B1 blogcsalád



Orbán rendet vág a médiahadseregben - vége a szabad fosztogatásnak

2018. augusztus 27. - Mr Flynn Rider

Tízmilliárdokat költöttek 2016-tól arra, hogy létrehozzák a fideszes propagandát a G-nap után. Most nem bírják. De nem csak ez az oka annak, hogy racionalizálni kell.

orban_magyar_zaszlo.jpg

Egyszerűen túl sokat loptok, elég lesz

– ezt üzente meg Orbán Viktor a strómanjainak azzal, hogy megbízta Liszkay Gábort egy egységes médiabirodalom létrehozására. Rogánék persze szívják a fogukat és lobbiznak a központosítás ellen. A 444 cikke szerint szeptembertől racionalizálni fogják a fideszes/állami propagandát, mert iszonyatos pénzbe kerül.

Van azonban két másik oka is a fideszes propaganda központosításának:

  1. Orbánék úgy ítélték meg, hogy az ellenzéki oldalon már nincs ellenfél, nyugodtan hozzá lehet fogni a saját oldal rendbetételének (a harctéren nem tárgyal meg az ember a hadsereg szerkezetével kapcsolatos kérdéseket, csak harcol azzal, amije van);
  2. Mielőtt valamelyik oligarcha túl nagyra nőne, mint Simicska tette, muszáj időről időre átszervezni az egész birodalmat és újraosztani a javakat az alattvalók között – ezzel biztosítva azt, hogy az alattvalók ne nőhessenek a király fejére.

Ennek lesz az eszköze most Liszkay Gábor és az általa gründolt Media Fundamentum Nonprofit Zrt., amely alá szervezik be a fideszes propagandát; megszűnnek a párhuzamosságok, az egyéni rablások és a klikkeskedés. (Mindez persze nem kis érdeksérelemmel jár, ennek a hatásait csak megtippelni lehet.) Vagyis sok stróman, aki az emúltnyolcévben bizonyított és hűséges is volt, mindezek ellenére egyszerűen eltűnik majd a süllyesztőben.

Ez a holding lesz a vezérlőpultja a központosuló fideszmédiának. A 444 szerint Liszkay azért lehet az egész magyar propaganda főnöke, mert a legfontosabb pillanatban, a G-napon Simicska helyett Orbánt választotta és így bizonyította a hűségét.

Liszkay mellett olyanok vesznek részt az akcióban, mint

  • Jászai Gellért, a Mészáros Lőrinc tulajdonához tartozó Konzum Nyrt. elnök-vezérigazgatója és az Opus Global Nyrt. igazgatótanácsának tagja, Mészáros Lőrinc embere;
  • Vaszily Miklós médiamenedzser, MTVA-vezérigazgató, akit a holding vezérigazgatói posztjára szánnak.

A G-nap után Orbánék villámgyorsan, közpénzekből építették újjá a saját médiájukat, direkt széttagolt szerkezetűvé, hogy egy-egy vezető személyes konfliktusa a vezérrel ne mérjen ilyen súlyos csapát az állampártra. Így az alábbi csoportok alakultak ki:

  • Matolcsy Ádám - Origo,
  • Andy Vajna – TV2, számos rádióadó, többek között Retró Rádió,
  • Habony Árpád – 888, Ripost,
  • Schmidt Mária - Figyelő
  • Mészáros Lőrinc – vidéki napilapok, Echo TV, Karc FM, stb.
  • (Ne feldkezzünk el Pecináról, aki közben megszűntette a Népszabadságot).

Simicska fegyverletétele után a külső veszély és a versenyhelyzet gyakorlatilag megszűnt. A propagandán kívül létező, közélettel foglalkozó médiát meg lehet hagyni, hogy

néha fel lehessen mutatni a Magyarországi médiahelyzetet kritizálóknak: itt szabadon működhet a média

és bárki azt ír, amit akar. (Természetesen ez nem igaz. Mindaddig, amíg valaki nem nő akkorára, mint a Népszabadság, nem játsszák át csellel, mint az Indexet, vagy nem vásárolják fel egyszerűen, mint a vidéki lapokat, addig nincs veszélyben.)

