B1 blogcsalád



Bödőcs szétszívatta a korrupció és a jogállam helyett a lápi pócokért aggódó Ádert

2017. december 31. - nickgrabowszki

Előre elmondta az újévi beszédét.btaj.jpg

CEU? Korrupció? Ugyan. Rozsdásfarkú guvat! A kerítéssel is csak a földikutyák miatt van baj.

Egészen biztosan viccesebb lett, mint Áderé lesz. És őszintébb is.

De éppen azért annyira nem is vicces.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6913536581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2017.12.31. 17:28:59

A magyar társadalom 98% valóban jobban aggódik a természet miatt mint a büdös lábú és ostoba liberális férgek játszóterének jövőéjért. Nincs ezzel semmi gond. Áder teszi a dolgát, pont azt amit tennie kell. Bödőcs egy fasz, aki a többi tehetségtelen kreténnel egyetemben, benyomult abba a vákuumba amit Hofi hagyott hátra. Mert az tök mindegy hogy Hofi Géza milyen politikai nézeteket vallott, volt karaktere és személyisége. Nem úgy mint ezeknek a pöcsfejeknek.

_Ske_ 2017.12.31. 17:33:31

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Szerencsére te legalább egyensúlyt hozol az erőben és a világ újra megmenekült.
...
Hála a pindúr pandúroknak!

guvat 2017.12.31. 17:35:29

Jó érzés, hogy a ballib oldal ugyan köztársasági elnököt még évtizedekig nem állíthat, de helyette ilyen magafajta bátor embereket fel tud mutatni! Bödőcs az ő szintjük és remélhetően lelkileg felkészíti őket az est fénypontjára, a Sas kabaréra! Boldog Új Évet!

Janossz 2017.12.31. 17:37:21

@Peter Götz: Valamit félreértettél, bocs. A kérdés az: És vajon mi a véleménye bircának Bödőcsről??

Janossz 2017.12.31. 17:42:47

@guvat: Rozsdástorkú guvatfürj, hogy lehetsz ilyen hálátlan?

Egéridomár 2017.12.31. 17:58:04

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Ez egy fideszgecitől kifejezetten bók volt :)

Egéridomár 2017.12.31. 18:00:48

@guvat: Neked is búék fideszgeci :)

A tudomány sosem téved! 2017.12.31. 18:02:19

majdnem olyan vicces, mint egy sas kabaré

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2017.12.31. 18:18:04

Boldog, békés, liberális mentes új esztendőt minden elvtársnak!

vénkujon 2017.12.31. 18:22:47

vajon mit szól majd hozzá jános? a fideszes álamfö. a bajzos úr. áldás békesség.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.31. 18:26:09

@Peter Götz:

Semmi különos, olyan, mint az átlag magyar KE: Göncz-típus, csak a másik oldal pártkatonája.

2017.12.31. 18:51:36

Amikor a fiatalok tüntettek ellene, azt kiabálták, hogy "bajszos szar!". Ennél többet nem is lehetne mondani, csak annyit, hogy a fideszes troll véglények egyenek szart Újév alkalmából (meg a seggemet is kinyalhatják).

gurigapapa 2017.12.31. 18:52:16

Én újévre még több B1 posztot kívánok a címlapra! Keveslem a most kint lévő három B1 posztot, lehetne ez 4-5 esetleg az Index is lehetne egy nagy B1...

De most komolyan, hadd próbálkozzanak már mások is...

közép dunántúli régió 2017.12.31. 18:58:42

@gurigapapa: Minek? A kormánypárti trollok minden egyes bejegyzésre ugranak fröcsögni! Hárman legenerálnak 600 kommentet! A B1 hozza a kattintásszámot!

VaradiJanos 2017.12.31. 19:28:39

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: a kis buzi narkós fasszopókat hívod fiataloknak? A kurva anyád veled mulat ma éjjel?

6.Lenin 2017.12.31. 19:35:52

-Húú! Ez jól odacsesz.
-Kicsoda? Kinek?
-Hát ez a Bödöcs gyerek, a rohadékoknak.
-Fideszes köcsög ez is.
-Fideszes? Ne bassz.
-Diktatúra van? Meg nácik?
-Igaz, kopaszok, pintérpribékek, sok rohadék.
-És? Hol vannak a kopaszok? Elütötte már egy TEK-es tank?
-Hú, bassz , ez igaz.
-Na látod, mint a Hofi, nyomta, a népek kajálták, ők meg Együtt ették a paprikás krumplit a János'bá -val. Vagy .....
-Vagy mi?
-Vagy megint hazudtak egy nagyot.
-Hazudtak? Mit?
-Nincs is diktatúra, hiszen mindenki azt pofázik, amit akar. Ki nem szarja le?
-Így már nem is olyan jó a buli.

val 2017.12.31. 19:43:53

Bödőcs anno a szentlászlói alkoholmámort egész jól tolta, viszont ez már erőltetett.
Túltolta na, ez van.

K K K 2017.12.31. 20:07:21

Milyen szivatás? Hatodrangú szar, ezen még a legelvakultabb orbánfóbiás sem tud röhögni.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.12.31. 20:22:20

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Jól hozza Ádert, de a szöveg tényleg izzadságszagú, sokkal jobbak a korábbi Orbán-paródiái.

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Amikor Fábry nyomtatta a Fidesz melletti szöveget, akkor ő is tehetségtelen kretén volt?

@guvat: Ugye csak viccelsz vagy tényleg van még Sas-kabaré szilveszterkor? Az már 20 éve is kínos volt, hasonlóan a Rádiókabaréhoz...

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Ugyanolyan pártkatona, mint amilyen Göncz és Mádl volt.

VaradiJanos 2017.12.31. 20:33:23

@K K K: dehogynem, figyeld csak meg az idegyűlő kretén balfácánokat!

eßemfaßom meg áll 2017.12.31. 20:44:19

Lenyűgöző

Azt hiszem ezután nincs más lehetőségem mint az mszp-re szavazni 2018-ban

2017.12.31. 20:46:42

orbán viktor miniszterelnökünk (az isten áldja meg) humorának közelébe sem jöhet.
mert ő egymagában az erkölcs , a jóság, a becsület, a hit és a humor!

midnightcoder2 2017.12.31. 21:27:51

Egy eltűnő állatfaj kialakulásához évmilliárdok kellettek. Arra pedig, hogy a következő 4 évben épp milyen színű zászló alatti politikusok lopnak, 100 év múlva már ez eb sem emlékszik. A Bödőcs nevű humorbombára pedig már 10 év múlva sem.

jetztnur 2017.12.31. 22:00:09

Nagyon szeretem Bödőcsöt, szerintem a legjobb. Szubjektív vélemény. Mint az is, hogy ez nagyon gyengére sikerült.

nick papagiorgo 2017.12.31. 22:22:23

Annak idején Hofi meg kifigurázta Kádár Jánost. Direkt nem akarok párhuzamot vonni Hofi és Bödőcs illetve Áder és Kádár között. Egy humoristának az a dolga, hogy a hatalmat kifigurázza, a hatalomnak meg az, hogy tűrje.

De azért már valahol szánalmas, hogy egy blog EBBŐL csinál hírt. Sasjózsi méltatása (a gonosz kormány kergeti a szegény humoristát, holmi adócsalás stb miatt) mikor következik be? Nem kéne jelölni esetleg miniszterelnöknek, abból úgyis hiány van most, és Karácsonynál biztos jobb befutó lenne :)

Boldog újévet!

2017.12.31. 23:22:30

Hogy is mondjam finoman (nehogy elvigyen az ávó, ugye...): a fidesz nem kimondottan a szívem csücske, de ez paródia nagyon gyenge. A karaktert még csak-csak hozza Bödőcs, de rém erőltetett és humortalan az egész.

Tibi humorát, stílusát nagyon bírtam a kezdetektől fogva, de az utóbbi 2-3 évben szinte már kizárólag csak a politikáról szövegel (a londoni fellépés legnagyobb része is arról szólt): hogy a kormánypárt így, Orbán úgy...
És ez - sajnos - a minőség rovására megy.

A könyve egész jól sikerült, de színpadilag lassan teljesen kiég.
Bármilyen jó humorista is valaki, ha a műsoridő 80 %-át Orbán és a fidesz pocskondiázása teszi ki nála, az óhatatlanul is unalomba fordul egy idő után. Közben pedig az élet apró dolgainak, a hétköznapoknak a kifigurázása, az általános, de annál erősebb társadalomkritika, egyszerűen a nagybetűs ÉLET visszásságainak humoros és szellemes bemutatása (ezeket Bödőcs mellett még Kőhalmi űzte mesteri szinten) mind elsikkadnak.

Nagy kár. :(

UrbanLegend2000 2017.12.31. 23:24:43

A fidesztálibok sosem lankadnak.
Szeretném azt hinni, hogy legalább pénzért csináljak, de attól félek, hogy a legtöbbje egyszerűen csak ilyen ostoba.

Measurer 2018.01.01. 00:42:03

@val: Ádert teljesen kivonta a pártvezetés a politikából. Szinte csak Magyarország flórája és faunája tartozik a politikai mozgásterébe. Valamennyi alkotmányos kötelezettségében blokkolják. Ez önmagában kabarészerü. Valamelyest visszalátjuk e tragikus félreállitás következményét, egy jogfosztott báb erőlködésėt valamiféle legitimációs látszat megőrzésére.

Gulyo 2018.01.01. 01:16:53

Igen, ez gyengusz volt, pedig szeretem ezt a barmot XD

LAM 2018.01.01. 01:50:59

A "Ne félj kis Vuk, megbosszullak" tetszett, ott röhögtem.

Amúgy Bödöcs ezekkel a videókkal tényleg kezdi elaprózni a dolgot. Ez is gyakorlatilag egy gondolatra lett felépítve, az meg 2.42-ben kevés.

A bloggert meg nem értem. Ezek szerint trumpista lett és tagadja a globális klímaváltozást? Hát nem az a legfontosabb dolog a világon?:-)

val 2018.01.01. 07:27:01

@Measurer: De a hozzászólásomban Bödőcs középszerűsége a téma, Ádert még csak meg sem említettem (ne is érdekel).
De ez nehogy összezavarjon! Ha belekavarodnál, azt tényleg a szívemre venném!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.01. 08:29:38

@Online Távmunkás:

Ez se igaz szerintem. Voltak másnak jobb Orbán-paródiái.

Varga Ferenc József pl. tehetséges humorista, míg Bödöcs olyan Sas-féle álhumor vonal.

Az a helyzet, hogy egy előadáshoz NEM ELÉG a lánglelkű ballibaság, kell hozzá tehetség is.

Bödöcs meg egyszerűen tehetségtelen. Hozzá képest még a szinten nagyon hozzá nem értő Nagy-Ballibandó is tehetséges. Nagy-Ballibandó olyan jó középiskolai amatőr diákszínész szint, míg Bödöcs jóval ez alatt van.

Hasonlítsd öszes Vargával: www.youtube.com/watch?v=a-JZjQJUQuc - Varga valóban képes felismerni a parodizált személy stílusát, azt hűen visszaadja, a szöveg pedig éppen annyira túloz, hogy egyszerre hiteles és vicces. Bödöcs száma meg szimpla ripacskodás és hörgés, kb. olyan általános iskolai amatőr színjátszókörbe erőszakkal betett diák teljesítménye.

A tehetség politikafüggetlen...

