B1 blogcsalád



7+1 Fidesz-hazugság a CEU-val kapcsolatban

2017. március 31. - ashwood

20101029orbanvikt8.jpgMég a közrádió kampányüzemmódba kapcsolt mikrofonállványa sem bírta ki kérdezés nélkül Orbán újabb hazugságcunamiját. A kormányfő azonban nem akadt meg, csak mondta tovább a valótlanságokat.

Ennyi hazugságot sikerült Orbán Viktornak 5 percbe sűrítenie:

1, "4-5 évente átfogó vizsgálatokat szoktunk tartani" – nettó hazugság, maga az EMMI ismerte el a hvg.hu-nak, hogy: "Az Oktatási Hivatal a működési engedélyek felülvizsgálatát 2016-ban kezdte meg. Korábban nem végzett ilyen jellegű felülvizsgálatot."

2, "A csalás az csalás, akárki is követi el" – itt Orbán egy olyan törvény megszegésére hivatkozik, vagyis arra, hogy csak akkor lehet külföldön is érvényes diplomát kiadni, ha az adott országban is folytat képzés az egyetem – amelyet még nem fogadott el a parlament, így az nem más, mint egy darab, teleírt papír, megszegni sem lehet, mert nincs mit. Orbán szokása szerint csak  vádaskodik, de semmiféle törvényi alappal vagy ténnyel nem támasztja alá.

3, "Hiába milliárdos valaki, nem állhat a törvény felett" – üzente Orbán Mészáros Lőrincnek Soros Györgynek.

4, Hogy megmarad-e a CEU, az "az amerikai és magyar kormány közötti tárgyaláson és megállapodáson múlik". – Orbán prejudikál, hisz erre vonatkozó törvény nem létezik Magyarországon. A CEU pontos jogi státusát egy 2004-ben kötött kétoldalú megállapodás rögzíti, amelyet az egyetem és a kormány is maradéktalanul betartott mindeddig.

5, A CEU-nak csak be kell tartania a törvényeket, "velük nem kell tárgyalnunk, mert - lehet, hogy szeretnék, de - most még nem ők az amerikai kormány." – Az amerikai kormány valóban nem a CEU, azonban a magyar jogszabályok szerint igenis tárgyalnia kéne a szaktárcának ágazati törvények esetében az érintettekkel. Ez írja elő a jogszabályok előkészítéséről szóló, magyar törvény.

6, "Tisztázatlan jogi állapot" van a CEU körül – ugyancsak nettó hazugság, a korábban említett 2004-es megállapodás teljesen egyértelmű helyzetet teremtett.

7, "Van egy egyetem, amelyik Magyarországon működik, és kiad két diplomát, egy magyart meg egy amerikait." – tájékozatlanságnak is vélhetnénk, ha a visszakérdezésre nem erősítette volna meg e kijelentést Orbán. A valóságban a CEU egyetlen diplomát ad ki, amit viszont akkreditáltattak az USA-ban is, vagyis külön eljárás nélkül ott is elfogadják. A magyar egyetemek is megtehetik ezt - már ha megütik a kívánt színvonalat.

+ 1 Németh Szilárd, hivatásos iszapbirkózó kijelentette: "aki azonnal "Soros-problémát lát a kérdésben", az egyértelművé tette, hogy Soros György érdekeit szolgálja a magyar parlamentben." Majd a következő tucatnyi mondatában – ahogy a közrádióban Orbán is - következetesen Soros-egyetemként aposztrofálja a CEU-t. Magyarán: épp az állam- és kormánypárt az, amelyik Soros-problémát csinál egy egyetemi kérdésből.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7512390973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dicey 2017.04.01. 22:35:33

@dunántúli gyerek: El kell ismerni, te tényleg jól képzett troll vagy. Bírsz olyan ostobaságokat írni, amiket nem bír az ember szó nélkül hagyni. Gondolom ez a trollkodás célja, nyilvánvalóan te sem hiszed azt amit írsz. Friedrich Hayek, mint a kulturális marxizmus nagy alakja. Ez nyilván csak irónia.

vajdasagi 2017.04.01. 22:38:22

@dunántúli gyerek: A tudósok és a kulturált világ döbbenten nézik, hogy hova lesüllyed a nemzetünk. A te észjárásoddal focimeccset lehet értelmezni, nem egyetemi posztgraduális képzést! Miért nem mész inkább focimeccsekre? Csak konganak az ürességtől a stadionjaink.

Pop40 2017.04.01. 22:39:08

@dunántúli gyerek:

Sorost szopatja?:-)
Ne röhögtesd már ki magad ezredszerre is :-)

Igen, nagyon szopatja Sorost, ha az általa alapított egyetem majd átteszi a székhelyét Lengyeloba, Litvániába, vagy kb ahova akarja, mert mindenhol tárt karokkal várják.
Ezzel aztán jól megszopja Soros.

