B1 blogcsalád



Már látszik: Orbán Viktor vagy abbahagyja a hepciáskodást, vagy 2020-tól ugranak a közösségi támogatások

Szelestey Lajos összefoglalója

2017. november 29. - Szelestey
  • Menekült-ügyben a kelet-európai populisták egy követ fújnak a szélsőjobbos AfD-vel.
  • Orbánnak fontos, hogy a kínaiak nem abajgatják olyasmivel, mint demokrácia, jogállam meg emberi jogok.
  • Kína politikai befolyást vesz Kelet-Európában.

Le Monde

 le_monde.jpg

Megkezdődött a nagy küzdelem az unióban a következő időszak pénzügyi előirányzatának felosztásáért. A tárgyalások igazából csak jövő tavasz végén indulnának, de a tét akkora, hogy már most mindenki csiszolgatja az érveit. Belejátszik ebbe, hogy a Brexit miatt évi 10 milliárd euróval vissza kell fogni a nettó előirányzatot. A lap úgy tudja, hogy Brüsszel három forgatókönyvvel számol. Az egyik, hogy 15 %-kal kurtítják meg az agrár-, illetve kohéziós alapot, a második esetben a csökkentés 30 %-os volna, míg a harmadik eshetőség az, hogy minden marad a régiben. A két alap együtt a támogatások 65 %-át viszi el. Az első eset azt jelentené, hogy szokatlan módon Közép- és Kelet-Európára összpontosítanák a pénzeket. A 30 %-os mérséklésből az következne, hogy a forrásokat kizárólag az új tagoknak adnák, ami még inkább kiélezné az ellentéteket a nettó befizető államokkal. Az agrárium esetében a mínusz 30 % brutális kihatással volna a többi közt Magyarországra.

Persze itt még csupán munkapapírokról van szó, amellyel megfelelő irányba próbálják terelni a tagokat. A Bizottság csupán jövő májusban terjeszti elő a maga javaslatát. De azért a 15 % elég reális alternatívának látszik – véli egy bennfentes. Ugyanakkor nehezen lehet feltételezni, hogy a tagok hajlandóak volnának növelni hozzájárulásukat, mert odahaza nem egy érintett kormányt a populisták szorongatnak. Ily módon a közös költségvetés ügye éppen az EP-választások kampányának kellős közepén vetődik majd fel élesen. A vita mindenesetre robbanásveszélyesnek ígérkezik egyrészt a befizetők: a németek és a franciák, illetve a kedvezményezettek, a magyarok, lengyelek, románok és bolgárok között. A törésvonal pont ott van, ahol a jogállam és a menekültek ügyében is. És itt még tekintetbe kell venni azt is, hogy Berlin és Párizs egyfolytában az EU értékeinek betartásához kívánja kötni a szubvenciókat. Az illetékes biztos nemrégiben jelezte, hogy új megállapodás szükséges, ami lefordítva azzal egyenlő, hogy a németek és a franciák tovább egyetlen eurót sem hajlandóak adni a keleti tagoknak, ha azok nem tanúsítanak kellő szolidaritást.

New York Times

new_york_times.jpg

Kelet-Európában továbbra is eleven a populizmus, és habár hullám némileg csitult, azért tovább szélesíti a szakadékot az unióban. A négy visegrádi államot ilyen-olyan színezetű populisták irányítják. Sikerük széttöri a hagyományos politikát és megnehezíti, hogy a fő áram pártjai koalíciós kormányt alakítsanak. A német és az osztrák helyzet arra emlékeztet, hogy a populizmussal számolni kell, még ha nyomulását a kontinens nyugati felén egyelőre fel tudták tartóztatni. Keleten viszont azzal fenyeget, hogy még inkább legitimál olyan mozgalmakat, amelyeknek egykor a politikai szélén volt a helyük. Mindenesetre, ha a vezetőket megnézzük, azt látjuk, hogy Orbán jobboldali nacionalista. Kaczynski „ideológus”, akinek mániája Oroszország és ikertestvérének a halála. Fico baloldali populista, végül pedig Babis közelebb áll Trumphoz és Berlusconihoz, mint a többiek – mondja egy cseh elemző, Havel korábbi munkatársa. Egy cambridge-i történész szerint Babis más, mint Orbán vagy Kaczynski, nem tekintélyelvű pártállamot akar.

Viszont közös bennük, hogy meglovagolják a globalizáció és a migráció miatt érzett félelmet, és azokhoz fordulnak, akik védelmet akarnak. A volt szocialista országokban különösen erős az aggály, hogy mi lesz a nemzeti identitással. Továbbá bent kívánnak maradni az EU-ban. Ugyanakkor nyugtalanok amiatt, hogy kénytelenek megosztani a hatalmat és nem szeretik a brüsszeli előírásokat. Közben pedig egyre több nyugati politikus vette át Orbán Viktor érvét, miszerint az unión belüli szabad mozgás érdekében szigorúan ellenőrizni kell a külső határokat. Ugyanők azonban élesen bírálták a magyar politikus kijelentéseit, és hogy nem szolidáris a menekültek befogadása ügyében.

Egyébiránt keleten alig vannak migránsok, de az itteni vezetők igen erős hangot használnak a bevándorlás ellen és hozzákapcsolják azt a terrorizmussal szembeni félelemhez. Akárcsak a szélsőjobbos német AfD. A közös nevezőhöz hozzátartozik továbbá, hogy a lakosság jelentős része úgy érzi: valamit elvettek tőle, félrevezették, becsapták. A már idézett brit szakember szerint igazából az a bajuk, hogy elszalasztottak egy csomó lehetőséget a szabadság ügyében 89 után. Beleértve, hogy az előnyöket egy szűk elit aratta le. Továbbá azt hiszik, illetve elhitették velük, hogy nyakukon az ellenség, akár a határokon belül. Az elemző azonban úgy véli, hogy többféle vírus pusztít, ezzel együtt nem tartja valószínűnek, hogy ezek közül sok túlságosan ellenálló volna.

FT

financial_times.jpg

Kelet-Európa üdvözli a kínai ígéreteket, mármint hogy az ország be akar fektetni a térségben, a kilátásba helyezett 3 milliárd dolláros programot ellenben aggódva figyelik Brüsszelben. A 16+1-es csúcstalálkozó ugyanis arról árulkodik, hogy Peking igyekszik kiterjeszteni befolyását a régióban. Orbán Viktor szerint az érintett államok éles versenyt folytatnak a kínai beruházásokért, még ha nem is mindegyikük ismeri el. A szegényebb kelet-európai országokban a segítség főleg a lepusztult vasútvonalak, autópályák és erőművek korszerűsítésére vonatkozik.

Nyugati diplomaták attól tartanak, hogy az ígéretek stratégiai szándékot takarnak egyes EU-tagok befolyásolására, illetve hogy vitatott kérdésekben megtörjék a nehezen kialakított egyetértést a közösségen belül. Elemzők arra is felhívják a figyelmet, hogy a kínai közreműködés szintje elenyészik amellett, amit Brüsszel a szerkezeti és kohéziós alapokból nyújt ezeknek az országoknak. Ennek ellenére beavatott források szerint Magyarország és Görögország nemrégiben azt közölte: nem támogatják a kínai emberi jogi politikát elítélő uniós állásfoglalást, amelynek elfogadásához egyhangú határozat kellett volna. Úgy tudni, Peking a színfalak mögött nagy nyomást gyakorol több államra is, hogy befolyásolni tudja a brüsszeli döntéseket. Márpedig ez gátolja, hogy a közösség egységesen tudjon fellépni az országgal szemben.          

NZZ

neue_zurcher.jpg

Kína új „Selyemúttal” csábítja a kelet-európai partnereket, és bár azok hajlanak is erre, egy s más nem úgy megy, ahogyan azt a kínaiak szeretnék. Az persze érthető, hogy a térség államai igyekeznek támaszkodni Pekingre. Gazdasági kapcsolataik ugyan javarészt az unióhoz kötik őket, ám ésszerű, hogy feltárják azokat a lehetőséget is, amelyek a feltörekvő Ázsiában kínálkoznak. Politikailag is kapóra jön nekik, mert jelezni kívánják, hogy némileg távolságot tartanak Brüsszeltől. Az olyan politikusok, mint Orbán Viktor értékelik, hogy a kínaiak nem tesznek fel kényes kérdéseket a jogállam, a demokrácia és a civil társadalom kapcsán. A miniszterelnök nemrégiben ki is jelentette: éppen elég, hogy nyugaton kioktatják az embert ilyen ügyekben. Ám minden ellenkező nyilatkozat dacára, a kínai együttműködés még nem jutott sokra. Az ország sokkal többet ruházott be pl. Németországban. A régió számára a kapcsolatok kiépítését az is megnehezíti, hogy az EU-ban az állami infrastruktúra-fejlesztésekhez közbeszerzést kell kiírni, ami Pekingnek nem tetszik. Magyarország ugyan a héten közzétette a pályázatot a Budapest-Belgrád vasútvonal korszerűsítésére, de majd meglátjuk, sikerül-e közös nevezőre hozni a kínai érdekeket és az európai szabályokat.

FAZ

fraknfurter.jpg

Kínai sokmilliárdos infrastrukturális beruházásokkal igyekszik magához csábítani a kelet-európai államokat, hogy kiszélesítse befolyását a térségben, a többi uniós tag azonban borúlátóan reagál. Azért figyelik bizalmatlanul a fejleményeket, mert a befektetések magukban rejtik az EU fokozódó megosztásának veszélyét – mondta az Európai Parlament Kereskedelmi Bizottságának elnöke. Ő egészen pontosan attól tart, hogy Peking politikai befolyást vásárol az új tagállamokban. Az Európai Néppárt strasbourgi frakcióvezetője úgy gondolja, hogy az uniónak és Kínának a jövőben közösen nagyobb felelősséget kellene vállalnia fontos kérdésekben, ám az EU-nak nem szabad megengednie, hogy megosszák. Mert csak együttes álláspontot képviselve tudja keresztül vinni álláspontját a mind tudatosabb kínai politikával szemben. A Raiffeisen bécsi kutató intézetének vezető közgazdásza szerint a budapesti csúcs azt igazolja, hogy Peking egyre nagyratörőbb terveket táplál, és szándékait üdvözlik a kontinens keleti felén. Ott ugyanis pénzre van szükség, egyben pedig terjed az euroszkeptikus hangulat.