Mindez kb. olyan szánalmas, mint ami az ellenkező oldalon volt Szuhay Balázs. Amikor ballib politikusokat parodizált, az embernek szimpatikusak lettek az illető ballibek, annyira szánalmas volt Szuhay.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.01. 08:30:57

@nick papagiorgo:

Hofi sose figurázta ki Kádárt, ez tabu volt. Igen, néha utánozta, de sose kritikus módon.

midnightcoder2 2018.01.01. 08:55:00

@Measurer: Mert Árpi bácsi nem feltett kézzel nézte végig anno az ország szétlopását.

Measurer 2018.01.01. 08:55:24

@val: megnyugtattál. Legjobb ha a politikába nem üti bele az ember az orrát. Bárcsak meg tudna valósulni végre a politikamentes közélet!

Measurer 2018.01.01. 09:01:08

@midnightcoder2: Igen, ezt el is mondta Kossuth téri beszédében. Én is ott voltam a téren, nem ment tovább a 2-es villamos. Leszállitottak az Akadémia utcánál.

nick papagiorgo 2018.01.01. 09:03:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Jó, de azért érted, mire gondolok. Lehet nem volt túl tökéletes a párhuzam.
A gond ott van, hogy azon kell örömködni, hogy "némá, Bödőcs meg hogy kifigurázta Ádert". Azért ez valahol szánalmas.

Most olvasom (friss hír, szintén az indexen), hogy az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége is komoly kormánykritikával bukkant fel, először Balog Zoltán miniszter kapja meg a magáét (alkalmatlan), aztán az egész kormány (diktatúra épül), a végén egy kissé az ellenzéknek is beszól (bénák) . Ez nagyon derék, de biztos, hogy az asztmás betegek szövetségének kell így hallatnia a hangját? A diktatúra miatt lesznek az emberek asztmásak, vagy mi? És eme nemes blog majd ezt a szervezetet is piedesztálra fogja emelni? :)

Nzoltan 2018.01.01. 09:11:57

@nick papagiorgo: A mai fiatalság nagy része nem érti már Hofit. Nem csak azért mert nem élték azt a kort, hanem egyszerüen más az értelmi szint. Most a pitebaszás a menő. Ahhoz nem kell IQ.

Nzoltan 2018.01.01. 09:12:58

Bödőcsnek nem áll jól ez a vonal. Jobb lett volna, ha marad a kocsmai politizálásnál. Azt jól tolja.

nick papagiorgo 2018.01.01. 09:21:10

@Nzoltan: nem az a baj, ha nem értik (Hofi a szocializmusban élt, annak meg 25 éve vége). Vannak azóta is tehetséges humoristák, direkt nem mondok neveket, hogy ne menjünk el abba az irányba, hogy "szerintem az nem is tehetséges" stb. A baj az, ha valaki attól lesz vicces meg nagy ember, hogy ki merte Ádert figurázni, nem attól, hogy milyen színvonalas a humora. Bödőcs szerintem felvállalta ezt az ellenzéki vonalat, viszont ez az általános színvonalának a kárára ment.

Ádert amúgy a tegnapi napon boldog-boldogtalan kifigurázta, akinek volt kedve felvenni egy álbajuszt meg egy öltönyt (magam pl. a Bagi-Nacsát láttam még). Volt jobb, volt rosszabb, ízlés kérdése. Van, akinek sikerül egy bizonyos szintet hoznia, van, akinek nem :)

2018.01.01. 09:41:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Szerintem a humor teljesen értelmezhetetlen egy illiberálisnak.
Te is nyomatod a vicces szófacsarásaidat, pedig nem színvonalas.
Érted, szederkényi szürke paraszt?

eßemfaßom meg áll 2018.01.01. 09:55:10

@nick papagiorgo: "Bödőcs szerintem felvállalta ezt az ellenzéki vonalat," Hosszutávú biztos megélhetést választott, nem kell attól félnie, hogy hirtelen kormánypárti humort kelljen előadnia :)

Sexual Harassment Panda 2018.01.01. 10:09:33

Tulképp Bödőcs mikortól hülyült el ennyire?

nick papagiorgo 2018.01.01. 10:11:10

@eßemfaßom meg áll:
Na ja.
Viszont az ellenzéki humorizálás "nehéz kenyér", nem véletlen, hogy nem is választják sokan, mert tartogat egy hatalmas csapdát:
Mégpedig azt, hogy az illető lesz az "ellenzéki humorista", és ez ráég. Kb olyan lesz, mint a heti hetes, ami egy vicces műsornak indult, aztán elment az ellenzéki humorizálás irányába. Innen el is veszítették a nézők kb. harmadát. Aztán meg az a baj, hogy ha az illető "ellenzéki humorista", akkor ezt várják tőle, nem lehet "csak úgy" szimplán ökörködni - viszont ha épp nincs elég "poén" (vagy a humorista nem tudja elég poénosan előadni, mert pl. nincs ihlete), akkor egy szánalmas erőltetett vergődés lesz az egész. Itt veszítette el a heti hetes is a nézői második harmadát, és a fenti videót elnézve nekem is ez jut eszembe Bödőcsről.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.01. 10:13:08

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Mint fanatikus ballib érthető álláspontod: te mindent pártpolitikai alapon nézel, ami persze szánalmas, de végülis emberlleg érthető, hiszen nehéz lehet egy zuhanó és téves eszme hívének lenni.

nick papagiorgo 2018.01.01. 10:16:54

@Sexual Harassment Panda:
szépen, folyamatosan hülyült el.
Ő egy ilyen demokrácia stb miatt aggódó emberke, amivel semmi gond, de ugyanakkor humorista is. Az elején a humorába beleszőtte a kormánykritikáját, ez még jól is állt neki, az emberek röhögtek, ő meg azt látta, hogy erre az emberek vevők.
Csak aztán túllendült, a londoni fellépésén is volt egy kb 20 perces blokk, ahol Orbánra talált ki jelzőket, és azokat mondogatta - na most ez max 1 percig vicces, de ő húszig vitte.
Alkotói válságban van szegénykém vélhetőleg, bucsuszentlászlói poénokat már nem akar tolni, csak azt nem tudja, hogy helyette mit - mert szimpla kormánykritikára nem lehet egészestés (1-1.5 órás) fellépéseket alapítani. De azért próbálkozik vele.

Paul Summers 2018.01.01. 10:17:08

@nickgrabowszki: Az útszéli kurva anyádat szívatta szét.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.01. 10:28:00

@nick papagiorgo:

Önmagában semmi gond azzal, hogy egy humoristának van egy kőkemény politikai álláspontja, s közéleti humort csinál, nyilván mindig a saját nézetei szerint.

Nyugaton is van ilyen, s aztán a nézők meg nyilván nem nézik azt az előadót, aki az ő nézeteik ellen van.

Semmi gond: minden tábornak lehetnek saját humoristái.

A gond Mo-on: a ballib humoristák magukat "függetlennek" hazudják.

S persze a legnagyobb gond tehetségtelennek lenni.

Hofival is ez lett a baj: képtelen volt alkalmazkodni a demokráciához, majd beállt az egyik táborba, s elhitte, elég trágárkodni az ellenfél ellen, s meg is van a siker. Ezért van az, hogy a Kádár-kori zseniális Hofiból egy szürke, trágár, humortalan alak a rendszerváltozás után.

6.Lenin 2018.01.01. 10:34:52

BUÉK!

Kezdek kétségek közt vergődni.
Nem ismerem Bödöcs urat, nem láttam még tőle semmit, ezt a "paródiáját" sem.

Vesztettem valamit vele? Meg kellene néznem? Kötelező?

Érdekes, hogy én nem érzem, hogy bármit is vesztettem volna vele.
Remélem, hogy az új esztendő sem lesz rosszabb, mint az előző.

Mellesleg mindenki azt néz, amit akar, azon röhög amit a szellemi színvonala számára lehetővé tesz. Nem ez a normális?

Ezeken vitázni? Egymást anyázni?
Nem szánalmas?

eßemfaßom meg áll 2018.01.01. 10:52:48

@nick papagiorgo: Rendszeresen megkapja a nagy tapsot balról, szerintem úgy van vele, hogy ezzel pár évig megvan a tuti megélhetés, a folyatáson majd ráér akkor gondolkozni ha véletlenül orbánt elviszi a végelgyengülés és esélye lesz valakinek leváltani a fideszt.

nick papagiorgo 2018.01.01. 10:57:09

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
na ja, ezzel teljesen egyetértek.
A gond általában azzal van, hogy "túllendülnek", a saját hatásuk alá kerülnek, és elhiszik, hogy ők milyen jók, meg milyen viccesek, közben meg nem. Ez történt a heti hetes "sztárjaival" is, a műsor meg ellaposodott.
Magyarországon meg az a különbség a nyugattal szemben, hogy ott a közönség nagy, és ellenzéki humorizálásból is meg lehet élni. De itthon, ha egy humorista meg akar élni, el kell járnia falunapokra, vállalati rendezvényekre stb. Na most falunapon egy gáz, ha a közönség egy jó része (a fidesz-szimpatizáns) nem röhög, vállalati rendezvényekre meg általában nem hívnak olyat, aki ellenzéki kabarét mond, mert a vállalat egy politikailag korrekt valami, nem kell neki olyan, aki akár az egyik akár a másik oldal mellett tör lándzsát. Tehát a nagy szókimondást valamilyen határok közé kell szorítani, arra meg a Bödőcs nem hajlandó.

2018.01.01. 11:14:05

nem volt olyan szar, ahogy a tolvaj, maffiózó oldal hisztijét elnézem.
ha az lett volna nem rínátok...
de a kommentárok száma és sértődöttsége bizonyítja a birkanyáj érdeklődését...
csak így tovább bödőcs!

nick papagiorgo 2018.01.01. 11:15:57

@eßemfaßom meg áll:
részemről oké, nekem semmi bajom vele, sok sikert neki. Max én nem nézem, nem azért mert ellenzéki, hanem azért, mert (főleg a régi önmagához képest) színvonaltalan, amit művel (pl. ebben a videóban is 2,5 percig Áder környezetvédelmi szövegén rugózik, ami max fél percig vicces. És hibákat is vét, mert a kerítés miatti földikutyák sorsának romlásán pont nem ő rugózott, hanem a baloldal).
Tehát minden szépeket neki, annyi megjegyzés, hogy félek/féltem, hogy ha így folytatja, lesüllyed egy "sasjózsi" színvonalra. Persze, arra is van közönség meg van belőle megélhetés (pl. tegnap is az ment at ATV-ben, még mindig tolja, egy elpusztíthatatlan ürge az öreg), de Bödőcsöt valamennyire ismerve, nem vagyok benne biztos, hogy neki ez a célja vagy perspektívája.

2018.01.01. 11:17:35

Ennek melyik része a szívatás ? Ez egy rettentő gyenge "utánzás" próbál lenni.

midnightcoder2 2018.01.01. 11:17:44

@Measurer: Ehhez képest a szocik simán szétlopták az országot, felvásárolták az összes médiát - két alig olvasott újságon kívül minden politikával összefüggésbe hozató média a ballib kezében volt akkortájt - és Árpi bácsinak ehhez sem volt túl sok szava.