A propagandamédia működéséről az Index hozott le ma egy hosszabb lélegzetvételű cikket, amiből kiderül: ez a médiastruktúra ugyan első pillantásra széttagoltnak tűnik, de a Fidesz egyértelmű kézivezérlés alatt tartja és a saját politikai üzenetei eljuttatására használja. Gyakorlatilag az egészet úgy alakították ki, mint az a korábbi, fasiszta vagy kommunista diktatúrák alatt a nyilvánosságot: a párt uralja a közbeszédet a központi agy által meghatározott témák mentén, ennek eszköze a párt által felvásárolt, vagy behódolásra kényszerített média. Ugyan az Index a helyreigazításokat tette meg a cikke központi témájának, de az egész rendszer működését remekül mutatja, hogy G. Fodor Gábor, a 888 főszerkesztője igazat mondott egy interjújában: ez egy fegyver, amit Orbán vet be a politikai ellenfelei ellen. A helyreigazítások alapján pedig az látszik, hogy a fegyvert célra tartók egy másodpercig sem hezitálnak azt bárki ellen felhasználni, hiszen következmények nélkül írhatnak, hazudhatnak bármiről.

Szemlátomást azonban a fegyver hiába működik eredményesen (lásd a migráncspánik, vagy a "Soros-párt", esetleg a magyar civil szervezetk, mint a haza ellenségei), de a fenntartása legalább is rengetegbe kerülhet és a médiabárók is rengeteget lopnak ki belőle. Mindezek miatt a 444 szerint szeptembertől racionalizálás várható. Így a Media Fundamentum alá kerül be

  • a Mediaworks: a jelenlegi legnagyobb fideszes médiavállalat, az összes megyei napilap mellett a Nemzeti Sportot és számos bulvármagazint is kiadja;
  • a frissen megszerzett Simicska-birodalom (a Hír TV, és a hírek szerint hamarosan újjáinduló Magyar Nemzet kiadói joga);
  • az Echo TV és a Karc FM rádió (Mészáros-tulajdon);
  • Retro Rádió, amelyik az egyetlen országos frekvencián sugárzó rádió (Andy Vajna);
  • az Origo.hu (Matolcsy Ádám);

Bizonytalan a sorsa Andy Vajna többi érdekeltségének, mint a TV2, a Bors, illetve a Rádió1. Ugyancsak nem tudni, mit lesz Habony Árpád médiájával (Lokál napilap, a Lokál Extra, és a 888).

A 444 szerint ennek két oka van:

  1. Liszkay elsősorban közéleti médiabirodalomban gondolkodik, a bulvárhajtásokat meghagyná Rogán Antal köreinek;
  2. Rogán és Habony pedig erősen ellenállnak Liszkay nyomulásának és azért lobbiznak Orbánnál, hogy kimaradhassanak a nagy beolvasztásból, ami az egyes médiumok pénzügyi függetlenségének végét is jelenti. vagyis vége lehet a szabadrablás időszakának.

Az is kiderül a 444 cikkéből, a Figyelő a Schmidt Mária-féle átalakítások után teljesen súlytalanná vált, hiába a náci Németországot idéző listázások, a lapot alig veszi valaki: 2000 példány körül fogy és Liszkayiék se tekintik relevánsnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7814205271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etniez 2018.08.27. 14:18:22

Múltkor rátévedtem a ripostra és elcsodálkoztam: ezt tényleg olvassa valaki? Sírva röhögtem, ezt hozták össze ennyi pénzből?

2018.08.27. 14:53:08

@Etniez:

Már hogyne olvasnák.

Először is ingyé van, ami ugye a magyarnak manna.
Másodszor nem tartalmaz olyan cikket, ami gondolkodásra serkent.
Harmadszor mivel tele van képekkel, így az egybites fityiszmajmok is nézegethetik.
Negyedszer lehet csámcsogni a celebek és a sleppjük napi semmittevésén.
Ötödször...

... szerintem ennyi elég is.

lyken 2018.08.27. 15:01:52

@Etniez: Akit nem érdekelnek a tények és csak a fidesz iránti hitére kell egy kis balzsam, annak tökéletesen megfelel.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.27. 15:06:54

A központi probléma, h fogyóban a lóvé amit el lehet lopni. Amit a mókusok meg összehordtak, azt biztonságba kell helyezni. Ezért kezdik a Mészáros vagyont az Orbán klánnak átjátszani.

