B1 blogcsalád



Így működik a Fidesz hazugsággyára

2016. október 13. - B1blog

pinocchio.jpgA jó hazugság 90 százaléka igaz – bár ettől még ordas kamu marad. Pontosan tudják ezt a Fidesz spindoktorai, Habony sameszai. Bemutatjuk, hogy működik a kormányzati propaganda hazugsággyártása.

1. A folyamat természetesen egy nagyon (nagyon-nagyon) magas szinten meghozott döntés. (Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a kedves vezető személyesen rendelte el a likvidálást, de a fő irányokat rajta kívül senki nem szabhatja meg. A végrehajtást végzők személyes bárdolatlansága és stílustalansága ott van minden eredményen.) Ezt azonban nem látjuk, hisz a nyilvánosság kizárásával, a hatalom elefántcsont tornyában születik, zárt ajtók mögött.

2. A következő lépést már az operatív irányítók vezénylik. Mindenek előtt: ki kell találni a megfelelő hazugságot – minden más csak ez után történik.

3. Maga az akció.

4. Ezzel párhuzamosan a hazugság tálalása.

5. A hazugság habosítása, újabb részletekkel gazdagítva az eredeti narratívát. (Fontos: ettől akkor sem szabad eltérni, ha már a napnál is világosabb, hogy hazudtak.)

6. Hetekkel, hónapokkal vagy évekkel később learatni a hazugság gyümölcsét.

És most néhány időszerű és régebbi példa a mechanizmus működésére.

Népszabadság

  1. A kedves vezető ebben az esetben a nyilvánosság előtt hirdette meg a programját: át kell venni a média irányítását. Az már szűk körben dőlt el, hogy amit nem lehet átfordítani, azt el kell hallgattatni.
  2. A megfelelő hazugság: „gazdasági indok”.
  3. A Népszabadság megszüntetése, a szerkesztőség totális átverése. (Péntek délután még hatalmas nyitóbulit ígértek nekik vasárnapra, szombat reggel már ki is voltak zárva mindenhonnan.)
  4. Hosszú kiadói közlemény megjelentetése, amely kétség kívül sok igazságot tartalmazott – az egész mégis orbitális hazugság.
  5. A habosítás: valójában az MSZP felelős a lap sorsáért; ideje volt bezárni ezt a posztkommunista maradványt; a szocik szoktak lapokat bezárni.
  6. Néhány hét vagy hónap után a cégbírósági bejegyzésben megjelenik „Mészáros Lőrinc”, mint a kiadó új tulajdonosa.

Reklámtáblák

  1. Mindenkitől el kell venni az üzletét, ha nem velünk van.
  2. A villanyoszlopokról lógó reklámtáblák zavarják az autósokat.
  3. Törvényileg betiltani a reklámokat az oszlopokon.
  4. Hosszú elemzés a közlekedés veszélyeztetéséről.
  5. Nemzetközi gyakorlatra hivatkozni.
  6. Miután a szocialistának tartott vállalkozó csődbe ment, és Garancsi István fillérekért megszerezte a cégét, szép csöndben újra engedélyezni két év elteltével a lámpaoszlopokról lelógó reklámokat.

Tankönyvkiadás

  1. Ki kell irtani a liberális mocskot az oktatásból.
  2. A túl nagy kínálat megdrágítja a tankönyveket.
  3. Államosítani a tankönyvkiadást.
  4. Nagyobb lesz a választási lehetősége az iskoláknak.
  5. Akkor is nagyobb lesz a választék, ha kevesebb könyvből lehet választani.
  6. A kedves vezető és bölcs gondolatai bekerülnek a történelemkönyvekbe.

Ilyen egyszerű ez – miközben

szinte lehetetlen védekezni ellene.

Aki ugyanis józanul akar gondolkozni, az reflexből elkezdi cáfolni a felkínált hazugságot. „Persze, veszteséges volt a Népszabadság, de…”, „Igen, az MSZP-nek volt benne tulajdonrésze, de…”.

Parttalanná válik a cáfolat, bonyodalmas, hosszú – főleg az alaphazugsághoz képest. Különösen akkor, amikor elkezdődik a hazugság-májusfa feldíszítése. Aki vitatkozni akar vele, óhatatlanul a színes kösöntyűket kezdi letépkedni, miközben az illetékes narancsfi épp azzal lendülettel aggat rá újabbat.

Bármennyire is átlátszóak ezek a hazugságok, mégis hatnak. Ugyanis nem az ellenzéket vagy a velük szimpatizálókat akarja meggyőzni. A célja mindig az, hogy a Fidesz-fanatikusok tudjanak mire tekinteni, mindig legyen egy aktuális májusfa kamuból, amit körül lehet ugrálni boldog mosollyal.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8811799771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2016.10.14. 13:16:20

@Willkommenskultur:
" Orbán alatt mindig csökkent az államadósság, mind a 10 éve alatt."
Itt van nehany grafikon:
hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_%C3%A1llamad%C3%B3ss%C3%A1ga

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:22:15

@Attilajukkaja: Ez kissé csúsztatás. Nem az éves átlagot mutatja, hanen a dec. 31. állapotot. Ilyenkor minden plzt összeszednek, hogy jól nézzen ki egy napra.

Sajnos a manyup pénzt beleszámolva emelkedett.

Willkommenskultur 2016.10.14. 13:22:25

@Attilajukkaja: Ja, segítsek grafikont olvasni?

vagy mi?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:24:12

@Willkommenskultur: "Annyira tombol a fideszes diktatúra, hogy az MSZP a Népszavát is eladta"

Ezen annyira nem szomorkodom. A fideSS diktatúráját kedjük megszokni. az a 800 000 ember, aki végképp nem bírta, már kivándorolt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:27:46

@Willkommenskultur: :)) Ő neked a saját szövegedet értelmezni.

Gondóóólkodj! :))

Willkommenskultur 2016.10.14. 13:28:42

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: 'A fideSS diktatúráját kedjük megszokni. az a 800 000 ember, aki végképp nem bírta, már kivándorolt.'

Igy van. És most a nagykövetségekről szavaz Orbánra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:29:11

@Attilajukkaja: :)) Kicsit azért szemét vagy, mert kihasználod a szellemi fölényedet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:31:34

@Willkommenskultur: 3 nagykövetségre sorbanáll 800 000 ember. Rendkívül vicces ember vagy te.

orbán nem véletlenül tiltja meg az ő szavazásukat, mert nem hálásak neki, hogy emigrálniuk kellett.

Attilajukkaja 2016.10.14. 13:36:47

@Willkommenskultur:
" segítsek grafikont olvasni?"
Ha nem tetszenek a grafikonok, akkor nezd meg a tablazatokat. Kulonben meg nem fuztem hozza semmilyen kommentet, ezert nem ertem, miben akarsz nekem segiteni.

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
" Kicsit azért szemét vagy, mert kihasználod a szellemi fölényedet."
Nincs nekem olyanom. ;o)

Willkommenskultur 2016.10.14. 13:38:17

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Ne hazudozz.

