B1 blogcsalád



Őrület, mit csinált anyád a Mekiben tegnap

2015. május 23. - Csák Gergely

Kisfiam, nem értem anyádat. 

Mit kerestetek a Mekiben tegnap? Miért egy gyorsétteremben? Jó az neked, édes kisfiam, ha téged szoptatós babaként a Mekibe hurcibálnak? Aztán téged használnak "orbántakaroggy"-tábla helyett?

Mit csinálsz ott? Csak nem sült krumplit eszel, vagy anyád iszik kólát? Hát, egyiket se nagyon tudom elképzelni, hiszen anyád tudja, hogy sem a mekis krumpli, sem a kóla, sem a mekis hamburger nem igazán neki való. Igencsak rombolja az egészségét és szoptatós anyukaként igencsak vigyáznia kellene magára, az egészségére. Nem is beszélve a tiedről. 

Nem lehet kibírni azt az egy vagy két évet gyorsétterem nélkül?

Nézd, kisfiam, elegem van abból a narratívából, ami manapság az öntudatos anyukák nyafogásából áll, hogy neki milyen rossz:

  1. hogy alig mozdulhat ki,
  2. hogy kialvatlan,
  3. hogy úszik a lakás,
  4. hogy összenyálazod, bameg,
  5. hogy el van hízva,
  6. hogy nincs ideje semmire, MIATTAD
  7. satöbbi, satöbbi, satöbbi.

Anyád ezt akarta! Ezzel jár az, hogy te megszülettél. Anyádnak el kellene fogadnia magát, a gyerekszüléssel járó dolgokat. Az én anyám mindig könnyezve emlékezett meg a születésemről a születésnapomon.

Sose hallottam tőle, hogy én teher lennék neki. 

Vagy éppen az lenne teher, hogy pár évig nincs plázázás, mekizés. Fájdalom, nincs belőtt hajkorona, és igen, te bizony összenyálazol mindent, nem akkor alszol, amikor ő azt elvárja tőled. Anyád lehetne inkább boldog, hogy te ott vagy, de ő nyafog. Ne mekizzen! Ne plázázzon! És igen, basszus: szoptasson ott, ahol nagyon muszáj, nem ott, ahol neki kedve szottyan!

Igen, joga lehet hozzá - mondták a Brian életében. Anyádnak lehet joga hozzá, hogy szoptasson bárhol. De hogy pont ezért tüntessen a többi anyukával együtt... agyrém. Hirtelen milyen öntudatos lett. Elmegy majd tüntetni a Corvinusért? Nem? Pedig lehet, hogy mire odakerülsz, az arborétumot eladta a kormány és te meg kertészkedhetsz a balkonládában. 

Érdekes, hogy anyádat az nem zavarja, milyen körülmények között szült meg téged - hogy Magyarországon az egyik legmagasabb a császármetszés száma a világon. Hogy hálapénz nélkül szartak volna rá a nővérek, hogy hogy van anyád. Ha pedig beteg vagy és anyád a kórházban lenne veled, ilyen körülmények fogadják.

heim_pal.jpg

 Forrás: 444.hu

Anyádat az sem zavarja, hogy 50-es éveket idéző sötét, primitív tankönyvekből tanulsz és kioktatnak majd erkölcstanból. A kötelező testnevelést pedig leckében írod meg, az íróasztal felett görnyedve. Anyádat nem zavarta, hogy neked már nem kötelező 16 éven felül tanulnod és ha gyengébbek a jegyeid, inkább kirúgnak az iskolából érettségi nélkül és úgy indulsz neki az életnek, hogy semmi esélyed a boldogulásra.  

Anyád inkább azért tüntetett ebben a sötét korban, hogy bárhol szoptathasson téged. Bizonyára ez volt a fontos. 