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.08.27. 15:07:51

Ez jó. A "g"-ző egyedül volt, minél több hű mameluk tyúkszemére lép rá a törpe növésű csodacsatár, annál biztosabb, hogy szép lassan egyre több "g"-vel egyenértékű csontváz hullik ki a cigány előéletéről. simlicska "gecizéséről már régen is meg lehetett mondani, hogy egy előre koreografált játék, de ha megszaporodnak a "kisemmizett" vezérelemek, azok visszavágnak, akár együtt is, és arra nincs felkészülve a gyenge elméjű csúti kosz.

nu pagagyí 2018.08.27. 15:11:06

A Fidesz kevesebb közpénzből szeretne ugyanannyit hazudni. Nehéz lesz.

nu pagagyí 2018.08.27. 15:12:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Eleve minden vagyon a keresztapáé, csak technikai okokból strómanokat alkalmaz.

Dr Gregory House 2018.08.27. 15:16:42

„... hogy megbízta Liszkay Gábort egy egységes médiabirodalom létrehozására.”

Megbízni valamivel lehet, nem valamire.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 15:27:16

A "444 szerint", azaz a ballib hazugsággyár marhaságait hallottuk.

Ki a faszt érdekel a hírhamisító ballib szarkupac ?

Tom66 2018.08.27. 15:30:18

„…és bárki azt ír, amit akar. (Természetesen ez nem igaz.”

Természetesen ismételten hazudsz! Hazánkban a balliberális firkászoknak bármit papírra lehet hányni és bármi elhangozhat, erre legjobb példa az Index és a társai működése. Ellenben, ha az imádott nyugati sajtóban próbálnátok hasonlókat publikálni, már családostól töröltek volna. A jelenlegi nyugati állami cenzúrára jellemző, hogy felfüggesztenek a Twitteren, letiltanak a Facebookon, nyomozást folytatnak újságírók ellen és akár pénz vagy börtönbüntetést is kiszabnak a nekik nem tetsző tartalmat vagy információt közlőkre és továbbítókra. Hazánkban sajnálatos módon a Facebook már alkalmazza e mocskos tevékenységét, de egészen véletlenül midig a nemzeti oldal kárára.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 15:34:01

@Tom66:

Ez pontosan így van.

A Facebook pl minden jobboldali cikket letilt. Azt is ami halálesetről szól.
Gusztustalan és lehengerlő a Göbbelsi mintára működő ballib véleménydiktatúra.
www.origo.hu/itthon/20180826-gyomorforgato-facebook-magyarazat.html

---

Az összes problémájuk a ballibeknek, hogy itthon még van szabad sajtó.

bioLarzen 2018.08.27. 15:37:22

Szolgálati közlemény: a cikk alatt listázott címkék között "loszkay gábor" szerepel. Nem vagyok ismerős az oldalon, úgyhogy nem tudom, ez direkt van-e így, csak gyanítom, hogy nem, ezért gondoltam, szólok.

Orochimaru 2018.08.27. 15:59:17

Helyes. Át kell mosni mindenkinek az agyát, így pontosan tudni fogják, hogy kire kell szavazni 2022-ben is. De agymosás nélkül is menni fog a fidesznek a győzelem, nem lesz nehéz a fasz ballibeket legyőzni, nem is tanúsítanak ellenállást...

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2018.08.27. 16:19:42

Ööölvtársoook!
Nyugodjatok meg, a kommunista pártlap- vezetőkből lett CIA- spicli- újságírókat továbbra is lehet olvasni:

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/03/27/302CNN_Fake_News.jpg

paveway 2018.08.27. 16:20:30

Tiszta mázli, hogy az állami és a fideszmédia nem cenzúrázza a neki nem tetsző megnyilvánulásokat, mindent pontosan és tárgyilagosan leközöl a másik oldaltól.

czerka 2018.08.27. 16:30:32

@Látens Inszinuáció: én egyáltalán nem olvasok magyar sajtót az indexen kívül. Most ránéztem a ripostponthu oldalára. Soros György fia a téma. Hogy buzi meg hogy ezer dolláros pezsgőket pattintva bulizik. És (úristen, leírni is szörnyű) tortákat dobálnak egymásra a haverjaival.
Nekem kb. a 15 évvel ezelőtti magyar bulvármédiáról, bulvármagazinokról vannak emlékeim. Akkor Zámbó Jimmy rejtélyes halála és a testvérei civakodása volt a téma.
A világ nagyot változott. Soros György és a migráncsok lett a bulvártéma.

