B1 blogcsalád



A választás után Orbán újra bekeményítene

2017. június 03. - nickgrabowszki

A lazítás két éve után 2021-ig tartó, meredek hiánycsökkentési ciklus kezdődik - állítja a hvg.hu a kormány hivatalos költségvetési előrejelzése alapján.ovarg_1.jpg

Az idei és a jövő évi költségvetés egyaránt a lazítás jegyében készült, 2018 után viszont ismét beköszönt a fiskális fegyelem időszaka. A költségvetési prognózis szerint a 2018-21 közötti időszakban

nem lesz:

  • 13. havi nyugdíj,
  • az oktatás és az egészségügy pénzhiányának megoldása, 
  • az alapjövedelem bevezetése,
  • adócsökkentés,
  • a 27 százalékos áfa mérséklése,
  • további béremelés.

Ehelyett

  • lassul a gazdasági növekedés,
  • csökken az államháztartás hiánya,
  • fennmaradnak a különadók,
  • nem folytatódik a választás előtti adó- és járulékcsökkentés.

A lap elemzője azt írja: a kormány

a választások előtt a kormány minden esélyt megragad, hogy pénzt pumpáljon a gazdaságba, még azon az áron is, hogy utána ezt ki kell igazítania – vagy neki, vagy az utódjának.

A hvg.hu úgy látja, az Orbán-kormány a szigorú restrikció tervével Brüsszelt akarja kiengesztelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1312561223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK4 2017.06.03. 13:08:38

Ha a megszorítás híre igaz, az azt jelenti, hogy a választás esetleges megnyerése után a balos osztogatás pont mint 2002-ben, megint tönkrevágná az országot. Na ezért sem szabad balra szavazni. Kösz, hogy ti is ezt hirdetitek.

Bicepsz Elek77 2017.06.03. 18:31:58

Alapjovedelem??
Miert? A Botka vagy akarki mas behozna?

Bambano 2017.06.03. 19:16:28

@FCUK4: nem szabad balra szavazni? a fidesz tetteit tekintve egy hagyományos baloldali párt, akkor ne szavazzanak rájuk?

FCUK4 2017.06.03. 20:01:28

@Bambano: pontosan tudod, itthon kiknek a neve baloldal. Senki nem beszélt baloldali politikáról. Értem, hogy okosat akartál mondani, de nem sikerült.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.03. 20:55:14

Miért lenne 13. havi nyugdíj és alapjövedelem? Ezek felesleges dolgok.
A "nem lesz béremelés" nettó hazugság, a minimálbért emelni fogják és tuti lesz olyan közalkalmazotti csoport, akik kapnak egy kis emelést 2018-ban a választásra készülve...

@FCUK4: Akkor most a balosok osztogatni vagy megszorítani akarnak? Ma melyiktől kell rettegni?

Gróf Leninkoerúthy Taszyló 2017.06.04. 02:36:47

Ne keverjük már a baloldalt, a balfasz oldallal! A baloldal az a Munkáspárt.

excep 2017.06.04. 04:51:03

tehát ha jól értem csak a mocskos fideszre kell szavazni mert akkor rohadt jó lesz itt minden? mert most minden rendben van? szerintem orbán és bandája egy kártékony féreg ja é az mszp is

werecke 2017.06.04. 05:57:35

@Gróf Leninkoerúthy Taszyló: Ez elég zavaros ma már. A Facebook-on a libsik meg a szocik csattogó fogakkal szapulják a munkáspártot mint a Fidesz szekértolóit. Nem furcsa ? Teljes identitászavar a baloldalon....

kismillio 2017.06.04. 08:01:53

Mi van akkor ha Orbán elvesziti a választást 2018ban, ? uGYANAZ MINT 2006 ban ,a félország lángban áll mert a felcsuti gnóm nem tud vesziteni -.

sírjatok 2017.06.04. 10:35:37

"csökken az államháztartás hiánya,"

tudom, hogy ebben a "csökken" meg a "hiány" szavak is szerepelnek, és ez megtéveszthet pár egyszerűbb embert, de valójában ez egy jó dolog.

Punxsutawney Mormota 2017.06.04. 10:39:11

@werecke: Honnan tudod, hogy mi van a facebookon? Te is elmebeteg vagy, ahol Zsótika írja?

gmihaly621 2017.06.04. 10:57:27

Kedves B1 ! Ugye, hogy nem ilyen kommentekre számítottatok ? Vagy mégis?

2017.06.04. 11:01:46

Valami nagyon más kell ide.

sóhegy049 2017.06.04. 11:15:55

...és akkor mi lesz, ha elzárulnak a pénzcsapok?! :-P

Kunhallmi Agnes. 2017.06.04. 11:26:37

"A választás után Orbán újra bekeményítene"

Pontossan a gazszerelojevel azonnal holokausztot fognak csinalni.