(Külön gratulálunk a bunkó biztonsági őrnek egyébként, a biztonsági őr a tipikus komplexusos nagyhatalmú sündisznócska, miért nem nézett el a másik irányba, vagy vitt egy pohár vizet anyádnak...?!)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr267484188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.23. 12:40:51

Te tényleg ilyen kretén vagy amilyennek mutatod magad?

emmersson 2015.05.23. 17:03:44

Ennyi!
Nincs mit hozzátennem.

zs58 2015.05.23. 19:27:52

Az ahogy a biztonsági őr viselkedett, bunkóság. A mekiben van úgy tudom pelenkázó , tehát oda mehetett volna a kismama. Az meg egyenesen gusztustalan ahogy egyesek a mellüket kirakták, ahogy szoptattak. A négy hónapos baba 3-4 óránként eszik. Utána telerakja a pelust,büfiztetni kell. Tehát otthon etetni, mindent elintézni és a következő etetésig van 3-4 óra,addig lehet sétálni, és nézelődni. Szerintem. Úgy elképzelem ezek után hogy beülök valahová ebédelni, a szomszéd asztalnál meg szoptat egy kismama, utána büfiztet, aminek nincs túl jó illata, én meg kanalazom a húslevest. Ez kell?

Misi56 2015.05.23. 22:57:56

@zs58: Teljesen egyetértek!!!!! Ugyanúgy mint a melegek! Semmi bajom velük, de ha látnom kell,hogy két férfi mit csinál egymással akkor hánynom kell. Tehát: Mindent a megfelelő helyen!!!

Mamacita 2015.05.25. 22:32:53

zs58 Szerinted. Csakhogy a valóság nem ez, de majd lehet, egyszer megtudod.

Koszper Gábor 2015.05.26. 02:04:02

Ennyire fáj, hogy a nőket nem küldik ki az esőbe szoptatni?

Berényi Matykó 2015.05.26. 07:46:30

Micsoda paraszt a cikkiro es nehany kommentelo... Ha majd szulok lesztek sirtok bazmeg es allatira szegyellitek magatokat! Pfff...

Katatón Dzsentri · http://www.twitter.com/katatondzsentri 2015.05.26. 08:44:46

Nem is tudom mit írjak erre...

Látszik, hogy a cikk írója egy tipikus, empátia nélküli beképzelt hím.
Faszkalapkám, te kint voltál tüntetni mindezekért???

porchmonkey 2015.05.26. 11:08:59

mindig elfelejtem, hogy a szopizó csecsemők és a női mell látványa visszataszító...talán írhatnál egy posztot az intimissimi plakátjairól, hmm?

walter77 2015.05.26. 14:16:34

Csák Gergő. Anyádat nem zavarja, hogy a fia az 50-es éveket idéző sötét primitív hímsoviniszta barom? "Anyádnak el kellene fogadnia magát, a gyerekszüléssel járó dolgokat."
Az a baj, hogy az igazság és szabadságjogok bajnokaként parolázol, miközben éppen egy alapvető önrendelkezési jogot tiporsz el minden egyes mondatoddal. Neked kéne elfogadnod, hogy a gyerek nem egy nő magánügye, hanem egy családé, és mint ilyen a társadalomé is. A gyerek nem elkülönülten van, aztán, amikor már elég ügyes, akkor kijöhet a világba. Primitív hímsoviniszta vagy, leegyszerűsíted a gyerekvállalást, és beskatulyázod a másik embert neme miatt. És még te magyarázol a primitív erkölcstanról?! Olvass Kantot. Paraszt.

*jinx* 2015.05.27. 14:41:44

@porchmonkey: Dehogy ír, az nem zavarja.. sőőőt az ilyen hímsovének csöcsre-pinára recskáznak. Pont ez zavarja a szoptatő nőben: ilyenkor a mellet az eredeti funkcióban látja, hogy abból táplálkozik a csecsemő, nem pedig ahogy az 99%-ban szokás, szexuális tárgyként, ffiak játékszereként. A mell kizárólag az ő privilégiumuk. Az ilyenek szokták nyomasztani anyut - ha neadj' isten gyereke születik - 1-2-3 hónap után, hogy ugyan válassza már el a gyereket, hogy ő visszakaphassa a játékszerét. Mert neki az jár.