A nagykövetségi szavazás mindig így ment, Orbán semmit se változtatott rajta.

Oszt nagy meglepetésre, sehol a világon nincs olyan magyar követség ahol a szocikra szavaznának. Biztos ennyire befutott a sok ballib a gazdag, müvelt nyugation (is), hogy nincs pénzük buszra. Vagy basznak rá.

Willkommenskultur 2016.10.14. 13:39:23

@Attilajukkaja: Ott van a grafikonodon, hogy Orbán, másoktól eltérően mindig kisebb adóssággal adta vissza a kamrakulcsot, mint amennyivel átvette.

pont ezt mondtam

Zsoltbacsi 2016.10.14. 13:45:07

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"orbán nem véletlenül tiltja meg az ő szavazásukat, mert nem hálásak neki, hogy emigrálniuk kellett. "

Talan megnezhetned az adatokat is, mielott frocsogsz. A 3 legnagyobb helszinen (Berlin,London,Becs) meg a beldoldinel is megalazobb vereseget kapott a baloldal!
De tudom, szerinted ott is meg voltak felemlitve az emberek....

Zsoltbacsi 2016.10.14. 13:48:15

@Zsoltbacsi:

14rol beszelek termeszetesen...

Es azert ezt a 3 varost emeltem ki, mert itt volt a legnagyobb a reszvetel, es nem hazudhatsz statisztikai hibahatart, meg hasonlokat

Attilajukkaja 2016.10.14. 13:54:22

@Willkommenskultur:
"Ott van a grafikonodon, hogy Orbán, másoktól eltérően mindig kisebb adóssággal adta vissza a kamrakulcsot, mint amennyivel átvette."
Csak a GDP szazalekaban es csak az utobbi par evben.

Willkommenskultur 2016.10.14. 13:54:46

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Mellesleg, tekintve hogy a jövőben is várhatóan egy csomó magyar fog külföldön élni, én támogatok egy olyan kezdeményezést, hogy - amennyiben a magyar lakcímet megszünteti a tartósan külföldön dolgozó és életvitel szerint külföldön élő, tehát betartja a törvényt - akkor szavazhasson ő is levélben, mint a szórványmagyar akinek nincs mo-i lakcíme.

Én támogatom ezt, csak szvsz ez már most is így van (nem vki benne biztos).

Willkommenskultur 2016.10.14. 13:57:44

@Attilajukkaja: Nem tudsz grafikont olvasni?

Van egy átvételi időpont 1998, 2010, 2014, meg egy átadási 2002, 2014

A kettő között a GDP arányos mindig csökkent, nem csak az utolsó években. A nem GDP arányos a kutyát se érdekli.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:58:07

@Attilajukkaja: "Nincs nekem olyanom."

Tegyük fel, hogy nem ismertelek még meg. Magasabb az IQ-d mint egy páfrányé? Na? Na ugye, hogy szellemi fölényben vagy?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 13:59:22

@Willkommenskultur: "A nagykövetségi szavazás mindig így ment, Orbán semmit se változtatott rajta."

Jó okból, mint mondtam. A szabályt nem egymillió emigránsra tervezték, ebben is hazudsz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 14:01:00

@Zsoltbacsi: "A 3 legnagyobb helszinen (Berlin,London,Becs) meg a ..."

...magyar átlagál is alacsonyabb volt a részvétel. Megint hazudsz.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:03:05

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Nyilvan nem lehet elvarni ugyanazt a reszvetelt, nem ugyanaz, mint magyarorszagon elsetalni 2 sarkot a helyi iskolaig...
Te hazudtal, mert az eredmenyt nem tudtad cafolni, csak frocsogod, hogy orban mennyire be van szarva, Erdekes, hogy megis Gyurcsany ment Londonba kampanyolni, mert o volt raszorulva, el is zavartak a kocsmabol :)

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:07:25

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Magasabb az IQ-d mint egy páfrányé? Na? Na ugye"
:o)))))

@Willkommenskultur:
"A nagykövetségi szavazás mindig így ment, Orbán semmit se változtatott rajta."
Ez csak reszben igaz. Orban annyiban valtoztatott rajta, hogy ma mar nem minden magyar allampolgarnak kell elmennie egy Nagykovetsegre vagy Konzulatusra szavazni. Vannak, akik a sirjukbol is szavazhatnak, postan.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:10:00

@Attilajukkaja:

"Vannak, akik a sirjukbol is szavazhatnak, postan. "

Erint is vagy 1500-2000 embert osszesen...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 14:10:31

@Zsoltbacsi: "Erdekes, hogy megis Gyurcsany ment Londonba kampanyolni, mert o volt raszorulva, el is zavartak a kocsmabol"

Fasz közöm van ahhoz a túlmozgásos politikai zombihoz. Én életemben nem szavaztam az emeszempére. Pedig volt, amkor csak rájuk lehetett. és mindig elmentem szavazni a hetvenes évek óta.

Inkább arra figyelnél, hogy a szerelmetes orbánod nem hogy egy kocsmába fél bemenni, de a parlamenteben is húsz állig felfegyverzett verőlegény kíséri.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:13:55

@Attilajukkaja:

Lehet hogy pontatlan a szam, de konnyu kiszamolni:

osszes valasztopolgar/halalozasok szama=kulfoldi valasztok nevjegyzeke/X

Na ez az x lesz az, hogy kb mennyi ember hunyt el az elozo osszeiras ota

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:16:54

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Mindegy, szerencsere nagyon messze van meg az, hogy a balfaszok, vagy a faszrajzolok akarcsak a kozelebe is kerulhetnenek a hatalomnak. Es ez igy van jol.
Sot ti meg a parlamentbe se kerultok be, talan az 1% meglesz....

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:18:52

@Zsoltbacsi:
Arra valaszoltam, hogy "A nagykövetségi szavazás mindig így ment, Orbán semmit se változtatott rajta."
De igen, mert belevitt a rendszerbe jo par visszaelesi lehetoseget. A halottak szavazatai is ezek koze tartoznak.

Willkommenskultur 2016.10.14. 14:19:38

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Mondom, meltte vagyok hogy a jövőben minden külföldre szakadt (saját dönntéséből meg a történelmi határok megváltozása miatt külföldivé lett) magyar szavazhasson vagy levélben, vagy online, kényelmesen.

ez vállalható és jó kezdeményezés

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:20:17

Haho! Eltunt egy kommentem (?). :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 14:20:42

@Zsoltbacsi: "a kozelebe is kerulhetnenek a hatalomnak."

Bizony, egyre erősebb az orbáni diktatúra szorítása. Még pár év, és elvisz a nagy fekete autó a kínvallatásra. Persze előbb még ki kell lépni az EU-ból, de amíg az ilyen agyatlan gyűlölködők orbánra szavaznak, előbb-utóbb meglesz az érvényeség. (Ha leszállítják az érvényességi küszöböt.)