Ratyi Manó 2017.06.04. 11:35:02

a választás után bevesz egy viagrát és bekeményít

morph on deer 2017.06.04. 11:35:29

@excep:
"tehát ha jól értem csak a mocskos fideszre kell szavazni mert akkor rohadt jó lesz itt minden?"

Á, dehogy! Mocskosul jó lesz!
Pontosabban: csak mocskosul/mocskosan lesz jó..!
Legalább a kéznek mindenképp be kell mocskolódnia ahhoz, hogy valamennyire is jó legyen, de fülig benne lenni még jövedelmezőbb!

Miért, hát hány 'tiszta kezű' fideszest ismersz, akinek jól megy?
Na ugye!
Aki 'tiszta' marad, annak annyi :(

Pop40 2017.06.04. 12:04:52

@FCUK4:

Aha. Szóval balos osztogatás tönkrevágja az országot, fideszes osztogatás jót tesz neki.
Balos megszorítás fúj, fideszes megszorítás hurrá.

Csiszolgasd ezt egy kicsit még, mert pöppet túlcsúszott a Viktorka seggét illető seggnyalásfaktor.

FCUK4 2017.06.04. 12:07:31

@Pop40: mondj mar példát arra, hogy fideszes osztogatás után gazdasági válság lett. Na ugye. Akkor most ugyanilyet mszpvel? Agyad nincs, de akkor miért nem maradsz csendben?

Pop40 2017.06.04. 12:09:07

@werecke:

Nem furcsa, teljesen magától értetődő.
A fidesz kádárista-rákosista komcsijaihoz Thürmer komcsijai állnak a legközelebb.
Nincs benne semmi különös, hogy egymásra találtak, az lett volna a furcsa, ha nem.

Rwindx 2017.06.04. 12:10:03

Eze lenne a megszorítás? :D Szóval nem lesznek a félkegyelmű baloldaliak által kitalált dolgok, mint pl az alapjövedelem, de cserébe csökkenni fog az ÁHT hiánya? :D :D :D

Szörnyű :D

she_wolf 2017.06.04. 12:11:16

Értem.
"...nem lesz:
....
•az oktatás és az egészségügy pénzhiányának megoldása..."

Már megint nem. Még mindig nem. Miért? Eddig volt? Vagy legalább ígérni tudták, hogy lesz. Ja, ígérni tudták, annyira azért nem voltak csórók:(

Ezt is értem:
"A hvg.hu úgy látja, az Orbán-kormány a szigorú restrikció tervével Brüsszelt akarja kiengesztelni."

Tehát ezek szerint Vittor úgy gondolja, hogy eddig jó volt rángatni az EU bajszát, most már jó lesz jó kisfiúkért viselkedni? Szívjanak a betegek és az őket gyógyítók, valamint a tanköteles korúak. Tehát se múlt, se jövő? Vagy mifasz? Ha ez nem hedonizmus, akkor semmi nem az. Vittor alighanem gondosan előkészíti a következő kormány fejfájását.

Pop40 2017.06.04. 12:17:23

@FCUK4:

Kicsi csillaga Viktorkának, oké, segget nyalni küldtek, én ezt elfogadom, csak ne okoskodj már bele abba, amihez alapban hülye vagy.
A szocik száznapos programmal kampányoltak (igen, erről szólt szinte a teljes kampány) végig 2002-ben. Mellesleg a programot a drága fideszed is megszavazta. Ezek után alig röhej, mikor jön egy magadfajta hülye, aztán elkezd makogni róla, hogy mit okoz a szoci osztogatás.

Fideszes osztogatásról meg nem nagyon lehet beszámolni, max 1-2 morzsát juttatnak a népnek, miközben az oligarcháik 100 milliárd/fő/év sebességgel gazdagodnak, világgazdasági pénzbőség van, és sosem látott mennyiségű támogatást ad az eu, nullás kamat-, és inflációs környezetben.
Kalapot is emeljek netán ehhez a fantasztikus teljesítményhez?

jolka40 2017.06.04. 12:28:54

@kismillio: Az egyetlen dolog, amiben reménykedni lehet, hogy minden ember halandó. Az unokáinknak talán jobb lesz majd.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.04. 12:53:59

Szerintem nagyobb tempóban már nem lehet lopni, mint ahogy a fidesz most csinálja a választások után sem.

Ekrü 2017.06.04. 13:03:31

"csökken az államháztartás hiánya,"-már ezért megéri a Fideszre szavazni!

Ekrü 2017.06.04. 13:07:33

13. havi nyugdíj,az alapjövedelem bevezetése,-aki ilyeneket ígérget azt a kormányzás közelébe sem engedném.Mert vagy hazudik,vagy csődbe viszi majd az országot.

