B1 blogcsalád



Botka László az MSZP miniszterelnök-jelöltje

2017. január 14. - nickgrabowszki

Legalábbis most, és ezen csak ő maga változtathat.bl_1.jpg

Ezt Molnár Gyula, a párt elnöke mondta a Népszavának. Molnár szerint Botka

jelöltségének éppen az az egyik előnye, hogy a párt óriási többsége fel tud, és fel akar mögé sorakozni.

De fenntartotta azt a lehetőséget, hogy ellépjenek mögüle:

  1. Ha az MSZP jelölhet, akkor egy jelöltje lehet, s az Botka László.
  2. Ha más megállapodás születik, ami más szereplőt igényel, az egy másik politikai játszma.
  3. Harmadik lehetőség nincs, mert az vereséghez vezet.

Jelenleg tehát egyértelműen az a helyzet, ha Laci vállalja, akkor ezt támogatjuk.

Most Botka László az MSZP miniszterelnök-jelöltje, és ezen csak ő maga változtathat.

Ez azért jelentős fordulat ahhoz képest, hogy a Molnárral szövetséges Hiller István kiütötte Botkát az MSZP választmányi elnöki posztjáról, pedig már egy évtizede betöltötte azt.

A szegedi polgármester akkor azt nyilatkozta, a miniszterelnök-jelöltségnek nincs realitása:

Mit írnának rá a szórólapra? Tisztelt választópolgárok, nekünk nem kellett, önöknek jó lesz, üdv. Magyar Szocialista Párt?

Botka aztán decemberben, egy interjúban mégiscsak bejelentkezett a listavezetésre. Ehhez három feltételt szabott:

  • közös ellenzéki lista,
  • az egyéni jelöltek kiválasztásánál a szavazatszerzési képesség számítson,
  • új baloldali politika.

Illetve egy burkolt negyediket is. Gyurcsány ne legyen rajta a közös ellenzéki listán:

Az én személyes véleményem jobb Gyurcsány Ferencről, mint az átlag magyar választónak. Az a fontos, amit a számok mutatnak: a választók stabil kétharmada nem szavazna arra a listára, amin ő szerepel.

(Erről amúgy a B1 blog is írt többször, például: Gyurcsány akadályozza meg Orbán leváltásátvagy: Gyurcsány csapdája.)

Gyurcsány kimaradásának felvetése, akkor úgy tűnt, végképp teljesíthetetlenné teszi Botka feltételeit, és tárgytalanná a jelöltségét. Ehhez képest most úgy látszik, a tagság és a bázis nyomása rákényszerítette a pártvezetést, hogy beálljon Botka mögé, de csak azzal a feltétellel, ha vállalja, hogy a jelöltségét jelölt-jelöltségként kezelik, azaz

előválasztást tartanak a miniszterelnök-jelölt posztra is.

molnar-gyula.jpgMolnár azt mondta most a Népszavának:

Nekünk egyetlen dologban van vitánk Botka Lacival: az ő és a mi érdekünk is, hogy több miniszterelnök-jelölt induljon az előválasztáson. Ez ugyanis kifelé is erősít.

Ha Botka belemegy ebbe, akkor a labda Gyurcsánynál lesz: elfogadja-e, hogy nem lesz rajta a listán, legfeljebb egyéni képviselőjelöltként indulhat a választáson. Mert előválasztás lesz, csak a formája kérdéses még.

Az MSZP-vel a közös indulásról a DK-n kívül a Bokros-féle MoMa és a Párbeszéd tárgyal.

  • A Fodor-féle liberálisok kizárásáról korábban éppen Gyurcsány javaslatára határoztak.
  • Az Együtt nem tárgyal közös listáról, csak az egyéni jelöltek indulásáról volna hajlandó.
  • Az LMP meg - jelen állás szerint - semmiről.

Molnár - és a baloldali ellenzéki oldalon minden nyilatkozó - ragaszkodik ahhoz, hogy nincs realitása a Jobbikkal való választási koalíciónak:

A Jobbikkal nem lehet és nem szabad együttműködni. (...) Az elvi ellentétek és a politikai helyzet tehát egyaránt kizárják, hogy együttműködjünk a Jobbikkal.

A politikai helyzeten Molnár azt érti, hogy a Jobbik a Fidesztől vesz el szavazatokat, ha vesz, nem az MSZP-től, a másik térfélen játszanak.

Ez mégiscsak érdekes annak fényében, hogy

  • a kutatásokból ismert, hogy a Jobbik szavazói kormányellenes beállítottságúak (még akkor is, ha másodlagos pártpreferenciájuk a Fidesz),
  • az utóbbi évek jelentősebb időközi választásain akkor kapott ki a Fidesz, ha a Jobbik vagy a baloldal alulmúlta a várakozásokat, azaz a szimpatizánsai átszavaztak a másik ellenzéki erő jelöltjére.

Inkább úgy tűnik, a Jobbik és a baloldal is azért zárkózik el az együttműködésétől, mert

nem szövetségest látnak a másikban a Fidesz leváltására, hanem konkurenciát a kormányellenes szavazatok begyűjtésében.

Mindkét fél nyilván abban bízik, választók őt vélik majd potensebbnek a Fidesz versenytársaként, és rá szavaznak, ha változást akarnak. Ebben a versenyben most a baloldal tehet szert lépéselőnyre, ha megvalósul a közös ellenzéki lista Botka vezetésével.

Azok a kérdések viszont egyelőre megválaszolatlanok, hogy

  • Gyurcsány elfogadja-e a kihagyását?
  • közös-e az az ellenzéki lista, amelyről hiányzik az Együtt, az LMP és a liberálisok?
  • honnan lesz a baloldalnak további egymillió szavazója Orbán leváltásához?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3412124633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idestova 2017.01.14. 13:16:32

Valljátok de befele, hogy direkt írtátok el a nevét első körben! Még jó, hogy nem Bukta László lett... de szerintem még ezen is gondolkodtatok :(

A blogajánló még Bokta Lászlót ír :(

Anna Kisfaludiné Baán 2017.01.14. 14:38:45

jelölt lehet, de miniszterelnök nem lesz az biztos

imres 2017.01.14. 21:16:09

Fideszből kiábrándult MSZP-re? :D
Vicceltek Béláim?

morph on deer 2017.01.15. 00:16:02

"Gyurcsány elfogadja-e a kihagyását?"
Aha!
Miért tenné?
Hogy a sok balfasz megint bábelőadást tartson, ahol most a Botka fogja elverni serpenyővel az Orbánt?

(Kemény Henrik féle Vitéz László - a fiatalok kedvéért)

Már megint fikarcnyi realitás nélküli ábrándozás zajlik, a "hogy lőjük tökön magunkat a legügyesebben" stílusban...
Gratulálok!

Larry Silverstein 2017.01.15. 00:28:43

Ez pozitív hír.

Botka a legnormálisabb szoci.

pamut 2017.01.15. 00:42:57

Ma az orbánmaffia 5 milliárdot lopott el tőlünk, magyaroktól.
És a fideszesek tovább támogatják a magyarok kifosztását....

morpho 2017.01.15. 00:45:05

Tök mindegy, hogy kit indítanak a szocik és tök mindegy, hogy Gyurcsány ott van-e, vagy sem! Tökmindegy minden, mert Orbán leválthatatlan, a rendszere választásokkal nem buktatható meg. Ezt kéne már kimondaniuk a szociknak. Azt, hogy Magyarországon már rég nincs demokrácia, nincsenek valódi szabad választások és nincs esély leváltani az állampártot. Ki kéne vonulni a parlamentből a picsába és abbahagyni ezt a kamuellenzékesdi bohóckodást! Már ott elkúrták, hogy '14-ben elindultak az egyoldalú szabályok mellett és utána olyan hülyék voltak, hogy felesküdtek amivel legitimálták a fidesz/Orbán autoriter irányát. Ennyit a szocikról, meg Botkáról, meg Magyarországról.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 00:46:38

@Larry Silverstein: Ezzel szerintem sok jobbos ember is egyet tud érteni. Én is. Az más kérdés, hogy ettől még egy Fidesz-Balos összefogás választásból még minidig a Fideszt tartom a kisebbik rossznak,szóval eszem ágában nem lenne Botka miatt odaszavazni (meg semmi más miatt), bármennyire is kritikus vagyok.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 00:51:39

@morpho: Ki tart pisztolyt az emberek fejéhez, hogy a balosokra, vagy akár a Jobbikra,akárkire szavazzanak? Pláne a szavazófülke magányában. El kellene már felejteni ezt a leválthatatlan Orbánt...tessék megszólítani annyi embert, hogy meglegyen a szükséges szavazat. Mesterházy is azt böffentette, 2014-ben, hogy ő biza nem tud gratulálni,mert a Fidesz billentett pályán nyert. Egyedül Szekeres Imre mondott értelmes dolgot azzal,hogy lehet itt bármire fogni, 800 ezerrel vagy mennyivel kevesebb szavazatot kapott az összefogás és így nem lehet választást nyerni. Tessenek több szavazatot gyűjteni. Ha nem megy,akkor meg azon gondolkodni, hogy miért nem sikerül több embert rávenni, hogy ránk szavazzon. Ez minden pártra igaz.

Larry Silverstein 2017.01.15. 00:52:14

@dorian gray: Ezzel én is így vagyok. Botka esélyt adhat a szociknak, hogy ne tünjenek el teljesen. Én drukkolok neki, pucolja ki a pártot, építse újra a brandet.

Larry Silverstein 2017.01.15. 00:53:27

@morpho: 'Már ott elkúrták, hogy '14-ben elindultak az egyoldalú szabályok mellett'

- milyen szabályokról beszélsz?

morpho 2017.01.15. 01:03:16

@dorian gray: @Larry Silverstein:

A választások megnyeréséhez pénz kell, továbbá médiafelület és olyan választási rendszer, ami nem egyetlen párt kizárólagos győzelmi esélyeit segíti,, amit ez a párt egyedül, minden egyeztetés nélkül több lépcsőben vert át a parlamenten.
Mivel jelenleg a három említett feltétellel kizárólag a fidesz nevű konglomerátum rendelkezik, ezért nem kell pisztolyt tartani senki fejéhez és nem lehet a fidesznél több szavazatot gyűjteni. A módszer amúgy ki van próbálva. Putyin és Erdogan ugyan ezért leválthatatlan.