Csák, egyébként mit pofázol bele a nők dolgába???

room_101 2015.05.27. 14:51:38

Mondd csak barátom, téged csak apád szop(t)atott?

2015.05.27. 15:21:50

Imádom, hogy a pasik oktatják ki a nőket a szülés-szoptatás, valamint abortusz ügyében.... honnan tudod, te nagyon idióta, hogy milyen anyának lenni??? Honnan veszed a bátorságot, hogy akár egyetlen mondatot is leírj ezzel kapcsolatban? Szerintem jelentkezz a KNDP-be, nyilván tárt karokkal fogadnának.

Clogfly 2015.05.27. 16:03:06

Az év bejegyzése!!! Minden szava igaz. Hozzátenni nem lehet, elvenni nem kell. Majd jönnek az öntudatos nők és ők úgyis megmondják, mert nekik ehhez is joguk van. Szóval kurvajó, le a kalappal!! :)

Clogfly 2015.05.27. 16:03:57

@Jé: Erre csak egy valami lehet reagálni anyukám: sötét vagy, mint az éjszaka.

Clogfly 2015.05.27. 16:10:14

@*jinx*: Mi a "nők dolga"? Az a nők dolga, ha egy nyilvános helyen kiteszi valaki a kannáit? Ne legyetek már ennyire sötétek, egyszerűen nem lehet megérteni, hogy senki sem kíváncsi ÉTTEREMBEN egy mellbimbót rágó gyerekre? Ennek semmi köze a sovinizmushoz, ez egész egyszerűen intelligencia kérdése. A feleségemnek/anyámnak/rokonaimnak soha eszébe ne jutott/jutna ilyen helyen szoptatni, és nem azért, mert szégyenlősek, hanem mert az ember tekintettel van másokra is. Ja, hogy ez nálatok felejtős? Igen, többek a beleszarás miatt tartunk ott, ahol vagyunk.

tavasztunder 2015.05.27. 18:25:14

@Clogfly: A szoptatás a nők dolga, de szólj, ha lemaradtam valamiről, és manapság a férfiak is szoptatnak. Nem is kell kíváncsinak lenni egy nyilvános térben a szoptató nőre, ne bámuld, ne nézz oda, ha zavar. Pont ugyanannyi joga van neki is ott tartózkodni, mint neked.

szszg 2015.05.28. 07:54:30

Hány gyereket neveltél fel, Csák Gergely?

2015.05.28. 09:00:31

@Clogfly: én hozzád nem szóltam. Milyen alapon minősítesz te engem, akárki fia-borja vagy? Kérd meg édesanyádat, hogy meséljen neked ezekről a dolgokról, továbbá némi illemtan óra is rád férne.

walter77 2015.05.28. 11:34:24

@Clogfly: "mert nekik ehhez is joguk van." Na látod barátom, ezzel a fél mondattal lerendezted a dolgot. Fel sem fogod, hogy ez a mondatodból ordít hímsovén felsőbbrendűség. Ahogy az egész bejegyzésből. Nyilván ezért érzed magadhoz közel.
"senki sem kíváncsi ÉTTEREMBEN egy mellbimbót rágó gyerekre? Ennek semmi köze a sovinizmushoz, ez egész egyszerűen intelligencia kérdése. " Pontosan. Intelligencia kérdése, és te szépen ki is állítottad magadról a bizonyítványt.