Andy73 2017.06.04. 13:08:44

Nem lesz adócsökkentés: akinek 3 gyereke van, annak többnyire már nem is lehet hová csökkenteni, mert már most sem kell adózniuk semmit. Sokan ki sem tudják használni a 100 ezer forint adókedvezményt, mert kevesebb az SZJA-juk.
Tessék elvtársak, szaporodjatok és sokasodjatok ti is, akkor egy generáció múlva talán elegen lesztek a kormányváltáshoz.

Pop40 2017.06.04. 13:11:43

@Sörös Mérenc:

Sose becsüld alá őket, a fideszmaffia ilyen téren nagyon találékony.

Mikor azt hinnéd, ennél jobban és pofátlanabbul már nem tudnak lopni, mindig bebizonyítják, hogy de.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.06.04. 13:12:47

@FCUK4: Mert nem volt világgazdasági válság, te eszetlen fasz! 2012-ben a fidesznek úgy sikerült GDP csökkenést csinálnia hogy nem volt gazdasági válság a világban, te agyatlan!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.06.04. 13:14:05

@Ekrü: Viktor ígért 14. havi nyugdíjat is, akkor hogy lehet kormányfő?

Ekrü 2017.06.04. 13:17:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az még azelőtt volt ,hogy az MSZP -SZDSZ kormány csődbe vitte az országot :)

Pop40 2017.06.04. 13:20:03

@Ekrü:

Így van, a szlogenekből tájékozódó hülyéknek mindenképpen megéri a fideszre szavazni.

Mindenki más meg tudja, hogy ehhez is annyira értenek, mint a lopáson kívül mindenhez.

www.portfolio.hu/img/upload/2017/05/debttogdp170503-20170503.png

www.portfolio.hu/img/upload/2017/05/nominaldebt170503-20170503.png

Mindez 3000 milliárd manyup-pénz ellopása után. Fuckin' brillant ;)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.04. 13:20:17

@FCUK4: Tönkrevágná? Ez ám az érv. Egy fideszes, meg a feltételes módja. Az viszont tény, hogy Mészáros Lőrinc közbeszerzésekből 100 milliárddal gazdagodott (vagy gazdagított). És az is tény, hogy ez sem az ügyészséget, sem a rendőrséget, sem a bíróságot nem érdekli. A néhai szocis sírva könyörögnének a receptért bammeg. Azok csak 100 milliókat loptak, Lőrinc azért már le sem hajol. És ez is mind a mi pénzünk, igen a tiéd is te fideszes fasz.

Ekrü 2017.06.04. 13:33:37

@Pop40: a szlogenekből tájékozódó hülyéknek-akkor ezt kérd számon a Tisztelt Blogírótól. :) (lásd fenn ehelyett alatt 2.pont) Amúgy meg érdekes ,hogy miközben a baloldali politikusok telesírják az Indexet ,hogy milyen rossz a gazdaság állapota,úgy ígérgetnek mintha az Eldorádóban élnénk.Ebből pedig az következik ,hogy vagy akkor hazudnak amikor azt mondják ,hogy rossz a gazdaság,vagy akkor amikor ígérgetnek,és csak megint becsapják az embereket mint 2006-ban.

P. J. Fry 2017.06.04. 13:47:42

Az jó, hogy a liberálisok ilyeneket írnak arról, hogy mi lesz, bizakodással tölt el. Még egy jóslatuk sem jött be ugyanis. :D

2017.06.04. 13:58:35

13 havi, meg alapjovedelem, akkor lehet ezekrol beszelni ha a gazdasagunk ki tudna termelni. Dubajban azert 0% az SZJA (ezt csak halottam) mert van mas amibol kitermelik.

Amugy az a magyar baloldal legnagyobb problemaja hogy el kellene ismernie a konzervativ gazdasagpolitika hatekonysagat, mert jelen esetben szvsz ez a legjobb ut amin jarhatunk. Es persze identitasuk miatt nem tehetik, ami szerintem balfaszsag.

Mar gondolkodtam rajta hogy ahogy 1789-ben Franciaban 3 felel osztottak a uralkodo hatalmat: torvenyhozo, vegrehajto es igazsagszolgaltato hatalomra, en bevezetnek egy 4. -et: gazdasagiranyito hatalmat, ami fuggetlen a politikai partoktol, szakertoi mint az igazsagszolgaltato. (ami MOn nem fuggetlen de ebbe most ne menjunk bele). A parlament dolgozhat a torvennykonyveken, ptk, btk, mtk stb, a gazdasagiranyitok meg a koltsegvetesen. Erdekes lenne igy egy valszatas, ha nem lehet penzzel kampanyolni. Persze a gazdasagiranyito szervet is erdekelte kell tenni a gazdasag novelesere, pl GDP alapu fizetesekkel es juttattasokkal az ott dolgooknak, HDI indexen alapuloval vagy egyebbel...