Larry Silverstein 2017.01.15. 01:06:54

@morpho: 1. a Fidesznek senkivel sem kell egyeztetni hogy olyan választási tv-t írjon amilyet csak akar: Ha szerinted nem így van mehetsz bíróságra, akár Hágába v. Srtassbourgba is

2. médiafelület: Mindenki vehet médiafelületet, ki mondta hogy ne vegyen, vagy ne legyen pénze? Ilyen a demokrácia.

A jobbik a ballib média tizedével se rendelkezik mégis népszerübb mint a ballib.

morpho 2017.01.15. 01:16:15

@Larry Silverstein:

Az a gond, hogy egyik állításod sem igaz. Kiválóan sulykolod a kormányzati álláspontot! Köszönjük, leülhetsz, ötös.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 01:19:08

@morpho: nyugtass meg kérlek, hogy pont ennyire aggódtal a jobboldal miatt is, amikor kb minden médium balos volt. Még amikor a Horn-klrmanynak 72%os többsége volt. Egyébként fejből nem tudom, de nem sokkal "demokratikusabb" szavazataránnyal volt, akkora többségük, mint most a Fidesznek. Persze nyilván az nem volt baj...

Larry Silverstein 2017.01.15. 01:20:56

@morpho: A nem igaz az elég karcsú, az EUnak, ENSZnek, USAnak, NATOnak nagyon tetszik a magyar választási törvény tudtommal.

A ballibeknek nem tetszik, nekik jobb lenne ha a ballib szavazó szavazata 4xesét érné a többinek, de ez rajtuk kívül senkit nem érdekel.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 01:24:14

Mszp 1994: első forduló 1 689 081 szavazat; 31,27% 2. Forduló: 1 935 719 szavazat; 45,16%. Összes mandatum 209, ez a mandátumok 54%-a. Itt ugye nem volt baj? Csak a Fidesznél.

Kelly és a szexi dög 2017.01.15. 01:34:01

Ne hagyd magad Feri, te vagy a király! :)

morpho 2017.01.15. 01:34:25

@dorian gray:
Rossz példa. A Horn kormány parlamentje nem írt új alkotmányt, nem írta át a választási törvényeket és nem húzott új körzethatárokat. Nem korlátozta a választási hirdetéseket és nem írt új törvényt külön Budapestre a választás előtt két hónappal. Egyébként összesen annyit változtattak meg a kétharmados többségükkel, hogy 4-ről 5%ra emelték a bejutási küszöböt és az önkormányzati választást egyfordulóssá tették. Ezt asszem a fidesz is megszavazta. A fidesznél nem ott van baj, hogy nagy többsége van/volt, hanem hogy visszaél vele. Demokratikus országokban nem szoktak egypárti alkotmányt írni és nem szokták konszenzus nélkül érdemben átírni a választási törvényt.

morpho 2017.01.15. 01:36:58

@Larry Silverstein:
Erre leginkább azt tudnám írni, hogy nincs megtiltva, hogy egy gázszerelő két év alatt milliárdos legyen és felkerüljön a 100 leggazdagabb magyar listájára. Bárki előtt nyitva az út...

Larry Silverstein 2017.01.15. 01:38:44

@morpho: Azt is lefosom, ha Mészáros gazdagabb lesz 2018ra, mint Soros György.

Ez nincs arányban a szoci országpusztítással, + 15000 mrd. forint nyom nélküli elégetésével.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 01:42:05

@morpho: nem is erről volt szó. Hanem arról, hogy x szavazataránnyal y arányú többségét tudták szerezni a Parlamentben. Akkor miért nem orbakoltak a nagy demokrata libberek, hogy ez így nem demokrácia...Ja már tudom...Mert ők voltak, hatalmon. Nem azt mondtam, hogy a Fidesz jól tette a törvények megváltoztatását, választókerületek átszabását. Csak annyit, hogy kár érte fogni a parlamenti "tulhatalmukat", amikor a Horn-klrmanynak az élő példa rá, hogy a régi rendszerben is meg tudott billenni a pálya. Csak nyilvan a pozitív érintettség nem.zavarta a libberek oldalt.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 01:46:14

Egyébként való igaz, hogy nem szép dolog egyedül ennyi mindent így csinálni. Ugyanakkor szív szerint azt mondom ez is Antallek hibája. Akkor kellett volna eltiltani a közügyektől a régi mszmp kadereket, még kiszolgáló kategória, ahogy a lengyelek tettek.

morph on deer 2017.01.15. 01:51:50

@Larry Silverstein:
"Botka a legnormálisabb szoci."

Nem a Botka a gond, hanem az agyatlanság.
Már megint úgy viselkednek, mint a hülye szűzlány az első alkalom előtt, mármint "ezt ne, most ne, itt ne, azt ne" - és még hozzá sem kezdtek.
Mert majd ők diktálnak, és az milyen jó lesz.

Végül is tényleg, csak nem nekik meg nem az ellenzéknek.
Szóval a hír igaz, csak...
Nem tanulnak valami könnyen, az már biztos :(

Larry Silverstein 2017.01.15. 01:54:28

@morph on deer: ez a hátránya a demokratikus pártberendezkedésnek, 100felé megy a húzás.

én nem vennék mérget rá hogy ezt Feri így benyeli és kész.

morpho 2017.01.15. 01:56:59

@dorian gray:
Horn Gyula a példa rá, hogy nem muszáj élni a túlhatalommal.
A lengyel példában egyetértünk.

morpho 2017.01.15. 01:59:14

@morph on deer:
Biztos vagy benne, hogy ők ezen tényleg változtatni akarnak? De most tök komolyan!

morph on deer 2017.01.15. 01:59:33

@dorian gray:
"Akkor kellett volna..."
- Meg kitálalni az ügynöklistát, meg úgy általában kimosni a telerondított fehérneműket, hogy valóban legyen értelme a változásnak!
Hogy ne csak az legyen emlékezetes, hogy teljesen lenullázták az addig legjobban teljesítő mezőgazdasági szektort. Is...

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.15. 02:05:14

@morph on deer: na az ügynöklista a másik dolog...Valóban akkor kellett volna bilit borogatni, csak nem volt még a mersz. Még azért a szadesz is egy érdekes képződmény volt a harcias antikommunista attitűdjevel. Ott gancsolta a kormányt, ahol tudta, a taxisblokad idején már kvazi deklaraltan buktatni is akarta, hej a nagy, demokraták, hogy aztán 94-ben...Hát ugye mindent a hatalomért.
Az, hogy Horn mivel élt meg mivel nem..Nos bevallom engem.jobban zavar az ország elprivatizalasa, mit az, hogy írunk egy új alkotmányt önhatalmúlag... Ez utóbbiból mi a fene baja lett az országnak?, De hát ugye minden ízlés kérdése..

morph on deer 2017.01.15. 02:06:06

@morpho:
"De most tök komolyan!"
Hát ez az!
Szerintem csak 'megúszni' akarják, és lehetőleg akkor már eltakarítani a DK-t is az útból. Csak azt nem tudom, Gyurcsány nélkül ki lenne a bűnbak megint.
Vagy lehet, hogy Botka?

"Mi megpróbáltuk, meg támogattuk, de sajnos.. De legközelebb már biztosan! Vagy valami.

GallaiG 2017.01.15. 02:06:50

@Larry Silverstein:
Milyen Feri? :-)

Amúgy meg nyelje be, ez nem lehet az ő döntése! Ha egy hónapon belül nem hajítják le a porondról a Ferit, akkor az országnak vége.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.15. 05:47:07

@Larry Silverstein:

Ez tény. Talán az egyik legkevésbé liberó emberke Botka a ballib táborból.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.15. 05:48:07

@morpho:

"Orbán leválthatatlan, a rendszere választásokkal nem buktatható meg"

Ha jövőre a ballibek több szavazatot szereznek, mint a Fidesz, ki lesz hatalmon?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.15. 05:49:39

@morpho:

"Putyin és Erdogan ugyan ezért leválthatatlan"

Putyin népszerű, ezért leválthatatlan. Más oka nincs.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.15. 05:53:39

@morpho:

A magyar választási szabályozás DIREKT aránytalan. Ez volt a kerekasztaltárgyalások döntpse 1989-ben. Nem Orbán találta ki.

Sokáig ez aballibeknek kedvezett, akkor a ballib médiáknak egy rossz szavuk se volt erre.

Aranyi Gábor 2017.01.15. 06:04:24

@Larry Silverstein: Vakok között félszemű a király.

Skankhunt42 2017.01.15. 06:59:09

@dorian gray: Orbán ott áll minden egyes szavazóhelyiségben es ellenőrzi, h ki kire szavaz. Ha nem hiszed vagy másként gondolod akkor szemet fasiszta cigány náci vagy.

Balt 2017.01.15. 07:52:40

@morpho: Hornék nekiálltak új alkotmánynak (Vastagh Pál), megváltoztatták az önkorm. választási törvényt hetekkel a választás előtt, "gyűjtöttek" választási pénzt (Tocsik), a kezükben volt az egész média (csonka kuratóriumok).

A körzethatárok átszabása szükségszerű volt, mert
1) az 1990-eshez képest eltolódó népességarányú körzetek miatt az AB szólította fel az Ogy-t réges-rég
2) a kisebb létszámú parlament és evk. eleve szükségessé tették a változtatást.

Balt 2017.01.15. 07:56:21

@morph on deer: Ne vicceljünk! Mikor Horn annyit mondott a múltját firtató alkotmányos testületnek, hogy "Na és"?

Csaba Szikora 2017.01.15. 08:22:05

A beszívott ribi jobban mutatna.