Spiegel der_spiegel_1.jpg

 

A kelet-európai államok körüludvarolták a kínai miniszterelnököt Budapesten, mert pénzesőt remélnek. Részben azért, mivel szeretnének valamilyen alternatívát maguknak a brüsszeli kötelékekkel szemben. Ám Kína idáig meglehetősen visszafogott volt a térségben, és több esetben is melléfogott. Mindenesetre a 16-+1-es értekezleten akkora volt a felhajtás, hogy a német külügyminiszter már Európa megosztására és a keleti külön útra figyelmeztetett. Orbán bőven tett azért, hogy a konferenciáról szuperlatívuszokban beszéljenek, és hogy kellőképpen méltassák a vendéget.

A térségen belül Magyarország azok közé tartozik, amelyek a leginkább szeretnék elnyerni Peking kegyeit. A kínai, orosz és közép-ázsiai pénzzel, valamint piaccal váltaná ki 2020-tól a csökkenő EU-támogatásokat. Előkészíti, hogy legyen „élet az unión kívül” is. A kínai selyemút azonban idáig sokkal keskenyebb, mint ahogy azt a látszat mutatja, mind a beruházások, mind a kereskedelem összegét tekintve. Inotai András azt mondja, sok program nem hozta vissza az árát, és nem ritkán csupán politikai szándéknyilatkozatokról van szó. Azon felül Kína gyakran fejetlenül cselekszik, és nem érti az európai keretfeltételeket. Azaz még sokáig kell várni, hogy igazi tényező legyen a régióban. Politikailag viszont sokkal jobban alakul az együttműködés, miután a demokrácia és az emberi jogok helyzete nem szerepel a napirenden.

Die Presse

resse.jpg

Új szerelem bontakozik ki Kína és Kelet-Európa között. Peking azon van, hogy magához kösse az egykori szocialista országokat – az oroszok nélkül – ezért milliárdos befektetési segélyeket osztogat. A másik fél ebben esélyt látra arra, hogy fokozza függetlenségét Berlintől és Moszkvától. Budapesten a kínai miniszterelnök látogatását az idei év 2. legfontosabb eseményének tekintik, Netanjahu útja után. Pedig Putyin is járt ez évben Magyarországon. Nyugaton ugyanakkor gyanakodva méregetik, hogy Kína meg akarja szerezni az egykori orosz érdekövezetet. Mindazonáltal a keletiek a németeket követik, akik elsőként nyitottak az orosz és a kínai piac felé. De ezen túlmenően igyekeznek mérsékelni a gazdasági függést Berlinnel szemben. Ehhez az infrastruktúra szolgál alapul. Orbán egyik tanácsadója úgy nyilatkozott, hogy szeretnék megteremteni az észak-déli tengelyt. Annál is inkább, mivel az integrált Kelet-Közép-Európa új politikai szereplőként jelenhet meg Oroszország és Németország között. Ugyanakkor magyar részről nem értenek egyet azzal a brüsszeli véleménnyel, miszerint határt kell szabni a kínai befektetéseknek.

Kurier

kurier.jpg

Brüsszelben bírálják a 16 kelet-európai állammal kapcsolatos kínai terveket. A Bizottság egyik szóvivője kijelentette, hogy a 16-+1-es keretben elhatározott programok csupán kiegészíthetik az EU Kína-stratégiáját. Egyébként Brüsszel megbízottja mindössze megfigyelőként lehetett jelen a budapesti eseményen. A bécsi Nemzetközi Gazdasági Összehasonlító Intézet szakértője érthetőnek nevezi az uniós borúlátást. Hiszen sokáig bizonytalan volt pl. a Budapest-Belgrád vasútvonal sorsa, de Magyarország azt ígérte, hogy újból nekifut. A szakember szerint nem rosszak a közbeszerzéseken a kínai cégek esélyei, mert ezek a vállalatok versenyképesek. Hatalmas kapacitásfeleslegekkel küszködnek és megfinanszíroznak kockázatos ügyleteket is. Azaz bőven szóhoz juthatnak a Nyugat-Balkánon, ahol nagy a lemaradás, viszont még nem érvényesek a szigorú EU-s szabályok. Orbán számára pedig itt az alkalom, hogy megüzenje Brüsszelnek: neki nem lehet diktálni. De ettől még Kelet-Európa jelenleg még mindig sokkal több pénzt kap az uniótól, mint Pekingtől.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1913402635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Kisfaludiné Baán 2017.11.29. 10:47:37

talán akkor kellett volna így nagy összhangban kritizálni, amikor a jó német anyjuk a nyakunkra hozta ezt a rengeteg migránst

FCUK12 2017.11.29. 14:45:45

szeretném megjegyezni, hogy a költségvetés elfogadásához teljes egyetértés szükséges. namost: ha mi nem szavazzuk meg, nem lesz új, csökkentett költségvetés, ellenben a régi életben marad, pont mint a tagországi költségvetések esetén. ez pedig azt eredményezi, hogy ugyanannyi pénz jön, mint eddig.

csakszólok.

taga20 2017.11.29. 18:57:59

@Anna Kisfaludiné Baán: ki a kurvaanyád hozott, kit, hova?

taga20 2017.11.29. 19:01:01

@FCUK12: csak szólok. ha a németek átváltanak unortodokszba, akkor szopni fogtok!

a csúti tróger, a családja, és a muzsikjai, mint te is, megbaszhatjátok a mészaroslölöt!

FCUK12 2017.11.29. 21:58:20

@taga20: látom, megint elgurult... gurulj utána :)

ja, a b1 is Orbán-győzelemre számít jövőre, hiszen másként mi köze lenne Orbánnak ugye 2020-hoz? csak hogy leszögezzük :D:D:D

a nagy hohoohooo 2017.11.29. 22:12:38

@taga20: Nyugi csak egy X az x-en szellemi korlátolt senki troll :
www.facebook.com/anna.kisfaludinebaan

a nagy hohoohooo 2017.11.29. 22:24:26

@Anna Kisfaludiné Baán: Mérmindig a leghülyébb takonynácit küldik ide?.....jahúgy ennyi az értelmi választék..hehhee .....akkor milyen hülye az alja..Demost télleg mindenáron még nagyobb mihígmélymagyar jobbikuSS hülyét akarsz csinálni magadból?...annyira lenézlek, hogy sajnálok minden betűt amit neked írok most, lehetsz ostoba meg paraszt is. De legalább egyetlen sorban ne akard mindkettőt abszolválni.
Merkel nem hívta be a menekülteket,ő az életüket mentő szíreknek kínált menedéket amíg hazájukban nem rendeződnek a dolgok,Orbán szabadította rá a németekre amikor 3-4 ezer menekültek átvonatoztatott ,át BKV buszoztatott ellenőrzés és regisztráció nélkül a sógorokhoz,Merkel két éve arról beszél, hogy egyrészt Európának humanitárius kötelessége a menedékkérőkön segíteni és befogadni azokat, akik a háborús övezetekből jönnek, másrészt pedig szükség van az ide érkezők integrációjára. Az majd eldől, hogy igaza van-e és hogy elegendőek-e azok az erőfeszítések, amiket az integráció érdekében tesznek, de Merkel egyelőre meglehetős következetességgel képviseli a maga álláspontját. Merkel csupán a kanzlerin. Azt irod, hogy Merkel azt mondta ( amit nem tett) hogy mindenkit befogad. Merkel nem dönt egyedül ,a német mindenkit befogad ugyanis ez van az alkotmnyukban. Döntést kizárólagosan a német kormány hoz. A német alkotmányt nemszórták össze trágyás villával , mint a magyart. Ezenkivül a németek hozzáállása a törvényekhez teljesen más mint ahogyan te azt ott ismered.
A német alkotmánynak és az emberiesség szabályainak.A német alkotmány tartalmazza a politikai menekültek, a genfi menekültügyi egyezmény pedig a háborús menekültek védelemhez való jogát, és ez minden európai államra nézve kötelező. Mindenki másnak, aki ezt nem veheti igénybe, mert gazdasági okok miatt jön el a hazájából, egyértelműen meg fogják mondani, hogy el kell hagynia Németországot, bármennyire is nehezére esik.
4) A német alaptörvény úgy kezdődik, hogy az emberek méltósága elidegeníthetetlen, és nem úgy, hogy a németek méltósága elidegeníthetetlenek (persze azoké is).
A magyar kormánynak 1294 menekült státuszát kellene elbírálni! Nem befogadni!Lefolytatni a tisztességes,jogszerű menekültügyi eljárást és dönteni tovább mehet egy befogadó országba,vagy ha érdemtelen akár haza is toloncolhatják,itt úgysem akar senki sem maradni.
Hiába szajkózza a kormány, hogy Brüsszelben megszavazták a kötelező kvótákat

Csak arról döntöttek, hogy kezdődjenek el a rendszeres tárgyalások kvóta-ügyben, többek között Magyarországgal is.

A Soros György által befolyásolt Európai Parlament (EP) elfogadta a kötelező betelepítési kvótát

– harsogták a hétvégén a Fidesz vezető politikusai az MTI-ben. Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetiroda minisztere pénteken az Echo Tv-n említette az ügyet, Puskás Imre, a Fidesz szóvivője egy szombati sajtótájékoztatón hozta szóba. Németh Szilárd, a kormánypárt alelnöke vasárnap mondta el ugyanezt a sajtónak. Deák Dániel, a Nézőpont Intézet elemzője az M1 aktuális csatornán vasárnap megismételte az állítást.
Tényleg megszavazta a kötelező kvótát az Európai Parlament?