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:21:39

@Zsoltbacsi:
"szerencsere nagyon messze van meg az, hogy a balfaszok, vagy a faszrajzolok akarcsak a kozelebe is kerulhetnenek a hatalomnak"
Nemreg meg azt allitottad, hogy nem vagy jos. De gyorsan beletanultal a szakmaba! :o)))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 14:23:18

@Attilajukkaja: A blogmoci 2 hibáját 2006 óta jelentketjü a gépháznak, de nem reagálnak.

1. időnként nem mutatja blogmoci az utolsó kommentet.

2. nagy ritkán megeszi az utolsó kommentet.

Küldj egy újabb kommnetet, ha az előző nem jelenik meg, akkor elveszett.

"Blogmoci MÚÚÚKOGGY!!"

(Kopirájt Uri Geller.)

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:25:41

@Attilajukkaja:

A jelenlegi adatok, es meg fontosabb TRENDEK alapjan
A jobboldalon nincs olyan magus, mint a tuloldalon, aki 40%bol csinal 10et... :)

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:35:21

@Zsoltbacsi:
"aki 40%bol csinal 10et"
Milyen 10-rol is van szo? Amugy a jobboldalon tenyleg nincsen ilyen. Ok 40%-bol 98-at csinalnak.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:35:52

@Attilajukkaja:

Tenyleg nem vagyok jos, johet meg egy valsag, vagy haboru. Kb ez a 2 eset, amiben a baloldal remenykedhet.
Mert ha mondjuk elbasz valamit nagyon, akkor nem 2/3al hanem csak sima tobbseggel nyer. Na bumm.
Vagy ha tenyleg valami egbekialto disznosag derul ki, akkor a jobbikkal koalicioban.

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:36:47

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Blogmoci MÚÚÚKOGGY!!"
:o)))
Amugy ezt tettem azzal, hogy elkuldtem egy ujabb kommentet arrol, hogy eltunt egy kommentem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 14:39:34

@Attilajukkaja: :)) És még szerénykedtél az IQ-ddal kapcsolatban.

Tényleg, nemtom hogy bírod, de nekem nagyon lehéz ezekhez leereszkedni bokamagasságba.

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:41:14

@Zsoltbacsi:
" johet meg egy valsag, vagy haboru. Kb ez a 2 eset, amiben a baloldal remenykedhet"
Ebben igazad van. A haborut Orban mar meghirdette, es egy igazi moralis valsag van kialakuloban,a mi feltunoen gyorsan eszkalalodik. Amugy most ugy latom, hogy Orbant nem a baloldal fogja megbuktatni, hanem a jobboldalon alloak. Es itt nem feltetlenul a Jobbikra gondolok, hanem a tisztesseges gondolkodasu jobboldali erzelmu emberekre.
Majd meglatjuk. De az biztos, hogy egy diktatura sem marad fenn orokke.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:42:50

@Attilajukkaja:

"Milyen 10-rol is van szo? "
Utananeztem csak a te kedvedert:
2006: 43%
2010: 15%

"Ok 40%-bol 98-at csinalnak. "
A 60 szazalek senkit se erdekel, ok nem mentek el, nem mondtak velemenyt semmirol, foleg arrol nem amit a baloldal szeretne belelatni

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:45:15

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"nekem nagyon lehéz ezekhez leereszkedni bokamagasságba"
Talan azert megy konnyen, mert en is valahol ott vagyok, csak a masik parton. ;o)
Amugy meg nem szivom mellre, hogy ok teljesen maskepp latjak ugyanazt, mint en. Legfeljebb nem ertem oket. Nagyon nem! Mintha ket kulonbozo szinu szemuveg lenne rajtunk. En rondanak es budosnek erzem a szart, ok meg gyonyorkodnek benne. Most mit lehet ezzel kezdeni? :o))))

Attilajukkaja 2016.10.14. 14:49:36

@Zsoltbacsi:
Koszonom, hogy utananeztel. Ezek nepszavazasi reszvetelek, ugye?

"A 60 szazalek senkit se erdekel, ok nem mentek el, nem mondtak velemenyt semmirol, foleg arrol nem amit a baloldal szeretne belelatni"
Szerintem a baloldal pontosan azt latja bele, amit te is; nem mentek el, nem mondtak velemenyt. Mert nem volt mirol velemenyt mondaniuk.
Mig te elmentel szavazni, en megfoztem otthon egy kelkaposztafozeleket. Szerinted melyikunk jart jobban? (Hogy nem szereted a kelkaposztat, az nem kifogas!)

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:51:58

@Attilajukkaja:

NEm, ezek a parlamenti valasztasi adatok, tudtommal nem volt se 2006ban se 2010ben nepszavazas, vagy csak en maradtam le...

imadom a kelkaposztat minden formajaban, de ha valasztani kell, akkor inkabb rakott kel esetleg frankfurti leves

Zsoltbacsi 2016.10.14. 14:54:11

@Attilajukkaja:

"Szerintem a baloldal pontosan azt latja bele, amit te is; nem mentek el, nem mondtak velemenyt. Mert nem volt mirol velemenyt mondaniuk."

SZerintem meg ha a bal oldal meg akarta volna tiltani a fidesz terveit, akkor igenre buzdit. De ugye a leggyavabb megoldast valasztottak, mert tudtak, hogy 4 millio soha semmire se megy el szavazni, igy elbujhatnak a tomegben. Ennel meg az ervenytelen szavazatot is tobbre tartom, mert azok legalabb mertek megmutatni magukat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 14:58:28

@Zsoltbacsi: "SZerintem meg ha a bal oldal meg akarta volna tiltani a fidesz terveit, akkor igenre buzdit. "

Olyan ravaszul hazugra volt magfogalmazva a kérdés, hogy 120 IQ alatt nem lehetett rá igennel válaszolni. Igaz, hogy az emeszempé szavazói okosabbak a fidessnél, de szerintem nem ekkora a különbség.,

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:02:35

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Olyan ravaszul hazugra volt magfogalmazva a kérdés, hogy 120 IQ alatt nem lehetett rá igennel válaszolni."

Megkerdezhetem miert? Tudtommal a legtobb ellenzeki part meg kampanyolt is a befogadas mellett, sot olyan is volt, aki elkezdett alairasokat gyujteni ezugyben.

TGM is befogadasparti, sot o egyenesen 20 ezer embert akar befogadni, de neki se volt gerince kiallni az igen mellett, mert akkor latszott volna, hogy 2% ert vele egyet

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 15:03:00

Ja, és 80 IQ alatt csak nemre. Szóval a népesség 40%-ának a 98%-a 80 IQ alatt van. Nagy dicsőség.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:06:11

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Erre kerek egy komoly szociologiai kutatast, egyebkent csak hazudsz szokas szerint

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:06:57

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Ja es a faszrajzolok meg 10 alatt, mert meg 2 egyenes vonalat se tudnak huzni!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 15:07:25

@Zsoltbacsi: "Megkerdezhetem miert?"

Szerintem habony nem áll veled szóba. De csak próbáld meg!

"a legtobb ellenzeki part meg kampanyolt is a befogadas mellett"

Nemtom, de ennek semmi köze a népszavazáshoz.

