B1 blogcsalád



Semjén Zsolt alulról: így néz ki a vasárnapi boltbezárás a Balatonon

Korántsem mindenki jár ám rosszul vele, csak a tulajdonosok, az alkalmazottak és a vásárlók

2015. július 14. - Egyenlítő blog

A hét végét egy balatoni kis településen töltöttem, ahogy már évek óta mindig. Annyira évek óta, hogy még emlékszem, a szocializmus óloméveiben micsoda kalandokat jelentett a beszerzés. Ha nem hoztál magaddal kaját, akkor megjárhattad.

Aztán jött a rendszerváltás, amelyiknek akadt egy-két kézzel fogható eredménye. Így kibővült kedvenc vendéglátóipari egységem, a Csücsök, ahol ráadásul már Unicum és tequila is vételezhető. Valamit megjelentek a kisebb-nagyobb boltok, amelyekben be lehetett szerezni a nyaraláshoz szükséges dolgokat. Ezek egy része néha tönkrement, néha újranyitott, de

valami mindig volt.

Tulajdonképpen egyetlen nagyobb bolt dacolt az idővel, június közepétől augusztus végéig nagyjából kiszolgálta az igényeket.

Az első változás akkor állt be, amikor Lázár János és néhány barátja hazavitte a trafikengedélyeket. Ekkortól, aki cigarettát akart venni, az vagy hozott magával, vagy bebumlizott valahogy Siófokra. De mivel nem dohányoztam ez nagyjából engem nem is érdekelt.

Na és akkor jött ez a vasárnapi cucc. (Igaz, nem vagyok egy vasárnap,de azért ez már érdekelt.) Most akkor ez úgy néz ki, hogy a nagy boltban

már szombaton nincs semmi.

(Jó, sör, bor, pálinka akad.) Mert ugye, ami nem fogy el szombaton, az ottrohad, és akkor meg minek. Vasárnap zárva. Ugyan van egy kis bolt, de az azért kicsi, hogy alig legyen benne valami. És ami mégis, az meg persze drágább.

semjened.jpg

A nagy bolt persze lehetne piac is. Ugyan nem CBA, de sebaj. Ám – mondja a tulaj – már az sem érné meg, mert mostantól vasárnap 100 százalékos pótdíjat kell a dolgozóknak fizetni. Ennyit neki ez már nem ér meg. Elvinné a nyereséget.

Korábban a vasárnapért 50 százalék járt, rövidebb volt ugyan a nyitvatartás, de mindenkinek megérte. A dolgozóknak – diákok, GYES-es anyukák és a többi – a tulajnak és a vevőknek is.

Most ugye a dolgozók elesnek a vasárnapi pénztől,

ráadásul pár embert ki is kellet rúgni, mert minek. A tulaj elesik a bevétel egy fontos részétől. A vevők meg boldogan éneklik a bezárt ajtók előtt, hogy Baszódjál meg, KDNP. És már pénteken bevásárolnak valamelyik pesti Tescóban, ha kocsival jönnek le. Így ugye ezt a bevételt is elbukják az itteni boltosok, kicsik és nagyok.

Ja, és hogy a vendéglő jobban mennek? Csakhogy, akinek volt pénze arra, hogy beüljön az itteni helyekre – és nagyszerűek is akadnak közte, mint a már emlegetett Csücsök, örök kedvencem a Sárgaház vagy éppen a Piazza Attila –, azok már eddig is megtették. A többiek inkább akkor sütnek a kertben, vagy bográcsban rottyintanak valamit, alapanyag persze nem innen, mert itt ugye megint nem lehet

Vagy ők is csatlakoznak az alkalmi kórushoz „benne Semjén Zsolt”.

Amúgy nincs semmi baj. Régen sem volt bolt, akkor is nagyszerű bulik voltak itt.

Most kicsit vacakabb mindenkinek, de annyi baj legyen.

És, hogy a két közértpénztáros a családjával van-e vasárnap? Mondjuk, tíz hónapjuk akad arra, hogy minden nap otthon legyenek, mert amúgy nem nagyon kapnak munkát, de ez a KDNP frakciójából nem látszik. Úgyhogy ez is mindegy.

Éljen az erőszakos, tőrőlmetszett hülyeség. A fundamentalizmus.

Aztán csak ennek is vége lesz egyszer.