Nem.
index.hu/kulfold/ep/2017/11/19/az_europai_parlament_nem_szavazta_meg_a_kvotakat_csutortokon/?token=76d5bd7f7f7e885002dbea21d009c3df

Úgyhogy ha megbocsátasz,ha nem heheeee.... hozzászólásod (és főleg érveid) nem veszem túl komolyan.
Höhöö.. nem lehet meggyőzni semmilyen érvekkel a tefajta orbánimádó mihígmélymagyarokat, akik akár Orbán szarát is hajlandók megzabálni csak nemzetthyszínű legyen.brhüü...

a nagy hohoohooo 2017.11.29. 22:29:13

@FCUK12: Nem kéne szögekkel nagyképűsködnöd megint megetetik veled a saját szarod hehee...sztem már függőséged van ...mint a vadász ,vadász te sz..jársz ide..hehee....

a nagy hohoohooo 2017.11.29. 22:40:21

@FCUK12: Aha belekukk a szellemi sötét lyukadba hehee..
"
B1 BLOGCSALÁD A nagy Belgrád-Budapest átverés 2017.11.27 16:14:06
A naiv álmodozó Orbánt lehúzzák a kínaiak...
FCUK12 2017.11.27 21:54:41
érdekes írás. mondjuk én úgy tudom, hogy a pireuszi kikötőbe érkező szállítmányokat dobnák szét ezen a vasúton, mivel a hajó csak addig olcsó, amíg egyszerre sokat egyirányba kell vinni, ugye.

na de ki vagyok én, hogy meghazudtoljam a b1-et? majd holnap, még csak hétfő van, biztos azért kamuznak a srácok ilyen gyengén, mert még nem melegedtek bele a hétbe :D"

Csaxólok a szerbeknél és a szerbektől délre semmi vasútépítés nem folyik ,de nem is terveznek ,éppen Latmann Tamás beszélt erről ma,ergó mitis,honnanis,hováis akarnak szállítani a kínaiak?

Már más szerző kapcsán is megfogalmaztam, hogy aki írni akar, annak először olvasnia kéne megtanulnia.Ugye nem ismeri az általam nagyra becsült-Hofi Géza művész mondását a tájékozódási futásról?:"előbb tájékozódni ,s aztán futni...Szegény. Milyen sötétségben élsz . Örvendek, hogy egy ilyen intelligens, magasan kvalifikált ember leereszkedett hozzám, agymosott paraszthoz.Meg persze azt is értem hogy a magadfajta IQ lightost miért zavarja annyira az értelem. Szeretnék a te szintedre lesüllyedni, de sajnos nem megy.Ne haragudj, de a te korlátolt jobber értelmi képességeddel nem alkotnék vélemény Az a baj, hogy mindenkit megtanítunk írni....
Nem sok sikerrel
És olvasni?
Hát aztmeg minek?tudsz a szellemi korlátoltaknak készült írásjelek szmájli helyett helyett érvelni is ?

Hozzászólok 2017.11.30. 14:03:57

En hajlok arra hogy akkor ugorjanak. Egy csomo tamogatas ugyis baromsagokra ment el. Ez a fajta tamogatas ugyanis jellegenel fogva a korrupcio melegágya. Cserebe legalabb megszűnik a sok kedvezmeny amit mi adtunk az unionak. Azzal hogy megnyitottuk a piacainjat, engedtuk felvasarolni , és aztán bezárni , a gyárainkat. Jo dolog lett volna az eu, de en a plafon nélkuli automatizált migráciobol nem kérek. Semmilyen áron. Ha visszaesik a gazdaság, akkor visszaesik. A 80 as években is csak elboldogultunk valahogyan.

Hozzászólok 2017.11.30. 14:13:42

@taga20: micsoda stilus ez, Taga?
Nyilvánvaloan a wilkommenskulturra, meg a magas integrácios juttatás csomagra gondolt, ami olllllly hivogató mint egy meghivolevél.
A hülye hollandok még szexuális fevilágosító oldalakat is készitettek arabul persze, hogy hogyan kell a migránsoknak a holland nőkkel dugni.

Na mindegy, ezt valószínűleg te is tudod, csak biztos jolesett kicsit névtelenül kurvaanyazi egy ismeretlen nővel.... @Anna Kisfaludiné Baán:

Sexual Harassment Panda 2017.12.02. 12:50:14

És mièrt abból indulunk ki, hogy 2020ban Orbán kesz a minelnök?!

Sexual Harassment Panda 2017.12.02. 12:51:49

@a nagy hohoohooo: nem igaz.
A szíreket/irakiakat/afgánokat/ eriteaiakat hívta meg.

Cycmen 2017.12.02. 13:00:59

@Sexual Harassment Panda:" És mièrt abból indulunk ki, hogy 2020ban Orbán kesz a minelnök?!"

Addigra Putyin küld neki egy koronát és Minden Magyarok Cárjává koronázzuk méltóságos urunkat! Természetesen kilépünk a néger EU-ból is!

Sexual Harassment Panda 2017.12.02. 13:02:47

@Cycmen: afrikát is a szír háború miatt kekk Európába költöztetni?

colonel Tigh 2017.12.02. 13:38:45

Na nézzük csak. Azt tudjuk, hogy Orbán milliárdokért átadta az azeri haverjának a baltás gyilkost. Tudjuk -már Simicska vallomása előtt is nyílt titok volt-, hogy az oroszokkal, egészen pontosan a Roszatommal azért kellett kurva gyorsan, idejekorán atomerőműre szerződni ezermilliárdokért, hogy megvegye (és aztán megszüntethesse, beszánthassa) az RTL klubot. Azt is tudjuk, hogy nemzetközi körözés alatt álló arab üzletemberrel, valamint még a -nyugodtan kijelenthetjük, a saját befolyása alatt álló- nemzetbiztonsági szervek által is elmeszelt, terrorista szálakhoz köthető alakokkal üzletel, nem csak ő, de kis családja is. Azt igaz (még) nem tudjuk, hogy a kínai vasútépítésért cserébe mi csurran-cseppen neki, de ismerhetjük már annyira, hogy nyugodtan kijelenthetjük, a saját anyagi, ill. hatalmi hasznáért cserébe ebből is az ország húzza a rövidebbet. Egészen elképesztő. Teljesen nyilvánvaló, hogy Orbán Viktor, az ország miniszterelnöke külföldi személyekkel és hatalmakkal szövetkezve, haszonszerzés céljából, tudatosan okoz kárt ennek az országnak. Mifelénk ezt hazaárulásnak hívják, viszont innentől kezdve az is hazaáruló, aki ezt a tetvet támogatja, vagy a fideszre szavaz. Persze majd most megkapom, hogy mekkora libsi, komcsi, bolsi vagyok, de leszarom. Aki erre libsizik, komcsizik, az vagy szimplán egy idióta, és fogalma sincs ezen szavak jelentésével, vagy szándékosan démonizál. Fidesz szavazók, akik itt tépik a szájukat: ez itt nem baloldal-jobboldal kérdése, vitája, szóval ne csináljunk már úgy. Azért libsikomcsiztok le látatlanban valakit, mert nem tetszik neki a lopás? A családomtól a komcsik vettek el mindent, mégis meg kellet érnem, hogy lekomcsiznak, mert szót emelek a lopás, csalás, a hazug propaganda ellen. És a legjobb, hogy olyanok komcsiznak, akik aztán "Tállai elvtár... izé, úr"-aznak. Nem illiberálisak vagytok, csak simán, ill-ek, iberális nélkül....

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.12.02. 14:04:56

A következőt kell itt megérteni: a felcsúti (vagy alcsúti? - ezt sose tudom) tolvajnak most már nem fontosak, nem számítanak az EU-támogatások. A nagy részüket már ellopta, több 100 milliárdos vagyont halmozott fel belőle (ő meg a seggnyalói), és most már az sem lenne baj neki, ha az EU többet nem fizetne. Miért van ez? Pofonegyszerű az oka: mert neki elsősorban a hatalom, és a hatalomban maradás a fontos. Ha hatalomban van, és nincsenek EU-pénzek, akkor még mindig az övé marad az ország. Márpedig ez az ország az övé, ezt már teljesen ellopta magának. Így pedig azt csinál, amit akar. Ez az ország még mindig egy 9,5 milliós európai ország, amelynek az egy főre eső GDP-je a Föld felső harmadában van (bármilyen meglepő is ez), vagyis az ország még az EU nélkül is el tud tartani egy ilyen fasiszta tolvajbandát, mint amilyen a fidesz. (Az a 4 millió szegény megint csak nem számít neki.) Itt csak ez számít, a többi tényező (EU, támogatások, Putyin segge, kína, stb.) nem tényező, nem érdekes.

Cycmen 2017.12.02. 14:11:50

@colonel Tigh: Milyen lopásról beszélsz te űrlény? A szocik loptak meg basztak el mindent, meg kiárusították az országot! Akkor hol voltál a nagy önkéntesrendőr fejeddel?

illaim 2017.12.02. 14:33:08

@Cycmen: Miért hazudsz te fidesses köcsög? A privatizációt az Antal kormány megbízásából az a Matolcsy rendezte le, aki ma az MNB, és alapítványaival a magyar nép tulajdonát fosztogatja! te degenerált agymosott barom!

élveteg 2017.12.02. 14:51:00

"Az olyan politikusok, mint Orbán Viktor értékelik, hogy a kínaiak nem tesznek fel kényes kérdéseket a jogállam, a demokrácia és a civil társadalom kapcsán."

Miért egy német ha befektet akkor feltesz ilyen kérdéseket? Leszarja az a demokráciát meg civileket Számol és ha megéri befektet

colonel Tigh 2017.12.02. 15:10:04

@Cycmen: Igen, és? Mi van a szocikkal? Talán nem lettek leváltva, vagy mi? Szarul csinálták, meg akkor is ment -igaz nem ekkora volumenben- a lopás, korrupció - mentek is a levesbe. Talán nem jól tudom? Pont ez a bajom, drágám, hogy megszabadultunk az egyiktől, erre jön egy másik, egy még rosszabb. És magukat konzervatívnak hazudva, keresztényi és nemzeti érzelmekre játszva, kihasználva a hazaszeretetet, és azzal visszaélve hatalmon tartják magukat - mert úgy látszik, ebben az országban a hozzád hasonlók miatt ez is elég. Holott pont egy nemzeti érzelmű, konzervatívnak kellene először az asztalra csapni, meg kivonulni az országház elé, tudod?
El se hiszem, hogy még mindig van valaki, aki a szocikkal jön. De hogy mondjak valamit: pont Orbán az, aki lélegeztetőgépen tartja az Mszp-t, meg Gyurcsányt. Kell egy házi ellenség, akit könnyű csuklózni, reális veszélyt nem jelent. Mert azzal könnyű harcolni. Miket mondok: könnyű harcot imitálni. Hogy ők keményen küzdenek a mindent elnyomó balliberális oldallal, és annak sajtójával. Kovács előadja a nagyhlalált a BBC-n, hogy micsoda balliberális nyomulással szemben kell nekik harcolni, miközben nincs már sajtótermék, ami ne a Vajnáé, vagy a Mészárosé lenne. Olyan világot építetek, amiben az unokáitok le fognak köpni.