Ekrü 2017.06.04. 14:00:58

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Kétlem...Nem a Fidesz volt aki meghamisította választás előtt a költségvetést(2006),és nem ő ígért fűt fát választások előtt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2017.06.04. 14:15:10

@Ekrü: Oersze ők semmi hasonló trükköt nem csináltak ugye sosenem...

Netuddki. 2017.06.04. 14:16:59

@Ekrü: Ja, a tolvajfidesz a fűt-fát inkább ellopta...

Pop40 2017.06.04. 14:29:52

@Ekrü:

Hogy ki mit ígérget, engem nem érdekel. Nem politikus, aki még ígérgetni se tud.
Mondjuk ha valaki épp az ellenkezőjét hazudja ellenzékben, mint kormányon, az nem az igazi. (Megvédjük a magánnyugdíjpénztárakat! Bevezetjük a 14. havi nyugdíjat! és társai.)
Aki meg szlogenekre szavaz, annak elég annyi, hogy Folytatjuk! meg Csak a fidesz!

Én részemről maradok annál, amit látok.

A gazdaság állapota meg valóban rossz ahhoz képest, mennyi eus pénz zúdult ide ebben a ciklusban, és milyen a nemzetközi környezet évek óta. Ilyenkor azért felvetődik, hogy - ha a fideszmaffia ennyire képes egy kitűnő nemzetközi környezetben, eus pénzeső közepette, mire lesz képes akkor, ha elapad az eus lóvé, és romlik a nemzetközi környezet, netán beüt egy válság?
Lopni nyilván nem fognak kevesebbet, arra genetikailag képtelenek, tehát marad a nép sarcolása. A tökagyú híveiknek meg majd előadják, hogy mindez Soros meg Brüsszel meg a kockásfülű nyúl miatt van.

CM2131 2017.06.04. 14:32:09

Újra bekeményítene? Mikor keményített be szerencsétlenek?
És mi lenne ha a baloldali összefogás győzne? Egymással marakodnának a koncon évekig, semmi mással nem foglalkoznának, Orbán munkája még kitartana 2-3 évig, aztán zuhanórepülésbe kezdene a gazdaság, Magyarország végleg elsüllyedne.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2017.06.04. 14:33:51

@Ekrü: Majd szólok a polt petinek,hogy segítsen....

2017.06.04. 14:55:38

"egészségügy pénzhiányának megoldása,"
Edesapam korhazban dolgozik, muszaki osztalyon. Amit mesel hogy mekkora lopasok mennek ott, a korhaz foigazgatojatol a legutolso munkasik, mindenki lop. 50 millios munkakat konyvelnek el 160 milliosra stb. Szoval lofasz az egeszsegugy seggebe, nem az a baj hogy penzhiany van benne, hanem hogy amit adnak, azt mind ellopjak az allami dolgozok (nem mindenki, csak aki megteheti nyilvan). Innentol nem veletlen ha kialakul az a szelsoseges velemenyem, hogy privatizaljuk a teljes egeszsegugyet a francba, valasszuk le az allamtol teljesen, es termenszetesen szuntessunk meg minden EHOt, TB jarulekot stb stb ami emiatt szednek be a berbol. Mindjart hatekonyabban menne.

she_wolf 2017.06.04. 14:56:34

@CM2131:
Magyarország így is süllyed, gumicsónak pedig csak a holdudvarnak jár.
Jobb-bal. Jobb-bal. Középütt nem lehetne, kérem szépen?
Csak hogy az ember egy picikét érezhesse legalább, hogy egy demokratikus köztársaságban él, nem pedig egy autokrata szeszélyeinek kitéve.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.06.04. 15:09:17

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ilyenkor még a proktologusánál van és varrják az ánusz repedését, amit a a gőzfürdőben töltött kemény szex miatt elszenvedett.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.06.04. 15:13:17

@Ekrü: És az mit változtat? A 13.havi nyugdíj volt évi 300 milliárd. A szocik csináltak évi 1000 milliárd adósságot. Ebből 300 a 13, havi, plusz 100 a közszféra 13. havija, 300 milliárd volt éves szinten a manyupba utalt lóvé. Szóval 700 milliárd nem ellopva volt, hanem tartalékban (manyup) meg felélte a nép. És most hol a manyup?

she_wolf 2017.06.04. 15:14:38

@captaing:
"...50 millios munkakat konyvelnek el 160 milliosra stb."
És még így is durva mínuszokban vannak az állami egészségügy számlái, adósságaikat görgeti egyik évről a másikra, halmozódik, csak több lesz.
Hogy lopják ki az egészségügyi dolgozók? Hazaviszik a lepedőt, UH-készüléket, kemós infúziókat, vagy mi? Otthon az asszony szikével bontja a csirkét?
De talán ha ellenőriznék a gyökerek, hogy az eü.-n belül mire megy el a pénz, akkor esetleg rálátásuk is lenne a dolgok menetére. Vagy szerinted nem?
Attól tartok, inkább fosnak megtudni, hogy valójában mibe kerül egy szimpla tüdőgyulladás, vagy egy egyszerű kartörés a diagnosztizálástól kezdve a gyógyulásig.

