B1 blogcsalád



Összecsap a nárcizmus: üres Botka-Gyurcsány párharccá silányult az ellenzéki összefogósdi

2017. március 05. - Mr Flynn Rider

Mindkét szereplőnek megvan a saját stratégiája, de még mindig egymással foglalkoznak, ahelyett, hogy a választóikkal és a programjukkal foglalkoznának. A jelenlegi helyzet kristálytisztán vetíti előre a baloldal bukását 2018-ban.

gyurcsanybotka.png

 

Nem tudnak leállni: üzengetéssel telik a választásra készülés a baloldalon. Ahelyett, hogy a két politikus a saját portáján söpörne, szembenézne saját magával és sajt vízióval lepné meg a maradék választóit, marakodnak egymással a nyilvánosságban.

Gyurcsány megüzente, hogy látja jónak. Erre Botka visszaüzent, hogy nem foglalkozik vele. 

Gyurcsány nem akar kimaradni a buliból. Nem akarja elfogadni, hogy már akkor vesztett, amikor 11 éve kiszivárgott a beszéde. Magyarország, a magyar választók sosem bocsájtják meg neki az őszödi beszédet. Ha akkor elmond, eltűnik és egy jó pár év múlva visszatér, még bárki lehetett volna belőle. Vagy egyszerűen csak ki kellett volna bírnia, hogy nem ő van a középpontban, nem ő van a reflektorfényben.

De nem bírja ki.

Szerepelni akar, tolja magát előre és minden megmozdulásából üres hatalomvágy süt. Amikor kormányzott, ugyanez ment: minden második hónapban bejelentett valami világmegváltó programot, aminek a fele se valósult meg. Közben az elvtársak meg egymást fúrták a háttérben, a Fidesz pedig észrevétlenül váltott sebességet. Mire a szocik felfogták, mi történik, ott volt Őszöd, a válság, aztán a legkisebb rossz Bajnai, aki már képtelen volt menteni a menthetőt.

Gyurcsánynak jót tett volna, ha visszavonul. Az országnak is. Vannak pillanatok, amikor az okos hadvezérnek vissza kell vonulnia, mert látja, hogy ebben a csatában nem győzhet, de később a háborút még megnyerheti. De győzött a rövidlátó egocentrizmus, a világmegváltás.

Gyurcsány amúgy jó politikus is lehetne, ha lenne képessége az önmérsékletre és az önkritikára.

Most is üzenget, harcol, prédikál, a nyugdíjas nénik, akik anno beleszerettek, tapsolnak neki. Valódi teljesítményt tőle a szavakon felül magyar választó már nem vár. Az újságíró pedig beteszi őt a hírekbe, hiszen valaha miniszterelnök volt és még megvan a rajongótábora.

Botka motivációi is remekül érthetők. Sikerrel viszi Szegedet, határozott, kemény kezű madame-ot kell játszania a Magyar Szocialista Párt nevű kuplerájban. Különben a lányok a nyakára másznak. A lányok már elfogyasztottak pár madame-ot és Botka nem akarja úgy végezni, mint Megyó, vagy, mint Bajnai.

Botka alapvető gondja, hogy egyszerre kellene szervezeti fejlesztést végrehajtani a szociknál és programot adni az országnak, vonzó jelszavakkal és körítéssel.

Tudja jól, hogy ami most van, azzal nyerni képtelenség. Szétesett párt, ami még mindig csak szavak szintjén nézett szembe azzal, hogy nekik már lejárt az idejük. dinoszauruszok marakodnak a koncon.

Ha Botka és csapata esetleg nyerne, akkor pedig csak több gond szakad a nyakába: az ellopott fideszes milliárdok és a teljesen fidesz-nyalonc állami gépezet, amit a fortélyos félelem igazgat. És a szétlopott ország ezer frusztrációja, problémája, amit persze ő sem fog tudni megoldani. 

De ez még messze van.

Botkának előbb meg kell vívnia a saját táborával, a kisebb pártokkal és Gyurcsánnyal.

Vagy integrálnia kell őket, vagy le kell szalámiznia, hatástalanítania. Ez folyamatos külső és belső harcokat, rengeteg okos lépést feltételez. Nem tudjuk, Botka Lászlóban van-e annyi a politikai érzék, hogy mindenkivel szemben megtalálja azt a fegyvert, ami megfelelően semlegesíti.

Botka László tudja, hogy az egyetlen esélye,

  • ha a saját víziót ad az országnak,
  • ha programja van,
  • ha jelszavai vannak,
  • ha vállalható arcokat állít ki a kampányig. 

A szocikat tehát még megmentheti, ha Botka elkezd mozogni a pályán, de egyes csapattagoknak ez a véget is jelentheti. 

  • Gyurcsány még mindig azt hiszi, hogy miniszterelnök lehet belőle és a politikai karrierje még mindig tart.
  • Botka előtt teljesen bizonytalan út áll a választásokig és onnantól még nagyobb harc.

Egy biztos: ha ők egymás nyírásával foglalkoznak majd a következő hónapokban, akkor 2018-ban a Fidesz és a Jobbik visz majd mindent, és talán jut egy kis szerep a feltörekvő kicsiknek is.

 

Ha Gyurcsánnyal üzengetnek egymással, biztos a vereség. 

Sokak szerint egy még nagyobb vereség és az MSZP-DK páros teljes eltűnése jót tenne a baloldalnak egy ilyen helyzetben. A tisztítótűz után, amikor a füst eloszlott, lehet, hogy új arcok tűnnének fel és képesek lehetnének egy új baloldal felépítésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2812314177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 18:51:48

@ulpius66: "MSZP-seket (volt MSZP-seket) meg véded. Hogy ne mondjam, mosdatod"

:))

Pl.?

Zsoltbacsi 2017.03.05. 18:52:28

@morpho:

"Oszt azzal a zsetonnal mizu, amit 1995 és 2010 közt fizettek be? Arról kérdeztek te nyomoronc narancskullancs!"

Azt megkapod, ha nyugdijas leszel, ha nem felejtetted volna el, nyugdijra lett befizetve te nyomoronc gyurcsanycsicska!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 18:52:39

@ulpius66: "Nekem a manyuppal kapcsolatban az rémlik, hogy a tagok önként léptek vissza az állami rendszerbe"

:))

ulpius66 2017.03.05. 18:54:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te kis hazudozó!

Na, akkor idézd már magad, mikor támadtad ilyen elánnal a tolvaj szocikat, amikor védeni kezdte valaki.