Janossz 2017.12.02. 15:19:04

@ipartelep:" Ha hatalomban van, és nincsenek EU-pénzek, akkor még mindig az övé marad az ország."
Ezt (szerencsére) rosszul tudod. Nem léphet ki.
A holdudvar tetemes része az általa azzá tett "gazdákból" tevődik ki, akik ugyan egy egy gereblyét nem fogtak még életükben, de a pár száz hektárjuk után járó (egyáltalán nem erre kitalált) földalapú támogatásból aranyosan megélnek.
Nem néznék jó szemmel a csapok elzárását, attól tartok.

L von Richthoven 2017.12.02. 15:22:56

@Anna Kisfaludiné Baán:
megéri pár szaros fillérért égetni magadat?
kit hozott a te nyakadra te hülye picsa? ha Merkel nem lett volna hajlandó befogadni őket, akkor mindennap lehetne jópár arab kuncsaftod, a szomszédaid között pedig egy két afgán, néha azok is betársulnának... de sajnos ettől nem jönne meg az eszed...

Visceroid 2017.12.02. 15:23:13

@Hozzászólok: "Azzal hogy megnyitottuk a piacainjat, engedtuk felvasarolni , és aztán bezárni , a gyárainkat. "

Ahhoz az uniónak semmi köze nem volt. Az a rendszerváltás után volt, és akár van unió, akár nincs, az tovább fog folyni (már ha még van mit eladni).

L von Richthoven 2017.12.02. 15:25:16

@Hozzászólok:
magyarul is csinálhattak volna egyet, bár a te öregeidnek már későn jött volna...hiszen az abortusz lehetőségéről sem hallottak...

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 15:35:02

"a németek és a franciák tovább egyetlen eurót sem hajlandóak adni a keleti tagoknak, ha azok nem tanúsítanak kellő szolidaritást."

Franciaország mennyi szolidaritást mutatott amikor százezerszám özönlöttek a migrincsek a balkáni útvonalon? Semennyit, Olaszország felé pedig még a határt is lezárta. Bár csak 30-szor kevesebb migrincset fogadott be mint Németország, ehhez még rendkívüli állapotot vezetett be

És akkor még nem is beszéltünk a romániai cigányok erőszakos hazaküldéséről

vaffanculo 2017.12.02. 15:41:06

@a nagy hohoohooo: nem sok like és komment van a posztjai alatt a hülye tyúknak :)

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 15:50:58

Ki is ez a Jiri Pehe, a New York Lies ügyeletes mindentudója?

A kenyéradója a The National Endowment for Democracy (NED), egy

"a U.S. non-profit soft power organization that was founded in 1983 with the stated goal of promoting democracy abroad.[1] It is funded primarily through an annual allocation from the U.S. Congress in the form of a grant awarded through the United States Information Agency (USIA). "

Milyen szép független háttér

Jakab.gipsz 2017.12.02. 15:51:56

@a nagy hohoohooo: @ipartelep: @illaim:

A ti időtök lejárt, ma már nem dőlünk be a bérrettegő, süket és kiüresedett ajvékólásaitoknak.

Juj féljünk, jönnek azok a csúnya nácik, az antiszemiták és persze a rasszisták, nyugi ha ideérnek majd jól tökön rúgjuk őket, ezt bízzátok ránk a magyarokra.

A populizmus a közérthető világos beszéd ideje következik, a politikailag korrekt farizeus süket duma helyett.

Ti csak ne féltsétek a jog-államot, a magyarok már akkor készítettek önmaguknak, alkotmányt, igen már akkor, amikor a ti őseitek még csak beszélni sem tudtak, nem hogy elgondolni egy bármilyen államot, eszükbe sem jutott.
A magyarok, igen a magyarok, úgy készítettek alkotmányt, hogy a Platón álla-filozófiájáról és a bukott Római birodalom jog-államiságáról, még csak nem is hallhattak. Tehát a gondolkodást bízzátok reánk.

A pénz miatt sem kell aggódnunk, ha nem hagyjuk, hogy Soros a kufár és a bankár-demokráciák ellopják, és eltékozolják.

2020-ra pedig a globalista Soros-tervnek, ("proletár internacionalista", ember-kísérlet, tervének) még az írmagját is kiírtjuk, erre pedig akár mérget is vehettek.

Azért mert nem Soros és nem a kilóra megvett professzorai csinálják a tudományt, mint ahogyan a vörös diplomás barmok sem csinálták a tudományt, csak beszéltek róla, majd eltűntek.

Janossz 2017.12.02. 15:55:28

@libsi nóta bárki unja: " És akkor még nem is beszéltünk a romániai cigányok erőszakos hazaküldéséről "
Nocsak! Te valami liberális-féle lehetsz, ha így szíveden viseled a sorsuk. Soros fizet?
Hát akkor beszélj róluk te, és ha már eleget beszéltél, akkor jöhet a borsodi, szabolcsi, meg baranyai cigányok életéről a beszámolód...

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 15:57:49

"az Európai Parlament Kereskedelmi Bizottságának elnöke. Ő egészen pontosan attól tart, hogy Peking politikai befolyást vásárol az új tagállamokban. "

Aztán majd kevesebbet költ a politikai befolyás vásárlására Brüsszelben ... A végén még koldusbotra jutnak az ottani mamelukok

rasztaszív 2017.12.02. 15:58:40

@Jakab.gipsz: köhög a bolha.a te szar reakciós-klerikális világod már soha nem jön vissza.sőt,egyre többeknek leesik,hogy mit is akartok.

L von Richthoven 2017.12.02. 16:00:04

@Jakab.gipsz:
sőt nagyon remélem, hogy Lipótmezőt is újra megnyitják hiszen neked égető szükséged lenne egy hosszabb kezelésre....

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.02. 16:13:55

szpoilerezek kicsit

a 2018 utáni rezsim nagyarányú hadseregfejlesztést fog végrehajtani amiről évtizrdek óta szükség van

A fegyverek egy részét az oroszoktól szereyyük be, így az a nyugati média ajvékolása biztosra vehető

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 16:14:50

Magyarországról pedig Inotai András a szakértőjük:

hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_Demokratikus_Charta
"A Magyar Demokratikus Charta Gyurcsány Ferenc akkori miniszterelnök kezdeményezésére 2008. szeptember 6-án létrejött magyarországi politikai mozgalom."

Első aláírók:
... Inotai András

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 16:22:31

@Janossz:
Én bízok a zemberek fejlődőképességében, belőled is lehet még felnőtt IQ-val rendelkező személy. Elsőnek olvasd el a mesét a farkasról és a bárányról

A hülye nagypofájú franciák olyasmit kérnek számon, aminél ők maguk sokkal durvábbat csinálnak ha úgy akarják. Mi nem engedjük be az afrikaiakat (ők se), az egész más kategória mint amikor kitoloncolják egy eu tagállam polgárait

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.02. 16:24:09

Ami jó lenne az egy RTLklub sorozat amiben egy titkos diktatúrát mutatnak be, olyan House of Cards módra.

Persze magyar gyártással kéne, és Orbánról kéne szólnia, persze álnéven menne a főszerep de megismerhető lenne. Nagyot menne, én zabálnám 2 pofára

Nem is értem Soros mér nem rendel egy ilyen sorozatot az HBOtól.

Janossz 2017.12.02. 16:43:54

@libsi nóta bárki unja:"... az egész más kategória mint amikor kitoloncolják egy eu tagállam polgárait "
Te csak így lazán lepolgározod a román cigány koldus/tolvajmaffiát? Nem a származásuk, a tevékenységük miatt küldték haza őket.
Tényleg valami szélső-liberális lehetsz. Nagy fokú tolerancia, amit tanúsítasz. A te utcádban még nem jártak.

Brix 2017.12.02. 16:52:08

Az làtszik, hogy erős szàndék van a magàllamok részéről, hogy megvàgjàk a kohéziós - és agràrtàmogatàsokat. Az illegàlis migràció 100 milliàrd eurós költségbe kerül Európànak éves szinten, amit a szegényebb tagàllamokra próbàlnak hàrítani. Éppen ezért kell új partnereket keresni, mint Kína...Ha a jelenlegi trendek nem vàltoznak, akkor Német- és Franciaorszàgban 2050 -re, akàr 20-30 % lehet a muszlim lakossàg arànya, amely a fiatalok között az 50% -ot is meg fogja haladni...Az EU bukàsa garantàlt, csak nehogy minket is magàval ràntson, mert erre is jó esély van...Új utakat kell keresni, mert az EU es Németorszàg megbukhat...

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 16:56:53

@Janossz:
Napersze, a franciák nem a cigány voltuk miatt küldték haza a román cigányokat, de Orbán konfliktusa a migrincspátyolgató Sorossal csakis annak zsidó származása miatt lehet ...

Milyen logikus

agarik 2017.12.02. 17:22:02

Van egy megoldás:
falhozállítani (kivégezni) az összes populistavezért, és felszámolni országaikat amik amúgyis fenntarthatatlan miniállamok egyenes úton hogy újabb Észak-Koreává váljanak.

Jakab.gipsz 2017.12.02. 17:27:48

@rasztaszív: @L von Richthoven: Hű ha, hogy ti milyen modernek vagytok. nocsak nocsak.

Aki ellent mer mondani nektek, annak irány a Lipót mező, ugyan ezt mondogatták a komcsik is a mázlistáknak, A kevésbé szerencséseket pedig, kéjjel gyilkolták és lövették a nép "ellenségeit", már pedig az összes patkány eltűnt.

Csak a lelketlen ateisták maradtak, nálunk csak ők kurva anyázzák a klerikálisokat, ők az intelligens ateista társadalom mérnökök.