Ahogy én innen látom elfogyott Magyarországon az ellenzék, így nincs szükség a sok léhűtő újságíróra, propagandistára. A pénzt már így is túl sokfelé osztják el, szélnek lesz eresztve pár száz emberszabású újságíró droid. Lesznek itt még sértődések, gecizések, szardobálás.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.27. 17:21:32

Orbán tanult 1998-2002 közti hibájából, amikor nem használta ki kormányzását saját médiák megteremtésére.

A modern tömegdemokriában nem lehet győzni médiabirodalom nélkül.

látjátok feleim szümtükkel 2018.08.27. 18:07:01

@Látens Inszinuáció:

Ingyé dobják a mi ládánkba is, de nincs ráírva, hogy be kell számolni arról, mi van benne, így ki a fene olvas olyat, ami nem érdekli? Krumplihéj alá a konyhába pont olyan jó, mint a többi hasonló önkormányzati lap.

látjátok feleim szümtükkel 2018.08.27. 18:08:19

@balcán maxval bircaman:

Akkor ha tanult, akkor nem értem miért mondta Szájer nertárs, hogy még mindig baloldali média túlsúly van?.;D

Orochimaru 2018.08.27. 18:10:09

@látjátok feleim szümtükkel: Pedig kellene olvasnod, a te pénzedből gyártják.

látjátok feleim szümtükkel 2018.08.27. 18:13:29

@Rettegek mert ballib vagyok:" A Facebook pl minden jobboldali cikket letilt"

Szabad a facebook tulajdonosnak szabadon dönteni? Szabad.
Van joga meghatározni mit közöl és mit nem? Van.
Kinek a pénzével facebookozik a tulaj, a tieddel? Nem.

Nem értem miért itt teszed szóvá a feceravontkozó bánatod.
Szóval mi a bajod?

látjátok feleim szümtükkel 2018.08.27. 18:14:58

@Orochimaru:

Tudom, hogy az én pénzemből is a tiedddel együtt, de attól még magam döntök arról mit olvasok. Mert én ilyen hüje libsibolsikomcsi vagyok.:D

látjátok feleim szümtükkel 2018.08.27. 18:21:17

@Orochimaru:

Megírja a helyi önkoris újság, hogy megkezdték a szőlőültetvényükön a szüretet, oszt a valóságban nyakig ér a gaz, a szőlő meg a tövén, szüretelő egy sem. Ilyenre ki kíváncsi. Hiszen még a sánta kutya is gyorsabban szalad a hazug újságot íróktól.

Arra azért kíváncs leszek, mikor kerül elő egy-két-sok újságíró, aki a bíróságon majd elmondja, hogy parancsra írta amit írt. Bár lehet, hogy naív vagyok és egy sem kerül elő, mert elkúszik, mint a csiga? Majd úgy csinálnak, mint a partizánok, az ötvenhatos ellenállók, forradalmárok, az idő múlásávaal egyre többen lesznek?

David Bowman 2018.08.27. 18:23:50

Ahogy elnézem a kommentelőket, Viktor legközelebb is nyerni fog.

David Bowman 2018.08.27. 18:25:18

@látjátok feleim szümtükkel: Ezen az alapon az áramszolgáltató is levághatja a drótodat, mert csak. Az övé.

frikazojd · http://kocs.ma 2018.08.27. 18:29:54

az egyetlen kérdés, hogy az őskommunista ávós rohadék stefkát vagy a buzi balettgnóm gecifodorékat szántják be előbb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.27. 19:13:15

@Etniez: a hülyék sok pénztől se lesznek okosak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.27. 19:15:35

@Tom66: A Twitter és a Facebook nem sajtó, te félkegyelmű!

magyarparaszt 2018.08.27. 19:17:12

Őrjőngve acsarog a ruszkibérenc csutigeci siserahada.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.27. 19:17:13

@Tom66: "bárki azt ír, amit akar. (Természetesen ez nem igaz."

ez a két kijelentés nem az Indexre vonatkozott, te funkcionális analfabéna!

Ego55 2018.08.27. 19:30:57

Érzem, hogy mióta nincs Napkelte azóta oda a sajtószabadság és amióta Pecina beszüntette a Népszabadság kiadását azóta a diktatúra hideg leheletét érzem! DE lehet, hogy csak a légkondi?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.27. 19:50:19

@David Bowman: "Ahogy elnézem a kommentelőket, Viktor legközelebb is nyerni fog." - Ja, ennyi fideszes agymosott.