Bezzeg Mo milyen jól jár, pár ezer képzett fiatal ismét elmegy innen, innentől fogva oda fizet majd adót, meg még közröhej is lett az ország, tényleg, milyen jól kitervelte a felcsúti bugris!:-)

Mert ő olyan okos.
Épp, mint ti. :-)

Jakab.gipsz 2017.04.01. 22:40:58

@dicey:
Egy magyar közszolgálati egyetem többet ér mint Oxford és a Harvard együttvéve.

dunántúli gyerek 2017.04.01. 22:41:27

@dicey: A közgazdaságtan áltudomány.

Ha a józan paraszti eszemet kérdem, azt gondolom az a legnagyobb közgazda, aki a legtöbb lét harácsolja össze, pl. Soros vagy Cukorberg.

A közgazdász-tudósok szegények.

Amitől büzlik ez a história, az az, hogy itthon azok tolják Sorost a CEUn oktatóként vagy a sajtóban, akik a marxista közgazdaságtant is ették, mint kacsa a nokedlit, amikor az állt érdekükben. Nagyon arcpirító lenne ezt letagadni.

dunántúli gyerek 2017.04.01. 22:44:06

@Pop40: 'Igen, nagyon szopatja Sorost, ha az általa alapított egyetem majd átteszi a székhelyét Lengyeloba, Litvániába, vagy kb ahova akarja, mert mindenhol tárt karokkal várják.'

Így van, az IMFnek se kellett volna nekimenni, mert a baloldal nagyon félt, és a bankoknak is, mert elmennek a bankok. Cserébe jön 23 millió román.

A baloldal mondja a magáét, mi pedig az igazat.

zoszil 2017.04.01. 22:47:13

A TE agyadat mosta át a FIDESZ kormány!!! Csak nem vetted észre nem vagy ennyire inteligens!!! Mondhatni egy ZOMBI VAGY!!!!!!

Pipas 2017.04.01. 22:48:38

@vajdasagi: "te egy olyan ostaba fráter vagy, akinek Magyarország érdeke nem is számít. Mert az, hogy a CEU itt van, egyértelműen a Haza érdeke."

Öregem, ti állandóan ezt csináljátok! Kitaláltok valami oltári baromságot, kijelentitek, hogy *egyértlműen* ez az igazság, majd számon kérítek a másikon, hogy miért nem az egy és igaz utat követik.

Ez annyira ostoba dolog, hogy ovis szint felett már megbocsájthatatlan.

És nem, a CEU nem a haza érdekében munkálkodik, kimondottan káros. Ezt a következő bizonyítékokkal tudom alátámasztani:

1. A Csehek kidobták őket a fenébe.
2. Az mszp kormány befogadta őket.
3. A Bokros Laja is oda ejtőernyőzött.
4. A Soros is rendszeresen ott táncikál.

Tehát kimondottan károsak annak az országnak, aki befogadja őket.

zoszil 2017.04.01. 22:49:18

Miért kell mindig ELLENséget keresni vagy találni?????????? Ragyogó politika!!!!! Bravo!!!! Csak így tovább a szakadék felé!!!!

dunántúli gyerek 2017.04.01. 22:51:01

@vajdasagi: 900ból 886 nobel-emlékdíjas nem állt ki a CEU mellett.

Milyen tudományos világról beszélsz?

A külföldi társadalomtudósoknak joguk van a véleményükhöz, nem kell támogatni a magyar nemzeti érdekeket minden külföldinek, ezt nem várjuk el.

Pop40 2017.04.01. 22:51:41

@Pipas:

Öreg, te tényleg fárasztóan segghülye vagy.

morpho 2017.04.01. 22:52:23

@Pipas:

"Ezt a következő bizonyítékokkal tudom alátámasztani" :))) Ez bíróságon is megállna?? :))

Pop40 2017.04.01. 22:53:19

@zoszil:

Azért mert a birkákat le kell kötni valamivel, miközben a "nemzeti" kúrmányuk szétlopja az országot.

Pipas 2017.04.01. 22:53:34

@Pop40: "Majd ha nem lesz igény arra, amit a CEU oktat, nem lesz hallgatójuk, és mást fognak oktatni. A piac már csak így működik, bármennyire is szokatlan ez a magatokfajta, államon élősködő, tolvaj komcsi cideszeseknek"

A piac? Hogy a fenében van, hogy a szociknak törvénybe kellett foglalni, hogy a CEU nem végez alapkézést mégis egyetemi jogai vannak? Milyen piac már az, ahol az egyikre ilyen szabályok, a másikra meg olyan szabályok vonatkoznak?

Hogyha a CEU-ról a piacnak kell döntenie, akkor nosza:
1. Lehet BsC képzést indítani.
2. Lehet ugyanúgy akkreditálni a MAB felé mint a többi egyetem.

Aztán lássuk mire mennek egyenlő pályákon, jó?

morpho 2017.04.01. 22:53:45

@dunántúli gyerek:

"900ból 886 nobel-emlékdíjas nem állt ki a CEU mellett." Én főleg a halottakat hiányolom :)) Hogy képzelik a gecik!!