D. J.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr337623108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissiú 2015.07.14. 12:04:45

Ennek vége? Túlbecsülöd a nemzetet.

sas70 2015.07.14. 12:27:38

Akik ezt a vasárnapi szart megszavazták, azokat küldeném vásárolni minden pénteken és hétfőn, csak azért, hogy átérezzék, milyen jó ez!

altimus 2015.07.14. 12:38:07

> Aztán csak ennek is vége lesz egyszer.

2018-ban lesz a legkozelebbi valasztas. Lehet masra szavazni (egyelore). Remelem lesz pl. olyan part amelyik nyiltan felvallalja, hogy ezt a torvenyt megszunteti es a vasarnapi nyitvatartast nem korlatozza.

John Doe3 2015.07.14. 12:42:54

Bármennyire is (rossz) divat fikázni Kádárékat, azért az Egyenlítőtől nem vártam el, hogy az "egyet jobbra üss, egyet balra" elv oltárán a történelmi hitelességet feláldozza. Konkrétan: a 70-es években több évet is a Balaton mellett dolgoztam végig. Az ottani ABC-knek volt engedélyük a vasárnapi nyitvatartásra a főszezonban, és ki is használták! A tények, ahogy mondani szokás, makacs dolgok...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.14. 13:01:41

@John Doe3: Így van. Gyermekkoromból én is emlékszem, hogy a Balaton-parti ABC-k vasárnap is nyitva voltak.

Hülyefidesz.

cupcake25 2015.07.14. 13:04:32

Nem igazán értettem soha azokat akik ezt éltetik meg jónak látják. Én dolgoztam pár hónapig kereskedelemben, igaz nem sokat mert nem az én személyiségemnek való, de mindig meg volt a heti 2 szabad nap. Ahol meg az üzletvezető nem tudta megoldani hogy ebből az egyik a hétvége legyen ott az üzletvezető volt a balfék és nem a vasárnapi nyitva tartás hibája volt. Sőt azt is meg lehet oldani hogy egymás után 2 nap legyen a szabadnap. Most ezt pl a legtöbb helyen b*szhatják. A pénzről nem is beszélve. Nem mellesleg üzenem a kereskedelemben dolgozóknak, hogy ha nem tetszik nekik a vasárnapi meló, akkor menjenek olyan helyre dolgozni, ahol vasárnap nincsenek alapból nyitva. Van ilyen is.
Egyébként engem személy szerint nem az zavar hogy én nem tudok vásárolni vasárnap vagy éjjel, hanem az zavar igazán hogy emiatt rengeteg embert elvesztette a munkahelyét, mert itt nem csak arról van szó, hogy vasárnap nem lehet nyitva, de a 0-24 is megszűnt, ezzel konkrétan az összes, eddig éjszaka nyitva lévő boltból elküldtek egy teljes műszakot, ugye ha nem vagyunk nyitva éjjel, nem kell az éjszakás műszakba ember...

Mei Ling 2015.07.14. 13:14:41

Ki lehet nyitni vasárnap is. Emelje fel a tulaj és családja a seggét! Miért is csak az alkalmazottaktól várják ezt el? Miért nem foglalkozott a posztoló ezzel a lehetőséggel?

inebhedj - szerintem 2015.07.14. 13:44:06

@Mei Ling:

Egy meglehetősen (valamint finoman szólva) ellenszenves, és jellemzően baloldali döntésnek tartom a vasárnapi zárvatartás elrendelését, de felvetés teljesen jogos, vajon mi az oka, hogy tulajdonos, családtag, élettárs, stb szintén zárva tart, noha neki nem, hogy nem kéne, de elvileg nem is éri meg?

Pop40 2015.07.14. 13:59:08

Miután a fideszes maffiakúrmány megbukott, az új kormánynak nyilván egyik első intézkedése lesz visszavonni ezt a vadbaromságot.

Amíg pedig a fideszes maffiakúrmány nem bukik meg, addig ennél sokkal súlyosabb gondok is lesznek.

A fideszes maffiózók ténykedése mindig is arról szólt, hogy kibasznak egy rakás emberrel azért, hogy a haverjaikat helyzetbe hozzák.
Ez az intézkedés csak egy a sorban, nincs benne semmi különleges.

Pop40 2015.07.14. 14:00:59

@altimus: "Remelem lesz pl. olyan part amelyik nyiltan felvallalja, hogy ezt a torvenyt megszunteti es a vasarnapi nyitvatartast nem korlatozza."

