B1 blogcsalád



Kedves Fidesz, közvetve a lány halála a ti lelketeken szárad!

2015. május 01. - Csák Gergely

Sírni és röhögni is lehetne ezen a trafikosfólia-ügyön, ha nem történt volna tragédia a múlt héten. 

A trafik-sztori:

  1. A Fidesz átrendezi a dohánypiacot, hogy a haverok jól járjanak.
  2. Kiadják a trafikokat a saját mamelukjaiknak. (Kis magyar abszurd: dohányárut nem lehet reklámozni, de dohányboltot igen.)
  3. Kiskorút nem lehet beengedni a trafikba, hát a gyerek addig áll kint az ajtó előtt, amíg a muter, vagy a fater megveszi a bagót, sokszorosáért, mint előtte. De inkább szívja a csempészett ukrán gazt, mert fele annyiba kerül. 
  4. A találékony és egyre gatyásodó magyarok persze azonnal ráállnak a dohányboltra.

Az Origo összeállításából kiderül: minden héten van valami balhé.

trafik-folia-nelkul_650x433.jpg

Trafik, fólia nélkül (Fotó: MTI / Varga György )

Kés, balta, vascső, csavarhúzó, pisztoly. Trafikosnak lenni manapság olyasmi, mint a kilencvenes években taxisnak:

ideális célpont, aránylag védtelen és mindig van nála megfelelő mennyiségű készpénz.

Aztán meghal a lány, 21 éves. Mindössze 22 ezer forintot zsákmányol a rablógyilkos. Az ország felháborodik. Jogosan. 

A trafikosok leszedik a fóliát az ablakról és félnek. Jogosan. 

A Fideszben amúgy is nyomják a vészcsengőt a közpénzből finanszírozott nézőpontos közvélemény-kutatók: basszus, ezt az eredményt nem tesszük ki az ablakba, lassan többen pártolnak el a Fidesztől, mint ahányan kivándorolnak. (Nagy szó.) És akkor még ez a gyilkosság is. 

Mindenki tudja, hogy az egész trafikos ügyet ők zsírozták le maguknak, ők hozták össze, ők az egyedüliek, akiknek csak az volt fontos, hogy erre a pénzre is rátehessék a kezüket. És igen, akkor még ez a gyilkosság is. 

Igen, kedves Fidesz: közvetve ennek a lánynak a halála a Ti lelketeken szárad. Szépen megteremtettétek a körülményeket az ideális rabláshoz, ehhez remekül értetek. Csak most valaki más rabolt helyettetek. 

nagy_daniel_nezopontintezet.jpg

Nagy Dániel, Nézőpont Intézet: az ellenzék a trafikosok ellen felhergelte a társadalmat (fotó: Mandiner)

Nincs más hátra, el kell kezdeni nyekeregtetni a verklit, indul a propaganda Kósával, aki szerint nem kell fólia az ablakba (de kell). Vagy jöjjön akkor mindjárt halálbüntetés?! Lázár János persze siet személyesen módosítást benyújtani, Pintér nem lát összefüggést (nahát, ez még ki meri nyitni a száját...?) és végül, a legabszurdabb: a nézőpontos elemző az M1-en:

Nagy Dánielnek ítéljük oda a Legvastagabb Arcbőr Kitüntetést,

ahogy megpróbálta a mi pénzünkből működtetett köztévében a mi pénzünkből nekünk beadni, hogy azért is az ellenzék a felelős. 

Nagy Dániel, engedd meg, hogy innen gratuláljunk, te gerinctelen kis pöcs. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr907415020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.05.02. 01:19:02

Az anyádnak szárad a lelkén az, hogy kinyomott a világra egy ilyen mongolidiótát. Utolsó söpredék vagytok, még ellenzéknek se vagytok jók, ennél sokkal intelligensebb ellenzéket érdemelnénk.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 03:57:55

@retrovírus: Te ugacc? Te úgy fogantál, hogy apád lerejszolta a gumicsizmáját, aztán picsán rúgta anyádat.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 03:59:18

"Csak most valaki más rabolt helyettetek."
Ezért dühösek a fideszesek.

Nzoltan 2015.05.02. 05:30:30

Nem a gyilkos tehet róla, hanem a körülmények. Rulajdonképpen az elkövetō is csak áldozat.