"TGM is befogadasparti, sot o egyenesen 20 ezer embert akar befogadni,"

Sose értettem azt a faszt, de most emelkedett a szememben emberségben. És már néha értem, amit mond. Te most se érted, mert nem migránsokról, hanem menekültekről beszélt.

Attilajukkaja 2016.10.14. 15:07:30

@Zsoltbacsi:
Bocsanat, persze en is a valasztasokra gondoltam (ami ugye gyakorlatilag szinten a nepszavazas egyik formaja :o) )
Orulok, hogy szereted a kelkaposztat! Vegre talaltam bennunk valami kozoset.

"ha a bal oldal meg akarta volna tiltani a fidesz terveit, akkor igenre buzdit"
Az nem lett volna egy taktikus huzas reszukrol, mert jol lehetett tudni, hogy az igenek semmikepp sem fognak gyozni. A Liberalisok azzal a 1,5-2% igennel pedig csak a nepszavazas ervenyessegehez jarultak (volna) hozza, aminek nem sok ertelmet latom, ha nem akarod Orban gyozelmet.
"a leggyavabb megoldast valasztottak"
En inkabb a legokosabbnak neveznem, :o)
Ha Orban nem talalja ki ezt az 50%-os ervenyessegi hatart, akkor persze nem mukododott volna. De igy szegenykem csak jol labon lotte magat, most pedig egy labon ugralva ordibalja, hogy "gyoztunk, gyoztunk"!

"meg az ervenytelen szavazatot is tobbre tartom, mert azok legalabb mertek megmutatni magukat"
Ezt tobben is igy latjak, de en nem tartottam erdemesnek erre pazarolni az idomet, mert a vegeredmeny ugyanaz. Es nem azert, mert huuuu de feltem megmutatni magamat. Megis kitol kellett volna felnem? :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 15:09:36

@Attilajukkaja: "csak jol labon lotte magat, most pedig egy labon ugralva ordibalja, hogy "gyoztunk, gyoztunk"!"

:))

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:10:11

@Attilajukkaja:

Nem rolad van szo.
Hanem ha a baloldal az igenre/ervenytelenre buzdit, akkor lett volna mondjuk 80-20 az eredmeny, mint ahogy minden felmeres mutatta, es az hatalmas eges lett volna nekik, igy inkabb elmenekultek az amugyis passziv tomeg koze.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:13:25

@Attilajukkaja:

"Bocsanat, persze en is a valasztasokra gondoltam (ami ugye gyakorlatilag szinten a nepszavazas egyik formaja :o) )"

Epp hogy nem, ezt nem ertitek meg,ezert gyava a baloldal. Sima valasztason szinte mindig a 60 folotti reszvetel (legutobb epp alacsonynak mondhato 61,24), viszont nepszavazason az eddig mert legnagyobb volt 50,4

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 15:18:02

@Zsoltbacsi: Hijába mosogatod, ez akkor is érvénytelen népszavazás volt.

Még a kupakoskósa is ki merte mondani az ATV, ben: "Érvénytelen, érvénytelen, érvénytelen." Egyszeri engedélyt kapott rá habonytól.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 15:19:10

@Zsoltbacsi: "ha a baloldal az igenre/ervenytelenre buzdit"

Hát eléggé hülyék, de láthatólag nem ennyire.

Scott Tenorman Must Die 2016.10.14. 15:22:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: látom nem bírsz leállni, megint égeted magad a pénzügyekkel kapcsolatban

Attilajukkaja 2016.10.14. 15:28:43

@Zsoltbacsi:
"Nem rolad van szo."
Igen, ertem, dehat en is csak egy vagyok azok kozul, akikre azt mondod, hogy meg sem mertek mutatni magukat az urnaknal.

" az hatalmas eges lett volna nekik, igy inkabb elmenekultek az amugyis passziv tomeg koze"
Az tenyleg eges lett volna, dehat a feltett kerdes tenyleg elegge ertelmetlen volt. Nem volt nehez tavol maradni ettol a szavazastol. Raadasul szerintem jogszerutlen is volt olyasmit kerdezni, aminek semmi kovetkezmenye nincs, mert egy nemzetkozi szerzodesbe utkozik. Mar csak ezert is jogos volt a bojkott.
Es en meg most is allitom, hogy a szavazas vegkimenetele semmilyen kotelezettseggel nem jar a magyar Parlamentre sem, mert nem volt egy kotelezo szavazas.

"Epp hogy nem, ezt nem ertitek meg,ezert gyava a baloldal."
Jesszumpepi! OK, akkor felejtsuk el, a parlamenti valasztasok NEM nepszavazas. Nem gondoltam volna, hogy ilyen messzemeno kovetkezteteseket vonsz le az egesz baloldalra nezve abbol, hogy azt irtam, hogy a valasztasok is gyakorlatilag a nepszavazas egyik formaja. Tudom, hogy a ketto nem ugyanaz, de ezen ne lovagoljunk, jo? Igazad van, a valasztasokon NEM is a nep es NEM is szavaz.

Attilajukkaja 2016.10.14. 15:35:15

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Vajon miert van az, hogy csak a libsibolsiknak van avatarjuk, es mind valamilyen allatka?
Szerinted van ennek jelentosege? :o))))

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:37:54

@Attilajukkaja:

"Az tenyleg eges lett volna, dehat a feltett kerdes tenyleg elegge ertelmetlen volt."

Arrol en nem tehetek, ha egyesek nem tudnak ertelmezni egy egyszeru es rovid kerdest.

"Raadasul szerintem jogszerutlen is volt olyasmit kerdezni, aminek semmi kovetkezmenye nincs, mert egy nemzetkozi szerzodesbe utkozik."

Kerek idezetet. Konkretan melyik EU jogszabalyban van leirva, hogy a bevandorlaspolitika nem nemzeti hataskor? Meg a balos jogaszok is elismerik, hogy ezt nem adtuk at a csatlakozaskor.

" OK, akkor felejtsuk el, a parlamenti valasztasok NEM nepszavazas. "

Lehet hogy pongyolan fogalmaztam. Reszvetel szempontjabol irtam, hogy nagyon nem ugyanaz. Ok, van hasonlosag, mindket esetben egy karikaba kell huzni 2 vonalat. Ja es van meg egy kozos vonas: csak a megjelentek velemenye szamit.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:40:26

@Attilajukkaja:

Meg valami:

Mit szoltal volna, ha 2014ben a jobbik kijelenti, hogy kaptak 20 szazalekot+az otthon marado 40 szazalek is rajuk szavazott volna, tehat akkor van 60 szazalekuk. ergo ok alakitanak kormanyt?

Attilajukkaja 2016.10.14. 15:44:50

@Zsoltbacsi:
"egyesek nem tudnak ertelmezni egy egyszeru es rovid kerdest"
Arrol meg en nem tehetek, hogy nem erted, mi volt a valodi baj a kerdessel.