Orochimaru 2018.08.27. 19:52:14

@látjátok feleim szümtükkel: Az én pénzemből biztosan nem, leléptem tavaly Orbánisztánból.

Orochimaru 2018.08.27. 19:55:03

@látjátok feleim szümtükkel: Erre apellálni teljesen felesleges. Előbb fog befagyni a pokol, minthogy bárkit is elszámoltassanak.

nikkel odeon 2018.08.27. 19:57:17

@Rettegek mert ballib vagyok: Te egy hatalmas troll fasz vagy. Igazából csak az a kérdés, hogy vagy-e annyira elvakult hülye, hogy ingyen csinálod, vagy legalább jól megélsz belőle...

2018.08.27. 20:03:27

@Rettegek mert ballib vagyok: "Ki a faszt érdekel a hírhamisító ballib szarkupac ?"

Ahogy elnézem, téged mint hazaáruló orbánista szarkupacot. Különben mi a kurva anyádat keresnél itt?

2018.08.27. 20:17:44

Véletlenül Szabadkára keveredtem tegnap, aztán késő este három és fél órán keresztül, szakadó esőben araszoltam a magyar határ felé, ahol szigorúan tartották ezt a jellegű beléptetést az országba belépő utazóknak. Nyugaton dolgozó gyerekes családokat, ártatlan embereket szívatott így Orbán rendszere, egyszerűen szégyelltem, hogy magyar rendszám volt az autón. Ez a legjobb országimázs, amit a hatalomban dőzsölő fideszes bűnözők tudnak Európának mutatni. Köszönjük szépen, Viktor-szopó szolgahad!
A tegnapi (és minden azelőtti) sorban álló család nevében, kívánom hogy az orbánista gyíkok rakják telibe a reped sarkú anyjukat. Mindig. Csatlakozhatnak az itt kommentelő fideszes szarevő, genetikai hulladékok is, akiket az egykori tököli szovjet támaszpont katonái csináltak az ott szolgálatot teljesítő cigó kurváknak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 21:18:11

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

Hazudsz mint minden ballib Gyurcsányseggnyaló tetű.

De nem számít mert mi magyarok keresztülnézünk a hazaáruló mocskos fajtádon.

látjátok feleim szümtükkel 2018.08.27. 21:27:49

@David Bowman:

Ha benne van a szerződésbe, vagy az egyéb szabályzatba ami a szerződő partnerre kiterjed, akkor levághatja.

Mellesleg a magyar közszolgálati médium miért nem ad teret az ellenzéknek, he?

alöksz róz 2018.08.28. 00:11:11

@Dr Gregory House: fantasztikus, hogy résen vagy és észrevetted ezt a borzasztó hibát. ha nem javítod, nem is értette volna senki, mire gondolt a költő. gyorsan nézz körbe, hátha akad valami a többi írásban is, ha más nem, egy elütés, rajta, javítsd ki azokat is!
ja és el ne felejts rám szólni, hogy kisbetűvel kezdtem a modatot

alöksz róz 2018.08.28. 00:18:42

@bioLarzen: nagyon jól tetted, hogy szóltál érte, az elírás bűnös hanyagság.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.28. 05:14:25

2008 olaj ára 120 dollár/hordó, benzin 310 forint/liter
2018 olaj ára 74 dollár/hordó, benzin 400 forint/liter

Mészáros Lőrinc szállítja a hordót?

Toportyán Zsóti 2018.08.28. 06:59:15

@Rettegek mert ballib vagyok: Mit keresel itt szargenzíniző szarospelenkás szarkupac?Szereted égetni a fajtádat?

Törpvadász 2018.08.28. 08:26:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Elnézést, hogy egy tévedésében kijavítom. Nincs Mészáros vagyon, soha nem is volt. Csak Orr bánnak van vagyona ebben a történetben...