Balogh J. 2017.03.05. 18:56:54

@Zsoltbacsi: A Fidesz hazudott a manyuppal kapcsolatban. Világosan le van írva,hogy mit kommunikáltak, és az azóta történtek meg bebizonyították a hazugságaikat. Tudom,hogy ez kényelmetlen neked,de ez van.

morpho 2017.03.05. 18:57:13

@Zsoltbacsi:

A Világbanknak mi köze van a manyup zsaroláshoz? Ráadásul Magyarország akkor IMF hitel folyósitás alatt állt, amit törlesztett is. Hogy jön ez ide? Terelés, terelés, terelés, hazudozás. Ezt nyomod egész délután.

@ulpius66:
"Nekem a manyuppal kapcsolatban az rémlik, hogy a tagok önként léptek vissza az állami rendszerbe, vagy ez is hazugság?"

Ennyire azért nem volt ez régen te gazember. Mindenki emlékszik még a zsarolásra: "Ha nem lépsz vissza az állami rendszerbe, elveszíted az állami nyugdíjat" Erről viszont van bírósági ítélet, hogy törvénytelen volt, vissza is vonták. Csak akkor már mindenki visszalépett. (néhány bátor embert kivéve) Erre minden bíróság bilincset tenne, ha nem egy országról lenne szó! Lásd fenn! Te nyomoronc bérhazudozó narancskullancs!

ulpius66 2017.03.05. 18:57:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te kis hazudozós!

Na hazudj valamit, hogyan léptek vissza a manyup tagok az állami rendszerbe?
(ott állt mindegyik mellett egy Fidesz tag fegyverrel, és kényszerítette őket, hogy lépjenek vissza, de mindez hiába volt, mert több, mint százezer tag nem lépett vissza...)

Balogh J. 2017.03.05. 18:58:07

@Zsoltbacsi: "Azt megkapod, ha nyugdijas leszel, ha nem felejtetted volna el, nyugdijra lett befizetve te nyomoronc gyurcsanycsicska! "
Felteszed rá az életedet?

ulpius66 2017.03.05. 19:00:14

@morpho: "Ennyire azért nem volt ez régen te gazember. Mindenki emlékszik még a zsarolásra: "Ha nem lépsz vissza az állami rendszerbe, elveszíted az állami nyugdíjat" Erről viszont van bírósági ítélet, hogy törvénytelen volt, vissza is vonták. Csak akkor már mindenki visszalépett. "

Morfológus!

..és mikor mindez kiderült mért nem léptek vissza a manyupba???? Nyugodtan visszaléphettek volna, ÖNKÉNT!!!!!

morpho 2017.03.05. 19:00:19

@Zsoltbacsi:
Mitől vagyok én gyurcsáncsicska? Ezt miből vezetted le? Abból, hogy azt írtam, hogy hazudott? A manyup a pénzt elköltötték, hogy kapná meg bárki is? Te ennyire hülye vagy, vagy fogalmad nincs, mi volt az a manyup, esetleg simán hazudozol? Egyik rosszabb, mint a másik. Eddig csak ma délután vagy ötször mentél házhoz a lófaszért :) Kell ez neked? Megéri ez??

Balogh J. 2017.03.05. 19:00:22

@ulpius66: A kedves szüléddel beszélj így.

morpho 2017.03.05. 19:01:48

@ulpius66:
".és mikor mindez kiderült mért nem léptek vissza a manyupba???? Nyugodtan visszaléphettek volna, ÖNKÉNT!!!!!"

Hiába nézel hülyének te nyomoronc gazember! A pénzt elköltötték. Volt akinek 15 megtakarítását zsarolták ki!

morpho 2017.03.05. 19:02:26

@ulpius66:

"15 év megtakarítását zsarolták ki!"

Balogh J. 2017.03.05. 19:02:28

@ulpius66: "...és mikor mindez kiderült mért nem léptek vissza a manyupba???? Nyugodtan visszaléphettek volna, ÖNKÉNT!!!!! "
Persze, a pénzük nélkül.

Zsoltbacsi 2017.03.05. 19:06:04

@morpho:

Egy kis gyorstalpalo, csak itt csak most csak neked:

A 'manyup' államadósságból finanszírozott pénzszivattyú volt külföldi alapkezelők gyönyörűségére: befektetés, kockázat, költségek, tőke-hozam-nyugdíjgarancia abszolút mellőzésével garantált fix nyereség. Igen, ez volt a manyup, : költés, herdálás.

A manyup bevezetésével a járulék negyedét átirányították ide, azzal az ígérvénnyel, hogy majd annak felhalmozásából fizetik a nyugdíj negyedét.
A pénzt nem a tag, hanem a pénztár, illetve a megbízott alapkezelő kezelgette.
Mindenféle hozamgarancia, tőkegarancia nélkül, fix jutalékért.

Eddig vágod?

Zéró befektetés, zéró kockázatvállalás, zéró nyugdíjfizetési garancia, járulékbeszedés állami költségen, fix jutalék.
Cserébe az állam ezen alrendszere elvesztette forrásainak negyedét, aminek pótlására állampapírt kellett kibocsátani.
( Mert ugye az aktuális nyugdíjakat nem lehetett csökkenteni, hiszen velük nyert Horn is előtte )
A manyup finanszírozása miatt kibocsátott állampapírokat megvették az alapkezelgetők kamatfelárért természetesen ...

Eddig tudtál követni?

Tehát az állam MOST hitelt vesz fel, azt odaadja a külföldi alapkezelőknek, hogy MAJD 40 év múlva abból fizessék a nyugdíjak negyedét. Amire garanciát ők nem adnak, se a felhalmozott vagyonra, se a hozamra, se a nyugdíjra. Majd az állam.

Ez így összeáll benned?

A rendszer teljes felfutása cirka 40 évig tartott volna, ezalatt 20 000 Mrd Huf-nál nagyobb állami járulékot vontak volna ki a költségvetésből, ezzel együtt ugyanennyi kamatos kamattal növelték volna az államadósságot.
Természetesen az idők végezetéig, hiszen az államadósságot soha nem lehet teljesen visszafizetni (legalábbis eddig senkinek se sikerült), de a kamatait folyamatosan kell...

Manyup == államadósság

Az állam semmit de semmit nem nyert ezen a rendszeren, egyszerűen ELŐRE kifizette a nyugdíj egy részét - az alapkezelőknek. Ragozzam tovább?