Conchobar 2017.01.15. 08:41:56

@morpho: "Orbán leválthatatlan, a rendszere választásokkal nem buktatható meg... Azt, hogy Magyarországon már rég nincs demokrácia, nincsenek valódi szabad választások és nincs esély leváltani az állampártot" - Akkor tehát tüntetésekkel és fegyveres felkeléssel kell Orbántól elvenni a hatalmat, és akkor helyreáll a demokrácia, nemde?

jet set 2017.01.15. 09:18:22

Én is miniszterelnök-jelölt vagyok. Esélyem pont ugyanannyi, mint Botkának.

VaradiJanos 2017.01.15. 09:24:32

@morpho: rinya rinya rinya kifogás nyafogás

Bafana 2017.01.15. 09:29:18

Vitatkozzatok balfaszok, hogy a Titanic hogy legyen bebútorozva :)))

kobalt (törölt) 2017.01.15. 09:32:10

Gyurcsánytól azért is irtózik mindenki mert anno kigolyózta Medgyessy Pétert és képes bárkivel megtenni ugyanezt a notórius törekvés (lesipuskás)mániája miatt, nem beszélve , hogy bizonyára járadékot kap Orbántól hogy fenntartsa a két rossz közül a kevésbé(?!) rossz iránti választók hozzáállását amikor elvörösödő fejjel rikácsolva szidja a fidesz kormányt, utána meg röhögve megbeszélik egymás között a NÉP reakcióját.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 09:32:24

@Conchobar: "tüntetésekkel és fegyveres felkeléssel kell Orbántól elvenni a hatalmat, és akkor helyreáll a demokrácia"

Nagyon gy tűnik, hogy nincs más út.

Vagy lehet várni, hogy feldobja a pacskert...

blexpress 2017.01.15. 09:44:05

Nincs mese..az MSZP, a DK stb.-ik csinálhatnak amit akaranak. A Fidesz jövőre megnyeri a választásokat és ez van, a többi csak felesleges duma...de majd úgyis meglátjuk.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 10:12:15

Ha orbán megbukik 2018ban, ami nem valószínü, akkor sem ballib kormány lesz. S ha vmi csoda folytán mégis ballib kormány lenne hetek alatt megbukna.

Jolka40 2017.01.15. 10:22:57

@morph on deer: Egy párt mindig akkor erősödik a legjobban, ha el akarják takarítani az útból (na meg a civilek is). Hatás-ellenhatás elve.

Alick 2017.01.15. 10:24:13

@kobalt: "kigolyózta Medgyessy Pétert"

Bizony... Fletó annak idején elvtársi kapcsolatokon keresztül hugyért-szarért zsebrevágta a magyar alumíniumipar javát, majd "baloldali" komprádor-burzsoá politikusként táska pénzekkel megvette a vidéki MSZP titkárokat és így sikeres puccsot hajtott végre Medgyessy ellen. Orbán vele elképzelt leváltása erősen a "bízzuk a kecskére a káposztát" kategóriába esik.... akkor már inkább honosítsuk Nigel Farage-t miniszterelnöknek. :)

Pop40 2017.01.15. 10:28:52

" közös-e az az ellenzéki lista, amelyről hiányzik az Együtt, az LMP és a liberálisok?"

Most ugye vicceltek? A liberálisok? Milyen liberálisok?

Fodor meg az egyszemélyes pártja? Meg a 0,000000000000000000000000000000000001% szavazójuk?

Egyezkedni azzal kell, aki cserébe tud is valamit nyújtani, nem pedig nem létező fantompártokkal.

Pop40 2017.01.15. 10:31:37

Amúgy Botka kitűnő választás, már csak Gyurcsányt kell valahogy távoltartani a listától, de finoman, mert a szavazói viszont kellenek.

$pi$ 2017.01.15. 10:31:40

@Conchobar: "Akkor tehát tüntetésekkel és fegyveres felkeléssel kell Orbántól elvenni a hatalmat"

A kommunisták a hatalom fegyveres megdöntéséről álmodoznak, milyen eredeti. Egy biztos: a lakosságnak nagyon tetszene, ha megint megpróbálnátok a kommunista diktatúrát, óvónők meg buszsofőrök beleznének ki titeket az utcán. És tegyük hozzá joggal! :D

élveteg 2017.01.15. 10:33:07

Cipelik magukkal ezt az embert. 2010 ben kellett volna kemény lenni. annyit mondani köszi Feri ennyi volt te nem leszel rajta semmiféle listán vonulj vissza Akkor esetleg csak ezzel a húzással meg lehetett volna akadályozni a fidesz kétharmadot

Ad Dio 2017.01.15. 10:44:33

@Larry Silverstein:

Egyetértek. Abban viszont kételkedem, hogy fel tudna nőni miniszterelnök(jelölt)i szintre. Polgármesternek jó, de országos szintű politikai csatározások? Az egy másik szint...

E.Katolnai 2017.01.15. 10:48:39

Sajna a fidesz hibája, mert gyurcsótánynak börtönben lenne a helye, mert odavaló minden szemét nemzetáruló.

morph on deer 2017.01.15. 10:51:52

@Jolka40:
"Hatás-ellenhatás elve"

Ezzel nincs is gondom, engem csak ez a határtalan hülyeség zavar, ami úgy látszik elpusztíthatatlan. Lelkesen ismételgetni ugyanazt, ami már a múltkor sem vált be, és megmagyarázni, hogy tulajdonképpen mindig más tehet róla, aztán újra.
Mint a magyar külföldön:
"Nem érted? Pá-lya-ud-var..!"

morph on deer 2017.01.15. 10:59:09

@élveteg:
"Cipelik magukkal ezt az embert"

Mármint kik?
Ugyanis a DK-t Gyurcsány alapította, ő is vezeti. Arra gondolsz, hogy a tagoknak el kéne távolítaniuk az élről, és szépen visszasompolyogni az MSZP akolba?
Vagy mi?
De tényleg!

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 11:01:37

És akkor mi van?

A fényképen hátul Kunhalmi Ágica, a butaságdagály szörföse látható. Csak hogy tudjuk: ugyanaz a csapat, ezen belül lehet variálni

morph on deer 2017.01.15. 11:03:08

@Alick:
"...táska pénzekkel megvette a vidéki MSZP titkárokat"

Tedd már meg, hogy erről még mesélsz valamit, vagy adsz egy linket, stb.
Erről sose hallottam ugyanis, szóval kiváncsi vagyok.
Előre is köszönöm!

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 11:05:50

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
" fegyveres felkeléssel kell Orbántól elvenni a hatalmat, és akkor helyreáll a demokrácia"

Nem elég a fegyveres felkelés, ki kell kiáltani a proletárdiktatúrát, mert az a demokrácia legmagasabb foka

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 11:11:20

@Ad Dio: Csak az embert nézem.

Eddig asszem 3 szoci volt aki valamennyire szimpatikus volt: horn, szanyi, botka

Csak Horn halott Szanyi sokat iszik de legalább néha őszinte.

Szalay Miklós 2017.01.15. 11:14:57

Ugyan, ugyan emberek: fegyveres felkelés meg minden... Semmi ilyen nem kellene. A kormány némileg valóban maga felé billentette a mérleget, de ez közel sem volna elegendő, ha volna egy épkézláb ellenzék. EGY ÉPKÉZLÁB ELLENZÉK KELL, NEM EZEK A HÜLYESÉGEK.

Amúgy akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá a Demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól szóló rész is.

2017.01.15. 11:25:54

Indíthatnak akárkit, akár a reinkarnálódott Horn Gyulát is, az MSZP soha többet nem fog választást nyerni. Magyarországon generációs pártok vannak és a Fidesznél van a 60-80-as években születettek aktív szavazóinak nagy része + a nyugdíjasok közül a könnyen befolyásolható agyhalott rajongók tömege. (Azokra gondolok, akik kijárnak megverni a tüntetőket, ugyanez a réteg 20 éve még az MSZP-nél volt.) Az MSZP törzsszavazói kihalnak, újakat meg nem lehet a régi arcokkal szerezni.

Botka sikeresen alakította ki a profi polgármester imázsát, ez a szegedi Fidesz állapotán is lemérhető, gyakorlatilag nem tudnak egy épkézláb, komolyan vehető jelöltet sem indítani ellene, mert az értelmesebbjének esze ágában sincs egy eleve vesztett csatába keveredni. Ha miniszterelnök akar lenni, akkor hagynia kell elsüllyedni az MSZP-t és kivárni a pillanatot amikor a megélhetési baloldaliak eltűnésével friss arcokkal egy új baloldali pártot indíthat. Kovács László, Hiller, Gyurcsány és a többi haszonleső a mai napig ellehetetleníti a baloldalt. Előttem kérdésesnek tűnik a Jobbik balra kormányzásának a sikere, hiába vette észre jó érzékkel Vona, hogy hol a piaci rés, túl radikális volt eddig a retorika.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 11:35:22

@erőtlen emberi erőforrás: "ki kell kiáltani a proletárdiktatúrát"

Micsoda ballipsi tempó!

"az a demokrácia legmagasabb foka"

Az agyad legmagasabb foka, de nem demokráciáé. A neve is mondja, hogy diktatúra.

sőőtnagyonis 2017.01.15. 11:47:02

Jáj! Mégegy Soros csőcselék!
"Közleményt adott ki a Professzorok Batthyány Köre, amiben a kormányzati háttérszervezetek átszervezése kapcsán óvatosságra, az általános munkában pedig higgadtságra kérik a kormányt."
Szerintem nekik is annyi!
Szerintem baj van a lóvácskával, és csak Ángyán tud hiteles maradni!
Mostmár ők is az ellenzéket mustrálják, hová kellene állni, míg elmúlik a vihar!
Ők már addig eljutottak, hogy nem Gyurcán a hibás, hanem Seszták!

n3spr3ss0 2017.01.15. 11:48:01

@dorian gray: Neked fingod sincs a valóságról.

morph on deer 2017.01.15. 11:54:10

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
"Úgyis összefognak úgyhogy tökmind1."

Lehet, de engem bosszant a hülyeség, akárhonnan jöjjön is.
Másrészt párt alapon tervezni az összefogást '18-ra tévút. Egy átfedő, mindenki számára nyitott választási platform adna lehetőséget, a párt alapú osztozkodás meg az imént említett 'öntökönlövöm magam, mert az a múltkor is jó volt' tipikus esete.