Ha az ellenzéknek minimális esze lenne, éjjel-nappal ez folyna mindenhonnan: szavazz ránk, kormányváltás után első dolgunk lesz eltörölni a fideszmaffia boltzárát!

De az ellenzék sajnos még ehhez a magas labdához is hülye.

citrix 2015.07.14. 14:09:53

A vasárnapi államilag elrendelt zárvatartás lényege az hogy tudatosítsa Orbán: az lesz amit én akarok. Nagyon jól tudták mennyire lesz népszerű és támogatott ez a baromság. Nagyszerű mert szombat délután már nincs pékáru, zöldség. Van viszont pénteken és szombat délelőtt nagy tömeg, sorállás a kasszánál fél óráig. Köszönjük Kedves Vezető, Orbán Elvtársnak és a Nemzeti Fővadász Semjén Keresztény Zsótinak.

Pop40 2015.07.14. 14:12:34

@citrix:

"A vasárnapi államilag elrendelt zárvatartás lényege az hogy tudatosítsa Orbán: az lesz amit én akarok."

Ez is benne van, persze. De szokás szerint lopni is akartak, összekötve a kellemest a hasznossal.

Egy Srác 2015.07.14. 14:18:09

"Ha az ellenzéknek minimális esze lenne..."
Ami nincs, annak esze sem lehet. Minimális sem.
Félreértés ne essék, én nem ennek tapsikolok. Ez inkább szomorú.
Szóval először valami ellenzékfélét kellene összehozni, ami nem a múlton meg a napirendi pontokon, meg az "összefogáson" veszik össze állandóan.
Aztán, ha ez megvan, akkor lehet reménykedni, hogy eszük is van.

Addig marad a pékség kisboltja, ami vasárnap is nyitva van, csak valahogy szombat éjjel mindig átváltoznak az árak olyan 40%-kal magasabbra... Az árcímkék meg úgy néznek ki, mint amihez nem nyúltak hónapok óta. Igazi csoda. :)

Pop40 2015.07.14. 14:28:07

@Egy Srác: Igen, ez így igaz. Sajnos...

Roan 2015.07.14. 14:28:43

@Mei Ling: Több oka is lehet. A kis, független boltok ezt ki tudják használni, ahol a tulaj és a párja az eladó, s max. 1 alkalmazottjuk van, de akinek pl. több boltja van, láncboltok, nagy méretű boltok már kiesnek.

Merlot 2015.07.14. 14:37:44

@kissiú: Hát , ja.
Ennek a birka népnek ez kell. Orbán, Semjén, Lázár.
(Kádár, Lázár, Losonczy)

citrix 2015.07.14. 14:41:28

@Pop40: A Nemzeti Maffia sarkalatos alaptörvénye: amit ma ellophatsz ne halaszd holnapra. A vasárnapi bezárás mögött nem ezt hanem az Orbáni akarat kinyilvánulását látom. Tragédiaként élte meg Orbán a netadó elleni tüntetést és visszavonulót amiért elégtételt kellett vennie bizonyítva az lesz amit én akarok. A kisboltok és a Nemzeti CBA-k helyzetbe hozása végképp nem illik az egyenlő bánásmód elvébe, de a nemzeti pártállami együttműködés rendszerébe (-> aki nem működik együtt a fidesszel az megnézheti magát) annál inkább passzol.

cupcake25 2015.07.14. 14:46:08

@Mei Ling: az mondjuk eszedbe sem jutott hogy a tulajdonos családja is dolgozik esetleg máshol? Vagy olyan munkát végez, ahol neki vasárnap is dolgozni kell? Esetleg gyermekei kiskorúak és nem tudnak beállni a pult mögé? Az alkalmazott pedig, amikor elment dolgozni a boltba tisztában volt a feltételekkel. Az orvosnak, a tűzoltónak, a rendőrnek, a gyártósor mellet állónak miért kell dolgoznia szombaton és vasárnap is? Vagy a vendéglátásban dolgozónak? Akiknek nem mellesleg a kereskedelemben dolgozókkal szemben a nemzeti ünnepek alkalmával is dolgozniuk kell... Az ilyen demagógoknak mint amelyen te is vagy meg a legtöbb fideszes néha használniuk kellene azt a szervert amit a természet a fejükbe rakott...