Jó, privatizálj, legyen mindenhol magánellátás. Megmondanád, hogy Bivalybasznádon és körzetében miből fizeti ki a szutyok bérből élő a havi többtízezres magánbiztosítást? És akkor ez még csak, ő, a kiskorú gyerekek nincsenek benne, akik az oviban, suliban bacibörzéket rendeznek.
Az átlagnyugdíj havi kb. 120 ezer. A nyugdíjasok zöme ilyen-olyan krónikus beteg, rendszeres orvosi ellenőrzésre szorul, gyógyszert szed.
120-ból vidáman ki fogja fizetni a fizetős ellátást ugye?
Ha nem vonnak TB-t akkor pl. egy sürgősségi miből gazdálkodik?
Tudod te, miket szövegelsz egyáltalán?

illaim 2017.06.04. 15:17:44

@Ekrü: Miért hazudsz te piciny bogárka? A Bírósági végzés szerint meg nem! Ezt tudtok csak? Hazudni meg lopni?
Valamelyik fidesses fasz mondta a parlamentben! Akinek a kormányzása alatt 300 Forint fölé megy az Euró árfolyama, az mondjon le, mert nem ért a kormányzáshoz! Mennyi az euró árfolyama te piciny bogárka? Valamelyik fidesses fasz mondta a parlamentben! Akinél a benzin ára 300 Forint fölé megy, az kirabolja a állampolgárait! Mennyibe kerül a benzin, te piciny bogárka? Mért nem fogadtok szót saját magatoknak te piciny bogárka?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.06.04. 15:31:24

@she_wolf: "Jó, privatizálj, legyen mindenhol magánellátás. " - Azt hogyan amikor a Nemzetmentő Kormány feje, Orbán Viktor miniszterelnök úr aszonta az egészség nem üzlet? :-))

Sir Galahad 2017.06.04. 15:41:14

Nagyon fura egy összeállítás ez. Annyit azért hadd mondjak, ha nem lesz 13. havi nyugdíj még FNA, az egy jó pont a Fidesznek.

apro_marosan_petergabor 2017.06.04. 15:42:57

Hihetetlen, egy libero cikk, amely megpróbál valami konkrétumot leírni, sima böfögés helyett. Egy csak a bökkenő, mióta a FIDESZ-KDNP átvette az ország irányítását, azóta felfelé megyünk gyakorlatilag minden téren. Ez 2018 után is így lesz. Ez a csapat felelősséget érez az ország üyeiért, van elkötelkezettsége, amellett tanultak is, a fiataljaik kifejezetten professzionálisak.
A liberoknak csak a károgás, csaholás megy, de tudjuk a kutya ugat, a karaván halad...

Rwindx 2017.06.04. 15:44:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
2006-ban ígérte ezt a faszságot és nem is lett belőle kormányfő akkor (az én agyamat is felbaszta vele)

chrisred 2017.06.04. 15:48:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ezt a hiányt úgy érdemes számolni, hogy a 13. havi fizetés többszörös adóbevételt generált (szja, áfa, társasági adó) az államnak, úgyhogy voltaképpen hiány alig keletkezett az államkasszában.

she_wolf 2017.06.04. 15:50:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Persze hogy nem az. Sehol sem az, és természeténél fogva egy az egyben nem is lehet nyereséges, vagy azonnal megtérülő. Közvetve azonban nagyon is! Csak ehhez távlati gondolkodás kellene, annak meg Vittor pöttyet híján van. (Hiába, az ő homokja is pereg...)
Az a gáz, hogy ezzel nem is igazán a csuti pocakost kéne csesztetni, hanem azokat a szervilis barmokat, akik ha látják is, nem merik regnáló nagyuruknak megmondani két disznóölés között, hogy "Vittorkám, kisfiam! Ez így nem lesz ám jó!":(
Vittor meg akkor ássa el magát, amikor következmények nélkül hagyja, hogy az idióta szolgái olyan nyilvános kijelentésekre ("poénkodásra") ragadtatják magukat, mint legutóbb a mentősök kapcsán tette Balog vagy ki a tököm...:(

Visceroid 2017.06.04. 15:53:09

Hajaj fiúgg, beszélgetünk itt az elkövetkezendő választásokról, mintha semmi különös nem lenne, közben meg már zsinórban a 3. Orbán kormány fog megalakulni. Nem lesz ebből probléma?