"Konkretan melyik EU jogszabalyban van leirva, hogy a bevandorlaspolitika nem nemzeti hataskor?"
Ha az EU elfogad egy betelepitesi egyezmenyt, azt a magyar kormany nem biralhatja felul. Annyit tehet, hogy nem irja ala. De ha mar egyszer alairta, akkor ne pattogjon.
Viszont, ha sehol sincs leirva, hogy "a bevandorlaspolitika nem nemzeti hataskor", akkor vegkepp nem ertem, miert kell erre kiirni egy meregdraga nepszavazast!!!!

"Reszvetel szempontjabol irtam, hogy nagyon nem ugyanaz. "
Ezt elfogadom.

Attilajukkaja 2016.10.14. 15:48:55

@Zsoltbacsi:
"Mit szoltal volna, ha 2014ben a jobbik kijelenti, hogy kaptak 20 szazalekot+az otthon marado 40 szazalek is rajuk szavazott volna, tehat akkor van 60 szazalekuk. ergo ok alakitanak kormanyt?"
Jol kirohogtem volna oket. Ahogy most is kirohogom az Orbant, hogy azzal dicsekszik, a magyarok 98%-a vele ert egyet.
A valos szavazatokhoz nem lehet hozzadni fantom szavazatokat, csak a nem letezo szavazatokhoz lehet, mert azok esnek egy kategoriaba.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:52:12

@Attilajukkaja:

""De ha mar egyszer alairta, akkor ne pattogjon."
Es mikor ki irta ala? Eddig minimum 5x jott elo a baloldal ezzel, hogy orban alairta, valamiert mindig 2-3 nap utan dobtak a temat, mert kiderult, hogy hazudtak.

"miert kell erre kiirni egy meregdraga nepszavazast"
Szerinted miert vannak az eu fejesei annyira beszarva a nepszavazasoktol? Ok, itthon Orban/Habony elbaszta, de az olaszoknal a bevandorlasparti Renzi akkora pofont fog kapni, mintha itthon az igenek nyertek volna 70:30ra. Szoval azert kellett kiirni, mert teljesen mas az akusztikaja a dolognak, ha van mit lobogtatni melle.

Abba gondolj bele legyszives, hogy mi lenne ha itthon is kussolna a kormany, es mindenben alavetne magat brusszelnek. Akkor az elmult evben annyi bevandorlo erkezett volna, hogy nem kellene azon gondolkoznod, hogy Orban kivezeti magyarorszagot az eubol, mert magatol omlott volna ossze.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 15:55:37

@Attilajukkaja:

Emlekezz vissza, hogy mekkora fasiszta volt Orban a kerites miatt, most sorban jonnek halalkodni a kulfoldi kulugyminiszterek, mert vedjuk a segguket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:01:49

@Scott Tenorman Must Die: Ennyire látszik, hogy még egy ilyen segglyuk is észreveszi? Nohiszen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:06:04

@Attilajukkaja: Nem vagyok se libi, se bolsi, jobboldali vagyok.

Szerintem intelligencia kérdése, hogy fe tude tenni egy avatart. Meg kép nélkül könnyebben tudja változtatni a személyazonosságát. Gyáva férgek ezek mind.

Attilajukkaja 2016.10.14. 16:08:21

@Zsoltbacsi:
"Es mikor ki irta ala? Eddig minimum 5x jott elo a baloldal ezzel, hogy orban alairta, valamiert mindig 2-3 nap utan dobtak a temat, mert kiderult, hogy hazudtak."
Szerintem nem hazudtak, csak valami olyasmit irt ala Orban, hogy nem befogadunk kb. 1300 menekultet, hanem atvesszuk oket elbiralasra, ami nem ugyanaz. Szerintem ezen van a vita.

"miert vannak az eu fejesei annyira beszarva a nepszavazasoktol?"
Miert? Be vannak?

"teljesen mas az akusztikaja a dolognak, ha van mit lobogtatni melle"
Orban valoban ebben remenykedhetett. De most csak egy ures/ervenytelen papirt lobogtat.

"mi lenne ha itthon is kussolna a kormany, es mindenben alavetne magat brusszelnek"
Tudom, ez fajni fog, ...de en orulnek neki. Kicsi orszag vagyunk, nem allunk meg a sajat labunkon (csak egyesek). Raszorulunk egy nagy testverre, es en orulnek, ha ez ujra NEM Oroszorszag lenne. Akkor mar inkabb az EU.

"az elmult evben annyi bevandorlo erkezett volna, hogy nem kellene azon gondolkoznod, hogy Orban kivezeti magyarorszagot az eubol"
En speciel nem gondolok arra, hogy Orban MOST ki akarna vezetni az orszagot az EU-bol, mert nem erne meg neki. De tudom, arra utalsz, hogy sokan ezt mondjak.
A bevandorloktol meg azert nem felek, mert szerintem erovel sem tudnank itt tartani oket. Atvonulnak rajtuk, oszt annyi. Azt meg igy is, ugy is megteszik.
Azt a nehanyat, aki megis itt szeretne maradni, az felolem maradhat. Nekem nincs rossz tapasztalatom az eddig ide vandorolt szirekkel, torokokkel vagy vietnamiakkal. Sot, mivel nagyon szeretem a konyhajukat, ezert meg orulok is az ettermeiknek. :o)

Attilajukkaja 2016.10.14. 16:14:34

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Nem vagyok se libi, se bolsi, jobboldali vagyok."
Nem sertegetni akartalak, csak azt a terminologiat hasznaltam, amit rad vagy ram szoktak egyesek alkalmazni. Bolsik semmikepp nem lehetunk manapsag, legfejlebb menysevikek.

"Szerintem intelligencia kérdése, hogy fe tude tenni egy avatart. Meg kép nélkül könnyebben tudja változtatni a személyazonosságát."
A kerdesem nem volt veresen komoly, de erre a lehetosegre nem gondoltam. Mert ha krealok magamnak egy uj nicket, ahhoz egy uj avatart is konnyen odabiggyesztek.
Inkabb csak eszrevettem, hogy itt egy tigris, egy cica es egy repulo katicabogar az, aki nem vedi a Fideszt korme szakadtaig. A tobbiek csak ures fejek (marmint az avatarjuk). :o))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:16:27

@Attilajukkaja: "irt ala Orban, hogy nem befogadunk kb. 1300 menekultet, hanem atvesszuk oket elbiralasra"

Pontosan. Február 19-én. Nyilván csak nem figyelt, nem lényeges, ettől nem lesz kisebb fasz.

"Raszorulunk egy nagy testverre, es en orulnek, ha ez ujra NEM Oroszorszag lenne. Akkor mar inkabb az EU."

Pontosan. Semmi természeti kincsünk, csak a mezőgazdaság, amit visszafejleszt a kormány. Nagyon nyitott exportorientált gazdaság. Az oroszok "barátságát" 40 évig "élveztük", én nem kérnék belőle többet. Exportálhatunk nekik azonnali fizetésre, de ha választani kell, akor inkább a nyugat.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 16:22:37

@Attilajukkaja:

"Szerintem nem hazudtak, csak valami olyasmit irt ala Orban, hogy nem befogadunk kb. 1300 menekultet, hanem atvesszuk oket elbiralasra, ami nem ugyanaz. Szerintem ezen van a vita."