fizetekmegegysort 2015.05.28. 17:41:25

Javaslom, kedves Csák Gergely, hogy ha eljön az ideje, nyugodtan menj el gyedre/gyesre a párod helyett, hisz a törvények lehetővé teszik. Ülj otthon a négy fal között, légy te kialvatlan, ugrálj reggeltől-estig, mindig más igényei szerint, szorítsd háttérbe a magad igényeit, ne járj plázázni és mekibe, fogadd el, hogy elhíztál és lompos vagy. Mindeközben ki ne nyisd a szádat, csak ha szépeket akarsz mondani az otthonlétről. Légy boldog, hisz ott a gyereked, élvezd! Ezt csináld 2-4-6 évig gyerekszámtól függően. Na ugye, hogy simán ki lehet bírni, és baromi boldog vagy? Ne panaszkodj, ezt vállaltad! Neeem? Hogy te apaként nem ezt vállaltad? Hát kurvára tévedsz barátom! A szülésen és a szoptatáson kívül mindent meg tud csinálni egy apa is, a gyerek meg nem születik a homlokán "CSAK ANYÁM GONDOZHAT" felirattal. Szóval hajrá! Mutasd meg nekünk, butuska nőknek, hogyan kell ezt csinálni! Utána újra tárgyalunk, oké? Fogadjunk, hogy visszaveszel az arcodból!

fizetekmegegysort 2015.05.28. 18:02:30

@Clogfly: hehe, te láttál már szoptató nőt? Nem tesz ki semmit, te agyas!
Mellesleg ha nem szoptatja meg, és őrjöngve üvölt a gyerek az éhségtől, akkor Csák kollegával kézenfogva írhattok arról is, hogy micsoda tapintatlanság, hogy a gyerek üvölt és zavar TÉGED!
Odafigyelni másokra? Mondod ezt TE, aki felnőtt fejjel nem képes tolerálni a normális csecsemő működését nyilvános helyen? Röhögnöm kell!

Clogfly 2015.05.28. 18:35:33

@fizetekmegegysort: Soha nem zavart, ha sír vagy bármi mást csinál a gyerek, sőt, eszembe sem jutna szólni a szülőnek, hogy szóljon már rá. Étteremben sem, főleg nem a mekiben.
Lehet szájat tépni, meg személyeskedni (ahogy nagyeszű Walter77 kollégáddal teszitek), akkor is tény marad: egy normális értékrenddel rendelkező nő nem veszi elő egy étteremben a mellét, akkor sem, ha szoptat. Nem írtam sehol, hogy zavar (mert nem), egyszerűen nem normális dolog, főleg még emellett demonstrálni se. Lehet ezen még hozzászólásokon keresztül agonizálni, akkor sem az.
Ha a személyeskedésen meg a bugris hangnemen kívül másra is képesek lennétek, rájönnétek, hogy a hiba nem itt van: 2015-ben egy étteremnek (gyorsétteremnek is!) gondoskodnia kellene arról, hogy ilyen jellegű tevékenységekre egy külön helyiséget biztosítsanak. A klotyónál meg van szabva, hány négyzetméter, milyen illatú a levegő, stb, de ebbe szarik bele mindenki.

Clogfly 2015.05.28. 18:37:19

@walter77: Bocs, de ezzel semmit sem magyaráztál meg, sőt! Csak azért nem érdemes hozzászólni egy cikkhez, hogy növeld a kommentjeid számát.

fizetekmegegysort 2015.05.28. 19:07:12

@Clogfly: nos, barátom, a bugris hangnemet te kezdted a kannázással. Érdekes módon a Hootersben orrotok alá nyomott "kannák" ellen ti pasik soha nem tiltakoztok, még enni is oda jártok. És szintén nem megy el a strandon az étvágyatok a monokiniző nőktől, inkább kocsányon lógó szemekkel bámuljátok azokat. De ha valaki szoptat az jajjdenemnormális. Pedig a szoptatás NEM JÁR a mell "kipakolásával", ahogy sugallni próbáltad, de még mellbimbót rágcsáló kölkökkel sem. Egyszerűen, diszkréten oldalra fektetem a gyereket, és az erre kitalált pólót/fehérneműt félrehúzom. Te csak a gyerek fejét látod apukám, főleg, ha még esetleg hordozóban vagy kendővel eltakarva szoptatok. Mint ahogy a szoptató anyák általában teszik. Minden egyéb látványosság a hímsovén agyak szüleménye, a valósághoz viszont nincs köze.