Ti kik vagytok?

Liberális demokraták vagytok és társadalom mérnökösdit játszotok ismételten?

Janossz 2017.12.02. 17:27:59

@libsi nóta bárki unja: Nahát, te valami rasszista szélső-liberális lehetsz...Ilyen is van?
Egy lendülettel eljutottál a román cigány bandáktól (erről Orbán jutott eszedbe) a Sorosig.
Kicsit nehéz követni a gondolatmeneted.

L von Richthoven 2017.12.02. 17:45:06

@Jakab.gipsz:
ne tiltakozz, egy ilyen mondat után nem lehet másmilyen diagnózist felállítani:
"A pénz miatt sem kell aggódnunk, ha nem hagyjuk, hogy Soros a kufár és a bankár-demokráciák ellopják, és eltékozolják."
csodaszarvas, kacagány, darutollas kalap, micsoda jövőre lenne itt kilátás...

rasztaszív 2017.12.02. 17:46:38

@Jakab.gipsz: mi vagyunk azok,akiken ti élősködni akartok.ez a pontos leírása a viszonyunknak.

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2017.12.02. 17:58:37

Szanalmas libbantak. 8. eve azert konyorognek, hogy vegre zarjanak ki minket az uniobol, vagy legalabb a torvenyessen jaro penzeket vegyek el. Es az egesz politikai programjuk annyibol all, hogy REDULETLENUL remenykednek valami varatlan kataszrofan, isteni beavatkozason, ami megbuktatja a kormanyt.
Nem igaz, hogy mar egymast kozott is, ezt nem erzik cikinek.

orient 2017.12.02. 18:11:28

@Hozzászólok: "A 80 as években is csak elboldogultunk valahogyan."
Világbanki hitelből..

"Cserebe legalabb megszűnik a sok kedvezmeny amit mi adtunk az unionak. Azzal hogy megnyitottuk a piacainjat, engedtuk felvasarolni , és aztán bezárni , a gyárainkat."

Azt hogy korrupt politikusok (Antal-Horn) saját zsebre eladták a gyárakat és bezáratták őket ne az EU-t hibáztasd már. Lengyelek, csehek nem adták el, jobban is állnak most.
Piac megnyílt az egész világon. A nyugati termékeket nem csak EU-ban árulják hanem minden volt szocialista országban EU-n kívül is, ahogy az orosz megszállás megszünt ami tiltotta a nyugatról származó importot. Ha a vámmentességre gondolsz, mivel alapvetően exporttöblettre épül most is a gazdaságunk sokkal többet nyerünk a vámmentességen mint amit veszítünk. A vámmentesség ellen pont a nyugati államok lázadoznak mert innen elárasztjuk őket az itt gyártott termékekkel. Óriási tökönszúrás lenne kilépni, és nem csak kis visszaesés lenne. Sajnos sokan mint te is az állandó propaganda miatt elhiszitek az Unión kívü is van élet. Igen van persze, nézd meg Szerbiát, Moldáviát, Ukrajnát meg Fehéroroszországot, ők kimaradtak mennyire jól is megy ott. És ezek még a jobb országok, mert hozhattam volna Albániát is mondjuk, de fair vagyok.

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 18:25:16

@orient:
"korrupt politikusok (Antal-Horn) saját zsebre eladták a gyárakat "

Antall nem volt korrupt, de Horn is szinte becsületesnek mondható abból a csapatból

A "spontán privatizáció" néven folytatott szabadrablást az 1989-ben hozott törvények tették lehetővé, amikor Horn külügyminiszter volt (szóval nem sok köze volt a hazai törvényi megágyazáshoz), Antall nevét pedig senki se hallotta

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 18:30:57

@Janossz:
Elég soványka a mai termés orbáncseszegetésből. Próbáljatok valami jobbat kihozni, mert így még a parlamentbe se kerülnek be a pártjaitok, ami elég snassz

orient 2017.12.02. 18:33:27

@libsi nóta bárki unja: sajnos Antal nem volt korrupt egy urban legend. Egyik legkorrubtabb rendszer volt a szocializmus után, ők adták el szinte ingyen az összes közművünket is, de a gyárak nagy része is 94 előtt elment "jópénzért". Hornéknak nem maradt már sok de a maradékot ők tapsolták el, igaz már sokkal inkább piaci árakon. Közelében sem voltak a gyurcsány féle kormányokhoz ebben igazad van. Mindegy lényeg kár ezért EU-t hibáztatni. Legtöbb Keleti ország nem adta el mindenét a rendszerváltás után, és ennek semmi köze az EU-s tagságunkhoz amihez a tárgyalások sokkal később kezdődtek, és pont a fidesz vitte véghez (nagyon helyesen teszem hozzá...).

Sajnos most a propaganda nyomatja ezt az EU szar és egyenlő a Szovjetúnióval hazgságot. Ha Orbán EU- val a kompromisszumokat kötne és nem háborúzna már Tusk szintjén lenne valahol sokkal nagyobb befolyással mint most vagy bármikor a múltban. Ha az EU szovjetúnió lenne ahogy állítják akkor ezek a politikusok már mind a gulágon lennének valahol valami munkatárborban, ahogy a komcsik csinálták. Igen is van beleszólásunk a dolgokba és ha kompromisszumot keresnénk az érdekérvényesítéshez mint csehek meg szlovákok akkor meg lehetne odani a migránskérdést is az EU-val és a jó kapcsolat is megmaradna. Sajnos nem ezt az utat választjuk hanem a totális konfrontációt.

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 18:37:09

@agarik:
"Van egy megoldás:
falhozállítani (kivégezni) az összes populistavezért, és felszámolni országaikat amik amúgyis fenntarthatatlan miniállamok egyenes úton hogy újabb Észak-Koreává váljanak."

Csak az a gond, hogy a másik oldalon, az USA élén is populistavezér áll. Az egész emberiséget kéne eltörölni, kár hogy akkor nekünk is lehúzzák a redőnyt

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 18:47:45

@orient:
Antallal ugyanazt csinálták, mint ami a masterplan volt Orbánnal szemben 2010-ben: csontig eladósítani az országot hogy csak a hitelezők lélegeztetőgépén bírjon vegetálni, a következő oxigénpalackig, vagyis nagyjából pár hétig. Közben pedig egy kész listát letenni az orra elé hogy mi a teendő, így jön be a korlátlan privatizáció. Olvass bele az akkori IMF dokumentomokba ha nem hiszed

Antall nem borította rájuk az asztalt, mint ahogy Orbán tette 2010-ben, szerencsére. Máskülönben most mi lennénk Görögország 2.0. Nagyon megszívtuk 1990 után is, de senki nem volt az akkori politikusok közül aki így mert volna visszaszólni, és sajnos ez nem volt kifizetődő így utólag már tuti

Úgyhogy most azt mondom, minél jobban szidják arról az oldalról Orbánt, annál jobban csinálja

HorseFucker 2017.12.02. 18:56:59

Kurva anyádat rohadt geci állat !

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.12.02. 18:59:04

Az itt idezett ujsagoknak, csak az a problemaja, hogy nem engedjuk be az arabokat, hogy Orban Viktor akadalyozza, az egyseges europai iszlam allam megalakulasat.
Mert az a cel. A nemzetallamok, nyelvek, ezer eves kulturak megsemmisitese, es egy egyseges hatartalan iszlam birodalom letrehozasa. Es a hazai ballibak is ezt szeretnek, mert maskepp nincs eselyuk hatalomra kerulni.

teéjesenmindegy 2017.12.02. 19:01:16

@a nagy hohoohooo: Egész hihetetlen, hogy mennyit hazudsz te féreg :D
Egy kibaszott röhej.

teéjesenmindegy 2017.12.02. 19:12:39

@orient: "Ha Orbán EU- val a kompromisszumokat kötne és nem háborúzna már Tusk szintjén lenne valahol "
Meg is bukna, meg elmenne a picsába.
Kompromisszum, mi? Megmondta 98%, hogy nem akarunk ide migráncsokat. Ha ezután Orbán mégis beszarik, és kompromisszumot köt, akkor el lesz zavarva.

Egy vicc ez az egész migráncsos faszolás az EU részéről. 2-3 K-európai ország nem akar befogadni párezer senkiházit, és ezen pörögnek meg fenyegetőznek? Lófaszt, fingjuk nincs, hogy mit kéne csinálni, és pont kapóra jön a zorbán, hogy bűnbak legyen. Azért nem halad a remek szétosztás (Az a 160ezer ember azóta ott áll egy helyben??) mert más is látja, hogy egy baromság. Csak ott a patás, rá lehet kenni.

Az EU meg mégis hogyan gondolja? Beszed pénzt, aztán nem osztja szét? Akkor ugye be sem kell fizetnünk.