Conchobar 2017.01.15. 11:59:49

@$pi$: " Egy biztos: a lakosságnak nagyon tetszene, ha megint megpróbálnátok a kommunista diktatúrát, óvónők meg buszsofőrök beleznének ki titeket az utcán" - Engem is kibeleznének? Tudod, gyerekem, a Fideszre választáskor sokan szavaznak, de ez nem jelenti azt, hogy ők rajonganak a Fideszért és élvezik a Fidesz-uralmat, meg hogy a kisujjukat is mozdítanák Orbánért. Egyébként, nagyon nem értetted a kommentemet, de ezt nem vethetem a szemedre, mert te nem tehetsz a szellemi képességed mértékéről

Conchobar 2017.01.15. 12:08:16

@$pi$: "A kommunisták a hatalom fegyveres megdöntéséről álmodoznak" - Tényleg? Ne ijesztgess! Tudod, gyerekem, nem Orbán és a Fidesz (meg nem is Gyurcsány, Botka...) az, ami védelemre szorul, hanem a demokrácia az, ami védelemre szorul. Az a viszonylagos demokrácia, ami nálunk és általában Nyugaton honos, az szorul védelemre. A hozzád hasonló hülyegyerekek ezt nem fogják föl (meg föl se fogják annak a mondatnak az értelmét, hogy 'Akkor tehát tüntetésekkel és fegyveres felkeléssel kell Orbántól elvenni a hatalmat, és akkor helyreáll a demokrácia, nemde?')

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.01.15. 12:33:27

@dorian gray: "ez is Antallek hibája. Akkor kellett volna eltiltani a közügyektől a régi mszmp kadereket, még kiszolgáló kategória, ahogy a lengyelek tettek. "

Nem az Antal hibaja, hanem az orszag ennyire volt kepes. A legvidamabb barak kenyelmes orszagaban, az embereknek NEM TETSZETT forradalmat csinalni. Hanem csak ilyen felemas megegyezeses atmenetet, amiben megtortenhetett, hogy a diktatura partja erintes nelkul, csontnelkul atmehetett a demokraciaba.
Ezert vannak velunk, meg mindig ezek kivallo balos demokratak, es Soros Gyorgy vezetesevel meg mindig pusztitjak, romboljak, fosztogatjak az orszagunkat.
Ez a rendszervaltas nelkuli rendszervaltas, mar boven a 89 elotti evekben eldolt.

Kunhallmi Agnes 2017.01.15. 12:41:28

@Szalay Miklós: Menjél már a kurvaanyádba a rohadt szpemeddel.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 12:42:30

én legközelebb 2018ban teszek a demokráciáért a választáson, remélem a DK, MSZP a parlamentbe se jut

sokkal jobb lenne ha mostantól a parlamenten kívülről féltenék a demokráciát, vagy külföldről mint ahogy klintonné félti az iraki szíriai demokráciát

Alick 2017.01.15. 13:14:05

@morph on deer: Bennfentes pletykaként járt körbe a hír (nem Karsaitól), azzal a magyarázattal hogy Fletónak formálisan (még nem volt elnökségi tag) nem volt ehhez elegendő befolyása, így "meg kellett olajozni a gépezetet".

milhouse 2017.01.15. 13:16:02

@morpho: A szociknak inkább azt kéne már kimondaniuk, hogy tehetségtelen kretének gyülekezete, akikre mostanában nem lesz rábízva az ország irányítása.

Aztán ha ezt eltudják fogadni, ebből az alapállásból építkezve, talán 20-30 év múlva lehet esélyük a győzelemre.

Kivlov 2017.01.15. 13:17:18

Cumi lesz itt újra, gyerekek.

$pi$ 2017.01.15. 13:36:27

@Conchobar: "A hozzád hasonló hülyegyerekek ezt nem fogják fö"

A demokráciát akarod megvédeni tőlem meg a választott kormánytól fegyveres felkeléssel. Te egy hatalmas zseni vagy, de azért meséld el nekünk, hogy a választások miért nem jók neked? Miért kell feltétlenül fegyveres felkelés? :D

Sexual Harassment Panda 2017.01.15. 13:57:14

@morpho: "A Horn kormány parlamentje nem írt új alkotmányt.."
De.
Az azt megelőző 40 évben volt rá idejük.

morpho 2017.01.15. 14:19:25

@Sexual Harassment Panda:
Ilyen hülyeségektől nem csak engem, de magadat is megkimélhetnéd...

morpho 2017.01.15. 14:21:07

@milhouse:
Az neked miért jó, hogy Orbán még 30 évig ott ül a székében? Miért jó ez bárkinek?

jágör68 2017.01.15. 14:27:04

Legyen Vodka Lacika- mongyuk holnaputánig.
Asztán majd a Kunhalmi "Vigyorex" Ágnes.
Esetlegg Mónár Zsóti zuglói tirpák.

morpho 2017.01.15. 14:30:21

@jágör68:
Minek ide ennyi tirpák, mikor it van nekünk Németh "rezsi" Szilárd a nemzet "transparens" professzora! Egy igazi szellemi magaslat, minden kisiskolás példaképe!

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 14:39:33

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Látom az anarchista rombolás szele már megcsapott, de az még nem jutott eszedbe, hogy néha azért építkezni és kéne. Nagyjából egy 12 éves kamasz szintjén mozogsz, aki roppant okosnak és önállónak gondolja magát, amíg a szülei gondoskodnak róla

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 14:47:53

@Larry Silverstein:
Botkáról egy biztosat tudok: ha rajta múlik Magyarország a migrincsek oázisa lesz. Nem kamu, hiszen a saját elvtársa mondta:

"Martin Schulz: Szeged egy “elkötelezetten baloldali város, oda bármelyik menekültet el lehet küldeni”"

szegedma.hu/hir/szeged/2016/03/martin-schulz-szeged-egy-elkotelezetten-baloldali-varos-oda-barmelyik-menekultet-el-lehet-kuldeni.html

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 14:51:40

@erőtlen emberi erőforrás: azok az idők már nem jönne vissza, schulz nincs már a posztján

ojrópa 2 év múlva nem lesz libsibolsi, max Németország

morpho 2017.01.15. 14:52:32

@erőtlen emberi erőforrás:
...és abból amit Schulz mondott te azt rsktad össze, hogy Botka migráncsoázist csinál az országból. Gratulálok dr Watson! Brilliáns!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 14:53:22

@erőtlen emberi erőforrás: Összevissza beszélsz. Az anarchismusnak semmi köze a te kommunizmusodhoz. És én már a családomat tartottam el, mikor te még kósza gondolat se voltál.

morpho 2017.01.15. 14:55:15

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
"ojrópa 2 év múlva nem lesz libsibolsi, max Németország"
Az ilyen hülyeség saját szürkeállomány, vagy külső erőforrásokat is igénybe veszel?

Skankhunt42 2017.01.15. 15:12:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: te max a farpofádat tartottad el, mikor végigment rajtad a fél Hősök utca lakótelep

Nagyorrú Barbi 2017.01.15. 15:14:28

gyurcsótány fogja meg elvtársai kezét, és takarodjanak el a náthás 3,14csába! Ott a helyük!

Jolka40 2017.01.15. 15:20:38

@morph on deer: "Egy átfedő, mindenki számára nyitott választási platform" Sajnos én ezt nem értem. Kérlek, vázold, hogyan képzeled ezt el.

martineden 2017.01.15. 15:29:01

@Larry Silverstein: ,, 15000 mrd. forint nyom nélküli elégetésével.,, ,,tegnap meg csak 10 ezer milliardrol regeltel, amit meg is magyaraztak neked.Nagy resze a joleti intezkedesekre lett koltve, ellentetben a fidesz es a vezer geci altali lopasokkal.Itt az eredmeny: A lenyult 3000 milliard MANYUP, az allamkasszaba folyo Manyupnak jaro penz 6 ev alatt megint 3ooo ezer milliard, az utak es autopalyak 1000 milliardos hasznalati dija, es a vilagbajnok 27 % AFA mellett. AZ ALLAMADOSAG 2010; 20 EZER MILLARD Ft 2016; 25 EZER MILLIARD ft.

Skankhunt42 2017.01.15. 15:34:22

@Jolka40: dk-nak vagy más, zéró támogatottságú formációnak kell nyerni. ha kevesebb szavazatot is kap, akkor is őneki kell kormányt alakítani

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 15:40:28

@martineden: ja én meg elmondtam hogy aki jólétre költ hitelből az egy barom

+ ha politikus akkor egy aljas féreg populista is pluszban

martineden 2017.01.15. 15:43:29

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Ja en meg elmondtam, aki hitelbol lop,ketszer akkora barom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 15:49:40

@martineden: "AZ ALLAMADOSAG 2010; 20 EZER MILLARD Ft 2016; 25 EZER MILLIARD ft."

Az csak az infláció. :))

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 15:52:33

@morpho:
Mit nem bírsz ezen felfogni?

Ha Botka polgármesterként a migrincsek pátyolgatójaként tűnik ki, akkor országos politikusként mi egyebet csinálna, csak magasabb szinten? Még csak érvelnie sem kell amellett, hogy fogadjunk be minél többet belőlük, hanem csak széttárja a karját: emberk, hát mit tehetnék amikor Brüsszelben azt követelik tőlünk, hogy fogadjuk be a szegény, 10 másik országon keresztül igazolványukat elveszítve menekülőket?

morpho 2017.01.15. 15:55:12

@erőtlen emberi erőforrás:
Schulz mond valamit, amiből egyenesen következik, hogy Botka migránsoázist akar csinálni Magyarországból! Most tényleg, mi a faszt nem értek én ezen?