Pipas 2017.04.01. 22:54:49

@morpho: "Ez bíróságon is megállna?? :)) "

Hát azt nem tudom. :) De az "egyértelmű, hogy" bizonyítéknál az enyémek jobbak. :D

Pop40 2017.04.01. 22:56:45

@dunántúli gyerek:

Kezdesz fáradni, lassan az eddigi hülyeségeidnél is nagyobb zagyvalékokat dumálsz, pedig ez szinte fizikai képtelenség.

"A baloldal mondja a magáét, mi pedig az igazat."

Igen, erről vagytok híresek, meg arról, hogy nem loptok. :D

dunántúli gyerek 2017.04.01. 23:00:29

De mielőtt nagyon elmegy a vita szélsőséges irányba, nekem teljesen mind1, hogy Soros egyeteme itt marad-e. Eddig sem zavart senkit.

A Soros érdekeltségek viszont megtámadták a magyar érdekeket, amit meg kell torolni.

Pop40 2017.04.01. 23:05:12

@Pipas: A poszt nem arról szólt, mit képez a CEU, hanem arról, hogy egy köztörvényes tolvaj Geci mi jogon csalóz le olyanokat, akik mindenben megfelelnek az aktuális törvényeknek.

Bár valóban van valami bája annak, mikor Habony az összes segghülye analfabéta bérkommentelőjét kihajtja, hogy egyetemi képzéseket elemezzenek :DDD
Mintha Heideggert elemeztetnének a Tahó Világban :DD

dunántúli gyerek 2017.04.01. 23:07:53

Egyébként a Trump egyetemet is elkaszálták az USA-ban, vissza kell fizetnie a tandíjakat.

No és arról sok szó nem volt a magyar sajtóban, kb. ugyanennyire izgatja a CEU is a külföldi sajtót.

Pop40 2017.04.01. 23:11:22

@dunántúli gyerek:

"Eddig sem zavart senkit.
Persze, hogy nem. Az ország normális fele örül neki, ti meg sose kerültök kapcsolatba egy egyetemmel, maximum ha takarítani felvesznek.

"A Soros érdekeltségek viszont megtámadták a magyar érdekeket"

Dehogy támadták. A tolvaj fideszes maffia érdekeit támadták meg, ami olyan az országnak, mint a rákos daganat a testnek. Mindenki csak használ az országnak, aki üti őket, addig is, míg nincsenek börtönben.

Pop40 2017.04.01. 23:13:34

@dunántúli gyerek:

"No és arról sok szó nem volt a magyar sajtóban, kb. ugyanennyire izgatja a CEU is a külföldi sajtót."

Tudom, hogy hülye vagy, és egy szót sem beszélsz bármilyen idegen nyelven, de ennyire azért ne reklámozd.

dunántúli gyerek 2017.04.01. 23:16:33

@Pop40: Soros szervezetei a migránsokat védik a Magyarország elleni pereikben, ahogy belföldön a cigányokat a magyar adófizetőkkel szemben.

Ez nem marad megtorlás nélkül.

Pipas 2017.04.01. 23:18:35

@Pop40: "hanem arról, hogy egy köztörvényes tolvaj Geci mi jogon csalóz le olyanokat"

Mér' te milyen joggal tolvajozol le valakit, aki minden törvényt betart? Ja, tudom, *neked* nyilvánvaló, hogy orbán tolvaj. Orbánnak meg nyilvánvaló, hogy a ceu csalt. :D

Érted a helyzet dinamikáját? :D

lippsi e vagy? 2017.04.01. 23:19:31

@vajdasagi:
Fingod nincs semmiről. Még az objektív természettudományos kutatás területén is nagyon befolyásolható az eredmények lecsapódása a tudományos közéletben. Ezt tapasztalatból mondom, első kézből. Nagyon érteni kell hozzá, de pont ezért jó biznisz

Az olyan nem verifikálható filozófikus társadalomtudományok esetében viszont, amit a CEU-n nyomnak, még csak elszámolni sem kell a tévedésekkel, mivel simán elkönyvelhetők véleménykülönbségnek. Az egyik aszongya hogy blabla, a másik meg blublublu, aztán elvitatkozgatnak rajta évekig, miközben mindketten jól megvannak anyagilag

Miféle tudományos alapjai vannak például a gender studiesnak, meg a többi hasonló fasságnak, amivel nem megérteni, hanem megerőszakolni akarják a természeti valóságot? Viszont jól meg lehet élni ezekből a baromságokból, hát persze hogy lobbiznak a megélhetési tudósok

Pipas 2017.04.01. 23:24:30

@lippsi e vagy?: "elvitatkozgatnak rajta évekig, miközben mindketten jól megvannak anyagilag"

A filozófia esetében mondjuk inkább évszázadokon keresztül.