Hörömpő cirkusz világszám 2015.07.14. 14:46:59

Most jöttünk haza a balatoni nyaralásból. Cigit, ásványvizet, sört, bort és gyümölcsöt itthonról vittünk, a városszéli hiperből meg a piacról. Amikor vasárnap ettük a dinnyét a teraszon, a szállodai vendégek közül jó néhányan odajöttek és megkérdezték, hol szereztük :)

Zár Balta 2015.07.14. 14:52:19

Baszódjál meg KDNP, dögöljél a saját szarodba semjén geci zsólt !
A kis Geci meg rohadjon meg ahol van !

Kis ember 2015.07.14. 14:57:32

"...és KÜLÖN Semjén Zsolt". Nem "benne".
Klasszikusokat csak pontosan, légyszíves!

Pop40 2015.07.14. 15:16:34

@citrix: "Tragédiaként élte meg Orbán a netadó elleni tüntetést és visszavonulót amiért elégtételt kellett vennie bizonyítva az lesz amit én akarok."

Igen, ez tényleg benne lehetett. A kis pocakos, hatalommániás Geci egója hatalmas sallert kapott, méghozzá többet, sorozatosan. Netadó csúfos kudarca, drogteszt kudarca, elbukott kétharmad, majd ennek a sorozatnak a megkoronázásaként Simicska, a legrégebbi haverja, simán legecizte egy ország előtt, mint a legutolsó senkit a kocsmában.

Ezt a pszichopata, mentálisan sérült egója rosszul viselte, és gyorsan keresett valamit, amivel bizonyíthatja magának, hogy ő a király.

Ehhez még hozzájött az is, hogy az intézkedés gazdaságilag is jót tesz a holdudvarnak, nem véletlen, hogy a CBA vidáman üdvözölte.

Egyedül a néppel, meg a munkavállalókkal basztak ki, de az Vityánál meg a söpredék bandájánál lényegtelen szempont.

Köldök_szösz 2015.07.14. 15:35:22

... és milyen jó volt bent a sör mellett füstölni ...

Macropus Rufus 2015.07.14. 16:21:55

@Mei Ling: 250nm alatti üzletekben dolgozhat vasárnap csak a tulaj. Ennél nagyobbakban nem. Olvass utána a törvénynek. Lehet, hogy az üzleted csak 300nm és már nem nyithatsz ki, családdal sem.

Dr_utcai_arcos 2015.07.14. 16:36:45

@Mei Ling: esetleg a KDMP elvárásainak megfelelően a családjukkal szeretnék tölteni az időt. Vagy ők dögöljenek meg? Az ő családjuk az másodlagos, csak az alkalmazott családja szent?

Bobby Newmark 2015.07.14. 16:46:44

@Mei Ling: Aztán mi van akkor, ha valakinek nem csak egy boltja van?

Vagy ha mondjuk valaki azért kezdett vállalkozásba és nyitott boltot, hogy ne kelljen bent rohadnia és dolgozni, hanem a pénze dolgozzon helyette?

De nyilván ez proli szemszögből és perspektívával nehezen felfogható. Ezért nem lóg még lámpavasról Viktor, mert túl sok ebben az országban az igazi kicsinyes, szűk látókörű, irigy fasz. Az mondjuk zseniális a Fidesztől, hogy erre játszik rá...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2015.07.14. 17:06:42

Szavazzatok rám! Éjjel-nappal minden nyitva lesz és mindenki mindenhol árulhat cigit!
Na, nyertem? :)

szumátrai szikár szatír 2015.07.14. 17:53:33

Csak idő kérdése, hogy ezt a mocskos törvényt mikor törlik el, mert hogy eltörlik, az hétszentség. Remélem egyszer ezek a kereszténydemokrata szarok elnyerik méltó büntetésüket a fideszes köcsögökkel együtt.

ostvan2 2015.07.14. 19:05:03

Ellenzék azért nincs, mert a fidesz megvette őket. Kilóra. Van az az apanázs, amiért megéri hülyének lenni. Különösen, ha a képviselő úrnak nem is esik nehezére.
Egyébként tényleg országimázst építő és gazdaságilag zseniális döntés volt a kiemelt idegenforgalmi területeken is bezárásra kényszeríteni a boltokat. El tudom képzelni annak - az egyébként évek óta idejáró - külföldinek a véleményét, aki szombaton megérkezve vasárnap zárt üzleteket talál. Ilyen esetben én - valószínűleg - más turisztikai célpont után néznék.

kvadrillio 2015.07.14. 19:34:26

Rubint Réka megsérült - Fotó!
:O)))...ILLEN...RANDA...VASORRÚ BÁBA LESZ AZ EMBERBŐL, HA RUBINT-RÉKÁVAL TORNÁSZIK ! :o)))Rubint Réka megsérült - Fotó! BLIKK-CIKK...