:-D

Pipas 2015.05.02. 05:54:55

@retrovírus: "még ellenzéknek se vagytok jók"

Zseniális meglátás!

jotekony koc 2015.05.02. 07:28:28

A fidesz sokadik áldozata.
De ez a cselédország mindent elvisel.

midnight coder 2015.05.02. 07:43:50

A ballib sajtó a felelős. Ők hitették el a birkákkal hogy a trafik egy fideszes aranybánya. Egy különlegesen hülye példány meg nekiállt kirabolni.

jotekony koc 2015.05.02. 07:50:58

@midnight coder: A birkák tudják, hogyha a fidesz ellop valamit, akkor ott az aranybánya.

Minek loptátok el ?

Tolvaj banda.

Pop40 2015.05.02. 08:11:52

@midnight coder: Igen, elvtárs, jól látod. Öt éve a ballib sajtó kormányoz kétharmaddal, ők tömték ki a haverokat a trafikokkal, és ők hozták ezeket az elmebeteg szabályokat, amik szinte csábítják az elmebeteg véglényeket a lefóliázott üzletek kirablásásra.

Ezért mindenki felelős, egyedül a fidesz nem, meg persze a magadfajta szellemi fogyatékos hívők.

nemszólokmégegyszer 2015.05.02. 08:15:01

Néhány gondolat a trafikok elsötétítéséhez. Eleve miért kellett a haver által gyártott „szabványosított” kerek világító táblát kötelezővé tenni? Még jó, hogy egy benzinkút állomás pilonjához hasonló logót nem találtak ki. Se baj a világító micsoda az elsötétítéssel, szinte hívta az elkövetőket: „ Gyere itt vagyok, nem lát senki.” Miért nem volt elég a 18-as karika a kirakaton, az ajtón?

Miért nem tudták eleve ajánlásként megfogalmazni a lehúzóredőnyös szekrényeket /mint pl. gyógyszertárakban, vagy a távirányítású garázskapukon, kenyértartón, stb. van/, ha már nem akarták az utcán „lézengő” tizenéveseket „kísértésnek kitenni”. A cigarettát kívülről nem látni /a lehúzott szekrényroló miatt csak az látja aki bent van/, viszont belátni az üzletbe. Vagy a kirakathoz/bejárathoz viszonyítva 45 fokos szögben elfordíttatni a cigarettás szekrényeket. Megint csak az láthatja aki a boltban van és megkerülte az eladó pultot. Könnyebben egységesíthető lett volna a belső arculat is /amelyhez haveri ajánlásokat próbáltak elfogadtatni/, miközben a boltba belátni, az árut meg nem látni kívülről. /Ja, hát ehhez gondolkodni kellett volna, meg némi idő, ami egyikőjüknek sem áll rendelkezésre. Meg sürgettek a bútorgyártó, fóliázó haverok./

Ez lett volna az igazi visszatartó erő az erőszakos cselekmények vonatkozásában. Imigyen bűnsegéddé vált mindenki, aki az elsötétítésre igent mondott. /Csak nem haverok végezték a fóliázást?/ Persze a fóliázás nem volt törvényi előírás, de mégis mire gondoltak? Sötétítő- vagy szalagfüggönyre? /Persze ez volt a legegyszerűbb és leginkább „balesetveszélyes” megoldás./ Egykutya. Emberölés elősegítésében bűntárs mindegyik parlamenti hordalék, aki erőltette. Miközben „védte” az ifjúságot /egy frászt/, növelte a feketekereskedelmet, az erőszakos bűncselekmények számát, csökkentette az állami adóbevételeket, életveszélynek tette ki a trafikok dolgozóit. Most már /Pécs okán/ szándékos emberölésben is bűnrészesek, hiába tolják majd a pofánkba, hogy nem volt kötelező a fóliázás, meg nincs oksági összefüggés a fóliázás és trafikrablások megjelenése, növekedése között.

Jól kérdezték a médiában, hogy az hogy van, hogy a trafiktörvény bevezetése óta az ékszerboltok, valutaváltók, bankok esetében nem nőtt az erőszakos elkövetések száma? Ha halálbüntetést nem is, de egy-két év rácsos járhatna ezeknek az álszent országgyűlési bűnelkövetőknek, halmazatul anyagi megfontolásból.

Pop40 2015.05.02. 08:18:58

@midnight coder: Ja, és persze abban is igazad van, hogy a rablók azok bizony egyedül azért tekintik a trafikokat potenciális célpontnak, mert a ballib sajtó megírta. A rablóknak már csak az a szokásuk, hogy rablás előtt ballib sajtót olvasgatnak, mert maguktól sose vennének ám észre egy lefóliázott üzletet.
Csak akkor, ha a ballib sajtó megírja. Amíg nem volt ballib sajtó, nem is léteztek rablók.