"lobbiznak a megélhetési tudósok"

Ne nevezzük már tudósnak az áltudományok művelőit!

lippsi e vagy? 2017.04.01. 23:24:38

@dunántúli gyerek:
"Soros szervezetei a migránsokat védik "

Ők beszélik rá a migrincseket a perre, ők adják a szájukba hogy mit kell mondaniuk, megkeresik a jogi hézagokat, trükköket, aztán lenyúlják a "sikerdíjat". A migrincsnek annyi a dolga, hogy "itt írja alá", aztán odateszi az ikszet egy olyan szöveg alá, amiből egy betűt nem bírna elolvasni

koala kóla 2017.04.01. 23:29:25

Nna, 24en voltak a CEU melletti tüntetésen, 2 celeb is, Vágó Pityu és Bauer Tamás. Ez mindent elmond.

lippsi e vagy? 2017.04.01. 23:29:45

@Pipas:
Emléxünk még Vaccpáör Dórira? Nagyjáből ezen a szinten mehet a "tudományos" észosztás a CEU-n

feketeesfeher 2017.04.01. 23:38:01

@Pipas:

Ezt a 4 pontot gondoltad bizonyítéknak, hogy káros?
Azért ez inkább kínos.

De ha abba gondolok bele, hogy az MTA, Nobel-díjasok, magyar egyetemek, neves kutatók állnak a CEU mellett, viszont rezsiszilárd, fideszes trollok, kocsmatöltelékek, meg orbánviktor viszont a CEU ellen, akkor azért ott nincs ok a hosszas töprengésre.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.01. 23:43:43

@koala kóla: A CEU a destruktív galuti libertariánus és nonkonformista zsidók és sameszeik, sábeszgojaik felsőfokú jesivája!
Az egykori internacionalista-kommunista szellemiségű zsidók liberális és globalista, transznacionális aktuális színe váltása. Korábban a Kominternben képezték a felforgatókat, a tradicionális nemzetállami társadalmi lét bomlasztóit. Most, az egykori budapesti, újlipótvárosi, pozsonyi úti SOROS, ala SCHWARCZ György szekularizált anticionista zsidó milliárdos libertariánus tanodájában képzik a szellemi utódokat és fészekaljat.
MÉG VALAMIT!
BAUER TAMÁS ÉS CSALÁDI HÁTTERE bizonyítja a fent általam leírtak igazságtartalmát!

feketeesfeher 2017.04.01. 23:51:12

@lippsi e vagy?:
"Az olyan nem verifikálható filozófikus társadalomtudományok esetében "

Még a teológia is gondolkodni tanít.
Holott nem tudomány.

A gondolkodás maga amúgy sem verifikálható, mégis hasznos.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.02. 00:02:30

@feketeesfeher: Gondolkodni nem az iskola tanít meg, pláne nem Soros jesivája.

A munkahelyek nem igényelnek gondolkodó embereket, egyedül a vállalkozóknak kell gondolkodni. Soros gondolkodott és rájött hogy tök sok pénzt kereshet a kamu diplomáival, azáltal, hogy azok az USAban is akkreditálva vannak, ez már önmagában megér 1 misit félévente, pláne ha neki fizetik befele.
És még munkahelyet is biztosít így a gojfrontjának! Nem hülye ember a Schwartz Gyuri bácsi!

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 00:08:16

Hogy a fidesz fossa a hantát, az legalább nyolc éve triviális.
De az EU (is) elmehet a picsába azért, mert ejnyebejnye szinten kezeli ezt a maffiát, amíg a prosztók közoktatását cseszi szét: egy kurva szava sincs, miközben a közoktatásba komisszárokat neveznek mi már a zsibongók felügyeletére se.
Bezzeg a CEU, arra már fel lehet emelni a segget és a hangot, ott azért már nem a tahók tahó kölkeit tanítják tahó tanárok, az azért már megéri a tiltakozást.
Elsőként pedig elmehet a picsába a Néppárt, amelyik még annyira sem volt képes ablokkon belül üdvöskének számító fidesz ámokfutását látva, mint szlovák szocikkal szemben a baloldali tömb tizenpár éve.

Konzervatívizmus, értékelvűség - meg a nagy büdös lófaragvány.

feketeesfeher 2017.04.02. 00:10:32

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

Nincs nekem bajom a végtelenül ostoba antiszemitákkal, mint amilyen például te is vagy. Persze, a zsidózással levezeted a benned felhalmozott feszültségeket. Jobb is, mintha idősebb embereket rugdosnál le nagy indulatodban a villamosról.

vajdasagi 2017.04.02. 00:10:34

@Pipas: Vaslogikával levezetted, hogy a CEU miért káros. te biztosan befejeztél akármilyen egyetemet?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.02. 00:12:04

@feketeesfeher: Minden patrióta antiszemita.

Ebben az értelemben én büszke antiszemita vagyok, nem türöm a vakondokat!

feketeesfeher 2017.04.02. 00:12:27

Amúgy gondolkodni speciel az iskola tanít meg szinte mindenkit. Van a pár százalék kivétel.

feketeesfeher 2017.04.02. 00:14:44

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

Nincs nekem azzal bajom, hogy büszke antiszemita vagy, amíg otthon a négy fal között csinálod.
:)))))

koala kóla 2017.04.02. 00:15:30

@dr. mesterséges színezék: Az oktatás nemzeti hatáskör, ezért az EU nem foglalkozik vele.

Biztos lesz majd pár együttérző nyilatkozat a nyugati ballerektől és libsiktől, de Brüsszel nem Moszkva, meg tudják minnél jobban pattognak annál erősebb lesz Orbán.