Anna Kisfaludiné Baán 2018.01.01. 11:38:13

Remélem, hogy a "tündöklés" után a nagy bukás jön. Egy ripacs!

egy_ember_ 2018.01.01. 11:41:49

@morpho: De ismerd el, ilyen gyors birkát még nem láttál:)

egy_ember_ 2018.01.01. 11:45:44

@midnightcoder2: És éppen ezért következő 100 évben minden politikus lophat. Tőled is, tőlem is. Ebben mi az üzlet a népnek?

teéjesenmindegy 2018.01.01. 11:50:27

"Szétszivatja"... "ledobta az atombombát".. "Bödőcs megüti a bokáját ezért"
Micsoda jelzők! Erre vár valami hatalmas durranást az ember. Aztán jön egy rózsapatron.

Bödőcsnek pedig olyan lehet a b1 blog rajongása, mint Piszkos Fred barátsága. Baromi kellemetlen és kínos.

6.Lenin 2018.01.01. 11:51:09

@egy_ember_:

Optimista vagy.
Mióta valamilyen hatalom (emberekből álló) irányítja a az emberi közösségeket, ez igy működött. Sok ezer éve.
szerinted 100 év alatt ezt sikerülne kiküszöbölni?
Esetleg a módszerek fognak finomodni. változni, mint eddig.
Szerintem.

teéjesenmindegy 2018.01.01. 11:55:45

@egy_ember_: Fog is lopni, nem csak 100 évben. Ez a politikusok tulajdonsága. Nem csak itt, máshol is.

Amire midnightcoder céloz, az az, hogy most a ballib oldal hirtelen olyan dolgokat vár el a köztárs.elnöktől amit anno a sajátjától nem. Pluszban még jogosultsága sincs semmire, mert a KE poziciója Magyarországon semmire sem jó. Működik a szokott kettős mérce.

wolves84lb 2018.01.01. 12:05:05

@6.Lenin: ez istentelen gyenge volt, még tőled is

wolves84lb 2018.01.01. 12:08:30

@nick papagiorgo:
"De azért már valahol szánalmas, hogy egy blog EBBŐL csinál hírt."

A kommentelés részedről még véletlenül sem szánalmas, ugye? A szánalmas blogon...lol

wolves84lb 2018.01.01. 12:11:24

@6.Lenin:
"Kezdek kétségek közt vergődni.
Nem ismerem Bödöcs urat, nem láttam még tőle semmit, ezt a "paródiáját" sem.

Vesztettem valamit vele? Meg kellene néznem? Kötelező?

Érdekes, hogy én nem érzem, hogy bármit is vesztettem volna vele."

Hát orbá n seggéből valóban nehéz lehet kilátni, de azt leírni, hogy nem ismered Bödőcs munkásságát, 2017ben is gyenge kamu, nem hogy 2018ban. Nem unod még ezt a szerepet előadni, elvtárs?

nick papagiorgo 2018.01.01. 12:17:30

@wolves84lb:
nem teljesen értem a "logikádat".
Én a véleményemet írom le.
Ha mondjuk egy divatblogon lennénk, és a ruhák ízléstelenek lennének, akkor ne írjam le, hogy ízléstelenek, mert magam is ízléstelenné válok ezzel?
Vagy úgy gondolod, hogy a blog szerzői csak helyeslő kommenteket várnak/fogadnak el? Csak "like" van, dislike nincs?
Vagy mire akarsz célozni ezzel? És miért pont engem szúrtál ki (rajtam kívül páran leírták, hogy a "paródia" szánalmas)?
No mindegy. Boldog új évet!

vaffanculo 2018.01.01. 12:24:55

Hát ez nem a legjobban sikerült paródia bajszos szarról, el kell ismerni. Szeretnék orbán- és fityeszmentes boldog új évet kívánni mindenkinek, csak kár, hogy nem fog bekövetkezni :)

2018.01.01. 12:31:57

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Varga Ferenc József a Sas Józsi iskola legjobb képviselője. Ő maga is Sas szárnyai alatt nevelkedett. Bödőcs szövegeiben több réteg van, kell hozzá egy kis műveltség, hogy a mélyebb rétegeket valaki felfejtse.
Varga se rossz, de Bödőcs sokkal intellektuálisabb.

2018.01.01. 12:33:17

@vaffanculo: Áder semmilyen. Egy báb, aki semmit se mond lényegében. Ezért ilyen a paródiája is.

Jakab.gipsz 2018.01.01. 12:34:03

Bödőcs önmagból, csinált pojácát, mint ahogyan pojácák a libsik is, semmit sem tud, semmit sem ért meg, csak okoskodik.

2018.01.01. 12:34:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: mivel arról írtam, hogy nincs humorod, a más nevével való viccelődésben ki is merül, ami nem csoda, mert végülis egy birkától mit várjunk, nem értem a pilitikai szálat. Hacsak azért nem, mert azt írtam, hogy a fideszfanok között a humor ismeretlen. Te erre ballibsizel, vagyis az ellenpólusra helyezel. Ezzel nem cáfoltad az alaptézist. A humort nem érted, mivel az feltételez egy szellemi szintet.

teéjesenmindegy 2018.01.01. 12:38:40

@karandash: "Bödőcs szövegeiben több réteg van, kell hozzá egy kis műveltség, hogy a mélyebb rétegeket valaki felfejtse."
Elemezd már le légyszi, a műveletlen fajtám kedvéért, hogy ebben a három percben mi volt a fergeteges humor, hol volt a szétszivatás, ahol visongani kellett.

teéjesenmindegy 2018.01.01. 12:40:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: :D:D:D: Na igen.
A hülye ember utolsó érvelése. "Azért nem értitek, mert nincs humorotok"

Dread Naughty 2018.01.01. 12:46:17

Szerintem Bödőcs nem tehetségtelen, nagyon nem, bár ez most nem volt valami jó.
Valójában egyetlen poénból élt végig. Kicsit Trabarnára emlékeztett, akiek elsőre mindenki röhög, de őt hetente egyszer bemutatta a tévé, hát végül el is tűnt.
Viszont Áder köszöntője nem egy jó homoralap. Nehéz ízléstelenség nélkül jó húrokat pengetni.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.01. 12:46:19

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Számtalan humoros cikket írtam már, azaz ebben is tévedsz. S olyan kifejezés is van, mely tőlem terjedt el.

nick papagiorgo 2018.01.01. 12:52:23

@karandash: ezzel a Varga Ferenc József dologgal azért vitatkoznék.
pl. a Markos-Nádas-Boncz trió is a Mikroszkóp színpadon lépett fel (abban az időben szinte csak ott lehetett egy humoristának rendszeresen fellépni), mégse állíthatjuk, hogy a "sasjózsi" iskola követői lennének.
Bödőcs meg pl. a Fábry-féle Showder-klubban /Dumaszínházban tűnt fel, mégse mondhatjuk róla, hogy a "Fábry-iskola" követője lenne (mert ennyi erővel kb minden második standupos az).

Liberal left wing trash 2018.01.01. 12:53:09

@karandash: hát balliba szintan már intellektuális bödőcs, de valójában egy olcsó ripacs

persze nincs gond ezzel, a kutya se ismeri

2018.01.01. 13:04:33

Én nem hasonlítanám Hofihoz. Ha Hofi szelleme élne tovább Bödőcsben, akkor ez a műsor úgy nézett volna ki, hogy egy kicsit szidja a kormányt. Persze nem olyan poénokkal, hogy mit hogyan áraznak túl a haveroknak. Csak olyannal, hogy milyen ostobák azok ott fent. Utána pedig elkezdené cikizni a "bunkó átlagprolit", aki még ahhoz is hülye, hogy megfogalmazzon két értelmes mondatot. Lásd még: "hát ti szidjátok a kormányt, 'oszt ti menyivel vagytok különbek náluk"? Az előadás végére mindenkiben feltámad egy kicsit a lelkiismeret ("szidom én a kormányt, hogy lop, de múltkor én is elhoztam egy köteg A4-est bentről..."). De amúgy meg milyen tökös gyerek ez a Bödőcs. Jól megmondta... Mindenki lenyugszik, szó sincsen már további kormánybuktató tervekről.

Az ellenzéki előadóművész pedig az előadás után elmegy Orbánékhoz haknizni arra a szilveszteri bulira, ahol még a fideszesek közül sem lehet ott mindenki. Persze mint ellenzéki, továbbra is. Ha valaki ezt a kettősséget a szemére vetné, akkor előre be van bekészítve vagy 10-15 olyan poén, aminek az a lényege, hogy a kritika megfogalmazója olyan hülye, hogy meg sem érti miről volt szó az előadásban.

Nem. Bödőcs nem ez a kategória. Ő tényleg ellenzéki.

6.Lenin 2018.01.01. 13:23:58

@wolves84lb:

Tényleg nem ismerem Bödöcs urat, a munkásságát végképpen nem. Számomra Alfonzó halálával Mo-on megszűnt az igazi humor.
Miért is bújnék az Orbán seggébe, ha nem nézem mások kedvenceit.
Neked tetszik mert nyilván megfelel a te szellemi színvonaladnak. Mi a fasz közöm van ehhez?

Vannak férfiak, akik a kövér nőket szeretik, mások a girnyókat, a harmadik meg a Bélát.
Aztán mi a baj ezzel? Ezzel kell kezdeni az új évet, hogy az egyiknek tetszik valaki, a másiknak nem? Közelebb visz ez bármihez is?

Ja, hogy néhányan kiélhetik az anyázási szándékukat? Legyen ez a legnagyobb sikered örömed az új esztendőben.
Én csak annyit írtam, hogy csodálkozom, hogy ilyen faszság is alkalmat ad egyeseknek, hogy kiélhessék az elfojtott lelki nyomorukat, mert ezt én annak tartom.

VaradiJanos 2018.01.01. 13:27:09

@teéjesenmindegy: könnyenelkaptukuram igenis nagyon humoros, olvassad csak el az anyadmajma nick alatt írt bonbonjait! Egy tünemény.

VaradiJanos 2018.01.01. 13:29:14

@European citizen: hogy mersz ilyeneket írni Hofiról? Ő egy félisten, te pedig holokausztoló vagy.

powerage 2018.01.01. 13:33:28

Ennek a beöltözünk egy politikusnak és parodizálunk dolognak már a nyolcvanas években lejárt a szavatossága, de ez a szar még a fénykorban is alsó kategóriás lett volna...

Mondjuk az tényleg teljesítmény, hogy a kormány működésén kábé ház nagyságú céltáblák fityegnek, de a humorheroldok folyamatosan ezek mellett csapódnak be.

rasztaszív 2018.01.01. 13:37:15

@6.Lenin: aha.tehát a témát nem ismered - ezért inkább te adsz műsort?

2018.01.01. 13:46:28

@teéjesenmindegy: nem ebben a 3 percben, buzikám. Ez a 3 perc arról szól, hogy Áder egy nagy semmi, nulla, sótlan fasz egy bajusszal. Nézd meg Bödőcs többi videóját. Kis műveltség kell hozzá, hogy átjöjjön a dolog. Mint Hofi rendszerváltás előtti humora, több réteg, áthallások. Hofi persze ellaposodott rendszerváltás után...

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Varga nem rossz, sok lófasz magyar stand-uposhoz képest egy zseni. Szerzőként és előadóként is jó. Régen szerettem a Rádiókabaréban, de amikor Sas műsorában szerepelt, ott elég szörnyű volt.
Bödőcs számomra intellektuálisabb és sokkal jobban ragadja meg a 2010 utáni életérzést. Varga inkább 2000-es évek. Orbánról is aktuálisabb paródiái vannak Bödőcsnek.