Törpvadász 2018.08.28. 08:46:22

A kis magyar NER:
Bírósági ítélet ellenére sem kapják vissza Mészároséktól a vadászok az engedélyüket.....
Ennyit a magyar demokráciáról.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.28. 08:46:51

@Törpvadász: Most miért lövöd le? Kitettem csalinak a naracshordának, hogy tudjanak egy jót Sorosozni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.28. 08:48:06

@Törpvadász: Elnézést, hogy egy tévedésében kijavítom. Ennyit a magyar kleptokráciáról.

nu pagagyí 2018.08.28. 08:55:11

@balcán maxval bircaman: Megnyugtatlak, Orbán már 1998-2002 között is pártcélokra használta a közpénzt. Kétmilliárdot passzolt a Heti Válasz létrehozására, ami sajnálatosan nem állt be a mostani fasiszta irányvonalba, így kénytelen volt azt is kicsinálni a közelmúltban, akkor is próbálkozott kormányzatinak álcázott kéretlen propagandakiadványokkal (Országjáró), ami mára más formában rendszeres lett (szimpla pártpolitikát közvetítő óriásplakátok, nemzeti konzultációnak titulált propagandahadjárat). A közpénzek pártcélokra való felhasználása akkor is bűncselekmény volt és most is az.

2018.08.28. 09:20:16

Bizonyos alattvalók megtették kötelességüket, a bizonyos alattvalók mehetnek.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.28. 09:26:14

@nu pagagyí:

@nu pagagyí:

Így igaz, csak akkor még alig pár lapot támogatott a Fidesz, melyek jelentősége nem volt nagy.

Ezt a hibát korrigálta később Orbán, már ellenzékből megkezdték saját médiabirodlaom kialakítását.

Bűncselekmény, hogy politikai harc folyik a ballib médiák ellen?

igazi hős 2018.08.28. 10:12:08

Miért érdekelné Orbánt, hogy mennyibe kerül nekünk az ő médiája? Az már inkább zavarja, ha a 2. emberek közül valaki túl erősnek képzelné magát, ezért kell cserélgetni őket. Kádár is így csinálta, Orbán pedig a legjobb Kádár. (Ha valamit mégis elfelejtene, akkor ott van Kövér elvtárs, aki kívülről tudja Lenintől Gerőig a klasszikusokat.)
Pláne most, hogy Lézer Johnny látványosan kivonult nyilván többen is nyomulnának az üres térbe, elévégre a pénzosztó szerep akkor is elég népszerű, ha a nagyobb pénzek már előre le vannak osztva, a példából látszik, hogy a maradékból is milliárdokat lehet lopni. Azt se fogjuk jó ideig megtudni, hogy az a remek futsalos gyerek túl mohó lett és azért került lapátra, vagy ő volt a figyelmeztető lövés, hogy most senki ne akarjon nagyon ellenállni a központosításnak, vagy ő is úgy jár. Tényleg, amikor újra el kezd sugározni az Amerika Hangja, akkor a zavaró adót Vajna vagy Mészáros fogja üzemeltetni?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 10:55:20

@igazi hős:

Minek zavarná bárki is a Gyurcsanyista bérrettegő ballib hazudozást és marhaságokat, mikor az leginkább csak segítette eddig is a Fideszt ?

Ego55 2018.08.28. 10:56:40

Szerény véleményem szerint a jobboldal foglalkozzon a saját médiájával, a ballib oldal pedig a sajátjával! Mimóza lelkűeknek semmi bajuk nem volt akkor, amikor még csak Ők voltak a porondon! Nem zavarta, hogy a kezdődő jobboldali lapokat nem rendelhették a közintézmények és a reklám is szinte csak nekik jutott! Most pedig sértett szűzlányként visítanak pedig csak Medgyessy elvtárs jó tanácsa lett elfogadva és megvalósítva! Köszönjük Péter!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 10:59:03

@Ego55:

Mondjuk azt én se értem, hogy 1990-2010 között a kutyát nem zavarta, hogy minden csatornán és újságban a ballib hazugságok dominálnak 99%-ban. A végén volt egy kis Hír-TV.
Most meg, hogy lett az RTL féle hazudozásnak egy jobboldali párja a TV2 képében, az Index-nek lett egy Origó pólusa, minden ballib diktatúrát vonyít.