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 00:17:31

@feketeesfeher: "De ha abba gondolok bele, hogy az MTA, Nobel-díjasok, magyar egyetemek, neves kutatók állnak a CEU mellett, viszont rezsiszilárd, fideszes trollok, kocsmatöltelékek, meg orbánviktor viszont a CEU ellen, akkor azért ott nincs ok a hosszas töprengésre."

Teljesen igaz, de attól tartok, ez már az a stádium, "amikor értem jöttek, már senki sem maradt". Legalábbis országon belül nem sokan, akikért korábban ne lehetett és kellett volna szólni.

feketeesfeher 2017.04.02. 00:18:49

@koala kóla: "...annál erősebb lesz Orbán."

Volt ez már érv a netadónál is. :)))

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 00:20:31

@koala kóla: " Az oktatás nemzeti hatáskör, "

De jure.
De facto meg a Néppárt azért dobhatná ki a picsába egy tagját, amért éppen szalonképtelennek tartja. Kezdetnek, hogy érezhető legyen a figyelem.
De még csak a neheztelés se jelent meg.

feketeesfeher 2017.04.02. 00:20:59

@dr. mesterséges színezék:

Persze, lehetett volna, de hát így alakult. De ez nem akadálya annak, hogy huszonharmadszor is elmondjuk, amit gondolunk.
A politika az hosszútávfutás.

dunántúli gyerek 2017.04.02. 00:21:00

@dr. mesterséges színezék: Jó tudjuk, a demokráciának már 2011ben is vége volt azóta minden 7en vége.

Erről 2011ben ezt gondolta vaccpáör dóri a CEU egyik nobel-díjasa: www.youtube.com/watch?v=47FNmXDDXTg

emléxünk-e még rája

priceless

koala kóla 2017.04.02. 00:24:17

@dr. mesterséges színezék: Az EU jelenleg örül hogy lyuk van a seggén nem még hogy megengedhetné magának hogy bárkit kidobjon.

Olaszországban és Franciaországban kell most mindennél keményebben dolgozniuk hogy ne legyen újabb Brexit, mert akkor mehetnek munkát keresni.

www.breitbart.com/london/2017/03/31/eu-fears-marine-le-pen-victory/

feketeesfeher 2017.04.02. 00:25:14

@dunántúli gyerek:

Már Répásy Róbertre sem emlékezünk, meg Mikolára sem, meg vagy 100 másik fideszes megmondóra.
Jöttek oszt mentek.

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 00:25:43

@koala kóla: Szerintem a te söröd nem alkoholmentes volt. Vagy nem tudod, mi a különbség az EU és a Néppárt között. Vagy mindkettő.

dunántúli gyerek 2017.04.02. 00:28:46

@feketeesfeher: Mind kurvajó poziban van arra megesküszöm neked. Nem is a CEUn diplomáztak.

Különben Répássy kibaszott buta fasz, őt ismerem személyesen, kíváncsi vk neki mit találtak.

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 00:29:45

@feketeesfeher: Én a kiszes Viktorra nem emlékszem, aki a jelek szerint annyira kiborult attól, hogy MSZMP-tag ő már nem lehetett - szemben számos beosztottjával -, hogy úgy döntött, megcsinálja magának a pártot, ami emeszempébb az MSZMP-nél.
Erre egyáltalán nem emlékszem. NER-kompatibilis vagyok.

Punxsutawney Mormota 2017.04.02. 00:38:44

@dunántúli gyerek: Figyu, ecsém! Amellett, hogy mélyszociológiai kérdésekben próbálad bebizonyítani mindenkinek, hogy a naponta, habonybácsi asztaláról elédvetett, és általad behabzsolt kutyaszar valójában csokis praliné, újra és újra megkérdezem tőled, hogy megtudsz-e már különbözetetni egy negatív számot egy pozitiívtól? Ameddig nem vagy rá képes, addig kussolj olyan témákban, mint a CEU, amit még lebetűzni sem tudsz normálisan.

dunántúli gyerek 2017.04.02. 00:44:31

@Punxsutawney Mormota: vau vau

karaván halad

Orbán listázhatja az újabb magyarellenes vakondokat, akik eddig fikázták Magyarországot a 'nk-i sajtóban' minden egyes patrióta intézkedés előtt -bankadó, IMFbúcsú stb.-, most előbújtak az odvaikból végre:

www.napi.hu/magyar_gazdasag/ceu_ujabb_nyilt_levelet_kapott_a_magyar_kormany.632685.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Miközben, ne feledjük, a hálás magyar nép ma a CEUért tüntetett, mind a 24, Bauer ÁVÓs Tamással és Vágó Kredithill Pityuval.