@nick papagiorgo: Varga a Rádiókabarében kurvajó volt, nem csak előadóként, de szerzőként is. Sas műsorában láttam, ott annyira nem jött be.
Számomra Bödőcs aktuálisabb, intellektuálisabb. Varga egy kicsit eltűnt vagy csak én nem követem őt... Bödőcs egy generáció hangja szerintem, mint Hofi volt a rendszerváltás előtt. Varga meg egy jó szerző és előadó, messze jobb, mint a sok nulla stand-upos, de nem egy generációs alak.

@Liberal left wing trash: Bödőcsöt a kutya se ismeri... Aha...
Ripacs? Pont hogy a visszafogott, intellektuális humor jellemző rá.

@Jakab.gipsz: ha valaki báncsa a Viktor, akkor neked rögtön kommentezni kell?

nick papagiorgo 2018.01.01. 13:46:47

@European citizen:
további különbség, hogy Hofin röhögtek volna az emberek :)
Egy humoristának elsősorban az a "dolga", hogy az emberek nevessenek/szórakozzanak, nem pedig mély értelmű üzenetek megfogalmazása (az csak másodlagos).
Bödőcs néha összekeveri ezt a kettőt.

$pi$ 2018.01.01. 13:48:24

@European citizen: "Nem. Bödőcs nem ez a kategória. Ő tényleg ellenzéki. "

Ellenzékinek lenni jó, de ha vicces lenne, az jobb lenne. :D Mármint tudod... az ő szakmájában.

$pi$ 2018.01.01. 13:51:26

@karandash: "Mint Hofi rendszerváltás előtti humora, több réteg, áthallások. "

Igazán hozhatnál már példát arra, hogy a Hofi humor hol volt olyan nagyon cizellált meg sok rétegű. Én úgy emlékszem, hogy egyszerű tanulatlan proletár volt egszerű, tanulatlan proletároknak nyomott egyszerű humort. Biztos téveked, megmutathatnád miben volt olyan nagyon cizellált, sokrétegű meg elgondolkodtató...

nick papagiorgo 2018.01.01. 14:02:24

@karandash:
szerintem almát nem lehet összehasonlítani körtével.
VFJ egy kiváló szerző/eladó, a humor több területén bizonyított. Én pl. azért szeretem, mert üdítő változatosságot hoz a sok standupos között.

Bödőcs meg egy standupos, egy - saját bevallása szerint is - punk, akit mindenféle kötöttség zavar, arról beszél, amiről akar, aztán ez jó esetben tetszik is a közönségnek. Nem akarok róla rosszat mondani, mert nagyon jó, de ahogy korábban írtam is, szerintem válságban van, bucsuszentlászlót már nem akarja tolni, az új hangját meg még nem találja. Ez már előfordult sok mindenkivel (pl. zenészekkel), hogy amivel először kijöttek, az nagyon jó volt, az utána megjelenteket mindenki az előzőekhez hasonlította, és azon meg fanyalogtak, hogy "hát ez egy sz.r".

De ez az én véleményem, elfogadom, ha másé meg más :)

6.Lenin 2018.01.01. 14:21:45

@rasztaszív:

Ez a "vita" is azt igazolja, hogy ebben az országban kurva jól mennek a dolgok.
Miért is kellene ismernem a konkrét ügyet?
Beleolvastam és meglepődtem, hogy ezért is lehet valakiknek anyázni a másikat, mert valamit az egyik szeret, a másik meg nem.
Ez nem az a kérdés, hogy én az egészségügyet, így vagy úgy oldanám meg (vagy hazudnám, hogy képes lennék megoldani), mert módszerekben lehetnek jó, és rossz megoldások is, de ízlésbeli kérdésekben másokat anyázni?
Ez vonatkozik azokra is, akik szarnak tartják Bödöcs urat. Mi a fasznak nézik.
Ezért írtam, hogy én nem ismerem tehát a "munkásságáról" nem is mondtam se jót, se rosszat. Az itt olvasottak alapján valószínűleg nem is fogom megnézni soha.

Természetesen, ha szóba került, leírhatja mindenki, tetszik, nem tetszik, de azért ,hogy kinek mi a véleménye ítéletet mondani a másik felett, az egy faszság. Ennyi.

Nem bizonyos problémák, kormányzási módszerek megoldásáról szól a vita.

fidesz maszop dk egykutya 2018.01.01. 14:31:24

@Jakab.gipsz: nem, azok akik semmihez sem értenek, semmit sem tdunak, azok ti komcsik vagytok. Ő tud :) Ja de ti is tudtok: lopni, hazát árulni, időnként magyarokat lőni, és szovjet elvtársakat behívni.

2018.01.01. 14:31:49

@$pi$: lehet hogy Hofi egy feszültséglevezető szelep volt a Kádár-rendszerben, de azért voltak rétegei a humorának, főleg mert akkoriban nem lehetett mindent egyenesben kimondani. Rendszerváltás után tényleg egy trágár prolihumort nyomott.

2018.01.01. 14:34:19

@nick papagiorgo: VFJ nem egy stand-upos, ez már plusz pont, Magyarországon rengeteg semmirekellő hitte el magáról, hogy stand-up komikus lehet belőle. VFJ szerző is és előadó is, ez becsülendő, Bödőcs meg talán a 2-3 valamirevaló magyar stand-upos egyike.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 14:39:19

Ádert szénné szívatta Bödőcs. Zseniális volt az időzítés. Problémának azt tartom, hogy az elnöki hivatal kommunikációs munkatársai nem voltak képesek pár óra alatt lereagálni a kritikát, és simán ráengedték a szopórollerre a köztársasági elnököt. Aki imigyen saját magát csúfolta meg, illetve az általa kiszolgált rendszart. Gratulálok Bödőcsnek, le a kalappal :)

taga20 2018.01.01. 14:42:04

@karandash: most mond aszt, hogy a velencei tükrös nem volt jó!:)

taga20 2018.01.01. 14:44:43

@Mr. Waszabi: én is az előbb néztem meg, szerintem is patent volt.
aki nem akarja, vagy nem tudja megérteni, hogy miről szólt, az ekézi.

én is gratulálok neki, megint ütős volt!:)

6.Lenin 2018.01.01. 14:52:13

@Mr. Waszabi:

"Gratulálok Bödőcsnek, le a kalappal :) "

És még életben van?
Ha igen, én inkább annak örülök, mert akkor nincs diktatúra. Mindenki azon röhög ami neki tetszik. Ez mindennél sokkal fontosabb.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 14:55:23

@taga20: szerintem Bödőcs az új Hofi. Zseniális, szerintem. Nagyon tudja, hol kell odabaszni Orbanescu elvtárs képzelt rendszerének. Pár éve még eszembe sem jutott volna, hogy belőle ilyesmi lesz - akkor még a békés szentlászlói ipponokat hallgathattuk csak tőle. Nekem nagyon bejött, a mai beelőzés különösen. Csak el ne vigye a fekete Audi Q7-es :)

rasztaszív 2018.01.01. 15:00:46

@6.Lenin: tényleg,miért is?szerepelni lehet úgy is.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 15:02:00

@6.Lenin: már rég diktatúra van itt, csak az nem látja, aki nem akarja látni. Viszont ezt minden olyan ember látja itt, aki valaha élt diktatúrában itt. Nos, nem én kérek elnézést senkitől, aki nem tudja, miről is van szó. Nem rovok meg senkit, mert nem tudhatom, ki az, aki azért tudatlan, mert nem élt a Kádár-diktatúra alatt, vagy esetleg a Rákosi-diktatúra alatt, de én kortársa vagyok Orbanescu elvtársnak, és simán elküldöm őt már 15 éve a picsába, ahányszor erre alkalmat nyújt. Az ember ne legyen gerinctelen patkány, ha módja adódik rá, hogy emberré legyen. Én ezen az állásponton vagyok. Te melyiken vagy? Nekem egy görény ne akarjon okoskodni, hogy hogy kell csendesen fingani. Ugye érted? Az ember vagy ember, vagy görény, ez a valós helyzet.

taga20 2018.01.01. 15:05:24

@Mr. Waszabi: szerintem nem fogja, me mostanában finomabb módszerei vannak a fityeszesevtársaknak. ráuszítják a hiénagépezetüket, leszólnak a vidéki kultúrházakba, bemocskolják őt és a családját, etc.

és nézd meg az itteni hiénákat is, hogy mélyesztik bele a fogait a srácba!

és ezeknek fasza ez az ország!

6.Lenin 2018.01.01. 15:08:40

@Mr. Waszabi:

Te biztosan nem éltél diktatúrában sem itt, sem máshol.
Ezt igazolja az is, hogy már 15 éve bárkit elküldhetsz a picsába.
És ezt egy nyilvános helyen-igaz névtelenül-, de nyugodtan leírhatod.
A véleményedet meg ki nem szarja le, éppen úgy, mint az enyémet is.
Szabad országban élünk, szerencsére.

2018.01.01. 15:09:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: tudod, ha azt mondod, humoros vagy, az eleve gyanús....
Szerintem fogalmad nincs a humorról.
De egy birkától nem is várunk többet.

2018.01.01. 15:13:23

@6.Lenin: Hiszen azt mondod, a Kádár alatt sem volt diktatúra...miután leszámolt az esetleges ellenzékével '56 után, kimondottan libsi volt, igaz?
Hisz aki nagypofájú volt, azt nem lőtték agyon, hanem kapott egy vonatjegyet csak oda....nyugatra.

6.Lenin 2018.01.01. 15:16:18

@taga20:

Véletlenül pont olvastam a cikket, ahol azt írták, hogy felhívtak több vidéki kultúrházat, azután érdeklődve, máshol is előfordult-é, hogy NBA részegen, minősíthetetlen hangon beszélt a közönséghez. Ennyi volt. Mert az adott helyen kidobták ezért a pacákot.
aztán ez szépen ki lett fordítva, de ezen én már nem lepődtem meg.
Én is láttam Tokajban egy fesztiválon, ahol részegen tépte száját, de ott leszarták, mert a legtöbben lengyel, szlovák turisták nem értették miről is fröcsög a manusz. A magyarok többsége meg szánakozó tekintettel szépen továbbsétált.