Kificamodott a válla, kórházban kötött ki

2015.07.14. 21:15:54

@Mei Ling:

"Ki lehet nyitni vasárnap is. Emelje fel a tulaj és családja a seggét! Miért is csak az alkalmazottaktól várják ezt el? Miért nem foglalkozott a posztoló ezzel a lehetőséggel? "

Van olyan, hogy az ember fia hülyeséget kérdez.
Hát most megtetted.

Coolest Inventions · http://coolestinventions.blogspot.com/ 2015.07.14. 21:55:59

Majd ha kitalálják h megint minden nyitva lehet, akkor az lesz a szar

Pé Er 2015.07.14. 21:57:40

1.Bárkire hajlandó vagyok szavazni aki visszahozza a vasárnapi nyitva tartást;
2.Viszek még 4 embert annak a pártnak aki elszámoltatja(rács mögé juttatja) a jelenlegi bandát.

Megoldó 2015.07.14. 22:49:15

@Pé Er: Mivel a választásokat eddig sem tisztán nyerték, ezért butaság azt hinni hogy választást vesztenének.
Kizárólag felkelés, vagy merénylet útján lehet leváltani ezt a bűnbandát szerintem. Ezt ne feledd!

Larry Silverstein 2015.07.15. 01:45:33

uncsi ajvék, nem nyithat ki a zsidó kit érdekel

Larry Silverstein 2015.07.15. 01:47:24

@Pé Er: @Megoldó: kemények vagytok, jobb ha a 2018as vlasztáson már részt se vesztek....úgyis minek? Hahahahaa

zsoci 2015.07.15. 06:36:38

Az, hogy ez baromság nyilvánvaló. Az elkeserítő az, hogy ezt egy olyan hazugságáradattal kommunikálják, hogy a végén még ők is elhiszik. El is lehet, hiszen mióta is nem jártak az urak boltba? Ja , hogy ők főállású politikusok már 25 éve. Értem.
Az is nyilvánvaló, hogy a CBA, Coop stb.-nek akartak kedvezni, mert azok úgysem tartottak nyitva vasárnap. De ezzel menjenek pár a pékbe! Dehogy emgyek egy ótvar lepukkant szart drágán áruló, a válasaztékot hírből sem ismerő boltba. Mert ezek a "magyar" hálózatok mindennek az alja.
És amiről ritkán esik szó: Az csak a kibaszás egyik része, hogy vasárnap nincs bolt, de a 22.00 óra utáni, és 6.00 elötti nyitvatartást is megtiltották, az isten barmai. Így kb kerületeket is kellhet menned, ha este szeretnél venni valamit. Én pédául nem találok munka elött nyitva levő boltot, mert ugye már dolgozom mire kinyit. Tudom, volt egy változás, már kinyithatna kicsit elöbb, de már erre beálltak, nem fognak ezen változtatni pár vevőért. Az országban módszeresen teszik tönkre a kereskedelemet. Elöbb az önkrományzatok a szesztilalommal, majd a dohány árusítási monopólium, majd a nyitvatartási terror. Ekközben még extra adóval is segtjük a valódi választékot adó hálózatokat. És csodálkozunk, hogy lassan nincs normális bolt. Hétfőn, szombaton szinte nincs árú, a színvonal meg silány.
Ez kérem már az ország szándékos rombolása!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.07.15. 07:13:30

@Larry Silverstein: Az meg sem fordult a buta fejedben, hogy nem csak zsidó boltosokat érinthet a vasárnapi zárva tartás kérdése? Te hülye gyerek egyetlen boltra sincs kiírva a tulajdonos vagy az alkalmazottak vallása.

Bak Fitty 2015.07.15. 08:04:23

Olyan pártra, amely megtűri a neve mellett a kdnp-ét, eleve nem szavazhat nosmálisan gondolkodó ember. Képmutató álszentfazekak, közéleti kórokozók, műkeresztény paraziták. Ennyi.

Bak Fitty 2015.07.15. 08:05:23

@Larry Silverstein: Larry, Larry, te nagyon buta...