Nem, azon van a vita, hogy az osszes jegyzokonyvbol az derul ki, hogy amit Orban alairt, aszerint onkentesen barki befogadhat, aki akar. Na most ezt az onkentest szeretik sokan kotelezonek leforditani+az eu torekvese is ez.

"Miert? Be vannak? "

Igen be vannak, hetente 3x elmondanak, hogy az lenne a demokracia vege, ha mas orszag is megkerdezne a sajat allampolgarait. Persze mert tudjak, hogy senki se akar ide boxosokat nehany agyalagyult politikus meg a gazdag gyarosok kivetelevel.

"A bevandorloktol meg azert nem felek, mert szerintem erovel sem tudnank itt tartani oket. Atvonulnak rajtuk, oszt annyi. "

Most meg igen, de idovel megtelik az eu, es utana mi jovunk. Tudod az afrikahoz/azsiahoz kepest meg a lesajnalt magyar allapotok is paradicsomiak.

"Azt a nehanyat, aki megis itt szeretne maradni, az felolem maradhat. "
Elvben nekem se lenne gondom ezzel, csak ugye a nemetek terve az, hogy ok kimazsolazzak a kremjet, az analfabetakat meg a fogyatekosokat meg idekuldik. Pont mint a torokok. Szerinted miert van az, hogy az osztrak hivatalos adatok szerint 0,55szazalek a diplomasok aranya?

"Nekem nincs rossz tapasztalatom az eddig ide vandorolt szirekkel, torokokkel vagy vietnamiakkal. "

Egyetertek, ne is legyen. Csak koszond meg Viktornak. De ha nem hiszed el, belinkelhetem a hivatalos nemet rendori statisztikakat. A heten nyilatkozta a rendorszakszervezet elnoke, hogy iden eddig az osszes buncselekmeny 45 szazalekat a migransok kovettek el. Mikozben a tarsadalomban vannak mondjuk 2 szazaleknyian.
Persze ha itt is az lenne, mint a nyugati nagyvarosokban, hogy este mar nem mehetsz egyedul haza, akkor meg az lenne, hogy miert nem vedenek meg!? Tudom, Pesten is vannak durva helyek, csak nem mindegy, hogy 1-2 keruletben mondjuk 10 utca osszesen, vagy a varos 30-40 szazaleka

Attilajukkaja 2016.10.14. 16:24:42

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
" ha választani kell, akor inkább a nyugat"
Es most vegre TENYLEG mi valaszthatunk. Erre mi tortenik?
Persze Orbannak nagy arat kellene fizetnie a nyugat baratsagaert, amit ugy hivnak hogy demokracia. O pedig rajott, hogy a putyini ut sokkal konnyebb es sokkal nagyobb hatalmat ad a kezebe, ezert inkabb megtagadta regi ateista, liberalis nezeteit, es ugy megtert, hogy a fal adja a masikat. Csuda, amit muvel ez a fazon!

Zsoltbacsi 2016.10.14. 16:30:18

@Attilajukkaja:

""A bevandorloktol meg azert nem felek, mert szerintem erovel sem tudnank itt tartani oket. Atvonulnak rajtuk, oszt annyi. "

Tegyuk fel, hogy szomaliai bevandorlo vagy, es a nemet allam kozli veled, hogy holnaptol nem kapsz se lakhatast se segelyt,de mehetsz magyarorszagra, ahol lefolytatjak a kerelmedet. Akkor rogton vonzo lesz nalunk az ingyen lakas+havi apanazs. Marpedig ez a terv.

Es igen, a kerelem lefolytatasarol szol a vita, de az is benne van a jogszabalyban, hogy a kerelmezonek ott kell elnie az adott allam teruleten.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:31:58

@Attilajukkaja: Nekem van egy összeesküvés elméletem.

Putyin kémei mindenhol ottvannak, az amerikai demokraták levelezőszerverét is meghekkelték. Meggyőződésem, hogy putyinnak vannak sziklaszilárd bizonyítékai orbán tolvajlásáról. Ezzel tartja sakkban, ezért lett hirtelen oroszbarát, ezért kell megépítenünk négyszeres áron TwinPaksot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:34:36

@Zsoltbacsi: Aki M.o.-on mendékjogot kap, azt kidobják az utcára egy személyivel, pénz és fedél nélkül. Ha hottentotta menekült vagy, ez akkor se egy vonzó lehetőség. De azért csak nyomd a hazug dumát, amit a habonytól tanultál, a fideSS seggnyalók kajakra elhiszik.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 16:37:07

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Te nyomod a soros dumat. Eddig is kaptak lakast,ellatast, ingyenes tanfolyamokat,zsebpenzt. +az eu is erre kotelezne minket

Attilajukkaja 2016.10.14. 16:38:56

@Zsoltbacsi:
"amit Orban alairt, aszerint onkentesen barki befogadhat, aki akar. Na most ezt az onkentest szeretik sokan kotelezonek leforditani+az eu torekvese is ez."
OK. Ez ismerosen hangzik. De mar az EU sem ragaszkodik ehhez annyira. Meg folyik a polemia.

" hetente 3x elmondanak, hogy az lenne a demokracia vege, ha mas orszag is megkerdezne a sajat allampolgarait"
Szerintem csak az ertelmetlen, populista kerdesektol odzkodnak. Mert vannak dolgok, amiket nem igy kell eldonteni. Persze ezt csak a johiszemusegem mondatja velem.

"idovel megtelik az eu, es utana mi jovunk. Tudod az afrikahoz/azsiahoz kepest meg a lesajnalt magyar allapotok is paradicsomiak."
Ez a kvota csak egyszeri alkalomra szolna, minden ujabbat ujra kellene targyalni. De azt elhiszem, hogy ha megtelik a gazdag Europa, akkor rank is fanyalodhatnak egyesek. De ezt az EU sem akarja. Merkel eppen ezen dolgozik.

"a nemetek terve az, hogy ok kimazsolazzak a kremjet, az analfabetakat meg a fogyatekosokat meg idekuldik."
Azok a gonosz nemetek! Amugy meg jo helyre kerulnenek az analfabetak es a fogyatekosok. Egy kicsivel tobb lenne beloluk nalunk. :o)

" koszond meg Viktornak."
Mit? Neki mi koze az eddig ide telepedett szirekhez vagy kinaiakhoz?

"De ha nem hiszed el, belinkelhetem a hivatalos nemet rendori statisztikakat."
Egyszer valoban belinkelhetnel mar valamit!

"Persze ha itt is az lenne, mint a nyugati nagyvarosokban, hogy este mar nem mehetsz egyedul haza, akkor meg az lenne, hogy miert nem vedenek meg!?"
Valoban. Akkor meg kellene erositeni a rendorseget es ravenni a TEK-et, hogy vegre vegezze rendesen a munkajat. Senki nem mondta, hogy a menekultek befogadasa problemammentes lenne, de akkor sem lenne szabad teljesen kivonnunk magukat az EU orszagok felelosege alol.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:39:25

@Zsoltbacsi: "iden eddig az osszes buncselekmeny 45 szazalekat a migransok kovettek el. Mikozben a tarsadalomban vannak mondjuk 2 szazaleknyian."