6.Lenin 2018.01.01. 15:22:10

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Hol írtam én ilyet? Hol voltak akkor libsik? Ők akkor pont ÁVH-ok voltak, előtte meg nyilasok. Utána meg komcsik. Igaz, amikor már érezték ők is a hálál hideg sugallatát, néhányan szamizdattal kezdtek foglalkozni, hogy legyen kinek beépülni a "demokratikus" pártokba.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 15:28:54

@6.Lenin: peched van, mert éltem abban. Orbán kortársa vagyok, csak én nem mások zsírján képzeltem el az életemet élni vele párhuzamosan. A szemembe se tudna nézni az a geci, ez a helyzet. Nem tudna semmit sem hazudni saját múltjáról sem, aminek én nem voltam szemtanúja, hogy hogyan is történt valójában. És emiatt legfőképpen azzal nem tudna elszámolni, hogyan is gazdagodott meg itt az elmúlt 30-ban, ha nem csalt és nem lopott. Ugyanis matematikai képtelenség az, ahogy ők meggazdagodtak. Már, amennyiben becsületes életet éltek itt. 1996-ban kb, azonos fizetésünk volt itt. Nekem nem lett sem tokaji szőlőm, sem felcsúti birtokom. S nem azért, mert én elkártyáztam, hanem mert olyan jövedelemből, ami a minielnöknek akkor volt, nos, egyszerűen nem jön ki ez a matek. Orbán hazudik, mint egy disznó, erről van szó gyakorlatilag. És retteg tőlem és a hozzám hasonlóktól, mint a fába szorult féreg, mert nem tudná a szemembe hazudni, hogy de, ő legálisan gazdagodott itt meg. Matematikai képtelenség.
Hogy mit szeretnél hinni Orbán elvtársról? Hát ez egy egészen más kérdés.

taga20 2018.01.01. 15:29:25

@6.Lenin: te a maszatolás nagymestere vagy!
számtalan esetben lehetett látni, hogy a mocskos fityeszlakáj média, hogy szállt rá a maffiakritikus emberekre.

csak az a baj ember, hogy neked ma még tetszik, mert nem téged csinálnak ki, de holnap te jöhetsz.

lásd a jobbikot! hosszú éveken keresztül partner volt a fityeszmaffiának a baloldal kicsinálásában. erre most ők vannak soron, és most pislognak, mint ponty a szatyorban.

nick papagiorgo 2018.01.01. 15:29:47

@Mr. Waszabi:
mondjuk egy diktatúrának alapvető lényege, hogy nincsenek szabad választások (vagy nincsenek választások egyáltalán, vagy csak 1 jelöltre lehet szavazni). Általában egyetlen párt is létezik, több nem. Merthogy a diktatúra definíciója az, hogy az állami hatalom forrása nem a népakarat.
Az, hogy szerinted itt "rég" diktatúra van, jelzi, hogy mennyit is tudsz a diktatúráról :)

Hopp, helló, bocs hogy erre jártam, már megyek is tovább.

taga20 2018.01.01. 15:32:31

@6.Lenin: "Ők akkor pont ÁVH-ok voltak, előtte meg nyilasok. Utána meg komcsik. Igaz, amikor már érezték ők is a hálál hideg sugallatát, néhányan szamizdattal kezdtek foglalkozni, hogy legyen kinek beépülni a "demokratikus" pártokba."

egy szar alak vagy, egy igazi csurkapista vagy bencsikevtárs. aki ilyeneket leír, mint te, az egy romlott elme és egy idióta keveréke.

taga20 2018.01.01. 15:35:26

@nick papagiorgo: szerinted oroszországban, vagy venezuellában mi van? demokrácia?

Mr. Waszabi 2018.01.01. 15:40:28

@nick papagiorgo: te tényleg ennyire hülye vagy, vagy csak megpróbálod előadni, hogy az vagy? Mert nem mindegy ám. Amit itt elővezetsz, az nagyjából a Rkosi féle MKP propagandája 1948 előtt. Amikor arról győzködték az embereket itt pakátokon, hogy miért is lesz jó nekik a kommunizmus. Hát, szerintem ennyire ne legyél már legyengülve agyilag, mert megárt. Orbanescu elvtárs egy kibaszott komunista barom. Ezt én mondom, mint egykori kortársa, aki inkább az értelemben hittem már akkor is, amikor még ő is ezt hazudta. Aztán később én nem hazudtam, ő meg megtanult hazudni. A végeredmény, hogy én leéltem 1986 óta 32 évet hazugság nélkül, ő meg nem. Szerinted?

teéjesenmindegy 2018.01.01. 15:59:17

@karandash: Azt hittem, hogy elmondod, hogy milyen rétegek kellenek ahhoz, hogy ezt a 3 percet viccesnek lássam. Látom, nem megy neked. De attól még egész biztos széjjel lett szivatva Áder.
Remélem kiadják a 20 perces verzióját is, amiben még másik 40 kitalált állat és növény fog szerepelni. 20 perc móka és kacagás. "Güzütéri nünüke"- hahaha, "Potymagos galotafogó"... hihihi... És így tovább.
Mint a londoni showja. 10 percig ragozta, hogy Orbán alacsony, meg hogy vidéki.

6.Lenin 2018.01.01. 16:04:45

@Mr. Waszabi:

"én leéltem 1986 óta 32 évet"

Így értem, 86-tól mondjuk 3-4 évig (pont a rendszerváltásig)
az lehetett a legnagyobb problémád, hogy éjszaka ne pisilj be a diktatúrától.
B+, nagy dumád van.
Az első néhány volt Mo jelenlegi történelmében a leghazugabb korszak, csak pont te, mint öreg tapasztalt harcos, nem hazudtál. Lett volna mit?

kösz, legalább egy jót nevettem.

6.Lenin 2018.01.01. 16:14:06

@taga20:

Nem kell sokat visszamenni. Olvass korabeli lapokat. Kiket is zártak ki az MSZMP-ből, aki aztán minő véletlen az új pártok valamelyikében jelentek meg, vagy később, mint volt MSZP-sek kaptak vezető szerepet, azóta megszűnt pártokban.Vagy miután részt vettek pártok szétverésében, visszatértek az MSZP-hez, vagy most a DK-ban virítanak.
Apropó, te mi a faszért foglalkozol politikai kérdésekkel?
Ha meg erre szántad magad, miért nem tájékozódsz?

victor vacendak 2018.01.01. 16:30:31

@6.Lenin:

Az MSZMP-sek megjelentek tényleg és szét is vertek pár pártot (főleg a koalíciós partnereket, ugye)...

www.sokkaljobb.hu/content/fidesz-mszmp-tagjai

Szívesen :-D

taga20 2018.01.01. 16:39:48

@6.Lenin: szövegértés látom nem megy, és még fölényeskedsz is.
szánalmas vagy nyugger!

taga20 2018.01.01. 16:43:05

@6.Lenin: "Apropó, te mi a faszért foglalkozol politikai kérdésekkel?"

mi bajod van?

komolyan mondom, hogy az ilyen kérdésekkel nem tudok mit kezdeni, és az olyan hazugságaiddal sem, amit korábban bedobtál.

6.Lenin 2018.01.01. 16:45:05

@victor vacendak:

Az a párt még egyben van, és nagyon is jól funkcionál.

A 90-es évek elejéről beszéltem. Azért ott volt néhány kezdeményezés, amik ma már nem léteznek, vagy ha igen, jelentéktelenek.
Meg azért jó, ha tudod, hogy bizonyos funkciók betöltéséhez elengedhetetlen volt a párttagság. És a 80-as évek környékén nem sokan hittek a rendszer összeomlásában.
De nem is az MSZMP tagság volt a lényeg, hanem ki, mire is használta.
Ismertem olyanokat is, akik hittek a szocializmusban, de nem követtek el semmilyen gazemberséget, becsülettel dolgoztak, aztán vannak, akik semmiben sem hiszen és simán gazemberek ma is, de tagjai voltak egy szatyor pártnak.
Lásd a legújabb me jelöltet Karácsonyt. Lassan nem létezik párt, ahol nem szorgoskodott volna már. Vagy a Jobbik átváltozó kabaré jeleneteit.
Nyilván vannak a Fideszben is volt MSZMP-sek is, talán alvó ügynökök is. Idővel kiderül minden, főleg választások előtt esetleg elkezdenek belső dolgokat szivárogtatni. Ezt nem lehet kizárni, hiszen a politika, gazdaság, pénz, hatalom együtt jár.

6.Lenin 2018.01.01. 16:54:05

@taga20:

Mit nem értettem?

Hogy a veterán waszabi valószínűleg 86 környékén született, a legnagyobb diktatúrában pisilt akkor épp a homokozóba?
Kemény idők lehettek. Igaz akkor én éppen hazatértem külföldről (80-ban).
Valami akkor még keményebb volt (a csajok szerint). Most már néha rá kell ijeszteni egy vadászpuskával: állj vagy lövök.

taga20 2018.01.01. 17:00:05

@6.Lenin: pont azt, hogy nem akkor született.

azt írta, hogy míg a geci leélt 32 évet folyamatos hazudozásban, köpönyegforgatásban, addig waszabinak megmaradt a gerince 32 év alatt. azt írta, hogy kortársa a gecinek, nem a tettestársa, ahogy viszont te annak látszol.

zöd?

2018.01.01. 17:08:45

@teéjesenmindegy:
szerintem nektek akár 1 órán át is mondhatná...
ha a három perc alatt nem értitek meg a lényegét.
te nézd inkább a fődakota humoreszkjét aminek évértékelő a címe és a jeltolmács is segít megérteni a hazugságcunamit...

Attilajukkaja 2018.01.01. 17:13:08

Nekem tetszik a paródia! :o)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.01. 17:17:44

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "S olyan kifejezés is van, mely tőlem terjedt el." - Az "ánuszrepedésre" gondolsz?

6.Lenin 2018.01.01. 17:30:43

@taga20:

Te waszabi néven is kommentelsz?
Én csak ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból, hogy valójában mikor is született.
Nem ő válaszolt, mert kiderült volna, hogy ő akkor éppen kiskorú volt, nem sokat érzékelhetett a diktatúrából.
Én 70-ben lettem vállalkozó (Nyers Rezső jóvoltából), akkor már igen csak nem volt diktatúra, az 50-es évekhez képest. 1-2 hét késéssel már minden beszerezhető volt, ami Bécsben volt újdonság. Abból volt mellékesem, hogy összeállításokat csináltam kazettára a Szabad Európa zenei műsorából (Cseke László)

2018.01.01. 17:52:40

@6.Lenin:

"Én 70-ben lettem vállalkozó (Nyers Rezső jóvoltából)"

Te egy szenilis vén fasz vagy, ahogy ezt már megbeszéltük.
No de az ilyen öreg emberek ne tanulják már el a mellébeszélést a mai fiatalabb politikusoktól vagy ez valami kommunista örökség nálad?
1. Terelés:
"Te waszabi néven is kommentelsz?"
2. Beleállunk saját baromságunkba, mint Schmidt Maris Dózsa Lacival:
"Én csak ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból, hogy valójában mikor is született."

Idézek Wasabitól:
"Ezt én mondom, mint egykori kortársa, aki inkább az értelemben hittem már akkor is, amikor még ő is ezt hazudta."

Ebből mi nem egyértelmű számodra vén szatyor?

2018.01.01. 17:55:40

@6.Lenin:

és folytatom!
3. Schmidt Mari kettő. Ha te azt mondod, hogy akkor született, hát akkor született apelláta nincs! :D
Nem ő válaszolt, mert kiderült volna, hogy ő akkor éppen kiskorú volt, nem sokat érzékelhetett a diktatúrából.
4. Terelés kettő:
.....(Cseke László) most látom, lehet nem imagadra gondoltál vén szatyor, csakhogy össze-vissza terelj?

6.Lenin 2018.01.01. 18:06:08

@MikeBoy:

Na ennek nézz utána , 70 ben Nyers Rezsőék kezdtek egy új gazdasági elképzelésbe, és boldog-boldogtalan válthatott kis vállalkozói engedélyt, sőt én kaptam 60 %-os adókedvezményt, mert 2000 lakós alatti településen volt kiadva, de volt egy kisvárosnyi lakóssággal rendelkező környék 4-5-km-en belül. Tudtommal ezt később visszavonták, de engem már nem érintett, mert 74-ben kivándoroltam külföldre (nősülésből kifolyólag, de 80-ban visszajöttem, mert itthon jobbak voltak a lehetőségeim)

Dozsát meg mi a faszért kevered bele, vagy a szépszemű hölgyet.

Te nem hallgattad Cseke László zenei műsorát a Szabad Európa rádión? Hol a faszban éltél? Én meg kerestem vele egy rakat pénzt.