No, ezt jelentette a manyup.

Egy példa a manyupra:

Olyan volt a rendszer, mintha te minden honap elejen megfogadnad, hogy felreteszel 10 ezer forintot egy boritekba. Aztan honap vegen, amikor elfogy a penzed felveszel annyit a providenttol. Kovetkezo honapban megint felreteszed a 10est (akkor mar 20 lesz a boritekban) es ho vegen megint provident, es igy tovabb....

De ha nekem nem hiszel, a zsindex is megírta mondjuk itt:
index.hu/gazdasag/2014/02/21/eu_hibas_volt_a_maganpenztari_rendszer/

morpho 2017.03.05. 19:15:51

@Zsoltbacsi:

Ez a kormánypropaganda. Ezerszer olvastam már szó szerint ugyanezt. Ha hibás volt a rendszer, akkor miért kellett az egész társadalmat megzsarolni? Ha nem a saját pénzed volt, miért kellett róla nyilatkozni? Ha pénzszivattyú volt, miből fizettek reálhozamot? Nekem csak az elmúlt évben 860 ezer forintot hozott a "nyugdíjtőzsde" , én ugyanis nem szoptam be a zsaroló blöfföt és nem léptem át, hanem maradtam ebben a szörnyű , külföldi alapkezelők által szétbarmolt rendszerben. Még egy apróság a manyup befizetések 80%-át magyar államkötvényekben tárolták. Ennyike. Neked tényleg fogalmad nincs az egészről. Te tényleg ennyire sötét vagy...

Zsoltbacsi 2017.03.05. 19:26:34

@morpho:

Hogy miert nem adtak vissza? Mert akkor sokan elbasztak volna kocsira, vilag koruli utazasra, akarmire.

"Még egy apróság a manyup befizetések 80%-át magyar államkötvényekben tárolták. "

Ezt beszeld meg a @MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: haveroddal. O alapozza az elmeletet arra, hogy hozzaadja ezt a penzt meg egyszer az allamadossaghoz

morpho 2017.03.05. 19:37:17

@Zsoltbacsi:
Neki teljesen igaza van, ugyanis ezt hozzá kell adni. Hűbazmeg, te tényleg nem érted! A pénzt kizsarolták a lakosságtól, majd kivonták az állampapírokat. Ennyivel csökkent azonnal az állami hitelállomány, az államadósság. Ezt csak hitelfelvétellel lehetett volna megcsinálni. Tehát a jelen adóssághoz hozzá kell adni 2800 Mrd forintot, a manyup vagyont.

Ez viszont megint a kabaré : "Hogy miert nem adtak vissza? Mert akkor sokan elbasztak volna kocsira, vilag koruli utazasra, akarmire. "

Elmész ám a picsába az ócska mosakodásoddal. Egyetlen kérdésemre sem válaszolsz, csak faszságokat írogatsz, amiből max annyi derül ki, hogy lövésed nincs az egészről. Tipikus narancskullancs! Titeket tenyésztenek valahol?

Zsoltbacsi 2017.03.05. 19:41:10

@morpho:

Tudom, en irok folyamatosan olyanokat, mint hogy

"a kerites senkit se fog megallitani"
"2011 a tomeges ehseglazadasok eve lesz"
"evente tobbezren fognak a hazipalinkatol megvakulni"
"elmenekulnek a bankok"
"lerohadnak a kozmuvek"

es a kedvencem: "az igazi terroristak repulovel jonnek, nem a zoldhataron"

Tipikus SSoroSS....

ulpius66 2017.03.05. 19:43:35

Felőlem beszélhetünk még napestig a FideSS által ellopott manyup-pénzekről, de erről mán mondtak ítéletet a választók 2014-ben, úgy emlékszem a FideSS kétharmaddal győzött!

Egyébként meg a tolvaj MSZP-SZDSZ kormányok által a manyup vezetésébe ültetett ballibsi naplopók keltették a hangulatot, mivel kiesett a csöcs a szájukból.....ezek a tolvaj ballibsik mán 2011-ig mintegy 860 milliárd forintot loptak el a manyupból!!!

jellemző, hogy a tagság több, mint 25%-ának semmilyen megtakarítása sem volt, sőt az államnak kellett pótolnia, a ballibsi vezetők által eltőzsdézett milliárdokat!

Nagyvonalakban ennyike az igazságról!

Gondolom az itt kommentelgető ballibsiknek is valamilyen rokona ült a manyupba, és az tömte tele a fejüket ezzel a sok baromsággal!

ulpius66 2017.03.05. 19:50:52

jellemzően azok a ballibsik szólnak ehhez a témához, akik nem is voltak manyup tagok!

Mert, ha azok lettek volna, akkor a saját bőrükön éreznék milyen katasztrófától mentette meg őket a FideSS azzal, hogy felajánlotta nekik a LEHETŐSÉGET, HOGY VISSZALÉPHETNEK AZ ÁLLAMIBA!!!!

Sok barom persze maradt a manyupban, de most már ők is érzik, hogy hibáztak, mert alig-alig fizet a manyup....

Persze a 2011-es 102 ezer fő mára 60 ezerre csökkent, mert ők is belátták mekkora átbaszás a manyup!

Ha olyan jó lenne a manyup, akkor odaözönlenének az emberek, hiszen Magyarországon DEMOKRÁCIA VAN, MINDENKI SZABADON VÁLASZTHAT NYUGDÍJPÉNZTÁRAT, olyat amilyet akar, NINCS MÁN KÖTELEZŐ MANYUP, MINT A BALLIBSI DIKTATÚRÁK IDEJÉN VOLT!!!!

Elég csak

ulpius66 2017.03.05. 19:56:03

Kedves ballibsi elvtársak!

Szépen fellapozzátok a vikin a manyup-ról szóló cikket, és aztán szépen szálljatok magatokba....

A FideSS eddigi leges-legjobb intézkedése volt az, hogy lehetővé tette a manyup tagoknak a visszatérést az állami rendszerbe!

Gondolom mekkora pofátok lenne, ha a manyup nem fizetne, azonnal sírnátok, hogy a ballibsi manyup vezetők által ellopott milliárdokat pótolja az állam!!!

morpho 2017.03.05. 19:59:16

@Zsoltbacsi:
Ez a sok hülyeség kit érdekel? Mi közöm hozzá?

ulpius66 2017.03.05. 20:01:26

@Balogh J.: "@ulpius66: "...és mikor mindez kiderült mért nem léptek vissza a manyupba???? Nyugodtan visszaléphettek volna, ÖNKÉNT!!!!! "
Persze, a pénzük nélkül."

kedves Balogh kollega!