BiG74 Bodri 2017.06.04. 15:56:58

Ez most az unortodox gazdaságpolitikai lépések ortodox, vagy unortodox elemzése, esetleg az unortodox már ortodox, esetleg ortodoxa?

ROLEX LACI megvéd minket a gazdagoktól 2017.06.04. 16:02:20

@Sörös Mérenc: "Az viszont tény, hogy Mészáros Lőrinc közbeszerzésekből 100 milliárddal gazdagodott (vagy gazdagított). "

A teny az, hogy a negyes metrotol ellopott 270 milliardbol 200 milliardot Botka Laszlonak utaltak. Abbol a 200 MILLIARDBOL vasarolgatja a luxus ora gyujtemenyeit, meg a 40 millios terepjaroit. Es abbol 200 MILLIARDBOL fedezi a 100 millios luxus nyaralasait.
De a lenyeg, hogy mind ket informacio ugyan olyan jol megalapozott tenyeken alapul.

she_wolf 2017.06.04. 16:22:18

@Visceroid:
Ha a 3. jön, akkor az jön. Majd megnézem, hogy hogyan fognak a hívek csatlakozni ahhoz a rágcsáló nevű hölgyhöz, aki akkora sallert kapott a gazditól, hogy azóta sem tér magához:)

Janossz 2017.06.04. 16:27:19

@apro_marosan_petergabor: "...amellett tanultak is, a fiataljaik kifejezetten professzionálisak. "
Volt szerencsénk megtapasztalni tanultságukat és professzionalizmusukat az emlékezetes Fidelitas-sajtóeseményen. Köszönjük.

morph on deer 2017.06.04. 16:29:23

@Visceroid:
"...a 3. Orbán kormány fog megalakulni. Nem lesz ebből probléma?"

Dehogynem lesz!
Előbb-utóbb annyi lesz itt a zsinór, hogy muszáj lesz kezdeni valamit vele!

Janossz 2017.06.04. 16:30:14

@chrisred: Matolcsynál tanulhattad a közgazdaságtant. Logikád szerint a 16. , 17. havi fizetés a közszférában egyenesen bevételt hozott volna az államkasszának. Gratulálok.

morph on deer 2017.06.04. 16:35:44

@she_wolf:
"Jobb-bal. Jobb-bal. Középütt nem lehetne, kérem szépen?"

Esélytelen!
Például itt van ez a helyzet a 'ló túlsó oldalával', ami egy tuti magyar találmány: a kétdimenziós ló!
Bizony!
Ez az az állat, amelyiknek csak túlsó oldala van, szóval még véletlenül sincs ló középen!
Így aztán nem lehet :(

she_wolf 2017.06.04. 16:51:39

@morph on deer:
Bocs, elfelejtettem hozzátenni, hogy költői kérdés volt:)
Apropó: ló. Állítólag lovas nemzet a magyar. Meg is látszik, mennyire nem tudjuk már a lovat megülni:(
Rég vót no, hogy eleink belovagoltak erre gyönyörű helyre, azóta csak hevenyészett kemping van közepén danolászós táborozással, külső széleken nyilvános klotyóval. Csakhogy a klotyó is megtelt már, és kenődik, folyik a szar mindenfelé.

Pop40 2017.06.04. 16:59:49

@CM2131:

"Orbán munkája még kitartana 2-3 évig"

Hogy micsodája? A MUNKÁJA? :D :D

Kiscsillag, a vajda egyetlen "munkája" az volt, hogy a maffiájával mindent kilopott az országból, amihez hozzáfért. Ez volt ennek a tolvaj görénynek az egyetlen "munkája". Életében is, mivel rendes állása soha életében nem volt, világéletében az adófizetők pénzét lopta, 2010 óta szakmányban, nagyipari méretekben.

morph on deer 2017.06.04. 17:01:45

@she_wolf:
Költői kérdésre 'állati' válasz :)

Egyébként a bal-jobb kérdés nálunk már a gardróbban is jelen van, sőt!
Nem csak a cipőim közül az egyik a balos, a másik a jobbos, de a lábaim egymással ellentétes oldalon vannak...
(Elnézést! :))

Azért van tanulság is: csak az egyik oldal nem elég az egyensúlyhoz!

Pop40 2017.06.04. 17:07:51

@apro_marosan_petergabor:

"Ez a csapat felelősséget érez az ország üyeiért, van elkötelkezettsége, amellett tanultak is, a fiataljaik kifejezetten professzionálisak. "

Valami stand up fellépésre gyúrsz?
Ez jó kezdet lesz, ha betolod, garantált lesz a percekig tartó röhögés.