Az a baj veled, hogy te a rablókat is olyan segghülyének nézed, mint amilyen te magad vagy. Rólad elhiszem, hogy abból vennél észre egy elsötétített üzletet, hogy megírta az újság.

Jules Verne (törölt) 2015.05.02. 08:24:39

@midnight coder: "A ballib sajtó a felelős. Ők hitették el a birkákkal hogy a trafik egy fideszes aranybánya."

Régebben bemeséltem magamnak, hogy a te fajtád családon belül szaporodik: most elhiszem.

Pop40 2015.05.02. 08:29:00

@nemszólokmégegyszer: "ha már nem akarták az utcán „lézengő” tizenéveseket „kísértésnek kitenni”."

Muhahaha. Ugyan már. A tizenévest kísértésnek tenné ki, ha vet egy pillantást egy kirakaton át a cigisdobozra, de az nyilván nem teszi ki kísértésnek, ha utána a fater kijön a boltból, és az orra előtt szívja el ugyanazt a doboz cigit, amit előtte 3 perccel még nem láthatott?
:-)))))))

Mellesleg a tinik már csak olyanok, hogy semmi nem hozza őket jobban kísértésbe, mint az, ha valamit dugdosnak előlük.

Ez a sztori semmi másról nem szól, mint ami a fidesz lényege: a gátlástalan lopásról.
Csak ehhez most sikerült egy ritka ostoba ürügyet is találni, aminek egy ártatlan lány itta meg a levét.

De azért vannak még ilyen fehérjehalmazok, mint az egyik fenti kommentelő, aki rávilágított a penge agyával, hogy mindennek tulajdonképp a ballib sajtó az oka. :-DDDD

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.05.02. 08:50:13

@midnight coder:

Nemcsak egyre szánalmasabbak vagytok, de jól láthatóan egyre frusztráltabbak is.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.05.02. 08:51:47

@Jules Verne: "A ballib sajtó a felelős."

Baszki, ezt narancsfonállal kéne az Új Magyar Zászlóra hímezni. :)

Leone_510 2015.05.02. 08:57:54

pedig most igaza van a cikkírónak pedig nem kedvelem különösen blog ez,jobboldali vagyok, néha Jobbik néha Fidesz kapott szavazatot, tegnap az Echo tv-n a Korrektúra helyett a Mélymagyar ment ismét, elkapcsoltam mert kínos volt Orbán mellébeszélése Bayer alákérdezése, ATV színvonal de a legócskább pont az amit röhögve kritizált nemegyszer a pajtásaival Bayer, Orbán szerint akik aki nincs vele az csak ellene lehet, ezek szerint ha nekem valami nem tetszik akkor máris az ellensége vagyok? Csúnya bukta lesz ez...mostmár remélem.

Krisz11 2015.05.02. 10:23:00

Van felelőssége a fidesznek, a lesötétítés miatt. Azonban ne felejtsük el, hogy a balliberálisok törvényalkotásán (a ballib sajtóban: "ezek csak megélhetési bűnözők", "gyerekcsíny", stb) több száz magyar élet szárad. Falun kitudja hány öreget lehetett volna megmenteni, ha nem a bűnözők érdekeit, jogait védenék mindig.
Nehogy már a ballib blogger pofázzon emberéletekről, mikor nekik a magyar élet nem számít.

fpetya 2015.05.02. 10:33:36

Sem jobb,sem bal nem vagyok!De hogy egy fiatal életnek,számos bántalmazással egybekötött rablásnak kellett történnie hogy belássák hogy szar az egész trafiktörvény felháborító.A gyász után a család helyében beperelném az államot.Pintér meg ezzel a nincs összefüggés dumával meg inkább kussolna,azok tekintetében hogy keresztapaként pöffeszkedik a rusnya rókaképével a belügyminiszteri székben,bűnöző létére.Ott kéne egy vagyonosodási vizsgálat hogy miként lettek milliárdjai egy 90-es években még sofőrként dolgozó parasztnak!!!!!

2015.05.02. 11:11:44

@Krisz11:

Fejtsd már ki ezt bővebben, mert így nem igazán tiszta.