2018.01.01. 18:17:25

@6.Lenin:

Az egész agyfosásodnak mi köze itt bármihez is és főleg ahhoz, hogy Wasabi mikor született?
"Dozsát meg mi a faszért kevered bele, vagy a szépszemű hölgyet."
Nem ismered a Pruck Dózsa sztorit? Úgy ragaszkodsz te is a saját valótlanságodhoz, mint Schmidt Mari.
Félreértetted, amit Wasabi írt, de most már ő akkor is akkor született, amikor te gondolod, még ha nem is így van.
Na ezért írtam vén segg, hogy ne tanuld legalább ezt el a Fidesztől.
Legalább a minimális gerinced maradjon meg és ismerd el, ha tévedtél.
De úgy látszik, te inkább leszel Schmidt Mari!

2018.01.01. 18:25:55

@teéjesenmindegy: látom te Fidesz-hívő vagy. Ezért aztán sose fogod megérteni miért vagytok nevetségesek. Ülsz összeszorított szájjal és bazmegolsz magadban, hogy így nem vicces, úgy nem vicces.
Mint a Hofi egyik műsorára beülő egyszeri pártfunkcionárius. Ő se értette, hogy min nevet a közönség, csak forgatta a fejét, hogy mi van.
Nem mondom, hogy ez az Áder paródia Bödőcs legnagyobb alakítása, de hát Áder ilyen. Motyog valamit összefüggéstelenül, súlytalanul és kerüli még a lehetőségét is annak is annak, hogy neki valami valós szerepe legyen.

taga20 2018.01.01. 18:28:00

@6.Lenin: "Te waszabi néven is kommentelsz?"

nem, én a magam nevében kommentelek, de olyan bántóan ostoba kommenteket nyomtál neki, hogy nem tudtam megállni, hogy ne válaszoljak neked, helyette is. ennyi.

"1-2 hét késéssel már minden beszerezhető volt, ami Bécsben volt újdonság."

1970-ben ez kurvára nem volt így, de még a 80-as években sem.
ez szín tiszta hazugság, amit írtál!

6.Lenin 2018.01.01. 19:11:01

@taga20:

Akkor te kurva szar helyen lakhattál. Még a C lakásban lakóknak is voltak már divatos nyugati cuccaik.
Esetleg lehettek nagyon hátrányos helyzetű helyek, nem vitatom, főleg, ha figyelembe veszem, hogy a szellemi színvonaluk sokaknak leragadt a 70-es szinten.

taga20 2018.01.01. 19:17:08

@6.Lenin: budapesten laktam. ha ez rossz hely, akkor neked van igazad.

egyébként mi az a C lakás? nem halottam ilyenről.

6.Lenin 2018.01.01. 19:18:37

@MikeBoy:

Vagy te kommentelsz waszabi néven is?

"Az egész agyfosásodnak mi köze itt bármihez is és főleg ahhoz, hogy Wasabi mikor született?"

Mert aki összehasonlítja a mai Mo-i állapotokat a rákosi rendszerrel, az vagy nagyon fiatal, vagy egy nagy segg.
Aki akkor élt, és ismeri nagyjából a körülményeket, az tudja miről is beszélek. A 70-es, 80-as évek teljesen más kategória volt már. A maival 1xűen összehasonlíthatatlan, főleg az 50-es évek.

6.Lenin 2018.01.01. 19:26:49

@taga20:

Igazad van, utána néztem CS lakásokról van szó, szerintem C-nek mondták már akkor is, hiszen nekik készültek. Legalább is felénk biztos, hogy C-nek hívták.

taga20 2018.01.01. 19:27:09

@Le Orme 2: jani? ő tényleg.

igazad van.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 19:32:05

@6.Lenin: nem akarnék belelszarni a fideszes palacsintádba, de 86-ban kezdtem dolgozni itt a szocreálban. Nem véletlenül mondtam, hogy Orbanescu elvtárs kortársa vagyok. Sajnálom, ha csalódást kellett okoznom, de bullshit, amit itt próbálsz nyomni.

taga20 2018.01.01. 19:32:20

@6.Lenin: oké, de mi az a CS lakás? erre nem feleltél.

taga20 2018.01.01. 19:34:53

@Mr. Waszabi: ne bántsd leninevtársat, me kemény élete lehetett, mint bencsikevtársnak:)

2018.01.01. 19:40:16

@6.Lenin:

"Mert aki összehasonlítja a mai Mo-i állapotokat a rákosi rendszerrel, az vagy nagyon fiatal, vagy egy nagy segg."

Ohhh mekkora bullshit ez?
Miért is ne lehetne két rendszert összehasonlítani?
Tudod mit jelent összehasonlítani valamit magyarul?

6.Lenin 2018.01.01. 19:43:40

@Mr. Waszabi:

"Mert aki összehasonlítja a mai Mo-i állapotokat a rákosi rendszerrel, az vagy nagyon fiatal, vagy egy nagy segg."
Meg még néhány dolgot, de ez a lényege.
Ezt írtam @taga20-nak.

Ezzel a kérdés el van döntve. Kösz, hogy segítettél. Erre vártam.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 19:46:47

@nick papagiorgo: hát, szerintem a szabad választás arról szól, hogy az épp uralkodó kormánypárt nem próbálja meg elcsalni a választásokat. Mint például Orbanescu elvtárs és csapata itten, 2010 óta. Szerintem nincs több kérdés a témában. Hitler sem mindjárt azzal kezdte rémuralmát, hogy nekirohant szemközt a weimari demokráciának, hanem szépen, apró csalásokkal lopta el a hatalmat abban, aztán, amikor már az övé volt minden hatalom, akkor lett csak teljhatalmú kancellár. Ugye. Szerintem csak azokat lehet itt hülyének nézni, akik hagyják is. A között, hogy Hitler 1933- után hogyan került teljhatalomra, és ahogy Orbán került itt teljhatalomra 2010 után, nos, semmi különbség nincsen. Azért nincs, mert Orbanescu elvtárs véletlenül pont a Hitleri mintát követi - azóta is. Véletlen volna? Nem hinném. Nem hiszek az ilyen véletlenekben. Ő sem hisz, különben nem darálta volna le a kis magyar demokráciát itt pár éve alatt.

6.Lenin 2018.01.01. 19:47:39

@MikeBoy:

Igazad van, nem összehasonlít, hanem egyenlőnek mondja, de szerintem eddig is tudtad, hogy mire gondoltam, ez csak kekeckedés, de igazad van, pontosan kell fogalmazni, mert aki akar, az beleköthet. Bár azt hiszem a közbeszédben akkor hasonlítunk, ha egyenlőnek véljük, de rendben, máskor pontosabb leszek.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 19:53:06

@Mr. Waszabi: érdekes történés, hogy amikor az ember kimondja a kendőzetlen igazságot, olyankor a fidesztrollok ész nélkül elkezdenek konteókat gyártani és terjeszteni. Még akár azt is megpróbálják megkérdőjelezni, hogy az ember mikor született. Röhejes, szerintem ezt még Viktor is belátná simán :)

Mr. Waszabi 2018.01.01. 19:55:18

@taga20: dehogy akartam én bántani. Csak hát faszságokat beszél, ami meg engem zavar. Hülyíti itten a mai fiatalságok, amit nem szívelek. Most én kérek elnézést, vagy ő?

6.Lenin 2018.01.01. 20:12:54

@Mr. Waszabi:

Látom nehéz felfognod. Írtál egy -szerintem- faszságot, hogy ma Mo-on olyan diktatúra van, mint amilyen az előző rendszerben volt. ez nem igaz, nem is tudtad ezt eddig alátámasztani, csupán leírod az elfogult véleményedet, jogosan, ki nem szarja le.
Ezért kérdeztem, hogy hány éves lehetsz, nem válaszoltás egyenesen. Próbáltam kicsalogatni belőled. Ennyi.

A többi részét továbbra is tartom, aki az akkori, és a mostani rendszer közt egyenlőséget tesz, az vagy nagyon fiatal vagy egy nagy segg. Te állítottad, hogy már nem vagy fiatal, akkor maradt egy lehetőséged.

Mi ebben a bonyolult? Már néhányan próbálkoztok ezt kivédeni. Vagy 1 valaki több néven.
Nekem tök mind1, a lényegen nem változtat.

2018.01.01. 20:14:36

@6.Lenin:

"hanem egyenlőnek mondja, de szerintem eddig is tudtad, hogy mire gondoltam, ez csak kekeckedés"

Hol a bánatban mondta azt, hogy egyenlő a kettő?
És, ha te úgy gondoltad, hogy egyenlőnek mondja, miért mondtad azt, hogy összehasonlítja?
És, ha te kevered az összehasonlítást az egyenlővel, akkor pl. ő nem keverhetné fel?

Mondtam, hogy ne tanuld el a fidesz mellébeszélst!
Egy politikus közli a baromságot a nagyvilágnak, aztán tovább áll!
De itt nincs hova futni öregem! Ha mellébeszélsz, el leszel kapva....
És még valamit:
" de szerintem eddig is tudtad, hogy mire gondoltam, ez csak kekeckedés"
Nem öregem, nem tudtam, hogy mire gondoltál.
Mivel wasabi sem sem tett a kettő közé egyenlőséget sehol.
Szóval javaslom, hogy hanyagold a "balliberális eszméket" és ne akard megmondani, hogy ki mit gondol, mikor épp leír valamit! ;)

teéjesenmindegy 2018.01.01. 20:22:14

@karandash: Értem, okos gyerek vagy.
Tehát az a hülye fideszes, aki szerint ez egy szar, és nem vicces.
Aztán egy sorral lejjebb szerinted sem vicces. Bravó!

Nem láttam a saskabarét, biztos orbánoztak benne, mert szoktak. Meséld el, az vicces volt? Biztos, hiszen baloldali humornagyágyú. Nézted? Fogtad a hasad a röhögéstől?

Csak, hogy még jobban összezavarjalak. A baginacsa csinált orbán-gyurcsány szomszédságról ilyen jeleneteket. Nem az volt a világ poénja, de vicces volt.
Orbánt vagy Gyurcsányt lehet parodizálni, mert van egy egyedi stílusuk. Áder pedig semmilyen, ergo a paródia is semmilyen lesz.
"kerüli még a lehetőségét is annak is annak, hogy neki valami valós szerepe legyen." Azt pedig tudhatnád magadtól, hogy ha kerüli, ha nem, a köztárs. elnöki hivatal ilyen. Nincs valós szerepe, akárki is tölti be, teljesen lényegtelen, teljesen súlytalan.

Szóval, akkor asszem nem várhatok tőled komoly elemzést, hogy megtudhassam, hogy mennyire vagyok műveletlen, és hogy melyik réteg mitől roppant vicces.

Le Orme 2 2018.01.01. 20:22:15

bödöcs önégetése

Mr. Waszabi 2018.01.01. 20:22:22

@6.Lenin: utaltam rá, számolhattál volna. Az nagyon sajnos, hogy ebből az infromcáióból számolni nem tudtál. Olvastam más kommentjeidben, hogy miről mit hittél. Hát, nem leszel már zseni, az hétszentség.
És tartom, hogy itt ma olyan diktatúra van, mint a 80-as években. Ezzel nem tudsz vitatkozni igazából, mert tény. És még finom voltam, mert én igazából Orbán ténykedését Hitleréhez hasonlítom, mivel az ő receptjét követi itt 2002 óta. Na jó, néha kever a málnaszörpbe pici Sztalint is, de hát az sem egy büszkeségi kategória, lássuk be.
Szerintem nincs itt több kérdés - eddig is csak te akartál kérdésessé tenni állításokat, de hát sikertelenül. Boldog Újévet kívánok, Lenin elvtárs :)

teéjesenmindegy 2018.01.01. 20:25:37

@Mr. Waszabi: "zerintem a szabad választás arról szól, hogy az épp uralkodó kormánypárt nem próbálja meg elcsalni a választásokat."
"A között, hogy Hitler 1933- után hogyan került teljhatalomra, és ahogy Orbán került itt teljhatalomra 2010 után, nos, semmi különbség nincsen. Azért nincs, mert Orbanescu elvtárs véletlenül pont a Hitleri mintát követi - azóta is. Véletlen volna? Nem hinném."