Punxsutawney Mormota 2017.04.02. 00:51:22

@dunántúli gyerek: Még a szájkaratéhoz is béna vagy, Ecsém! Be akarsz próbálkozni? Garantáltan alulmaradsz, mert fantáziátlan vagy.
No, mesélj a negatív és pozitív számok közötti különbségről!
Ha megvan, akkor kezd el tanulmányozni a helyesírást is!

tiszapartibetyár 2017.04.02. 02:58:54

@dunántúli gyerek: Hol lehet belépni ebbe a bérkommentelő-klubba? Én is tudnám csinálni rezzenéstelen pofával, sőt a bőr sem sülne le róla. Mennyit fizetnek? Van-e továbbképzés, vagy csak a saját aljasságunkra vagyunk utalva? Az kizáró ok-e, ha vallásosak vagyunk, ilyenkor a lelkiismerettel hogyan lehet el(le)számolni?

dunántúli gyerek 2017.04.02. 04:07:05

@tiszapartibetyár: Irj rám priviben, nincs panasz. Sok totábbképzés lesz, most hogy választási év jön. Nem kizáró ok és nem is felétel a vallásosság de a holokausztban azért illik hinni.

prakp 2017.04.02. 07:17:27

@dunántúli gyerek: Nah, legalább elismerted. Már csodálkoztam, hogy magadtól vagy olyan hülye, hogy görbíted a teret. Mit neked egy Nobel-díj, kivágod könyökből, mi? Karaván halad... Az, b+, eszem-faxom megáll.

dunántúli gyerek 2017.04.02. 07:26:09

@prakp: ez egy elismert szakma, mindenkinek dolgozunk, egy nap több fele is. Egyértelmü abból hogy mennyi megrendelés jön a fidesztől, hogy már nincsenek támogatóik egyáltalán, szerintem a baloldal nyer jövőre lehet hogy 2/3dal. De nekik is dolgozom, szóval lesz melóm.

taga20 2017.04.02. 08:29:03

@dunántúli gyerek: haver, te kurva keményen nyomod.
lehetek a padavanod?:)))

dunántúli gyerek 2017.04.02. 08:30:32

@taga20: Nyáron lesz sok új pozi majd az összefogáskor. Meg persze választás előtt 3 hónappal már mindenkinek, akkor én már kiképző leszek.

taga20 2017.04.02. 08:38:24

@dunántúli gyerek: ez ám a gyors kárier! te nagyobb ász lehecc, mint a mészaroslörinc:)

Kármentő 2017.04.02. 09:21:24

Mit szólnának az USA-ban, ha egy Mészáros Lőrinc által finanszírozott egyetemen tanítanák az illiberalizmust, valamint azt, hogy az USA messze nem demokratikus állam és minden fejbe belevernék, hogy csak Magyarország a nagyszerű?
Soros mindig mindent határt túllépett, pedig határok voltak és lesznek ezen a kis bolygón...

BiG74 Bodri 2017.04.02. 09:21:50

Megvédjük az országot, lassan már a miénk az egész, nem adjuk, amit rekord gyorsasággal és pofátlansággal és aljassággal összeloptunk, igaz Lőrinc barátom?

BiG74 Bodri 2017.04.02. 09:24:49

@Kármentő:
Valószínűleg nem lenne nagy siker az egyetem. De ha néhány hülye ott akar tanulni, miért ne, kit érdekel.

Soha ne nyomd fullba a kretént!

Simet 2017.04.02. 09:32:49

Tök mindegy, hogy ki mit tanul, csak tanuljon. Szélesítse látókörét, okosodjon. Aki ezt korlátozná Magyarországon, az hazaáruló.

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!) 2017.04.02. 09:41:48

Nincs miért aggódni, kedves demokrácia védelmezői, ugyanis:

"Hilery behozhatatlanul vezet Trump előtt"
"Mi csak a mérsékelt szír lázadókat támogatjuk"
"A terrorakcióknak semmi köze az illegális bevándorlókhoz"
"Irak tömegpusztító fegyverekkel rendelkezik és veszélyezteti a szabad világot"

lippsi e vagy? 2017.04.02. 10:29:34

@feketeesfeher:
A libsizmus mint ideológiai sablon nem igazán tanít gondolkodni, inkább leszoktat róla. Merev dogmatikus tézisekkel helyettesíti a józan gondolati felismerést, és ehhez kell még egy jókora agymosás hogy tökéletes legyen az eredmény. Pont erre találták ki a CEU-t

lippsi e vagy? 2017.04.02. 10:32:32

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!):
Legjobban teccett annak idején:
"Azért kell katonákat küldeni Afganisztánba, hogy ne jöjjenek ide az iszlamisták"

Baszki, egy darab nem jött ide előtte, azóta meg özönlenek, szerencsére most már csak a kerítésig

fotelfasiszta 2017.04.02. 11:00:56

@Pipas: "Mér' te milyen joggal tolvajozol le valakit, aki minden törvényt betart?"
Bár a kérdés nem nekem szólt, azért annyit megjegyeznék, hogy ami törvényes még nem jelenti azt, hogy etikus, a közjónak megfelelő, és hogy az pozitív hatással van a társadalomra. Elég megnézni a közbeszerzéseket, azt, hogy már mennyi pénzbe került a meg nem rendezendő olimpia, mennyi pénz ment a futtballba. De akkor beszélhetünk a közmédiáról is, ahol minden törvényesen működik, igaz, olyan alapvető etikai elvnek nem felel meg, hogy közszolgálati legyen a szó klasszikus értelmében, hitelesen tájékoztassanak az eseményekről, és megszólaltassanak minden komolyabb, társadalmat nagy mértékben érintő kérdésekről véleményalkotót (szakembereket, érintetteket, stb).

tiszapartibetyár 2017.04.02. 11:33:31

@dunántúli gyerek:
A lelkiismeretről nem írtál semmit...