Janossz 2017.12.02. 19:16:58

@libsi nóta bárki unja: Mi van, Dezső? Darabbérben vagy?
Eddig csak a román bűnözőkért aggódtál, kitágult a világ? Már mindenhez értesz?
Ha már annyira fáj a privatizáció az Antallék alatt (nem előtte, nem utána), hát tessék:
"Az Antall-kormány beiktatása után 1990 májusa és decembere között a Miniszterelnöki Hivatal politikai államtitkára, illetve 1990 júliusától decemberéig a privatizációért felelős kormánybizottság elnöke volt. "
Valami Matolcsy, vagy hogy hívják...:-)

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.12.02. 19:23:12

"Orbán a mi pénzünket kockáztatja saját hatalmáért"

A libsik az orszagunkat kockaztatjak, csak mert most nem lehetnek hatalomba.
Kepessek lennenek inkabb iszlamizalni az orszagot, mert nincs eselyuk nyerni.

orient 2017.12.02. 19:29:28

@teéjesenmindegy: kompromisszumra gondoltam. azt jelenti migránsok nem jönnek, nincs szétosztás, de ugyanakkor nem próbállunk meg állandóan anyázni feléjük: Állítsuk meg Brüsszelt, Nyugat hanyatlik, Az Eu úgy viselkedik mint a SZU...etc. Ezekből kéne visszavenni mert ez nem segíti a kompromisszumot. Szlovákok egy büdös migránst sem fognak átvenni, de leülnek Macron-nal és Merkellel is mint parnerekkel és nem állandóan csak szapulják az EU-t ahol érik. Vannak félreéértések, rendben, de nem kéne ettől még ezt az állandó tesztoszteron dzsungelharcos szöveget nyomatni.

odysszeusz 2017.12.02. 19:30:29

Hát Gipszjakab Te se változol...meg én se! Azt mondod nem jön vissza az a gyűlölt Gyurcsányos liberális világ? Ne jöjjön ne, de a tiéd se!! Az a papos álkeresztényes képmutató, hazug háborúkba sodródó nyúzott kutyabőrös világ se. Ezt a mocskot ami most van ez a felnövekvő ifjúság fogja kidobni a szemétre mert odavaló...Orbánostul-Gyurcsányostul meg az összes volt MSZMP-s nyomorék utódjával együtt. Azt semmiképpen nem hiszem hogy ennyire nem látod mi folyik itt. Csak a bosszúvágyad sugallhat ilyen gondolatokat...s az az idegengyűlölet ami sok-sok magyarban még él. A múlt század fertőzése amit pont olyan politikusok NEVELTEK bele az akkori ifjúságba mint Orbán Viktor.

odysszeusz 2017.12.02. 19:35:44

Ez a féreg banda pont azokat szapulja akik nélkül már régen elzavarta volna őket a jónép!
Csak szorongasd meg a magyarok tökét és lázadnak...Annak 2 millió szerencsétlennek cirkuszkodnak az EU-val meg Sorossal akiket a nagyapáik meg az össze húgyagyú elődjük vakegérnek nevelt fel...

orient 2017.12.02. 19:37:09

@libsi nóta bárki unja: orbán sok dolgot jól csinál, sőt sokkal jobban mint elődei, nem ez a gond, főleg gazdasági kérdésekben. Üzletel a kelettel még ez sem gond, persze azzal üzletelünk aki fizet. De ez az állandó orosz imádat, és EU gyülölés már nagyon egyhangú és félelmetes. Olvasom a 888-at néha és minden, minden cikk arról szól az egész nyugat egy rohadt süllyedő libsi komcsi rendszer, és oroszok meg aztán a legrendesebb állam a világon akik megmentenek mindenkit és szegényeket csak állandóan elnyomják, agresszálják és állandóan önvédelemből kell a fél világgal háborúzzanak. (ne értsd félre USA és más nagyhatalmas sem jobbak, ami zavar az az egyhangúság és az alapvetően mindenben az oroszok pártján vagyunk és mindenben a nyugat ellen, ez azért elég nagy túlzás ebben a formában...)

Han Solo. 2017.12.02. 19:41:49

Eddig is túl türelmesek voltak Orbánékkal Brüsszelben. Ha én lennék az EU vezetőségében arra szavaznék, hogy egy ku*va fityinget se adjanak Orbánéknak. Már rég el kellett volna zárni a pénzcsapokat.

Janossz 2017.12.02. 19:55:21

@orient:" De ez az állandó orosz imádat, és EU gyülölés már nagyon egyhangú és félelmetes."
Ha hozzáveszed, hogy mindezt a SZÖVETSÉGESEINK ellen, undorító is. Árulóvá lettünk.

orient 2017.12.02. 19:59:33

@Janossz: A történelem nem ismétli magát de gyakran rímel ugye? Mndig tudtuk, hogyan kell a rossz oldalra állni. Csehek, szlovákok leköröznek mindenben már, és balti államok is. Egyetlen migránst sem vettek át, de mégsem balhéznak reggeltől estig meg szapulják az EU-t. Persze, ha majd megegyeznek a nyugati államokkal akkor ők lesznek a szemét árulók, akik hátbatámadtak minket. Már előre látom ezeket a cikkeket..

1ghost 2017.12.02. 20:04:42

@orient: "orbán sok dolgot jól csinál, sőt sokkal jobban mint elődei, nem ez a gond, főleg gazdasági kérdésekben. "

Ember, most légy nagyon erős, felhomályosítalak: 1. A magyar gazdaság növekedése az elmúlt nyolc évben nem éri el az évi 2 százalékot, mondom kettő százalékot. 2. Ezt a 2% alatti értéket a narancsos elqúrók horribilis EU-s pénzek mellett produkálták, cirka 10 ezer milliárd EU-s lóvéval, s enélkül a gazdaság növekedése a 0-1% közti tartományban mozogna.

Teccikéteni?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:14:28

Csakhogy 2019-től már egy új EU parlament lesz..;)

orient 2017.12.02. 20:18:32

@1ghost: erős tulzás azért. 2014-2015 ben jó volt a növekedés, 2016 ban visszaesett, idén jövőre megint jó lesz. Ne értsd félre az EU-nak nagyon nagy szerepe van ebben, de mondjuk Gyurcsány alatt is ennyi pénzt kaptunk GDP arányában, kisebb államadóságunk volt és fele akkorákat tudtunk nőni mint a régiós országok mert Gyurcsányék eszetlenül vagy szétosztogatták vagy szintén ellopták. Legalább most hozzuk a régiós átlagot és nem leszakadunk. Ezért nem nyer az ellenzék 8 éve és ezért fog veszíteni jövőre is mert állandóan csak az anyázás megy, és hogy minden szar. Ismerőseim akik nem kedvelik orbánt de sokkal jobban keresnek mint pár éve nem fogják ezt sajnos bevenni és attól fosnak ha visszajön a az előző rendszer akkor megint egegbe emelik az adókat és szanaszét osztlyák segélyek formájában szavazatokért. Ha valamit el akarnak érni akkor bizony az orbán kormány érdemeit is el kellene ismerni, mert vannak. Olyan kormány a világon nincs aki mindent 10000ezer%-ban rosszul csinál kivéve talán Ékoreát. Bizonyos dolgokat el kellene ismerni, megtartani és amivel nem értünk egyett azon változtatni, de nem állandóan csak szarozni amit csinálni, marhára irreális ez is, ugyan úgy mint a kormánypropaganda.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:18:39

@orient: Nem tünt fel, hogy már egy ideje választási kampány van? Hidd el, májustól lesz ittt mosolydiplomácia..

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 20:21:18

@orient:
Annak idején mi voltunk a bezzegország, a lengyelek meg a szlovákok keménykedtek, a csehek is a saját fejük szerint csinálták, aztán mi lett a vége? Együtt vettek fel mindenkit az EU-ba, az egész retkes nagy duma amit több éven keresztül nyomtak utólag blablának bizonyult

Most orbán a golyófogó, a többiek pedig ha lehet mögéje bújnak. Viszont van egy következmény: Orbánt jelentősebb politikusként jegyzik a világtőzsdén, mint bárki magyar politikust xx évre visszamenően. Hogy ebből a politikai tőkéből mit tud majd kihozni a következő egypár évben, az kérdés, senki nem láthatja a jövőt, de mindenképp egy nagy esély lehet

A lengyelekkel és Tuskkal való összehasonlítás pedig teljesen félredimenzionált. Lengyelország lobbiereje Amerikában és az EU-n belül is sokszorosa Magyarországénak, össze sem lehet a kettőt hasonlítani. Ennek különböző okai vannak, de nem a pillanatnyi politikai vezetéstől függ

orient 2017.12.02. 20:22:08

@EU zászlót mindenhova!: ugylegyen, legyen igazad. Mondjuk Fico le tud vezényelni egy választást anélkül hogy elküldene mindenkit az anyjába és mégis megnyeri. Az emberek nem hülyék, ha jobban élnek és jó irányba mennek a dolgok sorosplakátok, és Eu elleni uszítás nélkül is megválasztanák megint.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:22:28

@Janossz: Amikor Gyurcsány megpróbálta átjátszani a Mol-t az oroszoknak, akkor ő nem vált hazaárulóvá ugye? Arról tudsz egyébként, hogy a németeknek külön vezetékük van Putyin felé a Balti-tengeren?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:25:20

@orient: Ficonak van ballibsi ellenzéke? A cseszkóknál még a komcsik is nacionalisták voltak. Nekünk komcsiból a lefrosszabb fajta jutott..

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 20:29:01

@orient:
A migrincskérdés a legtöbb EU tagállam számára egy távoli probléma. Ha nem akarnak, szinte egyetlen migrincset se látnak a balti államokban például. Magyarország meg pont ott van, ahol keresztülvezet a kelet-nyugati út, így nehéz volna nem reflektálni

Orbán hepciáskodása egy nagyobb dimenzióban értelmezhető, ahol a kérdés hogy Brüsszelben dőlnek-e majd el a dolgok és ezzel együtt a perifériára szorulunk, vagy tudunk-e lavírozni ami az elmúlt 300 évben a legjobb volt amit tenni lehetett

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:29:22

@orient: " Az emberek nem hülyék, ha jobban élnek és jó irányba mennek a dolgok sorosplakátok, és Eu elleni uszítás nélkül is megválasztanák megint."

Hát, 2002-ben épp ezzel a hozzállással vesztette el a Fiesz a választásokat. Úgy gondolták, hogy a teljesítmény önmagáért beszél, és kifejezetten passzív, reagáló kampányt folytattak. Vereség lett a vége.. Godolom nem akarnak mégegyszer így járni..

orient 2017.12.02. 20:29:35

@EU zászlót mindenhova!: a komcsik MO- jelenleg 5-7% között állnak, legjobb esetben, és belevéve még a legkisebb törpe pártokat is. Itt nem lesz baos kormány 30 évig az fix. Jobbikot sem kedvelem, de pont az a demagóg hülye duma amit reggeltől estig nyomtak az EU ellen, meg keletről na pont ez tartotta a racionalitást a fidesz oldalán. Annyira demagóg és szar volt ez a szöveg hogy senki sem vette őket komolyan, erre most a Fidesz vette át ezt. A Jobbiknak sem hiszek , kutyából nem lesz szalonna, de most komolyan ezt a leegyszerüsített demagóg marhaságot kellett pont átvenni könyörgöm?

orient 2017.12.02. 20:35:04

@EU zászlót mindenhova!: "Hát, 2002-ben épp ezzel a hozzállással vesztette el a Fiesz a választásokat. Úgy gondolták, hogy a teljesítmény önmagáért beszél, és kifejezetten passzív, reagáló kampányt folytattak. Vereség lett a vége.. Godolom nem akarnak mégegyszer így járni.."