Istenem, te annyira, de annyira hülye vagy, amennyire kopasz...

Le Orme 2 2018.01.01. 20:28:26

@Mr. Waszabi: Hitlert elrettentő példának szántad? Melléfogtál, 99%-ban igaza volt.

teéjesenmindegy 2018.01.01. 20:28:50

@Mr. Waszabi: "És tartom, hogy itt ma olyan diktatúra van, mint a 80-as években. "
Ühüm. ühüm. Pont olyan. Hiszen hány párt is van per pillanat? 40? Pont mint 82-ben.
Hány ellenzéki média van? ATv, hirtv, lanchid, klubradio, index, 444... Hát bazmeg, pont mint 82-ben.

Mr. Waszabi 2018.01.01. 20:29:23

@teéjesenmindegy: és mondtál is valami eredetit? Mindenesetre szólok, hogy nem hallatszott bele a kommentedbe. Mert én csak a szubjektv öklendezésedet olvashattam itt, semmim többet. Se érv, se valami értelmes eszmefuttatás. Mintha Orbán elvtársat olvasnám, kb.
Nem kell mellre szívni :)

6.Lenin 2018.01.01. 20:33:18

@Mr. Waszabi:

Kedves Mr. Waszabi, már tudom ki vagy, te választottad ki a lehetőségeid közül, önként.
Nem szeretnélek ebben cáfolni, elfogadom.
BUÉK neked is.

6.Lenin 2018.01.01. 20:36:54

@MikeBoy:

Már hogyne tudtad volna mire is gondoltam, hiszen felhívtad a figyelmem, hogy tévedek.
Ha nem tudtad volna, nem szólsz
Izé.... most mit kéne még írnom?

Mr. Waszabi 2018.01.01. 20:55:38

@Le Orme 2: húha, akkor melléfogtam alaposan. Vagy lehet, hogy te értelmezed rosszul az olvasottakat. Nem az autópályát kritizáltam, hanem a hatalommal való viszonyát. Picit sok kommenistát, szocdemet hurcoltak el átnevelő táborokba, a normálishoz képest. Hogy őszinte legyek, én Orbánt és a sleppjét hurcoltatnám el Recskre. Hogy egy picit tanuljanak meg dolgozni. Nem demokratikus elképzelés? Nem hát. Pont annyira nem, mint Hitleré vagy Orbáné nem az. No, más probléma nincsen velük, csak amit ők is reklamálnának fordított esetben.

2018.01.01. 20:57:55

@6.Lenin:

Miket beszélsz?
Nem arra hívtam fel a figyelmed, hogy tévedsz, hanem hogy hülyeség amit írsz!
És megint terelsz? A szemembe akarsz hazudni?
Először azt írtad, hogy összehasonlítja.
Majd amikor jeleztem, miért ne tehetné, azt hogy rosszul fogalmaztál.
Majd erre:
"Hol a bánatban mondta azt, hogy egyenlő a kettő?
És, ha te úgy gondoltad, hogy egyenlőnek mondja, miért mondtad azt, hogy összehasonlítja?
És, ha te kevered az összehasonlítást az egyenlővel, akkor pl. ő nem keverhetné fel?"
már nem írsz semmit!

Elkezdtél terelni, mellébeszélni.
Te sírtál itt a múltkor ezen a blogon, hogy nem lehet értelmesen vitázni, mert elküld mindenki a fenébe.
Hát én most megpróbáltam reagálni azokra, amit írsz. És mi is jött le belőle?
Te: Aki összehasonlítja az egy segg vagy ilyesmi
Én: wtf
Te: Ja nem egyenlőségjelet rak, de hát tudtad is, hogy erre gondoltam
Én: Honnan tudtam volna, mikor nem rak egyenlőség jelet, hol is teszi ezt?
Te: Kussolok erről, de hát hogyne tudtad volna mire is gondoltam, hiszen felhívtad a figyelmem, hogy tévedek.
Én: WTF?????

Na látod, ilyen veled az értelmes vita! :DDDDD

taga20 2018.01.01. 21:12:40

@MikeBoy: de jó, hogy leírtad ezt, me majdnem tökre ezt akartam írni, de ennyit nem volt kedvem.

és lenin még az egyik legvitaképesebb fityeszes. hoppá!

6.Lenin 2018.01.01. 21:22:18

@MikeBoy:

2018.01.01. 15:02:00

"@6.Lenin: már rég diktatúra van itt, csak az nem látja, aki nem akarja látni. Viszont ezt minden olyan ember látja itt, aki valaha élt diktatúrában itt. Nos, nem én kérek elnézést senkitől, aki nem tudja, miről is van szó. Nem rovok meg senkit, mert nem tudhatom, ki az, aki azért tudatlan, mert nem élt a Kádár-diktatúra alatt, vagy esetleg a Rákosi-diktatúra alatt, "

Én már lezártam, hiszen tisztázódott, hogy ki is Mr. Waszabi. Ő választott. Önként.

teéjesenmindegy 2018.01.01. 21:40:57

@Mr. Waszabi: Minek? Kb. olyan mintha valami marhának az lenne a meggyőződése, hogy a föld lapos. Hagylak abban a hitben. Ostoba vagy, mint a segg. Ami pont olyan mint a homlokod.

2018.01.01. 22:05:40

@6.Lenin:

Az ott éppen egy összehasonlítás, mint ahogy kezdtük.
A kádári nem olyan, mint ami Rákosi idejében volt vagy Kim-é. Vagy akár Orbáné.
Senki sem állította, hogy ezek azonos rendszerek.

"Én már lezártam, hiszen tisztázódott, hogy ki is Mr. Waszabi. Ő választott. Önként. "
Nem vén ember! Az tisztázódott, hogy te ki vagy!
Valaki, aki mellébeszél, össze.-vissza hazudozik, ha kell és folytathatnám.
Vitázni nem tudsz vagy nem akarsz.
Nem szólsz hozzá érdemben a blog témáihoz.

Már rég elfelejtetted, hogy azzal vádoltad meg Waszabit, hogy Te jobban tudod, hogy ő mikor született. Elsunnyogtál az első baromságod mellett, csak hogy találjunk egy másodikat....

1ghost 2018.01.01. 22:07:12

@MikeBoy: Hát bocsika, de ha te ezzel a közismert ezerznickű szarházi orbánista bérhazudozóval akarsz értelmes vitát folytatni, akkor még mindig nem józanodtál ki a szilveszteri hangulatból.

Ez a három nick ( @6.Lenin: @teéjesenmindegy: @Le Orme 2:) mind ugyanazt a tetves, hazug orbántrollt rejti, de az bérseggnyaló beteg elme van, hogy 10-12-őt is használ egy bloggban.
BOUÉK ( Boldog Orbánmentes ÚJ Évet)

6.Lenin 2018.01.01. 22:11:38

@MikeBoy:

"Az ott éppen egy összehasonlítás, mint ahogy kezdtük.
A kádári nem olyan, mint ami Rákosi idejében volt vagy Kim-é. Vagy akár Orbáné.
Senki sem állította, hogy ezek azonos rendszerek."

"@6.Lenin: már rég diktatúra van itt, csak az nem látja, aki nem akarja látni. Viszont ezt minden olyan ember látja itt, aki valaha élt diktatúrában itt. Nos, nem én kérek elnézést senkitől, aki nem tudja, miről is van szó. Nem rovok meg senkit, mert nem tudhatom, ki az, aki azért tudatlan, mert nem élt a Kádár-diktatúra alatt, vagy esetleg a Rákosi-diktatúra alatt, "

Emeld ki belőle, hogy hol nem azonosnak veszi.

taga20 2018.01.01. 22:16:50

@6.Lenin: értem amit akarsz mondani, de én meg csak ilyen vagyok,

mint ez a dal:)))

www.youtube.com/watch?v=S2hAliLtlng&list=RDS2hAliLtlng

2018.01.01. 22:23:32

@6.Lenin:

Nem vitatkozok olyannal, aki mellébeszél.
Emeld ki, hogy hol írja azt, hogy ezek azonosak!
Eleve külön néven említi őket és eleve olyan kontextusban, hogy az tudja, milyen a diktatúra, aki élt diktatúra alatt. Sehol nem írja azt, hogy minden diktatúra azonos.
Ha nem akarsz végkép troll lenni, szerintem ezt ne erőltesd tovább.
Ha pedig igen, akkor ennyi voltál!

Mr. Waszabi 2018.01.01. 22:28:03

@teéjesenmindegy: hát, elég szar ügy, ha egy ostoba ember meg tud fingatni...:)

6.Lenin 2018.01.01. 22:28:09

@taga20:

Rendben. Mit is tehetnék, elfogadom, ha neked ez a jó. Bár én sok mindent másként gondolok.

www.youtube.com/watch?v=KmUMvShEq-E

Pá!
Mindenkinek.

$pi$ 2018.01.01. 22:38:58

@Mr. Waszabi: "A között, hogy Hitler 1933- után hogyan került teljhatalomra, és ahogy Orbán került itt teljhatalomra 2010 után, nos, semmi különbség nincsen."

Látszik mennyire buta, műveletlen proletár vagy, fogalmad sincs a kisgyerekeknek tanított történelemről sem. Ostoba vagy mint egy buta gyerek.

Hitler 1932-ban és 1933-ban sem szerezte meg a kormányalakításhoz szükséges törvényben meghatározott szavazattöbséget. 2010-ben Orbán a kormányalakításhoz a szükségesnél jóval több szavazatot szerzett.

Hitler még 1933-ban, a hatalomra kerülése évében (sőt márciusban) teljhatalmat szerzett, a parlament hozzájárulása nélkül, az alapítvány figyelmen kívül hagyásával gyakorolhatta a hatalmat németország felett.

Tehát Hitlert nem szavazták meg, kinevezték, majd azonnal teljhatalmat szerzett.
Orbánt megszavazták, és nem szerzett teljhatalmat.

Baromságokat beszélsz.

6.Lenin 2018.01.01. 22:42:51

@MikeBoy:

".. hogy az tudja, milyen a diktatúra, aki élt diktatúra alatt. Sehol nem írja azt, hogy minden diktatúra azonos."

De akkor miből gondolhatja, hogy ez is diktatúra, ha nem részletezi a különbségeket?

"már rég diktatúra van itt,"
"..aki nem tudja, miről is van szó...."
"...ki az, aki azért tudatlan, mert nem élt a Kádár-diktatúra alatt, vagy esetleg a Rákosi-diktatúra alatt, "

Tovább már nem tudom szűkíteni a lehetőségeket. hol van itt szó különböző diktatúrákról. Emeld ki.

Aki nem élt a kádár-, vagy rákosi diktatúra alatt, csak az nem veheti észre, hogy most nincs diktatúra, mert az van, diktatúra.