Rövid fél óra alatt már másodszor bizonyítod be, hogy mekkora barom vagy!!

Aztán mi alapján vinnék a pénzüket?... milyen pénzüket?

Amit eddig a manyupba fizettek? ... akkor mi a tökömért léptek ki? Tudtak olvasni, hogy milyen feltételekkel veszi nagy kegyesen őket vissza az állami rendszer a FideSS...

morpho 2017.03.05. 20:05:21

@ulpius66:

Abba kéne hagyni a hazudozást! Idióta!
Ha ellopták miből fizették ki a reálhozamot? Nekem viszont valóban 860 ezer ft hasznot hozott csak tavaly. Mondjuk elég magas volt az alapösszeg. Abba kéne hagyni a hazudozást! Ez a pénz kurvára fog hiányozni, akkor is ha fröcsögsz faszságokat, meg akkor is, ha nem. Nem vagy tényező ebben, mint ahogy Orbán sem az. Nyugdíj viszont nem lesz 10 év múlva, bár ez téged hidegen hagy. Majd lehet mutogatni az akkori kormányra, te szerencsétlen hülye narancskullancs! Buta kis fasz!

Bambano 2017.03.05. 20:06:16

@Zsoltbacsi: hogy az index, mint fidesz tulajdonú hírportál, miket irkál a manyupról, az nem sokat focizik.

a manyup lett volna egy menekülési lehetőség abból, hogy mindig az állam tartsa el a nyugdíjasokat az akkor éppen aktívak lerablásán keresztül. természetes, hogy az átmeneti időszakban kínkeserves lett volna az anyagi része, mert aki épp pályakezdőként lép be az épp induló manyupba, annak a saját megtakarítását is finanszíroznia kellett volna, plusz állnia kellett volna az aktuális lerablást. tehát az a korosztály duplán fizette volna a nyugdíjbiztosítást.

de legalább változott volna valamit a helyzet. az, hogy jelenleg lassítás és gondolkodás nélkül rohanunk a nyugdíjkatasztrófa felé, biztosan nem jó. ha a fidesz felelősen gondolkodott volna és nem tetszik neki a manyup, akkor azt a pénzt más formában nyugdíjfinanszírozásra költötték volna, nem pedig a cáratyuska rémálmaiban előkerülő marhaságokra.

tehát: kisebb baj, hogy nincs manyup. nagyobb baj, hogy elszórták, az egészet.

további problémák: a számlatulajdonosok kirablásának kommunikációja is gyalázatos volt. vagy ki kellett volna állni gerincesen (fideszeseknek: az egy alkatrésze az embernek), hogy ez és ez a helyzet, ezért elvesszük, vagy nem kellett volna elvenni.

ez az önkéntesség látszatát erőltető lelki terror, amit a manyup elvételével csináltak, ez pont ugyanolyan gengsztertempó, mint amikor védelmi pénzt akarnak szedni tőled a traffikodért, és néha kicsit összeborogatják a berendezést, hogy tárgyalóképes legyél.

morpho 2017.03.05. 20:06:20

@ulpius66: " akkor mi a tökömért léptek ki?" Mert megzsarolták őket. Be kéne fejezni a hazudozást!

ulpius66 2017.03.05. 20:06:47

Balogh, Jééé!

Te mettől meddig voltál a manyup tagja?..és amikor beleléptél mennyi pénzt vittél nekik?

.... és mekkora hozamot hasítottál ezidő alatt? ... és tudtál olvasni amikor visszaléptél az államiba?

Az a válasz nem opció, hogy amit a FideSS csinál az minden szar!

ulpius66 2017.03.05. 20:09:22

@morpho: "@ulpius66: " akkor mi a tökömért léptek ki?" Mert megzsarolták őket. Be kéne fejezni a hazudozást!"

Húúúú... Morfológus! B+!

Mán megint nagyon-naqgyon okosat szóltál!

Aztán a manyupban maradókat nem zsarolták meg??

ulpius66 2017.03.05. 20:12:24

Morfológus!

Mindenki szabadon választhatott, élhetett a FideSS által felkínált lehetőséggel, hogy visszaléphessen az államiba, vagy marad a manyupban!

Mi ebben a zsarolás???

Szerintem inkább annak van zsarolás-szaga, hogy pl. a pályakezdőknek KÖTELEZŐ VOLT A MANYUPBA LÉPNIÜK, ŐK NEM VÁLASZTHATTAK!!!!

ulpius66 2017.03.05. 20:15:30

@Bambano: "tehát: kisebb baj, hogy nincs manyup. nagyobb baj, hogy elszórták, az egészet."

Kérlek kedves Bamba! Hazudj még!!!

Olyan jó olvasgatni, és egyébként is bírom a vicceket!!

Ezt a sok baromságot amit iderittyentettél melyik mesében olvastad?

ulpius66 2017.03.05. 20:17:23

Bamba!

Fogadjunk, hogy te nyugdíjpénztári szakértő vagy.

Na, jó ez csak vicc volt!

Egy átlagos összevissza hazudozó ballibsivel állunk szemben.....

Bambano 2017.03.05. 20:18:13

@ulpius66: "Mindenki szabadon választhatott, élhetett a FideSS által felkínált lehetőséggel, hogy visszaléphessen az államiba, vagy marad a manyupban!": ja, első körben. majd volt második kör is, meg harmadik is. a harmadik kört már úgy intézték, hogy ne érje meg manyuposnak lenni.

a másik, hozzám intézett hsz-edből automatikusan kirostáltam az agyatlan fröcsögést, a maradékra válaszolok. ja, nem maradt semmi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:18:16

@ulpius66: "NINCS MÁN KÖTELEZŐ MANYUP, MINT A BALLIBSI DIKTATÚRÁK IDEJÉN VOLT"

:))

Ma nagyot alkotsz!

ulpius66 2017.03.05. 20:20:11

Bamba!

Egyébként a szememben TE VAGY A NAP HŐSE!

Ekkora baromságot más leírni is képtelen!

Jellemző,hogy a másik ész és értelemnélküli vadbarom, a Morfológus lájkolt!
(látod neki bejött ez a hablaty....)