Hülyeség. A baloldal hajszállal nyert, és a fidesz ahelyett hogy a pozitív dolgokra épített volna akkor is a miép szavazatokra ment rá és elkezdtek magyarkodni, meg redikalizálódni, a szocik meg főt fát beígértek amit sajnos nem szabad lett volna, ez vitte el 2002-t. Akkor nem voltak migránsok, látható probléma magyarul emberek nem értékelték ezt a nemzetiségi arculatot. Most sem értékelik egyébként, átlag magyar békességszerető és nem szeretik a radikálos pártokat. Fidesz hosszútávon bajban lesz ezzel a fajta politikával. Ahelyett, hogy Merkelt szapulták volna fideszék meg Brüsszelt, lehetett volna mondjuk Seehofferrel bratzizni aki Merkel jobbkeze és mindenben egyetértett Orbánnal. De nem a közös pontokat keressük a játszmában, hanem az ellentéteket. Remélem ahogy Orbán öregszik majd lenyugszik kicsit és visszatér a régi nyugatos politikájához, Martonyival, navracsiccsal és sok értelmes emberrel akik azért még maradtak...

Janossz 2017.12.02. 20:39:16

@libsi nóta bárki unja: " Orbánt jelentősebb politikusként jegyzik a világtőzsdén, mint bárki magyar politikust xx évre visszamenően."
Aha.
Pol Pot nevét sikerült megtanulni a világnak. Ki vezette előtte és utána Kambodzsát?
Nem tudod? Azokat nem jegyzik. Nincs miért.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:39:46

@orient: Politikában soha ne mondd, hogy soha! Menj biztosra!Egyébként, ha Orbánék nem repülek rá 2015-től a migráns és EU ellenes témára, akkor megtette volna a Jobbik, és ma valszeg egy 25-30 %-os párt lenne, és szó nem lenne arról, hogy a libsikék össze akarnának állni velük.
Mivel a Fidesz kifogta a szelet a vitorlájukból, másfelé kellett pozicionálni magukat, és megpróbáltak középre behúzódni.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:44:06

@orient: Rosszul emlékszel. Az első forduló előtt kifejezetten passzív visszahúzódó kampányt talált ki Vermer. Orbánt kifejezetten ki akarták vonni a dolgok sűrűjéből. Aztán az első forduló után már hiába dobta be magát, nem segített.
Ja, hogy hajszállal nyert a baloldal. Aha.. Hát most ne nyerjen hajszállal, ha kérhetem..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 20:51:15

@orient: "akkor is a miép szavazatokra ment rá és elkezdtek magyarkodni, meg redikalizálódni"

Jelentéktelen, öt százalékos kis pártocska volt a Miép (be se jutottak asszem). Az akkor még erős túlsúlyban léviő ballibsi sajtó próbálta meg összemosni a Fideszt Csurkáékkal. A Tesnevelési Egyetemen tartott beszéd pedig már az első fordulós bukás után volt már.

orient 2017.12.02. 20:53:11

@EU zászlót mindenhova!: igaz, de azért lehet máshogy ezt a migránstémát. Kifogták a szelet a Jobbiktól valóban, de látod mondjuk Kurz és FPÖ milyen kampányt csinlát a szomszédban? Eléggé beleszálltak a migránstémába ott is, meg is nyerték de nem kellett ott sem anyázni az EU-t orrba szájjba. Nem igaz, hogy EU csak ez miatt szállt ránk mert akkor rászállt volna Kurzékra is hasonlóképpen. Egy a lényeg, a téa megvan, csak inkább európai, polgári módon kne előadni. Szeretjük EUrópát, oda tartozunk, ők a szövetségeseink, de ebben nem értünk egyett, és kitartunk, nem veszünk át senkit. Azért ha feltünt a politikai beszéd nem egésszen ez.

orient 2017.12.02. 20:56:23

@EU zászlót mindenhova!: 10 ismerősömből 9 Fideszpráti volt akkor és mindenki beszart a jobbrafordulástól. Egy skinhead haverom volt aki meg Miépesként pont aztmondta érdemes orbánra szavazni mert ő is ugyan azt mondja. Pont ezt beszéltük később, hogy nyertek 5%-ot a miéptől, akik pont ezért nem jutottak be egyébként, és vesztettek 10-20% mérsékelt szavazótábort. Szerintem sokkal nagyobb volt a hatása mint gondolod.

libsi nóta bárki unja 2017.12.02. 20:58:07

@Janossz:
Ne reménykedj, ide nem jönnek a vörös khmerek felszabadítani. A fejlett világ komenistái alatt meg egyre inkább beszakad odahaza a jég. Soros se úgy néz ki a legutóbbi vidón, mint aki sokáig húzza

De azért csak küzdjetek tovább, mert az olyan szórakoztató

1ghost 2017.12.02. 21:19:26

@orient:

- "de mondjuk Gyurcsány alatt is ennyi pénzt kaptunk GDP arányában"
- "Gyurcsány alatt .....fele akkorákat tudtunk nőni mint a régiós országok"
- "Legalább most hozzuk a régiós átlagot és nem leszakadunk."

Nem tisztem az elquró gyurcsányt védeni, de a tényen ez nem változtat: Te egy hazug orbánista szaralak vagy.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 21:20:40

@orient: A hazug ballibsi média mosta össze kényszeresen a fideszt a szélsőjobbal akkortájt. Első ilyen projektjük Szabó Albert volt, még az MDF idején, majd a Miép volt a mumus, később a Bácsfi Diána provokátor és köre.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.02. 21:24:20

@orient: Más magyar választó és más az osztrák. A 23 millió román munkavállaló míttosza óta ne csodálkozz semmin..Aki finnyás az veszít itt. Minimális esélyt sem szabad hagyni a ballibsiknek, végleg ki kell fingatni őket !

Jakab.gipsz 2017.12.02. 21:39:22

@odysszeusz: És társaid!

Azt megmondani, hogy mi magyarok hogyan éljünk, nem a (tetű = vérszívó parazita), tetű Soros és nem a brüsszeli bürokraták fogják, megmondani és kitalálni.

Köszönjük nem kérünk belőletek, nem a bolondok hajójára váltottunk jegyet.

A nyugatnak szövetségesek vagyunk nem pedig ahogyan ti libbancs értelmiségiek szorgalmazzátok, csicskásai.

A filozófus Sorosnak, pedig az írmagját is kiirtjuk, ezt a háborút ő kezdte. Újvilágot csinálni a semmiből, nos, ahhoz ész is kell, márpedig nem ez a lökött, kufár Gyuri + a pénze csinálja a tudományt, erre az állításra, mérget is vehettek.

Igen, ezek súlyos szavak.

Azért mert, mi, ott folytatjuk ahol a Polányi-Kuhn vita, zátonyra futott.

HorseFucker 2017.12.02. 22:45:16

Orbán-csicskák a telibebaszott kurva hazaáruló anyátokat !

rasztaszív 2017.12.02. 22:54:44

@Jakab.gipsz: ti,klerikális férgek még véletlenül sem a magyarok vagytok.a parazitizmusotok látványos megnyilvánulása,ahogy ezt is kisajátítanátok.
ti itt semmit nem folytattok,a fidesz árnyékából cigány módra emberkedhettek még egy darabig,aztán a fidesz után nektek itt nincs jövő.

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.12.02. 23:13:41

@Han Solo.: "Eddig is túl türelmesek voltak Orbánékkal Brüsszelben. Ha én lennék az EU vezetőségében arra szavaznék, hogy egy ku*va fityinget se adjanak Orbánéknak. Már rég el kellett volna zárni a pénzcsapokat. "

PONT OLYAN HULYE VAGY MINT TOBBI DEMAGOG LIBSI !!

Az unio nem szorakozasbol fizet nekunk, hanem az adosagat torleszti. Hitelre megvette a piacainkat, es a torleszto reszleteket fizeti. Pont mint ha hitelbol veszel lapos tv-t, es evekig torlesztesz a banknak.
Utanna te hiaba jatszod el, hogy megsertodtel a bankra, mert nem tetszik a bank igazgato uj oltonye, attol meg, tovabbra is tartozol a banknak es fizetned kell a reszleteket.

BéLóg 2017.12.03. 00:04:37

B. Szki! Hát már MOST IS elapadt minden támogatás, nem megírta MINDEN balliberális szennylap hogy a legnagyobb csapás jön magyarpországra mert MINDEN pénz folyósítást felfüggesztettek és megvontak és még vissza is kérik!

Hát így nemcsakhogy Orbán a múlt héten, de lehet hogy már korábban meg fog bukni, de MINDMEGHALUNK és NEMLESZPÉNZ legkésőbb tavaly, esetleg tavalyelőtt!

teéjesenmindegy 2017.12.03. 00:05:04

@orient: "Állítsuk meg Brüsszelt, Nyugat hanyatlik, Az Eu úgy viselkedik mint a SZU"
Most nem azért, de az állítsuk meg brüsszel-lel mi bajod? Ha egyszer úgy viselkedik mint a szu, akkor ja, meg kell állítani. És hát, lássuk be, nem nagyon lehet érezni azt a rohadt nagy demokráciát. El van fogadva az, hogy mi (magyarok, szlovákok, lengyelek) olyan fajták vagyunk, akik nem csípik az arabokat? Nincs. Le vagyunk ugatva? Le bizony. Fenyegetve vagyunk? szelestei féreg lajos szerint folyamatosan.
A nyugat hanyatlását pedig faszán félremagyarázzák a libsik. Igen bassza meg, valahol nem egészséges, hogy a karácsonyi vásárokba bombákat találnak, hogy a lányoknak parázniuk kell szilveszter éjszaka. A nizzai áldozatok is biztosan örültek a magas gdp-nek, meg a reáljövedelem mértékének.
Én speciel korrektebbnek érzek egy olyan politikát, aki nem rágja a szart hónapokig macronnal, hanem elmondja az elején, hogy mégis mit akar.
(Fogalmad sincs a szlovák, lengyel, román, bulgár, cseh hozzáállásról, sajtóról. Nekem sem, de ne példálózzunk velük)

ember100 2017.12.03. 00:06:01

@FCUK12:
Helló !