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 15:56:03

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
Annál izgalmasabb lesz, ha európai szinten megbukik a szoci-libizmus miközben Magyarországon megpróbál újólag fészket rakni

millhouse 2017.01.15. 15:58:48

@morpho: Nem mondtam, hogy jó vagy rossz, csak felvázoltam a szitut.

morpho 2017.01.15. 15:59:34

@erőtlen emberi erőforrás:
"Annál izgalmasabb lesz, ha európai szinten megbukik a szoci-libizmus"

Az tényleg baromi izgalmas lesz!

morpho 2017.01.15. 16:02:14

@millhouse:
Köszi, hogy felvázoltad! Igencsak hasznos volt!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:04:05

@martineden: "A lenyult 3000 milliard MANYUP"

Most jött ki, hogy a nyugdíjpénztárak, az 2012.01.01 és 2016.12.31 közötti időszakban átlag 50% nyereséget hoztak.

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 16:04:51

@morpho:
Tudsz konkrétan mondani olyan esetet, amikor a hazai szocik beintettek volna a Szocialista Internacionálénak, aminek a Schultz az egyik befolyásos vezetője?

ulpius66 2017.01.15. 16:07:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
2010 Magyar GDP (nemzeti össztermék) 25.000 milliárd forint
2016 Magyar GDP 35 milliárd forint

Államadósság a GDP százalékában:
2010 ----- 80%
2016 ----- 74%

Ennyike.

ulpius66 2017.01.15. 16:10:57

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

..és még egy jó hír számodra!!!

Az EU-nak elküldött konvergencia program szerint 2018-ban a magyar államadósság 28.000 milliárd forint lesz...
(igaz a GDP 40.000 milliárd forintra nő, így az államadósság 70%-ra csökken.....)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:10:57

@erőtlen emberi erőforrás: "Tudsz konkrétan mondani olyan esetet, amikor a hazai szocik"

A szocikról nem sokat tudok. Viszont hallottam egy orbán viktor nevű ultraliberális krapekról. Vajon hovatűnt? :))

Sexual Harassment Panda 2017.01.15. 16:13:06

@ulpius66: EZ AZT JELENTI, HOGY 6 ÉV ALATT 24.965 Mrd Ft-ot csökkent?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:13:06

@ulpius66: "Államadósság a GDP százalékában:
2010 ----- 80%
2016 ----- 74%"

Igazad van, ez nagyon szomorú. A manyup 3000 milliárdjával 70%-ra csökkent volna az államadsság, és MOST 74%. :(

ulpius66 2017.01.15. 16:14:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Szeretem amikor terelsz!

Felhívnám figyelmed ez a cikk épp Botocskáról szól!!!!
(egyébként meg valami nagy ember mondta: "aki 20 éves korában nem forradalmár (liberális) annak nincs szíve, aki 40 éves korában forradalmár, annak nincs esze!!!!!...Orbánnak 40 éves korára megjött az esze!!!!!!)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:15:41

@ulpius66: "Az EU-nak elküldött konvergencia program szerint 2018-ban a magyar államadósság 28.000 milliárd forint lesz.."

Nekem az eltolcsi mást mondott, mikor őrült adóemelésbe kezdett. A Széll Kálmán terv szerint 2018-ra az államadósság a GDP 50%-a lez. Én már nagyon várom!

Ugye az biztos nem lehet, hogy ordas nagyot hazudott?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:16:42

@ulpius66: "ez a cikk épp Botocskáról szól"

Bekaphattya. Te is. Meg a gazdád is.

ulpius66 2017.01.15. 16:18:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "Igazad van, ez nagyon szomorú. A manyup 3000 milliárdjával 70%-ra csökkent volna az államadósság, és MOST 74%."

Picit uncsi mán a dolog, 2013-2014-ben ugyanerről ugattatok folyton...eredmény: 2014-ben Orbán újra kétharmaddal nyert!!!

Csak így tovább!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:22:02

@ulpius66: "Orbánnak 40 éves korára megjött az esze!"

1970-ben született??? Mert 2010 előtt harcos oroszellenes volt, utána meg bebüjt Putyin seggébe. Vagy 210-ben épp elment az esze? Világosíccs fel, kérlek!

Bazmeg, a fideSS fasszopók bárki torkának ugranak, ha orbán korábbi szavait elismétlik nekik. Ha af[nök mondja, akkor meg aranyigazság. :))

Nem szélkakas, hanem ventitllátor a gazdátok, vegyétek észre!

morpho 2017.01.15. 16:25:49

@ulpius66:
Igen! 10 ezer Mrd forinttal nőtt a GDP hat!!!!!! év alatt!! :))) Nem semmi!

Az államadósság 2010-ben nominálisan 20 ezer Mrd ft volt, most pedig 25 ezer Mrd forint! Ez aztán a csökkenés hallod!
És akkor hozzá kell még adni 3 ezer Mrd forintot, amit a lakosságtól zsaroltak ki. Az már összesen 28 ezer Mrd. Ennyike! De te csak számolgass nyugodtan. Látom, hogy nagyon megy!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:25:51

@ulpius66: Totál hülyét csinált Orbán rajongóiból egy facebookozó

Azt gondolom, hogy minőségi, szeretetteljes és boldog életet csak olyan országban lehet élni, amely a tisztelet kultúráján alapszik, következésképpen a tisztelet hangján beszél. Magyarországnak annak a helynek kell lennie, ahol _mindenkit_ tisztelettel fogadnak, az iszlám világból érkezetteket is tisztelettel fogadják és az iszlámot, a muszlimok, arabok civilizációs gyökereit is rendkívül nagyra értékelik. Az iszlám egy nagy lelki és szellemi építmény, amely nélkül a világnak azon a részén sem béke, sem boldogság, sem kiegyensúlyozott emberi élet nem jöhetne létre. Ezért számunkra az iszlám világból érkezett emberek nem fenyegetést jelentenek, hanem egy magas civilizáció képviselőiként üdvözöljük őket. És nem szégyellünk időnként tanulni sem tőlük.

Ágoston szerint a "tréfát" követően néhány óra alatt gyakorlatilag elöntötte oldalát a gyűlölet

propeller.hu/itthon/3235962-total-hulyet-csinalt-orban-rajongokbol-egy-facebookozo

morpho 2017.01.15. 16:28:30

@erőtlen emberi erőforrás:
"Tudsz konkrétan mondani olyan esetet, amikor a hazai szocik beintettek volna a Szocialista Internacionálénak?"
Nem tudok.

Te tudsz olyan konkrét esetet mondani, amikor a szocik az ország kárára végrehajtottak valamit, amit a szocialista internacionálé fogadott el?

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 16:30:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Orbán nem volt oroszellenes, hanem szovjetellenes. Kivonulak a felhívására, sőt mexűntek létezni mint olyan, csak hogy kedvében járjanak. Akkor most mér kellene haragudnia rájuk?

De továbbmegyek: miért lenne Amerika meg nyugatellenes? Megválasztották Trumpot hogy Orbán kedvében járjanak, jó cimbi lesz azt lefogadom, miért kellenne akkor harcolni ellenük?

Hát ilyen egy szélkakas ez a Viktor!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:30:34

@morpho: "10 ezer Mrd forinttal nőtt a GDP"

Az EU pénzekkel. A magyar GDP emeléséért ezennel köszönetet mondunk Nagy-Britanniának, Németországnak, Norvégiának és az összes nettó befizető EUn belüli és kívüli országnak. Sajnos a mini szterelnökünknek nem tudunk, mert ő vaskos +0,2% (hibahatáron belül) GDP stagnálást adott az országnak. *taps*

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:34:15

@erőtlen emberi erőforrás: "Orbán nem volt oroszellenes, hanem szovjetellenes."

Biztos hiányoztál történelemórán, ezért szólok, hogy a kétezres években már rég nem léteztek szovjetek. :))

Mikor eszébe jutott elkergetni a ruszkikat, már véget értek a tárgyalások a szovjet csapatok kivonásának menetrendjéről. Különösen bátor tett volt. De lehet, hogy már akkor is átbaszta a fejeteket, mint azta annyiszor. :))

Szar lehet fidesz hívőnek lenni, 5 percenként álláspontot változtatni. :))

morpho 2017.01.15. 16:34:34

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ne vicceskedjünk már! Ulpius hazudozik!
27 ezerről nőtt 34 ezerre. www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt015.html

És igen, az EU-s pénzekkel.

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 16:35:50

@morpho:
Végül is a szociknak elég volt az ország kárára, hogy kormányoztak. Illetve nem csináltak semmit, és ezzel elqurták, nem kicsit hanem nagyon (Fletó szavaival)

De ha most választaniuk lehet, hogy kivel forduljanak szembe, akkor a Szocintern volna az utolsó akivel ezt megtennék. Mert akkor kikapcsolják a lélegeztetőgépet, amin vergődnek még egyelőre úgy-ahogy

Azóta egyfolytában

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:36:09

@erőtlen emberi erőforrás: "Megválasztották Trumpot hogy Orbán kedvében járjanak"

Jah, persze, persze. orbán gazdád forgatja a Földet. :))

Trumpnak Putyin intézte el az elnökséget.

morpho 2017.01.15. 16:36:57

@erőtlen emberi erőforrás:
"Orbán nem volt oroszellenes, hanem szovjetellenes. Kivonulak a felhívására" :))))))
Ennyi hülyeséget..... :)))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:37:31

@erőtlen emberi erőforrás: "Végül is a szociknak elég volt az ország kárára, hogy kormányoztak. Illetve nem csináltak semmit, és ezzel elqurták"

Pontosan így van. El is kergettük őket. Fasz se gondolta, hogy orbán képes lesz ezerszer kártékonyabb lenni. :(

morpho 2017.01.15. 16:39:24

@erőtlen emberi erőforrás:
Tehát nem tudsz olyat mondani, hogy a szocintern hatására bármit Magyarországra kényszerítettek volna. Akkor az egész felvetés egy hablaty volt. Kár volt elbaszni rá az időt!

morpho 2017.01.15. 16:40:34

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Fasz se gondolta, hogy orbán képes lesz ezerszer kártékonyabb lenni. :(

Azért a kisgazda közös buller után volt erre némi esély...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:40:37

Nem én vagyok ellenetek, hanem a gazdátok, vegyétek már észre!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:43:16

@morpho: Nem lehet egy lapon emlegetni a "ne mi nyerjük a legtöbbet" orbánt a mészaros nevén százmilliárdokat lenyúló orbánnal. A GDP növkedést lenullázta, annyit lopott.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:46:24

Hogy bekussoltak a fideSS fasszopók! A troll kézikönyvben nincs erre konzerv válasz. Várhatunk, míg a habonyművektől megjön egy jó kis hazugság.