Bambano 2017.03.05. 20:21:52

egyébként még pár gondolat:
azt mondják a fidesz pártiak, hogy a manyup pénzszivattyú volt. ahha, mert a stadionépítés meg paks2 meg az olimpia meg az olimpiára már csak a pályázás is, meg a vizes vb meg a shinkanzen gyártmányú kisvasút, meg a fűtött füves focipálya, az micsoda? az nem pénzszivattyú?

meg az, hogy először kurvára védeni kell a népeket a szerencsejátéktól, tehát betiltják, majd a télapó mégis koncessziót kaphat, az nem pénzszivattyú? a tv2 meg a komplett m1,2,3,4,* tévék 80 milliárd pluszból az nem pénzszivattyú?

nézzetek már kicsit magatokba... a manyuppal kapcsolatban nem az volt a problémája a fidesznek, hogy pénzszivattyú, hanem az, hogy a cső másik végén mszp-s zsebeket sejtettek, ezért zárták el. nem azért, mert rossz lett volna gazdaságilag, hanem azért, mert se simicska, se pénztáros lőrinc nem részesült belőle. ezért söpörték ki, semmi másért.

ulpius66 2017.03.05. 20:23:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ""NINCS MÁN KÖTELEZŐ MANYUP, MINT A BALLIBSI DIKTATÚRÁK IDEJÉN VOLT"

Ma nagyot alkotsz!"

Köszönöm a dicséretet...de nem az én érdemem, én csak leírom, amit a központból küldenek!

Egyebekben meg, mi nem igaz a kiemelt mondatban?

Volt KÖTELEZŐ MANYUP TAGSÁG, VAGY NEM VOLT?

Most szabadon választható a manyup és az állami?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:27:44

@ulpius66: "A FideSS eddigi leges-legjobb intézkedése volt az, hogy lehetővé tette a manyup tagoknak a visszatérést az állami rendszerbe!"

A feleségem nem akarta a tízmillióját veszni hagyni, és nem lépett vissza. Szerintem okos döntés volt.

Bambano 2017.03.05. 20:27:52

@ulpius66: mutass már egy választható manyupot, kíváncsi lennék rá.

ulpius66 2017.03.05. 20:27:59

Bamba!

Gyorsan eljutottál a "FideSS lop csal hazudik!" --- ballibsi axiómához!

Most mán csak egy feladatotok van, 2018-ban választások jönnek, és tessék elzavarni ezt a tolvaj bandát!

Sajna rám ne számítsatok! .. én pl. tök jól elvagyok ezzel a tolvaj FideSS-bandával!

ulpius66 2017.03.05. 20:31:14

Bamba gyerek!

"Most mán csak egy feladatotok van, 2018-ban választások jönnek, és tessék elzavarni ezt a tolvaj bandát!

Sajna rám ne számítsatok! .. én pl. tök jól elvagyok ezzel a tolvaj FideSS-bandával!"

De hát ehhez nem is kellek én!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Itt van a ballibsiknek ez a két, a címben is jelzett emberke, ők majd jól el fogják zavarni a tolvaj FideSS bandát, és utána mán NEM LESZ PÉNZSZIVATTYÚ!

Itt a nagy lehetőség! SZAVAZZ RÁJUK!!!!!!!!!!!!!!

Hajrá!

ulpius66 2017.03.05. 20:33:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A feleségem nem akarta a tízmillióját veszni hagyni, és nem lépett vissza. Szerintem okos döntés volt."

Hát így első blikkre a feleséget sokkal okosabb, mint te vagy!
(mán azt leszámítva, hogy egy szellemi fogyatékoshoz ment hozzá.....)

Bambano 2017.03.05. 20:33:36

@ulpius66: a szkriptedben nincs case erre a helyzetre?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:36:58

A fideSS és az MSZP együttes bűne, hogy nem csökkentették az államdósságot és növelték a manyupot egyidőben. (Egymás kárára nincs értelme.)

Nem lesz nyudíjatok. Nézzétek meg a magyar korfát! Ha a cigányokat leveszitek róla, akkor még megrázóbb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:43:28

@Bambano: "aki épp pályakezdőként lép be az épp induló manyupba, annak a saját megtakarítását is finanszíroznia kellett volna, plusz állnia kellett volna az aktuális lerablást. tehát az a korosztály duplán fizette volna a nyugdíjbiztosítást."

Én még régen erre kitaláltam egy megoldást. Minden évben egy százalákkal csökkent volna a régi rendszerbe fizetendő rész, és nőtt volna a magánnyugdíjpénztárba fizetendő. 100 év alatt fájdalommentesen átálltunk volna. Már most 27%-on állnánk!

morpho 2017.03.05. 20:46:22

@ulpius66:
Figyelj pubi, mutatom a zsarolást. Ha nem lépsz át, elveszíted a nyugdíjad! Na ez a zsarolás. Szerinted nem az? :)

ulpius66 2017.03.05. 20:47:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem lesz nyudíjatok. Nézzétek meg a magyar korfát! Ha a cigányokat leveszitek róla, akkor még megrázóbb."

Hát úton útfélen ezt a szöveget hallom....immáron 1988 óta, hogy mostmár aztán biztos nem lesz nyugdíj!

...és csodák csodája, még egyetlen egyszer sem maradt el a nyugdíj!

Ami annyi, amennyi, de BIZTONSÁGGAL MEGKAPJÁK A NYUGDÍJASOK!

Persze megy az általad is nyomott szöveg, hogy ADD ODA A PÉNZEDET MOST A NYUGDÍJKEZELŐKNEK, ŐK MEG MAJD BÚSÁSAN FIZETNEK NEKED 34 ÉV MÚLVA, AMIKOR NYUGDÍJBA MÉSZ.....

HAHAAAAAHAAHHHHHAAAAAAA........

Erre mondta a svéd vasutas, amikor a vonat levágta mindkét lábát: HOGY A FASZOM NEM KÉNE????

Mán most megmondom az összes pénzed ELFOGJÁK LOPNI!!!!

a NYUGDÍJBIZTOSÍTÓNAK NEM AZ A CÉLJA, HOGY TE JÓL JÁRJ, HANEM AZ, HOGY Ő JÁRJON JÓL!!!!!!!!!!!!! ...a befektetett pénzednek meg annyi!

Elég jó példa.

Nézz utána, hány állami nyugdíjfolyósító dőlt be, és hány manyup?????

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:49:03

@ulpius66: ""FideSS lop csal hazudik!" --- ballibsi axiómához!"

