen egy átlagos testalkatú nő. Nyilván vannak ilyenek is, de arányaiban ennek sokkal kevesebbnek kell lennie, már csak a józan ész alapján is. 2. Honnan tudod, hogy hány olyan eset van, amikor nők az áldozatok, de nem mernek feljelentést tenni? Azért mert a bulvármédia csak az ilyen Palácsik Tímea-féle eseteket kapja fel, ez nem jelenti azt, hogy minden nő vállalni meri ezt a procedúrát
süti beállítások módosítása