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 16:47:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"Mikor eszébe jutott elkergetni a ruszkikat, már véget értek a tárgyalások a szovjet csapatok kivonásának menetrendjéről. Különösen bátor tett volt. De lehet, hogy már akkor is átbaszta a fejeteket, mint azta annyiszor. :))"

Nemár

"Június 15-én a Fidesz szervezésében kétszázan tüntettek a szovjet nagykövetségnél a csapatkivonásáért.[15] Nagy Imre június 16-i újratemetésén elmondott beszédében Orbán Viktor olyan kormányt követelt, amely „azonnali tárgyalásokat kezd az orosz csapatok kivonásának haladéktalan megkezdéséről”.[17] Keskeny Ernő magyar diplomata, volt moszkvai nagykövet szerint „feltehetőleg ez a beszéd is hozzájárult ahhoz, hogy még abban az évben tárgyalások kezdődtek a csapatok kivonásáról.”[18] "

hu.wikipedia.org/wiki/A_szovjet_csapatok_kivonul%C3%A1sa_Magyarorsz%C3%A1gr%C3%B3l

Te direkt szopni jársz ide?

morpho 2017.01.15. 16:48:58

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"A jogászok majd kimosnak oszt jónapot"

Tényleg, nem tudod, hogy mikor lesz legközelebb népszavazás 15 Mrd-ért? Úgy lendületben vagyok....

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 16:51:48

@morpho:
A Szocintern a migrincsek betelepítését akarja, már csak azért is, hogy növelje a szavazói számát, az eddig már több országban bevált recept szerint

Akkor most feltételezed, hogy a Maszop, aki eddig mindenben hűen követi a direktívákat, pont ebben a súlyponti kérdésben szembefordul velük és azt mondja hogy vigyétek a francba őket? És pont Botka, akit még meg is dícsértek a migrincspártolásért?

Nehéz vitatkozni valakivel, akiből a minimális logikai készség hiányzik

morpho 2017.01.15. 16:51:59

@erőtlen emberi erőforrás:

Az a bibi a dologgal, hogy nem a csapatkivonásért tüntetett a fidesz június 15.-én, hanem a csapatkivonásról folyó tárgyalások felgyorsításáért. A wikipédia felületes.
Tényleg te miért jársz ide?

morpho 2017.01.15. 16:54:23

@erőtlen emberi erőforrás:
"Nehéz vitatkozni valakivel, akiből a minimális logikai készség hiányzik"
Nemnem! Aki hazudozik, azzal nehéz! Az imént tisztáztuk, hogy a szocik soha semmit nem tettek még a szocintern felhívása alapján. Erre te most elölről kezded és felteszed még egyszer a lemezt. Vedd le, mert elsőre is kurva unalmas volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 16:55:49

@erőtlen emberi erőforrás: Addigra kormányszinten már megegyeztek a kivonulás tényéről. Ne légy olyan büszke rá, higy Keskeny Ernő, vagy ki a fasz semmiről nem tudott. :))

orbánod nyitott kapukat döngetett.

De nem is az a baj, hanem hogy 2010-ben hirtelen megfordult (szélkakas v.ö. ventillátor), és bebújt Putyin seggébe. Erre varrj gombot!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 17:00:56

Felcsút tőszomszédságában még egy járdára sincs pénz

A mini szterelnök faluja majdnem annyit kapott járdára, mint a szomszéd Óbarok éves költségvetése. A polgármester azt tervezi, lemond.

A riport szerint hiába van Óbarok 5 perces távolságra Felcsúttól, a fejlődés sajnos csak a miniszterelnök falujában látható. Összehasonlításképp: „a miniszterelnök falujában hatvanszor annyi uniós forrás jut egy lakosra, mint Óbarokban. Míg Felcsút 2015-ben járdaépítésre kapott 40 milliót, a mostohatestvér egész éves költségvetése hatvanmillió".

„mivel Felcsút adja Magyarország miniszterelnökét, minden itt bekövetkező fejlődés támadásoknak van kitéve. Minél inkább támadnak bennünket azért, mert valami történik a faluban, fejlődik a falu, annál inkább folytatni kell a munkánkat".

index.hu/belfold/2017/01/15/felcsut_toszomszedsagaban_meg_egy_jardara_sincs_penz/

Szegény obán, ha nem támadnák annyit, nem kellett volna neki saját két kezével egy egész stadiont felhúzni a kert végébe. :))

morpho 2017.01.15. 17:02:11

@erőtlen emberi erőforrás:
"1989. április 25. és május 28. között a bejelentésnek megfelelően elhagyta Magyarországot a veszprémi 13. harckocsizó gárda-hadosztály[* 2] (10 400 katona, közel 300 harckocsi, 150 páncélozott harcjármű, valamint a szárazföldi tüzérségi technika 90%-a). Sárbogárdról és Debrecenből is kivonták a szovjet alakulatokat, de mindkét helyőrségbe telepítettek katonákat a Nyugat-Dunántúlról.[15]
Ebben az évben hivatalos és nem hivatalos formában több helyen is felvetették a további haderő-csökkentés kérdését. Március végén Gorbacsov és Grósz Károly elvi megállapodást kötött a csapatkivonás folytatásáról, amit csak a júliusi moszkvai tárgyalás után hoztak nyilvánosságra."

Na ezt követelte Orbán június 16.-án. Ami már javában zajlott. Igazi bátor kiállás! Egyébként te tényleg azt hiszed, hogy nem a nagyhatalmak állapodtak erről meg?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 17:10:40

„a dunaújvárosi távhőfogyasztók a fizetett távhő hődíjuk közel egyharmadát lényegében adóként az államnak fizetik meg”, pedig a közelmúltban 60 százalékkal csökkent a földgáz ára, úgyhogy inkább csökkenteni kéne a díjakat. „Hogy világos legyen: az energiahivatal nem a fogyasztók által megfizetendő díj egységárát csökkentette le 1064 forinttal, hanem azt a távhőszolgáltatótól vonja el, miután beszedte a magasan tartott díjakat a fogyasztóktól!”

index.hu/belfold/2017/01/14/viz_es_futes_is_alig_van_dunaujvarosban_tuntetes_keszul/

morpho 2017.01.15. 17:18:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Németh "transparaensi rezsi" Szilárd vajon mit szól ehhez? Összehívta már a sajtótájékoztatót?

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 17:57:17

@morpho:
A kölcsönös haderőcsökkentésről valóban korábban állapodott meg Moszkva és Washington, de ilyenek már korábban is voltak, semmi közük a szovjet megszállás megszüntetéséhez. Már csak azért is, mert a 10 %-os kontingens kivonás semmit nem változtatott a szovjetek nyomasztó erőfölényén

De mondok egy példát, mert látom elég nehézfejű vagy, talán így könnyebben megérted.

Elfoglalja valaki a lakásodat, és beköltözik az egész pereputtyával, mondjuk tízenn. Aztán felnő a legnagyobb gyerek és elköltözik a lakásból, és innentől kezdve csak kilencen vannak. De azért tudod, hogy bármikor visszajöhet, sőt ha időközben megnősült és gyereke született akkor azok is oda fognak jönni

Akkor ezzel az elköltözéssel visszaadták a lakásodat? Szerinted?

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 18:02:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Orbán beszéde után hisztériás félelem lett úrrá a pártvezetőségen, mindenki hanyatt-homlok igyekezett elhatárolódni tőle, és elrendelték az újbóli megfigyelését

Úgy látszik ők sem voltak beavatva

martineden 2017.01.15. 18:03:36

@ulpius66: Allamadossag 2010: 20, 4 ezer milliard Ft
Allamadossag 2016: 25,6 ezer milliard FT
Evi ezer millarddal noveli az allamadoságot a fideszcsurhe,dupla annyi bevetel mellet, min t a szociknak volt ano.
Ennyike

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 18:04:38

@morpho: "A Horn kormány parlamentje nem írt új alkotmányt, nem írta át a választási törvényeket és nem húzott új körzethatárokat. Nem korlátozta a választási hirdetéseket és nem írt új törvényt külön Budapestre a választás előtt két hónappal."

Vicces a demokrata emlékezet, bizony a Horn kormány parlamentje azzal kezdte, hogy átírta a választási törvényt pár hónappal az önkormányzati választások előtt.

morpho 2017.01.15. 18:04:42

@erőtlen emberi erőforrás:
"A kölcsönös haderőcsökkentésről valóban korábban állapodott meg Moszkva és Washington, de ilyenek már korábban is voltak, semmi közük a szovjet megszállás megszüntetéséhez."
Semmi közük hozzá :))) Igazad van!! :)))) Orbán intézte! :) A szovjet megszállás sem Jaltán dőlt el! :)
Azért a szart ne magyarázd már vissza a seggedbe!

morpho 2017.01.15. 18:06:27

@erőtlen emberi erőforrás:
"Orbán beszéde után hisztériás félelem lett úrrá a pártvezetőségen" :))) Zseniális vagy! Még ilyeneket!!! Azonnal! :)))

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 18:07:56

@morpho: aztán átírták a népszavazási törvényt, nehogy véletlenül érvénytelen legyen a NATO népszavazás

morpho 2017.01.15. 18:08:42

@eßemfaßom meg áll:
Olvashattál volna tovább is, akkor megtalálod, hogy egyfordulóssá tették az önkormányzati választást, leírtam. Ahogy a fidesz is megtette a parlamentivel. De emlékeim szerint ezt annó a fidesz is megszavazta.

morpho 2017.01.15. 18:09:56

@eßemfaßom meg áll:
Könnyebbé tették, a népszavazást, nem nehezebbé.
A fidesz jobban járt volna, ha nem változtatja vissza... Saját fegyvered végez veled...

morpho 2017.01.15. 18:11:49

@eßemfaßom meg áll:
Egyébként a szocik legalább népszavazást tartottak lényeges kérdésekről...