Nem tudom, mi az a ballipsi. A "FideSS lop, csal, hazudik" minden értelmes hazafi számára tapasztalati tény. :(

Bambano 2017.03.05. 20:50:28

@ulpius66: " Nézz utána, hány állami nyugdíjfolyósító dőlt be, és hány manyup????? ": szerinted hány manyup dől be akkor, ha államilag elzavarod az ügyfeleit?
szerinted az, hogy az állami nyugdíjfolyósító kb. folyamatosan bedőlt állapotban van, az jobb?

ulpius66 2017.03.05. 20:50:29

@morpho: "Figyelj pubi, mutatom a zsarolást. Ha nem lépsz át, elveszíted a nyugdíjad! Na ez a zsarolás. Szerinted nem az? :)"

Morfológus!

Tetszik a szöveged, szerintem éles meglátás!

Bár szerintem az nem zsarolás, inkább ijesztgetés.....némi valóság-tartalommal!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:51:03

@morpho: "Na ez a zsarolás."

Biztos nem. orbán szeret téged. Ámen. :))

A JAVADAT akarja!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 20:53:10

@ulpius66: "még egyetlen egyszer sem maradt el a nyugdíj!"

Ja, ha már nyugger vagy, akkor nem. A nálam fiatalabbak nem lesz nyugdíjuk.

ulpius66 2017.03.05. 20:55:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem tudom, mi az a ballipsi?"

Vedd elő a gúgli keresődet!

De most segítek.

"ballibsi" az a baloldali+liberális+zsidó összessége! (a zsidók gúnyneve a "bibsi")

Általában a zsidók viszik a prímet, ők szinte kivétel nélkül liberálisak, és rászálltak a baloldalra, azok a hülyék meg hagyták magukat, és így együttesen ők a ballibsik!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:01:58

@ulpius66: Értem, köszi!

Akkor cserébe én is megosztok veled egy elnevezést. Faszok: minden fidesz szekértoló, és a nem fideszes agyhalott barmok összessége. :))

ulpius66 2017.03.05. 21:03:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ja, ha már nyugger vagy, akkor nem. A nálam fiatalabbak nem lesz nyugdíjuk."

Megtisztelő, hogy nyugdíjasnak gondolsz, sajna nem.....persze ettől függetlenül is igaz amit leírtam.

Egyébként meg az összes kimutatás szerint, még a kedvedért sem fogom beidézni, olvass utána, na szóval az előrejelzések szerint kb. 20 év múlva lehet gond az állami nyugdíjjal.

Jelenleg a magyar nyugdíj kb. GDP 10%-át teszi ki, évi 3.200 milliárd forint, ez 10 év múlva kb. a GDP 8%-ra fog csökkeni, és 20 év múlva lesz az akkori GDP 12%-án....

Na, ki az Isten tudja megmondani mi lesz 20 év múlva........emelhetik a nyugdíjkorhatárt, a nyugdíjjárulék összegét, korlátozhatják a magas nyugdíjakat, stb, stb......de addigra mán úgyis csak a robotok fognak dolgozni, ők meg tudják fizetni a magasabb nyugdíjjárulékot is....

Összességében, nem holnap, vagy jövőre fog bedőlni az állami nyugdíjrendszer....

ulpius66 2017.03.05. 21:06:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Faszok: minden fidesz szekértoló, és a nem fideszes agyhalott barmok összessége. :))"

Te kis hazug!

Mán megint lebuktál!

Helyesen a meglátásod: "Faszok: minden mszp-fidesz szekértoló, és a nem fideszes agyhalott barmok összessége. :))"

Azt csak halkan kérdem: rajtad kívül ki nem "fasz"?

ulpius66 2017.03.05. 21:10:00

Te kis hazug!

Szerintem te csak egyszerűen irigy vagy!

Kihagytak a lopásból az MSZP-sek is meg a FideSS is!!

Így most olyan formációt keresel akik a mézesbödön mellé juthatnak, hogy te is tudj lopni! ..... így már nem csak hazug vagy, hanem tolvaj is szeretnél lenni!

Bambano 2017.03.05. 21:13:31

@ulpius66: "Na, ki az Isten tudja megmondani mi lesz 20 év múlva...": ha a fidesz vezetők, akik ugye jogászok, továbbjutottak volna matekból annál, mint ami látszik rajtuk, ők is meg tudnák mondani, hogy baj lesz. nagy baj.

ulpius66 2017.03.05. 21:14:28

@Bambano: "" Nézz utána, hány állami nyugdíjfolyósító dőlt be, és hány manyup????? ": szerinted hány manyup dől be akkor, ha államilag elzavarod az ügyfeleit?"

Bamba gyerek!

Most nem a hazai manyup-ról kérdeztem, hanem az USA, Japán, Anglis, stb...bedőlt ottani manyupjairól.....

Balogh J. 2017.03.05. 21:15:34

@ulpius66: Kisfiam, én a mai napig a manyup tagja vagyok. Mert én lesz@rtam a zsaroló dumájukat,és bementem nyilatkozni a maradásról.
Nem mellesleg meg barom az,aki először húst adott a szádba,agyatlan segg...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:17:10

@ulpius66: "Kihagytak a lopásból az MSZP-sek is meg a FideSS is!!"

Egyrészt nem vagyok rászorulva, másrészt nem venné be a gyomrom. Nem minden jobboldali tolvaj.

ulpius66 2017.03.05. 21:18:38

@Bambano: "ha a fidesz vezetők, akik ugye jogászok, továbbjutottak volna matekból annál, mint ami látszik rajtuk, ők is meg tudnák mondani, hogy baj lesz. nagy baj."

Bamba gyerek!

Mint jól tudjuk jövőbe-látó képességgel kizárólag a ballibsik rendelkeznek!

KÜLÖNÖSEN LÁTJÁK A JÖVŐT, HA VALAMI NAGYON-NAGYON NAGY BAJRÓL VAN SZÓ!!!

ÍGY VOLT EZ AZ OLIMPIA, PAKS -II, VAGY A MANYUP ESETÉBEN IS!

A BALLIBSIK MINDIG ELŐRE TUGGYÁK HOGY BAJ LESZ, NAGY BAJ!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:22:36

@ulpius66: "Megtisztelő, hogy nyugdíjasnak gondolsz, sajna nem."

Akkor miért hazudtad, hogy "még egyetlen egyszer sem maradt el a nyugdíj!"?