Krisz11 2015.05.02. 11:41:41

@MikeBoy: Nemtudom, mi nem tiszta abban, hogy az engedékeny ballib törvényalkotás ágyazott még több-száz gyilkosságnak.
Mondok 1 megtörtént példát a több tízezerből: Az illetőt kocsmából kifele jövet hátulról fejbe vágják viperával. Nem törik be a koponyája, csak elájul, bereped. Miután rendbehozzák a mentősök, a rendőr kérdezi, hogy akar-e feljelentést tenni? Az illető visszakérdez: Van értelme? Mire a rendőr: Nincs, 8 napon belül gyógyuló.
Na, hát ennyit erről, meg többezer hasonló esetről. Meg is halhatott volna, de az elkövető, még egy ejnyebejnyét sem kap.
A fidesz törvényei sem védik meg igazán az áldozatokat, de a ballibek azok, akik mindig egyöntetűen a bűnözők érdekei-jogai mellett állnak ki.
Nemtudom mennyi köze van ennek a ballibek és példás kisebbségünk közötti stratégiai szövetségnek, de nyilván az is benne van.

Netuddki. 2015.05.02. 11:59:02

Ostoba, balfasz fidesztrollok!
Ha nincs a trafikmutyi, akkor most a boltokban a kassza fölött elhelyezett tálcákról, vagy a normál trafikokból lehetne dohányhoz jutni mit régen. Mindenki tudja, hogy ez a dohányzásellenes fasság csak a körítés volt a mutyihoz. A mutyihoz, aminek a lényege nem a haveroknak kiszervezni a dohánykereskedelmet volt. A lényeg a dohány adó és járulék nélküli feketekereskedelmének a fellendítése volt. Ugyanis azon lehet nagyot szakítani és nem a 6-12% árrésen.

Azt pedig megértem, hogy az előre látott, és szakértők által hangoztatott veszélyek utáni felelősséget a gazdáitok szívesen áttolnák másra. Szóval a q. anyátokat azt!

Egy nemdohányzó...

Netuddki. 2015.05.02. 12:02:18

@Krisz11: Ostoba, balfasz, tolvaj fidesztroll! Hiába ballibezel, mosakszol!

Ha meg viperával fejbevágnak akkor az nem 8 napon belül gyógyuló lesz. Már ha szerencséd van és nem maradsz ott...

midnight coder 2015.05.02. 12:13:15

@jotekony koc: Ja. Nyilván azzal a 22 ezerrel alapozta volna meg a jövéjét a bürge ha el nem kapják. Ennél már csak a sarki koldust lett volna nagyobb buli kifosztani.

midnight coder 2015.05.02. 12:18:24

@Pop40: Rabló és rabló között is különbség van. Na ez speciel nem az a kimondott Al Capone volt, hanem egy seggfej 20 éves aki ezzel akarta megalapozni az életét. Nyilván szorgalmasan olvasta az indexet, a balfék blogokat és meg volt győződve arról, hogy minden trafik tele van pénzzel és ott ül benn a gonosz fideszes aki lenyúlta.

bölcsbagoly 2015.05.02. 12:37:14

@Krisz11: A sok klub rádió hallgató lumpen proli megint itt hőbörög.
Hallottatok már kirabolt szexshopról? Azok is levannak fóliázva. Igaza van annak aki azt írta, hogy az ellenzék ráuszította a kedvenc megélhetési bűnözőit a dohányboltokra.
Amúgy az sem igaz, hogy a 8 napon belül gyógyuló sérülés okozását nem büntetik. Pont a héten itéltek el 3 év letöltendőre egy nőt, mert megütötte az oldalát egy kerékpárosnak aki a pride-ról igyekezett hazafele és letépte a szivárványos kokárdáját!
Amúgy a fóliázás marhaság, de nincs benne a törvényben, hanem a dohányipari maffia tette kötelezővé. Nem a kormány felelős érte, miért nem az aki tényleg az?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 12:44:20

@midnight coder: Ja. A ballib sajtó bújtja fel a rablógyilkosokat. Ha ez így lenne, már halott lenne a fidesz vezérkar.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 12:45:18

@bölcsbagoly: "Hallottatok már kirabolt szexshopról? Azok is levannak fóliázva."
Te olyan hülye vagy, hogy az már fáj. Van fogalmad mi a különbség egy szexshop és egy trafik forgalma között?

bölcsbagoly 2015.05.02. 12:51:15

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: bunkó lumpenproli vayg, mindkéát boltban pénz van. S mivel szexshopból jóval kevesebb, ergo több benne a pénz. Kaposvári gyilkosotok is csak 22.000-ret tudott zsákméányolni. Húzz el a francba idióta, csak teleköködöd a blogokat ahova beteszed a pofád.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 12:52:01

@bölcsbagoly: hazudsz.