[c] 2015.05.28. 21:06:43

"Anyád ezt akarta! Ezzel jár az, hogy te megszülettél. Anyádnak el kellene fogadnia magát, a gyerekszüléssel járó dolgokat."
Túrót.
Csupán az ilyen hozzáállású férfiak (és nők) miatt "jár ezzel", miattatok, akik bezárnátok a négy fal közé az anyát a kölyökkel, és rátestálnátok minden szopásjellegű felelősséget és feladatot, amihez nektek egyszerűen nem fűlik a fogatok.
A valóság ezzel szemben az, hogy lehet másképp is, csak a hőbörgésetek miatt egyelőre kevesen merik másképp.
Jól példázza a fenti szösszenet a magyar társadalom tapló - és kettős mércével mérő - hozzáállását;
- anyuka ne rinyáljon, ha szanaszét kaszabolták a pináját, "örüljön a gyereknek" - közben együttérzőn meglapogatjuk a hátát a férfiembernek, amiért harangozósat kell benne játszania, hát nem csoda, ha friss pipihús után ácsingózik szegény ember;
- anyuka ne rinyáljon, hogy nincs ideje saját magára, minekazilyennekgyerek, aki ahelyett, hogy feloldódna a Szent Anyaságban, inkább cicomázná magát - de azért tartsa a szülés előtti súlyát és feszességét; ellenkező esetben együttérzőn meglapogatjuk a hátát a férfiembernek, amiért az ő felesége is egy trampli tehén, hát nem csoda, ha friss pipihús után ácsingózik szegény ember;
- anyuka ne sírjon, hogy pusztulnak az agysejtjei a négy fal között poshadásban, és majd' megdöglik egy kis felnőtt társaságért, minekazilyennekgyerek - de azért maradjon friss, sziporkázó beszélgetőpartner, olyan, amilyen volt a gyerek előtt, különben szegény férfiember, ugye.
És így tovább.
Broáf.

[c] 2015.05.28. 21:12:39

Ja, még mielőtt: nem csípem, ha kicsapják a csöcsöket az ebédlőasztalnál, nem, én se akarom evés közben nézni, ahogy szopik, aztán bukik a gyerek, és nem bírom az ősanyákat sem, akik csakazértis a képembe tolják a Szent Természetesség nevében; de ha diszkréten szoptat az anyuka (elmegy az asztaltól, leül egy pihenősarokban, és takarja a mellét), az semmivel se zavaróbb, mint egy átlagos hambiburkoló a szomszédos asztalnál.

walter77 2015.05.29. 09:40:54

@Clogfly:
Magyarázat: Az a baj, hogy Te akarod megszabni a normalitás határait. Első hozzászólásodban mintha nem azt javasoltad volna, hogy legyen a lehetőség szerint minden helyen egy külön zug a szoptatásra, hanem azt írtad, hogy ez az év bejegyzése. Ez értékítélet, és mindannak feltétel nélküli elfogadása, ami le van írva. Hozzá teszed, hogy majd az öntudatos nők meg majd úgyis megmondják, mert nekik ehhez is joguk van. Ezt pedig nem nagyon lehet nem cinikus megjegyzésnek tekinteni, melynek az értelme éppen az, hogy rohadtul mondják csak amit akarnak a hülye nők, ki nem tesz rájuk.
Az pedig, hogy nem zavar, de nem normális dolog, logikai nonszensz: hogy a ferde fütyibe nem lehet felfogni, hogy a DE az negligál mindent ami előtte van. Lófaszt nem zavar, ha nem zavarna, akkor nem tapsikolnál a bejegyzés primitivizmusához. Ha nem zavarna, akkor nem tartanád normálisnak azt, hogy ezt intézze mindenki otthon, vagy elkülönülve és mondanád azt, hogy aki nem ért veled egyet az beleszarik és nem normális.
Mint ahogy mindent, úgy a szoptatást is lehet ordenáré módon csinálni, de - mert ez is alapvető logikai axióma, meg egyáltalán - az egyesből nem következtetünk az általánosra, így igenis a hozzászólásod alapján egy általánosító hímsovén vagy, aki:
1. meg akarja mondani a nőknek, hogy hogyan kellene csinálniuk valamit
2. tudni véli mi a normális
3. aki nem ért veled egyet az nyilván bugris és személyeskedő stb.
4. a "mellbimbót rágó gyerek" plasztikus kifejezés elég jó képet fest arról, hogy számodra ez mit jelent.
Persze lehet, hogy tévedek mindebben, de akkor nem azt kellett volna írnod amit.
Ez a demonstráció nem arról szólt, hogy szabadon kirakhassák a "kannákat", hanem hogy ne legyen emiatt megkülönböztetve, ha a szükség úgy hozza. A kettő rohadtul nem ugyanaz. Az, hogy ezt nem érted, az igenis a te bajod, nem a nőké, akik kiálltak valami mellett, ami számukra fontos. Az, hogy számodra ez indifferens marhaság, a te dolgod, de ne akard már megmondani, hogy másnak mi lehet a fontos.