Te vagy az az idióta, akivel nemrég erről viatkoztam? Aki nem értette meg, hogy a hazug statisztikája szerint a menekültek bűnőzési hajlama a németekének ötezer százaléka? Nyomd csak a hazugságaidat!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:41:14

@Zsoltbacsi: Nem ötezer százalék, az még hihető. Ha jól emlékszem fémillió százalékra jött ki. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:42:24

@Zsoltbacsi: Hazudsz.

Bár ezt jópontnak veszem, nem akarod elhinni, milyen geci a gazdád.

Attilajukkaja 2016.10.14. 16:45:12

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Meggyőződésem, hogy putyinnak vannak sziklaszilárd bizonyítékai orbán tolvajlásáról. Ezzel tartja sakkban, ezért lett hirtelen oroszbarát, ezért kell megépítenünk négyszeres áron TwinPaksot."
TwinPaks? :o)))) Meg a Twilight Zone?
En nem nagyon ertem ezeket a hatterben zajlo "uzelmeket", de a te teoriad is benne van a pakliban.
En meg arra gondolok, hogy Orban azert nyal be ennyire Putyinnak, mert azt remeli, ha Oroszorszag megerosodik, majd Magyarorszag lesz a legjobb spanja es kedveszmenyezettje. Kinarol is ezt gondolta annak idejen....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 16:48:04

@Attilajukkaja: Eddig a történelem során az oroszoktól csak rosszat kaptunk. Elég hülye lenne, ha arra bazírozna, hogy hálásak lesznek. Ennél már százszor valószínűbb az én teóriám. :))

Zsoltbacsi 2016.10.14. 16:49:14

@Attilajukkaja:
"De mar az EU sem ragaszkodik ehhez annyira. "

Ezen a heten is elmondta Merkel, hogy fel kell gyorsitani az atkoltoztetesek utemet

"Szerintem csak az ertelmetlen, populista kerdesektol odzkodnak. Mert vannak dolgok, amiket nem igy kell eldonteni. "

Erre megint csak azt tudom kerdezni, amit mar sokszor feltettem, es mindenki csak terel: Szerinted veletlen, hogy egesz europaban a bevandorlasparti kormanyok lesznek elzavarva meghozza nagyon csunyan? A legnagyobb orszagokban megsemmisito vereseget fog elszenvedni a baloldal, es az orszagokban egy kozos van: a migransseggnyalas. Nemetek,Olaszok,Franciak,Osztrakok...

"Ez a kvota csak egyszeri alkalomra szolna, minden ujabbat ujra kellene targyalni."
Epp ez a Juncker keplet lenyege, hogy FELSO HATAR NELKUL szetosszanak mindenkit! Raadasul a te 1300as szamodat 120 ezer menekultbol szamitottak ki, jelenleg van kb 2-2,5 millio csak nemetorszagban,olaszoknal a fele....

"Merkel eppen ezen dolgozik."

Nem, Merkel azt csinalja, hogy a szart, amit csinalt szet akarja kenni masokra. NE feledd, hogy ugy indult az egesz, hogy bejelentette, hogy minden szir,afgan johet, es mindenkit befogadnak, es nincs felso korlat.
Balogh peldaja tetszett nekem:
Ha nalad elromlik a csap, es omlik a viz, akkor felhivod a szerelot es megjavittatod, vagy allandoan atviszed vodorben a szomszedoknak a vizet?

Zsoltbacsi 2016.10.14. 16:53:31

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Ki mondott 5000et?

En csak azt tudom mondani, amit a rendorszakszervezet elnoke, hogy az osszes buncselekmeny FELET a migransok kovetik el!

Attilajukkaja 2016.10.14. 16:54:16

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Elég hülye lenne, ha arra bazírozna, hogy hálásak lesznek. Ennél már százszor valószínűbb az én teóriám. :))"
Ha en lennek Orban helyeben, abszolut igazat adnek neked. Dehat Orban helyeben Orban van, ez sokban megneheziti a logikus gondolkodasra alapozott elmeletedet!

Attilajukkaja 2016.10.14. 17:03:47

@Zsoltbacsi:
"Ezen a heten is elmondta Merkel, hogy fel kell gyorsitani az atkoltoztetesek utemet"
Az ugy meg nincs lezarva.

"Szerinted veletlen, hogy egesz europaban a bevandorlasparti kormanyok lesznek elzavarva meghozza nagyon csunyan? "
Erre csak akkor tudok valaszolni, ha legalabb egy-ketto mar el lesz zavarva.

"a Juncker keplet lenyege, hogy FELSO HATAR NELKUL szetosszanak mindenkit! "
Ez is egy javaslat.

"Raadasul a te 1300as szamodat 120 ezer menekultbol szamitottak ki, jelenleg van kb 2-2,5 millio"
Egyszer mar kifejtetted, hogy en nem is tudok szamolni. Hat igazad van! Nem is szamoltam semmit. Jelenleg ez lenne az elbiralasi kvota.

" Merkel azt csinalja, hogy a szart, amit csinalt szet akarja kenni masokra."
Miota Merkel targyalt Erdogannal, nagyban csokkent az onnan bearamlo menekultek szama. Most az a terv, hogy Egyiptommal is hasonlo megallapodasra jut.

"bejelentette, hogy minden szir,afgan johet, es mindenkit befogadnak, es nincs felso korlat"
Csak szirekrol beszelt, de mar megbanta, hogy ezt hangosan kimondta. Tudod, o nem tartja magat Istennek, mint mas Vezirek, es beismeri, ha tevedett.

"Ha nalad elromlik a csap, es omlik a viz, akkor felhivod a szerelot es megjavittatod, vagy allandoan atviszed vodorben a szomszedoknak a vizet?"
Jo hasonlat!!! Orban tenyleg buszokkal vitte a menekulteket az osztrak hatarra minden elozetes bejelentes nelkul. Merkel legalabb tesz is valamit azert, hogy elzarja a csapot.

Zsoltbacsi 2016.10.14. 17:15:54

@Attilajukkaja:

Belefaradtam, hogy a ferditeseket magyarazzam igy csak az utolsora reagalok:

"Jo hasonlat!!! Orban tenyleg buszokkal vitte a menekulteket az osztrak hatarra minden elozetes bejelentes nelkul. Merkel legalabb tesz is valamit azert, hogy elzarja a csapot."

Az veletlen se zavarjon, hogy a buszoztatas elott Merkel hetekig konyorgott ertuk, orban volt a fasiszta, mert meg merte oket allitani a hataron. Ja, es a hatar osztak oldalan nemet kulonbuszok vartak oket. Na ennyire volt csak varatlan....
Raadasul horvatorszag unios orszag, szoval nekik lett volna kotelesseguk regisztralni, mar ha a gorogok nem voltak kepesek ra.