Pipas 2017.04.02. 12:07:49

@fotelfasiszta: "Bár a kérdés nem nekem szólt, azért annyit megjegyeznék, hogy ami törvényes még nem jelenti azt, hogy etikus, a közjónak megfelelő, és hogy az pozitív hatással van a társadalomra."

Ennek semmi köze ahhoz, amiről szó volt. A gondolatmenet egyébként egyszerű:

1. Orbánnak nincs joga csalónak nevezni a CEU-t, mert nem bizonyította be minden kétséget kizárhatóan, hogy csalnak.
2. A cikkírónak joga van hazugnak nevezni Orbánt akkor is, ha nem bizonyította be minden kétséget kizáró módon, hogy hazudott.
3. A hozzászólónak joga van tolvajnak neveznie Orbánt akkor is, ha nem bizonyította be minden kétséget kizáró módon, hogy valóban lopott.

Gondold végig, hogy a véleményed szerint melyik kijelentések igazak és azt is, hogy milyen összhangban vannak ezek egymással.

Erről volt szó. Ez érdekelt. Az, hogy szerinted kevesebbet kellene költeni a focira az nem nagyon tud érdekelni, mert olyan költségvetés még nem volt, amire mindenki boldogan mondta volna, hogy neki megfelel.

Ne érts félre, én is kevesebbet költenék a focira, semmit nem költenék az egyházra. A holokausztkárpótlásra egy fillért sem költenék, a nemi szervek rituális megcsonkítását megtiltanám, azokat a barbár egyházakat pedig amelyik nem hajlandó összeadni két férfit kitiltanék az országból.

De nem az van amit én akarok. Evvan.

fotelfasiszta 2017.04.02. 12:19:13

@Pipas: Köszi a higgadt és korrekt választ!

nu pagagyí 2017.04.02. 14:25:51

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista!):

Hillaryra két millióval többen szavaztak.

Iraknak volt tömegpusztító fegyvere, be is vetett mérges gázt Irán és a saját kurdjai ellen. Azért pedig, mert sutyiban megsemmisítette a készletet, viszont megtagadta az ellenőrzést az ENSZ megfigyelőinek, Szaddam csak magát okolhatja. Pech.

A menekültek nem illegális bevándorlók. A terroristák nem menekültek.

A Nyugat a polgári ellenzéket és a kurdokat támogatja Szíriában. Egyik csoportosulás sem szélsőséges.

Nagyorrú Barbi 2017.04.02. 14:51:06

Remélem, kitakarítják a zsidaját,s bandáját Magyar honból.

nem várt fordulat 2017.04.02. 15:00:56

@Pipas: tehát a szövegkörnyezet nem számít? Azt mondod, hogy kijelentett, hogy a Csalás az csalás. De ezt csak úgy mint egy szólást, teljesen összefüggéstelenűl, semmihez semi köze alapon csak úgy kimondta?

Mert ha így van, akkor még nagyobb a baj, akkor mentális problémák vannak.

Mi van ha pl. én azt mondom: Anyád. Egy. Retkes ribanc.

Véletlenül sem azt mondtam, hogy anyád egy retkes ribanc, csak négy szót egymás után igaz? :)))

Agyhalott.

Sir Galahad 2017.04.02. 15:21:43

@illaim: Ha jól látom, ezt nem az Egyesült Államokkal kötötte Magyarország, csak az egyik tagállamával. Ez azért nem ugyanaz, szerintem.

Mr. Király Varangy (törölt) 2017.04.02. 15:26:12

Zene füleimnek, ahogy nyüszítenek a liberálisnak álcázott liberálnácik a ceu miatt, már csak emiatt is megérte ez az egész felfordulás. A hab a tortán az lenne, ha kibasznák innen a ceu-t a picsába. Van elég egyetem az országban ahhoz, h egy diák se szenvedjen hiányt.
Egyébként meg ami nem mérnöki diploma, az nem diploma, szóval a liberálnáci böcsészek tehetnek egy szívességet.

nem várt fordulat 2017.04.02. 15:55:12

@Mr. Király Varangy: Úgy is van, minek ide tudás, sok proli még a végén nekiáll gondolkodni, azt meg nem szeressük ugye?

Azért szívesen végignézném, ahogy megműt téged egy ózdi rézbőrű. Mert az orvosi diploma az lószar ugye? :)))

Istenem, miért nem bírtad azt a kerítést kicsit megemelni?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.02. 18:27:23

@Sir Galahad: Te most komolyan idelinkelsz nekem egy "kormany.hu"-s linket, mint forrást? Tényleg ilyen hülye vagy?

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 18:27:54

@Kármentő: "Mit szólnának az USA-ban, ha egy Mészáros Lőrinc által finanszírozott egyetemen tanítanák az illiberalizmust, valamint azt, hogy az USA messze nem demokratikus állam és minden fejbe belevernék, hogy csak Magyarország a nagyszerű?"