Hát ha fiatalka vagy, akkor nem lesz nyugdíjad. Evvan.

ulpius66 2017.03.05. 21:23:58

@Balogh J.: "Kisfiam, én a mai napig a manyup tagja vagyok. Mert én lesz@rtam a zsaroló dumájukat,és bementem nyilatkozni a maradásról."

Jéé, itt a Balogh! ... és megint baromságokat írogat...ami mondjuk nem meglepő, hisz nincs értelmes mondandója!

Na, szóval te tag maradtál a zsarolás ellenére?

Te kis önző!

Akkor mért most téped a pofád, és nem akkor beszéltél rá mindenkit, hogy maradjon?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:25:10

@ulpius66: "ki az Isten tudja megmondani mi lesz 20 év múlva"

A demográfusok már régóta szajkózzák. Még ennél sokkal messzebbre is ellátnak.

ulpius66 2017.03.05. 21:27:48

Balogh Jéééééé......

Mint írtam volt, Magyarországon demokrácia van, aki akar manyup tag, aki akar állami nyugdíjat kap......
(aki meg feketén dolgozik, és persze nyugdíjcsaló, az nem fog nyugdíjat kapni, se ilyet, se olyat....)

ulpius66 2017.03.05. 21:30:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ""ki az Isten tudja megmondani mi lesz 20 év múlva"

A demográfusok már régóta szajkózzák. Még ennél sokkal messzebbre is ellátnak."

Ebben pl. igazad van, de mintha ezt "a nem lesz nyugdíjad 20-30 év múlva, ha most nem takarékoskodsz" szöveget mintha a manyup-vezérek nyomnák....

Balogh J. 2017.03.05. 21:30:45

@ulpius66: Ugye,te egy retardált cerkófmajom vagy? Mert minden hozzászólásodból ez világlik ki. Gazdáid hazudtak,zsaroltak,felélték a 3000 Mrd vagyont,te meg mosod a nyelveddel a szaros gatyájukat. Ízlik? Nem bántó,hogy csak erre vagy jó? Nem hát. Hiszen ez a sorsod,majom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:30:53

@ulpius66: Heheheh. Az olimpia és Paks2 esetében nem kell orákulumnak lenni, hogy rájöjjön az egyszeri szavazó, hogy a fideSS el fogja lopni. :))

Rájöhetne, hogy a fideSS MINDENT ellop, ami nincs lebetonozva.

Ja, utánanéztem a bibsinek. A cigányok hívják így a zsidókat. Szomorúnak találom, amikor az egyik kirekesztett faj a másikat leszólja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:34:26

@Balogh J.: "retardált cerkófmajom"

Nem tisztem védeni a retardált cerkófmajmokat, de ez nem kéne.

Ez egy rasszista cigány. (Nem mintha a cigányokkal vagy az indiánokkal, vagy bármiféle rasszal bajom lenne.) Szerintem a fideSSfasszopó megfelelelő leírás.

ulpius66 2017.03.05. 21:34:30

Ahhoz viszont már elég öreg vagyok, hogy NE BÍZZAM MÁSRA A PÉNZEMET!

Ha a nyugdíjamra takarékoskodni akarok, mert nem bízom abban, hogy lesz nyugdíjam, akkor majd én kezelem a saját pénzem....és nem kérek mindenfajta ígéretből, hogy ekkora, meg akkora nyugdíjam lesz majd HA MOST NEKIK ADOM A PÉNZEMET!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 21:36:31

@ulpius66: Mindegy ki tolja, igaza van. Nem lesz nyugdíjad, ha 20-30 év múlva mész nyugdíjba.

Az alternaríva, hogy 80 éves korodban mész nyugdíjba, ha megéred.

ulpius66 2017.03.05. 21:39:04

@Balogh J.: "Gazdáid hazudtak,zsaroltak,felélték a 3000 Mrd vagyont,te meg mosod a nyelveddel a szaros gatyájukat."

Jééééé, megint Balogh!

Te most mit hőbörögsz?

Örülj neki, hogy a te pénzed nincs benne abba a 3.000 milliárd forintban amit a gazdáim elloptak!

Képzelem mekkora lenne a pofád, ha a te pénzed is benne lenne ebbe az ellopott 3.000 milliárd forintban.....

Inkább örülj, mint majom a farkának! ... hogy stílusos legyek....

ulpius66 2017.03.05. 21:47:43

Kedves ballibsi elvtársak!

Ha ennyire rossz, hogy nincs KÖTELEZŐ MANYUP akkor tessenek a címben jelzett két úriemberre (na jó, ez vicc volt....) szavazni, és akkor majd ők visszahozzák a kötelező manyupot, és akkor ismét örvendhettek!

Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.03.05. 21:47:56

Egyszerűen förtelmes ez az "ellenzék". Mért nem húznak már el a fészkes fenébe?
Már sosem lesz itt egy normális ország?

ulpius66 2017.03.05. 21:50:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "@ulpius66: Te miért véded tovaj fideSS-t?"

Nekem nagyon bejön!

Van hét trafikom, állandójan pályázom az EU-s pénzekre és nyerek, nem utolsó sorban vettem 80 hektár földet.....mit ne szeressek rajtuk?

Az meg, hogy tolvaj, az legyen csak a ballibsik baja....ők annyira tiszták!!!!!

morph on deer 2017.03.05. 22:03:33

"Ha Botka és csapata esetleg nyerne, akkor pedig csak több gond szakad a nyakába"

Már most szólok, hogy nyugodtan fellélegezhet, az a veszély nem áll fenn.
De nem is arra megy ki a játék, szóval teljesen megalapozatlan az aggodalom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 22:08:45

@ulpius66: "Az meg, hogy tolvaj, az legyen csak a ballibsik baja"

Tehát a társadalom maradék része is szenvedjen a fideSS tolvajlásától és hazaárulásától, de örülsz neki, mert a ballibsik is szenvednek.

Te beteg vagy. Ennyire gyúlölködő fideSSfasszopót nem láttam még.

morph on deer 2017.03.05. 22:11:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Rájöhetne, hogy a fideSS MINDENT ellop, ami nincs lebetonozva."

Ez a megállapítás nagyfokú tájékozatlanságra vall..!
Mert ha le van betonozva, akkor kisajátítják, állami tulajdonba veszik, majd privatizálják "pályázat útján" - voilà, már el is veszítette 'köztulajdon jellegét', azaz ellopták, betonostól, mindenestől.

ulpius66 2017.03.05. 22:15:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Tehát a társadalom maradék része is szenvedjen a fideSS tolvajlásától és hazaárulásától, de örülsz neki, mert a ballibsik is szenvednek."