*jinx* 2015.05.29. 10:23:43

@Clogfly: És baszki ezt férfi írta! FÉRFI! Megnyugtat, hogy vannak akik túllátnak az EGO-jukon. És tuti nem ment ettől össze a farka, se nem lett impotens, se buzi. ;)

valasz.hu/publi/szoptass-magyarorszag-112994

mirjam123 2015.05.29. 13:46:20

Szegény biztonsági őr... mindenki őt ekézi. Ha nem szól, akkor most nincs tömeges szoptatási jelenet.
Az anyukák pedig jobb lenne, ha otthon szoptatnának. Egyébként pedig szemérem is van a világon, meg intimitás.
Úgy néz ki, hogy a tömegesen szoptatóknak ez hiányzik.

ex-dr. vuk 2015.05.29. 14:07:49

@mirjam123: vannak, akik olyan ruhat vesznek fel, amibol jobban ki van a melluk mint egy szoptatos anyukanak. Az rendben van szerinted, gondolom.
Te meg miert mesz el hugyozni a mekiben? Azt otthon kell! Enni is otthon kene am, nem nyilvanosan. Masok elott tomod magadba gusztustalanul a hamburgert? Pfejj, szemerem is van a vilagon!

mirjam123 2015.05.29. 17:20:02

@ex-dr. vuk: Mocskos, és mosdatlan szájú figura vagy. Ha nem tudsz szöveget értelmezni, akkor menj vissza az általános iskolába.

eßemfaßom meg áll 2015.05.29. 18:33:44

Öntudatos anyukák jelentkezését várom egy szopásra az általuk választott Mekiben.

jelige: "ami természetes azt mindenhol csinálni kell"

vitaygeorgina 2015.05.29. 22:08:28

Lehet, hogy nem jól értelmezem a posztot, de nekem olvasáskor úgy tűnt először, hogy egy ez olyasmi poszt, ami a modoroson szokott lenni, hogy egy prosztó észosztó szerepében mondja (parodizálja) az ilyen emberek által szajkózott hülyeségeket.
Aztán most látom, mindenki a szerzőt szidja, akkor ez a poszt most komoly? Én már ott is iróniát látok, ahol nincs? Vagy csak valami pszichológiai rendellenességem van, és nem akarom elhinni, hogy valaki tényleg ekkora barom, mint a posztbeli beszélő, azért nem vettem komolyan, amit írt?

vitaygeorgina 2015.05.29. 22:10:44

@[c]: Ez a komment annyira zseniális és igaz, hogy pólóra kéne nyomtatni. De lehet, hogy inkább a homlokomra tetováltatom, hogy minél többen olvashassák, és kinyíljon a szemük.
süti beállítások módosítása