Kurvára leszarták, amikor pont ilyen alaptantervvel futott a vitézi sötétegyetem.

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 18:30:37

@lippsi e vagy?: Azt a csóringer helyettes állímtitkárt meg direkt hülyítteti ottan a külügy. Degenyákmán...

dr. mesterséges színezék 2017.04.02. 18:35:09

@Mr. Király Varangy: Milyen kár - mondom mérnökként - hogy az a sok szép, amit össze tudunk tervezni, csak valamilyen alapkutatás eredményét felhasználva áll össze.
Már ha nem szorulunk a szülőcsatornába.
És ha van olyan, aki forrást kerítm piacot teremt és futtat vele.

Mindegy, régen ismert, hogy már a mérnöki pálya is devalválódik...

tiszapartibetyár 2017.04.02. 22:16:48

@Pipas: "2. A cikkírónak joga van hazugnak nevezni Orbánt akkor is, ha nem bizonyította be minden kétséget kizáró módon, hogy hazudott."

Hjúszton, van egy kis probléma: a cikkíró bebizonyította, hogy hazudott Orbán, sajnos ilyen miniszterelnökünk van!

Sir Galahad 2017.04.03. 08:50:48

@Felchutty Bugrisch: Igazad van, fölösleges érvelni, bizonyítékokat hozni, elég lehülyézni a másikat. Hát akkor tessék: te vagy a hülye, beee :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 09:20:47

@Sir Galahad: "Azt olvastam, hogy a magyar kormány nyitott arra, hogy megállapodást kössön az amerikaival a CEU működéséről"

Hazudnak. (Sőt, még lopnak is.) orbán kinyírni akarja a CEU-t, nem tárgyalni. Ha tárgyalni akart volna, a törvény benyújtása előtt tárgyal.

Az amerikai kormány nem tárgyalhat a CEU-ról, nem tartozik a kompetenciájába.

Sir Galahad 2017.04.03. 11:47:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szerintem egy amerikai egyetem az amerikai kormány kompetenciájába tartozik. Ha nem így lenne, az amerikai külügy nem is reagált volna a CEU-ügyre: hvg.hu/vilag/20170331_ceu_amerikai_kulugy_nyilatkozat . De ha az amerikai nem tárgyalhat róla, melyik? A brazil vagy a mongol? Ugyan már.

Szerintem várjuk ki a végét. A tippem az, hogy kb. ebből is az lesz, mint a Heineken-ügyből: megy egy kis izmozás mindkét oldalról, aztán születik egy kompromisszum.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 12:06:46

@Sir Galahad: Nem. Ha tárgyelni akar orbán, New York állammal megteheti. Az amerikai kormánynak nincs kompetenciája az ügyben.

Attól még tiltakozhat a könyvégetés ellen, mint ahogy azt számos egyetem és nóbeldíjas tudós is megtette, nekik sincs szigorú értelemben vett kompetenciájuk. csak, amit a társadalmi kultúra megad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 12:07:51

@Sir Galahad: "aztán születik egy kompromisszum."

Orbán véres fejjel visszavolnul? Nevezhetjük akár "kompromisszumnak" is.

Ha orbán kompromisszumot akar, akkor azzal kezdi, nem azzal fejezi be.

Sir Galahad 2017.04.03. 14:18:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Őszintén megmondom, nem tudom, hogy az Egyesült Államokban miként van szabályozva az egyetemek működése, hogy ez vajon tagállami vagy szövetségi hatáskör. Ha valakinek erről van konkrét információja, szívesen fogadom. Egyébként nagyjából mindegy, a lényeg az, hogy van kivel rendezni a helyzetet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.03. 14:28:42

@Sir Galahad: "nem tudom, hogy az Egyesült Államokban miként van szabályozva az egyetemek működése"

Nem kell tudnod, azért mondom.

A rosszabb, hogy orbén se tudja, de törvényt azt hoz rá.

"rendezni a helyzetet. "

A helyzet rendezve van évtizedek óta.

dr. mesterséges színezék 2017.04.03. 14:30:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ha tárgyelni akar orbán, New York állammal megteheti. "

Viktor nem ezt a szubszidiaritási struktúrát szokta meg - neki a putyini "én mindent meg tudok oldani, és mindent én tudok megoldani" leosztás fekszik az énképébe, és sajnos a Magyarország-képébe is. Ezt extrapolálja a világra.

Sir Galahad 2017.04.03. 14:44:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én azért ennél valami konkrétabbra vártam, mondani bárki mondhat bármit. Az meg, hogy a helyzet mennyiben van rendezve, amennyire tudom, vitatott kérdés. Sokan mondják például, hogy a CEU (is) igazságtalan versenyelőnyben van más egyetemekkel szemben, és ezt a helyzetet orvosolni kell. Erről egy blogbejegyzés pl: spiler.blog.hu/2017/03/30/ceu-ugy_ha_magyarorszagra_jossz_tiszteletben_kell_tartanod_a_torvenyeinket
süti beállítások módosítása