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 18:12:07

@morpho:
Te agyhiányos, a Szocintern egyes pártokhoz intézett instrukciói mióta nyilvánosak? Amíg nem hekkeli meg valaki a belső titkos rendszerüket, addig nem lehet belelátni, a konspirációhoz és a mutyihoz pedig mindig is nagyon értettek a bolsik

Úgyhogy nem azt kell nézni amit magukról tudatni akarnak, hanem ahogy működnek és amit csinálnak

A "teljesen független" Tavares jelentést sem Herczog Edit írta alá, hanem az a portugál szoci, aki viszont semmit nem is tett hozzá az aláírásán kívül. De ez soha nem derül ki, ha a Hercigeditkét nem ejtik ki helyhiány miatt az elvtársai, és erre elköpte a nagy titkot, amit előtte tagadtak körömszakadásig (mármint hogy a Szocintern koordinálta az egész akciót)

martineden 2017.01.15. 18:24:00

@erőtlen emberi erőforrás: ,,és a mutyihoz pedig mindig is nagyon értettek a bolsik"..pedig ok nyeretlen kétévesek orban vajdahoz kepest.De ha jol belegondolok,igazad van abban, hogy a geci komcsinak szuletett és az is maradct az egesz pereputtyaval egyutt, csak jol alcazza.

morph on deer 2017.01.15. 18:29:14

@erőtlen emberi erőforrás:
"A Szocintern a migrincsek betelepítését akarja, már csak azért is, hogy növelje a szavazói számát, az eddig már több országban bevált recept szerint"

Szerinted aki nem rendelkezik állampolgársággal, mert például csak ideiglenes tartózkodási engedélyt kapott, hogy a bánatban szavazhatna?

Hátha ezt is tudod..!

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 18:34:23

@morpho: tehát nem volt igaz az eredeti állításod

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 18:36:07

@morpho: "Könnyebbé tették, a népszavazást, "

Aminek nem igazán örültetek volna ha ugy hagyja a fidesz mert akkor még abba se köthettetek volna bele, hogy nem lett eredményes a mingránsnépszavazás :)

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 18:37:40

@morpho: Ha a szoci tart népszavazást akkor jóemberek akik megkérdezik a népet, ha a fidesz akkor gecik akik elbasszák a nép pénzét.

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 18:51:34

@martineden: ugye megvan neked, hogy a világon az államadósságot nem összegszerűen hanem GDP arányosan tartják számon? Csak a poén kedvéért jelzem, hogy az usa államadóssága évente kb 1.000 milliárd $-al nő, ez kis kerekitéssel a teljes magyar államadósság tizszerese.

martineden 2017.01.15. 18:59:07

@eßemfaßom meg áll:Es ki nem szarja le?Merft nem irtad az oroszt is?Kit erdekel.A teny , hogy a fogeci veznyletevl evi ezer milliardal novelik az allamadoságot, amit te ,meg a tobbi szerencsetlen fog megfizetni.En nem hal istennek, mert 15 eve otthagytam azt a koszfeszket.

eßemfaßom meg áll 2017.01.15. 19:03:32

@martineden: "mert 15 eve otthagytam azt a koszfeszket." és fizeted annak az országnak az államadósságát ahonnan az epét okádod.

martineden 2017.01.15. 19:04:08

@eßemfaßom meg áll: Egyebkent , ha netan valamelyik szocik alltal betelepitett autogyar gyengelkedik kicsit, akkor is a a GDP aranyost fogod mutogatni.Pedig egy ket even belul csdokenni fog a termelesuk, ahogy egyre jobban elterjednek a villanyautok.Sztoval ,lenyeg a lenyeg, a fideszmaffia evi plusz 1000 millardal tobb adosagot csinal , ugy, hogy ketszer annyi a bevetele mint a szociknak volt, raadasul ezt a bevetel novekedest nagyreszt a szociknak koszontheti, mivel ok hoztak az autogyartokat az orsazgba.Enelkul a beka segge allat lennenk mar,

martineden 2017.01.15. 19:09:10

@eßemfaßom meg áll: Ebben az orszagban kapok az adomert valamit, nap mint nap latpom mirte koltik.Itt nem nekem kell az utcat takaritani a haz elott, az ut melletti fuvet lenyirni, kutyaszart osszeszedni, mert ezt megoldjak a befizetett adobol.Nem buntetessel ijesztgetik a lakosagot, hanem a beszedett penzt arra forditjak amire kell.NEM A FOTOLVAJ MINIELNOK KOLYKENEK A SAJATLÁBRA ALLASAHOZ SZEFDIK BE A PENZ. es ez a nem mindegy.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 19:13:48

@eßemfaßom meg áll: "az usa államadóssága évente kb 1.000 milliárd $-al nő"

Milyen kedves vagy, hogy az amerikaiakért aggódsz!

Ha figyeltél volna, ők dollárban adósodtak el, bármikor elinflálják.

morph on deer 2017.01.15. 19:16:46

@Jolka40:
Mondjuk úgy, hogy nem egyik vagy másik párt jelöltjére lehetne szavazni, hanem célokra: "Aki egyetért a korrupt politikusok és gazdasági személyek felelősségre vonásával és elszámoltatásával, szavazzon Dezsőre"
Viszonzásul Dezső 'független' - mondjuk négy párt támogatásával.

Hasonlóképpen egy 'fair', minden résztvevő számára esélyt biztosító választási törvény megalkotásáért, valamint egy világnézettől független, nacionalista és vallási lózungoktól mentes alkotmánynak a közvélemény és a társadalmi szervezetek bevonásával történő létrehozásáért. Sokkal több nem is nagyon kell.

Ja, és a szervezet indulhatna "Az Orbánmentes Magyarországért" név alatt, mint választási együttműködési polgári párt.

Innentől már sokszor sokan elmondták, pl Bokros, Magyar, etc, - munka elvégezve, parlament feloszlik és 'igazi' választás élesben.

Ez nem megy a hagyományos módon, fel kéne fogni pártvezetési szinteken is.
Vagy nem, de akkor marad ez a tolvaj csürhe.

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 19:22:22

@morph on deer:
Amikor érkezik a migrincs persze hogy nem rendelkezik szavazati joggal, de előbb-utóbb megadják neki a szocik, aztán rájuk szavaz hálából, meg hogy még nagyobb segélyen élősködjön a befogadó ország pénzéből

Az Európán kívüli bevándorlók 70-80 %-a szocikra szavaz

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 19:27:16

@morph on deer:
" minden résztvevő számára esélyt biztosító választási törvény "

Esély az van, de szavazat nincs, ez a bajotok, semmi több. Ezért fogjátok elbukni a következőt is akárhogy jajgattok tovább

morpho 2017.01.15. 19:37:09

@eßemfaßom meg áll:
Nagyon szórakoztató kommenteket írtál olyasmiről, amit senki nem állított és olyasmiről is, amit már előtted leírtam. Legközelebb olvasgass kicsit figyelmesebben. Sokat segít, hidd el! Az USA adósságába és a GDP/Államadósság viszonyszámba most nem mennék bele. Nincs kedvem.

morpho 2017.01.15. 19:39:07

@erőtlen emberi erőforrás:

:)) "a Szocintern egyes pártokhoz intézett instrukciói mióta nyilvánosak?" :)) Zseniális!! :))
Még szerencse, hogy te ennek ellenére tudomást szereztél róluk! :)))) Te nagyon hülye! :)

morpho 2017.01.15. 19:43:57

@erőtlen emberi erőforrás:

Ez is jó!! :)) Pedig egyszerű mondat:
"Esély az van, de szavazat nincs, ez a bajotok, semmi több. Ezért fogjátok elbukni a következőt is akárhogy jajgattok tovább"
Ezzel a következő problémák vannak:
-Nincs esély
-Esély nincs, szavazat sincs, nem is lesz soha, amíg nem írnak új választási törvényt.
-Én egyedül ülök itt a monitor előtt
-Én biztos, hogy nem bukok el semmit
-Az neked miért jó, ha minden választást Orbán nyer? A bérkommentelés nem egy nyugdíjas állás.
-Senki nem jajgat, csak a fidesz lop, csal, hazudik.

morpho 2017.01.15. 19:50:47

@morph on deer:

Nem kell ennyire túlbonyolítani. Magyarországon nem kell program. Annyi kell, hogy "Itt az idő", meg hogy "Folytajuk".

ulpius66 2017.01.15. 20:35:44

origo.hu

"A Fidesz-KDNP jelöltje nyerte a szentendrei időközi választást. A kormánypártok az Origo információi szerint 339, míg a Társaság az Élhető Szentendréért jelöltje 298, az LMP 8, míg a Magyar Munkáspárt 2 szavazatot szerzett.

Mint arról korábban beszámoltunk, nem állítottak az ellenzéki pártok jelöltet Szentendrén, azaz, el sem indulnak a vasárnapi időközi választásokon."

ulpius66 2017.01.15. 20:38:59

index.hu

"A Fidesz-KDNP jelöltje nyerte a szentendrei időközi választást. A dolognak a helyi politikában kisebb tétje volt, mert az erőviszonyokon nem módosít. Az ellenzék viszont egy új modellel kísérletezett, az LMP-n kívül a komplett baloldal beállt egy civil jelölt mögé, és a Jobbik sem indított ellenjelöltet. De hiába.

Országos szempontból érdekes eredmény született vasárnapa szentendrei időközi választáson. A baloldali pártok támogatásával és jobbikos versenytárs nélkül indult egy civil jelölt, ám a szinte teljes ellenzéki összefogásnak sem sikerült legyőzni a Fidesz-KDNP jelöltjét."

ulpius66 2017.01.15. 20:51:38

"2014-ben a Fidesz nyerni tudott a körzetben.
A fideszes Tolonics Gyula 44,5 százalékkal legyőzte a TESZ jelöltjét, aki 37,7 százalékot kapott. Az MSZP 8, a Jobbik pedig 7 százalékkal sehol nem volt.
Pusztán matematikai szempontból tehát a TESZ jelöltjének most lehetősége kínálkozott volna legyőzni a kormánypárti jelöltet. Nem sikerült azonban mozgósítani....."