ZX 2018.08.28. 11:05:23

@Rettegek mert ballib vagyok: Ó, persze. Az bezzeg nem zavart amikorz Index a maszopot meg a szadeszt ekézte. Amikor a Kedves Vezérről ír leleplező dolgokat akkor mindjárt ballib lap lesz. Előtte nem volt az? Szánalmas rohadékok vagytok.

nu pagagyí 2018.08.28. 11:28:25

@Rettegek mert ballib vagyok: Összetéveszted az emberek igényét a vágyaiddal. Az általad ballibnek nevezett, valójában szuverén újságírók és kiadók által működtetett média a normális média. Feladata az emberek informálása a valóságról, a hatalom ellenőrzése egy olyan osrszégban, ahol a hatalom nem az emberek felett áll, hanem szolgálja őket, hiszen legalitását ebből eredezteti. Az emberek normális körülmények közt ilyen médiát igényelnek és mellesleg ezért vagy te is szívesen az Indexen, annak ellenére, hogy a trollgyárból küldtek ide. Magadtól is ezt olvasnád, nem pedig a természeténél fogva hazug propaganda mocskot, amit újságírónak nem nevezhető figurák kizárólag saját személyes anyagi hasznukért előállítanak. Nektek nincs újságotok és nem is lesz, nincs kultúrátok, de igényetek sincs rá, nincs önálló gondolatotok, de össze is fosnád magad, ha lenne.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 11:43:01

@nu pagagyí:

Az Index egy ballib propaganda munkásokból összetákolt szarkupac.
Elolvasom az Origót is és pontosan tudom, hogy ugyanolyan elkötelezett médiamunkások írják meg az ottani cikkeket is.

Az egyetlen különbség, hogy te elélvezel ha ballib fikázást olvasol, és észre se veszed hogy átbasznak.

ZX 2018.08.28. 11:48:29

@Rettegek mert ballib vagyok: "ugyanolyan elkötelezett médiamunkások írják meg az ottani cikkeket is." Ahha. Azért igazítják helyre sokadjára a cikkeiket mert ott csak az igazat írták ugye? Meg azért nyertek ellenük már 53 pert, továbbiak meg folyamatban vannak. Te is pont úgy hazudsz mint akikra hivatkozol. Tán nem valamelyiknél dolgozol kis rettegő troll?

nu pagagyí 2018.08.28. 11:48:52

@Ego55: Közpénzből való reklámozás csak úgy etikus (azaz nem közpénzzel való visszaélés), ha azokban a médiatermékekben jelenik meg, amelyek el is érik a polgárokat. Ezért is vették komolyan azt a szabályt, hogy az auditált példányszám (nézőszám/hallgatószám/klikkszám stb.) számított. A közpénz elköltését ugyanis minden olyan országban, ahol nem diktatúra van, indokolni kell a köz részére és a havernak, a saját párt céljaira burkolt támogatásként juttatott közpénz bűncselekmény. Szerintem most is így van a szabály, e miatt szüntette meg undorító módon a rezsim. Ugyancsak e miatt álcázták a propagandamocskaikat ingyenes újságnak, hogy hazudni lehessen tetszőleges olvasottságot. Látszik az erőlködés, hogy a rezsim a bűncselekményeit törvényesnek adja el. Természetesen ugyanolyan bűncselekmény ez, mintha nem ügyeskednének. Majd ha királyság lesz, Orbán király belefoglalhatja az alkotmányba, hogy neki mindent lehet és az alattvalóknak kuss van, de ehhez valami miatt nem fűlik a foga, inkább hazudozik demokráciát, meg jogállamot.

nu pagagyí 2018.08.28. 11:50:13

@nu pagagyí: "szüntette meg... a Népszabadságot"

Ego55 2018.08.28. 13:02:54

@nu pagagyí: Auditált példányszámmal úgy is lehetett manipulálni, hogy a közintézményekben megrendelték a Népszabadságot és a Népszavát, DE tiltották a Magyar Nemzetet. Ez nem manipuláció? Miután megszűntek a kötelező megrendelések, a Népszabadság elment a levesbe. Népszava hatalmas könnyeket hullatott és begyűjtötte az elsiratott újság olvasóit és a háttérben kezét dörzsölte!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 13:06:00

@ZX:

Az indexnek is volt jópár helyreigazítási pere amit elbukott.
Plussz köztudott, hogy a ballibek kategóriákkal többet bérrettegnek, és rinyálnak, és rohongálnak bíróságra.