+1 raadas

"Erre csak akkor tudok valaszolni, ha legalabb egy-ketto mar el lesz zavarva."

Horvat,szloven,azt hiszem holland mar el lett zavarva. Te nem kovetted az osztrak esemenyeket? Tobbek kozott ezzel a seggnyalassal vitte le a kancellar 40rol 10re az eredmenyet, es mar az elso forduloban kihullott. Tessek, hoztam hirtelen 4 peldat, egyik se idosebb fel evesnel.

"Miota Merkel targyalt Erdogannal, nagyban csokkent az onnan bearamlo menekultek szama. "

Ez csak a masodik lepes volt, a magyar hatarzar bo fel evvel korabbi.
De egyebkent mindegy, mert a libiai utvonal tovabbra is nyitott. Csak a nemeteknek iden ev vegere is siman meglesz a millio, szoval attol nem kell "tartanod", hogy ne lenne utanpotlas

Attilajukkaja 2016.10.14. 17:37:28

@Zsoltbacsi:
" a hatar osztak oldalan nemet kulonbuszok vartak oket. Na ennyire volt csak varatlan...."
Nem en mondtam, hogy varatlan volt, hanem az osztrakok. Amugy a civilek nalunk is azonnal mozgositottak magukat es ott segitettek, ahol tudtak. Minden tiszteletem az oveke. Az osztrak hataron is ez volt.

"Horvat,szloven,azt hiszem holland mar el lett zavarva. Te nem kovetted az osztrak esemenyeket?"
Mibol gondolod, hogy oket a menekultpolitikajuk miatt "zavartak" el?

"a libiai utvonal tovabbra is nyitott"
Merkel szerintem ezert akar targyalni az egyiptomi elnokkel.

"attol nem kell "tartanod", hogy ne lenne utanpotlas"
Gondolod, hogy a laptopom elott ulve ezert ragom le tovig a kormeimet? Vagy, hogy ezt kivanom Europanak? Egyaltalan mit gondolsz azokrol, akik nem ertenek egyet Orban elzarkozo politikajaval? Hazaarulok, Soros-berencek, vagy Bajer szavaival elve, olyanok, akiknek szet kellene cseszni a fejuket?
Nem, nem tartok attol, hogy ne lenne utanpotlas. Inkabb aggodom emiatt.

Latom, az Orban propaganda nem csak a menekulteket igyekszik terroristaknak beallitani, hanem a hazai ellenzeket is.
A tortenelem tenyleg ismetli onmagat. Mar nem kell sokaig varnunk a Nagy Fekete Autora. :o(

Attilajukkaja 2016.10.14. 17:42:58

@Zsoltbacsi:
"Belefaradtam, hogy a ferditeseket magyarazzam"

Igen, ertem. Nekem is mennem kell. Holnap 8:15-kor kezdek es megint elbasztam az idomet ezzel a kommentelessel. Most dolgozhatok egesz ejjel. :o)

Attilajukkaja 2016.10.14. 18:05:45

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Egyébként én egy kutya vagyok, bár sokakat megtéveszt az avatarom."
Mert te egy ilyen kis ravasz kutya vagy!
En a kutyakat is szeretem. A macskakat is.
Amugy az allatokhoz kot a mindennapi munkam is. :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 18:15:31

@Zsoltbacsi: Nemtom, az ilyen sokszázezres százalékú eltérésket nem hiszem el.

2016.10.17. 03:36:18

@Willkommenskultur: Politikusaink magabiztosságát

Látva azt tapasztaljuk,szent meggyőződésük: nincs náluk okosabb ember, és birtokában vannak az egyedül helyes útnak, mely gödörből-gödörbe vezet, egészen Vörösmarty látomásáig: „A sírt, hol nemzet süllyed el, népek veszik körül” –befogadott népek, elpusztító népek!—

Nem tudják, hogy amikor osztálytársukat rágalmazzák, hogy maguk előrejutását segítsék, gyöngítik saját tekintélyüket is. Szabó Zoltán!
Kétségtelen, hogy elindítottak valamit, amit ők rendszerváltozásnak szeretnek nevezni, vagy. ha bátrabbak forradalomnak. Politikailag az is, amit akarnak, de társadalmilag bomlás! S amit elkezdenek, nem ők fogják befejezni!
Ha tudnám, hogy a parasztok, s magyarok fejezik be, azt mondanám, vesszen, ami veszendő!
A holnapnak nem azok az urai, akik a mát akarják kézbe kaparintani!
A szavaknak ruháit magunkra vettük, de a fogalmak tisztázására nem vettük a fáradtságot. Miről van hát itt szó? ...az elmék értetlenségéről, a merő szavakkal megelégedésről, a szavakkal való felelőtlen játszadozásról, a politikai melléállás teljes hiányáról…
A hiba ott van, hogy akár egy jó rendszer, akár egy rendszerváltozás, ugyanazt az érzéketlenséggel találja magával szemben, ugyanazt a melléállásra való képtelenséget (az elmaradt reform)
Könnyen felkelthet a bizalom az újonan divatba jött szó iránt. MA dícsértessék a pógár, és az ő prófétája! Tehát érezhető a közöny az irányban, hogy e jelszavak által burkolt teendők irányában valamit is tenni kéne. Olyan hazai embertípus képe: könnyen hall, könnyen szól, és alig értékel. Minden ideológiába könnyen beveti magát, de minden ideológia könnyen lepereg róla, mint olajos testről a víz…
Ha majd cselekszenek is a fölismerésük szerint, ha majd tesznek is a szükségletek s nem párt jelszavak szerint, ha több lesz az ember a magyar népdalesten, mint tüntetésen, akkor már születőben van az, az ország, melyet mindig többen akartak elprédálni, mint megteremteni!
…s aki bölcs, és tudja a szerepét… nem áll le rángatózni a rángatózókkal, ordítani az ordítozókkal! ..Szabó Zoltán 1938!

jotekony koc 2016.10.17. 07:23:06

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: A Putyin nyugodtan papírcsákót hajtogathat az Orbán tolvajlásaiból. Végtelenül érdektelen lenne bármi ilyen bizonyíték.
Ott áll a házánál a stadion, amit mindenki láthat és büszkén mutogatja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 09:55:05

@jotekony koc: Nemtom. Egyrészt igazad lehet annyiban, hogy fogták már tolvajláson hangfelvétellel is orbánt, "ne mi nyerjük a legtöbbet", és tényleg ott a stadion kert végében. Másrészt az öszödi beszéd miatt lett politikai zombi a gyurcsány. Kell lenni olyan esetnek, mikor nem érinthetetlen orbán, ami a választók ingerküszöbe felett van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 22:12:15

@Zsoltbacsi: "Erre tudnal valami bizonyitekot prezentalni?"

"Lázár elismerte, hogy a régiós országok jobban növekednek"

index.hu/belfold/2016/10/18/lazar_janos_kormanyinfo/
süti beállítások módosítása