Értem én idáig X pénz jött be most a brexit után X-Y jön ben .
Tehát nekünk továbbra is X jár ugye ?
Értem én :) ja vagy még sem !

FCUK12 2017.12.03. 00:15:52

@ember100: pontosan. ugyanis nem bevétel z %-a jár nekünk, hanem fix összegek. ha az unió költségvetése kevesebb, intézkedni kell pluszbevételről. ilyen egyszerű.

BéLóg 2017.12.03. 00:16:19

Milyen érdekes. Most, hogy haza lehet menni Szíriába, se az etióp szírek, se a nigériai szírek, a pakisztáni, indiai, marokkói, líbiai, szudáni szírek nem akarnak HAZA menni.
A fene se érti eztet, de biztos, hogy ennek köze nincs a Merkelmutti meghívójához, hogy hát MINDENFÉLE szírek jöhetnek!

ember100 2017.12.03. 00:37:16

@orient:
Helló !

Erről szólt a rendszerváltás , az állami vagyon magán kézbe került.
Kicsit leegyszerűsítve :
1. ez a közművek 1" forintért " eladva egy uban legend , ugyan olcsón lett eladva DE kötelezettséget kellett vállalni a vásárlónak hogy x összegért fejleszt , Te is megvehetted volna ha van pénzed.
2. a gyárak üzemek nagy részét magyarok vették meg akik többszörös haszonnak AZONNAL eladták.Kvázi felélték a gyerekeik jövőjét.
3. Érdekes amikor a lakásod megvehetted a piaci ár töredékéért akkor nem voltak problémáid.A bajod az hogy nem voltál elég közel a tűzhöz.
4. mutass egy embert a régebbi kormányokból aki okosabb mint cukenberg .Még a simlicska sem , olyanok mint pl. Kóka , Gyurcsány .... labdába sem rúgnak.

ember100 2017.12.03. 00:56:31

@FCUK12:
Helló !

Ezt most komolyan írod ?
Tudod mi jár nekünk a szánk !
De tudod mit igazad van az únió az X összeget de "intézkedik a bevételről" tehát nekünk is többet kell befizetni :)
Ugye így gondoltad.

ember100 2017.12.03. 01:09:07

@Jakab.gipsz: Helló !

Te TÉNYLEG AGY MOSOTT VAGY !
Belépünk egy csapatba EU és ugye van egy edző NEHOGY megmondja hogy mi legyen a CSAPAT taktikája , ki Ő ?
Vettem 10 tojást az egyik romlott volt EZ IS a sorosgyuribá miatt van ! :)
Hát ez elég gáz !

teéjesenmindegy 2017.12.03. 01:31:38

@ember100: Ezt a faszságot
"1. ez a közművek 1" forintért " eladva egy uban legend , ugyan olcsón lett eladva DE kötelezettséget kellett vállalni a vásárlónak hogy x összegért fejleszt , Te is megvehetted volna ha van pénzed."
Ja. valahogy senkinek nem volt 1 forintja. Meg marhára megígérték, hogy fejlesztenek. Baszod, faszfej találd már ki, hogy csórikámék rábasztak a privatizációra.
2. a gyárak üzemek nagy részét magyarok vették meg akik többszörös haszonnak AZONNAL eladták.Kvázi felélték a gyerekeik jövőjét. - igen. Ezek a balos oligarchák. Azért utálja őket mindenki mint a szart.
3. Érdekes amikor a lakásod megvehetted a piaci ár töredékéért akkor nem voltak problémáid.A bajod az hogy nem voltál elég közel a tűzhöz. - Ööö izé, hülyegyerek, az megvan, hogy akkor ott nem volt olyan, hogy piaci ár? Baszki, xy dolgozott 40 évet, kapott a párttól egy lakást akárhol, ahol örökbérletes volt, aztán megvehette. Ezt nem lehet számszerüsíteni. Ez pont olyan álságos baromság, mint amikor valaki dolgozik 40 évig, fizeti a tb-t (ami nem volt, mert ugye nagy közös államkassza volt) aztán utána kitalálják a rendelőben, hogy mennyi forint a röntgen használata. Milyen alapon.
4. mutass egy embert a régebbi kormányokból aki okosabb mint cukenberg .Még a simlicska sem , olyanok mint pl. Kóka , Gyurcsány .... labdába sem rúgnak. - cuknbergnél még talán te is okosabb vagy. Ne találd már ki, hogy mekkora géniusz. Az wiw jobban megírt program volt. Meg a myvip is, meg másik 12 is.

teéjesenmindegy 2017.12.03. 01:33:35

@ember100: +De tudod mit igazad van az únió az X összeget de "intézkedik a bevételről" tehát nekünk is többet kell befizetni :)"
Miért, szerinted, a libaononi menekülttábor kevesebb pénzt kap, mert kiléptek a britek, vagy a számok stimmelnek, és valóban az lesz, hogy mindenki többet fizethez be?

Shish Yakoo 2017.12.03. 08:23:09

Amilyen a zindeszk, olyanok a beidézett blogjainak a kommentelői is. Zsák megtalálta a foltját:

ki a kurvaanyád hozott, kit, hova?
a csúti tróger, a családja, és a muzsikjai, mint te is, megbaszhatjátok a mészaroslölöt!
Nyugi csak egy X az x-en szellemi korlátolt senki troll
Mérmindig a leghülyébb takonynácit küldik ide?
megint megetetik veled a saját szarod hehee
Miért hazudsz te fidesses köcsög?
Aşk olsun

guvat 2017.12.03. 09:08:07

A ti pénzetek az a 16 000 milliárd forint, amivel a választottjaitok megnövelték az államadósságot...

Exploiter 2017.12.03. 09:42:39

@ember100:

Edző?

Az eu két módon tudna működni. 1: Teljes demokrácia, függetlenség és ebben az esetben kenjék a hajukra az ideológiájukat. Ez van most. 2: szoros integráció, ekkor viszont nem csak a migránst meg hülyeségeket kérem, hanem a közös költségvetést, meg pénzügyi, adó, szociális rendszert.
De mindenből csak a szart nem lehet idetolni.

1ghost 2017.12.03. 09:54:19

@guvat: Persze, hogy a miénk te segghülye, bérhazudozó orbántroll. Elvégre az állampapírok, kincstárjegyek a háztartásoknál vannak. Az az ő vagyonuk.

Janossz 2017.12.03. 10:26:33

@Shish Yakoo: Ahhoz képest, hogy négy évvel és 117 bejegyzéssel te már itt osztod az észt, tartasz illemtanórát, azért valamit megjegyeznék.
Az általatok mind közönségesen és roppant udvariasan ballibnek, ballibának, liberráltnak nevezett réteg elég széles merítés. Szabadelvű, szabad gondolkodó, szabad szájú társaság. Így tőlük némi túlzás akár érthető is lehet az önkifejezés terén.

Akkor most vizsgáld már meg kicsit a térfél feléd eső oldalát!
Csupa jó keresztény, nemzeti érzelmű hazafi, egytől egyig finom úri modorral, mi?
Tanulmányozd kicsit az ő munkásságuk is, ha annyira ráérsz!

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.03. 12:34:44

@guvat: Ostoba demagógia. Mesélj, a többi kormány mennyivel emelte meg az államadósságot? Nem tűnt még fel, hogy az országok többségének folyamatosan nő az államadóssága?? Orbánék legalább GDP arányosan csökkentették..

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2017.12.03. 15:43:57

@1ghost: Hiaban nyomtjatok ezt a demagog hazugsagot, amikor az emberek 7 ev alatt 40-50 %-os netto fizetes emelkedest tapasztaltak, 0 %-os inflacio mellett.
A libsik idejeben a 8-12 % -os inflacio miatt, 30 %-os bercsokkenes volt.

odysszeusz 2017.12.03. 19:18:52

@Jakab.gipsz: Üdv Jakab. Ami kiirtást illeti...azt hiszem jól értettem. Akkor figyelj ide Jakab, kis realitás. A háborúban, a másodikban, az "írmaggal" azt tette a fajtám és még mások is amit tett, megtehette. Köztük persze a Sorosokkal is...velük nem volt "szerencséje" a magornak...mert túlélték. Az a háború régen volt...s azóta történt egy s más a nap alatt Jakab. Például...27 évvel a "felszabadulásunk" után a gatyánk is rámegy az államadósságra s ha csak megrezdül a világ vagy elmegy innen néhány kiátkozott multi a gazdaságunk összeomlik mint a szar!!! S akkor nézzük az "írmagokat" Jakab. Atomhatalom lett. Körülötte szinte mindenütt ellenség és ők még is élnek s nem úgy mint mi, országot csináltak a sivatagban Jakab. Mi, a sajátunkat se tudtuk egyben tartani Jakab, nem érdekes ez Jakab? Hogy-hogy ez Neked nem mond semmit mert amit az írmagról írtál az a semminél is kevesebb, mert értettem. Tovább mondanám de semmi szándékom megbántani Téged csak annyi, hogy kicsit gondolkodj...Atomhatalom. Tudod egyáltalán, hogy az mi valójában? Elmondom csak Neked. Ha!!! Még egyszer ebben az országban valakik, mindegy kik arra az "írmagtalanításra" tennének kísérletet...akkor az "Írmagoknak" csak 2 atombombát kell ide küldeni ahhoz hogy a Te írmagodból meg az enyémből egy se maradjon életben...ugye Te is érted azt a csillagászati különbséget...írmag és írmag között.
Szép estét Jakab...Remélem erre soha sem kerül sor...mert a labda már régen nem a mi térfelünkön pattog, nem vagyunk játékban ha csak a szájtépést nem tekintjük annak.

odysszeusz 2017.12.03. 19:25:11

@teéjesenmindegy: ...magyarok vették meg de előtte csődbe vitték! Egy Pest környéki műanyag gyárunk London mellett ma is működik...a mérnökük aki ebben résztvett elmondta hogyan csinálták és miért...PÉNZÉRT!! Magorok...

ember100 2017.12.03. 22:38:53

@Exploiter:
Helló !

Akkor az a rengeteg EU támogatás az szar ?
Egyszerű ugorjunk el , Ne fogadjuk el a támogatást és nincs gond !
süti beállítások módosítása