"Meleg- és cigányügyben is fontos ítéletet hozott szerdán a Pesti Központi Kerületi Bíróság. Három év letöltendő börtönt szabtak ki egy fiatal nőre egy Facebookon közzétett, uszító kép és egy, a 2013-as Pride-felvonulás „mocskos buzizó” ellentüntetőjeként elkövetett, homofób támadás miatt. A szélsőségessé válás természetével találta szembe magát mindenki a tárgyalóteremben. A bíró arról beszélt: egyszer mindenkinek fel kell nőnie. "

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 12:53:21

@bölcsbagoly: Te hülye köcsög. Szexboltba sokkal kevesebben járnak mint cigiért. Lehet hogy te ott költöd el a pénzed nagy részét, amilyen deviáns vagy, de az emberek többségének rendezett szexuális élete van.

böIcsbagoly 2015.05.02. 12:54:58

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Te hülye libsi! Én sokkal több pénzt szoktam a szexshopban hagyni, mint a nemzeti dohány boltban.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 12:56:35

@Krisz11: Inkább arról mesélj, most hogy ennyire lement az olajár, mi van a dollár hiperinflációjával!

Pop40 2015.05.02. 13:34:21

@midnight coder: Persze, nyilván.

Mellesleg nem tudom, feltűnt e, de nem pénz alapján választott a gyilkos, hanem megúszhatóság alapján. Ha az lett volna a szempont, amit irkálsz, akkor bemegy egy bankba, ott sokkal több pénz van.

Azért a trafikba ment, mert annak az elsötétített üvege szinte hívogatja a rablókat, hogy gyere, senki nem fog látni semmit.
Ahogy nem is látott. Lement az egész gyilkosság, és senki nem látott belőle semmit, csak a tulaj fedezte fel a haldoklót, miután nem jelentkezett a pénzzel.

A maffiád törvénye meggyilkolt egy ártatlan trafikoslányt.
De te nyald csak tovább a seggüket szorgalmasan.

Pop40 2015.05.02. 13:39:12

@bölcsbagoly: "Amúgy a fóliázás marhaság, de nincs benne a törvényben, hanem a dohányipari maffia tette kötelezővé. "

Igen, a fidesznek nevezett dohányipari maffia tette kötelezővé, jól látod, elvtárs.

index.hu/belfold/2015/04/29/rogan_leszedhetik_a_trafikosok_a_foliat/

"Ugyanakkor egy debreceni trafiktulajdonos a Cívishírnek küldött nyílt levelében azt írja, hogy nem igaz, hogy nem kötelező a fóliázás. A boltján - amiben szeszes italt is árusítanak és szerencsejáték terminál is van - apró lyukacsos szitafóliával fedték be, ami kintről nem enged belátást. Másfél hónapja viszont náluk járt a Nemzeti Dohány Zrt. ellenőre, aki
elégtelennek találta a sötítítést, ezért utasított, hogy az ablakot és az ajtót belülről is fóliázzuk le. Hogy ez megtörtént, arról 10 napon belül (valamennyi irányból készített) fényképes dokumentációt kellett eljuttatnom részére a büntetés elkerülése végett.

Hát ennyire nem kötelező a fóliázás."

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.05.02. 13:44:18

Gyerünk fideszbarmok,védeni a vezért!

bölcsbagoly 2015.05.02. 13:47:18

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: @Pop40: Nemzeti Dohány Zrt szerin ted = a Fidesszel vagy a Kormánynal? Látom, ti nemcsak hülyék vagytok, hanem annak is akartok látszani. Egézségetekre.

bölcsbagoly 2015.05.02. 13:47:18

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: @Pop40: Nemzeti Dohány Zrt szerin ted = a Fidesszel vagy a Kormánynal? Látom, ti nemcsak hülyék vagytok, hanem annak is akartok látszani. Egézségetekre.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.05.02. 14:42:02

@bölcsbagoly: "Nemzeti Dohány Zrt szerin ted = a Fidesszel vagy a Kormánynal?"
Igen, te barom. Nemzeti Dohány Zrt. Tucc olvasni?

Pop40 2015.05.02. 17:01:54

@bölcsbagoly: Nem, elvtárs, nem egyenlő. Nyilván a fideszes kúrmánytól függetlenül működnek, és saját maguk találják ki a törvényeket.

A magadfajta hülyénél gondolom az a helyzet, hogy ha nem személyesen a főgeci Vitya szignózza az elfóliázást előíró határozatot, akkor semmi köze hozzá a fidesznek.
süti beállítások módosítása