2014-ben a TESZ+JOBBIK+MSZP+DK+Együtt+az összes ballibsi párt több, mint 53%-t kapott a szavazóktól!!!!!

2017-ben ugyanezek a pártok(MSZP+DK+Együtt)+TESZ+JOBBIK összesen 47%-t kaptak. ugyanazoktól a szavazóktól!!!!!

Hajrá csak így tovább!!!!!

morpho 2017.01.15. 20:54:58

@ulpius66:
" Az időközi választás nem befolyásolta a helyi erőviszonyokat, a Fidesz többsége mindenképp biztosított a képviselő-testületben."

ulpius66 2017.01.15. 21:01:44

Értem én, hogy savanyú a szőlő.....
(mekkora pofátok lenne, ha győzött volna a ballibsi+JOBBIK+civil összefogás...jellemző, hogy a ballibsi pártok, és a JOBBIK el sem mertek indulni a választáson....)

ulpius66 2017.01.15. 21:04:08

index.hu

"A választás azért lett érdekes, mert a helyi ellenzék gyakorlatilag teljesen összefogott a Fidesz ellen. És nem csupán a baloldali pártok nem indítottak ellenjelöltet, hanem a Jobbik sem indult el a választáson."

morpho 2017.01.15. 21:05:48

@ulpius66:
Örüljünk együtt a fideszes jelölt győzelmének! Már csak megszokásból is. Úgy is mindig ő nyer!

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 21:14:34

@morpho:
Itt a legújabb bukta:

"vasárnap a szentendrei időközi választáson. A baloldali pártok támogatásával és jobbikos versenytárs nélkül indult egy civil jelölt, ám a szinte teljes ellenzéki összefogásnak sem sikerült legyőzni a Fidesz-KDNP jelöltjét."

Pedig már minden balnáci összecsapta a bokáját, és beállt a menetbe, a jobberek meg kacsintottak hozzá

libsi nóta bárki unja 2017.01.15. 21:18:43

@morpho:
Na jó, én a független jelölt győzelmének is örültem volna. Ha tényleg független lett volna

morpho 2017.01.15. 21:19:14

@erőtlen emberi erőforrás:
Ez nekem nem bukta. Most örülök vadul! Ez engem igazol, a fidesz leválthatatlan.
Lehet, hogy néha-néha elbuknak egy-két körzetet de ez nem releváns. Így aztán hivatkozni erre, szintén nem az.

erőtlen emberi erőforrás 2017.01.15. 21:22:33

@morpho:
Ha nincs szavazatotok, az téged igazol. Ha viszont van, az meg pláne. Sőt még választás se kell hozzá

morpho 2017.01.15. 21:30:20

@erőtlen emberi erőforrás:
Na még egyszer: Nekem semmilyen szavazatom sincs. Egyetlen magyarországi pártot sem tartom a magaménak.
Olyan viszont nincs, hogy a fideszes jelöltnél valaki több szavazatot kap, úgyhogy ezzel nem érdemes foglalkozni.

morpho 2017.01.15. 21:31:52

@erőtlen emberi erőforrás:
Egyébként meg menj vissza és nézd meg a legelső kommentet amit ehhez a poszthoz írtam. Aztán vitassuk meg, hogy mi igazol engem és mi nem.

Jolka40 2017.01.19. 11:30:59

@morph on deer: Volt már ilyen. Falus Ferenc doktor. Keményebb ember kell.

morph on deer 2017.01.19. 11:44:11

@Jolka40:
Az egy elég rossz vicc volt.
Most nekem nem is a személy problémás, hanem az, hogy továbbra is a pártalapú osztozkodás a legjobb ötletük, a legfontosabb meg az, hogy Botka eldönthesse, ki jöhet, ki nem.
Ezzel a módszerrel borítékolható először is a konfliktus, aztán meg a ruha, aminek természetesen majd megint más lesz az oka, azt is tudjuk, ki.
Az istennek sem képesek a saját kis homokozójukon kívül gondolkodni, ott is fognak maradni - amíg egyáltalán lesz homokozójuk...

SnakeHipsBoy 2017.06.01. 15:53:20

Most akkor jól csöbörben maradunk vagy megyünk a vödörbe, azaz továbbra is a Fidesz lesz hatalmon, vagy jön az MSZP, mint a kormányváltásra legesélyesebb párt.

Miért baj ez? Botka László "Fizessenek a gazdagok" című programja miatt.

Hogyan is alakult ez a sztori? Magyarországon (több politikai elemző szerint is) a szavazati joggal rendelkező honfitársaink nagyjából 3 egyenlő harmadra oszthatók: fideszes, ellenzéki, nem szavaz.

Botka megmondta, hogy az első csoport és a második nem-emeszpés szavazóit nehezen lehet átcsábítani, ergo a nemszavazókat kell aktivizálni. Ezt a csoportot jellemzően alacsony jövedelmű és végzettségű emberek alkotják, akik bizalmatlanok vagy a "mindegy, én csak szívok" hozzáállást képviselik. Na, őket kell megszólítani.

Csak sajnos nekik olyan faék üzenetet kell közvetíteni, ami aktivizálja is őket. Ez pedig csak populista módon lehetséges, közös ellenségkép felállításával. Erre nagyon hatékony a "Fizessenek a gazdagok!" szlogen, csakhogy minőségében a sorosozás, brüsszelezés és migráncsozás szintjén van.

Ez társadalmilag pedig roppant káros. Miért?

Nos, ki a gazdag? Megmondta Botka: aki egymilliónál többet keres. Egyesek, főleg a narancsbetűs plakátkampány láttán, úgy gondolták, hogy ez a fideszes mutyigarchák és strómanok elszámoltatását takarja. Hát van egy rossz hírem: nem azt!

Több elemző is nyilatkozta, hogy a szlogen a progresszív (többkulcsos) adózásról szól. Ez pedig azt jelenti, hogy az MSZP (megint) a bérből és fizetésből élőket akarja büntetni.

Persze, hát aki millát keres, az már gazdag, ugye? És a kádári kisember irigykedve rühelli azt, aki nála jobban keres. Mert nyilván az a pénz neki (is) járna, csak ő ki van semmizve, hülyére van véve, az a másik, az meg biztos lopcsalhazudik de minimum haveri vagy benyalós alapon tart ott, ahol. Tehetség, tanulás, kemény munka még véletlenül sem lehet mögötte. Az nem lehet, hogy amíg ő a grundon rúgta a focit, addig a másik tanult, mert tudta, hogy nem lesz elég a matekkettes meg a törihármas. Hogy annak nem esett ki a toll vagy a szerszám a kezéből munkaidő leteltével, hanem lelkiismeretesen dolgozott, pluszt adott hozzá. Hogy ez akár magánélet rovására is mehetett. Hogy szabadidejében nem a kocsmapultot támasztja, hanem művelődik, továbbképzi magát. Ez nyilván minimum sci-fi.

Az egymillió meg olyan megfoghatatlanul magas ezeknek az embereknek, holott sógoréknál átlagbérnek számít. Most valami nagyon csúnyát fogok mondani: bizony ez nálunk sem a mesés vagyon kategória, hanem azoké, akik a középosztályt alkotják (pl. programozók, mérnökök, középvezetők, még csak nem is a magaselit).

Középosztály. Ez a varázsszó. Ez az, amit gyarapítani kellene, mivel szélesbázisú és erős középosztály nélkül nincs fejlődés és erős ország. Botka erre rájuk akarja nyomni a 2010 előtti brutál többkulcsos SZJA rendszert. Ami miatt 2004 és 2010 között annyian kivándoroltak az országból, ugyanis megelégelték, hogy a fizetésük felét lerántják róluk, a maradék felének meg a negyedét ÁFÁ-val, aztán a béka feneke alatt van mégis minden.

Nem is lenne baj, ha ezzel a mostani maffia-szintű kormányzat által kistafírungolt gázszerelőket tennék helyre, csakhogy azok röhögni fognak a markukba, mivel jövedelmük, amiből adózniuk kellene, na, az nincs. A luxusterepjáró az egyik Kft. nevén van, a luxusnyaraló az asszony cégének a telephelye, ők meg minimálbérre vannak bejelentve, a cég meg sajnos veszteséges.

Röviden, Botkáék pont azokkal szúrnának ki, akiket nagyon nem kellene. Ráadásul úgy kardoskodnak a többkulcsos adó mellett, mintha az lenne az etalon. De pl. a csehek is remekül elvannak az egykulcsos 15%-kal (őket aztán nem lehet unortodox orbanizmussal és matolcsyzmussal vádolni). Plusz van egy 7%-os szociális adó, amit az fizet, aki az átlagbér (figyelem: átlag, nem minimál!) 48, azaz negyvennyolcszorosát keresi. Ez magyar viszonylatban azt jelentené, hogy marad a 15% mindenkinek, aki meg kb. bruttó 10m Ft felett keres havonta, az még bedob a közösbe 7%-ot.

Ehelyett nálunk Botka, Rolex-szal a kezén, simán legazdagozza a havi bruttó egymilliót keresőket. És gondolom megint a remek 38%-ot vezetnék be. Csak azt felejtik el, hogy akiről ezt a bőrt le lehet húzni, azok a legmobilisabbak, és azok fognak innen először elhúzni a francba, olyan országba, ahol 3-4-szer többet fognak keresni feleannyi adóteher mellett, sokkal jobb környezetben. És akkor ki marad? Az alacsony végzettségű, műveltségű, legfeljebb gyári sormunkás szintre eljutó réteg. A programozó-fejlesztő cég meg lehúzza a rolót, mert nem talál megfelelő embert (pedig lenne millás munka, de hát Joci a faluról, nyócátalánossal még vindózgombot se látott soha, nemhogy droidra feljesztené az appokat)

De hát nyilván könnyebb egy tollvonással a magasabb fizetésből élőket vegzálni (akikre a hazai GDP épül), mint a NAV-val az adócsaló vállalkozókat és mutyiból milliárdosodó zsírtokás nagyurakat megfogni, és kihajtani belőlük azt, amit lenyeltek.
süti beállítások módosítása