Még turbózni is tudsz rajta, ha a "felelősséget érez az ország ügyeiért"-rész alatt benyomod Mészáros pofáját a kivetítőn, a "fiataljaik kifejezetten professzionálisak"-rész alatt meg a fidelitaszos majmok makogását, mikor az n1tv megkérdezte őket :D

she_wolf 2017.06.04. 17:51:26

@morph on deer:
Bal-jobb a gardróbban, az összes többi meg már a spájzban!
Hát nem be kell cajni?:)
A szellemi-morális-anyagi értékek meg a kukában:(

she_wolf 2017.06.04. 18:00:12

@Pop40:
Elkéstél, amit lehetett már kimaxolta itt:
europakavezo.blog.hu/2017/05/30/orban_lezuzta_az_egeszsegugyet_tenyek_adatok

"OV és kormánya valóban sokat javított az egészségügyön. Emelkedett a dolgozók, pályakezdők fizetése, orvosoké, ápolóké egyaránt. A háziorvosi fizetéseket, juttatásokat is jelentősen emelte. Az elvándorlást ezekkel fékezte.
A váró listák jelentsen rövidültek. Persze nem tudott mindent megoldani..
A többi a szokásos liberó hazudozás, csúsztatás, megszoktuk már."

Én meg vakuljak meg ha látom azokat a jelentős béremeléseket, várólista csökkenéseket! A mentősök is biztos megköszönni vonultak az utcára, hogy lófasz és esti fény lesz, nem a megígért béremelés.

Janossz 2017.06.04. 18:22:09

@she_wolf: Nono, villásreggeli volt, jó társaságban, mit akarnak még?

2017.06.04. 18:29:28

@she_wolf:
Muszaki osztalytol pl epitoanyagot lopnak. Szerintem azert van meg szakmunkas ebben az orszagban mert az allami szferaban dolgoznak, es az onnan lopott anyaggal maszekolnak, abbol jol elnek. Nem hibaztatom amugy oket, de a kormanyt sem, hogy nem akar tobbet adni emiatt. Ezert oindtam a privatizalast.

Igen, akinek nincs penze az dogoljon meg. De ha ez nem lenne jo, lehet ugy is csinalni ahogy a biztositasok mukodnek. Sajat dontesbol kotsz egy egeszsegbiztositast, es az fizet ha bajod van. Ma ha kulfoldre mesz, pontosan ez tortenik (utasbiztositas). Piaci alapon.

Pop40 2017.06.04. 18:39:14

@she_wolf:

Igen, a mentősök kétségtelenül ezért mentek tüntetni.
Legalább van humora az ipsének :D

Budapest a kutyaszar városa 2017.06.04. 18:41:52

@Janossz: No, meg a Külügyminisztériumban, ahol pl. remekül értenek a futsalhoz. Az ingyenes egzotikus nyaralással egybekötött ún. Nemzeti Kereskedőházak siralmas eredményei mutatják, hogy a horthysta-rákosista uram-bátyám rendszer mennyire kontraproduktív.

Gróf Leninkoerúthy Taszyló 2017.06.04. 18:43:40

@werecke: Miért lenne furcsa? Az emberek jelentős része csak fekete fehérben tud gondolkodni.

she_wolf 2017.06.04. 19:19:00

@captaing:
Kopp-kopp! A szagmunkások is húznak a francba kifele, ha elkerülte volna a figyelmedet. Szuperkórház, meg mifranc, és már azon ajvékolnak, hogy ki fogja a falakat felhúzni, meg a nyílászárókat berakni, mert a kéjmíves elhalad kifele németbe' nincs ember!
Bár a lopás bűn és sem kisember, sem hatalmon lévő nem mentesülhet(ne elvilg) a jogi következmények alól, de nem mondod, hogy egy fángli cement, vagy egy zsák homok miatt rohadnak kórházi pincék, omlanak falak!
Vagy egy kórház frissen megérkezett összes nyílászáróját hazacígöli az épületasztalos, és otthon zsibit csinál belőlük? Ha ilyen laza a fegyelem, minden művezető mellé tessen smasszert adni, oszt majd nem lesz lopás.
Mindent meg lehet oldani ilyen szinten. Csak mondom: keserves lenne szembesülni azzal, hogy mennyi is az annyi.

"Igen, akinek nincs penze az dogoljon meg."
Ez tényleg komoly? Gyereked is, idős szülőd, nagyszülőd is? A biztosítás csak addig él (veled együtt) amíg fizeted, és nem veheted korlátlanul igénybe! Ne adj' Isten munkanélküliből is fizeted majd a teljes összeget? Ha komolyabb betegséged adódik (nem kívánom, de hónapokra ágynak esel) és ideiglenesen munkaképtelenné válsz, akkor is így fogod gondolni?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.04. 19:58:08

@ROLEX LACI megvéd minket a gazdagoktól: Mivan? Mit beszélsz? Pont Botka Lászlónak utaltak a 4-es metróból, méghozzá 200 milliárdot? Miért pont neki, mert ő most az MSZP miniszterelnök jelöltje azért? Hol volt Botka, amikor a 4-es metró pénzei forogtak? Ti tényleg ilyen hülyék vagytok fideszesek, hogy mindent beszoptok? Gondolkozzál már egy kicsit!