Csillagszemű Juhász 2015.07.15. 09:02:13

Larry nem okos, de határozott. Ez kell a fidesznek.

Ma Baker 2015.07.15. 09:37:09

Tán a szocializmus alatt nem voltak hiperek úgy mellesleg. És vasárnap a kisboltok sem voltak nyitva, mint ahogy most ponthogy kinyitnak, mert jó eseten nincs vasárnap tecsó.
Mellesleg ha valaki nem tudná, évente 5 hétvégére most is van lehetőség vasárnap is kinyitni a hipereknek is. Nem értem hol van itt a probléma.

Csillagszemű Juhász 2015.07.15. 10:04:39

@Ma Baker: az baj, ha nem érted. 5 hétvégéből 4 elmegy karácsonyra. A szocializmusban sokminden máshogy volt nem csak ez. Hiányzik? De az az igazság, ha ezt Gyurcsány vezette volna be, akkor nem védenéd.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 10:12:51

@The Ghost Wolf: Hát nehogy elkezdjél már magyarázni ennek a buta tőrölmetszett narancs agitproposnak!!! Mégis minek neki bármit is magyarázni?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 10:14:35

@Ma Baker: Ha nem érted, hogy hol van a probléma, azt én leszarom.
Nem egy atommag-hasítás nehézségű kérdés ez, ha nem érted, akkor remek fideszes vagy.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.07.15. 10:42:33

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat: Ennyiben is hagytam. Ha neki erről is a zsidók jutnak az eszébe, akkor nincs miről beszélni vele.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.15. 11:32:35

@The Ghost Wolf: És zzsidózik a hülye, miközben az egész stratégiót, amit szajkózik egy zsidó találta ki, és a mini-szerelnök issza a szavait. Hogy hogyan nem lesz ezeknek fatal-error az agyukban, az ilyen logikai bukfencektől.

GQ 2015.07.15. 11:43:12

@Mei Ling: te egy fasz vagy. a tesco tulaja nyilván a mondjuk 4 fős családjával ide fog jönni és ki fog nyitni neked minden szájbakúrt áruházat.

Köldök_szösz 2015.07.15. 12:06:18

@Ma Baker: az őskorban meg alapból nem is voltak boltok aztán mégis túlélték őseink. Ezt csak azért mondom hogy lásd milyen hülye érv ez már megint. Szocializmus ... meg a nátha...

GQ 2015.07.15. 12:33:12

@TrójaiVasParipa: el lehet menni vadászni. lakások sem voltak - csak azért mondom ezt, mert sok mindent túléltek az őseink, ennek következménye, hogy ma itt lehetünk. de sok mindent a mai ember már nem élne túl, amit ők igen. vagy legalábbis jelentős részünk nem. aztán lehet, nem így van, és mégis. de nyilván kényelmesebb boltba járni, mint kimenni az erdőbe, vadászni, aztán előkészíteni a húst, stb.

sanyix 2015.07.15. 14:14:02

@Mei Ling: de hát nem arról szól ez hogy a család együtt legyen és ne dolgozzon?

igazi hős 2015.07.15. 14:43:23

@Pop40: "Netadó csúfos kudarca, drogteszt kudarca" Ezeket senki nem gondolta komolyan, eleve csak terelésnek szánták, hogy ne Paksról és a kitiltási botrányról beszéljen a nép. Viszont ezek legalább olcsó ügyek voltak, a bevándorló cirkusznak is ez a célja, de sokkal többe kerül.

n3spr3ss0 2015.07.15. 15:51:38

@Ma Baker: Ennek megértéséhez némi értelemre szükség lenne.Azt meg nem tud a fidesz sem adni.

Punxsutawney Mormota 2015.07.15. 20:10:27

@Larry Silverstein: És a baszás megy-e még? Vagy az is csak akkor, ha közben zsidózól?

M_R 2015.08.02. 14:27:48

@Larry Silverstein: Szép példája vagy az igazi kommunista baromnak - mint a fideszesek 99.9%-a is..

Catella 2015.08.02. 15:42:06

@Mei Ling: Hogy beáll-e a tulaj dolgozni vasárnap, az nagyon sok mindentől függ!
Ha több boltja van, nem lehet egyszerre több helyen. Ha a család létszáma nincs arányban a bolt nagyságával, szintén bukta. És még ezer oka lehet;)
süti beállítások módosítása