2018.01.01. 22:48:43

@6.Lenin:

Rettenetesen szánalmas vagy!

6.Lenin 2018.01.01. 22:55:05

@MikeBoy:

Nehogy megint beleköss, befejezem a gondolatmenetét az említett úrnak:

Aki nem élt a kádár-, vagy rákosi diktatúra alatt, csak az nem veheti észre, hogy most nincs diktatúra, mert az van, diktatúra. Pontosan olyan, mint az említett diktatúrák, mert másként hogy a picsába is venné ezt észre?

Mr. Waszabi 2018.01.01. 22:57:18

@$pi$: na ez a baromság. Hitler pártja, az NSDAP parlamenti választásokkal került többségbe a Reichstagban 1933-ban. Pont úgy, ahogy Orbán is. Aztán persze elkezdődött a tisztogatás, először a komunistákat tiltották be, aztán a szocdemeket. Hitler két potenciális politikai riválisát.
Hitler a náci propagandával érte el a kellő népszerűséget, amint Orbán is. Ott és akkor a I. világháború nyerteseit ekézték, itt és most a rothadó imperialista nyugatot. Nincs sok különbség a kettő között.
Itt a probléma az, hogy ezt a rothadó nyugat dumát itt már előadták a kommunisták 1990 előtt, és már akkor is döglött hal szaga volt, nem hogy most.
Attól, hogy Orbán megpróbálja hülyének nézni itt a 90 után született generációkat, nos, attól még nem hülyék az emberek, legfeljebb tájékozatlanok. Kiváltképp az ő ténykedéseiről, pláne párfordulásairól. Orbán 1993-ig liberális volt. Abban az évben a választások után meg hirtelen átöltöztek testületileg erdélyi öltönybe, és hirtelen mindegyikük templomjáró keresztény lett. Létezik ilyen irányváltás? Hahaha. Bullshit az egész. Aztán még volt pár átöltözése, mielőtt a mai szélsőjobbos retorikát magára öltötte. Beszélgethetünk, de ebből csak az fog kisülni, hogy egyre több tényt írok meg a mi kis führerünk múltjából. Ne erőltesd, szerintem.

legális 2018.01.01. 22:57:26

@1ghost: koma, te nem vagy komplett.
Néhányan itt kerülgetik egymás véleményét, te meg a szokásos "stílusodban" közéjük állsz igét osztani. Nem gyakran kommentelek, néhányszor már megfogadtam magamnak, hogy kerülöm a kontaktust veled, de ez most nem sikerült.
Miért nem hagyod őket szórakozni?
A hozzászólásaid egyébként is néhány Orbánt vagy fideszhívőt kárhoztató kifejezés szabad mixe. Látom, akikhez szóltál azok sem méltatnak fiygelemre.

teéjesenmindegy 2018.01.02. 00:35:17

@Mr. Waszabi: Engem? Te? Mivel fingattál meg?
Kiröhögtelek azzal a hülyeségeddel együtt, hogy azt állítod, hogy diktatúra van mint a 80as években. Hülyeség egy hülye embertől.
Mondom, mintha azzal kezdenél el érvelni, hogy sajtból van a Hold.

Főleg úgy, hogy egy nyíltan ellenzéki portál, még ellenzékibb blogján magyarázod a saját baromságod. Pont mint 83ban mi? Idióta vagy

Mr. Waszabi 2018.01.02. 00:40:25

@teéjesenmindegy: ugyan már. Ha idióta vagyok, akkor minek pazarolsz rám ennyi energiát? Kilóg a lóláb.

teéjesenmindegy 2018.01.02. 00:47:01

@$pi$: Hülye vagy te, mint a föld.
Hitlernek két füle volt. Orbánnak mennyi van? Na?
Hitlernek 6 betűből állt a neve, Orbánnak mennyi? Na. Pont eggyel kevesebb.
Pont ugyanúgy müködött a veséjük is.
Kell még ennél több hasonlóság?

teéjesenmindegy 2018.01.02. 00:48:04

@Mr. Waszabi: Kilóg mi? Hát, legalább is jobban mint a hajad :D
Leszarlak.

taga20 2018.01.02. 01:25:57

@teéjesenmindegy: szerintem fekügy le, me kurvára leégetted magad!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.02. 03:59:43

@Mr. Waszabi:

Én úgy tudom, 1993 óta diktatúra van Mo-on. Ekkor vezette ezt be a horthynácista Antall, s ezért is nem voltak már 1994-ben se választások.

Nem hiszel nekem? Akkor te hétpróbás fasiszta vagy! Ugyanis a fajtád ezt gágogta 25 év, pont ugyanolyan hévvel, mint ahogy most te itt gágogod a marhaságaidat.

2018.01.02. 08:23:50

@6.Lenin:

Nahát! Már megint más helyett gondolkodsz?
Egyszerre vagy fideszes és ostoba balliba!
Ezt felírjuk!

2018.01.02. 08:27:33

@6.Lenin:

Te tényleg valami teljesen szar keveréke vagy a kommunistáknak és a fideszes seggfejeknek!
Megmondod valakinek, hogy ő mikor született, azt is, hogy mire gondol!
Gratulálunk!

6.Lenin 2018.01.02. 10:25:38

@MikeBoy:

A düh valamiért elvakít. Nem látod a problémát.

Nos, ez a Waszabi nevezetű pacák azt állította, hogy ma diktatúra van, és csak az nem veszi észre aki nem élt a rákosi-, kádár diktatúrákban. Mert aki élt, az világosan látja.

Erre írtam, hogy aki ilyesmit állít, az vagy nagyon fiatal, vagy egy nagy segg.

Nem árulta el pontosan hány éves, csak körülírta. Próbáltam kiprovokálni a valós időpontot, de nem tette meg, de tulajdonképpen ez a része már lényegtelen is, mert kiderült, hogy nem annyira fiatal, tehát nem lehet más a pacák , mint egy nagy seggfej.

Ez világosan kiderült, ezért én ezt a kérdést le is zártam. Te kije vagy ennek a seggnek, hogy így harcolsz érte?
Kedvese, apja, vagy csak alkalmi partner? Mind1, ehhez semmi közöm, de kezdesz kíváncsivá tenni.
A továbbiakban én speciel leszarom, hogy Waszabi úr mire is gondol, és ezt hányadik évében teszi a tyúxarosában. Egy segg arra gondol, és akkor, amire neki jól esik.
Ennyi, de ha van még valami tisztázásra váró kérdésed, nyugodtan kérdezz.

teéjesenmindegy 2018.01.02. 11:40:12

@6.Lenin:
Félreolvastad. Azt írta, h ő "Orbán egykori kortársa" ami nem tudom mit jelent, de a kortárs nem nagyon lehet egykori. Vagy kortársa vagyok valakinek (egy korban élünk) vagy nem, de hogy régen egy korban éltünk, de ma már nem, az teljes hülyeség...

Aztán azt írta, hogy "A végeredmény, hogy én leéltem 1986 óta 32 évet hazugság nélkül, ő meg nem."
Ez nem azt jelenti, hogy 86ban született, hanem hogy 86 óta nem hazudott.
Azt is írhatta volna, hogy leéltem 30 évet haj nélkül...

Ezen rugóztok egy napja.

6.Lenin 2018.01.02. 11:58:25

@teéjesenmindegy:

Ráérek. Mellesleg ezek mind lényegtelen dolgok voltak.
Én csak azt szerettem volna tudni, hogy valóban élt-e a Rákosi alatt, mint felnőtt, aki meg tudta ítélni a rendszert.
Szerintem a pacák ezt érezte, és ezért ködösített, hamarább kiderül volna, hogy faszságot ír.

Az egész ügy lényege, hogy az akkori, és a mostani rendszerek bármilyen összehasonlítási kísérlete értelmetlen, hülyeség, és csak a mögötte meghúzódó rosszindulatot lehet feltételezni. Mint a Hitlerrel való bárminemű kísérletezés.

Berlin, 1941 tele. Kurva hideg van, sőt a zene se szól sehol, de ez nem biztos, hogy a hideg miatt van. Talán a zenészek még alszanak, vagy a kihangosítást még ott nem ismerték, bár ezt kétlem.

Hitler kilép az ajtón és azt mondja körülötte állóknak:
-Jó reggelt kívánok.

Orbán ugyanezekkel a szavakkal, többször is élt, utánozva ebben is Hitlert, tehát ő is ugyanolyan diktátor.

A szándékon van a hangsúly.
Szerintem.

2018.01.02. 15:57:37

@6.Lenin: a cs azt jelentette , hogy csökkentett komfortfokozatú lakás. Nem cigány lakás.

6.Lenin 2018.01.02. 16:27:06

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Természetesen, de a C-knek készült, akkor (se) lehetett ezt kimondani, hivatalosan.
Ezért emlékeztem C-re, és nem a CS-re, mert mindenki C-nek hívta, mert ők laktak benne.
Soxor a lerombolt putrik helyén épült, azok helyett.
Mellesleg én jó 5letnek tartottam, de sajna nem vált be, eladták a berendezést (kádakat, mosdókat, csempét) sok helyen rövid időn belül rosszabb állapotban voltak, mint a putrik. Kár, de ez tényleg nem az akkori kormány hibája volt (akkor csináltak kevés jót, és sok rosszat is, most talán ez már megfordult, kevés rossz, sok jó)

teéjesenmindegy 2018.01.02. 17:39:22

@6.Lenin: Nekem sem az rémlik, hogy annyira követték volna a dzsipók a bécsi divatot a 80as években...
Az, hogy nickelsdorfban lehetett banánt venni májusban, az maga volt a csoda. És akkor még csak az itthoni enyhe 88as akármihez hasonlítottam, nem a hetvenes évekhez.

6.Lenin 2018.01.02. 19:06:25

@teéjesenmindegy:

"Miután a hazai ipar képtelen volt az igények kielégítésére, a divatos ruhadarabok – nejlonharisnyák, nejlonblúzok és orkánkabátok – többnyire az ötvenes évek végén is „csempészáruként”, a magánimport keretében kerültek be az országba. "

Nekem is volt orkánkabátom, csőnadrágom, vastagtalpú cipőm, és imádtam Rock-ot,
igaz a lassú számokat még jobban, mert akkor érezni lehetett a domborzati viszonyokat is a csajsziknál. Tánciskolába jártunk (nem az őrült majmot utánoztuk tánc helyett).
Nem sírom vissza azt a rendszert még annak ellenére sem, hogy huszonéves voltam. Amit lehetett kihasználtam, nem maradt hiányérzetem.

Szabolcsban, Baranyában nem jártam akkortájt, lehet, hogy ott már akkor is másak voltak a viszonyok. A C-k közt is voltak menő srácok, akik C lakásból jöttek bulizni.

2018.01.03. 01:38:34

@6.Lenin: Ebben teljesen igazad van. Én sajna láttam lakásokat, ahol felszedték a parkettát, kiszedték az ablakkeretet tüzelni....bizony, volt olyan kor, hogy a cserépkályha volt a korszerű...imádtam.

2018.01.03. 01:39:34

@6.Lenin: Ja, aztán mentek a tanácshoz, adjanak másik lakást, mert befúj a szél.

Malac van eladó 2018.01.04. 18:11:39

Hát végülis holnem leszarom, ameddig nem muszáj fizetni? Nekem ingyenbe lesz.
Olyan ez mind a homokszeksualitás, számomra az se baj ameddig nem kötelező.
süti beállítások módosítása