Ne szenvedjenek!

Válcsák le és kész!

Jövőre jönnek a választások!

Mi sem egyszerűbb! Több szavazatot kell szerezni, mint a tolvaj FideSS és máris teljes a boldogság! A FideSS meg megy a börtönbe a sok lopás miatt!
(abban viszont teljesen igazad van, hogy a legszebb örömöm, amikor a ballibsik hisztiznek, és ráadásul még jól beléjük is tudok rúgni!!!!!!)

ulpius66 2017.03.05. 22:24:00

@morph on deer: ""Rájöhetne, hogy a fideSS MINDENT ellop, ami nincs lebetonozva."

Ez a megállapítás nagyfokú tájékozatlanságra vall..!
Mert ha le van betonozva, akkor kisajátítják, állami tulajdonba veszik, majd privatizálják "pályázat útján" - voilà, már el is veszítette 'köztulajdon jellegét', azaz ellopták, betonostól, mindenestől."

Morfondírozó!

Hát így ez azért nem igaz!

Itt van mindjárt az elvbarátod, az a vadbarom Balogh Jéééé....az ő manyup pénzét még nem lopta el a FideSS, hála ennek az igen-igen okos Balogh jéééé-nek az előrelátásának.....úgyhogy van még mit ellopni!

Hajrá FideSS! Csaxolók! Ott van még a Balogh Jééééé manyupja, az még el kéne lopni!!!

morph on deer 2017.03.05. 22:34:15

@ulpius66:
:)
Ha odafigyelsz, - én a lebetonozott ámde vonzó lopnivalók eltulajdonításának módszertanát foglaltam össze röviden, mindenféle személyes vagy személyhez köthető vonatkozás nélkül, merő jószándékból :))

illaim 2017.03.05. 22:36:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mond csak jóbarát.
Te minden kutyaszarral leállsz vitatkozni? Ez nem vitázik, ez provokál. Bár ha alacsony a vérnyomásod, akkor lehet egy gyógyszermentes terápia is! LOL

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 22:38:42

@ulpius66: "Több szavazatot kell szerezni, mint a tolvaj FideSS"

Az nem elég. A tolvaj fideSS most a szavazatok 45%-ával kormányoz.

Bambano 2017.03.05. 22:56:14

@ulpius66: " Mint jól tudjuk jövőbe-látó képességgel kizárólag a ballibsik rendelkeznek!": ezt nem tudom, én se jövőbe látó képességgel nem rendelkezem, se ballibsi nem vagyok.

én matematikus vagyok (szegről-végről), tehát számolni (ezen a szinten) tudok. ugyanez nem igaz a jobboldali politikusok zömére és támogatóikra.

mindig elkövetitek azt a hibát, hogy azt hiszitek, akik nem szeretik az országmaffia fidesz nevű frakcióját, azok biztosan a dk/mszp/egyéb frakcióját szeretik. nem, én most egy pártnélküli piréz vagyok. nincs, aki a véleményemet képviselje, és tagadom a mai hivatalos központi magyarság-meghatározást is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 23:08:23

@Zsoltbacsi: Annak a fasznak mi köze bármihez is? Csak nem számokat néztél, és megint az zavart meg?

Zsoltbacsi 2017.03.05. 23:14:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Erre valaszoltam: "A tolvaj fideSS most a szavazatok 45%-ával kormányoz"

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 23:14:54

Én orákulum vagyok. A delphoi szüzek egyenes leszármazottja.

Bzzzzz... Mmmmmm... Látom a jövőőőőőőőőt... A fideSSSSSSSSS... a következőőőőő... nagyberuházást... el fogja lopníííííííííííí.

Ígérem, tökönszúrom magam, ha tévednék.

A bibsiknek fájni fog, ezért a fideSSfasszopók triumfálnak. Meg minden más hazafinak is fájni fog.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 23:15:53

@Zsoltbacsi: Szóval számokat néztél, és megint az zavart meg. Mondtam, hogy szokjál le róla.

Zsoltbacsi 2017.03.05. 23:17:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Igazad van, megzavart az 50 milliardos kampanykoltseg :)

morpho 2017.03.05. 23:19:30

Nincs semmi meglepő abban, hogy sok hülye szereti, ahogy Orbánék lopják a pénzüket. Van akinél az se veri ki a biztosítékot, ha bálványa lemészárol 10 millió embert. Az atyuska? Az kizárt dolog...Pedig de!

index.hu/mindekozben/poszt/2017/03/05/sztalinra_lelki_udveert_imadkoznak_dzsugasvili_gruz_tiszteloi/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 23:49:19

@morpho: Oroszok is. Ez egy vallás. Pont, mint a fideszhívőké.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.05. 23:50:38

@Zsoltbacsi: 10, 20 vagy 50 milliárd, miért örülsz a magyarok kirablásának? Miért véded a hazaáruló orbánt?

Skankhunt42 2017.03.06. 16:38:36

@Amelanchier: joga van, sajnos. de másnak meg joga van elhajtani a gyászba

DZoli 2017.03.07. 07:27:37

Jó írás, de két dologgal vitatkoznék:

1. Az üzengetés nem feltétlenül rossz dolog. Az MSZP-nek csak akkor van esélye jelentősen megnövelni a támogatottságát, ha a közvélemény számára egyértelművé válik, hogy a "Gyurcsány-korszakkal" leszámoltak, és Botkával tényleg valami új kezdődik. Ezeket a meccseket egyszerűen le kell játszani, ráadásul a választásokig még több mint 1 év hátravan, ha tavasz végéig sikerül letisztázni a helyzetet, még időben van a baloldal, hogy onnantól 100%-ig a programjára koncentráljon.

2. Az sem igaz, hogy Botka csak az üzengetéssel van elfoglalva. Egyértelműen a programjára fekteti a legnagyobb hangsúlyt, bár szerintem sokkal aktívabbnak kéne lennie, ha azt akarja, hogy minél több emberhez eljusson az üzenete. Az utóbbi napokban pl. alig lehetett hallani tőle, márpedig a cél elvileg az lenne, hogy rövid időn belül érdemben növekedjen az MSZP támogatottsága, ehhez pedig arra lenne szükség, hogy az embereknek az MSZP hallatán ne Kovács László, Nyakó István vagy Gurmai Zita jusson az eszébe, hanem elsősorban Botka.
süti beállítások módosítása