DFK 2018.08.28. 13:29:36

@ZX: Na sorold, hogy 2002-2010 között mennyit bírálta a kormányt és mennyit 2010-2018 között.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.28. 13:55:49

Ezek a fideszmédiák mind szarkupacok. Semmit nem érnek,állami hirdetésekből élnek, hamarosan összeomlik mind, ahogy a stadionok, gyógyfürdők, és hasonló fideszfaszságok. Én már 8 éve nem veszek, fogyasztok olyan terméket, amiről tudom hogy állami pénzen lélegeztetőgépen tartott fideszfaszfejek tulajdonában van.

ZX 2018.08.28. 13:56:59

@DFK: Lehet szemezgetni de rászűrhetsz bármire.

@Rettegek mert ballib vagyok: Mennyit és milyen gyakran és mivel kapcsolatban? Ez így csak lózung tőled.

ZX 2018.08.28. 14:00:05

@DFK: a link lemaradt: https://index.hu/24ora/?s=mszp+szdsz+gyurcsány+bajnai&tol=2008-01-01&ig=2010-08-28&profil=&rovat=&cimke=&word=1&pepe=1

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.28. 15:19:11

@GIeccsertetű:

Látod látod.. A többség meg a ballib hulladékkal van ugyanígy.

Aztán szavaznak az emberek, és kiderül hogy a ballib hírhaimsítók hazugságai szart se érnek, az Indexnél se.

ZX 2018.08.28. 16:05:20

Akarod mondani, hogy az igazság nem érdekli őket, mert felültek az orbáni hazugságokna? Bírósági ítéletek tucatjai bizonyítják, hogy hazudtok éjjel nappal. Rosszabbak vagytok mint a kurcsány.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.28. 18:29:17

@Rettegek mert ballib vagyok: Hát kisöcsém most melléfaragtál. Ballib tulajdonban nincs semmi, mindent a fideszfaszkalapok vásároltak fel. Legalább tudom, hogy mi a gané. Azért veszek német, olasz, francia terméket. A magyar orbánc-mészaros féle hulladékokra meg rá se nézek. Így jobb, minőségibb, tartósabb termékhez jutok, hosszabban élvezem ezen termékeket. A fidesz hulladékot meg meghagyom neked és fasszopó társaidnak.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.28. 18:38:21

@Rettegek mert ballib vagyok: Ahogy gyógyfürdőbe az osztrákokhoz, szlovákokhoz járok, tengerpartra Korzikába és Toscanaba, sielni a francia és osztrák alpokba. A magyar mészaros féle hunguest hotelt és lepratelep balatoni kempinget meg meghagyom a hozzád hasonlatos csóringer magyar fideszseggnyalóknak, élvezzétek faszfejek! Autót csak bajort, műszaki cikket csak japánt vagy németet veszek, a kettőrule nevezetű büdös szaros alsógatyát is nyugodtan hordhatod, nagyívben leszarom, mikor rohad el rajtad.

ételizésítő 2018.08.28. 21:30:24

"nem nő akkorára, mint a Népszabadság"
Ez vicc akart lenni?
A Népszabónak a megszüntetéskor volt vagy 25 ezer előfizetője országosan, meg megvették még vagy 5 ezren újságosnál.
A 90-es évek elején, amikor még nem volt internet, volt 1 millió előfizetője, meg megvették még vagy 200 ezren standokról.

Szóval a Népszabó kb. a negyvenedrészére (1/40) "nőtt" egykori önmagának 25 év alatt.

alöksz róz 2018.08.29. 00:20:03

@GIeccsertetű: tehát tevékenyen közreműködsz a magyar gazdaság tönkretételében.
büszke lehetsz rá...

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.29. 06:16:54

@alöksz róz: Nem a magyar, olyan már nincs, mert azt a fidesznek nevezett tolvajbanda magának kisajátította. Fideszgazdaság van, aminek a helyét majd átveszi a magyar, ha a fidesz oligarchákat, és a nemzet testén élősködő fideszpiócákat tönkretettük.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.29. 06:22:00

@alöksz róz: Bocs, tényleg rosszul fogalmaztam, mert nem magyart kellett volna írnom, hanem fidesz oligarchát, mivel már mindent felvásároltak a faszkalapok. A magyar gazdaság így nem magyar tulajdonban van, hanem fidesztulajdonban. A fidesz meg ugye nem Magyarország, még ha a kretén fasiszta elmebeteg diktátoruk ezt naponta hangoztatja, akkor sem.
süti beállítások módosítása