2017.06.04. 21:05:51

csökken az államháztartás hiánya - és az rossz?
nem lesz béremelés - és ez vajon miből derült ki ilyen egyértelműen?

nyugdíj - az indexen (illetve portfolio.hu-n) meg azt írják, hogy a nyugdíjkiadások a korábban feltételezettnél jobban emelkednek

nem lesz alapjövedelem - nagyon helyes
fennmaradnak a különadók - ez is nagyon helyes
nem lesz adócsökkentés - ez meg nagyon szomorú, jólesett volna az egyszámjegyű szja

midnight coder 2017.06.04. 21:05:54

@FCUK4: Pontosan. A post kb. arról szól. hogy ha Orbánék nyernek nem vágják haza az ország gazdaságát mint Megyóék. Ami egy elég jó érv mellettük. Ennél már csak egy jobb van: a baloldali ellenzék Botkával az élen.

2017.06.04. 21:09:54

@captaing: nem privatizálni kell (mert azzal nem lesz jobb csak a "befektetőnek"), inkább nem kéne hagyni a tolvajokat szabadon lopni

2017.06.04. 21:23:54

@jolka40: "Az unokáinknak talán jobb lesz majd." - csakhogy azért neked kellene tenned...
a reménykedés az kevés. lámpavas meg van sok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.04. 21:34:20

@aleksz róz: "csökken az államháztartás hiánya - és az rossz?"

Lehet jó, lehet rossz, az csak egy mutató.

Ha a gazdaság leállításával érik el, akkor rossz. Ha az EU-segélyt nem vesszük, az orbán rezsim alatt a GDP évi átlag 0,2%-kal bővült. Az NULLA fejlődés! Így lettünk EU sereghajtók. És az rossz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.04. 22:00:38

@midnight coder: "Ennél már csak egy jobb van: a baloldali ellenzék Botkával az élen. "

Jobb, de nem jó. Az orbánmaffiával szemben csak jobb választások vannak.

Ó, te, én hogy vártam, hiogy gyurcsány eltűnjön! Álmomban nem gondoltam volna, hogy sokkal rosszab jön.

gergengocia 2017.06.05. 13:54:09

@FCUK4: Igen, adjunk minden pénzt Orbánnak és Mészáros Lőrincnek, ahelyett, hogy az országot fejlesztenénk. Tömjük beléjük Magyarország elkövetkezendő 50 évét! Éljen a haza!

FCUK4 2017.06.05. 14:00:01

@gergengocia: @Pop40:

Adhatjuk 2-3 4-es metróra is:)

2017.06.05. 18:55:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hát nem ezt mondom?
önmagában az csak egy adat, nincs benne semmi negatívum

"Ha a gazdaság leállításával érik el, akkor rossz" - így van. rossz. és így pont azt csináltuk, ami ellen annyira berzenkedtünk...

ezt követelte ugyanis annak idején az imf, nemcsak tőlünk, hanem több más országtól is, hogy a költségvetési egyensúly helyreállítása okán privatizáljuk el, amink még van és verjük agyon a gazdasági növekedést. aztán mára ők is belátták, hogy ez egy totálisan elhibázott dolog, jaj, bocsika, így csak még rosszabb, mégse kell(ett volna) így csinálni... (bokros meg a hívei ennek ellenére, hogy már az imf is kijelentette, hogy ez szar, még mindig azt hiszik, hogy ez milyen finom :D)

és hát mondjuk láttunk már olyat is, amikor a gazdaság nem növekedett és mégis nőtt a hiány...
de nem az a baj, hanem az, hogy ez a standard színvonal, ennél igazából jobbat így visszatekintve nem lehet találni.

2017.06.05. 19:04:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ó, te, én hogy vártam, hiogy gyurcsány eltűnjön!" - nana! kicsit hiteltelen ez így, tekintve, hogy azóta dk-s lettél...

"Álmomban nem gondoltam volna, hogy sokkal rosszab jön." - pedig pont gyurcsány idején volt az, hogy megvolt eu-s pénz, megvolt az államháztartás hiányának növekedése, oszt a gazdaság meg mégse nem növekedett :D

chrisred 2017.06.06. 05:59:17

@Janossz: Matolcsy a közpénzek nemközpénzzé átalakításában jeleskedik, ami pont ellenkező folyamat. A közszolgáltatásokat nyújtók bérszínvonalának emelése a belső gazdaságba pumpált befektetés, ami automatikusan együtt jár az állami bevételek növekedésével.
süti beállítások módosítása